• 12.

    דבר אחד ישנה את דפוס הגינוי התמידי נגד ישראל - כנסו

    יופיטר, 18/11/06 07:52

    וזה להמציא תחליף לנפט - דלק ובנוסף לא ידרש להחליף את המכוניות לצורך כך - זה כאילו לא קשור אבל זה הכוח של מדינות ערב באו''ם, בלי הנפט והכסף הגדול ממנו והצורך העז בו של המערב - האו''ם ימשיך לנפק להם את הגינוייםעל ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שמעתי שבמכון ויצמן עובדים על אנרגית טוקבקים

      מוטי, 18/11/06 18:45

      לו יכלנו לרתום את האנרגיה שמשקיעים אזרחי ישראל בכתיבת טוקבקים לצרכי המשק, היינו מראים תל''ג אירופי למהדרין.

      הגב לתגובה זו

    • מוזר, אבל חשבתי על זה אתמול! (ל''ת)

      אין מלים, 18/11/06 19:53

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אף מדינה בעולם לא הייתה מבליגה על הפגזת אזרחיה

    מצביע מרצ לשעבר, 18/11/06 02:58

    באופן תמידי מבלי להגיב פי 100 מאיך שהגבנו
    אנטישמיות?שנאת יהודים?שמאל מלוכלך משלנו שעוזר להם?אולי
    לא לספור אף אחד ולהגיב פי 1000!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראל מדינה די פטתית

    דני, 18/11/06 02:16

    השגריר הזה הוא רק אחד מתוך שורה ארוכה של אנשים הזויים ופטתים למדי שמתעקשים לשחות נגד הזרם הבינלאומי של פתרון לסכסוך הישראל-פלסטיני המבוסס על עקרון שתי מדינות לשני עמים.

    רק אדם הזוי היה משתמש במונח ''ציר הרשע'' כשאפילו באמריקה כבר לא משתמשים במונח המטופש הזה (כאילו שהעולם מחולק לטובים ורעים, וישראל, איך לא, תמיד תמיד בצד של הטובים). אז תסלח לי, אדון שגריר, אבל השבוע ישראל השתייכה לרעים כשהיא הרגה 19 אנשים חפים מפשע, רובם ילדים ונשים. רק אנשים הזויים כמוך וכמו סגן השר הטרי מצליחים איכשהו למצוא חוצפה כדי להאשים את הקורבנות בהרג של עצמם.

    הגיע הזמן שישראל תקח אחריות. ואם לא, אז לפחות שתתבייש קצת בזה שהיא הרגה ילדים ישנים.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל צריכה להתביש שהרגה ילדים ישנים אבל איפה הבושה של האו''ם?

      יופיטר, 18/11/06 08:18

      שהנפט קובע את מי יגונה ומי לא

      הגב לתגובה זו

    • דני, גם אתה די פתטי

      ניר, 18/11/06 18:51

      1. אני לא יודע אם שמת לב, אבל ישראל כבר הסכימה למעשה לפתרון שתי מדינות - זה דוקא הפלשתינאים שבחרו בחמאס, שלא מוכן להכיר בישראל ודוגל בפלשתין מהירדן לים.

      2. שגריר תפקידו ליצג את המדינה שלו, לא לשפוט אם היא צודקת או לא. את התפקיד הזה גילרמן עושה בכשרון רב.

      3. ילדים ישנים נהרגו. זו מלחמה ואנשים נהרגים בה. אולי אם הפלשתינים היו מפסיקים לירות קסאמים על הילדים בשדרות כל ההרג הזה היה נחסך? לא יכול להיות, אה?

      4. המונח ''ציר הרשע'' כן משמש בארה''ב. לא כולם אוהבים אותו, אז מה? אם יש ציר של ישראל וארה''ב וציר של אירן וסוריה, אני יודע איפה הצד של הטובים. אם אתה לא יודע, אני ממליץ לך לקרוא פעם על מצב זכויות האדם בסוריה ואירן.

      עד כאן להפעם. שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק רשע משומן במשכורת דשנה יכול לדבר כך על טבח של ילדים בשנתם,הכסף ש

    $$$$$$$$$$$$$$$, 18/11/06 01:00

    רק רשע משומן במשכורת דשנה יכול לדבר כך על טבח של ילדים בשנתם,הכסף שיבש לו את המח

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה שנגיד? שאנחנו מודים שזה היה טבח ואנחנו גאים בצה''ל על

      זהו ? טוב לך עכ, 18/11/06 01:35

      הטבח שהוא ביצע ?! זה מה שאתה רוצה שנגיד ?

      אז סבבה :
      זה היה טבח ! כל הכבוד לצה''ל שביצע את הטבח הזה ! מקווה שיהיה המשך.

      זהועכשיו טוב לך?

      הגב לתגובה זו

    • ערבי דבר ערבית (ל''ת)

      יוץ, 18/11/06 01:42

      הגב לתגובה זו

      • גם ככה אפילו עברית אתה בקושי מבין,אז אתה רוצה שאדבר ערבית?

        $$$$$$$$$$$$$$$, 18/11/06 02:52

        גם ככה אפילו עברית אתה בקושי מבין,אז אתה רוצה שאדבר ערבית?

        הגב לתגובה זו

        • זה לא משנה את העובדה

          יוץ, 18/11/06 20:29

          שאתה מתבטא כערבי.

          הגב לתגובה זו

    • הראייה שלך היא רק לכוון אחד הא-רשע שמאלני בוגדני-מעורר גועל שכמוך! (ל''ת)

      -, 18/11/06 02:54

      הגב לתגובה זו

      • אתה ושכמותך הם הסכנה הממשית למדינה,אתם הגרועים שבמחבלים,לכם ולמחבלי

        $$$$$$$$$$$$$$$, 18/11/06 04:20

        אתה ושכמותך הם הסכנה הממשית למדינה,אתם הגרועים שבמחבלים,לכם ולמחבלים אותה אג'נדה בדיוק, התרגלנו שפטריוט זה מי שמכסח את האויב אבל אתם פשוט פרזיטים שהתרגלו לחיות מהעטינים השמנים של תקציב הביטחון,ושאפי איתם ילך לעבוד,יקום ב5 יכין סנדביצים,ירוץ לאוטובוס,יחזור עייף ואז יפסיק ללמד אותנו מה זה פטריוטיות
        כי פטריוטיות זה קודם כל שכל ,
        רבותי המכנים עצמם ''פטריוטים'' ,אתם בוגדים ,אם הייתם רואים בא''י מולדת הייתם מבינים שלטוב או לרע הערבים היו ויהיו שכננו,גם אם הם שכנים טובים או רעים ככל שיהיו,400 מיליון לא נוכל להשמיד או לגרש גם במיטב הפצצות,ומתי שהוא נהיה חייבים לחיות איתם,אז לטעת שינאה בהמית מסוגל רק מי שהוא או טיפש או בוגד וחושב לעשות כאן כסף בדרך לאמריקה כמו ביבי
        ,ליברמן,איתם ושו''ת

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    המשכורת השמנה שחררה לך את ציר הטימטום...גם בית חנון נהיה ציר רשע?

    עגלון פולני $$, 18/11/06 00:45

    המשכורת השמנה שחררה לך את ציר הטימטום...גם בית חנון נהיה ציר רשע?

    הגב לתגובה זו

    • מחבלצ''יק-אוהב טרוריסטים הא?הטיל הבא על הראש שלך-יאלקעידה! (ל''ת)

      --, 18/11/06 02:55

      הגב לתגובה זו

    • גם עגלון וגם פולני לא מראה על יכולת חשיבה רצינית

      יופיטר, 18/11/06 10:32

      יש קשר בין בית חנון וציר הרשע - מנין להם הכסף? מי עומד מאחוריהם כדי שלא תקום מדינה פלסטינית?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצערי מגיב 5 צודק- גילרמן משתדל אבל הריקבון הוא כאן בישראל (ל''ת)

    גדי, 17/11/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מגיב 5 צודק 1000% - אנחנו מדינה של בכיינים (ל''ת)

    אבי, 17/11/06 22:09

    הגב לתגובה זו

    • לא, מגיב 5 לא מבין על מה הוא מדבר בכלל - וכנראה גם אתה לא (ל''ת)

      מגיב 17, 17/11/06 22:46

      הגב לתגובה זו

    • תגובה 5 היא האמת העצובה... כמה כיף להתבכיין באו''ם...כולם נגדנו.... (ל''ת)

      חיימון, 17/11/06 23:02

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תינוק מתלהם - העולם נתן יד חופשית להשמיד את החיזבאללה

    למי הטענות?, 17/11/06 21:52

    וישראל נכשלה בגדול! אז מה אתה מיילל ומתבכיין באו''ם אדון גילרמן? אולי אתה רוצה שהעולם גם יילחם בשביל ישראל? (בעצם, עכשיו אני נזכר את התחנונים של אולמרט שיבוא כוח בינ''ל ללבנון על מנת שיפסקו הקטיושות....)

    הגב לתגובה זו

    • צודק.... (ל''ת)

      נועה, 17/11/06 22:10

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לא כל כך חכם, אה?

      ניר, 17/11/06 22:45

      מה קשור גילרמן ותפקידו באו''ם למלחמה מול החיזבאללה? מה, הוא אוגדונר? שר ביטחון? מה בכלל הקשר?

      ואם היית טורח לקרוא את הכתבה בכלל (ונניח לרגע שהיית מסוגל להבין אותה) היית ודאי נוכח שישראל לא מבקשת מהאו''ם שיעזור לה להלחם בחמאס, אלא שלא יגנה אותה על זה.

      אגב איך זה שתמיד אנשים שמשתמשים במלה ''מתלהם'' יוצאים דבילים? שבת שלום מותק.

      הגב לתגובה זו

      • גילרמן תן להם בראש !! נביא ביטחון לישראל בדיבורים ובירבורים (ל''ת)

        גילרמן=עוד קשקש, 17/11/06 23:01

        הגב לתגובה זו

        • לא, נביא בטחון בטוקבקים.

          ניר, 18/11/06 18:39

          התפקיד שלו, בתור דפלומט, זה לדבר. הוא עושה את זה מעולה. אני מנחש, בלי להכיר אותך, שאין דבר אחד בחיים שלך שאתה עושה טוב כמו שהוא עושה את העבודה שלו. מה אתה אומר?

          הגב לתגובה זו

    • לצערי יש משהו בדבריך - רק שזה לא תופס לגבי הפלסטינים (ל''ת)

      יופיטר, 18/11/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נמאס כבר מהעולם. למה אנחנו כל הזמן מתקפלים תחת הלחץ שלהם ?

    שמשון, 17/11/06 21:10

    אין לנו עקרונות ? אין לנו אף טיפת גאווה לאומית ? תפסיקו כבר. יש בעולם בעיות חמורות בהרבה יותר ממה שקורה כאן. תפעילו את ההסברה כדי להסביר לעולם את חוסר הפרופורציה שלהם ביחס כלפינו. הם מתעלמים מבעיות אמיתיות בעולם, בגלל ששם הצדדים לא נותנים להם להתערב. הם לא מתקפלים ללחץ הא''ום. אנחנו כן מתקפלים תחת לחץ הא''ום, אז הא''ום משתמש בזה כדי להמשיך ללחוץ עלינו. הוא חייב להיות מעורב בסכסוך כלשהו בעולם. כדי לבטא את הצורך בקיום שלו. אבל אנחנו לא צריכים לשתף פעולה! אין הסברה ? למה העולם עדיין לא קלט שיש בעולם 60 עימותים אכזריות וחמורים באמת. שזקוקים לטיפול. וישראל היא לא אחת מהם.

    הגב לתגובה זו

    • אין לנו בעייה בהסברה - יש לנו בעייה בממשלה ובצה''ל (ל''ת)

      קופי, 17/11/06 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אזרחי ישראל היקרים:

    האו''ם, 17/11/06 20:59

    אירגון האו''ם מבקש ממכם להיות ברווזים טובים ולא להגיב בשום צורה על מי שיורה עליכם. זה פשוט לא עולה על הדעת שיהודים יוכלו להגיב ולנסות לפגוע במי שהורג בהם!

    הגב לתגובה זו

    • חחח...בדיוק ככה! (ל''ת)

      ברווז לא טוב, 17/11/06 21:06

      הגב לתגובה זו

      • שהאו''ם ידבר ואנחנו נעשה - אין ברירה

        יופיטר, 18/11/06 08:05

        שנים זה כך ושנים זה עוד ימשך.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    גילרמן הוא המסביר הישראלי הטוב ביותר שהיה לנו כבר שנים

    קרן, 17/11/06 20:04

    חבל שלא מממנים אותו לשר החוץ או לשגריר בארה''ב.

    רוכשים לו הרבה כבוד פה בארה''ב והוא מייצג את ישראל בצורה הכי מכובדת וברורה.

    כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

    • אלון פנקס עלה עליו ב 10 דרגות

      נעמה, 17/11/06 21:16

      מסיבה מאד פשוטה: אלון פנקס וביבי נתניהו מדברים לאמריקאים באמריקאית. גילרמן, דובר מוכשר אמנם, מדבר לישראלים. זה הבדל גדול.

      הגב לתגובה זו

      • נעמה למה ללכלך מותק?

        מאיר, 17/11/06 22:49

        פנקס טוב, וגילרמן טוב. לא צריך לעשות תחרויות. הלואי שהרבה אנשים אחרים בשירות המדינה ובכלל יעשו את העבודה שלהם כמו ששני אלה עושים.

        הגב לתגובה זו

      • טובים השניים מן האחד (ל''ת)

        יופיטר, 18/11/06 08:09

        הגב לתגובה זו

      • טוב אז נוסיף גם את ביבי נתניהו ואלון פנקס (ל''ת)

        לדוברנו בחו''ל, 18/11/06 08:36

        הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד

        obi won, 18/11/06 16:36

        את ממש קלעת בול, נעמה, ואם יש דבר ששגריר באו''ם לא צריך לעשות זה להקדיש את כל זמנו ומרצו לפרסום עצמי בארץ, באיצטלה של מלחמת הסברה. זו לא מלחמת הסברה, זה קמפיין תקשורתי להאדרה עצמית. ד''ש

        הגב לתגובה זו

    • סימנו אותו בתור שר החוץ שלנו - אחרי שיגמור את הכהונה (ל''ת)

      באו''ם, 17/11/06 21:27

      הגב לתגובה זו

    • נו די כבר

      obi won, 18/11/06 16:33

      באמת קרן, לישראל יש מסבירים לא פחות טובים, הם רק לא מדברים בקלישאות בכזה כישרון כמו גילרמן...הסברה זה לא תמיד סיסמאות, יו נואו...ואגב, כותבים ''רוחשים'' ולא ''רוכשים'' כבוד. כל הכבוד גם לך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תיכף השמאל הקיצוני יגנה את דבריו של גילרמן.

    צ______________, 17/11/06 19:32

    נו. מה כבר אפשר לצפות מהשמאל הקיצוני והסהרורי ?!?!?!

    הגב לתגובה זו

    • ואם הוא יגנה, אז?

      פ______________, 17/11/06 21:34

      מה פשר האובססיביות שלך סביב ''השמאל הקיצוני''?

      הגב לתגובה זו

      • השמאל הקיצוני הבוגדני גורם נזק רב למדינה

        ש, 17/11/06 23:26

        רק טיפש, כמוך, לא יבין זאת.

        הגב לתגובה זו

      • ישר כח

        אילנה, 18/11/06 00:37

        מאז שאני מכירה את עצמי האום נגדנו יושבים מדינות תומכי טרור , אז מה הפלא . גילרמן אישיות טובה ,מיצג את המדינה בטוב , כולם נסעו ללוס אנצלס , איזה טועלת הביאו . התיקשורת לא הקימה רעש שאישתו השמאלנית .עם שרה נתניהו התקשורת היתה בודקת ,ובחדשות לא היה יורד מעיתון. עד שהיה חוזר ,הוא פשוט השתיק את התיקשות זה מדי שקוף. מנסים לגרש אותנו 1 משדרות מחר אקלון וכן מהנגב .מה עוד צריך להיות .אחרי שאישה נרצחה והבחור קטוע רגליים . היום אין מי שיגן עלנו צריך לזרוק הולמרט הוא לעולם לא יגן עלנו כל עוד יובת לצדו זבלה . פרץ ,חלוץ . ה-3 הביתה ...לפני אבדון בייבי מנהיג חזק ומוכשר היום חלק גדול מעם מצטער לא מאוחר ....שקט ...שבת שלום לעם ישראל ולמדינת היהודים...........

        הגב לתגובה זו

      • ל-פ.

        צ______________, 18/11/06 05:54

        אני פשוט רוצה להזכיר שהשמאל הקיצוני תמיד יצא נגד כל דבר שהוא ישראלי, ולעומת זאת הוא העדיף לתמוך ולחזק את הטרור הפלשתיני.

        הגב לתגובה זו