• 38.

    סתם חתיכת זבל! התחיל עם חברה של מישהו אחר. שיילך לעזזאל ושישרף בגיהנום (ל''ת)

    גיא, 31/07/11 05:39

  • 37.

    למה עצרו אותם? למה לא רצחו אותם ואחר כך מילאו דוח כאילו הם תקפו?

    Y, 22/07/09 22:05

    זה היה מנקה את המדינה מעוד כמה חלאות.
    עכשיו מה? יתנו לאחד מאסר עולם יעני, שיוקמב ל 25 שנה, ואחרי שליש זה יהיה 17 שנה. אז עוד שבע עשרה שנה הם יצאו, בגיל ארבעים לערך, כל החיים לפניהם, ואנחנו נהיה שוב בסכנה. שבע עשרה שנים עוברות מהר.

    הגיע הזמן שההקצבה תתאים לתוחלת החיים העכשווית. רוצח בן 25 לא צריך לצאת מהכלא לפני שהוא בן 65. מכאן שההקמבה צריכה להיות 60 שנה, עם ניכוי שליש: 40 שנה.
    והארץ תשקוט ארבעים שנה.

  • 36.

    רעות את גיבורה אמיתית כל המדינה והמשטרה צריכים (ל''ת)

    את האומץ שיש לך כל הכבוד!, 06/07/09 01:05

  • 35.

    בטח יקבלו חנינה ויצאו עוד 10 שנים כרגיל''מדינת חוק'' (ל''ת)

    מיסכן רענן , ילד מתוק, 06/07/09 01:04

  • 34.

    נאי מאחלת לבני משפחת אבוטבול

    ליזה , 05/07/09 15:33

    שימותו אחד אחד בדיוק כמו שנרצח הילד האומלל הזה רענן
    ליבי נצבט מקריאת הדרך בה נרצח הילד הזה
    משפחת איומה.חבל שהאם לא הייתה עקרה
    אמן והרוצח הזה ירקב כל חייו בכלא

  • 33.

    העונשים בישראל מעודדים עבריינות !!! (ל''ת)

    עונשים.., 05/07/09 06:20

  • 32.

    הערסים האלה הם התחלואה הכי גדולה בחברה שלנו

    אופיר, 04/07/09 23:47

    כן כן, אתם שהולכים עם הגורמטים והסכינים בכיס ומקשיבים למוסיקת ''דיכאון''.
    כן כן, אלה שלא הולכים לבית ספר ומעדיפים לשבת מחוץ לו ולהציק לילדים שעוברים.
    אחרי זה גודלים לתוך העולם של העבריינות, הם הסיפור העצוב של ההורים שלהם, שבד''כ לא שונים מהם.

  • 31.

    רענן לוי והחברים שלו היו נערים רגילים

    ראשונאי, 24/08/08 14:02

    ממש לא כאלה שמתחילים קטטות או משתתפים בקטטות, להיפך, ילדים טובים שמתרחקים מהדברים האלה.. יכול להיות שזה קשור לאלכוהול או למילה לא במקום, אבל מפה ועד רצח בדריסה ודקירה- מה אנחנו בעיר האלוהים? זה אחד הסיפורים הכי נוראיים ששמעתי, כיוון שאני מכיר את החברים של רענן, והם היו ילדים טובים , לא ערסים ולא עבריינים, רענן הוא פשוט קורבן

  • 30.

    רעות רובין

    ל..., 13/06/07 20:21

    רעות את בחורה אמיצה איני יודעת אם הייתי מסכנת את חיי בצורה כזאת ואם הייתי מסוגלת להקריב את אהבת חיי אבל גם המצפון לא בטוח שהייתי יכולה להמשיך לחיות ככה או ככה... אבל לפחות עזרת במה שיכולת להרבה אנשים במיוחד לאותו קורבן תמים....אני בטוחה שאם הייה אפשר להחזיר את הגלגל לאחור לא היית פותחת תפה לעולם... אי אפשר לשפוט אותך למרות הכל ואני מקווה שיבוא יום ואבי יבין ויסלח

  • 29.

    רות אוהבים אותך

    קובי, 23/03/07 16:55

    מקוים שהתקופה תעבור ותחזרי לחייך ולהיות מדהימה כמו שאת אוהבים אותך התאומים

  • 28.

    חבר של רענן

    eyal, 13/03/07 21:21

    אני הכרתי את רענן שעבד איתי בייחד בחברת מסויימת. אני רוצה להגיד לכם שאדם מקסים כמוהו לעולם אבל לעולם לא היה מיסתבך בדבר כזה. לדעתי הוא קורבן הנסיבות בזמן הלא נכון במקום הלו נכון. ילד מקסים ומתוק שכולנו אהבנו לבלות איתו בהפסקות. פשוט מלאך. יהי זיכרו ברוך

  • 27.

    זה לא יאומן מה שאנשים עושים... (ל''ת)

    ...., 03/12/06 21:43

  • 26.

    כנעט שנתיים אחרי...בושה למשטרה

    עודד, 19/11/06 19:12

    אינני מומחה לפרשה, אבל למען השם...עם העדויות הקודמות לא הצליחו להביא אותם לדין בזמן?
    משטרה של קומבינות ופחד מפני העבריינים

  • 25.

    הם לא ישבו דקה בכלא מערכת המשפט פוחדת מעבריינים כאן (ל''ת)

    א, 19/11/06 18:34

  • 24.

    עונש חמור ביותר, שישלמו על פשעם. תנחומים למשפחת לוי.. (ל''ת)

    יוספה, 19/11/06 16:57

  • 23.

    תגובה לחבצלת השרון עו''ד בכירה מתגובה ל13

    רן, 19/11/06 14:58

    שימו לב עו''ד בכירה במדינת ישראל מגדירה את הרצח האכזרי והאגרסיבי ביותר כנפילה של נערים תמימים, אז חברה לא להיבהל אם מעדתם פעם ואם רצחתם פה ושם מישהו, זאת מעידה נורמלית לגילכם התמים והצעיר ויש עו''ד שתעמוד לצידכם - במושגים שאני גדלתי עליהם תמימות הוא לא בא לידי ביטוי בלרצוח ולא בלהתאכזר כמו חייה, תמימות היא לריב עד גבול מסויים, ולחוס על חיי אדם, כנראה את עו''ד לא תמימה.

    רק עוד נקודה אחת למחשבה מעניין מה תאמר אותה עו''ד מכובדת אם אשה תיתלונן על איזה גבר שהטריד אותה - לא באופן אכזרי - ובאופן שאין אפי' ראיות - ויתכן שזו עלילה - אז כולם יצעקו' 20 שנה בכלא', זה לא יקרה 'מעידה' תמימה. - תחשבו על זה זה עמוק. - אנחנו על הפנים איבדנו את הראש.

    • מה אתה מתפלא על עו''ד פליליים בכירים

      מיקי, 19/11/06 15:52

      הצורה שהם מגינים על נבלות גובלת בשותפות לפשע. בהרבה מקרים הם יודעים בבירור שהלקוח שלהם אשם, ובמקום להסתפק בנסיון להקל בעונש על סמך ילדות עשוקה וכו', הם מנסים בכל כוחם למוטט ראיות ועדים ולהוציא נבלות כזכאים.

  • 22.

    משהו שאינכם יודעים וכדאי לקרוא

    מנשה החיידק, 19/11/06 13:29

    צוות החקירה הראשון סגר את התיק למרות שהיה ברור שהם רצחו את רענן הילד המסכן כואב הלב עליו המשטרה סגרה את התיק מפחד ממשפחות הפשע רק לאחר התעקשות המשפחה על צוות חקירה חדש יש כתב אישום ואשמים ברצח שימו לב איזו מדינה צריך להתעקש ולהילחם על כל דבר כי אם לא הם היו חופשיים היום בגלל שוטרים תתי רמה

    • ואח''כ כועסים עלינו שאנחנו אנטי ממסדיים

      עארס עצבני, 19/11/06 18:33

      נותנים לנו פסיכולוגים ומה לא, המשטרה הזו משתפת פעולה עם משפחת פשע אתם קולטים את זה, ברור שלא תמשיכו בחיים הבועתיים שלכם

  • 21.

    עונש מוות (ל''ת)

    השופט, 19/11/06 13:20

  • 20.

    לא היה כל רצח-היתה מריבה והוא נתקל

    רפ''ק דני טביבא, 19/11/06 13:20

    בחפץ חד שמקורו לא ידוע

    • זה מצחיק אותך????

      אנונימי, 25/11/06 14:57

      חסר בושה

  • 19.

    למה נותנים לאנשים לצאת לבלות עם כלי נשק קטלניים??

    שבי, 19/11/06 13:15

    כל אדם שניתפס עם נשק קטלני באזורי בילוי בלי רישיון הוא רוצח ''עתידי'' והעונש על כך צריך להיות כעל מתכנן רצח... ( על העיריות והמישטרה מוטלת האחריות להגדיר אזורים אלו ) -- אין הגדרה כזו להחזיק סכין לצורך ''הגנה עצמית'' הסכין היא כלי תקיפה נטו

    • טעות. אסור להחזיק סכין בשום מקרה.

      זה החוק, 19/11/06 20:17

      סכין? להגנה עצמית?
      נו באמת...

  • 18.

    להכריז

    פקק תנועה, 19/11/06 13:13

    על מילחמה כוללת בפשע הישראלי לכל גוניו.

  • 17.

    לוי זעק

    אייל, 19/11/06 13:11

    תקראו מה עו''ד שלהם אומרים.
    \בסוף הפרקליטות תעשה איתם עיסקת
    טיעון והם יצאות אחרי עשר שנים מהכלא

  • 16.

    למה כולם מגיבים בעילום שם?צריך לחוקק עונש מוות לתתי אדם כאלו. (ל''ת)

    יוגב שיינר, 19/11/06 12:55

    • אני איתך אתה צודק, הם אנשים מפלצתיים

      עארסי לייט, 19/11/06 18:31

      אתם לא חיים בסביבה הזאת ואתם לא יודעים הם פושעים ממשפחת פשע, אפילו כלא לא יהיה מספיק טוב בשבילהם, מדליקים לך נר אחי, שהמלאכים ישמרו עליך מלמעלה.

  • 15.

    שיכנסו לכלא ומהר

    שר, 19/11/06 12:51

    אם הם נשמות טובות כול כך
    שיעשו נפשות בכלא לכל הרוצחים למינהם
    לא יתכן שחלאות שכאלה ימשיכו להסתןבב חופשי ולנשום אוויר פסגות
    הם סכנה לציבור כולו. אשמח לדעת שיקבלו 30 שנה בפנים.10 שנים תוספת על חשבון כל אותם נערים טובים שיוצאים בתמימות לבלות את יום שישי.

  • 14.

    לא נסלח (ל''ת)

    דקלה, 19/11/06 12:41

  • 13.

    הם צריכים להירקב בכלא לכל ימי חייהם,הם לא בני אדם (ל''ת)

    בן, 19/11/06 12:38

    • הם בסה''כ נערים תמימים שמעדו-

      חבצלת לוין, 19/11/06 13:21

      די ב10 שנים

      • ברור רק 10 שנים...כך תהיה לך עוד פרנסה בעתיד (ל''ת)

        אורן, 19/11/06 17:58

  • 12.

    ל-11, נשמות טובות?!!! תפסיק לבלבל ת'מוח! (ל''ת)

    תפסיק לקשקש, 19/11/06 12:37

  • 11.

    מכיר את הנאשמים

    מור, 19/11/06 12:31

    הם נשמות טובות שלא היו פוגעות בזבוב. מאשימים אותם רק בגלל הקשר המשפחתי שלהם.

    • והבחור מת מדום לב ללא קשר???? (ל''ת)

      קוקו, 19/11/06 12:37

      • כמה שילמו לך על התגובה הזו? (ל''ת)

        אזרח, 19/11/06 13:32

        • לציבור אתם רואים את ההבדל!

          יהודה, 19/11/06 18:24

          עארס רב בפה בד''כ, הוא לא תוקף אנשים סתם, אלה האריסטוקרטים משפחות הפשע, שמשחקים אותה מאפיונרים מתורבתים, הם אלה שעושים בלגאן ולכבוד הדפוק שלהם יש מחיר, אל תשכחו שהקורבן משלנו ואנו בוכים עליו;(
          עארס עני

    • הנשמות הטובות שלך ניסו להחיות אותו לאחר שרצחו אותו?

      רוצחים, 19/11/06 12:51

      חוצפן..
      נשמות טובות רוצחות אנשים?

    • מדוע שמרו על זכות שתיקה (ל''ת)

      מוחמד, 19/11/06 12:55

    • זה נכון לגמרי-גם אני אומר זאת

      יעלון דן, 19/11/06 13:22

      תרדו מהם

    • גם אני מכירה את הנאשמים .

      מיס פיגי, 19/11/06 16:01

      הם באים לפעמים לישון אצלי
      בדיר החזירים של המושב .
      להעניש כמו בסין .

    • מכיר את הנאשמים... חיות אדם

      לנקות את הרחובו, 19/11/06 20:20

      נשמות טובות? הצחקת אותי....

      הם פושעים בני פושעים. אנשים שאין להם ערך לחיי אדם.
      באופן אישי אני מפחד מהם פחד מוות, יש לי ילדים בערך בגילם, ואני יודע שהם כבר היו מעורבים בקטטות רבות. כולל חבר של בני שנדקר על ידם בעבר, ובגלל שמשפחת הנאשמים איימה על חיי משפחתו הם לא הגישו תלונה במשטרה.

      אני באופן אישי הגשתי נגדם תלונה אחרי שנודע לי המקרה ההוא, אבל כיוון שאני מכיר את הסיפור רק מעדות שמיעה (גם בני וגם הורי הנדקר) לא עשו עם זה כלום. גם עליי איימו אחרי הגשת התלונה, בפגיעה באשתי ובילדיי.

      מקומם של ''נערים''-מפלצות אלה בכלא, יחד עם הוריהם שחינכו אותם להמשך מסורת הפשיעה המשפחתית.

    • גם אתה כזו ''נשמה טובה'' ? או יותר נכון עוד ערס מטומטם.

      אופיר, 04/07/09 23:50

      הביעה איתכם הערסים, שתוך כדי שאתם דוקרים אחד את השני, אתם דוקרים אנשים חפים מפשע על הדרך.
      אין לי בעיה שתדקרו אחד את השני כי אתם בחרתם בנתיב הזה. תעזבו את כל השאר.

  • 10.

    בעניין עונש על פגיעה בזולת- אני באיסלאם

    אורי, 19/11/06 12:20

    או פשוט בהלכה

  • 9.

    ל 20 שנה לכלא מינימום עם עבריינים קשים

    אבוטבול, 19/11/06 12:17

    ואז, כשיכניסו להם לילה אחרי לילה, הם יזכרו בלילה הזה שבו לקחו חיים.

    • עאלק יכניסו להם, אתה לא יודע מי אלה האחים אבוטבול?

      עזרא, 19/11/06 12:29

      בוא נאמר שגם בכלא הם יחיו כמו מלכים...

      • אבוטבול משפחה מפחידה!

        שונא סכינאים, 19/11/06 18:21

        מי יתעסק איתם בכלא, שישבו בבידוד, אני מבקש מהשופט לא לוותר, הם מרגישים כמו מלכים ורוצחים חברים שלנו ואני נחשב כעארס, אל תכלילו, עארסים אמיתיים לא פוגעים באף אחד ק''ו אחד בשני, זה רק סגנון התנהגות, מקסימום תגרה בידיים, מה זה, סכינים זה לחולי נפש!!!

      • אתם חיים בבועה!

        דהן, 19/11/06 18:29

        20 שנה בכלא זה מתנה, תכניסו אותם לבידוד, חיות רעות רצחו בחור כזה צעיר, אין להם לב

      • וואלה צודק...

        מישהי, 20/11/06 09:45

        גם בכלא הם יחיו כמו מלכים, וגם לא ישארו שם הרבה זמן. מי יכול על משפחת אבוטבול???

      • תגובה ל-

        רוזנשטין, 27/11/06 18:46

        המשפחה הזאת חזקה בחוץ וגם לא על כולם יש משפחות יותר חזקות,בפנים והייינו בכלא הם מאוד חלשים,תראה למשל את אחד מהם (פראנסואה שניסו לחסל אותו בפנים פעמים)שיושב 5 שנים בבידוד באגף של טעוני הגנה,וזה מסביר את הכל,לענין ההסתגלות שלהם בפנים הוא ענין מאוד פשוט אם הם ישבו אם אנשים מסוכנים ששפוטים למאסרים ממושכים הם יצטרכו להוריד פרופיל ולהבין שאף אחד לא יעזור להם בפנים ,ואם הם יתנהגו כמו בחוץ ויעצבנו את האנשים הלא נכונים זו תהיה בעיה גדולה בעבורם, בכל אופן הנושא קיבל פרסום תקשורתי נרחב ולפי דעתי 'בכוונה' מה שאומר שהם הולכים לשבת ויש מי שמושך בחוטים לדעתי,אבל ומצד שני יש להם עורכי דינים טובים,והראיות בתיק לא מוצקות לטעמי ,בתיק שכזה נראה שהמשטרה תצטרך עד מדינה שיעיד ויפליל כי העדות שלה לבד לא נראה שתספיק,ולענין המשפחה הזו אין ספק שמדובר במשפחת פשע ותיקה ומסוכנת מאוד,אנשים שחיים על חרבם ולא בוחלים בשום אמצעי להשיג את המטרה אין ספק שאין להם ערך לחיי אדם כלל,מכל מקום הפשע לא משתלם אלא למי שמשלם,

  • 8.

    כלא זה לא מספיק. צריך קנס כספי גבוהה (ל''ת)

    רק ביד קשה, 19/11/06 12:15

  • 7.

    היא טועה

    חיים, 19/11/06 12:08

    מועדונים כן רוצחים. או יותר נכון גורמים לאנשים להוציא את הרוע שלהם החוצה ולרצוח.
    לא שמעתי שבספריה העירונית רוצחים, או במוזיאון.

    מועדון או פאב - אווירה רצחנית.
    מזל שמגזר שלי לא הולכים לשם.

    • מעניין מי זה המגזר שלך?

      יודע דבר, 19/11/06 12:39

      חרדי? דתי לאומי? ערבי? - תספר לי ואני אספר לך כבר מה המגזר שלך כן מעולל - אם כבר בהכללות עסקינן.

  • 6.

    לזרוק אותם לכלא לכל החיים. חלאות. (ל''ת)

    עמית, 19/11/06 12:05

  • 5.

    להתחיל להחמיר בעונשים הקלים...

    קול הצדק, 19/11/06 11:55

    אם תוכח אשמתם, אין ספק שהם יקבלו מאסר עולם ורק בעוד 25 שנה לכל הפחות ישוחררו השניים שהיו מעורבים ברצח הישיר. זה טוב וזה נכון - כל שנותיהם היפות תלכנה לאיבוד. אבל, לא היינו מגיעים לכך, אם את אותו פרנסואה אבוטבול המהולל, בן למשפחת פשע ורצח מהוללת לא פחות מנתניה, היו עוצרים ומרשיעים בעשרות עבירות שונות אחרות שהוא ביצע בעבר (ואני בטוח שידו היתה באיומים, מכות ואלימות וכו'). אין לזלזל בעבירות הקלות! הבינו את זה בניו יורק ובמדינת קליפורניה, והפשע שם צנח באופן דרסטי. עבירה ראשונה (ובתנאי שהיא אינה קשה מדי - כגון גניבה) - תהיה התחשבות מקסימלית בעבריין. זה סביר ונכון. עבירה שניה - החמרה רצינית בענישה! עבירה שלישית - בהתאם לאופי העבירה - חובת מתן עונש מינימום ללא שיקול דעת לשופט! גניבה (מכ סוג שהוא!) - 5 שנים לכלא, שוד - 8-10 שנים לכלא, סחר בסמים קשים - 15 שנה, אונס ורצח - מאסר עולם ללא אפשרות חנינה!
    מובן, כי אם אדם רצח או אנס ונתפס לראשונה - גם אז הענישה צריכה להיות קשה ונטולת פשרות. אבל לרוב, כל עבריין עובר שלבים עד שהוא מגיע לדרגות הקיצוניות. חייבים לדרוש מהכנסת לחוקק חוקים בהתאם!

    • אני איתך! איך אפשר להריץ עצומה בנושא? (ל''ת)

      יוסי, 19/11/06 12:28

    • זו הדוקטורינה של ג'וליאני וזה בערך מה שליברמן רצה להפעיל פה בארץ

      צודק לגמרי, 19/11/06 17:03

      או לפחות זה מה שהוא אמר שהוא רוצה לעשות

  • 4.

    ערסים - נמאסתם (ל''ת)

    Stout Viking, 19/11/06 11:46

    • מה הקשר עארסים, אלה חלאות.

      חני, 19/11/06 18:15

      עארסים לא דוקרים אחד את השני ולא היה סיפור עם הרוסי שרצח את הבחורר התימני באגרופים, אלה חלאות רוצחים וצריכים לשבת בכלא עד יומם האחרון, ימח שמם!

  • 3.

    ממש שחט אותו...לכאורה.

    והשוחט שחט, 19/11/06 11:45

    הם מסתובבים חופשי יותר משנה. עוד מעט הם ישתחררו לתמיד ואיפה טובת הציבור.

  • 2.

    למה אין פה תמונות שלהם?

    זיו, 19/11/06 11:35

    שכל עם ישראל יוכל לדעת ולהזהר

  • 1.

    הגיע הזמן לשקול פסק דין מוות על רצח

    אזרח, 19/11/06 11:24

    בכוונה תחילה.זה אמנם לא יחזיר את הרוצח למוטב,אבל זו אבידה שכולנו נוכל ללהשלים איתה..

    • צודק 100% (ל''ת)

      יום טוב, 19/11/06 13:00

    • אני בעד (ל''ת)

      אמיר, 19/11/06 13:02