• 66.

    ''הפשע בבית חנון''? הוא בא ואמר זאת לאבלים והם שתקו?

    פשעם של, 18/11/06 19:35

    אנשי שדרות הם באמת בני תרבות וגיבורים ממדרגה ראשונה, והחכ''ים הערבים חסרי כבוד ושקרנים פתולוגים. אין להם תקנה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המסכנה

    פק'ק תנועה, 16/11/06 08:11

    המיתבקשת מכל התהליכים הללו שאן לחזור לגבולות 67 כולל נסיגה מרמת הגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד לחד''ש - המשיכו וחזקו והפיחו תקווה

    משה, 16/11/06 08:08

    אל תתרגשו מהזבל הפשיסטי הפשיזם צמא לדם ולמעשה במזרח התיכון אין מספיק דם להרוות את צמאונו.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלך משה או מוסה-שאתה בעל הרס עצמי-ורןצה

      בן גוריון, 16/11/06 18:33

      לגרור את כולם יחד איתך

      -חבור לחבריך בחמאס-ואל קאעידה!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    איך אומרים בערבית? שופוני יא נאס (ל''ת)

    מדינה יהודית, 15/11/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שבענו עשרות שנים של תיחמונים שקרים-וצביעות לא אוכלים אף לוקש של

    שמאל זה, 15/11/06 22:24

    פלסטינים תושבי ישראל או השטחים-אתם שטופי שנאה לציונות היהודים וישראל
    ורק גירושים יביאו אולי שלום

    אנחנו כאן אתם שם
    ושלום על ישראל

    בקיצור-ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יפה עשו חברי הכנסת הערבים. היכן האחרים? (ל''ת)

    כהן, 15/11/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טעות בכיוון הקסאם

    חאליד, 15/11/06 22:18

    סך הכל אשה אחת נהרגה בגלל טעות בכיוון הקסאם, בדיוק כמו הטעות שלכם שרצחה 22 פלסטינים בבית חנון
    Tז יללה תטעמו טפה ממה שאתם זורעים בעזה

    הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך אני תומך בליברמן-כי אין עתיד לישראלים ופלסטינים

      מצביע מרצ, 15/11/06 22:55

      באותה מדינה
      הרי אתה יודע שאחיך הפלסטינים מתכוונים-לפגוע בנשים וילדים-ואנחנו לא
      אתה יודע שיצאנו מעזה-וכל מטרתם של הפלסטינים היא פשוט לגרש אותנו רק בגלל שאנחנו בישראל

      ואתה גם יודע שאתה תומך בהם

      לכן עליך להצטרף לאחיך הפלסטינים-אם על ידי חילופי שטחים ואוכלוסין
      ואם עלידי טרנספר

      הגב לתגובה זו

    • שבוע הבא אני במילואים, אתה כבר תיראה כמה טעויות יהיו לי, אני עושה

      עמיר, 15/11/06 23:18

      מילואים קרוב לנצרת

      הגב לתגובה זו

    • טוב לדעת יחאליד-נראה לי נפגש בקרוב... (ל''ת)

      י, 15/11/06 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    צביעןת מזרח תיכונית

    מאיר נעים, 15/11/06 22:08

    הייתי ממליץ לאותם חברי כנסת נכבדים מסיעת חד''ש להפםיק להצית אש השינאה במדינתנו הן בכנסת עם הצגת תמונות הרוגי בית חנון או בהשתתפותם בלןןיה בשדרות . היו עושים טוב אם הין ממתנים את תגובותהם לאחר שהם הוגדרו כול הזמן על ידי אנשי שלומנו : '' ערביי ישראל הגשר לשלום......''

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נתאפק? ננשך שפתיים? עד מתי?

    sailor, 15/11/06 22:01

    רק כשאחרון חבר הנאלחים המכונים חברי כנסת ערבים ואתם השמאל השפל יקברו לצד ההרוגה עד אז ננשוך שפתיים כי זה לא נעשה מהר נמספיק !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד .זו בשורה קטנה לישראל, ובשורה גדולה לערבים ולמוסלמים.

    ערבי-ישראלי, 15/11/06 21:57

    כל הכבוד לח''כים של חד''ש! קול של הגיון בלב הטירוף! אם נותר עוד מוסר בעולם, זה אמור להיות האינטרס של כל מי שנותרה בו טיפת מוסר. ואם זה יקרה, זו תהיה בשורה קטנה לישראל, ובשורה גדולה, הרבה יותר גדולה, לערבים ולמוסלמים. כל הכבוד לח''כים של חד''ש! קול של הגיון בלב הטירוף! אני מקווה רק שיהיה לזה הד גם בצד הפלסטיני. חד''ש נותנת תקווה לשלום ודו-קיום .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מושתלים של חדש0מוסיפים כאן הודעות תומכות בתשלום-לידיעתכם! (ל''ת)

    --, 15/11/06 21:42

    הגב לתגובה זו

    • טוב, זה די ברור...

      אוגי, 19/11/06 13:24

      הרי כמה אנשים כבר תומכים בבוגדים האלו. בנוגע לפן הכלכלי - חברתי, כבר מזמן לא שמענו איזה ח''כ מחד''ש מציע או מתבטא כנגד שכר המינימום, תוכנית ויסקונסין, רק תמיכה במרצחים מצפון דרום ומזרח. אם זה היה תלוי בחד''ש ושות' כבר מזמן היינו על מצופים בים, או שחוטים. שום דבר פחות מזה לא יספק את ''קהל הבוחרים שלהם''.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לידיעתכם-מושתלים של תנועת חדש בתשלום תוגמלו כספית כדי לשלוח תגובות

    מצביע מרצ, 15/11/06 21:33

    תומכות במפלגה-תומכת הטרור הזו

    ביניהם''מבין עניין''
    ועוד מושתלים אחרים

    אל תושפעו מהדמגוגיה הזולה והשקרים!
    ולא לשכוח מדובר במפלגה תומכת טרור!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואתה שתול של מי?!

      יוסי, 16/11/06 06:13

      כנראה של כל הגזענים והימנים הקיצוניים למיניהם!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    צריך לעשות להם יותר גרוע משבוע שעבר רק כך הם מבינים!

    ג'ינג'י, 15/11/06 20:58

    לחסל כמה שיותר גם אם האזרחים שלהם ישלמו.
    איך הם מהר הוציאו את הילדים לרחובות כמגן אנוש מהפחד שלהם והעולם כרגיל עיוור כולל האו''ם!

    הגב לתגובה זו

    • יש ערבי ג'ינג'י בעזה אומר בול אותו דבר כמוך!

      ברונטי, 16/11/06 05:29

      אז איך מחליטים מי צודק?איך קובעים כמה ימותו מכל צד ומתי מפסיקים?להגיד להרוג את כל הערבים זה לא כמו להגיד להרוג את כל היהודים?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הגיעו להלוויה רק כדי לרומם את מצב רוחם (ל''ת)

    ותודה ל-NRG על, 15/11/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לחד''ש (איפה בשארה וצלאח?!)

    בישארה את צלאח, 15/11/06 20:44

    כל הכבוד לנציגי חד''ש על השתתפותם בלוויה. כדי שעזמי בשארה וראאד צלאח יקחו דוגמה ויפסיקו להפיץ פנטזיות ושקרים בקרב ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב- 100% (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:56

      הגב לתגובה זו

    • לא מאמינים לכם-מחבלים שונאי ישראל! (ל''ת)

      --, 15/11/06 21:15

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדיניות הימין נתנה לסלוצקר את תוכנית ויסקונסין

    אילן, 15/11/06 19:55

    ציטוט מהכתבה:

    ''מיכאל סלוצקר, בעלה של פטימה, שהתמוטט מול קברה הפתוח של אשתו, סיפר כי הם היו אמורים לצאת לטיול. לדבריו, בתוכנית ויסקונסין, שבה היתה רעייתו משולבת, סירבו לשחרר אותה ודרשו ממנה להתייצב בשירות התעסוקה. ''זו היתה גם דרכה האחרונה'', אמר בעצב.''

    יהודים וערבים מסרבים להיות אוייבים!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני אישית לא מאמין לאף מילה של חברי הכנסת הפלסטינים-הם בעיני אויב

    שמאלני, 15/11/06 19:28

    גיס חמישי מסוכן-ותומכים באויבנו מבתוך המדינה-וזו האמת הפשוטה
    הם ותומכיהם-עתידם לא איתנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    התאחדו כל נוטשי השמאל שהתפכחו-ונתחיל להחליף פה שטחים ואוכלוסין

    שמאל זה, 15/11/06 19:10

    כי אי אפשר אחרת!

    הגב לתגובה זו

    • Small זה ענק (ל''ת)

      העולם צוחק, 15/11/06 19:29

      הגב לתגובה זו

      • שמאל זה smell כמו טרור!!! (ל''ת)

        שמאל זה, 15/11/06 19:36

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מויאל- אינך מתאים להיות ראש עיר. מה זה ננשך שפתים ונתאפק? זה ביקור

    המטיף, 15/11/06 18:50

    בשירותים שצריך להתאפק? ירדתם מהפסים שם בשדרות, במקום ליילל תחסמו את תל אביב, תעשו משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כדאי להשתמש בחברי חד''ש כמגן אנושי.להשאיר אותם בשדרות כמה שבועות. (ל''ת)

    שכנאי, 15/11/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תושבי שדרות- עצם העובדה שנתתם לתומך בטרור נגדכם להשתתף בלוויה היא

    המטיף, 15/11/06 18:47

    הוכחה שאיבדתם את שפיותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בשורה התחתונה לא יעזור-רק חילופי שטחים ואוכלוסין ירגיעו את המצב-

    גלית, 15/11/06 18:46

    האמת הפשוטה

    הייתי פעם שייכת לשמאל

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה!סחתיין על הכנות! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 15/11/06 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני לא הייתי נותנת לו להשתתף בלוויה

    קול העם, 15/11/06 18:42

    הוא לא בא בכדי לחלוק כבוד למתה. הוא בא רק כדי לעשות שימוש במוות של אנשים לצרכיו. פוליטיקאי עלוב.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חד''ש היחידה שנלחמת בבעלי ההון!

    אלון, 15/11/06 18:39

    הסיעה החברתית האמיתית בכנסת.

    סיעה שהיא שותפות יהודית ערבית נגד לאומנות בשני הצדדים ובעד צדק חברתי - בזמן שכל שאר נבחרי הציבור מייצגים את בעלי ההון, חד''ש מייצגת האזרחים!

    הגב לתגובה זו

    • וגם תומכת בטרור! (ל''ת)

      --, 15/11/06 20:01

      הגב לתגובה זו

      • ציטוט מהכתבה, משום שנראה שאתה לא יודע לקרוא:

        אלון, 15/11/06 20:44

        ''שלושת חברי חד''ש שהשתתפו בהלווייה הסבירו כי הם מבקשים להעביר מסר של גינוי נגד פגיעה בחפים מפשע ובעד הפסקת הפעילות הצבאית. ''חשבנו שדווקא כמה ימים לאחר שצעקנו בראש חוצות נגד הפשע בבית-חנון, לא נהיה ישרים עם עצמנו אם לא נאמר דבר ברורים נגד פגיעה בחפים מפשע'', אמר ח''כ ברכה ל-nrg מעריב בתום ההלווייה.''

        וגם:

        ''ח''כ חנין אמר כי סיעתו התייצבה בשדרות בהרכב מלא כדי ''לומר אמירה מאוד ברורה לציבור הישראלי: אנחנו, יהודים וערבים, פועלים ביחד בדרך משותפת, ואנחנו מתנגדים להריגתם של חפים מפשע, פלשתינים וישראלים''.

        ועוד:
        ''הוא הוסיף: ''אנחנו נעשה הכל כדי לפרוץ את מעגל הדם והנקמות ולהתחיל במסלול של חיים לשני העמים באמצעות הפסקת אש מיידית ופתיחה במשא ומתן מדיני''.

        מזכיר סיעת חד''ש בכנסת, עבד אל-לטיף אגבאריה, שהצטרף אף הוא לביקור בשדרות אמר כי אסור להשלים עם מצב שבו אזרחים חפים מפשע משני צידי הגבול הם אלו שמשלמים את המחיר. ''הדם שנשפך בבית-חנון הוא אותו דם שנשפך בשדרות'', אמר.

        לדבריו, מפלגתו מתנגדת לפגיעה באזרחים, אך גם למה שהגדיר ''ממשלת הכיבוש''.
        ''

        לסיכום: קודם תחשוב, אחר כך תגיב.

        הגב לתגובה זו

        • אז מה אם כתוב-מעשיוו ודבריוו בעשור האחרון מוכיחים-כי הוא נגד

          מצביע מרצ, 15/11/06 20:54

          קיום המדינה
          תמך בחיזבאללה במלחמה
          בעד רוב ערבי במדינה-ובכך תומך בשלילתה

          בקיצור לא אוכלים את הלוקשים שלו

          מקומו שלו ושל חבריוו בפלסטין כשתקום

          לא פה!

          הגב לתגובה זו

    • וגם בעד החמאס-ובעד השמדת ישראל! (ל''ת)

      --, 15/11/06 20:21

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:45

      הגב לתגובה זו

    • את התעמולה השמאלנית תשמור לחבריך. (ל''ת)

      חד''ש אויבת ישרא, 15/11/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    טוב נו... צד לכיוון הנכון ,אבל יש לך הרבה לכפר, המון.... (ל''ת)

    א, 15/11/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איזה כיבוש ?! נסוגנו לגמרי (ל''ת)

    הערבים משקרים, 15/11/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    על אף שאני לגמרי שמאלני....

    אלון השמאלני, 15/11/06 18:29

    יש לי מספיק ביקורת על ההתנהלות של החכ''ים הערבים והתרומה שלהם בדמות ההתבטאויות שלהם. באותה מידה אני גם מסכים איתם על הדברים הבסיסיים- יש כיבוש וצריך לסיים אותו!

    ולפוואנטה, אני מופתע לטובה מהביקור של ח''כ ברכה בהלווית ההרוגה. זה המסר שצריך לשדר, של הדדיות. חפים מפשע יש בכל צד (מה שמתקשים להבין בצד הישראלי) ולפחות עשה הח''כ מעשה אמיץ כשהתייצב להלוויה. תשובה הולמת לכל המגיבים הטיפשים שהתגובה היחידה שתמיד יש להם לאמר היא : ''ואת הפיגועים נגד ישראלים גינית?''

    הגב לתגובה זו

    • אתה אוכל את הצביעות הזו?אתה תמים ופאתטי... (ל''ת)

      ירון, 15/11/06 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    to 35 and 32 from where has arrived jewish racists like you (ל''ת)

    officer, 15/11/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • for sure not from haamas-like you (ל''ת)

      --, 15/11/06 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תבורכו חברי חד''ש רק כך נצליח ביחד

    יעקב, 15/11/06 18:10

    הטרגדיה בשדרות היא איומה, אבל השמאל האמיתי מכיר בה כמו שהוא מכיר בטרגדיה הפלסטינית.
    המהפכה תבוא רק אם פלסטינים ומזרחיים ומוחלשים אחרים ילחמו שכם לצד שכם מול כל גזענות.
    מי שנלחם אגב נגד תוכנית ויסקונסין זה חד''ש אבל אתם שוכחים את שם בשדרות בשביל מי?
    בשביל עוד גנרל מהקיבוץ השכן שגזל את האדמות שלכם ויעשה עוד מלחמה על הגב שלכם???
    צריך שינוי אמיתי והוא יבוא רק אם כולנו נלחם למענו. אנחנו לא צריכים בשביל זה את פרס ואולמרט וביבי ופרץ.
    אנחנו צריכים לעשות שינוי.

    הגב לתגובה זו

    • לא אוכלים את הלוקשים שלכם-מה המצע שלכם?קובה?צפון קוריאה?-תפסיקו

      מצביע מרצ, 15/11/06 19:18

      לבלבל תמח
      השורה התחתונה היא שבשם האידיאןלוגיה המצ''וקמקת שלכם-אתם מבינים את החמאס.החיזבאללה וכל שאר הדרקים-ולכן מקומכם לא פה-אלא בעזה
      הבנת?

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ב- 100% (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:45

      הגב לתגובה זו

      • תומכי חדש-מחבלים מביני עניין-בשרות הטרור! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:16

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד לחד''ש - רק שלום יפסיק הקאסם (ל''ת)

    ירושלמי, 15/11/06 18:06

    הגב לתגובה זו

    • עוד מושתל של ברכה החמאסניק ששילמו לו להגיב פה-חכו חכו!!! (ל''ת)

      --, 15/11/06 18:23

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך ולאלה שכמוך (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:46

      הגב לתגובה זו

      • תומכי חדש מבינים עניין בלחסל את המדינה-בוגדים! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:17

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לח''כים של חד''ש! קול של הגיון בלב הטירוף!

    עמי, 15/11/06 18:00

    אני מקווה רק שיהיה לזה הד גם בצד הפלסטיני.

    הגב לתגובה זו

    • היסטורית יזכרו לכם את התמיכה בטרור בוגדים עלובים!!! (ל''ת)

      --, 15/11/06 18:24

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. חד''ש נותנת תקווה לשלום ודו-קיום (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:47

      הגב לתגובה זו

      • חדש-גיס חמישי-מבינים עניין איך לחסל אותנו מבפנים! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:18

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפכנו להיות עם של אנמים ופריירים-הרי ברור שברכה תומך במשגרי הקסאם-

    מירית, 15/11/06 18:00

    אז איך נתנו לו להתקרב לשם

    זה ממש לדרוך על המתאבלים

    חברי הכנסת הפלסטינים-גרועים מהחמאס-ואני אומרת זאת בתור אחת שפעם הצביעה לשמאל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תיפגש עם אסד ואל תבוא להלוויות

    יוני אידלסון, 15/11/06 17:59

    חצוף !!
    אתה הרי שונא ישראל
    למה הצביעות ???

    הגב לתגובה זו

    • הרי הם לא פגשו את אסד והם כן יבואו להלוויות (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:47

      הגב לתגובה זו

      • הם תמכו בחיזבאללה בזמן המלחמה-מבין עניין-דמגוג ושקרן! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:19

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    עכשיו דמיינו ח''כ יהודי שמגיע להלוויה בבית חנון... (ל''ת)

    ליאור, 15/11/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך איך נתנו להם לבוא לשם?ואיך הם יצאו בחיים?מישהו מוכן להסביר לי? (ל''ת)

    יהודי, 15/11/06 17:55

    הגב לתגובה זו

    • מה זאת אומרת למה נתנו להם לצאת בחיים?

      דני ב., 15/11/06 18:06

      אתה דפוק או מה?
      זכותו של כל אדם להביע דעתו, על אחת כמה וכמה שהאדם היגיע על מנת לנחם אבלים
      אם אתה גיבור כזה לך לעזה ותנסה לעשות שם סדר.

      הגב לתגובה זו

      • אבל אם הבנאדם הזה נגד קיום המדינה-ותומך בגלוי באויביה

        יהודי ציוני, 15/11/06 19:43

        עליוו אסור לבוא להלוויה
        ומבחינתי לעבור לעזה-יחד עם גיס חמישי כמוך!!!

        הגב לתגובה זו

        • לא כל ימני פאשיסט הופך להיות יהודי ציוני באופן אוטומטי (ל''ת)

          דני ב., 15/11/06 20:39

          הגב לתגובה זו

          • נכון-רק אוהב ישראל כמוני.לעומת שונא ישראל-אכול הרס עצמי כמוך! (ל''ת)

            יהודי, 15/11/06 21:13

            הגב לתגובה זו

    • מעשה חיובי ואצילי של ברכה! (ל''ת)

      גדי, 15/11/06 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד ברכה, אתה דוגמא לישראלי היפה!

    ציונה, 15/11/06 17:53

    ברכה אתה תשובה לכל הגזענים במדינת ישראל.

    תשועת השם כהרף עין!

    הגב לתגובה זו

    • ברכה אני תומך בך גם. ככה ננצח את הגזענות

      מנחם, 15/11/06 18:04

      מכל הצדדים. ומכל הכיוונים. אתה איש אמיץ ויקר.

      הגב לתגובה זו

      • אכן כךץ אנשי חד''ש הוכיחו שהם אמיצים (ל''ת)

        מבין עניין, 15/11/06 20:49

        הגב לתגובה זו

    • הוא בא,כי אמרו לו שרק על הערבים הוא מגן,זה הכל אינטרסים, (ל''ת)

      אלי, 15/11/06 18:16

      הגב לתגובה זו

    • הישראלי היפה?אולי הפלסטיני-גיס חמישי תומך בחמאס?שמאלנים פאתטים! (ל''ת)

      ציוני, 15/11/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה! כל הכבוד! (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:48

      הגב לתגובה זו

      • מבין עניין איך לחסל את המדינה! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:15

        הגב לתגובה זו

      • פשוט מחליא-איך אתם גאים בשנאה שלכם לארץ וליהודים-תומכי טרור! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:20

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה בכתבה לו צויין שברכה וחבריו גורשו מההלוויה ע''י אנשים זועמים (ל''ת)

    אלכס, 15/11/06 17:47

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות ! הרי הם כל-כך ''אציליים'' !

      אדי, 15/11/06 18:44

      (הם אומנם קראו לסוריה לתקוף את
      מדינת ישראל אך זה סיפור אחר ).

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    השם פטימה הטעה את ברכה

    סתמאחד, 15/11/06 17:46

    בגלל השם פטימה סבר ברכה בטעות שמדובר בערביה, לכן הגיע להלוויה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוא בא משום שחשב שהיא ערביה...

    דובויז, 15/11/06 17:45

    יש גם פאטימות יהודיות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    החוצפה של החכים הערביים עוברת כל גבול.

    אלי כהן, 15/11/06 17:44

    רק במדינת היהודים (כמעט רציתי לכתוב מדינת חלם) יכולים אלו שרוצים בהחרבתה ובחיסולה להיות חברי בית הנבחרים שלה. בשם ''הדמוקרטיה'' מקבלים אלו במה לדבר כאוות נפשם, להעביר קו מקביל בין הרוגי שדרות לאלו של בית חנון, כאילו שתושבי העיר הישראלית נותנים מחסה למשגרי הקטיושות על תושבי רצועת עזה. ומתמיהה העובדה שביום כזה שבו נהרגה אזרחית ישראלית, הם מופעים להם (כמובן כדי לצבור נקודות אצל תושבי ישראל היהודים) כאילו היתה זו איזו חתונה או כל חפלה במעאר או טייבה. יחי חופש הדיבור והדמוקרטיה הריקה מתוכן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוכן להסביר לי מה החוצפה במעשהו?

      יוסי, 15/11/06 18:05

      הלואי שכל עמיתיו היו נוהגים כך.
      אינני מסכים איתו, אבל הוא מוכיח עמידה מכובדת, ועמידה נגד הקיצוניות של עמיתיו.
      לא כל מעשה של ח''כ ערבי מחייב תגובת פאבלוב של ''חוצפה'', ''בגידה'', ''גייס חמישי'', ועוד. בדקו אותם ענינית.

      הגב לתגובה זו

      • אמרו לו השבוע בכנסת אחרי שהניף תמונה של תנוקת שמתה בבית חנון,אמרו

        איציק, 15/11/06 18:20

        לו שכשמתים ילדים יהודיםם הוא לא מגיב ככה,אז עכשיו הוא בא,כדי שלא יוכלו לתקוף אותו,הוא לא באמת רצה לבא,הכל פוליטיקה,מי שנפגש עם חיזבאללה,לא ממש מעניין אותו שיהודיה נהרגה,

        הגב לתגובה זו

    • למרות דבריך יש בחברי הכנסת יותר ציונות מאשר אלפי אחרים.

      דני ב, 15/11/06 18:08

      זכותו של כל אזרח להביע דעתו כל זמן שאיננו פוגע בביטחון המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל עוד יש יהודים בא''י לא יהיה שלום

    גבי, 15/11/06 17:43

    ותתחילו להפנים זאת ,וכל מי שאומר לכם אחרת פשוט עובד עליכם בעיניים.
    לא צריך צבא חזק
    לא צריך הרתעה לא צריך חרטה
    כל ה שצריך זה לקבל החלטה להפסיק את ירי הקסאמים על אפו וחמתו של השמאל שממשיך בשקרים שלא מ-1993 שלטרור אין פתרון צבאי רק פתרון מדיני.
    ובכן יש פתרון צבאי לטרור והוא כל כך פשוט שרק עם דפוק כמו העם הזה אינו מבין שהפתרון ממש פה.
    מה שצריך לעשות זה להיכנס לכל האיזור שממנו יורים ולסלק משם את האוכלוסיה (שתהיה תוספת לפליטי 48
    אם אפשר לעקור יהודים מביתם אפשר גם לעקור ערבים ולזה קוראים תקדים.) ואז להעביר גדר ממרחבי השיגור בצורה כזו שכל ירי הקסאמים יגיע מקסימום עד תחומי הרצועה
    אני מבטיח לכם שבצורה כזו האוכלוסיה תילחם במשגרי הקסאמיםכאשר הערבים יבינו שהיהודים החליטו להילחם בהם הם ירדו למחתרת

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכל בגלל הכיבוש! כנסווו!

    משה, 15/11/06 17:42

    מתי תבינו שהכל בגלל הכיבוש?? אתם חייבים להפנים שעד שלא נצא מעזה ונפנה את גוש קטיף הטרור לא ייפסק!!
    חייבים לצאת גם מאשקלון הכבושה. לפני שנת 48 אשקלון הרי היתה מג'דל. אפילו אחמד יאסין נולד שם. אז למה אתם לא מפנים את העיר הזאת?! אם תפנו את אשקלון הטרור ייפסק וכל האיזור יהיה פורח בתיירים ועסקים. נשבע לכם, אפילו שמעון פרס אמר את זה.
    אני מוכן לעזוב את ביתי באשקלון ולעבור לאשדוד, תמורת השלום.
    אה, לא. בעצם אשדוד הוקמה על חורבות הכפר הערבי איסדוד, אז גם לשם אני לא יכול ללכת.
    רגע, תנו לחשוב... כן! יש לי יש לי יש לי! אני אעבור לגור בת''א!
    בעצם, לא. שם הרי יש אוטובוסים מתפוצצים... אולי ירושלים? גם שם יש פיגועים. חדרה? נתניה? עפולה? לא טוב.
    אולי נעבור לצפון? כן!! לצפת היפה והירוקה, לכרמיאל הנפלאה, לקרית שמונה ועכו.
    מה? גם שם נופלות קטיושות??!
    אז אנה אלך? אנה אבוא? אין לי אדם שייפתח לבבו...
    בקיצור, חברים, לאחר מחשבה מסויימת הגעתי למסקנה שאנו חייבים לעזוב את ארץ ישראל כולה ורק אז יהיה שלום! כן, כולם לעזוב מיד וככה אכן יהיה מזרח תיכון חדש!
    ולאן נלך כולנו?
    מז''א לכן? לפולין, גרמניה, הונגריה, ביילורוסיה, אוקראינה. מה, לא ידעתם שבמזרח אירופה כולם אוהבים אותנו?
    עזבו אתכם שטויות. השואה לא באמת קרתה. זה סתם שמועות. חוצמזה, זה קרה כי אנחנו היהודים היינו לא בסדר. ברור.
    גם שם לא טוב לכם? אז לכו לארה''ב ותתפללו ששום בניין לא ייפותל עליכם.
    גם זה לא טוב לכם? אז תברחו מהכדור הארץ ותעופו לחלל. (אופס, גם שם נפל לנו מישהו).
    נו, טוב. קבלו תיקון. מתברר שאין לנו לאן ללכת. אז כדאי שנישאר פה.
    יאללה ביי. (שיט, עוד קסאם נפל!!!)

    הגב לתגובה זו

    • תגובה בומבה!כל הכבוד!!! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 15/11/06 18:05

      הגב לתגובה זו

      • מצביעי מר''צ גם לשעבר לא מתלהבים מדמגוגיה נמוכה שכזו!

        אילן, 15/11/06 18:41

        אפילו שהם לשעבר

        הגב לתגובה זו

        • הם כן-לעומת זאת הם סולדים מגיס חמישי -תומכי טרור כמוך! (ל''ת)

          מצביע מרצ, 15/11/06 21:23

          הגב לתגובה זו

    • בהמשך לתגובה שלמעלה - אך שלא תעיזו

      עדי, 15/11/06 18:48

      לחזור לאיפה שבאתם משם !! זה יהיה שוב איזה מין כיבוש ! ניצול עמים שנתנו לכם מקלט. זמני. כמה אפשר להיכנס לחיים של עמים אחרים ?! די !!!!!!!!!!111

      הגב לתגובה זו

      • kol milla sala (ל''ת)

        homeless, 15/11/06 19:17

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לחכ''ים של חד''ש. מו''מ לשלום עכשיו! (ל''ת)

    נגד הכיבוש., 15/11/06 17:41

    הגב לתגובה זו

    • כמה ברכה משלם לכם שתגיבו בעדו?גיס חמישי עלוב-לא שווים תגובה!!! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 15/11/06 18:06

      הגב לתגובה זו

      • למצביע מר''צ לשעבר המתחזה:

        נגד הכיבוש, 15/11/06 18:21

        כמה משלם לך ליברמן על תגובתך הנלעגת הזו?

        הגב לתגובה זו

        • כלום-הכל בהתנדבות וציונות-לעומת השנאה העצמית שלך-ובאמת פעם הייתי

          מצביע מרצ, 15/11/06 18:36

          איש מרצ-עד שהתפכחתי כשהבנתי עם מי יש לנו עסק

          השנאה שלך לבני עמך-מעוררת בי גועל

          כדאי שתתפכח-הסתכל מה קורה מסביבך ובעולם!
          מסכן...

          הגב לתגובה זו

      • למצביע מר''צ לשעבר, המתחזה:

        נגד הכיבוש, 15/11/06 18:25

        כמה משלם לך ליברמן ומפלגתו על תגובתך הנלעגת?

        הגב לתגובה זו

    • הכי טוב שאתה יכול לעשות נגד הכיבוש - תהרוג את עצמך (ל''ת)

      נגד האידיוט, 15/11/06 18:48

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! אני מעריך את האומץ שלך (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:50

      הגב לתגובה זו

      • שתולים של חדש-פאתטים-תומכי טרור-מעוררי גועל! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:24

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט לא מתנצל??? (ל''ת)

    הגיון, 15/11/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תפסיקו להגיב בטמטום

    יוסי, 15/11/06 17:39

    בניגוד לרבים אחרים, אני מאמין בלב שלם לבראקה כאשר הוא אומר שהוא מתנגד לירי מרצועת עזה לישראל.
    אין לי גם כל בעייה שהנימוק שלו הוא שזה מזיק לעניין הפלשתינאי. הלוואי שפלשתינאים רבים יתחילו לדאג לאינטרס שלהם.
    תתחילו להבין ששלום/הסדר/שקט/רגיעה יגיעו אך ורק לאחר שרבים כמותו, הנמצאים בהנהגה הפלשתינית, יפנימו שהגיע הזמן לדאוג לעניין הפלשתיני, ולא לנקם/איסלם/כבוד.
    אז אני רואה במעשהו צעד חיובי ואמיץ. שרק לא יהיה צעד בודד.

    הגב לתגובה זו

    • בראכה המנוול משווה בין הרג בשוגג לבין הרג מכוון

      גיל אזולאי, 15/11/06 18:36

      שמתבצע על ידי חבריו פושעי המלחמה מהחמאס

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ח''כ ברקה הוא תומך חמאס-וביקורו בשדרות הוא יריקה בפרצוף שלנו

    יריקה בפרצוף, 15/11/06 17:35

    אנחנו כלכך טיפשים ותמימים-שבמקום להעיף אותו בבעיטה נתנו לו להיות שם-בושה
    מטרתם של הפלסטינים זה להרוג אזרחים-לא המטרה שלנו
    וחברי הכנסת הפלסטינים תושבי ישראל יודעים ומתעלמים מזה

    נחש ארסי בתחפושת של חבר כנסת

    תושבי שדרות-עבדו עליכם!

    הגב לתגובה זו

    • אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת..

      דני ב., 15/11/06 18:09

      אדם שמגיע לנחם אבלים צריך להתייחס אליו בכבוד.
      הוא לא הגיע בצביעות.
      דווקא הוא היגיע לנחם כאשר 120 חברי כנסת רובם יהודים לא היגיעו.

      הגב לתגובה זו

      • הוא הגיע בצביעות ועוד איך הגיע בצביעות

        אמיר, 15/11/06 19:43

        הפיכת לוויות לאירוע פוליטי ע''י אנשים פוליטים ולא פחות ע''י לאומנים ערבים שמעודדים את הטרור בכל זמן אחר היא ביזוי כבוד המת.

        הגב לתגובה זו

      • ''הוא לא הגיע בצביעות''

        איתי, 16/11/06 00:05

        בולשיט.
        הביקור שלו שם הוא חוצפה שאין כמוה. זהו אקט שנועד להוציא אותו בסדר, כדי להוריד ממנו קצת מעומסי הביקורת, שאולי יפסיקו לקרוא לו גייס חמישי למרות שזה תכלס מה שהוא.
        כמובן שהוא וחבריו יאמרו את השקר הערבי/שמאלני הרגיל של ''אנחנו מגנים את האלימות משני הצדדים'' כדי להשמע מאוזנים, להשמע פוליטיקלי קורקט למרות שדעתם האמיתית ידועה.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני יכול להגיד רק דבר אחד בנוגע לברכה, הוא לא בא בידיים נקיות!!! (ל''ת)

    הוא יותר אנטי!!, 15/11/06 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני לא קונה את ההצגה הזאת (ל''ת)

    קקטוס, 15/11/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חוצפה שכזאת

    נתי, 15/11/06 17:32

    בעוד הם תומכים ב''מאבק הוגן'' כביכול של פליסתינאים, כולל הפגזות, הם עוד באים לקורבנות! מעניין אותי - אולי הם הגיעו לשם בטעות בגלל שם ההרוגה הי''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה נתנו לו לבראכה להשתתף??? (ל''ת)

    ד, 15/11/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סוף סוף החכ''ים הערבים עושים משהו טוב (ל''ת)

    מוחמד, 15/11/06 17:29

    הגב לתגובה זו

    • בטח טוב!צוחקים לנו בעיניים-שונאי ישראל תומכי חמאס! (ל''ת)

      --, 15/11/06 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שקרן שקרן שקרן

    שוקו, 15/11/06 17:26

    יצאנו מעזה. הפעמים היחידות שחזרנו לשם היו עקב ירי טילים מעבר לגבול. אז תשמור את השקרים שלך לעצמך, איש מנוול.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא שמעתי גינוי

    האוזן השלישית, 15/11/06 17:24

    אדון ברכה נכבד,
    קצת התלהמות, תצעק טבח רוצחים, על משלחי הקסמים,
    מה קרה נרגענו???

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חד''ש המפלגה הכי עקבית

    חיפה, 15/11/06 17:23

    מלפני 48' ועד היום הם הכי רלוונטים, הם מקדימים את זמנם, ובסוף גם שרון היה בעד שתי מדינה פלשתינית.

    רק חבל שכל פעם עושים רצח אופי לח''כים שלה, מדובר במפלגה שהשוויון והצדק בראש האג'נדה שלה, אבל לא מדווחים על ברכה כשהו נושא מילים אל משגרי הקסאמים בקריאה להפסיק להשתמש בדם אזרחים. המממ... אולי בגלל שהוא אמר את זה ברמאללה.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה תקוע כאן, רוץ מהר לצפון קוריאה או לקובה, שם חד''ש בשלטון (ל''ת)

      מרק, 15/11/06 18:01

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד מוחמד ברכה!!! (ל''ת)

      רוני, 15/11/06 18:05

      הגב לתגובה זו

    • נכון-ברצונם להחריב את המדינה הציונית! (ל''ת)

      שרגאי1, 15/11/06 18:51

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! תגובה חכמה ומבוססת (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:51

      הגב לתגובה זו

      • מבין עניין בטרור! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:25

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    עד היום נרצחו עשרות יהודים !!!!!!!

    ברק, 15/11/06 17:22

    למה רק עכשיו הערבים נזכרו לבוא ?

    הם שקרנים. הם לא באמת משתתפים בצערנו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למרות הכל,כל הכבוד לחד''ש... (ל''ת)

    רז, 15/11/06 17:17

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ב- 100% (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    דמעות תנין (ל''ת)

    תיק מעור תנין, 15/11/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זכותו המלאה...... כמה יהודים השתתפו בהלויה של המחבל ברוך גולדשטיין? (ל''ת)

    JOOP, 15/11/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני בטוח שחברי כנסת שמאלנים אמרו להם ללכת לשם. כדי לשנות את הדימוי

    ברדוגו, 15/11/06 17:15

    של הח''כים הערבים בפני הציבור.

    אז תדעו - זה לא עובד !
    אנחנו לא נסלח לכם על התמיכה בחיזבאללה !
    לא נסלח על הביקור הידידותי בסוריה.
    לא נסלח שלא העלתם את הנושא של חטיפתו של שליט !
    לא נסלח שאתם מבקרים באוניברסיטאות ברחבי העולם המערבי ומסיתים נגדנו!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הח''כים מתחילים לחשוש מתגובה נגדם? (ל''ת)

    שוש, 15/11/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ישראלים טיפשים

    Rasputin, 15/11/06 17:10

    מה הם אומרים בעצם? הם מודעים לתגובה שתבוא על אחיהם הערבים, לכן הם עצובים, לפחות זו לא צביעות כמו שאר אנשי הממשל הישראלי, מי יתן ויבוא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפופולריות שלהם בקו האפס

    א, 15/11/06 17:05

    מנסים לקנות אותנו הרמאים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מעוקצך ולא מדובשך (ל''ת)

    גיא, 15/11/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא צריך (ל''ת)

    גיא, 15/11/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא מסכים עם חד''ש, אבל כל הכבוד להם

    נדב, 15/11/06 16:59

    הם מהבודדים שמשדרים אחידות במסר שלהם, ולא מתביישים לבקר גם את הצד הפלשתיני, למרות שרוב מצביעיהם ערבים.

    אני לא מסכים איתם, אבל התנהלותם בזמן האחרון - מכובדת מאד בעיניי.

    הגב לתגובה זו

    • איזה בקורת? אין שום ביקורת.רק קצת מס שפתיים

      רמי, 15/11/06 17:19

      לא ראיתי שהוא מתבטא נגדם כפי שהיתבטא נגדינו. הוא לא מאשים אותם ברצח וכו. למעשה הוא בא כאילו לכבד את הנרצחת אבל למעשה מעליב אותה ואותנו בזה שהוא כורך רצח בכוונה תחילה של הפלסטינאים והרוגים בשגגה אצלם. בפרוש הוא זורה מלח על פצעינו.

      הגב לתגובה זו

    • לנדב. אל תהיה תמים.

      ציונה., 15/11/06 17:34

      הם מבקרים את הטרור באופן מאוד מינורי ועדין.

      שחכתה איך הם כיבדו והעריכו את רב המחבלים יאסר עראפת?!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לנדב על העמדה האמיצה (ל''ת)

      מבין עניין, 15/11/06 20:53

      הגב לתגובה זו

      • מבין עניין-ב%^ת שלי!!! (ל''ת)

        --, 15/11/06 21:26

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכל למרעית עין ולמען הפרוטוקול.

    צ______________, 15/11/06 16:58

    שקר וכזב.

    זה ביזיון להרוגה ולאינטליגנציה.




























































    הגב לתגובה זו

    • לא מראית עין. אתה שומע רק הסתה נגד הח''כים הערבים

      לעצור את, 15/11/06 17:37

      המפ' הקומוניסטית נחשבה לבוגדת בקרב הלאומנים הערבים והציונים באותה מידה. בין אם אתה ימני או ''שמאלני'' אתה יודע שהתקשורת הישראלית מגוייסת, אתה לא יודע כלום על המצע של חד''ש, על פועלה הרב למען הציבורים החלשים ולמען המדינה, אתה לא מודע לפעילותה בתחום החברתי (עיקר פעילותה בתחום זה) או בתחום המלחמה באלימות במג' הערבי.

      אתה רק שומע על ברכה אם הוא מפליץ איזה העלבה בכיוון הרייך הציוני הקדוש (המדינה המילא רקובה).

      הגב לתגובה זו

      • לא לשכנינו או לאויבינו לדבר על שטיפת מוח והסתה

        א, 15/11/06 23:01

        התקשורת שלהם מלא עד צוואר בזה.
        ומה שבנוגע להמפלגות הערביות זה תמיד אותם סיסמאות,מי יותר מי פחות :
        ''אנו מגנים כל פגיע בנפש, אבל ישראל..ישראל ישראל...טבח ישראלי,ההסגר,התנאים..מגנים גם
        פעולות נגד חפים מפשע בישראל אבל הכיבוש.. אתם צריכים להבין...''

        הגב לתגובה זו

    • מישהו שם לב,שאף ח''כ מליכוד(מח''ל)לא בא?!למה?!כי8מ12נציגיו הצביעו בעד (ל''ת)

      ההתנתקות בכנסת., 17/11/06 11:01

      הגב לתגובה זו