• 72.

    בעיקבות הכתבה בטלויזייה

    פקק תנועה, 19/11/06 08:57

    על ראש עירית שדרות ומעשיו ושותפיו.אן פלא מדוע מדינת ישראל ניראת כפי שהיא ניראת מיסתבר שהנוסחא שהדג מסריח מהזנב. נכונה יותר מהנוסחאשהדג מסריח מהראש.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שדרות – מחדל מתמשך

    שי ברק, 18/11/06 23:57

    ממשלות ישראל מסייעות, במחדליהן למשגרי הקסמים
    מאת: *שי ברק


    לתומי הנחתי כי שדרות, הגם שהיא רחוקה מגוש דן, מהווה חלק ממדינת ישראל.
    תארו לכם שבמדינה אירופאית הייתה עיר של יהודים וזו הייתה מותקפת בירי רקטות. הממשלה באותה מדינה לא הייתה מסייעת לתושבי העיר הזו כנדרש ולא ממגנת את מוסדות הציבור בה כנדרש. הרי מיד היינו מזדעקים: ''אנטישמיות'' ובמידה רבה של צדק.

    שש שנים, סובלים תושביה של שדרות מירי הקסמים. הפחד, חוסר הוודאות, סכנת החיים, הפכו לחלק מהווים היום של תושבי שדרות.

    ממשלות ישראל, אלה שבראשן עמד שרון וזו שבראשה עומד אולמרט, לא מצאו פתרון שימנע בצורה מוחלטת את ירי הקסמים מרצועת עזה. אין זה אומר שפתרון כזה, מורכב ככל שיהיה, אינו בר השגה. אך לא בכך מבקש לדון מאמר זה.

    בין קסם, לקסם, מבקשים וצריכים תושבי שדרות לחיות, ללמוד ולעבוד. עד שתמצא ממשלת ישראל את הפתרון הנכסף ויופסק ירי הקסמים, חובה עליה על הממשלה לעשות ככל אשר לאל ידה, כדי לאפשר לתושבי שדרות להמשיך באורח חיים סביר.
    אין שום סיבה שתצדיק את המחדל באי מיגון הולם של מוסדות החינוך. תושבי שדרות ראויים גם לסיוע פסיכולוגי, סוציאלי ואף לסיוע כלכלי. רווחה כלכלית בעת כזו, יכולה לסייע גם להרגשה, לתחושת הביטחון העצמי ולשיפור האווירה.

    בעת כזו, מרבים לדבר על חוסנו של הציבור, על כך שאויבנו לא יוכלו לנו. חוסנו של הציבור לא יכול להתקיים רק מאופיים של האזרחים ומפעולות עצמאיות, חובה על הממשל לסייע ולבצר את חוסנו של הציבור, גם אם לצורך כך יידרש הממשל להקדיש את התקציבים הנדרשים.

    בחוק יסוד: ''כבוד האדם וחירותו'' קבע המחוקק בסעיף 1: '' זכויות היסוד של האדם בישראל מושתתות על ההכרה בערך האדם, בקדושת חייו ובהיותו בן-חורין, והן יכובדו ברוח העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל ''.
    בסעיף 4 נקבע: ''כל אדם זכאי להגנה על חייו, על גופו ועל כבודו''.
    זוהי חובתה החוקית ולאר פחות מכך, המוסרית של ממשלת ישראל להגן על חייהם של תושבי שדרות בכלל ושל ילדיה בפרט.

    שדרות היא היישוב הבולט בסבלם של תושביו מירי הקסמים, מה שדרוש לשדרות דרוש וראוי גם לישובים אחרים הסובלים מירי ומאימת הקסמים.

    ממשלת ישראל התנערי. מר אולמרט, תתחיל להנהיג, אל תמתין להקמת ועדת החקירה הבאה. עשה מיידית את מה שנדרש כדי לסייע לתושבי שדרות וסביבתה ולהגן על חייהם, הם אזרחיה של המדינה הזו אותה אתה מתיימר להנהיג.

    הפנו תקציבים לשדרות ולנגב, מגנו את מוסדות החינוך בצורה ראויה, מדובר בחיי ילדים, תגברו את השרות הפסיכולוגי ומחלקת הרווחה, עשו כל שנדרש, לאפשר לתושבי אזור הקסמים לחיות. אל תספרו לנו מר אולמרט ומר הירשזון שאין די תקציב. זה פשוט לא מדויק. זה עניין של ניהול נכון, הקצאת משאבים נכונה וסדר עדיפויות. כל עוד לא תעשו את הנדרש, אתם מסייעים, מבלי להתכוון לכך, למשגרי הקסמים, בהשגת מטרתם.





    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש לעדכן את שרון וכל השותפים כולל מובילי הספינים

    יריב, 18/11/06 23:53

    חלק שטען שהם הובילו התהליך החכם של ההתנתקות שולט במדינה ולא מביע שום חרטה על המעשה המטופש שעשו . והם הם יחליטו על עתידנו ????

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה שלך .

      בתקווה שהאנשים, 19/11/06 00:10

      בתקווה שהאנשים הרלוונטים קוראים את התגובות .

      הגב לתגובה זו

    • שרון בנבצרות טוטאלית פרץ בנבצרות מחשבתית

      יופיטר, 19/11/06 07:22

      אולמרט בנבצרות מנהיגותית - נבצר מבינתי להבין איך הם מנהלים את חיינו , בטחוננו, ארצנו

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בינתיים ההתנתקות התגלתה ככשלון

    שי, 18/11/06 23:33

    הטרור לא נעצר הוא האיץ, ההתנתקת הייתה בסוףשנה שעברה,
    ומאז כמו שכתוב פה הייתה עלייה של פי 3 לעומת שנה שעברה ויש סיכוי שבסוף השנה תהייה אולי קרובה לפי 4.
    העולם יוצא נגדנו, למרות שיצאנו מכל מילימטר מעזה והם יורים עלינו כל יום ואנחנו צריכים להתגונן על זה שאנחנו מעיזים להגן על עצמנו ולתקוף אותם בחזרה. משהו שכל מדינה צינית שהצביעה נגדנו בהצבעה האחרונה באו''ם היו עושים אם מישהו היה תוקף אותם.
    אולי הטעות הגדולה ביותר הייתה שיצאנו מציר פילדלפיה ובכך פתחנו את הסחף למעבר אמל''ח בכמויות מטורפות לתוף עזה ובעצם עזה נהפכת ללבנון מספר 2.
    מה שלפי דעתי הכי חשוב לומר, שיש אדם שהזהיר אותנו מפני מה שיקרה וכולם לעגו לו.
    נתניהו חזה זאת, לא הסכים להיות שותף למהלך מאחר שהיה שר אוצר והייתה בידיו אחריות גדולה, לכן דחה את ההתפטרות עד הסוף.
    הוא התריע במיוחד מפני עזיבת פילדלפיה, ואמר שזה פתח למעבר טונות של אמלח, פשוט אנחנו לא ידענו עד כמה הוא יצדוק.
    נתניהו חזה הרבה דברים, ורוב הדברים שהוא פעל למענם הצליחו לו, כמו עצירת הטרור כשהיה ראש ממשלה ל3 פיגועים בלבד במהלך 3 וחצי שנים לעומת מאות לפני ואחרי.
    בתור שר אוצר הוא קיבל לידיו כלכלה מרוסקת שהייתה כפסע לפני קריסה ופשיטת רגל.
    הוא לקח את עצמו את התפקיד ועשה מהלכים חשובים מאוד וקשים מאוד שפגעו באוכלסיות רחבות בעם, הוא עשה זאת למרות שידע שזה יפגע בו במישור הפוליטי והאישי.
    אבל בתור מדינאי שרואה את טובת המדינה והעם לפני טובתו הוא את המהלכים שהיו כל כך נחוצים על מנת לרפא את הכלכלה, ואכן כך קרה, שנה שעברה הייתה צמיחה של 5.5 אחוזים מקום ראשון בעולם, הייתה ירידה משמעות באבטלה של כמעט 3 אחוזים. העוני עדיין לא ירד, אבל אם ימשיכו במהלכים הצמיחה בסוף תוריד את העוני, צריכים להבין , הדרך היחידה להוריד את העוני זה ע''י צמיחה ולא ע''י קצבאות שיוצרים עוד עוני.
    הא עשה כמובן רפורמות גדולות וחשובות שנועדו להיטיב עם הצרכן ולשקם את המשק.
    אדם כזה עם יכולות כאלה של עשייה, ראייה מדינית וראייה לטווח הארוך, זה אדם שמתאים להיות ראש ממשלה ולאאדם כמו אולמרט שכל מעייניו זה כיסו הפרטי והשרדותו הפוליטית והשרדותו האתית, מספר חקירות כאלו מעולם לא היה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פשיווו....כמה שההתנתקות הועילה..........

    מחכים למשיח, 18/11/06 23:27

    והתשקורת עדיין לא עושה ''תחקיר'' על תהליך קבלת ההחלטות ...
    על תוצאות ההתנתקות.....
    על העובדה שאנשי ההתנתקות מנהלים עכשיו את המדינה.....
    על הנסים שהיו בגוש קטיף מול הקסאמים - לעומת מה שקורה עכשיו .

    לצה''ל אין תרופת פלא ....בודאי .
    התרופה היא מנהיגות שורשית , אמונית , חזקה , בעלת שליחות לאומית ולא אינטרס של שליחות אישית וכיוצ''ב .

    נו , שרון , אם תתעורר , נראה לי שתרצה להירדם בחזרה .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ישראל לומדת לאט! כנראה שנצטרך לשלם מחיר גבוה יותר לפני שנבקש שלום!

    שלום או קסאם?, 18/11/06 23:26

    הנתונים מדאיגים. הפלסטינים למדו שישראל לא רוצה שלום, שאבו מאזן ''אינו פרטנר'', ש''הוא חלש מדי'', ובחרו מישהו שהאמינו שהוא יותר חזק... החמאס.
    כי מה שברור זה שכשסוגרים מיליון וחצי בני אדם, ו'זורקים את המפתח' הם מתקוממים.
    וכך גם בגדה. ואנו ממשיכים לדחות יוזמות שלום, ולגרש ידידים אירופאים. ישראל הולכת בנפש חפצה לאבדון, והכל בשל ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

    • מספר ההרוגים חשוב, אך לאולמרט זה רק סטטיסטיקה 'לארכיון'-ומה שנכון

      אם תרצו שלום, 18/11/06 23:45

      ואמת, ויציב, זה שאין פתרון צבאי.

      והגיע הזמן לדבר. ''הכל דיבורים'' לא הרג אף בן אדם... ואולי גם נגיע לשלום אמת?

      אם תרצו, אין זו אגדה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שכשאתה ומוחמד אומרים ''שלום'' אתם מתכוונים לאותו דבר ? (ל''ת)

      זו תמימות, 18/11/06 23:45

      הגב לתגובה זו

      • מוחמד ואני בני אדם, עם צרכים כמו לכל אחד, אפילו במיקרונזיה

        אל תיתמם, 18/11/06 23:58

        כולנו רוצים שקט, עבודה, פרנסה ומדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה ברור. החמאס רואה בזה הצלחה של הטרור

    קובי, 18/11/06 23:24

    מה אתם חושבים, הוא רואה שכולנו בקרע. היו אנשים שתמכו בגרוש, אז החמאס יצר אשליה, ושיקר להם כאילו הם צודקים, ורק נצא אז יהיה שלום. זה אשליות.

    הגיעה הזמן שצה''ל יכנס לפעולה רחבה ונמרצת ונחושה. ויחסל מחבלים. ויפסיק לדאוג כל כך למחבלים [נוהגים בהם בכפפות של משי עכשיו]. ויתחיל לגלות יותר נחישות.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות, החמאס מעולם לא שיקר. מי ששיקרו היו מובילי ההתנתקות בישראל (ל''ת)

      שהבטיחו שתביא, 22/11/06 00:18

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ותודה לשרון שהביאנו עד הלום... (ל''ת)

    אריאלה, 18/11/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שכחתם 5000 קסאמים על גוש קטיף ב3 שנים? (ל''ת)

    Yo, 18/11/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פושעי ההתנתקות לדין!!!

    דוד, 18/11/06 23:10

    כל אותם רואי העתיד הוורוד... כל אלה שעקרו והרסו את חייהם של 8000 תושבי גוש קטיף למען השלום והבטחון המזויפים... השפילו מבטיכם ארצה. המטתם עלינו אסון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    NRG, תתביישו

    נתן, 18/11/06 23:10

    למה לא הזכרתם בכתבה את שארע בקיץ 2005? האם קשה לכם להודות בטעות ההתנתקות? האם אתם חושבים שהעם טיפש?

    במקום להיראות אובייקטיבים, אתם רק מראים את המגמתיות שלכם ומחזקים את טענות הימין על תקשורת פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ב10 שנים 5 הרוגים, לעומת..........

    מ, חיפה, 18/11/06 22:58

    ב10 שנים נהרגו בתאונות דרכים בישראל 5000 בני אדם! לא מאמינים בידקו!(לפי כ500 הרוגים בשנה) ו450000 פצועים! לפי כ150 ביום. ואנחנו ממשיכים לנסוע ב...מכוניות, תושבי שדרות, קוטרים? כן! האים נפלה רוחם?, כמה מתושבי שדרות ברי גיוס הולכים לקרבי? לא הרבה, חצי מהם בישיבות החרדיות, אמת בפירסום ןמצידי שתגיבו בכעס, אנני פוחד מהאמת, כפי שלא פחדתי מטילי החיזבללה.

    הגב לתגובה זו

    • נתוני גיוס

      הלישכה, 18/11/06 23:19

      שדרות 80% גיוס כללי 39% קרבי חיפה 77% כללי 38% קרבי

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ברור שהדרום הופקר בשנת ההתנתקות ואחריה

    איש ימיני, 18/11/06 22:55

    הבעיה האמיתית היא שתוך זמן קצר ירו משם קטיושות כמו בצפון הארץ ואז הבעיה תהיה גדולה פי כמה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש הבדל. תפנימו!

    המסביר, 18/11/06 22:44

    ההבדל, ותכניסו את זה טוב טוב לראש: אנחנו מוסריים, ומחפשים כל דרך להגיע לשלום. הם אינם מוסריים, ומחפשים כל דרך להביא לחיסולנו.
    זה בדיוק ההבדל בינינו לבינם. הם מכוונים לאזרחים. אנחנו מנסים להתגונן ועושים כל מאמץ להימנע מפגיעה באזרחים. פגיעה באזרחים על ידינו, רק לעיתים נדירות ורק בשל טעות, שעליה אנו מביעים צער אמיתי, מפסיקים מייד את הירי, ומגישים סיוע לנפגעים.
    לעומתנו - בעזה יש שמחה וצהלה על כל פגיעה באזרחים, והם ממשיכים ויורים ביתר שאת כדי להמשיך לפגוע באותו אופן בעוד ועוד אזרחים אם רק יוכלו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כמה נהרגו בתקופה המקבילה מתאונות דרכים ?

    ניסים, 18/11/06 22:43

    אני יודע שאני רע ....אבל כמה אנשים נהרגו או נפגעו מתאונות דרכים בחמש השנים האחרונות במרחב שדרות ? ומה עושים בכדי למנוע את זה ?כבוד ראש העיר....או שתאונות דרכים זה בידי שמים...וקסאמים בידי אדם...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אריק שרון גרם לאסון

    לביא, 18/11/06 22:42

    אסון בטחוני.
    אני מאוכזב מאוד מהאיש הזה.
    עוד מר בטחון שהפך למר כשלון.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ההתנקנקות מתפצפצת לנו 1000 פעם בפרצוף הרגיש נחיש. (ל''ת)

    נחמה, 18/11/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כשיש ראש ממשלה כמו אולמרט הרכרוכי הזה אז מה הפלא שהפלסטינים תפסו

    רחלי, 18/11/06 22:28

    אומץ ,אני הייתי יורה טילים בקצב של חמישים ביום ואז אני רוצה לראות מה קורה ,אני מבטיחה לכם שהפלסטינים מתחננים שנפסיק.אנו צריכים ראש ממשלה אמיץ ולא פחדן.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ההתנתקות=כשלון

    ישראלי, 18/11/06 22:11

    מדהים כמה התוכנית הזאת נכשלת במבחן המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אז לפי הסטטיסטיקה רק 2 הרוגים בשנה כדאי לגור בשדרות

    היועץ, 18/11/06 22:09

    זה מקום בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עיתון הפרוודה אומר ומצייר מה שנוח לו ! (ל''ת)

    יוסי, 18/11/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''אני, מה איכפת לי אני...''

    תל אביבי, 18/11/06 22:00

    ''...כל אחד ואחד מהם עמד מן הצד, ויש שמחאו כפיים למשבתם של המתנחלים, כל אותם חבושי כיפה, אוכלי כשר, ארוכי המכנסיים והחצאית, הנעקרים מביתם בבושת פנים, נזרקים ככלי אין חפץ בו אל האוטובוסים והזינזנות, בעוד בתיהם נהרסים ביד זדון.

    איש מן הקיבוצניקים הללו לא חש כי נעקר משהו ממנו כאשר אחד מאחיו נעקר. מי מהם ניסה להעביר או למתן את רוע הגזרה? סביר להניח שאם היה הנגב המערבי כולו מתגייס כדי לסכל את הגירוש, גם אריק שרון האגדי לא יכול היה לבצעו.

    העונש על עוון ההתעלמות לא בא מן השמים. הערבים, אשר עד עתה פרקו את מררתם על גוש קטיף, נצרים וניסנית פשוט שינו יעד, ועתה הם תוקפים את הקיבוצניקים.

    באים אותם הקיבוצניקים וצועקים: הופקרנו! אנו החלוצים, בוני ומפריחי הנגב, מופקרים לחסדי החמאס והג'יהאד! אל תתפלאו. כאשר הפקרתם, הופקרתם. כאשר קידשתם את הקו הירוק כך יחולל בידי מבקשי נפשכם. כאשר ביזיתם את העיקרון של כל-ישראל-חברים, כך תבוז לכם ממשלת ישראל בשעת צרתכם. כאשר עמדתם מנגד, כך יעמדו האחרים מנגד. כאשר יידרשו בני ישיבות ההסדר להיכנס לעזה ולהילחם, יבואו אימותיהם ויצווחו כי על יד-מרדכי ואור-הנר ונחל-עוז לא משחיתים את חיי ילדיהן...''

    הגב לתגובה זו

    • חזק (ל''ת)

      דימה, 18/11/06 22:04

      הגב לתגובה זו

    • כדאי שתפשפש בעובדות

      דורון, 18/11/06 22:30

      חיבקנו תמכנו ועזרנו למתנחלים בשעתם הקשה.
      מה שחברי הכנסת לא הצליחו למנוע לא הקיבוצניקים יצליחו, אז הסר ידך מאיתנו!!!

      הגב לתגובה זו

    • תל אביבי אתה ענק! (ל''ת)

      אתה, 18/11/06 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ההנתקות והרס גוש קטיף נתנה רוח גבית לטרור וזה אומת (ל''ת)

    יעלון אמר, 18/11/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ההצבעה לדירוג ח''כים מקדימה לא מנוסחת ברור, הצבעתי למי שאני נגדו. (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@, 18/11/06 21:52

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! לתשומת לב מערכת NRG

      אלי, 18/11/06 22:40

      הסקר לא ברור וההוראות מטעות. בטעות הצבעתי לאלמרט, דבר המביא לי בחילה.
      כנראה יש הרבה שרוצים לתת לאולמרט ציון נמוך, לוחצים על התמונה שלו ובטעות מצביעים לו.
      אני חושב שבגלל זה הוא יזכה בציון גבוה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה מחיר הגירוש של תושבי גוש קטיף (ל''ת)

    דני, 18/11/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי אמר שההתנתקות לא היתה רעיון גאוני?! (ל''ת)

    ראובן אדלר, 18/11/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תוצאות ההתנתקות (ל''ת)

    חלם, 18/11/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מממ...ואמנון אברמוביץ אומר שפחות

    יוליוס קיסר, 18/11/06 21:39

    קסאמים מאז הגירוש.and he is an honorable man

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין לראמי הזה '' האתרוג '' (ל''ת)

      יואל, 18/11/06 21:57

      הגב לתגובה זו

    • זה בכלל מרקוס אנטוניוס אמר (ל''ת)

      ברוטוס, 18/11/06 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תוצאה ישירה של ג רוש מתישבי גוש קטיף (ל''ת)

    משה בודק, 18/11/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    די לצביעות

    יוסי, 18/11/06 21:34

    כאילו לא די שמעריב ודומיהם תמכו בהתנתקות, כעת משתבהרת התמונה וכולם מבינים את התוצאות רק מעריב מעיזים לכתוב כתבה על עלייה חדה במספר הקסאמים בשנה האחרונה מבלי להזכיר שבדיוק לפני שנה גירשנו משם אלפי יהודים בשביל כלום. סליחה לא בשביל כלום, בשביל פי 3 קסאמים בשנה.
    כל הכבוד אריק. חבל שאתה לא פה לראות את התוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לבנות התנחלויות בשטחי השיגור !! (ל''ת)

    יריב, 18/11/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שתזדהו עם הפיגועים בתל אביב נזדהה איתכם שנים אנו סופגים פיגועים (ל''ת)

    דיי להתבכיין, 18/11/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מעניין מה קרה בקיץ שעבר ...

    גרשון, 18/11/06 21:31

    מעניין מה קרה בקיץ שעבר שפתאום עלה בבת אחת מספר הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לכל המגיבים נגד ההתנתקות

    אחד, 18/11/06 21:27

    אתם צודקים אבל באופן חלקי בלבד:

    להתנחלויות בגוש קטיף אין ולו דבר עם בטחון שדרות ושכנותיה. אם כבר, הן בעצמן היוו נטל בטחוני.
    לגבי ''תרומתן'' להיות ישראל מדינה דמוקרטית...על זה נאמר כבר מספיק.
    יש לנו בעיה בטחונית? (ואכן יש) - לכך יש לנו *צבא*.

    הצבא יכול לכבוש את הרצועה מחדש, אם יש צורך בכך (ויכול להיות שלא היה צריך מלכתחילה לסגת),
    אבל פינוי ההתנחלויות היה נכון והכרחי.

    אותו דבר, אגב, צריך לעשות גם ביו''ש - לפנות את רוב ההתנחלוחות ולהשאיר את הצבא.

    הגב לתגובה זו

    • טעות נפוצה, ידידי!

      שבח, 18/11/06 23:43

      ההסטוריה, לא רק שלנו מלמדת שצבא לא מגן אלא במקום שיש התיישבות. הצבא בלי התיישבות נוטה ל''השתבללות'' ולהגנה על עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני זוכר

    זוכר, 18/11/06 21:15

    אני זוכר מה היה הטיעון של תומכי ההתנתקות מיד לאחר ההתנתקות:
    ''גם לפני ההתנתקות היו קסמים..''

    אז נכון, גם לפני ההתנתקות היו קסמים - אבל פי 3 ?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להחליף את שם העיר שדרות ל''העיר הנטושה של שרון (ל''ת)

    עזרעין, 18/11/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממממ.. תופעה מעניינת....

    מימי, 18/11/06 21:13

    מישום מה אני לא מופתעת...

    הגב לתגובה זו

    • אל תפריע

      חייל, 18/11/06 21:36

      שששש
      אל תפריע
      תן לקטוף את פירות ההתנתקות

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תודה לציפי לבני

    מילואימניק, 18/11/06 21:11

    תודה על שאמרת שההתנתקות תביא שקט

    תודה שאמרת שמי שחוזה טילים על אשקלון הוא סהרורי

    תודה שנסעת לפריז להביא משם כוח רב לאומי עם טילי נ''מ, ליירט את מטוסי הF16 של החיזבאללה (גם לנו יש מטוסים?)

    תודה על השיפור המופלא במצבה הבינלאומי של ישראל, למשל עצרת האו''ם אמש.

    תודה על הקסאמים השלום והביטחון


    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המממ...

    ארז, 18/11/06 21:11

    מעניין מה ההבדל בין שנת 2006 לבין כל השנים שקדמו לה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט: הגיע הזמן להתכנסות מ...שדרות (ל''ת)

    אני, 18/11/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש להקים פלוגת ארטילריה אזרחית

    אזרח מודאג, 18/11/06 21:08

    פלוגה זאת שלא תהיה ''קשורה לצבא או למדינה'' תירה ארטילריה על הבני ישמעל שכל רצונם לזרות הרס בלי ידיים קשורות

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תודה

    חיים, 18/11/06 21:04

    ההתנתקות ממשיך להביא פירותיה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה רק ההתחלה!!!

    ויקו, 18/11/06 21:03

    הטווח של הקאסם הולך ןגדל וגם משקל החומר נפץ הולך ועןלה.במידה וישראל לא תצליח לפתור את העייה לא יהיה ניתן לחיות באזור הנגב המערבי וזה כולל עוטף עזה אשקלון ושדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכל בגלל שרון!!! (ל''ת)

    r, 18/11/06 20:55

    הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק...אלא בגלל ר''מ אחר... (ל''ת)

      Quentin Beck, 18/11/06 21:37

      הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק...אלא בגלל ר''מ אחר... (ל''ת)

      Quentin Beck, 18/11/06 21:37

      הגב לתגובה זו

      • לא לא רק שרון אשם ובגדול

        אייל, 18/11/06 23:18

        הוא אף אמר כמה פעמים שרעיון ההתנתקות הוא שלו ואם מישהו אשם זה אריק שרון השכן הפחדן שלי לשעבר

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט אמר שהקאסם הראשון אחרי ההתנתקות יוביל לפעולה צבאית חסרת תקדי

    לשרוף את עזה, 18/11/06 20:53

    תקדים.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זו רק ההתחלה

    חיה-רות, 18/11/06 20:50

    בס''ד
    זה מחיר ההתנתקות וזוהי רק ההתחלה עם ישראל יתחיל להתעורר רק כשהקסם יפגע בתל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לצאת משדרות עכשיו, שלום! (ל''ת)

    יעקב ישראלי, 18/11/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    1000 הקסאמים מצדיקים לפחות 1000 פגזים על עזה בתקופה הקרובה (ל''ת)

    תנו לצהל לכסח, 18/11/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מקווה שהצינור ברזל יפול על ביתו של הגורם הביטחוני

    ישראל, 18/11/06 20:43

    יחד עם אלו של דובי ''חפצים מעופפים'' ויסגלס ושמעון ''שמסאם'' פרס. אולי אז הם יבינו מה תפקידה של הנהגה אמיתית- להגן על תושביה הנמצאים במצוקה. פני גורמי הביטחון כפני הכלב (עיין ערך מלחמת לבנון השנייה)

    הגב לתגובה זו

    • תכתוב שזה על ראש ''סר'' הבטחון פרץ ממי אתה פוחד ? (ל''ת)

      ניר, 18/11/06 21:07

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    התנתקות / התכנסות עלק....

    Quentin Beck, 18/11/06 20:38

    בריחה זה אף פעם לא הפתרון...אף פעם...וגם לא תמונות עם ארנולד....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    והנה העובדות שלא סופרו כאן

    החכם, 18/11/06 20:38

    לנו יש 10 נפגעים ב5 שנים שזה 2 נפגעים בשנה, לפלסטינים יש 10 נפגעים בחודש טיפה יותר או טיפה פחות. שזה 100-200 נפגעים בשנה פחות או יותר.

    בישראל נהרגים מתאונות דרכים אלפים!! ולמרות זאת הדבר היחיד שמציק לתושבי ישראל אלה 10 הרוגי הקאסם. בישראל נהרגים אלפים ממחלות סרטן וכדומה מעישון ודברים אחרים וממחלות שאין להם תקציה לתרופות ובכל זאת לא זה על סדר היום אלא 10 הרוגי הקאסם.

    התגובה הזאת באה להראות לכם את האבסורד שבכתבה הזאת שנועדה סתם לחמם אנשים.
    כן הקאסם הוא נורא ולחיות בפד זה נורא ואיום ואני לא יכול לאתר סבל שכזה...אבל יש עוד המון דברים שלא מראים בכתבה הזאת ובכתבות אחרות...למה?

    הגב לתגובה זו

    • נכון עובדתית. טועה מעשית...

      דורון, 18/11/06 22:38

      ומה עם נפגעי החרדות?
      הילדים שמרטיבים שוב?
      הפחד היומיומי?
      השיתוק מלתכנן תוכניות?
      אי תפקוד?
      ועוד...
      והכל מהפחד המחלחל לכל פינה שמא יפול קאסם ליידך..שמא ילדים חשופים באותה שניה? הקאסם הוא בכל רגע גם אם אינו משוגר באותו הרגע...
      ותחשוב על זה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה ברור אם כך שהתושבים בוכים סתם יש יותר נפגעים בתאונת דרכים (ל''ת)

    מסיק המסקנות, 18/11/06 20:37

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט- שייפול לך על הבית!

      נעים קאסם, 18/11/06 20:45

      אתה אדם שפל וגם לא ממש חכם (על אף התגובה השנייה שהגבת תחת שם אחר..) מה הקשר? מסרטן מתים יותר אנשים מתאונות דרכים אז מה אתה בוכה???

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אנשי קדימה ומשמאל ואוהבי הפלסטינים אמרנו לכם (ל''ת)

    רפי, 18/11/06 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נפלו 999 רקיטות יותר מידי!!מי שלא יודע להיתגבר שיפנה כסא!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תעודת עניות!!!!, 18/11/06 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה מה שמגיע לעם שבחר בהתנתקות והצביע 'קדימה' (ל''ת)

    מושון, 18/11/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם וגם.

    שרון, 18/11/06 20:29

    גם הרסנו את חייהם ובתיהם של אזרחים ישרי דרך, תוך פילוג העם ואטימת הלב לתחינותיהם ואזהרותיהם למה שיקרה ביום שאחרי... וגם יצאנו אחלה גברים וחכמים. הכנסנו עוד אלפי אזרחים לתוך מעגל הלחימה, תוך כירסום בחוסנו של הצבא מול אויבינו. מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ברור שלצה''ל אין תשובה

    אליאור, 18/11/06 20:28

    אני לא מבין מה צריך לקרות כדי שאנשים יבינו שעוד מבצע צבאי ועוד מבצע צבאי ועוד אחד ועוד אחד לא יפתרו את הבעיה- רקטות הקסאם לא ייפסקו.
    הפיתרון היחידי והברור הוא הסכם על הפסקת הירי לאחר מו''מ. זה הפיתרון היחיד. כבר 5 שנים מנסים מבצעים צבאיים ולא הולך. די!. ולמי שיעז לעלות את הטיעון שלא נותנים לצה''ל-ראה ערך ''חומת מגן'' ועוד אלף ואחד מבצעים אחרים...

    הגב לתגובה זו

    • הם לא יסכימו!!!

      !!!!!!!!!!!, 18/11/06 21:52

      ואם כן לזמן קצר

      הגב לתגובה זו

    • צודק.חלקי

      ניצן, 18/11/06 22:22

      אתה צודק שכלום לא עובד אבל זה לא אומר שמה שמנסים בצבא לא יכול לעבוד .... הבעיה היא שבמילחמה בטרור יש מילקוד והוא שמדינה דמוקרטית נילחמת עים חוקים ואפילו שהצבא מבצע פעולות האויב יודע מה בדיוק הגבול שלנו בתור מדינה דמוקרטית. ומהצד השני טרור בלי חוקים וגבולות ....אז מה המילקוד ..בשביל לנצח במילחמה על הטרור צריך להבין שבעצם כבר הפסדנו (כי בשביל לנצח צריך לרדת לרמות מאוד מאוד נמוכות) זה לא אומר שזה לא אפשרי .רק עים אנחנו מודעים לזה ומוכנים להקריב בשביל לנצח (חתימת הסכמים ברור שלא תביא לשלום ) לא עים אויב מסוג זה .

      הגב לתגובה זו

    • יש תשובה

      דד, 18/11/06 22:28

      הבעייה זה השמאלנים,בג''צ וכל שאר האירגונים של יפי הנפש ואסור לשכוח את האו''ם שומם שכנראה לא מוכן שיהודים יגנו על עצמם.

      הגב לתגובה זו

    • חומת מגן היה הצלחה גדולה מבחינה צבאית והשפיע

      מיידית ומשפיע, 18/11/06 22:53

      כמות הפיגועים ואיכותם, ירדה במאות אחוזים. אז לפני שאתה שולח אותנו ללמוד היסטוריה, תבדוק קודם.
      ועכשיו לשטות שהשמאל המציא '' אין פיתרון צבאי'' אני יכול לחשוב על אחד.
      פצצת אטום טקטית על הרצועה, ואופס' אין קאסמים. אז נכון לא נעשה את זה. אבל בין פצצת אטום שהיא המאה אחוז שלנו מבחינה צבאית, לבין פעולה צבאית מוגבלת בבית חנון שהיא אפילו לא עשרה אחוז מיכולתנו הצבאית. יש הרבה פעולות שיכולות לעצור את יורי הקאסם!
      השאלה האם אנחנו מוכנים לשלם את המחיר של הגנה על גבולות המולדת.
      והמחיר הוא דם חיילינו. אבל במדינה שיכולה לקבל 30 הרוגים אזרחיים שישבו לאכול את ארוחת חג הפסח,
      ולא יכולה לראות חייל אחד שנהרג בקרב בעזה. אפשר להבין איך צץ משפט דבילי כמו''אין פיתרון צבאי''
      או '' צה''ל כבר ניסה הכל''

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אויי כמה שאריאל שרון טעה בהתנתקות בזכותו כל שדרות מפחדת (ל''ת)

    אביעד, 18/11/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זוהי תוצאה ישירה של הבריחה מגוש קטיף (ל''ת)

    נורי, 18/11/06 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה ברור שאת האמת צריך להגיד

    אני, 18/11/06 20:26

    הקאסמים גברו בגלל שיצאנו מגוש קטיף! ומי שקשה לו להתמודד עם טעויות שלא יבקש מאחרים לא לזעוק על האמת ולדרוש תיקון.
    לא לחינם חניכות שלי נפצעו ונהרגו מקאסמים!!!!
    די נמאס להיות החלק האחורי של המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איפה מס' ההרוגים הזה ואיפה עשרות ההרוגים בשנה כשישבנו בעזה? (ל''ת)

    בן יפונה, 18/11/06 20:25

    הגב לתגובה זו

    • תשאל את חיזבאללה כמה שקט היה לפני הסערה

      רמי, 18/11/06 20:58

      הצימרים פרחו הכל היה פסטורלי כל כך.

      אדיוט!!! תתעורר!!!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא הבנתי אז הגירוש היה מיותר? נזכור ונחזור (ל''ת)

    לגוש קטיף, 18/11/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך להתנתק משדרות ! מה יש לנו לחפש שם? (ל''ת)

    אריאל, 18/11/06 20:16

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לנו בתל אביב??? (ל''ת)

      שונה טרור, 18/11/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעניין למה לא הזכירו את ההתנתקות בכתבה.?! (ל''ת)

    מרכז, 18/11/06 20:12

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שהכל מגמתי אסור שנדע את האמת (ל''ת)

      רפי, 18/11/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואף מילה על ההתנתקות

    מה יהיה?, 18/11/06 20:08

    כמובן שאין כל קשר בין ההתנתקות לעלייה העצומה במס' הקסאמים הנורים על שדרות והנגב המערבי (וכן קסאמים על אשקלון- דבר שלא היה לפני ההתנתקות).
    העיקר שמדינת ישראל פינתה 2000 משפחות מבתיהם בשביל להתקפל בפני הטרור ולהגביר את המוטיבציה של המחבלים לפגוע בישראל בידיעה שישראל תתקפל.

    איפה הוגי ומבצעי ההתנתקות היום להסביר מה יצא לנו מזה? (חוץ מפי שלוש קסאמים ואלפיים משפחות של יהודים שגורשר מבתיהם).

    מה יהיה??

    הגב לתגובה זו

    • איפה אריק שרון לענות על השאלות?

      חיים, 18/11/06 22:04

      מה ההתנתקות הועילה?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעניין מה קרה בשנה שעברה שגרם לעלייה במספר.... (ל''ת)

    חכם עיניו בראשו, 18/11/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ההתנתקות - מטרתה לשפר את מצבה הבטחוני של ישראל??? (ל''ת)

    בובמייסעס, 18/11/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    וכמה אנחנו הרגנו להם?

    אופיר, 18/11/06 20:06

    שאלה למחשבה די לפינג פונג
    צריך למצוא פתרון יצירתי.

    הגב לתגובה זו

    • לא מספיק

      ארז, 18/11/06 21:10

      אחרת הקסאמים, והטרור בכלל, היו נפסקים.
      אם על כל הרוג שלנו היו 1000 הרוגים פלסטינים, הטרור היה נפסק, וכבר היה שלום.
      בלי ביטחון, אין שלום.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה:מעט מידי ומאוחר מידי. (ל''ת)

      פתרון יצירתי, 18/11/06 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    1000 אנשים זה המספר שצריכים לפטר במערכת הבטחון ובצהל 1 על כל קאסם (ל''ת)

    דובר צהל, 18/11/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל מי שרוצה לדעת ולא מפחד מהאמת...

    מתנחלת, 18/11/06 20:05

    אממממ מעניין למה יש עלייה חדה במספר הקאסמים???קוראים לזה התנתקות יותר נכון פחדנות 5 שנים ירו על ישובי גוש קטיף ואז המדינה התנתקה מה חשבתם הערבים קיבלו בדיוק מה שהם רצו הטרור ניצח והם ראו שהדרך סבבה אז למה שהם יפסיקו...???ולכל מי שחושב שאם יתנו את כל ההתנחלויות אז הטרור והקאסם יפסק טועה ובגדול על פי המושגים של הערבים התנחלות זו ירושלים חיפה עכו וגם תל אביב יעני כל המדינה....אז אולי נתנתק מכל המדינה נחזור לגולה ונמות באיזה תא גזים נחמד?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה רק חלק קטן ממחיר הנסיגות (ל''ת)

    דן, 18/11/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכל מי שהולך להגיב.

    ישראלי, 18/11/06 20:04

    אל תעיזו להגיד שבגלל ההתנתקות אנחנו חוטפים יותר. זה פשוט ברור מדי שזה נכון ולא צריך לכתוב את זה...
    והעולם שותק (וגם מפלגת קדימה)

    הגב לתגובה זו