• 54.

    הצעה לשוטרים:

    קשישא, 29/11/06 03:53

    כך תתפשו את הזיקית,בלבלו את האויב השתמשו בנשקו שלו.התחפשו לבחורות ופירסו בכל העיר אלפי שוטרים מחופשים לבחורות,בני שלא יעמוד בפיתוי, ינסה לאנוס את השוטר המחופש ויגלה להפתעתו שמדובר בגבר שעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גיבורי ישראל

    סופה במדבר, 29/11/06 02:45

    שוב הוכח שהסלברטים במדינה הם מאפיונרים אנסים ורוצחים , בקרוב יצא סרט על הבריחה ובני יחלק חתימות .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בני סלע

    ילדה, 29/11/06 00:10

    המצחיק הוא שכל העולם מחפש את בני סלע , והוא יושב ומסתכל על כולם מלמעלה (על עץ גבוה) וצוחק על כולם מבלי שישראו אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יצאה מסמך יצאה אסיר אין הבדל !!

    אא, 28/11/06 22:58

    נו אתם רואים מסמך שאמור להיות במוסד או בגוף כמו בית משפט שב''ס , יוצא החוצה למה שאסיר לא יצא , המשטרה שלנו פושעת , בכלל המשרד לביטחון פנים , מושחתים מהיסוד , וזה יאמר לזכותו של השר הקודם גדעון עזרא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בני, בני ,בוא הביתה ,האוכל על השולחן כולם כבר בבית , המשטרה, השב''ס

    אמהות.., 28/11/06 19:46

    היס''מ, השופטים,כולם רק אתה מאחר .בני בני פעם אחרונה שאני קוראת לך.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רייטניג ! סקופ! אני צריך רייטינג!

    ערוץ מ2, 28/11/06 19:01

    הלחץ דם עולה, הקצף כבר נוזל בצדי הפה
    אני צריך רייטינג
    לא משנה מה, לא משנה איך
    כבר יש תופים שמנגנים ברקע
    וכולם כבר סדוקים מהקפה והסגריות
    רררריייטטטייינננננננגגגגגגג!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צריך לעשות בדיקה גרפולוגית לשוטרים

    דמי, 28/11/06 18:57

    ימצאו שם אדישות, שאננות, אטימות, זחיחות,

    הגב לתגובה זו

    • עשיתי בדיקה כזאת...

      גרפולוג, 28/11/06 19:08

      הבעיה שהם באים בזוגות, האחד יודע רק לקרוא והשני יודע רק לכתוב,

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    וואי כמה כתבות עליו! אפשר לחשוב שהוא ג'ק המרטש (ל''ת)

    הגאון מאלקטרז, 28/11/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם סלע הוא זיקית אנושית ....

    זאולוג מתלמד, 28/11/06 16:12

    והיה אם יחתכו לו את הבולבול, האם הוא יגדל לו מחדש ??

    הגב לתגובה זו

    • נקווה שיגדל לו במרכז המצח !! (ל''ת)

      ביוטופ, 28/11/06 18:23

      הגב לתגובה זו

      • מסוכן

        דנה טרקטור, 29/11/06 03:39

        זה הרבה יותר מסוכן הוא יוכל לבצע את פשעיו בקלות

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    בני סלע מוכיח (שוב) את אפסותה של המשטרה

    שטולצי, 28/11/06 11:11

    רוץ בני , רוץ . שוטרי השוקולד
    האפסים שאוכלים מקדונלד, וקוראים
    עיתון על ספסלי הבטון בכיכר רבין
    לא מאיימים עליך ואתה לא צריך להיות כל כך לחוץ .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אונסים מהסוג השפל ביותר.

    יצחק הכהן, 28/11/06 10:10

    מה עם כל אותם אנסים המסתובבים חופשי?! אלה שאנסו אנשים חפים מפשע וגררו אותם ואת ילדיהם מבתיהם. הם גרמו הרבה יותר כאב סבל ואובדן מאשר אותו אנס. מה עם כל האנסים בתקשורת האונסים אותנו בכל יום ושעה לשמוע את דעותיהם המנוגדות שכל ישר והגיון. כאשר בכל יום אנו הנאנסים רואים מציאות אפלה של אונסים מהסוג הגרוע ביותר מהלכים חופשי וממשיכים לאנוס
    .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ליתפוס את בני סלע

    פקק תנועה, 28/11/06 09:56

    על ידי לקיחת אימו למישטרה או למעצר בית

    הגב לתגובה זו

    • פקק תנועה,מתי כבר תלמד לכתוב בלי שגיאות?

      תלמיד כתה ד, 28/11/06 18:54

      ''לתפוס'' ו-''אמו'' כותבים בלי 'י
      את זה למדנו בשנה שעברה
      המורה אמרה לנו שאם לא נלמד לאיית
      רק במשטרה נוכל למצוא עבודה...

      הגב לתגובה זו

      • אפשר אמו וגם אימו (ל''ת)

        בלש, 28/11/06 23:17

        הגב לתגובה זו

      • מצחיק! (ל''ת)

        קרן אור, 01/12/06 15:20

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    מעניין את מי משרתת ''חגיגת בני סלע''? לא את האזרחים בכל אופן.

    פרופורציות., 28/11/06 08:32

    בסה''כ מדובר בפושע אחד מני רבים שמסתובבים חופשי. לא במחבל מתאבד, או רוצח סידרתי.
    לזרוע פאניקה זה לא חוכמה גדולה.
    יותר חכם לקבל החלטות איך להתארגן ולתפקד ביום-יום, בלי בהלה מיותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אפשר לחשוב שמדובר

    פקק תנועה, 28/11/06 08:25

    בגאון שעם ישראל פיספס.יש להפסיק את החיפושים אחריו. כתוצאה מהנזק הכלכלי העצום .לעם ישראל ומדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    היום לא קשה למצוא אוכל הפחים מלאים (ל''ת)

    יופיטר, 28/11/06 04:57

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרבה אנשים שרדו תנאים קשים כך שגם הוא יכול לשרוד - (ל''ת)

    יופיטר, 28/11/06 04:55

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התאור הזה של הגרפולוגית

    בלה בלה בלה, 28/11/06 04:50

    מתאים בערך לחצי ממדינת הגנבים ...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מחקרים מדעיים הוכיחו: גרפולוגיה מדויקת כמעת כמו קריאה בקפה

    יענקלה, 28/11/06 03:15

    נמאס לראות שוב שכשאין מה לכתוב מופיעים כל הפסודו מדעים במעריב.
    בינתיים אין ספור מחקרים נעשו שהראו שאין כל קורלציה בין מה שהגרפולוגים 'קוראים' והאישיות. דוגמאות למחקרים: רפאלי וקלימובסקי (1983), בן שחר ואחרים (1986), פורנהם וגונטר (1987), גץ ושריר (1992), אדוורדס וארמיטז' (1992), בומן (1992), קראוס (1995), פרדליה ואחרים (1998), גותקה ואחרים (2002), ופורנהם ואחרים (2003).
    מחקרים אלו ורבים אחרים הראו שאין כל קורלציה בין תכונות האישיות של כותבים למסקנות שהסיקו גרפולוגים מכתב היד שלהם.

    רוב המחקרים שניסו להוכיח שהגרפולוגיה שווה משהו למרות שהיו ממומנים ע'י מכוני גרפולוגיה, רק הראו קורלציה בין המסקנות של גרפולוגים שונים לאותו כתב יד אבל לא הראו קורלציה בין המסקנות, לאישיות של הנבדק.

    גרפולוגיה, כמו אסטרולוגיה, הן פסודו מדעים שבעזרת הסיומת –לוגיה מתימרים להיות מדע. לא רק שהגרפולוגיה אינה מבוססת על תאוריה מוכחת, אלא שמחקרים מראים שאין כל אמת ב'תאוריה' הלא מדעית הזו.
    לסיכום: בואו נצפה שבעתיד עיתון כמו מעריב לא ימשיך להשפיל את הרמה וימנע מפסודו מדעים בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • יכולתי להגיד אותו דבר גם בלי גרפולוגיה (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 04:53

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    היו צריכים לסרס את הזבל הזה (ל''ת)

    יראו ויראו, 28/11/06 02:58

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ישנו ניתוח גרפולוגי מדהים של כתב ידו של שרון

    ראיתי, 28/11/06 01:38

    הגרפולוגית, מבוגרת ומנוסה מאוד, לא ידעה של מי כתבב היד,
    רק לקרא ולחשוב שנית על הנושא...

    חבל שאין לי לינק, שווה אלף הסברים..

    הגב לתגובה זו

    • עצה כשאתה נימצא בדף עליו אתה רוצה לעשות לינק אתה גורר את הסמן על שו

      תגובה מאחת, 28/11/06 22:41

       שורת הכתובת שנוצרה ואז אתה לוחץ במקלדת ^C בו זמנית שמשמעותם העתק ובתגובה אתה לוחץ במקלדת ^V גם הם בו זמנית שמשמעותם העתקה, והרי לך הלינק!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גרפולוגים הם זיקיות אנושיות

    ארז, 28/11/06 01:11

    הם תמיד יגידו את מה שמצופה להגיד.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בסוף יתפסו אותו אזרחים ברחוב ויעשו בו לינץ

    סער, 28/11/06 00:54

    ואז באמת יהיה קשה לזהות אותו

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות תסריט טוב יותר. (ל''ת)

      אהאהמן, 28/11/06 05:08

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    גיבור המשטה במשטרת ישראל

    אדם ציון, 28/11/06 00:46

    בני סלע ילד רע, אבל גיבור לאומי, העובדה שאנס הצליח לתעתע במשטרת ישראל מוכיחה את קיום ההשגחה העליונה, השוטרים שבכח ובאלימות יתירה פעלו נגד בני נוער ונגד קטינים (גיבורים על קטנים) קבלו ''מכה'' משפילה מאותו המאפיין שלהם ועוד היד נטויה, עליהם...

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה לא תסבול שהוא ברח האזרחיות כן (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 04:59

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה רק מוכיח שהחברה והממסד כאן מפנה לך את הגב ולא דואג לרווחת האזרח

    א, 28/11/06 00:30

    אם המדינה היתה משקמת ומראה לבני סלע את דרכו כבר בגיל צעיר הוא הי ה מנצל את כישוריו לדברים הרבה יותר חיוביים ואם הוא חכם כמו שהגרפולוגית הזאת אומרת הוא בכייף היה יכול להיות איש עסקים מצליח או עו''ד

    הגב לתגובה זו

    • כולם אשמים...רק הוא לא...אתה צריך שיקום (ל''ת)

      אוהב אותם, 28/11/06 02:19

      הגב לתגובה זו

    • רק מראה כמה השפעה יש לחברה על גורל הפרט, אך לפרט יש השפעה רבה יותר (ל''ת)

      בעיצוב גורלו., 28/11/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מספיק כבר. אל תעשו ממנו לא מפלצת ולא סופרמן

    יוש, 28/11/06 00:29

    הוא בסה''כ אסיר שפוט ל- 35 שנה שניצל פשלות במערכת והצליח לברוח. לא צריך להיות מתוחכם יותר מידי, כאשר לא קושרים אותך בידיים וברגליים ומשאירים אותך לבד עם שוטר אחד שהולך להביא קלסר ומשאיר אותך ללא השגחה צמודה. מאחר והחבר בני סלע, יצא הרבה לבתי משפט, הוא ידע היטב כיצד מתנהלים השוטרים והיכן נקודות התורפה ופשוט ניצל את ההזדמנות הראשונה של נסעה לבית משפט. אם לא היתה טעות בתאריך הזימון, הוא היה מבצע זאת בתאריך האמיתי אליו זומן לבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בטח יושב בדירה אוכל גלידה ורואה מבט חדשות וצוחק (ל''ת)

    עע, 28/11/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בני סלע

    קרול, 28/11/06 00:15

    נא חפשו אותו בבני ברק סביר מאד להניח שהוא שם זוהי חברה שקל מאד להיטמע בה רובה אינה מאורע בנעשה ואינה קוראת עיתונות וההתענינות הסביבתית קטנה

    הגב לתגובה זו

    • אדון קרול הנכבד-אני מבני ברק

      גל, 28/11/06 13:14

      ובלא להכנס לנושא החרדים, הם יודעים הכל , (יש את העיתונים החרדים שמפרסמים הכל, אבל בשפה עדינה יותר)
      הם עירניים , ותאמין לי חרדי יזהה בשנייה , חילוני המחופש לחרדי.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    now tell us something we dont know (ל''ת)

    come on, 27/11/06 23:58

    הגב לתגובה זו

    • קודם הגבתי ורק אחר קראתי תגובתך ואנחנו מתואמים (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 04:56

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בטח מתחבא באיזה בור ביוב עד יעבור זעם

    בני בן בן, 27/11/06 23:57

    גם אני הייתי עושה את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בני תעשה לי ילד!!!!!!!!! (ל''ת)

    א, 27/11/06 23:47

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח בכייף בכייף (ל''ת)

      בני, 28/11/06 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לו דגש על ה-ז'

    פהויהוי, 27/11/06 23:41

    קשקשת ברשת.

    הגב לתגובה זו

    • המעשה שלו לא נובע מיצר מיני (ל''ת)

      סאדיזם סקסואלי, 28/11/06 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם היו מנטבים את ה''כישרון'' שלו ליחידה קרבית

    Avi Ecuador, 27/11/06 23:41

    עוד היו עושים ממנו רמבו ישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • הוא באמת התחנך בצבא הכיבוש הישראלי

      משה, 28/11/06 01:59

      שהוא, כידוע, הצבא הכי מוסרי בעולם.

      הגב לתגובה זו

    • מה לסיירת אינוס? (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 05:00

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל נעזור למשטרה למצוא אותו

    רונן, 27/11/06 23:34

    המשטרה אדישה לאזרחים.חזקה על חלשים ואינה עוזרת להם.כיום למשטרה אכפת תדמיתה שנפגעה על ידי הבורח.מעבר לזה כלום.אין סיכון בבורח כי הוא מפחד. לא לעזור למשטרה. זו מחאתינו הקטנה בנסיבות הללו.

    הגב לתגובה זו

    • לתפוס אותו זה לעזור לנו לחיות קצת יותר בשקט ולא לעזור למשטרה (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 05:03

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כולם השתגעו???

    גלעד, 27/11/06 23:33

    נכון שמדובר בפאשלה מעצבנת... נכון שמדובר באנס סידרתי... אבל תוכניות מיוחדות בערוץ 2.. מבזקים ומשדרים כאילו סוף העולם הגיע? נפלתם על הראש? אני רואה אנשים מתקשרים הביתה ומבקשים מהילדים לא לצאת, מהאישה לנעול את הבית... מחבלים מתאבדים התרוצצו לנו בארץ ולא היו משדרים כל כך ארוכים ומיוחדים לרגל האירוע... לא צריך לאבד פרופורציות...
    עם כל ''הכבוד האבוד'' של המשטרה, למה להוציא אלפיים שוטרים שיתרוצצו אחר התולעת בני סלע? לאן יילך? יש לו חשבונות בנק בשוויץ שהוא יברח לחו''ל? הוא בטח תקוע באיזו דירה מסריחה שהכין או הכינו לו מראש... הוא יאלץ לצאת במוקדם או במאוחר וייתפס.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      שי, 28/11/06 00:38

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע... אתה כל-כך צודק!! (ל''ת)

      נכון, 28/11/06 05:48

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד- צודק

      עמית רומם, 28/11/06 14:16

      כל העניין באמת יצא הפרופורציה...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כן גברת קרן רווה

    הקוסם, 27/11/06 23:31

    גם אני ראיתי היום את תכנית הבוקר ושמעתי אותו מדבר בקול ישראל לפני כמה שנים... וכן זה לא קשה להבין מהדברים שלו כשהוא אומר ''זו הקלה שלא יהיו יותר קורבנות'' (לאחר שנתפס כמובן) שהוא מודע למעשיו.
    חוכמולוגית.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מפחיד. הוא כ''כ מסוכן. (ל''ת)

    ..., 27/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לפי כתב היד של היום,אני רואה שהוא חש נרדף עיף ורעב ובלילות קר לו (ל''ת)

    מומחה נוסף, 27/11/06 23:19

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח קראת אותי מצחוק, תמשיך כך

      תגובה מאחת, 28/11/06 23:00

       

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ולמה אורי גלר לא מאתר את בני סלע ?

    די לשרלטנים !, 27/11/06 23:15

    אולי הוא יצליח לכופף את הכפית של בני .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה בכלל הכתב של העו''ד..

    ערן, 27/11/06 23:13

    שימו לב- הכתב שבו כתוב כל התצהיר זהה לכתב שבו מצהיר העו''ד כי הוא קרא את המסמך (למטה). הדבר היחיד שבני סלע כתב בכתב ידו הוא החתימה שלו, שכתובה בעט אחר ושונה לחלוטין. שימו לב לשוני באותיות כמו ב ל, ע בין החתימה של בני סלע ובין מה שכתוב בתצהיר עצמו. הגרפולוגית הנכבדה פשוט לקחה את כתה היד של העו''ד וזרקה עליו את כל ה תכונות של בני סלע..

    הגב לתגובה זו

    • פחחח נראה לי שהבנאדם צודק (ל''ת)

      דן, 28/11/06 00:07

      הגב לתגובה זו

    • נכון!! (ל''ת)

      הוא צודק, 28/11/06 08:35

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      אתה לא יודע כמה, 29/11/06 02:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשמע כמו ''טי-באג'' מ''נמלטים'' (ל''ת)

    sem, 27/11/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה כולכם מזלזלים?

    מישהו, 27/11/06 22:47

    אין לי שום מושג בגרפולוגיה אבל אני לא מזלזל בזה..
    למה שלא יהיה אפשר ללמוד אל האדם לפי כתב היד שלו?
    זה לא נשמע הגיוני?
    אפילו בלי להיות גרפולוג אני יכול לראות שלאנשים עדינים יש כתב עדין, לאנשים מסודרים יש כתב מסודר וכולי וכולי...
    אז למה שלא יהיה אפשר לפתח את זה ולחקור את זה?

    חבל שאתם סתם מזלזלים...

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא מעיד על כושר הסרדות ודברים ספציפים

      .., 27/11/06 23:29

      אתה בהחלט יכול ללמוד (בחלק מן המקרים) על דברים כללים אבל לא על דפוסי אישיות ספציפיים. איך בדיוק תדע שאני יכול לשרוד בתנאים קשים.. אתמול היה לי את כתב היד שלי למשל.. הלכתי לקורס השרדות של 50 שנה ועכשיו אני רובינזון קרוזו, אז גם כתב היד שלי ישתנה בהתאם? לא ניראה לי.

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא אבל כן!

        שירה, 28/11/06 00:42

        כתב היד משתנה בהתאם למצבים שאדם עובר בחיים..זה ידוע בגרפולוגיה.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    דיי עם הבובקעס!!! כאילו שלא ידענו את זה בלעדייך... (ל''ת)

    המלאך המוכיח, 27/11/06 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפי ההורוסקופ שלו הוא לא יודע לכתוב

    ד''ר לאסטרולוגיה, 27/11/06 22:09

    אסטרולוגיה הרבה יותר מדויקת מגרפולוגיה.

    הגב לתגובה זו

    • Science

      Physicist, 27/11/06 23:32

      Neither one is a science. Astrology can never be a science because there is no relationship between the position of stars at birth and whatever social outcomes we may want to predict. Graphology could be a science but it has never bene studied empirically. There is not a single department in respectable universities which researches/teaches graphology. The characterizations made about Sela from his hand-writing have absolutely no foundations to stand on. .

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה מעליב את קלפי הטארוט? (ל''ת)

      יופיטר, 28/11/06 05:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    את מה שכתבת יכולתי לבד להסיק מהתנהגותו (ל''ת)

    לא גילית חדש, 27/11/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לקחה את סיפור הבריחה וכתבה עליו תיאוריה

    ענבל, 27/11/06 21:39

    ואת זה אפילו אני יכולתי לעשות בלי להיות גרפולוגית

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שרציתי לכתוב.... (ל''ת)

      אלעד, 27/11/06 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בדיוק כמו אולמרט

    בן, 27/11/06 21:35

    זיקית שמנצלת אנשים ואז זורקת אותם כשלא נחוצה להם יותר

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נשמע כמו ראשי הממשלה שלנו (ל''ת)

    שלומית, 27/11/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה להעליב זיקיות??? (ל''ת)

    זקי הזיקית, 27/11/06 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם חמורים אנושיים כמו שישנם במשטרת ישראל,אין שום צורך להיהפך לזיקית (ל''ת)

    אייל, 27/11/06 21:26

    הגב לתגובה זו

    • בגלל חמורים כמוך המדינה תקועה

      דניאל, 27/11/06 23:36

      בגלל חמורים כמוך שמתעקשים לקשקש שטויות שום דבר לא זז לשום מקום. כל הכבוד, אתה בטח גנגסטר תותח. שורה תחתונה כל עבריין נכנס לכלא או לקבר (לא ממוות טבעי)... עשרות אלפי אסירים בכלא (רוצחים/אנסים/שודדים/גנגסטרים גדולים וקטנים ועוד) ואותם ''חמורים'' הכניסו אותם לשם.

      הגב לתגובה זו

      • המשטרה לא עושה כלום ורובם מושחתים

        nn, 28/11/06 00:20

        חצי מהשוטרים הם עברינים בעצמם

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    יליד איזה מזל אתה בני?

    dodi, 27/11/06 21:04

    אני חושב שראיתי אותו בטייבה מחופש לערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוא באמת דומה ללטאה

    אילן, 27/11/06 20:58

    אגב הגרפולוגית נראית לא רע בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גרפולוגיה זה הבל הבלים ושטות אחת גמורה !!!

    עודד, 27/11/06 20:54

    כל קורסי הגרפולוגיה הם תעשיה של כסף שמגלגלת מליוני דולרים בשנה ברחבי העולם וזה תחום שמקיים את עצמו עלידי יצירת תבחינים ממש מטופשים כמו זאת שכתבה פה כי כל מה שהיא ציינה היה כתוב בעיתון כל השבוע .
    בדיחה עצובה...כדוגמת אורי גלר אלון בן יוסף נמרוד הראל ושאר המסטיקנים ומנצלי החולשות במדינה...
    בדיחה הצובה...

    הגב לתגובה זו

    • אז...

      אורלי, 27/11/06 21:25

      אולי גרפולוגיה הוא לא מדע מדוייק אבל לפני שאתה מדבר שטויות תבדוק קצת יותר לעומק , אני אשמח לקבל את כתב ידך ולהוכחי לך כמה אתה טועה .
      דרך אגב ההבדל בינך לבין אורי גלר זה שהוא צוחק כל הדרך אל הבנק ואתה בטח בוכה .
      נכון שיש כל מיני ''מנצלי חולשות'' כמו שאתה קורא להם , ויש המון מהם (גם רבנים - אגב) אבל גרפולוגיה הוא לא לימודים של 3 חודשים ואז אנחנו מתיימרים להגיד הכל , אלו לימודים של 3 שנים וסטאג' וכו' אז.... אני לא יודעת מי אתה ומה אתה אבל אל תזלזל במה שאתה לא יודע
      שיהיה לך ערב קסום

      הגב לתגובה זו

      • אורלי גרפולוגיה הוא לא מדע בכלל

        yy, 27/11/06 21:45

        זה בדיחה, ובושה להגיד את המילה מדע ליד המלה גרפולוגיה.

        זה לא ושנה בכלום מקריאה בקפה

        הגב לתגובה זו

      • אני מכון לתת בכיף את כתב היד שלי

        עודד, 28/11/06 21:00

        רק לידיעה כללית לכל ההמומים והמומחים והגרפולוגים לעתיד..
        בעבר '' עברתי '' מבחני גרפולוגיה של משרד הבטחון (שמרוב טיפשותם עדיין מסתייעים בתחום ) .
        ומבחינה כלכלית למרות גילי הצעיר אני בהחלט יכול לממן כמה מהכותבים פה !
        קינאה ? זה סתם משמין !!!

        הגב לתגובה זו

    • נחמד.

      ארנון, 27/11/06 21:35

      עודד. כבר במשפט הראשון חיסלתה את הצהרת הכותרת. הכייצד?

      ואלי. אם כל אלה היו צרכים להתפרנס ממני אז מזמן הם היו צרכים לחפש עבודה.

      ומין ודת ו... ו..., כנ''ל ובכל זאת תעשייות מיליונים.

      שמתה לב שאנחנו לא לבד פה...

      בב''ח

      הגב לתגובה זו

    • עודד אתה מחרטט

      רן, 27/11/06 21:51

      גרפולוגיה משפטית מכריעה כיום משפטים בארץ ובעולם. הניתוח ש]ורסם היום הוא אותו ניתוח שפורסם באתרים אחרים אתמול בבוקר. הניתוח של הגרפולוגית נעשה עפ''י כתב היד המצורף - ועומד בכל חוקי הגרפולוגיה. בדוק את עצמך ומניעיך.

      הגב לתגובה זו

      • תודה

        אורלי, 27/11/06 22:14

        רן.... סוף סוף אדם שפוי ... תודה
        ולהוסיף על דבריך , בכדי שעודד שחושב שהוא חכם גדול יבין ... גרפולוגיה משפטית זה דבר שלא לומדים בכל ביה''ס לגרפולוגיה .
        אבל כנראה שעודד הוא מסוג הטיפוסים הרציונאלים אז דברים כאלו לא מדברים אליו

        הגב לתגובה זו

      • Forensics

        Scientist, 27/11/06 23:38

        You are referring to a different graphology which is based on COMPARISON of handwriting samples. This is known in the field of forensics as “question documents” and it has nothing to do with handwriting analysis like the one in this article.

        הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך, עודד (ל''ת)

      באר שבעית, 27/11/06 22:42

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה מגביל את עצמך

      heaven, 27/11/06 22:50

      אני לא יודעת אם גרפולוגיה ''פועלת'' או לא - אבל אני מוכנה לנסות ולחקור
      כל עוד אתה לא מאמין לדבר שאין לך שמץ של מושג - אתה בולם התפתחות והתקדמות
      לפני כמה מאות שנים - כלאו אנשים שטענו שכדור הארץ עגול - כי היו הרבה כמוך שלא האמינו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממש כמו אסיר שטיפלתי בו ונמלט , מייקל סקופילד (ל''ת)

    ד''ר שרה טנקרדי, 27/11/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מציע גם לבדוק גרפולוגית בעלי מעמד פוליטי.שמאפייניהם הוא=שווה (ל''ת)

    גיבורים על חלשי, 27/11/06 20:43

    הגב לתגובה זו