• 68.

    מה זה אייפוד? (ל''ת)

    רגע, 03/12/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בעניין משפחה ''ברוכת ילדים'' או ''מרובת ילדים''

    ישראלה, 02/12/06 08:47

    נדמה לי שאת הכינוי ''ברוכת ילדים'' המציאו בשנות החמישים, בד בבד עם העלאת אוכלוסיות יהודיות ארצה במספרים גדולים ומאותה הסיבה. לפי מיטב ידיעתי בן-גוריון הדגיש אז את הצורך להרבות את מספר היהודים בישראל כדי להתמודד עם הבעיה הבטחונית-דמוגרפית שלא השתנה הרבה מאז. כדי לעודד נשים יהודיות ללדת ילדים רבים ככל האפשר כינו משפחות כאלה ''ברוכות ילדים'' ובכך מיתגו אותן כצוו לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לכל אותם אלו שלא מבינים איך 7 ילדים ואוהבים להשמיץ

    א, 29/11/06 23:23

    למשפחת משאלי יש 5 ילדים ביולוגים
    ועוד 2 ילדים אתיופים (כן כן אתיופים!!!). אף אחד מכל יפיי הנפש שיש פה לא היה חושב לאמץ ילד מעדה אתיופית גם אם הוא היה חושב על אימוץ
    לפני שאתם מחרימים או יוצאים נגד או לא משנה מה, תמתנו קצת.
    מותר שלאדם יהיו דעות אחרות.
    אני מזדהה עם הכתבה ותרשו לי לציין שכל מילה בסלע. יעל מגדלת 7 ילדים באהבה רבה ומשקיעה בהם המון!!!
    לא פלא שהם יצאו מלח הארץ.

    הגב לתגובה זו

    • מענין אם היא היתה מאמצת ילד חרדי?

      לולו, 30/11/06 11:13

      מה שלא נראה לי.
      ילד חרדי עם בגדים מטונפים יעל משאלי בחים לא היתה מאמצת.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפעם היה ראוי להרחיב

    מיכל, 29/11/06 11:20

    יעל יקרה,
    בניגוד למאמרים רבים שלך, יש פה טיעון מעניין וחשוב, שדורש דיון אמיתי. 300 מילה לא מספיק. היה ראוי לנתח את הדברים קצת יותר לעומק, מנקודת מבטך הסובייקטיבית כמובן. אולי תתאמצי פעם קצת יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הי, אתה. שיושב ער כל הלילה...

    1, 29/11/06 09:33

    וכותב בשמות שונים את תגובות החרם שלך (ולפעמים מתבלבל עד כדי כך שכותב בתגובה אחת כזכר ונקבה גם יחד...)... באמת אין לך חיים?
    אז היא כתבה מאמר נורא!
    אז היא אנטישמית וגזענית!
    אז צריך, לדעתך, להחרים אותה.
    ...
    כמה אנרגיות אתה משקיע בזה... לא מוגזם?

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שמדאיג אותך,

      והיתר בסדר?, 29/11/06 15:38

      איני יודע למי כתבת.
      אבל אתה לא נחרד מהגיזענות הזו?
      למה כל הציבור נדהם ממה שקרא בקפה ארומה וכאן הכל בסדר?
      למה אפשר ליחס לקבוצה אתנית שלמה פשעים איומים כדרך חיים ואצלך הכל בסדר. מה שמדאיג אותך זה החרם עליה. היא הוציאה עצמה מכלל ''הגורם המתאים'' לכתוב לציבור. אם היא ג'ינג'ית עצבנית שתדפוק את הראש בקיר בבית ולא ברשות הרבים. שתקח תרופות אבל את הקיא שלה לא חייבים כולם לסבול

      הגב לתגובה זו

      • ברוך דיין האמת ..ברוך שפטרני מענשה שלזאת

        תושבי, 04/12/06 06:11

        תנחומים לדוד ומשפחתו

        אני גם מצטרף
        גם אני מצטרפת
        ...

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל אלה ש''לא קוראים ונכנסים רק כדי למחות''

    איש שיווק, 28/11/06 19:12

    גם כשאתם כותבים בלי לקרוא אתם מעלים את הרייטינג של יעל. תודה רבה לכם! (אני חילוני שמאוהב בכתיבתה של יעל משאלי).

    הגב לתגובה זו

    • זה בסך הכל רייטינג שלילי (ל''ת)

      לולו, 28/11/06 20:15

      הגב לתגובה זו

      • אין דבר כזה רייטינג שלילי

        י, 29/11/06 09:08

        רייטינג הוא רייטינג הוא רייטינג.
        גם המתנגדים, המשמיצים, הנפגעים,הפוגעים וכו' הם רייטינג חיובי עם דעה שלילית.

        הגב לתגובה זו

        • אתה יודע איזה רייטינג יש לבני סלע בימים אלו? (ל''ת)

          יויו, 29/11/06 10:15

          הגב לתגובה זו

        • It will never sell. Try Olmert or Bush, they just might.Try Algebra

          Count me out, 29/11/06 14:51

          If you bank on it, your checks will bounce.

          bullshit + horseshit = horsemanuer
          never fails

          הגב לתגובה זו

          • 0 --- ~

            dx/dt, 29/11/06 17:58


            הגב לתגובה זו

    • You have no clue. Ever heard of Negative flow. You're in the wrong (ל''ת)

      field my friend, 29/11/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מי שקורא מאמרים כאלה

    ש.ב., 28/11/06 12:35

    כנראה שיש לו זמן פנוי בשפע.

    מי שיש לו זמן פנוי בשפע לא בנוי להחזיק משפחה ''ברוכה''.

    זו בעצם תמצית המאמר בשני משפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא יעזור לך

    חיה, 28/11/06 10:45

    נראה כאילו נסית לחזור בך במשהו למרות שזה לא נכתב במפורש אלא משתמע מנימת דברייך.
    בסה''כ תארת משפחה ''מרובת'' ילדים על כל היתרונות שאכן יש לילדים במשפחה כזאת. זו בדיוק דוגמה קלאסית למשפחה החרדית הממוצעת. בכתבת הארס שלך כלפיהם לא מצאת לנכון להזכיר, למשל, את העניין ''החיובי'' הזה אלא תארת רק מגזר מפלצתי ממש כאחד האנטישמים הגדולים ביותר.
    בעיני ובעיני רבים מאד את מחוקה!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חיה'לה נשמה...

      1, 28/11/06 12:08

      גם נכנסת, גם קראת, גם היגבת לעניין... אז למה בסוף להוסיף בפאתטיות שהיא מחוקה???????????

      הגב לתגובה זו

      • מצטרפת, ממש גועל נפש, הארס בקול שלה!

        אביטל, 28/11/06 16:54

        אני נכנס בכדי למחות, לא קראתי ולא אקרא אפילו מילה אחת. תעשו טובה, תעיפו אותה כבר מכאן . ממש גועל נפש!!!!!!!
        חרם! חרם! חרם!

        הגב לתגובה זו

      • מה זה ''מחוקה''? אולי איזה דוס מוכן להסביר? (ל''ת)

        חילוני שלא מבין, 28/11/06 19:09

        הגב לתגובה זו

        • Here is a hint: Me'cheni na misifrecha, hevanta? (ל''ת)

          בעיני ובעיני רב, 28/11/06 23:21

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    יעל תמשיך לכתוב וכולם פה ימשיכו לקרוא,להגיב ולהגיד שהם מחרימים

    דוד, 28/11/06 10:19

    כמו שנאמר'' ''הכלבים נובחים והשיירה עוברת''.
    שום נסיון לסתימת פיות,של דעות שלא מוצאות חן,לא יעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת, לא רוצים אותה פה יותר

      איילת, 28/11/06 16:57

      נכנסתי שוב רק כדי למחות שהגזענית כתבה שוב
      לא קראתי! לא היגבתי!

      הגב לתגובה זו

      • את כה מתועבת ! (ל''ת)

        גילת, 29/11/06 05:02

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לך. את אישה אמיצה וחכמה (ל''ת)

    divgradrot, 28/11/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עוד פעם את???

    אבי, 28/11/06 09:56

    באיזה עולם את חיה?
    כל פעם את כותבת את אותם דעות צפויות, באותו סגנון.
    תגידו נושא- אני אגיד לכם מה דעתה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא קראתי ולא אקרא!!! מערכת NRG תפסיקו לתת במה למסיתים קיצוניים!!! (ל''ת)

    ריינה, 28/11/06 09:44

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה כאן סתימת פיות!!! (ל''ת)

      דוד, 28/11/06 10:57

      הגב לתגובה זו

      • לא נכנסים למאמרים שלה . מצטרפת! לא נכנסים ! (ל''ת)

        חנה, 28/11/06 17:00

        הגב לתגובה זו

        • גם אני בפנים! (ל''ת)

          חילוני מאמין, 29/11/06 05:01

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    מאמר חמוד. חותמים עליו. בעיקר אהבנו את ההגדרה למשפחה ''ברוכת ילדים''.

    +1, 28/11/06 09:27

     

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תמשיכי לכתוב

    שחר ש, 28/11/06 06:50

    חבל שכולם נבהלים כשמישהו פעם אחת מביע דעה שלא מתיישבת במיינסטרים.
    ישר חרם...
    אין דרכים אחרים להתמודד עם דברים?

    הגב לתגובה זו

    • גועל נפש, אנטישמית מתועבת ורדוד. (ל''ת)

      מירי, 28/11/06 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    יעל משאלי תפנימי את מוחרמת ומנודה (ל''ת)

    לא למשאלי, 28/11/06 01:23

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה כאן סתימת פיות!!! (ל''ת)

      דוד, 28/11/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    היום ראיתי ילד בן 7 קונה חלב

    רעות, 27/11/06 22:32

    והוא היה חילוני!

    הגב לתגובה זו

    • אין מצב! (ל''ת)

      תל אביבי, 28/11/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • לא!!!! (ל''ת)

      :-), 28/11/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא קראתי

    hgi, 27/11/06 22:31

    אולי כתבת דברים הגיוניים וחכמים, לא אדע.
    כזה אני, חשוך ופרימיטיבי. כשמעליבים לי את האף הארוך, בגדי המסריחים, ומתלוננים על הריבית הקצוצה שלי, אני נעלב.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שלום, את זקוקה לפסיכולוג דחוף

    שושי, 27/11/06 22:30

    סליחה, יעוץ. זה נשמע הרבה יותר טוב מפסיכולוג שזה כאילו כאילו נקיטת עמדה לפידית-פורזית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סוף סוף אני רואה כתבה בעד איזשהו נושא:ילדים

    אריאלה, 27/11/06 22:25

    לפי התמונה אני מבינה שיש לך 7 ילדים, בלי עין הרע. אבל איך את רוצה שהם ילמדו להתחשב בזולת אם אמא שלהם כל היום משמיצה מגזר שלם? למה את משמיצה אותי והחברים שלי החרדים, כאשר כולנו עובדים קשה לפרנסתינו? ומשגיחים על הילדים ב-7 עיניים? עשית סקר לאחרונה לראות מהם האחוזים האמיתיים או ש''אהבה מקלקלת את השורה''?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מצחיק לראות איך כולם קוראים לחרם ועדיין הם קוראים ומגיבים

    דוד, 27/11/06 19:39

    כולכם אמרתם לפני שבועיים שתחרימו אותה.
    מאז היא כתבה כבר 2 מאמרים
    ועדיין קראתם והגבתם.
    אז מה זה אומר?

    הגב לתגובה זו

    • טעות גסה. אני נכנס בכדי למחות, לא קראתי ולא אקרא אפילו מילה אחת. (ל''ת)

      דרור, 27/11/06 19:53

      הגב לתגובה זו

      • כמה פעמים?

        1, 27/11/06 20:23

        הצלחתי לספור לפחות ארבע תגובות שלך.
        לידיעתך, בכל הקלקה שלך על המאמר, כל כניסה, אתה מגדיל את הרייטינג שלה. גם אם אתה לא מגיב כלל אגב...

        הגב לתגובה זו

        • מצטרפת!, לא נכנסים למאמרים שלה (ל''ת)

          יעל, 27/11/06 21:20

          הגב לתגובה זו

          • מצטרף!

            ערן, 27/11/06 22:53

            להחרים עד שמשעלי תחזור מדבריה הגזעניים על החרדים המטוונפים... למזלה, ולמזל כשרון הכתיבה שלה, שערי תשובה טרם ננעלו.

            הגב לתגובה זו

            • אני נכנס רק בכדי למחות (ל''ת)

              סמי, 28/11/06 17:07

              הגב לתגובה זו

            • אני גם מצטרף, אנטישמית מתועבת! (ל''ת)

              יהודי, 28/11/06 17:09

              הגב לתגובה זו

            • לא נכנסים למאמרים שלה. (ל''ת)

              אביטל, 28/11/06 17:11

              הגב לתגובה זו

            • גם אני בפנים!, ממש גועל נפש, הארס בקול שלך! (ל''ת)

              דוסית, 28/11/06 17:12

              הגב לתגובה זו

            • בהחלט מצטרפת!, לא נכנסים למאמרים שלה (ל''ת)

              אליזבת, 28/11/06 17:12

              הגב לתגובה זו

            • מצטרפת לחרם! (ל''ת)

              אורנה, 28/11/06 17:14

              הגב לתגובה זו

            • גם אני מצטרפת להחרמה! (ל''ת)

              טובה, 28/11/06 17:14

              הגב לתגובה זו

            • גם אני מצטרף. (ל''ת)

              אהרן, 28/11/06 17:16

              הגב לתגובה זו

            • בהחלט לא רוצים אותה, גם אני בפנים.

              רינת, 28/11/06 17:17

              ממש גועל נפש

              הגב לתגובה זו

            • לא קראתי ולא אקרא אפילו מילה אחת (ל''ת)

              נועה, 28/11/06 21:13

              הגב לתגובה זו

            • לפטר המרירה ומתוסכלת. לא נכנסתי! לא קראתי! (ל''ת)

              דורון, 28/11/06 21:19

              הגב לתגובה זו

            • דמוניזציה, תתבישי לך שונאת יהודים. אוי לך! (ל''ת)

              ורדה, 29/11/06 04:19

              הגב לתגובה זו

            • מצטרף! לא קורא . נכנסתי רק כדי למחות (ל''ת)

              יהושע, 29/11/06 07:06

              הגב לתגובה זו

            • גם אני בפנים! (ל''ת)

              ג'יקוב, 29/11/06 07:06

              הגב לתגובה זו

            • תתבישי לך עלובה (ל''ת)

              אוסנת, 29/11/06 15:09

              הגב לתגובה זו

          • ,גועל נפש, אנטישמית מתועבת !! (ל''ת)

            רונית, 28/11/06 00:21

            הגב לתגובה זו

          • נכנסתי רק כדי למחות ,לא קורא אותך (ל''ת)

            אלדד, 28/11/06 05:44

            הגב לתגובה זו

        • מצטרפת!, לא נכנסים ! (ל''ת)

          גלית, 27/11/06 21:20

          הגב לתגובה זו

          • אני גם מצטרף, אנטישמית מתועבת! (ל''ת)

            אמיר ד., 28/11/06 00:19

            הגב לתגובה זו

          • יהי רצון שיחרימו אותך אחת ולתמיד! (ל''ת)

            דורית, 29/11/06 04:01

            הגב לתגובה זו

        • חרם! חרם! חרם! מצטרף !!!

          אילן, 27/11/06 21:21


          הגב לתגובה זו

          • גם אני בפנים!, ממש גועל נפש, הארס בקול שלך! (ל''ת)

            מוישה, 28/11/06 00:17

            הגב לתגובה זו

            • לא קראתי ולא אקרא אפילו מילה אחת (ל''ת)

              מירי, 28/11/06 06:18

              הגב לתגובה זו

            • טפשות ורשעות גם יחד. זאת המשאלי האנטישמית הזו. אוי לך (ל''ת)

              זיגי, 29/11/06 03:49

              הגב לתגובה זו

            • אני איתכם ! חילוני. טור של בושה. (ל''ת)

              גבי, 29/11/06 04:18

              הגב לתגובה זו

          • מצטרפת ! (ל''ת)

            אסנת, 28/11/06 05:50

            הגב לתגובה זו

            • די כבר!, תעיפו אותה כבר מכאן אחת ולתמיד.! (ל''ת)

              אמנון, 29/11/06 03:23

              הגב לתגובה זו

          • חרם! מצטרף! לא קורא אותך. ,טפו,טפו ,טפו (ל''ת)

            חני, 29/11/06 03:44

            הגב לתגובה זו

    • עדיין קוראים לחרם! מצחיק לראות איך אתה מגיב, אז מה זה אומר?

      אביחי, 28/11/06 03:02

      לא קראתי אף מילה מהטור! לא רוצים אותה פה יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל-nrg: הרייטינג שלכם ירד אם משאלי תמשיך להופיע כאן!

    קראתי ולא אהבתי, 27/11/06 18:02

    באמת אף אחד על רמה לא מוכן לכתוב פה?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רדוד כבר אמרו?

    קפה, 27/11/06 17:33

    משאלי הפלצנית, סופסוף גילית לנו את הסוד של החיים. '' הורות זה לא משחק ילדים'' . זה לא ענק?
    מסכימה מסכימה. גם כתיבת המאמרים זה לא משחק של הילדים המפגרים. לפחות לא אמור להיות. תמונות זה לא מספיק .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מסכים

    חיים, 27/11/06 17:21

    פעם ראשונה שאני מסכים איתך.

    בן דוד -קורא נאמן

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ליעל משאלי יש לה ילדים כושים? מה זה אומר שבעלה הוא מניגריה (ל''ת)

    קונטה קינטה, 27/11/06 16:23

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה נבזי? היא אימצה (ל''ת)

      ילד אתיופי, 27/11/06 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    והשבוע בפינת הקשקוש השבועי של משאלי יעל :

    רינה, 27/11/06 16:21

    בסה''כ קשה להתבטא בבית עם כ''כ הרבה ילדים אז היא מצאה מקום....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה זה צחקה יעל.. ?

    למה צחקה יעל???, 27/11/06 16:00

    ...:להכנס להריון בגילי המופלג.....
    כתבה ''הפובלציסטית'' יעל בלגלוג..
    והרי על זה נאמר :''למה צחקה שרה''
    .......למה צחקה יעל........
    יעל תעשי לי ילד ג'ינג'י (חד לא הורי)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד יעל על המשפחה הגדולה

    שלומי, 27/11/06 14:17

    אני מקווה שלפחות אחד הילדים יצא חרדי.... רק בשביל הצדק...
    ואולי עוד אחד שיצא הומו...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אמת (ל''ת)

    לאמיתה, 27/11/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תעשו טובה, תעיפו אותה כבר מכאן

    יעל חדד, 27/11/06 13:29

    גועל נפש לראות אותה עדיין באתרכם, תקלטו, אנשים נגעלים מהגזענות שהיא הפגינה. לא לכבודכם.

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת ,צריך להעיף אותה לכל הרוחות (ל''ת)

      המחרים, 28/11/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    יעל, דברים חשובים רשמת

    קורא נאמן, 27/11/06 12:56

    יישר כוחך והמשיכי בדרכך למרות השועלים המחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • SHUAL YOU ARE. MECHABLIM BAKRAMIM IS SHE (ל''ת)

      YALLAH MISHLEI, 27/11/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ל-27

    יוסי, 27/11/06 12:50

    איזה תקצוב של המדינה? לשלוח ילד או ילדה לישיבה או אולפנה בגיל התיכון עולה להורים דתיים הון תועפות. ילד בישיבה עולה כ-10,000 ש''ח לשנה ואף יותר. זה לא פחות משכר-לימוד אוניברסיטאי, וזה עוד בתיכון, בזמן שהוא עוד לא כשיר לעבודה! אז אל תגיב לפני שאתה לומד את העובדות!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    משפחת משאלי אימצה ילדים? (ל''ת)

    כל הכבוד !!, 27/11/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עולם הישיבות הממומן ע''י המדינה מפרנס את המשפחות הברוכות... (ל''ת)

    זה נורמלי??, 27/11/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    התעלמת מהבעיה העיקרית-עידוד רבוי ילדים ללא יכולת פרנוסם !

    מתפרנסים מ''עולם, 27/11/06 12:02

    כלומר מענקי מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין עלייך, ביג מאמא ! (ל''ת)

    אשה רזה, 27/11/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני פותח רשימת מחאה כנגד פרסום דברי הגזענית המסיתה. נא להצטרף: (ל''ת)

    דרור, 27/11/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף (ל''ת)

      ניר, 27/11/06 12:28

      הגב לתגובה זו

    • נסיון אחרון להסביר לכם את המאמר ההוא-

      (אני לא משאלי), 27/11/06 12:46

      יעל משאלי כתבה בלשון סגי נהור.
      הא כתבה בגוף ראשון את ''דעתה'' על חרדים--כביכול!!
      כל המאמר היה אוסף קלישאות סטריאוטיפיות בגוון שלילי מוקצן-- מוקצן בכוונה ! בכוונה !

      היא השתמשה באוסף האשמות וסטיגמות הרווחות בציבוריות הישראלית כלפי החרדים !
      כוונתה היתה ללגלג על ''נאורים'' שלא מתייחסים בנאורות וסובלנות לחרדים !
      הפוך ממה שאתם הבנתם.

      ובאופן כללי יותר,כוונתה היתה שאם רואים במחנה מסויים אך ורק שלילי ושחור , בלי אף נקודת זכות כלשהי, זה אמור להדליק נורה אדומה--שההסתכלות הזו שגוייה וכו'.

      היא כתבה על חילונים שרואים (בצורה שגוייה !) את כל החרדים כמיקשה אחת שלילית.

      (תוספת שלי-אפשר גם לבקר חרדים , או כל קבוצה אחרת שרואה רק שלילי בקבוצות אחרות).

      הגב לתגובה זו

      • נא לקרוא לפני ההחרמות !! (ל''ת)

        (אני לא משאלי), 27/11/06 13:20

        הגב לתגובה זו

        • נורא אדומה THAT SHE IS

          BULLSHIT BELAH, 27/11/06 15:34

          BULLSHIT AND DIVREI BELAH KLAPEI SHMAYA, HUH.
          Also misunderstood, right.
          ?
          SPILLED MILK, NO BACK PEDALING.
          MEKULLELET!
          AFRAH LEPUMAYICH
          TFU TFU TFU,

          גם אני
          לא משאלי

          הגב לתגובה זו

      • אם מאות אנשים הבינו את דבריה של משאלי כפשוטם,אזי 1 מהשתיים:

        לא קונה את זה, 27/11/06 14:11

        או שלמשאלי יש בעיות להעביר את המסרים שלה להמון העם שלא עשו תואר שלישי בספרות משווה, או שמשאלי התכוונה בדיוק למה שהמון העם הבינו.

        הגב לתגובה זו

      • ניסיון עלוב. תקראי שוב את המאמר לא ניתן להבין אותו בצורה הצינית.

        דרור, 27/11/06 15:29

        אם היא התכוונה להיות צינית אז צריך לפטר אותה על ינולות כתיבה ירודות.
        החרם נשאר בעינו,
        אני פה רק בשביל למחות ולהגיב לא קראתי ולו מילה אחת!

        הגב לתגובה זו

      • ברור שאתה לא משאלי, כי משאלי עצמה אמרה אחרת

        אברי, 27/11/06 20:28

        מידע אישי, וגם מתוך פקס ששלחה לתוכנית 'המלה האחרונה', ידוע לי שמשאלי כתבה את הדברים ברצינות ובלי שום כוונה להפוך על הפוך. זוהי דעתה, למרות נסיונך הנודניקי להחריד להגן עליה.

        הגב לתגובה זו

        • אני לא מגן עליה. אני מגן על הבנת נקרא

          ***************, 28/11/06 12:36

          אם אתה אינטיליגנטי ולא פחדן-תנסה לקרוא שוב, בצורה שאני מציע ותראה בעצמך.

          הגב לתגובה זו

    • מצטרפת!, לא נכנסים למאמרים שלה (ל''ת)

      גלית, 27/11/06 18:46

      הגב לתגובה זו

    • חרם! מצטרפת, ממש גועל נפש, הארס בקול שלך! (ל''ת)

      אסנת, 27/11/06 18:47

      הגב לתגובה זו

      • חרם! מצטרפת, ממש גועל נפש, הארס בקול שלך! (ל''ת)

        רינת, 27/11/06 23:19

        הגב לתגובה זו

      • אני מצטרף גם אני בפנים (ל''ת)

        איילת,, 27/11/06 23:20

        הגב לתגובה זו

      • גועל נפש, אנטישמית מתועבת ! (ל''ת)

        דוסית, 27/11/06 23:21

        הגב לתגובה זו

      • מצטרפת, לא רוצים אותה פה יותר (ל''ת)

        חגית, 27/11/06 23:21

        הגב לתגובה זו

    • מצטרף לחרם להעיף את משאלי האנטישמית (ל''ת)

      חנוך, 28/11/06 01:05

      הגב לתגובה זו

    • מצטרפת!! (ל''ת)

      תמר, 28/11/06 08:38

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף (ל''ת)

      מוטי, 30/11/06 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אהבתי הכל נכון

    foxy, 27/11/06 11:17

    לא הכמות אלא איכות זה משחשוב איכות חיים של ילד ואם יש לי הכל שילד צריך לקבל ואפילו לכמה אז כדי להביא ילדים
    אחרת עדיף קונדום זה יות זול הלגדל ילד

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    משאלי - גורלך יהיה כגורלה של שולמית אלוני

    אלון, 27/11/06 11:02

    הנין שלה חבדניק.
    למשאלי אני מאחל גורל ''מר'' עוד יותר מוקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    היא בעד הערבים, לא בעד החרדים!!! (ל''ת)

    ש.נ, 27/11/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שכחת להוסיף את התנאי שהילדים לא יהיו חרדים שאת כה מתעבת (ל''ת)

    אנטישמית קטנה, 27/11/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התנאים של יעל בדר''כ לא מתקיימים

    תומר, 27/11/06 10:49

    ברוב הגדול של המשפחות אין אפשרות לפרנס המון ילדים ובנוסף גם לא להיות מכור לקרירות תובעניות.
    ובנוסף ילד זקוק לתשומת לב, בדר''כ אין מספיק זמן ביממה להעניק ל 10 ילדים למשל תשומת לב מספיקה.
    לכן בדר''כ עדיף כ 2-3 ילדים כך שהילד לא יהיה מפונק מידי ויחשוב שהכל מגיע לו, אבל שיהיה מספיק זמן להעניק לכל ילד וכמובן מספיק כסף לגדלם.

    הגב לתגובה זו

    • You forgot, a couple of DOGS as well (ל''ת)

      ., 27/11/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הורים חילוניים אין להם אולפנות וישיבות וקצבאות אברכים,לכן מהססים ..

    המדינה לא כ''כ, 27/11/06 10:39

    אצל החרדים /דתיים יש הרבה מסגרות שמסייעות למשפחה , כמו זה שהרבה בני נוער בכלל לא נמצאים בבית אלא לומדים בישיבות ואולפנות רחוק מהבית ומגיעים בסופ''ש , הקלה ענקית במקום בבית ובכסף . לחילונים אין מקומות כאלו פרט לאחת בי-ם וכל השאר לילדי מצוקה בלבד .
    כמו זה שמי שלומד בישיבה מקבל קצבה מהמדינה ,לרוב כולל מקום לינה ואוכל בישיבה עצמה , עוד לא נולד הסטודנט החילוני שקיבל קצבה מהמדינה באופן וודאי ללא תנאים של הצטיינות או מבחן עוני .
    ילדה חיילת עולה הון להורים שלה , ילדה בשירות לאומי מקבלת משכורת נאה מאוד מהמדינה כולל דירה , וזה רק למשך שנה , שצבא זה כמעט שנתיים . שלא לדבר שרבות פשוט ישר בגיל 18 מגיעות מרוב צניעות לדשא בבר אילן . ....
    אפילו בני עקיבא עולה חצי מהצופים .
    וזה רק חלק מהדוגמאות שמסבירות מדוע לגדל ילדים חילוניים קשה יותר בישראל .

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר....?!?

      יוסי, 27/11/06 12:33

      יש לך מושג כמה עולה ילד בישיבה ואולפנא?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מחרימים! מי אחרי?!

    נו כבר, 27/11/06 10:31

    לא נכנסים למאמרים שלה.
    לא קוראים.
    לא מגיבים!
    מי איתי?

    הגב לתגובה זו

    • אני!

      לא נכנסתי!, 27/11/06 12:32

      לא היגבתי.

      הגב לתגובה זו

    • אני

      עוד אחד, 27/11/06 13:00

      מת להחרים אבל לא מתגבר על יצר הרע

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אבל יש רק 5 ילדים בתמונה...

    חושחש, 27/11/06 10:28

    ילדים, עזרו ליעל למצוא את הילדים החסרים ואולי תזכו להפתעה.

    הגב לתגובה זו

    • תלחץ על התמונה טמבל (ל''ת)

      לא להאמין, 27/11/06 12:20

      הגב לתגובה זו

    • תגדיל את התמונה, הופ!7ילדים. (ל''ת)

      קוסם, 27/11/06 12:22

      הגב לתגובה זו

    • עוד אשכנזי גזען שלא רואה אתיופים ממטר... (ל''ת)

      נגסטה בגמבה, 27/11/06 18:07

      הגב לתגובה זו

    • מטומטמיקו תלחץ על התמונה.אידיוט (ל''ת)

      רפי, 29/11/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כן נכון יעל ,אייפוד זה כל מה שמטריד אמא חילונית כשהיא חושבת על ילד

    תתנצלי מסיתה!, 27/11/06 10:28

    ובכן יעל - שכחת לציין שאצל חילונים הכלב ישן על המיטה והילד על הרצפה .......

    הגב לתגובה זו

    • ציניות... סטריאוטיפים...

      מה יהיה?, 27/11/06 12:34

      שמעת על זה?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הילד של יעל מקבל כפול קצבת ילדים מהילד שלי,איפה הצדק?

    1800ש''ח עבור, 27/11/06 10:27

    למי שעדיין לא הבין כמה המדינה הזו נמצצת ע''י הדוסים , קבלו את טבלת קצבאות הילדים, למרות שההגיון יהיה שהילד הראשון עולה הכי הרבה , ילד ראשון מקבל הכי מעט ...רק בישראל:
    http://www.btl.gov.il/NR/exeres/B1612372-6ABE-4128-9DD9-DEE069A8DC67.htm?&sFather=y

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נכנסתי שוב רק כדי למחות שהגזענית כתבה שוב

    לא מאמינה, 27/11/06 10:18

    אחרי הבושה משבוע שעבר - הייתי בטוחה שהיא כבר לא תכתוב שוב. נכנסתי שוב למאמר שלה כדי להיות בהלם, מהתעוזה והחוצפה של האנשים. הפעם היא נסתה עלק להיות מרוככת ולא לעצבן.
    NRGיהדות - היא לא לרמה שלנו ושלכם זו בושה ליהדות.!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לקרא ולא להאמין

      יוש, 27/11/06 10:28

      מה שכן - הצחקת אותי הבוקר. תודה.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט

      דוידי, 27/11/06 11:48

      אין חשיבות לכל מה שהיא תכתוב מעתה ואילך התגובות למאמר הנפשע ההוא שחרגן מתחומי האתר מוכיחות את הכתם המוסרי(לא פחות- על אף הפומפוזיות) שנח על נרג ועל הגברת ברזילי- וזה ממש ממש לא קשור לחופש ביטוי. היה עליכם לשלוח אותה לדרכה כפי שהיה נוהג כל כלי תקשורת מכובד שחרפה כזו היתה מתפרסמת אצלו- בהמשך פרסומיה מונח הכתם גם ובעיקר עליכם.

      הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט (ל''ת)

        נכון, 28/11/06 10:13

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה זה אייפוד ????????? (ל''ת)

    לא הבנתי, 27/11/06 10:08

    הגב לתגובה זו

    • זה משהו שכל האמהות החילוניות נותנות לילדים לפני שהן נותנות להן אוכל (ל''ת)

      עולה 500ש''ח, 27/11/06 10:32

      הגב לתגובה זו

    • אייפוד זה מכשיר מוסיקה קטן מעולם החילונים

      כםסט, 27/11/06 10:58

      דוסים לא מורשים לגעת בו כי הוא לא כשר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לראשונה בתולדותי אני מסכים איתך

    שרון, 27/11/06 10:01

    בכל מילה ומילה, כולל ההסתייגות שבסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ילדה בת עשר לא צריכה לטפל באחיה!

    נרגילה, 27/11/06 09:56

    היא לא צריכה להיות אמא. היא צריכה להיות ילדה. (שלא לדבר על זה שיפילו את זה עליה כי היא בת).
    אפילו ההורה האוהב ביותר לא יכול להתחלק לעשר חתיכות, ולתת תשומת לב מספקת לעשרה ילדים, שכמובן גם דורשים בישול, נקיון, כביסות אין סופיות וכו'. (וכל זה כשבן הזוג השני נקרע בהמון עבודות כדי לפרנס את כל החבורה ממשכורת אחת).

    הגב לתגובה זו

    • נכון, היא צריכה להיות צפונית סוציומטית (ל''ת)

      באמא שלך, 27/11/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • להיפך ! ילדה בת 10 מקבלת כך ביטחון עצמי !

      גלית, 27/11/06 10:33

      היא מרגישה שיש לה אחריות , שסומכים עליה .

      היא לומדת שהיא חלק מקבוצה [ במקרה הזה משפחה ] ושהיא לא נסיכה מפונקת ואגואיסטית , אלא נותנת ע''פ יכולותיה , כמו שאר בני המשפחה .

      הגב לתגובה זו

      • ביטחון עצמי כמשרתת?

        נרגילה, 28/11/06 09:05

        ילדה בת עשר צריכה להיות ילדה. לא משרתת בוגרת.
        היא צריכה ללמוד, להרחיב אופקים, לשחק (!), לנוח, לעשות ספורט, לפגוש חברים וחברות, לקרוא... לא להיות המטפלת והמנקה והמבשלת בבית.
        זה ניצול.
        ביטחון עצמי ואחריות אפשר ללמדה גם בלי להפוך אותה לכוח עבודה זול. אפשר לתת לה מדי פעם לעשות ביביסיטר או להכין משהו , כמו גם לתת זאת לאחיה הבנים, אבל לא לנצל אותה.

        הגב לתגובה זו

    • יש משפחות שקונות לילד כלב , שיטפל בו ויפתח אחריות . .. (ל''ת)

      טיפול באחים, 27/11/06 13:43

      הגב לתגובה זו

    • אפילו ההורה האוהב ביותר לא יכול להתחלק לעשר חתיכות, ולתת תשומת לב

      LEARN MATH HOW, 27/11/06 16:23

      YOU DO NOT DIVIDE LOVE, YOU MULTIPLY, KAPPISH

      הגב לתגובה זו

      • אהבה אהבה אבל..

        דניאל, 28/11/06 09:09

        בתכלס, כשיש המון ילדים, אין זמן. ביממה יש 24 שעות. אם ההורה שאינו עובד צריך לטפל בעשרה , מהם חלק פעוטות שדורשים תשומת לב צמודה בכל דבר- מההאכלה ועד ניקוי ישבן, מקלחת, הלבשה והשגחה צמודה, וחוץ מזה צריך גם לעשות ערמות של כביסות, גיהוץ, כלים, חיסונים לזה, קופת חולים לזה, שיעורים עם זה, ונקיון הבית, וכל שאר המטלות, כך שגם אם מצטמצמים למינימום שעות שינה (עם תינוקות בוכים), עדיין זה בלתי אפשרי לחלוטין לתת לכל אחד את הזמן שהוא צריך. יותר מזה, אדם שמטפל בכל זה, בדרך כלל לא מתפנה לטפל בעצמו, ולכן נעשה חולה ביתר קלות, ולא מטפל בזה, ובדרך כלל, אם זו אישה שגם נמצאת בהריון באותו זמן, זה גרוע עוד יותר.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    חרם. חרם. חרם. מי מצטרף? (ל''ת)

    נינה, 27/11/06 09:56

    הגב לתגובה זו

    • אכן, לא ברור לי למה כל כך קשה למערכת להודות בטעותה ולפטר את הגזענית (ל''ת)

      ירושלים, 27/11/06 11:24

      הגב לתגובה זו

      • נכון ונכון (ל''ת)

        אכן, 28/11/06 10:14

        הגב לתגובה זו

    • אני מחזקת- היא תעשה הכל כדי להיות ''סלב''- חרם חרם חרם (ל''ת)

      אני, 27/11/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הזאת יעל?!?

    ק.א, 27/11/06 09:51

    האם אכן הגב' משאלי היא הכותבת?
    נדמה לי שזו הפעם הראשונה שיש כאן נימה חיובית כלשהיא, ועוד כלפי מי שבד''כ היא משתלחת בהם...
    אכן, טוב לגדל מס' ילדים במשפחה אחת, כל אחד ואחת לפי כוחותיו ויכולותיו, וכמובן - לפי מה שמברך אותו הקב''ה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא למשפחות מרובות ילדים

    ש, 27/11/06 09:47

    והרי בגלל משפחות מרובות ילדים מדינת הרווחה שלנו מתפוררת, עם כל הרצון הטוב יש גבול למה שהמדינה יכולה לתת למשפחות של 7,8,9,10 ילדים. והרי אם המדינה תתן עוד ועוד הם יעשו יותר ואז הבעייה לא תפתר.
    במדינות הרווחה הסקנדינביות אין משפחות מרובות ילדים.

    ואם כן אם חס ושלום יש פתאום צורך בהוצאה לא צפויה כמו ניתוח בחוץ לארץ אז פתאום צריך צדקה.
    כמו כן הילדים הם לא מבוגרים קטנים, הם צריכים לשחק ולא לטפל בילדים הגדולים ולקפל כביסה.

    הגב לתגובה זו

    • במדינות הרווחה הסקנדינביות מתחשבים במשפחות מרובות ילדים

      zampano, 27/11/06 14:54

      קצבאות הילדים בשבדיה , ילד ראשון מקבל הכי מעט ...
      ילד 6 מקבל 300% מילד ראשון.
      גם יש בשבדיה חופשת-לידה שנה לילד 90% מהמשכורת.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        עמי, 27/11/06 15:49

        אם מספר המשפחות מרובות ילדים בשבדיה היה גדול כמו כאן גם הם לא היו מקבלים כל כך הרבה.

        הגב לתגובה זו

      • בשבדייה אחוז המועסקים,המרוויחים בעצמם,עומד על 80% !!!!! (ל''ת)

        ואז באמת כל, 27/11/06 17:54

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    כן הורות זה מפעל חיים אבל ל-2 ולא לחד הורית (ל''ת)

    מרירה ומתוסכלת, 27/11/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר? (ל''ת)

      חד הורית, 27/11/06 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתם עדיין מחזיקים את הגזענית החשוכה הזו ??

    יואב, 27/11/06 09:35

    לאור מאמרה האחרון, זוהי בושה לעיתון.

    תפטרו אותה כבר !!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה עדיין מגיב,אז לה מותר לכתוב. (ל''ת)

      דוד, 27/11/06 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יעלוש תעשי לי ילד!!!! (8) (ל''ת)

    חד לא הורי, 27/11/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני פונה להנהלת NRG יהדות, אינני מבין מדוע יעל משאלי ה''נכבדה'' עדיין

    צבי, 27/11/06 09:23

    כותבת טור במדור זה, או בכלל באתר. אחרי דברי ההבל, הארס, השנאה והאנטישמיות שהשליכה על מתנגדי מצעד ה''גאווה'' (כן כן, צריך לשים את זה במרכאות, כמו שאתם שמים מרכאות למי שכותב ''מצעשד התועבה''), אין מקום להמשך כתיבתה כאן, ולא משנה על מה היא כותבת. ממש בושה שפרסמתם אז את אתות טור ידוע לשמצה, ואתם ממשיכים לתת לה במה!!

    הגב לתגובה זו

    • לצבי, אתה מתחיל בסתימת פיה של משאלי, ומהר מאד עלול למצוא את עצמך

      כתום כחול לבן, 27/11/06 10:38

      מחרף ומגדף את הרב אבינר משום שהוא לא מספיק ''ממלכתי '' לטעמך. בהמשך אתה שולח לכבוד הרב אבינר כתם של נידה מעומעם והוא, כצפוי,מכשיר אותו, ואז אתה אומר:''אהה! אי אפשר לסמוך על הממלכתי הזה!'' למחרת ( או כמה שנים קודם)אתה זורק את הרב יואל בן-נון מעפרה, כי הוא סבור שייתכן שהיו כאלה שהכשירו רצח ראש ממשלה. אולי יש מצב שתלמד ממשה רבנו, שהקשיב לבנות צלפחד( נשים,ר''ל!), והקשיב גם לקורח רוב קשב( זה בערך כמו שאיתמר בן גביר וח''כ רן כהן יקשיבו זה לזה ברצינות ). את סופו של קורח אתה מכיר. בכלל, משה ידע להקשיב, גם אם הוא לגמרי לא הסכים. מה דעתך?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רצתה לצאת נגד אבל מה לעשות שהיא עצמה...

    עוד פעם, 27/11/06 09:22

    יעל רצתה לעורר רעש, ועצבים ע''י התנגחות במשפחות ברוכות אבל מה? היא לא יכולה כי היא בעצמה משפחה כזו. אז מה יצא? כותרת מזמינת פרובוקוציה, לכאן ולכאן ולכאן ושיעמום טוטאלי.

    הגב לתגובה זו

    • תפנימו כבר

      אורחת-עורכת, 27/11/06 10:00

      את הכותרות לא היא כותבת אלא העורכות.
      וכשאתה אומר שעמום טוטאלי אתה נשמע מאוכזב ממשהו?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לך הרבה מה ללמוד ממשפחות ברוכות

    אסנת, 27/11/06 09:22

    את האחרונה שנרצה לקרא ולהפנים
    את הרעיונות הזולים שלך.
    מדוע עדיין נותנים לאחת כמוך במה.
    את רחוקה כרחוק מזרח ממערב מכל
    מה שנקרא יהדות.
    יהי רצון שיחרימו אותך לתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התבלבלת

    סתם אחת, 27/11/06 09:18

    קראתי... קראתי......

    חיכיתי לשמוע את הארס בקול שלך

    וכלום.

    כנראה לא לקחת את הרעל היומי שלך לפני שכתבת את הכתבה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • :-) (ל''ת)

      אחת, 27/11/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשם שינוי-מסכים עם כל מילה - הרבה או קצת זה יחסי

    אב ל-1, 27/11/06 09:16

    יש כאלה שמחוייבים רגשית, כלכלית ונפשית לעניין גידול הילדים, והם יכולים לגדל באהבה ובהצלחה רבה גם עשרה ילדים. לעומתם, יש כאלה שמחפשים הגשמה אחרת בחיים, ולהם גם גידול 2 ילדים זו משימה קשה.
    אסור לשפוט לפי המספר, אלא כל משפחה בהתאם ליכולותיה.
    ובא לציון גואל
    ד''א - יישר כוח על המשפחה הגדולה והשמחה בתמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אחרי הכתבה הגזענית שלך על החרדים, את יכולה מצידי לקפוץ מהגג. (ל''ת)

    וזה לא יעזור, 27/11/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ילדים זה שמחה...

    מרובת ילדים, 27/11/06 09:13

    אני מסכימה מאד עם הנאמר, אני חושבת שעיקר האושר אינו תלוי בכמה יש לך אלא בתחושה שאותה נותנים ההורים. משאלי צינה כי מי שאין לו לפרנס שלא יביא ילדים לעולם. אני חושבת כי יש ענין לחנך ילדים להסתפק במועט, זה בסדר שיל מקבל את המעיל של אחיו הגדול, ושלא אוכלים ארוחות גורמה. יש דבר יפה במשפחות מרובות ילדים וזה החינוך לשמוח במה שיש, לשמוח בכך שיש לך עוד הרבה אחים ואתם יכולים לישון ביחד 3 אחים בחד. אני ממכירה הרבה משפחות שיש להם 2 או 3 ילדים ולכל אחד חדר משלו ויש מירמור וכעס כ''כ גדול על ההורים. צריך לנתק את החינוך מעולםפ השפע של התרבות המוןדרנית, שלכל אחד מגיע חדר משלו, מלא ממתקים, משחקים אישים, הכל ובגדול, בואו נחזור לעולם עם צניעות, עם הסתפקות במועט, עם נכונות להתחלק ולא לקבל רק לעמצי , עם דאגה לזולתנו. אני חושבת שילדים הגדלים במשפחות בהן יש הרבה ילדים גדלים להיות אנשים מתחשבים יותר, מתחלקים, רחבי לב, זאת בתנאי שיש גם חינוך , שההורים אינם מטילים את החינוך על האחים הגדולים אלא ממשיכים לחנך בדבקות גם אחרי הילד הרביעי, החמישי...

    הגב לתגובה זו

    • ל- ''מרובת ילדים''

      שירה, 27/11/06 10:53

      אע''פ שאני לא ממש מהנישה הזו- אני מסכימה איתך בכל מילה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש קצת בעיה עם נושא הפרנסה, שהוא, כידוע, לא יציב.

    אסתי, 27/11/06 09:05

    מה עם זוג שהתחיל בעשירות, וירד מנכסיו, פוטר מעבודתו, חלה וכו'? לזרוק את הילדים דרך החלון?
    או, לחילופין, בדרך כלל זוגות צעירים הם תפרנים, כשמתחיל להגיע הכסף הגדול, כבר מאוחר מידי ללדת....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף כתבת משהו חכם אם כי שטחי (ל''ת)

    נסי להתמיד, 27/11/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תודה על התמונה, יעל

    המעריצה, 27/11/06 08:48

    את מדהימה והורסת
    ועוד יותר כשאת מוקפת בילדייך.

    הגב לתגובה זו

    • חחחח

      עכגיעכ, 27/11/06 11:55

      מדהימה והורסת ? אני מניח שנדהמת ונהרסת, אה ?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רדוד,רדוד...

    אילן, 27/11/06 08:45

    בלי קשר לכך שאני שונא אותה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, בלי שום קשר

      סתם1, 27/11/06 12:35

      גם לזה שאתה טמבל

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא ייאמן

    דניאל, 27/11/06 08:34

    סוף סוף מאמר של משאלי שאני מסכים בו עם כל מילה (ולא חולק על 80 אחוז ממנו...).

    הגב לתגובה זו

    • too little too late, the BOYCOTT IS ON! (ל''ת)

      LECHOL HARUCHOT, 27/11/06 15:09

      הגב לתגובה זו

      • גועל נפש, אנטישמית מתועבת (ל''ת)

        יואב, 27/11/06 18:41

        הגב לתגובה זו

      • חרם! חרם! חרם! מצטרף! (ל''ת)

        יוסי, 27/11/06 18:42

        הגב לתגובה זו

      • חרם! מצטרפת, ממש גועל נפש, הארס בקול שלך! (ל''ת)

        תמר, 27/11/06 18:44

        הגב לתגובה זו