חגיגת המונדיאל וקרנבל הליגה הספרדית כנראה גרמו לקברניטי ערוצי הספורט להעריך יתר על המידה את המוצר שיש להם...
בשנה שנתיים האחרונות יש פשוט יותר מידי שידורי ספורט וכדורגל בפרט שגורמים להמון (ואני לא מדבר על המיעוט השרוף) לסוג של רוויה.
כל תלמיד שנה א בשיווק יודע שהכסף הגדול נמצא ברוב ולא בקומץ.
אני חובב כדורגל וספורט ולאחרונה קשה לי לראות משחק שלם (אלא אם מדובר בסופר קלאסיקו). כמה כדורגל כבר אפשר לראות ?
כמה משחקים אדם נורמאלי יכול לראות בשבוע ?
לכן, זו לא רק בעיה של כסף - אלא אפיון השוק.
קהל הידע לשידורי פרימיום מתאפיין באנשים עובדים שיש להם מקסימום 3 שעות ביום לראות טלוויזה (כולל חדשות ואולי איזו תוכנית אחרת חוץ מכדורגל)
בקיצור - אין לי זמן לראות כ''כ הרבה ספורט ולכן אני לא אשלם על כלום מעבר למה שאני משלם היום - אני יכול להסתדר עם השידורים שיהיו ב 5 ... ואלי 5+ אבל לא יותר מזה.