• 91.

    אוייי, אני נזכר איך הפגינו על האוטובוסים-בתי קפה-קניונים-פרייבטים

    שקרו בכוונה, 14/11/06 18:18

    היו זמנים...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    להעיף אותם... חולרות אתם גרים אצלנו בארץ שלנו... תתנהגו לא כמו חיות (ל''ת)

    טלי, 14/11/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מתחילים להתפכח מאשליית ה''דו קיום'' כנראה שדרושה נכבה נוספת

    amir, 14/11/06 13:36

    כנראה שליברמן צודק

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יהודים יקרים,לצערי הטריד אין היום זה לבעוט ולדבר בגנותה של ישראל ו

    אפרת, 14/11/06 13:24

    ראה תיקי דיין
    ראה עמוס עוז
    ראה גלאון זהבה
    והרשימה ארוכה
    המשותף לכל אלה שהם מגדפים את מדינת ישראל על מנת לזכות בעולם ביוקרה ובפרסים שונים .ככל שתשנא את ישראל ותדבר רעות עליה
    תקבל פרסים בחול , במה
    הגיע הזמן לשים לזה סוף להקיא את הידועי ציבור האלו אחת לתמיד
    לשרוף את הספרים שלהם
    לא לבוא להצגות שלהם
    לא לשמוע אותם ולהחרים את כל מי ששונא את ישראל
    ישראל נלחמת על קיומה , רק החזק שולט פה זה הציבור הערבי אומר
    ואתם לא מבינים

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שיעזבו את ישראל!

    זו מדינה יהודית, 14/11/06 10:44

    הערבים ששונאים אותנו אינם יכולים להיות תושבי המדינה שנהנים מזכויות אך לא מחובות. אין להם מה לעשות במדינתנו היהודית. שרק יבחרו מבין 22 המדינות הערביות האחרות ויילכו לשם. כאן מדינת היהודים. מי שאינו מוכן לקבל זאת מוזמן לעזוב אותנו לנפשנו. מי שמקבל זאת יכול להשאר, אך להיות נאמן למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא ידעתי שיש סטודנטים יהודים באונברסיטת (ל''ת)

    ביר זית, 14/11/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אין לכם מה לחפש במדינה הציונית !

    יאיר, 14/11/06 09:49

    הערבים מרימים ראש ומשתוללים באוניברסיטאות. שיעזבו אותנו לנפשנו ויחפשו להם איזה דיקטטור ערבי שיטפל בהם

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הפגנה זו היתה צריכה להיות

    פקק תנועה, 14/11/06 08:35

    תחת פיקוח מישטרתי.וגם לא לאשר הפגנה זו.מדוע שותקים כל קורבנות ישראל מאז ועד היום?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ורטמן מגלומן

    גידי שפר, 14/11/06 00:30

    אני לא מבין יש לורטמן המגלומן להשתולל בהפגנה הזו.
    שיילך להאכיל את החתולה שלו....
    חשבתי שהוא עסוק ואין לו זמן....

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ליהודים: הפסיקו להתבסס על נימוקים היסטוריים להוכחת צידקת דרכנו

    אפרים, 13/11/06 23:55

    נטשנו את מולדתנו באופן כמעט מוחלט במשך למעלה מאלף שנה. חזרנו לארצנו - לא מאהבת מולדת, אלא בגלל שכבר לא היה לנו לאן ללכת.
    גרשו אותנו וטבחו בנו ברוב ארצות אירופה, ותמיד חיפשנו את סיר הבשר במקום אחר. גרשו אותנו מספרד, אך עברנו לארצות האימפריה העותומנית ולא לארץ ישראל (שבהמשך גם כן היתה שייכת לאימפריה העותומנית).

    צידקת דרכנו מתחילה מהיום שהערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה.

    הגב לתגובה זו

    • לא חזרנו בגלל אהבת המולדת? ומה עם אלפי שירים שנכתבו על ירושלים

      שמואל, 14/11/06 08:08

      ועל שיבת ציון?
      כשמתפללים בבית כנסת מה נהוג לאמר? בשנה הבאה בירושלים הבנויה!
      אף פעם לא איבדנו את זכותנו על הארץ הזאת ואף פעם א''י הייתה נקייה מיהודים!
      תמיד היו בו קבוצת יהודים שחיו פה.
      כל הזמן שהיהודים היו בגלות הם התחנכו על השיבה לא''י!
      אף פעם לא שכחנו שגורשנו! ותמיד קיווינו לחזור ולהקים מדינה בא''י!.

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת מאמין שהיהודים הגיעו מאהבת הארץ?

        אפרים, 14/11/06 16:04

        אתה באמת מאמין שהיהודים אהבו את ארץ ישראל במאה ה- 20 יותר ממה שהם אהבו אותה במאה ה- 16?
        האם אתה יכול להסביר לי למה מגורשי ספרד עברו לארצות האימפריה העותומנית (טורקיה, יוון, בולגריה, יוגוסלביה וכו'), ולא לארץ אחרת באימפריה העותומנית (ארץ שהם כל כך אהבו - ארץ ישראל)?

        אתה באמת מאמין שגרשו את היהודים מהארץ? אתה באמת מאמין לבְּלוֹפִים שלימדו אותך ואותי בבית הספר? אולי תספר לי מתי ובאיזה שנים גרשו את היהודים מהארץ?

        חבל שאני לא יכול להוכיח לך באמצעות סקר, שאם תבטיח ליהודים ביטחון כלכלי + דרכון (אמריקאי, קנדי, אוסטרלי, ניו זילנדי, או ארופאי) - אז כ- 80% מהיהודים עוזבים את ארצם האהובה וממשיכים לשיר שירי ארץ ישראל בלוס אנג'לס, טורונטו, סידני, אוקלנד, או לונדון.

        הגב לתגובה זו

        • כן. (ל''ת)

          שמואל, 14/11/06 16:23

          הגב לתגובה זו

    • אבל גם פה הפלשתינים טובחים בנו, אז אתה מייעץ שנברח שוב? (ל''ת)

      פנחס, 14/11/06 08:09

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כנסו !

    אלדי- סטודנט בת, 13/11/06 23:39

    אם הפגנה כזו הייתה מתרחשת באוני' תל-אביב אני מבטיח לכם שהיא לא הייתה מחזיקה יותר מעשר דקות.
    לא יתכן שסטודנטים יפגינו נגד המדינה באוניברסיטה שמקבלת תקציב מהמדינה .
    צריך להשעות אותם מהלימודים לאלתר.
    אוני' חיפה מוכיחה שוב ושוב שהיא חסרת עמוד שידרה ולכן המוחות הטובים באמת נמנעים מלהגיע אליה.
    הסטודנטים עצמם באוני' זו מראים אף הם אוזלת יד. תתעוררו! לא מספיק לעשות הפגנת נגד. תעשו קצת יותר.

    ודבר אחרון- שמתם לב כשבכל פעם שהערבים מדברים על אל-אקצה הם מראים תמונה של כיפת הזהב?
    אל-אקצה נמצא כ-100 מ' משם והוא כיפת הכסף!!!
    כמה מטומטמים ושטופי מוח יכולים להיות הערבים?
    וכמה חדלי אישים יכולים להיות היהודים?

    די! צריך להתחיל לפעול!

    הגב לתגובה זו

    • מי דיבר על אלאקצא?

      טמבל, 14/11/06 10:44

      מי בכתבה דיבר על אלאקצא? ואיך בדיוק כל הפגנה של ערבים, לא משנה על איזה נושא, הופכת בעיני גזענים ל''הפגנה נגד המדינה''?

      זו הפגנה נגד רצח ילדים בבית חנון. אתה בעד רצח ילדים בבית חנון?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        אלדי, 14/11/06 16:48

        ראשית תבדיל בין רצח להרג.
        אני לא בעד הרג ילדים בבית-חנון כמובן.
        מדוע המפגינים הערבים אינם מפגינים נגד פעולותיהם של משגרי הקסאמים?

        מסגד אלאקצה היה קוריוז. תקרא שוב את ההודעה.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    די לצבעיות!!!!

    herkules, 13/11/06 23:24

    מאוד מפתיע שערבי ישראל מפגינים כנגד מדינה שהם חיים בה ולא כנגד אויביה. אנו רק לפני כי 3 חודשים ספגננו פה קטיושות , מלחמה היתה ממש פה אך אף חבר תא חד''ש או בל''ד באוניברסיטה לא פגין כנגד החיזבלה וירי המכוון שלה על עבר אזרחי ישראל - כל אזרחי, ישראל גם יהודים וגם ערבים וגם אלה שלא אזכרתי. קטיושה לא מפרידה בין דת או גזע , היא פוגעת גם וגם אך ערבי ישראל לא מחו נגד חיזבלה , מעניין למה ??? 20 אזרחים ערבים נהרגו אז הם עושים הפגנה ובזמן שכל הצפון ישב במקלטים וספג אבדות קשות (אני מתהר לאצמי שגם חברה מחד''ש ובל''ד בנהם) אז ערבי ישראל לא אף פעם גינו את הנעשה ע''י חיזבלה אלא ההפך הם ככל הנראה תמכו בה.
    מפגיננים רוצים להנות מדמוקרטיה - הם דורשים זאת אך שכחו שאף מדינה מוסלמית לא יודעת מזה(אף שמציגה שיש דבר כזה- דמוקרטיה) !!!
    אז חברי תאים בל''ד וחד''ש תפסיקו להציג את אצמכם כי מזקנים ותשתלבו בחברה (שירות צבאי למשל) אף אחד לא מונע ממכם זאת , ואל תיהיו פרזיטים שרוצים רק לקבל ולא רוצים לתת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אוניב' חיפה הקמפוס הצפוני של ביר-זית

    מזרחן, 13/11/06 20:48

    הסטודנטים היהודים צריכים להגיד תודה שקיבלו אותם בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אם אחרי הפיגועים בחיפה הם היו מפגינים באותה צורה

      יופיטר, 13/11/06 21:29

      הייתי מפגינה איתם למרות שזה לא פרללי. אבל נהרגו אזרחים ערבים וגם נגעו עסקיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לכל ערביי האוניברסיטה- כנסו...

    סטודנטית, 13/11/06 20:45

    אני ממש לא מופתעת מהיחס של האוניברסיטה אליכם, וגם לא מהיחס של כל החברה היהודית בישראל. אתם תמיד תהיו אזרחים סוג ב', כי זה מה שאתם בוחרים להיות. אתם בוכים על קיפוח, אפליה,ואף שנאה כלפי ערביי ישראל, אך מעולם לא ראיתי אותכם מוחים על כך באוניברסיטה, אתם אינכם עומדים על זכויותיכם. במקום זאת אתם בוחרים להלחם על הזכויות של אלה אותם אתם מכנים כאחים שלכם, שכרגע הם האויב של מדינתו, וחלקם אף נוקטים בכל האמצעים כדי לפגוע באזרחים חפים מפשע בכוונת תחילה. אז זאת הדייסה שאתם מבשלים לעצמכם, ואתה תוכלו בסוף היום. בדרך הזו תמיד תהיו אזרחים סוג ב במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ערבי, יהודי - אזרח מדינת ישראל

      herkules, 13/11/06 23:33

      מזה משנה מי אתה אך בזמן שאתה אזרח של מדינה מסויימת תיהיה נעמן לה או שלך לך בדרכך במקום אחר.
      מכירים את המשפט ''דינא דא מלכותא דינא''?
      בישראל תיהי נימן לישראלואם חברה מחד''ש או בל''ד לא מעוניינים אז מקום שלהם לא בארצינו.
      כואב אולי אכזרי אך אמת .
      מי שלא מסכים כרטיסים אפשר להשיג בשדי תעופה .

      הגב לתגובה זו

    • מעולם לא נאבקים?

      סטודנט, 14/11/06 10:47

      את כנראה עיוורת מרצון אם מעולם לא ראית את הסטודנטים הערבים באוניברסיטה נאבקים על זכויותיהם...

      בימים אלו מחתימים עצומה נגד העלאת גיל הקבלה לחוג לעבודה סוציאלית (שבאה לפגוע בעיקר נגד ערבים) ובשנה האחרונה גם הוגשה עתירה נגד הקריטריונים המפלים ערבים בקבלה למעונות.

      אבל העיקר לומר שהערבים ''בחרו להיות אזרחים סוג ב'''...

      נעשה עסקה: עכשיו כשגילית שהסטודנטים הערבים דווקא *כן* נאבקים על זכויותיהם, ודווקא מתעקשים *שלא* להיות אזרחים סוג ב' - אז תצטרפי למאבקים שלהם ותתמכי... הוגן, לא?

      הגב לתגובה זו

      • מאבקים בלתי ניראים?

        סטודנטית לעו''ס, 14/11/06 13:21

        סליחה, עצומה? אני לומדת עו''ס ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה. כנראה שאת המאבקים שלכם על זכויותיכם אתם עושים בשקט. מתי שאתם רוצים אתם יודעים גם לצעוק, רק תשים לב מתי ועל מה זה קורה. אולי אתם באמת צריכים להתבגר לפני שתבואו ללמוד עו''ס. עובדה שבכל השיעורים ובמיוחד באלו שבהם יש רוב יהודי אתם לא מצייצים. יושבים בשקט גם כשמדברים על סוגיות שקשורות לערביי ישראל. כאילו אתם מתביישים בזה שאתם ערבים או שסתם אין לכם עניין לדבר איתנו. אזאני מאוד מצטערת, אבל אני וכל מי שאני מכירה לא נתקל במאבק למען זכויותיכם והשתייכותכם למדינה. ואני דווקא עוקבת, ומתעניינת. לצערי אני ילא יודעת ערבית. וגם זה בושה שמי שהולך להיות איש ציבור במדינה לא מחוייב ללמוד ערבית. אך גם במאבק זה עדיין לא נתקלתי.

        הגב לתגובה זו

    • הם ועוד איך נאבקים

      איתי, 14/11/06 16:32

      נאבקים נגד קיומה של מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מזה עשרות שנים שערביי מדינת ישראל

    צברי אחד מהעם, 13/11/06 20:33

    אומרים לנו בקול רם שהם,
    חלק בילתי נפרד מהעם הפלסטיני!!

    אז אנשים,
    הגיע הזמן להקשיב להם ובמיוחד להבין את פשר דברייהם!!!
    למען כל הטוב ובמיוחד למען הביטוח הלאומי הישראלי.........הם מוכנים להחשב כישראלים..............
    שלא,
    יש להבין אותם,
    חלק--בילתי--ניפרד--מהעם--הפלסטיני!!!
    והם מראים ומוכיחים לנו את דיבריהם כל יום ביומו,
    בדיוק מה שעושים הסטודנטים באוניברסיטאות של מדינת ישראל,
    בדיוק מב שעושים ומראים לנו *ניבחריהם* בכנסת הישראלית..........
    ואפשר כמובן להמשיך את הרשימה....עוד ועוד............

    אז אנא ממכם אנשים,
    נא להבין את ליבם,
    הם נאמנים לאומה שלהם!!!
    נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    Hebrew Un. Jer.*Arab Un. Haifa

    יהודי, 13/11/06 20:21

    לפני 80 שנה נוסדה אוניברסיטה בירושלים. לפני 50 שנה נוסדה אוניברסיטה בחיפה , שמניפים בה דגל אש''ף =דגל חיזבאללה=דגל אשף=דגל המפלגה הנאצית.
    לרקטור יוסי בן ארצי: תתפטר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רצח הוא רצח!

    אמיר, 13/11/06 19:42

    ערבים לא ערבים, מדובר פה על יד קלה על ההדק. ולכל המתנגדים להפגנה הזו-יהרגו לכם בטעות את בני המשפחה מהקטן עד לגדול ונראה איך תגיבו. מדינת ישראל ממשיכה במעשה הפשע שלה, מדיניות הכיבוש שלנו,
    בושה להיות שייך לעם הזה, בושה!
    אמיר כהן.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. הרג של האוייב במלחמה אינו רצח!.יש לנו כאן מלחמה אשכרה ! (ל''ת)

      רן, 13/11/06 20:19

      הגב לתגובה זו

      • 7 ילדים שמתו בבית חנון הם האויב שלך? (ל''ת)

        מהא, 14/11/06 10:48

        הגב לתגובה זו

    • אמיר כהן קודם כל אף אחד לא מכריח אותך כנסו!!!

      יופיטר, 13/11/06 21:25

      להיות שייך לעם הזה ראה ועננו וכך תעשה, נראה איך הגויים יאהבו אותך כהן. דבר שני בקיבוץ מצר להזכירך נכנס מחבל והרג אמא ושני ילדים , גם משפחת הרן בנהריה כמובן עוד ועוד משפחות אז בבקשה תזכור אותם . ואם אתה עדין מתפלא שאנחנו כבר לא בוטחים ומעדיפים לנלחם על חיינו, אז אתה פשוט אטום.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בואו לירושלים (ל''ת)

    סטודנט, 13/11/06 19:16

    הגב לתגובה זו

    • בואו לאונ' העברית

      סטודנט, 14/11/06 00:31

      ותראו עד כמה היא כבר לא כל כך עברית. יש רגעים, בהם נדמה לך שנקלעת לביר זית. הערבים כוחניים כאלה פה, לא מאלה שבאו להשתלב, אלא כאלה, שבאו להוציא לך את החשק. דבר אחד ברור: הם רוצים להיות פה במקומנו, לא איתנו.

      הגב לתגובה זו

      • כל כך עצוב וכל כך נכון... (ל''ת)

        שמרית, 14/11/06 16:30

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    קראו תגובה מעניינת

    Avi Ecuador, 13/11/06 19:06

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/504/619.html

    42. זה כל הסיפור
    jak, 17/04/05 01:47
    בקום המדינה הציונים שדחפו להקמת המדינה מאוד לא רצו מדינה דתית הם רצו מדינה ארופאית (כמו גרמניה ואוסטריה הנאורות) ''מתקדמת'' שלא מאמינה בדת אלא במדע ובמשפט בינלאומי וכל החארטות האלה(בתכלס הם רצו להתבולל בשקט והיו מסוכסכים עם עצמם)
    אבל מה ? הם היו צריכים כוח והעם היהודי היה ברובו מסורתי ודתי
    אז הם עוררו בעם ישראל רצון לחזור לא''י כמו שכתוב בתורה ובנביאים -עם ישראל כמובן נענה ברצון
    לאט לאט ה''ארופאים'' ראו שהמדינה ממש נגנבת להם מהידיים ושהדתיים (איכס) ובני עדות המזרח (אלה עם הח וה ע) וסתם יהודים טובים צוברים כוח ולכן אחרי 67 שהייתה התעוררות שלא היתה כדוגמתה בעם, בארץ ובתפוצות והרבה יהודים (לא עלינו )חזרו בתשובה הם התחילו להסית נגד ההתנחלויות -כמובן בהתחלה הם היו בעד אבל שהם קלטו שמי שבונה את עצמו בהתנחלויות זה הדתיים הם התחילו לפנטז על להרוס

    זה כל הסיפור אחרת אני ממש לא יכול להבין איך מישהו הגיוני יכול לקחת את ההימור של שלום עם שכנינו ומוכן למלחמת אחים רק כדי שאולי יהיה סיכוי קטן לשלום ועוד אחרי אוסלו?

    חוץ מזה יש להשים לב שכל האיזורים שתחת מחלוקת (מעבר לקו)הם האזורים שקדושים ביותר ליהודים (הר הבית, קבר יוסף בשכם,מערת המכפלה וכו') לא רצו אותם כדי שלא תהיה התעוררות דתית
    מה שהשאירו לנו זה את תל אביב הקדושה

    תפקחו את העיניים התקשורת שולטת בכם

    הגב לתגובה זו

    • האזרחים בגרמניה דתיים יותר מהישראלים.ובדרום הם קטולים אדוקים מאד.

      רן, 13/11/06 20:23

      כך גם באוסטריה.
      כל ארצות העולם דתיות הרבה יותר מישראל.
      העם שקיבל לפי כל האמונות את התורה בסיני הוא המתנגד הגדול ביותר לתורה ולדת.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    יאנה קנופובה היא סוכנת זרה.

    נמרוד, 13/11/06 18:56

    כדאי לבדוק מי המפעילים שלה.
    במסמכי מרקוס וולף , אולי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבל רק שהמקום בו בחרה האוני' לאשר את ההפגנה הוא חניית הנכים... (ל''ת)

    אבי, 13/11/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לשחרר את ישראל מהכיבוש הערבי (ל''ת)

    אילן, 13/11/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לאומיות פלסטינית בפלסטין- ישראל היא מדינת היהודים

    dil, 13/11/06 17:57

    בני הלאום הפלסטיני, ובהם היושבים בישראל, יהיו אזרחים גאים בפלסטין וישאו שם בגאון את דיגלם.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ליברמן צודק ויהיה רה''מ במדינה הזאת (ל''ת)

    ''דא'' לליברמן, 13/11/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הימנים עוד ימרמרו לנו את החיים

    סתם מישהו, 13/11/06 17:48

    אסרו מצעד הגאווה אוסרים הפגנות של שלום אתם תרו עוד שנה מה יקרה במדינה....לא יתנו לנו לנשום

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    300 פסיכים מוציאים אוויר לריק (ל''ת)

    AA, 13/11/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לכל מי שאומר ''רק ליברמן''

    יאיר,, 13/11/06 17:34

    לא שמתם לב איך הוא ויתר על כל הדרישות שלו לפני שנכנס לממשלה?
    אתם עדיין מתלהבים מרודף הכסאות הזה?
    הוא לא עשה כלום כשר תחבורה, והוא בטח לא יעשה כלום כ''שר לאיום אסטרטגי''.
    אז הוא מדבר יפה, אז מה.
    גם אני יודע לדבר יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איתמר-כל הכבוד על היותכם אי שפיות של אחוה יהודית ערבית

    מור, 13/11/06 17:29

    חומה יחידה נוכח הטרור האנטי דמוקרטי של הנהלת האוניברסיטה ומול הפשיסטים.
    חיזקו ואימצו, חברי חד''ש בחיפה!

    הגב לתגובה זו

    • מור יקירתי

      יא סדאם יא חביב, 13/11/06 19:50

      את אוהבת כשיורקים עלייך? מעניין אם היית אומרת את אותן שטויות ועומדת לצד האיסלאמו-פשיסטים גם נוכח הקריאות ''ברוח בדם נפדיכ יא פלסטין'' ו''ח'אייבר ח'אייבר יא יאהוד ג'ייש מוחמד סיעווד''?

      טוב, בעצם כבר נוכחתי למקרים יותר קשים של שמאלנות, אין סיבה לדמיין שאצלך יהיה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון: יה סאדם יה חביב אודרוב אודרוב תל אביב!

        יופיטר, 13/11/06 21:27

        מור לא רוצה לזכור

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך לחזק את הימין !

    רונן, 13/11/06 17:25

    לא יאמן כמה המדינה הזאת יכולה להיות סובלנית כלפי האוייבים שלה , אפילו מבית ...
    לפחות אם היהודים לא מגיבים כמו שצריך , אז צריך להשפיע בדרך שניתן לנו , וזה הקלפי !
    לכן כל מי שעניים לו , יצביע ימין , כל קול לשמאל , זה נגד המדינה ועם ישראל ! כן גם מפלגת העבודה משרתת את האויבים ....

    הגב לתגובה זו

    • הימין לא מחכה לקלפי הוא תומך באלימות...

      מור, 13/11/06 17:31

      ר' מה עשו חבריך לרבין, לאמיל גרינצוייג, ואפילו מה ניסו לעשות למפגינים התמימים ומבקשי הרשיונות באוניברסיטת חיפה.

      הגב לתגובה זו

      • בכיין, מה עשית בשביל מדינה? (ל''ת)

        יוץ, 13/11/06 19:46

        הגב לתגובה זו

      • תראי מה עשו - ישראל באר, ד''ר קלינברג אודי אדיב ועננו

        יופיטר, 13/11/06 21:56

        מה את יודעת מי נהרג בגללם? ולא היה עולה על דעתי להאשים אותך בכך - אפילו שאת מצביעה לשמאל.

        הגב לתגובה זו

        • שלא לדבר על פונדק וביילין (ל''ת)

          קורבן אוסלו, 13/11/06 22:27

          הגב לתגובה זו

    • מפלגת העבודה מתבססת על מצביעיה הערבים

      מיXתפוזים, 13/11/06 17:33

      היום מי שרוצה להצביע למפלגה ציונית, אין לו ברירה אלא להצביע למפלגות הימניות, ולכל היותר, למפלגת קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • המצבעים הערביים ומפלגת העבודה

        מוסה, 13/11/06 17:51

        לידיעתך ההשקפות החברתיות שלי הם שמאל שמאלה אך השקפותי לגבי מדיניות השלום הם כמו של מפלגת העבודה ובמידה ויש צורך להגיב ביד חזקה כלפי הערבים עמיר פרץ מבצע זאת כהלכה

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולי כהנה לא היה ''פוליטיקלי קורקט'' אבל הוא צדק ועוד איך

    מיXתפוזים, 13/11/06 17:14

    כנ''ל לגבי ליברמן בשעתנו, ונתניהו בשעתו, וגם גנדי הי''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לטובת מי היו נציגי מרץ?אל תענו .... (ל''ת)

    חיים, 13/11/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ראיתם פעם ערבים מפגינים בעד משהו טוב? (ל''ת)

    שאלה, 13/11/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ליברמן, צדק, צודק ושוב צודק. (ל''ת)

    :-), 13/11/06 17:02

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לכולם לבחור בליברמן.....

      טייס סופה., 13/11/06 17:14

      ...מה שרואים מלמעלה ,נראה אפילו יותר גרוע ממה שרואים מכאן.

      הגב לתגובה זו

      • איזה יתרון יש לך הוד טייסותך? יש גם טייסים שמאלנים! (ל''ת)

        ואפילו סרבנים!, 13/11/06 19:49

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    יחד, יהודים וערבים - ננצח את הכיבוש ואת הפאשיסטים מהימין (ל''ת)

    סטודנט, 13/11/06 16:56

    הגב לתגובה זו

    • יהודים ינצחו את ה''יחד'' האנטי-ציוני ואנטי-יהודי (ל''ת)

      נצח ישראל, 13/11/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שתי מדינות לשני עמים שונים

    אוניברסיטה זה, 13/11/06 16:56

    לכן יתכבדו להם המוסלמים וילכו ללמוד באוניברסיטת א' נאג'אח
    או אל אזהאר או כל אוניברסיטה מוסלמית שבה הם חפצים.

    אבל ללמוד על חשבוני ולתמוך באוייבי תוך כדי כך ???

    הרי אני מסבסד את הלימודים שלהם מכספי המיסים שלי אז הם עוד מפגינים בעד רוצחי אחי ???

    עד מתי ישראל תתדרדר במורד האיסלאם עד מתי ???

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדינה יהודית

    ציוני, 13/11/06 16:55

    מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי.
    למי שההגדרה מפריעה יכול לחיות בעשרים ואחד מדינות ערב.
    ומדוע עדיפות לחיילים בקבלה לאוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לפני שהמלהמים נובחים, שיביעו צער על ההרג בבית חנון. על כך הפגינו (ל''ת)

    סטודנט, 13/11/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • זו היתה רק דוגמה למה שיקרה עם לא יפסק הטרור

      רועי, 13/11/06 17:04

      אם לא יפסיקו, צה''ל יגיב בתגובה חריפה יותר.

      למה לא הפגינו נגד הקאסם עד היום ?

      למה הם מפגינים עם דגל אש''ף (הארגון לשחרור פלשתין)

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אנו לא היגרנו לכאן .... הבנתם את זה.. כנסו

    ערבי תמים, 13/11/06 16:49

    לישרלים-היהודים: אתם לא הייתם מוחים על רצח 22 ילדים ונשים ??

    האם עד כדי כך התכהו חושיכם המוסריים ? שאתם יכולים לחיות ולבלות ולהתחס בביטול לרצח יום יומי של פלסטינים ?

    סתם נתון שהוא חומר למחשבה:
    מאז 1948 נהרגו 19 אלף ישראלים
    מאז 1948 נהרגו 151 אלף פלסטינים

    סתם ערבושים ....? נכון

    בשבילכם אנחנו ערבושים.. אבל אנו מלח הארץ ולא היגרנו משום מקום לכאן.

    התגובה מיעדת לימניים שביניכם

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איך היגרתם לכאן, לפני כ-150 שנה

      בובה מיסס, 13/11/06 17:00

      ואילו אנו כבר 4000 שנה שומרים על נציגות כאן, ואלמלא הוגלו רבים מבינינו, לא היה צורך לחזור לכאן.

      הגב לתגובה זו

    • עוד שקר של המוסלמים

      Avi Ecuador, 13/11/06 17:02

      מעולם לא היתה נקבה של יהודים במוסלמים ומעולם לא היתה מדינה פלסטינית בישראל, כשהיהודים הגיעו היתה ישראל מדינת טרשים וביצות.
      אפילו בידי הירדנים והמצרים לא היתה לערביי ארץ ישראל מדינה שקראו לה פלסטין ולא היתה להם שום ממשלה, רוכבי גמלים ומגדלי עיזים שהיו שיכים לירדן, מצריים ונטושים לעולמם.
      אף אחד לא שם ז' עליהם ולא בנה להם מדינה, אחיהם יחד עם השמאל ההוזה שלנו המציאו אותם כל אחד מהסיבות שלו; הערבים בכדי לשים פצצת זמן מתקתקת לישראל ולחסל אותה והשמאל מהפחד שלו מרוב מוסלמי רוצה לבנות להם מדינה עם מה ששלנו ואין לנו מה לתת.
      השיטה להסברה היתה צריכה להיות טרנספר לערבים ופיצויים ליהודים בגלל שנזרקו ממנינות ערב, נרצחו וכופחו.
      המוסלמים יש להם הרבה מדינות ויכלו להשאיר פיסת ארץ קטנה לשמורת טבע ליהודים מערבית לירדן, גם האירופאים תומנים ידם ברשע ומצדיקים רשעים בעוד שגם הם יכלו לתרום ולפצות ואולי גם לקחת את הפלסטינים אליהם במקום היהודים שרצחו באדמותיהם.
      היה ליהודים מחליפים בעלי ''איכות'', היו מפוצצים להם את המדינות.
      חחח.

      הגב לתגובה זו

    • אתה ושכמותך כולכם הגעתם לכאן בעקבות היהודים

      ש.צ, 13/11/06 17:09

      העובדות לא מבלבלות את הערבי המצוי.
      בזמן השלטון התורכי -עותמני (מוסלמים ששלטו..) גביית המיסים שלהם מהאיזור היתה אפס.
      היחידם מהם הם גבו מיסים היו קהילה קטנה של יהודים בצפת,טבריה וירושלים.
      (אתה מוזמן לבדוק את רישומי גביית המיסים במוזיאון העותמאני - באיסטנבול..)

      לאחר העליה הראשונה של היהודים התחילו להגיע מהגרים מוסלמים (ראה טיבי ומשפחתו מהיכן הגיע שלא לדבר על באשרה ..)שחיפשו עבודה אצל היהוד..(גם את זה אתה יכול לבדוק אצל התורכים)

      עוד עובדה שלא מבלבת ערבי מצוי
      בקוראן המוסלמי לא מוזכרת ירושלים אפילו פעם אחת לעומת התנ''ך היהודי בו מופיעה ירושלים 777 פעם..

      דבר שעוד למדנו על הערבי המצוי
      (משפחה ש''התנחלה'' פה לפני 350 שנה) זה שרצח הוא מעשה הטבעי ביותר לערבי אם בעירק שם מחסלים סונים את שיעים ולהפך אם בסוריה או באירן או בחברון בשנת 1929 או בכל מקום בו הערבי המוסלמי נמצא.



      הגב לתגובה זו

    • ל 54

      יגאל, 13/11/06 17:20

      לך תלמד היסטוריה ,הארץ הזאת אלוהים נתן לנו לעולמים גרנו וחיינו כאן 2000 שנה כשאתה ומחמד שלך עוד לא נבראו.
      כל אדם לא יהודי הגר והיושב על האדמה הזאת הוא כובש מיסודו.
      אתם הכופרים גם לנביא מחמד שלכם לא מאמינים, תפתח את הקוראן שלך ותבדוק מה אמר הנביא שלך , הוא אומר אותו הדבר שהארץ הזאת אלוהין נתן אותה לבני ישראל לעולמים.
      אתם הכובשים ולבסוף תעופו מכאן.

      הגב לתגובה זו

    • לא הגרתם לכאן? מה אתה אומר?

      שמעון שדה, 13/11/06 17:34

      רובם של תושביה הערבים של ישראל הם מהגרים בלתי חוקיים בחסות הבריטים והתורכים.
      הכיבוש הערב הרס את הארץ הזו במשך מאות שנים.
      מאות שנים טבחתם ביהודי הארץ שלא וויתרו והמשיכו לגור כאן ולהגיע לכאן על אפכם וחמתכם.
      כשהפכנו לרב התחלתם להתבכיין.
      תגיד תודה שלא החזרנו לכם על כל מעשי הטבח שעשיתם כאן.

      הגב לתגובה זו

    • משהו חילק אצלנו סוכריות ... זה ההבדל!! (ל''ת)

      מזרחן, 13/11/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • עוד שקר

      ניר, 13/11/06 17:39

      נוח לכם להאמין במנטרה: מאיפה בא סבא שלך? וסבא של סבא שלך? וחיוך על השפתיים? ואח''כ למה באתם לכאן. אתם אלופי העולם בשטיפת מוח. אבל יש כאלו שיודעים את האמת. אולי אתה לא רוצה לשמוע. אבל כדאי שתקרא קצת הסטוריה. את מרק טווין ארנסט פרנקנשטיין ועוד רבים או סתם תקרא אנציקלופדיה בריטניקה מ-1911 ותבין אילו גלי הגירה ערביים היו לישראל ב-200 השנה האחרונות.. אם אתה לא מאמין לך תשאל בגיסר אזרקה מאיפה הגיעו או סתם אצל עוד הרבה אחרים. יש כאלו שעדיין זוכרים. אבל מה.. אתם רוצים עוד שתי מדינות אה בנוסף ל-24 שיש לכם ועוד מדברים על סובלנות ואימפריאליזם וצדק. צדק.....

      הגב לתגובה זו

    • בטח שהיגרתם, היגרתם באבואבווה

      אל מוהג'ר, 13/11/06 19:43

      90% מהאוכלוסיה ה'פלסטינית' מתבססת על מהגרים מסוף המאה ה-19 ואילך. מהגרים חוראנים (אל חוראני, ומשם גם הביטוי עבודה חוראנית) שיובאו ע''י הבריטים, מהגרים מיצרים (דרוויש, אל מסרי) שיובאו במחצית השניה של המאה ה19, מהגרים מהבלקן (בושנאק וכו'), מהקווקז (שישאן, וגם הצ'רכסים משם, קציני צבא שהתורכים יישבו פה כתודה על תרומתם לאימפריה העות'מאנית), מהגרים סורים (אל אסד, דבאח ועוד), מהגרים מצפון אפריקה, חמולת אל חוסייני שממנה הנצר הידוע לשמצה, המופתי הנאצי של י-ם חאג' אמין אל חוסייני באה מאלג'יר לאחר מאבק עם השלטון שנכשל, שבטים שלמים באו מסודאן ומחבש, בדווים מתימן (א-צנעא), מהגרים תורכים רבים גם כן, אל תזבל בשכל על ''ערבים אסלים בני הארץ והאדמה'', זה אולי עובד על כל מיני אירופאים ווזווזים ושמאלנים מרמת אביב ג'.

      הגב לתגובה זו

    • ערבי תמים נכנסתי - עכשיו אני אכנס בך

      יופיטר, 13/11/06 22:20

      מדוע אתם לא מגינים נגד מתאבדים? אתם שולחים אנשים למות ואחר כך בוכים שאתם יתומים או שכולים, משהו בחשיבה שלכם בעיתי - תסתכל מה קורה בעזה בינם לבין עצמם, איך הם נראים - היה להם המון כסף במקום להתפתח ולעשות משהו למען עצמם הלכו עם ראש בקיר - כך הם נראים ,תשמח שאתה בישראל אתה חי נהדר לעומתם. וגם יכול לפתוח את הפה כרצונך - מה עוד?

      הגב לתגובה זו

    • ערבי תמים גם אני ואמא שלי נולדנו כאן - קודם כל

      יופיטר, 13/11/06 22:37

      וחוץ מזה תסתכל איך חיים אחיך בעזה ובגדה האם היית מחליף איתם? האם במדינות ערב כל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה על ישראל? אני מתכונת שאולי הישראלים עושים גם דברים טובים והמדינה שלהם מאפשרת חופש דיבור ועיתונות - תענה - אבל בלי זיבולי שכל.

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח אחי הערבי התמים (ל''ת)

      בן דת משה, 14/11/06 01:24

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תפגינו בביר זית

    רון, 13/11/06 16:49

    מעניין אם תא בלד הפגין שילדים התפוצצו באוטובוסים,מועדונים ומסעדות?

    הגב לתגובה זו

    • או קיי. גם בביר זית גם בחיפה יש להפגין נגד הכיבוש הפושע (ל''ת)

      אזרח צח, 14/11/06 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הגיע הזמן

    אזרח, 13/11/06 16:38

    לנקבה מספר 2

    רק תבחרו תאריך מתאים ..........

    הגב לתגובה זו

    • אמן ובקרוב (ל''ת)

      תומר, 13/11/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • מי שמאיים בנכבה, פוגע בקיום המדינה. טיפש עלוב (ל''ת)

      המזהיר מטפשות, 14/11/06 01:22

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הנפת דגל פלשתין משרתת רק את ליברמן

    יוש, 13/11/06 16:33

    שערביי ישראל ימשיכו כך ויחזקו עוד יותר את התמיכה בליברמן. מה יגידו כאשר הוא יגיע להיות ראש הממשלה הודות להפגנות האלה שלהם?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יוחזר מוטי אבני לקמפוס

    צחי, 13/11/06 16:30

    תא לביא לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פעם זה לא היה

    מוטי, 13/11/06 16:28

    איפה דור הסטודנטים שלפני חמש שש שנים חן וייסמן, גיל מזרחי, אבי עובדיה, אילן שוחט, אוהד שגב אצלהם זה לא היה קורה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל 47

    Avi Ecuador, 13/11/06 16:27

    הבעיה של ישראל היתה ותהיה ללמוד מהמוסלמים איך באמת מנצחים ואז לא תהיה בעיה אתנית!
    בכל מקרה, אם השמאל יתמיד באידיוטיות שלו ובבניית פלסטין-סדום-עמלק-שמאל ולתת להם תקווה והזדמנות כל פעם מחדש יום אחד הם ינצחו ומספיק להם לנצח רק פעם אחת.
    שישאל אותם השמאל אם יבנו לו מדינה!
    חחח...
    אני בוכה על עם-הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הערבים כמו תמיד מביאים למצב של הם או אנחנו אין פשרה צריכים להלחם ה

    אורן, 13/11/06 16:13

    בהם עד חורמה ,כמו ב48 הם מחממים מבעירים את כל העולם הערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תגובות שכתבתי לכם מלפני שנים (מיחזור)

    Avi Ecuador, 13/11/06 16:13

    לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
    * הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
    טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.
    גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב.
    טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.

    הגב לתגובה זו

    • קראתי בעיון..מעניין (ל''ת)

      ג'ינג'ית, 13/11/06 16:29

      הגב לתגובה זו

      • גינגית..... נכון שאתה Avi Ecuador בכבודו ובעצמו ?? מסכן (ל''ת)

        ערבי, 13/11/06 16:53

        הגב לתגובה זו

        • נכון, אנו היהודים המסכנים

          Avi Ecuador, 13/11/06 18:21

          אתם סתם פולשים שודדי דרכים שבאים לשדוד ולגנוב את מדינת היהודים שאתם חיים בה.
          לכו מכאן!!!

          הגב לתגובה זו

          • אבי, ניסיתי לקרוא, אבל היה קשה ומסורבל (ל''ת)

            תקצר ותפשט, 13/11/06 19:51

            הגב לתגובה זו

            • תדלג או שתבקש ממישהו שיעזור לך להבין (ל''ת)

              Avi Ecuador, 13/11/06 22:16

              הגב לתגובה זו

    • נכון- כ''א מהאפשרויות עדיפה על 'יוזמות'

      אדמונית, 13/11/06 16:52

      תוצרת העשירון השמאלני

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הטענות נגד נטו וסלע

    אורי, 13/11/06 16:11

    מצחיק שמאשימים את תא סלע - תא של מפלגת העבודה, בהשתייכותו לימין. תא סלע לא הפגין בגלל שהוא מהימין - הוא הפגין כי קראו למנהיגו עמיר פרץ רוצח

    הגב לתגובה זו

    • כמה נמוך אתם יורדים ...

      נמאס מהלכלוך, 13/11/06 17:18

      גם הטוקבקיסטים קיבלו כסף???

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    המיעוט המוסלמי חי כאן מצוין יש בהם גורמים מתסיסים שמנצלים סובלנות (ל''ת)

    היתר של השילטון, 13/11/06 16:10

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שהם מותחים את החבל עד קצה גבול היכולת - וזה לא טוב (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    זיכרו את ההיתפרעויות של הערבים. יפה הנפש שביננו.

    pini, 13/11/06 16:06

    כאשר ראשם יצוף ויעלה מעלה, מעלה מעלינו. והם ינסו להשליט פה את כוחם, כמובן נגדנו. נראה אז מה תאמרו ואיך תגיבו. כי את ניצני
    הפורענות שלהם כבר רואים במקומות שבו חיים הם. אל תזלזלו. אל תחפפו, במילים להגן עליהם. כי חלילה תופתעו לרעה, כמו שהצבא היה לא מוכן במלחמה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ליברמן=לתבוע על הסתה לרצח ומיד !!!

    אייל, 13/11/06 16:05

    מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח' ראא'ד סלאח, אמר במהלך אותה הפגנה כי ''אדמתנו היתה עדה לאלף ליברמנים ואנו וילדינו נדרוך עליהם''. הוא הבטיח בנוסף לשר לעניינים אסטרטגיים כי ''קברו יהיה בבית-חנון''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין שום חדש תחת השמש....

    פעיל לשעבר, 13/11/06 16:04

    אוניברסיטת חיפה ידועה בעידודה ובתמיכתה בארגונים אנטי-ציוניים.
    כסטודנט פעיל פוליטי לשעבר באוניברסיטה, הנהלת האוניברסיטה מאפשרת לסטודנטים ערביים הממומנים על-ידי גופים פוליטיים אנטי-ציוניים חיצוניים, להפגין ולמחות כביכול בזכות חופש הביטוי והדמוקרטיה, ומצד שני מונעת מהגופים הציוניים את זכות המחאה בטענה שמדובר בפרובוקציה.
    בעבר הדבר הגיע אף לשריפת דגלי ישראל ברחבי הקמפוס ללא כל תגובה מצד האוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כתגובה: הפגנה למען מרזל, פדרמן ושות'-גם לנו יש זכות להלל רוצחים (ל''ת)

    נדב, 13/11/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בדרפור מאות נרצחים ביום , בעירק סוניםן טובחים באלפי שיעים ולהפך , 2

    השמאל המרצח, 13/11/06 16:02

    20 פלסטיניאם עליהם בנוי כל העולם .

    תפגינו נגד סודן נגד אירן נגד העם המרצח שלכם לפני שתטענו כלפינו .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לנו יש רק ארץ אחת,לערבים יש הרבה ארצות!זהו הפיתרון!! (ל''ת)

    מפוכח, 13/11/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ימנים נמאסתם

    יונתן, 13/11/06 15:54

    פעם אחר פעם דורסים את חופש הביטוי ווהפגנה. ''פה ירימו דגלי אש''ף?'', שאל איזה אידיוט תורן - והתשובה, כן, אם אנחנו רוצים מדינה שמאפשרת לכל אזרחיה לחיות בשוויון.

    הימין בארץ כאילו לא מבין שיש עוד צד למאבק. מבחינתם יש ''אותנו'', הישראלים הגאים, ואותם, ''הערבים+סמולנים'' שאותם צריך להרוג במקרה הטוב, או לקלל ולרמוס לאורך שנים, במקרה הרע.

    הימין בארץ כבר לא יתפכח.
    אבל במשהו אחד הם צודקים.
    אני עוזב את ישראל, כי היא מדינה גזענית ובורה. וחבל, כי היה יכול להיות לנו כל כך הרבה יותר טוב פה.

    הגב לתגובה זו

    • סע לשלום. ואל תחזור. (ל''ת)

      המפתחות בפנים., 13/11/06 16:03

      הגב לתגובה זו

    • יותר טוב בלעדיך , לך לעזה שם מקומך (ל''ת)

      צפוני, 13/11/06 16:03

      הגב לתגובה זו

    • שלום ולא להתראות. אם אתה מכיר עוד אנשים כמוך, הועיל נא לקחתם איתך.. (ל''ת)

      יהודי גאה ולא, 13/11/06 16:08

      הגב לתגובה זו

    • נמאס עם הערבים תומכי הטרור הם בחרו בנסראלה הניה להוציא אותם מהמדינה (ל''ת)

      אורן, 13/11/06 16:10

      הגב לתגובה זו

    • תעזוב מהר

      יוסלה, 13/11/06 16:12

      אל תגיע לכאן

      הגב לתגובה זו

    • סע לשלום ואל תחזור אף פעם (ל''ת)

      לאדיוט שמעליי, 13/11/06 16:13

      הגב לתגובה זו

    • לך לך , גם לנו לא נאה ולא יאה לשבת במחיצתך

      נתני, 13/11/06 16:18

      וקח כמה אחמדים איתך.

      הגב לתגובה זו

    • לאן אתה עוזב ?

      שי, 13/11/06 16:32

      לפלסטין הדמוקרטית והפלורליסטית? או לאירופה/ארה''ב שם תקבל כבוד ובמה רחבה להפיץ את דעותיך ? שם הרי אוהבים קוריוזים כמוך

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שתעמוד במילה שלך ותסע.

      יונה, 13/11/06 17:12

      הבעיה אתכם שאתם רק מדברים.
      סע ואל תחזור.

      הגב לתגובה זו

    • אין הבדל בין הנפת דגלי אשף וחמאס ובין הנפת שלט ''מוות ליהודים''

      מיXתפוזים, 13/11/06 17:24

      הבנת את זה?

      הגב לתגובה זו

    • הייתי מצפה מאזרח ישראלי להניף דגל ישראל, מצער אותי שאתה לא!

      מיXתפוזים, 13/11/06 17:26

      וכנראה שמקומך, ומקום חבריך, בארצות ערב!

      הגב לתגובה זו

    • how dare you?

      who'se side are, 13/11/06 18:21

      Israel is a Jewish state.not Arab

      הגב לתגובה זו

    • שלום שלום ואל תבוא לי בחלום. סמולני לא שפוי שכמותך. (ל''ת)

      שמאלנים נמאסתם!, 13/11/06 19:07

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה כבר עוזב - אז לך לעזה או לירדן!

      ימני גאה, 13/11/06 21:44

      לך לעזה, לירדן, לסוריה ולשאר המדינות הנאורות. לך לחברים שלך, שאתה כל-כך אוהב ומוקיר. לך לאלו שאתה תומך בהם!
      לך אליהם!

      הגב לתגובה זו

    • סע לשלום יונתן קח רכבת או אוירון...

      יופיטר, 13/11/06 22:09

      וקח גם כדור הרגעה פאניקה זה לא דבר טוב לבריאות, עשית סלט מכל הבעיות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אפלייה מתקנת לטובת המתנחלים! האמת

    אוד, 13/11/06 15:50

    מפומפמת אלינו בפיצוצים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כנראה שהערבים המקומיים רוצים מלחמת אזרחים...

    עוד פעם?, 13/11/06 15:50

    חזרה על 1947? בסדר. אבל שלא נחזור על השגיאות שלנו...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    והיכן אלפי הסטודנטים ועשרות האלפים שסבלו מטילי הידידים החיזבלונים?! (ל''ת)

    חיפה מתאדמת שוב, 13/11/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כדי שאף פלסטינים לא יהרג

    יקי, 13/11/06 15:48

    צריך להפסיק את הטרור ואת שיגור הקסמים על אזרחים תמימים בדרום עיי הפלסטינים. עזבנו את חבל עזה שיטפלו בעצמם ויפסיקו עם ההרג ...כי חבל שצהל ימשיך להגיב ויהרגו עוד ועוד פלסטינים .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ירדן היא פלשתין !

    יהודי ציוני, 13/11/06 15:46

    הבריטים העניקו לערבים 80% מארץ ישראל, מעברו המזרחי של הירדן.
    נותרו לנו 20%.
    החלק הירדני מטוהר מיהודים, אין שם יהודים.
    בחלק הישראלי יש 6 מיליון יהודים ו2 מיליון ערבים. הם מונים 4\1 מאוכלוסיית המדינה.

    לנו השטח הקטן ביותר. ולמרות זאת יש כאן ערבים.(רבע מהאוכלוסיה).

    אצלהם יש את השטח הגדול יותר (פי ארבע משטחה של ישראל) ואצלהם אין יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • שוויץ היא פלסטין

      שוויצרי, 13/11/06 16:03

      שוקולד שוויצרי משובח לכל ילד פליט!
      שעון שוויצרי לכל פלסטיני שמעוכב במחסומים!

      (ואולי גם שכל לכל שטוף מוח ימני...)

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוכן לחיות עם עוד 3 מיליון פלסטינים ? בקשה . קבל את כולם

        שוקי, 13/11/06 16:17

        רק שמעתי לא מזמן שהארופים לא כל כך רוצים את האיסלמים. להולנד אוסרים על רעלה פתאום. בארצות סקנדינביה האיסלם אונס נשים בכוח, ואימאמים מוציאים פסקי הלכה שמתירים זאת.
        הסקנדינבים לא כל כך אוהבי םאת הערבים.
        בשבדיה היה משאל עם 70% מתנגדים להגירה של מוסלמים.

        .

        .....
        ...................

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אחים ערבים יקרים, בואו נפגין יחד

    יהודי - ערבי, 13/11/06 15:46

    בהפגנה אחת גדולה את אהבתנו למדינת ישראל.
    בואו ונפגין יחד ערבים ויהודים למען ישראל כבית לאומי לעם היהודי, בית שהוקם אחרי 2000 שנות גלות.
    הערבים מכירים בשטח המצומצם של ישראל כמדינה יהודית.
    כל שאר השטחים מאפריקה ועד אסיה, עשרות מדינות יהיו לערבים ולאיסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצביעות הערבית והשמאלנית במיטבה : האם הסטודנטים הערבים שיקמו משפחה

    פפר, 13/11/06 15:43

    ערבית אחת ממחנה פליטים ???
    האם הם יצרו מקום תעסוקה אחד עבור הערבים בשטחים ?
    האם תרמו להם כסף ?
    נאדה, זיפ, כלום.
    מדובר במחבלים שבינם לבין אחמדיניג'ד אין הבדל

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נמאס מברקה וחבריו

    אחד שנמאס לו, 13/11/06 15:41

    להפסיק את חברותו בכנסת ואת המשכורת שהוא מקבל לנגח אותנו בכל מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השייח ראא'ד סלאח מאיים על חייו של ליברמן.

    עודד יערי, 13/11/06 15:39

    מדינת הזבל הזאת לא עשתה לו כלום.הוא מייד איך שאמר את זה
    היה צריך להיות אחרי סורג ובריח.אבל הוא לא
    זו מדינה זבל מדינה אבודה ליהודים
    היא לעולם לא תחזור להיות מה שהייתה עבורם.
    איך שנתנו זכות לערבים להיות באוניברסיטה,מי מתפלא על כך שהם משתמשים בה לעוד מקום להפוך את החיים לגהנום ליהודים?הם בכל מקום בערים המעורבות הפכו את חיי היהודים לגהנום טרור בחסות הכאילו דמוקרטיה שיש בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להפעיל נומרוס קלאוסוס באוניברסיטאות לסטודנטים ערביים.

    ש.קליר, 13/11/06 15:39

    מיעוט ערבי קטן משלם מיסים למדינה לכן הנטל שלהם לאחזקת המדינה קטן מזה של היהודים. זאת סיבה מספקת להגביל את מספרם באוניברסיטאות הממומנות ע''י המדינה.
    לפרטר מרצים המשמיצים את המדינה.
    נמאס לגדל ולממן את אויבי המדינה שבקירבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קוראים לזה חופש ביטוי (ל''ת)

    מאיר, 13/11/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סתם תעמולת בחירות

    ender, 13/11/06 15:37

    כל שנה אותו סיפור קצת לפני הבחירות מתארגנת לה הפגנה שכזו, וכל שנה היא כמעט גולשת לאלימות פיסית.
    כולם מדברים כאילו שאכפת להם, ואז יום אחרי הבחירות לא רואים לא את אלה ולא את אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ערבי מדינת ישראל

    צברי אחד מהעם, 13/11/06 15:36

    תמיד צעקו בקול רם מאד,
    שהם חלק בילתי ניפרד מהעם הפלסטיני!!!

    מי החירש או העיוור אשר עדיין לא שמע או ראה אותם..................

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ליברמן המלךךך... (ל''ת)

    ציוני, 13/11/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''נטו'' תמיד עומדת מול הפאשיזם!!ולא רק היום!! (ל''ת)

    יהודי ''נטו'', 13/11/06 15:28

    הגב לתגובה זו

    • ''נטו'' היא לא מול הפאשיזם, אלא לצידו...

      יהודי חד''ש, 13/11/06 15:58

      ויעידו על כך הקריאות הגזעניות שצעקו היום כנגד המפגינים הערבים.

      הגב לתגובה זו

      • האיסלאמו-פשיזם סכנה לחברה האנושית ולמרקם החיים הדמוקרטיה (ל''ת)

        בנלאדן, 13/11/06 16:45

        הגב לתגובה זו

    • נטו שם רק בקמפיין

      סטודנטים קדימה, 13/11/06 17:21

      איפה הייתם במלחמה נטו ??? וכשלסטודנטים קשה??....

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סייעני אוייב משידים כאוייב די להתאבדות הלאומית (ל''ת)

    יהודי, 13/11/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יאנה קנופובה-אנחנו שילתנו כדי להביא לפה שונאי ישראל (ל''ת)

    לזרוק לעזה יחד, 13/11/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מלחמת אזרחים בישראל ? (ל''ת)

    בצד של הציונים, 13/11/06 15:26

    הגב לתגובה זו

    • בשביל שיהיה מלחמת אזרחים צריך שיהיו אזרחים משני הצדדים

      א, 13/11/06 15:37

      בשבילי ערביי ישראל הם לא אזרחי ישראל הם נטע זר שמזמן היה צריך להוקיע.
      בן גוריון עשה טעות בהקמת המדינה שנתן ל 170000 אלף אזרחות ישראלית

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ראאד אכן צודק

    NY, 13/11/06 15:24

    הקבר של ליברמן (שיזכה לחיים ארוכים) בעתיד הרחוק יהיה בבית חנון אחרי שנסלק משם את האוכלוסייה שכל העולם מנסה להפטר מהם והם תקועים לנו כמו קוץ בגרון.
    הערבים חיים ונושמים הסתה והתלהמות. ''למנהיגים'' שלהם זו הדרך היחידה לשלוט על אספסוף עני, ובור ללא כל תקווה לעתיד. התקווה שהם נותנים לפלסטינאים היא הרס של היהודים. מכיוון שזו התקווה וזו המחשבה, אין שום דרך להגיע איתם להסכמה והפיתרון הוא מלחמה כוללת עד להכרעה וסילוקם מהשטח. כמו שמשטרים אחרים השאירו אדמה חרוכה כך גם על ישראל לנהוג.
    העולם מעריך רק מנהיגים חזקים, ולא משנה מה הם עושים. תראו איך האירנים משתינים על העולם בקשת רחבה, ומועצת הביטחון מתכנסת לדון ומגיעה למסקנה שבגלל שיש חורף בחצי הצפוני של כדור הארץ אז זה כל הנראה גשם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מישהו יכול לבדוק האם דבריו של סאלח אינם עבירה על החוק? (ל''ת)

    בן יפונה, 13/11/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני מסכים עם יונית (7) זה נראה כאילו תהיה מלחמת אזרחים

    מלחמת אזרחים?!, 13/11/06 15:14

    המצב כרגע נראה רע מאוד. כנראה זה יוביל למלחמת אזרחים ? מה אתם חושבים ?

    אולי צריך לעשות סקר - האם תהיה בקרוב מלחמת אזרחים ?
    מעניין מה הציבור חושב ?

    הגב לתגובה זו

    • אני ציוני, אז אני בצד של הציונים

      בצד של הציונים, 13/11/06 15:31

      אבל איך יודעים מתי יש מלחמת אזרחים ?
      איזה סימנים יש ?

      מישהו מודיעה ברמקול ?

      הגב לתגובה זו

      • בתור ירושלמית-כבר יש כזו, עם ציבור לא ציוני, שלא משרת בצבא ולא (ל''ת)

        מאמין בדמוקרטיה, 13/11/06 19:53

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו בעצומה של מלחמת אזרחים

      אליוי, 13/11/06 15:41

      המלחמה החלה באוקטובר 2000
      המלחמה הזו נמשכת בכל יום
      כאשר הצד הערבי מנסה באיומים
      ובהשמצות לרכך את עמדת הצד הציוני
      המטרה הראשונית שלהם שנזנח את הגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית
      (זו המשמעות של הפגנות הסטודנטים)
      רצון הערבים להוכיח שהם גורם בעיתי בחיים התקינים של המדינה
      ברור שהגדרת ישראל כמדינת כל אזרחיה היא צד ראשוני בנסיון להפוך את ישראל למדינה דו לאומית
      ומשם הדרך אל השלב השלישי המתבקש היא דרך קצרה ואלימה ביותר !
      טועה הרקטור בן ארצי שחושב
      שאין פוטנציאל מסוכן בהפגנות הסטודנטים הערבים
      יום אחד יהיה פיצוץ וזה יעלה בחיי סטודנטים מ- 2 הצדדים !!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך כל המדינה הרי התשקורת בעד שגעונות כאלה ואחרים (ל''ת)

    תשקורת עויינת, 13/11/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    Freedom to Palestine!! (ל''ת)

    Free Palestine!, 13/11/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • מספיק להגיב ב12948 שמות הבנו שאתה שמאלן די חלאס

      יא אהבל, 13/11/06 15:35

      אין לך עבודה? מבחן בכימיה להתכונן אליו?

      הגב לתגובה זו

      • היי, אל תחמיא לו

        איתי, 13/11/06 16:45

        ''מבחן בכימיה''?, בחייך, אל תעליב את הכימיה, שמאלנים קיצונים לרוב נוטים לחשוב שהם משכילים, ואם אתה ימני בדעותייך ואתה נאמן למדינת ישראל, הם בדרך כלל יחשבו גם שהם בטוח יותר משכילים ממך {בלשון המעטה}.
        הם לרוב רק -חושבים- שהם משכילים ממך, אך לרוב אין זה בהכרח כך, וגם אם הם היו משכילים ממך בתחומים מסוימים, הם עדיין סובלים ממחלת נפש קשה ובדר''כ חשוכת מרפא. זכור זאת היטב!

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הערבים כבשו את האוניברסיטה בחיפה (ל''ת)

    היכן היהודים, 13/11/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה שרק התא הציוני מתנגד איפה כל המדינה (ל''ת)

    רוני, 13/11/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    Viva le' Arab!! (ל''ת)

    Not racist, 13/11/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפגנת אחדות יהודית-ערבית נגד הכיבוש!1

    רמי, 13/11/06 15:05

    הפגנו נגד מדיניות ישראל בשטחים ובפרט נגד הטבח בבית חנון, זוהי זכות דמוקרטית בסיסית לצאת נגד פשעי הכיבוש והלוואי ועוד סטודנטים יצטרפו תחת הסיסמא בשדרות ובבית חנון ילדים רוצים לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • תמסור לאחים שלך בעזה מסר: אם הם לא יפסיקו את הטרור לאלתר -

      צה''ל שלנו ינצח!, 13/11/06 15:18

      תהיה תגובה עוצמתית יותר מאי-פעם. אנחנו לא נסבול את הטרור.
      אנחנו לא נסבול מצב בוא האחים שלנו יחיו בחרדה תחת מתקפת קאסמים נוספת.
      צבא ישראל יכנס בכם חזק יותר.
      צה''ל יפעיל יותר ויותר עוצה אחרי כל פעם שיפול קאסם.

      התגובה תעלה בצורה אקספוננציאלית, עד שתגיע ההתפרצות, זו תהיה התגובה האחרונה, אחריה כבר לא ישארו פלסטינים.

      תמסור שצה''ל לא יתעלם יותר מהטרור !!

      צה''ל יגיב ! וינצח !

      הגב לתגובה זו

    • ''פשעי הכיבוש'' שומרים עליך בחיים

      איתי, 13/11/06 16:36

      אתה ואנשים כמוך {שמאלנים קיצונים וכמעט כל הערבים למעט אולי בודדים}
      אתם לא פרזיטים, אתם פרזיטואידים. במקרה ואינך מבין מה הכוונה, כתוב בוויקיפדיה את הביטוי הנ''ל ותבין את משמעותו המצמררת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק ליברמן!!! (ל''ת)

    רונן, 13/11/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה קורה למדינה שלנו? איך איפשרו כזאת הפגנה אנטיציונית בישראל?

    הוביט, 13/11/06 15:02

    אני חש זעזוע עמוק. לא מובן לי איך זה יכול לקרות בישראל?
    אחר כך הם גם מתפלאים למה המדינה לא נותנת כסף לאוניברסיטאות.
    פשוט מגעיל.
    העבודה גם שמאל אבל היא מתנגדת.
    אולי מעכשיו כדי לקרוא למי שמפגין נגד ישראל, לאומן פלסטיני? אולי זה יעשה יותר צדק לשמאל האמיתי?
    בגלל שלמי שמפגין נגד ישראל אין שום קשר לשמאל האמיתי.
    סתם זבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אנחנו מתקרבים למלחמת אזרחים

    יונית, 13/11/06 15:02

    אבל אנחנו ננצח!!

    הגב לתגובה זו

    • מה רע (ל''ת)

      מוטי, 13/11/06 15:12

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו כבר מזמן בתוך המלחמה, רק שצד אחד עדיין לא הפנים זאת (ל''ת)

      מיXתפוזים, 13/11/06 17:17

      הגב לתגובה זו

    • לפעמים מלחמות מתקנות דברים. לצערנו זה נכון וזאת הדרך היחידה. (ל''ת)

      מלחמתי, 13/11/06 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    Arabs are great

    Student, 13/11/06 14:58

    kol Hkavod le va'ad hastudentim ha'aravim!! Hal'aa hakibush!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אחמדניגאד, 13/11/06 15:13

      אללה אכבאר

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לשחרר את ישראל מהכיבוש הערבי! עכשיו ! (ל''ת)

    מפוכח, 13/11/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אש''ף = ארגון שחרור פלסטין

    שונא ערבים, 13/11/06 14:55

    איך אזרחי ישראל יכולים להזדהות עם הדגל הזה ולהפגין איתו ?

    שיגרשו את הערבים האלו כבר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מזועזעת - פשוט שערוריה

    חני, 13/11/06 14:55

    דגל אשפ באוניברסיטה העברית שלנו? מה קורה פה? אני מצפה מארגון הסטודנטים לאלתר להגשת לנשיא האוניברסיטה להעמיד לדין את המפגינים. אפשר להפגין כן אפשר לאמר לדברים אבל בלי הנפלת דגלים. פה מדינת ישראל. לא מתאים להם תלכו ולתמדו בעזה. חסרי בושה מנצלים רק את המדינה. ובלי שום חובות. רק זכויות הם מבקשים. לומדים ולומדים ולשרת ולכבד את המוסד בו הם לומדים? זה עבר חצה קווים אדומים. אני חושבת שאסור לעבור על זה לסדר היום. כמו שכן מה שקרה עם הח''כים הערביים איך שהם התנהגו צריך לסלקם לאלתר מהכנסת ישראל. זו מדינתנו. הם מיעוט זה נכון אפשר לכבדם. אבל בלי בגידות ובלי נאצות ובלי הסתות. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה הפוך עם באחת ממדינות ערב היו עושים מה שהם עושים. הרי להם מותר הכל הם יודעים. הם היו צריכים ללכת לשם ללמוד לחיות ונראה אותם שם חצופים שכמותם.

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת

      ירון בדיכאון, 13/11/06 15:37

      זו לא הואניברסיטה העברית, זו אוניברסיטת חיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בטוח שיליברמן היה ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    אלי, 13/11/06 14:49

    הגב לתגובה זו

    • ואז

      נביל, 14/11/06 01:42

      אני מקווה שהוא ינעל את שעריהן של אונברסיטאות חיפה ותל אביב שהפכו לכלי שרת בידיהם הבוגדניות של מנהיגי השמאל היהודי.

      השמאל היהודי בישראל, והשמאל האמריקאי שרבים מחבריו הם יהודים, השתלטו על התקשורת ועל האוניברסיטאות (רק כך הם זכו בבחירות ברוב זעום על הימין)

      למען קיומה של מדינת היהודים יש להוציא נכסים אלה מידי מנהיגי השמאל ...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי שלא טוב לו!! שיעזוב את המדינה לטובת עזה (ל''ת)

    נועם יעקב, 13/11/06 14:47

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא טוב לו עם חופש הביטוי של הערבים שימצא לעצמו פתרן. כולל בחו''ל (ל''ת)

      סטודנט, 13/11/06 15:14

      הגב לתגובה זו

      • זאת ארצם של היהודים למי ששכח!!! (ל''ת)

        ניל''י, 13/11/06 15:21

        הגב לתגובה זו

        • תיקון:זאת מדינת היהודים וארץ הערבים ,עד שאנחנו(הערבים)נתעורר (ל''ת)

          סטודנט, 13/11/06 16:06

          הגב לתגובה זו

          • ואני בכלל נוצרי

            ואני בכלל נוצרי, 13/11/06 16:16

            כן עד שאתם הערבים תתעוררו... ותיפלו מהעץ הגבוה שעליתם עליו, עד שלא תהיו בני אדם לא יהיה מגיע לכם כלום כולל מדינה.

            הגב לתגובה זו

          • על התנ''ך שמעת יא אחמד? לא ערבים כתבו אותו!

            לטמבל, 13/11/06 16:21

            יהודים כתבו אותו ובארץ ישראל, שסבא רבא שלך רעה גמלים בערב הסעודית.

            הגב לתגובה זו

          • רק תנסו ''להתעורר'', תראו מה יקרה לכם

            איתי, 13/11/06 16:30

            תפרוץ כאן מלחמת אזרחים, ותהיה לכם ''נכבה'' שניה, הפעם FOR GOOD. אז רק בואו, ''תתעוררו'', אני מוכן לקראתכם...

            הגב לתגובה זו

      • מי שלא טוב לו שיכתוב טוקבקים זועמים (ל''ת)

        פיני, 13/11/06 15:23

        הגב לתגובה זו

      • לא חמוד, אותך, איסלמו פשיסט קטן, נזרוק מפה (ל''ת)

        ציוני, 13/11/06 16:16

        הגב לתגובה זו

      • יש פתרון.

        יושקו, 13/11/06 18:58

        ואל תשכח לארוז מפתח - שתוכל להראות לנכדיך , ביושבכם רחוק מכאן , על נהרות בבל.

        הגב לתגובה זו