• 96.

    בשארה עשה הכל מאינטרס אישי ולא לאומי

    יבי, 11/07/07 14:14

    פחדן ודואג לתחת שלו.

    הקללה באה מפנימיותו - הסיר את ההשכלה והכפפות, תדעו נחש בהכישו.

  • 95.

    מגיע לנו

    ישראלי כואב, 10/07/07 15:40

    אחרי שהכנסנו אותו ושכמותו לכנסת - מגיע לנו רמה כזו נמוכה.

    אנחנו כל כך מתקדמים ונאורים בכך שאנחנו מכניסים אותו לכנסת ישראל... כל כך נאורים עד שהכנסת לא מאשרת חוק לפיו מי ששולל את קיומה לא יוכל לכהן בה.

    אני לא הבנתי את זה

    לא נורא, נמשיך ככה עוד קצת עד שהמדינה תימחק. לפעמים עדיף להתחיל מחדש במקום לשפץ חורבה רקובה

  • 94.

    למה בשארה לא במעצר? פספתי משהו

    רמי, 10/07/07 14:13

    הדבר אחרון אני זוכר על בשארה שהוא נאלץ להתפטר מהכנסת במצריים בגלל צו מעצר שליצא לעצור אותו ברגע שייכנס לארץ.

    מה קרה מאז?

  • 93.

    כבוד האדם מעל לפוליטיקה.

    חיים, 07/12/06 16:12

    בנוסף לכל הטוב שח''כ בשארה משפיע עלינו , הוא גם חרש באופן סלקטיבי. הוא לא שמע בדיוק מה אמר ח''כ ארדן , אבל פלט מה שעברין זוטר ברחוב של בתי בושת פולט . אין ספק , בשארה לא רגיל לסגנון הזה. מה יש ? פעם אחת לא עצר את עצמו ופנימיותו המתפרצת הראתה לעולם עם איזה תותחים הכנסת שלנו מתפקדת. אין לזה קשר לפוליטיקה , יש לזה קשר לאנושיות ולרמה האישית של הנבחרים. גם בין רחבעם זאבי לבין תופיק זיאד שררה יריבות פוליטית מרה מאין כמותה , אבל הם רחשו כבוד אנושי הדדי זה לזה ונהגו כבני אדם מתורבתים . לו הם היו חיים היום ודאי היו מתבישים שניהם בבהמיותו של בשארה.

  • 92.

    חכ בשרע תודה הפעם יצאת מה זה אהבל (ל''ת)

    1, 07/12/06 15:10

  • 91.

    תראו חברה אתם לא מבינים אותי

    עזמי, 07/12/06 15:09

    בדיון שמעתי אותו אומר לת(ז)דיין איתם עכשיו אתם מבינים עד כמה קרובות שתי המילים האלה

    וזה הכל אז למה אתם עושים לי כזה בלגן? לא חראם?

  • 90.

    פרצופו של העם כפרצוף מנהיגיו (ל''ת)

    פקק תנועה, 06/12/06 09:48

  • 89.

    stop paying taxes till he's kicked out (ל''ת)

    bbbb, 06/12/06 03:18

  • 88.

    באשרה בושה לעדתו . אדם מבחיל . (ל''ת)

    אני, 06/12/06 00:23

  • 87.

    ערבי גאה בחיזבאלה .ויושב בכנסת ישראל. (ל''ת)

    גבריאל המלאך,, 06/12/06 00:04

  • 86.

    אחמדינגאד=חיזבאללה=פלסטינים מהחמאס=פלסטינים בישראל!!! (ל''ת)

    בן גוריון, 05/12/06 23:15

  • 85.

    You are crazy ,if he was jewish no body will say anyword (ל''ת)

    danimax, 05/12/06 23:07

  • 84.

    גם יהודים מקללים בכנסת

    רוני, 05/12/06 22:57

    יותר מערבים ...

    • למתכנה רוני

      חיים, 06/12/06 12:44

      אז מה, אם גם יהודים מקללים אז זה בסדר שבשארה גם מקלל ?
      אני רואה שגם אם קוראים למישהו רוני ,הוא עדיין יכול להיות דפוק.

  • 83.

    בשארה לא מתאים לכהן כחבר כנסת

    מגיב ממורמר, 05/12/06 22:52

    באתר אחר כתבו שחברי סיעתו הגנו על בשארה וטענו שהוא הותקף מכל הצדדים,ועל כן איבד שליטה.
    ואני כתבתי : אוי לחברי סיעתו שתומכים בו במקום להתנער ממנו...הרי הוא נבחר לתפקיד הזה בעיקר כדי לדבר בציבור...לדבר על דוכן הכנסת, לדבר בטלויזיה...ואם הוא לא יכול להשתלט על עצמו אם הוא נתון תחת מתקפה, אז שלא יהיה חבר כנסת ...!
    לא פרסמו את זה.פעמיים כתבתי אותה תגובה.
    מצד שני, כמעט כל התגובות שם הן של כאלה שמלגלגים על הרמה הכללית של חברי הכנסת שלנו.
    נראה לי שהעורך או זה שממונה על סינון הטוקבקים לא היה מעוניין משום מה שתישמע הצעה קונקרטית מצדי על כישוריו של בשארה כחבר כנסת.
    אז ראיתי לנכון להביע את דעתי פה.
    אמנם מדובר הרבה על דיעותיו ומעשיו המנוגדים לכל מה שמקובל עלינו, אבל עד כה לא דיברו על עצם כישוריו לכהן כח'כ.ונראה לי שבן אדם שמאבד שליטה עצמית כשהוא נתון בתוך תפקידו -צריך להסיק המסקנות -ולעזוב.

  • 82.

    הכותרת'' בשארה זעם על ארדן'', אם זה היה יהודי היה כבר מהומת אלוהים

    נ, 05/12/06 22:27

    אם היה מדובר ביהודי שהיה מקלל ערבי הייתם כבר עושים מזה חגיגה אבל במקרה הזה אתם מנסים לעדן. ועשיו לעיקר, התגובה של בשארה איננה מפתיעה אותי בסה''כ מדובר באדם שנושא תואר דוקטור אבל לא ניתן להתעלם ממי שהוא באמת, הוא הראה בשעת כעס שהרי כבר נאמר ע''י חכמים שאדם ניכר בכיסו, כוסו וכעסו והנה היום בעת הכעס יצא בשארה האמיתי , האיש המסוכן , הפרמיטיבי, זה שהולך להפגש עם אויבנו הסורי ועם חיזבאללה! רק מדינה מטומטמת ברמות שאפילו לא ניתן להבין נותנת לאדם מסוכן, פרמיטיבי ומנדטורי שכזה לשבת בבית המחוקקים. אותי מעניין מתי אנחנו נבין שבני העם הערבי , כן... אילו מה 11/9 , אילו שרוצחים חפים מפשע בדרפור , אילו ששוחטים לעיני המצלמות בעירק ואפגניסטאן , מתי לעזאזאל נבין שהערבים הם סכנה אמיתית לא רק לנו כיהודים אלא בכלל לעולם כולו. מספיק שאנו כבני אדם נפסיק להתייחס אלהם בגלל הפרובקציות שלהם ונשאיר אותם בעליבותם שהרי רק כך אומנם בעוד 300 400 שנה יבינו שאולי דרכם הברברית היא טעות.

  • 81.

    פשוט לא שמעו טוב....

    עזמי, 05/12/06 22:23

    הוא לא רצה להכנס לדיון אז הוא אמר לו לך תדיין.

  • 80.

    המתקדם

    המודאג, 05/12/06 22:18

    והוא נחשב לאנטלגנט מתקדם אבל היחליף כושי עורו ונמר חברבורותיו?

  • 79.

    בשארה 10 מתאים לכנסת שלכם (ל''ת)

    יהודי כתום, 05/12/06 21:52

  • 78.

    בשאררה-אחד האוייבים המסוכנים ביותר של ישראל-הוא נמצא בתוכנו-ומתקשר

    מצביע מרצ, 05/12/06 21:27

    עם המסוכנים שבאויבנו-כמו החיזבאללה סוריה וכדומה
    ואף תומך בהם בגלוי

  • 77.

    דחוף!!!!-הוא זקוק ל-72 בתולות בגן עדן!! (ל''ת)

    נסראללה, 05/12/06 19:53

  • 76.

    תתביש לך פרחח

    מוטי בר-נס, 05/12/06 19:29

    זה דוגמא של חבר כנסת, זו תרבות דיבור, האם לסדום ועמורה היינו ? יה עמור שכמותך.

    תתבייש לך ח''כ בשארה הלא נכבד

  • 75.

    מעבר לכל הבדיחות, שוב רואים שיש לנו עסק עם אויב שפל (ל''ת)

    מריו פילו, 05/12/06 19:22

  • 74.

    מורשת פרופ' ברק, פרס דמוקרטיה במייטבה ודו-קיום (ל''ת)

    רפאל, 05/12/06 19:13

  • 73.

    כאשר מקללים אותך...

    אבי, 05/12/06 19:07

    לחבר הכנסת בישארה, סביר להניח שכאשר מקללים אותך אתה יודע באופן וודאי שזה נגדך, תשחזר מקרים מן העבר והכל יהיה לפתע ברור. אבל כאיש אקדמיה לשעבר ולנוכח הנורמות המקובליות במגזר הערבי, המשכילים שלא עוברים שטיפת מוח או שותפים לה מוצאים את הדרך התרבותית להתבטא, גם בדיון טעון כזה בכנסת ישראל.

  • 72.

    הם מתחילים להאמין לדברי אחמי נאג'אד

    אלי כהן, 05/12/06 18:58

    הרחוב הערבי מזמן החל להאמין שימיה של מדינת ישראל החלו בספירה לאחור עד להעלמות ''הישות הציונית'', עם כניסתו לזירה של הנשיא האיראני (שלא מעט ממנהיגי אירופה מבטלים אותו כמטורף זניח) והצהרותיו לגבי התחחמשות איראן בנשק גרעיני, גם חברי הכנסת והמנהיגים הערביים (צריך אולי לשמוע מה אומרים במסגדים בימי ו') מאמינים ששעת הכושר מתקרבת לה ולכן אפשר להתחיל ולהראות את פרצופם האמיתי.אני יודע שהנרדמים (והמרדימים) שבתוכינו יבטלו את דבריו כ ''פליטת פה לא מזיקה'' אז אוליי ישנו משהו בארץ הזו שיכול לתעד (אפילו לא מדעית) את תהליך החוצפה והתעוזה של אותם חברי כנסת שרואים ומבינים כי ''היהוד'' לא יגיבו כבר לכלום. לא לאירועי אוקטובר 2000 ,ולא למפגשיהם של החכים הערבים עם רוקחי המזימות (אני מניח שכולם ראו את הנייה לוחץ את ידו של אחמי נאג'אד בקאטר והזמנתו לטהראן להמשך הכנת התכניות) הרעות, וכמו שאני מבין גם העניין האחרון מהוועדה יעבור בשלום על בשארה וכל שאר חבר מריעיו, כי הרי יהודים אנחנו רחמנים בני רחמנים. עד שלא ישאר מאיתנו איש בארצינו. ''יחי חופש הדיבור ותחי הדמוקראטיה''.

    • נכון!!! הם מרגישים שימיה של מדינת ישראל ספורים

      Avi Ecuador, 05/12/06 22:02

      גם אני בראיה של השמאל אם הוא ימשיך בשלטון חס וחלילה רואה זאת.
      הם היום רוצים להראות קיצונים מכיוון שיודעים הם שכאשר חס וחלילה יכבשו את ישראל או יבטלו אותה כמו שהם כבר חושבים בליבם, יטבעו המוסלמים תשלום מאלה שהיו קרובים ליהודים והתשלום שלהם זה סכין חדה.

    • מה הם אומרים במסגדים בימי ו' ? (ל''ת)

      תיידע אותנו?, 05/12/06 22:56

  • 71.

    צודק בשארה. בכל מילה על ארדן (ל''ת)

    ארד, 05/12/06 18:47

  • 70.

    וזה רק שבוע אחרי יום האיידס! איפה המודעות של בשארה?

    בשרה לך תקווד!, 05/12/06 18:45

    וזה רק שבוע אחרי יום האיידס! איפה המודעות של בשארה?

  • 69.

    הוא התכוון לומר שהוא מציע את מועמדותו של ארדן לנשיאות המדינה...

    רוץ ארדן רוץ, 05/12/06 18:41

    הוא התכוון לומר שהוא מציע את מועמדותו של ארדן לנשיאות המדינה...

  • 68.

    זה הפרצוץ האמיתי (ל''ת)

    אחמדון, 05/12/06 18:38

  • 67.

    גם אני רוצה ללכת להזדיין, יש מתנדבות???

    שחר, 05/12/06 18:23

    אפשר לחשוב שהכנסת זה דבר כל כך נקי, כל כך טהור, שהדעת לא סובל ביטויים כאלה.
    פחחחח - הכנסת זה ביב השופכין של הבדיחה שנקראת ישראל, מה כל כך מפתיע שאנשי הביוב משתמשים בפשה כזו.

  • 66.

    זבוב הוא לא נשר,

    גודמן, 05/12/06 18:20

    עכבר הוא לא אריה ,וגם בשארה לא הופך ליותר מהמעט שהוא

  • 65.

    איך ההצעה נפלה איך ? תחזירו אותה שוב. (ל''ת)

    יניב, 05/12/06 18:16

  • 64.

    ממש בושה לפטר אותו לאלתר !!!

    יהודי מאוכזב, 05/12/06 18:11

    מה אנחנו עוד צריכים ? אם האוייב הוא מדבר אם אסד הוא חבר אז מה עוד ???
    לפטר אותו מיד !!!

  • 63.

    בשארה אומר מה שכולנו חושבים בלב (ל''ת)

    מוסטפה, 05/12/06 18:08

  • 62.

    למה הוא לא מבקש ממני ?

    ברנע, 05/12/06 18:07

    עזמי , אי לאב איט וואן יו טוק דירטי.
    וואחאד שאקל.

  • 61.

    על הנאורות

    מנדלסון, 05/12/06 18:06

    פעם הערכתי את בשארה במיוחד לאור כתביו ולמרות מעשיו. היום איבדתי כל הערכה לאיש.

  • 60.

    החכים הערבים פועלים ללא לאות בשני ערוצים:

    עץ, 05/12/06 17:53

    1.מושכים כל הזמן לטובת האינטרס הפלשתיני, לא חלילה למען ערביי ישראל ודואגים להעסיק את הכנסת בעניינים האלה ללא הרף.
    2.מושכים כל הזמן את רף האלימות המילולית למקומות שלא ידענו.
    שמעתי ברדיו ולא האמנתי למשמע אוזני.

    אסור לנו לוותר כאן והאמת גם לא להיגרר, זה בדיוק מה שהם רוצים. לנהל את העניינים.

  • 59.

    לך תזדיין זה ביטוי ישראלי מקובל ביותר. וזה מראה שבשארה ישראלי אסלי! (ל''ת)

    איל, 05/12/06 17:47

  • 58.

    מה שמדהים כאן זה שההצעה עצמה נפלה !!!! (ל''ת)

    manu, 05/12/06 17:41

  • 57.

    וזה ערבי ''מתורבת'' ונוצרי ...תארו לכם. (ל''ת)

    יואב, 05/12/06 17:31

  • 56.

    זה אמיתי? אלה בכנסת?

    גל, 05/12/06 17:20

    זה מצמרר לחשוב שהם מקבלים שכר מהמסים שלנו,
    ממש ביזיון!

  • 55.

    המשך ל 52

    Avi Ecuador, 05/12/06 17:15

    דרך אגב מה בדיוק מפריע לשמאל שכל הישובים והיהודים שנמצאים לדעתו על אדמה ''כבושה'' ישארו ב''פלסטין'' ויהיו פלסטינים או אולי ישראלים תושבי חוץ ולעשות את כל ערביי ישראל לפלסטינים שחיים בישראל אבל תשלל מהם תעודת הזהות הישראלית ויקבלו תעודת זהות פלסטינית כאשר הם יצביעו למדינת פלסטין?

  • 54.

    בישרע ערבי נוצרי שלא מקלל את המוסלמים שגורמים לערבים הנוצרים להגר (ל''ת)

    אחד שמכיר!!!, 05/12/06 17:07

    • וברשות הפלסטינית זה עוד יותר גרוע לנוצרים (ל''ת)

      יופיטר, 05/12/06 19:08

  • 53.

    מדברים על המילים שהוא אומר, ומה עם המעשים שהוא עושה? מרגל עלינו במד

    ינות אוייב. ולכ, 05/12/06 16:59

    ן חיילים שלנו נהרגו בגלל הח''כים הערביים שרוצים להשמיד אותנו ומשתפים פעולה עם אוייבים.

  • 52.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 05/12/06 16:51

    בעוד 20 שנה יהיו להם הרבה יותר חברי כנסת, הם יוכלו גם לעשות הפגנות בכיכר רבין עם השמאל על כיפוח. הפגנות כמו של החיזבאללה בלבנון.
    תגידו יש היגיון למשהו שיש לו את בנו; את כבשת הרש שלו, לשלוח את בנו לצבא הכנה לפלסטין של היום?
    לצבא של אולמרט שאת בנו שלח לארצות הברית ולא עשה צבא.
    להלחם בשביל השמאל אולמרט ובשביל לעשות ניקוי אתני ליהודים?
    להיות בצבא השמאל והערבים בישרפלסטין?
    זאת מדינת היהודים אולי?!
    השמאל יאפשר או ירשה?
    אתם חושבים שבילין ואולמרט שלא מבין מימינו ומשמאלו בכלל יאפשרו.
    צריך להשתגע, השמאל אומר לנו שאצל הערבים זה טבעי ונורמלי.

    • הבן של עזמי בשארה שירת בגדוד הסיור הבדואי

      השייטת, 05/12/06 17:16

      וקיבל אפילו צל''ש. תתנצל!

      • אז מה??!!

        ברני, 05/12/06 17:30

        אם יש צל''ש (נגיד שזה נכון) אז מותר לקלל ולבגוד במדינה?

        • שטויות במיץ עגבניות!!!!! (ל''ת)

          אבי, 07/12/06 19:05

      • מה בשארה חתם לו קרבי? (ל''ת)

        יופיטר, 05/12/06 17:35

  • 51.

    בשארה

    תם, 05/12/06 16:43

    מר בשארה ממיט קלון על הציבור שהוא אמור ליצג ובמיוחד על הערבים הנוצרים.

    • תרגע, אצלנו השמאל ממיט את המדינה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/12/06 16:55

      • תגיד אבי מאקוודור-אתה עובד לפעמים?

        דני ב, 05/12/06 17:05

        איך כל היום יש לך זמן לז*** את השכל?

        • ואתה? בקיבוץ שלך בשרון עובדים או שממשיכים לשדוד את הקרקעות? (ל''ת)

          האזרח ק., 05/12/06 17:19

          • האזרח ק., עכשיו דנים בבשארה ולא בקיבוצי השרון -פרה פרה וטורקי טורקי (ל''ת)

            יופיטר, 05/12/06 17:39

          • האזרח... לדעתי זה ''את'' ולא ''אתה'', נכון יופי? לגבי בשארה....

            yO, 05/12/06 18:19

            שיילך גם הוא

        • יש עוד כמוהו לא חובה לקרוא - איפה הוא ואיפה אנחנו? (ל''ת)

          יופיטר, 05/12/06 17:37

        • תרגע ושיהיה לך טוב על הלב

          Avi Ecuador, 05/12/06 21:53

          עובד רק כשסופר את הכסף.

  • 50.

    זה מזכיר לי את הבדיחה הבאה...

    דני, 05/12/06 16:31

    בבית ספר בתל-אביב יושב לו בין שאר התלמידים ילד יפני, בנו של איש עסקים אשר נמצא בשליחות עסקית בישראל. המורה שואל את התלמידים מי אמר ''טוב למות בעד ארצנו''?

    אף אחד מן התלמידים הישראלים לא יודע לענות. אז הילד היפני מרים את ידו ומקבל את רשות הדיבור: ''אמר זאת יוסף טרומפלדור, בשנת 1920''. המורה נוזף בתלמידיו הישראלים: ''בורים שכמותכם!''

    אז אחד התלמידים הישראלים צועק מן הספסלים האחורים: ''שיזדיינו היפנים המחורבנים!''

    המורה צועק בזעם: ''מי אמר זאת???''

    ואז, תלמיד אחר משיב: ''גנרל מק ארתור, 1943''.

    • יפה! (ל''ת)

      אפי, 05/12/06 17:28

    • גדול!! (ל''ת)

      שלום אסייג, 05/12/06 17:30

    • חחחחחח- גם בדיחות מיטיבות קצת את המצב (ל''ת)

      יופיטר, 05/12/06 17:33

  • 49.

    ארדן הלך או לא זה מה שמעניין (ל''ת)

    חכם מימון, 05/12/06 16:26

  • 48.

    אצל פוטין הוא מזמן כבר היה ''קורן'' (ל''ת)

    ולא מאושר, 05/12/06 16:22

    • גם אצל אסד, מוברק פייסל בקיצור מדינות ערב (ל''ת)

      יופיטר, 05/12/06 17:30

    • כן... כבר איזו מכונית באמצעה המידבר היתה דורסת אותו

      f, 05/12/06 21:57

      או איזה פולוניום 210 ....

  • 47.

    לאן הגענו

    ירון, 05/12/06 16:21

    נראה את עזמי אומר את הדברים האלה במדינה ערבית ? רק במדינה שלנו מרחמים עליו . אדון עזמי תתעורר אתה נמצא במדינה יהודית ושום דבר בעולם לא ישנה את זה בטח שלא אתה . מקומו של אחד כמוך הוא ברשות הפלסטינית , אז לך לך מארץ היהודים , ועוד אנחנו משלמים לו משכורת , איזה מדינה .

  • 46.

    מישהו רציונלי מאמין שתהיה מדינת היהודים איתם ועם השמאל

    Avi Ecuador, 05/12/06 16:20

    מישהו מאמין שבפלסטין שיהודים ניקו אתנית מיהודים הפלסטינים יאפשרו ליהודים לחיות שם.
    למה לא אפשרו השמאל ליהודים לחיות בפלסטין?!
    פחדו שיהיו פלסטינים יהודים במוקטעה ושיהיה להם ראיס-נשיא יהודי שיבחר שם אולי.
    השמאל שלנו עשה את כל הלוגי לאי רלוונטי ואת הרלוונטי ישראל הפך לחסר היגיון.
    ידידי, הבעיה שלכם ושלנו היא לא ערבים היום, הבעיה שלכם מחלת איידס-שמאל לצערי ואל תשלו את עצמכם שפתרון הערבים הציל אותכם, השמאל עם המנטליות ההרסנית שלו הוא יותר מסוכן מערבים ואני לא אומר לכם זאת בציניות לצערי, הם מתכון לחיסול של עם. לא את האוייב שהם עוזרים לו לקבל פרסים ומדינה על רצח ביהודים, הם כבר נזמן מסכנים ופוגעים בעם שהם שוכנים בו, קניבלים שאוכלים רק כשר; רק יהודים.

  • 45.

    האמת ארדן באמת יכול ללכת להיזדיין (ל''ת)

    קק, 05/12/06 16:19

    • לך אתה ליז... (ל''ת)

      אילן, 06/12/06 12:22

  • 44.

    בשארה

    בודהה, 05/12/06 16:18

    זה לא הפתיע אותי, זה כן הפתיע שלא אושר החוק החדש. זה הבעיה שלנו....

  • 43.

    הגיוני

    barry, 05/12/06 16:09

    שח''כ ערבי מוסלמי פלסטינאי, מתעצבן על ח''כ שטובת היהודים אצלו מעל טובת אויבינו המוסלמים.

  • 42.

    פרלמנט שמתאים למדינת הזבל... (ל''ת)

    עודד יערי, 05/12/06 16:09

  • 41.

    למה זה לא מפתיע אותי?? (ל''ת)

    שירי, 05/12/06 16:08

  • 40.

    ערבים החוצה!

    איתן, 05/12/06 16:07

    מה הם עושים פה בישראל? יש להם 21 מדינות סביבנו שילכו לשם ויגידו מה שהם רוצים.
    צריך להרחיק את בשארה לצמיתות ולא לתת לשום אזרח ערבי להיבחר לכנסת. זה הפיתרון. כהנא צדק!

    • טעות בידך לא 21 אלא 28 ארצות ''דמוקרטיות''. (ל''ת)

      מתקן טעות, 05/12/06 19:27

    • יהדים בחוצה

      טלב אלסנע+בשארה, 05/12/06 22:12

      יהודים בחוצה זי אדמא של ערבים בשארה צודיק צודיק צודיק %100

    • יהדים בחוצה

      טלב אלסנע+בשארה, 05/12/06 22:13

      יהודים בחוצה זי אדמא של ערבים בשארה צודיק צודיק צודיק %100

  • 39.

    הגיע הזמן שיהיה עונש .

    רון, 05/12/06 16:07

    על ניבול פה ואלימות בכנסת כי זה מקרין לרחוב אם זה כך אז מותר לנבל את הפה לשופטים לשוטרים ולחברי ממשלה כי גם בכנסת מותר

  • 38.

    מה אתם רוצים? הוא רק מביע את דעותיו! אתם כולכם גזענים (ל''ת)

    ביילין, 05/12/06 16:05

  • 37.

    ואקום

    אילתי1, 05/12/06 16:03

    אין ממשלה,הלך על הכנסת,מערכת המשפט נחלשת,המשטרה מגמגמת,מערכת הבריאות מפקירה את החולים,התפרעויות בנוער ואלימות,מתפרקת מערכת החינוך,אי סדרים בצבא,סרטן השחיתויות נוגס בכל פינה,ואלה דוגמאות.

  • 36.

    ואחרי זה מתפלאים...למה המדינה שלנו ניראת ככה (ל''ת)

    אורן, 05/12/06 16:02

  • 35.

    מה אתם מתעצבנים? חברי הכנסת הערבים עושים דברים יותר גרועים

    דוד, 05/12/06 16:02

    -תומכים בטרור בפומבי
    -מסיתים נגד המדינה
    -מבקרים בסוריה בזמן מלחמה

    ועל כל זה לא עושים כלום, אז מה זה כבר עוד ניבול פה קטן?

  • 34.

    חלאת האדם הזה, לא היה אומר ככה על אסד, הרי זה הבוס שלו! הוא לא יעיז (ל''ת)

    אז פה הוא מעיז!, 05/12/06 15:58

  • 33.

    צודק!!!

    מוטי, 05/12/06 15:57

    בשארה צודק הגזים ארדן

  • 32.

    עזמי, פה מלוכלך יש לך. אבל ארדן שואל, עם מי? (ל''ת)

    דוד, 05/12/06 15:55

  • 31.

    מענין

    אלי, 05/12/06 15:52

    לא ידעתי כי יש חברי כנסת שהם בעצם סרסורים

  • 30.

    ההתנשאות של ארדן מעוררת חלחלה לא פחות! (ל''ת)

    אורן, 05/12/06 15:43

    • כרגיל אתה רדוד (ל''ת)

      אודי, 05/12/06 15:49

  • 29.

    יהודים הם עם נחות,אפשר לחרבן עלהם!

    עובדה, 05/12/06 15:42

    תראו לאיזה סמרטוטים השמאל הפך אותנו

    • תביט בהיסטוריה,

      היסטוריה, 05/12/06 16:33

      ההמשך ידוע, היהודים רודפי הבצע, ואחוזי האובססיה לבצע, ישלמו שוב על אותה טיפשות ורשעות בעיקר כלפי עצמם, זהו עם ללא תקנה שלא למד דבר ולא שכח דבר, וסופו לחזור על אותם דברים ,!

  • 28.

    מה רוצים מבאשארה?! מותר לו!, מותר לו הכל!

    המראה, 05/12/06 15:41

    מי שנוסע לארצות אוייב, לאסד,! ולנאסראללה, ומביע בהם תמיכה פומבית,! ובכלל מצהיר השכם והערב על תמיכתו בכל ארגוני הטרור, ותמיכה בכל מטרותיהם, אז מ'' לך תזדיין'' נעשה עניין, באמת?!, קטן עלינו, מדינה שנמצאת בתהליך מואץ של התפרקות\היתאבדות, נעשה עכשיו עניין מלך תזדיין,,, קטן עלינו,,,,

    • כואב כמה שאתה צודק ....! (ל''ת)

      אב י, 05/12/06 22:41

  • 27.

    2 סובל מקטנות שכל - הכל בסדר ? (ל''ת)

    שרון, 05/12/06 15:39

  • 26.

    ערביי ישראל היקרים

    אורן, 05/12/06 15:39

    למה שלא תעשו מעשה ותפטרו מבאשרה בבחירות הבאות? הוא לא מייצג אתכם בצורה נאותה ורק מקצין את עמדות הציבור.

  • 25.

    הבשארה הזה הוא דוקטור. תחשבו באיזו רמה האנשים הפשוטים.... (ל''ת)

    אלוש, 05/12/06 15:39

  • 24.

    גדול!!!!!!!

    אני, 05/12/06 15:38

    זה מזכיר לי את היסודי והתיכון.
    הם עושים שם כיף חיים.
    כל החיים, בית ספר.
    מגניב.

  • 23.

    יש גבול לכמה אפשר להיטפל לבשארה...

    אסף, 05/12/06 15:38

    מעניין איך גלעד ארדן היה מגיב אם היו אומרים לו ''לך תכהן אצלם'' כל יום רק בגלל שהוא מעז לבקר את המדינה הקדושה.

    זאת דמוקרטיה, ובדמוקרטיה מותר לא להסכים עם גלעד ארדן, כמה שזה מדהים...

    • הגזמת

      צרציר, 05/12/06 15:48

      יש הבדל בין ביקורת נגד הממשלה או הכנסת (לגיטימי) לבין תמיכה גורפת באויב שלך (בוגדני).
      . זה ככה פשוט.

    • i agree (ל''ת)

      talila, 05/12/06 16:00

    • טמבל- לא הבנת

      שרון, 05/12/06 17:23

      הוא אמר לו לך תכהן ועזמי בשארה שמע לך תזדיין

    • אזף , תגיב רק כששואלים אותך. אתה עושה רושם רע. (ל''ת)

      יוסי, 05/12/06 17:51

    • אם בשארה היה חבר פרלמנט בארה''ב הוא מיד היה נשפט על בגידה!!

      דן, 05/12/06 20:05

      ח''כ שהולך לדבר עם אוייב שרוצה לחסל את המדינה זה לא דמוקרטיה זה בגידה במדינה!!
      זה פשוט לא הגיוני שבשארה עדיין מכהן כח''כ!

  • 22.

    בשארה ירד לשפל המדרגה

    יוסי כהן, 05/12/06 15:38

    אם כך נשמעים נציגנו בכנסת מה מצפים מאזרחי העם התבטאויות כגון אלה שהוציא בשארה מיפיו עלולות להוביל להיתדרדרות טוטלית של המסוריות וכבוד האדם לחברו אם הכנסת תעבור לסדר היום .על יושבת ראוש הכנסת להשעות את בשארה מהכנסת או מהדיונים כדי שזה לא יהווה תקדים ולמען יראו ויראו זואת היתבטאות אומללה אשר יש לגנות אותה בכול תוקף ויפה שעה אחת קודם

  • 21.

    הלואי וגם לנו היהודים יהיה ח''כ כזה

    ראובן, 05/12/06 15:37

    המדבר בשפת העם ודואג כך לבוחריו כל הכבוד לך!!!!!

    • i agreeeeeeeeeeeeeee (ל''ת)

      tal, 05/12/06 15:58

    • בישארה דואג לעצמו בלבד!

      רותם, 05/12/06 17:49

      אתה טועה, בישארה הפילוסוף אינו דואג לבוחריו, הוא דואג לעצמו בלבד, בהיותו עבד נרצע של אסאד וחיזבאללה, הוא מנסה לקבל את הקולות הערביים בייצגו אנטי ישראליות קיצונית. האם הוא דאג פעם לפרנסה לערבים או לביוב שזורם בכפרים הערביים?...

  • 20.

    איזו גסות רוח, זה בית מחוקקים, איך נותנים לו לכהן

    בזיון, 05/12/06 15:37

    ולציבור הערבי, זה מה שאתם בוחרים ליצג אותכם?

    אתם לא מבינים שהוא מבייש אותכם.

  • 19.

    אז יש חוק או אין חוק הדחה? (ל''ת)

    ש, 05/12/06 15:35

    • אם היה זו לא היתה דמוקרטיה

      רר, 05/12/06 16:20

      אם חברי כנסת שהם רוב יכלו להדיח ח''כ במיעוט תאר לך מה היה קורה

      • זה לא רק למיעוט זה לכל נבחר ששולל את קיומה של מדינת ישראל וחבל שזה

        ש, 05/12/06 16:39

        לא עבר

      • מי שפועל נגד המדינה אין מקומו בכנסת בכל דמוקרטיה על הגלובוס (ל''ת)

        יופיטר, 05/12/06 17:13

    • אין - פחדו כנראה (ל''ת)

      יופיטר, 05/12/06 17:26

  • 18.

    זו אימרה פילוסופית עמוקה כשמדובר בזיון ארדן (ל''ת)

    נאיף, 05/12/06 15:35

  • 17.

    ועוד אומרים שבני סלע חולה! (ל''ת)

    שוקי, 05/12/06 15:34

  • 16.

    לפי דעתי ראש העיר של רמלה יצא גבר גבר.

    אור, 05/12/06 15:33

    לא נכנע ללחצי הערבים כמו השמאלנים איכס טפו.

  • 15.

    זה מה שהממשלה אומרת לתושבי שדרות כל יום: לכו תזדיינו. (ל''ת)

    ממשלה שמאלנית, 05/12/06 15:32

  • 14.

    אין פרלמנט בעולם שמקבל תופעות כמו טיבי ובשארה

    אחד שיודע, 05/12/06 15:32

    אין אף פרלמנט בעולם שמשלים עם כך שחבריו פועלים באופן רציף, ברור ובוטה כנגד המדינה שלהם ואף נוסעים בגלוי למדינות אויב שם הם מביעים תמיכה (במעורפל או לא) בחיסול מדינתם.
    הדעת אינה סובלת התנהגות שכזו, במקומות נורמלים כמו בריטניה וצרפת הוציאו אנשים להורג על פחות.

  • 13.

    מגיע לארדן! כל כך מתנשא...

    אלון, 05/12/06 15:31

    איזה קול של מתנשא יש לו.

  • 12.

    חייבים את החוק הזה

    דמוקרטיה מתגוננ, 05/12/06 15:31

    לא יכול להיות שנבחרי מדינה אחת יפעלו נגד המדינה, יתמכו באוייב ולא יכירו בכלל בזכותה להתקיים.

    ניחא הפרקליטות אימפוטנטית ולא מעמידה אותם לדין על דברי שבח לאוייב ופגישות איתם בזמן מלחמה, אבל הם לא יכולים לקבל עוד משכורת ולכהן כחברי כנסת.

    זה לא קיים בשום מדינה.

    • זאת הבעיה במקום לדבר על החוק מדברים על הקללות - כנסת דוחה (ל''ת)

      יופיטר, 05/12/06 17:15

  • 11.

    חבל שליברמן עבר לשמאל,אין מי שיפחיד את הערבים

    חבל, 05/12/06 15:30

    רק ממנו הם פחדו

  • 10.

    השפל חסר התקדים הוא

    הילה, 05/12/06 15:30

    היותם של אויבינו נציגים לגיטימיים בפרלמנט. ואשר על כן על כולנו להזדיין בנשק להגנתנו.

  • 9.

    אפשר להוציא את הערס מהרחוב אבל לא להוציא את הרחוב מהערס (ל''ת)

    גיא, 05/12/06 15:29

  • 8.

    תרבות של בריון! (ל''ת)

    אלעזר, 05/12/06 15:29

  • 7.

    לא הבנתם. הוא מפרסם את קידום! (ל''ת)

    אבי, 05/12/06 15:27

  • 6.

    לא כל הערבים ...

    לא כל הערבים, 05/12/06 15:26

    לא כל הערבים ..., אבל בזה אנחנו אשמים בעצמינו. לערבים יש מספיק מדינות בשביל להיות שם בפרלמנט.
    אסור להם להחליט משהו בשבילינו!

  • 5.

    הוא התכוון לומר לו לך תצטיין.

    דני ב., 05/12/06 15:26

    רק מה נפלט לו כי עברית איננה שפת אימו.
    חוץ מזה אם אוצרים למישהו לך תזדיין זוהי קללה?
    הלוואי עלי מדי יום...
    קללה זו שתהיה חס ושלום אימפוטנט.
    או שתבלע בטעות כדור הרדמה במקום ויאגרה.
    למה סתם להיטפל למה, בגלל שהוא ערבי?

    • טוב אז לך תסדיין.... (ל''ת)

      לך, 05/12/06 15:42

    • חחחחח נחמד נחמד... (ל''ת)

      הוד, 05/12/06 15:43

    • גדול!! (ל''ת)

      איתי, 05/12/06 17:11

    • זה מה שאני תמיד חשבתי

      איתי, 05/12/06 17:14

      מה בדיוק קללה ב ''לך תזדיין''?
      זאת אולי תהיה קללה אם יוסיפו לאמירה זו כמה פרטים נוספים כמו ''עם אבא שלך'' , אבל סתם ככה ''לך תזדיין?'' מה שנקרא: ''בא לקלל ויצא מברך''

  • 4.

    בשארה - פאר האומה הערבית (ל''ת)

    אני, 05/12/06 15:23

  • 3.

    בושה

    אברהם, 05/12/06 15:22

    רוחמה אברהם עדיין בכנסת?

  • 2.

    נו באמת סתם מתעללים בו

    שרון, 05/12/06 15:22

    אני לא אוהב אותו או את דעותיו אבל נפלט לו ברגע של כעס לך לזדיין אתה כתגובה לארדן שאמר לו לך לכהן אצלם. (אולי שמע לך תזדיין?)
    להוציא אותו מהישיבה כמו ילד קטן זו סתם קטנות רוח.

  • 1.

    זה ממש לא כל הערבים! די לגזענות! מספיק. (ל''ת)

    בשארה לא מוסרי, 05/12/06 15:20

    • זה ממש!

      מיכאל, 05/12/06 15:46

      מצד אחד ''זה ממש לא כל הערבים'' (הגנה על מישהו שנלחם בך בכל האמצעים)
      ומצד שני: ''די לגזענות! מספיק.''
      (התקפה טיפשית על עצמיך יחד עם הנ''ל)
      ומצד שלישי: תמיד ''הממש לא - זה בצד אחד, ודי ומספיק זה בצד שני ולעולם הצדדים האלו לא יתחלפו'' - צביעות:
      יש פה רק רעים וטובים?