• 313.

    לעמיר פרץ גם מדינת ישראל לא תאפשר למאפייה להשתלט על המדינה אתה מב

    יהודה ברזלי, 19/11/06 19:25

    מבין עמיר פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 312.

    קליגולה המטורף מינה את סוסו לסנטור ואולמרט את פרץ לשר בטחון

    זאב, 17/11/06 18:56

    קליגולה המטורף מינה את סוסו לסנטור ואולמרט את פרץ לשר בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 311.

    לעמיר פרץ בכסף שגיסך מקבל מההסתדרות אפשר להוציא 10 משפחות לנופש (ל''ת)

    יהודה ברזלי, 17/11/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 310.

    מר פרץ ,נמאס לשמוע אותך. (ל''ת)

    אייזיק, 17/11/06 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 309.

    גיידמאק עושה בית ספר לממשלה הם פוחדים ממנו.

    ש.לוין, 17/11/06 16:40

    מעניין שגיידאמק תמיד קורא את המפה לפני קדימה וכל הדרקים שיושבים שם ומקבלים שכר על שום עשיה. מעולם לא היה האזרח הישראלי מרגיש כל כך לא בטוח עם ממשלה מחורבנת כזו. מעולם לא היו מנהיגים כאלה שאינם שווים את קליפת השום. ובעיקר יצא המרצע מהצבא ועכשיו רואים אותו במערומיו.
    כל המערכת הפוליטית והצבאית צריכים לעבור מטהמורפוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 308.

    פרץ במקום לפרגן לגיאדאמק. אתה מקנא לו? (ל''ת)

    גבריאל המלאך, 17/11/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 307.

    פרץ! תתבייש לך! הוא עושה את מה שאתה הבטחת בבחירות ולא עשית!! (ל''ת)

    לא לכך הצבענו!!, 17/11/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 306.

    אתה את הכוח שלך עשית על משוקות ומנסה להנציח כדי לשלוט-לא ניתן לך (ל''ת)

    חבר מביא חבר, 17/11/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 305.

    זה בדיוק מה שאתם הבטחתם.ותיק הרווחה עדין מחכה לך נפוליאון פרץ (ל''ת)

    לאגו פרץ, 17/11/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 304.

    בוקי סריקי

    נתנאל, 17/11/06 14:48

    מפלגת העבודה ענדה לעצמה (ולנו) ''תכשיט'' בדמותו של פרץ שיהיה בכיה לדורות הן למדינה והן למפלגה,היום מבינים את זה גם תומכיו ממפקד הארגזים,
    הוא עצמו כלומניק חסר יכולת ולא עושה כלום מלבד תחמנות,עכשיו הוא מצא את גאיידמק ''בשביל לטפס עליו'',ולמה? כי האיש עושה, ופרץ רק מברבר (ולרוב שטויות) לכן ברבור ועשייה לא הולכים ביחד,
    הציבור צריך להתעורר,את הפרץ הזה צריכים לסלק מייד ע''מ למנוע המשך נזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 303.

    פרץ! תתבייש לך! הוא עושה את מה שאתה הבטחת בבחירות ולא עשית!! (ל''ת)

    הנושא חברתי!, 17/11/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 302.

    מר פרץ-גאידמק לא ביקש רשות ממך?

    דוד, 17/11/06 14:37

    אוי אוי אוי .מענין לדעת איך אתא לא תרשה לנדבנים לעזור לאנשים במצוקתם. סייג לחכמה שתיקה .

    הגב לתגובה זו

  • 301.

    פרץ-יסדר,הכח יהיה בסדר

    חבר הסתדרות, 17/11/06 13:30

    ''שר הבטחון'' פרץ זועם... על גאדימאק ,לא על הערבים שיורים קאסמים כי הוא הרי חומת מגן לערבים (כך הוא הגדיר את תפקידו בממשלה) אז מה הפליאה - לוקחים לו את התפקיד - הוא חבר בממשלה של פרזיטים הדיוטות שכושלת בכל מה שהיא נוגעת בו, ומזלם של תושבי שדרות היא לא מטפלת בהם אחרת הקורבן שלהם היה מר הרבה יותר... נמאס מכם שרינו הטיפשים לכו הביתה ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 300.

    הכסף עושה הכל , שלטון , משפט , בריאות ,אושר (ל''ת)

    איאד, 17/11/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 299.

    אם לא תאפשרו שקסמים יגיעו לשדרות ואשקלון - לא תהיו זקוקים (ל''ת)

    לנדבנים, 17/11/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 298.

    נזק למדינה

    איצו, 17/11/06 12:08

    את שעשה ארכדי למען המדינה ולאנשים לא עשה פרץ בעשרים שנות עסקנותו ולא יעשה גם בעוד עשרים שנה מלבד אולי לעזור לעצמו ולכמה מקורבים. כך כל ההנהגה שלנו .כך אנו נראים וכנראה זה משמגיע לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 297.

    פרץ

    ס.ג., 17/11/06 11:50

    יותר טוב שתדאג להפסיק את ירי הקסאמים ולא למעשים של גדימאק!

    הגב לתגובה זו

  • 296.

    גאידמאק הרובין הוד של דורנו- חזק ואמץ!!! (ל''ת)

    יואב, 17/11/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 295.

    גידמאק לשלטון- לא יזיק לנו קצת סדר!!! (ל''ת)

    נ, 17/11/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 294.

    סוף מעשה במחשבה תחילה

    משה, 17/11/06 11:44

    כתושב חיפה חטפתי טילים מלבנון במלחמה האחרונה ואני בהחלט מבין את מצוקת האנשים בשדרות.
    לצערי, בריחה מהמקום אינה פתרון לטווח ארוך. המדינה היא זו שצריכה וחייבת לספק פתרון.
    גאידמק מוערך ב-2 מיליארד דולר אותם השיג בעיסקאות עליהן לא שילם מס. ריבית שנתית סולידית על סכום זה הינה בערך 100 מיליון דולר.
    אם נוסיף את המס שהיה צריך לשלם, מדובר בחיסכון של כחצי מיליארד דולר מינימום. מאחר וגאידמק איש חכם, הוא תורם לכל מיני פרויקטים עושי כותרות ואולי תורם גם בדרך עקיפה כזו או אחרת לפוליטיקאים שמחר יהיו חייבים לו, ומייצר דעת קהל חיובית.
    כאשר המשטרה ומס הכנסה ישאלו שאלות לגבי מקור הכסף, יהיה מי ש''יבקש'' מהחוקרים להיות עסוקים בדברים יותר חשובים, גאידמק יאיים כי יפסיק לתמוך בפרויקטים כמו בית''ר ירושלים , דעת הקהל תעשה את שלה וגאידמק ישלם כמה גרושים ובכך ילבין האיש הזה את כספו וישתלט על המדינה באמצעות עיתון זה או ערוץ שידור אחר.
    המדינה היא זו הגורמת לזה לקרות וזה ממש פשע. כולם, אפילו פרץ, מבינים זאת, אך אינם עושים דבר.
    מדובר בהסברה הכושלת שלנו: בדיוק כפי שאיננו מסוגלים להסביר בחו''ל כי יורים עלינו קסאמים ואנו רק מגיבים ולצערנו יש לעיתים טעויות מצמררות כמו בבית חנון, איננו מסבירים לעם כי מה שגאידמק עושה הינו פשוט קניית דעת קהל חיובית במחיר זול הרבה יותר מאשר אילו היה משלם מיסיו כחוק. זה ממש נגד האינטרסים ארוכי הטווח של המדינה , כולל אלה של אנשי שדרות הנמצאים תחת איום קסאמים. המדינה צריכה לטפל באיום במו''מ או בדרכי מלחמה , אך בוודאי שלא גאידמק הוא הפתרון

    הגב לתגובה זו

  • 293.

    מי יותר פרימיטיבים ומושחתים ?

    חוני, 17/11/06 11:40

    אזרחי ישראל או אזרחי ה''רפובליקה המרקסיסטית הנמיבית'' ? תשובה: אותה רמה. עוד שאלה: מה הבדל בין גיאדמק לפרץ ? תשובה: אין הבדל ?

    הגב לתגובה זו

  • 292.

    פרץ! לא בדיבורים מזיזים עניינים - עשה!

    משה, 17/11/06 11:33

    ההבדל בין איש מעשים לאיש דיבורים.
    אנחנו חייבים בשילטון אנשים שיודעים להרים ולהזיז דברים בין רגע

    הגב לתגובה זו

  • 291.

    פוליטיקאים הרסו את המדינה סופם יהיה בבית האסורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שלטון חדש, 17/11/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 290.

    גיידמק בבקשה עוד מצווה וזהו! שים גם

    קיקו, 17/11/06 11:16

    אוטובוסים ומטוסים ותפנה לנו את כל השמאל מכאן .שלום עכשיו של פרץ ושלום אחר כך של פרם וכו... למדבר סהרה שלא ניראה אותם ולא נשמע אותם יותר,ואז אתה תראה איזה שקט פתאום אפילו מכל הערבים במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לא לימדו אותנו לשנוא את הזולת אתה טועה אני בטוח מהדיעות שלך כי את (ל''ת)

      איאד, 17/11/06 12:16

      הגב לתגובה זו

    • אני לא יכול להסכים יותר! (ל''ת)

      פרץ, 17/11/06 13:53

      הגב לתגובה זו

      • תלמד עברית , שמולנים כותבים עם ש ולא עם ס (ל''ת)

        איאד, 17/11/06 15:12

        הגב לתגובה זו

        • ס-מ-small (ל''ת)

          מיכאל, 17/11/06 19:12

          הגב לתגובה זו

  • 289.

    שרי הריסון,דנקנר,פישמן,סמי עופר,תשובה, סבג, תלמדו... תרומה מהי !!!! (ל''ת)

    דודי, 17/11/06 11:08

    הגב לתגובה זו

    • כל הללו נמצאים בארץ כדי לעשוק את תושביה ! ולא כדי לעזור ולתרום !

      רן, 17/11/06 11:37

      כל הללו גדלים וגדלים תוך לקיחת עמלות מוגזמות, תוך מחירים מנופחים, בכל סוגי התרגילים שבעולם, מתושבי ישראל.
      למה שיתנו דבר מה לתושבי מדינת ישראל !.
      גם כשהם נותנים תרומה,הם מקבלים אישורים עבור מס הכנסה על תרומתם ומנכים זאת מהמס שעליהם לשלם . כך שבסופו של דבר התרומה שלהם הינה ממס הכנסה,מכיס תושבי ישראל.
      גיידמאק מביא את כספו מחו''ל ושופך כאן בארץ עבור תושביה.
      האם הוא מנקה את תרומותיו ממס הכנסה בארץ כמו אחרים, לא!.

      הגב לתגובה זו

      • רן,כמה נכון וצודק כתבת. אין מה להוסיף!!! (ל''ת)

        דודי, 17/11/06 12:31

        הגב לתגובה זו

  • 288.

    לא תאפשר השתלטות נדבנים?

    נסים, 17/11/06 11:06

    אז תעשה אתה משהו!

    הגב לתגובה זו

  • 287.

    גאידמק יקח לפרץ את קולות הבוחרים גם בשדרות , מדוע לא

    איאד ג'בארין, 17/11/06 10:57

    מתחת ביקורת על ארקדי במלחמת הליבנון , פרץ , דע לך כי ארקדי עוזר
    גם לערבים , שידוע לך שהם שונאים אותך .

    הגב לתגובה זו

    • אתם שונאים גם את גיידמק

      קיקו, 17/11/06 11:18

      ואל תספר לנו סיפורים.

      הגב לתגובה זו

  • 286.

    ל- 143 . שכחת את הרמטכ''ל שהיה עסוק במניות (ל''ת)

    ady, 17/11/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 285.

    פרץ תתעורר

    הינו, 17/11/06 10:44

    עשיתי את טעות חיי ונסחפתי במערכת הבחירות אחר הבטחותיו של עמיר פרץ. תתעורר, שר הרווחה היחיד במדינה הזו הוא ארקדי גאידמק, שאולי נחקר שנים על מעשים לא כשרים, אבל עובדתית, הוא היחיד שתומך בנזקקים, במחוסרי דיור בגלל קטיושות קסאמים וכו'. כשהמדינה אינה נוקפת אצבע- מתאים שיש נדבן בסביבה

    הגב לתגובה זו

  • 284.

    peretz-shmeretz

    uzi, 17/11/06 10:33

    עמיר-בחרתי בך כדי לשפר את המצב העגום של החברה הישראלית. לא עשית כלום-אין לי יותר אמון בך-אני לא חושב שיש לך זכות למנוע מי איש כל שהוא להושיט יד לאזרחים במצוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 283.

    גאידמק הגיבור והמיטיב, לראשות הממשלה (ל''ת)

    יוסף, 17/11/06 10:28

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום ראש ממשלה.יש להמליכו למלך על ישראל ! כמו בספרד

      רן, 17/11/06 11:46

      ללא שרים השולטים בו אלא כפופים לו.
      כמו שהיה דוד המלך. השליט היחיד!.
      בלי פוליטיקה וללא משחקים.
      או לבחור אותו לנשיא לפי השיטה האמריקאית במלואה. שיטת השילטון והמשפט בישראל חייבת להיות כמו באמריקה. שם האזרחים בוחרים את מפקדי המשטרה והתובעים,את השופטים,בתי הנבחרים והנשיא. הנשיא ממנה את כל השרים והאדמיניסטרציה.
      שם כל הללו חייבים לפעול כפי שהעם רוצה שאם לא כן לא יבחרו שוב !

      הגב לתגובה זו

      • כמו שהיטלר נבחר לשליט יחיד?

        יניב, 28/11/06 17:42

        שהוא יכל להוציא להורג את כל מי שלא מצא חן בעיניו והפך את המדינה כולה לעיי חורבות עם המשחקים שלו?

        הגב לתגובה זו

  • 282.

    בבחירות אני בוחר גאידמק (ל''ת)

    אהרון, 17/11/06 10:16

    הגב לתגובה זו

    • גם אני ואני לא משדרות או מהצפון (ל''ת)

      גבי, 17/11/06 10:46

      הגב לתגובה זו

      • גם אני ואני בכלל מרמת גן

        יוני, 17/11/06 11:18

        לא שאני יודע מה המניעים של גיידמק.

        העניין הוא שאני כבר מכיר את הפוליטיקאים שלנו ואותו אני מכיר רק ממעשים שעשה ולכן אם יתמודד אתמוך בו.

        הגב לתגובה זו

        • גם אני מנהריה (ל''ת)

          אבי, 17/11/06 13:51

          הגב לתגובה זו

    • גם אני ואני מסכנין (ל''ת)

      אדי, 17/11/06 12:19

      הגב לתגובה זו

    • גם אני,כי אם גאיידמאק מושחת הוא לא שונה מהפוליטיקאים!!! המצפון נקי! (ל''ת)

      דודי, 17/11/06 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 281.

    פרץ.במקום לדבר תעשה!!!ממשלה עאלק (ל''ת)

    ישראלי, 17/11/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 280.

    יותר קל לתקוף את גאידמק מאשר את

    איראן...., 17/11/06 10:09

    הממשלה הכי עלובה בתולדות ישראל יושבת דווקא בשעה שהסכנה הכי נוראית מרחפת מעלינו.

    שאננות אלו שקרואים,משום מה,''מנהיגים'', משליכה עלינו ועוזרת לנו להדחיק את העובדה שרוחות נוראיות של שואה שניה נושבות בעוצמה רבה מכיוון איראן.

    מנהיגות נורמלית ממזמן הייתה מעירה את העולם ומבהירה לו שאם הוא לא רוצה מלחמת עולם שלישית ואם הוא לא רוצה שישראל תתן מכת מנע גרעינית לאיראן -כדאי שיתעורר ולא יחכך ידיו בהנאה שעה שמשחיזים את סכיני שחיטת היהודים .

    אבל שפרץ הוא שר הביטחון-האיש הכי לא מתאים לתפקיד הכי חשוב כמעט ,שפרץ-אותו מושחת שהשבית את המדינה בכל הזדמנות בלי קשר לצדק או לחוסר צדק (הוא השבית את הנמלים בשל מחאת הסוורים שרצו לקצץ ממשכורות העתק שלהם ומתנאי השחיתות שלהם) אחראי על קבלת החלטות-תצפה שלא יהיה לא שום שיקול מלבד השיקול האישי.כזה הוא האיש,ואם אפשר לתקוף את גאידמק-זה הרבה יותר קל מלהסתבך עם איראן.

    אותם הדברים תקפים לגבי סוכן הנדל''ן הנכלולי והאפור אולמרט .

    ולגבי ליברמן,אריה של נייר שמחזיק את הממשלה חסרת האונים והמעשים הזאת בשלטון -אין לי בכלל מה לומר...

    חלוץ עצמו נרקסיסט ויהיר להכעיס ,חושב שהוא מרכז העולם ושסה''כ מדובר באתגר אישי של מנהיגות...הוא רק שכחת שלפני המלחמה הוא אמר שמפקד צריך לעזוב כאשר הוא מאבד את אמון פקודיו.

    וליבני ,או -שרת החוץ הדגולה-לאיזה הישגים הבאת אותנו? היחסים עם ארה''ב מדרדרים...(ופה לא מפרסמיםן את זה בהרחבה-אולמרט טס לארה''ב למרות שרמזו לו שאין לו מה לבוא!!!) במישור הבינ''ל העולם התחיל להבין שישראל היא פרייארית עד כדי התאבדות..

    איזו חבורה גמדית בשעות כאלו גורליות-מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 279.

    עמיר פרץ -עסקן פוליטי

    עידן, 17/11/06 10:08

    האמירה הזו יתכן וראויה, אך לא מפי עסקן פוליטי שכל מעייניו בהישרדות פוליטית ולא בדאגה כנה לתושבי עירו...
    איפה אתה? התעוררת? הכרזת על דאגתך לחלשים... מה עשית בעניין עד כה? האם דרשת לעצמך את תיק הרווחה? האם דרשת שיאוייש כתנאי להמשך הישארותך בממשלה? תתבייש לך אתה ומפלגתך, שבמשך עשרות שנים הייתי מתומכיה המובהקים והיא פשוט בגדה בעם ובבוחריה.... וכל מעייניה הם הישרדות וכיסאות...

    הגב לתגובה זו

  • 278.

    מדהים - עכשיו שר הבטחון רוצה ''להכות'' את השליח- במקום לפעול

    בי, 17/11/06 10:07

    אנחנו רפובליקת בננות אמיתית.
    שר הבטחון שלנו לא כל כך פועל לטובת תושבי שדרות (מחוסר יכולת או חוסר רצון) אבל הוא כועס מי שכן פועל.
    ידוע שלפוליטקאים יש אגו ענק - אבל זו חוצפה מדהימה לא לפעול למען תושבי שדרות ולכעוס על גידאמק שכן פועל.
    מי שלא אוהב את הפעולה - שיעשה משהו אחר לטובת התושבים אבל שלא יצעק.
    הצועק גורם לנו לחוש שהוא מתייחס לתושבים כאל ''בשר התותחים'' הפרטי שלו.
    מי שלא פועל - שישתוק!!

    הגב לתגובה זו

  • 277.

    מה רע בלהוציא את האנשים ואז אתה יכול

    קיקו, 17/11/06 10:06

    לתקוף בלי פחד שהם יורים קסמים?

    הגב לתגובה זו

  • 276.

    פרץ רוצה גם ...

    ניר, 17/11/06 10:04

    פרץ דורש את זכותו, כתושב שדרות, לצאת לשבוע חופש באילת על חשבון גאידמק !!!!!!

    לא תיתכן האפלייה הזו, ששר בטחון לא מקבל שבוע חופש - גם עליו ועל משפחתו יורים קסאמים !!!!

    אני דורש ותומך בפרץ - תנו גם לו לצאת לשבוע באילת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    יש מי שמדבר ויש מי שעושה.. (ל''ת)

    פבלו, 17/11/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    פרץ,כמו שלא אפשרת ירי קאסמים וירי קטיושות...אה, הפסדת שכלקחת הביטחו (ל''ת)

    דודי, 17/11/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    קסאם נפל ליד הבית של פרץ

    איתן, 17/11/06 10:02

    אבל פרץ נשאר לגור בשדרות.
    אני חושב שזה יפה שגיידמק תרם
    וזה גם לגיטימי לגמרי לעזוב,
    אבל העליהום על פרץ מוגזם וחסר פרופורציה. אפשר להגיד לו שהוא טועה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מבקש להוסיף משהו

      איתן, 17/11/06 10:11

      אני מבקש להוסיף שאפשר לבקר את פרץ ולהגיד לו שהוא טועה, אבל למה להיות בוטה ולקרוא לו טיפש?

      הגב לתגובה זו

      • כי זה מחמיא לו... המציאות עגומה הרבה יותר. (ל''ת)

        doctor, 17/11/06 22:10

        הגב לתגובה זו

  • 272.

    גם אם גאידמק שייך למאפיה הרוסית הוא עדיף על כל אוכלי החינם בממשלה

    מיקי הורביץ, 17/11/06 09:55

    עדיף לבחר בו כראש ממשלה מאשר כל 120 חברי הכנסת שלנו.
    חבל שהמדינה נראית כך.

    הגב לתגובה זו

    • גיידמק לפחות עושה משהו פרודוקטיבי.....

      רמי, 17/11/06 11:19

      בניגוד לפוליטיקאים שאנחנו שבעים כבר מהם.

      הגב לתגובה זו

    • האמת צודק 100%

      מבין ענין, 17/11/06 11:27

      כל הפולטיקאים המהוגנים שאנחנו בוחרים מתברר כנוכלים ופשעים בתחפושת אז למה לא לבחור מישהוא שכבר יודעים שהוא פושע ומכאן יכול להיות רג יותר הגון ולעשות יותר טוב

      הגב לתגובה זו

  • 271.

    כל הכבוד גאידמק אוהבים אותך אתה אור, (ל''ת)

    אלונה, 17/11/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    חזור למקום הולדתך. מרוקו. (ל''ת)

    איתן, 17/11/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    שוחד בחירות.גידאמק צריך להתחייב לא לרוץ לכנסת אחרת משהוא עושה פסול

    אורן, 17/11/06 09:44

    אם המניעים שלו הם פוליטים זה שוחד בחירות.נכון הוא עדיין לא רץ אבל קונה לו תומכים תרתי משמע.
    אם אני אחלק אלפי שקל לכל אזרח מחר אהיה ראש ממשלה.
    ככה אנחנו נראים...מתנפלים על אוטובוסים כמו עניים מרודים..הסתכלו על עצמכם ותגידו שאתם לא מתביישים מן הדרך שאתם מחנכים את הילדים שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • חחחח הקנאה אוכלת אותך.

      קיקו, 17/11/06 10:03

      בטוח אתה גם אוהד כדורגל של הפועל או מכבי חיפה

      הגב לתגובה זו

      • איזה רמה של תגובה .......

        יניב, 28/11/06 17:43

        לא שווה את הפיקסלים שעליה היא מופיעה

        טוב לא ציפיתי מאדם שכותב תגובה כזאת להיות מבריק או משהו

        הגב לתגובה זו

  • 268.

    אילו הממשלה הייתה מתפקדת . . . (ל''ת)

    קובי, 17/11/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    כל הכבוד גאידמק!!!!

    נתן מאיר, 17/11/06 09:36

    שפרץ יפסיק לברבר - הוא מדבר גדולות ולא עושה כלום. שנים אנשי שדרות סובלים ואין מענה.
    ראיתי ראיון של גאידמק וכל היחס אליו הוא יחס של קינאה!!!! הוא אדם נפלא ונותן דוגמא למה שהממשלה הזאת צריכה ואינה עושה דבר. יישר כח לגאידמק - יהודי יקר עם נשמה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 266.

    100 קסמים ועכשיו אתה מתעורר?

    אדום שרוט, 17/11/06 09:32

    פרץ, איפה היית עד היום...

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    שיאסרו תרומות וזהו

    אמירה, 17/11/06 09:28

    יש תרומות נהפכו למכונת כסף נטו על חשבון טוב ליבם של האנשים.
    יש , אולי,לפקח על התרומות , ראה הפרומו של רפי גינת.

    הגב לתגובה זו

    • תזכירי לי איפה את גרה???

      ישראלי, 17/11/06 10:17

      תרומה כשרה או לא זה לא מעניין העיקר שיחסוך את הפסיכולוגים לילדים

      הגב לתגובה זו

  • 264.

    אני לא אתפלא אם בסוף יתברר

    גיא הירשפלד, 17/11/06 09:26

    שחלק מהנשק שיורה עלינו בא מהעסקאות המפוקפקות של גאידמק

    הגב לתגובה זו

    • לפחות היית אמיץ מספיק לכתוב את השם שלך

      פוטוס, 17/11/06 09:33

      אני מאוד מקווה שיתבעו אותך על הוצאת דיבה. בוא אני אספר לך מאיפה בא הנשק שיורה עלינו - ממשלת ישראל סיפקה אותו לפלסטינים, ואין פה מה ''לא להתפלא'' - הכל ''חוקי'', הכל כתוב.

      הגב לתגובה זו

      • וההברחות נשק הם גם בחסות צהל, תפסיקו

        גיא הירשפלד, 17/11/06 11:00

        כבר עם כל הסיסמאות של ביבי וחבריו, היה, יש ,ויהיה להם נשק גם בלעדינו, זאת המציאות לא סיסמה,
        וכדאיגם שתקרא על התוכנית של בילין ותפנים כי בסוף זה מה שיהיה, זה בעיתון השני הארץ

        הגב לתגובה זו

    • תתפלא -זה בא מממשלה שלנו - הכמי אוסלו

      אזרח, 17/11/06 10:00

      הרחות ממצריים,

      הגב לתגובה זו

    • מי נתן להם רובים??? (ל''ת)

      אוסלו, 17/11/06 10:50

      הגב לתגובה זו

    • לא רבין נתן להן רובים?

      אריאל, 17/11/06 11:21

      ואולמרט לא אישר להם עכשיו חימוש של רובים?.

      לפחות תגיד דברים כהויתם ולא סתם להטיל רפש על אדם-הוא לפחות עוזר עושה משהו ,כל השאר רק מדברים.

      הגב לתגובה זו

      • אז מאיפה יש להם קאסם? אה... זה רובה שעף עם רוגטקה (ל''ת)

        דביל אתה, 17/11/06 20:49

        הגב לתגובה זו

    • את הנשקים סיפקו רבין ופרס ועכשיו אולמרט מחמש אותם מחדש (ל''ת)

      גד, 17/11/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 263.

    יש פיתרון פשוט ,יעיל וצודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    משה מ..., 17/11/06 09:25

    יש פיתרון פשוט ,יעיל וצודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    והוא לעשות לעזה את מה שהם עושים לשדרות!!! שגם להם יהיה צבע אדום!!! אם הממשלה תנסה תיווכח בכך שזה עובד טוב מאוד , אך היא מטופשת צבועה וחדלת אונים!
    ( טילי קסאם בלתי פוסקים על שדרות שגרמו להרוגים ,פצועים, ופחד משתק לכל התושביםובעיקר לילדים

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    אי אפשר ליצור מצוקה ואז לבוא בטענות לאנשים אחרים שמנסים לפתור אותה! (ל''ת)

    מה נסגר איתך?, 17/11/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    פרץ נגד גאידמק

    פרס, 17/11/06 09:22

    גאידמק מרוויח קולות - זה אני מבין...
    איזו תוכנית רוצה להכין פרץ? -זה אני לא מבין... לפינוי של שדרות? במה שבוע זה שונה מכל שבוע אחר בשדרות? הוא כנראה ירד מהפסים לגמרי....

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    בטבע אין ואקום

    אזרח, 17/11/06 09:21

    כשהממשלה לא מתפקדת וממלאת את אחריותה - אז נכנסים לואקום הזה גופים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    גאידמק פועל כפי שהוא מבין, למען הכלל. מה איתנו? מי אנחנו?

    amisrael.org, 17/11/06 09:16

    גאידמק פועל באופן בו הוא יודע לפעול ועושה זאת בגלוי למען העם (ולא משנה מה הם מניעיו - יש עוד אנשים עם הרבה כסף שלא עושים את מה שהוא עושה).
    מה כל אחד מאיתנו עשה לאחרונה בשביל לשפר את המציאות?

    מה כל אחד מאיתנו עשה לאחרונה כדי לקדם את העם שלנו למימוש מטרותיו?

    מהן מטרות העם?

    מהו עם ישראל?

    מי אנחנו?

    ...



    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד !!

      סתם מישהו, 17/11/06 09:51

      סוף סוף מישהו שואל ולא עונה ...

      הגב לתגובה זו

  • 258.

    כל התוכניות של העיתונאים לשלום התפוצצו בשנים האחרונות

    אופק עיתונאי, 17/11/06 09:14

    כל הגנד'ות שיזמו וקידמו העיתונאים בשנים האחרונות התפוצצו לנו בפרצוף.
    1.אוסלו
    2.לבנון
    3.הפרטות
    4.פנסיה

    מה עוד

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    פרץ התפקיד שלך לדאוג שהם יחיו בשדרות

    לא לארגן נופש, 17/11/06 09:14

    נופש בגבעת אולגה זה לא התפקיד שלך, אתה שר הבטחון אם שכחת

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    פרץ מדוע אתה מדבר רעה על גאידמק שעושה טוב

    דין, 17/11/06 09:13

    לא יעלה על הדעת לא רק שהממשלה הזאת כשלה היא גם מתלוננת מדוע גאידמק בא ומציל את תושבי שדרות

    הגב לתגובה זו

    • נו פרץ אתה שר בממשלה בוא ''ותשתלט'' במקום גאידמק נראה אותך גבור

      אוהב את גאידמק, 17/11/06 09:33

      ממשלה כושלת שפוגעת רק באנשים טובים שהעם יקר להם וגאידמק הוא היחיד שהוציא מכספו ולא חשך מאומה בעבור פליטי מלחמת הטרור

      הגב לתגובה זו

      • יתכן שממשלת הזדון ''אולמרט פרץ'' עומדת מאחרי חקירת גאידמק

        איש צדק, 17/11/06 10:05

        יש לבדוק מיהם הרשעים שפועלים נגד גאידמק
        על כל העם לא להיות כפוי טובה ולפדות את גאידמק מפני מתנכליו במשטרה ובכך להציל את גאידמק על כל עזרתו ותרומת נדיבות לבו שהוכחה כמה פעמים

        הגב לתגובה זו

  • 255.

    מטרה טובה לכסף. אחרים מוזמנים להתחרות בו.

    עמוס, 17/11/06 09:11

    ואם הפרסום משמש מניע למעשים טובים אז יחי הפרסום.

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    כמה מילים על כולם ...

    אזרח, 17/11/06 09:11

    רב האנשים שכותבים כאן תגובות לא גרים בשדרות - יפה לשבת בבית בשקט ולכתוב אנחנו צריכים את הנדיבות, אנחנו לא צריכים ... לפי תמונות בשדרות אנשים רוצים את זה .
    כבר 6 שנים לא עושים כלום ורק שיש הרוגים מתעוררים לכמה ימים ומתחילים לכתוב כתבות . לגבי בן אדם בכיר ש''גר'' בשדרות הןא וחברים שלו עוד כ120 בימים הלה בונה בונקר בעלות 3 מיליארד שקל ביערי ירושלים על חשבונינו ולא על חשבון גיאדמק .

    הגב לתגובה זו

    • עבודה

      ככה, 17/11/06 09:27

      מזמן לא היו באילת....

      הגב לתגובה זו

  • 253.

    גיאדמאק אתה מלך-אני בוחרת אותך לראש הממשלה הבאה של ישראל (ל''ת)

    מיכל, 17/11/06 09:06

    הגב לתגובה זו

    • גם אני ועוד רבים וטובים

      מייקי, 17/11/06 09:17

      גאידמק לך על זה כולנו מחכים לשנוי,למשיח,וחיים הכט הראה איך עושים זאת במקומות אחרים,ואני בטוח שמר גאידמק יעשה זאת עבורנו אפילו טוב יותר

      הגב לתגובה זו

  • 252.

    ''עיר רפאים להשכרה'' פינוי גמיש. (ל''ת)

    כתום, 17/11/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    מהגוש פיניתם.ובשדרות מחפשים מתנחלים? (ל''ת)

    כתום, 17/11/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    כאשר מזניחים אגנדות מקבלים בוץ על הפרצוף -החמלה אינה הנכס שלך בלבד (ל''ת)

    פרץ, 17/11/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    מבקש

    אלון, 17/11/06 08:51

    עכשיו התפרסמה הודעה שמפנים את התלמידים.
    זה החצב המבשר את בא הסתיו.

    אז זה הולך ככה :

    זה זה זה הזמן
    זה הזמן לפנות
    לפנות את שדרות

    כי אחרי גוש קטיף
    מתחילים מבצע חפיף

    הכינה הקטנה
    בשדרות היא גרה

    וכמעט כל שנה
    היא אוכלת חרא

    הפתרון הוא כה פשוט
    הקסאם הגיע

    מיד הרגיש כאן שייכות
    גם בלי כאפייה

    אבטלה וסל קליטה
    את מי זמ מעניין

    הכינה היא סתם פליטה
    עליה נחרבן

    וגם ניקינו את העוני
    (יש פטנט רשום)

    מי ממש חכם כמוני
    אהוד הסתום

    ועכשיו את השחיתות
    מי אותה זוכר

    באשקלון יש עוד כינים
    חבר הורג חבר

    אך מה יהיה בערב יום
    כשאשקלון תשקע

    ישראל תחפש שלום
    כבר לא על המפה

    והכינים כבר לא נושא
    בים הן מתות

    ביחד עם המושחתים
    וגם עם הפאות

    הסוף אינו חייב להיות
    עצוב וגם קודר

    אם רק אנחנו נתעשת
    נבחר מנהיג אחר

    אחד שיש לו קצת ביצים
    ולא פוחד מכלום

    אחד עם ראש על הכתפיים
    שם ז_ן על האום

    אחד עם נסיון עבר
    ידוע ומוכח

    הוא לא פוליטיקאי
    מזיע ומלוכלך

    אז אם לכם יש הצעה
    לכזה מנהיג

    שיודע להוביל
    ולא סתם להציג

    כתבו על פתק את השם
    שילחו עם היונה

    וכך עשיתם את שלכם
    תרמתם למדינה

    חוזרים עכשיו אל המחשב
    הכל יהיה בסדר

    סוגרים טיפה את הוילון
    נשארים בחדר

    שהמנהיג יפתור הכל
    הרי לזה נועד

    אני הרי מתל אביב
    ולא סתם אחד

    לצאת לרחוב, לצעוק לשאול
    זה לא בשבילי

    אני הרי נותן הכל
    וזה לא בגללי

    קסאם אינו מרביץ
    לצפוני מגוהץ

    הכינים סובלות
    אז שיאכלו חצץ



    הגב לתגובה זו

    • יפה, אשלח לחברים (ל''ת)

      יחיאל, 17/11/06 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 248.

    נכין תוכניות? שש שנים? אולי כמו גוש קטיף? תתעורר!!! (ל''ת)

    מגורש מגוש קטיף, 17/11/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    תמונת תושבי שדרות הנדחפים לאוטובוסים מצמררת

    משה בודק, 17/11/06 08:39

    מזכירה תמונת של פליטים הנסים על
    נפשם

    הגב לתגובה זו

    • גם הדגמה (בקטן ,בינתיים) איך להפוך אנשים לחיות (ל''ת)

      שידרכו אחד, 17/11/06 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 246.

    פרץ שכח מי הוא, עוד עסקן

    אור, 17/11/06 08:37

    פרץ אתה עסקן פוליטי, איך אתה לא מתבייש להגיד את הדברים הללו, שכחת שכיו''ר ההסתדרות נלחמת בממשלה ובמדינה ועשית מהלים חד שצדדים ללא טיפול של הממשלה,
    אתה לא יותר מעוד עסקן פוליטי שחושש מכניסתו של ארקדי גאידמק לפוליטיקה מה בטוח יפיל את הממשלה שלך ושל אולמרט .
    איך אתה יכול בתור תושב שדרות לצאת כנגד האיש שעוזר לשכניך ולילדיהם ? בושה

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    זה פיצוי ולא פתרון

    חיה, 17/11/06 08:36

    פתרון של ממש רק המדינה צריכה ויכולה לתת: מיגון ראוי וכו'. אני לא מבינה רק למה היא מחכה. במקום דיבורים והתפרצויות זעם התחילו במלאכה. הנופש שגאידמק מספק לתושבי שדרות אינו אלא ''אקמול מרגיע''. משחקי יוקרה וכבוד אלה, כרגיל במדינתנו, הם על חשבון העשיה האמיתית. המנהיגים שלנו לא למדו שום לקח, התותחים רועמים ועולם כמנהגו נוהג.

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    אבל נמשיך לאפשר להם לנדב מכספם והשפעתם ככל יכולתם. (ל''ת)

    הכושי..., 17/11/06 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    פרץ אוי כמה שאתה טיפש

    פרץ, 17/11/06 08:15

    אם אף אחד לא היה משתין לכיוון תושבי שדרות הטיפש היה אומר
    הנה ההוכחה למה הכל צריך להשאר בבעלות המדינה כי ביום פקודה המדינה רק היא עוזרת והעשירים בשוויץ
    עכשיו שהעשירים מחליפים את המדינה ועוד ללא ביוקרטיה
    פשוט יש אוטובוסים יש מלונות תהנו
    פתאום קמים אותם עוצרי הכלכלה והקידמה פרופסור עמיר פרץ והגאונה יחימוביץ {שהוכיחה את בורותה התהומית בתוכנית לונדון את קרשבאום}ותוקפים את נדיבות הלב

    גור לך מר ביטחון
    גור לך מר כלכלה
    גורי לך גרושת הלב שלי
    וזכרו ''אין אלוקים שיכול להציל אדם מהטפשות של עצמו,

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    עם פרץ אולמרט והשמאל

    Avi Ecuador, 17/11/06 08:12

    הפינוי לבית קברות מובטח.
    לאף אחד לא נותנים ביטוח שבית הקברות ישאר במקומו, לקנות מניות אצל לסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    החסך/חסר בהשכלתו בראש עוכריו של פרץ (ל''ת)

    דיקן הפקולטה, 17/11/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    פרץ...פרץ.....הוי פרץ......

    מייקי, 17/11/06 08:02

    מר גאידמק היקר
    לא פרץ ואף אחד מאנשי ההון/השלטון לא מגיע לכף רגלך,כך שבטח שאתה לא צריך להתנצל או אפילו לענות להם
    ראינו אותם ואותך במלחמת לבנון הם הצליחו לתת מענה לתושבי הצפון ברצון לשכנם בגני התערוכה בתא,כשהמלחמה הסתימה,וחודש אחרי שאתה יזמת ועשית למען התןשבים אז במקום להרים קול שפרץ אנשי השלטון וההסתדרות,יעשו,יתרמו

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    יש המדברים-ויש העושים!גאידמק בהצלחה! (ל''ת)

    אייל מת''א, 17/11/06 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    מדינה של לא ניתן לא ניתן - ולא עושה כלום (ל''ת)

    ברברנות לשמה, 17/11/06 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    גידאמק טוב למדינה פלישתינית, תושבי שדרות כולם לברוח לאילת (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 17/11/06 07:50

    הגב לתגובה זו

    • אין לכם מישהו שישלם לפינוי יהודים לארצות הברית?

      Avi Ecuador, 17/11/06 08:15

      אתה חושב שעם השנאה שלכם לא יהיה חסר לכם להרוג חופשי לפחות את עצמכם?

      הגב לתגובה זו

    • מה דעתך יפנו את השמאל למכה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/11/06 08:26

      הגב לתגובה זו

    • קחו את השמאל ותנו לו שיעורים באסלם

      Avi Ecuador, 17/11/06 08:29

      יחזרו (אולי) אחרי שנה וידעו איך לטפל בכם.

      הגב לתגובה זו

      • אל תתלהב, קצת נחים וחוזרים בגדול !!! (ל''ת)

        אריאל, 17/11/06 08:47

        הגב לתגובה זו

  • 236.

    בזיון

    לאה, 17/11/06 07:50

    פרץ ושאר ... אל תתרכז פגעו לך באגו ,לקחו את בני העיר שלך ,את משפחתך לאילת לאורור.
    צא האגו כי רק הוא האגו מדבר ותגיד תודה למי שעושה ולא מדבר .
    מתי הממשלה נותנת היא רק לוקחת וכשהיא נותנת משהו זה פופוליזם.
    איפה אתה ושכמותך הייתם כל השנה האחרונה??? בהתנצחויות התביש לך שר הבטחון תושב שדרות התביש לך אמיר פרץ איש החברתי ולך לך מהר ורחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    מי שממן את משגרי הקסאם=הרשות הפלסטנית

    kk, 17/11/06 07:48

    בהתפתחות אחרת הקשורה לטרור הפלסטיני, כך מדווחים המקורות ללוחמת טרור של תיקדבקה, מתברר כי הרשות הפלסטינית, המוגדרת בישראל 'כגורם ממתן', משלמת את משכורותיהם החודשיות של חברי חוליות משגרי הטילים ברצועת עזה היורים על שדרות ועל יישובי הנגב המערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    לפרץ האידיוט

    אבי, 17/11/06 07:46

    בשעה שאתה מדבר ונכשל,ע''ע מלחמת לבנון השניה והקסאמים על שדרות,גאידמאק עושה ומצליח.
    לכן,עדיף שגאידמאק יהיה שר מאשר פרץ,שרק מדבר ו/או לא עושה או שגרוע מכך,רק גורם נזק.

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    פרץ זועעעעעממממם כי הוא מאבד גובה ואת השלטון גם איש הנדל''ן חחח

    קורדובה, 17/11/06 07:42

    המליארדר גיידאמק עושה בית ספר לפוליטיקה הישראלית בכלל ולממשלה המזורגגת הזו בפרט . מהפך גדול צפוי ונפילת קדימה בקרוב. הם אפסים גמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    כשהמרוקאי חסר אונים ולא עושה

    יהודי גאה, 17/11/06 07:35

    כלום לעזור להם.
    תן למישהו אחר שיכול לעזור ולו בקצת

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    פרץ... תתקדם לנו הלאה מהחיים. יחד עם פרס, ברק, מצנע וקודמיך! (ל''ת)

    הלאה הנכשלים!, 17/11/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    כל הכבוד לפרץ, לא צריך כספי נדבנים

    מנחם, 17/11/06 07:31

    נחזיר לאמריקאים את כל הכספים שהם נתנו לנו עד היום, וכל שאר התרומות ששנוררנו מיהודים ברחבי העולם.
    ואז חזונו של פרץ יתגשם, כולנו נשתייך לאותו עשירון, תחתון אמנם אבל לפחות נהיה שווים, חוץ כמובן מחברי כנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    יו''ר הועדים צודק וצריך להשבית את כל המלונות באילת (ל''ת)

    רפאל, 17/11/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    מה כבר עשה פרץ בחיים שלו? מ עשו שאר שרי הממשלה?

    יהודי ישראלי, 17/11/06 07:26

    מישהו מהם בכלל יודע לנהל משהו? הי זאת חבורת עסקנים שכל חייהם רק עסקו בדיבורים. פרץ עמד בראש וועדי עובדים שפעלו בכוחניות על גבי אזרחי המדינה למען תנאי עבודה מופלגים ותו לא. המדינה בצרות כי חסרים בממשלה כמה גאידמאקים טובים.

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    כל הכבוד גדיימק.עוד כמה גבירים כמוך וישראל תהיה מדינה שכיף לחיות בה (ל''ת)

    מחזקת ידיך, 17/11/06 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    מה רע להוציא את האנשים עד שאתה תזיז את התחת?

    קיקו, 17/11/06 07:05

    לא יתכן שהאיש הזה השייך לשלום עכשיו שלא מסוגל לעשות כלום רוצה להפריע ליהודי טוב שיש לו הרבה כסף ורוצה לעזור ליהודים בכל מקום.הקנאה אוכלת אותם. במקום להלחם בברברים הם חושבים על הבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    פרץ מקנא בגאידמק ובעזרת דמגוגיה חלולה הוא מנסה....

    אני משתגעת !!, 17/11/06 07:04

    לא יאומן איך אישיות פוליטית קנאית ורעבה לרייטינג באה ובמחי יד מונעת מאנשים תחת אש לקבל עזרה. פשוט מדהימה הנבזות הזו. פרץ, מי שמך?
    אתה לא נותן כלום וגאידמק רוצה לתת ואתה בא ומפריע ושם מקלות בגלגלים. בושה !

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    עמיר פרץ זה לא הסתדרות שדפקתה

    העובדים, 17/11/06 06:57

    כל הכבוד לגידמאק

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    כל הכבוד גאידמק ! ימותו הקנאים,,פקה פקה (ל''ת)

    אזרחית, 17/11/06 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    פרץ, מה אתה רוצה מגאידמק?!...

    גבי, 17/11/06 06:43

    פרץ, חסר לך מה לעשות?!
    פרץ, יש לך עודף זמן?!
    תדאג קודם שלא יפלו קאסמים על שדרות!
    תדאג לתמוך בצה''ל בכל מה שהוא צריך!
    מה, אתה ראש עיריית שדרות, שר לביטחון פנים, שר המשפטים, שר החינוך, או שאתה שר הביטחון?!
    מה שגאידמק עשה פוגע בביטחון ישראל?!...
    לא!!!!...
    מה שגאידמק עשה פוגע בתדמית שלך ושל כל המערכת השילטונית במדינה הזאת!!!
    מה שגאידמק עשה חושף ומציג לעיני כל את הביורוקרטיה המסועפת והמסואבת של המנגנון השילטוני של מדינת ישראל במערומיה!!!
    לכן כנראה שהפכת את עצמך מהשר לביטחון מדינת ישראל לשר לביטחון הסיאוב והסיעוף של המערכת השילטונית של מדינת ישראל!!!...
    חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    לא יאפשר להישתלט ?מה קרה לפרץ? בלע סבון ??

    אפללו השלישי, 17/11/06 06:41

    עם כל מאות ואלפי הפקידים שיש לך במשרדך, ואני מכיר את המשרד , האוכלי חינם שם אפילו לא חשבו על אפשרות שצריך לעשות משהוא ? שלא נאמר לעשות משהוא ?

    אדוני השר, הייתי בעד המינוי שלך, אבל אתה פטפטן, שחושב שהוא עומד בראש פירמידה שהיא מעצמה,

    הפירמידה מתחתך רקובה מזמן וזקוקה לאם כל התלתלות.

    זכור את נתניהו, שחשב שעומד לרשותו המוסד המפואר (לפחות כך תארו בעיתונים את הפנסיונרים האלה מהמוסד) והורה לחסל את משעל בעמן ? זוכר את אהוד יתום והליצנים שלו שברחו ומכנסיהם בידיהם) ושרון היה צריך לשחרר את אחמד יאסין כדי שאלה יעברו יחזרו לכאן ? זוכר מר פרץ ?

    כל כנופיה מדרג נמוך בברונקס היתה עושה מלאכה נקייה, אבל חבורת השלומיאלים מהמוסד הכשילה את מדינת ישראל, כי נתניה ונענועי ראש הלולב שלו, בדיוק כמו שלך כרגע, שמבטיח מכה קשה לטרור , חשבו שלרשותם יש גופים מקצועיים ואמינים שיבצעו משימות, קדחת, הכל רקוב שם.
    אין גיבוי לאמירות שלכם.

    פשוט אין מי שיעשה את המלאכה ואי אפשר לחיות על חשבון האגדות מהעבר ??


    אז שלוף את הסבון מהפה, ואם אתה יכול לחולל תלתלה במשהה''ט או קי ולא , שתוק, זה יותר בריא לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    http://www.israeltour4u.com/

    עודד עמבר, 17/11/06 06:39

    זה התחיל עם רוצ'ילד.
    בימיו לא היה מי שיעשה במקומו.
    היום יש מי שצריך לעשות ולא עושה.

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    פרץ אוליי תפסיק להתבכיין

    אלירן, 17/11/06 06:31

    זה לא חשוב מה התוכניות שלך לגבי שדרות יהו גדולות אשר יהיו בא אחד כמו גיידאמק ונתן פתרון שאלף פוליטיקאים כמוך לא היו חושבים עליו. במקרה שלך עניי עירך קודמים לכל הוא תרתי משמע, אז דע לך שכפי שזה מצטייר כלפי חוץ , נכשלת בעזרה לחבריך, שכניך , עניי עירך!
    ובאשר לגיידמאק, כל עוד שהוא מנתב את כספו לפעולות נדבניות שהמדינה לא מסוגלת לעשות אז שיבורך. אבל מאז שהוא הודיע שהוא מתכוון להקים מפלגה כל הכבוד שרכשתי לאיש ירדו ונעלמו. חשבתי שהוא המלאך התורן שלנו ומסתבר שהכסף שלו מיועד להחדיר אותו ואת רעיונותיו אל תוך משכן הכנסת וחבל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    איזו מדינה,על הפנים. כל הכבוד לגאידמק (ל''ת)

    יעקב, 17/11/06 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    אתה צריך להסיק מסקנות פרץ תתפטר .וכל יחזור לשפיות (ל''ת)

    דבריך אווילים, 17/11/06 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    זה נשמע לי כמו משפטים של שלי יחימוביץ' ופרץ ה''חכם'' הלך וביטא את מה

    שהיא אמרה, 17/11/06 06:22

    חבל שהוא לא מבין שהוא זה שישלם את המחיר על החזרה על המנטרות המטופשות והרעות של גברת יחימוביץ' הדמגוגית.

    אני זוכרת שהיא ירדה על איזה זכיין שנתן ארוחות בחינם לילדי עניים.

    פרץ בכלל לא היה צריך להשוות בין גיאדמק לעצמו. כמה טיפשי זה. לאחד פנו לעזרה והוא הסכים לעזור והשני היה צריך לדאוג לאזרחים ומראה אוזלת יד. למה אתה מתעצבן בכלל? למה אתה לא שמח שמישהו עוזר לאנשים שזקוקים לעזרה?

    כל השיח הקומוניסטי שנועד להגביר את המצוקה של העניים והמסכנים כדי שיצביעו להם כשבפועל הם לא עוזרים להם- זה רוע טהור.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    איכן אולמרט.הירשזון,שטרית,בראון,,,הם

    משה, 17/11/06 06:19

    לא סופרים אותנו ממטר...מדינה מתנהלת ולא מנוהלת,,חבל על המשכורות המנופחות שאנו משלמים להם,,,,הם אפסים שככל שילכו הביתה מהר כך אולי נציל את המדינה שלנו,,,,זה שגיידמק עוזר זה טוב אבל גם מראה שכח הכסף שולט במדינה ולא הממשלה,,עד מתי ניסבול את השקרים של פוליטיקאינו,,עוד מפלגה שהתגנבה לשלטון,,,

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בלוס אנג'לס, בראון בשטרסבורג

      המטיף, 17/11/06 07:48

      הירשזון בוויעדת עסקים באיזה מקום בעולם ושיטרית פה צועק להחליף את פרץ. אתם בחרתם אותם, היו לכם אפשרויות אחרות אבל העדפתם חבורת מושחתים עם כמה קשישים.

      הגב לתגובה זו

  • 214.

    גאידמק ענק (ל''ת)

    אלון, 17/11/06 06:00

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    כל העם הזה זה קבצנים שרוצים גבירים בשלטון

    כמו בגטו בעיירה, 17/11/06 05:58

    עם פרימיטיבי וטיפש.

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    פטיש!!! כנסו ל182. לא תתחרטו. (ל''ת)

    ג'רי, 17/11/06 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    למה אתם מפחדים מגאידמק?

    אבי, 17/11/06 05:45

    גאידמק מתנהג כמו הגבירים היהודים לפני 100 שנה שעזרו לעניים ופתחו את כיסם .
    ולא כמו המנהיגים החברתיים שמעבירים את כספי העניים לעשירים .
    פרץ מפחד שגונבים לו את העניים
    בבחירות זה כל העניין

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    מי שפינה את גוש קטיף יפנה את שדרות

    העובדים, 17/11/06 05:44

    ומי שיפנה את שדרות יפנה את אשקלון. וסופו של פוליטיקאי מושחת, שיפנה את כסאו.

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    כשלשכל יש גם את היכולת, הוא ינצח על בטוח את החוסר שכל (ל''ת)

    cyrano, 17/11/06 05:39

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    חשבתי שרק בבטחון אתה אפס... (ל''ת)

    שלמה בן לולו, 17/11/06 05:36

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    כל הכבוד

    מירי סלם, 17/11/06 05:35

    בתור אזרחית מדינת ישראל ברצוני לומר כל הכבוד למר גאידמק. הוא אינו חייב לעזור בכלל לתושבים אפילו שהוא מיליארדר. והוא עוזר גם לתושבי הצפון במלחמה וגם עכשיו לתושבי שדרות אדם טוב לב משכמו ומעלה.ולעומתו מה עושה שר הבטחון מר אמיר פרץ אפילו את העיר שלו והבית שלו אינו להציל מהקאסמים.אבוי לנו משר בטחון כזה. לסכום גבירותי ורבותי מדינת ישראל בסכנת השמדה בגלל שאין לנו ביטחון בכלל. ולא שר ביטחון. שיהיה לכולם שבת שלום ושקט.

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    פשוט בנאדם צדיק,כן יירבו (ל''ת)

    אבי, 17/11/06 05:32

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    פרץ, אף אחד לא הכריח אותם לעלות על האוטובוסים (ל''ת)

    בריה,מ התמוטטה, 17/11/06 05:11

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    להפעיל אוגדות נגד הנופש. (ל''ת)

    רמי, 17/11/06 04:44

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    תעזבו את ארקדי בשקט.

    Avi, 17/11/06 04:42

    תעזבו את ארקדי בשקט.
    חבל שהוא לא מנהל את המדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    פרץ זה היה

    טוני מואס, 17/11/06 04:16

    פרץ זה היה התפקיד של המדינה ומי שלא עושה לא יכול למתוח ביקורת על מי שעושה אז פרץ
    BUT OUT.
    תודה....................

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    פרץ ה''אחר''

    האחד, 17/11/06 03:50

    מישהו זוכר שפרץ ''תמיד'' ביקש עזרה עבור נזקקים?
    נראה שהכותרת ''לא נאפשר השתלטות נדבנים'' גם אומרת ש''רק אנחנו'' משהגענו לשלטון, רק אנחנו נשלוט על (מצוקתם של) אזרחי ישראל. צורה לפרץ הזה, לממשלה הזו ולכנסת הזו גם כן.

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    6 שנים אתה יישן על האף !!!!

    אסתר דיין, 17/11/06 03:32

    6 שנים את ישן על האף מזה אנשים בשדרות חיות או סוג ב' אל תפריע לאנשים שרוצים לעשות שמח לאנשים - אתה איש מן הישוב עני מרוד !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    מוטב שמדינת ישראל תכריז על נוטשי שדרות כפליטים מאיזור לחימה ותפנה

    טורונטו, 17/11/06 03:28

    לאום. ממשלת ישראל משחקת את הגיבור כל יכול, והאזרחים משלמים.

    הגב לתגובה זו

    • 199 שב בשקט בטורונטו

      אאא, 17/11/06 05:27

      ותשמור את העצות שלך לעצמך

      הגב לתגובה זו

      • ל-אאא (אידיוט,אינו, אחראי) אתה עוד לא מבין את מצבך??

        טורונטו, 17/11/06 08:44

        סתום בלחץ.

        הגב לתגובה זו

  • 198.

    סוף סוף מישהו מזיז עניינים במדינה הזאת

    Pure Hamp, 17/11/06 03:26

    אם לא הממשלה, אז מי?
    גאידמק!

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    גאידמק משקיע מפולפל,תראו בבחירות שיהיו לו לפחות8 חכ''ים,,,, (ל''ת)

    הפלמחניק, 17/11/06 03:12

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    פרץ מה הפולנים לא לקחו אותך לטיול כיתה ל LA ? בטח אמרו לך שהם מדקלמ

    עגלון פולני, 17/11/06 03:05

    פרץ מה הפולנים לא לקחו אותך לטיול כיתה ל LA ? בטח אמרו לך שהם מדקלמים יותר טוב משפטים באנגלית מהכתב...

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    אולי עכשיו הוא יעשה משהו נגד הקסאם

    ניר, 17/11/06 02:50

    עכשיו, שגידימק פועל למען העם, והוא נראה כמו שר בטחון צעצוע, אולי הוא סוף סוף יבין שיש לו תפקיד - להגן על המדינה. וסוף סוף יעשה משהו....

    דביל עם שפם.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    גאידמק אני חולה עלייך (ל''ת)

    גאיה, 17/11/06 02:40

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    לא נאפשר לגנבי מפלגות להשתלט על המדינה

    ארקדי גאידמאק, 17/11/06 02:35

    מצטער, לא הצלחתי, ..... פרץ ניצח.....

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    הוא רק מאפשר לקסמים לעוף (ל''ת)

    לא חשוב, 17/11/06 02:35

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    עם עובדות- אין להתווכח!!!

    גילה- גבעתיים, 17/11/06 02:33

    העובדה היא שתושבי שדרות במצוקה נוראית.בסכנת נפש יום- יומית. הם לא יכולים לחכות להבטחותיהם של פוליטיקאים מושחתים מהכנסת. כל מי שבא להציל אותם יבורך!!!לא חשוב איך שקוראים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    בקר טוב אדון פרץ,איזה חידוש''טילים על שדרות''טוב שהתעוררת (ל''ת)

    גיל, 17/11/06 02:31

    הגב לתגובה זו

    • פרץ לא תאפשר??? מה תכריח אותם לקבל פגז הביתה? (ל''ת)

      משה, 17/11/06 04:56

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    הגיידמק הזה מביא נזק תדמיתי וערכי למדינה

    בושה וחרפה, 17/11/06 02:31

    אבל הוא חושף בגדול את מחדלי הממשלה ההזויה היום.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    גם אחלמה ארזה מזוודה העסקן ההסתדרותי לא נתן לה ללכת.

    פרץ מאבד, 17/11/06 02:30

    לפחות מזוודה וירטואלית היא ארזה...........

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    עמיר פרץ בגד בשדרות

    ויקטור, 17/11/06 02:29

    פיקוד העורף (תחת משרד הבטחון) קבע שחייבים למגן את בתי הספר בשדרות ושאסור לתלמידים להיות בכיתות לא מוגנות.

    תקציבים עמיר פרץ לא העביר ורוב הכיתות לא מוגנות, הילדים שלנו לא יכולים ללמוד בבית הספר בזכות עמיר פרץ.

    עכשיו מגיע גאידמק ועושה משהו ומזכיר לכולם כמה מעט עשה עמיר פרץ בשביל תושבי שדרות.

    עמיר פרץ, הצבענו עבורך ואתה בגדת בנו!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    פרץ גדול בדיבורים(היסתדרות) אבל עלוב במעשים...לפחות ת י ש ת ו ק! (ל''ת)

    דנה רקנטי, 17/11/06 02:29

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    מדינת חלם העסקן ואיש הנדל''ן מאבדים את המדינה

    ש.לוין, 17/11/06 02:28

    לא רק שהם אינם יודעים לנהל את המדינה עכשיו האוליגרך גיידמק עושה להם בית ספר כמו שעשה במלחמת לבנון 2 . .זה בומרנג ההון + השלטון עכשיו זה מכה במלוא העוצמה . הגיידמק הזה לא עושה את הפעולות ההומנטריות מאהבת מרדכי או משנאת המן הוא משקיע כאן מליונים ויקבל אותם בחזרה בקלפי. את ההון המולבן שלו הוא יהפוך לצח כשלג ואת הבסיסי להמשך הפעולות שלו בארץ הוא יעשה מהכנסת . הוא יותר חכם מ כל אוליגארך אחר מסוגו.

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    עמיר פרץ

    שי, 17/11/06 02:01

    לא נאפשר השתלטות שרים ופוליטיקאים על נדבנים

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    מר פרץ די נמאס מהלא לא לא (ל''ת)

    מתי נשמע, 17/11/06 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    למה הדבר דומה

    אחד, 17/11/06 01:51

    לרועה זונות שדואג לזונות שלו ולוקח אותם למקום אחר

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה מיותרת (ל''ת)

      המלאך המוכיח, 17/11/06 05:54

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    שיתרום למיגון שדרות במקום להבריח אוכלוסיה (ל''ת)

    המדינה פושטת, 17/11/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    אולמרט כישלונר סידרתי לאיזה שפל המדינה נמצאת בראשותך (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 17/11/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    גאידמק אננו תורם. הוא משקיע

    גיא(לא דמק), 17/11/06 01:31

    לאיש יש מלירדים שהרויח מעסקאות נשק באפריקה. סביר להניח שהנשק שמחר אחראי למותם של אלפים אם לא עשרות אלפים. מתנהלות כרגע חקירות נגדו בישראל ומחוצה לה. הוא משתמש בחלק קטן מכספו כדי לקנות לעצמו מעמד של גיבור לאומי. מעמד כזה יקשה על מערכת המשפט להעניש אותו אחרי כל מעשי ''הצדקה'' שלו. זוהי השקעה צינית לתווך בינוני בתאום מלא עם יועצי תדמית ותקשורת. חוסר האונים של הממשלה עם רזרבות המזומנים שלה פשוט מקל עליו את המשימה. כרגע הוא הגיבור היחידי בסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • ומאיפה הרוויחו החברים המיליונרים של ראש-הממשלה את הכסף?

      אני, 17/11/06 01:49

      מקנייה בחצי חינם של משאבי המדינה

      הגב לתגובה זו

    • חייבים לעצור את סוחר הנשק הארור....

      עדי, 17/11/06 01:53

      גאידמאק לכלא.... סוחר נשק.

      אני לא אתפלא אם הנשק אשר נורה עלינו הגיע בעברו הרחוק מאותו פושע גאידמאק...

      הגב לתגובה זו

      • אללה כל השמאלנים... הוא ממוטט את ההיררכיה במדינה.

        אני נגד ארקדי., 17/11/06 06:18

        הוראה לכל שומרי האתרוגים, ארקדי פסול, הוא מגן על יהודים,
        הוא מזיק לפרץ, ולמפלגה האבודה.

        הגב לתגובה זו

      • הנשק הגיע מרבין - הסכמי אוסלו

        doctor, 17/11/06 22:28

        ''אל תתנו להם רובים'' שכחת?

        הגב לתגובה זו

    • אולי הוא ''משקיע'', אבל השקעה הרבה יותר(כנס להמשך)

      רן, 17/11/06 03:22

      השקעה הרבה יותר טובה לאזרחי שדרות ולמדינה,מאשר לשלוח חיילים תמימים אל מותם בעזה,והירי נמשך כרגיל.
      כל הכבוד לארקדי!

      הגב לתגובה זו

    • Mitoch Shlo Lishmah

      Eli, 17/11/06 03:30

      Ba Lishma

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    אני מציע ברצינות להכתיר את גאידמק למלך המשיח! (ל''ת)

    רוני, 17/11/06 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    פרץ החרא לא רוצה להישאר לבד, וגם פאדיחה לו לברוח (ל''ת)

    פרץ הבייתה, 17/11/06 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    גאידמק רגיל לקנות הכל. שילמד מפרץ לחיות בצניעות (ל''ת)

    יעל, 17/11/06 01:22

    הגב לתגובה זו

    • התפקיד של שר הביטחון הוא אחר

      עמית, 17/11/06 02:40

      שר ביטחון לא חייב לחיות בצניעות , וגם לא להיות נחמד וחברמן - לא לזה הוא נבחר ולא לזה משלמים לו משכורת.
      התפקיד שלו זה לדאוג לביטחון. ואם הוא לא יכול לעשות את זה - שילך הביתה !

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    לא נאפשר השתלטות אולמרט, פרץ ודן חסכן על חיינו! (ל''ת)

    חיילי המילואים!, 17/11/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אוהבים אותך ארכדי פרץ הביתה (ל''ת)

    אלי, 17/11/06 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    פרץ מאבד עשתונות .מוטב שיפרוש ב''שיא''

    אילן, 17/11/06 01:18

    קיבלנו הוכחה נוספת שפרץ צריך לחזור להסתדרות.מקומו אינו בהנהגת המדינה,בושה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    הם מפחדים!!!!

    שי, 17/11/06 01:14

    מה קרה מפלגת העבודה?

    איבדתם את כל המנדטים שלכם?

    בבחירות הבאות תקבלו 0? כמו שינוי

    מה לעשות, ככה זה כשמדברים ולא עושים.
    ראו את טומי לפיד והמפלגה היקרה שלו

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    בוודאי! פרץ רוצה לשמור את המצוקות שלנו לעצמו

    עמנואל גרטל, 17/11/06 01:13

    מה לא ברור פה?!
    פרץ חי ממצוקות, ניזון ממצוקות ומטפח מצוקות. המצוקות שלנו. ראיתם אותו דואג פעם לפועלי קבלן מסכנים?
    ראיתץם אותו דואג לשומרים בשכר זעום? לא!
    תפקידו לעזור לעובדים עשירים של מונופולים המרוויחים משכורת של עשרות אלפי שקל בחודש ולהמשיך לטפח את המצוקות.
    כל מי שינסה לקחת מפרץ את מצוקותינו, יחטוף!
    הוא חי מזה! ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה!!

      מלי, 17/11/06 09:07

      רק שכחת לכתוב מהן המשכורות של פרץ וחבריו בהסתדרות, עבור הדאגה לחלשים. מזכיר מועצת פועלים מקומית מרוויח 45 אלף ש''ח לחודש.

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    אם גאידמק כזה ציוני,איפה מדוע לא בא כשהתאפשרה העלייה מרוסיה?

    הנביא תדי, 17/11/06 01:09

    האיש מיליונר בא לקנות את המדינה ולא יהודי עם לב רחום שבא לסעוד את אחיו המוכים והחבולים.
    הרי הוא הופיע בישראל בשנים האחרונות ולא עלה בתחילת שנות התשעים, כאשר המבקשים את אחיהם עלו.

    עצוב לי לראות איך חלק ניכר מהמדינה מוכנים להשתחוות בפני כל מי שפותח את ארנקו להם.

    אם מדברים על אובדן ערכים והתייוונות, הרי היא בחידלון האישים וההתבטלות כלפי נדבנים ובעלי הון.

    זוהי עבודה זרה!

    הגב לתגובה זו

    • רמת אביב

      אביב, 17/11/06 02:46

      אתה מדבר גבוה אז בטח אתה גם חי גבוה אבל בנתיים אנשים נמצאים בסכנת חיים והמדינה לא עושה כלום
      ומצבם הכלכלי בטח לא כמו שלך אז אם מישהו תורם זה לא משנה למה
      הוא עדין עושה יותר ממך

      הגב לתגובה זו

    • הוא עלה לארץ וניסה להיקלט בקיבוץ

      ג, 17/11/06 06:14

      זה היה לפני שהוא נהיה מליארדר ולא היה לו שקל והוא בתמימות חשב שהקיבוץ זה חברה נהדרת ותומכת עד שהוא קלט כמה אנשים חארות אחד לשני ועזב.

      הוא סיפר את זה כמה פעמים- כדאי לך להקשיב לפעמים במקום להשמיץ.

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    מצדיע למר גאידמק

    אהרון, 17/11/06 01:04

    למרות שאת כספו הוא עשה בחו''ל
    הוא משקיע בארץ הון בכדי לעזור לאנשים כל שאר בעלי ההון שעשו את הכסף כאן בארץ על גבם של כולנו צריכים ללמוד ממנו ולהתבייש
    כן ירבו כמוך בישראל יש לך מידות טובות ולא חלילה עיניים צרות .
    תזכה ותחיה בבריאות ואושר ויהיה האל עימך

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    עוד פרץ הבלים מפי פרץ. והוא רוצה להיות ראש ממשלה.... (ל''ת)

    א-ברוך, 17/11/06 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    mr peretz get lost u live in the matrix (ל''ת)

    kobim, 17/11/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    time for the bogdim in goverment to shut the hell up

    jp, 17/11/06 01:00

    olmert, peretz and the rest of the GARBAGE sitting in the israeli goverment that have betrayed the israeli public and democracy with their manipulations and lies. that have failed on purpose to provide security and safety to the israeli public bneed to either step down or be put down. one thing for sure, is that they nedd to start keeping their mouth shut

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    Socialist bureaucracy's afraid: losing grip on people

    Brian, 17/11/06 00:59

    Typical of socialists who are afraid of private initiative.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    peretz hakanay

    charli, 17/11/06 00:59

    peretz ata kanay ikamtzan

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    השפם מעדיף שהחברא קדישא יבילו אותם (ל''ת)

    עוזי, 17/11/06 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הפוליטקאים מדברים-גאידמאק עושה-זה ההבדל

    אלי גל, 17/11/06 00:58

    לכל הברברנים והדברנים לכו ללמוד מגאידמאק הנדבן.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    פרץ - תן לנו לעבור יום ללא השטויות שלך (ל''ת)

    המייחל, 17/11/06 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    רוטשילד

    חץ-וקשת, 17/11/06 00:49

    אים היתה בזמן רוטשילד גם אז הייתה מגיב כמו עכשיו יא קנאי
    תרתי משמע
    גידאמק כול הכבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אף אחד מהעשירים לא עושה כך
    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    התערבות שתושבי שדרות לא יגיעו לגבעת אולגה???

    ב.ק., 17/11/06 00:49

    גם בגלל חוסר ארגון של הצבא וגם בגלל חוסר אטרקטיביות של האירוח הצבאי ביחס למלון באילת.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    מה תפקידו של פרץ?

    איציק, 17/11/06 00:46

    אכן צודק פרץ שזה לא תפקידו של נדבן זה או אחר. זה תפקיד הממשלה!!!
    מה לעשות, פרץ מסוגל לצעוק מול כל מקרופון, ולהרוס כל דבר שקיבל (ראו הסתדרות, ומשרד הבטחון). שאר הממשלה עסוקה בצילומים עם שורצנגר ודומיו. שדרות לא בראש מעיניהם כרגע. בדרך חזרה הם בטח יעברו דרך שדרות אוקספורד בלונדון. שם אפשר לעשות יופי של קניות (אולי יקנו גם משהו לפרץ, הוא בטח השאיר רשימת קניות).
    בנתיים, גידמאק צובר פופולריות. על פרסומות הוא היה מוציא יותר כסף ומצליח פחות. האיש הוא גאון פיננסי, ואולי גם פטריות. בכל אופן, הוא דיבר הרבה פחות מהמשלה הנפסדת הזו, וביצע הרבה יותר.
    לסיכום, מזל שיש פרץ כדי להסביר מה תפקיד הממשלה. מתי היא גם תבצע את תפקידה???

    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    חחח, שידרשו השמאל קאסמים על תל אביב

    Avi Ecuador, 17/11/06 00:44

    יקבלו אוטובוסים מגאידמיק לאילת ואולי מטוסים לארצות הברית.
    תגידו, גאידמיק לא יכול לקנות איזה אי לשמאל ולפלסטינים?
    שישלח אותם עם אוטובוסים יחד עם הפלסינים יחד עם אולמרט פרץ מאזן והיתר.
    שלא ידאג גאידמיק בקשר לאי, אחרי שנתיים הוא מקבל את האי נקי בלי אף אחד, זה מה שנקרה השקעה על בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    Egel Hazahav 2006

    Jo, 17/11/06 00:40

    All those idiots in Sderot and around the country are being bought for a vacation in Eilat. They worship a person who invest in his political future through populistic actions. Such PR is worth many millions. The state of Israel has baboons for citizens very much like biblical stories foreshadowing destruction. Ignorant, uneducated and arrogant -- the face of Israeli society 2006. I hope he is going to pay for all your flight tickets out of the country when it gets worse, as it will. Planet of the apes.

    הגב לתגובה זו

    • you are the idiot and Tambal too

      Dana, 17/11/06 01:31

      idiots

      הגב לתגובה זו

    • you are the idiot and Tambal too

      Dana, 17/11/06 01:32

      idiots

      הגב לתגובה זו

    • stupid

      o, 17/11/06 01:34

      dibur meluchlach ani mekave se ata lo yehudi ki im ken titapes al azmecha maher ki huz la aretz mesanveret otha

      הגב לתגובה זו

      • lo mesanveret, but meoreret

        Jo, 17/11/06 02:05

        tzar li she'ani ne'elatz ledaber betzura kazot, velo ratziti le'hagia laze, aval ele em pnei hamedina, vekayom ani margish mekhusar bayit -- lo shayakh po, aval gam lo etzlekhem. tzurat ha'hitna'alut beisrael meoreret ettzev. mehilonim shekhoshvim sheyesh la'hem zkhut la'atzor mitzadim, ve'ad datiyim/haredim/masortiyim hashukhim. medina shel ahabalim, shemakhshikha meyom leyom.

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    פרץ, אם אתה לא עוזר אל תפריע (ל''ת)

    צוציק, 17/11/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ה-מסכנות של ה-ליצן המשופם...

    פרץ של יאוש, 17/11/06 00:38

    זה מה שקורה כאשר ממנים חמור על תקן של אריה...

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    סקר: מי מוכן שגאידמק יהיה ראש הממשלה

    אילן, 17/11/06 00:37

    אני בעד בעינים עצומות.
    הצביעו כאן בעד או נגד, מענין...

    הגב לתגובה זו

    • בעד! (ל''ת)

      יוסף, 17/11/06 00:46

      הגב לתגובה זו

      • בעד,הוא לפחות יתקוף את איראן

        קוקו בלוף, 17/11/06 10:12

        ולא את עמיר פרץ.

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו ראש ממשלה, גאידמק התותח שר רווחה. כנסו

      ינון, 17/11/06 01:03

      אין בארץ בן אדם שמסייע לתושבים כמו גאידמק, בין אם תרצו ובין אם לא. מי שצריך לסייע לתושבים, הממשלה, עסוקה בלקחת את הכסף לעצמה, בעוד גאידמק תורם ועוזר.
      אבל כדי להיות ראש ממשלה, צריך יותר מאשר להיות מיליארדר. צריך ידע וניסיון בביטחון, בכלכלה... (לא שלראש ממשלה שלנו יש משהו מזה..). אני מציע - נתניהו ראש ממשלה, גאידמה שר הרווחה

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא נותן צדקה גם בסתר, לא רק בעיתון, אני בעדו (ל''ת)

      ., 17/11/06 01:04

      הגב לתגובה זו

    • אסור שאיש כזה ילך לפוליטיקה

      אהרון, 17/11/06 01:08

      אי אפשר להכנס למקום הזה בלי להתלכלך בלשון המעטה .
      שישאר אזרח מן השורה וימשיך לעזור לאנשים יש לו זכות .
      וחוץ מזה הוא לא מחפש לא כבוד ולא רושם לא חסר לו ממון הוא לא צריך את כל הבולשיט הזה .
      גאידמק אנו נותנים לך את תואר יהודי בעל מידות טובות שעושה הכל למען עם ישראל במדינת ישראל
      ישר כוח תצליח בכל מעשיך

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד (ל''ת)

      עמרי, 17/11/06 01:18

      הגב לתגובה זו

    • בעד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אילן, 17/11/06 01:31

      הגב לתגובה זו

    • YES

      Alon, 17/11/06 02:01

      Liberman security

      הגב לתגובה זו

    • בעד (ל''ת)

      משה, 17/11/06 06:01

      הגב לתגובה זו

    • קודם שיוכיח את עצמו בפוליטיקה

      גמל שלמה, 17/11/06 06:37

      לקפוץ ישר לראשות ממשלה, מפחיד
      לגבי כל אדם

      הגב לתגובה זו

    • כן, בעד ! גאידמק עם לב ענק !

      תעשו חשבון..., 17/11/06 07:06

      וגם אם מטרתו לרוץ לפוליטיקה לפחות הוא יתן לעם ולא יקח כמו שאר הפוליטיקאים.

      הגב לתגובה זו

    • בעד - ואני לא חושש משחיתות

      ערפדי דוכין, 17/11/06 08:34

      מכיוון שארקדי לא זקוק לזה כדי להתעשר, וגם מכיוון שאית כאן תסמונת ''עבד כי ימלוך'' ארקדי כבר הוכיח שהוא מלך.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני

      אני, 17/11/06 09:44

      עדיף אחד שלא מחפש לעשות עלנו כסף

      הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה את גאידמק! ומיז הפוליטיקאים המלוכלכים מפחדים! (ל''ת)

      הם מפחדים!, 17/11/06 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    כל הכבוד לגיאדמק - ובושה למשופם ולממשלה כולה. תגידו לפחות תודה

    כבוד מול בושה!, 17/11/06 00:29

    שגיאדמק עושה, בכספו הפרטי, את מה שאתם הייתם חייבים לעשות!
    אתם עלובים. ועוד יש לכם מה לרטון?...

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    במקום להגיד תודה שסוף סוף איזה עשיר אחד מוכן להוציא מכיסו

    תמר, 17/11/06 00:27

    עוד לא מספיק שעשירי המדינה הזאת שגונבים את כולנו לא יוציאו שקל לטובת אחרים

    לא מספיק שהממשלה הפקירה את בטחון תושבי הצפון ושדרות ומישהו עוד מסכים לעזור- אז אתם עוד יוצאים נגדו?

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    עמיר עבד כי ימלוך ,אבל למלוך אינו יודע.

    מיכאל, 17/11/06 00:25

    אנחנו נעשה ,אנחנו נפעל ,אנחנו נעשה הכל ,????????????????? .עמיר פרץץץץץץץץץץ.עשה טובה לעם ישראל לך לך, לעירך שם לפחות מכירים אותך. שלום ולא להתראות.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מדוע כולכם ''נובחים'' כאן....

    שמעון 101, 17/11/06 00:25

    אתם איטליגנטים ובעלי יוזמה, כתבו לשר ה''ביטחון'' ישירות לe-mail שלו במשרדו המרווח!!! כאן כלום לא משפיע עליו ועל אחלמה\תו....

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    PERETS

    SULTAN, 17/11/06 00:23

    LMA LO ASITA KLUM SAR BITACHON CHALATAN TIPESH

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לא נאפשר השתלטות קבצנים על ממשלות (ל''ת)

    חני, 17/11/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    פרץ שר הבטחון. האומנם?

    pini, 17/11/06 00:21

    לא הנדבן מר ארקדי, צריכים להגיש עזרה לאנשי שדרות, אלה הממשלה הצולעת שלנו. אך מאחר שנבחרנו, מתחככים באנשי העולם הזוהר. בקליפורניה, לוס אנג'לס, הוליבוד וניו יורק. מצתלמים עם שחקני קולנוע בעבר ובהווה. מבלים בנשפי פאר והדר. דווקא בימים אלה, ששדרות, אשקלון, וקיבוצים בנגב, מופגזים בקסאמים ורקטות. וישנם פצועים והרוגה. בשדרות. המדינה רוחשת וגועשת. אז מישהו חכם וטוב לבב,
    עושה משהו טוב ונכון. ובכן מר
    פרס שר הבטחון, הבנת את העובדות?

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ביקור הגבר הנדבן

    סיזיפוס, 17/11/06 00:21

    על משקל ''ביקור הגברת הזקנה''. מי שלא ראה את הטיית הצדק בהשפעת הכסף ועל השחתת המידות בהצגה ''ביקור הגברת הזקנה'' לא מבין על מה פרץ כעס. יש לנו יותר מדי ''נדבנים'' הרוצים להשתלט בכוח הכסף על חיינו כאן. נא לא לשכוח מה אמר ''הנדיב הידוע'' גידאמק על שלטון החוק ועל מזוז. נא לא למכור את הדמוקרטיה שלנו בנזיד עדשים של גידמאק.

    הגב לתגובה זו

    • מזוז אמנם מושחת (ל''ת)

      נחית בחע, 17/11/06 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    אחרי תקופה ארוכה, אני מסכים עם פרץ

    מתי, 17/11/06 00:20

    התופעה הנקלית הזו שנקראת גאידמק חייבות להיעלם מהנוף התקשורתי שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון - אבל...

      עמית, 17/11/06 02:38

      אי אפשר לבוא בטענות על עזרה - רק לבוא בטענות לכך שאלה שתוקפים את גאידמק אחראים לזה שהם הזדקקו לה ..
      פרץ אמור להיות זה שמטפל בבעיות ואם הוא לא יכול אז שלפחות ישתוק ויתן לאחרים לעזור....

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    פרץ - למי אתה בא בטענות ??!!

    עמי ג., 17/11/06 00:20

    של נעליך מעל רגליך, מר פרץ הנכבד !! אתה, ורק אתה הפכת את גאידמק למלך ישראל !! אתה והניהול החובבני שלך למלחמה הכושלת בתולדות צה''ל ! אתה, ורק אתה שהזנחת את תושבי שדרות ונתת להם להתפוצץ ולהיהרג !! אתה, ורק אתה שחברת לאולמרט המושחת ותמורת נזיד עדשים מכרת את המפלגה שלך !!
    למי אתה בא בטענות ? למי שבאמת עושה ???
    שישה שרים בארה''ב בכנס הקהילות היהודיות, ואפילו לא אחד בא לראות מה קורה בשדרות. האם יש להתפלא, שכאשר נשיא המדינה מואשם באונס, שר המשפטים בתקיפה מינית, ראש הממשלה בעסקאות נדל''ן מפוקפקות וראש ועדת חוץ וביטחון מוצא זמן לטוס לנופש בארה''ב באמצע המלחמה, הצרכנים מחפשים מושיע ומלך ??
    מר פרץ - אתה אטום או מטומטם ??

    הגב לתגובה זו

    • I couldn't agree more! (ל''ת)

      ani, 17/11/06 01:21

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    שר ביזיון ולא שר ביטחון!

    דורי א, 17/11/06 00:19

    פרץ! אתה תולעת אמיתית. במקום לברך אתה מנאץ?! תתבייש , יא כפוי טובה שכמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    גאידמק ישר כח פרץ לך שב בלול (ל''ת)

    שלומי, 17/11/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    פרץ בוקר טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אלדד, 17/11/06 00:14

    עוד לא הכנת שום תכנית ?
    אתה רוצה שתושבי שדרות יחכו לך עד שתפטור את הבעיה?
    הצחקת אותנו באמת

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    שימו לב לכותרת:

    זומבה, 17/11/06 00:12

    ''לא נאפשר השתלטות נדבנים על מצוקות''.
    פרשנות:
    המצוקות שייכות לפוליטיקאים ובעיקר לעמיר פרץ שהגיע לאן שהיגיע בעזרתן.
    אם גאידמק היה יכול לגרום למצוקות להיעלם בכלל?
    אז פרץ היה כועס הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מאז שנבחר הוא רק נובח עוד לא ראינו מה הוא עושה ומה באמת התפקיד שלו?

    ג'ינג'י, 17/11/06 00:07

    זה לא שר בטחון זה שר הנבחן עם השפם!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    לא לכולם יש מאבטחים סביבם, שחוטפים במקומם... (ל''ת)

    חשופה בצריח, 17/11/06 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    סטלין נמאס לנו מימך תיתפטר אתה לא מתפקד

    עמיר, 17/11/06 00:06

    חוץ מאשר לדאוג למקורבים שלך מה עשית ?
    אתה מחדל

    עדיף שתיתפטר עכשו ותעלם מהנוף הפוליטי בדרך קח איתך שלי יחמוביץ על הדרכך

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    רב-עלוב(רע''ל) פרץ.שני פלאפלים ושפם (ל''ת)

    דרגה חדשה, 17/11/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    פרץ רוצה שגאידמק ישלח אותו ואת משפחתו המורחבת לאילת (ל''ת)

    ניסו, 17/11/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מתוך 110 תגובות אפילו אחת לא תומכת בך. (ל''ת)

    יא פרץ,, 17/11/06 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חברה תרגעו - פרץ לא יכול כרגע להלחם בקסאמים, הוא צריך לפנות מאחזים!

    רועי, 16/11/06 23:59

    יש סדר עדיפויות.
    יותר חשוב לפנות איזה שניים וחצי קארוונים על גבעה שגם ככה אף ערבי לא מגיע אליה מאשר לדאוג לשלום תושבי המדינה.

    אחרי שפרץ יגמור להלחם ביהודים על גבעות השומרון אז אולי הוא יתפנה להלחם במחבלים בדרום ולהגן על היהודים שם (אם הם עוד יהיו שם).

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לאונרד כהן לחש לו first take the ayarot pitutch''

    נחום קלי, 16/11/06 23:58

    ''then take all israel''

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    השתלטות נדבנים ? על מצוקות ? :-)

    דוד, 16/11/06 23:58

    מה הוא לא שפוי ?

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אין גבול לטפשות והחוצפה של פרץ

    שלומי, 16/11/06 23:58

    כמה זמן ניאלץ לסבול את הטפשות, חדלון האישים והאימפוטנציה של אמיר פרץ?
    בטח לא יעבור הרבה זמן עד שגם הטמבל הזה יצטרף למצעד הגאווה של הנשיא ודומיו
    הלאה מכאן פטפטני סרק

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    סתם מתוסכל שלא תפס מקום באוטובוס (ל''ת)

    דני, 16/11/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    פרץ דווקא צודק

    חנון, 16/11/06 23:49

    פינוי צריך לעשות מאורגן ומסודר כמו שהוא עצמו עשה במלחמת לבנון 2 לתושבי קרית שמונה.
    אמנם הוא לא פינה בעצם אף אחד אבל זה היה מאורגן ומסודר!!!
    עכשיו ברצינות, הפרץ הזה זה כבר לא בדיחה, זה מטרד תברואתי.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    בבקשה תעשה , נראה אותך ... (ל''ת)

    דני, 16/11/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    פרץ=קןף אחרי בן אדם

    shyba, 16/11/06 23:46

    על מי אתה כואס מר פרץ??
    על מי שהקדים אותך?
    אתה הולך לחוקק חוק שיאסור על תושבים לנטוש עיר כאשר אתה מפקיר אותם בשם הסטטיסטיקה וניהול הסיכונים???
    פיקוח נפש מר פרץ !!!
    פיקוח נפש מר פרץ !! אלה ילדינו שאתה מפקיר.
    תתבייש לך אתה פוגע באדם שפנו אליו לעזרה והוא נעתר.
    כאשר פנו אליך אתה הגבת בדיבורים גבוהים.....
    תתבייש לך מר פרץ ומוטב שתתנצל בפני אדם אדיב שפועל בחום כדי לעזור לאנשים במצוקה וכדי לחפות על מחדליך.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    שמתם לב שפרץ מדבר תמיד בלשון עתיד

    לשונאי, 16/11/06 23:44

    לא נאפשר,נעשה,נתכנן מילים כמו חול ואין מה לאכול תרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    עמיר צ'אווז

    ..., 16/11/06 23:43

    ממש קומוניסט אמיתי מנגח את העשירים ולא עושה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    גאדאמיק תעשה טובה תשלח כמה אוטבוסים לעזה לטיול אנסופי במצרים ופרץ י

    י.נ טכניון, 16/11/06 23:43

    חקה אותך

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    צדיק , צדיק גאיידמק איש של מוסר ואמת

    דן אברהם, 16/11/06 23:40

    פרץ, ''שר הביטחון''.הרצחת וגם ירשת?אתה ממשיך לעבוד על העם בעיניים . גם מפקיר את תושביך אותם ניצלת כל השנים בהבטחותיך השקריות , אותם אנשים תמימים ונאיבים שהאמינו לך ואיפשרו לך להגיע למשרה של שר בטחון , משרה שלא התכוונו ולא האמינו אליה אתה שואף ואותה לקחת לעצמך כשהיא לא מתאימה בוודאי לכשרונותיך המוגבלים ,ללא הכנה כלשהי אליה , אינך ולא היית ,כפי שראינו בעקבות מלחמת לבנוון האחרונה ,מסוגל למלאת אותה בהצלחה כי היא גדולה עליך . שיקרת את העם ואת עירך ותושביה שהמינו בליבם , כמו עם ישראל , שתיקח תפקיד יותר מתאים לך ובמיסגרתו תתרום משהו לקהל הזה ותוציא אותו לחירות כלכלית ותקל עליו את הסבל הגדול של הקשיים של הפרנסה והנה הפכת עצמך לגנרל המתעסק בדבר הגדול עליו ונכשל כשלון חרוץ בו ובכך הבאת אסונות ומטחי קסמים על בני עירך , גרמת להפוך את שדירות לעיר רפאים שאנשים בורחים ממנה וילדים ללא אפשרות ללכת וללמוד -אם פחדים נפשיים איומים - זה מה שהבאת עליהם : הרסת אותם כלכלית ועכשו גם נפשית וגופנית ,בטחונית .אתה עוד מעז לקום ולתקוף את האיש הנפלא גאיידמק איש שבניגוד לך הוא פותח לבבו והונו ולהקל על המסכנים אותם זנחת ובהם בגדת . הם כבר לא מאמינים לאף מילה היוצאת מפיך ומיפי שרים אחרים בממשלה כמוך - שאין פיהם כלבבם , נמאס להם מהשקרים שיוצאים מפיך ומיפי חברים שלך בממשלה והדבר כ''כ בולט בימים אלו שלאחר המלחמה האחרונה . במצח נחושה אתה ממשיך להוביל בשקר את כולם ורואים זאת ומאבחנים זאת בצורת הדיבור והאופן בו אתה מנסה לשכנענו בהופעותיך הבומבסטיות הריקות מכל תוכן . לכן אתה חייב לפנות הדרך ולתת לאנשים היקרים כמו גאיידמק להקל על האנשים המסכנים הללו כי הוא לפחות כל יום הוא מוכיח והוכיח את מעשי ידיו הברוכות בשטח . של נעליך מעל רגליך כשאיש כזה ודומיו לוקחים את התפקיד בו נכשלך ושיקרת ,ומביא מזור לדואבים . אתה משקר וממשיך לשקר שאולי מחר אתה תהיה מסוגל לעמוד בדבריך שהינה העזרה שלך עומדת בפתח . אתה פוליטיקאי ללא לב היזנחת ומזניח את נאימניך שכל אשמתם - שנתנו אימון בך וכך היגעת למקום שאסור לך להיות בו , במיוחד עכשו בימים אלו למדינה דרוש מנהיג אמיתי שמבין באמת בבטחון ולא איש שבא לעשות נסיונות על גב העם . ולך גאיידמק אל תקשיב לאיש המיותר הזה והמשך במצוותיך ובמעשי ידיך כי הישועה לאנשים האלו שנימצאים במצוקה כנראה שרק אתה מסוגל להוציא אותם מצרותיהם ובמיוחד הילדים הרכים שביניהם ואל תאזין לקולות שקר שמוופיעים ובפיהם אשליות ודיברי הבל שלא מקיימים

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מעניין אם היו מזמינים אותך להתארח בבתים בת''א אם היו נלחמים כך (ל''ת)

    ?, 16/11/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שר זבל ינעל אבוק יא טינופת

    larlar, 16/11/06 23:36

    אין בושה לאנשים יא זבלה תעשה אתה את העבודה שגאדמאק עושה מטוב ליבו איכס מגעיל אותי המרוקאי האפס הזה

    הגב לתגובה זו

    • ינעל בבור יא ג'בר (ל''ת)

      רועי, 17/11/06 00:18

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    גידמאק נתן פרס ענק היום לטרוריסטים.נצחון ענק של הקאסמים (ל''ת)

    תמונות מבישות, 16/11/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    120חברי כנסת לא שווים=גיידמק 1

    אורי, 16/11/06 23:34

    שרים וחברי כנסת אתם לא שווים ארקדי גיידמק 1
    תתבישו רק מקשקשים ולא עושים דבר למען אזרחי שדרות . נראה לכולם כי טוב לכם לצוף על דמם של אזרחים מוכים. לכו לגור בשדרות ואחר כך תבקרו את גיידמק.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    זה נראה לא טוב...

    אורן, 16/11/06 23:34

    אנחנו נראים כמו עכברושים מפוחדים.
    בורחים בהיסטריה והולכים מכות על מי יעלה לאוטובוס. צריך היה לעשות את זה יותר בצינעה ובצורה יותר מסודרת.
    זה משרת את האויב ונותן לו תרומה מורלית אדירה כל הנהירה לאוטובוסים הזו... בושה...הילדים יכולים ללכת ללמוד בבאר שבע.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    פרץ, עכשיו תורך לעשות משהו למען שכניך ואנשי עירך, לדאוג לבטחונם, ו

    נראה מה אתה יכו, 16/11/06 23:33

    ל לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כל אחד עם התפקיד שלו, זה מחרבן וזה מכסה. (ל''ת)

    אורי, 16/11/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    פרץ : המצוקה היא נכס פרטי שלי , אני יצרתי אותה ואין זכות לאיש לגעת (ל''ת)

    בה, 16/11/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    פרץ עדיף לך לשתוק ולהתבייש-מאסנו בך (ל''ת)

    פרץ וחלוץ הביתה, 16/11/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פרץ! כמה שאתה אדיוט!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אבי דו-יה, 16/11/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אין מי שיסגור את הפה הגדול של השר פרץ?

    פרץ מרים, 16/11/06 23:29

    עד מתי נסבול את השטויות שלו?
    כל הכבוד לגיידמאק, שתורם לעם ישראל פי אלף מהשר המזוייף מקרטון ששמו פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כמה זמן כבר יש קסאמים?ראינו את התוכנית המסודרת שלך עד היום,פתאום

    ירושלים, 16/11/06 23:29

    הפלא ופלא יש תוכנית,מה נבהלת שמישהו יוזם לעזור לתושבים בעירך סוף סוף וזה לא אתה-זה שאמור לדאוג להם.עכשיו שב בשקט-אתה נכשלת בתפקידך גם בשדרות ובל נשכח את הזוועות בלבנון-כישלון חרוץ!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פרץ סתום תפה ותעצור את הקאסמים.עדיף שתתפטר כבר (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 16/11/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    פרץ יא מטומטם ! זה התודה שלך ? (ל''ת)

    יצחק, 16/11/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    במקום להשמיץ את גאידמק תילחם בקסאמים!! (ל''ת)

    פרץ תתפטר, 16/11/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אין מילים בעברית לתאר את ריפיון השכל של עמיר פרץ (ל''ת)

    מתי, 16/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • יש ועוד איך

      אדי דגן, 17/11/06 00:10

      עיין בישעיהו פרק א, זה מתחיל ככה: ''שרייך סוררים''
      חוץצ'מזה, המילים שכבר השתמשו בהם בתגובות כאן, כמו טמבל', ואדיוט, דווקא די מתאימות!

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    לפחות גידמאק עושה משהו

    מנחם, 16/11/06 23:23

    ועוד מהכסף שלו בזמן שהציבור מממן את אי העשייה שלך והבטלנות שלך מה שיוביל לסופה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מי אחראי למראות הבושה

    טייגר, 16/11/06 23:22

    אזרחים ישראלים עוזבים את בתיהם במנוסה, למרות שהם סופגים ''עצמים מעופפים'' בלבד. לא קטיושות, רק עצמים מעופפים.

    איזו בושה זו, שהטרור עכשיו ניצח. לא רק שניצח, אלא גם התחזק וקיבל תנופה רצינית. יש גמול לירי הקאסמים, יש גמול לאובדן הרב בחיי אדם (מחבלים) ואזרחים (מחבלים בפוטנציה).

    ממשלת המחדל הישראלית אחראית לכך שהטרור ניצח.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עמיר, בחייך!

    אודי, 16/11/06 23:20

    בחייאת עמיר, תפסיק, חללאס,
    אנחנו לא בהסתדרות, גיידאמק לא שר האוצר, כן, יש אנשים שעושים ביום את מה שלא עשית 6 שנים,

    תן לנו קצת שקט, ותתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרץ, אחרי שתעשה מה ש-א-ת-ה צריך לעשות, תגיד לאחרים מה כן ומה לא. (ל''ת)

    אסי, 16/11/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרץ כישלון - חסר עמוד שידרה

    שי, 16/11/06 23:19

    בתור תושב שדרות ושר הבטחון הוא היה צריך להיות הראשון שיתבע מצה''ל חיסול טוטלי של ירי הקסאם על שדרות. במקום זה הוא נגרר למדיניות ''צמצום ירי הקסאם'' המטומטמת של אולמרט שעושה צחוק מחיי אדם.
    מזל שלגאידמק אכפת מברווזי המטווח של שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המצוקה היא המונופול של מפלגת העבודה !

    ראובן נוף, 16/11/06 23:19

    האמירה המקוממת של פרץ על השתלטות הנדבנים על המצוקה היא חוצפה שאין כמוה. אחרי ההצהרות המטומטמות של פרץ על התרומה שלו לניצחון במלחמה והתמיכה שלו בצהל, מוטב היה אם היה סותם לפרק זמן. כותב הנאומים שלו ברח כניראה ממוסד למפגרים כלשהו.
    מה לא תיתן מר פרץ? תעשו את הנדרש ולא יכנסו הנדבנים !
    אבל הדבר היחידי שעושים זה שימוש במצוקה לקבלת קולות בבחירות.
    מספיק !

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    עכשיו התעוררת? מר פרץ (ל''ת)

    בנו, 16/11/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אויייי זה פשוט מזעזע!!!

    יהודיה, 16/11/06 23:17

    הצבא שלנו יכול לטפל בבעיות הקסאמים- הוא צריך להכנס לרצועת עזה(קרי גוש קטיף, אבל שששש.. , ההתנתקות היתה טובה..) ולהפסיק את הזרמת הנשק האינטנסיבית, ולהשתלט מחדש על עזה שאותה עזבנו ממזמן. זה הפתרון ולא משחק עלוב שלא מועיל בכלום. וכולם יודעים זאת. צה''ל מבקש אישור לפעולה אמיתית ומועילה, אבל הממשלה לא נותנת אישור. ולמה? כי חזרה לרצועת עזה, היא הוכחה סופית לכשלון הרעיון הרשעי והמסוכן שנקרא התנתקות. וחזרה לעזה וטיפול בבעיות הביטחון, זה כבר קטן על אולמרט וחבורתו. ובנתיים, הם מזניחים את ביטחון ישראל. בנתיים סובלים מכך אנשים הדרום, אבל בעתיד הלא רחוק, זה יכול לפגוע גם בתושבים יותר רחוקים מהדרום. ועיינו ערך, מלחמת לבנון 2...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שמענו עליך יא מעכר!

    דורון, 16/11/06 23:16

    אתם תסדרו משהו, כן בטח. ראינו כבר איך פעלתם מקרב לב למען תושבי הצפון... זוזו הצידה, פנו את מקומכם לאנשים שאיכפת להם מאנשים אחרים ולא מעצמם ומהכוח הפוליטי שלהם.

    לך הביתה יא מעכר.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    פרץ: לא נאפשר השתלטות עלובי נפש

    צא מהחיים שלנו, 16/11/06 23:15

    על משרד הבטחון

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אבל זו גישתם נערי הואצר

    נגבית, 16/11/06 23:15

    נערי הואצר בוודאי שמחים מאד. הם הצליחו לקצץ ולחסוך וגידמאק משלם במקום המידנה. מבחינתם זה נהדר כי המטרה היא קיצוץ גם אם המחיר הוא חיי אדם. יחי הקיצוץ הקודש ולעזעאל ביטחון , מחויבות אחריות לאומית ועוד כל מיני ערכים שאבד עליהם הקלח במשרד האוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    עמיר חמודי - איפה היית בזמן המלחמה??? תרמת תרומה מכרעת??? (ל''ת)

    ליצן החצר, 16/11/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרץ מקנא

    יעקב, 16/11/06 23:14

    גם פרץ רוצה חופשה באילת. אם גדאיימק היה שולח לו מטוס פרטי לחופשה לאילת, הוא היה נותן לו את תיק הבטחון....

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ארקדי מלךךךךךךךךךךךךך !!!!! פרץ פוץ (ל''ת)

    מאיר, 16/11/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    איזה יופי. האיש הזה עושה דברים טובים, ונקווה שהוא עוזר גם לפונים במ (ל''ת)

    במכתבים אישיים, 16/11/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    עד שאתה וממשלת ישראל תכינו תוכנית מסודרת הילדים כבר יהיו חיילים

    noa, 16/11/06 23:13

    תוכנית מסודרת... הצחקת.. כבר כמה שנים ששדרות מותקפת ועד היום לאף ממשלה עדיין אין תוכנית, קשקשנים ואידיוטים, מגיע אדם כמו גאידמק ומוכיח לכם שתוך יום הוא מצליח ל''עשות'' !!! לא לתכנן מר פרץ, לעשות!!! בעברית קוראים לזה גאידמק = ביצועיסט! ואתם חבורת קשקשנים שלא עושים כלום חוץ מלהשמין ממנעמי השילטון.גועל נפש של ממשלה וחברי הכנסת המסואבים

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פרץ, שכחת. כאן לא הסתדרות. זאת מדינה דמוקראטית. (ל''ת)

    אופיר, 16/11/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא נאפשר?? הרי אתה מומחה בהפקרת האזרחים!

    AA, 16/11/06 23:13

    הפקרת את תושבי חיפה והצפון משך חודש ימים להפצצות בלתי פוסקות.
    לא אפשרת לצהל לכבוש ולשתק את מקורות הירי בלבנון ועכשיו אתה מנציח את הירי על שדרות.
    אל תבוא לאיש בטענות ,אתה גרמת לארקדי לקום ולעזור ולעשות את שהיה מחובתך.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דיני נפשות

    צילה, 16/11/06 23:13

    פרץ היקר!
    הפעילות של ארקדי היא דיני נפשות!
    לכן היא דוחה את כל הבקורת שיש
    לך בעניין. גידמק מציל נפשות בישראל
    והמציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו! אז אנא ממך תחסוך מאיתנו את ההצהרות הלא רלוונטיות שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לאיש עם השפם השחור....

    אזרח מודאג, 16/11/06 23:12

    חוץ מלארגן הפגנות ראוותניות שפגעו בכלכלה של המדינה, לא עשית מאומה מאז שאני מכיר אותך. אתה אדם נפוח ודיסלקט שכל מה שמעניין אותו זה הכבוד האבוד שלו. עוף לנו מהעניים ולפני זה תתנצל בפני ארקדי שעושה על חשבונו מה שאתה והממשלה שאתה חבר בה הייתם צריכים לעשות ולא עשיתם.

    הגב לתגובה זו

    • אם יוריד את השפם לא ישאר כלום (ל''ת)

      רוני, 17/11/06 00:21

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    חוצפן

    שרון, 16/11/06 23:12

    מר פרץ,
    בתור תושבת קרית שמונה לשעבר, ובתור אחת שבקרה בארץ במהלך כל מלחמת לבנון השניה, יש לי לומר לך דבר אחד: חוצפן!
    יש לך את עזות המצח למתוח ביקורת על נדבן, בעוד שמנגד, הוכחת לעם ישראל, שכאשר ישנם אזרחים שעירם מופגזת, לוקח לכם 6 שבועות על מנת להחליט להוציא את אותם תושבים ל''התרעננות''! יש לך את הבושה למתוח ביקורת על מישהו שלא מדבר, אבל רק עושה, ואתה עומד מנגד, לא עושה כלום, אבל לא סותם את הפה!
    אז אולי, בתור שר הביטחון הכי כושל בתולדות ישראל, הגיע הזמן שתפנים את לקחי העבר, ותוריד פרופיל, ובטח, אל תקום ותתרעם על בן אדם שעוזר לעם במקומך, למרות שזה תפקידך ולא תפקידו! וזה יצא מכיסו ולא מכיסך!
    פשוט חוצפה!
    ואליך, מר גאידמק היקר והנכבד, כולי תפילה שלא תפסיק בנדבנות שלך בגלל כסילותם של צרי עין, רודפי מעמד וחסרי השכלה.
    מאחלת לך רק בריאות.

    הגב לתגובה זו

    • sharon = thank you (ל''ת)

      jewboy, 17/11/06 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    פרץ טוב בהבטחות. יש לי 1000$

    קבצני, 16/11/06 23:11

    לחודש...

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צעד טיפשי.... והימים יוכיחו

    אור לדור, 16/11/06 23:11

    צעד טיפשי.... והימים יוכיחו
    ראשי מדינה לא תווי. ללא כיוון .ללא עתיד. צעדים לשם יגידו עשינו

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר הוכח מעל כל ספק (ל''ת)

      ע.נ, 17/11/06 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פרץ פוחד שיקחו לו את המסכנים (ל''ת)

    ממני, 16/11/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עיצה לפרץ

    אחד 1, 16/11/06 23:10

    במקום לכעוס על נדבנים פתור את הבעיות כדי שלא יצטרכו את הנדבנים.
    קשה מדי?
    תתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מנהיגות חלולה!

    חליל החלול, 16/11/06 23:09

    בימים של מנהיגות חלולה טוב שיש
    מנהיג כמוך גידמאק שעושה למען העם ובמעשיו אף מעורר את השלטון הרדום לפעול!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרץ עסוק בעצמו האפס הזה . (ל''ת)

    ניר, 16/11/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עכשיו פרץ ''מבטיח להכין תכנית''. פתאום הוא נזכר!!! שיתפטר ומייד!!! (ל''ת)

    משה, 16/11/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה הוא מחיר ההתנהלות השמאלנית...

    אבי, 16/11/06 23:08

    לתת לעם לההרג במעבדת הניסיונות של השמאל, או שמביאים לנו הסכמי ''שלום'' כמו אוסלו. או שמתנהגים כמו נמושות במלחמה.

    ואז, באים בטענות אל העם ואל אלה אשר דואגים לעם.

    תדאג לחסל את הטרור לא תצטרך לדאוג לאנשים כמו גאידמק.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גאידמק יותר נזק מתועלת

    יותם, 16/11/06 23:08

    1. מה בדיוק נותנת חופשה באילת לאותם מעטים שהצליחו לתפוס מושב על האוטובוסים בדרך לימי כף באילת? הם ישובו הביתה מתוסכלים כועסים עוד יותר וילדיהם יסבלו מעוצמת טראומה גדולה יותר.
    2. איזה מסר בריחה המונית מצולמת כזו נותנת לאויבים שלנו?
    3. לתרום זה סבבה. למה לא לעשות את זה באמצעות גוף הסוכנות היהודית למשל? גוף שידע לתת את הסיוע הנחוץ ביותר לאכלוסיות הנזקקות ביותר. ולא דוקא למי שיודע להידחק בכוח לאוטובוס.
    4. מילה לתקשורת - למה כל כך מעט אנשים במדינה יודעים שמתוך ששת הרוגי הקאסמים בשדרות אחד נהרג אחרי הנסיגה מעזה וחמישה לפניה? למה לא מזכירים שארבע וחמש שנים לפני הנסיגה כבר נפלו מטחי קטיושות על הדרום? הנסיגה מעזה והותרת הגבול הדרומי עם מצרים פרוץ יצרה בעיות בטחוניות חמורות שטרם באו לידי מימוש, (נשק אסטרטגי ועשרות טונות של חומר נפץ תיקני), מול זה צריך להתמודד ועל בעיות אלו יש לשים את הדגש.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין היכן אתה גר. בטח לא בדרום.

      ששון גבאי, 17/11/06 00:20

      לא נופלות קטיושות בדרום. זה קסאמים.
      נפלו גם לפני הבריחה מעזה. אבל מאז הבריחה המספר הושלש.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    שראש הממשלה ושריו יעברו לגור בשדרות - נראה את האפסים (ל''ת)

    מנהיגות חלולה, 16/11/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    BLOOD MONEY AND STOLEN BEING USED BY A CRIMINAL LIKE GADAIMIC (ל''ת)

    David, 16/11/06 23:07

    הגב לתגובה זו

    • מחכים לכתבה שתבהיר סוף סוף מי האיש והאם הוא פושע נמלט מארץ אירופאית

      ולא כתבה של, 16/11/06 23:44

      אולי פעם אחת יביאו כתבת תחקיר חובקת עולם ורצינית על האיש הזה . מה עשה , מאיפה הגיע , מאיפה הכסף , במה הוא חשוד בארץ ואם הוא חשוד בחו''ל , אם יש מדינות שאוסרות עליו להיכנס או שהוא מבוקש שם .......שנדע כי עם ישראל שמורכב מדבילים שקונים אותם בdvd עומד לבחור בו לראשות הממשלה

      הגב לתגובה זו

      • כבר היו אלף כתבות ולא התרשמתי מהאנטישמיות הצרפתית בכלל

        ד, 17/11/06 01:18

        מעבר לזה, ניכר שהוא איש עסקים מצליח ובעל תושיה רבה.

        למזלנו הוא עוזר לנו עם התושיה הזאת במקום לחכות לפטפטנים שלא עושים כלום.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    תרומתו האמיתית של גידמאק!

    שרית הספרית, 16/11/06 23:06

    בתרומותיו של גידמק מעבר לתרומה הכלכלית ישנן תרומות בעלות חשיבות לא פחותה:1. הוא גורר עימו
    את עשירי הארץ מרצון או שלא מרצון לתרום.
    2. הוא מאלץ את דלי המח שבמנהיגנו
    לפעול ( אומנם באיחור) על מנת לשמור על הרייטינג!
    תודה גידמאק! המשך בדרכך...

    הגב לתגובה זו

    • שרי אריסון ואביה תרמו הרבה הרבה יותר מגידמאק במשך השנים (ל''ת)

      ועוד יהודים, 16/11/06 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    בבקשה לקרא

    אנא להכנס, 16/11/06 23:06

    פרץ-אין לך שום מושג מה אתה עושה במשרד הבטחון,עם ישראל משלם מחיר כבד על איך שאתה מנהל את הענינים,אין לך מה לעשות רק להשתלח בגיאדמק?הפכת עשרות אלפי אנשים לבשר תותחים ואתה מפזר איומי סרק לרשות הפלשתינאית שלא מתרגשת ומבזה אותנו כאומה תוך כדי שיורדים עוד טילים במשך היום...אין טעם להמשיך ולהגיב אתה אטום למה שבאמת קורה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ARKADI GUYDAMAK, WE LOVE YOU (ל''ת)

    US, 16/11/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תעירו אותי מהסיוט הזה. אני חולם ששר הביטחון (ל''ת)

    זה עמיר פרץ, 16/11/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מר פרץ אתה חכם רואה רק תבחירות?

    ישראל, 16/11/06 23:04

    אתה הרי יודע תאמת את הפשלה שלך ממלחמת לבנון2 ????? אז אתה מנסה למנוע את זה ? הנה לך דוגמא איך מזיזים דברים מהיום להיום

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גידאמק מסוכן הרבה יותר מהקאסמים

    שלומי, 16/11/06 23:04

    הבן אדם הזה הורס מבפנים ובעורמה את מדינת ישראל. והישראלים כמו הילדים ב''חלילן מהמלין'' הולכים אחריו בעיניים עצומות
    לאבדונם.
    אויש כמה קל לקנות אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה חביבי..ה''חלילן מהמלין'' כבר נמצא בשילטון...

      גבי, 17/11/06 06:59

      יתכן שגאידמק הוא עוד ''חלילן מהמלין'', אך יש לכבדו (וגם לחשוד ממנו) על מה שהוא עשה לתושבי שדרות ולתושבי הצפון, ועל כך שהוא חושף לעיני כל את הביורוקרטיה המסועפת והמסואבת של השילטון במדינה שלנו!!..

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט ר.מ,ברק ש.הביטחון,פרץ שר האוצר. (ל''ת)

    הצעה, 16/11/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ראינו איך הממשלה (לא) דאגה לתושבי הצפון (ל''ת)

    תושב הקריות, 16/11/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרץ הבייתה!

    מסעודה, 16/11/06 23:03

    הוכחת שאתה לא מתאים להיות שר ביטחון! מי הפריע לך עד היום לפעול למען תושבי עירך! וסוף סוף שנעשה מעשה למעננו אתה מלין! מדינה של מטומטמים אנחנו והעונש שלנו זה אתה כשר ביטחון רק איפה הביטחון?.?? איפה יא פרץץץץץ????

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ארקדי גאידמק עוזר, בניגוד למדינה הזאת שפשטה את הרגל

    חיפאית, 16/11/06 23:03

    אני לא ממש בעד גאידמק, אבל לפחות האיש הזה עושה משהו. תושבי שדרות האומללים סובלים מלחץ נפשי וחרדות, אני יודעת מה זה היה לי את התענוג לסבול כך מהחיזבאללה, ואני זוכרת שרק עמותות וארגונים התנדבותיים עזרו העיריה הביאה לנו למקלט רק מים מינרליים...
    אני מבינה את תושבי שדרות ותוהה על האטימות של האדון החברתי לשעבר פרץ... כנראה שתקציב הבטחון המנופח הוציא אותו מפוקוס.
    בכלל, הגיע הזמן לעשות מעשה במדינה הזאת... וכמה שיותר מהר יותר טוב, לפני שהחמאס יהיה חיזבאללה מספר 2.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כולכם שחקנים ,פוליטיקאים ,לא מנהיגים ולא מדינאים ! (ל''ת)

    הבימה, 16/11/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרץ קח את אולמרט לכותל ותבקשו סליחה מהעם. (ל''ת)

    ירדן, 16/11/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ארקדי גאידמק, בניגוד לפרץ, לא רק מדבר - הוא עושה (ל''ת)

    עיתונאי, 16/11/06 23:01

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      גלית הגאידמאקית, 17/11/06 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כולם מדברים הרבה , גאידמק עושה! (ל''ת)

    אריאל, 16/11/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרץ אתה אידיוט....חסר השכלה. (ל''ת)

    דורון, 16/11/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה יש משכורות של 30.000 -300.000 ש''ח בחודש ? (ל''ת)

    ליאור, 16/11/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכל המלעיזים תתבישו לכם...

    שמיל, 16/11/06 23:00

    נמאס מכל הפוליטיקאים המושחתים שחוץ מאשר הם דואגים רק לעצמם ולמקורביהם, לא עשים כלום, וניזכרים באנו רק לפני בחירות, לכל אלו אני אומר, שתלכו כפרה על הנעלים של ארקדי גיידמק . אתם לא שוים את שרוך הנעל שלו.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבטחון שהוא לא מושחת ? (ל''ת)

      ?, 16/11/06 23:46

      הגב לתגובה זו

      • at least he helps

        jimmy, 17/11/06 01:07

        at least he gives money and help...at the end of the day all the Billioners all over the world are MUSHCATIM ....1

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפילמטרופים השתלטו מזמן על מצוקות האזרחים

    דוד, 16/11/06 23:00

    זה התחיל עם העמותות השונות שראשיהם מרויחים הון ממצוקות העם וממשיך עם המליונרים והאוליגרכים שעושקים את העם ואח''כ הופכים לצדיקים בכסף ששדדו .
    מנהיגי העם המושחתים הם אלה שנתנו בידי ה''צדיקים'' את המפתחות לעוות הזה ובמצב הקיים איש לא יוכל לשנות זאת .

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פתאום עמיר פרץ התעורר! עד שגאידמק

    מ., 16/11/06 23:00

    נכנס לתמונה, אף אחד לא חשב שצריך לעשות משהו.ממש כמו במלחמת לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תציע אתה, נראה אותך

    דריה, 16/11/06 23:00

    ראינו אותך במלחמה בצפון. עדיף שתשתוק.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גאיידמק.....כל הכבוד שלך אתה צדיק!! (ל''ת)

    דורון, 16/11/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ארקדי. אני בוחרת בך לראשות הממשלה (ל''ת)

    עינת, 16/11/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברוך הבא מלך המשיח. ג גא גאי גאיד גאידמ גאידמק

    נחמן, 16/11/06 23:00

     

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הרסתם את מעמד הביניים ,מכרתם את העם. (ל''ת)

    זבן, 16/11/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פרץ צודק

    מושון, 16/11/06 22:59

    עדיף לחכות לקסמים ולמות. זה הפתרון האידיאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ = פרענק פארח רפה שכל. (ל''ת)

    גדעון, 16/11/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לאן הגענו לא די שלא עושים וגם מי שעושה מפריעים לו

    גיא, 16/11/06 22:58

    גועל נפש לא די שהפרתם זכוית חברתיות שהבטחתם גם הורסים למי שעושה בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה מה שניקרא ''הפרטה של המדינה '' (ל''ת)

    אזרח, 16/11/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרץ אתה יודע למה הכלב מקשקש בזנב?

    כי הוא יותר, 16/11/06 22:57

    אם הזנב היה יותר חכם מהכלב, הוא היה מקשקש בכלב. אצלך הפה לא מפסיק לקשקש!
    אז מי יותר חכם אתה או השפם?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרץ ,למה אין מיסוי לבורסה ולהון ??? (ל''ת)

    מירי, 16/11/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרץ ,למה לא מבטלים את הרפורמה לעשירים ? (ל''ת)

    שאלה, 16/11/06 22:55

    הגב לתגובה זו

    • רפורמה? מה זה? (ל''ת)

      איי סולוט יו, 16/11/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • Dear Mr Preretz

      Abe, 16/11/06 23:09

      Do you know where is Kibini Mat ? I suggest you go there as soon as possible

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כן כן פרץ שמענו כמה אתה יכול לעזור!!!!

    שכן של פרץ, 16/11/06 22:55

    על מה נבחרת ועל מה אתה בכלל מדבר אני לא מאמין שפרץ החברתי הוא בכלל שר ביטחון

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קוף(פרץ) אחרי בן אדם(גאידמק)

    לוציפר, 16/11/06 22:55

    כך מתבטאת הקינאה של פרץ ביוזמה הברוכה של הנדיב החדש
    גם אם היו נמשכים הקסמים עוד 10000שנים פרץ לא היתה מעלה על דעתו רעיון כל כך פשוט וכל כך מתאים (ראה ק''ש וישובי הצםון)
    שימותו הקנאים

    הגב לתגובה זו

    • זה מעליב את הקופים..לא יפה (ל''ת)

      א, 16/11/06 23:18

      הגב לתגובה זו

    • מה כלך כך יפה ביהודים בורחים?זה רק יעודד את הפלשתינים . (ל''ת)

      הקיבוצניקים, 16/11/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגיע הזמן שמישהו יבקר את ה''פילנטרופיות'' של גידמאק- (ל''ת)

    סכנה לדמוקרטיה, 16/11/06 22:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה תפסיק לבלבל את הביצים

      משה, 16/11/06 23:27

      אל מה אתה מדבר בכלל? זו לא היתה יוזמה של גאידמק. פנתה אליו ראש ועד ההורים בבקשת עזרה. הבן אדם השיב בחיוב. אתה תבקר את מקורות הכנסותיך ואל תבקר הכנסות של אחרים. עדיף שתשב בשקט ובמקום לדבר שטויות תעזור.

      הגב לתגובה זו

    • זאת תגובה נוסח שלי יחימוביץ'- דמגוגיה שאין מאחוריה כלום

      מרגיז, 17/11/06 00:47

      די לשינאת כל מי שתורם. כל הקומוניסטים האלה טובים בדיבורים אבל לא בלפתוח את הכיס ואת הלב.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איך קרה שהפכנו לעולם שלישי בלי לשים לב ?

    רם, 16/11/06 22:52

    אולי זה אני שמתעורר מאוחר, אבל אשכרה ככה מתנהלת מדינת עולם שלישי, בכל התחומים, משידור משחק בערוץ ממלכתי ועד פינוי תושבים באזור אסון. מזל שאסונות טבע כמעט ואין (טפו טפו על כל יום שעובר בלי), אבל באסונות שכן יש מטפלים כמו בעולם השלישי.

    מקנא בכל מי שיש לו גרינקארד או דרכון של האיחוד הארופאי.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, התעוררתה באחור של עשור(10 שנים) (ל''ת)

      דנה, 16/11/06 23:15

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע מה איתך אבל

      חמי, 16/11/06 23:25

      אני תמיד ידעתי שאני נמצא במדינת עולם שלישי..

      הגב לתגובה זו

    • יש לי גרין כרד אבל אף אחד לא מחכה לי באמריקה וזה גם לא הבית שלי

      חשוב לומר, 17/11/06 00:46

      לכל אלה שיש להם אשליות לגבי ארה''ב (ועל אחת כמה וכמה אירופה):

      שתדעו לכם שזה חרא להיות מהגר או זר. תמיד יתייחסו אליכם כאל second best ואין לכם את הנתונים כמו קולג' יוקרתי אמריקאי, אנגלית מצוחצחת ונסיון תעסוקתי בארה''ב.

      לכל מי שיש לו אשליות- אתם מוזמנים לראות איך מתייחסים לעולים אצלנו ואת כל כינויי הגנאי ורק תנחשו איך היחס לאנשים שאין להם שותפות גורל כמו ליהודים ובתכלס אתה זר להם לחלוטין ואין להם מניעים רגשי או לאומי לעזור לך.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ, סימן לחוכמה שתיקה. אתה פשוט לא (ל''ת)

    שולט בזה!, 16/11/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמו שלא איפשרתם את ירי הקסאמים...

    גם אויל מחריש, 16/11/06 22:51

    .
    נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק השר. צריך לשמר את המצוקות לעולם ועד. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 16/11/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טוב ש..

    אחד, 16/11/06 22:49

    יש מישהו שעושה טוב לאנשים ולא משנה כרגע מה המניעים שלו ,במקום איזה ''קופיף עם שפם'' , שלא עושה כלום חוץ מלעטוף את עצמו בהמון מילים יפות ללא שום ביצוע, ובנוסף מנסה לטרפד אנשים טובים שעוזרים ותורמים מכספם כדי שתושבי שדרות ,שכל יום נופלות רקטות על הבתים שלהם (מה שאותו אחד בעל השפם הבטיח להפסיק) יזכו לקצת מנוחה ורוגע.
    כל הכבוד לארקדי!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם ההסתדרות לא היתה הורסת את המשק היה כסף לשדרות

    שמעון שדה, 16/11/06 22:45

    ההיסתדרות בימיה כגוף כלכלי עשקה את מדינת ישראל בעשרות מיליארדי דולרים. ההסתדרות כ''מייצג עובדים'' גרם לכלכלה הישראלית נזק בעשרות מיליארדי דולרים.
    אז מה הפלא שאין כסף לשדרות?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עדיף לשתוק ולעשות

    בוננזה, 16/11/06 22:45

    הפולטיקאים שלנו פשוט אלופים אולימפיים בשבירת שיאי חוצפה.
    התשובה היחידה לעשייה היא עשיית נגד, בלי ברברת.
    הממשלה הגיעה לשיא השיפלות. מצד אחד יוצאים בהצהרות כוזבות על מלחמה בעוני ומצד שני, ע''פ מחקרים עדכניים, קיימת נסגיה רצינית בהשקעה בחינוך ובצרכים חברתיים.
    אדון פרץ חייב להבין: אין ואקומים. היכן שמשרדי ממשלה לא פועלים, בעלי ממון יעשו כבתוך שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • מנהיג פועלים נשאר מנהיג פועלים (ל''ת)

      חמי, 16/11/06 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מר ''חברתי'' תתעסק בביטחן, עם קשה לך יש פועלים זרים שיחליפו אותך. (ל''ת)

    :-), 16/11/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גידאמק עושה !!!!לא מדבר פאקהפקה !!

    אמא'לה, 16/11/06 22:44

    איפה היתה עד היום ?
    למה אתה מחכה?
    מה עם מיגון ? מה עם תמיכה בילדים?
    מה עם פיתרון לקאסמים? מה עם קצת שקט לאנשים הגדולים האלה שכבר 6 שנים סובלים ?

    ש ק ט !!!! תעשה אל תדבר !!!!
    גדיאמק : אני אוהבת אותו , עושה עושה עושה !
    ואף אחד שלא יגיד לי שהכסף שלו הוא כסף ''מלוכלך'' ...כי כל המושחתים בכנסת ,בממשלה, בבית הנשיא, בבית המשפט, במשטרה וכו' וכו' לא פחות מושחתים !
    שבת שלום למבלים באילת !
    ולילה טוב ושבת שלום לאלו שנשארו בשדרות , מתפללת לשלומכם !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרץ - גיידאמק - וכל השאר

    פטריוט, 16/11/06 22:43

    אכן, מר פרץ צודק. אבל איפה הוא היה עד עכשיו. מה, הנושא חדש לו? הוא לא מכיר את מצוקת תושבי שדרות? הרי עד לפני 3 חודשים היתה מלחמה בצפון עם אותן מצוקות ואותם נדבנים. למה אנחנו לא לומדים מטעויות העבר הממש לא רחוק.
    ומילה לגיידמאק - למה לשלוח אותם לאילת? למה לא למלונות בחיפה ולצימירים בצפון? הרי באילת העלו מחירים בצורה חסרת רחמים לפני שלושה חודשים, אז מדוע לצ'פר אותם? אח, הזיכרון פנ כ''כ קצר...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הקאסמים זה בכלל ספין של אולמרט

    כריש נדלן, 16/11/06 22:43

    להוריד את ערך הדירות ולקנות את הבית של אבו שפם במחיר רצפה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אבל תאפשרו לתושבי שדרות למות, נכון?

    יפית, 16/11/06 22:42

    פרץ, בזמן שאתה מכין את התכניות ה''מאורגנות והמסודרות'' שלך אנשים בשדרות מתים, נפצעים וחיים בחרדה ופחד בכל שעות היממה.
    אז למה ש''גבירים ונדבנים'' לא ''ישתלטו על מצוקתם של אזרחים''? אם המדינה לא מגינה על האזרחים הם רשאים להגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ההבדל בין איש עסקים - לעסקן

    מני, 16/11/06 22:41

    איש עסקים מדבר כמה שפחות וכשהוא מדבר זה לעניין ובעיקר עושה
    עסקן מדבר כמה שיותר ולפעמים גם שטויות וכשזה מגיע למעשים?? נו טוב נישאר בדיבורים מה שנקרא כאלם פאדי

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בדיוק לנקודה (ל''ת)

      שמרית, 17/11/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ כאן זה דמוקרטיה, אתה לא יכול לעצור אדם שזורק את כספו, = זכותו (ל''ת)

    בצלאל, 16/11/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דיבורי סרק ואצבע מהיימת

    אזרחון, 16/11/06 22:37

    טעות בניווט,האויב אינו ,כרגע,גאידמק,הוא דרומי יותר,איתו צריך להתמודד,תתחיל לפעול לא לדבר, עברנו כבר את ההסתדרות!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גאידמק הופך את הממשלה הזאת לבדיחה

    Avi Ecuador, 16/11/06 22:37

    אם לפחות היו ליצנים היינו צוחקים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשלא תורמים - הם מנוולים; כשכן תורמים - הם ''משתלטים על המצוקה'' (ל''ת)

    נמאס מהשמאל הצב, 16/11/06 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד לעיריה בשדרות

    נתי, 16/11/06 22:36

    עקבתי כל היום אחר ההרחשות בעיר
    ונדהמתי מתעצומות הנפש של פרנסי העיר
    התרגשתי במיוחד מהראיון של דובר העיריה בעמיין יוזמת גיאדמק
    באומץ רב האיש זעם על היוזמה וביקש להפנות המשאבים לצורכי העיר
    החשובים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז תזיז תתחת ותתחיל לעבוד

    אודי, 16/11/06 22:35

    יושב על תקציב ענק, מכיר את הבעיה, ולא מסוגל להכין תכנית לסיוע אמיתי.
    בשביל מה יש לך שם את העוזרים המאמינים שצמודים אליך? בשביל מה? פרץ, נשאר לך עוד מעט מאד קרדיט. תתחיל לדאוג למי שבחרו בך. מבין?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא נסייע לאזרחים ולא ניתן לנדבנים לקבל קרדיט על עשייה ציבורית (ל''ת)

    האגואיסט, 16/11/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הוא סתום לגמרי...

    סמי, 16/11/06 22:34

    הרי גידמאק תורם בגלל ששש שנים תושבי שדרות חיים שם בלי הגנה ואימפוטנטיות של צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא נאפשר לעסקנים סוג ג' לעצור את הנדבן (ל''ת)

    כל הכבוד לגדימק, 16/11/06 22:31

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לדבריך! (ל''ת)

      גלית, 16/11/06 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אדון פרץ : מה שכל הממסד לא עשה , עשה ועושה אדם אחד .....

    אזרח, 16/11/06 22:30

    כאשר התושבים הופקרו לנפשם ע''י הממשלה היה זה הוא אשר תמך בהם , אתה עקר שלא מסוגל לכלום אז אל תפריע לבעל יוזמה , מה קרה , גנבו לך צעצוע ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יא קשקשן--- אתה יודע רק לדבר ולעבוד על (ל''ת)

    על אנשים בעינים, 16/11/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חחחחחח. במלחמת לבנון האחרונה היו אלו יהודים אמריקאים ששלחו לתושבי

    אדם, 16/11/06 22:29

    הצפון 400 מיליון שקל. לא המדינה.
    המדינה הלכה לנדב מהם כסף.
    אנחנו לא יכולים לדאוג לעצמנו. תמיד נזדקק לסיוע האמריקאי ?
    מה יהיה אחרי שכל האמריקאים האלו יעלו לישראל (כפי שאולמרט דורש מהם) ?
    אם אנחנו לא יכולים לדאוג לעצמנו לבד, מה יהיה אחרי שלא ישארו באמריקה נדבנים יהודים ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עמיר פרץ אתה לא עוזר לחלשים. לכן אף אחד לא שואל אותך איך ומתי לעזור

    רן, 16/11/06 22:29

    מי אתה בכלל. אתה ממשלה? תתחיל לדאוג לעם לביטחון ושקט, ללחם לאכול ובית לגור בו.
    משום שאתה והממשלה כלה לא דואגים לעם, לכן קמו אנשים בכל מקום וגם אדם נדבן גדול הנותן משלו לנזקקים לעזרתו.
    מי אתה בכלל שתגיד לנדיבים הנהדרים הללו לא נאפשר לכם. מי אתה ובשם מי אתה נובח.
    ממשלות ישראל כולל אותך ומפלגתך מזמן לא דואגים לעם .רק לאינטרסים האישיים שלכם.
    לי ולרוב העם אין שום כבוד לאף לא פוליטיקאי אחד במדינה !.
    אתם ישנים בעמידה. הסוף יהיה כמו בימי ההפיכה הצרפתית!.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עד שאתם זזים ! אילולא גאידמק הייתם עדיין בשלב הדיונים

    חנן וייס,סא''ל מ, 16/11/06 22:28

    עד לשנת 2020 ....


    לא קבע לשעבר
    איש עסקים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבעיה אינה גאידמק - אלא הווקום השלטוני והיעדר יכולת קבלת החלטות (ל''ת)

    חכם חלם, 16/11/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יכינו תוכניות ?! מי יכין, הפקידות המושחתת ?!

    חנן וייס,סא''ל מ, 16/11/06 22:26

    או חבריך בהסתדרות.

    אמיל שכטר : ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''.

    ראה נקמת ההסתדרות ברמון.


    שופט בדין משמעתי
    משטרה צבאית
    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פקה פקה

    דוד לוי, 16/11/06 22:25

    אתה מקנא מארקדי לך היה את כל הזמן שבעולם לעשות משהו חוץ מיברבורים וקשקשת לא עשיתה כלום לא בלבנון ולא בשדרות,אני בוש וניכלם שיש לנו שר ביטחון כמוך,ייחי המלך ארקדי וזה ראש הממשלה הבא,,,

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גאידאמאק נמאסת

    עמית, 16/11/06 22:25

    תן לנו בבקשה להילחם בכבוד את מלחמותינו

    הגב לתגובה זו

    • עמית ,מתי לאחרונה ישנת לילה אחד תחת הפגזה?

      אמא'לה, 16/11/06 22:48

      שנקין דיזינגוף זה לא שדרות?

      הגב לתגובה זו

      • אם אני לא טועה

        עמית, 16/11/06 23:34

        אם אני לא טועה הייתי אז בן 12 וטילים הורידו בניינים שלמים באותה תקופה - תקן אותי אם אתה לא מסכים. כמה אפילו נפלו מספר רחובות לאיזור מגורי באותו זמן.

        אני לא אומר שהמצב פשוט - אבל המצב יהיה הרבה יותר קשה עם אנשים מושחתים כמו הפושע הנמלט הנ'ל ישתלטו על חיינו וצריך לשים לב למעשיו....

        אני לא תל-אביבי שחי בשנקין ואין לי חיים פשוטים גם-כן, למרות שכמובן איני משווה את המצב עם תושבי שדרות, אך עם זאת, אני לא חושב שהפתרון הוא להעזר באדם שהרוויח את כספו ממכירת נשק למיעוטים שאח'כ שימש לפשעים נוראים....

        הגב לתגובה זו

      • תפסיקו לקשקש-שנים שנתניה ות''א וי-ם היו תחת טרור ואיש לא ברח !!!! (ל''ת)

        אתם בושה לעם, 16/11/06 23:37

        הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך מתים בסוף מרעב. טיפש

      כבוד מדומה, 16/11/06 22:56

      מה קרה התעוררו כל הנבלות הסרוחות בכנסת ובעיריות? איפה הייתם כל הזמן הזה? מה עם המיגון שהבטחתם? מה עם הפיצויים לתושבי הצפון? מה עם מדיניות חברתית? תזכירו לי מי זה שר הרווחה? על כמה קיצוצים הצבעתם בתקציב 2007?
      בגלל שקרנים ומושחתים כמוכם העם נמשך אחר דמגוגים! אתם לא עדיפים ממנו! ההבדל היחיד בינכם: שהוא גם נותן לעם!!! ולא רק מדבר... ולכל השחצנים שלא מוכנים להודות!
      נ כ ש ל נ ו!
      נכשלנו בהענקת בטחון לילדינו!
      נכשלנו בהרתעת האוייב!
      נכשלנו בדאגה לעניים ולשכבות החלשות!
      נכשלנו בבנית מדינה בעלת ערכים יהודיים ולא קפיטליסטים חזיריים!
      נכשלנו בחינוך הדורות האחרונים ובחינוך הדור הזה!
      וקיבלנו דור מלא בשחיתות,זימה, תאוות בצע, ואגואיסטיות!
      אז לכל אלה שנכשלו, במקום לדבר תעשו! במקום למנוע תעניקו!

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת, עמית מרוממה, אתה רוצב להגיד שאתה לוחם? מתל אביב? חחחחחחחחח (ל''ת)

      עמית, 16/11/06 23:02

      הגב לתגובה זו

    • לעמיתילה. חלומות פז נעימים

      משה, 16/11/06 23:37

      לעמית: חלומות פז נעימים עם מיקימאוס בצבעים. אתה רוצה להילחם את מלחמתם של מי? על הגב של מי? היית פעם בשדרות? אתה בכלל יודע איפה זה? על איזה כבוד אתה מדבר? אתה מדבר בשם אולמרט שנימצא ביוניברסל סטודיו? ראית איזה מצוקה התושבים נימצאים? ראית את ההיסתערות על האוטובוסים? זה אומר הכל.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איזה חוצפה!!

    ר.ל, 16/11/06 22:25

    דואג מתחרות פוליטית על חשבון אנשי שדרות.היוזמה של גידאמק נדיבה ומבורכת.לא משנה מה המניעים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לפחות גאידמק עושה, (ל''ת)

    ג.ש, 16/11/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עאלק ''השתלטות''... תושבי שדרות פנו אליו-בשל אזלת יד הממשלה-והוא (ל''ת)

    שמח להיענות,מה, 16/11/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מר פרץ הנכבד, על מבחן התוצאה שמעת ?!

    חנן וייס,סא''ל מ, 16/11/06 22:24

    ועם מי תעשה את מה שאתה מתכנן ?!

    עם הפקידות המושחתת במשהב''ט ?!

    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כבר שמענו מספיק על הפתרונות שלך ועל ההצעות שלך

    האדיש, 16/11/06 22:23

    תודה, נכשלת בגדול


    לך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קל להגיד. אבל תכלס לא עשיתם במשך 6 שנים כלום אז תשפוט את עצמך

    שונא, 16/11/06 22:21

    ורק אחרי שתראה שאתה בסדר במאה אחוז תדבר

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ובבחירות הקרובות הוא ישלח את פרץ לעזה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 16/11/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • Dear Mr Peretz

      Abe, 16/11/06 23:11

      I hope you know where is Kibini Mat...since i hope you're on your way there

      הגב לתגובה זו

      • Dear Mr. Abe

        John, 17/11/06 02:44

        You really think Mr. Peretz can read English?

        How many English reading monkeys do you know?

        Mr. Peretz is a simple monkey, no English for him... try going OOOO AAAA ....

        הגב לתגובה זו

      • תגובה ל abe

        אאא, 17/11/06 05:30

        שב בגולה בטורונטו שלך אתה כבר נענשת!

        הגב לתגובה זו

    • טוב שקלטת שמה שארקדי רוצה זה לשלוט במדינה,כן להיבחר לכנסת... (ל''ת)

      לא תורם סתם, 16/11/06 23:39

      הגב לתגובה זו

      • גם אם אתה צודק איזה פסול יש בזה?

        יוסי, 17/11/06 00:57

        האם פרץ נבחר בדרכים יותר כשרות? הבטחת ג'ובים לחברים שלו והמערכת המסואבת והמושחתת של ההסתדרות שעבדה בשבילו האם זוהי דרך עדיפה מלתרום מליונים לעניים? אתה קנאי וגם טיפש.

        הגב לתגובה זו

        • זה יעלה לנו הרבה כסף בשחיתות!!! (ל''ת)

          איל, 17/11/06 04:56

          הגב לתגובה זו

        • ארקדי אולי יהיה ראש הממשלה, אבל גם יעזור לעם. (ל''ת)

          משה, 17/11/06 04:56

          הגב לתגובה זו

      • הוא לא צריך את הכנסת הנחותה (ל''ת)

        Zach, 17/11/06 11:29

        הגב לתגובה זו

    • ומי עוזר לגיידמק להשתלט?!כן,אוזלת יד הממשלה שפרץ שר בכיר בה.איך ?! (ל''ת)

      מהבטחות חברתיות, 17/11/06 12:30

      הגב לתגובה זו

      • השמאל פריירים?!ליברמן יחבור לאולמרט וקולותיו ינתנו לגיידמק הימני. (ל''ת)

        וכן הלאה,יהא גם, 17/11/06 12:40

        הגב לתגובה זו