• 93.

    אם משאירים את גבי - לפחות תאזנו (ל''ת)

    את התוכנית עם, 22/11/06 17:06

  • 92.

    עברתי

    אזרח שפעם אהב, 22/11/06 17:05

    כן. עברתי לגל''צ בעקבות גבי
    יש שם תוכנית נפלאה ושנונה בדיוק באותה שעה.
    נסו

  • 91.

    גזית פוגע

    איו תמורה, 22/11/06 17:03

    גזית פוגע בציבורים רבים
    (הוא גם מועיל לעיתים אך אין זה מתיר לו פגיעה חסרת רסן במי שחושב אחרת ממנו)

  • 90.

    גזית החזיר את הכבוד האבוד לרשת ב'

    אזרחית, 22/11/06 08:29

    במשך תקופה ארוכה , לא היה טעם לטרוח להאזין לרשת שהלכה והתדרדרה. מאז בואו של גזית, אני מאזינה 'באש ובמים'. שוה כל רגע, אין טוב ממנו בכל המדינה. יש אנשים שלא מסוגלים לשמוע דברים לא נעימים. שיסגרו את הרדיו. לנו, האנשים שיש שכל בקודקודם - גזית הוא מתנה יקרה, ונדאג שימשיך לשדר למרות המטורפים הנקראים ''זכות הציבור לדעת''

    • כמה ברור מאיפה באה התגובה... (ל''ת)

      אזרח, 22/11/06 12:10

  • 89.

    הביתה מר גזית הביתה

    מורא העמוראי, 21/11/06 22:10

    מרכולת שחוקה מורעלת דוחה וחד צדדית. זה כל הסיפור. ואיננו חייבים להמשיל לסבול זאת. לך הביתה מר גזית.

  • 88.

    גזית הביתה, נמאס מהחד צדדיות בתוכנית (ל''ת)

    מאיר, 21/11/06 20:41

  • 87.

    את המנגינה הזו חייבים להפסיק

    אהוד, 21/11/06 14:37

    מטיבן של חונטות לשמר את עצמן. גזית הוא חבר כבוד בחונטה השמאלנית המרשה לעצמה להשתמש בניכסי הציבור והמדינה כדי לפעול נגד המדינה ולהפיץ את הרעל השמאלני.
    חיבים להפסיק זאת

  • 86.

    גבי גזית ''ירום הודו''

    רבקה בנחיל, 21/11/06 14:06

    מדובר בשחצן סידרתי שאני מקווה שתמצא הדרך ובמהרה להעיפו מכס מלכותו

  • 85.

    לסלק את הארוגנט הבולשביקי!

    ד''ר ירוסלבסקי, 21/11/06 13:45

    הארוגנט מגיע למשרה ממשלתית מדיסציפלינה שמאל-פאשיסטית המשתלטת על אמצעי התקשורת במסגרת כוונתה להשתלט על התודעה.
    הקליקה השתלטה גם על מוקדי ההחלטה וכך, כאשר רוב הציבור לא רוצה את הארוגנט מול המיקרופון, דואגת הקליקה להשליט אותו עלינו בכוח, ובמימון האגרה שלנו.
    תנו לארוגנט פעם לעבוד בחוץ, ללא המטרייה השמאל-פאשיסטית ותראו כמה קטן וזעום הוא קהל מאזיניו!
    החוצה! הביתה!

  • 84.

    כל הכבוד לאגודת לדעת! שיצליחו (ל''ת)

    איש החרגול, 21/11/06 12:46

  • 83.

    גס רוח ובוטה - קחו לו את המיקרופון (ל''ת)

    חיה מאור, 21/11/06 12:45

  • 82.

    עברין מקבל פרס

    יעל, 21/11/06 12:35

    במקום להענש
    גבי גזית מקבל חוזה חדש עם משכורת מפוצצת

  • 81.

    גבי גזית אתה גאון! אל תוותר אנחנו איתך!!!!!!! (ל''ת)

    ליאור, 21/11/06 12:28

  • 80.

    זכות הציבור לא לדעת..דתיים מטורפים ימניים!! (ל''ת)

    טוסו לאיראן!!, 21/11/06 12:27

  • 79.

    יש לגזית המון מאזינים מאוד מרוצים ואתם קוראים ''שמאל'' (ל''ת)

    לכל מה שהוא לא, 21/11/06 12:25

  • 78.

    באף מקום בעולם (חוץ מבעולם השלישי) העיתונות העיקרית לא מחוגי שמרנים

    בתקשורת ממומנת, 21/11/06 12:14

    הרי יש לכם (לימנים) טענות גם נגד העיתונות הכתובה-והיא לא ממומנת מכספי ציבור.

    למה מקור ראשון והצופה לא תופסים את מקומם של ידיעות ומעריב??
    או משתווים אליהם,פחות או יותר?
    מי ומה מפריע להם??

    השמרנות (פוליטית או חברתית וכו' מאוד מצמצמת ותוחמת, מגבילה,--- לכן היא יכולה להיות רק ''נישה'' ולא עיתונות במיטבה בכללי).

  • 77.

    גבי גזית תעשה לי ילד............אתה מקסים מצויין דרוש מנהיג (ל''ת)

    דרוש מנהיג, 21/11/06 11:16

  • 76.

    אם על פי המאזינים מתקבל רושם שגבי גזית שמאלני - אז שיחשוב למה

    יופיטר, 21/11/06 10:30

    ועוד יותר מדוע הוא חושב שעליו לבטא את דעותיו , ועוד יותר למה הוא חושב שעלינו לדעת את זה? שילך לפוליטיקה להשמיע דעות פוליטיות הרדיו הממלכתי הוא מקום למנף את דעותיו ,

  • 75.

    נמאס לי מכל השדרנים רדיו וטי וי בגלל שהם מביעים את דעתם - הפוליטית

    יופיטר, 21/11/06 10:19

    הגיע זמן שהענין הזה יפסק ! שידווחו וישאלו ויציגו בפני הציבור את הבעיות אבל יחדלו לאלתר להביע את דעותיהם גם לא בצורה עקיפה - מאזינים וצופים שימו לב כדי שלא ישתילו לכם מוח, הם הצליחו למכור לרבים מכם את קדימה - דבר שהיה ברור מלכתחילה שאין לו תקומה לא עם שרון ולא בלעדיו.

  • 74.

    גבי גזית הוא הטיפש שבתועמלני השמאל...

    גושקה טיף, 21/11/06 10:13

    יש מסוכנים ממנו.
    מי שחושב כמו ברווז , מאוהב בעצמו כמו ברבור , מטפח תדמית של יונה ומשאיר לשלשת על כל חבל כביסה לא יכול שלא להסגיר את השתייכותו למשפחת העופות.
    רק שלא יפיץ שפעת , בטעות....

    • ואתה מטפשי המגיבים עם דימויים של בן 6 (ל''ת)

      ואתה, 21/11/06 12:27

  • 73.

    איתן כבל , אני מאחל לך גבי גזית עד 120....

    רוגטקא, 21/11/06 10:08

    ברכה אמיתית.
    אם זה יכאב , אל תבוא לבכות לנו....

    • וזה בסוף מאוד אבל מאוד יכאב (ל''ת)

      מהתקשורת, 21/11/06 10:51

  • 72.

    זה שיש מכורים לתוכניתו , לא מעיד על איכותה....

    מכור לסמים, 21/11/06 10:07

    האיש תועמלן , נרקיסיסיסט , בעל יושרה כשל שלי יחימוביץ.
    לא יחסר לאף אדם חושב.
    ובקשר למכורים - שיסתפקו בענת דוידוב או בפארלי שחר....

  • 71.

    שליפות עם מנכ''ל ''זכות הציבור לדעת''

    מנש, 21/11/06 09:58

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/508/131.html

  • 70.

    די כבר נודניקים

    אפי, 21/11/06 09:36

    כשאורי דן קיבל במה ביומן שישי עתרתם ? כשמחצית מלוח השידורים של רשות השידור (רדיו וטלויזיה) היתה שלמונים פוליטיים ואישיים עתרתם ?
    קומיסרים - שה מה שאתם.

  • 69.

    החסרים בריונים אנו?

    טוב, 21/11/06 09:28

    לא חסר במדינה הזו בריונים ואלימים -גם מילולית.
    לא צריכים אחד כזה גם ברדיו, ועוד ממומן מכספי הציבור.
    בלי קשר לדעותיו המאוסות-הבנאדם חייב לרסן ת'עצמו.
    ויפה שעה אחת קודם.

  • 68.

    די מספיק עם המחלה ששמה גזית

    מכירה את המחלה, 21/11/06 09:21

    כמי שמכירה את האדם קצר אבל אינטימי ברור שמדובר באדם שסובל מפיצול. האדם הזה כותהב תחת שמות את כל ההודעות הטובות כאן. . הרי כולם מכירים איך הוא כותב דברים תחת שמות של אחרים. כל כך מסכן ערירי ובודד שזה קשה מנשא.
    ואני יודעת אותו

    • אכן קיימת מחלה קשה - הנפש..הנפש... (ל''ת)

      טיפול נפשי דחוף, 21/11/06 10:56

    • מי שמדבר על מחלות (ל''ת)

      יא חבורת תת רמה, 21/11/06 12:26

  • 67.

    למקטרגים

    פאול, 21/11/06 09:09

    סוף סוף ישנו כתב רדיו שלא נכנע
    ללחצים מלחצים שונים ואומר מה
    שהוא חושב,הלואי והיו עוד כמה
    כמו גבי גזית.
    ולך גבי כל הכבוד. ישר כח.

  • 66.

    תקשורת שמאלנית לא אמינה. לא מאמין לדיווחיה המגמתיים שיוצרים דעת קה (ל''ת)

    אליקו, 21/11/06 08:48

  • 65.

    מאזינה מעט לתוכנית בגלל גזית כל פעם שמאזינה הוא מעצבן אותי

    יופיטר, 21/11/06 08:41

    בגללו למשל ענין המניות של חלוץ סולף וכך נשאר- יש בו היסטריה כל שהיא בכל נושא שהוא מטפל , התביעה מוצדקת לדעתי -אם כי לא יודעת מה יהיה פסק הדין

  • 64.

    נתן זהבי המלך!!! (ל''ת)

    JOOP, 21/11/06 08:37

  • 63.

    למרות הכל ואף על פי נוע תנוע הכל דיבורים עם אבני הגזית (ל''ת)

    איינשטיין, 21/11/06 08:19

  • 62.

    שיעוף הגס רוח הזה! (ל''ת)

    רוני, 21/11/06 05:54

    • אני לא יודעת אם הוא גס רוח אבל יש בו גסות רוח (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 08:43

  • 61.

    גזית מעמיד במקום את כל האינדיאנים

    מיכאל, 21/11/06 04:38

    ובגלל זה הם מתרגזים כל כך

    • הגישה המתנשאת אינה מתאימה לתפקיד מכספי הציבור

      עידית, 21/11/06 06:09

      ולא ידעתי שהעבודה שלו היא להעמיד ''אינדיאנים'' במקום.

      שילמו לו כסף להיות שדר ולא לרדות ולהעמיד במקום אנשים תוך כדי התנשאות בשל דיעה פוליטית שונה משלהם.

      התגובה הזאת משרתת את העתירה.
      יש לצרפה כעדות לדרך שבה נתפסת עבודתו של גזית בעיני האדם הפשוט.

      • עידית תגובה לענין אני איתך (ל''ת)

        יופיטר, 21/11/06 08:45

    • מי באמת האינדיאנים ?

      אבי, 21/11/06 07:36

      לך תקרא עיתון הארץ כל בוקר ותבין שאתה בכלל מקבל מגזית את שולי החדשות והאמת כפי שנוח לו .
      הכל חלקי עובדות בשם האגנדה

    • גזית יוצר אינדיניות- אז מה הפלא ? (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 08:44

  • 60.

    ניחא שהוא אגרסיבי ומלא לעג, למה מכספי הציבור משלמים משכורת כזאת

    תמי, 21/11/06 02:45

    יכלו להחזיק כמה וכמה אנשי תקשורת במשכורת הזאת ולא ברור לי מה בדיוק יכולותיו הקסומות שמצדיקות משכורת שגבוהה משל שופט בית משפט עליון או רופא מומחה.

  • 59.

    גבי גזית אין כמוך! לא פלא שכולם מפחדים ממך (ל''ת)

    ארז, 21/11/06 01:45

    • ארז, גלית וכל אלה שמתחנפים (אלא אם אתם אדם אחד): זה לא רדיו פרטי של (ל''ת)

      של השמאלנים, 21/11/06 03:23

      • וגם לא של הימנים - תשמעו ערוץ 7 (ל''ת)

        joop, 21/11/06 08:22

        • ערוץ 7 אינו מתיימר להיות ממלכתי

          יוסי, 21/11/06 16:56

          הציבור משלם, אם ירצה ואם לא, את משכורתו הענקית של גזית. ערוץ 7 מתקיים מתרומות וולונטאריות.
          למה לא תציע לשמאלנים להשתמש בעיתון קול העיר?

    • אין לי מה לפחד ממנו אני סתם אזרחית שלא סובלת את ההתנפלות שלו על

      יופיטר, 21/11/06 08:48

      כל נושא, אי אפשר לחיות יותר עם ההיסטריה בכל נושא - צריך קצת לחשוב בשקט במדינה, היא כבר השתגעה לגמרי מהכל מהתקשורת התזזיתית מהפוליטיקאים הספינרים ומהאויב המר.

  • 58.

    גזית כל הכבוד! אנחנו נתמוך בך בכל אשר תפנה (ל''ת)

    יעל, 21/11/06 01:44

  • 57.

    האדם הנכון והאמיתי וללא ספק האמין ביותר בקרב אנשי החדשות (ל''ת)

    מאזינה, 21/11/06 01:26

    • 2 הפקידות ברשת ב' עובדות קש בלטקבק אה? או שזה השמאל הקיצוני ער ? (ל''ת)

      לילה טוב,, 21/11/06 03:19

  • 56.

    סוף סוף (ל''ת)

    אריק, 21/11/06 01:11

  • 55.

    גזית הביתה (ל''ת)

    יוסי, 21/11/06 01:04

  • 54.

    גזית מעניין ןענייני לא לקקן אתם רוצים את יאיר לפיד?חחחחחחחחח (ל''ת)

    ציפי, 21/11/06 01:04

    • יאיר לפיד טוב לטעמי פי אלף. מותר לי לחשוב אחרת ממך? (ל''ת)

      אחד, 21/11/06 03:09

      • יאיר לפיד יותר דוגמן מעיתונאי!! (ל''ת)

        JOOP, 21/11/06 08:23

      • יאיר לפיד לא לענין כאן אבל צריך אותו לפחות בטלויזיה בשביל קצת שקט (ל''ת)

        יופיטר, 21/11/06 08:50

  • 53.

    גזית תמשיך אנחנו איתך (ל''ת)

    עפרה, 21/11/06 01:03

    • תפסיק להגיב לעצמך, טוב? (ל''ת)

      מיכל, 21/11/06 03:17

  • 52.

    הןא מקבל 50 אלף ש''ח בחודש על חשבונינו (ל''ת)

    זלמן, 21/11/06 00:16

    • אתה צוחק - מה באמת? אני מוכנה לצעוק על כולם בחצי מהמחיר (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 08:52

  • 51.

    לכל הימנים שמכפישים את גזית ,השאלה היא זו

    נחום קלי, 21/11/06 00:02

    אם הוא יפסיק לשדר ברדיו אתם חושבים שתפסיקו להיות ''הרעים''בסרט ששמו ''שראל''?זה תפקיד שלקחתם על עצמכם ומתברר שהוא נכתב במיוחד בשבילכם.

    • נחום, אתה מפספס נקודה חשובה:

      הימנים, 21/11/06 03:16

      לפני שאנחנו הרעים בסרט שאתה רואה במוח שלך, אנחנו גם אוהבים להרעיל קודם את הבארות (תשאל את סוהא), לאפות דם נוצרים עם המצות של פסח ועוד (את השאר תוכל לקרוא בדר שטירמר).

      אגב, יש לנו גם קרניים.

      ואנחנו תמיד טועים, ואתם צודקים.
      ובכלל לא גירשתם אותנו, ולא טיהרתם את אדמת חבל קטיף מיהודים. ולא עקרתם את 48 המתים מקברותיהם בגוש קטיף, ביניהם ניצולת שואה ונרצחי פיגועים וחללי צה''ל וילדים קטנים.

      ובכלל, לא מגיע לנו להיות אזרחים שווי זכויות כי אנחנו יהודים, תחזיר אותנו, נחום תקום, לאירופה.

      ואם עד עכשיו לא הבנת את מחאתנו על דבריך המרושעים, אז לך תלמד היסטוריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • לשקר אין רגליים אפילו שיש לו פה גדול

      דורון, 21/11/06 07:28

      כל מקום שהסמול דרך פה מראשית ימי הציונות נותר עם חורבן ושממה.
      ראה את התנועה הקיבוצית.

    • תיתפלא זה אחד או שניים לא יותר שניפגע כניראה מלשונו החדה של גזית (ל''ת)

      י.ל.פרץ, 21/11/06 08:17

      • זה לא אחד או שניים

        שדרותית, 21/11/06 08:50

        אני כבר שנה וחצי לא שומעת רשת ב' רק בגלל גבי גזית. ואני עושה זאת כי זו האופציה היחידה שלי למחות על העסקתו.

  • 50.

    גזי גבית , שדרן החצר האחורית של השמאל !!!! להעיף אותו כבר !!!!!!

    נועה, 20/11/06 23:34

    האיש הזה , שכח את תפקידו מזה זמן רב.
    והמשכורת ........600,000 לשנה !
    האם זה מוצדק ????
    איפה העיתונות הנושכת ??

    שתבדוק אם הגזית הזה שווה את המשכורת שהוא משלשל כל חודש לכיסו !!!!

  • 49.

    שם התנועה הזאת צריך להיות (לקרוא).

    אני, 20/11/06 23:33

    ''התנועה להחדרת הימין הקיצוני לתקשורת''

    • אולי כדאי לשם האיזון הדמוקרטי גם שמאל קיצוני וגם ימין קיצוני

      יופיטר, 21/11/06 10:25

      משומה השמאלנים לא חושבים שלימין יש גם זכות דמוקרטית להביע דעותיהם. ראינו מה קרה לעיתונאים ולנעמי שמר סתם דוגמא כשלא הסכימו עם השמאל - שיתבישו קודם כל ואחר כך ילמדו מהי דמוקרטיה ומהי חברות

  • 48.

    טפשים רודפי פרסום (ל''ת)

    דעת, 20/11/06 23:13

  • 47.

    לפטר אותו ואת חיים יבין והמבין יבין (ל''ת)

    יאיר, 20/11/06 23:08

  • 46.

    התוכנית היחידה המעניינת ביותר ! (ל''ת)

    עתונאי מעולה!, 20/11/06 22:57

  • 45.

    גזית מעולה עושה עבודה מקצועית וחשובה

    עודד, 20/11/06 22:33

    זכות הציבור לדעת .נראה לי שהשנאה שלהם לגזית חרגה מכל פרופורציה. גזית מקצועי ללא משוא פנים,

  • 44.

    כדאי לכם להעיף אותו - אתם רק מפסידים בגללו מאזינים

    רועי, 20/11/06 22:24

    כל פעם שאני שומע אותו אני סוגר את הרדיו.
    לא יכול לסבול את השחצנות והיהירות שלו

  • 43.

    להעיף את גזית מהרדיו!!! נמאס ממנו! (ל''ת)

    שדרן מגעיל!, 20/11/06 21:34

    • You too stupid to appreciate an excellent anchor!!!

      yardena, 20/11/06 22:45

      Israel supose to be a democracy, so whats wrong with his opinions?

      • ירדנה אין רע בדעותיו רק אנחנו ולא את משלמים לו משכורת

        יופיטר, 21/11/06 09:04

        גם אנחנו לא מתערבים את מי תעסיקי וכמה תשלמי לעובדייך - אם את בוסית - תתעסקי בעניניך בנייורק ואל תטיפי לנו על דמוקרטיה .

  • 42.

    עושה עבודתו נאמנה

    שוקי, 20/11/06 21:31

    גבי גזית ממלא את תפקידו כעיתונאי נאמנה.
    חבל שאין עוד רבים כמותו.
    גבי גזית - חזק ואמץ

    • באמת: בנאמנה - נאמנה לציבור הפרטי שלו (ל''ת)

      ירון, 21/11/06 17:01

  • 41.

    אף אחד לא מקשיב לתוכן הדברים של

    ספינר ספינוביץ, 20/11/06 21:21

    גזית.מקשיבים לצורה שבה הדברים נאמרים ולבידור שיש בצורה הזאת.גזית הוא מגדולי הבדרנים של הרדיו הישראלי.

  • 40.

    לפטר את גזית מיד!!! (ל''ת)

    יאיר, 20/11/06 21:01

  • 39.

    הגיע הזמן לטהר את רשות השידור ואת התקשורת הישראלית מאנשי שמאל!

    ג'ינג'י, 20/11/06 20:58

    בזכותם הרבה דברים טובים במדינה נהרסו! בגלל כל שומרי האתרוגים למינהם שיתגלו יותר כפצצות מתקתקות ורחוקים מאתרוג שהוא פרי מהודר!

    • הבעיה איננה שהוא שמאלני, אלא ההתלהמות שלו נגדי על חשבוני (ל''ת)

      ימנית, 20/11/06 21:35

      • את ימנית מתומצתת - פשוט תגובה דגולה (ל''ת)

        יופיטר, 21/11/06 09:06

  • 38.

    רק שכחתם להזכיר את המשכורת שאנחנו משלמים לו

    בוב, 20/11/06 20:50

    50 אלף שקל ל-20 תוכניות

    • שווה כל שקל

      אלעד, 20/11/06 21:22

      היחידי שפועל לתקון עוולות חברתיות!
      תמשיך כך גבי!

      • מי שמך לקבוע? ואני חושבת שהוא לא שווה גרוש.משכורתו ממומנת מכספי לא (ל''ת)

        פחות מאשר, 20/11/06 23:08

      • אפשר לתקן עוולות חברתיות בלי התלהמות ובלי התנשאות (ל''ת)

        יופיטר, 21/11/06 09:07

  • 37.

    רוצים להתלכלך פיתחו את הפח

    קובי לוין, 20/11/06 20:48

    גזית הוא זבל אדם טינופת מהלכת אין לו רספקט לאף אדם נראה לי שגם לאמא שלו אין כבוד כל מוצא פיו סירחון כזה שאפשר להריח דרך רדיו מן הראוי שלא ישדר בשום תחנה ואם הוא רוצה רייטינג חיובי שיביט ימינה או שמאולה ויראה שדרנים עם קלאסה כמו רשף ברקאי וילנסקי לא חסר טובים אז שיתפכח קצת הגורנישט' הזה

    • איך אתה מדבר? עוד תגובות כאלה ואני עוד אעדיף את גזית (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 09:09

  • 36.

    השדרן הזה-כולו הצגה אחת גדולה (ל''ת)

    פשוט גועל נפש, 20/11/06 20:48

  • 35.

    לפחות הוא לא משעמם אותנו לדעת...

    ב.ק., 20/11/06 20:48

    אני שומע הרבה את גבי גזית תוך כדי נסיעותי הארוכות. אני לא מסכים לדעותיו תמיד, אבל הוא יודע לעשות רדיו מעניין. אכזבתי הגדולה היא שהוא לא עשה מטעמים מהדיבורים של אולמרט ועמיר פרץ על גאידמק. אבל אולי לא שמעתי כי לא תמיד אני במכונית. בקיצור, אל תשימו במקומו מישהו שאף אחד לא ישמע.

    • אבל אותנו כן. הוא משעמם כי הוא צפוי כ''כ (ל''ת)

      יוחלף לאלתר!, 20/11/06 23:08

    • לא משעמם לדעת רק מעצבן לדעת (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 09:10

  • 34.

    הטוב ביותר ברדיו (ל''ת)

    משה, 20/11/06 20:39

    • גבי, הבנו, די כבר. (ל''ת)

      לא טמבל, 20/11/06 21:21

  • 33.

    גבי גזית הטוב ביותר הלוואי עוד כמה כמוהו , (ל''ת)

    תמר, 20/11/06 20:29

    • הלוואי שלא, וגם הוא יותר מידי. (ל''ת)

      יועף לאלתר!, 20/11/06 23:12

    • את חוזרת על עצמך לפחות תגווני (ל''ת)

      יופיטר, 21/11/06 09:12

  • 32.

    חדרה

    תמר, 20/11/06 20:02

    גבי גזית הטוב ביותר הלוואי עוד כמה
    כמוהו

  • 31.

    גבי גזית השדרן הטוב ביותר הלוואי עוד כמה כמוהו (ל''ת)

    מאזינה ומעריצה, 20/11/06 19:52

    • בת שלו? אישה שלו? אמא שלו? (ל''ת)

      מי את, מאמי?, 20/11/06 23:12

  • 30.

    גבי גזית הביתה! מאזינה רק לגל''צ- בגללו! (ל''ת)

    טלי, 20/11/06 19:49

  • 29.

    דווקא גזית היה מדבר כל שבוע עם מפונה בכיין אחר מגוש קטיף (ל''ת)

    קנה כל מה שהם, 20/11/06 19:46

    • תנו לי שידור שבועי ואני מבטיח לראיין כל שבוע איש שמאל בכיין

      נועם, 20/11/06 20:02

      יש הבדל תהומי בין לראיין פעם בשבוע ''מתנחל בכיין'' לבין זה שניתנת לגבי גזית השמאלן לבטא כל יום את משנתו הפוליטית ואת גסות הרוח שלו.

    • 29 - הלוואי ש''יפנו'' אותך כמו שגירשו אותם, ו''תתבכיין'' כמו שהם! אמן! (ל''ת)

      אען לך מושג אלו, 21/11/06 03:20

  • 28.

    האחד ויחיד!!!

    חני, 20/11/06 19:43

    מידי יום מחכים לשמוע את תוכניתו משעה 10 עד 12 וחבל שהתכנית לא משודרת 7 ימים בשבוע...

    • הא, זה אתה? (ל''ת)

      אנקור קטן, 20/11/06 20:02

  • 27.

    ''האיזון נמדד על פי סך כל השידורים''? מי באמת, מאזן את גבי גזית?

    מוטי שחר, 20/11/06 19:42

    אכן היה יכול להיות זה תירוץ מעולה לומר כי גבי גזית אמנם איש שמאל בוטה אבל מולו הציבה רשות השידור איש ימין שמאזן אותו.
    אלא שרשות השידור כנראה תתקשה להסביר מי בדיוק מאזן אצלה את גבי גזית.
    אין ברשות השידור שום איש ימין מובהק בעל תוכנית יומית ב prime time. על אחת כמה וכמה שבחיים לא תשמעו בשידור ביטויים כנגד השמאל, מורשתו והיקר לו בדומה לאלו שמר גזית מרשה לעצמו להשמיע כנגד אזרחים ש(אבוי) חושבים אחרת ממנו, כנגד היהדות וכנגד אנשי הציבור העומדים בראשה.
    אגב, המצב הזה קיים גם בגלי צה''ל. בשני ה''מוסדות'' אם יש איזו תכנית שבה משתתף איש ימין הרי הוא ''מאוזן'' בו במקום ע''י איש שמאל.
    לכן, האמת חייבת להאמר. גבי גזית אינו ''מאוזן'', כשם שאילנה דיין, רזי ברקאי, רפי רשף ואריה גולן (רשימה חלקית) מעולם לא ''אוזנו''. דוברת רשות השידור אינה מסוגלת לתמוך את טענתה בראיות.
    כלי התקשורת בישראל היו תמיד והינם גם כיום נכסי שמאל. הבעיה ינה שאת משכורתו של גזית וחבריו מממנים מסים של כלל הציבור ימין ושמאל כאחד.

    • 27-אמת לאמיתה (ל''ת)

      יעל, 20/11/06 21:49

    • אתה צןדק ןלכן אני תוהה אצל מי עובדת דוברת רשות השידור

      בוז'י עלמא, 21/11/06 08:17

      למיטב ידיעתי הגברת הזו אמורה להיות עובדת מדינה ולא עורכת הדין הפרטית של מישהו ברשות השידור.
      איך היא יכולה לומר שברשות השידור יש איזון מבלי להסביר על מה היא מדברת????
      כולם טיפשים?

  • 26.

    גבי גזית-מכר לנו את אמיר פרץ בבחירות האחרונות בלי גבול (ל''ת)

    משחק מכור, 20/11/06 19:37

  • 25.

    מי שהאזין היום לג.ג.גזית היה מבין למה הוא שדרן מעולה לא עשה לבנקים

    דוד, 20/11/06 19:36

    חשבון וטחן אותם במיקסר הגזיתי שלו
    בלי רחמים מה אתם רוצים הוא מדבר ברוח הזמן צריך לפעמים לתת אגרוף עם המקרופון .

    • באיזה קלות עובדים עליך עם הבנקים

      אבי, 20/11/06 20:41

      כל הקטע עם הבנקים היה היום כדי
      להמנע מדיווחים על הקאסמים או הבלאגן בדרום או בממשלה .
      הרי מהשידור הזה לא יצא כלום חוץ מדיבורים .
      ואיפה הוא היה כשהזהירו מדו''ח בכר

      • נכון;באמת,מצגת הזעם הקדוש הזו היתה מביכה. (ל''ת)

        דוד, 21/11/06 14:48

  • 24.

    בגללו הפסקתי לשמוע רשת ב (ל''ת)

    הוא ממש, 20/11/06 19:23

  • 23.

    הבן אדם ציני להפליא ושוויצר

    אסתר, 20/11/06 19:21

    הוא רק לוקה במחלת הציניות והגאווה אבל חוץ מזה הוא שדרן ועיתונאי טוב והתכנית טובה, הוא פשוט צריך להרגיע קצת זה הכל

  • 22.

    מעולה ללא כחל ושרק !!!!!!!!!

    mira, 20/11/06 19:20

    נכון הוא חד נכון לפעמים בוטה אבל כמעט תמיד ישר וצודק וזה כל כך מפריע להרבה ששששששש מה לעשות מזל שיש ולא רק אחד כזה . ישר כח אנחנו המכורים לצדך ......

  • 21.

    האיזון הלא קדוש

    תמר, 20/11/06 19:14

    גזית הוא לא שדרן נעים ולפעמים מתקרצץ או מתלהם מדי על ענין או אדם, אבל זה נראה כחלק מהשואו שלו והוא בלי ספק מיקצוען שכל תחנה מיקצועית ולא מיתחסדת היתה מיתברכת בשדרן כמוהו.

  • 20.

    לא חסרים לנו עצבים

    וכחן, 20/11/06 18:59

    הדעות שלו סתמיות ולא מעלות או מורידות וההצגה התוקפנית שלהן הופכת את קולו לרעש מיותר.

  • 19.

    דיעותי הפולטיות כשל גזית, אבל...

    דן, 20/11/06 18:57

    אבל אני ממש לא אוהב את הסיגנון הגס, הציני והשחצני, בו הוא בוחר לדבר.
    כל נושא שאינו תואם את תפיסת עולמו זוכה לליגלוג, חד מיימדיות ובוטות.
    רצוי להכניס למערכת שדרנים קצת יותר צנועים עם פתיחות לשונה מהם.

    • תגובה יפה! (ל''ת)

      --, 21/11/06 09:53

  • 18.

    תגידו,אלה מגלי צהל טובים יותר?? (ל''ת)

    חרטא ברטא, 20/11/06 18:56

  • 17.

    שדרן מעולה

    דני, 20/11/06 18:55

    הוא שדרן לאנשים חושבים (אינטליגנטים), וזאת הסיבה העיקרית לזה שהימנים/דתיים שונאים אותו.

    אבל מעבר לעקיצותיו כנגד הימין, הוא גם אחד מהשדרנים הבודדים שמפנים מנה גדושה מתוכניתם לחשיפת עוולות, ולא רק פוליטיות.

    חזק ואמץ, גבי.

    • ועוד דבר

      דני, 20/11/06 20:30

      גבי הוא אולי השדרן היחיד (חוץ מגאולה אבן) ששם את אורי דן במקומו הראוי באולפן - מחוץ לטווח הרמקול.

      • דני - פגעת בול בנקודה הנכונה. (ל''ת)

        JOOP, 21/11/06 08:34

  • 16.

    מתלהמים נכבדים:

    דיוגנס, 20/11/06 18:53

    גם לי זה קורה כל אימת שברדיו הציבורי שאני משלם את האגרה להחזקתו שאני מאזין שלא בכוונה לתוכניות שבהן מופיעים רבנים,מתנחלים וסתם הוזים מטעם כוחות ''עליונים'' {וכאן בסוגריים הבאים ציטוט מדברי ההבל של העותרים}
    אני נ(פוגע באמון הציבור ברשות ויוצר תחושה קשה אצל מי אשר דעותיהם והשקפותיהם אינן באות לביטוי הולם.) ,כי אני לא בדיוק מסכים עם אותם מפלבלי עיניים.
    אז מה גם את אותם מסיונרים נפטר מהרדיו?

    • הבעיה היא שאותם גורמים לא מופיעים במסגרת של שידורי אקטואליה (ל''ת)

      הלכה ההשוואה, 20/11/06 19:52

      • גאולה כהן

        דיוגנס, 20/11/06 21:36

        ועוד הוזים נוספים.

        • כהן לא מופיעה במסגרת של שידורי אקטואליה

          הלכה ההשוואה, 20/11/06 23:11

          אלא כפובליציסטית משודרת. והיא גם ''מאוזנת'' על ידי מגיש מן השמאל.
          בעוד גזית מקבל מיקרופון פתוח בשעת שיא של האזנה לרדיו, תחת איצטלה של שידור אקטואלי, מאוזן-אלק.

        • ההוזה היחידי כאן זה אתה דיוגנס!!

          איתן, 21/11/06 10:33

          אם אחרי כל המלחמות, כל פיגועי ההתאבדות וכל הקאסמים, נשארת אותו שמאלן קטן ולא חכם במיוחד, אז ההוזה האמיתי כאן זה אתה.
          תתעורר מהחלום הורוד שאתה חי פה, כי החלום הזה הוא רק בראש הקטן שלך.
          כולנו יודעים מי זאת התקשורת, ומספיק להסתכל על המחקרים שמוכיחים שהתקשורת נשלטת בידי גברים, אשכנזים, שמאלנים מאזור המרכז. תרצה או לא, ככה אומרים המחקרים.
          אז תסתכל קודם בעובדות לפני שאתה רץ ישר עם השם גאולה כהן, למרות שגם אם תסתכל זה לא נראה לי יעזור, אתה והשמאל הרי אף פעם לא נתתם לעובדות לבלבל אותכם.

    • למי מכל האנשים שאתה שונא יש במה אישית ויומית?

      ארוס, 20/11/06 19:59

      אצה לא מצטייר כהוגה דעות מבריק אבל בכל זאת אני תקווה שתבין את ההבדל.

      • גאולה כהן למשל

        דיוגנס, 20/11/06 21:35

        וכו'

        • אני בעד לתת לגזית מיקרופון לצד גאולה כהן (ל''ת)

          באותה תוכנית, 20/11/06 23:13

          • זהו כאן נפלת

            דיוגנס, 21/11/06 11:22

            כלומר אתהמודה שיש גם פתחון פה לימננים הזויים (גאולה כהן למשל) רק מה? לא מוצא חן בעניך כמות הזמן שעומד לרשותה.
            אז מנגד אומר לך שכל תוכניות ה''דת'' למיניהן לא משקפות את רוב דעתן של הציבור ומנגד אין תוכניות ''חילוןניות'' להכות במסיונרים המזוקנים.

        • כן, בוא נשווה באמת את שעות השידור שלהם.... (ל''ת)

          אוהד, 20/11/06 23:17

  • 15.

    אולי הרב אמר דברים מגוחכים ?? (ל''ת)

    כולה אגודה, 20/11/06 18:46

  • 14.

    לזרוק אותו צבוע! (ל''ת)

    אבי, 20/11/06 18:42

  • 13.

    גבי גזית-הראשון בשידור!!! (ל''ת)

    מלי, 20/11/06 18:42

  • 12.

    עד ש סוף סוף יש חושף ערוות בממלכתי

    אבי, 20/11/06 18:39

    אז קמים כמה נודניקים וקשקשנים
    גבי הוא הדבר האמיתי הנכון בזמן ובמקום

  • 11.

    זה דן שילון אבל קטן וגם הוא יגיע (ל''ת)

    לפח הזבל, 20/11/06 18:28

    • כולם מגיעים בסוף לאנשהו (ל''ת)

      גם גוש קטיף, 20/11/06 18:47

  • 10.

    אומ''ץ

    ורן, 20/11/06 18:27

    מי זאת חבורת הכסילים הזאת? על כבוד איזה רבנים עילגים הם שומרים?סוף סוף שדרן אינטליגנטי שלא עושה חשבון עם אף אחד.

    • עכשיו אפשר להבין למה אולמרט בשלטון ופרץ שר הבטחון (ל''ת)

      עמלות הבנקים, 20/11/06 19:19

    • אם הוא חי על חשבון הכסף שלי אז הוא צריך לתת חשבון לציבור (ל''ת)

      משלם המיסים, 21/11/06 02:41

  • 9.

    לפטר את גבי גזית

    מיקי, 20/11/06 18:21

    הוא לא ראוי שהיות שדרן, שיהיה פרשן שמאלני..

  • 8.

    מדוע נטפלתם אליו ? הוא היחיד ?

    אילן, 20/11/06 18:20

    איני מבין מדוע דוקא הוא נבחר הרי מרבית אלו שניתנה להם גישה למיקרופון או למצלמה (על חשבוני ובמימוני דרך אגב ) עושים שימוש בעבודתם לקידום והפצת דעותיהם
    האישיות .
    כמובן תוך איזון ללא פגיעה ברגשות הדעות המנוגדות ותוך שמירת עקרון חופש הביטוי (אם זה מתאים לתפישת עולמם ).
    לא לחינם הם מכונים תשקורת .
    נדרש ניקיון כל אורוות התשקורת הישראלית .

    • התייאשנו מלנקות, אז לפחות שיהיה איזון.

      גל, 21/11/06 14:47

      אם עיתונאים כבר זרקו מזמן את אשליית האובייקטיביות, אז יש צורך ליצור איזון בשידור הציבורי בין אנשי ימין ושמאל. איך השמאל, שמדבר גבוהה גבוהה על חופש ביטוי ומתנגד לכל רמז של סתימת פיות, לא רואה את זה?!

  • 7.

    מחכה כבר להגיד ב-ר-ו-ך ש-פ-ט-ר-נ-ו!!! (ל''ת)

    אילן, 20/11/06 18:10

  • 6.

    הניחו לגזית, הוא שדרן מהמעלה הראשונה

    משה בו דק, 20/11/06 18:06

    אפילו דברים שמקוממים אותי נאמרים
    בפיו בחן רב.

  • 5.

    והוא גם השכן שלי!! (ל''ת)

    א.ב. יהושע, 20/11/06 18:03

    • גם שלי (ל''ת)

      גדעון לוי, 20/11/06 20:08

  • 4.

    גבי גזית

    חיים, 20/11/06 18:02

    תמיד ,אבל תמיד, האמת כואבת!

  • 3.

    חיפה

    יוני, 20/11/06 18:02

    גבי גזית הוא תותח רדיו, עיתונאי אדיר וכל דקה שלו בשידור היא הנאה צרופה.

    • מילים כדרבנות (ל''ת)

      אנני, 20/11/06 20:01

  • 2.

    תזרקו אותו - טפיל שמוצץ את כספי הציבור (ל''ת)

    דורי, 20/11/06 18:01

    • מה הוא מתנחל????? (ל''ת)

      JOOP, 21/11/06 08:36

      • לא, הוא רק היה פעם מתנחל - להפתעתך (ל''ת)

        חים, 21/11/06 11:39

  • 1.

    עזבו אותו !!! הוא מותק מותק מותק !!! (ל''ת)

    ח''כ קסאם קסאם, 20/11/06 17:51