• 74.

    סיפור מרגש

    ציונה, 18/11/09 11:08

    הסיפור על רועי קליין היה מאוד מרגש איך אפשר להיות כל כך אמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איזה צמרמורת זה עשה ליי...

    ***, 07/05/08 16:59

    ועוד לחשוב שכמה שבועות לפני המלחמה הוא היה בבית שלי דיבר עם אחי (אחי היה בגדוד 51-הגדוד שעליו פיקד קליין)

    וזה עשה לי צמרמורת מעשה הגבורה שלו, האומץץ..

    יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אלעד עוזרי

    נמרוד, 03/04/07 19:43

    רועי קליין ז''ל הייה אחד האנשים...
    הוא הייה הסמג''ד שלי...
    אלעד עוזרי אני אוהב אותך...
    51 כבוד

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד

    יניב, 13/03/07 01:49

    יהיה זכרם ברוך, כן למות בעד ארצנו אבל לא למות בשביל הנהגה של בננות מיובשות (אולמרט הקומבינטור, ופרץ ה''חברתי'').

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    האם אנחנו ראויים לקורבנו הנורא?

    פונס הזכרן, 26/11/06 15:10

    רועי קליין לא רצה למות.
    הוא רצה לחיות.
    היה לו הרבה בשביל מה.
    האם אנו בתוחר עם ראויים לקורבנו הנורא?
    האם ילדיו הפעוטים בעוד 20 שנה יוכלו להביט לאחור, לזכור את אביהם, ולומר שמותו לא היה לשווא?

    רועי קליין מת למען פקודיו.
    לא למען המנהיגים המושחתים ששלחו אותו למשימה אבודה מראש.

    והוא לא צריך היה למות.
    מי ששלחו אותו ואת פקודיו למשימה בכפר שורץ אנשי חיזבאללה, בלי להפגיז את הכפר היטב היטב תחילה- הם אשמים במותו לא פחות.
    והם עשו זאת מפחדנות. מעצלות. הם ישבו להם שם עם מסכי הפלזמה - וחשבו שהם מנהלים מלחמה.
    זה תלוי רק בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זו מילחמה ביעד מבוצר

    פקק תנועה, 26/11/06 08:55

    מה הוא רוצה הסופר סיפור עצוב וחבל מאוד שזה קרה.צריך לישאול את אהוד ברק מהיכן היה לחיילי החיבאללה מדים של צהל. התשובה ידועה לכולם.זה המחיר שעם ישראל משלם עבור שטיפת המוח של השמאל הישראלי. שרק הסכמי שלום שונים ומשונים. שלא מיתחשבים בדרישות ישראל השונות .אים אלו שיפתרו את בעית השלום והביטחון באזורנו ..אשרי המאמין כי טוב לו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה הקטע עם האתיופי

    ליאור, 26/11/06 00:11

    מדוע זה בסיפור גבורה מצמרר ומאלף, עדיין מבצבצת גיזענות, הוזכרו מספר שמות אך ''האתיופי'' הוזכר במוצאו פעמיים, כל אותם הגיבורים האחרים חסרי מוצא?
    עיתונאי....זה מהביצה או שאר בה ואל תתקלף בבקשה.
    יהי זיכרם ברוך, גיבורי ומצילי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנשים נפלאים, פיקוד וצבא טיפשים !!!!!!

    יעקב, 25/11/06 18:49

    מי האידיוט שהמציא את ''מלחמת הטנגו '' , צעד קדימה שניים אחורה ? איזה צבא מטומטם, כובש עמדה בחסות החשיכה, ובמקום להפתיע את אויבו עם שחר, הוא נסוג בריצת אמוק ? כבר אמרתי, אני מלוחמי ששת הימים, משנת 65 עד 90 אכלתי את עצמי יום יום, עד כי לא יכלתי יותר, ראיתי איך עם שיכל היה להיות דוגמא לעולם, היסשתאב, ראיתי איך הראש היהודי, שיכל היה להקים את מרכזי ההיי טק העולמי, הפך לעם של סוחרי נשק, וגונבי פטנטים. ראיתי איך עם של '' ואהבת לרעך...'' ו '' ואל תשליכני לעת '' ..... ו '' עם - סגולה '' הפכנו לעלוקות, על גב משלם המיסים האמריקאיים, הצרפתיים, הגרמניים, ומי לא, ? הצבא , במקום להתעסק ביעוד העיקרי שלו, הפך למקור של משכורות ופנסיות ענק. וכאשר אלוף, סיים את תפקידו, לאחר שהמדינה השקיעה מליוני דולרים, במשכורות והטבות, ועוד כסכום הזה בסל הטבות עתידי, יוצא האלוף הילדון הזה בגיל 45 ומתחיל קריירה חדשה תוך זינוק נחשולי מעל פני אלפי אזרחים שלמדו והקדישו את חייהם למפעל האזרחי.( שבלעדיו אין קיום לצבאי וההפך ) . ומקבל משרה חדשה , (במדינה מוכית אבטלה), רוב הזמן בזכות דרגותיו או קשריו ולא כישוריו כמקובל בשוק האזרחי. (זאת במקרה הטוב), גרוע מכך, כשאותו אלוף עלוב, שנשלח על חשבון המדינה לבחון מערכות נשק, או מטוסים, כדי להמליץ בפני שולחיו מה עדיף, ומה מתאים יותר להגנתנו, הוא , תחת , לבדוק את האיכות, הוא יוצר קשרים, ומכין לעצמו את הג'וב העתידי. וכל בר דעת יודע, שהמלצתו של בעל ענין כמוהה כהונאה בפוטנציה. וכך אנו נראים, אז אל נתפלא, אם מאזן ההגירה של ישראל, הוא שלילי, והראיה הבולטת ביותר, העברית שאתה שומע בכל מקום, והחמור מכל, רוב היורדים, אינם מאדירים את שם ישראל בין הגויים, ודי לחכימא. אם כן עמי היקר כפי שאמרתי, יש לנו אנשים נפלאים, אפשר להגיד, אחד אחד, כולל האנס הבורח, שבחדשות כיום. הנהגות המדינה , החל מהעריץ הקטן בן גוריון, ועד לצדיק הקדוש רבין, ועד לגולם התורן אולמרט, האינטרס האישי גבר, וגובר על האינטרס הציבורי. ודי להזכיר את פרץ,( ואני כבר כתבתי על זאת מיד לאחר הישמע תוצאות הבחירות, ראה.... יעקב אשדוד ). פרץ הטיפש יכל היה להיות ראש ממשלה, לו חבר עם ליברמן וכל האחרים, וזאת רק כדי להוציא את האויר מהטווז אולמרט, והטיפש התורן שיטרית, שפסל בלהט את מסירת תיק האוצר לפרץ, בהיותו בטוח כי שלו הוא, (כמה טיפש ונאיבי ). ומנהיגות, כבר אמרתי, כמו הנטיה המינית, נולדים עימה, שום תיחמון, ושום קומבינה, יש או אין, ופרץ לו ניחן בה. דבר אחד ברור , שגם אם צהל תחת ראשות ממשלתו של פרץ היה מחסל את החיזבלה, חותם שלום עם סוריה, מבלי לסגת מהגולן, ומחסל את האיום האיראני, ע''י איזו קרן לייזר אדירה, שתנצל את אנרגיית השמש, שתשוגר מחללית ישראלית שתעמוד מעל הכור האיראני, וכמו שיטת הזכוכית המגדלת, תאגור את קרני השמש ותרכזם, לקרן השורפת כל שברדרכה, וזה ניתן, ( והנה לכם באלתא, נושא לעבוד עליו, ). גם אז, גם אז, אבו שפם, עם הקול הצייצני שלו, לא היה זוכה לחסד, לו זכו , בן גוריון , בגין, רבין, או אפילו ביבי הדברן, או אחיו הגיבור, שכידוע, צבאנו ידע קצינים רבים שאיבדו את חייהם בגבורה, כולל הבחור הנפלא קליין, אך על איש מהם אין, סרטים הקשורים בשמם, ככה אנחנו, עם החי על אגדות, הכל אגדות, החל מיציאת מצריים, דרך מבצע יונתן, ( שהגיבורים האמיתיים שלו הם הטייסים, ) דרך ישראל המעצמה הצבאית השלישית בעולם, די לראות את הטיל העלוב של מדינת חומייני המפגרת, פוגע בספינת הדגל, ( כמו הטיטניק, שאינה פגיעה ) , ואז נתעורר למציאות הבלהה בה אולמרט, פרץ, וחלוץ עדיין בכיסאם, כמו דבר לא קרה !!!!!!! אלוהים אם אתה שם, זה הזמן להתעורר, ולהשיב בינה בראשי מנהיגיו, בטרם יעלם הכל !

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יהי זכרם ברוך. תהי נשמתם צרורה בצרור החיים. (ל''ת)

    אלכס, 25/11/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    במקום להלחם מתעסקים עם הפצועים ובוכים (ל''ת)

    rami, 25/11/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש זבל

      לפחות שותק, 25/11/06 16:27

      בטח היית שם ועברת אותו דבר. הם נלחמו, אתה לא קורא עברית?

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הידעתם שעמיחי חטף מכות רצח בפינוי?

    דרור, 25/11/06 14:42

    במקומו לא הייתי משרת בצבא הזה בכלל אך זהו ההבדל בין השמאלנים לכיפות הסרוגות, השמאלנים משתמטים מהשירות בשל מצפון וחוסר רצון לפגוע האוייב, באוייב!!!!!
    וכיפות סרוגות תמיד יהיו שם ויעזרו ויתרמו למדינה למרות מה שהמדינה עשתה להם ולציונות!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כרגיל: כיפה סרוגה, אתיופים וימנים ציונים!

    דרור, 25/11/06 14:24

    שום שמאלן שתמך בגירוש יהודים מהבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שמאלנים שקוראים למתנחלים ''מתנחבלים'' לא היו שם וגם לא יהיו! הם רק ישבו להם ברמת אביב ויקללו את הכיפות סרוגות שרק בגללם אני עדיין משרת במילואים

    הגב לתגובה זו

    • המגזר שספג הכי הרבה הרוגים

      אורי ולא גרוסמן, 25/11/06 15:20

      הוא דווקא מגזר הקיבובצים, אבל מה אכפת לך מעובדות דביל...

      הגב לתגובה זו

      • עובדתית, לא נכון

        זליג, 25/11/06 18:15

        הימים בהם זקפתם לעצמכם כל דבר טוב והתנערתם מכל דבר שלילי, פסו עברו להם מן העולם.

        הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      אני, 25/11/06 18:27

      אתה בטח נלחם עם רובה פיקות מטומטם

      אלו שנלחמו לא חשבו על מי שוכב איתם במארב, היו שם שמאלנים וימנים ורוסים ואתיופים והכל

      רק מטומטמים כמוך שיושבים כל היום מול המחשב חושבים שהם מינימום שימשון הגיבור

      הגב לתגובה זו

      • אחי אתה צודק

        אוראל, 09/12/08 10:12

        אני לא היתי מדבר כמו הוא ממש מגזים אים הוא היה שם הו היה נילחם עם רובה מים הוא פחדן אה צודק

        הגב לתגובה זו

    • תבקש סליחה מכל הקיבוצניקים שנהרגו במלחמת לבנון השניה

      השנאה מעוורת, 24/08/07 16:04

      אשיב לך בציטוט מדברי הרב שלמה אבינר דווקא כפי שפורסמו בעיתון הצופה:

      ''תמיד כאב לי לשמוע אמירות מתנשאות: ''פעם בקיבוץ היה אידיאליזם, ועכשיו אין כבר כלום, רק קריריזם''.
      אבל עתה, במלחמה הזאת, (כיוון שהיא מלחמה עדיין בלי שם, אני מכנה אותה: המלחמה הזאת) שמענו שנפלו אחוזים גדולים של דתיים ושל קיבוצניקים. לכן, כל מי שהתנשא על הקיבוצניקים, אנא ממנו ללכת להר הרצל, ולבקש סליחה מדמם שנשפך.
      ואנא ללמוד מוסר פעם אחת ולתמיד, שלא להתנשא ושלא לדבר גבוהה, ולדעת שגם מלבד הדתיים והקיבוצניקים, יש הרבה אידיאליסטים שלחמו במסירות במלחמה הזאת גם דתיים גם חילוניים, גם שמאלניים גם ימניים''.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    עיטור הגבורה לרועי קליין

    אלי, 25/11/06 14:15

    אין דרך אחרת להביע את ההערכה לרועי קליין ז''ל מלבד להעניק לו את עיטור הגבורה.
    גם גבורה עילאית של חייל ללא חת וגם קידוש שם שמיים.

    יהא זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      נכון, 25/11/06 16:27

      נכון

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    יהיה זכרם ברוך (ל''ת)

    מישהו, 25/11/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גיבורים ללא חת אבל מטכ''ל - כיסוי תחת

    ישראל, 25/11/06 13:45

    מה היה קורה בכל מלחמת לבנון אם המשימה של השמדת האויב לא היתה נזנחת ומתחלפת מיד עם הפצוע הראשון למשימת חילוץ?
    מה היה קורה אילו ירו מיד ''10'' טילי נ''ט על אותה חומה/בתים/מחבלים? גם בסיכון שיחטפו את ''גינגי'' שיחולץ בהמשך מידי אוייב מובס ומרוסק. האם אפשר לנצח מלחמות כאשר את הפיקוד הבכיר מעניין הכיסוי תחת של הימנעות מחטיפות?

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא היית שם בעצמך

      מאיר, 25/11/06 19:18

      עם ישראל תמיד דגל בשיטה שלא מזניחים חיילים מאחור. איך היית רוצה שיגיבו אם אתה היית פצוע במלחמה. האם אתה היית רוצה שיותרו עליך כדי לנצח במלחמה.. אם אתה עונה כן אתה אידיוט... כל השנים צה''ל דגל בשיטה שלא משאירים חיילים מאחור והם ניצחו מערכות, למה שהפעם יהי שונה?
      בנוסף, בתור קרוב של עמיחי ז''ל אני יכול לומר לך שזה ממש ממש מכאיב כשאנשים כמוך אומרים מה שהם אומרים. אתה לא מכיר את המשפחות של החיילים ההרוגים. איך היית מגיב אם זה היה משפחה שלך? (אני לא מאחל לך לעבור גבר דומה, אבל תחשוב תיאורטית).... החיילים האמיצים (שרובם כולם נלחמו נגד הפינוי של המאחזים) הם שנלחמו במערכה.. יהי זכרם ברוך

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    במילים אחרות

    הרב הערבי הראשי, 25/11/06 13:40

    ברוח ובדם נפדה אותך שהיד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אחי גיבורי התהילה

    ניסים, 25/11/06 13:26

    כבוגר שלוש מלחמות.לבי נחמץ בקירבי.לנוכח מגש הכסף.של החיילים האלה.שעליו מתקוטטים כל מלכחי הפינכה.מאינטרסנטים למינהם.ועד הפוליטיקאים הצבועים.שמנצלים זאת.לצרכיהם הפרטיים והפוליטיים.אחמדיניג'ד אמר.כמדומני:''למה להיתעסק איתם.הם לא יכולים לנהל אפילו את מדינתם.....''רק אנחנו לא רואים.צר לי מאוד.שנהרגים טובי בננו.בצו הנהגה כושלת שכזו.(הכוונה היא על כל הכנסת).בושה וחרפה.ואוי לנו...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    ח, 25/11/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כולה עברו 3 חודשים מהמלחמה

    וכבר ספר., 25/11/06 13:06

    וכבר יש גאון שכותב ספר ???
    אין סיכוי שהספר הזה מדוייק מכיוון שאפילו סופרמן לא יכול לכתוב כל כך מהר ספר רציני ב3 חודשים .

    אבל לא נורא עשית כמה ג'ובות על חשבון הסיפורים של ההרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אני... אידיוט (ל''ת)

      מ, 25/11/06 13:27

      הגב לתגובה זו

    • איזה תגובה מטופשת!

      בור ועם הארץ, 25/11/06 14:12

      אתה פשוט טיפש!

      הגב לתגובה זו

      • איך אפשר לכתוב ספר ככ מהר?!

        אתה דביל, 25/11/06 17:42

        זה פשוט לרקוד על הדם

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    כן ירבו!!!! יהי זכרם ברוך

    יהושפט, 25/11/06 13:04

    הי''ד

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אלה גברים

    רוני, 25/11/06 12:58

    אוהבים אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אתה הגיבור של כולנו!

    גל., 25/11/06 12:52

    נוח על משכבך בשלום ושמור עלינו מאויבנו האכזריים.
    בליבנו אתה חקוק כגיבור לעד וזכור כבן אדם מדהים!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זאת אומרת שפראיירים כן מתים וגם מתחלפים !!! (ל''ת)

    לא פראייר בכלל, 25/11/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זעקה שאף שמאלני לא מכיר ויודע את משמעותו. (ל''ת)

    שמואל, 25/11/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עוד לפני הקמת ועדות הצל''שים - עיטור הגבורה מיד לקליין - גיבור ישראל (ל''ת)

    נדב, 25/11/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל היבטי המלחמה?

    אורי, 25/11/06 12:46

    פוליטים, מדיניים,צבאיים? והספר כבר יצא ומתי נגמרה המלחמה? נדמה לי או שגם לכותב המוכשר ביותר ייקח פי שלוש יותר זמן לכתוב עבודה סימינריונית? הספר הזה לא יכול להיות רציני ולא יכול להיות מבוסס. נעזוב את העובדה שרוב התחקירים העובדתיים טרם שוחררו (כולל המקרה שהובא כאן) אי אפשר לכתוב ספר ראוי ואפילו שטחי בשלושה חודשים. ככה לא מגיעים לאמת ותובנות ככה מייצרים כסף ציני !

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני קוראת והדמעות זולגות מעצמן אני בקושי רואה

    יופיטר, 25/11/06 12:41

    שמעתי את הסיפור הזה בזמן המלחמה - אין מילים רק תודה רבה לכל הלוחמים וניחומים למשפחות השכולות והחלמה לכל הפצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זוכרים תתעלול של הקבוצניק בטירונות..

    סמי, 25/11/06 12:22

    כשתירגלו נוהל נפילת רימון , אחד הטירונים קפץ על הרימון וצעק מדליה..מדליה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יהי זכרו ברוך

    אודי, 25/11/06 12:19

    ת.נ.צ.ב.ה

    יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אוהבים את כולכם

    חנן, 25/11/06 12:11

    ממש מרגש. מזל שיש אנשים כאלו במדינה הזו. בגללכם כדאי להשאר כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    משהו אחר לגמרי

    רון, 25/11/06 12:05

    ולי יש לומר משהו אחר לגמרי: לא להאמין שפחות מחצי שנה לאחר המלחמה, מהין העיתונאי אילן כפיר לפרסם חיש קל ספר ''האדמה רעדה – 33 ימים, לבנון 2006'', העוסק במלחמת לבנון השנייה על כל היבטיה – הפוליטיים, הבטחוניים והאנושיים.....הוא- אילן כפיר- נצליח כבר לרדת לשורש הדברים. ספרים אודות מלחמות אחרות נכתבו שנים אחריהן, לאחר שהאמיתות מאחורי הקלעים יצאו לאור. אבל לא, אילן כפיר כבר הצליח להגיע ולהבין (!!!) את מלחמת לבנון לרבות היבטיה הפוליטיים הבטחוניין והאנושיים- מילה לסיום: אילן אתה מועמד ראוי לפרס נובל בכל כך הרבה קטגוריות, שלדעתי ועדת חלוקת הפרס צריכה להעמיד אותך כמועמד יחיד לכל התחומים......

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גולני החטיבה מס,1 !! כבוד (ל''ת)

    חזי, 25/11/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מלחמה

    אליהו, 25/11/06 11:57

    שחכנו שזו מלחמה עם כל הצער יש להפיק מסקנות ולהמשיך קדימה מפני שמחקה לנו מלחמה נוספת בפתח

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ה' שמור זכרם של כל חיילי גדוד 51 שנפלו בקרב הירואי זה כולם גיבורים

    למעריב- מחקו, 25/11/06 11:56

    רועי קליין דמותך תיחרת לעולם בליבי ובכל מי שלב בליבו
    בכל חייליך קשרת את אותו קשר החיים
    כולכם קשורים לחיים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גיבור מת או שפן חיי?

    שלו, 25/11/06 11:51

    סיפורו של קליין מעלה את השאלה הפילוסופית לעיל.
    שאלה יותר כואבת היא על מה? ולמה הקריב את חייו?
    אותי זה מצחיק שעו''ד אהוד אולמרט הנוכל.......שלח את רועי ,ואחרים אל מותם.
    כרגיל פריארים רק מתחלפים(!)

    הגב לתגובה זו

    • 40 לתגובה זו מגיע לך

      חקלאי פיקיח, 25/11/06 13:29

      גזר לכל החיים

      הגב לתגובה זו

    • שלו , ישוע מת למענך על הצלב. כל חטא שתחטא - מחול לך, א פריורי...

      פיטר, 25/11/06 13:57

      ויש לך המון .
      סהדי במרומים - יש לך חטאים יותר ממעשים טובים....
      ברייה עלובה שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • 40אם כולם היו חושבים כמוך

      דודו, 25/11/06 13:59

      לא היתה לנו מדינה וטוב לא כולם אוכלי חינם כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמיחי מרחביה חטף מכות רצח מהקלגסים של אולמרט בעמונה.

    חבר מהפלוגה, 25/11/06 11:45

    עכשיו אולמרט מתכנן לגרש את האלמנה ושני היתומים החמודים של רועי קליין מביתם בשומרון.

    הגב לתגובה זו

    • למה זה לא מתפרסם בעיתונות ?? (ל''ת)

      דנית, 25/11/06 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הגיבור של ישראל

    אלי, 25/11/06 11:42

    מעניין מה יהיה עוד 20 שנה כולם יבינו את האמת מי הגיבורים של ישראל

    רועי אתה גיבור אחד בדור

    הגב לתגובה זו

    • אל תסחף

      אל תסחף, 25/11/06 12:58

      במבצע קדש, ב-1956, במיתלה, נשכב סגן עובד לדז'ינסקי, בן כפר בילו, על רימון יד שהשליך וניתז מעמדת מק''ב מצרית, ובכך הציל את חיי החייל שלידו. במותו היה עובד לדז'ינסקי החייל המעוטר ביותר בצה''ל עד תקופה זו (צל''ש קודם מפעולת נוקייב).

      לפני מבצע סיני החייל נתן אלבז, עולה בודד ממרוקו, רץ מאוהל פריקת חימוש כשהבחין שניצרה השתחררה מרימון יד, נשכב בתעלה על הרימון ובכך הציל את חיי חבריו הלוחמים שהסתובבו סביב האוהל.

      לדתיים אין מונופול על גבורה, אבל בהחלט מונופול על צעקנותה.

      הגב לתגובה זו

      • מבצע נוקייב בוצע ב62 (ל''ת)

        די לבורות, 25/11/06 14:25

        הגב לתגובה זו

      • אתה ממש מומחה בהסטוריה

        נסחף, 25/11/06 16:31

        אף אחד אף פעם לא עשה סיפור מסיפורי גבורה בארץ, בטח לא יוצאי הפלמ''ח וההתיישבות העובדת. רק כשהגיעו הדתיים התחילו לצעוק, נכון?

        הגב לתגובה זו

      • רועי גיבור בדורו

        י, 25/11/06 18:36

        המקרים שציינת באמת שייכים לדור אחר. למי אם לא לרועי קליין מגיע האות הגבוה ביותר?

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    ראיתי את הספר-גיבוב של ספורי מלחמה.... בושה ללא ערך הסטורי. (ל''ת)

    טומי, 25/11/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אילן כפיר מה החכמה בכתיבת ספר כזה -בער לך להיות ראשון? (ל''ת)

    עודד, 25/11/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    במדינה שבה השכול מכתיב את סדר היום - זו הבעיה.

    דן, 25/11/06 11:37

    אנו כמדינה חווינו הרבה שעות שכול איומות.
    אבל אי אפשר לחיות ולהנהיג ולהוביל את המדינה הזו כשמעלינו מתנופפת כל הזמן חרב השכול והורים שכולים שבמר יגונם מחליטים מי ראוי להמשיך, מי לא, מי ראוי להיות מפקד ואת מי צריך לפטר.
    צר לי אבל אני לא מוכן ששכול פרטי או קולקטיבי כאחד יכתבו לנו את החיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • בודאי-אתה זומם לעשות עיסקה עם

      רוזה מרציפן, 25/11/06 12:48

      אולמרט או מישהו מחבר המושחטים שמקיפים אותו? אולי הוא מתענין בנדל''ן אצלך?כולכם מושחטים!!!יש לנו מדינה צעירה בשנים לא כולם מבוססים בה עדיין חלקם גם תלושים כעת ביגון השאול ומה פלצן כמוך מצייץ

      הגב לתגובה זו

    • התקוממת גם כשרעיה הורניק וארנה שמעוני שגעו את המדינה וגרמו לאסון ? (ל''ת)

      אבות ובנים, 25/11/06 13:07

      הגב לתגובה זו

    • השכול הוא חלק בקיומנו כאן.

      גורלניק, 25/11/06 13:15

      לעשות צריך , אך השכול הינו חלק מכל ישראלי.
      אין זה אומר שגרוסמן צריך ללמדנו כיצד לנהוג , אך אובדנו אינו משאיר אותי אדיש.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    דוד איינהורן וצמח-כמכתיבי סדר יום ציבורי - בושה!!! (ל''ת)

    כולנו כואבים את, 25/11/06 11:33

    הגב לתגובה זו

    • איינהורן וצמח עברו כל גבול אפשרי - באת שייתביישו להם! (ל''ת)

      בושה לעם, 25/11/06 12:14

      הגב לתגובה זו

    • קש וגבבה. (ל''ת)

      רעיה, 25/11/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כולם קדושים. עד מתי נציין שזה אתיופי והשני פולני??

    דן, 25/11/06 11:31

    כל החיילים שבכתבה גיבורים אחד אחד.
    מה חשוב מוצאם? אז מה אם אחד אתיופי השני דתי והשלישי שמאלני? הם היו שם יחד .
    אנחנו עם אחד!
    יהי זיכרם ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מלח הארץ-ג'ובניקים כנסו בהמוניכם

    לוחם שהיה שותף, 25/11/06 11:29

    חברים העם שלנו מחולק:
    אלו שאכפת להם ואלו שלא.
    אנו הלוחמים והמילואימניקים נמצאים בצד שכן.אנו חונכנו על ערכי צהל והמדינה
    לכל המשתמטים והגובניקים-אתם אנשים נחותים.צר לי אבל אין לי דרך אחרת לבטא עצמי.לעולם לא תבינו את מה שאנחנו הרגשנו ועברנו בצבא ובמלחמה.
    על הסיכון והויתור מגיע לנו יחס עדיף עליכם מהמדינה, יחס שלצערי לא ניתן עדיין.
    כל אחיי הלוחמים זכרו-לא בטוח כי מדינתנו היקרה היתה שורדת עד הלום לולא הינו מסכנים את חיינו למענה
    בהצדעה ובאחוות לוחמים

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת לאמיתה (ל''ת)

      יוכי, 25/11/06 11:52

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת***

      מישהו, 25/11/06 11:53

      ואם נתנו לי פרופיל 45 בגלל אלרגיה קשה ונלחמתי בכל הכוח ושלחתי מליון פאקסים כדי לתרום כמה שיותר ובסוף הגעתי למודיעין בתוך מנתח תצ''א, אז אני משתמט נחות? תלך לעזאזל. ותאמין לי שאני מעריך את התרומה של הקרביים ומכיר בעובדה שאתם מסכנים את החיים שלכם ותורמים הרבה יותר מהשאר, אבל מכאן ועד לקרוא לכל ג'ובניק באשר הוא משתמט נחות? הגזמת מאווווד.

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל להרגיע יא חתיכת אפס שחצן.. לא כל הג'ובניקים הורידו פרופיל כדי

      אלון, 25/11/06 11:57

      לא להיות בקרבי.. יש כאלה שכמוני יש להם בעיות בריאותיות אמיתיות שלצערנו מנעו מאתנו להיות בקרבי.. אז אם יש מישהו שאתה צריך לכעוס עליו זה המשתמטים.
      אני איש נחות?! אתה בכלל לא מכיר אותי ולא יודע עליי דבר וכבר אני נחות בעיניך? זה בדיוק כמו לשנוא אדם בגלל צבע עורו. אתה פשוט סוג אחר של אותו חרא - גזען. וגזענים, סלח לי, יותר מפריעים לי ממשתמטים. ואם לא הבנת עדיין, בלי ה''ג'ובניקים'' לא היה קרבי. אנחנו קורעים את התחת בעורף כדי שאתם תילחמו אז תפסיקו להשתחצן ותתחילו להביע קצת יותר כבוד לאנשים שעושים צבא שהוא לא באמת צבא.....

      הגב לתגובה זו

      • אלון כנס

        לוחם, 25/11/06 12:24

        אל תקרא לי אפס כי:
        בזמן שאתה עשית טירונות שבועיים אני עשיתי מסלול שנה
        בזמן שאני טחנתי שמירות גלבים מחסומים ומארבים אתה עשית קניות ובחורות בקריה
        בזמן שאני אכלתי מנות קרב אתה אכלת מקדונלד
        בזמן שאני עשיתי מילואים אתה ישבת בבית
        אז תוריד פרופיל גם בתגובות שלך...

        הגב לתגובה זו

      • 101-תנו כבוד-כנס

        צנחן, 25/11/06 12:36

        מסכן חמודי אתה קורע את התחת....מסכן
        באמת לא היינו מסתדרים בלעדיך...מסכן
        לך תאכל מקדונלד

        הגב לתגובה זו

      • מי אתה בכלל שתגיב?

        מילואימניק, 25/11/06 12:38

        אתה יודע בכלל מה זה רימון?אולי מהסרטים...

        הגב לתגובה זו

      • לאלון

        לוחם שחושב אחרת, 25/11/06 17:01

        בתור קצין קרבי לשעבר ואיש מילויאם דהיום אני ללא ספק מסכים איתך אלון. הן הלוחמים והן ה''ג'ובניקים'' תרומתם חשובה ומשמעותית לבטחון המדינה. וללא שום צל של ספק מי שלא כשיר בריאותית יכול לתרום בדרכים אחרות לא פחות מועילות למדינת ישראל. לוחם שמתבטא בצורה כזו כנראה לא הפנים מה המשמעות של להיות לוחם

        הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה בודד בזעקתך

      יקי- גדוד 97, 25/11/06 18:13

      כיון שכל התקשורת והאליטה אלו משתמטים חסרי מצפון שיודעים לצווח ובחיים שלהם לא ראו פלסטינאי מטווח מטר ולדבר הם יודעים

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים כמעט עם כל מה שאמרת, אבל אתה צריך להבין עוד דבר קטן:

      איתי, 25/11/06 18:57

      לא כל הג'ובניקים הם אנשים שלא אכפת להם. לא, לא כולם פראזיטים. ישנם ג'ובניקים שנהיו ג'ובניקים בגלל בעיות בריאותיות ובכלל לא רצו מלכתחילה להיות ג'ובניקים. ישנם כאלה שהיו קרביים ועקב בעיות בריאותיות שהתחילו להתבטא בזמן שרותם ירד להם פרופיל {או עקב פציעה בזמן השרות} והם נהיו ג'ובניקים.
      נכון, יש לא מעט ג'ובניקים שהם ''משתמטים במדים'', אנשים מגעילים שבאמת לא אכפת להם, והם בכוונה יעדו עצמם לתפקיד שלא עושים בו כלום רק כדי להתחפש כל היום. ישנם כאלה, לא מעטים. אבל עדיין, זה לא כולם.
      מה גם שיש תפקידים ג'ובניקיים אשר באמת חשובים וצריך שמישהו יאייש תפקידים אלה.
      לסיכום, הייתי מבין עם במקום ''ג'ובניקים'' היית כותב ''משתמטים'', זה כבר הרבה יותר מדויק.
      גם אני כמוך, חושב שצריך הטבות ללוחמים, וחושב שאלה שלא אכפת להם ולכן משתמטים או נהיים בכוונה בתפקידים ג'ובניקיים לא חשובים וחפשניים, הם אנשים נחותים, בני אדם פחות טובים, ובצדק.
      אבל תזכור שיש ג'ובניקים שכן תורמים.

      איתי, לשעבר לוחם בפלס''ר 401

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק נפלמים היה צריך , (ל''ת)

    אודי, 25/11/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גיבורים בעל כורחם, חבל שההנהגה שלנו כזו דפוקה (ל''ת)

    נ, 25/11/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הבעיה שלנו: השכול מכתיב את סדר היום הציבורי והפרטי

    רונית, 25/11/06 11:24

    פוחדים לעשות מהלכים שמא יפגעו הורים שכולים.
    ראו איינהורן את צמח - צמד הורים שכולים שמנסים להכתיב סדר יום. לאן הגענו?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם שאר החיילים החיים והמתים גיבורים-די להעצים את השכול (ל''ת)

    אם מודאגת, 25/11/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש פה ערבים שכותבים, וחותמים בשם של ישראלים

    לוחם במילואים, 25/11/06 11:13

    על מנת ליצור סכסוכים פנימיים בחברה הישראלית.

    רועי קליין ולוחמי וחיילי צהל הם גיבורים, אם הם לא יהיו שם ----- לא תהיה לנו מדינה.
    מגיע להרבה לוחמים עיטורים ואותות גבורה, מה שאי אפשר לומר על ההנהגה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    21 גם גדול הלוחמים לא היה קופץ על רימון..אז שב בשקט טיפש.

    שניר, 25/11/06 11:13

    כי אתה ועוד מיליון כמוך כולל אני לא היינו אפילו מעיזים לקפוץ על רימון, כל שכן לנסות בשתי נשימות האחרונות שלנו להעביר איזה קוד צופן למפקד אחר שאוטוטו אנחנו כבר בעולם הבא,
    אם על זה לא מגיע את אות הגבורה אז לאף אחד מעולם לא הגיע ולעולם לא יגיע עיתור הגבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצדעה לחללים

    פרח, 25/11/06 11:13

    אזרחי מדינת ישראל , ובמיוחד תושבי הצפון , אל תשכחו כי בזכות אנשים מזן מיוחד אנו רואים את זריחת החמה בבקר,ואילו הם קבורים באדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שמע

    ערבה בוכיה, 25/11/06 11:11

    אולי הוא צעק שמע ישראל, אז מה? קליין וחבריו מתו לשווא. מתו בגלל יהירות , טיפשות וחוסר אחריות. תפנימו!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    במלחמה כמו במלחמה יש גם הרוגים - אין מה לעשות (ל''ת)

    איתן, 25/11/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא מגיע לנו גיבור כזה

    אלי, 25/11/06 11:00

    תנוח בגן עדן אמןן

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תפסיקו לעשות מאנשים קדושים. הואא לוחם וזהו זה!!! (ל''ת)

    עידו, 25/11/06 10:55

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה בכלל ?!?!

      דוד, 25/11/06 11:32

      מי אתה בכלל , עידו , שתדבר ככה על סמג''ד בצה''ל?!? הוא לא היה ''סתם'' לוחם .. בטח לא ''לוחם וזהו רב סרן , כבר לפחות 10 - 12 שנה בצה''ל , היה מ''מ , סמ''פ , מ''פ , הגיע להיות סמג''ד ונהרג בשביל להציל את החיילים שלו , ובשבילך הוא ''לוחם וזהו '' ?!? תתבייש לך!!
      קצת כבוד לאנשים שנתנואת החיים שלהם בשביל שאתה ואני נוכל להמשיך לחיות פה במדינה הזאת

      הגב לתגובה זו

    • הוא קדוש וגיבור

      כ, 25/11/06 12:42

      הוא נלחם למען המדינה והרג עצמו בשביל להציל חיי אנשים אחרים
      בינתיים אתה בבית שלך כותב את התגובה המפגרת הזאת במחשב אז תשתוק

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    Hiros of the past (ל''ת)

    Hiro, 25/11/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לחימה מבית לבית למה?

    אילן, 25/11/06 10:40

    להפוך את הכפר לתל מהאויר.
    בסוף באמת נישארו שם 2 בתים עומדים
    היו יכולים לבצע זאת מהאויר בחמש דקות
    במקום לבזבז שם שבועים עם הראש בקיר.

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להרוג מחבלים מהאוויר - מתי תבינו (ל''ת)

      טיהור מבית, 25/11/06 10:52

      הגב לתגובה זו

      • . (ל''ת)

        כתב, 25/11/06 11:14

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה בולשיט תפסיקו לשקר לעם,במלחמה אין גיבורים יש רק מתים.

    שמאלני בדם, 25/11/06 10:39

    כל בתי הקברות מלאים בפראיירים שחשבו שבדרכי מלחמה ניתן להשיג מטרות.
    הרשימה עוד תתארך לפי התגובות של צמאי הדם הישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • ככל השמאלנים בדם - חכמה היא לא הצד החזק שלך....

      יושקו, 25/11/06 10:42

      תעשה רושם הרבה יותר חיובי , אם תחריש ותשפיל עיניך....

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו פרייארים אז

      ג'קי, 25/11/06 12:14

      מה אתה? חלאת האנושות.

      מחבל מתאבד יוריד אותיך ללא שתגן על עמיך.

      בקרוב. בהצלחה למחבל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רועי קליין הגיבור ודומיו: בזכותכם אנחנו קיימים...

    מאירה, 25/11/06 10:38

    להשתחחות להם אפיים ארצה. לזכור אותם יום יום.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. לא במיץ עגבניות, אלא בדם.

      לא תודה., 25/11/06 11:15

      לא הקליינים מצילים אותך, אלא ההשתחוויות שלך הורגות את הקליינים. מלחמת יחסי הציבור של הממשלה, שדורבנה על ידי אנשים כמוך, הרגה את קליין, חיילים רבים כמותו, ואזרחים ישראלים ולבנונים רבים. רק אחרי המלחמה נזכרתם, אתם מעודדי המלחמה ואוהביה, שהמלחמה היא חיית טרף, אריה שנראה חמוד כל כך כשהוא גר וקם עליכם כשהוא גדל קצת ונזכר שהוא אריה. בפעם הבאה תשמרו לעצמכם את המלחמה ואת דברי ההלל גם יחד, וקליין הבא לא ייצא למלחמה ולא יחזור ממנה בספר. קליין של דפים ודיו לא יודע לנשום וגם לא שומע דברי הלל. הוא מת.

      הגב לתגובה זו

      • כמה קנאי ויהיר שמאלן יכול להיות

        עופר, 25/11/06 17:49

        אם המלחמה היא חיית טרף הרי שאתה טירנוזארוס. על החיים, על הטוב שבהם, על הצדק השלום והאהבה - על כל אילו צריך להילחם ובחירוף הנפש. זהו מוסר של אמת. ומי שיוצא חוצץ נגד זכותו של אדם להלחם על חייו ועל ערכיו - נולד מת וככזה מצטרף לצבא המתים האוסר מלחמת קיום על החיים. לא קליין מת. אתה מת. קליין נהרג. אבל בהולכו ציווה לנו חיים שאתה וכמותך לא תדעו טעמם לעולם.

        הגב לתגובה זו

        • יפה אמרת עופר!!!

          איתי, 25/11/06 18:33

          ישנם בעולמנו וגם במדינתנו אנשים קטנים שאין להם הערכה לכלום.

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשיך רוח 51 במיטבה

    וותיק ב51, 25/11/06 10:37

    כואב הלב, אבל, זו רוח 51.
    ביום הראשון בשל''ג כוח של הגדוד נכנס לשדה מוקשים צפוף.
    שכבו פצועים מדמממים חלקם למוות. חיילים שניסו לחלצם עלו על מוקשים ונפצעו. חבריהם הפרו פקודה ונכנסו כדי לחלץ רת הפצועים.
    חלקם לא יצאו חיים.
    זו רוח 51 ומסתבר שגם בישראל של היום, היא ממשיכה אצל לוחמים אמיצים כרועי קליין.
    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עיטור-העוז והגבורה אינו מספיק למלאך היקר קליין !

    אמנון בן-יהודה, 25/11/06 10:32

    חילי-צה''ל הרימו ראש בזכות מפקדים מהסוג של קליין וספורי גבורה של כולכם עם ישראל חידש את עצמו , דרך ההשמדה התקומה והגבורה אתם נצבים אל מול פני האומה עטורים זרי-דפנה! אנו תיקוה שבזכות גבורתכם האויב יבין שרק דרך השלום ניתן יהיה להגיע לשלמות ,גולדה מאיר אמרה פעם שהשלום יגיע רק כאשר הערבים ידעו לאהוב את הילדים שלהם יותר מאשר הם שונאים אותנו!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הגבורה יוצאת מתוך הפשלות המדהימות

    בילו, 25/11/06 10:29

    שיקולים לקויים של קצינים זוטרים !!למה לירות על דלת לאו וצרורות מרעישים ,בסביבה עוינת כשלא רוצים להיחשף ? ולעשות זאת פעמיים ???
    בצנחנים זה לא קורא !!

    הגב לתגובה זו

    • לא היה חיזבאללון בטווח של אלף ק''מ שלא ידע ממילא שהם שם. (ל''ת)

      על מה אתה מדבר?, 25/11/06 11:16

      הגב לתגובה זו

      • זו הפשלה כלם ידעו ולא צריך להרעיש !! (ל''ת)

        שלומי, 25/11/06 12:16

        הגב לתגובה זו

    • לא להסתמך על הספר

      י, 25/11/06 18:45

      אתה חושב שמה שמתואר בספר הוא אמת לאמיתה?? איזה פתי! אתה חושב שככה רועי קליין ניהל את הקרב? הוא היה חכם מדי ומנוסה מדי בשביל לנהוג ככה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    היכן ישנם עוד אנשים,כמו האיש ההוא?.. (ל''ת)

    יהי זכרו, 25/11/06 10:24

    הגב לתגובה זו

    • בקבר. הרבה מאוד מהם. בגלל מלחמות מיותרות כמו זאת. (ל''ת)

      שמע ישראל!, 25/11/06 11:16

      הגב לתגובה זו

      • יש לי תחושה , אויל קדוש , שיש לך נוסחא לשלום.... (ל''ת)

        אורי, 25/11/06 13:35

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    רועי אנחנו כבר הבטחנו לך שמי שיבוא לגרש את אלמנתך וילדיים (ל''ת)

    נירה בו, 25/11/06 10:22

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לדבר שטויות!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בועז, 25/11/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גיבור!

    זאב, 25/11/06 10:18

    שינוח בשלום על משכבו גיבור ישראל

    הגב לתגובה זו

    • גיבור בתחת שלי.הוא קבור כמו כלב באדמה ואתה עוד קורא לו גיבור ?

      בובי, 25/11/06 10:49

      הוא זבל כמו כל הישראלים צמאי הדם שיוצאים למלחמות מיותרות ומביאים עוד חיילים בתוך ארונות.

      אתה יודע מי גיבור?
      אני הגיבור שצריך לחיות במדינה כזאת פשיסטית וצמאת דם.

      הגב לתגובה זו

      • נכון. (ל''ת)

        לא גבורה למות., 25/11/06 11:17

        הגב לתגובה זו

        • גבורה להציל חיי אחרים. לא את שלך (ל''ת)

          אמיר, 25/11/06 11:43

          הגב לתגובה זו

      • ערך חיי אדם - הקם להורגך

        דניאל, 25/11/06 11:24

        יותר מגיבור אתה אטום לערכי החיים.
        כמעט גובל בטיפשות

        הגב לתגובה זו

      • לא אתה גיבור

        אלי, 25/11/06 11:32

        הרי אפילו אתה לא בן אדם

        הגב לתגובה זו

      • הוא גיבור שהציל את חיי חבריו

        אמיר, 25/11/06 11:42

        אתה לא ראוי שיצילו אותך

        הגב לתגובה זו

      • אתה חתיכת משתמט עלוב נפש שעדיף היה לנו בלעדיך

        יונתן פולק, 25/11/06 11:55

        בררררררררררררר החוצה מרמת שייח מוואניס הכבושה בררררררררררררררררררררררר

        הגב לתגובה זו

      • חוצפן!

        צבי, 25/11/06 14:08

        בזכות גיבורים כמו רועי קליין אתה יושב פה בבטחה אם לא טוב לך כאן, תעבור את הגדר

        הגב לתגובה זו

      • ''בובי'', אתה איש קטן ואומלל (ל''ת)

        איתי, 25/11/06 18:30

        הגב לתגובה זו

      • בובי

        לא משנה, 25/02/07 12:39

        דבר ראשון איזה גיבור אתה במה??
        מה זה גיבור אתה יודע ?? זה בן אדם שעשה מעשה גבורה כל שהוא מה אתה עשיתה בחיים שלך ? רועי קליין קפץ על רימון בשביל להציל חיים של חילים ומה אתה עושה בחיים שלך יושב ומחמם תכיסא עם התחת המסריח שלך מול המחשב אז מה גיבור בך..
        ואיך אתה יכול להסביר בכלל תמישפט אנחנו צמאי דם זבלים שיוצאים למלחמות מיותרות תגיד יש דבר כזה מילחמה לא מיותרת?? כל המלחמות מיותרות אם אפשר לסדר את הבעיות במילים אבל הערבים חיות אי אפשר לדבר איתם אתה מעדיף לתת להם תמדינה המובטחת לנו בתורה המדינה היחידה שהיא שלנו ולעבור לחיות בחול בכייף סע הלוואי יקום עוד היטלר אחד שיתחיל להשמיד אותנו שם ואז ניראה מה אתה תגיד ... יש לנו מדינה אחת שאנחנו צריכים לשמור עליה ולתת את החיים שלנו בשבילה ואין מה לעשות חוץ מזה שאת המלחמות שלנו אף פעם לא התחלנו תמיד הם התחילו אז על מה אתה מדבר בכלל..
        אנשים כמוך צריך לתת לידי ערבים ואז כשתיראה מה הם יעשו איתך ניראה מה תגיד מי הם הצמאי דם האמיתים.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש אמת אחרת

    יש, 25/11/06 10:12

    הימין עודד את החיזבלה לתקוף
    אמר''פרץ לא יגיב''

    הגב לתגובה זו

    • אתה שמאלני זבל חלאת המין האנושי (ל''ת)

      אבי, 25/11/06 10:27

      הגב לתגובה זו

      • ואתה ימני בוגד. (ל''ת)

        אבי, 25/11/06 10:45

        הגב לתגובה זו

        • ימני בוגד ? איפה אתה חי ?

          אודי אדיב, 25/11/06 13:39

          מי ימני בעיניך ?
          דב חנין ?
          אורי אבנרי ?

          הגב לתגובה זו

        • כדי להיות פרובוקטור מרושע לא צריך להיות שמאלני או ימני...

          שלום וקדמה, 25/11/06 13:49

          כל מה שצריך זו רשעות.
          מחלת נפש , אולי.

          הגב לתגובה זו

        • ''ימני בוגד''? איזה אוקסימורון. תגיד, אתה אדיוט או שאתה עושה את עצמך?

          איתי, 25/11/06 18:29

          דווקא האמירה ''שמאלני בוגד'', ''קצת'', ''טיפ טיפה'', יותר קשורה למציאות מהשטות שפלטת.
          דרך אגב, חוץ מזה שאמרת דבר ממש מטומטם, האוקסימורון המטורף הזה של ''ימני בוגד'', ספר לי משהו: מאיפה חשבת דווקא על המילה ''בוגד''?
          איפה ראית שהוא אומר משהו שנחשב לבגידה?
          לך לישון ילד.

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    ההנהגה לא ראויה לגיבורים האלה

    אלכס מהכרמל, 25/11/06 10:11

    אנחנו משלמים בדם יקר על ההומניזם הארור שלנו. כל מדינה אחרת לא הייתה משאירה אבן על אבן בכפר הזה לפני כניסת החיילים.

    הגב לתגובה זו

    • ההנהגה רצתה שלום. העם, כלומר אתה, שיסה אותה בלבנון. (ל''ת)

      אתה הרגת אותו., 25/11/06 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהי זכרו ברוך

    מופז, 25/11/06 10:09

    מופז היה הרמטכל ושר הבטחון ב6 שנם האחרונות
    הוא האשם בהכנות הלקויות של צהל
    וא נישכח זאת לרגע
    אולמרט שבניו לא שירתו בצהל מינה את פרץ האגואיסט לתפקי שבו רק נזקים יכול היה להביא
    ומעל אלה מרחפת רוחו של רועי ששלם מחיר כבד עבור חבורת מטומטמים אלה
    יהיו זכרו ברוך
    ושמם לדאבון עולם

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    טייסי חה''א-תלמדו ותפנימו.

    המפוכח, 25/11/06 10:08

    אפסים פחדניים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מקווה שיום אחד נתעשת ונהייה ראויים לו. (ל''ת)

    יושקו, 25/11/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רועי קליין גיבור ישראל

    יהי זכרו ברוך, 25/11/06 10:07

    אני פונה לראשי הערים והרשויות המקומיות בארץ, להנציח את זכרו של רועי קליין בכל דרך אפשרית.
    אני פונה לראשי הצבא, להנציח את זכרו של רועי קליין ולקרוא לבסיסים ולמתקני אימונים על שמו, כמו ש''מחנה נתן'' שליד באר-שבע קרוי על שמו של נתן אלבז ז''ל, שגם הוא הפיל את עצמו על רימון והציל את חיי חבריו.

    הגב לתגובה זו

    • נתן אלבז

      צפוני, 25/11/06 13:14

      לזכור ולהזכיר כאן את נתן אלבז,
      ומעשה הגבורה שלו, דומה לזה של רועי קליין.
      אז כתב על כך אלתרמן. מי היום יכתוב על קליין.
      מצמרר , בסך הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ערכם של אלו מול המשתמטים ''גבורי התרבות''

    חומר למחשבה, 25/11/06 10:07

    לוחמים למען עמם ומדינתם משלמים מחיר לעיתים יקר מדי ואינם זוכים
    לגמול ראוי כמו הוכרה ואהבה לה הם ראויים וגם מעט ההטבות שהמדינה
    למענה הם מוסרים את נפשם נותת להם נתקלות בביקורת של ''יפי נפש'' מהשמאל המכנים זאת גזענות
    אותם ''יפי הנפש'' מעדיפים גיבורי רייטינג כמו דוגמנים שחקני טלנובלות וזמרים משתמטים על פני הגיבורים האמיתיים בזכותם התרבות שלנו קימת

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גיבור. תמיד היה כזה. גם ביחידה. (ל''ת)

    א', 25/11/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנהגה מחורבנת חיילים גיבורים

    נוני, 25/11/06 09:57

    קדימה והעבודה שתי מפלגות
    שחייבות להעלם לטובת מדינת
    ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ומי הוריש לפרץ את כל הבלאגן? (ל''ת)

      כפיר, 25/11/06 10:18

      הגב לתגובה זו

      • מי שנבחר היה צריך לעשות סדר פשוט כך (ל''ת)

        טוטו, 25/11/06 11:23

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    צמרמורת (ל''ת)

    מישהי, 25/11/06 09:46

    הגב לתגובה זו

    • תולעים (ל''ת)

      מישהו מת, 25/11/06 11:19

      הגב לתגובה זו