• 55.

    מלכת הביצה

    אליס, 02/12/06 23:01

    ''הצדקנית והצנועה'' פותחת את פיה ומדברת, לא חילופי שרים הם הבעיה, אלא כל המערכת המשפטית שמצטיירת כמושחתת מיסודה, בעקר ובפרט פרקליטות מושחתת ומנוולת, כשהמשתפי''ם היא משטרת ישראל הלא פחות מושחתת, ראו מקרה רמון והעקר ובפרט מקרה המזעזע והטרגי של עוה''ד דיוויד וינר!!!, איפה היה פרקליט המדינה ערן שנדר למרות שידע על העוול שנעשה לוינר?, שוב,פרקליטות מנוולת ומושחתת שהיתה עדה לחקירת המשטרה המשפילה והלא חוקית!!!! מי נתן את הדין??? אף לא אחד, כי המערכת המשפטית ''הצדקנית'' חקרה את עצמה!!!. הפתרון אכן למנות שר חדש עם ''ביצים'' שינער ובאופן משמעותי את המערכת המושחתת הזו. כמו, הרחבת בתי המשפט, תוך כדי מינוי שופטים חדשים בלתי נגועים במחלת השחיתות שמבינים שתפקדים גם לטהר את המערכת הנוכחית וכמובן לעבוד בצורה יעילה ומהירה...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בית המשפט העליון = חבר נהנתנים, מנותקים ומחוסנים. (ל''ת)

    שלמה, 02/12/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ארץ בה לאף אחד מאף אחד לא אכפת ובית משפח ''עליון'' המעורר

    אזרח מודאג, 02/12/06 16:18

    בעם בוז, תיעוב, חוסר אמון, סלידה מפח-נפש ושאט.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....

    אלכס, 02/12/06 00:47

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    בפוליטיקה, במדינה, בחברה ובצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנֶצַח... לעד... כך תוּבְטַח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בפוליטיקה, בבג''ץ ובצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    ''הדג מן הראש מסריח !'' ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר ובריא בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כְּבוֹדֵך אֲשֶר גָּלָה וְנָוֵךְ אֲשֶר חָרָב.

    יהודה, 01/12/06 17:22

    יְפֵה נוֹף, מְשוֹש תֵּבֵל, קִרְיָה לְמֶלֶך רָב,
    לְךָ נִכְסְפָה נַפְשִי מִפַּאֲתֵי מַעְרָב !
    הֲמוֹן רַחֲמַי נִכְמָר כִּי אֶזְכְּרָה קֶדֶם,
    כְּבוֹדֵך אֲשֶר גָּלָה וְנָוֵךְ אֲשֶר חָרָב.

    וּמִי יִתְּנֵנִי עַל כַּנְפֵי נְשָרִים, עַד
    אֲרַוֶה בְדִמְעָתִי עֲפָרֵך וְיִתְעָרָב !
    דְרַשְתִּיךְ, וְאִם מַלְכֵּךְ אֵין בָּךְ וְאִם בִּמְקוֹם
    צְרִי גִלְעֲדֵךְ – נָחָש שָרָף וְגַם עַקְרָב,
    הֲלא אֶת-אֲבָנַיִךְ אֲחוֹנֵן וְאֶשָקֵם
    וְטַעַם רְגָבַיִך לְפִי מִדְּבַש יֶעְרָב !

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עַרְמוֹנִים מִן הַאֵש

    ניסים, 01/12/06 15:17

    עַרְמוֹנִים מִן הַאֵש

    השיר מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים, מעוררי בוז, סלידה, תיעוב ושאט-נפש בבית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'' השופטים: אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס. ''לכנסת נתונה הסמכות החוקית והחוקתית לפקח על שיקול דעתה הרחב של הממשלה, ועל אופן פעולתה'', כתב ריבלין. ''זאת ועוד, התנהלות הממשלה בכלל ובחירתה שלא להקים ועדת חקירה ממלכתית אלא ועדת בדיקה ממשלתית דווקא, נתונה גם למשפט הציבור''. ''דחייתה של עתירה אין בה בהכרח כדי להטביע בה חותם של 'כשרות' במישור הציבור. אין בה כדי לשחרר את נבחרי הציבור מאחריותם הציבורית. נבחרי הציבור אחראים לתוצאות מעשיהם – הם עומדים לדין הבוחר וחייבים לו דין וחשבון''.

    בית-מִשְפָּט עֶלְיוֹן אשר מצפה או מבקש
    כי אב שָכּוּל או אֵם שָכּוּלָה יוציאו עבורו את העַרְמוֹנִים מן האֵש...
    הוא בית מִשְפָּח עֶלְיוֹן שאת יִצְרוֹ לא כוֹבֵש
    מוּג לֵב... את שְמוֹ, מַעֲמָדוֹ וכְּבוֹדוֹ מְבַייֵש !

    בית מִשְפָּט עֶלְיוֹן, שמתפקידו מְנסֶה-מִשְתדֵל לְהִתְחַמֵק
    הוא בית מִשְפָּח עֶלְיוֹן שבנושא כלל אינו רוֹצֶה-מעוניין להתעמק
    כמו מָנוֹע שוֹרֵק וחוֹרֵק... מִשְתַּנֵק... סוֹף-סוף מִשְתַּתֵּק.
    את שְאִיפוֹת החוֹפֶש, הדְרוֹר, המוּסָר, האֱמֶת וְהצֶדֶק בְּקֶרֶב הדוֹר,
    שוֹלֵק, מוֹלֵק וחוֹנֵק !

    בית מִשְפָּט עֶלְיוֹן
    שמלכתוב פְּסַק-דִין משתדל להימנע
    הוא בית מִשְפָּח עָגוּם ועָצוּב, עָלוּב וכָּאוּב, מיופייף, מְזוּייף,
    מתנהג כמו בַּת-יַעֲנָה.
    מערכיו מְרוּשָש. מְנוּוָן, מְרוּחָק, מְשוּתָק, מְנוּתָק, מְקוֹמֵם, חֲסַר-תַּקָּנָה.
    בפסיקותיו הֲפַכְפָּך, משנה אוֹפְיוֹ וצבעיו כְּמו זִיקִית...
    כְּמוֹ מֶזֶג אֲווִיר מעוֹנָה לעוֹנָה...
    מְקוֹמוֹ ברפּוּבְּלִיקָה של בָּנָנוֹת...
    לא, חָלִילָה וחָס, במְדִינָה המתיימרת להיות מְדִינָה נְאוֹרָה !

    בית מִשְפָּח עֶלְיוֹן מְיוּסָר, מְלא-מַכְאוֹבוֹת ויְדוּע חוֹלִי
    גוּף חֲדַל-אִישִים, חֲסַר-אוֹנִים, שוּלִי-גְּבוּלִי, המהווה עומס ועוֹל לעמו, לעצמו ואף לי
    שִטְחִי ורָדוּד, אָבוּד, יָרוּד ומָרוּד, מָרוּט ושָדוּד, בינוני-ממוצע...
    האם זה לא ייגמר לעולם... ? ענני-נא... הוֹי אֵלִי !
    קוֹרְבָּן הנכנס לתוכו יכול רַק לזְעוֹק ולִצְעוֹק: ''...אוֹי לִי ! ...אוֹי לִי ! ...אוֹי לִי !''

    בית מִשְפָּח עֶלְיוֹן אשר אינו מוכן להתעמת כלל עם רמטכ''ל
    הוא בית מִשְפָּט עֶלְיוֹן, דַּל, עָנִי ואֶבְיוֹן, לוֹקֶה ונִקְלֶה, נִבְזֶה, מוּכֶּה-גּוֹרָל ואוּמְלָל
    צִידְקָתוֹ, מוּסָרוֹ, יישוּתוֹ – כָּל כּוּלוֹ הִנוֹ מְשוּלָל
    והוא עֶצֶם מעצמותינו... בָּשָר מבשרינו... איך וכיצד כך נהיה מְחוּלָל ? ? ?

    ''מי שרוֹדֵף אַחֲרֵי הכָּבוֹד... הכָּבוֹד בּוֹרֵחַ מִמֶנוּ...'' יאמרו לנו חז''ל
    ואנו נפְטִיר... בבית-המִשְפָּח העֶלְיוֹן...
    לזַלזַל אַחֲרוֹן שצָנַח...
    מָה חֲבָל...
    ז''ל !

    הגב לתגובה זו

    • בית משפח עליון אשר אינו נהנה יותר מאמון העם

      מיכאל, 02/12/06 00:51

      מילותיו של אליעזר ריבלין הן מילות שווא, מילות הבל. הוא מנסה לשחק תפקיד כפול של משרתם של שני אדונים. אבל הפעם זה לא ילך לו. בית המשפט העליון, כפי שרבות מן התגובות מוכיחות אינו נהנה יותר ואין כל סיבה כי יהנה לאור פסיקותיו המחפירות מאמון העם.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט-לבני-חלוץ-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו עם יד על הלב... !''

    בנימין, 01/12/06 15:14

    מתוך מילות הספד אותם נשא יוסי שחר, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    אולמרט-לבני-חלוץ-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים: ''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 01/12/06 15:13

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס,
    שוֹפְטֵי בֵּית-המִשְפָּט ה''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כשבית המִשְפָּט העֶלְיוֹן שוֹתֵק – שוּתָּף מָלֵא הוּא לפֶשַע.

    תמרה, 01/12/06 15:12

    ''ביודענו שאין מקום בארץ לכאב שלנו ואנו מושבעים להגיד ולדרוש – אמרנו קץ לשתיקה ולוּ במחיר מאבק שיכתוש אותנו, הקורבנות החיים, ואף במחיר קטיעת ההשתייכות לאותה חברה, שקיומה ידרוש שתתלכד נגדנו ותגן על תדמיתה של המדינה. הרי כאן, כמו בשואה, מאחורי כל דלת מאמינים שהמכה תדלג ותנחת על אחרים , ולא פורצים החוּצה לעצור אותה. השואה כתשלובת של ההשתקה וההכחשה שבה אלינו על כל תיסמונותיה''. נעמי אונגר, אמו של ניצן זיכרונו לברכה, אשר נהרג מכדור תועה במהלך תרגיל בצנחנים, בספרה 'לעצור את הכדור', הוצאת 'מערכות'.

    ''מיום מותו אני נוסעת לבדי וזועקת את שמו בקולי קולות. כל כבישי הארץ מהצפון ועד הדרום שמעו כבר את הזעקה של שמו ושום דבר לא קרה. לפי גודל הזעקה כבר צריך היה לקרות משהו... היום בנוסעי, אני מטה אוזן לקולן של המכוניות. נדמה לי שכל מכונית שניה צועקת. יש לי הרגשה שיבוא הרגע והכבישים לא יבלמו יותר את הזעקות ומישהו יצטרך לשמוע. בינתיים אין בכוחי לעשות דבר. את כל המכתבים כתבתי. החוקים הם שקובעים כרגע. צה''ל יכפה עצמו בדרכו ויעמידנו על המוגמר חוץ מאם יקרה נס חנוכה''.
    שולה מלט זיכרונה לברכה, ''אמא של ילד'', אמו של אמיר מלט זיכרונו לברכה אשר נהרג כתוצאה מ''משחקים'' אותם נהגו ''לשחק'' בבסיס חיל האוויר בחצרים.


    כשבית המִשְפָּט העֶלְיוֹן שוֹתֵק –
    שוּתָּף מָלֵא הוּא לפֶשַע.
    אֶת אֵמוּן העַם בכֵּס הַצֶדֶק
    הוּא שוֹחֵק ומוֹחֵק
    - תְּחִי מַמְלֶכֶת הרֶשַע !

    שְתִיקָה אִילֶמֶת,
    אוֹ שְתִיקָה רוֹעֶמֶת,
    מַשְמָעוּת הִיסְטוֹרִית לָהֶן - אַחַת ויְחִידָה :
    נֶחֱרָץ שוּב גּוֹרָל לשֵבֶט אוֹ חֶסֶד
    שֶל אֵם עִבְרִיָה וּתְּמִימָה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    אהרון, 01/12/06 15:08

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    השיר מוקדש לארבעת שופטים עלובים, מעוררי-בוז, תיעוב, סלידה ושאט-נפש בנשמה ובלב בבית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'' השופטים: אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.
    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה''. מלכים א', ג', ט'.

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
    נִקְלִים. כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
    נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נְלוֹזִים. נִבְזִים. פּוֹחֲזִים. בְּזוּיִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
    מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. שְנוּאִים. מְאוּסִים. עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
    מְתוֹעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים, מַרְקִיבִים. מְלַבְלֵבִים. נִתְעָבִים.
    אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
    אנחנו כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת,
    סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו
    יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה,
    פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זילות בית המשפט היא חילוצו של יחזקאל בייניש

    דורון, 01/12/06 09:35

    זילות בית המשפט היא חילוצו של יחזקאל בייניש מאימת הדין - בה בשעה שאנשים אחרים הורשעו בגין אותן עבירות

    הגב לתגובה זו

    • 45 צודק, הצדק לא שווה לכל

      יוסי, 01/12/06 10:13

      התעלולים והלולינות המשפטית יועדו לחלץ את יחזקאל בייניש מעבירות של אי העברת כספים לרשויות, תשלומים במזומן ללא רישום נאות, כל זאת כשכיהן בתפקיד אחראי או יו''ר קרן תזמורת (איני זוכר איזו).
      זאת למרות שידע כי הדברים אינם חוקיים וכן למרות שהוזהר ע''י גורמים אחראים הן בע''פ והן בכתב.
      אני מציע לעורכי דין להשתמש בתקדים זה לחילוץ לקוחותיהם במידה ויורשעו - באמצעות הגשת ערעור לבג''צ שנשיאתו היא דורית בייניש.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    28 צודק לחלוטין (ל''ת)

    גם אני עו''ד, 01/12/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חוסר בחילופי שופטים פוגעים בעם

    אלי, 01/12/06 08:08

    יבחרו השופטים עי העם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם הממשלה מושחתת , קשה לי להאמין שבג''ץ יהיה ישר

    שיעור באזרחות, 01/12/06 07:23

    כמו ששחיתות שיוצאת מכלל שליטה כמו בישראל מחלחלת לכל עבר , מהאדם הקטן עד ראש הממשלה , אני מאמין שגם מערכת המפשט מושחתת באותה מידה.
    הייתי אומר ''זה הסוף שלנו''. אבל להיות פחות דרמטי, אומר שאם כך זה ימשך, כולנו נפגע . החסכונות והכסף הפנוי יגמר , והמעמד הבינוני הישר העובד ביושר , יכנס לברוך .
    המעמד הבינוני המושחת , יחיה טוב. (אתם יודעים אלה שגונבים בסדרי גודל לא שערורייתים.
    עכשיו, חישבו טוב איזה עתיד יש לילדינו כאן.
    איזה עתיד יש להזדקן כאן (הזנחה משוועת) , איזה עתיד יש כאשר הפשע חוגג , והמשטרה לא עושה כלום (חוץ מנסיעות סידורים בהיפר עם ניידת משטרה) ויותר מכך , שאין אמון במשטרה שהיא מגנה על האזרח. (הרי היא הראשונה ששוללת את זכות הפרט , חירות הפרט)
    בקיצור, מי שקורא לשיטת המשטר כאן דמוקרטיה, לא יודע מהי דמוקרטיה.
    אז שיהפכו את זה לקומוניזם או דיקטטורהת (זה די מה שקורה עכשיו) , כמו שתיככנו לעשות מקימי המדינה ממזרח אירופה הנחותה ,לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל-כך צודק בדבריך ! (ל''ת)

      אזרח מודאג, 01/12/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה הייתה בייניש כשזוכה יעקוב נאמן!!!

    יופיטר, 01/12/06 07:12

    האם זה לא הדליק לה נורה אדומה? למה היא לא שואלת הכיצד מתחלפים שרי המשפטים בצורה כזו -

    הגב לתגובה זו

    • היא חגגה את המאורע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אייל, 01/12/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    צבועה מושחתת! תפרת תיק לרמון,כדי שתיבחרי-מושחתת עלובה

    דר הס משה, 01/12/06 05:55

    עד איפה הצביעות של בינייש תגיע
    ארבל חברתה נבחרה בגללה
    רמון הופלל בגללה, כי איים לעשות סדר...ואז גולן ופרקליטות תל אביב תפרו לו תיק
    בינייש מושחתת ומאפיונרית שפלה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנראה שלא שמעה על עקרון הפרדת הרשויות

    גורנישט, 01/12/06 04:31

    לפי דעתי העליון מרשה לעצמו יותר מדי וגם בייניש שנבחרה בגלל קונספירציה נגד רמון

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לדעתי היא האדם הכי מושחת כיום במדינת ישראל

    דורית, 01/12/06 04:22

    והיתה תחרות קשה על התואר הזה.

    אולי בעצם היא וארבל ביחד חולקות את הכבוד המפוקפק.

    אוי לבושה שאלו האנשים שהגיעו לראש מערכת המשפט.

    מזל טוב ביניש- סוף סוף הצטיינת במשהו בחיים שלך: בשחיתות!

    הגב לתגובה זו

    • ניחא היתה מושחתת ויושבת בשקט, אבל החוצפה שלה עוברת גבולות

      שמישהו יסביר לי, 01/12/06 05:18

      לא רק שהיא תופרת תיקים לכל שר חדש ובוחשת בכל מינוי פוליטי במדינה, היא עוד מקטרת על התוצאות ההרסניות של המעשים שלה ושל ארבל.

      אסור לאדם להיות פרקליט מדינה יותר מ 4 שנים ואסור לאנשים כל כך מושחתים לטפס למעלה במערכת.

      למה לא מפטרים אותה בדיוק?

      הגב לתגובה זו

      • ומי יפטר אותה? המושחת אולמרד? ALL MERDE (ל''ת)

        אמא, 01/12/06 06:47

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מזוז איפה ועדת החקירה לכל הפרשה השערוריותית הזאת?

    הציבור לא טיפש, 01/12/06 04:12

    האזנות סתר לא חוקיות, פרקליטות שמשקרות, חוקרת ששוברת שבת שמסבירה לבחורה שהיא חייבת להתלונן כי אחרת רמון יקבע מי יהיו השופטים.

    בכל מדינה דמוקרטית אחרת מזוז היה מתפטר והיתה מתחילה חקירה ענקית של כל השחיתות הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ללא חילוף שרי-המשפטים את לעולם לא היית מגיעה לנשיאות !

    אמנון בן-יהודה, 01/12/06 02:48

    אך ניראה שרמון עשוי להדיח אותך ממרום גלימתך כאשר יחזור לתפקד !

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היא מתערבת בפוליטיקה

    גילי, 01/12/06 01:52

    זה דרכה לומר שהיא לא מרוצה מכך ששטרית, שקידם את בחירתה, איננו ממשיך בתפקיד שר המשפטים (הוא אמנם אמר שיחזיר את התיק לרמון, אבל זה לא מטריד אותה. היא את רמון כבר תסדר באופן סופי). ופתאום נופלת עליה שרה לא מתוכננת. עוד תיק לתפור זה כבר יותר מדי, תפרו כבר תיקים לשלושה שרי משפטים.
    התערבות השופטת בפטליטיקה = סכנה לדמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה לא מדיחים אותה?

    תמי, 01/12/06 01:39

    היא דרדרה את המערכת לשפל שלא ידעה מעולם.

    אמון הציבור בה שואף לאפס וכולם כבר מבינים כמה היא וארבל מושחתות.

    היא לא נבחרה מעולם על ידי הציבור ומונתה במחטף שהוא לא חוקי ולא דמוקטי על ידי מחליף זמני.

    פשוט תשלחו אותה הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בג''צ רק מנע ועדת חקירה ממלכתית ובייניש כבר דורשת.

    אנשי המסחר, 01/12/06 01:12

    אולמרט ובייניש תן וקח זו אצלם תורת החיים.
    תן של הכלל וקח לעצמך.

    בג''צ רק וויתר לאולמרט על חקירה, והיא כבר תובעת ממנו שר הכפוף לה.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. קלעת בול. (ל''ת)

      מקיא, 01/12/06 02:33

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    עורכי דין ביטוח לאומי .הופכים להיות שופטים בתביעות נגד ב''לאומי

    צבועים השופטים, 01/12/06 00:56

    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פחחחחחח.... לא כדי שתתחיל להתעסק בחוצפה של בית המשפש העליון???

    ישראלית מודאגת, 01/12/06 00:51

    בית המשפט העליון שחורג פעם אחרי פעם מסמכותו ומתערב בעינייני הממשלה. שמתעלם מחוקים כי בשם הציבור הנאור( השמאל הקיצוני קיצוני), מותר להתעלם ולהפר חוקים. הם הרס הדמוקרטיה( אם עדיין אפשר להגדיר את השלטון במדינה שלנו כך..), בית משפט שכל פסקיו ידועים מראש(תמיד יפעלו נגד הימין וכמובן כמובן שנגד הדת היהודית), בית משפט שמוביל מהלך למדינת כל אזרחיה ולמחיקת המדינה היהודית, בית משפט שלא אהב את רמון כי רצה להוביל מהלך של שקיפות בבחירת השופטים, ולכן גם הועף משם בדיוק כמו יעקב נאמן ורובי רבלין שלא נתנו לו להבחר. חבורה של מושחתים ששולטים במוקדי הכוח במדינה והורסים אותה. איך החוצפנית הזאת מעיזה בכלל לפתוח את הפה????

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מבין את בייניש - פשוט שיטרית היה בן ברית שלה, ועכשיו הוא לא (ל''ת)

    שר המשפטים!!!, 01/12/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש גבול לחוצפה של כנופיית החוק(ן)?

    יגאל כהן, 01/12/06 00:19

    הכנסתם לרמון אצבע לתחת ותפרתם לו תיק ועכשיו אתם מאשימים את הקרובנות שלכם?
    גנבת את ה''נשיאות'' ויש לך עוד את מי לבקר?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השופטים אשמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עו''ד כועס, 01/12/06 00:09

    שופטים,הם אלה שהורסים את מערכת המשפט וכל חלקה טובה במדינה,כל שופט באולמו חש כמו מלך העולם ולמעט יחידי סגולה,כמו הילה גרסטל במחוזי ת''א,ודומיה,אתם השופטים גורמים רק רע אין חוק,אין תקנות אין פסיקה כל שופט הישר בעיניו יעשה ,תתעוררי אם את רוצה לתקן את המערכת ותתחילו לבקר שופטים באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    השתן עלה לה לראש מהר מדי! ביהמ''ש העליון היום הוא סכנה

    דרור, 30/11/06 23:55

    לדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סליחה ? אולי מערכת המשפט פוגעת בשלטון ?

    ד''ר ארוין, 30/11/06 23:52

    כמו שהיא פוגעת במוסר
    כמו שהיא פוגעת בצדק
    כמו שהיא פוגעת ביהדות
    כמו שהיא פוגעת בציונות
    כמו שהיא פוגעת ביכולת של צהל לנצח

    אז מה הקטע ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדוע גברת ביניש לא מתרעמת על אי מינוי שר לרווחה?

    מוטי, 30/11/06 23:43

    אלפי אנשים משוועים למינוי שר רווחה שינסה לקדם את הנושאים שיביאוו לרווחה כלשהי וישפר את מצבם הכלכלי. מדוע היא לא פוצה פה בעניין זה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טימטום השופטים פוגע בעם ישראל הקדוש

    eli, 30/11/06 23:41

    ברור ביישין

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ארור מכה רעהו בסתר.

    eli, 30/11/06 23:35

    טול קורה מבין עינך. נאמר לנו עי חזל.אי לכך שופטת ללא צדק . הרמז ברור.....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Why is Israel ruled by unelected judges (ל''ת)

    Sam, 30/11/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אפשר לחשוב שיש לנו מערכת משפט בכלל

    יהודי, 30/11/06 23:30

    חבורה של פוליטיקאים יושבת במגדל השן ומוציאה פסקי דין אנטישימיים נגד יהודים ונגד תורת ישראל.
    ''ויקו למשפט והנה משפח לצדקה והנה צעקה''
    המוסד שאישר גירוש יהודים מביתם הפקרת בתי כנסת לשריפה וחילול קברים.
    תירץ את זה שהוא לא רואה בזה פגיעה בזכויות אדם.
    אותו המוסד גם דאג לכלוא ילדות קטינות חודשים ארוכים ללא משפט.
    כי הם פשעו והפגינו נגד הגירוש שלהן מביתם.
    בכך הבג''ץ קיים את דברי קהלת
    ''ראיתי את מקום המשפט שם מקום הרשע''.


    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סגירת הרבנות זה אחת מהרפורמות החשובות (ל''ת)

    יאיר, 30/11/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עד מתי יעלוזו רשעים ?

    חרד ומפוחד, 30/11/06 23:23

    גם היא וגם אדון ברק , חושבים לעצמם שהם מנהלים לנו את החיים עם דעותיהם ''המתקדמות'' ,והליברליות .

    שיכנס למוח ''המבריק'' שלהם , שיש דין ויש דיין , וזה בטוח לא הם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומה עם הפרדת רשויות??? מה בייניש מתערבת?? אין לה עבודה??????? (ל''ת)

    ש א ל ה, 30/11/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העליון מקור השחיתות,,,,

    מכלוף, 30/11/06 23:17

    גברת בייניש,,,אתם מקור השחיתות,,,על בשרי למדתי זאת תשאלי את ברק,פרוקצה, למה היום יש סעיף שאומר שבמכירה של כונס נכסים לא תלוי במכרז כאשר השוםטים הנ''ל ביודעים גרמו אותי באבנים לפרוש הזה,,בושה שאתם מייצגים את המשפט בארץ,,פרוקצה צריכה לעשות חשבון נפש כאשר היא עולה לישון הלילה על מיטה שלה,,,מספיק עם רומו של עולם שאתם חיים בו,,,,,,,,אנא סיגרו את בית המשפט העליון,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך שהשתן עלה לה לראש וואי וואי וואי (ל''ת)

    שתן, 30/11/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השתן עלה לה לראש מהר מדי! ביהמ''ש העליון היום הוא סכנה

    דרור, 30/11/06 23:01

    לדמוקרטיה!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שגנבה קולות בוחריה אינה ראויה לשמש שרת משפטים (ל''ת)

    משה בודק, 30/11/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה תלוי ! אם המאזניים נוטות לכיוון של בייניש זה בסדר !

    דוד, 30/11/06 22:46

    וזו גם הסיבה שרמון ייצא חייב בדין, ולא יחזור למשרד המשפטים.
    בייניש - הצגה פוליטית, צינית של נשיאת בית המשפט העליון, בעלת אינטרסים אישיים צרים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    השלב הבא היא תדרוש שהיא תקבע

    אזרח, 30/11/06 22:42

    מי יהיה שר המשפטים-- העצם זה כבר קיים.
    השלב הבא לא צריך יותר בחירות הבגץ
    ומערכת המשפט ימנו את הממשלה.
    כי הם טוהר הצדק

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בייניש, תתעסקי במערכת המשפטית הרקובה, קודם כל. לפני שאת נותנת עצות

    יודע-דבר, 30/11/06 22:39

    לאחרים, תעשי סדר אצלך.
    ודי לחכימא ברמיזא.

    הגב לתגובה זו

    • הכל חלטורה בבתי המשפט ובכנסת המדממת. ראש ממשלה בובה ובנייש ליצן

      אבי, 01/12/06 00:07

       

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש הישר בעיניו יעשה...באין מנהיג (ל''ת)

    אהוד מיכליס, 30/11/06 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''שיגעון הגדלות'' עפ''י מורשת פרופ' ברק (ל''ת)

    דודלי, 30/11/06 22:35

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב 100% (ל''ת)

      מכלוף, 01/12/06 00:14

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    she means it to olmart, she knows him,,, (ל''ת)

    charles, 30/11/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גבי בייניש הנכבדה,...............

    יאיר, 30/11/06 22:26

    ... זה מה שקורה כאשר תופרים תיקים לשרי משפטים שלא מוצאים חן בעיני החונטה המשפטית בארץ. קודם תפרו תיק ליעקב נאמן כי לא אהבתם אותו בחונטה שלכם, אחר-כך פתחתם חקירה מזוייפת נגד רובי ריבלין שהיה אמור להיות שר משפטים, ועכשי תפרו תיק לחיים רמון שרצה להעמיד אותך ואת החונטה שלך במקומם.

    אז מה את מתלוננת ?? החונטה המשפטית שלך אשמה קודם כל במצב הירוד של מערכת המשפט.

    כרגע אני רק סקרן לראות מתי ינסו עכשיו לתפור תיק לציפי ליבני, שהיא גם כן לא בדיוק מהחונטה שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא ציפי ליבני גם שייכת לחונטה הבזויה! (ל''ת)

      יאיר, 30/11/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • צודק אתה אדוני (ל''ת)

      משה, 01/12/06 00:15

      הגב לתגובה זו

    • ציפי ליבני תנגן בדיוק לפי החליל שלהם.....

      אני, 01/12/06 00:54

      הבחורה מדאיגה מיום ליום עם דעותיה. נראה לי שהם יסתדרו טוב טוב ביחד. רק מה, שטרית זה על בטוח. כמו פודל נכנע לכל דרישותיהם וביטל את המהלכים של רמון שרצה להוריד מהשחיתות שלהם...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אי אפשר לקדם משפט צדק עם מערכת משפט דיקטטורית. (ל''ת)

    דרור, 30/11/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גם בסדום היתה מערכת משפט מעולה

    יהודי פשוט, 30/11/06 22:08

    מה קרה ?
    האם השופטת הנכבדה לא מצליחה למנות את מקורביה כשופטים ?
    סיקור מערכת המשפט אינו אלא אפס קצהו של השחיתויות שם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת (ל''ת)

    לתשומת לב, 30/11/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עדיף שתתעסק עם הפושעים מתנועת יש גבול (ל''ת)

    אוהד, 30/11/06 22:06

    הגב לתגובה זו

    • יש גבול - אבן בוחן מוסרית (ל''ת)

      אורי, 30/11/06 22:24

      הגב לתגובה זו

      • אפילו בניו זילנד לא קנו את המזימה של פושעי יש גבול (ל''ת)

        אוהד, 30/11/06 23:08

        הגב לתגובה זו

      • המוסר אומר להכניס את פושעי יש גבול לכלא (ל''ת)

        עידן, 30/11/06 23:09

        הגב לתגובה זו

      • בשם המוסר להעמיד את ד''ר ישי מנוחין לדין יש גבול לכלא (ל''ת)

        אוהד, 30/11/06 23:59

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    שופטת חצופה!!

    ידין, 30/11/06 22:04

    מי שאל אותה? מי זקוק לדעתה? היא לא יכולה ואף אסור לה להתעסק במימד הפוליטי. עליה להתעסק במה שמשלמים לה: לשפוט!!
    עוד סממן לחוצפה ועזות המצח מערערת סדרי השלטון מבית ''הנשיא'', סגן ראשון לאלוהים, אהרון ברק.

    רמון: תחזור מהר ותקצץ לה את הכנפיים!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    משחקים בכיסאות מוסיקליים, רק בגן. (ל''ת)

    גן נחמה., 30/11/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • די לנו

      אישאחד, 30/11/06 22:21

      ועכשיו היא גם ראש ממשלה. מי שלא רצה אותה בתור נשיאה עכשיו יכול להיות בטוח שהמינוי היה טעות מרה. מאחר ולשפוט היא לא יודעת אי אפשר גם לבקש ממנה להתרכז בתחום אחריותה. האם אנחנו צריכים לשאת את חכמתה הפוליטית והמשפטית גם יחד. קשה להאמין שחבריה בתל-אביב לא יקברו את רמון תחת קונסטרוקציה מגוכחת וירשיעו אותו. אם בכל זאת ישרוד עליו לגשת לעבודה מהר ככל שניתן. הקרקע בוערת, בייניש חייבת לעזוב את כס המשפט כמה שיותר מהר

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. האשה הזו אינה ראויה. (ל''ת)

        אמא, 01/12/06 03:29

        הגב לתגובה זו