• 98.

    תאיר ראדה המהממת ז''ל

    אנסטסיה, 24/07/08 13:08

    תאיר ראדה היא ילדה הכי יפה שהכרתי וזה לא שקר ואני מאוד הייתי רוצה להיות חברה שלה עוד לפני שנרצחה ואני חושבת שמי שרצח אותה הוא פשוט חתיכת זבל מזורגג

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שאללה מצוייננת היא שאללהה

    :( :(, 05/09/07 12:59

    איךך במשךך 6 שעותת לא גילוו את הגופהה..............יש פהנ משהוו חשודד

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הפועל הזר לא רצח את תאיר ראדה

    יצחק ידידיה, 25/02/07 14:19

    לפי דעתי, הפועל הזר, לא רצח את תאיר ראדה. הוא הודה
    במעשה מתוך כוונה להשיג 3 מטרות:
    - לקבל פיצויים ממדינת ישראל כאשר תתברר האמת;
    - לקבל אזרחות ישראלית כפיצוי על ''סבלו בבית כלא ישראלי'';
    - ליצור לעצמו דימוי עולמי של קרבן ''גזענות יהודית''.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תאירוש

    קרין, 21/12/06 17:30

    שהשם ישמור אותך גם למעלה אנחנו כאן בוכים חברים משפחה או סתם אנשים שאת לא מכירה שרואים טילוויזיה אני סתם ילדה אבל אני המומה אני לא מכירה אותך אבל אני אוהבת אותך


    תאיר המסכנה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תאיר **** police

    רפי, 13/12/06 19:47

    אחרי השידור של אתמול בערב בערוץ 2איך יכולה המשטרה ה''מהוללת'' של מדינת ישראל עוד להתל במשפחת ראדה כנראה שאין מספיק מומחים במשטרת ישראל למצה את הרוצח הנתעב שעשה מעשה כזה
    ילדי הארץ ממש מפחדים ללכת לבית הספר שההורים שלהם מבאים פרנסה לקיום הבית.
    איפה המשטרה של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תאיר ראדה, יהי זכרך ברוך.

    נטלי., 13/12/06 16:32

    לכל משפחת ראדה,
    אני רוצה להביע את תנחומיי ואת צערי על אובדנכם.
    שלא תדעו עוד צער.
    אני לא מבינה מי יכל להיות כל כך חסר לב כדי לעשות מעשה שכזה.
    פשוט נורא.
    כששמעתי על המקרה הזה הזדעזעתי.

    נטלי.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פשוט מזעזע

    מיטל, 12/12/06 17:39

    פשוט נורא, נורא עצוב לי לשמוע על הסיפור הזה כל פעם מחדש :(


    אתמול ראיתי יאיר לפיד וזה היה עצוב (ספיר ואביב)

    משתתפת בצער המשפחה..יהי זכרה ברוך!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עצוב עצוב עצוב עצוב עצוב!!!!!!!!!

    יעל, 12/12/06 17:20

    כל כך עצוב ונורא!! אי אפשר לתאר!!!!

    משתתפת בצער המשפחה

    יהי זכרה ברוך!!!

    מניאק מי שעשה זאת!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תאיר

    אביה סינואני, 11/12/06 18:14

    תאיר היית אחותי הקטנהה...!!
    על מי אני ישמור עכשיוו?
    עם מי אני ירקוד??
    מי יצחיקק אותיייי??
    אלוהים לוקח רק ת'טוביםם!!!
    תאירר אני יתגעגע אליךך מלאאא..!! אני אוהבתת אותךךך!! אני ירקוד רק בשבילךך עכשיוווו!!! ב-ש-ב-י-ל-ך!!

    הגב לתגובה זו

    • למה ה' לוקח רק את הטובים??!!

      ליטל, 13/12/06 17:49

      למה ה' לוקח רק את הטובים??.
      אני לא מבינה את זה....
      כל יום אנשים נהרגים....
      ככה סתם בלי שום סיבה...
      כמו שתאיר נירצחה..
      למה למה דווקא את הטובים..??
      עם היו מוצאים אותה רק כמה שעות קודם אולי ניא לאא הייתה מתה?!!
      אבל זהו עכשיו אין מה לעשות..
      תאיר הלכה והיא לא תחזור... :(

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    תאיר הייתה הילדה עם הכי הרבה שמחת חיים שאני מכירה!!!

    עפרי, 11/12/06 13:39

    יהי זכרה ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה עוד נישאר ? =[

    חלי כהן, 10/12/06 21:41

    מה עוד נישאר מיזה ?
    אני ידעתי כול הזמן הזה שאני בבית הספר שבית הספר הוא המקום הכי מוגן שיש !
    אז מה עוד נישאר אם בחוץ לא מוגן וגם מיתברר שבבית הספר אותו הדבר !
    מה עוד נישאר ?
    למשפחה -
    מישתתפת בצערכם זו אבדה מאוד גדולה למישפחה =[
    אני יודעת מה זה ..
    שלא תידעו עוד צער : [

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עצוב מאוד

    יואב גלצר, 10/12/06 18:19

    לא יכול להיות.

    תמיד זה קורה בישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למשפחה

    ק, 09/12/06 21:13

    משתתפת בצערכם

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ק (ל''ת)

    כ, 09/12/06 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פשוט מזעזע..

    אורי, 09/12/06 17:11

    נופי גולן ליד הבית שלי..
    זה ממש מפחיד ומבהיל
    ועוד זה רצח ראשון..
    יהי זכרה ברוך!
    כולם תהיו חזקים!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איזה אסוון

    חסויי, 09/12/06 01:09

    אלוהים אדירים.
    איך ז שהחברים שלה לא שמו לב שהתיק של תאיר בכיתה ותאיר לא חזרה מהשרותים???
    איזה אנשים אלוהים.

    וביכלל עים בית הספר הפף למקום מפחיד במדינה שלנו מה לא יהיה מחפחיד פים הבא זה יהיה הבית שלנן.
    חס וחלילה.
    למה לאלימות???
    למה?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תאיר ראדה 6.12.06 ז''ל

    אלמוג תור, 08/12/06 16:29

    רציתי להגיד לכם שעשה לי צמרמורת לקרוא את הכתבה שלכם,
    אני גרה ברמת הגולן ולכן אני עוברת את כל הבעיות האלו מדברים איתנו על זה בבית ספר, ושולחים אותנו לשירותים בזוגות,
    בקיצור,
    ריגשתם אותי מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה קורה לנו ? מישהו בכלל שואל את השאלה הזאת בין ''מנהיגינו'' ? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 08/12/06 07:05

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פתרת את כל בעיות החינוך. רק הקו הירוק

    שרת החינוך, 07/12/06 20:59

    עוד נשאר לך. אחרי שהסדרת השבוע גם אותו את כבר יכולה ללכת הביתה ןלהשאיר את תיק החינוך למישהוא שבאמת מתכוון לחנך ולא לעשות פוליטיקה מיותרת בשעות עבודתו. לכי כבר

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לקו הירוק?

      ודים, 09/12/06 12:38

      ומה אתם רוצים בכלל מיולי תמיר?

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    היא הייתה בכיתה שלי

    אלמוני, 07/12/06 17:16

    זה מפחיד...

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ילדה יפהפייה, יהי זכרה ברוך (ל''ת)

    טל, 07/12/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הצעה למשטרה לכיוון חקירה:

    הפרשן, 07/12/06 14:57

    יכול מאוד להיות שבמשטרה כבר עלו על זה, אבל בכל זאת אני אציע:

    לפי כל העדויות הנשמעות ומראה העיניים, הילדה שנרצחה נראית שהיתה מאוד מוצלחת ומקובלת גם במראיה וגם באופי שלה. על-כן נראה על פניו שהרצח עלול להיות קשור בעובדה הזאת ולכן זה אומר שמעורבים כאן גורמים המקורבים לילדה בבית-סיפרה או בקהילתה.

    כלומר היה כאן רצח מתוכנן מראש.

    אם כיוון החקירה הוא של רצח מקרי, יש לבדוק ברצינות את האפשרות שבני סלע מעורב כאן. כי זה נראה כצירוף מקרים די תמוה שזמן כה קצר יחסית לאחר בריחתו מתרחש רצח כל-כך נדיר במקומותינו ובאופן כל-כך מזויע.

    הגב לתגובה זו

    • ל ''פרשן''

      יוסי, 10/12/06 18:14

      פרשני אתה קורא יותר מידי סיפרי
      בלשות!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מי ירצה לעלות לישראל? ... (ל''ת)

    אחד, 07/12/06 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    משטרת ישראל הדפוקה

    שיר, 07/12/06 14:11

    תקוו שזה לא ממעלליו של בני סלע.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    באיזו מדינה אנחנו חיים...

    עומרי, 07/12/06 13:49

    אנשים כאלה הם שהורסים לנו את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זעזוע

    nelly, 07/12/06 13:06

    אני אם לילדה באותו הגיל של תאיר ושני אחים בנים גם כן. לא יכלתי להפסיק לבכות, איך ניתן בכלל לנחם את המשפחה?
    החינוך פשט את הרגל ופשע ואלימות פושה בכל, מנשיאים עד פשוטי העם.
    אין עונשים מרתיעים ומשאירים בתפקידים אנשים שאינם ישרים. זו הדוגמא גם לנוער. יש לחזור לתלבושת אחידה ואין לקרוא למורים בשמם. ילדי לומדים בבי''ס בחו''ל (באופן זמני), כל הגישה שלהם השתנתה כלפי המורים וכלפי הלימודים! יש כבוד למערכת. מה קורה לנו?????

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה מה שקורה כשיש מערכת דפוקה

    אלנית, 07/12/06 12:40

    אני אמא לשלושה ילדים וכל יום כשהם הולכים לבית ספר אני מפחדת ממליון סיבות שכולם נקראים אלימות בבית הספר. צריך לשים שוטרים עד אחרון הילדים שיוצאים מבית הספר במקום להשקיע מליונים בשוטרים שמחפשים אחרי הילד. צריך לחוקק חוק מוות בישראל לכל אדם שפוגע פיזית באחר (במיוחד בילדים) אני רוצה לראות את האמיץ שיגע בשערה מראשם של הילדים שלי. ולהורים אני משתתפת בצערכם. כשקראתי את הכתבה דמעות עמדו לי בעיניים והייתי מקדישה קודם כל את עצמי לילדים האחרים, ודואגת למצוא את הרוצח ולדאוג שבית המשפט יגיע להחלטה ויוציאו אותו להורג..אמן ואמן. ''יהי זכרה ברוך''

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תאיר

    ילדה מנופי גולן, 07/12/06 12:34

    אני לומדת בנופי גולן איפה שתאיר למדה... היא הייתה ילדה כזאת יפה וחמודה לא היה מגיע לה למות...
    למשפחה של תאיר משתתפת בצערכם

    יימח שמו של המניאק שרצח אותה
    יהי זכרה ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נוער דפוק, מערכת רקובה. (ל''ת)

    א, 07/12/06 11:26

    הגב לתגובה זו

    • מערכת? מה חלקם של ההורים בחינוך? (ל''ת)

      שוש, 07/12/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    להחזיר את הגולן! מי צריך אותו??? (ל''ת)

    אורן, 07/12/06 11:24

    הגב לתגובה זו

    • הדבר הטוב והאחרון שנשאר למדינה. (ל''ת)

      אבירם, 07/12/06 11:41

      הגב לתגובה זו

    • החזרת הגולן

      במ, 07/12/06 15:41

      תגובה ל- 69 הקורא להחזרת הגולן:
      צריך להחזיר אותך למקום שממנו הגיעו הוריך ולא את הגולן.
      הגולן היה ונשאר המקום המקסים והשקט ובעל רמת החיים אם לא הגבוהה ביותר, בין הגבוהים.
      זה שקרה מקרה כזה זה אחד למליון ולהזכירך זו פעם ראשונה מאז ההתיישבות בגולן שקורא דבר כזה, ודברים דומים לנ''ל קורים בכל מקום פסיכופטים יש בכל מקום.
      זו לא סיבה להחזיר את הגולן אידיוט ובור שכמותך.
      כל תושבי הגולן המומים ממה שקה , אנחנו לא רגילים לכאלה דברים.
      אנחנו רגילים לשקט ופסטורליות ביום יום, לא לרציחות ומעשים פליליים , כאן כולנו כמו משפחה אחת גדולה.
      שוב היה עדיף שתכתוב מילות נחמה למשפחה ולא לדבר שטויות , רוב רובנו הגדול בגולן אנשים טובים אשר רוצים אך ורק לחיות בטוב ובכבוד.
      במ רמת הגולן

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יולי תמיר - על ראש הגנב בוער הכובע (ל''ת)

    מושון, 07/12/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדוע המשטרה לא נעזרת בכלבי גישוש מיד לאחר גילוי הרצח - (ל''ת)

    יופיטר, 07/12/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוגו צ'אווז לשלטון ! (ל''ת)

    שרון, 07/12/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נורא מזעזע

    שרית, 07/12/06 10:56

    אין נחמה למשפחה
    כואב הלב מוות מיותר כל כך....
    מזמן לא ירדו לי דמעות ממוות כל כך אלים
    למה לכל הרוחות למה??
    אהבה וחום למשפחה הכואבת
    תחזיקו מעמד
    סתם אזרחית שלא מכירה אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תנחומי להורים השכולים

    יוסי כהן, 07/12/06 10:56

    קשה לתאר את גודל האסון המזעזיע שתואר בכתבה זואת רק אדם שפל וחסר אנושיות מסוגל לעשות מעשה ניפשע כזה .תנחומי להורים על גודל האבדה אשר נפלה עלהם .על המישטרה לעשות מאמצים כבירים לפעניח ולימצוא את הרוציח אולי כך תעלה את יוקרתה לאחר הביזיון והמחדל של בריחת בני סלע .השאלה הקשה שהמישטרה צריכה לתת תשובות היא האים הרצח הוא על רקע לאומני או פללי

    הגב לתגובה זו

    • הנוער של היום זה נוער חוצפן (ל''ת)

      פקק תנועה, 07/12/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    כיום צריך לעשות אפליה מתקנת לגבי מורים

    יופיטר, 07/12/06 10:52

    היחס בין המורות בחינוך לבין המורים אינו טוב בלשון המעטה יש לשמור על יותר איזון בין מורים למורות.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תנחומי למשפחה, למצוא את האחראי

    נ, 07/12/06 10:51

    לפשע המחריד ולגזור עליו גזר דין מוות!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המדינה אשמה

    zolen, 07/12/06 10:50

    מישהו דקר את הילדה התמימה וגרם למותה. המישהו הזה הרס גם את משפחתה של הילדה. אחרי שזה נאמר, צריך להגיד שהרוצח האמיתי זו המדינה. מדוע? מכיוון שמאז 67 אנו מדינה כובשת, שיש לה כח עבודה זול, אזרחים סוג ב, ששואבים מים עבורנו וכתוצאה מזה הפכנו לרודפי עינוגים ורודפי ממון. יש פערים גדולים, מערכת החינוך כורסת, הילדה שנרצחה, כמו ילדי שדרות לא חשובים לאולמרט והירשזון, החיים זולים. יש ראש ממשלה שעושה ספינים ודילים, הצבא שלנו נופל מול כמה אלפי חיזבאללטורים, הנשיא מטריד נשים וכל זה קשור מאוד לכך שנערים או נערות רוצחים ונרצחים בארצנו.

    הגב לתגובה זו

    • ממש. ולמה לא גם ראש הממשלה? (ל''ת)

      אירינה, 07/12/06 11:25

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם מילה זה בהחלט כך! (ל''ת)

      מורן, 07/12/06 11:25

      הגב לתגובה זו

    • ל-61 , zolen

      ראובן, 07/12/06 16:51

      כתבת הרבה שטויות.
      אתה טוען שאנו מדינה כובשת מ-67 מה שנכון,אבל לאורך כל ההיסטוריה האנושית היו מלחמות,כיבושים וסיפוחים.הדבר לא הופך חברה לאלימה.נכון שהפכנו לנוגשי עבדים במידה מסויימת,ונכון שיש שחיתוית בצמרת אבל זה תמיד היה.ההבדל כיום הוא שכל פיפס יוצא מייד ומוגדל ע''י התקשורת.אתה חושב שבעבר הלא רחוק לא היו אישי שלטון מושחתי מידות בארץ ובעולם?לא היה אינטרנט ותקשורת המונים יעילה שתחשוף הכל מייד.
      לא הפכנו ל''רודפי עינוגים'' בגלל שיש כוח עבודה זול.הפכנו לכאלה כיוון שהם זמינים מאד ואנו מחקים את העולם.המגמות האלה עולמיות,הירידה באיכות החינוך גלובלית והחינוך אכן קורס.זה מתחיל בקטנות כלבוש והתנהגות מופקרים,וחיש עובר לשליפת סכינים במועדוני לילה וחיי אדם הופכים לאשפתות.הטיעונים שלך לא מקשרים באמת עלייה ברמת החיים ושחיתות שלטונית לאלימות גואה.רודפי עינוגים וממון אין פירושו רוצחים ולהגיד שהמדינה אשמה ברצח הילדה הוא פופוליזם מרחיק לכת.מי שאשם הוא מניף הסכין,תהיה הסיבה אשר תהיה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא ברור איך לא בודקים אם לא נשאר מישהו בשירותים. זה חלק מהנוהל (ל''ת)

    ורד, 07/12/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    זעזוע עמוק שקורא להתעורר (ל''ת)

    אזרח, 07/12/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מפחיד אותי להביא ילדים לעולם מה יהיה עוד 20 שנה (ל''ת)

    מפחד, 07/12/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אנשי חינוך צריכים להתמקד במיגור האלימות,במקום בקוים ירוקים על המפה

    אייל, 07/12/06 10:35

    זו המשימה העיקרית של כל מנהל בית ספר , ראש עירייה , מנכ''ל משרד החינוך והשרה.
    שיפסיקו להתקשקש על סימון הקו הירוק ולהחדיר פוליטיזציה זולה לבתי הספר. ושישימו דגש במערכת הלימודים, על נושא הכבוד שבין אדם לחברו וערך חייו.
    כמו בימים הטובים ההם , שכולנו היינו אחים.

    הגב לתגובה זו

    • לאיזה ימים טובים אתה מתכוון?

      נס 2006, 07/12/06 13:02

      לימים הטובים של שרת החינוך שנתנה סטירה לנער שתלה מודעות?
      נזק ערכי וחינוכי שנגרם במשך 30 שנה לא יכול להפתר תוך שנה, בלי שום קשר לסוגית הקו הירוק.

      הגב לתגובה זו

      • ימי קום המדינה , למשל.

        אייל, 07/12/06 14:38

        ואם הנזק החינוכי שנגרם לנו הוא בגדר גרורה של 30 שנה , אז אל אחת כמה , זה רק מצדיק את שאני טוען , שצריך להמקד בשיקום מערכת החינוך ולא בזוטות פוליטיות כמו איפה לסמן קוים כאלה או אחרים על המפות.
        והתרשמת לא נכון , אם חשבת שאני מייצג עמדה פוליטית כלשהי בנושא זה.

        הגב לתגובה זו

      • ל-נס

        דניאל, 07/12/06 16:54

        אייל צודק וכמי שלמד במערכת החינוך לפני 30 שנה אני יכול לומר שהיינו אחרים,טובים במובנים רבים,לא אלימים ולא מהירים לשלוף את הסכין.כיבדנו זה את זה ואת מורינו הרבה יותר.תקשורת ההמונים לא טמטמה אותנו ולא היינו ממוקדים בשטויות חסרות ערך.

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    איך לא גילו במשך 6 שעות

    יוסי, 07/12/06 10:35

    עדיין לא מבינים את ההרס שבחינוך החילוני?
    למה אתם לא רצים לרשום את הילדים למסגרת דתית או חרדית
    כואב לאן הגענו

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה מופרע? (ל''ת)

      חילונית גאה, 09/12/06 17:11

      הגב לתגובה זו

    • זה כל כך לאר קשור...

      אלמונית, 09/12/06 21:27

      זה לא משנה אם אתה לומדת בבית ספר דתי או חילוני המסגרת היא אותה מסגרת האשמים הם המורים בכל שעות היום צריך להיות מעורב ולעשות בדיקה אם מישהו נישאר בבית ספר ועוד משהו שרציתי להגיד אני ותאיר למדנו באותה הכיתה וזה כואב להפרד אבל צריך לדעת לוותר
      אני מאמינה באלוקים ואני מאמינה שהכל לטובה אלוקים רצה ילדה טובה לידו לאורך כל הדרך ולכן לקח מאיתנו את תאירוש....

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לפי המראה שלה

    ע, 07/12/06 10:30

    היא נראית כמו מלאכית ובטח היתה מלכת הכיתה לפי הסיפורים אז אולי נירצחה מקינאה או אולי הציע לאיזה חברה להפסיק קשר עם איזה בחור ואז הוא רצח מנקמה יהי זכרה ברוך ואין מילים מתאימות מספיק לנחם את המשפחה מין השמיים תנוחמו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תאיר היקרה ובני המשפחה.

    זיוה, 07/12/06 10:29

    תהי נשמתך צרורה בצרור החיים.
    נחמה למשפחה האבלה.
    השם יקום דמך וקללה ארורה על ראש הרוצח הנתעב.
    מי ייתן זכה עם ישראל לחיות בשלום ושלווה על אדמתו במהרה בימנו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ככה זה כשהמדינה מתפרקת

    דוד, 07/12/06 10:20

    מנהיגות חלולה ומושחתת, ראשי צבא ומשטרה שהגיעו לתפקידם באמצעות קומבינה אפלה, תקשורת שמוכוונת ע''י בעלי הון ואינטרסים, בית משפט עליון עם אג'נדה אנטישמית.
    כל זה מהווה דוגמה לבני הנוער, לכן לא פלא שנרצחים פה סתם כך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שתפסק האלימות בארץ

    עדי לב, 07/12/06 10:16

    למשל על ידי סינון מה שמוקרן בטלויזיה ובסרטים!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    העיקר שקראדי ממשיך לקבל משכורת וממאן ללכת הביתה (ל''ת)

    משטרה של התחת, 07/12/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צריך עוד סימנים שאנחנו לקראת סוף המדינה... (ל''ת)

    הרצח הנורא מכל, 07/12/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    משרד חינוך כושל משטרה כושלת

    אלי, 07/12/06 10:09

    ממשלה כושלת צבא כושל מובילים לקצה יכולת הקיום של המדינה הזאת , לבסוף נמצא את עצמנו כולנו תחת איום של משוגעים ורוצחים חסרי רסן , הגיע הזמן לקחת אחריות ולהחליט שאנחנו עושים את השינוי להפסיק לרחם על עצמנו ולהתחיל לשנות .

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צודק האבא-כל הארץ הפכה לתוהו ובוהו-בכל הארץ לא תמצא יותר אנשים (ל''ת)

    איכותיים, 07/12/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החינוך הסופר מתריני צריך להתחלף בחינוך עם משמעת מבוקרת

    יופיטר, 07/12/06 10:07

    הגיע הזמן לעשות סוף להתפרעויות הסמים והונדליזם. על ההורים והמורים לקחת אחריות על חינוך הילדים ולהפסיק לחנך אותם לאני ואפסי - חינוך להתחשבות ואהבת הארץ וחיבור לעם ישראל ומורשתו. אני חילונית.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת לחלוטין - אני למדתי בבית ספר פרטי

      חילוני ציוני, 07/12/06 10:28

      הנדסאים של אוניברסיטת תל אביב ואצלנו הייתה משמעת ולא היה שום אלימות ברמה שהייתי רואה אצל חברים שלי בתיכונים אחרים ברמת גן וגבעתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדינת ישראל מקלקלת את הנוער !אך אפשר לעכל את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מחפיר!וכאב רצח!, 07/12/06 10:06

    הגב לתגובה זו

    • ''מדינת ישראל''? אתה מעורר רחמים. (ל''ת)

      אירינה, 07/12/06 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפי המראה שלה

    ע, 07/12/06 10:04

    היא נראית כמו מלאכית ובטח היתה מלכת הכיתה לפי הסיפורים אז אולי נירצחה מקינאה או אולי הציע לאיזה חברה להפסיק קשר עם איזה בחור ואז הוא רצח מנקמה יהי זכרה ברוך ואין מילים מתאימות מספיק לנחם את המשפחה מין השמיים תנוחמו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק כך!

    בצלאל, 07/12/06 10:04

    Uוכאשר יתפסו ,(את האנסים.....),יגידו להם -נו,נו,אתם ילדים בני 17 בלבד.....לכו הביתה!

    צריך לעבוד,אצלנו,לפי חוקי ערב-הסעודית,תאמינו לי!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל יום במדינה הזאת רצח או אונס - מתי תגמר ההפקרות (ל''ת)

    למה הכנסת, 07/12/06 10:01

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      לי, 08/12/06 20:36

      למה כולם שןתקים?
      אי אפשר לחיות בלי לפחד לזוז מטר לבד?
      בגלל אונס או רצח?
      בגלל זה אסור לנו כבר לחיות?
      זה מפחיד ששניה יכולה להרוג בנאדם.ץ
      ובנאדם אחד-זה הרבה מאוד!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    המשטרה והפרקליטות קופצים מהר מדי לעיסקאות טיעון

    אולי עונש מוות, 07/12/06 10:00

    מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים. מוותרים לנער שדקר ולא הרג או פצע מישהו (מקסימום עבודות שירות) וגורמים לרצח של ילדה קטנה בשרותים בבית הספר. לכול שונאי הדתיים פה (אני די מבין אתכם)אני לא כ''כ דתי (משתדל) אבל ניראה לי שיש הרבה יותר חוכמה בהגות הישנה מאשר בחדשה - כאילו שכול מה שאנחנו אומרים כבר נאמר, ויותר.

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה

      fgg, 07/12/06 10:36

      השטרה עסוקה בנשיקות של רמון

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מכנה משותף

    שמואל, 07/12/06 09:59

    האם יש מכנה משותף ל:

    ממשל רקוב המורכב מחונטה אופוטוניסטית רקובה .

    צבא מבולבל וטרוף דעת , אשר בכיריו עסוקים כל העת בהישרדות .

    משטרה של נפיחות חגיגיות שיד ימין שלה אינה יודעת את ששמאל עושה.

    נוער תוהה ובוהה , חסר כיוונים ויעדים המשחית עיתותיו בפרצי אלימות במסבאות.

    לבין:

    רצח של ילדה תמה בתוככי מוסד חינוכי.

    אתמהה !

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מקוה שיתפס הרוצח הנתעב - וישלם בחומרה רבה (ל''ת)

    על רצח ילדה, 07/12/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    את צרת החינוך יולי תמיר מענין רק הקו הירוק!!!!! תתפטרי!!!!!!!! (ל''ת)

    יאיר, 07/12/06 09:56

    הגב לתגובה זו

    • נו נניח שהיא תתפטר

      נס 2006, 07/12/06 12:57

      אז מה יקרה?אתה חושב שיש מישהו אחר שיוכל לתקן את הנזק שהשאירו אחריהן השרה הקודמת והמנכלי''ת שלה בפחות מחמש שנים.
      זה בסדר להתנגד לרעיונות של יולי תמיר, אבל צריך להיות הגיון בתגובה.
      באותה מידה אני יכול להגיד לך שביבי אשם ברצח הזה כי הוא קיצץ התקציב החינוך ובגלל זה הנוער יותר אלים.נשמע הגיוני? לא! אבל ככה בדיוק נשמעים הטיעונים שלך!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פחד ברחובות

    מירי סלם, 07/12/06 09:48

    הנוער של היום הוא מסוכן מאד שותים הרבה מתמסטלים ורואים את התוצאות גם במועדונים בכל שבוע יש מכות ורציחות. צריך לעשות לזה סוף במהרה שהממשלה תעשה הצבעות בכנסת ויעשו עוד חוק נגד הנוער האלים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איך אפשר ללכת לבית ספר הזה בעכשיו

    ששמנופי גולן, 07/12/06 09:47

    בידיעה שרצחו שמה...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תאיר

    שולי, 07/12/06 09:47

    פשוט מי שלא מכיר את הילדה לא יודע ולא יכול לתאר . איזה ילדה מיוחדת היא , נסיכה בבית ונסיכה בחברה כולה

    הגב לתגובה זו

    • שולי אני משתתפת בצערך ובצער ההורים והאחים

      יופיטר, 07/12/06 10:11

      ועכשיו אין ברירה אתם התיכוניסטים בעזרת המורים צריכים להנהיג בבית הספר חוקים של התנהגות מעין הסכם שעליו יהיו חתומים המורים והתלמידים. המצב באמת קשה מאד ואני מקוה שתוכלו למצוא שקט נםשי ללימודים.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקי לבלב את המוח (ל''ת)

        פק'ק תנועה, 07/12/06 12:14

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    רגע, רמת הגולן היא מעבר לקו הירוק?

    יולי תמיר, 07/12/06 09:46

    אז זה לא מעניין אותי.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי ,המפה יותר חשובה מערכים (ל''ת)

      טל, 07/12/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה לא יאומן.

    יערה. שכבה י'., 07/12/06 09:38

    טוב אז ככה.
    רק למען הסדר הטוב.
    שכבה י'. נופי גולן.
    היינו בתל אביב. לא טיול שנתי בכלל.
    ''סמינר התמודדות'', קיבלנו אחד יותר קשה ממה שהיה שם אני חושבת.
    המצב גם ככה רע, לא צריך לעשות מזה עוד יותר.

    יהי זכרה ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה חשוב עכשיו?

      תמר, 07/12/06 10:41

      איפה הייתם ומה עשיתם-
      זה מה שמשנה עכשיו?

      הגב לתגובה זו

    • קצת מדאיג שילדה נרצחה אצלכם בבי''הס ?

      דוסלי, 07/12/06 11:39

      או שממש לא? כי ההתעסקות שלך בפרטים השוליים מפגינה קצת אדישות...! אני מקווה שאני טועה!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    די! יש להפעיל אלימות נגד האלימות! כך לא נוכל להמשיך! די! (ל''ת)

    המשפד, 07/12/06 09:34

    הגב לתגובה זו

    • מעגל קסמים! (ל''ת)

      טיפש!, 07/12/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    המשטרה חפשה בכל מקום בעיר חוץ מבבית הספר

    משטרת אזולאי, 07/12/06 09:25

    המשטרה חפשה בכל מקום בעיר חוץ מבבית הספר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היו זמנים...עד חלוף האוכלוסין

    שמחה, 07/12/06 09:19

    כשהיה עוד אפשר לקחת דוגמא ממישהוא בארץ הזאת .
    ומה קרה?אין מי שיכול לשמש דוגמא החל מנשיא המדינה ועד הפוליטיקאים
    מערכת צה''ל והמשטרה.והטובים לא הגיעו לחייל האןיר אלא לאירופה או ארה''ב.ומה נשאר בארץ בני סלע הרוזנשטיינים,חלפונים.וכמה אנשים הגונים שנישארו משלמים את המחיר,של הנהגת המדינה של והעליה שלא האנשים אלא המספרים העיקר

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ככה זה כשאין משטרה, אין הרתעה אין דין ואין דיין! (ל''ת)

    רועי, 07/12/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הקו האדום !!!לא הקו הירוק מעניין אותנו כעת!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    יולי,יולי!!, 07/12/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שהמשטרה תבדוק - אם אנשים מבחוץ עבדו באותו יום בבית הספר - לחקור (ל''ת)

    את כולם מי ראה, 07/12/06 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בני סלע ? (ל''ת)

    אהרארקהטר, 07/12/06 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך

    פקק תנועה, 07/12/06 09:01

    להפריד את המושגים חינוך והשכלה בישראל.ובהתאם לכך ליפעול.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביום הזה

    איציק, 07/12/06 09:01

    ביום הזה מי הגולן נעשו מרים מרים מרים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחכה לרוצח עיסקת טיעון ...הוא לא דואג (ל''ת)

    עידן, 07/12/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בני סלע בצפון!! (ל''ת)

    דורה, 07/12/06 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדברים על רוצח-רוצחים.תחשבו גם על ''חברה'' קנאית,שגם היא רואה סרטים! (ל''ת)

    ושוב הקיבעון !!, 07/12/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני כרגע עסוקה עם המפות נא לא להפריע....

    יולי, 07/12/06 08:51

    אתם לא מבינים שזה בגלל הכיבוש....? רוצים הוכחה.. תסתכלו על ארה''ב, שם אין כיבוש, אז אין אלימות..... חחחחח.... חחחחח.....
    תקנו אותי אם אני טועה....
    ועכשיו לקטע הרציני, זה מה שקורה שבמקום לטפל בבעית האלימות בבתי הספר, שהפכה למכת מדינה, מתעסקים עם שטיויות פופוליסטיות..
    יהיה זכרה ברוך,,, ותנחומים מעומק הלב להורים.

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר העלת את זה...

      נס 2006, 07/12/06 09:55

      אז הבעיה הגדולה ביותר בחינוך ילדים היא העדר גבולות.
      ובמדינה שכבר 40 שנה אין לה גבולות אתה רואה את התוצאות, כל המדינה הזו מחונכת ללא גבולות ולכן למרות שאמרת זאת בציניות את/ה צודק, כן הכיבוש משחיט.
      אם רוצים להחזיק בשטחים(אני נגד)צריך להעביר גבול ושיהיה שם חוק וסדר, המערב הפרוע משם מחלחל לתוך המדינה וזו התוצאה.
      ולסיום להאשים את יולי תמיר באלימות בבתי הספר זו האמירה הכי פופוליסטית שיכולה להיות, באותה מידה אתה יכול להגיד שהירשזון הוא האחראי לצמיחה האדירה במשק הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • שלום למתנחל המתחזה (ל''ת)

      אירינה, 07/12/06 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הורים -חינוך ! חינוך! חינוך!

    גלית שלוש, 07/12/06 08:48

    הלוואי ונתבדה
    הלוואי וזה לא קרה בעקבות אלימות בבית הספר
    כי אין לנו את מי להאשים מלבד את עצמנו
    אין גבולות לילדים, כי אין לנו זמן לשים אותם
    אין להם יראה כי אנו '' מודרניים'' מדי ללמד אותם
    הם חשופים להכל ואין יד מכוונת
    תתעוררו ותריחו את הקפה
    האם איך שחונכנו היה כזה נורא?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט!

      M, 07/12/06 09:56

      הורים בימינו מגוננים בקנאות על ילדיהם עד כדי תקיפת מורים, המנסים לעשות את עבודתם כפוית הטובה, לפעמים אף באלימות. הילדים מקבלים ''גב'' אינסופי מההורים ה''נאורים'' ואלה לצערנו התוצאות. חבל שאנו מתעוררים רק כשזה מגיע למעשה נורא כמו רצח. הכתובת נמצאת על הקיר כבר שנים רבות...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ללא ספק היינו עם איכותי יותר

    יעל, 07/12/06 08:48

    כואב על המשפחה והילדה הדמעות חונקות מתסכול זעם וכאב.
    תנחומי למשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מזעזע איך מגיעים לרמה כזאת של אלימות

    אור, 07/12/06 08:48

    האם ייתכן ששולחים ילדים לבית הספר שאמור להיות המקום המוגן ביותר ומקבלים גופה של ילדה מדהימה ונפלאה שנרצחה כנראה ע''י בני נוער. פשוט לא להאמין לאן הגענו ? מקרה כזה הוא שיא של אלימות שצריך להדליק מליוני אורות אדומים לכל מערכת החינוך בארץ.
    צריך להתייחס לכל מקרה אלימות בצורה רצינית כי זה מתחיל בדברים הקטנים ולבסוף לדברים גדולים ונוראיים כגון מקרה זה.

    הגב לתגובה זו

    • להתיחס ברצינות לדברים הקטנים! (ל''ת)

      יעל, 07/12/06 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בני סלע, זה אתה? (ל''ת)

    אם כן..., 07/12/06 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שהמשטרה תבדוק אם בני סלע לא באיזור (ל''ת)

    חשוב מאוד, 07/12/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתפוצץ מזעם

    giro, 07/12/06 08:42

    עברינות הנוער שוברת שיאים.
    אין דין ואין דיין.
    עונש מוות עכשיו.
    ליבי למשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומה שעצוב בסיפור הוא-

    אלון, 07/12/06 08:39

    שכשיתפסו את החיות האלה{מי שלא בטוח שאלו ילדים מבית הספר יקום}
    יגידו שהם סתם התקנדסו ולא יעשו להם כלום.לא שאני זקן אבל באמת שהנוער היום שובר כל שיא!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לפי דעתי היא הלכה לשרותים - ושם הסתתר איזה סוטה ורוצח חולני (ל''ת)

    לא חייב להיות, 07/12/06 08:38

    הגב לתגובה זו

    • הכל יכול להיות - את התלמידים לא קשה לתחקר (ל''ת)

      יופיטר, 07/12/06 10:18

      הגב לתגובה זו

      • יופיטר ל למאדים יש שם מספיק מיים בשבילךך (ל''ת)

        פקק תנועה, 07/12/06 11:48

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מקרה מחריד, תנחומיי למשפחה,שלא תדעו עוד צער (ל''ת)

    מיכל, 07/12/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תהיו חזקים...

    תנחומים למשפחה, 07/12/06 08:35

    תהיו חזקים מקווה שיעבור מהר..! תינחמו מן השמיים.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכוונות הטובות שלך, זה לא משהו ש''עובר מהר'' (ל''ת)

      ., 07/12/06 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    האלימות במדינה והתעלמות הממשלה גרוע מהחיזבאללה.

    ש.לוין, 07/12/06 08:34

    ממשלה הזויה כמו כל קודמותיה הכתובת על הקיר ולאיש כבר לא איכפת מחדלים וסיכסוכים במשטרה מורים מוכים ורציחות תלמידים השמיים הם הגבול ארץ אוכלת יושביה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''אם אין יראת אלוקים במקום והרגוני''

    mim, 07/12/06 08:27

    כבר אמרו זאת חכמים מאיתנו לפני אלפי שנים התורה היא דרך החיים הנכונים וא''א להוכיח אחרת .
    הנה לכם התוצאות!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין וכו' גם הם יראי אלוהים? (ל''ת)

      אריאל, 07/12/06 08:36

      הגב לתגובה זו

      • הם לא הרגו סתם אנשים.

        ב, 07/12/06 09:13

        הרקע של הרצח שהם ביצעו שונה בתכלית. גם אם המעשה מתועב -אין
        קשר ביין הרציחות.

        הגב לתגובה זו

        • אה אז עכשיו כשזה נוח...

          נס 2006, 07/12/06 09:47

          פתאום לא אומרים יותר רצח הוא רצח הוא רצח???

          הגב לתגובה זו

      • הם דוגמא בודדה בטווח של אלפי שנים. הכלל הוא יראת ה'=דרך ארץ ועדינות (ל''ת)

        עובדה, 07/12/06 09:58

        הגב לתגובה זו

    • יש המון רוצחים ואנסים שהם יראי אלוהים

      heaven, 07/12/06 10:59

      מה זה בדיוק קשור לרצח ילדה??
      אתה כבר יודע מי הרוצח? אם הוא דתי או לא?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    להגביל צפיה בטלויזיה

    מיה, 07/12/06 08:26

    רק בשבוע האחרון, בסדרה CSI, היו רציחות ע''י חתך עמוק בצוואר... לכו תדעו, אולי מכאן הילדים קיבלו את הרעיון. הילדים כבר לא יודעים להפריד בין הטלויזיה ומשחקי המחשב למציאות, ולא מבינים שהדברים האלה באמת הורגים...

    הגב לתגובה זו

    • לא בטוח שזה תלמיד - אולי איזה סוטה התחבא בחדר השרותים (ל''ת)

      ?, 07/12/06 08:37

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        be, 07/12/06 09:12

        מאוד מזעזע , לאיזו רמה הגענו

        הגב לתגובה זו

    • מיה את ממש צודקת (ל''ת)

      א.ש, 07/12/06 08:49

      הגב לתגובה זו

      • התגובה של אלי

        שיר, 07/12/06 09:44

        התגובות האלא כמו של אלי,שציניות לגבי חינוך ,מסוכנות.
        החינוך עבר לידיים של הטלויזיה.
        ההורים חושבים שיש להם חופש מהילדים שמסתכלים על סרטים .
        צריך לזרוק את המכשיר הזה לפח!!!!

        הגב לתגובה זו

    • הגבלת ציפיה, במקום חינוך?

      אלי זר, 07/12/06 08:57

      בכלל אסור לחשוף את הנוער חנעשה מחוץ לבית, יש לסגור אותם בבית עד גיל שיבה.

      הגב לתגובה זו

      • כן-הגבלת צפייה זה חלק חשוב בחינוך

        גדעון לוי, 07/12/06 09:23

        כן-הגבלת צפייה זה חלק חשוב בחינוך

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    העיניים דומעות והלב כואב. תנחומים למשפחה (ל''ת)

    אורי, 07/12/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כאבי העמוק ותנחומי למשפחה. (ל''ת)

    ראובן, 07/12/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האבא צודק - איך אף אחד לא שמע כלום - רצח מתועב ומזעזע

    קורע את הלב, 07/12/06 08:24

    יהי זיכרה ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • גם האב לא ידע

      אלי זר, 07/12/06 08:52

      אבל לא דנים אדם בצערו

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העם היהודי נהפך לחיות טרף אלוהים לאן הגענו תנחומים למשפחה וחיבוק חם (ל''ת)

    ג.הדומע מהמקרה, 07/12/06 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הלב נקרע על פרח שכזה

    אמא, 07/12/06 08:22

    מה כבר אפשר לנחם אתכם אנשים יקרים בעת קשה שכזו. פרח יפה שהיה ואיננו . למות רק מלחשוב על אהאימה שהיא עברה כשהייתה לבד בישרותים מול אותו רוצח משוגע. אין מילים שיחזירו את היופי והצחוק שלה . זו שעה קשה שאין בה ניחומים רק כאב וסבל אבל אם זה יעזור הרי שהלב שלי פועם יחד מחוב אליכם בכאב הנורא הזה ויהי רצון שקב''ה יעטוף אתכם ברחמים וינחם אתכם בין שאר אבלי ציון.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סדום ועמורה

    משה, 07/12/06 08:16

    ככה זה כשאין ערכים אין תורה אין יהדות. נהפכנו להיות כמו מדינות המערב הפרוע, הורים יקרים כדאי לכם להעביר את ילדיכם לחינות חרדי. שם תהיו רגועים.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך ממאיסים את הדת על כולם

      אלמונית, 07/12/06 08:27

      אני משתתפת בצער המשפחה.
      אדון נכבד, מספיק עם הטפות המוסר לדת - אני מכירה גם אנשים דתיים שהם סופר גנבים - יושר תרבות ומוסר - קשור לאופי וחנוך האדם - ולא דוקא לדת היהודית.
      אני מכירה אנשים שהם לא יהודים - ולא דתיים והם מחונכים ומתורבתים יותר מכל הדתיים שאני מכירה.
      הדתיים - שיפסיקו להתערב ולהטיף לאחרים - אתם ואנשים מסוגכם ממאיסים עלינו את כל הדת

      הגב לתגובה זו

      • את טועה, הוא לא מדבר בשם הדת

        וַכּחָן, 07/12/06 08:41

        סתם חסר דעת שחושב שהוא חוזר בתשובה

        הגב לתגובה זו

        • חווה

          avi, 07/12/06 10:18

          אתם צריכים להבין שמדובר בערכים וחינוך וני שלא יודע שרוב הערכים באים מהדת בלי שום קשר..

          הגב לתגובה זו

      • לא מדויק

        פלוני אלמוני, 07/12/06 08:43

        לא כל אדם שיש לו כיפה על ראשו או שמגדיר את עצמו כדתי הוא אכן דתי, דתי הוא אדם השומר ומקיים את דברי התורה ובין היתר בעל מוסר יושר ותרבות ולא כל פושע ששם כיפה על ראשו. ובכל מקרה התורה והדת היהודית כאשר הולכים לאורם מחנכים את האדם לדרך הישר והטוב ולכן צריך להפריד בין הדת היהודית ודרכה ובין אנשים המתחזים לאנשים ההולכים בדרך התורה.

        הגב לתגובה זו

      • צודקת אבל לא להכליל (ל''ת)

        ש.א, 07/12/06 08:47

        הגב לתגובה זו

      • ומורה גרוע ממאיס את הלימודים יש עוד דוגמאות - ככה זה בחיים (ל''ת)

        צריך עצמאות, 07/12/06 10:24

        הגב לתגובה זו

      • אתם צריכים להבין שמדובר בערכים וחינוך וני שלא יודע שרוב הערכים באים

        avi, 07/12/06 11:02

        אתם צריכים להבין שמדובר בערכים וחינוך וני שלא יודע שרוב הערכים באים מהדת בלי שום קשר..

        הגב לתגובה זו

    • לא תחמיץ שום הזדמנות להטפות המסיונריות שלך??? תפסיק לרקוד על הדם. (ל''ת)

      ש.ז, 07/12/06 08:50

      הגב לתגובה זו

      • אם עובדות לא מתווכחים .

        מוטי, 07/12/06 09:50

        החינוך בארץ פושט רגל !!!
        האינטרנט דפק לילדים תמוח.
        הילדים מכורים לאינטרנט והולכים לבית הספר רדומים.
        תיתעוררו !!!

        הגב לתגובה זו

    • ומה אם מקרא המזעזע מספר ''במידבר''

      ודים, 09/12/06 12:31

      כש אדם ''קדוש'' פינחס בן-אליעזר דקר את בחור יהודי ובחורה מדיינית ''אל-קבתה'' רק על זה שהם אהבו?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט מיקרה עצוב

    פקק תנועה, 07/12/06 08:09

    ומזעזע מה יהיה בסופו של עם ישראל הסובל והמיסכן?

    הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק פקק

      ברווז במטבח, 07/12/06 08:47

      העם הזה הולך ומידרדר לתהום בשם ה''נאורות'' וה''קידמה'', והסבל הופך להיות גדול מנשוא.

      צריך לקוות שבשלב כלשהו האנשים יתפקחו ויחזרו לערכים הישנים והטובים.

      הגב לתגובה זו

      • עלינו ליפעול כולנו ביחד למען מטרה זו

        פקק תנועה, 07/12/06 08:58

        שהיצגתה בתגובתך

        הגב לתגובה זו

        • צודק!

          חסוי, 10/12/06 22:07

          צריך לעשות הפגנה כול הנוער!!! לעשות משהו שיגנו יותר שיקפדו יותר כמו בארצות הברית!

          הגב לתגובה זו

    • פקק במוח - זה לא פשוט ולא מקרה - זה רצח בבית הספר!!!!! (ל''ת)

      יופיטר, 07/12/06 10:26

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה כותב

        פקק תנועה, 07/12/06 11:45

        אז אך קורים למיקרים מסוג זה .בחברה כזו שגם בני נוער מעורבים במעשים מסוג זה.תיסתכל קצת סביבך ותיראה את תגובות החברה הישראלית.מה זה ?זהלא מיקרה עצוב מיילה פושע שרוצח נירצח .או עברין קשה אחר.

        הגב לתגובה זו