• 61.

    Ramon in jail in jail for 6 months, not big deal (ל''ת)

    ricki, 23/11/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מדינה מטומטמת איזה סיפור על נשיקה (ל''ת)

    אבי, 17/11/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם לא נדאג לחברה מתוקנת - ששרים יהוו דוגמת מופת (ל''ת)

    ההפקרות לא, 16/11/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ללא ספק

    פקק תנועה, 16/11/06 09:23

    תפרו לרמון תיק .איזו יכולת יש בישראל לאכול אחד את השני. יש להגיש תביעה נגד החיילת. על הטרדה מינית של שר בממשלת ישראל .רמון רצה לעשות סדר במערכת המישפט המושחתת של ישראל. ותפרו לו תיק על כך .בחסות תרבות הסקס הסמים והרוקנרול בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא תפרו לו שום תיק - הוא תפר לעצמו נשיקה פרטית (ל''ת)

      זאת לא דוגמת, 16/11/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    החליטו שאתה לא טלית שכולה תכלת - שיש גם (ל''ת)

    כתם, 16/11/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אף אב שביתו חיילת בצה''ל - לא היה מצפה שהתנהגו כך (ל''ת)

    לביתו, 16/11/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    וכל זה לפני ישיבת ממשלה הדנה במלחמה (ל''ת)

    איפה פרץ, 15/11/06 20:26

    הגב לתגובה זו

    • כל הזמן חוזר על אותה מנטרה כמו כלב לקיאו

      כל הזמן, 16/11/06 03:38

      כשמע כאילו אתה התנזרתי מנשים אחרי החטיפה (ואלי גם לפני. מי יודע?)
      ובטח אמרת תהילים כל יום ועינית את נפשך בצום למען החטופים.
      צבוע מגעיל שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    איך רמון אכל אותה,,,בא לקדימה -נדפק,,עזב תעבודה-נדפק,,, (ל''ת)

    בצלאל, 15/11/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי קובע את נורמות המוסר?

    amisrael.org, 15/11/06 19:20

    האם יש מוסר אובייקטיבי?

    מי קובע מה מותר ומה אסור לגבי מה שלא כתוב בחוק?

    האם המוסר לא אמור להיות משהו שהוא מעל החוק?

    האם היותו שייכים לעם ישראל אומר משהו לגבי השאיפות המוסריות שלנו?

    האם מתייחסים לכך במערכות החינוך?

    מי אמור להיות אחראי על המוסר?

    אם לא מלמדים מוסר במערכת החינוך ולא באוניברסיטה, מאיפה שר המשפטים (או כל אחד אחר) אמור לדעת מה מוסרי ומה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מר רמון...גם אם תפרו לך תיק??? נכשלת!!!!

    מתי, 15/11/06 19:00

    בחיים יש הרבה מבחנים ולנציג ציבור עוד יותר!!! ידעת- פעלת ולא חשבת!!!
    אין ארוחות חינם ואתה משלם!!!!
    מי הוא הגיבור??? השולט ביצרו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רצית לומר: ''איזהו הגיבור - הכובש את יצרו'' (ל''ת)

      אנא אל, 16/11/06 03:42

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בלי יוצא מן הכלל - שר משפטים וכן כל שר צריך לשמש

    דוגמת מופת, 15/11/06 18:38

    מה זה חשבתי - מפלרטטות איתי. תפקידך לא להיות קזנובה. אפשר להצטלם לחייך יפה ולשמור על דיסטנס. במעמדך צריך לדעת את הגבול. וכן זאת הטרדה מינית אין לייפות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רמון, אל תדאג, עוד ח''כים יועלו על המוקד, יש חוקים שמאפשרים זאת!!! (ל''ת)

    ואתם איפשרתם!!!, 15/11/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תאשים את יעל דיין !

    אלי, 15/11/06 18:03

    האם תמכת בחוק השערורייתי שלה? חוק ההטרדות המיניות שנותן זכות פירוש לכל אישה ללא זכויות לגבר?
    לא חשבת אז שזה חוק חד צדדי?

    הגב לתגובה זו

    • כולנו צריכים להאשים אותה- על השבתת שמחה

      יופיטר, 15/11/06 18:19

      החוק שלה דרקוני על גבול הטרוף הבלתי אנושי - לקרוא לנשיקה מעשה מגונה - מתעסקים בשטויות במקום בעיקר.

      הגב לתגובה זו

      • ''מעשה מגונה'' זה סה''כ לשון משפטית-מונח שממתייחס לכל מגע מיני פלילי (ל''ת)

        חוץ מהאקט עצמו, 15/11/06 19:20

        הגב לתגובה זו

        • נשיקה זה אקט של אהבה קודם כל ושהמשפטנים יורידו פאזה מהחיים שלנו (ל''ת)

          יופיטר, 15/11/06 22:21

          הגב לתגובה זו

    • לך תלמד את החוק - הוא בא להגן גם על גברים וגם על נשים (ל''ת)

      ולא לברבר, 16/11/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין מה לומר! מירי גולן/המשטרה פשוט ''חיפשו'' את רמון, להלפלילו (ל''ת)

    המשטרה מושחתת!!, 15/11/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מספיק כבר עם הניפוח והנפיחות המגוחכות

    מיקי, 15/11/06 17:05

    האלה. עוד מעט יתחילו להעסיק בחורות צעירות רק עם מחסום לפה וחגורת צניעות.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ברור לך שהתיק נתפר?? (ל''ת)

      תמים, 15/11/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה לא אנושי, זו כפיה והטרדה

    דנה, 15/11/06 17:01

    אין סיבה שגבר- שהוא נושא משרה כמוך ובן 56 יכפה עצמו על בחורה בת 20
    מאוד פשוט, זה לא אנושי!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא כפה עצמו!! זה לא ברור לך?

      איש, 15/11/06 18:09

      איזו כפיה והטרדה? הבחורה נהנתה מזה ומנסה לסחוט אותו או להתנקם בו
      זה לא דבר חדש שיש בחורות שנמשכות לגברים בני 50 במיוחד אם הם נושאים תפקיד בכיר.
      אז מה? היא גם נהנתה וגם מנסה להתלונן על הטרדה.
      כמובן שיש מקרים בהם התלונה אמיתית אבל לא כאן.
      רואים שתפרו לו תיק.

      הגב לתגובה זו

    • אם את אישה זה לא אומר שאת צריכה...

      א, 15/11/06 18:11

      אוטומטית להתייצב לצד של הבחורה.
      תקשיבי קצת לעובדות.

      הגב לתגובה זו

    • גם אין סיבה שחילת בת 20 תתן מס טלפון לשר ותבוא להצטלם איתו בצמוד (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלה ומשטרה מאפיה, רבותי. לא מובן? (ל''ת)

    עמוראי, 15/11/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לכל שר יש תיק מוכן להפעלה ע''י החונטה המשפטית (ל''ת)

    בייניש, 15/11/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי וזה לא היה נכון.... (ל''ת)

      מוחמד, 15/11/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם נישק פעם אחת והיא לא רצתה,והוא הפסיק

    אז זה לא, 15/11/06 16:32

    אבל אם נישק פעם אחת, והיא לא רצתה,והיא אמרה לו שהיא לא רוצה,
    והוא המשיך לנשק עוד פעם,
    זה כבר מיתרד,זה התרדה.

    מעניין אם שמים לב להבדלים האלה במישפט?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כשתזוכה אתה חייב להעיף את בינייש!

    רוני, 15/11/06 16:30

    אסור שנשואת העלילה תרויח מכך ותישאר כנשיאת ביהמ''ש העליון!

    הגב לתגובה זו

    • שלטון החוק = מאפיה סיציליאנית (ל''ת)

      כולם שותקים, 15/11/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • לא נראה שיזוכה באופן גורף אולי רק יזו (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    המשפט הזה הוא פארסה, אין אשמה

    תפירת התיק, 15/11/06 16:30

    רמון יכול לתבוע אזרחית את כל הנפשות הפועלות על העוול שנעשה לו והלוואי ויעשה זאת.
    המדינה צריכה להעמיד לדין את תופרי התיק לשר המשפטים. נראה שמינוי בייניש לעליון הושג בכחש ואינו תקין.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''היא הציעה אז לקחתי'' יה זבל גם סמים תיקח? (ל''ת)

    z, 15/11/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ככה יעשה למי שהביא לנו מס בריאות,זוכרים? (ל''ת)

    z, 15/11/06 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נישקתי פורצת שנכנסה לביתי. האם המשטרה תטפל הפעם בפריצה? (ל''ת)

    משטרה עלובה, 15/11/06 16:19

    הגב לתגובה זו

    • נחמד ! (ל''ת)

      :-), 15/11/06 18:09

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    התיק נתפר לאיש הלא נכון-ולכן יש להגיש תביעה למתלוננת על הטרדה של שר (ל''ת)

    הדדיות, 15/11/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תפרו לרמון תיק הוא זכאי (ל''ת)

    אחד העם, 15/11/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''תמונות יפואיות''

    הישראלית, 15/11/06 16:18

    ביפו, חיים המינסטר יכול לתת לחיילת נשיקה ולצאת גדול- בכנסת, חיים זה לא ממש הולך... בכל אופן הפרשה הקטנונית האת שמודדת כמה מ''מ נכנסה הלשון מעידה לא מעט על העם שלנו שהיום מתה לנו אשה מטיל שנפל לה על הראש (יהי זכרה ברוך) ובמה אנחנו מתעסקים- ואם כבר צהוב אני תובעת ממעריב לקיים הצבעת קוראים בנושא ''כן היתה לשון'' ''לא היתה לשון''

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ככה הם עושים לשרי משפטים שלא מוצאים חן בעיניהם

    אזרחית שפויה, 15/11/06 16:09

    חבל כי אני בטוחה שרמון לא אשם ובסך הכל רצו להזיז אותו מהתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    המדינה מתפרקת ובמה מתעסקים...?

    אברום, 15/11/06 16:08

    בחורה יפה שהתחרמנה על שר יפה וחמוד...ומה קרה ? נשיקה...וכל המדינה מתעסקת עם השטות הזאת...ותת ניצב אשה במלחמתה בנשיקה...חושבת שהיא נלחמת למען הנשים...הרי זו שטות...טפשות...המשטרה מזניחה את הבטחון האישי של האזרח...גניבות...פריצות...פשע ימתעסקת בנשיקה...בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אישית אני לא מחסידיו של רמון.

    שייקספיר, 15/11/06 16:07

    אבל אי הצדק כאן זועק לשמים! אבל מי אתם שתאמינו בכוח שמים?
    לקחו שר ושיפדו אותו.ממש ככה!
    כתבתי כבר על זה,נכון?
    ''משהו מסריח בממלכת דנמרק''.

    ''להיות או לא להיות,זוהי השאלה!''


    איך אמר אורי מילשטיין?
    ''עיקרון השרידות''. והרי לכם דוגמא נוספת.
    .

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך וגם כבר כתבתי על זה אפילו הרבה פעמים (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי הרוויח מהפרשה המפגרת הזאת? (ל''ת)

    למי היה אינטרס?, 15/11/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • את/ה צוחק/ת?!

      Joe Anaaref, 15/11/06 16:16

      מדובר בשר משפטים שלא ציית לאוליגרכיה במינויים לעליון.
      אם הוא היה מצליח אני הייתי חייב לאכול כובע.
      מזל.

      הגב לתגובה זו

    • מי הרוויח

      אמא, 15/11/06 16:29

      קודם כל ברור מי הפסיד גם רמון וגם אנחנו שבזבזו כספים יקרים על נסיעות לחו''ל וגוד טיים לחוקרים ,האזנות סתר וכ' ובאשר למי שניפח את הפרשה מעבר לכל פרופורציות - לא קשה לנחש ... מי שרוממות הצדק היושר והחוק בפיו , יכול להיות שרמון הפריע למישהו שם???.. לא!!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין למיניסטר בן 60 מה לחפש בחברת

    אבלבת, 15/11/06 16:05

    טיפשונת בת 20,ןאפילו 'התחילה' איתו. במעשיו הוכיח שאין לו שכל ואינו יכול יותר למלא שום תפקיד ציבורי [שם צריך שכל...]

    הגב לתגובה זו

    • אז את מי ינשק , בת 65? אולי יתנזר בכלל (ל''ת)

      EEE, 15/11/06 16:28

      הגב לתגובה זו

      • למה לא? גם וגם (ל''ת)

        יופיטר, 16/11/06 10:19

        הגב לתגובה זו

    • בנוסף אין לטפשונת בת 20 מה לחפש במשרד ממשלתי (ל''ת)

      יופיטר, 16/11/06 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    רמון חף מפשע, עזבו אותו לנפשו

    ליכודניקית, 15/11/06 15:57

    אני לא מקנאה ברמון על מסכת העינויים שהוא עבר בחודשים האחרונים.
    אני גם לא מקנאה במתלוננת, בסך הכל בחורה מעט קלת דעת, על כך שהשתמשו בה ככלי להעיף אדם לא רצוי מהמערכת.
    כולי תקווה שרמון יזוכה ושניהם יוכלו להמשיך במסלול חייהם התקין. הוא במשרד המשפטים, היא בדרום אמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רמון בלע את הפתיון, ומי נכנס לעליון....

    פתי, 15/11/06 15:56

    רמון עלה על מארב מתוכנן,
    כנראה הפריע ל-''קולגות'' במערכת האכיפה והמשפט ה''מפוארות'' שלנו.

    עם כניסתו לתפקיד, לקח לשטרית פחות משעתיים להחליט, בדיוק הפוך ממה שהתכוון רמון.
    לא דרוש הרבה דמיון, כדי להבין שיש כאן פתיון....
    חולשתו של רמון לצעירות היתה לו לרועץ.

    חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא יאומן כי יסופר קונספרציה תכנסו

    יוסי, 15/11/06 15:56

    אני לא מאוהדי רמון אולי להפך, אבל דבר כזה מנוול להפיל את שר המשפטים לפני בחירת בייניש זה מעשה נבלה. אני מעריך מאד את גברת בייניש והיא לא הייתה את ''העזרה'' כדי להבחר לתפקידה הרם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מי שעומד מאחורי העניין הוא גדי שמני!!

    דפנה, 15/11/06 15:48

    מי שעוד לא הבין מה קורה כאן אז הגיע הזמן שיבין!
    מאחורי כל העניין עומד קצין בשם גדי שמני, שיש לו עניין בנושא.
    הוא זה שחיבר את כל הקצוות והוא זה שזימן את תת ניצב גולן למסעדה בסביון כדי שהיא תגבה עדות מהחיילת.
    המדינה הייתה במלחמה, בצפון נפלו קטיושות חיילים נהרגו ונחטפו אבל האלוף גדי שמני מצא הרבה זמן לפגישה במסעדה בסביון כדי לדון עם תת ניצב גולן אם הייתה כאן נשיקה מרצון או לא מרצון.
    החיילת לא רצתה להתלונן אבל הפעילו עליה ''לחץ מתון'' והיא היתלוננה.
    ואחרי זה ''המאכרים'' כבר המשיכו כי העניין כבר לא היה בשליטתה של החיילת וזאת לפי דבריה.
    אחרי מתן פסק הדין על הרמטכ''ל להתערב ולעשות סדר בעניין ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • בושה, הופכים את התוקף לקרבן

      דני, 15/11/06 15:57

      שר משפטים בממשלת ישראל מצא לו זמן להתעסק עם חיילת בניגוד לרצונה, ועוד מתי? ביום שבו החלה המלחמה בלבנון.
      במדינה מתוקנת רמון היה הופך מזמן לדמות מושמצת ולא ראויה, אולם רק כאן התקשורת מנסה להכשיר אותו.

      הגב לתגובה זו

      • ''בניגוד לרצונה''? מאיפה הבאת את זה? (ל''ת)

        סתם, 15/11/06 16:01

        הגב לתגובה זו

      • דני הוא כולה נישק אותה 3 שניות דביל

        ככ, 15/11/06 16:30

        רוב הבחורות מחכות שתפתיע אותן בנשיקה
        מאיפה נפלת דני

        הגב לתגובה זו

        • בשלוש שניות אפשר לאנוס ואפשר לדחוף לשון

          דני, 15/11/06 17:06

          לא שיש הבדל רב בין המקרים.
          וזה לקח ''רק'' שלוש שניות, עד שהחיילת התעשתה והדפה את רמון.

          הגב לתגובה זו

          • מי אמר לך שהדפה אותו? וההתרגשות שלה היתה כי שר נשק לה

            יופיטר, 15/11/06 22:10

            שמני אחר כך שימן את הגלגלים למשפט

            הגב לתגובה זו

      • שוב אתה חוזר על השטות כמו כלב לקיאו? (ל''ת)

        ומה אתה עשית, 16/11/06 03:50

        הגב לתגובה זו

    • ומי שילם את החשבון במסעדה??? מעניין למה ההגנה לא הציגה נתון זה?

      ירון, 15/11/06 16:09

      יש כאן פרט פיקנטי שלא ברור למה ההגנה לא הציגה עדיין.
      זה היה יכול לחסוך לעם ישראל הרבה בושה והרבה כסף.
      אבל אם זה לא יוצג בכוונתי להציגו אחרי מתן פסק הדין.

      הגב לתגובה זו

      • ומי ישלם את כל החשבון??? אנחנו האזרחים הקטנים נשלם מתוך האובר דרפט (ל''ת)

        מירו, 15/11/06 17:25

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    גברת גולן ת ת ב י ש י

    ירון, 15/11/06 15:42

    להכניס את גב' גולן לכלא ומייד , תתביישי לך גברתי המפקדת . להדיח נערה לעדות נגד שר במדינת ישראל , אבל זה מאוד שקוף , את מכינה את הקרקע לקראת פרישתך לטובת הפוליטיקה . אני מאחל שימצאו לך איזה פרשיית שחיתות ואז תשלמי את חובך לחברה . חוב יקר מאוד נבלה .

    הגב לתגובה זו

    • את מירי גולן כנראה לא נישקו אף פעם (ל''ת)

      היתה מתה שרמון, 16/11/06 03:51

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אחרי שרמון יזוכה, חייבים לחקור מי שלח את נערת הפיתוי (ל''ת)

    האחראים, 15/11/06 15:37

    הגב לתגובה זו

    • נגיד שהיא ''פיתתה'' אותו,למה שר המשפטים מתפתה ויוזם נשיקה עם חיילת ? (ל''ת)

      מה הוא בן 13?, 15/11/06 15:42

      הגב לתגובה זו

      • כל גבר נורמלי היה מתפתה בסיטואציה הזאת (ל''ת)

        ולא חשוב מה, 15/11/06 16:16

        הגב לתגובה זו

        • נכון ואם יש בחורה שלא ידעה את זה עד עכשיו - שתלמד להבין (ל''ת)

          יופיטר, 15/11/06 22:26

          הגב לתגובה זו

    • מה החוקרים לא יודעים אחרי כל החקירות? (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כדי לנשקה בכוח היה רמון צריך להרים את ראשה בזווית חדה ובכוח

    גד, 15/11/06 15:19

    ה לא טענה דבר כזה. כיצד הוא נישק אותה בכוח? האם הוא התכופף?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריכה להתבצע בדיקה רצינית למי היה עניין שרמון לא יכהן כשר משפטים

    שמעון, 15/11/06 15:12

    זו החקירה האמיתית.

    ולא הבדיחה על נושא הנשיקה.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה חקירה?

      מאירה, 15/11/06 16:13

      כולם יודעים
      המערכת רקובה לגמרי
      מדינה בה
      גם הרשות השופטת וגם המשטרה נגועות
      התקשורת בכיס שלהם. מעצמה שביעית עלק. אברמוביץ שם עצמו מעל ראש הממשלה ואומר בפומבי כי צריך לשמור עליו כאתרוג במידה ויקיים מדיניות שנראית לחונטה מתאימה קרי התנתקות ולא... ראה מקרה רמון.
      לצערי, למדינה אין שום תקומה במצב הזה. אלה יתמודדו עם הגרעין האירני?



      הגב לתגובה זו

      • נכון - אנחנו מופקרים לגמרי. מדינה של מאפיונרים (ל''ת)

        הכל רקוב!!!!!!!, 15/11/06 16:25

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    רמון

    משה, 15/11/06 14:59

    אף אחד לא יחשוד בי שאני מתומכיו של רמון; אך כאן שופכים את דמו שלא בצדק, אך ורק משום שהוא העז לצאת כנגד המערכת המשפטית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וכך מונתה בייניש לעליון מאפיה מוחלטת (ל''ת)

    ואתם שותקים, 15/11/06 14:48

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אנחנו מדינה של חולים ועיוורים

      אהבלים, 15/11/06 15:50

      השחיתות והריקבון נמצאים ברמות הגבוהות ביותר, ואותנו מאכילים, כמו תינוקות, בשטויות ובזבל להמונים.
      אני רוצה שתהיה חקירה לגבי מינוי בייניש לעליון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מישהו יכול להגדיר מהי פדופיליה?

    יוני, 15/11/06 14:43

    והאם זה הדבר במקרה של שר המשפטים שלנו?

    הגב לתגובה זו

    • אישה בת 19 היא לא ילדה

      עופר, 15/11/06 15:10

      ויש לה זכות על גופה לעשות כרצונה

      הגב לתגובה זו

      • מר עופר

        זאב, 15/11/06 15:41

        שמגיע לאדם בן שנות החמישים להיתמזמז אם ילדה..אני מדגיש ילדה בת 19 עם מעמד של של מר רמון אני אקרא לזה סוטה מין

        הגב לתגובה זו

        • ''מר עופר'' - אתה לא חכםץ

          דן, 15/11/06 15:55

          קצינה בת 20 היא לא ילדה

          הגב לתגובה זו

        • עד איזה גיל אישה נקראת ילדה?...

          ד, 15/11/06 18:22

          20? 30? אולי גם אישה בת 40 היא ילדה?

          הגב לתגובה זו

        • לפי דבריך היא ביקרה בגן הילדים ולא היתה במשרד ממשלתי (ל''ת)

          יופיטר, 15/11/06 22:00

          הגב לתגובה זו

      • ועל אחת כמה וכמה אם היא בת 22 !! (ל''ת)

        דפנה, 15/11/06 15:52

        הגב לתגובה זו

    • יוני לא יפה לדבר שטויות בפומבי

      יופיטר, 15/11/06 21:58

      אם אתה רוצה להשתמש במילים לועזיות , תבדוק קודם את ההגדרה במילון

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לי שאלה אלייך חיים רמון...

    צחי, 15/11/06 14:36

    אם מישהו(בוא נגיד בגילך) היה תוחב את לשונו לפה של הבת שלך(שלצורך העינין היא בגיל של ה)איך הית מגיב?בעצם אל תענה לי.ואתה עוד שר המשפטים.....השם ישמור.....

    הגב לתגובה זו

    • ואם תחיבת הלשון היא בהסכמתה איך...

      ד, 15/11/06 18:25

      היית מגיב? היית מאשר לה להתנשק עם מי שהיא רוצה או אומר לה שאסור לה להתנשק עם אף אחד?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש לי שאלה אלייך חיים רמון...

    צחי, 15/11/06 14:35

    אם מישהו(בוא נגיד בגילך) היה תוחב את לשונו לפה של הבת שלך(שלצורך העינין היא בגיל של ה)איך הית מגיב?בעצם אל תענה לי.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי שאלה אליך צחי מנתניה....

      לא חלק מהעדר, 15/11/06 15:02

      לו הבת שלך היתה מפלרטטת עם גברים הגדולים ממנה יותר בעשרות שנים, איך היית מגיב? בעצם אל תענה.... פשוט תתחיל לחשוב ואל תתלהם..

      הגב לתגובה זו

    • אם הבת שלי הייתה נותנת לו טלפון ובאה להצטלם בחיבוק

      אמא יופיטר, 15/11/06 18:47

      הייתי אומרת לה שלא תתפלא ותלמד לפעם הבאה

      הגב לתגובה זו

    • וכשדוד המלך הזקן ישן עם השונמית הצעירה. זה בסדר? (ל''ת)

      מאיפה באים, 16/11/06 03:56

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוי לנו ממנהיגנו. ראו על מה דנים, ביום שנשפך דם בשדרות מירי הקסאמים (ל''ת)

    pini, 15/11/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שתבינו רמון קל הדעת חלם להיות ראש ממשלה באותה קלות ראש הרס נציגות

    העובדים בישראל, 15/11/06 14:30

    וגם העביר את ההסתדרות לירושלים בעלות של עשרות מיליונים הוא הפך את שרותי הרפואה למתאימים לעשירים בלבד רמון זחוח פלספן שחושב רק על עצמו

    הגב לתגובה זו

    • גם אם כל מה שאתה אומר נכון

      המודאג, 15/11/06 15:33

      ואני מסכים לכל מה שכתבת עדיין צריך להדאיג אותך, אותי וכל אזרח במדינה הצורה שבה גורמים אינטרסנטים ''תופרים'' תלונה לשר משפטים מכהן כדי למנוע ממנו ביצוע של אג'נדה שלא מוצאת חן בעיניהם.
      זה פשוט סיוט מוטרף ואות קיין על כל מערכת המשפט והחוק בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • יש דברים בגו (ל''ת)

        יופיטר, 15/11/06 22:01

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם הליכוד שאיחד את ירושלים ודחף לנו 200000 ערבים? (ל''ת)

      למה על זה אתה, 16/11/06 03:58

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    היה לו ''ראש'' לפלרטט ביום המלחמה?? (ל''ת)

    פוליטיקאי עלוב, 15/11/06 14:26

    הגב לתגובה זו

    • את כנראה אישה.....אחרת הית מבינה

      בב, 15/11/06 16:33

      תמיד בא,..

      אפילו תוך כדי לחימה

      הגב לתגובה זו

    • באותו זמן לא ידעו שזו תהיה מלחמה

      אורן, 15/11/06 16:56

      כשהתכנסו לישיבת ממשלה / קבינט חשבו מן הסתם שזה מבצע מהיר (זבנג וגמרנו) של חיל האויר.
      לא חשבו שזה יסתבך כל כך.
      בדיעבד הרבה יותר קל להיות חכם.

      הגב לתגובה זו

      • אורן גם זבנג וגמרנו זאת מלחמה מכל זוית

        יופיטר, 15/11/06 22:04

        נותן הזבנג עלול גם לחטוף זבנג - ככה זה אפילו באיגרוף

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה עושה שם בת זוגתו??? (ל''ת)

    rachel, 15/11/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החיילת צריכה לעמוד לדין

    יוסי, 15/11/06 14:14

    חיים רמון הוא הקורבן בטלנובלה האומללה הזאת.צריך להעמיד את החיילת לדין על הטרדה ולהתנצל בפני רמון.דיי לצביעות,ברור הרי שיש כאן קונספירציה של בייניש ומירי גולן נגדו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה? למה? אף פעם נשים לא מתחילות אתי ומפלרטטות אתי? למה? (ל''ת)

    אלטמן החרמן, 15/11/06 14:09

    הגב לתגובה זו

    • קודם תהיה שר ואז השר-תוקות מגיעות (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ערן קמין הוא חוקר חמום מוח

    נחקרתי ביאחה, 15/11/06 14:08

    קמין הוא בושה של שוטר ובושה של חוקר משטרה. קמין צועק על נחקרים, משתולל בחדר החקירה ועושה פוזות לחשודים.

    אגב, אני ממש לא התרשמתי ממנו. סתם שוטר עם אגו מנופח שקרא יותר מדיי פרקים בספר ''התשאול'' שכתב ד''ר מאיר גלבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בישראל מיתרחשות נשיקות מסוג זה מידי יום ביומו

    פקק תנועה, 15/11/06 14:05

    האלה היא מדוע ניטפלו לרמון בפרשה מצחיקה זו?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ובאותו זמן בממשלה מחליטים על מלחמה (ל''ת)

    גד, 15/11/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה וחרפה בשום אופן לא היה צריך לנהוג בצורה כזו

    לי, 15/11/06 13:59

    לא משנה עם לשון או בלי לשון רמון כשלעצמו בן אדם מגעיל - לדעתי !
    כנסת מושחתת לכל שר יש תיק , רק הבעיה שהם כ''כ מוגנים ויוצאים מהכל בצורה הכי פשוטה , מדינה אומללה

    הגב לתגובה זו

    • אבל האם התנהגותו מגיעה לכלל התנהגות פלילית (ל''ת)

      אלון, 15/11/06 14:07

      הגב לתגובה זו

      • כל בר דעת יגיד שלא - אם כי התנהגות לא ראויה

        יופיטר, 15/11/06 22:27

        אם כי טבעית עם כל הסתירה

        הגב לתגובה זו

    • לא בושה ולא חרפה !!!

      אזרח, 15/11/06 14:30

      נערה צעירה עוגבת על גבר, שאף הוא לא בדיוק קשיש ולא מכוער. מסתחבקת ומתחבקת איתו, מתרפקת עליו, אומרת לו כי איננה יכולה לעמוד בקסמיו, נותנת לו את מספר הטלפון הפרטי שלה, מציעה לו לצאת איתה לטיול משותף בחו''ל וזוכה (כך !!!) בנשיקה !

      הדבר המביש היחיד (אם בכלל) בכל הסיפור, הוא החינוך שהגברת הצעירה קיבלה בבית הוריה !

      מעבר לכך, הכל זוטות שאינן ראויות ליותר ממילים ספורות בטורי הרכילות !

      הגב לתגובה זו

      • ישר כח אזרח . מילים כדורבנות. (ל''ת)

        לא חלק מהעדר, 15/11/06 15:04

        הגב לתגובה זו

    • לי,לך,לנו להם ולכל היתר

      נחום קלי, 15/11/06 14:30

      לא הייתם שם בחדר בשעת מעשה ,אין לכם מושג מה היה ששם ואינ לכם וידאו לראות את שהתרחש בחדר!מה אתם מביעים דעה בכלל?מי שמכם לתקוף לנבל פה ולהוציא פיסקי דין מהשרוול? יש כאן מקרה עם עדויות סוטרות ולכן זה נדון בבית משפט .הניחו למשפטי השדה שלכם כבר.

      הגב לתגובה זו

      • אם זה מילה שלה מול מילה שלו אולי נזמין את שלמה המלך שישפוט?

        יופיטר, 15/11/06 22:16

        הוא מודה שנישק - החוק הדרקוני הפך את זה למעשה מגונה , ולחילת לא היה מה לחפש אצל השר שלא קשור לתפקידה - שגם זה מוזר כי נאמר שהיא קלת דעת. אי אפשר להתעלם מהנושא והעדויות לא נותנות סטירות הן סותרות

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אוי לעם ישראל שרמון הרקוב היה שר משפטים אין לו בושה (ל''ת)

    קראוס, 15/11/06 13:57

    הגב לתגובה זו

    • למה רקוב (ל''ת)

      אלון, 15/11/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • אין כל פסול !

      אזרח ומשפטן, 15/11/06 14:20

      אין כל פסול ולא בושה בכך ששר המשפטים הוא, במקרה, גם אדם (ולא מדייריו של מצעד הגאווה).

      יש לברכו על הכנות, על היותו אנושי ואמיתי. פוצים וצבועים יש לנו מספיק !!!

      וכן, הוא גם עשוי להיות שר משפטים מצויין !

      הגב לתגובה זו

    • מה שקשה לשכוח זה הקשר בינו לבין דרעי הגנב שישב (ל''ת)

      אריה תפוח, 15/11/06 15:35

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו המצאת לו עוד אשמה - סתם שנאה ריקה (ל''ת)

        יופיטר, 15/11/06 22:29

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    זו תשובה של שר המשפטים ??

    רונן, 15/11/06 13:57

    זו תשובה של שר המשפטים של מדינת ישראל??
    איפה ליבאי? חיים צדוק?? שמואל תמיר??
    לאן התדרדרנו - חיים רמון על שטויות כאלה משלמים במחיר קריירה פוליטית! לך הביתה אתה וכל קדימה המושחתת...

    הגב לתגובה זו

    • אבל האם זוהי התנהגות פלילית? (ל''ת)

      אלון, 15/11/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • איפה ליבאי? עסוק בלהגן על משה קצב ..... (ל''ת)

      ורובינשטיין, 15/11/06 17:03

      הגב לתגובה זו

      • זה לא מעיד על אי כשירותם כשרי משפטים (ל''ת)

        יופיטר, 15/11/06 22:30

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כוחן שפטה אותך (ל''ת)

    נירה, 15/11/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עשו מזבוב פיל

    אפרת, 15/11/06 13:50

    ניפחו את הפרשה מעל ומעבר , כנראה שלא רצו את רמון במשרד המשפטים.
    כנראה אי הבנה בכול הסיפור הזה , אם היה תוקף אותה , או משתמש בכוח הייתי אומרת ישר לבית סוהר אבל לי נראה כאי הבנה אחת גדולה שנופחה מעבר לכול פורפורציה ..

    הגב לתגובה זו

    • הניפוח היה מכוון ולתכלית מוגדרת ! (ל''ת)

      אזרח, 15/11/06 14:21

      הגב לתגובה זו

    • ועוד חושבים שמצילים את המדינה (ל''ת)

      יופיטר, 15/11/06 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ששר משפטים יתחיל עם חיילת ועוד במקום עבודה ממשלתי-פגום (ל''ת)

    לא פשע-מאוד, 15/11/06 13:49

    הגב לתגובה זו

    • אם ככה ההתנהגות של מערכת המשפט

      אלון, 15/11/06 14:12

      הרבה יותר חמורה.רמון צריך (לפי זה) להשפט בקלפיות ולא היה מקום למשטרה והפרקליטות להתערב

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד. המערכת המשפטית נכנסה לטראנס אופנתי (ל''ת)

        חסר שקול דעת, 15/11/06 18:13

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    בכל מקרה כך לא צריך לנהוג שר משפטים או נציג ציבור

    ש.לוין, 15/11/06 13:39

    החרמון הזה מודה ומתוודה במה שהוא עשה ורק על הווידוי הזה הוא צריך לעוף מהכנסת הבייתה .לך לחברה שלך ותנשק אותה עם או בלי לשון זה לא מעניין אף אחד. אבל חיילות ,ילדות צעירות ששר בישראל יתחרמן עלהן רחמנן ליצלן . גועל נפש בושה וחרפה למדינת ישראל ששרים כאלה יש לה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ענינך!! זה צריך להגמר בקלפיות ולא בבית המשפט (ל''ת)

      אלון, 15/11/06 14:17

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה חביבי כאן זה מתחיל ובבארדק בצבא ובממשלה זה נגמר

        זהבה, 15/11/06 15:33

        כשיש שרים כאלה כמו רמון , וכמו איציק מרדכי (לשעבר שר )ונשיא כמו קצב אז כך ניראית המדינה האומללה הזו . זה חמור מאוד מה שאתה אומר והתגובה של אביבית מהשרון . אתם לא מבינים איזה אנשים מנהלים את המדינה וזה חמור שבעתיים. הרמון הזה צריך לעוף הבייתה ומהר.

        הגב לתגובה זו

        • את רצינית?

          אביחי, 15/11/06 16:12

          את משווה אונס לנשיקה?
          נדמה לי שאת חיה במאדים.
          כאן בכדור הארץ נשיקה זה דבר מקובל ויפה. אונס זה דבר מכוער.
          אני מרחם עלייך אם את לא יכולה להבדיל בין השניים.

          הגב לתגובה זו

        • ומה עם קלינטון

          יפעת, 15/11/06 17:49

          הנשיא הכי טוב שהיה לארהב אי פעם גם אותו נסתה איזו מוניקה לוינסקי להפליל הוא הודה באשמה ונשאר נשיא ונשוי

          הגב לתגובה זו

    • הנשיקה שהלכה לעיבוד-במשטרה

      אביבית, 15/11/06 14:22

      ובבית המשפט- תגידו?! אין למשטרה
      ולממשלה הזו במה להתעסק?!
      נגמרו הצרות של המדינה הזו זו שחיה
      במיתת-נשיקה?! ראבק!!@ לכו כבר
      לקיבינימט!!! כמה כסף הון וזמן של
      השלטון-עולה לנו הנשיקה האומללה הזו?! טפלו כבר בנושאים החברתיים
      הכי בוערים!!! בסקדים בשדרות-בקשישים האומללים ועוד...
      אם הבחורה התחרמנה על השר-הוא בן אנוש!!! לא צריך להתעסק בזה יותר!!

      הגב לתגובה זו