• 67.

    למדו אצלנו להלביש כל כשל על אנשי הצבא ולנקות את המדינאים המושחתים (ל''ת)

    מני, 30/11/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הקצין צודק ב- 100% לא יודעים להעריך את עבודתם של אנשי הצבא במדינה

    ירון, 30/11/06 11:06

    הם עושים ימים כלילות , לא מגיעים הביתה, הנשים נאלצות להתמודד בעצמם עם ניהול המשפחה, אז לפחות שיעריכו אותם ולא ירקו בפרצופם.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה לא חוקרים את מחדלי דורון אלמוג בעת שהיה מפקד פיקוד דרום ???? (ל''ת)

    אייל, 30/11/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    האם החטיפה הקודמת לא היית בזמנו של אשכנזי ? (ל''ת)

    הוא מקורב לפרץ, 18/11/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הצבא בהתפוררות עד שיבוא גבי אשכנזי לעשות סדר (ל''ת)

    יוהאן, 18/11/06 10:00

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי יעשה סדר ??? הצחקתני :))) (ל''ת)

      יותם הוד, 30/11/06 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חלוץ+פרץ+אולמרט תראו לאן הבאתם את מפקדי צה''ל? נסראללה ניצח (ל''ת)

    אכפתניק, 18/11/06 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כאחות של קצין הדרגים הגבוהים לא מבינים מה עור להם בראש. הוא רוצה לע

    שרה, 18/11/06 08:48

    לעזוב את צה''ל ואנחנו נתמוך בו! כשאין הערכה ואין גיבוי אף אחד לא רוצה שהעיסה דביקה הזו תדבק גם בו

    הגב לתגובה זו

    • Let him leave

      Yossi, 22/11/06 01:32

      I left the country because the way that officers like your brother treated me. They got special permission from the defense minister to call me to reserve duty 60 days per years because they had no idea how to treat human beings and too many people left. I got a plane ticket to California. Please ask your brother not to come to California, I had *ENOUGH* of his kind. Y

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לחברי הקצינים עזבו את העתונאים-תדחו אותם הם מעונינים בכותרות ואחריה (ל''ת)

    המבול-הם זבל, 18/11/06 06:25

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לקצינים החכמים אין לכם מה לחפש בצהל.אין הערכה הזלזול מגעיל ולכן יש (ל''ת)

    הצעות טובותבחוץ, 18/11/06 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המגיבים העלובים עם הפה המטונף.נמאסו.ואני במקום הקצין הייתי יוצא לעש (ל''ת)

    לביתי-ולא תורם, 18/11/06 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי המח''ט הזה? (ל''ת)

    נילי, 17/11/06 23:40

    הגב לתגובה זו

    • באמת מעניין... (ל''ת)

      דגש, 18/11/06 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם היו אומרים לכם

    ע.גור, 17/11/06 23:37

    אם היו אומרים לכם לפני המלחמה האחרונה שלנסראללה יש יכולת להשפיע על יחס העם בישראל לצבאו,על ערעור מעמדם של קצינים בכירים מהרמטכל ומטה ועל סילוקם או התפטרותם של קצינים בכירים,הייתם בטוחים שהאומרים כך יצאו מדעתם וזה נכון כי לא נסראללה הוא זה שעשה את כל אלה כי אם אנחנו עשינו זאתלעצמנו בעזרת תקשורת ששה לאיד.די תפסיקו. זה לא בונה מאומה ורק הורס את המעט שנשאר.יש לנו משימות קשות ביותר לפנינו וכל הרב שיח שאנו נוקטים לאחרונה רק מקשה ויקשה עלינו לעמוד במשימות הקרובות לבוא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה מה שחסר לנו שגם בצה''ל לא נאמין יותר... (ל''ת)

    תושב שדרות, 17/11/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סיפור טוב (ל''ת)

    פליקס פ, 17/11/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • סיפור עצוב מר פליקס. (ל''ת)

      ניסן שור, 18/11/06 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבל מאמין שמחריבייך ומהרסייך ממך ייצאו! (ל''ת)

    חילוני גמור, 17/11/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תשובה למח''ט היקר

    אחד 1, 17/11/06 23:16

    דבריך כנים ואמיתים. אבל אתה מיצג את עצמך בלבד ואולי עוד כמה אנשים בעלי מצפון ומוסר. תשאל את העיתונאים כמה מחבריך בדרגתך או בדרגה נמוכה יותר וכמובן בדרגה גבוה יותר, מדליפים לתקשורת על מנת שאם יהיה משהו העיתונאים יהיו חיבים להם ולא יכסחו אותם. אתה יודע מצוין איך לא מעט מחבריך מישרים קו עם הממונים עליהם אפילו אם הם לא חושבים ככה. יתכן שגם בין פיקודיך יש כאלו.
    הבעיה היא נורמות ההתנהגות הכלליות שחדרו לצ''ל. הבעיה היא שהמינויים הבכירים נגועים בפוליטיקה.
    אבל כמו שאומרים שהניהול נבחן לפי התוצאות ואם כך הדבר אנו נחלנו כשלון חרוץ. מי אחראי לו? יש לך תשובה? אם כן אז אנא הוצא עוד מכתב של אני מאשים ובו תהיה אמיץ מספיק כדי להושיט אצבע מאשימה. כמו שאתה מתגונן מזעם ההמונים הלא מוצדק אנא הסבר למה כשלנו ומי הכשיל. אם אתה פותח את התיבה אז הראה את כל מה שיש בה ולא רק מה שנוח לך.
    עד שלא תעשה את זה מכתבך אינו שווה את הנייר שאתה כותב עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    THE BEST FEFENCE IS THE ATAACK... (ל''ת)

    עומר, 17/11/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי זה הקצין האפס הזה? יש לך זמן לכתוב מכתבים יא נמושה? (ל''ת)

    בעילום שם, 17/11/06 23:10

    הגב לתגובה זו

    • אתה בעילום שם וקורא לו נמושה?

      אורן, 19/11/06 05:09

      למה מה אתה עושה בשביל לתרום לבטחון המדינה?
      (רמז: כתיבת טוקבקים לא תורמת לבטחון המדינה)

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש חוק טבע והוא- מי שסובל הוא האשם (ל''ת)

    אלון, 17/11/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צה''ל כרגע בסחרחורת ורק רמטכ''ל חזק יכול לעצור את ההתרסקות. מפקד ומנה

    אריאל, 17/11/06 23:08

    ומנהיג קוראים לו אלוף במיל' גבי אשכנזי. צריך להודות בטעות ולהחזיר אותו למערכת.

    הגב לתגובה זו

    • כאילו הוא לא היה אלוף פצ''ן וסגן הרמטכל...

      אורן, 19/11/06 05:10

      ולא היתה לו שום נגיעה למצב של הצבא...זה רק מאתמול הבעיות נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אריק שרון הרקיב את המדינה (ל''ת)

    רקוב רקוב, 17/11/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מהיום והלאה הצבא יהיה ראש קטן. (ל''ת)

    מני, 17/11/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמרט+פרץ+חלוץ+שרון+עומרי אתם אשמים!!!! (ל''ת)

    שיחור, 17/11/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האמת העירומה. כמה עצוב. כמה כואב שזו האמת (ל''ת)

    נינטנדו, 17/11/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איזה מכתב...איזו שאגה. איזו ציונות בועטת (ל''ת)

    פוף, 17/11/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סתם עוד קצין מפלסטיק - נמאס לנו מכם - לך לצפות בפלזמה יא אפס (ל''ת)

    קצינים עלק, 17/11/06 22:40

    הגב לתגובה זו

    • גם אם הקצין בינוני אתה לא מגיע לקרסוליו, מה שכן

      גיל אזולאי, 17/11/06 23:18

      יחס כזה לקצינים מבטיח שגם הבינוניים לא ישארו בעתיד בצבא.
      בשנות ה 60 וה 70 הטובים היו חותמים קבע והיו מוותרים על תנאים טובים יותר בשוק האזרחי, קראו לזה אז - שליחות

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכותב הוא תותח על שעוד יהיה אלוף ואבוי לנו ולא (ל''ת)

    גיל מ', 17/11/06 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל מילה נכונה. (ל''ת)

    ירון, 17/11/06 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תרגל זול של דוברת צה''ל מירי רגב

    יעל, 17/11/06 22:26

    צה''ל לא פתח בחקירה לברר מי המח''ט ששלח את המכתב, כפי שבדק את השיחות שניהלו קצינים כדי לאתר הדלפות. לכן, אפוא אין כאן חשיפה עיתונאית אלא תרגיל של מירי רגב דוברת צה''ל. שימו לב, שדוברת צה''ל נעלמה לגמרי מהתקשורת. הכיצד יתכן שדוברת אינה מייצגת את צה''ל בתקשורת?

    הגב לתגובה זו

    • קם הגבר שאומר את האמת וגבר כזה יש רק אחד בצה''ל (ל''ת)

      סוף סוף, 17/11/06 22:42

      הגב לתגובה זו

    • תגידי את על כדורים? (ל''ת)

      ד''ר, 17/11/06 22:44

      הגב לתגובה זו

    • צודקת מירי רגב מאחורי זה (ל''ת)

      ריקי, 17/11/06 23:21

      הגב לתגובה זו

    • נכון. והשב''כ רצח את רבין ונחתו אמש חלליות בקריית שמונה (ל''ת)

      קונספירציה, 17/11/06 23:35

      הגב לתגובה זו

    • ''התאם לתגובה הענינית שלך ''

      שמחה, 17/11/06 23:46

      תאים לך יותר הכינוי דרק

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם היו שופטים את דורון אלמוג בקריטריונים שהוא שופט אחרים

    גיל אזולאי, 17/11/06 22:23

    הוא לא היה מגיע לתפקיד מ''פ.
    הוא , כקצין, נשפט ונידון לכלא.
    היום קצין כזה לא היה ממשיך בצבא

    הגב לתגובה זו

    • מדיניות עריפת הראשים והכסאח על כל מה שלא נראה לציבור ולסקרים

      אודי, 17/11/06 23:38

      הפך לעקב אכילס עבור החברה הישראלית ועל צריך צריך להתלונן. טעות? זה בעיה אנושית. מי שלא עושה לא טועה

      הגב לתגובה זו

      • אכן, הקידום וההדחות בצהל אל להם להתנהל כבכוכב נולד ובאמצעות sms

        גיל אזולאי, 18/11/06 01:24

        קצינים צריכים להבחן בקירטריונים מקצועיים, וגם אם טעו או בחרו בחלופה הפחות טובה (שברגע ההחלטה נראתה להם נכונה) - לא צריך לערוף את ראשם.
        יתכן שזה צריך להשפיע על קידומם ועל מיקומם במערכת או אף להיות מועברים לתפקיד אחראך בשום אופן אסור שהם ידחו בבושת פנים לאחר שנגררו בככר העיר.
        וזה מה שדורון אלמוג עשה לגל הירש (בלחץ דעת הקהל) ובדרך גם עשה סיבוב על המילואימניקים (יצאו ל''טיול'') - על זה הוא כבר התנצל

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מספיק עפ פסטיבל הירש וחובריו

    יוני, 17/11/06 22:19

    אולי הגיע הזמן להפסיק עם כל הפסטיבל הזה. רבותי - יש פה חבורה של קצינים שפשוט סרחה. במקום לקחת אחריות ולהתפטר - הם מפעילים את המקורבים, עיתונאים, חברים וכו' ולא מפסיקים ליילל. נמאסתם - לכו הביתה ואנחנו לא רוצים לראות ולשמוע אתכם. כדאי שיגיעו קצינים שלוקחים אחריות, מבינים את תפקידם מיישמים את ההוראות של עצמם ולא מחפשים בכל מקום את מי להאשים. האם אותו קצין (או הירש עצמו) היה מקבל את אותם הטיעונים שהוא כל הזמן מפציץ אותנו בהם, אם למשל מ.פ. או סמל מחלקה היה מעלה אותם בפניו? די מספיק פשוט השתחררו ושחררו אותנו מיכם. ואולי מילה נוספת לבאים במקומם: ראו מה יקרה לכם במידה וגם אתם תיסרחו ולא תעשו את המוטל עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מח''ט נכבד - אולי תכתוב מכתב לנסראללה ותגיד לו שזה לא יפה להפציץ? (ל''ת)

    רוחמה, 17/11/06 22:14

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מדינה שיורקת בפרצוף לילדיה. על מה אתה מתפלא אדוני המחט? (ל''ת)

      אברהם, 17/11/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לאור המכתב הזה אני מציע

    שמחה, 17/11/06 22:09

    להקים צבא מקצועי כמו בארה''ב
    שלא נצטרך לאבד דמעות לגורלם של המחטים והתאלים כמה שהם מסכנים.
    אולי אז הם יבינו שהם לא עושים טובה לאף אחד,אלא שהם מרצונם החופשי בחרו במקצוע בו הם עוסקים!

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? גיליון זרים! כמו באלג'ירה. תגיד? נפלת על הראש?

      לנג'ורי, 17/11/06 22:48

      אין לנו ארץ אחרת ולא צה''ל אחר. צה''ל הוא צבא העם וכך עדיף שישאר אחרת יהיה רע ומר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערסים (כולל פרץ) שונאים את קציני צהל (ל''ת)

    עובדה סטטיסטית, 17/11/06 22:02

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך (הקפה עליי, לאשכנזים) (ל''ת)

      סהר שפע, ארומה, 17/11/06 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי במקום לכתוב מכתבים לעיתון תתחיל לעבוד????????????????????????? (ל''ת)

    קצין בושה, 17/11/06 22:02

    הגב לתגובה זו

    • נכון. נמאס כבר מהמכתבים של ''קצינים בכירים'' - לך להתאמן תינוק מגודל (ל''ת)

      משה, 17/11/06 22:11

      הגב לתגובה זו

    • אולי במקום ללכלך את הפה.תצדיע ,תגיד תודה ותלך לראות כוכב נולד ? (ל''ת)

      כי בצבא אין, 17/11/06 22:13

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאלמוג - יש כס''ת והוא - ''וע.וינוגרד&גביזון'' (ל''ת)

    ארנון, 17/11/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • אלמוג היחידי שאמר את האמת ועל זה הוא עוד אמור לשלם? (ל''ת)

      נס ציונה, 17/11/06 23:00

      הגב לתגובה זו

      • דורון הגיש דוח פופוליסטי שהתאים לאוירת עריפת הראשים בדעת הקהל

        אברוצקי, 18/11/06 01:34

        ובתקשורת.
        גם אם היתה לו בקורת על הירש, החיסול הממוקד שהוא עשה לו מעורר בחילה וגרם נזק רב

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    צה''ל שורץ קצינים רקובים ו''כותבי מכתבים'' חדלי אישים (ל''ת)

    לצערי המצב רקוב, 17/11/06 21:55

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל תחום הטוקבקיסטים (ל''ת)

      גיל אזולאי, 17/11/06 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצבא מבצע אלפי משימות ביום .הכי קל למצוא משהו שהתפקשש ולדרוש עריפה

    אבי, 17/11/06 21:49

    יושבים כתבים זחוחים במיזוג אויר בתלאביב ונותנים ציונים לאלו שעדיין מסכימים להקריב עצמם למען כולנו.
    כשנגרש את כולם הרי שיגנו עלינו כתבי החדשות וכוכבי השיר שלי שכנראה רובם משתמטים שלובשים כל יום מדים לכבוד הטלנובלה המפגרת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! ''פיקשוש קל'',,, של 159 נופלים+3 חטופים (ל''ת)

      קצין במיל', 17/11/06 21:57

      הגב לתגובה זו

      • כל ההרוגים מהקטיושות לא קשור למפקדים נוכחיים.זו מדיניות של 6 שנים

        נתנו לחיזבאללה, 17/11/06 22:44

        הקטיושות שנחתו על אזרחים ועל החילים בכפר גלעדי שאותם אתה סופר כהרוגים שהקצין אחראי להם - לא באחריות שלו .
        היתה מדיניות של ממשלות ישראל ושל רמטכ''לים להניח לחיזבאללה ולא לצאת בפעילות יזומה .
        מי שציפה שצה''ל יוכל לעצור את הקטיושות האלו ביום יומיים או חדש ,בלי למחוץ את לבנון - חולם

        הגב לתגובה זו

        • נכון מאד מה שכתבת.אלו שיזמו את מדיניות הבריחה הם...

          אבי, 17/11/06 23:03

          אלו שיזמו את מדיניות הבריחה וצעקו וצווחו שמוות של עשרה חילים בשנה לא שווה את השהיה בלבנון אלו הביאו עלינו את האסון הגדול והפקירו חצי מיליון אנשים לאסון שקרה.
          ומי למרבה הפלא דורש היום לערוף ראשים -בדיוק אותם אלו .ואני שואל בלי סוף מי יגן עלינו או יסכים להגן עלינו.האם הכתבים הזחוחים והבלינים בתלאביב או הספקולנטים המגעילים .

          הגב לתגובה זו

      • אחרי המלחמה אידיוט מי שיסתכן שוב למען המנהיגים (עאלק)האלה (ל''ת)

        חפשניק, 17/11/06 22:49

        הגב לתגובה זו

      • מה חשבת שמלחמה זה סוני פליסטישן. (ל''ת)

        אבי, 17/11/06 22:54

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    תודה לכל הנשים שהרסו את צה''ל!

    צבי לנדו, 17/11/06 21:48

    תודה רבה ארבע אמהות!
    תודה רבה כרמלה מנשה!
    תודה רבה כרמית גאי!
    תודה רבה זהבה גלון!
    תודה רבה תמר גוסנשקי!
    תודה רבה נשים בשחור!
    תודה רבה נשי מחסום ווטץ!
    תודה לכל אמא שמתקשרת למפקד של הבן שלה!

    תודה לכל הגברים הנפלאים שפוחדים לאחר ההשתלטות של תרבות הנשי שכבש את המדינה. האויבים שלנו.. והם הרבה מאוד.. כולם מודים לכן!


    הגב לתגובה זו

    • אם לא ימונה גבי אשכנזי לרמטכ''ל זה הסוף שלנו. (ל''ת)

      רוני, 17/11/06 22:56

      הגב לתגובה זו

      • אסור שיהיה לקצינים מקורבים כמוך...

        אורן, 19/11/06 05:15

        אשכנזי לא קשורלכלום? כולה היה סגן הרמטכ''ל ואלוף פיקוד צפון... איך שהוא עזב הכל התרוקן נכון? איך שהוא עזב הפסיקו לאמן מילואימניקים נכון?
        תגובה עלובה של מקורב....

        הגב לתגובה זו

    • רק תשאירו משהו נשים...תשאירו משהו מהמדינה הזו שמחר תהפוך למדינת ערב (ל''ת)

      סופה, 17/11/06 23:00

      הגב לתגובה זו

    • you forgot SHELLY (ל''ת)

      dd, 17/11/06 23:23

      הגב לתגובה זו

    • ותודה לאמא שלך שטרחה להביא אותך לעולם

      נחום קלי, 18/11/06 00:14

      אני לא מבין אתה מתקוע איך עוד לא תקעו אותך בחזרה מהיכן שיצאת.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מהתגובות מתבקש ''תנו למחדלי-צהל להמשיך'' (ל''ת)

    צוער טייס, 17/11/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צה''ל מזמן נגוע בקצינים משוררים וסופרים - אדון קצין תעשה הסבה לספרן (ל''ת)

    קציני שוקולד, 17/11/06 21:45

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאני יודע מי הקצין ואם זה הוא מדובר בקצין נירוסטה שעושה טוב

      בנג'י, 17/11/06 22:45

      טובה לצה''ל שהוא משרת בו..למה? כי פעם אחת ניסו לדרוך עליו ולא עוד...

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גדי אייזנקוט מתבקש לעשות סדר בפיקוד שלנו שהפך לקן של מדליפים (ל''ת)

    כוכב הצפון, 17/11/06 21:39

    הגב לתגובה זו

    • מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך מר גדי (ל''ת)

      בית ג'אן, 17/11/06 22:52

      הגב לתגובה זו

      • משפחת פארס עומדת מאחורי עימאד לטוב ולרע. זו גזענות מה שעושים לו (ל''ת)

        ניזאר, 17/11/06 23:40

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מלחמות אחים יקברו גם את היקר לנו מכל: צה''ל! (ל''ת)

    שרון ים', 17/11/06 21:36

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו לבכות ותתחילו להתמודד עם האמת!

      לימון, 17/11/06 23:26

      עוד לא הגענו לחורבן בית שני ואנחנו לא בקריסה כמו שהתשוקרת אוהבת להציג את זה כך. אנחנו במשבר ונצא ממנו רק מחוזקים. יש לנו חומר אנושי טוב לפחות מה שראיתי במילואים האחרונים נסראללה יהיה מסכן אם יעז להתקרב אלינו שובת כי לא נראה לי שבצה''ל יעשו לו הנחות. נכון שיש לנו ראש ממשלה סוכן נדלן ושר ביטחון בדיחה אבל אנחנו במצב אין ברירה. מה שכן צריך להפסיק לדרוך על חיילי המילואים. להתייחס אליהם כמו אל קבלני משנה אלא כאל חיילים לכל דבר. כאל בני אדם שהדם שלהם לא פחות חשוב מדם של חייל סדיר. לתת להם את אותם אמצעי לחימה. לא לבלבל אותם בשטח. לא לבטל כל כמה שעות מבצע. לא לתת מפות ישנות ולא לתת אמצעי ראיית לילה שבורים וללא סוללות מיוחדות. ומה אם אוכל?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני כבר החלטתי עוד לפני המלחמה..

    רס''ן א, 17/11/06 21:35

    אני את הצבא עוזב, ומתחיל לעשות בשביל משפחתי. זאת ארץ אוכלת יושביה, חייליה ומנהיגיה. כל אחד רוצה הכל בזול ובחינם אך לא מוכן לשלם שום מחיר, אז יודעים מה? גם אני.
    את המשכורת הצבאית ונקודות הספורט המסריחות שיכניסו כל הצרי עין ל*%ת.
    נמאס לי.

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך (ל''ת)

      רועי ח, 17/11/06 22:44

      הגב לתגובה זו

      • לפעמים אנשים מתבלבלים. זה מה יש ועם זה מנצחים לא? אם נתחיל לבכות כל

        איש קריות, 17/11/06 23:17

        פעם עד כמה רע לנו במדינה...עד כמה אין לנו מנהיגים...עד כמה שונאים אותנו בעולם לאן אנחנו אמורים להגיע? אם כל אחד היה לוקח אחריות על עצמו...היינו נראים אחרת...המדינה היתה פורחת אבל אנחנו מדינה של פרזיטים, משתמטים, תחמנים, גנבים, נוכלים, עושקים, מושחתים, שקרנים, סחטנים, ותוסיפו לזה ליתר ביטחון את לוחות הברית כדי שלא אשכח שיש איזה איסור שאסור לעשות ולא עשינו אותה. מלחמת לבנון ה-2 היא מסע התעוררות שאם לא נתאחד נצטרך לחדול מלהתקיים ואת ילדיי אבקר כנראה בארה''ב או במקום שם יצליחו לארגן להם ויזה. תאמינו לי או לא המכתב הזה פתח לי את הראש . חידד לי את המחשבות שהיו רדומות אצלי בכל זאת עברו מספר חודשים מאז המלחמה הארורה הזו

        הגב לתגובה זו

        • אני לצו שמונה הבא לא מגיע. ואם יקראו לי בכוח אוציא גימלים

          זומבי, 17/11/06 23:39

          קודם כל שאולמרט ישלח את ילדיו לצה''ל ופרץ ישלח את בנו לקרבי ואז אולי אני אגיע לעבוד בשק''ם. אני עם מחדלים בגבול גמרתי

          הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין!!

      לוחם לשעבר, 17/11/06 22:53

      אני מבין אותך ועדיין מקווה שלא כל הקצינים הטובים יעזבו את צה''ל.
      העם לא מבין את המשמעות של צבא ואין לו ראיה רחבה בשיט.
      הוא רואה את מה שהתקשורת מראה לו, והתקשורת מראה לו מה שמביא רייטינג. כותרות כמו ''הפסדנו'' ו''מחדל'' ו''לקחת אחריות'' מביאות יותר רייטינג מאשר לתת מילה טובה על המלחמה הבלתי אפשרית שצה''ל לחם.
      אני בטוח שצה''ל חוקר את עצמו. ומי שאשם במחדל זה או אחר, ישלם על זה. אבל לרוב הקצינים, הלוחמים, הג'ובניקים ואף אזרחי עובדי צה''ל מגיע מילה טובה. ואף צל''ש על העבודה הנפלאה שהם עשו. ואני ממש לא ציני.

      מאוד קל לבקר את המנהיגים ואת הצבא מהמקלט הבטוח. מאוד קל להתעצבן על אי נוחות זמנית ועל הפסד ימי עבודה (שאגב, קיבלתם את הכסף!).
      אתם בכלל יודעים מה זו אי נוחות?
      שכחתם מאיפה באת???
      אין פה לוחמים אמיתיים שזוכרים דבר או שתיים מהשירות?
      אני מתבייש בעם הזה.מצטער.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוף הסרט של המדינה הזו. התחרפנו ושכחנו שאיו לנו צה''ל אחר. די חברים (ל''ת)

    דדי חיפה, 17/11/06 21:34

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח הצבעת קדימה...נכון? (ל''ת)

      ליכודניק, 17/11/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    למה לשרת בצבא הזה. צודק הקצין (ל''ת)

    נער מת''א, 17/11/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מבין מאוד לליבך אדוני המח''ט ואני מקווה שמי שצריך לקרוא את המכתב יקר

    יוסי מור אל''מ ב, 17/11/06 21:30

    יקראו אותו בקשב רב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל מילה בסלע...נמאס מכסתחנים רוצים מפקדים אמיתיים ולא פלסטלינה (ל''ת)

    נחשון, 17/11/06 21:29

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ הרס כל חלקה טובה (ל''ת)

      מאוחר מדי, 17/11/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    המח''ט כותב את מה שקצינים רבים בצה''ל מרגישים היום (ל''ת)

    קצין, 17/11/06 21:28

    הגב לתגובה זו

    • מספיק להתבכיין - עובדה שאת הקצונה הזוטרה מעריכים

      חלאס, 20/11/06 19:20

      רק את הפאשלונרים רוצים להעיף

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יישר כוח על המכתב. כל הכבוד. רק חבל שזה בלי שם!!! חבל!! (ל''ת)

    י', 17/11/06 21:26

    הגב לתגובה זו

    • צודק. מכתב מרגש ומנוסח היטב. כאישה של משרת קבע אני מבינה היטב למה ה

      רות, 17/11/06 21:37

      למה הוא התכוון. כל הכבוד על היושר והאומץ

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צה''ל? כבר לא מה שחשבנו!!!!! (ל''ת)

    שאול, 17/11/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם אני אשקול את צעדיי בצה''ל. נמאס מהסטגנציה והחשדנות. למה לחתום על

    גם אני, 17/11/06 21:25

    ברק?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השפה השפה ...מה קורה לנו????

    נחמה, 17/11/06 21:25

    ראשית אני רוצה להודות לך ולכל האנשים שכמותך.בזכותך אני יכולה כל יום לקום בבוקר בשקט.ולנהל את חיי.וכמובן...כן ....לישון בשקט בלילה.
    שלא תבין אותי לא נכון...היו מחדלים איומים !!! במלחמה.אבל זו לא הדרך לסדר את הצבא מחדש.
    צריך לומר הכל יפה.בשפה נכוונה ומדוייקת.בלי הבליל של המילים שכל דקה יוצאת לעיתונים.אז זהו....
    אני שולחת לך ולכל כל כל חיילי צה''ל המוני חיבוקים ונשקות.והכי חשוב המון אהבה.
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרפת לאיחולים ולחיזוקים. תחזרו הביתה בשלום (ל''ת)

      אמא של אייל, 17/11/06 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    להנפיק את צה'ל בבורסה ולנהלו כמרכז רווח והפסד.(כרגע מפסידים בלבד). (ל''ת)

    לא בעיה למצוא, 17/11/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגיע הזמן שאמת תצא לאור - תנו למפקדים לעבוד בשקט

    אזרח מודאג, 17/11/06 21:22

    כדי להבין שהתפקיד של קצין זה לפקד.. ולא להיות עסוק כל היום אם יפטרו או לא על אירוע זה או אחר....

    הגיע הזמן שאמת תצא לאור - תנו למפקדים לעבוד בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה מה יש, אכלנו אותה בגדול עם רמטכ''ל-מחדל-כושל (ל''ת)

    ללא אחריות, 17/11/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעניין שאף אחד לא אומר מילה על ח''א,למה ?

    כי זה החייל, 17/11/06 20:55

    יותר טוב שיישלחו את כל הירוקים , כולל האלופים במיל' לחיל האויר . קודם הם ילמדו איך נראה חיל מאורגן ומתוקתק , איך הוא עובד כמו מכונה משומנה חדש וחצי יום ולילה , כמעט עם טעות אחת בלבד .
    אח''כ הם ילמדו מה זו אחוות לוחמים , ואחוות מפקדים . אין שם קצינים שאחד אוכל את השני וחוגג על פאשלות של האחר . את המסקנות עושים בחדר טייסת או חדר דיונים בתוך החיל ולא בעיתונות .
    ומי שראה כמה קשה היא עבודה של צוות קרקע וצוות מודיעין אויר מבין שעובדים קשה מאוד בחיל אויר .

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים 100%.

      אורן, 17/11/06 21:57

      אני חושב שהמשימה העיקרית של חלוץ זה להנחיל את השיטה הזו גם לירוקים. זו לא משימה פשוטה אבל היא מתבקשת. אם הוא יצליח לעשות זאת הוא יזכר כרמטכ''ל הטוב מכולם עם ההשפעה שתלך איתנו לטווח הארוך. (אלא אם כן אירן תקצר את הטווח הזה...אני יודע...הומור שחור...)

      הגב לתגובה זו

      • חיל האוויר פישל בגדול אבל ממנו לא יברחו טייסים כי הם חיים בבועה ומק

        היה שם, 17/11/06 23:28

        ומקבלים מצה''ל בוחטות של כסף ותנאים. אין מה להשוות בין מג''ד לטייס. זו הבדיחה האמיתית

        הגב לתגובה זו

        • 1.ח''א זה הרבה יותר מטייסים2.חלק ניכר מהטייסים הם אזרחים במילואים (ל''ת)

          כך שהם לא חיים, 18/11/06 00:09

          הגב לתגובה זו

        • תן דוגמא ''לפישול הגדול'' של ח''א...

          אורן, 19/11/06 05:18

          ותן דוגמא לבוחטות של כסף...
          ואח''כ תן דוגמא להצלחות החי''ר...

          קשקשן עלוב נפש

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לך זמן לכתוב מכתבים? (ל''ת)

    עוד קשקשן, 17/11/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • תאמין או לא - הוא גם ישן, אוכל וקורא עיתון לפעמים.יש לך בעייה עם זה (ל''ת)

      חתיכת דפוק, 17/11/06 21:26

      הגב לתגובה זו

      • אולי כדאי שיתאמן ויאמן את חייליו במקום להתבכיין במכתבים??? (ל''ת)

        תמים, 17/11/06 21:43

        הגב לתגובה זו

        • בצבא לא היית אה? אין אימונים בשבת!אלא אם כן יש מבצע מיוחד (ל''ת)

          כל טמבל פותח, 17/11/06 22:15

          הגב לתגובה זו

      • רבותיי, זה התו''ל החדש בצה''ל - מכתבים!!!גם במלחמה הפציצו עם כרוזים (ל''ת)

        צבא רקוב, 17/11/06 21:44

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מכתב בלי תוכן

    עיתונאי, 17/11/06 20:48

    מי העביר את המכתב המטופש הזה? דוברת צהל? אם אתה אכן המח''ט שכתבת מכתב זה, תתבייש על התת רמה..ליבי ליבי עליך


    הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד לקרוא. מכתב מצויין בעל משמעויות רבות. אני בטוח שמי שכתב או

      סטודנט במיל', 17/11/06 21:33

      תו חשב לא מעט עלך ההשלכות של מכתב שכזה. יישר כוח!!!! אני גאה בכותב

      הגב לתגובה זו

    • לחמת בדבל ותאמין לי שאף אחד לא שווה את החברים שלי שנהרגו שם

      רונן בן דוד, 17/11/06 21:35

      אף אחד. אתה צודק. יש לנו מדינה כפויית טובה. יש כאן שבר שאם לא יטפלו בו נלך לאבדון.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מוכרחים לכונן צבא תחליף לפדיחה הקיימת (ל''ת)

    רן, 17/11/06 20:39

    הגב לתגובה זו

    • יש גשר אחד במדינה הזו. משהו בסגנון גשר הירקון שיוביל אותנו לתהום (ל''ת)

      זולו, 17/11/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי היה מפקד פיקוד דרום בזמן פיצוץ הנגמ''שים לפירורים בפילדלפי?

    ומה היו המסקנות, 17/11/06 20:24

    מישהו יכול להזכיר לי ? היתה שם פאשלה ע נ ק י ת , חיילים אספו אז על הבירכיים חתיכות מהחברים שלהם שמישהו שלח עם כמות חמרי נפץ מטורפת ומופקרת .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבזיון נמשך

    עופר, 17/11/06 20:16

    שירתתי הרבה שנים בצבא ואפילו ברמת מח''ט. מעולם לא עלה בדעתי לצאת לעיתונות - זה חלק מהתופעות שהמירו את האחרי במסך פלזמה. נכון - לא אתם אשמים להדרדרות לנמשכת כ6 עד 8 שנים אבל לפחות תתכופפו ותשתקו ותתעסקו בתיקון ולא במכתבים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחרי ששת הימים לא היו מכתבי התנצלות (ל''ת)

    לא כל אחד יכול, 17/11/06 19:24

    הגב לתגובה זו

    • זה מכתב התנצלות? זה תמרור אזהרה!!! זה תמרור עצור! (ל''ת)

      קינג ג'ורג', 17/11/06 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע אין זיהו שם המח''ט? למרות..

    מוטי חיפה, 17/11/06 19:12

    שאני מסכים לכל מילה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה אתה מבלבל את המוח ?

    רס''ן ר', 17/11/06 19:09

    אתה מח''ט וככזה אתה אמון על מתן מענה צבאי, וצבאי בלבד לבעיות שונות שעולות וזאת בהתאם לפקודות השונות ולרוח הדברים כפי שמועברים לך ע''י המפקד הישיר שלך.
    המקום היחיד בשיקול הדעת הוא בשיטה ולפעמים באמצעים, אם יש לך מרווח יותר גדול לשיקול דעת אז משהו בממלכת הירוקים רקוב.
    והוכחתם את זה יפה, אתם עסוקים אך ורק בשמירה על התחת שלכם, תדריך זה לא תדריך ותחקיר זה לא תחקיר ולראיה, הכמעט אבנים שחטף דורון אלמוג על התחקיר שלו שבוצע ללא פחד מאף אחד.
    הראיה לזה שאתה מבלבל את המוח היא המכתב הבכייני שלך בעיתונות שמחייב אותך לשים את המפתחות על השולחן לפרוש, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • רס'ן ר' תתבייש אתה לא איש צוות

      ר. ל., 17/11/06 20:24

      המטרה של הצבא עכשו זה להתאחד ואם יש לך בעיות או טענות תשמיע אותן בפנים. בתור מפקד ומנהל הייתי מצפה ממך לעזור לאיחוד הכוחות ולא לפגוע בשותף לנשק

      הגב לתגובה זו

      • רק אידיוטים ילכו לתפקידים האלה אחרי הזובור והביזוי הזה

        אנשים נתנו את, 17/11/06 20:36

        עם של מטומטמים !
        אנשים נותנים לצבא עשרות שנים , לא יום ולא לילה , לא רואים משפחה וילדים , לא רואים בית ומיטה חמה, רק צבא וחייילים ומבצעים והתראות והכשרות וחינוך חיילים ואחריות שלא נגמרת . והנה כל אחד שרוצה יכול לבזות , ללכלכך , כאילו שזו פעם ראשונה שחיילים נהרגים , שמבצעים מתחרבנים . צה''ל יישאר רק עם אלו שאין להם מה לחפש באזרחות , הטובים והמוכשרים יברחו .

        הגב לתגובה זו

        • צודק, ארץ אוכלת קציניה

          גיל אזולאי, 17/11/06 23:31

          אפילו הבינוניים לא ישארו בצבא

          הגב לתגובה זו

    • אתה רס''ן הצה''ל? אם כך כל הכבוד!

      אורן, 17/11/06 20:32

      שצה''ל מטפח מוגבלים גם בשירות הצבאי.
      מה שאתה אומר זה שחופש הפעולה שלו זה לא מה (הפקודה), אלא איך (השיטה והאמצעים)? זה חופש פעולה רציני ביותר חביבי.
      ופה הקצר בין הירוקים לכחולים. רוב משימות חיל האויר זה נ.צ. ואיזה פצצה להפיל ובאיזה שעה. פה אין חופש פעולה. מקסימום יש אזרחים אז אתם לא יורים ובד''כ זו החלטה אישית.
      היות ואתה כחול, אין לך מושג ירוק מה עובר על מח''ט חטיבה מרחבית שנוגע יום יום בפעילות אזרחית וצבאית. אבל טוקבק זה בחינם אז למה לא לשלוח מסר ''תתפטר'' מעל המדיה?
      אני מקוה שלא תקבל סא''ל. הראייה שלך היא ראיית מנהרה שמתאימה מאוד לטייס או סתם אחד שמתדלק מטוסים.

      הגב לתגובה זו

      • ממתי המה נתונה לשיקול דעת המפקד בשטח ?

        סתם אחד, 17/11/06 21:06

        תגידו השתגעתם לחלוטין ? המה נתון לשיקול דעתו של המח''ט ? טוב אולי בגלל זה המלחמה האחרונה נראתה ככה.
        המה (הפקודה כמו שאמרת) היא נגזרת של הנחיות הדרג המדיני.
        ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך לשתות את המיים של עזה.
        להתבכיין בעיתון זה אומר שהבחור לא מתחיל להבין בכלל את הגדרות התפקיד שלו..

        הגב לתגובה זו

        • הבנת הנקרא ידידי...

          אורן, 17/11/06 21:48

          ברור שה''מה'' הוא לא בשיקול המח''ט. אבל האיך כן. ורק ב ''איך'' (השיטה, האמצעים, לוחות זמנים ספציפים) יש כ''כ הרבה חופש פעולה שחבל על הזמן.
          האיך יכול להתבצע ב1001 דרכים שונות וכל זה כן (!!!) נתון לשיקולו ולחופש הפעולה שהוא מקבל על עצמו, וזה הרבה מאוד.

          הגב לתגובה זו

          • החופש שניתן למח''ט מחייב הרבה יותר מהנחיות

            המבין את הנקרא, 17/11/06 22:48

            שנותן כלב הנחייה לעיוור.
            המח''ט לקח על עצמו את התפקיד, והוא אמור להישפט לפי מידת הצלחתו בתפקיד, הבכי שלו ע''כ שמעבירים עליו ביקורת איננו במקומו.
            היציאה שלו לעיתונות ?
            פשוט חוצפה לדעתי, כל אחשדרפן מוציא הודעות לעיתונות במקום ללכת לעבוד, מחט''ים נלחמים מול המסך (פלזמה או עיתונות) ולא מול האויב.
            אז אם זו הדרך שהוא בחר, שיעשה טובה ישאיר את המפתחות ויקח איתו את פרץ.

            .

            הגב לתגובה זו

            • רואים שלא ראית מח''ט מקרוב בחייך...

              אורן, 19/11/06 05:23

              אזרחי המדינה הזו מעבירים ביקורת בסיטונאות. ביקורת מעליבה ולא עניינית (כמו שאתה קורא לו בכיין), ביקורת שלא מבוססת על הבנה או על עצם הידיעה שאנחנו כאזרחים לעולם לא נדע מה היה שם בדיוק ואת התמונה הכוללת...
              אבל נורא קל להקליד...

              הגב לתגובה זו

    • אתה מעורר רחמים

      לא ייאמן, 17/11/06 21:20

      אל תתבטא בנושא שאתה לא מבין בו ובודאי אל תבקר.

      הגב לתגובה זו

    • אני במקומך הייתי מתבייש. הקצין מניח דברים על השולחן (ל''ת)

      בני לאון, 17/11/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יפה כתב.אך המבחן העליון הוא במלחמה. (ל''ת)

    עדי, 17/11/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מוריד הכובע בפני מי שממלא תפקידו ובז לזה שרץ לספר לעיתונות (ל''ת)

    רציני, 17/11/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו חיים במדינה דמוקרטית! (ל''ת)

      סופר רציני, 17/11/06 23:21

      הגב לתגובה זו