• 91.

    מי שמכם?

    רבקה, 18/12/06 19:10

    כל מי שקורא לחלוץ להתפטר, מי מינה אתכם להחליט מתי ואם הוא צריך ללכת הביתה?
    אמנם הוא לא ניצח במלחמה, אבל מה זה נצחון? לרצוח את כל הלבנונים ואת כל הפלשתינאים?

  • 90.

    אולמרט פרץ וחלוץ, ביישתם אותנו קומו ותתפטרו.

    מנדי ספדי, 16/11/06 23:29

    כי עד שלא פישלתם במלחמה הזו הייתה ידנו על העליונה, נרדמתם שש שנים ופתאום נזכרתם שיש חיזבאללה מעבר לגבול, ובמקום לתקן את הטעויות היססתם ופחדתם וביישתם את כולנו.
    קומו ותתפטרו פחדנים.

    כל אזרח שחושב שהשלושה צריכים להתפטר מוזמן להצטרף אלינו בכל יום חמישי להפגנה בכיכר רבין בשעה19:00 וכנסו לחתום על העצומה :
    www.atzuma.org

  • 89.

    קוראים אתכם ומבינים

    שובר שתיקה, 16/11/06 17:19

    מבינים למה המדינה נדפקה. זה אתם שצריכים להתפטר, לא חלוץ.

  • 88.

    רצה להגיד :''יותר קל להילחם מול גל הירש מאשר בקולגות'' (ל''ת)

    אמנון, 16/11/06 11:23

  • 87.

    היכן דן הראל אלוף פיקוד הגירוש היהודים מבתיהם כמו אז... (ל''ת)

    רינו, 16/11/06 10:02

  • 86.

    חלוץ הרסתה את צהל והמדינה - לך הביתה (ל''ת)

    מומי, 16/11/06 09:59

  • 85.

    זה מה שקורה שהראש נמצא בבורסה ובגירוש יהודים מביתם (ל''ת)

    אבא לחיילים, 16/11/06 09:57

  • 84.

    לצערינו זה מחיר גירוש יהודים מבתיהם, לפני 60 שנה גירשו (ל''ת)

    הברוקר של דני, 16/11/06 09:53

  • 83.

    כמה שאתה......

    יבי, 16/11/06 08:48

    צודק!
    קל יותר להילחם באוייב, אך את זאת איננו עושים.
    כשכבר יוצאים לפעולה - נלחמים, מסכנים את החיילים ואם קורית טעות מתנצלים - למה? התנצלות = חוסר בטחון, וכך לא ניתן להמשיך! הנכון, לצאת בזמן, ליזום, ולחזור אל בטחון העבר!
    ובקשר לבקורת שהיא כחרב:
    לצערנו גם זה נכון, רוב המבקרים אינם באים לתקן, לבנות או לתת עזרה - אלא להרוס ולתת כותרות של רגע שמשפיעות לרעה בטווח רחוק!
    ואם כבר,
    לחשודים, אנו חורצים דין טרם משפט!
    הולכי רכיל ומושחתים - אנו מרוממים
    מושיטים יד והם לא נותנים את הדין!
    ועוד ועוד....
    ושוב אתה צודק חלוץ - התקשורת מייצרת את המשברים, כאילו באה לפקוח עינינו, אבל גורמת להרס בארס, משתמשת במלים יפות כ''ספין'', ושוכחת מה יכולה להיות תרומתה, פרט לתרבות ''אכול ושתו'', רקוד ושיר.
    וכמו שנאמר, כסף יש!
    צריך לדעת להשתמש בו בחלוקה נכונה:
    לבטחון - הפרט והכלל!
    לחינוך - לא על ידי קיצוץ כורת ענף! בהשקעה של מתן תוספות לילדים ממשפחות מעוטי יכולת!
    לחולים - לא במתן אינפוזיה בלבד! לזקנים - העלאת הביטוח לחסרי פנסיה וחולים!
    לנכים!
    ועוד ועוד!
    למה אנו מוכנים להמשיך להיות ''הרוב הדומם'' שהוא המאגר האנושי הצנוע מדי שמסתגר בד' אמותיו.
    בואו נראה ממטר קדימה, כדי שנוכל לענות תשובה חיובית לילדינו!
    ועל כולנו מוטלת האחריות - להחזיר את הכבוד לכל אחד כפרט ולעם כולו
    ככלל!

  • 82.

    כבר נאמר על-ידי יותר מאדם אחד מאלו המבינים בנושאי צבא

    דוד, 16/11/06 08:29

    ומשתייכים, רובם ככולם, לדורות קודמים, כי חלוץ לא יכול ואיננו מסוגל לשקם את צה''ל. איננו מסוגל. חלוץ אינו מקבל עובדה זאת ומושך את זמנו על-חשבון שיקומו של הצבא. המגיב סבור כי העובדות הפוכות וכי העברת וכתיבת ביקורת בתנאים ובמצב אשר נוצרו בצה''ל לאחר המלחמה הוא מעשה אשר נעשה על ידי אנשים חסרי-אחריות. כשהאמת הפוכה בדיוק. מי אשר נשאר בתפקידו חרף העובדה כי הוא צריך מזמן ללכת או לפחות להיות מודע לכך כי חוסר האמון כלפיו בצבא גובר והולך וכי לבדו לא יוכל ולא יעלה בידו לשקם את הצבא, הוא זה הנוקט בעמדה חסרת-אחריות ומסכן במעשה בלתי-אחראי זה את שיקומו הדחוף של צה''ל כמו גם את שיקומה של המדינה. .


  • 81.

    הירש וחלוץ הרסו את צהל,לכו הביתה,ממצב הבורסה? (ל''ת)

    רני, 16/11/06 07:17

    • רני חדל פטפטת מטופשת מרושעת לאלתר!

      יופיטר, 16/11/06 09:07

      מה אתה עשית בשביל מדינה?

  • 80.

    דן חלוץ רמטכ''ל מוכשר וחכם

    ויקי פיטר, 16/11/06 00:50

    דן חלוץ היקר, אל תתפטר, אנחנו זקוקים לך. המכפישים הם צרי העין שאינם מפרגנים לך. חזק ואמץ ואל תחת.

    ויקי

  • 79.

    אולמרט-לבני-חלוץ-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו עם יד על הלב... !''

    בנימין, 16/11/06 00:26

    מתוך מילות הספד אותם נשא יוסי שחר, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    אולמרט-לבני-חלוץ-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים: ''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

  • 78.

    בטח שאתה מבקש להירש יחזור, כי הירש לוקח אותך (ל''ת)

    ג'ימי, 16/11/06 00:26

  • 77.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 16/11/06 00:25

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט-לִבְנִי-פֶּרֶץ-פֶּרֶס,
    שוֹפְטֵי בֵּית-המִשְפָּט ה''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

  • 76.

    גם הראיון הזה מעיד

    אחריות אישית, 15/11/06 23:38

    כי חלוץ לא מבין את המצב והוא אינו ראוי לשמש כדוגמא. הוא פשוט לא סוחב...
    משום מה בחר חלוץ להתחיל את נאום ההתלוננות על הקולגות שקמו נגדו בצבא במילים: ''היום אני מסוגל לסחוב יותר על הגב...'' הוא בחר רקע משונה לראיון שהתבצע תוך כדי הליכה באופן שברור כי הינו מעל ליכולתו הגופנית – חלוץ הולך תוך כדי התנשמות כבדה.

    לקריאה נוספת www.anochi.com
    לחתימת העצומה להתפטרות
    www.atzuma.org

  • 75.

    נכשלת במבחן האולטימטיבי של הבטחת

    שלום, 15/11/06 22:27

    המדינה ואזרחיה. שחקת עד דק את כוח ההרתעה , אז בבקשה ממך לך לעשות לביתך.

  • 74.

    מה אתה עושה???כלום אתה לא עושה,

    צח, 15/11/06 22:08

    תתבייש לך!!
    אתה רמטכל??
    אז תפתור כבר את בעיית הקסאמים על שדרות .
    ואם אתה לא יכול או לא מסוגל,או שכובלים את ידיך,אז לך הביתה.שיבוא מישהו אחר עם ביצים ויעשה כאן סדר.
    מושחתים,נמאסתם!!

  • 73.

    חזק ואמץ ואל תירא! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 15/11/06 20:56

  • 72.

    ראינו את היכולות המרשימות שלך במלחמה באויבים... (ל''ת)

    חלוץ+פרץ+אולמרט, 15/11/06 20:30

    • קצב לראשות הממשלה (ל''ת)

      דון, 16/11/06 09:05

  • 71.

    עצה חינם לחלוץ: נסה לא להשמע כל כך מתנשא

    תרגע ותרגיע, 15/11/06 20:06

    הרבה מאוד ישראלים כועסים עליך ורואים בך הכתובת למצב המחורבן של הצבא. ההתנשאות שאתה מפגין מרחיקה ממך רבים נוספים. צה''ל נוגע לכולנו, לרבים מאיתנו יש בנים ובנות בצבא. מפקדי צה''ל הצעירים מביטים בך, שומעים את הקולות ונעים בחוסר מנוחה. אין לנו צבא אחר. צא מהנישה האגוצנטרית שתפסת. כל עוד אתה בתפקיד אתה חייב להיות סמכותי, ממלכתי ומקצועי.

    • למה מתנשא?

      עצבני, 16/11/06 10:10

      הבן אדם יותר אינטליגנטי ורהוט דיבור מרוב האנשים שבסביבתו. כל מילה שהוא אומר מתפרשת ישר כהתנשאות, ולא משנה מה הוא אומר. רואים טייס - חושבים ישר שהוא שחצן. חלוץ היה קצין נערץ ונחשב עילוי עד המלחמה הזו. אנשים שמכירים אותו מספרים על אדם צנוע , חם וישר כסרגל. העם שלנו מומחה בלמצוא קורבנות - כידוע עד שהוא הגיע הרמטכ''לים הח''ירניקים הכינו כ''כ טוב את הצבא למלחמה עד שלא היה צורך באימוני מילואימניקים....

  • 70.

    חלוץ, אפשר קצת יעוץ השקעות?

    משקיע, 15/11/06 20:06

    מה יהיה עם טבע, למכור או לקנות עוד?

  • 69.

    אולי חלוץ באמת אדם נפלא, אבל יותר מדי פעמים מחליקות לו שטויות, כמו

    חי, 15/11/06 19:38

    היום למשל.
    קסאמים, הרוגה פצועים קשה פצועים ופגועי חרדה, עזה, אירן ומה לא.
    אבל חלוץ עסוק בגב בישבן ובכיסא שלו - הכי קשה להילחם בקולגות... מי שמדבר נגדי בסך הכל קצין שלא הגיע לפיקוד הגבוה - איזה חרפה.
    אולי הכי קשה עכשיו למאבטח שנכרתו רגליו?

    חלוץ, נמאס מהדאגה שלך לעצמך, נמאס! תודה רבה, בטח היית טייס ומפקד נפלא. תרמת ונתת, אבל עכשיו אתה לא במקום הנכון, ואתה מתחפר יותר ויותר בטעויות ממש כמו רכב בשלולית עמוקה. בבקשה, לך למקום הנכון.


  • 68.

    חלוץ יש רבים שיודעים שאין רבים כמותך בנמצא בעל ערכים (ל''ת)

    יושר נאמנות, 15/11/06 19:28

  • 67.

    כן חלוץ הכי קשה להילחם בקולגות-לא בחיזבאללה , ואני יגיד לך למה!!!

    מוטי, 15/11/06 18:52

    כי בחיזבאללה לא אתה נילחם אלא לוחמים חירניק''ים פשוטים (שכחת שאתה טייס לא מלכלך ידיים).
    אבל בקולגות אתה צריך להילחם וזה אומר עבודה סזיפית של ראיונות לעיתונים , העמדת פני מסכן, לשכור משרד יחסי ציבור-באמת קשה מאוד-אנחנו איתך

    • מוטי, תגובה יפה מאד!! (ל''ת)

      קיים, 15/11/06 19:39

  • 66.

    חלוץ חזק ואמץ העם לא טיפש

    אבי, 15/11/06 18:49

    קשה להאמין.התקשורת פלוס מספר חברי כנסת פלוס הנהנתנים מתל אביב קבעו שעשרה הרוגים חילים לשנה זה מחיר שאומה לא יכולה לשאת על גבה.לכן הפקירו את הגבול הצפוני לחלוטין וברחו מלבנון.צהל וצדל שישבו כעצם בגרון לחיזבאללה נאלצו לסגת.בעקבות זה בא האסון הגדול ו300 אלף תושבים בישראל ברחו וישבו במקלטים.
    ולמי יש טענות ודורשים עריפת ראשים-אותם אלו שצווחו וצרחו לצאת .כנראה שבסיבוב הבא יגנו עלינו כתבי הטלויזיה וכוכבי השיר שלי שמסתובבים במדי צהל

  • 65.

    חלוץ תעשה מה שאתה יודע הכי טוב

    טוס לנו, 15/11/06 18:46

    איזה ביזיון הבאת על מדינת ישראל.
    אתה הרי המצאת את השיטה לא?את הקאסמים ''ניצחת'' בעזרת סוללות תותחים. ואת החיזבללה בעזרת מטוסים. ''גאון אסטרטגי'' עכשיו רק תנצח את ה''קולגות'' בדיבורים.
    רב אלוף בהשקעות!

  • 64.

    אתה צודק חלוץ - אנשים רובם מטבעם נולדו רעים - ולא אוהבים (ל''ת)

    מוצלחים, 15/11/06 18:39

  • 63.

    דוקא לא ראינו שהיה לך קל כ''כ (ל''ת)

    בוגי, 15/11/06 18:37

  • 62.

    אל תעזוב עכשיו

    yael, 15/11/06 18:33

    נכון שתקופה קשה עוברת עליך אבל כדי להראות ולהוכיח לכולם שאתה חזק אסור לך לעזוב עכשיו תוכיח שאתה ראוי לתפקיד שאתה לא נכנע ללחצים של המדינה המתפוררת שלנו תוכיח לכולם שכדי לקחת אחריות על דברים שגויים לא כרוכה רק בהתפטרות צריך להפיק לקחים ולא לעזוב להמשיך הלאה ואם הקצינים שתחת פיקודך עוזבים ברגעים הקשים אז כנראה שהמינויים שלהם היו שגויים יש המון קצינים שקולים וחכמים יותר שיודעים שברגעים של משבר לא מפוררים צבא עכשיו צריך להיות חכמים יותר ולהישאר למרות הביקורות.
    ןלהוכיח לאוייב שלנו שאנחנו חזקים ולא מתפוררים...

  • 61.

    אתה זוכר את בוגי יעלון ונחשי הקריה?הכדור עגול , מסתבר. (ל''ת)

    רן, 15/11/06 18:24

  • 60.

    יודיע מה? את חדשות הבורסה?

    אבי, 15/11/06 18:14

    זה יהיה הרבה לצפות ממנו שיתן לנו כמה טיפים מה כדאי לקנות ומה כדאי למכור? מהנסיון אנו יודעים שהוא טוב בזה.

  • 59.

    לא התחקירים קובעים ! הערכות מחדש היא החשובה יותר ֱ

    ראובן נוף, 15/11/06 18:08

    קודם השלמת הערכות מחדש ורק אחר-כך האונשים ! אותו דין לגבי גל הירש. אם צריך אותו עכשיו, ימתין בסבלנות בכל תפקיד שידרש. רק אחרי זה הוא משוחרר כאהבת נפשו.
    כך כל חייל, כך גם אתם !

  • 58.

    לא עכשיו מר חלוץ, לא עכשיו !

    ראובן נוף, 15/11/06 17:55

    אל תשבר עכשיו מר חלוץ. לא עכשיו. היתה צריך לאמאר ''לא'' החלטי לשרון, בראשונה, לאולמרט ופרץ בשניה, ולעבודת הסולו לאורך כל הדרך, בשלישת.
    עכשיו תתעלם מהקולגות ! עכשיו אתה משועבד להערכות מחדש ושום דבר לא צריך ואסור להניא אותך מין המשימה הזאת. נשפטת למשימה הזאת ורק אחרי השלמתה יכול אתה להיות משוחרר. אין דבר יותר קדוש, אין דבר יותר חשוב, בודאי לא כבודך או טובתך.
    אין להתבלבל בין משימה לאונש שאחרים רוצים להטיל עליך!

  • 57.

    ב-20 אגורות אתה משתיק את הקולגות

    יועץ חינם, 15/11/06 17:40

    חלוץ
    קולגות=קצינים שמשרתים איתך.
    קח טופס תלונה, ואם אתה צודק והם סתם מדברים, מלא להם תלונה על המרדה והפצת שמועות.
    טופס כזה עולה 18 אג', ועוד הדיו=2 אג'.
    זמן-זה לא לוקח יותר מאשר לדבר עם הברוקר בבורסה.
    וזהו- תשתיק את כל הקולגות, אשר לטענתך רק משקרים.
    אם הם דוברי אמת, אתה כנראה צריך להתפטר, לא?

  • 56.

    חלוץ היה זה שהגיש את העוגה המחורבנת שאחרים אפו!!!מי שצריך באמת לשלם (ל''ת)

    אלו קודמיו!!!!!, 15/11/06 17:39

  • 55.

    חברים מתנחלים, הייתי אתכם כל הדרך, עד כאן

    אלי א., 15/11/06 17:37

    יצאתם מדעתכם לחלוטין, אינכם ממדברים לעניין, הכל זה עניין של עקירת הישובים . אתם אדיוטים אינכם מבינים מה עבר עלינו, מה זה כל ההשתלכות הזאת, כאילו אין איום על הקיום.
    מבחינתכם נקמה בכל מחיר גם במחיר חיסול המדינה.

    הךו תתעוררו אתם מתעוורים.

  • 54.

    בסוף רק הכתומים ישארו בצבא-הם מגעילים ומגיבים ללא שום ענינייות .ולכ (ל''ת)

    בוז לכם, 15/11/06 17:37

  • 53.

    חלוץ-זרוק את כולם-ועשה לביתך.צא טיול בעולם-מה אתה צריך את הטינופת ה (ל''ת)

    הזאת-עצה, 15/11/06 17:35

  • 52.

    חלוץ אין חברים-ובמיוחד פולטקאים הם הכי זו....ולכן שמור על עצמך .עצה (ל''ת)

    עשה לביתך-זרוק, 15/11/06 17:34

  • 51.

    מאיפה הוא יודע להשוות? הוא נלחם פעם באויב?

    תזכירו לי, 15/11/06 17:30

    אולי הוא מתכוון שהיה לו יותר קל לעקור את גוש קטיף?

    • מאיפה הוא יודע להילחם?

      טר''ש במיל, 15/11/06 18:17

      חלוץ היה פרח טייס עוד לפני מלחמת ששת הימים
      הוא היה טייס כבר במלחמת ההתשה (1968 - 1970)
      הוא היה מוביל רביעיית פנטומים במלחמת יום הכיפורים ומחזיק בשיא חיה''א בגיחות מעבר לקווי האויב במלחמה זו
      הוא היה טייס מבצעי במבצע שלום הגליל

      כל זה היה לפני שנגמלת מהחיתולים והחלטת להשתמש בהם כדי לזרוק על החיילים שהצילו אותך ממוות ודאי בידי עזתים. כפיות טובה היא אחת התופעות החדשות יחסית של ימנים דתיים.

      • מה עשה החייל האמיץ עם תיק השקעותיו במלחמת יו''כ? (ל''ת)

        תזכירו לי, 15/11/06 18:24

  • 50.

    מה שהכי מעניין שיש לו זמן להתראיין (ל''ת)

    מילואימניק, 15/11/06 17:23

  • 49.

    חלוץ מכר את הערכים שלו

    אלי, 15/11/06 17:11

    בפרוץ המלחמה כאשר מאות ואלפי חיי אדם מונחים על הכף דן חלוץ מצא לנכון להקדיש זמן למכירת תיק המניות שלו. אם זה לא שחיתות מוסרית אינני יודע שחיתות מוסרית מהי. ואז ברוב חוצפתו הוא מעז להתהדר בכובע של איש מוסרי. על אנשים כמוהו נאמר עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
    חלוץ תעשה טובה לחברה הישראלית ותפטור אותנו מנוכחותך המושחתת. ואם לא קשה לך מדי תחכה איזה שלושים שנה לפני שאתה מצטרף לפוליטיקה יש שם מספיק מושחתים וצבועים גם בלעדיך.

    • על איזה שחיטות אתה מדבר?

      LUBER, 15/11/06 17:32

      חלוץ בתואר של חלוץ היה חייב למכור את המניות ראשון בשוק.
      חוץ מזה,עסקה זו היתה הפסדתי-שוק ההון חזר לעליה יותר מהר מהמתוכנן.

  • 48.

    חלוץ-אתה תקעת סכין מושחזת ברבבות יהודים שסילקת מגוש קטיף

    יעקב, 15/11/06 17:08

    חלוץ-אתה תקעת סכין ברבבות יהודים שסילקת מגוש קטיף


    תקעת בהם סכין מושחזת
    והיום אתה עדיין מסובב את אותה סכין חדה
    בתוככי ליבם נוטף הדם
    תקעת סכין מושחזת בליבם של 160 משפחות במלחמה הארורה שניהלת בכשלון חרוץ
    תקעת סכין מושחזת בקולגה שלך-אלוף אדם
    אותו אלוף שאתה במו ידיך כבלת את ידיו
    האשמת אותו בכשלונות שלך
    אתה עדיין חולם
    התעורר
    שחרר אותנו ממך
    חלוץ-כשלון חרוץ


    יעקב (15.11.06)



    • על השחיטה. אני הייתי חוזר על מעשיו כעוד פעם

      ביאליק, 15/11/06 18:19

      ובהבדל אחד. חלוץ לא עשה את ההתנתקות בשמחה. אם אני הייתי במקומו, הייתי עושה מסיבה כל יום.

  • 47.

    אני אני אני כל ההנהגה הזאת רק מדברת על ''אני''

    עוטף עזה, 15/11/06 16:54

    אדוני מר כישלון: תתפטר כבר ביחד עם שני האימפוטנטים האחרים.
    אנשים חיים תחת גשם של קסאמים -וגם מתים- ואתה וחבריך רק יודעים להגיד: ''אני, אני, אני''
    אופו לנו מהפרצוף!

  • 46.

    כנראה שעכשיו הוא הפנים את דברי

    אישיהודי, 15/11/06 16:37

    קודמו על הנחשים והנעליים הגבוהות

  • 45.

    חלוץ, איפה ערך הרעות??

    ינקי, 15/11/06 16:32

    חבריך במטכ''ל הם קולגות שיותר קשה להלחם בהם מאשר עם האויב?
    כך אתה חושב?
    אתה מבין מה שאתה אומר בכלל?

  • 44.

    טייס ורמטכ''ל למופת! אני מעריץ שלך

    אביעד, 15/11/06 16:30

    השמאל יכול לקפוץ, ואתה תמשיך להיות מצוין!
    תחזיק מעמד דני אנחנו תכף נוחתים!

  • 43.

    אני גאה שזה הרמטכ''ל שלנו! תתביישו לכם טוקבקיסטים עלובים (ל''ת)

    אמא, 15/11/06 16:28

    • היתביישתי ועכשיו תקשיבי

      בן ואב ובעל, 15/11/06 17:12

      אני הייתי בצפון.אז אל תבלבלי לנו את המוח

    • אולי את גם גאה שאולרמט רה''מ ?

      חייל, 15/11/06 17:44

      בכוחו של הרמטכ''ל לעשות דברים רבים.. אבל בעיקר להגן על תושבי מדינת ישראל. ובזה הוא פישל בגדול ולא צריך שום ועדות חקירה!! גם בצפון פישל בענק וגם בדרום פשלה שעדיין לא נגמרת. תודה לאל שמאיזור שכם עוד לא יורים עלינו (וגם לא מאירן... בינתיים).

      אין לנו במה להתגאות בו למרות שהוא הצליח במשימה אחת יפה מאד - גירוש אנשי גוש קטיף. ממש כל הכבוד לו..

      אני סמוך ובטוח שהוא יתפטר על כל גאוותו.. הרי אי אפשר לברוח מהאמת

  • 42.

    לוגיקה פשוטה

    דרור, 15/11/06 16:27

    אם במלחמה (היותר קלה) לא הצלחת קל וחומר שגם הקולגות יכריעו אותך.

    אפשר להתחיל את קרב הירושה...

  • 41.

    הבעייה היא שגם להלחם באויב לא הצלחת!!! (ל''ת)

    חלוץ הביתה!!!, 15/11/06 16:24

    • זו האמת לאמיתה!!! (ל''ת)

      דניאל, 15/11/06 17:45

  • 40.

    כמו שנאמר בדיברי הימים שמור אותי מחבריי עם שונאי אסתדר לבד (ל''ת)

    נחום קלי, 15/11/06 16:19

  • 39.

    קל להילחם באוייב? להזכירך האוייב ניצח אותנו

    חיים, 15/11/06 16:09

    או שהיית עסוק מדי בתיק ההשקעות שלך?

  • 38.

    ראשית בטחון הציבור- בעומד בראשו

    תמימי, 15/11/06 16:06

    אין אימון אין בטחון.

  • 37.

    להוריד לחלוץ את עלי התאנה ולתת לו ביד חרב חרקירי (ל''ת)

    מי יצחק אחרון?, 15/11/06 16:01

  • 36.

    לא ידעת להילחם גם באויבים (ל''ת)

    אזרח, 15/11/06 15:52

  • 35.

    בגלל שהוא חושב שכ''כ קל להילחם עם האויב - אנחנו נראים ככה (ל''ת)

    הבנתם?, 15/11/06 15:52

  • 34.

    אם ככה ע''פ הקריטריונים שלך היית כבר צריך להיפרד מהמדים מזמן (ל''ת)

    כישלון לבנון, 15/11/06 15:51

  • 33.

    דן אתה לא צריך להלחם בקולגות

    ראובן, 15/11/06 15:50

    אתה צריך ללכת הביתה!!!!

  • 32.

    הבן אדם הזה ממש בכיין. (ל''ת)

    ס, 15/11/06 15:32

  • 31.

    בקשר לכותרת-הכי קל להילחם במפונים..... (ל''ת)

    1העם, 15/11/06 15:30

  • 30.

    הכתומים פגעו בצה''ל ובסוף השביתו אותו

    וורוד, 15/11/06 15:22

    הסחטנים חושבים רק על עצמם ולכן ביבי ורבני יש''ע מנהיגים אותם !!!

    • ועכשיו הם גם מכפישים את הרמטכ''ל (ל''ת)

      ., 15/11/06 15:39

      • הרמטכ''ל מינוי פוליטי בלתי מתאים, נפל, אפילו 'מקורבי' שרון מודים

        בועל נידות, 15/11/06 15:51

        רק השמאלנים השבויים בקונספציה ממשיכים עם הראש בקיר העיקר להיות נגד ''הכתומים''.

      • הכתומים אשמים גם בעידת האדמה ברוסיה נכון? (ל''ת)

        כתום, 15/11/06 15:51

    • זו התוצאה של המפגן שלכם ביום ששי? (ל''ת)

      אישיהודי, 15/11/06 16:36

  • 29.

    מדינת ישראל בדרך לתהום!!

    גיא, 15/11/06 15:21

    וכרגע אין שום דבר שיעצור את זה!

  • 28.

    הוא שכח לציין שגם נגד יהודי גוש קטיף היה לו יותר קל... (ל''ת)

    יהודי, 15/11/06 15:20

  • 27.

    חזק ואמץ , חלוץ, כולנו איתך. (ל''ת)

    תומך בחלוץ, 15/11/06 15:18

  • 26.

    אבל אתה לא יודע להלחם מה בדיוק קל יותר (ל''ת)

    עידו ברק, 15/11/06 15:17

  • 25.

    חלוץ אל תשים לב לכל האחשדרפנים. אתה האיש הנכון בזמן הנכון. (ל''ת)

    רס''ן ר', 15/11/06 15:16

  • 24.

    מעצבן אותי שיורדים על אנשים שנתנו את החיים שלהם לצבא - שזאת השקעה

    כנסו ותגיבו, 15/11/06 15:11

    עצומה ביחס לכל השקעה, ופוליטיקאים פטפטנים חסרי מעש ומרפקנים ממשיכים בשלהם , לכן לפני גל הירש ולפני חלוץ הם אלה שצריכים לעוף הם ראש הפירמידה ומאחוריהם אין שום תרומה אמיתית למדינה.

    • תגובה

      david, 15/11/06 15:16

      חבוב בצבא זה לא כמו בכדורגל שחיים משבת לשבת בצבא נכשלתה לך הביתה ורא ביגלל זה יש לנו צבא טוב ,לא כמו היום?

  • 23.

    תפסיקו כבר לתקוף את הרמטכ''ל !

    ש, 15/11/06 15:10

    הוא מנהיג הצבא .

    הוא לא איש פוליטי , הוא מנהיג הצבא שלנו !
    לא צריך לגרור אותו לעימותים האלו !

    הוא צריך להתמקד בצבא. לשפר את הצבא. להנהיג את הצבא.

    הוא לא צריך להתנצח עם עיתונאים ופוליטיקאים מטומטמים(לצערי גם בימין יש כמה כאלו).

    תפסיקו כבר עם ההכפשות. טישפים.

    (הכתבה לא כוונה לבוחבוט, הוא דווקא כתב מצויין. (ף:

    • הכתומים נוקמים בו על הפינוי

      ., 15/11/06 15:38

      נבלות, שיבואו בטענות לממשלה ולא לצבא.

      • אני בעצמי כתום

        ש, 15/11/06 16:08

        אני התנגדתי לפינוי ישובים, אני מתנגד לפינויים נוספים. ואני יודע שאנחנו נחזור לישובים שפונו! אנחנו נחזור.

        אבל אסור לתקוף את הרמטכ''ל בפומבי על המלחמה האחרונה. הוא ראש הצבא. הוא הדמות שמובילה את הצבא שלנו.
        צריך לתקוף את הממשלה הבזויה הזאת, ימ''ש.


        זו גם תוצאה של ההתנתקות, לאנשים אין יותר אמון בצבא. אנשים ראו בו צבא העם. כולם אהבו את הצבא. היו מוכנים למות בשביל המדינה.
        אבל אחרי שהצבא ביצע את פשע ההתהתקות, נוצר קרע.
        צריך לאחות את הקרע !
        הצבא צריך לכבוש את רצועת עזה מחדש !
        ולהקים ברצועה התישבויות.

        לאחד את העם

  • 22.

    לא צריך את פקר כדי לדעת שעל חלוץ מופעל מכבש

    יופיטר, 15/11/06 15:05

    ושזה גורם ללחץ עצום , אני עדיין מעדיפה את חלוץ עשרת מונים מפרץ ואולמרט ביחד

  • 21.

    אבל גם האוייב וגם הקולגות הביסו אותך (ל''ת)

    אל תלך אבל, 15/11/06 15:00

  • 20.

    הוא לא יהיר ??

    לרן פקר, 15/11/06 14:49

    לו צפית בסרט על ההתנתקות שהוקרן בערוץ 2 היית רואה את זחיחות הדעת שלו ושל אלוף הפיקוד לשעבר דן הראל , ושל תת אלוף גיא , שפישל במלחמה .
    וכל אלו גרמו לתוצאה האיומה במלחמת לבנון 2.

  • 19.

    ממגרש יהודים ומינוי עומרי לא ציפינו לכלום (ל''ת)

    בזוי, 15/11/06 14:43

  • 18.

    מה עם ערת האחריות האישית ב 40 שנה לא למדת כלום (ל''ת)

    לך לפנהי שתבעט, 15/11/06 14:42

  • 17.

    הכל ספינים של אנשי אולמרט.חלוץ תהיה חזק למעננו (ל''ת)

    מוטי, 15/11/06 14:41

  • 16.

    אנשים נהרגים פה ותיראו מה מענין אותו (ל''ת)

    חי, 15/11/06 14:40

  • 15.

    קל יותר להילחם באוייב ?

    בוגי יעלון, 15/11/06 14:39

    אם קל יותר להילחם באוייב מאשר בקולגות ,
    נגד האוייב נכשלת !
    יש לקולגות מאיפה לשאוב כוחות כי כנראה שגם נגדם לא תצליח.

    בהצלחה בחייך האזרחיים.

  • 14.

    הרב כהנא צדק! כדאי להיכנס

    יהודה, 15/11/06 14:39

    אם הייתם מגרשים את האויב הערבי במלחמת ששת הימים כמו שמצווה התורה אף אחד לא היה צריך למות למען הארץ. תפסיקו לפחד מהעולם. קחו קצת גאווה יהודית ותפסיקו לרחם על האויב. נאמני הרב כהנא. הרב כהנא צדק!

    • גאווה ויהדות לא אמורים ללכת ביחד. חבל שאתה רואה את זה כך (ל''ת)

      אלדד, 15/11/06 15:54

  • 13.

    להלחם באוייב ברור כבר שזה לא פשוט עבורך

    לאה, 15/11/06 14:36

    עד כה הוכחת שאתה גיבור על מתיישבי גוש קטיף ועד חיילים שסרבו ללחוץ לך את היד.
    אתה איש יהיר.

  • 12.

    חלוץ! יש כאלה שסומכים עליך ומקוים שתחזיק מעמד ולא תשחק לידיהם

    ד.ש., 15/11/06 14:32

    של אותם מתלהמים המחפשים ראש לכלות בו את תסכולם.
    אל תתן לציבור להיות השופט והתליין. הציבור יכול לבוא בדברים רק לאלה שהוא בחר בם, רק לאולמרט, פרץ וקודמיהם, שחלקם בתוצאות המלחמה היה מכריע.
    היה חזק למען כולנו!!!

  • 11.

    בטח שהביקורת הרסנית ולא תורמת, בדיוק כמו הרמטכל

    שוקו, 15/11/06 14:32

    מה אתה רוצה, ביקורת בונה? מה אתה, שחקן שנה א' בניסן נתיב? אתה רוצה ליטוף ועיצות?

    הרמטכ''ל פישל ומאות שילמו בחייהם משני צידי הגבול במלחמה שנוהלה באופן מפגר וחובבני.

    ראשים צריכים להתגלגל והוא מתבכיין שהביקורת הרסנית...

  • 10.

    נכשלת - לך הביתה! (ל''ת)

    ציוני, 15/11/06 14:31

  • 9.

    גם ללא ועדת חקירה ורק על פי התוצאות

    נריה, 15/11/06 14:28

    חלוץ צריך להתפטר עקב הלחימה בלבנון וברצועת עזה.

    ולא פחות חשוב, אולי אפילו יותר חשוב, לשחרר את אולרמט ופרץ מתפקידם. ויפה שעה קודם, אם לא לפני!!

    המדינה זועקת ואין מענה..

  • 8.

    מי אוייב ומי קולגה? (ל''ת)

    ג'וש, 15/11/06 14:27

  • 7.

    זה נכון, אמור מי חבריך ואומר לך מי אתה!

    ד, 15/11/06 14:26

    אבל כשלא מספקים את הסחורה, אז מתפטרים! זו לא בושה, גם ראש ממשלה, נופל בבחירות כשלא מספק את הסחורה, ואחר בר במקומו!

  • 6.

    אז יאללה תלחם באויב. כנסו!

    אביטל, 15/11/06 14:25

    העם רוצה נקמה על רצח יהודים אם לא תהיה נקמה אז אנחנו העם צרכים לנקום ולהפסיק לפרנס את הרוצחים הערבים. נאמני הרב כהנא. הרב כהנא צדק!

  • 5.

    אים מיסתכלים על ניהול המדינה

    פקק תנועה, 15/11/06 14:25

    מאז 48 ועד היום מכל הבחינות והסיבות.קשה להגיד שההנהלה הנוכחית פשטה את הרגל.והיא יותר גרועה מההנהלות הקודמות של מדינת ישראל

  • 4.

    אילו רבין היה שר הבטחון של חלוץ הכל היה נראה אחרת (ל''ת)

    מסקנת יופיטר, 15/11/06 14:20

  • 3.

    הכל ספינים של אנשי אולמרט חלוץ תהיה חזק אני איתך (ל''ת)

    מוטי, 15/11/06 14:15

    • אוי ואבוי לנו עם מי אתה הולך ובמי אתה תומך !חלוץ כשלון ושחצנות ! (ל''ת)

      דן חסכן, 15/11/06 14:37

  • 2.

    מדהים! למי ששומר עלינו אין שום קשר עם המציאות - זה מאוד מסוכן... (ל''ת)

    יאיר-מודיעין, 15/11/06 14:14

  • 1.

    אדוני הרמטכ''ל

    קרן, 15/11/06 14:13

    אם קל לך יותר להלחם באויב, אז מדוע אתה לא עושה את זה.????
    מדוע ממשיכים לנחות קאסמים בשדרות ...וסביבותיה.....

    • תגידו לחלוץ שאם קל יותר להילחם באויב אז למה הוא לא ניצח אותו ??????

      לא נשכח את הגיר, 15/11/06 14:36

      לא נשכח את הגירוש !
      במקום להכין את הצבא למלחמה - הוא הכין אותו לגרש יהודים ולעשות להם רע !

    • קרן, ברחת משעורי אזרחות?

      dorit, 15/11/06 14:36

      ראש הממשלה, שר הבטחון והדרג המדיני, הם שמחליטים אם יוצאים לפעולה צבאית נגד הקסאמים. הם גם אלה שהפריעו לצבא לעשות את העבודה במלחמה האחרונה.