• 111.

    מה אתם קופצים? הכנסת חסמה אתכם. (ל''ת)

    י, 08/12/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מזל טוב לזוגות!!! (ל''ת)

    ל, 29/11/06 02:27

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    ברק, סטרייט, 23/11/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הדתיים והחרדים, כרגיל, מגוחכים בטיעוניהם...

    ארז, 22/11/06 10:16

    לטענתם, התורה היא הסיבה להתנגדותם ליחסי מין הומוסקסואליים, לזכויותיהם ולנישואיהם.

    אבל, הפלא ופלא, הדתיים מאוד מאוד סלקטיביים בחוקי התורה שהם בוחרים לאכוף, ולכפות על הציבור החילוני.

    הרי בתורה יש עוד כל כך הרבה חוקים וכללים, שהם מזמן כבר לא מקיימים, ואפילו לא חולמים לדרוש מהחילונים לקיים. אז למה דווקא את ה''חוק'' נגד הומואים הם מתעקשים לכפות?!

    צביעות, כמובן...

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    צרי מוח ורפי שכל פרימיטיביים-תבינו: אנחנו עובדה קיימת!!

    פיני, 22/11/06 08:32

    וככל שמתמהרו להבין , להפנים ולקבל - לפחות כמו שאנחנו מנסים לקבל אתכם- לא נצטרך לצעוד , לא נצטרך לצעוק ונוכל לחיות סופסוף בשקט , חיים .
    וכל בכבוד לחמשת הזוגות שלקחו אותנו צעד , אמנם סימלי , בדרך להכרה ההגיונית של המדינה ב10% מאזרחיה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כול הכבוד ! המצעד בירושלים ניצח ועוד זכות נוספה לנו !

    הומו יהודי גאה, 21/11/06 23:11

    אנחנו בהתחלה טובה

    וזאת רק התחלה.


    חודש גאווה שמח :P

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    המצעד ניצח!!!

    סטרייטית, 21/11/06 20:05

    בזכות ההד הציבורי שעורר המצעד ובזכות האלימות משולחת הרסן והטרור שהטילו החרדים על המדינה התעורר בג''צ והבין שהוא חייב לנסות להסיט את המדינה ממסלול ההתאבדות שלה.

    כל הכבוד לבג''צ!!!

    לכל הלסביות, ההומואים, הביסקסואלים והטרנסג'נדרים, מזל טוב!!! מי יתן וירבו ימים כאלו עבורכם ועבור כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מתנצל על האריכות ...חלק ג'

    יובל, 21/11/06 20:03

    המשטר בישראל הוא מישטר דמוקרטי,המדינה היהודית,מדינת ישראל שהתכוונה להיות מונהגת
    ע'י דמוקרטיה מהותית,לברלית שבמיסמך המכונן שלה-מגילת העצמאות-הבטיחה חופש דת
    וחופש דת הוא גם חופש מהדת.
    לא ניתן להאחיד ולהטיל משמעת על הזירה הצבורית הישראלית רבת הפנים.איש עוד לא הצליח לרדד
    ציבור פלורליסטי לתוך תבנית אורתודוקסית.מדינת ישראל היא מדינה ריבונית מוכרת על ידי אומות העולם,מדינה שהיהודים הם רוב אזרחיה,עברית היא השפה השלטת בה,ימי השבתון,החג והמועד הם עיבריים ומקצב החיים נקבע על פיהם:מדינה שבה היהודים הם המחוקק(ברובו הגדול)
    והממשלה ומערכת המשפט ומלא הארץ כבודם.בכך המדינה מאופיינת
    בערכים יהודים אך המדינה לא מקיימת את אחד העקרונות החשובים ביותר למישטר דמוקרטי והוא עיקרון השוויון,
    הומוסקסואלים הם אינם אזרחים שווי זכויות לפחות בכל
    הנוגע למעמדם אישי.בחוק יסוד''כבוד האדם וחרותו'' מ 1992 אין סעיף
    שמבטיח שוויון זכויות שהסיבה העיקרית לה,מחאתם של ח'כים דתיים
    כדי שנשים לא תדרושנה שוויון בפני בתי דין רבניים,וייתכן שהסיבה העקיפה
    היא בבמניעת ששוויון זכויות למיעוטים שאינם מצייתים לדוקטרינה הרבנית האורתודוקסית.
    הויכוח אכן נסוב על ההתנגשות של מדינה יהודית ומדינה דמוקרטית הקביעה''היהודית'' לצד
    ''דמוקרטית'' באה להדגיש את ההפרדה,את האפרטהייד בין האורתדוקסיה השלטת בארץ ולבין היתר.כך הוסיפו
    עוצמה,כוח והשפעה ליהדות האורתודוקסית השמרנית והנעולה,בניגוד לרצונם
    של רוב אזרחיה ובכך גם לקפח את זכויותיהם של מיעוטים בניהם הגייז.





    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד לשפה העשירה והרהוטה שלך,שתדע יש תורה אחת וזו התורה

      מורן, 22/11/06 02:01

      שקבלנו בהר סיני,ולא תהא מוחלפת,ואם אתה חושב שבזה שתתנצר וכדומה,יהיה לך חיים על הכייפאק,אז...

      הגב לתגובה זו

      • מאיכן היסקת בכלל שאני רוצה להתנצר?

        יובל, 22/11/06 21:48

        מדינת ישראל איננה מדינת הלכה המבוססת על ההלכה היהודית.מדינת
        ישראל היא מדינה דמוקרטית מהותית.בכל החברות החופשיות בעולם ,בפתח המאה העשרים ואחת,הכיר החוק והכיר רוב
        הציבור ביכולתו של הפרט לבטא את דעותיו ועדפותיו וטעמו,כל עוד אין
        הדבר פוגע פיזית בזולת.אחד הצידוקים העמוקים של הדמוקרטיה
        הוא רצון להגן על חירות הפרט,וכי ההגיון שבדמוקרטיה מובסס על תמונת האדם שהוא רציונלי,ביקורתי ואחראי.ואין דמוקרטיה ללא חירות הפרט,ואין דמוקרטיה ללא שוויון זכויות.

        הגב לתגובה זו

    • אז אני רוצה להזכירך במה שהיה במלחמת עולם השניה שהיהודים המתבוללים

      מורן, 22/11/06 10:20

      סבלו הרבה יותר א' כי הם היו יהודים ונשארו יהודים ב' שנאו אותם כי הם רצו להדמות אליהם אז..

      הגב לתגובה זו

    • המשך.חלק ג' אז לפני שאתה מחליט להתבולל תחשוב טוב.ואני אומר לך שמי

      מורן, 22/11/06 11:48

      שמתנצר וכדומה, היהדות רודפת אותו בכל מקום,כי הניצוץ היהודי נשאר ואי אפשר להתפטר מזה.והלוואי שכולם יחזרו בתשובה שלימה מרצון אמן...ואמן כן יהי רצון...

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מתנצל על האריכות הרבה אני אני מבקש לפרסם חלק ב'

    יובל, 21/11/06 19:31

    נימצא שלצורך
    שמירה על טוהרת העם אימץ המחוקק הישראלי את שיטת המימשל האמפריאלי-עותמאני:חלוקת האוכלוסין
    לעדות דתיות(בישראל יש שניים עשרה כאלה).עדה-עדה לפי דתה ומנהגיה נתונה למרות הממסד הדתי שלה,מלידה ועד פטירה ועד בכלל,
    בכל הנוגע למעמד אישי.אך אף שאצל העותומאנים הייתה השייכות הדתית בבחינת מחווה שאיפשרה לעדות
    לקיים את מנהגיהן(כך הכתיר הסולטאן את הרב הראשי הראשון לציון כראש העדה היהודית),יכלו כל יחיד או קבוצה
    או מפלגה לפרוש מן ''העדה המוכרת'' ומתחום השיפוט של הממסד הרבני ולפנות לבית משפט אזרחי.בישראל
    החל משנת 1953 הכול סגור ונעול.אזרח אתאיסאט או סתם אחד שאיננו רוצה בתכתיבי הדוקטורינה הרבנית לא יכול
    לפרוש מתחום השיפוט הרבני,אלא אם כן ימיר את דתו לדת אחרת בהתאם לחוק ההמרה המנדטורי מ 1927 והרי זה לעבור מן הפח אל הפחת.
    מכל הסיפור הזה עולה היטב ריח הגטו ואי הבנת הריסון שרשויות השלטון במדינה דמוקרטית חייבות בו.חוסר הניסיון בניהול
    מדינה מודרנית והיעדר חוקה-שתהיה בבחינת קוד ברור הקובע את תחום השררה ושוויון הזכויות הן הובילו את מדינת ישראל
    ממדינה שהתיימרה להיות דמוקרטית לאתנוקרטית.רבנים וראשי ציבור שמנסים להשליט עלינו סדרי חיים
    שאבד עליו הכלח ובאים לידי ביטוי ביחסם המפלה והמשפיל לנשים ולמעמדן,להומוסקסואלים,לזרמים השונים ביהדות,לאזרחים שאינם יהודים,
    לבני משפחות מעורבות,לציבור הומניסטי שאינו מקבל עול מצוות וטקסים דתיים ומעדיף חיי תרבות ישראלית מודרנית-רבנים
    ואנשי ציבור אלה,אם לא ישנו את דרכיהם,ימצאו את עצמם בסופו של תהליך מייגע כבלתי רלוונטים בעולם המחר.
    יהודים ויהודיות ימשיכו להתפתח ולמצוא מקום מכובד בין תרבויות תבל בייחוד בזכות היצירה הישראלית-העברית המתפתחת פה ומתורגמת
    ללשונות העולם,ובזכות היצירה הענפה של יהודים בפזורותיהם,המשוחררים מכבלי הדת אך לא מיהדותם ומבאים ביצורותיהם מהיפיפיות של
    יפת לאוהלי שם ומהאתוס הנפלא של שם למרחבי עולמם של בני יפת,ותורת הנביאים המטיפה לחירות,צדק ולשלום,תנצח
    את משנת הכוהנים המאופיינת בפולחן ,בהסתגרות,באתנוצנטריות ובשינאת האחר.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מתנצל על האריכות הרבה,אך הדבר חשוב ואני מבקש לפרסם.

    יובל, 21/11/06 19:29

    אדם,איש או אישה,אינו יכול להשתחרר עצמו מכפיפות לשיפוט הדתי גם אם הוא אתאיסט.ובכך הפכה ישראל לעדה דתית סגורה
    הנתונה לשיפוט דיינים בכל הנוגע למעמד אישי ואף יותר מכך.דיינים הזרים לאורחות
    חייהם של רוב אזרחי המדינה,למהותה של הדמוקרטיה ועקרונות שוויון הזכויות לנשים
    ולמיעוטים בניהם הומוסקסואלים.

    בקווי היסוד של הממשלה הנבחרת הראשונה,שאושרו בכנסת הראשונה
    ב 11-3-1949,אשר בה כיהנו נציגי כל ארבע המפלגות הדתיות וראש
    ''אגודת ישראל'' הרב יצחק מאיר לוין שימש בה כשר הסעד נכתבו,בפרק
    שכותרתו ''חירות שוויון ודמוקרטיה''הדברים האלה:

    ''בחוק שיבסס את המישטר הדמוקרטי והרפובליקני במדינת ישראל,יובטח שוויון
    גמור של זכויות וחובות לכל אזרחיה בלי הבדל דת,גזע ולאום.יובטח
    חופש של דת,מצפון,לשון,חינוך ותרבות,שוויון זכויות מלא של האישה-שוויון
    בזכויות ובחובות בחיי המדינה ,החברה והמשק ובכל מערכת החוקים..,המדינה
    תספק את צרכי הדת הציבוריים של תושביה,אבל תמנע עצמה מענייני דת.שבת ומועדי
    ישראל יהיו ימי מנוחה הקבועים במדינת ישראל.אלו שאינם יהודים תישמר להם
    זכות ימי מנוחה בשבתם ובחגיהם''.
    עד כאן ההבטחה המאששת את האמור במיסמך המכונן של המדינה ''בהכרזת העצמאות''
    המציאות היא משחוקק חוק בתי דין רבניים(נישואין וגירושין),אין אזרחי ישראל חופשיים מכפיפות למשפט הדתי.החוק הניבזי הזה,השולל ממיעוטים את
    מעמדם בכל הנוגע למעמד אישי,ושולל מעמד שווה לאישה מקרין גם על חוקים נוספים.
    בשל כך ב''חוק יסוד כבוד האדם וחרותו''שנחקק ב 1992 אין סעיף שמבטיח שוויון וזאת בשל לחץ של ח'כים דתיים כדי שנשים לא תדרושנה שוויון בפני בתי דין רבניים,ובמניעת שוויון זכויות למיעוטים.
    החוק הקליריקלי מ 1953 נחקק כדי שמפא'י בראשות בן גוריון תוכל לקיים קואליציה עם המפד'ל,
    מאחר שפסלה לשותפות מפלגות ליגטימיות אחרות.
    שינוי זה מקורו בחקיקה ובנהלים שהפכו את המדינה מדמוקרטיה לאתנוקרטיה,כלומר למדינה שהחוק בה מעניק זכויות יתר למי ששייך לעדה היהודית,ולא עוד אלא עפ'י הקריטוריונים וההגדרה המחמירה של האותודוקסיה השלטת
    בישראל מכוח החוק.הנה מצאנו אפוא כי מכוח סמכות שהעניק המחוקק הדמוקרטי לאורתודוקסים
    ומכוח ההחלטות ממשלת ישראל והסכמים קואליציונים מדינת ישראל הפרה את הבטחתה,נימצא כי בישראל הריבונית,
    שבמיסמך המכונן -מגילת העצמאות -הבטיחה שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה בלא אפליה
    מטעמי מוצא ,גזע ומין ,יש אפליה מעוגנת בחוק.כל יהודי ויהודיה חייבים לקבל הכשר מהרבנות בכל הקשור למעמד אישי:
    נשואים,גירושים,רישומי לידה,רווקות,קבורה ואימוץ ולא עוד,אלא שמדובר רק ברבנות האורתודקסית השולטת בכיפה
    ושאימצה את הכלל ''חדש אסור מן התורה'' (אף שהפסוק שייך לאיסור השימוש בקציר חדש של העומר).

    המשך...

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה זה השטויות האלה? (ל''ת)

    ובכלל, לא אמרתם, 21/11/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מדינת 'ישראל' חוזרת לתקופת הכנענים. הערבים יכניעו אותה מהר מאוד

    Jefry Machesky, 21/11/06 17:35

    מדינה ללא ערכים, ללא מסורת, ללא קורטוב של בושה. ועוד ממשיכה לשאת לשוא את השם היוקרתי וכביר השרשים: ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נישואי קטינים בדרך, חכו חכו, גם הם רוצים להינות מהחיים (ל''ת)

    סיריל מונרו, 21/11/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    פריצת דרך? פירצת דרך! (ל''ת)

    צבי שמידט, 21/11/06 17:21

    הגב לתגובה זו

    • לא פריצת ולא פירצת אל פריצות דרך לכיוון סדום ומחיקתה של ישראל (ל''ת)

      Herr Schmidt, 21/11/06 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    שינשאו אבל לשלול מהם אזרחות ישראלית (ל''ת)

    טינופת לא מקומי, 21/11/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    חשוב לקרוא - רובכם לא מבינים את מהות ההחלטה.

    רוני, 21/11/06 14:01

    ההחלטה הזאת של בג''ץ היא אכן סבוכה מאד ושנוייה במחלוקת.

    לכאורה, על פי החוק היבש, מדינת ישראל היא חברה באו''ם וחתומה על אמנות שונות המכירות בפסקי דין והליכים משפטיים שנעשו במדינות אחרות - כל עוד מדובר במדינות שמכירות בפסקי דין שהתקבלו בישראל.

    למה הכוונה ? אם גבר ואשה יתחתנו בישראל, באופן המקובל (רבנות) וירשמו כנשואים במדינת ישראל - מדינת קנדה חייבת להכיר בנישואים הללו... ומכאן משתמע שמדינת ישראל חייבת להכיר ברישום נישואים שנעשה על פי חוק בקנדה, ארה''ב, הולנד, קפריסין ומדינות אחרות...

    אלא שכאן יש בעייה לא פשוטה : מה קורה במיקרה שבו הנישואים חוקיים במדינה שבה הם נערכו אך נחשבים כמנוגדים לחוק בישראל ?

    לדוגמא : מה יקרה אם גבר נשא לו שתי נשים במדינה שבה זה מותר ועכשיו הם עולים לארץ ומבקשים ממדינת ישראל להכיר בנישואים האלה - וזאת למרות שבישראל הביגמיה נחשבת לעבירה פלילית חמורה...

    אני חושב שבג''ץ ניסה בפסיקתו ''ללכת בין טיפות הגשם''... כלומר : מצד אחד הוא מכיר בנישואים לצורכי רישום בלבד (וחשוב מאד לשים לב לנקודה הזאת) ומצד שני הוא מגלגל את הכדור הזה למיגרשו של המחוקק על מנת שזה יכריע בסוגיה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. בג''צ גם גלגל למחוקקים נשואים אזרחיים לאחרונה

      בקשר לביגמיה-, 21/11/06 14:27

      למוסלמים כן מותר,ואני מניח שמאחר שאין תופעה של ביגמיסטים אחרים-לא התעוררה הבעייה.
      אבל הנקודה העקרונית באמת מעניינת.

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין לא חוקי ללא הותר עפ''י חוק

      סטרייט, 21/11/06 14:29

      זו הסיבה שאין בעיה לקבל נישואים בין שני גברים בקנדה (אין חוק שאוסר), אבל לא יתקבלו נישואים שמנוגדים לחוק.

      ביום שיהיה כאן חוק נגד נישואים בין בני גברים, חוששני שיהיה כאן סטונוול מס' 2 ואז אף אחד לא ידפוק חשבון לאף חרדי משתמט. אני כסטרייט אצטרף לכל מאבק נגד הפרזיטים שיודעים רק להדחף לחיינו אבל לא תורמים דבר וחצי דבר למדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאני באמת לא מבין-אם הם רשומים כנשואים

      איך אפשר למנוע, 21/11/06 14:32

      זו הפרשנות בתקשורת כרגע.
      לא מבין

      הגב לתגובה זו

      • למה שימנעו משכנתא בדיוק???? (ל''ת)

        אחד שלא מבין, 21/11/06 16:54

        הגב לתגובה זו

    • רוני מה הבלבלה שקיבלת, בהולנד, חוקי לעשן סמים ובמדינות אחרות לא!

      ש, 21/11/06 15:50

      איזה אמנה איזה חרטה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מערבב פה שתי סוגיות שונות - קרא עד הסוף ותבין

        רוני, 21/11/06 18:37

        אותן אמנות שהזכרתי בתגובה שלי אינן באות על מנת לשנות את חוקיה של מדינת ישראל

        כלומר, אם הולנד מתירה שימוש בסמים קלים בשטחה הריבוני אז זו זכותה הריבונית כפי שזו זכותה הריבונית של ישראל לא להתיר רת השימוש בסמים אלו בשיטחה... זהו עניין פשוט מאד ואין בו שום מחלוקת משפטית. (הדוגמא הכי נפוצה היא נושא ההימורים בקזינו : זכותו של כל ישראלי לנסוע לחו''ל ולהמר שם כאוות נפשו אך אין הוא יכול לעשות זאת כאן בארץ).

        הסוגיה של אכיפת פסקי דין אזרחיים ורישום נישואים הוא סבוך הרבה יותר מכיוון שמצד אחד ישראל נאלצת להכיר ברישום נישואים שנעשה במדינה אחרת... אין לה ברירה (אחרת יקומו מחר כל מיני מדינות ויכריזו שהן לא מכירות בנישואים שנערכו במדינת ישראל וזה ייצור קושי בלתי נסבל עבור עשרות אלפי ישראלים שגרים, עובדים ולומדים באותן מדינות...)

        מצד שני יש לישראל בעיה אמיתית להכיר בנישואים שחורגים מהנורמה המקובלת, גם אם הם חוקיים במדינה שבה הם נערכו (למשל נישואי הומוסקסואליים, נישואי ביגמיה, וכיו''ב...)

        מכיוון שכך אני חושב שבג''ץ ניסה לעשות איזה ''תרגיל'' לתמרן בין הבעיות... בבחינת ''גם לאכול את העוגה וגם להשאירה שלמה''...כלומר הוא מכיר ברישום של בני הזוג כנשואים אבל לא מכיר בתוקפם של הנישואים לכל עניין אחר.

        אני, באופן אישי, חושב שבית המחוקקים שלנו (הכנסת) צריך לדון בסוגיות כאלו והם חייבים לקחת בחשבון שאנחנו חיים במדינה יהודית ולאקטים מעין אלו עלולות להיות השלכות קשות על החברה הישראלית.

        הגב לתגובה זו

        • אם כך,רונן,המדינה תצטרך לסרב להכיר בנשואים בין כהן וגרושה

          יובל, 21/11/06 19:22

          האם באמת איש דתי יראה באופן סימטרי נישואי כהן וגרושה(האפשרי בחוק,והמדינה מכירה בכל זכויותיהם בנשואים אזרחים כמובן)
          ולבין נישואי בני אותו המין ? ובכלל בין יהודי ולבין בן דת אחרת,מסופקתני.אם כן,נשאלת השאלה מי מחליט להבניה החברתית/דתית
          של מה נסבל ומה בלתי ניסבל ?מה מקובל בחלקו ומה לא מקובל בכלל?
          ומכאן השאלה הרחבה יותר מהי יהדות:התרבות המיתוס,האתוס,הנרטיב וערכי המוסר
          והדעת שהצטברו במשך שלושת אלפים שנים.אנו יודעים שלתרבות רבת שנים יש פנים רבות .
          גם מאיר כהנה וברוך מרזל שאלו את רעיונותיהם הגזענים והברוטלים מהיהדות,אך יחד עם זאת כל הרעיונות
          האנושיים על כבוד האדם וחירותו,על צדק ומשפט,
          על סולדריות אנושית,על אהבת הגר והתושב-כולם מעוגנים היטב במקורתנו.
          אך על האדם לעשות את האבחנה בין המיצוות/החוקים/צוים,ולא לנהוג כאחרון הקונפורמיסטים עלי אדמות,
          איזה יהודי הוא לבל יהיה לרשע,גזען
          ושונא את האחר.
          רבנים ואנשי ציבור דתי שמנסים להשליט על מי שאינו מקבל על עצמו עול מצוות ,סדר חיים שאבד עליו הכלח ובאים לידי ביטוי
          ביחסם המפלה והמשפיל לנשים ולמעמדן,
          להומוסקסואלים,לאזרחים שאינם יהודים,לבני משפחות מעורבות,לזרמים השונים ביהדות,
          לציבור הומניסטי חילוני שאינו חסיד לטקסים דתיים,
          ומעדיף לחיות את חייו כראות עיניו-רבנים ואנשי ציבור מגלגלי עיניים מהגווארדיה האורתודוקסית
          אם לא ישנו את דרכיהם האטומות והנעולות,
          ימצאו את עצמם בסופו של תהליך מייגע כבלתי רלוונטים בעולם המחר.
          יהודים ויהודיות משוחררים מכבלי הדת,אך לא מיהדותם,ימשיכו
          להתפתח ולמצוא מקום מכובד בין תרבויות תבל,ותורת הנביאים המטיפה לחירות,צדק,
          ולשלום תנצח את משנת הכוהנים המאופיינת בפולחן,בהסתגרות,
          באתנוצנטריות ובשינאת האחר.היו אלה משה מנדלסון ויהודה ליב גורדון
          מראשי תנועת ההשכלה היהודית שזיהו זאת והטיפו נגד
          היסתגרות מפני העולם,ושורה מתוך שירו של גורדון ''הקיצה,עמי''
          הפכה לסיסמתם''היה יהודי באהלך ואדם בצאתך''בעת ההיא.
          הרעיון שלהיות מאוהב ונאהב כלפי אותו המין
          ולממשה היא זכות בסיסית,לאהבה פנים רבות
          ולכל אחד יש הזכות לממש זאת,כל עוד הוא לא פוגע באחר,אהבה היא חוויה נעלה
          המטהרת את הנפש ומרחיבה את גבולותיו הצרים של הקיום האנושי,גם כשאהבה היא
          כלפי אותו המין כשיש מי שמחזיר אהבה.
          השונות היא דבר יפה,העירוב הוא העשרה הדדית,
          הרב-גוניות האנושית היא עושר לא מגבלה.
          בני האדם נולדים שונים זה מזה,אך שווים בזכויותיהם.
          לי ברור לחלוטין שבעתיד,הרבה אחרי שהומוסקסואלים ישיגו שוויון זכויות מלא ומסגרות משפחה אלנטרנטיבים יהוו חלק ברור ונורמטיבי לחלוטין
          כחלק מהתפתחות טיבעית של החברה האנושית,היסטריונים ואנשי מדעי החברה יתבוננו בתקופתנו בפרספקטיבה של זמן ויבהלו,
          כשם שהם יבהלו מהפרדה הבין גזעית בארה'ב עד שנות ה 50,מימי העבדות של המאה ה 18,וימי האפטרהייד בדרום אפריקה עד תחילת שנות ה 90
          ושאר מרעין בישין של דיכוי חברתי כלפי מיעוטים.

          הגב לתגובה זו

    • ההכרה מותנת בזאת שאינה סותרת את תקנות

      קשקשן, 21/11/06 20:27

      הציבור בארץ

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    ובא שלום על ישראל, וינשאו !!

    אזרח, 21/11/06 13:47

    וגם שלומית על ישראלה ....

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    איך אפשר להתנגד לאורח החיים ההומוסקסואלי, אבל גם לאסור נישואין?

    גל, 21/11/06 13:43

    המתנגדים צריכים להחליט סוף סוף מה הם רוצים. מי שרוצה שהם יחדלו מאורח החיים המתירני , כפי שמוצג בסרטים ותכניות, לא יכול להתנגד באותו זמן גם להתמסדות יחסיהם!

    הגב לתגובה זו

    • הערה חמודה (ל''ת)

      ביותר!, 21/11/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    שטויות - זה לא בסמכותם! (ל''ת)

    אביב, 21/11/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ליברליות חשובה ונכונה (ל''ת)

    כל הכבוד!, 21/11/06 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מזל טוב לזוגות שנו לבג''צ תומך במקום הכי שפי במדינה בית הדין

    עמיר, 21/11/06 13:24

    ברכות לבית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    השאלה האם הכרה הזאת תחסוך לנו פסטיבלים (ל''ת)

    ומצעדים ?, 21/11/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הם לא החליטו כלום! רק על ''רישום נטול הכרה''. מה זה שווה???

    עמי, 21/11/06 12:55

    כבר עדיף שהיו מחליטים נגד וזהו, במקום לזרות חול בעיני העותרים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה זה בדיוק מה שהעותרים רצו

      אלון, 21/11/06 14:10

      ד.א. לעובדה שבגצ סייג את פסיקתו אין שום משמעות כי מרגע שיעשה הרישום במרשם התושבים הרי הם זוג נשוי לכל ענין ודבר שקשור לחוקי המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    משפטן וחילוני, 21/11/06 12:41

    ושוב במרדף אחר תוויות של ''קדמה'' מעושה, שמוליך אותנו, מעדנות, הישר לימי ה''זוהר'' של הקיסרים קליגולה ו-נירון !!!

    במקום הסרט ''רומא (של פליני) נקרין, בקרוב, את ''ירושלים (של ברק).

    אגב, מי ידון בגירושיהם של בני זוג הומואים ?! האם מי שנישא בנישואין כאלו, וינשא מחדש (ללא גירושין), יועמד לדין על ביגמיה ?!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ותודה לחרדים

    רועי, 21/11/06 12:40

    מה שמראה שבזכות האלימות משיגים ההפך!!!!

    ישר כח לשיוויון מוחלט

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שהביאנו והגיענו לזמן הזה (ל''ת)

    משה, 21/11/06 12:24

    הגב לתגובה זו

    • ברוך דיין האמת (ל''ת)

      על מדינת יהודים, 21/11/06 14:11

      הגב לתגובה זו

      • שטויות במיץ.מיהו יהודי לפי האם.. וחוצמזה ל''מדינת היהודים'' פרשנויות (ל''ת)

        מעבר להלכה, 21/11/06 14:42

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    ברכה לעם ישראל. בית המשפט יאיר את עייני המשמיצים (ל''ת)

    ליאור, 21/11/06 12:22

    הגב לתגובה זו

    • ברכות ןמזל טוב לכל הערב רב (ל''ת)

      גולו, 21/11/06 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד! אהבת ישראל היא מעל לכל הקיצונים (ל''ת)

    יעקב, 21/11/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כבר אמר קהלת ''מקום הצדק שמה הרשע'' (ל''ת)

    מוטי, 21/11/06 12:19

    הגב לתגובה זו

    • תקרא מה רש''י אמר על סדום

      אלון, 21/11/06 14:12

      ותבין שדוקא המגיבים נגד עוברים על מהות התורה

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    יישר כוח לבג''ץ - שחררו אותנו מעול הפנאטים!!!

    דניאלה, 21/11/06 12:16

    כל הכבוד להחלטת בג''ץ. הגיע הזמן שלהומואים וללסביות יהיו זכויות בדיוק כשם שלכל אחד אחר יש.

    בג''ץ גורם לי להיות גאה שאני ישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • מוזר (ל''ת)

      אורי, 21/11/06 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    וואו, אחרי כל האלימות של הדוסים, הם קבלו את הנקמה!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אייל, 21/11/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ותודה לחרדים שבלעדי האלימות שלהם לא היתה הפסקה הזו (ל''ת)

    ענת, 21/11/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מתחתן עם החתולה שלי

    חיפאי, 21/11/06 12:09

    שמעתי שיש מדינה אחת באפריקה שניתן להירשם לנישואין עם בעלי חיים.
    החלטתי להירשם עם החתולה שלי ''מיצי'', ולהגיש בג''ץ שיחייב את משרד הפנים לרשום אותנו לנישואין.

    הגב לתגובה זו

    • אתם במצב לא קל,כבר לא מבחינים (ל''ת)

      בין חתול, 21/11/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • הרבה אושר לך ולמיצי! (ל''ת)

      טל, 21/11/06 13:16

      הגב לתגובה זו

    • לחתולה שלך מגיע מישהו יותר טוב!!! (ל''ת)

      אריאל, 21/11/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני כסטרייט גאה בהחלטת בג''צ (ל''ת)

    מנחם בן שטרית, 21/11/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני רוצה להיתחתן עם החתול שלי!!בג''ץ נראה שיאשר!!התאהבתי בחתול!!!!!! (ל''ת)

    סוף העולם!!!!!!, 21/11/06 12:05

    הגב לתגובה זו

    • אבל החתול שלך לא אוהב אותך, (ל''ת)

      סנופי, 21/11/06 12:31

      הגב לתגובה זו

      • חתול הוא פסול דין בישראל גם במובן החילוני

        חילוני, 21/11/06 13:05

        לעומת זאת שני גברים הם כשירים לכל דין.
        זה שהפרימיטיבים מנסים למנוע מהאהבה להתקיים זו בעייתם.
        שילכו להאמין בהוקוס פוקוס שלהם ויתנו לנו (החילונים המשכילים שגם עובדים ותורמים לחברה ולאנושות) לחיות בשקט.

        הגב לתגובה זו

        • חתול זה לא דוגמא (ל''ת)

          פשוט וקל, 21/11/06 14:43

          הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא מבדיל בין בעל חיים לבן אדם- (ל''ת)

      הבעייה אצלך,לא?, 21/11/06 12:57

      הגב לתגובה זו

      • אהבה היא אהבה לא ?!

        תמהה, 21/11/06 13:24

        מי שמך להתערב בנטיותיו והעדפותיו האישיות והמיניות של החבר של מיצי ?! מדובר הרי בזכויותיו האישיות, כאדם, ולא בזכויותיה של החתולה !!!

        האיש אוהב חתולות, אז מה ?! מדוע להפלות אותו ?! האם רק מפני שאיננו מעדיף חתולים, ומסתפק בחתולות נקבות, טובות וכשרות ?

        עד מתי תפלו לרעה את ציבור הסטרייטים ?!

        תנו גם לחיות (ולאוהביהן) לחיות !!!

        הגב לתגובה זו

        • OK הבנו, אתם לא מבחינים בין אדם לבעל חיים (ל''ת)

          תהיו בריאים, 21/11/06 14:35

          הגב לתגובה זו

        • חתול, כמו ילד, לא יכול לתת הסכמה

          שוקו, 21/11/06 15:18

          מין עם ילדים וחתולים זה התעללות. אפשר להשוות בכלל למין בין שני אנשים בוגרים שמסכימים באופן הדדי לקיים יחסי מין?

          או להשוות בין העומק הרגשי במערכת יחסים בין שני אנשים ולבין אדם וחתולה?

          הטיעונים שלך כל כך מפגרים שאתה בעצם רק מדגיש כמה רצוי ומוסרי לתת זכויות נישואים להומואים.

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    וכרגיל בג''צ הגוף היחידי שעוד מנסה להגן ולקדם את הדמוקרטיה

    אורי, 21/11/06 12:04

    החלטה נכונה ופרו-זכויות אדם של בגצ, עכשיו חובה עליו לקבוע שהפגיעה הקשה בזכויות להט''בים שהמדינה אוסרת עליהם להתחתן זו פגיעה בלתי נסבלת בדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מצוין, אבל זו היא רק תחילת הדרך לנישואים אזרחיים.הלאה ההומופוביה! (ל''ת)

    אנטי הומופוביה., 21/11/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נמאס מבג''ץ-בושה וחרפה (ל''ת)

    יוסי, 21/11/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ותודה לאחמדניג'אד שישמיד את סדום ועמורה (ל''ת)

    בקרוב מאוד אם, 21/11/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל המתנגדים הם הומואים מוסווים

    ימי הביניים, 21/11/06 11:41

    כל המתנגדים לכך הם הומואים בארון. תתבישו. אנו לא בימי הביניים!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם אני לא טועה סדום ועמורה זה תקופה יותר קדומה מימי הביניים (ל''ת)

      פרופסור, 21/11/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדינה שאבדה את זכות קיומה

    נח, 21/11/06 11:36

    .מי שיקרא את התאור התנכי על הפיכת סדום ועמורה יגלה שהתאור ממש דומה, לפחות מבחינת התוצאות, לפצצת אטום.
    אני ממש לא מופתע מזה שאחמד
    האירני כנראה יצליח בקרוב
    במאמציו לייצר פצצת אטום.
    גם אין לי ספק שלא צה,ל ולא בוש
    יוכלו לעצור אותו.
    רמה מוסרית ירודה של המדינה
    הזאת מעמידה בסימן שאלה
    גדול את זכות הקיום שלה.
    הפצצה האירנית היא רק השוט
    שבו יכו את כולנו .
    תפתחו את ספר הספרים
    תגלו שהא-ל ממש לא צימחוני.
    וממש לא כדאי להגזים בלעצבן
    אותו
    הכל מעשי ידנו .אל תגידו שלא אמרו
    לכם.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא תקרא לפעמים את רש''י

      אלון, 21/11/06 12:27

      כתב רש'' שבא מחסנאי (אורח) לעיר ושואלים אותו על מלבוש אשתו לפני שמציעים לו מזון ומשקה זה סימן שהפכו לסדום. כל מה שהאנשים המסכנים האלה (אלה שעתרו) רצו זה שיכירו בזוגיות שלהם ולא חשוב אם זה נישואין או אחר. האינדיקציה לסדום הוא היחס לחלש בחברה והקודים המוסריים שלה. לכן לפני שאקשיב לדתי אחד על הומואים הייתי רוצה לשמוע אותם על בעיות חברתיות אחרות אבל באותו להט

      הגב לתגובה זו

      • בסדום היה גם משכבי זכר (ל''ת)

        טפו עליכם, 21/11/06 16:08

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    איזה יופי

    שוקו, 21/11/06 11:34

    שכל ההומופובים יתפוצצו. אחרי מצעד הגאווה כבר פחדתי שישראל הופכת לאיראן והנה הוכחה שלא.

    כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

    • שוקו אתה דמגוג זול,אפילו לא

      אביתר בן צבי, 21/11/06 11:51

      תמשיך לבחוש בשוקו ידידי החביב.

      לא כל מי שבעד משפחתיות נורמלית וערכי דת ולאום הוא איראן.ההפך הגמור מזה הוא הנכון-השמאל הקיצוני והחילונות הקיצונית אפשרו פריחת תופעה כמו איראן,עובדתית-השמאל החילוני קיצוני בצרפת הוא שנתן מקלט מדיני לחומייני ותמך בו עד לצמיחתו.

      נטישת הדתיות ,הלאומיות והמשפחתיות הנורמלית והטבעית (גם הומו צריך אמא ולא 2 אבות) הביאו לואקום שלתוכו נכנס האיסלאם שהפך לקיצוני,בין היתר,בשל האיום התרבותי של המערב-שמהווה את הקוטב הקיצוני השני לאיסלאם הקיצוני ,ובשל חולשתו של המערב...

      העולם המערבי האירופאי (בלבד) נטש את הלאומיות,הדתיות והמשפחתיות לפני 60 שנה,אירופה תמיד הייתה יבשת רעה והיהודים הם האחרונים שצריכים ללמוד ממנה משהו (למרות שאתם ודומיכם טוענים שהם המדינות המתוקנות...מפגרים) היא המציאה את הק'ולוניאליזם,את העבדות,את הגזענות,את הרדיפות הדתיות ,את השמדת העם ואת האתאיזם -למרות שהיו עמים שהיו מתקדמים ממנה במשך אלפי שנים-למשך עמי דרום מזרח אסיה היו מתקדמים ממנה רוב ההיסטוריה,עדיין אין שני לה ברשעות -היום היא ממלכת הצביעות ומעודדת את השמדת העם היהודי במסווה של מטיפה מוסרית-דם התינוקות על ידיהם טרם יבש אבל הם מטיפים לנו מוסר-איזו נלוזות.

      אז ממי ללמוד -מאירופה או מאיראן?לי יש את הרושם שכרגע אירופה תומכת באיראן...

      אגב,גם באירופה שנטשה את הדתיות הלאומיות והמשפחתיות לפני 60 שנים בערך-דה פקטו לפני 30 שנה ,לטובת הדוניזם מוחלט ומסואב -יש כיום זרם עצום שדורש לחזור לכל אלו,כי זהו הטבע האנושי ,הוא לא יכול ולא טוב לו להיות בלי ערכים זולת ערך ההנאה המינית-והחופש שאתם מטיפים אליו הוא רק חופש לזלול ולסבוא...

      העם היהודי אינו עם ככל העמים-הוא העם היחיד שרוצה להיות ככל העמים שעה שכל עם גאה בייחודו במנהגיו ובתרבותו ולא שמעתי עם שטוען שהוא כמו כל שאר העמים ,היהודים הם גם האחרונים שצריכים לטעון שהם ככל העמים-כי הם באמת יחידי סגולה והיחידים שמוסריים באמת-לכן,אל תזיין את המוח בנושא איראן או לא איראן-ישראל צריכה להיות מדינה יהודית,ככל שהיא מתרחקת מיהדותה היא מאבדת את זכות קיומה ,ונחלשת,באופן מדהים,גם מבחינה פיזית .

      אתה רוצה להתחתן-לך תגור בהולנד או בלאס וגאס-יש כמה מדינות בעולם שמאפשרות את זה,הרוב המכריע -לא.

      אף מדינה בעולם לא הייתה מאשרת צעד במקום קדוש או בעיר קדושה-ראה את הקונצנזוס העולמי כנגד מצעד הגאווה-אבל ישראל מצאה לנכון,ע''י בית הפיגולים המייצג מיעוט שבמיעוט ,כופה את דעתו,נבחר ופועל בחוסר שקיפות,בשיטת חבר מביא חבר וברמיסת החלטת הסמכויות המחוקקים-תופעה יחידה במינה במדינה המכנה עצמה דמוקרטית -בג''ץ -לקבוע כי יתרחש מצעד תועבה בי-ם.

      מפחיד לחשוב שעתה החולרות האלו טוענים כי זוג הומואים יוכל לאמץ ילד או תינוק-הרי זאת המשמעות של הכרה בנישואים הומוסקסואליים.

      הגב לתגובה זו

      • אם הברירה היא בין אירן לאמסטרדם איפה תגור?

        אלון, 21/11/06 12:30

        באירן וכל מדינות האיסלם אין סבלנות להומואים ותראה לאיפה היגיעו

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל בין לסכול הומואים לבין

          דוד עץ, 21/11/06 13:04

          לא להכיר בהם כזוג נשוי ולא לאפשר להם לצעוד בעיר שקדושתה מוכרת ומפורסמת.

          בגלל זה אתם דמגוגים כי כל מי שאינו סדומאי הוא איראנים ע''י.

          אגב,אני לא בעד ולא בעד אירופה-שניהם מייצגים קטבים קיצוניים.

          הגב לתגובה זו

          • ירושלים לא רכוש פרטי של מוסד דתי

            שייכת גם, 21/11/06 13:17

            ''קדוש'' זה מושג דתי

            הגב לתגובה זו

            • הירדים היו גרים בירושלים לפני החילונים (ל''ת)

              חילונים לכו, 21/11/06 16:11

              הגב לתגובה זו

        • אבל הברירה היא לא בין איראן ואמסטרדם (ל''ת)

          פיקו, 21/11/06 13:13

          הגב לתגובה זו

          • כנראה שכן

            אלון, 21/11/06 13:51

            בסופו של דבר נאלץ להחליט או ככה או ככה

            הגב לתגובה זו

      • אירופה חיה יפה מאוד. על מה אתה מדבר.אתם לא קולטים בכלל את המושג

        יהודי לא דתי, 21/11/06 12:54

        כמדינה יהודית אבל לא דתית/הלכתית.
        אפשר (ויש!!) אדם יהודי ומדינה יהודית לא לפי המתכונת שלך !
        ואגב-לא מפריעים לאף אחד להיות יהודי דתי כרצונו.

        הגב לתגובה זו

        • לאירופאים יש ים של ביקורת עצמית

          ברומטר, 21/11/06 13:12

          אין לך רגישות לתהליכים.אפילו לאירופאים ,על כל צביעותם,נמאס מעצמם ומאורח החיים חסר המטרה שלהם.

          ובקיצור,לא אירופה היא המדד לאיך נחיה כאן.לא גרמניה ולא צרפת וגם לא נורבגיה יכתיבו לנו איך לחיות מבחינה מוסרית.

          הם אומרים שלהכיר בהומואים זה מוסרי,לפחות החלק הבולט שבהם-בטח לא הרוב,אני אומר שלרצוח ילדים זה לא מוסרי-והם עשו את זה רק לפני 7 שנים בסרביה. שלא לדבר על שנות ה40.

          אני אומר שגזענות זה לא מוסרי-ויש להם בשפע,למרות הרושם של רב תרבותיות.

          אני אומר שבכלל,מי שם עליהם ועליכם,לכו תחיו שם.

          הגב לתגובה זו

    • אדון שוקו הולך ''לבקר'' חבר שלו (ל''ת)

      א, 21/11/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    נמאס מהבגץ! לא רק לדתיים!!

    מיכל, 21/11/06 11:31

    לא צריך להיות דתי כדי להבין שהם הורסים כל חלקה טובה!!

    הגב לתגובה זו

    • תסבירי לי, מיכל היקרה...

      שוקו, 21/11/06 12:12

      איך בדיוק ההחלטה הזאת משפיעה על החיים שלך? מה זה משנה לך באופן אישי אם הומואים יוכלו להתחתן?

      אז מה את מתרעמת,

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא בגצ אלא הכנסת שלא מסוגלת

      אלון, 21/11/06 12:31

      לקבל אחריות ולקבל החלטות על צורת החיים במדינה

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי שמרגיש שייך לעם ישראל צריך לעלות על העליון ולהרוס אותו פיזית (ל''ת)

    וביערת הרע, 21/11/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • למה? הבעיה היא בכנסת (ל''ת)

      אלון, 21/11/06 12:31

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא. יש הרבה שמרגישים שייכים (ל''ת)

      לעם ישראל-לא, 21/11/06 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ארורים הפוגעים בנשמת עמם (ל''ת)

    לא יוציאו את, 21/11/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מזל טוב לכל בני ובנות ישראל !

    ארז, 21/11/06 11:22

    האהבה תנצח את כל החושך !

    הגב לתגובה זו

    • בשם ה''אהבה'' שלך, איכפת לך עם אתחתן עם 4 נשים?(שאני אוהב מאוד) (ל''ת)

      תימני, 21/11/06 12:38

      הגב לתגובה זו

      • בכיף

        אישה, 21/11/06 20:01

        אם אני אוכל להתחתן עם 4 גברים (שאני מאוד אוהבת).

        הגב לתגובה זו

    • איזה בני ישראל? כולה ערב רב! (ל''ת)

      יהודי, 21/11/06 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אלו אותם פושעים שאפשרו את גירוש היהודים והחרבת צהל (ל''ת)

    זכרו היטב, 21/11/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע כמה מתנחלים הומואים אני מכיר?:) (ל''ת)

      אלון, 21/11/06 12:14

      הגב לתגובה זו

    • אתה נותן לבגצ כח שאין לו.

      אלון, 21/11/06 12:34

      צריך להבין ההחלטות לא מתקבלות בבגצ, אלא כשלא מקבלים החלטות אז נאלץ בגצ, בעל קורחו, לקבל החלטות

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    התכוננות מצויינת למלחמה עם סוריה איראן החאמאס והחיזבללה (ל''ת)

    לשבור את רוח, 21/11/06 11:19

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים מי שנלחם במלחמות הם לא בדיוק החרדים........................ (ל''ת)

      חיים, 21/11/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי מתנדב להוריד את השלטר במדינה? (ל''ת)

    שלומית, 21/11/06 11:17

    הגב לתגובה זו

    • החרדים מפסיקים את המדינה הזו יום יום (ל''ת)

      גל, 21/11/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הגיע זמן אישה תשא פר וגבר ישא כלב (ל''ת)

    עוזרי, 21/11/06 11:13

    הגב לתגובה זו

    • וגבר ישא כלבה ...

      לסי, 21/11/06 11:23

      הכלבים לא סובלים מהמחלה
      אצלנו הכלבים יש כלל:
      בן לוקח בת
      ובת לוקחת בן
      הרבי אמר
      צריך להתחתן

      הגב לתגובה זו

      • דווקא הכלב שלי קצת שונה

        נעמה ח, 21/11/06 14:13

        הוא מעדיף חתול זכר אחד ספציפי...
        בטבע אפשר לראות המון דוגמאות ליחסים הומוסקסואליים. תפתחו ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק לפעמים ואולי תבינו שבני אדם הולכים לפי קודים חברתיים שהתעצבו במשך מאות שנים ולאו דווקא על פי מה שטבעי ומרגיש נוח.
        אז תנו לחיות לחיות ולאנשים לחיות על פי אמונותיהם, כל עוד הם לא פוגעים בכם פיזית, אתם יכולים להפסיק להסתכל.
        (סטרייטית ללא נטיות פוליטיות)

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    ש''ס - ''תמורת 2 מיליאד שקיבלנו, שוה להעלים עין'' (ל''ת)

    אייטולה, 21/11/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    התחתנתי בהודו עם בת 12, לפי הפסיקה על המדינה להכיר בנישואיי (ל''ת)

    רודף צדק, 21/11/06 11:10

    הגב לתגובה זו

    • נכון גם בארץ אפשר להתחתן עם בת 12

      אלון, 21/11/06 12:37

      ועל המדינה להכיר בזה אלא שזה גם גורר מאסר. מימוש הנישואין יגרור מאסר נוסף. ד.א. קיום יחסי מין בין גברים מותר אך לא ניתן לחתן אותם בארץ

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לבג''ץ ולקהילה ההומו-לסבית

    רינת, 21/11/06 11:08

    אנחנו (הסטרייטים) איתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    החלטה מבורכת. שמחה עבור הקהילה

    לא מהקהילה, 21/11/06 11:08

    ולכל בעלי הדעות החשוכות, צרי המוחין במדינה הזאת - כל אדם זכאי לחיות את חייו כראות עיניו. תפסיקו לנסות ולכפות את עצמכם על אנשים אחרים. התנ''ך הוא לא ספר החוקים של מדינת ישראל (בניגוד לסברה הרווחת בקרב חלק מסויים מהעם...).

    כל הכבוד לבג''צ על החלטה אמיצה ומבורכת נוספת. אני מקווה שהשלב הבא הוא הכרה בזוגות שנישאו בנישואים אזרחיים.

    הגיע הזמן שאנשים במדינה הזו ילמדו לכבד את זולתם, ולקבל אותם כבני אדם, בלי לפשפש להם בחיים ובלי להתערב להם בעניינים הפרטיים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      זז, 21/11/06 11:29

      הגב לתגובה זו

    • אני שמגיב כאן ענינית בעד החלטת הבגצ

      אלון, 21/11/06 12:41

      ובעד (כמוך) שכל אחד יחיה לפי דרכו לא מצליח להבין את ההומואים למה חשוב להם שהמדינה תכיר בהם כזוג חברהם מכירים זה מה שחשוב לא?

      הגב לתגובה זו

      • ביום שתמנע ממך הזכות להנשא בכל דרך אז כניראה תבין

        יובל, 21/11/06 20:07

        כניראה שאת מה שאת הזכויות שאתה מקבל כמובן מאליו על האחר לעבור כיברת דרך ארוכה ומלאה במכשולים.לכל אחד יש את הזכות למסד את זוגיותו יש בכך ערך מוסף
        בהכרת הזוגיות(תשאל כל סוג נשוי,הנשוי באושר)וכמובן יש בכך הטבות כלכליות.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מזל טוב! יום חג!

    אלי, 21/11/06 11:07

    מזל טוב לכולנו, הומואים וסטרייטים!

    הגב לתגובה זו

    • היום זה הבל לאומי (ל''ת)

      זלמן שושי, 21/11/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פריצת דרך או פריצות דרך ??? (ל''ת)

    סדום ועמורה, 21/11/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ג'ואנה התנשאי לי?? (ל''ת)

    אלונה, 21/11/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה רע בגרעין האיראני להשמדת סדום (ל''ת)

    מי ששתק שותף, 21/11/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עכשיו דוד ויהונתן יוכלו להתחתן. ההומואים האלה.

    עידן, 21/11/06 11:01

    דוד בן ישי מלכה השני של ממלכת ישראל המאוחדת, לאחר שאול, בקינתו על יהונתן: ''נֶפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִים''.
    ועוד נאמר:
    ''וַיּוֹסֶף יְהוֹנָתָן לְהַשְׁבִּיעַ אֶת דָּוִד בְּאַהֲבָתוֹ אֹתוֹ כִּי אַהֲבַת נַפְשׁוֹ אֲהֵבוֹ:'' (שמואל א', כ' י''ז)
    ''וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁלשׁ פְּעָמִים וַיִּשְּׁקוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וַיִּבְכּוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ עַד דָּוִד הִגְדִּיל.'' (שמואל א כ, מא)
    אז יאללה בואו נחיה לפי התנ''ך.
    מי שרוצה להרוג את ההומואים שיעבור למדינות נאורות כמו אירן ואחיותיה. כאן לא שלטון האייטולות.

    הגב לתגובה זו

    • אולי גם דוד היה נקרופיל ומגלה עריות?

      דובי, 21/11/06 11:26

      שנאמר ''וישכב עם אבותיו''.

      אתה רוצה להיות הומו, תהיה.
      אתה רוצה ללמוד תנ''ך, תלמד.

      אל תהפוך את התנ''ך לקרדום לקידום זוכיות ההומואים. זה לא הולך ביחד, ולא חייבים לעוות משמעות כדי לתרום למאבק.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עם 5% תמיכה מהעם אין להם לגיטימציה להחליט (ל''ת)

    על כלום, 21/11/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האוייבים משקיפים....

    יהודי, 21/11/06 10:59

    כל הערבים מסביבנו מבינים שאנחנו מדינה של הומואים. יהודים חסרי ערכים ומורדים בקב''ה חס ושלום

    מאוד כואב...

    הגב לתגובה זו

    • אחי, יפה אמרת. ואוסיף לא רק משקיפים אלא גם יורים עלינו יום יום קסאמ (ל''ת)

      יאיר, 21/11/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • אז בוא תחליף אותי במילואים

      הומו, 21/11/06 11:52

      אם כל כך מטריד אותך שאני כאן. אני שומר עליך לפחות חודש בשנה.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא מכיר בסמכות של העמלקים הללו (ל''ת)

    ומצפצף עליהם, 21/11/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    העם ראה את הכנופייה ממנה את בייניש (ל''ת)

    והאין אימון, 21/11/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    טוב מאוד עוד מסמר בארון הקבורה של העליון (ל''ת)

    העם מתעורר, 21/11/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בית משפט לצדק של סדום (ל''ת)

    ביתמשפט התחתון, 21/11/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברכות לזוגות וכל הכבוד לבד''ץ

    משה, 21/11/06 10:55

    בוז לנושאי דגל הפרימיטיביות והחשוך. לכל אדם מותר לחיות את חייו ללא פגיע באדם אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק חקיקה עי הכנסת תביא לעצירת המשומדים מהבגץ (ל''ת)

    תטרטרו את, 21/11/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בג''ץ גורם לקאסמים-קשה לכם להאמין...

    יהודי, 21/11/06 10:54

    יש להם מושג איזה קטרוג הם מביאים עלינו??

    הגב לתגובה זו

    • האלוהים שלך צריך לעבור חינוך מחדש. (ל''ת)

      הרב, 21/11/06 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני קורא לכנסת להתכנס עוד היום ולהעמיד דברים על מקומם.

    דוד מלכי, 21/11/06 10:52

    אין זה בסמכותו של בית המשפט לשנות את מה שמכונה ''כוונת המחוקק''. והמחוקק בישראל בוודאי לא מתכוון שנשואים כחוק יהיו נשואים חד-מיניים.

    הגב לתגובה זו

    • ומאיפה אתה יודע למה התכוון המחוקק ?! (ל''ת)

      ארז, 21/11/06 11:19

      הגב לתגובה זו

      • כי בזמן של המחוקק לא היה הומואים

        משפטן ופסיכולוג, 21/11/06 16:23

        ואם היה אז הם היו מאושפזים בבית חולים פסיכיאטרי

        הגב לתגובה זו

        • יש לך מושג על מה אתה שח?

          יובל, 21/11/06 20:08

          משפטן?פסיכולוג? הייתי אומר דמגוג
          ותו לא.

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל השופטים חוץ מרובינשטיין זוהי רמת הבזויים (ל''ת)

    נושא כליו של, 21/11/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להעיף את העליון לכל הרוחות משמידים אתכם מבפנים (ל''ת)

    התעוררו, 21/11/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המשומד הריפורמי ברק משלם להם את דוקטור הכבוד שקיבל לפני שבוע (ל''ת)

    והיהודים שותקים, 21/11/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה שמו ימחק מהר מזכר היהודים ! כבר היו צדוקים ופרושים והוא גרו

      כהנא צדק, 21/11/06 11:14

      והוא גרוע משניהם !

      הגב לתגובה זו

    • ברק ובייניש לא רק משומדים ! הם הוציאו את עצמם מכלל ישראל !!!!!!!!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 21/11/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • ומה הוא יעשה עם התואר ד''ר כבוד ? הוא יכול לשים אותו בשירותים ולא יו

      בג''ץ לא שייך לנ, 21/11/06 11:17

      ולא יותר !

      הגב לתגובה זו

    • כבודם גדול משל כל הרבנים גם יחד (ל''ת)

      משה, 21/11/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד. מזל טוב לקהילה ההומו-לסבית

    חני, 21/11/06 10:44

    כאימא לשלושה בנים אני מאוד שמחה לדעת שאם אחד מהם יגדל להיות הומו, מדינת ישראל תכבד אותו ותתייחס אליו כאל אזרח שווה זכויות.

    להכרה בנישואי הומואים יש חשיבות פרקטית ולא רק סמלית. עכשיו יחויבו רשויות המדינה להתייחס אליהם כאל זוג נשוי לכל דבר!

    הגב לתגובה זו

    • חני,נשמה,על מה כל הכבוד???-את לא רוצה לראות נכדים פעם?! (ל''ת)

      יאיר, 21/11/06 11:48

      הגב לתגובה זו

      • אל דאגה יאיר

        טל, 21/11/06 13:18

        כשיאפשרו סוף סוף לזוגות חד-מיניים לאמץ - אז יהיו לה נכדים מקסימים.
        אתה כנראה דווקא תשאר בודד באפלה שבה אתה חי.

        הגב לתגובה זו

    • ואם הוא יתחתן עם כלב או פרה גם תבקשי דמוקרטיה או שתאשפזי אותו ????? (ל''ת)

      את נורמלית?????, 21/11/06 12:45

      הגב לתגובה זו

      • היא תחליט לפי בג''ץ שמג''ץ וכל החנטרישים האלה! (ל''ת)

        אבדן גמור, 21/11/06 13:06

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההומואים הם המגן האחרון על הדמוקרטיה והשפיות מפני החושך

    חילוני, 21/11/06 10:39

    תודה להומואים על המאבק החשוב שלהם. המאבק שלהם הוא המאבק שלנו!

    אנחנו רוצים פה מדינה נאורה ומתקדמת ולא מדינת הלכה פרימיטיבית. אם לא ההומואים מי יודע איפה היינו היום. הם נאבקים ללא לאות. לא נסוגים לא חוששים ולא נכנעים לחרדים.

    הגב לתגובה זו

    • אוי לדמוקרטיה שנשענת על פיגלעך. (ל''ת)

      דמהקרט, 21/11/06 10:57

      הגב לתגובה זו

      • עדיפה דמוקרטיה כזאת...

        אלון, 21/11/06 11:34

        מאשר דמוקרטיה שנשענת על דוסים....ת'אמת, אין כזאת חיה בכלל...

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    בושה וחרפה מצאו פירצה בחוק עכשיו יעשו רכבת אווירית לנישאוין חד מיני

    א, 21/11/06 10:39

    ועוד חברות התיירות האלה יעשו דילים וביזנז עליהם כמו שרק יהודי נשמה טובה יודע לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזו שטות! ואם בחו''ל מכירים בביגמיה גם נרשום?!

    משפטן, 21/11/06 10:36

    ההפרדה בין רישום להכרה היא מלאכותית. זו יותר מהתממות לומר שלרישום אין נפקות והוא רק מעיד על הכרה בנישואים באיזשהו מקום בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הגיע הזמן!

    רונה, 21/11/06 10:36

    כל הכבוד לבג''ץ שמצרף אותנו למדינות הנאורות והליברליות בעולם. זוגות מאותו המין זכאים בדיוק לאותם הזכויות של זוגות סטרייטים. אין שום סיבה שלא יכירו בהם.

    ברכות לקהילה וברכות לנשיא אהרון ברק!

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דוגמא מישראל המתקדמת בעוד עשור....

    רמי, 21/11/06 10:34

    ''התחתנתי עם תרנגולת בטכס רפורמי. את הטכס ערך חזיר ממר''צ. הכרנו בשרות הכרויות של צער בעלי
    חיים. למעשה בהתחלה היא הייתה תרנגול, בנתוח לשינוי מין הסירו לה את הכרבולת והתקינו לה רחם של לסבית שנהרגה בתאונת דרכים. אנחנו זוג מאוד חופשי והיא מרשה לי לשכב עם שכנתנו, כלבה שהתגרשה לא מזמן. הפרגית שלי מטילה בייצים
    יותר גדולות משלי. לאחרונה נולד לנו בננו הבכור, יש לו ראש של שכוי וגוף של אדם, ממש בהמה. לא חשוב המראה, העיקר הפנימיות שלו ואנו נגדלו בסביבה חמה ואוהבת. החלטנו שלא למול אותו כי אנו מתנגדים למנהג הברברי והפרימיטיבי הזה.
    הערב חבר מהעבודה מתחתן עם בתו. הוא התאלמן לפני שנתיים. היא בתו היחידה והיא כל עולמו, והם
    אוהבים מאוד. הם התאהבו בזמן השירות הצבאי שלה. עתה כשהיא השתחררה משירותה בצבא הכבוש, הם החליטו למסד את הקשר ביניהם, כי הם רוצים ילדים. ספור אהבתם ממש מרגש.''

    הגב לתגובה זו

    • בורות וחוסר ידיעה

      יאהוו, 21/11/06 10:43

      רואים שאין לך מושג מה זה הומוסקסואליות.

      כנראה שאתה לא יודע להבדיל בין מערכת יחסים בין שני אדם בוגרים, אוהבים ומתחשבים (גם אם הם בני אותו המין) ובין חיפוש פורקן מיני.


      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. לכל סטיה נותנים פה הכשר

      חייזר מכוכב אחר, 21/11/06 11:10

      בקרוב גילוי עריות ונישואי אבות עם בנותיהם יהיה מעשה מקובל. זה בטח יהיה בזכות העליון.

      הגב לתגובה זו

    • לך הכי מתאים להתחתן עם נעל.

      רועי, 21/11/06 11:55

      ברגע שזה יאושר בחוק ,אני מייד משדך לך אחת.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק בישראל יכולים לקרות דברים דיביליים? בארה''ב הגדולה הם היו מוכרים? (ל''ת)

    מדינה אובדנית, 21/11/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עללק בית משפט - מייצג את כולם - חוץ מאזרחי המדינה (ל''ת)

    יוסי, 21/11/06 10:27

    הגב לתגובה זו

    • בית המשפט לא אמור לייצג את כולם - זה התפקיד של הכנסת...

      ארז, 21/11/06 10:32

      הכנסת היא בית הנבחרים שלנו, לא בית המשפט. כדאי שתלמד קצת מדעי המדינה לפני שאתה כותב שטויות...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הדרך לגיהנום התקצרה מעשי ידיי אדם יהודי מול אלוהיו,

    אזרח, 21/11/06 10:26

    ראו גרעין אטום מאיראן שיפול עלינו לכלותינו,

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד לבג''ץ

    סטרייט, 21/11/06 10:26

    ברכות לכל חבריי הומואים שיוכלו מהיום להינשא לפחות בחו''ל ולזכות בהכרה כאן בישראל.

    ברכות לבית המשפט שסתם את הפה לכל הדתיים הפנאטיים שמנסים להחזיר אותנו לימי הביניים.

    נהדר!

    הגב לתגובה זו

    • במקרה אני חילונית והייתי רוצה לראות תגובתך במקרה שבנך/בתך היו נמנים (ל''ת)

      על קהילה זו?, 21/11/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    משלם מיסים ועושה מילואים, רוצה להתחתן בארץ (ל''ת)

    הומו, 21/11/06 10:25

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת שלא עושים מה שרוצים? (ל''ת)

      Yo, 21/11/06 10:35

      הגב לתגובה זו

    • אני משלם ומשרת ולא סובל הומוהים. לו שאלו את הרוב היו נועלים אותם (ל''ת)

      עז, 21/11/06 11:01

      הגב לתגובה זו

    • אני משרת במילואים משלם מיסים

      אחד, 21/11/06 11:12

      ומתנדב למשמר האזרחי.
      אני רוצה להתחתן עם הבת שלי........

      הגב לתגובה זו

      • היא אבל לא רוצה אותך (ל''ת)

        אדיפוס, 21/11/06 12:33

        הגב לתגובה זו

    • להומו איפה אתה עושה מילואים? בבית הפתוח (ל''ת)

      זלמן שושי, 21/11/06 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד!!!

    גל, 21/11/06 10:21

    קצת נחת מהמדינה

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד לא הייתי רוצה שלילדיי יהיו הסטיות המיניות המגעילות הללו (ל''ת)

      דניאל, 21/11/06 10:34

      הגב לתגובה זו

    • לכול אלה ששמחים שבג''ץ פסק כעמדתם.

      RTO, 21/11/06 10:38

      אתם שמחים שבג''ץ פסק כעמדתכם.
      אבל אם לא תעמדו על כך, שבג''ץ יפסוק על פי כללים צודקים, יום אחד המצב יתהפך ואתם עצמכם תפגעו מפסיקה לא הוגנת.
      נכון, עמדתכם היא שתוכן הפסיקה הוא נכון ,אבל גם אתם צריכים להודות שאופן הפסיקה הוא וודאי לא תקין.
      בג''ץ לקח על עצמו תפקיד של מחוקק בלי שנבחר לכך.
      הזהרו. זה קל לשמוח כשהפסק כעמדתכם, אבל מי שיש לו עיניים בראשו ומוח בקדקדו יבין שאופן התקבלות פסה''ד צריך להוות סיבה לדאגה כללית.

      הגב לתגובה זו

      • יש חוק (מהכנסת) שכל רישום נישואין מחו''ל-מקבל הכרה בארץ !! (ל''ת)

        על סמךזה הפסיקה, 21/11/06 13:03

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ללמוד ממדינות נאורות מאיתנו

    יאיר, 21/11/06 10:20

    ללמוד ממדינות נאורות מאיתנו, שחייבו כבר לפני שנים רבות את ההומואים לשאת טלאי ורוד, כדי שכולם יוכלו לזהות אותם ולהימנע ממגע איתם.
    זו הדרך הנכונה!

    הגב לתגובה זו

    • ללמוד מהתנ''ך

      משה, 21/11/06 10:38

      1. איך לספסר בנשים - ''היא לא אישתי היא אחותי'' תמורת טובות הנאה חומרים מותר לשכב איתה.
      2. איך לרצוח ולגזול נשים - גוזל את האישה שולח הבעל למותו.

      הגב לתגובה זו

      • למה ללמוד את זה?

        ?, 21/11/06 11:10

        למה ללמוד מהתנ''ך את מה שנחשב בתנ''ך עצמו לחטא?

        [ואגב, ''אמרי נא אחותי את'' היה כדי להתחמק מרוצחים לא כדי לספסר בנשים- תפתח תנ''ך ותראה ''כי ירא אנוכי... והרגוני על דבר אשתי'']

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    ,לא בית המשפט שלי.לא מיצג אף אחד.

    אלי, 21/11/06 10:20

    זהו מספיק ,צריך להקים בתי משפט אחרים שמיצגים את הרוב ,יצאו מכל החורים ה''נאורים''האלו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניצחנו!

    הומו, 21/11/06 10:19

    אחרי הפרעות בירושלים בא בג''ץ ונתן את תשובתו לכל הפנאטים: מדינת ישראל היתה ותהיה מדינה נאורה שמכבדת את כל אזרחיה!

    כל הכבוד לבג''ץ. יישר כוח. אני וחבר שלי טסים להינשא!

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את הכתבה בעיון, עוד מוקדם לשמוח (ל''ת)

      מיכל, 21/11/06 10:29

      הגב לתגובה זו

      • אין שמחה מיותרת יא קמצנית (ל''ת)

        דוד, 21/11/06 11:10

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    באמת הגיע הזמן!

    ברכות חמות לנו!, 21/11/06 10:18

    אני מקווה שזוהי תחילתה של ידידות נפלאה בין מדינת ישראל לבין העולם המערבי.
    הייתי מאד רוצה לשמוע את הסיבה ל: למה זה כ''כ לא לגיטימי לרשום זוגות אשר החליטו להנשא ו/או חיים תחת מוסד הנישואין? כמו כן שיגדירו לי בצורה מדוייקת מהו '' מוסד נישואין''-האם זה לא 2 אנשים הנכנסים יחדיו לברית מסויימת חולקים את חיי היום יום יחד ואת המכשולים והשמחות?

    אני מאד אשמח לקבל תשובה מכובדת ולא מילות הכפשה ונאצה רידקים ומפוחדים

    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדינה יהודית -זה לא !!

    ע. מיכאלי, 21/11/06 10:17

    אם אין אנו רוצים לרמות ולשקר אז החלטת בג''צ פירושה שיש להוציא את המונח ''מדינה יהודית'' ממגילת העצמאות. החלטה כזו יכולה לעבור ולהתקיים בכל מקום על הגלובוס חוץ ממדינת היהודים.כי יהודי זה לא !! אודה כי איני שומר מצוות חילוני בכל,אך כל בוקר עלי להביט במראה ולראות אדם שאינו מתכחש לעצמו ומורשתו. נכון ! חלקכם יגידו ''חשוך'' ,''פרימיטיבי'' לא נורא זה עדיף על צביעות ונאורות מזוייפת.

    הגב לתגובה זו

    • איך מדינה יכולה להיות יהודית? עשו לה ברית מילה ?!

      ארז, 21/11/06 10:27

      מדינת ישראל היא דמוקרטיה. תפנימו.

      הגב לתגובה זו

      • גם ברית מילה לא היתה עוזרת, יהדות לא נקבעת לפיה

        לסבית שמחה, 21/11/06 10:44

        כל הכבוד לבג''צ, חבל שבכנסת לא מסוגלים לחוקק משהו במדינה המצ'קמקת שלנו בלי שבג''צ יכופף אותם.

        ואפשר גם לא לחתוך תינוקות! די למנהג המזעזע של כריתת עורלות ללא הרדמה!

        הגב לתגובה זו

        • לסבית את אולי שמחה אבל ילדיך היו מסכנים

          הפרופסור, 21/11/06 16:38

          אני מקווה יהיה לך מספיק כסף כדי לממן לילדיך פסיכולוג קבוע

          הגב לתגובה זו

          • בינתיים, אבות מתעללים הם סטרייטים (ל''ת)

            פרוספר התכוונת, 21/11/06 21:29

            הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל היא יהודית,הרי דמוקטיה יש גם בארה''ב (ל''ת)

        הרצל, 21/11/06 16:39

        הגב לתגובה זו

    • נכון אתה חשוך ופרימיטיבי וגם צבוע. (ל''ת)

      משה, 21/11/06 10:39

      הגב לתגובה זו

      • מצידי אתה יכול להנשא לעז (ל''ת)

        יומי, 21/11/06 11:55

        הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד היסטוריה על האבות המייסדים!

      דינא דמלכותא די, 21/11/06 10:43

      מדהים איך נעשה עיוות היסטורי ב-20 שנה האחרונות . כאשר בן גוריון ומרעיו כתבו במגילת העמצאות את המושג ''מדינת היהודים'' הם התכוונו לכך שזו מדינה של העם היהודי ולא של היהדות! האבות המייסדים של המדינה הזאתי היו חילונ יים מוחלטים ולכן הם אמצו את השיטה הדמוקרטית שאחד מעקריה הוא הפרדת הדת מהמדינה ה!!! לצערנו הם לא בצעו הפרדה זאת בפועל ועל כך נאמר אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה . עם זאת צא וקרא שוב את מגילת העצמאות ( שהושפעה מחוקת הרפובליקה של וייאמר שנחשבת לפולריסטית ולהומנית מכל החוקות שנכתבו עד היום ), וראה מה כתוב שם לגבי שוויון זכויות !

      הגב לתגובה זו

      • הרצל רצה להקים מדינה באוגנדה

        הרצל, 21/11/06 16:34

        אז לכל הדמוקרטים לכו לאוגנדה יצבועים , אני בטוח שעוד מעט יהיה לנשיא אירן פצצת אטום , ואז כל ההומואים והסמאלנים וכל הערב רב , יעופו מהמדינה

        הגב לתגובה זו

    • לא צריך להוציא כי מעולם לא היה

      ואתה נבלה, 21/11/06 11:23

      רק דמגוגים דתיים שלא קראו את מגילת העצמאות מימיהם, טוענים שהוכרזה מדינה יהודית.
      הרצל דיבר על מדינת היהודים (לאום)
      בן גוריון הכריז על בית לאומי לעם היהודי (לאום)

      למה אתה נבלה?
      כי אני יכול להבין דתי, בבחינת נאה דורש נאה מקיים.
      אך אתה אינך מקיים מצוות, אך דורש מהומו לקיים אותם בשבילך, כשהוא לא - אתה מביט במראה ונבעת. (אתה הומו?)
      מורשתך חשובה לך? שמור עליה בעצמך.
      מורשת הרשע והצביעות אינה חשובה לי, אני, שלא כמוך, שלם עם עצמי בלב אוהב.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני רוצה להנשא ל-2 גברים,אם הוכר בחו''ל,בג''ץ יאשר? (ל''ת)

    רן, 21/11/06 10:16

    הגב לתגובה זו

    • יש בארץ חוק נגד נישואים מרובים (ל''ת)

      ארז, 21/11/06 10:28

      הגב לתגובה זו

    • יש לך בעיה חמורה בנושא של קירבה ואהבה.

      משה, 21/11/06 10:41

      בג''ץ גם יכיר גם נשואים ל 2 נשים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בג''ץ הגזים.יש משיהי שהתחתנה עם דולפין והוכרה בחו''ל.היאשרו לה רישום? (ל''ת)

    רקבון מוחלט, 21/11/06 10:15

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שלדולפין יש יותר שכל ממך.

      מלי, 21/11/06 10:45

      תחליף את שימך לטיפש מוחלט לפי הקבלה שם זה מתאים לך יותר.

      הגב לתגובה זו

      • מי שטיפש זו את ! איפה הגבול של בג''ץ ? מה זה תא משפחתי? כל מי שעומד

        רקבון מוחלט, 21/11/06 11:12

        על שתי רגליים ומתחתן זה תא משפחתי ?????

        הגב לתגובה זו

        • מי אתה שתקבע לאנשים איך לחיות את חייהם.

          משה, 21/11/06 12:26

          כל 2 אנשים שחיים יחדיו זה לצד זה הם תא משפחתי והמדינה חייבת לאפשר להם לחיות את חייהם.
          ולא אתה ולא לרבנים החשוכים יש זכות להתערב.

          הגב לתגובה זו

    • אם אשרו לחד תאית כמוך - הכל אפשרי (ל''ת)

      הרב הראשי, 21/11/06 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להכיר בי ובאחותי כנשואים !!!

    למה לא?, 21/11/06 10:13

    אחותי ואני, שני רווקים בשנות הארבעים לחיינו, לא מצאנו לנו בני זוג ואנו חיים ביחד בביתם של הורינו המנוחים. אנו מקיימים משק בית משותף, יוצאים לבילויים משותפים, לכל אחד תפקיד בבית (בדרך כלל לפי החלוקה המסורתית בין גבר לאשה) והכל סבבה, פחות או יותר.
    לא למותר לציין כי איננו מקיימים יחסי מין, אבל זו כמובן לא אינדיקציה למשק בית משותף.
    כעת אני רוצה לשאול את בג''צ: האם אנו זכאים לאותם זכויות של הזוגות החד המיניים שזכו להשתוות לזוגות הדו מיניים? מדוע לנו לא יתנו אפשרות לאמץ, הקלות במשכנתא וכו' - שוויון זכויות ככולם?
    ואם אחותי היתה חבר שלי אזי היינו זכאים? קצת אבסורד, לא?

    הגב לתגובה זו

    • החרדים האלו כאלו נודניקים...

      ג'ק דניאלס, 21/11/06 10:18

      די כבר עם המעשיות הדביליות האלו.

      הגב לתגובה זו

      • יופי ג'ק דניאלס, ממש אינטילגנט

        למה כן, 21/11/06 12:05

        ענית יופי ל''למה לא''. תשובה אינטילגנטית, מוחצת ומלאת תבונה ותוכן.
        כל הכבוד

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    וכך השמאל מוביל את ישראל למדינה נאורה וליברלית

    תודה שמאל יקר, 21/11/06 10:12

    אבל בלי ערכי משפחה בדיוק כמו בארה''ב ובמדינות אירופה הנאורות והליברליות והתבוסתניות שמרחמות על הרשעים ויעזרו להשמיד את ישראל בדיוק כמו השמאל בשביל כמה שנים טובות ורוויות פיגועים של שקט.

    הגב לתגובה זו

    • ערכי המשפחה

      קרעטשניף, 21/11/06 10:38

      נכון מה שאנינו רוצים שה את ערכי המשפחה, הסובלנות, ואהבת הבריות כמו בטהרן

      הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה

        מ., 21/11/06 10:57

        אי אפשר כבר להתווכח לגופן של עמדות. חייבים להדביק תוויות (אירן, טהרן...)

        הגב לתגובה זו

        • איראן=ההלכה הדתית מחייבת את כולם ואין בילתה (ל''ת)

          מה דימגוגיה, 21/11/06 13:38

          הגב לתגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה

      בין לאדן, 21/11/06 11:31

      ועוד עם הלשון

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם יש לי יחסים עם עיזה...זה נחשב?

    snoop, 21/11/06 10:12

    ואם העיזה שלי קטינה? אני פדופיל? אאהה,לא נורא , יכירו בפדופיליה בקרוב כדבר לגיטימי

    הגב לתגובה זו

    • אם יש לעז כיסוי ראש אין בעיה.

      האינטרפול, 21/11/06 10:19

      כי זה מה שבאמת חשוב לחרדים.

      הגב לתגובה זו

      • מעולה (ל''ת)

        עידן, 21/11/06 10:52

        הגב לתגובה זו

    • אין לך משהו יותר אינטלגנטי לכתוב, הא?...

      מקס, 21/11/06 10:21

      הומואים הם בני אדם. עיזים הן לא.

      הומואים אינם עברייני מין. פדופילים כן.

      הגב לתגובה זו

      • כן צריך להזכיר עזים

        הומו שפוי, 21/11/06 10:44

        לא מזמן גם הומואים היו מחוץ לחוק, האם בגלל זה שהם כיום לא מחוצה לו זה מכשיר את מעשיהם או מעלה אותם מעל למעשי העז?

        הגב לתגובה זו

        • אין לך משהו יותר אינטלגנטי לכתוב, הא?...

          ארז, 21/11/06 11:07

          הומואים הם בני-אדם.

          תסביר לי בבקשה למה אתה חושב שיחסי מין בהסכמה בין בגירים צריכים להיות פסולים.

          הגב לתגובה זו

          • אין לך משהו יותר אינטלגנטי לחשוב?

            הומו שפוי, 21/11/06 12:44

            אולי חוכם שכמוך תגיד לי אתה למה כן מותר להם - אם הם פועלים נגד חוקי הרבייה של הטבע ?

            ואם תומר ''בשם החופש והמותר'' אז גם עיזה הינה כלה נאה לשכמותך...

            הגב לתגובה זו

            • גם אישה שלוקחת גלולות

              טל, 21/11/06 13:05

              פועלת נגד חוק הרבייה של הטבע.
              אולי נוציא את הגלולות והקונדומים מחוץ לחוק? הרי אסור לשפוך זרע לשווא...

              הגב לתגובה זו

            • אני לא מכיר בשום ''חוק רבייה של הטבע''. אין דבר כזה.

              ארז, 21/11/06 14:03

              זו המצאה שלך, כנראה.

              הגב לתגובה זו

    • אל תזכיר את זה אפילו בצחוק. בסוף בג''ץ יאשר את זה ברצינות. (ל''ת)

      ___, 21/11/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת שמגיני ''המוסר'' שוכבים עם עזים.

      משה, 21/11/06 10:49

      זה מה שמלמדים אותכם בשיעורי הדת ?

      הגב לתגובה זו

    • רק בדרך הטבע ובתנאי שמירת נידה (ל''ת)

      פזיזה, 21/11/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאני רוצה אחד כמוך (ל''ת)

      עיזה, 21/11/06 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסתבר ש...

    מריומה, 21/11/06 10:12

    לא רק החרדים הפנאטים מתנגדים ללהכרה בהומואים, רוב מדינות העולם כך!!! ואנחנו עושים עצמנו מראשי השועלים. סדום קמה לתחיה!
    מה תגידו אם מחר ידרשו כמה פדופילים להכיר בהם? גם הפדופיליות היא נטיה גופנית וצריך בשם הליברליות לאפשר להם לחיות את חיי המין שלהם לפי נטייתם ורצונם. לא???

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין פדופיליה להומוסקסואליות

      ארז, 21/11/06 10:30

      אקט הפדופיליה הוא בהגדרה מעשה של עבירת מין, מאחר ומדובר ביחסי מין עם קטין/ה (בין אם היחסים בהסכמה, ובין אם לא).

      ואילו באקט ההומוסקסואלי אין שום עבירה על החוק.

      הגב לתגובה זו

      • מה רלבנטי החוק ?

        הומו שפוי, 21/11/06 10:48

        מה משנה מה קובע החוק, פעם גם הומואים היו מחוץ לו. האם רק בגלל לובי חזק וקהיליה צעקנית - מה שאינו מוסרי ומנוגד לטבע הופך למוסרי ?

        חומציזה, איך בשם הליברליות ההומואים מתנגדים לפדופיליה, האם רק בגלל שמישהו לא בגיל המתאים זה הופך אותו ללא אחראי למעשיו, לא להכיר בזכויות קטינים זה פגיעה בשוויון על רקע הגיל.

        הגב לתגובה זו

        • פדופיליה, בהגדרתה, היא ניצול / אינוס

          ארז, 21/11/06 11:10

          ואילו יחסי מין הומוסקסואליים הם בהסכמה.

          הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין יחסים בהסכמה בין מבוגרים לבין התעללות בילדים. (ל''ת)

      הרב משה, 21/11/06 10:51

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו נגיד, שכיון שאנחנו אהבלים גמורים

      שקשוקה, 21/11/06 11:44

      נשאיר את ההחלטה לבית המשפט, וגם נכבד אותה. כי אנשים נאורים מבחינים בין ניצול פושע ופוגע ,לבין בחירה חופשית בהסכמה, בין בוגרים וצלולים בדעתם.

      רב מדינות העולם אינן מכירות בזכותך לחיות כיהודיה. אבל רב העולם המערבי כבר מכיר בהומואים ובנישואיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה הפלא? -בג''ץ. אי אפשר לצפות לדין צדק. (ל''ת)

    #, 21/11/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ======= הפגנת ענק בירושלים =======

    יואב, 21/11/06 10:06

    רק לבית המחוקקים יש סמכות להחליט על ענייני רשות הציבור.

    די לדיקטטורה השיפוטית !!!

    על המועד המדוייק תבא הודעה.

    הגב לתגובה זו

    • ועד שהרשות המחוקקת תחליט

      תום, 21/11/06 20:03

      לא ישאירו אנשים תלויים באוויר.
      לכן בג''ץ נאלץ לקבוע.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל מדינה שפויה למרות הכל

    רחלי, 21/11/06 10:06

    טוב לדעת שלמרות הכל ישראל עדיין מדינה שפויה שמאפשרת לאזרחיה לחיות בכבוד ובשיוויון ולא מתקפלת תחת סחטנות חרדית.

    ולקהילת ההומוסקסואלים והלסביות, מאחלת לכם בהצלחה גם במאבקים הבאים ושתדעו שציבור שפוי גדול מאוד עומד מאחוריכם ומחזק את ידכם!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נישואין חד-מיניים

    נתן א, 21/11/06 10:06

    החלום הצינוי נכשל- אפשר לסגור את החשמל וללכת

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור? (ל''ת)

      שמיל, 21/11/06 10:45

      הגב לתגובה זו

    • אז תלך, ביי. (ל''ת)

      עידן, 21/11/06 10:47

      הגב לתגובה זו

    • אם החלום הציוני שלך כלל את הקאמא סוטרה (ל''ת)

      אפשר בחושך, 21/11/06 11:46

      הגב לתגובה זו

    • באמת נשמח אם תלך.. (ל''ת)

      טל, 21/11/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדינת סדום-הלסדום היינו?הלעמורה דמינו?? (ל''ת)

    יהודי המום, 21/11/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ממש מגעיל! אם זה מבחן הדמוקרטיה, אזי אני מוותר עליה! (ל''ת)

    צדיק בסדום, 21/11/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שבג''ץ יפסוק כך. (ל''ת)

    היה צפוי מראש, 21/11/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הקץ לשלטון האייטולות במדיניתנו (ל''ת)

    עובדיה יוסף, 21/11/06 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נשמע - שהמקורטיה של מר''צ משיגה את זכויותיה - ואולי (ל''ת)

    לא נצטרך לסבול, 21/11/06 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מהיום אין יותר אמונה בבתי המשפט...............

    איציק היהודי, 21/11/06 09:55

    העליון, חוץ משופט אחד כולם דוגלים בסדום ועמורה,וכולם שמאלניים !!! לכן על עם ישראל היהודי, המוסלמי , והנוצרי, להשתמש בבתי דין רבנים, מוסלמים, ונוצרים, וכן להקים מחדש את הסנהדרין,

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה היום? כבר מזמן אין אמון . (ל''ת)

      ((, 21/11/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • איזה אימון לאיזה בית דין?למשפחה שודי מהשורה הזו? (ל''ת)

      LUBER, 21/11/06 10:46

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו שאין אמון ברבנים ונושאי החושך הפרימיטיבי (ל''ת)

      הרב משה, 21/11/06 10:52

      הגב לתגובה זו

    • באותה הזדמנות להחיות את אלוהים

      בבה מציעה, 21/11/06 11:51

      עם ישראל המוסלמי? לא מכיר.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יום גדול לנאורות !!!

    כמו במערב, 21/11/06 09:54

    יום חשוב וגדול לדמוקרטיה ולנאורות.

    הגב לתגובה זו

    • מה כמו במערב

      t, 21/11/06 10:16

      אתה פשוט בור ועם הארץ רוב מדינות העולם לא מכירות בנישואים כאלה רק מדנית ישרא ''הנעורה'' שחיי ערבים יותר חשובים לה מחיי יהודים

      הגב לתגובה זו

      • חיי ערבים חשובים יותר מחיי פרימיטיבים חשוכים (ל''ת)

        הרב, 21/11/06 10:53

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    נישואין עם חתול

    עמוס, 21/11/06 09:54

    אני רוצה שעכשיו יכירו בנישואין שלי עם החתול שלי אנחנו ביחסים מצוינים!!!

    הגב לתגובה זו

    • החתול

      שמיל, 21/11/06 12:04

      אם אתה מעוניין להוריש לחתולך את כל רכושך, זו זכותך.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שהחוק לא מתיר להתייחד עם החתול עדיין בגלל כפיה דתית (ל''ת)

        שמיל, 21/11/06 20:30

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מזל טוב לכולם! (ל''ת)

    ברק, 21/11/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברכות לזוגות הנשואים- תודה על המאבק! (ל''ת)

    אלון, 21/11/06 09:52

    הגב לתגובה זו

    • אלון אני מבין שאתה ..פייגאלה.... (ל''ת)

      1 העם לאלון, 21/11/06 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למי איכפת ..... גם ככה הם ביחד... (ל''ת)

    צחי, 21/11/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נשמע כמו התחלה טובה...

    שי, 21/11/06 09:48

    ועכשיו שיאפשרו נישואים חד מיניים גם בארץ.
    זכותו של כל אדם להינשא לבחיר ליבו.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע כמו סוף רע (ל''ת)

      שקיעתה של הזריח, 21/11/06 09:52

      הגב לתגובה זו

      • מעניין ממה אתה ושכמותך מפחדים כל כך ... (ל''ת)

        שי, 21/11/06 10:03

        הגב לתגובה זו

        • אני מפחד מחורבן היהדות.ואני חילוני. (ל''ת)

          רן, 21/11/06 10:13

          הגב לתגובה זו

          • אתה חרדי, על מי אתה עובד? (ל''ת)

            מזהה אותם, 21/11/06 10:17

            הגב לתגובה זו

            • אני מנסה להיות חילוני, אבל כל עוד בג''ץ שולט במדינה אני מפחד מהתהום (ל''ת)

              רן, 21/11/06 18:47

              הגב לתגובה זו

            • חבלז ו$כסף.צריך לבטל נישואי בנים&עם בנות שמהווים נטל על אוצר+ק' ב''ל (ל''ת)

              ולגייר לקולא, 22/11/06 08:39

              הגב לתגובה זו

            • מתארגנים(ליברמן)לאיום איר(ו)ני ופה בבית קסאם עי זטוטים ממרחק אפצ'י (ל''ת)

              פיזי.ורוחני עי, 22/11/06 08:42

              הגב לתגובה זו

            • עם אוייב רוחני ערכי.החיזבללה+כל אוייבי ישראל יכולים לנוח.יש מי שעוש (ל''ת)

              להם ת'אבודה., 22/11/06 11:26

              הגב לתגובה זו

    • התחלה למה?????

      א, 21/11/06 10:24

      הכרה בפדופיליה? בזואופיליה? בנקרופיליה?
      התחלה של דרדור כל ערך מוסרי וערכי של החברה עד שנגיע למצב של איש הישר בעיניו יעשה?
      ואם בחיר ליבו של אדם הוא עמוד החשמל שממול לבית שלו גם אז יש לו זכות להינשא לו??
      עד לאן ידרדרו בג''ץ והשמאל את המדינה שלנו לשאול תחתית? זו ממש לא נאורות זו ''חמורות''.
      מדינת ישראל היא גם יהודית ולא רק דמוקרטית - קרי יש להתחשב גם בערכים יהודיים.
      נ.ב:
      גם במדינה דמוקרטית אין צורך להכיר בסטייה הזו. דמוקרטיה אינה הפירוש שכל אחד עושה מה בראש שלו - ולהוכחה ברוב המדינות הדמוקרטיות אין הכרה בשטות הזו.

      הגב לתגובה זו