• 100.

    ISM פוצחה! (ל''ת)

    K, 21/11/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    טוב היא תעשה, כשהיא תשאר בחו''ל ולא תשגע אותנו עם הפעילות האנטי שלה.

    אבי 101, 21/11/06 11:00

     

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    דב חנין מפנים את לקחי השואה. יש סיכוי שיהיה יום אחד ציוני....

    באראכה, 21/11/06 10:41

    זו סטיה רעיונית.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בן כמה הנכד הקטן ? הוא יודע לשיר ''בילאדי בילאדי '' ? (ל''ת)

    אברהם, 21/11/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    היא לא תבוא יותר. אוי ואבוי. מי ידאג לזיתים ? יואל מרשק ? (ל''ת)

    ניצול שואה, 21/11/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    סבתא ומשפחת סרבנים (ל''ת)

    מתבוסה עכשיו, 21/11/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    טוב שהזכרת לנו שאם לא נטפל בסייעני אוייב כמוך נגיע (ל''ת)

    לשואה שנייה, 21/11/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הבעיה אינה עם הסבתא, אלא עם הכתבה המגמתית (ל''ת)

    אוביקטיבי, 21/11/06 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מודאג, ולא רק מהבדיקות

    גיא, 21/11/06 06:20

    אלא מהתגובות של הימנים הערסים, שמתנהגים כמו תושבי השכנות שלנו (טוב, זו המנטליות)

    הגב לתגובה זו

    • ל ''מודאג'' =92

      לא מודאג, 21/11/06 07:09

      דברתי עם ''סבתא'' היא תסדר לך מקום אצלה בבית.
      לך.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אין מה לעשות , בדיקה בטחונית אינה נעימה!

    דן, 21/11/06 06:19

    אבל חייבים לעשות אותה לכולם, בלי הנחות ובלי ויתורים. זה בנפשנו. קרה כבר שהבריחו חומרי נפץ דרך נוסעים שאיש לא היה חושד בהם. איך האחראים על הבטחון אמורים להבחין?

    הגב לתגובה זו

    • הם יבחינו כשיתחילו לעשות בדיקות לכולם כולל יהודים

      צפון, 21/11/06 12:09

      ולא רק מי שנראה ערבי או זר, בסוף היהודים פוגעים בעצמם יותר מאחרים זה סוג של הרס עצמי.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    על השוואה זו עם הנאצים היה צריך להעלות אותה על המטוס הראשון בחזרה. (ל''ת)

    המטיף, 21/11/06 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חצופה משתמשת באופן קר ובוטה

    סלמון לא רחוק, 21/11/06 04:32

    בזכרון השואה. לו היה חשוב לך גברתי היקרה זכרון השואה והיה כואב לך כל כך אולי לא היית מסתכנת באולי לשתף פעולה עם האוייב? אולי היית לא מעלה את הנושא על דל שפתייך? אולי היית מבינה שבני עמך שאת אמורה לאהוב רוצים למנוע אסון ועל כן עליהם לבדוק כל אחד ואחד ובמיוחד את אלו שניפגשים סומכים וחיים בחפיפה אחת עם אוייבנו.
    מי שנתן יחס מזלזל ובוטה למדינה לאזרחיה ושומרי גבולה היא את גבירתי הנכבדה. ומי שעושה את מה שאת עשית- חייב לצפות לקבל יחס כזה ולהיבדק תחת זכוכית מגדלת.
    אנא אמרו לגברת הנכבדה שתדאג לעשות שלום בארצה עם המוסלמים לנוכח הקרקטורות המדוברות.
    אני בעד לשלול ממנה בעתיד כניסה למדינת ישראל, כך יובטח לה לשבת על כיסא מרופד איי שם בדנמרק המתורבתת.
    אני לא מבין את משרד הבטחון שלא מבקש לגרש גם את הבת מהארץ בהיותה קשורה לאם והשתיים מעוררות מהומה ופרובוקציה תוך שימוש בשם ובזכרון השואה כדי לקדם את עינייניהן עם בני דודינו היקרים והאהובים.
    לי יותר מזכיר את השואה שאישה כמוהה באה מארץ נוכריה להתעמר ביושבי הארץ ובזכות מה?
    איפה את גבירתי כדי לחיות את חיי העם הזה שממשיך לסבול מנחת זרועם של אלה בהם את תומכת ומסיקה את זיתיהם?
    בושי והיכלמי לך כניצולת שואה עלייך לעמוד מנגד פני האוייב ולא לצעוד איתו קדימה לעברנו, מה גם שאינך שייכת לכאן באופן פיזי (הווה אומר מקום משכנך הוא דנמרק).
    אם תרצי לכפר על עוונך ועירור מהומה על לא דבר נשמח אם תחליטי לעלות לארץ כיהודיה ופשוט לחיות כאן בלי לעורר מהומות שיזיקו למדינתנו אי שם באירופה הנאצית גם היום. כל עוד תשארי בעמדותייך אנא אל תבואי ואל תבקרי וכמו שאמרתי אני תקווה שתשלל זכותך לבקר במדינתנו. כרגע אינך מועילה לנו את מזיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יש לנו מדינת ערסים ימניים (ל''ת)

    בני, 21/11/06 04:32

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בהגדרת הערסים, יא שמאלן הזוי (ל''ת)

      ע, 21/11/06 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    Ben Gurion reminds me too of

    Limor, 21/11/06 04:25

    the holocast. All these useless clerks in this macho middle eastern sub-culture drive whatever false sense of significance they can get from harassing people.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ארוע שקרה לי בוושינגטון

    תופס תחת, 21/11/06 03:43

    בביקור לא מזמן בארה''ב, כל פעם שעברתי בשער גלאי המתכות, האזעקה צפצפה ואז עשו לי חיפוש ידני על הגוף. בסוף הסתבר שהאבזמים המתכתיים בנעליים מפעילים את האזעקה. כשהייתי בשדה התעופה בוושינגטון, רציתי לחסוך זמן, וכשהגעתי לשער הבדיקה, הושטתי את הרגל עם הנעל קדימה לתוך השער, והשער כמובן צלצל. הבודק אמר לי להוריד את הנעליים ולעבור שוב בשער ששוב צלצל. הבודקים אמרו לי שעשיתי טעות שששלחתי את הרגל קדימה, העמידו אותי עם רגליים מפושקות ולעיני כל העולם התחילו להפשיט את המעיל והחולצה וערכו חיפוש ידני, שאפילו אם החברה שלי היתה עושה הייתי מסמיק. אף אחד לא התרגש ולא התנצל, ובקושי הגעתי לטיסה. היחיד שכעסתי עליו היה אני עצמי על הטפשות שלי. כשאתה בא לביקור בארץ אחרת, אתה חייב לכבד את חוקי המקום. ולגברת ההולנדית המכובדת: לא יזיק לך אם תסיקי מהבקור הזה שאת לא רצויה כאן. נמאס כבר מכל הצדיקים שתופסים תחת עלינו ומבקשים להציל את המצפון שלהם על חשבוננו. למה שלא תאבק הנכבדה הנ''ל למשל בהולנד על החוקים הגזעניים של ארצה האוסרים מנשים מוסלמיות לשים רעלה? כמו שאומרים אצלנו: עניי עירך קודמים.

    הגב לתגובה זו

    • she isnt from Holland

      moti, 21/11/06 05:01

      The woman is Danish.. Learn how to read

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    חבל שלא גירשו אותה ישר.

    Eva, 21/11/06 03:10

    משתמשת בשואה לפעילות פוליטית נגד ישראל. בוגדת.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מראה

    m, 21/11/06 03:04

    מה ''אוהבי ישראל'' נפגעתם? תקראו את כל התגובות ותראו את בפרצוף ''האוהב'' שלכם!!!
    חבל שלא למדנו כלום מהשואה...
    חוסר הבסלנות והאמפטיות והשנאה חוגגת!
    חבל....
    היותו של מישהו יהודי לא מרשה לו להיות ... עבד כי ימלוך.....

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רבותי, לא כל פעיל שלום הוא טרוריסט...

    דן, 21/11/06 02:52

    רבותי, לא כל פעיל שלום הוא טרוריסט...קצת סובלנות לא תזיק למדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • סבלנות כן, פרובוקציות לא!!

      יעקב, 21/11/06 05:36

      אם קראת טוב את הכתבה בטח הבנת שהיא כאן כדי להשתתף במסיק הזיתים עם אנשי השמאל. נו באמת חסר לה חקלאות בדנמרק?????

      הגב לתגובה זו

    • מי שמסייע לאוייב שמצהיר על כוונתו להשמידנו הוא יותר (ל''ת)

      מטרוריסט, 21/11/06 10:26

      הגב לתגובה זו

    • ספר את זה לברגותי ולמוחמד באכרי...

      קורנליוס, 21/11/06 10:31

      ...הם ישמחו שקיימת הבחנה...

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    להקיא את משפחת סייעני האוייב האלו (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 21/11/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כמה בזויה המשפחה הזו שמשתמשת בשואה לקיצוניות השמאלנית שלה (ל''ת)

    ואתם שותקים, 21/11/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    משפחה של שונאי ישראל מובהקים (ל''ת)

    חנין לא במקרה, 21/11/06 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סייעני אוייב יש להעיף קיבינימט בלי לאפשר כניסה לארץ (ל''ת)

    בעיקר הפוסט, 21/11/06 02:30

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עברתי ישר לראות מי מגיב

    ליאור, 21/11/06 02:18

    שראיתי שחבר כנסת מחד''ש הפור נפל ואין צורך לקרוא את הכתבה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    די לנו מיהודים כאלה ממש שמאל סהרורי. (ל''ת)

    אבו ענתר, 21/11/06 02:17

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לשמאל מותר להזכיר את השואה.....

    מ, 21/11/06 02:08

    ולמה היא באה לארץ?
    לסייע למכחישי השואה באיסוף מודיעין = ''מסיק זיתים''....

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    Israel is a brainwashed country !

    Rocko, 21/11/06 01:54

    Israel is a brainwashed country !

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שקראתי תגובתך חשבתי שכנראה שאתה צודק

      אלכס, 21/11/06 04:38

      יש לי חשש שאידיוטים כמוך זה התוצר של מדיניות הפקרות ישראלית.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    והנה עוד ידיעה בלעדית באותו נושא:

    david, 21/11/06 01:52

    תתארו לכם את הידיעה הבאה: ניצול שואה בן תשעים עוכב שעות בנתב''ג. הקשיש בסך הכל רצה לבקר את בני ביתו המתגוררים בקרני שומרון, להשתתף בחקלאות הפורחת במקום וליטול חלק פעיל ביוזמת השלום לדורות החדשה...
    את הידיעה הזו לא תראו בנוסח הזה. הידיעה במקרה הטוב תנוסח כך: בנתב''ג עוכב לחקירה פעיל ימין קיצוני, שהתכוון לפי הידוע להגיע לביקור בהתנחלויות שם מתגוררים נכדיו-הנוטלים חלק פעיל בארגון נוער הגבעות הידוע לשימצה- וליצור פרובוקציות כפי שעשה בעבר בעת ביקוריו הקודמים בישראל.

    שום מילה על גילו המופלג ועל הטירדה והטירחה. הביקור בשומרון אוטומטית יוגדר כביקור פרובוקטיבי,שום מילה על כך שהוא ניצול שואה.
    אבל לא כן בידידתינו הקשישה הדנית: ביקורי הזדהות עם פלסטינים ומלחמה בישראל מוגדרים בכתבה כ''פעילות למען השלום''. עימותים מול חיילינו בשטחים והטחת עלבונות בפיהם מוגדרת כ''השתתפות במסיק זיתים'', ועל הכל-כמה פורט על מיתרי לב היהודים- הקשישה ניצולת שואה. הבדיקה הבטחונית הזכירה לה את הנאצים...
    יחי ההבדל הקטן!!!1

    הגב לתגובה זו

    • חזק ביותר! כנסו ל-74. אין מה להוסיף! (ל''ת)

      אני, 21/11/06 05:15

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא צריכים כאן חוכמולוגים

    חסן אפנדי, 21/11/06 01:45

    עוד מעט כשהערבים בדנמרק יעלו לכם על העצבים, תבואו להתייעץ איתנו איך מבצעים חיסולים ממוקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    במחשבה שניה אני חושב שלגביה זה מזכיר את השואה בתור קאפו (ל''ת)

    Yo, 21/11/06 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בדקתי באינטרנט מדובר במשפחה של סרבני גיוס ושמאל קיצוני ופרובוקטיבי!

    שמאל קיצוני =, 21/11/06 01:38

    הבת, מיכל גלברט פעילת שמאל קיצוני פרובוקטיבי ומזיק למדינה.
    הנכדה ענבל הנה סרבנית גיוס ופעילת שמאל קיצוני ומזיק, אז שלא יבואו לספר לנו סיפורי סבתא!
    מצידי שכל המשפחה הזו תישאר בדנמרק!
    http://www.newprofile.org/showdata.asp?pid=1104

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מעניין שכל אלה שחוו את השואה משווים את משטרת ישראל מהיס''מ עד משטרת

    Yo, 21/11/06 01:35

    הגבולות לנאצים: -בגוש קטיף או במאה שערים, או על כביש מס 1, מהנחמדים האלה של משטרת התנועה.
    סה''כ גם הגסטאפו עשתה את עבודתה, רק שהשלטון... אתם מבינים, השלטון היה מושחת רוחנית ןפיזית. וכנראה את השלטון הזה קבלנו שוב. כמ''ש ''...ואם לאו אעמיד עליהם מלך שגזרותיו קשות כהמן...וגו'...''
    וחוץ מזה ואולי הכי חשוב: ח''כ חנין צריך לשבת בשקט, כי מספיק אויבים יש לנו ואם כבר לדמות לנצאיזם בינתיים ההתנהגות המוצהרת הנאצית היחידה בעולם - בתחפושת של שליחות אלוהית- היא של האיסלם, טו של קבוצות השמאל בישראל שמשתמשים באותם כלי תעמולה בהם הנאצים השתמשו.
    כך שמכל הכוונים אנו בקונץ.
    ואין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שינאה לניצולי השואה....

    מ.י, 21/11/06 01:32

    ,,כצאן מובל לטבח ניצולי השואה''
    ,,בשינאה של הישוב שלא נכלל בשואה. (1934 נכתב)
    ,,והישוב בכלל חולים בשעה זו. סימני המחלה נתגלו בזמן האחרון,קודם כל ביחס לחינו פליטי החרב,האסון מגרמניה ומארצות אחרות.במקוםלדאוג להם להכין פינה וצל,קורה של דירה בכלחל,ולוא יהא בצריפים,נצלו את אסונם אסונםלמען בצע כסף.''
    חיים נחמן ביאליק...
    אין חדש תחת השמש...
    ניצולי שואה בודדים שאשפשו לבתי משוגעים וכספם נגנב בידי יהודים...
    פיסכיטרים מלומדים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ואיך זה היגיע לח''כ הזה מחדש לא יאומן אולי יש

    גל, 21/11/06 01:28

    דברים בגו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    המדינה הזאת הופכת למדינת משטרה

    דני, 21/11/06 01:23

    עוד מעט אזרחים יתחילו לקבל ביקורי לילה מ''הועדה לשלום הציבור'' (או הממסד הבטחוני בלשון יותר מעודנת).

    פשוט מזעזע איך המדינה הזאת מתדרדרת. נדמה שהכל כבר מותר בשם ''בטחון הציבור'' - גם רמיסה שיטתית של זכויות אדם.

    אישה בת 72, ניצולת שואה.

    יפה, ישראל. יפה לך.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''ניצולת שואה'' ?

    אליוי, 21/11/06 01:17

    שטויות במיץ
    היא היתה ילדה בת 6
    (כיום בת 72 )
    חלק מיהדות דנמרק ברח לשודיה ..
    שודיה לא סבלה במלחמת העולם השניה כך שמצבה ומצב משפחתה היה מצויין !
    נשאלת רק השאלה כיצד אנשי השמאל מנסים בכל דרך שקרית להשמיץ ולהבאיש את מדינת ישראל ?!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא סבתא תמימה ולא נעליים. יש לנו עסק עם אירופית פרו-פלסטינית

    דוד, 21/11/06 01:10

    שימשיכו לבדוק אותה ואת חבריה שמתרועעים עם האויב ותומכים בו בגלוי. לא להקשיב לאדון חנין שמבחינתו כל הפלסטינים הם פעילי שלום שבכלל לא קשורים לטרור. עם כל הצער, יכול להיות שבשואה נשתבשה עליה דעתה והיא הפכה לאויבת של מדינת היהודים. אם ח''כ חנין מגן עליה, היא כנראה לא ממש ''טובה ליהודים''.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אותי פעם עצר שוטר כשנסעתי באדום - ממש הזכיר את השואה!

    הניצול המנצל, 21/11/06 01:01

    לא הגזמנו קצת, סבתא?

    הגב לתגובה זו

    • ופעם בבוקר הלכתי למאפייה, ונגמר להם כל הבורקס גבינה !!!!

      ססו, 21/11/06 01:31

      ומייד, ללא שהות, נזכרתי בשואה...

      הגב לתגובה זו

    • ולי פעם נגמרתי הנייר טואלט בשירותים

      באסה, 21/11/06 05:56

      איזה זיכרון מר זה???????

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    חשבתי שאסור להיזכר בשואה (ל''ת)

    מתנגד התנתקות, 21/11/06 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני שמח שגב' שטייניץ לא תבוא יותר לישראל

    אלי, 21/11/06 00:52

    יש לנו מספיק חתרנים משלנו

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הודעה לתיירים

    אורן, 21/11/06 00:44

    יש להודיע לכל התיירים המתעתדים לחגיע לישראל בין אם הם יהודים או לא שמעבר ובדיקות הבטחוניות השגרתיות הם עלולים להתקל בסדיזם מקומי בצורת טרטור בדרך חזרה הביתה, מי שרגיש לכך כדאי שלא יבוא כלל. ארץ מסוכנת לתייר ולתיירות.

    הגב לתגובה זו

    • הודעה לאורן

      תייר, 21/11/06 01:36

      כתייר מזדמן, חויתי לצערי קשיים דומים בעת כניסה למקומות שקטים הרבה יותר מישראל (ניו זילנד למשל, שלא לדבר על ארה''ב). ככה זה, החיים קשים מותק.

      הגב לתגובה זו

      • הודעה לתייר

        אורן, 21/11/06 08:37

        בניו זילנד אמנם בודקים אם הנכנס מביא עמו חומר צמחי אך לא מתעללים בו בעת היציאה וגם ביציאה מארה''ב אף אחד לא מתעלל במבקר למרות שהוא ישראלי.
        אני מאחל בכל לב לישראלים שאינם טסים אל על שיעברו את אותה מסכת של טרטורים מיוחדים, הם יטענו ודאי שכולם אנטישמים.
        מי שטס אל על כבר רגיל לטרטורים של הבידוק וחסין להתנהגות זו.
        אגב, אני מתפרנס מתיירות ורואה כיצד הענף הולך ומתפורר.

        הגב לתגובה זו

        • אורן , לך תתפרנס במקום לכתוב שטויות בטקבקים... (ל''ת)

          רוגטקא, 21/11/06 10:33

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    שטיפת מוח

    גאון הדור, 21/11/06 00:36

    מאמר אופייני לשטיפת מוח מסוג ''אנשים צדיקים שוחרי שלום אזרחים למופת (בונוס : ניצולי שואה) באים לבקר משפחה''
    ללא כל מטרה פוליטית, רק ''להביע דעתם'' הדמוקרטית'' כמובן.

    א''כ חוזרים לארצם ומשמיצים ומזייפים את המציאות בישראל.

    בשואה היו KAPOים - והרבה ניצלו... גם לאלה היום קוראים ''ניצולי שואה''...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה נתנו לה בכלל להכנס.

    אחד 1, 21/11/06 00:35

    עדיף לגרש אותה מאשר להשפיל אותה.
    עצם זה שחבר כנסת כמו דב חנין בענינים מראה מי זאת החולרע הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    Where?

    Wally, 21/11/06 00:22

    Where is Israel?

    הגב לתגובה זו

    • WHERE??

      chana, 21/11/06 02:20

      ISRAEL IS THE MOST IMPORTANT COUNRTY,NOW AND FOR EVER.....LISTEN HOW MUCH SHE IS IN THE NEWS..WAKE UP

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שתישאר בדנמרק

    סוסו, 21/11/06 00:16

    עם כל הכבוד זה שעברה את השואה לא מצדיק שתבוא עכשיו לישראל ותסייע למחבלים שרוצחים יהודים חפים מפשע היום. כתבה מיותרת ולמאבטחי נטב''ג אין מה לאמר מלבד כל הכבוד - הם ביצעו את תפקידם כראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כמעט כל יהודי דנמרק הוברחו לשוודיה במלחה''ע ה-2

    חיימון, 21/11/06 00:11

    אז עם כל הכבוד, אילו מוראות שואה כבר עברו עליה?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ומה קשר היותה ניצולת שואה לעניין?

    מריוס, 21/11/06 00:09

    האם כתוב לה על המצח שהיא ניצולת שואה? מאיפה הבודק אמור לדעת את זה? מה הפואנטה של הידיעה הבכיינית הזאת בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הסקנדינבים לא טובים יותר

    גבי, 21/11/06 00:07

    בעבר משטרת שבדיה מנעה ממאבטח אל על ישראלי להגיע לשבדיה בגלל שהואשם בהברחת מזון ואי הצהרה. האם גם הם נאצים ? כעובד בטחון אל על בעבר במשך הרבה שנים, אני יכול להבטיח לכם שאנו לא יותר קשים או פחות מנומסים משרותי הביטחון במדינות אחרות. רק שאצלנו תרבות הקיטור והבכיינות מפותחת יותר. אני בטוח שאותה נוסעת לא היתה מקטרת אם משטרת הגבולות של בלגיה או צרפת היו עושים לה את זה. אנשים גם חושבים שעצם היותם יהודים ניצולי שואה נותן להם לגיטימציה לכנות יהודים אחרים נאצים, אך אם אחרים היו קוראים לנו נאצים, זה היה אסון. איני מקנא בסבלה בתקופת השואה, אך מבקש ממנה בנימוס, אנא הכניסי דברים לפרופורציות ואף אחד אינו מחייב אותך לבקר כאן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      משה, 21/11/06 01:37

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שכחתם את האסייתי המשוגע- הוא גם נראה בסדר.. (ל''ת)

    מציאותי, 20/11/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    היא לא צריכה לקבל יחס

    בת-שבע, 20/11/06 23:52

    מעודף בגלל שהיא ממוצא יהודי , או בגלל שהיא מבוגרת . היא מזדהה עם האויב ו זה מספיק כדי לבדוק אותה טוב -טוב . ושלא תספר סיפורי סבתה שהיא פעילת שלום . שתעשה פעילות שלה בדנמרק . פרובוקטורית מגעילה. שלא תבקר בארץ אם הבדיקה לא לטעמה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מיכל יקרה, זהו בדיוק פרופיל של נוסע תמים מנוצל ע''י טרוריסטים

    שמאלני, 20/11/06 23:47

    אין ברירה יש נוהלים.
    אני כרגע בארה''ב ושם מתייחסים הרבה יותר גרוע ובמרובעות אין קץ, בטענה שזו מדינת חוק ואלה הנוהלים.
    שם אמא שלך לא היתה מעיזה להתעסק איתם כי היית צריכה לשחרר אותה בערבות מתא המעצר.

    הגב לתגובה זו

    • מה שגרוע יותר - יש ביניהם גם לא תמימים....

      קורנליוס, 21/11/06 10:34

      חוגי בל''ד אינם תמימים כלל.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    בת 72 נאית זקנה בלה מה חשבו שהיא בין לאדן האידיוטים

    Avi Ecuador, 20/11/06 23:41

    ניצלו את מעמדם כשוטרים ''חוקרים''.
    מה רצו ממנה המסכנה?
    חקירות?!
    אפשר להבין את המתנחלים המסכנים שהשמאל נטפל אליהם וגם להם הלביש האשמות והמצאות שונות, השניא אותם על עם-הארץ, כל שפוי יהפכו אותו לשונא, בטח לא שונא ישראל, אולי שונא שמאל לצערי ולך תדע אולי גם כאלה לא יהודים לאנטישמים שונאי ישראל, לא שחסר לנו כאלה בשמאל שונאי יהודים עם זקנים וכיפות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש נבון ומלא טקט, אבי. גאוותה של אקוודור, אזרחים כמוך. (ל''ת)

      מיקו, 21/11/06 01:34

      הגב לתגובה זו

      • תודה, תודה

        Avi Ecuador, 21/11/06 04:06

        הגעתי לאורגזמה מעידוד של עם-הארץ כמוך

        הגב לתגובה זו

        • אוי חמוד! סוף סוף אתה גומר, מאמי! (ל''ת)

          מיקו, 21/11/06 06:36

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    קצב העבודה בבטחון נתב''ג באמת איטי מדי , אין יעילות בכלל

    איילת, 20/11/06 23:39

    עושים גם דברים חסרי היגיון לחלוטין, אבל גם היא מגזימה בהשוואות שלה.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא עברת בטחון במקומות אחרים...

      ניר, 21/11/06 01:20

      הבטחון בנתב''ג יעיל מאד יחסית לכל מקום שאני מכיר, בוודאי בהתחשב ברמת האיום שהוא מתמודד אתה. אפשר גם לפרגן - הם עושים את העבודה יותר טוב ויותר חלק מכל שדה תעופה אחר שהייתי בו.

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת, עדיף שלא יבדקו אף אחד ושיתפוצץ איזה מטוס (ל''ת)

      מה את יודעת ??, 21/11/06 02:30

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    היא באה להפר סדר ולהתעמת עם הצבא. שלא יתנו לה להכנס. (ל''ת)

    לא יפה-נפש, 20/11/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טוב שבדקו! זה טוב ליהודים! (ל''ת)

    לולי, 20/11/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בתור עובדת בטחון נתבג

    ליאת, 20/11/06 23:23

    כאחת שעבדה שם וסבלה את יחס ''המזדהים'' עם הפלשתינאים ושונאים יהודים כובשים אני יכולה רק לתאר כיצד התייחסה לאנשי הבטחון.תמוה כיצד ניצולת שואה מרשה לעצמה להשוות יהודים לנאצים ותמוהה אף יותר שבתה משתפת פעולה.אולי אם הבת הייתה חוטפת קאסם הסבתא הייתה חושבת אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הגב' איננה אזרחית ישראלית ואין לה כאן זכויות שעליהן מדבר הח''כ מחדש

    מזכירה לי את, 20/11/06 23:22

    העובדה שמעידה על עצמה שבאה למסיק הזיתים היא הוכחה לרצון שלה לעשות מהומות. מי צריך זקנה כזו במסיק?
    חוץ מזה שהיא באה לעשות כאן את העבודה של שונאי ישראל. גם לאבא שלי היא מזכירה את הצוררים משנות ה-40

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חפשו את השם ''מיכל גלברט'' באינטרנט : מדובר בשמאלנים קיצונים (ל''ת)

    חיפשתי בדקתי, 20/11/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    two hours and this remind her about the SHUA

    ZIPPY, 20/11/06 23:16

    SHE IS UNREAL IF THIS REMIND HER OF THE SHUA

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סבתא באה לעזור לפלסטינים המסכנים

    מזרחן, 20/11/06 23:12

    למסוק זיתים ולבלוס שקמים.

    ואז הישראלים הרשעים חפשו בכליה ואף אמרו לה לפשק את רגליה.

    אני בוש ונכלם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא מקובל עליי

    טוני מואס, 20/11/06 23:08

    לא מקובל עליי .
    הגב' הנכבדה מגיעה למדינה שהיא לא חייה ורוצה ללמד את כולם אייך להיתנהג.
    אני לא חושב שהיתנהגו איתה יפה מפני שהיה מבוגרת אבל גם במדינות זרות עושים כך ואני לא רואה שיש שם זעם.
    הגב' רוצה לעשות פרובוקציה ולכן אני מבין את המדינה.
    איך אי מכירה את ח''כ דב חניין ?
    שכחתי הוא מהסמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אמרת ''פעילת שלום''? - עבור מייד לדום! (ל''ת)

    י, 20/11/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קילקלו לה את התחביב.

    En från Sverige, 20/11/06 23:03

    היא הגיעה בתור סבתא או פעילת ''שלום''? הזכיר לה את השואה, מתביישת במדינת ישראל, ויותר היא לא תבוא לבקר את הנכדים, ולעודד פלשתינים, וכל זאת לאחר יחס קצת יותר קשוח בתאי הגזים של נתב'ג. זה כל מה שנדרש שתיזרוק את הפרינציפים, ואהבת הנכדים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לי יש שיטה משלי

    שמחה, 20/11/06 23:02

    אני כשמגיע ארצה ,אני שם עשרה דולר בדרכון הזר שלי וכל הבעיות נפטרו.

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט! (ל''ת)

      ספקן, 21/11/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • אני משתתף בצערך על הצרות שנפטרו. תהיו חזקים. (ל''ת)

      מפוטר תרי, 21/11/06 01:14

      הגב לתגובה זו

    • אבל את משתשמשת בדרכון הישראלי, וחוץ מזה, אין שחיתות בבטחון נתב''ג (ל''ת)

      ירון, 21/11/06 02:32

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה נתנו לנבלה להכנס (ל''ת)

    גיל אזולאי, 20/11/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    טוב מאד גם בהולנד יש מספיק יהודס (ל''ת)

    מלך ישראל, 20/11/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הבדיקות בנתבג בושה (ל''ת)

    טל, 20/11/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    YES ! ''THIS SAVATA'' PUBLISHED INCORECT INFORMATION ON US AND AGAINS

    AVI, 20/11/06 22:54

    T US AS JEWES

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טוב שפעילי שלום נזכרים מה קרה ליהודים שלא שמרו על הביטחון של עצמם (ל''ת)

    יוסי בכינור, 20/11/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא פעילה ולא כלום

    ים, 20/11/06 22:47

    אני נסעתי לבקר את אחותי ומשפחתה בלונדון ובשדה התעופה עצרו אותי בלי שום סיבה הפכו לי את כל החפצים במזוודה ובתיק ואחרכך הובילו אותי לחדר קטן בו היו שתי שוטרות אנגליות עם נשק מכוון אלי ודלת נעולה הן חקרו אותי במשך 40 דקות בעירום מלא ואחרי כן שאלו אותי אם אני רוצה בדיקה גניקולוגית כדי לבדוק אם אני מבריחה סמים שאחרכך נמכרים לילדים בני 10 שמתמכרים לסמים. מיותר לציין שאין לי שום נגיעה ועניין בסמים והחשד היה מופרך לחלוטין. זה היה מביש פוגע ואכזרי ביותר בתור קבלת פנים לחופשה. כשהתחלתי לבכות מרוב תסכול אחת השוטרות אמרה טוב תתלבשי ואת יכולה ללכת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה העניין בכלל? אם יש חשד קל צריך לבדוק -נ ק ו ד ה !!!

    בעלת הבחנה, 20/11/06 22:46

    אם יש אפילו צל של ספק,אני מעדיפה שיבדקו מאשר יחששו וחלילה ,כתוצאה מכך,יסכנו חיי אדם.
    אם היא רוצה להפגש עם ארגוני ופעילי ''שלום'' אז מבחינתי היא כבר חשודה.
    אם היא הייתה רוצה לפגוש את אנשי שדרות,ואז אולי מבקשת לפגוש פעילי שלום במקביל,אולי הייתי נותנת לה איזה קרדית.
    אבל מבחינתי כל זר שמגיע ל''פעילי שלום'' מחרחר מלחמה.
    ואם מדובר ביהודיה,אז אני מאחלת לה שתתפקח ומהר.וכמובן צר לי על מה שעברה,אבל המציאות הזאת בה יש לבדוק כל אדם ולעיתים ברמות כאלה,הרי שבאמת מ דובר במציאות מצערת,ואת האשם יש להטיל על שונאינו ולא על אף אחד אחר,משום שרשות שדות התעופה צריכות לעשות כל שיש לאל בידם למנוע שפיכת שם.

    הגב לתגובה זו

    • nekuda !!!!???? SHO'A (ל''ת)

      ben yamin, 20/11/06 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    משטרת הגבולות משטרה פוליטית (ל''ת)

    אבי, 20/11/06 22:46

    הגב לתגובה זו

    • gvulot??!! SHO'A (ל''ת)

      ben yamin, 20/11/06 22:55

      הגב לתגובה זו

    • זה נורא פוליטי לדאוג לביטחון האזרחים

      אבי החביב, 20/11/06 23:07

      הם צריכים להיות נייטרלים ואם מישהו רוצה להתפוצץ כמחאה- אז יש לאפשר לו.

      חופש הביטוי סטייל עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא חסרים שונאי ישראל יהודים (ל''ת)

    בריא בנפשו, 20/11/06 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    Read the article

    ben yamin, 20/11/06 22:38

    נדרשה למסור את תיק היד שלה לידי איש ביטחון. היא סירבה לעשות זאת ללא נוכחותו של שוטר

    כל חפציה האישיים פורקו

    נדרשה להסתובב עם גבה אל הבודקת

    SHOA !!!!!

    what a fine reporter ! revealer of truth

    and of course the one who brought it to light:
    ח''כ דב חנין (חד''ש), שדווח על המקרה
    ein chadash tahat hashemesh

    הגב לתגובה זו

    • איך הצלחת לומר כלום ב-9 משפטים? (ל''ת)

      אסי, 20/11/06 22:54

      הגב לתגובה זו

      • לא יודע...אני כנראה אידיוט...

        בב, 21/11/06 01:22

        אבל למה אתה נכנס לקרוא כל תגובה?

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שמדבר דב חנין קומניסט טוב שאין לא סמכות היה שולח אותנו לסיביר (ל''ת)

    עידן, 20/11/06 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם כל הכבוד

    x, 20/11/06 22:37

    נצולת שואה אבל בכל זאת היא לא קדושה והיא לא תמיד צודקת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה פעילת שלום שמחרחרת מלחמה!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורי, 20/11/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך בדיוק פעילת שלום מסכנת את הנוסעים

    דפנה, 20/11/06 22:32

    רשות שדות התעופה אינם מתנצלים על ההתנהגות הבריונית של אנשי הביטחון. הם מצדיקים אותה בשם אחריותם לבטחון הנוסעים. אבל האם כולנו כל כך מטומטמים שנאמין שהם באמת חוששים שאינגריד שטייניץ מסכנת את שלום הנוסעים?
    כל רצונם כנראה להתנקם במי שבאה לתרום להשכנת שלום, מפני שבמדינתנו מעשים כאלה נחשבים בגידה במדינה, ונזק לאזרחיה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיי נאיבית

      מיה, 20/11/06 22:52

      אני רוצה להזכיר לך שבעבר כבר קרה שאישה בהריון אחזיקה בתיקה חומרי חבלה ללא ידיעתה.
      גם אם היא פועלת למען השלום ולמרות שהינה ניצולת שואה עדיין היא יכולה לשתף פעולה ולהבין את המניעים ואני בטוחה שהכל היה נגמר אחרת.
      בעלי עבר בדיקה כזאת בעבר בנתב''ג ונכון, זה לא סימפטי אבל בהתחשב במצב הביטחוני במדינתנו (והיום בעולם כולו) הוא הבין והתייחס לזה בהתאם. אף אחד לא צעק עליו או התייחס בזילזול.

      הגב לתגובה זו

      • שלושה קופים

        דפנה, 21/11/06 12:11

        אחד מכסה את העיניים, אחד את האזניים ואחד את הפה. העיקר לא לראות, לא לשמוע ושלא תהיה אפשרות לומר דברים מבוססים על ידיעה !
        רשות שדות התעופה יוצאת בנחישות להגנת הנוסעים על ידי בדיקה של אישה שזה עתה ירדה מהמטוס והיא בדרכה החוצה להפגש עם בני משפחתה !
        מה צריך להבין מזה? הלא את כל הנוסעים כבר בדקו ביסודיות, ידנית ובאמצעות מכונות בשדות התעופה מהם הם יצאו.
        הרי ברור לכל שיש כאן עניין של התעללות במי שיש לה תפישת עולם שונה והיא גם פועלת בהתאם. מי שסובר שכל מי שנפגש עם פלסטינים הופך בהכרח למשתף פעולה עם טרור פשוט לא מכיר את המציאות.

        הגב לתגובה זו

    • את באמת חושבת שזקנה כזו, שלא חיה

      מיקי, 20/11/06 22:53

      כאן, תביא לנו שלום?
      מעניין למה לא ניצלה את כישוריה בזמן השואה ''לשכנע'' את היטלר לא לטגן יהודים. יש לה חוצפה לבטא ביקורת עלינו ורחמנות על הפלשתינאצים ?
      שתישאר בדנמרק ולא תעשה כאן פרובוקציות. יש מספיק נשים מנוולות מווטש שמחפשות לדפוק חיילים שלנו וללקק לערבים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אפס בחשבון. בשואה היא היתה בת 7 (ל''ת)

        מתמטיקאי, 21/11/06 00:33

        הגב לתגובה זו

      • אתה גאון מיקי, מה רצית שהיא תעשה בתור ילדה בת 5

        זאב, 21/11/06 00:39

        נגד מכונת הרצח הנאצית ?

        תחשוב קצת בבקשה, לפני שאתה פולט שטויות בקצב האינטרנט...

        אתה לא חייב להסכים איתה, אבל לפחות אל תדרדר את הדיון בצורה כל כך עלובה

        הגב לתגובה זו

    • נוסעים??!! SHO'A! (ל''ת)

      ben yamin, 20/11/06 22:56

      הגב לתגובה זו

    • הנה הסיבה.

      ככ, 20/11/06 23:07

      היא מסכנת בזה שיש לה קשרים עם פלסטינאים שיכולים לנצל אותה למטרות טרור.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אז היא נזכרה. כל אחד עם זכרונותיו (ל''ת)

    אביצדק, 20/11/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא ''פעילת שלום'' ולא בטיח, היא מזדהה עם ארגוני טרור

    די לבכיינות, 20/11/06 22:32

    היא באה או עלולה לבוא במגע עם הרבה פלשתינים, ביניהם גם עלולים להיות חברים בארגוני טרור, שיכולים לנסות לנצל את התיקים שלה להטמין חומרי נפץ. זה הרי כל כך ברור.

    הגב לתגובה זו

    • בכיינות??!! SHO'A ! (ל''ת)

      ben yamin, 20/11/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בדקו אותי בסיאטל יותר משעתים אז מה (ל''ת)

    אוהד, 20/11/06 22:29

    הגב לתגובה זו

    • Sho'a !! (ל''ת)

      , 20/11/06 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נמאס מהמניפולטבים שלא תבוא יותר לארץ (ל''ת)

    אוהד, 20/11/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פשוט בושה

    יעל, 20/11/06 22:26

    בעלי ובתי הם בעלי אזרחות אנגלית וככאלה הם זוכים פעם אחר פעם ליחס הבוטה והמשפיל של מערכת ההבטחה בבן גוריון.

    בפעם הבאה שיש קורס מאבטחים כדאי שנושאים כמו שירות לקוחות וכבוד לתיירים שמשלמים כסף רב כדי לבקר בארץ (כן אפילו אם הם שמאלנים) יילמדו יחד עם היכולת לתשאל ולחקור.

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמעת איך מבזים תיירים מישראל

      מיקי, 20/11/06 22:55

      שמגיעים לבריטניה? לא מזמן היתה כתבה בטלביזיה בנדון.
      ככה זה היום בעולמנו, כשמוסלמים ואוהדיהם מסתובבים חופשי בכל העולם.
      אז נא לפתוח ארנקים ורגליים בפני איש/אשת בטחון. כולם !

      הגב לתגובה זו

    • talking about the holocaust, we do not need kapos (ל''ת)

      ww2, 20/11/06 23:10

      הגב לתגובה זו

    • הבטחה?הבטיחו לכם משהו? (ל''ת)

      oren, 20/11/06 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הזכיר לה את השואה?

    ניצולת נתב''ג, 20/11/06 22:23

    הגזמת! מה שעשו לך הרבה יותר גרוע מהשואה!
    מזל שגרמנים, לעומת הקלגסים בשדה התעופה, היו יותר עדינים עם היהודים בזמן שעברו בידוק בטחוני.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שעתיים חקירות וזה מזכיר את השואה? זוהי לא זילות של השואה?

    יהודי, 20/11/06 22:22

    שמאלנים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם הסבתא הייתה כזו ציונית היא הייתה בוחרת לגור כאן, בייחוד לאחר (ל''ת)

    השואה, 20/11/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • ל 16 בוא ואסביר לך איך נראה ציוני

      שמחה, 20/11/06 22:59

      למשל בנו של רבין ז''ל,היגיע לישראל
      ליום הזכרון לאביו.והוא כבל עם ועידה טען שהוא חי בארץ אבל גר בוושינגטון
      אתה רואה כך נראה ציוני בן ציוני.
      הבנת ?

      הגב לתגובה זו

      • שמחה, מה בכלל הקשר? (ל''ת)

        בוכה משמחה, 21/11/06 01:02

        הגב לתגובה זו

      • אני חובן שרבין הגדיר אותו כמפולת של נמושת. אכלת אותה. (ל''ת)

        טוני, 21/11/06 10:08

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    בכיינית

    חביב, 20/11/06 22:16

    לאחרונה ביקרתי בארה''ב, ולאחר טיסה של מעל 13 שעות כאשר הגענו לנמה''ת באטלנטה ''עוכבתי'' ע''י ה-IMMIGRASTION למעלה משעתיים וחצי, הם לא מוכנים בכלל להסתכל עליך כאשר הם מחזיקים בך שם. נראה אותה פותחת את הפה שם. היו שמים אותה במטוס הראשון חזרה הביתה...

    הגב לתגובה זו

    • a 13 hours flight !!?? SHO'A (ל''ת)

      ben yamin, 20/11/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא רוצה לשתף פעולה עם כוחות הביטחון - פשוט ישר לכלא

    משה, 20/11/06 22:12

    ולא חשוב הגיל אלא התרגיל - המסריח!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל אדם שנחשד בתמיכה בסבלו של העם הפלשתינאי

    ברק, 20/11/06 21:57

    עובר סבל שלא ייאמן. עוברים השפלות, נגיעות, בדיקות רקטום. עוברים חקירות ממושכות, מפספסים טיסות.

    אני אומר באופן חד משמעי.
    משטרת הגבולות ורשויות הבטחון של נתב''ג בשיתוף השב''כ עם עבריינים פאשיסטיים שיכורי כח ואני מתבייש שהם מייצגים את החוק במדינה. הם פועלים בניגוד לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו ומפרים זכויות אדם בסיסיות רק כדי לדאוג שאנשים לא יחזרו לפה עקב תחושת ההשפלה והביזוי.

    אני מתבייש במדינה שלי, ורשוית החוק והשלטון שלה, כמו גם המדיניות המטופשת שלה ומאחל לה ימים טובים.

    הגב לתגובה זו

    • הסבל הפלשתינאי כביכול הוא אחד מכלי הנשק שלהם. העולם אוהב מסכנים (ל''ת)

      לא לרחם, 20/11/06 22:20

      הגב לתגובה זו

    • אתה דואג יותר ל''סבלו'' של עם הפלסטיני שהם נגועים בטרור מכף רגל עד

      מורן, 20/11/06 22:20

      הראש.אבל אתה לא דואג על העם היהודי שסובל יום יום מהטרור הפלסטיני?וחוץ מזה כל פעילי השמאל הם אצלי משת''פ של החמאס וכו'......

      הגב לתגובה זו

    • סבלם הוא תוצאה של בחירתם במלחמה וברצח ולא בשלום!

      אז זב''שם!, 20/11/06 22:22

      סבלם הוא תוצאה של בחירתם במלחמה וברצח ולא בשלום!
      סבלם הוא כלום לעומת סבלם של קורבנות הטרור שהם מייצרים ובו הם תומכים!
      אז עד אז, אני לא מתרגש מנגיעות ברקטום שלהם! ואתה ברק השמאלני המתוסבך, יכול להמשיך ולהתבייש ולהאשים אחרים בבושה שלך! לא מעניין ולא מתרגשים מעלובים כמוך!

      הגב לתגובה זו

    • ברק כל הכבוד

      אבי, 20/11/06 22:45

      הרוב השפוי חושב כמוך

      הגב לתגובה זו

      • איך קבעת שאתה הרוב?

        אני, 21/11/06 00:54

        עשית סקר? שאלת חברים? ומי שפוי בעינייך? מי שחושב כמוך או שסתם אתה עוסק בפסיכולוגיה קלינית בזמנך הפנוי? לדעתי אתה ושכמותך לא שפויים. אתה יכול לספור את התגובות ותגיד לי שוב שאתה מאמין באמת שאתה הרוב.

        הגב לתגובה זו

      • שטויות. אולי הרוב הסהרורי בקפה שלך חושב כמוהו

        ניר, 21/11/06 01:03

        הרוב השפוי רוצה לחיות כאן חיים נורמלים, ושפרובוקטורים מקצועים כמו הסבתא הנ''ל (ואתה) יעזבו אותו בשקט.

        הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש באנשים אוכלי חינם כמוך שחיים פה (ל''ת)

      א, 20/11/06 23:49

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה משתמש בשם יהודי?

      מבינה, 21/11/06 04:08

      אתה מתנסח כמו אחמד טיבי ודומיו ''הם פועלים בניגוד לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו ומפרים זכויות אדם בסיסיות ''

      הגב לתגובה זו

    • מי שתומך במבקשי נפשי - מהווה איום וצריך לראותו ככזה. (ל''ת)

      קורנליוס, 21/11/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם היתה מעזה לסרב לבדיקת תיק יד בארה''ב...

    ישראלי 1, 20/11/06 21:49

    היא היתה יושבת בכלא כמה חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מכיר אנשים כאלה פרובוקטורים....

    אבי, 20/11/06 21:41

    למשל כשעבדתי באבטחה בשירות תחבורה מסויים ,יצא לי לבקש בכניסה לתחנה מכורח תפקידי,תעודה מזהה מבדואי ישראלי . הוא לא רצה לתת והחל לצעוק ולהשתולל...כמובן שעצרו אותו.
    וזאת למרות שעשה צבא וכיו''ב. אז האם מתאפשר לו לאמר שעשה צבא ובכל זאת עצרו אותו כי הוא בדואי??
    כנ''ל כאן והמבין יבין.
    כל אדם נשפט לפי התנהגותו...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם לא היתה תומכת במחבלים אז היא הייתה נכנסת בלי כל הטרטורים האלו. (ל''ת)

    יהודי, 20/11/06 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יהודיה ניצולת שואה שתומכת באויבים? (ל''ת)

    שתלך ולא תחזור, 20/11/06 21:36

    הגב לתגובה זו

    • טראומת השואה

      איתן, 21/11/06 00:56

      כנראה שמשהו בשואה גרם לה לטראומה וסיבב לה איזה בורג.

      הגב לתגובה זו

    • תסמונת האישה מוכה. אם תרביץ לה המון היא תחשוב שהיא עשתה משהו שזה

      יעקב, 21/11/06 10:07

      מגיע לה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קורה הרבה מאוד משפיל וחסר תוכלת (ל''ת)

    בושה, 20/11/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא להכניס אותה (ל''ת)

    ישראל ריבונית, 20/11/06 21:30

    הגב לתגובה זו

    • ישראל ריבונית עם פאשיסטים כמוך?

      דני ב., 20/11/06 21:36

      ממתי מסיק זיתים זוהי פגיעה בריבונות הארץ?

      הגב לתגובה זו

      • לא יעזור לך דניל'ה, הISM אירגון טרור, תסתכל באתר שלהם (ל''ת)

        אנרכיסט, 20/11/06 22:32

        הגב לתגובה זו

        • ישראל אירגון טירור (ל''ת)

          איש שלום, 20/11/06 22:54

          הגב לתגובה זו

          • אחותך ארגון טרור

            איש שלום, 21/11/06 01:08

            האמת - סחתיין על הארגון! תמסור ד''ש!

            הגב לתגובה זו

        • ISM=עבריינים פאשיסטיים

          zampano, 20/11/06 23:53

          ISM מכחישי-שואה

          הגב לתגובה זו

      • אל תשתמש בנושא שלי לחינם...

        זית, 21/11/06 10:36

        לא בזיתים עסקינן אלא מתומכי טרור.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מתנצל

    שמיל, 20/11/06 21:27

    ג''ב שטייניץ. אני מתנצל מעומק ליבי בשם כל מי שיש טיפת רגישות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתנצל בכלל, אתה סתם כותב תגובה לכתבה

      גלט, 21/11/06 01:25

      וגם בזה אתה לא מוצלח במיוחד

      הגב לתגובה זו

    • shmil is a name of a cat

      gur arie yehuda, 21/11/06 01:36

      idiot, try to appoligize to the kids in Shderot

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה קרה להרבה חברים שלי

    רן, 20/11/06 21:27

    שלא יחזרו יותר לישראל אחר כך לא מבינים למה לא אוהבים את ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי מי חבר שלך ואגיד לך מי אתה (ל''ת)

      מוקי, 20/11/06 21:35

      הגב לתגובה זו

    • רן זה לא נעים אבל אין ברירה

      מערך האבטחה הממ, 20/11/06 21:36

      ראה את הידיעה שמתפרסמת במקביל (פרנקפורט), ותחליט מה אתה מעדיף. אמנם יכול להיות שלגברת אין כוונות אולם היא יכולה להיות מנוצלת בקלות ( ראה את מקרה אן מרי מרפי בלונדון 1985 ,כיצד ניצלו אישה בחודש חמישי!!), כמו שלמדנו אם יש ספק אז אין ספק!

      הגב לתגובה זו

      • היא הייתה בדרך החוצה מישראל והושפלה רק בגלל שהיא אשת שמאל (ל''ת)

        ברק, 20/11/06 22:01

        הגב לתגובה זו

        • היא היתה ברכה פנימה ולא החוצה (ל''ת)

          לא, 20/11/06 22:18

          הגב לתגובה זו

      • שטויות

        מערך הגנה, 20/11/06 22:27

        אשתי בריטית ואנחנו עוברים את התהליך כל פעם מחדש בארץ. הבודקים בנתב''ג חסרי כל נימוס אלמנטרי. פשוט בורים בלי שום קשר למקצועיות. זה איכשהו מסתדר עם ישראלים, אנחנו רגילים ליחס המגעיל בצבא, במשרד הפנים/הרישוי וכל השאר, אבל על זרים זה עובד רע מאוד. וחבל.

        הגב לתגובה זו

        • אם היית יודע שזה כדי להקל על שניכם , היית מבין

          למה אתה חושב ש, 20/11/06 22:40

          היא כזרה עוברת בידוק אחר מהבידוק שלך, וכל העיכוב זה כדי לקצר לה את הבידוק, לטובת שניכם

          הגב לתגובה זו

          • אין בעיה עם הבידוק, יש בעיה עם האופן (ל''ת)

            מערך הגנה, 20/11/06 22:49

            הגב לתגובה זו

    • טוב מאד, שלא יבואו! בטח עוד ''פעילי שלום'' מחרחרי פרובוקציות!

      הם לא אהבו את, 20/11/06 22:24

      טוב מאד, שלא יבואו! בטח עוד ''פעילי שלום'' מחרחרי פרובוקציות!
      הם לא אהבו את ישראל גם קודם!

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      רני, 20/11/06 22:51

      הגב לתגובה זו

    • בנתבג מתייחסים לתיירים

      יוסי, 20/11/06 22:52

      כאילו הם טרוריסטים

      הגב לתגובה זו

    • לא נורא. החברים שלך לא חסרים כאן. (ל''ת)

      רנה, 21/11/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''התהליך כולו לווה ביחס מזלזל ובוטה. ''??

    אחד שחושב קצת.., 20/11/06 21:26

    וואלה???
    באמת....
    את ממש חכמה מיכל את יודעת....
    אמא שלך באה לסייע לאוייב ואת חושבת שאנחנו נמטיר עלייה סוכריות ופרחים??

    הגב לתגובה זו

    • האם מסיק זיתים זהו סיוע לאוייב?

      דני ב., 20/11/06 21:38

      אולי האוייב הם יושבי הגבעות שמתנכלים למסיק הזיתים?
      אולי האוייבים הם אלה שכורתים את העצים ושורפים אותם.
      אולי האוייב הם אלה שמכים ילדים בדרכם לבית הספר.

      הגב לתגובה זו

      • כדאי שתבדוק את העובדות לפני שאתה משמיץ

        יואב, 20/11/06 22:17

        האם מישהו הצליח אי פעם לתפוס מתנחלים שכורתים עצים ומתנכלים למסיק? בכמה מדובר? ומי מכה ילדים?
        לא צריך להאמין לכל ספין תקשורתי

        הגב לתגובה זו

        • גם את חוליית בת עין, שהכינה חביות נפץ ליד בית ספר בי-ם

          חיפאי, 20/11/06 23:45

          שיחררו הבייתה !

          שלא נדבר על פיגועי ירי נגד מכוניות פלשתיניות.
          חוצמזה יש תלונות של חיילים שנאלצים להגן על מתחלים בשעה שהם גורמים נזק לרכוש של פלשתינים !


          המשטרה לא עוצרת כי המשטרה לא מגנה על פלשתינים, זה הכל.

          הגב לתגובה זו

          • משחררים כי בסוף מתברר למרבה הבושה שזה פרובוקטורים שב''כניקים

            ססב, 21/11/06 01:28

            כפי שהיה עם ''מחתרת'' אי''ל

            הגב לתגובה זו

      • הISM אירגון טרור לא תברח דני (ל''ת)

        תומך לחימה, 20/11/06 22:40

        הגב לתגובה זו

      • אולי האויב זה מי שמכריז שהוא יזרוק אותך לים?

        ניר, 21/11/06 01:05

        אולי האויב זה מי שיורה קסאמים על שדרות ואשקלון?

        אולי האויב זה מי ששולח מחבלים מתאבדים להתפוצץ באוטובוסים ובתי קפה?

        סתם, אולי.

        הגב לתגובה זו

    • ולמה לדעתך הפלסטינאים זקוקים לעזרה בעת המסיק?

      עץ זית, 20/11/06 22:20

      כי ה'מתנכלים' עסוקים בצייד מוסקים.

      הגב לתגובה זו

      • הם צריכים עזרה כי הם עסוקים רוב

        מיקי, 20/11/06 22:58

        הזמן באימונים בנשק, בהכנה לפיגועי התאבדות, ובלימוד ''דיני הסיף'' של מוחמד ואללה.

        הגב לתגובה זו

    • זה ידוע שהנאצים היו חוקרים אנשים לשעתיים.

      דניאל, 21/11/06 05:58

      זה לא שהנאצים רצחו מליוני אנשים.
      פשוט מעליב את הזכר של הנרצחים .אם היה כאן משטר נאצי היו דופקים לה כדור בראש בירידה מהמטוס.

      הגב לתגובה זו

    • ה''אויב'' איננו הפלסטינים

      אילה, 21/11/06 07:54

      ''אויבי'' המדינה הם האזרחים המצדיקים טרור, התעללות והשפלה של פעילי שלום. ''ה''אויב'' הכי גדול הוא הגזענות וההסתה נגד ה''אחר''.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    טוב מאוד! שלא תחזור

    ישי, 20/11/06 21:24

    לעבור את השואה זה לא תרוץ לתמיכה באויב.‏

    הגב לתגובה זו

    • תרומה

      אנטי, 21/11/06 03:08

      הרמתי בשמך (ישי מרכז) תרומה על סך $50 לארגון הדואג לפליטים פלסטינים בשטחים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לה תסמונת הזדהות עם האוייב - שתחזור לדנמרק

    שלום, 20/11/06 21:17

    נמאס מהם..

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה

      יויו, 20/11/06 21:30

      מביש לקרוא כזאת כתבה אחר כך לא פלא ששונאים אותנו בכל העולם?
      רק אצלנו יכולים עובדי נמל התעופה לנהוג באזרחים כאילו הם ''סוג ב'' וכשמעירים להם אוי ואבוי אני אפילו לא רוצה לחשוב על זה

      הגב לתגובה זו

      • רק יוֹיוֹ אמיתי יכול לכתוב תגובה כזו (ל''ת)

        טפשית! וכי יש, 20/11/06 21:48

        הגב לתגובה זו

      • אני לא מתפלא ששונאים אותך . אגב , גם אני לא מאוהב באנשים כמוך.... (ל''ת)

        טימי, 21/11/06 10:37

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מאוד מקווה שהישראלים לפחות יבינו את הצורך בחקירות

    דרום, 20/11/06 21:05

    זה כמובן כואב שאשה ניצולת שואה עברה את זה. אבל התהליך עצמו בלתי נמנע מדי פעם.

    הגב לתגובה זו

    • צורך בחקירות????? ממש סיכון ביטחוני

      גיא, 20/11/06 21:46

      סיכון בטחוני בת 70
      מאיימת על ביטחון המדינה...

      מעניין מה עורר את חשדם של המאבטחים שנזעקו להגן על העוברים בנמל התעופה...

      אישה זקנה שנכנסת לארץ.. אפילו אין להם את התירוץ של מראה חשוד

      הגב לתגובה זו

      • גם על נשים בהריון אמרו את זה ובכל זאת הפלשתינאים שלחו נשים וחולים

        גנית, 20/11/06 22:47

        כבר היה חולה שניצלו את ההומניטריות שלנו לאפשר לפלשתינאים לקבל טיפול רפואי בבית חולים ישראלי (ותראו לי עוד מדינה שהיתה עושה את זה) והוא היה פעיל טרוריסטי.

        גם נשים בהריון הם שלחו וגם אז תמימים או מיתממים כמוך אמרו- מה הסיכון הבטחוני.

        הגב לתגובה זו