kosmikbaby, 07/12/06 22:47
לכל '' אוהבי האדם '' כאן ! תפגינו נגד הסינים
צבועים, 03/12/06 18:26
י, 04/12/06 12:21
אביחי, 03/12/06 17:30
כמה טמבל אפשר להיות ? אף אחד לא שם אותה
האדם הפשוט, 03/12/06 18:28
אביחי, 03/12/06 20:53
א, 04/12/06 13:03
א, 05/12/06 13:31
עוד ויכוח מיותר בין הפעילים לבין עצמם
להמשיך ללחוץ, 03/12/06 16:07
אם ניסויים בבעלי חיים עוזרים לבני אדם יש לשלול אותם מכל וכל
האדם הפשוט, 03/12/06 16:05
יואב, 03/12/06 14:38
kosmikbaby, 07/12/06 22:29
ניסויים בבע''ח פוגעים בבני אדם
א, 03/12/06 13:52
אביחי, 03/12/06 15:03
יעל, 03/12/06 17:10
אביחי, 03/12/06 20:50
א, 04/12/06 13:02
אביחי, 04/12/06 14:05
א, 05/12/06 13:29
קומפורטי, 03/12/06 17:37
ללא ניסוים אין תרופות ואין חסונים
דניאל, 03/12/06 13:48
פיף, 03/12/06 15:29
kosmikbaby, 07/12/06 22:35
לא רק גידול אלא עקירה מהסביבה הטבעית שלהם
האדם הפשוט, 03/12/06 18:30
אם ניסוי בבן אדם אחד היה מביא תועלת ל100 קופים הוא היה מוצדק ? (ל''ת)
די להתעלל בבע''ח, 03/12/06 12:47
אני, 03/12/06 12:27
אביחי, 03/12/06 17:25
אוהבת חיות, 03/12/06 15:58
י, 03/12/06 16:59
נראה שלא ממש התעמקת בתגובה שלי
אוהבת חיות, 03/12/06 18:08
גיא, 03/12/06 23:07
הצצתי וכל מה שראיתי זה פרסומת לספר.
י, 04/12/06 12:07
א, 04/12/06 13:16
אוהבת חיות אחרת, 01/03/07 14:01
kosmikbaby, 07/12/06 22:40