• 56.

    אנטישמית

    דוס, 19/11/06 17:36

    תמיכה עיוורת באויבים בוגדים רוצחים וטרוריסטים - מול שינאה עיוורת לבני עמה.
    עליה נאמר ''.... לא צריך אויבים''. וד''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אלוהים ברא את ADAM & EAVE

    אדם הובר, 19/11/06 15:14

    לא את ADAM&STEVE

    תסלחו לי כל יוצאי הארון למיניהם....
    אבל ''המחלה'' הזו נתנת לריפוי!

    ידוע שהיום הכי IN זה להיות OUT
    אבל לא סתם שלח הבורא את האיידס

    יחסים של זכר עם זכר נחשבים נגד הבורא! ההומו הראשון היה חם.
    אבל אם זכורה לכם התקופה - סדום ועמורה בא מיד אחר כך.

    בגדול - אין לי שום דבר נגד ההומואים
    אבל מה הטעם להראות את ה''דפק'' לרבים?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי מספיק לקדוח במוח על מצעד פרובוקטיבי.

    יובל, 14/11/06 10:55

    כל מי שנכח אי-פעם במצעד יודע
    שרק אחוז קטן מאד מהצועדים לבושים באופן פרובוקטיבי בעוד
    שרובם הגדול של הצועדים לבושים לגמרי,וגם זה רק במצעד התל-אביבי
    המצעד בירושלים שונה בתכלית הוא הרבה יותר סולידי,ההפגנתיות
    תופסת את מלוא תכלית המצעד,הקרנבל כמעט ולא ניראה.
    יש הטוענים שמצעד בי-ם פוגע באזרחיה החרדים אך נישאלת השאלה האם מישהו מכריח אותם לצפות בזה?האם מישהו מכוון אקדח לראשם ומחייב אותם להשתתף ?
    רצוי להבין שהאדם הוא יצור שואף חירות,מתוך החירות הוא שואב את כבודו,כבודו מושתת על הזכיות שהוא מקבל,שהזכויות שלו משוללות הוא מורד.
    המצעד הוא כלי ביטוי למרידה ומחאה.
    הומואים לא המציאו את הרעיון לקיום מצעד כדי לעלות לסדר היום את מעמדם וזכיותיהם,
    בארה'ב קיימת מסורת הנמשכת שנים של מצעד לשחורים.
    הטענה שירושלים היא עיר קדושה טומנת בחובה מסר שכל ניסיון חילון
    אינו מתקבל על הדעת,ולכן נשאלת השאלה מדוע אם כן יש מקומות בילוי הפתוחים בשבת?
    מדוע יש איצטדיון כדורגל בי-ם שאף נוהגים לשחק בו בשבת וגורמים לחילול שבת המוני שהעונש עפ'י היהדות סקילה ?
    האם אפשר לומר על שוק מחנה יהודה כמקום קדוש בגלל הימצאותו בשטחה של י-ם ?
    או שמא האומן 17 ? יש צורך להבין שיש מקומות קדושים בירושלים ומקומות קדושים
    בכלל מוכרזים ומוכרים עפ'י חוק (כמו:הכותל,בתי כנסת,כנסיות,מסגדים וכו')אבל עיר,ובפרט עיר בירה היא מקום ציבורי,ולא מקום קדוש.
    ירושלים היא לא בית כנסת,אלא עיר.הדבר משיק לפולמוס שהתנהל בשנות ה 60 כשנפתחה בריכת שחייה ראשונה בי-ם ,
    רבים מתושביה הדתיים התנגדו נחרצות להקמת בריכה שחיה
    אך לא עלה בידם לעצור זאת.
    ואם הצועדים היו מנסים להכנס למקומות קודשים כן היתה היתגרות מצידם אך כשמדובר
    במדרחוב או גן עירוני הטענה הזאת מופרכת מהיסוד,אי אפשר לטעון שכל ירושלים קדושה ירושלים היא עיר סימבוליתלאחווה,לסובלנות
    ,לפלורליזים,לשוויון,
    לצדק חברתי,רב גוניות של פניה של החברה בשלל גווניה.
    ירושלים היא עיר הבירה שלנו,היא עיר שעולים אליה כל מי שמבקש מזור למצוקותיו או אוזן קשבת לצרכיו הפוליטים והחברתיים.
    ובירושלים נימצאים שניים מהמוסדות הדמוקרטיים החשובים ביותר האחראים על הלך הרוח מבחינה חברתית פוליטית
    :כנסת ישראל,ובית משפט העליון.שניים מהמוסדות שדרכם תצלח ידם להשיג שוויון זכויות.קדושתה של ירושלים-גם לדידם
    של אלה המאמינים שיש קדושה בעצים ואבנים-משתרעת בקושי על כמה דונמים בודדים.כל השאר,מרוממה ועד תלפיות,ממוסררה ועד קריית משה לא קדוש יותר ולא קדוש פחות ממעלות תרשיחא למשל,או הרצליה פיתוח.לו היתה ירושלים רק עיר קודש על כל רחובותיה וסימטאותיה
    יתכן והחרדים היו מנהלים אותה כרוחם.אך מה לעשות שעליהם לקבל את העובדה שירושלים היא בירת מדינת ישראל,מעוזה הרשמי
    של הדמוקרטיה הישראלית על חוקיה והזכויות שהיא משיתה על כלל אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עים כול הכבוד

    פקק תנועה, 14/11/06 09:48

    ירושליים היא משהו .אחר לא מבחינתך.מיצטער .אבל את טועה טעת חמורה .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תגידי שולה: מה עם זכות היהודים לתפילה בהר-הבית? למה לא?  (ל''ת)

    , 13/11/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הומואים, נמאסתם. אני לא ממזמז את אשתי בפומבי, ולא עושה מצעד וצורח

    משה, עורך-דין, 13/11/06 21:19

    שאני שוכב איתה...אם אתם רוצים שיתייחסו אליכם כאל בני-אדם, תתנהגו ככאלו.
    ולענין ירושלים: זו פרובוקציה לשמה. ירושלים היא עיר קדושה - ולא סביר שמצעד שכל-כולו הוא סקס, יורשה לעבור בה.
    לכו תצעדו בין סדום לעמורה...
    ואני חילוני. תארו לכם...

    הגב לתגובה זו

    • בוודאי שאתה לא צועק את זה

      ארז 1970, 13/11/06 22:24

      כי אתה יכול להתחתן עם אהבת חייך, כי אתה אם תרצה תוכל לאמץ ילדים, לקבל משכנתא כזוג, לקבל הטבות מס, להתיישב בגליל כשיש מבצעי איכלוס לזוגות צעירים.
      אז בשביל מה לך להפגין שאתה סטרייט אם הכל מגיע לך?
      יש כאלה שזכויות זה לא משהו שבא להם בקלות וזכותם להפגין.
      אם אתה לא אוהב את זה-אתה יכול לקפוץ 3 פעמים במקום.

      הגב לתגובה זו

      • נתנו לכם לצאת מהארון - עכשו אתם אומרים שמסתירים אותכם

        אחרי הוילון, 14/11/06 08:11

        מה שנתנו תגידו תודה . אתם רוצים לאמץ ילדים שהתבלבלו בזהותם . ילדים זה לא צעצוע. משכנתא כזוג תקבלו אחרי שתתחתנו.

        הגב לתגובה זו

        • תודה לך שאת נותנת לי לחיות ולנשום

          ארז 1970, 14/11/06 08:19

          הנה אני אומר: תודה תודה תודה תודה ועוד תודה.
          עכשיו לכשל הלוגי אצלך:
          ''משכנתא כזוג תקבלו אחרי שתתחתנו''
          נשאלת השאלה-מתי תרשי לנו להתחתן? (מבטיח שנגיד תודה!)
          כי בינתיים אני גם לא יכול להתחתן עם בחיר ליבי.

          הגב לתגובה זו

          • תתחתן בסן פרנסיסקו שם מותר - ותחזור עד שנהייה יותר (ל''ת)

            דמוקרטים, 14/11/06 08:42

            הגב לתגובה זו

          • זאת הנקודה: מאבק בעד זכויות -כן,מצעד פרובוקטיבי -לא עוזר

            שרית, 14/11/06 10:40

            המטרה שלכם היא להגיע למצב בו החלק המיני יהיה מחוץ למשוואה.
            כלומר להראות שאתם ''כמו כולם'' פרט לנושא המיני.
            מצעדים בלבוש אישה חושפני ופאות ,בתוספת של נשיקות צרפתיות,
            הופך אותכם לפריקים,למוזרים ובטח לא עוזר לקבלת לגיטימציה.

            הגב לתגובה זו

            • אני לא יודע באיזה סרטים את נמצאת

              ארז 1970, 14/11/06 20:36

              אבל בטח ראית יותר מדי סרטים...
              ''מצעדים בלבוש אישה חושפני ופאות ,בתוספת של נשיקות צרפתיות''

              לא ידעת שהמצעד בירושלים הוא לא כמו המצעדים שאולי ראית בסן פרנסיסקו?
              המצעד בירושלים כבר חמש שנים (!) היה מצעד צנוע, של צעידה של אנשים שומרי חוק ואזרחי מדינת ישראל עם שלטים.
              אבל את כרגיל מתעלמת מעובדות, ניזונה מהדימויים שיש לך בראש על הומואים.
              זה בסדר, את רק אשה, את לא טובה בלחשוב הרבה....(אם לך מותר סטיראוטיפים, אז גם לי מותר).

              הגב לתגובה זו

  • 50.

    שולה: נלחמת על זכות היהודים לתפילה בהר-הבית? למה לא?

    לא?, 13/11/06 21:15

    מה קרה? רק להומואים ולפלשטינים יש זכויות אצלך?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    - מדברת על דברים שהיא מבינה בהם....

    ישי, 13/11/06 19:24

    היה צריך להמשיך , טוענת אשת השלום והדו-קיום.
    למען הסובלנות שווה להילחם ללא פשרות.
    כמו תהליך השלום.
    ממשיכים עד טיפת הדם האחרונה .
    לא ניתן לכשלון המאמצים לרפות את ידינו המושטות בתקווה אל מאכלת החמאס והטילים של סרדיוטות החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    להומויים מגיע זכויות מלאות . אבל שישארו בתוך הארון .

    בנצי א, 13/11/06 17:47

    מה יוצא להם להומויים לצאת להתהלוכות והפינגים. ומצעדי ראווה? . עדיף להם להשאר בתוך הארון ולהאבק על זכויותיהם. ואולי כך הם יקבלו אהדה מהציבור ולא יהיו ללעג בפני הבריות...

    הגב לתגובה זו

    • אתה סותר את עצמך.

      ו, 18/11/06 03:38

      זכויוות אתה מחלק (באמת תודה) אבל גם לא מבין שלחיות לא בתוך ארון היא גם זכות. לך יש אותה, גם לאחרים היא מגיעה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מצעד ברומא-בותיקן היה נערך

    יוני, 13/11/06 16:54

    רק היהודונים שלנו יפי נפש וגם במקום הכי חשוב לכל הדתות הם צריכים לעשות רעש

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להומואים,אם תארגנו בתל אביב,הפגנה על הפגיעה בזכויות שלכם,אני אעזור.

    יגאל כהן, 13/11/06 15:53

    והרוב הדומם,יהיה איתכם בהפגנה.
    אין שום סיבה שבעולם להפלות זוג הומוסקסואלים בקבלת משכנתא למשל.
    אין שום איסור על משכנתא בהלכה.
    וגם רב בישראל,שיתנגד לכך,יחשב בעיני לצורר ותו לא.
    למה לקפח אותם במשכנתא?
    למה?
    למה שהמדינה,תיתן זכות כל שהיא לזוג הטרוסקסואלים ולא לזוג הומואים?
    למה?
    הם לא משלמים מיסים?
    כל העוולות השלטוניות חייבות ויכולות להתחסל במחי יד בכנסת.
    מי זה בעד לגנוב את כספם משום שהם הומוסקסואלים?
    אני רוצה לראות ולשמוע את האיש ואת טענותיו.
    אבל ירושלים,לא מקום לחגיגה הומולסבית.
    ודאי גם אתם ההומואים מתחתנים.
    ולא אופתע אם אתם גם שוברים כוס בחתונה ואומרים:''אם אכחך ירושלים,
    תשכח ימיני וגו'''.
    לא תל אביב ולא עפולה.
    ירושלים אינה עיר ככל הערים.
    לא.
    למה התעקשתם שירושלים היא עיר.
    או עיר בירה.
    לא.
    זו ירושלים,שנשבענו לה ורק לה.
    זו ירושלים שמליארד וחצי מוסלמים,
    לא רוצים לראות בה,קרנבלים של הומואים.
    גם לא הנוצרים.
    גם לא החרדים וגם לא הרוב הדומם.
    לא רוצים.
    הסיבה העיקרית היא,האהבה של ירושלים לדם.
    העיר הזו צמאת דם.
    והכי היא מתאווה לדם יהודים.
    דברים שנויים כל כך במחלוקת,
    לא מביאים לירושלים.
    מה אתם לא ציונים?
    ציון זו ירושלים.
    מגיע לה שנעשה לה ''הנחות''.
    בדין היא זכאית להנחה הזו,שההומואים לא יעשו בה קרנבלים.
    ואיכס.
    איכס.
    על כל אלה שרודפים מי שהוא על מה שהוא
    ובפרט על העדפה מינית.
    איכס עליכום,כל מי שיש לו מילה רעה על ההעדפה המינית של זולתו.
    איכס.
    מנסיוני בחיים,האנשים ההומואים שנקלעו בדרכי,היו ברמה אנושית מעל הממוצע.
    הם לא טובים פחות.
    סהדי במרומים,שהם טובים יותר.
    אני חייב את הפנסיה שלי,לבוס שלי לשעבר,
    שהיה מניח טפילין כל בוקר ומתפלל.
    ולא גנב לי דולר ולא גנבתי לו דולר,
    ובזכות זה שנינו מסודרים היום בחיים.
    איש ישר וכל כולו טוב לב.
    למה לקפח אותם?
    מי יתן לי נימוק אחד?
    למה לפגוע בכבודם?
    האמת,שגם החרדים,לא בעניין של לרדוף אחרי ההומואים.
    הם עכשיו מלקקים את הפצעים בבית.
    לענות לילדה ולילד:
    ''טאטע,ווס איז טומאע''.
    עלא בח'תהום,איזה שבירת שיניים ואיזה שבעת מדורי גהינום הם עוברים לענות לילד: ווס איז טומאע.
    הם לא רצו שהנושא,יצוף עליהם כמו צונמי.
    ואתם ,מארגני ההפגנה,חטאתם להם.
    בדין הם כעסו עליכם.
    מה לדעתכם,הם יענו,לילדים שלהם,עכשיו?
    ווס איז טומאע?
    החרדים,הם לא יש''יעים.
    הם בעניין,של חיה ותן לחיות.
    אל תטעו בזה.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי בעיקר משפט אחד שלך:

      ארז 1970, 13/11/06 22:56

      ''ודאי גם אתם ההומואים מתחתנים''
      אז זהו שלא!
      בין היתר, גם אין לנו זכות להתחתן, שזכות זו הוכרה כזכות אוניברסלית.
      אז כל הכבוד על המגילה הארוכה שלך, וממש דמעות עומדות בעיני כשאני קורא שלאבא החרד אין מה לענות לינוקא שלו כשהוא מנסה להסביר לו מה זו תועבה.
      ממש קשה לי...אוי אוי.
      אבל כמה שקשה לי עם האבא החרדי שצריך להסביר לילד שלו מה זו תועבה (שדווקא בגלל תגובת החרדים ההיסטרית הם נאלצים לענות לילדים שלהן ''מה זה הומואים?''), יותר קשה לי שאני לא מקבל זכויות שוות!

      הגב לתגובה זו

      • וזה שתתנשק מולו זה ייתן לך זכויות???

        שרית, 14/11/06 10:43

        לגבי התקשרות,
        אתה יכול לעשות הסכם ממון.
        כמו כן,
        כבר היו תקדימים של הכרה בבן הזוג לצורכי קצבת שארים.
        אם תרצה טקס-
        אז זה רק טקס אלטרנטיבי בינכה.
        או שתיסע לגרמניה/סן-פרנסיסקו וכד'

        הגב לתגובה זו

        • נשיקה זה תועבה?

          ארז 1970, 14/11/06 20:40

          או שרק שני גברים או שתי נשים זה תועבה והשאר זה בסדר...
          כי מה אגיד לך, אני רואה לפעמים זוגות סטרייטים מתנשקים, ואני אומר:
          תעשו מה שאתם רוצים במיטה שלכם, אבל אני לא חייב לראות גבר ואשה מחזיקים ידיים או מתנשקים לי מול הפרצוף!
          סוטים הסטרייטים האלה-לכו לסעודיה נראה אתכם!

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    שולמית אלוני

    ישראלה, 13/11/06 15:34

    אני מורידה בפנייך את הכובע! דעותייך הפוליטיות אמנם אינן משקפות את דעותי, אך כאדם-בהחלט כן! אולי נבחרינו היקרים יקשיבו למעט דברי חכמה, במקום להתעסק בעסקנות פוליטית אשר מובילה אותנו לאבדון!
    ישר כוחך ומי יתן ותשמיעי יותר את קולך האנושי!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זאב בעור של כבש

    הורים הקשיבו, 13/11/06 15:33

    איש לא פוגש בזכויות האזרח של הקהילה ההומולסבית. הם חיים את חייהם לפי בחירתם, מצליחים מבחינה כלכלית ונתמכים עי ארגון עולמי חזק.

    אך הם מעונינים לעשות עוד נפשות ומגדילים את מספרם במהירות. הם עובדים על הנוער המבולבל, הצמא לא פעם לתשומת לב.

    הורים אם אתם רוצים נחת, בן או בת הומולסביים, תמכו בהם ועזרו להם להתפשט.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי שהבעיר את הבעירה,אלה כנופיית החוק וחמולת מזוז.

    יגאל כהן, 13/11/06 15:30

    בגץ שאישר את ההפגנה.
    ומזוז שלא נכנע למשטרה ואילץ אותה להשלים עם ההפגנה.
    והם עשו זאת כדי להסיח את דעת התשקורת והאספסוף מהפשעים שלהם שמתגלים בפרשת רמון.
    וכולם יצאו ניזנוקים.
    תושבי ירושלים שסבלו מההפגנות.
    החרדים שנאלצו לענות לילדיהם:
    ''טאטע,ווס איז טומאה''?
    והמפסידים העיקריים הם קהילת ההומואים,
    שאני מפרגן להם,למרות היותי הטרוסקסואלי.
    אני מפרגן להם כמו לכל מיעוט שנדרס על ידי הרוב ועל ידי אנשים חשוכים.
    ומדינת ישראל הפסידה,מהרגרסיה שנגרמה כתוצאה ממלחמה המיותרת הזו.
    ומי מחכך ידיים?
    הישי''עים,הסיקריקים,''השותפים'',של החרדים שקפצו על ה''מציאה'',של מלחמת האחים שהם כל כך רוצים.
    וכמובן.
    ביניש הרויחה.
    אנשים לא מדברים על איך היא נבחרה ל''נשיאות'' בית המשפט העליון.
    וחמולת מזוז,מקבלת קצת זמן לנשום ולתכך את דרכה הלאה.
    צר לי על ההומואים,שהבגץ והמזוז,השתמשו בהם לצרכיהם הנלוזים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    NAMBLA כנסו לאתר ולויקיפדיה

    תמימים, 13/11/06 14:58

    ארגון ''אהבה'' בין גברים וילדים בצפון אמריקה שארגון זכויות האדם בארה'' מגן עליו בשם חופש הדבור.
    כך תוכלו סו''ס להבין מה מחכה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שולמית אלוני, חכמה לעת זיקנה, כל הכבוד! (ל''ת)

    כל הכבוד!, 13/11/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אז למה בסקרים רוב הצבור היה נגד המצעד?

    למה היו רק 2000, 13/11/06 13:50

    העובדות לא ישכנעו אנשים כמו שולמית אלוני. רוב הציבור היהודי היה נגד עריכת המצעד בירושלים.
    רוב ההומולסבים גם היו נגד. עובדה שהגיע בקושי 2000 (אם זה מה שדווח סימן שהיו הרבה פחות).

    רק מי שמחרחר ריב ושנאת חינם הלך למלחמה הזו. ובמקרה הזה ברור היה שהחרדים ילחמו מלחמת חורמה. גם השנאה וההסתה בתקשורת לא מזיזה להם

    הגב לתגובה זו

    • למה מותר להם מלחמות חורמה יותר מלאחרים? (ל''ת)

      ?, 13/11/06 14:21

      הגב לתגובה זו

    • ל- 40:

      יצחק, 13/11/06 16:04

      נכון מאוד! הציבור הרבה יותר חכם מכל המתלהמים, כולל הגב' אלוני. איך היה פעם הפתגם, ''בכביש אל תהיה צודק, תהיה חכם!'' אותו דבר - בירושלים אל תהיה צודק, אל תעורר מהומות צפויות, תהיה חכם.

      הגב לתגובה זו

    • גם למיעוט יש זכויות

      אלי, 14/11/06 11:22

      נכון רוב הציבור גם החילוני נגד מצעד
      בירושלים אבל יש בין 20 ל30 אחוז
      שתמכו במיצעד הגאוןה בירושלים
      דמקוקרטיה היא קבלת הכרעת הרוב
      ומתן חופש ביטוי למיעוט.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדינה חשוכה

    תום, 13/11/06 13:40

    מספיק לעבור אפילו ברפרוף על הטוקבקיסטים כאן כדי להבין באיזו מדינה אנחנו מצויים.
    מדינה חשוכה שההבנה בכלל מהי דמוקרטיה ומהו שויון-זכויות זר לרוב אנשיה-בהחלט באשמה לא קטנה של מערכת-החינוך, שולמית אלוני היא מאחרוני האנשים שהיו בכנסת שיכולת להאמין להם שהם מדברים ופועלים מתוך מצפון ולא מתוך שיקולים קואליציוניים כאלה ואחרים.
    ואנשים במדינה לא מבינים את זה , אחרי שהיא ושריד פרשו מהחיים הפוליטיים מהשמאל ודן מרידור ובני בגין מהימין למעשה לא נותרו אנשים שאפשר עוד להקשיב להם מבלי לקבל בחילה.
    העיקר שאנחנו נמשיך להיות מלאי גאווה-עצמית מטופשת, אטומים ויהירים.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה דמוקרטיה שתאפשר למצעד ''הגאווה'' לצעוד בעיר הקודש

      רן, 13/11/06 14:14

      דמוקרטיה אינה חובה. לדמוקרטיה יש דרגות וגם בדמוקרטיה יש חוקים, הגבלות ואיסורים. לדוגמה :
      האם מותר לאדם להשתמש בסמים בצורה אישית בביתו הפרטי ?.אסור !.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודקת - זה לא המקום לגאווה (ל''ת)

    שיר, 13/11/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה בים מצעד הגאווה לסדום ועמורה

    נל, 13/11/06 12:57

    בתאריך בו התקיים מצעד הגאווה
    פרשת השבוע דנה באנשי סדום שהסיפור ידוע לכם..אנקדוטה מעניינת
    שאמרו אנשי היר ללוא הוציא האנשים ונדע אותם הכוונה היתה ''לדעת'' =משכב זכר-לא סתם הפגינו החרדים בחירוף נפש נגד המצעד המיותר הזה...
    צירוף מקרים או רמז עבה לעם ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גאווה דווקאית ומיותרת

    נל, 13/11/06 12:25

    לא מסכימה שגם בחיפה יתקיים כזה מצעד שיחיו חייהם כפי שהסטרייטים חיים ללא הפגנות מיותרות ומוחצנות-מה הבעיה להתחשב ברגשות של חרדים או ערבים שזה מפריע להם? נראה שלעשות דווקא זה המוטו העיקרי
    שכחנו מה זו סובלנות והתחשבות בזולת גם עצם הרעיון דוחה המפגן המיותר גאווה על מה בדיוק? לא מובן

    הגב לתגובה זו

    • גם את מוזמנת לקפוץ 3 פעמים במקום

      ארז 1970, 13/11/06 22:27

      אם לא בא לך מצעד בחיפה.
      בטח שהסטרייטים חיים ללא הפגנות ''מיותרות'':

      כי את יכולה להתחתן עם אהבת חייך, כי את אם תרצה תוכלי לאמץ ילדים, לקבל משכנתא כזוג, לקבל הטבות מס, להתיישב בגליל כשיש מבצעי איכלוס לזוגות צעירים.
      אז בשביל מה לך להפגין שאת סטרייטית אם הכל מגיע לך?
      יש כאלה שזכויות זה לא משהו שבא להם בקלות וזכותם להפגין.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    גב' אלוני מי אומר כך על ירושלים שיבדוק טוב עם הוא בעצמו נסבל

    מוטי לוי, 13/11/06 11:47

    כחילוני אני רואה בהם מחפשי כותרות ,אף אחד לא מפריע להם לחיות כאוות נפשם.אני מתנגד שכל קבוצת שונים וחריגים תגרום לזילות של ירשלים עיר קדושה לשלוש הדתות .והחשוב ביותר רבים מחילנו נפלו במלחמות ישראל לשחרוררה .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מיעוט של סוטים המנסה לכפות עצמו על רוב (ל''ת)

    צפוני, 13/11/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא יקרה לי בכלל

    שוקו, 13/11/06 11:24

    בתור הומו אני לא סובל את מרצ או את שולמית אלוני.

    מדוע את נותנת ליולי תמיר כרטיס הצלה? היא לא היתה צריכה להגיד כלום בגלל חשש מתגובת החרדים? אז מה הטעם בזה שהיא מחזיקה עמדת כוח?!?

    צריך היה לצעוד בירושלים מהסיבה הפשוטה שמותר להומואים ללכת בכל מקום שירצו. זה לא חלק מהאג'נדה נגד החרדים- החרדים הפכו את זה למשהו נגדם.

    הגב לתגובה זו

    • מרצ היחידה שתומכת בזכויות אדם

      אלי, 14/11/06 11:25

      אמנם אתה לא סובל את מרצ אבל
      מענין איזן מפלגה אחרת תומכה וקידמה את זכויות ההומואים והלסביות כמו מרץ גם לגבי מצעד זה
      בגלל אנשים כמוך אין נציגות לכוחות שתומכים בזכויות אדם בממשלה .
      חבל

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אלוני! את טועה ובגדול! ואסביר:

    רונן, 13/11/06 11:13

    גם אני וכל מי שהשתתף אצלנו במסיבה בערב שבת, (כולם חילוניים מובהקים) הגדירו את מיקום המצעד כפרובוקציה לשמה, וכמטרה פסולה לזכות באהדת הציבור הישראלי בכללותו, אבל זה חזר לקהילה כבומרנג.
    אחי שהוא סטודנט למדעי הרוח - גם ידע להסביר יותר טוב מכל חרדי אחר, מה הבעיה בהומוסקסאליות לפי התורה, ומה הבעיה שעושים מצעד כזה בירושלים. למשל, ידעת שבמשנה נפסק שאין מלינים מת בירושלים בכדי לא לטמא אותה? ידעת שישנם עוד הרבה דברים שאסור לעשות בעיר, למרות שבכל עיר אחרת מותר לעשותם גם לחרדים?
    בכל אופן את טועה, ולא בפעם הראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא מדינת הלכה (ל''ת)

      לא כולם דתיים, 13/11/06 11:24

      הגב לתגובה זו

      • לא מדינת הלכה אבל רוב מוחלט מהעם התנגד ללא קשר לזיקה דתית (ל''ת)

        חילוני מתנגד, 13/11/06 16:04

        הגב לתגובה זו

        • אף אחד לא ביקש את רשותך

          כל ממזר מלך, 19/11/06 15:18

          אם כל הפגנה תצטרך את הסכמת הציבור, היא ממילא מיותרת.
          אפשר לקפל את הפקלאות ולחזור לסטאלין.

          מוחלט שמוחלט. אפילו אחד ויחיד נגד כל העם - זו זכותו להפגין.

          סימפטיה זה ענין אחר.

          הגב לתגובה זו

    • טעות לחשוב שהמאבק נגד הוא של חרדים .רוב מוחץ של חילונים התנגד למצעד (ל''ת)

      ציונה, 13/11/06 11:53

      הגב לתגובה זו

      • לצערי את צודקת (ל''ת)

        לא מובן, 13/11/06 12:04

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בקטן - לא כולם גדולים

      הצחקתני, 19/11/06 15:14

      מהם גבולותיה של ירושלים?
      הידעת שהם השתנו מספר פעמים כבר ע''י ועדות תכנון ציוניות שאין להם שום קשר לקדושה ופסיקה.

      ירושלים המקראית היא אחת וירושלים התלמודית היא אחרת, ואף אחת מהן איננה ירושלים המערבית הצעירה בשנים.
      עכשו ירושלים תגדיל את שטח שפוטה, ותספח את מבשרת, אז זה אומר שגם היא קדושה? וצריך להרחיק ממנה טמאים, תועבות וכיו''ב? במוצא יקבעו את מזוזת העיר, או בנמל אילת?

      חילוני שמוטרד מאסורי המשנה על ברי מינן, הוא חילוני תמוה, או צבוע, או שאינו יודע עברית. או הכל יחדו = חרדי

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הרבה הגיבו שלא להיכנע לאיומים

    ד.ש, 13/11/06 11:04

    כנראה צריך לרענן את הזכרון של אלה שהם סליקטיבים, כי כל פעם שיהודים רוצים לעלות להר הבית, המשטרה לא נותנת כדי שלא יהיו מהומות מצד הערבים!
    אז שמישהו יסביר, למה יש איפה ואיפה? הרי כל מפגן שגורם למהומות, מבטלים אותו! אז מה העליהום הזה על החרדים ?

    הגב לתגובה זו

    • אין עליהום

      הגיון ברזל, 19/11/06 15:52

      אם אתה משווה את החרדים לערבים, אז גם אנחנו.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הסיבה העיקרית ביותר לקיום העצרת בירושלים

    עידן המשיגנע, 13/11/06 10:58

    הסיבה העיקרית לעצרת/מצעד/חפלה/מסיבמבה של ההומואים והלסביות היא הפרנציפ!

    כאשר ראו שאוכלוסיית ירושלים, דתית ומסורותית בעיקרה לכל הדתות, רואה בעניין תועבה ללא קץ ודוחה על הסף את זה, הם לא יכלו להעביר את המצעד לת''א והלרגיע את הרוחות, אלא עשו ''דווקא'' על מנת לעצבן את החרדים והדתיים.

    ל-ע-ז-א-ז-ל!!!!!!!! זה מטריף אותי!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • היית מטורף כבר קודם (ל''ת)

      !!!!!!!, 19/11/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם כל הייאוש והסלידה מירושלים היא עדיין בירת ישראל

    תל-אביב, 13/11/06 10:43

    גם הרצל שנגעל (חד משמעית) מירושלים, בביקורו בארץ ישראל. המשיך לראות ולהתייחס לירושלים כעיר מרכזית באותה הארץ חדשה-ישנה שיצר בדימיונו.

    גם אם ירושלים נותרה חשוכה, שונאת ושנואה, עדיין היא בירת ישראל והמאבק ההומו-לסבי לקבלת זכויות אזרחיות בסיסיות חייב להיערך בירושלים, בירת ישראל, לעיני הכנסת וביה''מ העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אלוני אני מעריצה אותך. חזרי לפוליטיקה (ל''ת)

    יעל, 13/11/06 10:27

    הגב לתגובה זו

    • ואני בטח שלא ולא ולא - זוכרת איך מכרה את (ל''ת)

      המדינה, 13/11/06 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שולה, אולי מצעד הגאווה הבא יהיה בטייבה או בחלק הערבי של נצרת ?

    יאיר ל, 13/11/06 10:25

    הם מאוד ליברליים ויקבלו אותך באורז ( או באבנים ).

    הגב לתגובה זו

    • בירושלים אין הפגנות / מצעדים בד''כ??

      ובנוסף הקול של, 13/11/06 10:41

      הירושלמים.
      תושבי העיר.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לדעתי כל הומו ולסבית צריכים לקבל הנחה של 70% בארנונה בירושלים (ל''ת)

    מקבלים 50%זכות, 13/11/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מצעד

    צפוני, 13/11/06 10:17

    אני למבין וני אשמח אם משהוא יסביר לי במה החברה האלו גאים כל כך. מה זה ענייני מה הם אוהבים לעשות אם האיברי מין שלהם???

    אז אני מציע ששבוע הבא אנחנו נעשה מצעד לאלו שיש Foot Fetish. ושבוע אחר כך מצעד לחברה שאוהבים גדולות.

    הגב לתגובה זו

    • אדם שאוהב כפות רגליים יכול לקחת משכנתא

      חן, 13/11/06 11:52

      עם כף הרגל של בת זוגתו. זוג גברים או זוג נשים לא. למה אני מחוייבת לשלם מיסים, לעשות צבא ובכלל למלא את כל החובות כאזרחית מן המניין ולקבל שנאה ובורות בתמורה לכך?!

      אתה, כף הרגל שלך וכל האטימות יכולים ללגלג כמה שבא לכם, העניין הוא שזכותי להביע מחאה על עוול שנעשה לי.

      חבל שרק אלה שמביעים את מחאתם באלימות מצליחים להעביר את המסר לאנשים בארץ הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • מצעד

        ell project, 13/11/06 12:04

        כל הכבוד לגברת אלוני
        היא אמרה דברים נכונים ואמיתיים
        מה חיפה לא מספיק טובה בשביל כזה דבר?
        למה רק הירושלמים צריכים להנות ממצעדים מה לתושבי הצפון לא מגיע?

        הגב לתגובה זו

        • לא כ''כ הבנת מה אלוני אמרה (ל''ת)

          טפשות וגזענות, 13/11/06 12:11

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרס ישראל לשולמית אלוני

    דפנה, 13/11/06 10:14

    האחת והיחידה שמבינה סובלנות, שיוייון ואינה מונעת משיקולים פוליטיים אלא משיקולי אידאולוגיה בלבד. ישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • ''לא עקב הפגיעה ברגשות הציבור הדתי..אלא כי הרבנים יתנו להתפרע..'' (ל''ת)

      ציטוט אלוני, 13/11/06 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מצעד הבהמות

    יקי, 13/11/06 10:00

    תארו לעצמכם שהיינו מארגנים מצעד של חמורים חובשי כיפות ומסולסלי פיאות. האם הייתי מקבל רישיון למצעד שכזה?
    האם היינו יוצאים חיים ממצעד כזה?
    כסטיירט אני לא מבין איך העם הזה מוכן שישפילו 5% מהאוכלוסיה בגלל נטייה מינית זה יותר גרוע מגזענות.
    הטרוף הדתי מחסל בפועל את המדינה והשתלט מזמן על הרוח והחומר של המדינה.
    חייבים להפריד את הדת מהמדינה גם במחיר מלחמת אזרחים- זו מלחמה על מהות הציונות.

    הגב לתגובה זו

    • הציונות בלי היהדות לא שווה כלום

      רבקה, 13/11/06 11:15

      בלי המקור שממנו הגעת - בלי המסורת ממנה שואבת הציונות, נשאר בלי ציונות ובלי מדינה ובלי תקווה. למדינה אין ערך כסתם מדינה אלא רק כמדינה יהודית. כך היא הוקמה, זהו ייעודה ובלי זה לא היינו מצליחים להקים אותה.

      הגב לתגובה זו

      • לא לכולם יש אותה פרשנות ל''יהודית'' (ל''ת)

        תתחילו לקלוט, 13/11/06 11:30

        הגב לתגובה זו

      • ה''יהדות'' שלך אינה יהדות

        מישהו שפוי, 13/11/06 18:41

        אלא עבודת אלילים פונדמנטליסטית.

        הגב לתגובה זו

      • מדינת ישראל לא הוקמה כמדינה יהודית

        יהודי חסר דת, 19/11/06 15:31

        אלא כבית הלאומי של העם היהודי.
        מתוך בחירה מודעות לערך הלאומי של היהדות ולא הערך הדתי.
        הרי מתנגדי המצעד התנגדו להכרזת המדינה ולקיומה.

        הציונות, לצערי, לא הצליחה לייצר יהודי חדש אמיתי. הרוב הנבער מחזיק ביהדות של טלאים ואמונות טפלות, ומקומו של היהודי הקלאסי התלוש הגלותי הולך ומתחזק. סופו להתפזר לארבע כנפות העולם. הגנים חזקים יותר.
        בהצלחה .

        הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין אם הומואים הם טובים אז למה נקרופילים וזואופילים לא?

      בוריס, 13/11/06 23:41

      הבעיה שלך ו''נאורים'' כמוך היא שאין לכם שום מוסר ואתם אפילו לא מבינים מה זה מוסר.

      הגב לתגובה זו

      • נו,באמת.אתה לא יודע מה ההבדל בין הומוסקסאליות לנקרופיליה?

        יובל, 14/11/06 11:13

        הרי שבנקרופיליה אין דעת ואין הכרה.
        גופה לא יכולה להסכים לקיום יחסי מין
        אין סטטוס פיזיולוגי ופסיכולוגי בקבלת החלטה בכלל,
        או איזשהו איתות או רמיזה למשיכה מינית ומימושה,כנ'ל בע'ח,
        לעומת זאת הומוסקסואל הוא אחד מעשר באוכלוסיה(בערך)שהאירגון הפיזיולוגי שלו מצווה לו משיכה לבני מינו,וממשה בהסכמה מושכלת.


        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא כואב להומוהים לצעוד, אני ההייתי מת מכאב. (ל''ת)

    תם, 13/11/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הומאים דתיים ירושלמים רוצים להפגין בבית ,ירושלים היא שלנו (ל''ת)

    רון, 13/11/06 09:45

    הגב לתגובה זו

    • ירושלים של כולנו

      רבקה, 13/11/06 11:18

      אין שום סיבה שיפגינו בירושלים כיוון שזה לא יוסיף להם הערכה מצד מי שלא העריך אותם קודם. ירושלים היא של כולנו ולכן יש להתחשב בכל שדרות הציבור. גם כפייה אנטי דתית היא כפייה וגם היא פוגעת ברגשות הציבור.

      הגב לתגובה זו

      • בפעם המליון-לא הפגינו נגד חרדים !! הפגינו בעד שוויון ולגיטימיות (ל''ת)

        לא של ''כולם'' אם, 13/11/06 12:16

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    א לוני - סוף סוף קול שפוי (ל''ת)

    משה בודק, 13/11/06 09:25

    הגב לתגובה זו

    • קול שפוי בסדום... (ל''ת)

      אלוני דרעאק, 13/11/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • רק לוודא שהבנת-לדבריה לא היה צריך בגלל האלימות(!)הצפוייה של החרדים

      אבל אם החליטו, 13/11/06 10:35

      חובה היה לקיים את המצעד ! ולא להכנע לאיומי האלימות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממשלת ישראל צריכה להכריז על תל-אביב כעיר הבירה

    דניאל, 13/11/06 09:19

    משבר הגאווה בירושלים הוכיח סופית למי שעוד יש לו ספק, שירושלים של שנת 2006 אינה יכולה עוד להיות בירתו של העם היהודי מכיוון שהיא לא מוכנה לקבל את כולו. לא את ההומואים והלסביות, לא את הרפורמים והקונסרבטיביים (חצי מבני העם היהודי), ושלא לדבר על הגרים שלהם היא ממש מאמללת את החיים ושותקת כאשר בונים להם חומות באמצע השכונות.

    בתחילה סבר הממסד הציוני של הישוב להכריז על הרצליה כעיר הבירה, אולי חבל שזה לא מה שהם עשו. אבל היום, כאשר העיר הזו היא מסוכנת מפולגת מסוכסכת פנאטית, חשוכה, מלאת שנאה ובוז לכל מי שהוא אחר ושונה, ולאחר שאף מדינה בעולם (אפילו לא ארה''ב) לא מכירה בה כבירת ישראל, אין מנוס מלהכיר בטעות והלכריז על הבירה האמיתית של ישראל - תל-אביב תל-אביב תל-אביב.

    הגב לתגובה זו

    • ההומולסבים צריכים להכריז שתל אביב היא בירתם (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 09:30

      הגב לתגובה זו

      • תל- אביב לא פח זבל של אף אחד (ל''ת)

        שלא יתפסו, 13/11/06 09:34

        הגב לתגובה זו

        • גם ירושלים לא פח הזבל של אף אחד (ל''ת)

          שלא יצעדו אצלנו, 13/11/06 10:01

          הגב לתגובה זו

        • אתה יכול לחזור לירושלים (ל''ת)

          שרוף פח, 19/11/06 15:33

          הגב לתגובה זו

    • נכון. אם ירושלים לא בירת כולם (ל''ת)

      שיעבירו את, 13/11/06 09:45

      הגב לתגובה זו

    • גם החרדים

      567, 13/11/06 10:01

      בטוח שגם החרדים היו שמחים אם ת''א או כל מקום אחר היה בירתה של המדינה המתפרקת הזאת. בכלל עדיף, שתי מדינות לשני העמים החיים כאן, מדינה ליהודים ומדינה לישראלים. אולי בכלל היתה מדינת הישראלים משתלבת במרחב והיו מסתיימות המלחמות האינסופיות עם הפלשתינאים, כי מה בעצם ההבדל בין הישראלים ושאר יושבי המזרח התיכון??

      הגב לתגובה זו

    • תל אביב תהיה בירת מדינת''כל אזרחיה'' וירושלים תשאר בירת מדינת היהודים (ל''ת)

      אלון, 13/11/06 10:41

      הגב לתגובה זו

      • עיר שלוש הדתות הקדושה בריבונות בינלאומית...

        זה הכוון שלחצתם, 13/11/06 11:06

        החרדים ותומכיהם

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא עוזב? (ל''ת)

      אברצון, 14/11/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה ההפגנה

    חגית, 13/11/06 09:16

    אני חילונית ובדעה שזכות הפרט לחיים טובים מעל הכל אבל עדין לא הבנתי מה זה ענינו של הקהל הרחב אם אני גרה עם גבר או אשה אם אני מעדיפה את שני המינים.
    למה צריך לחפש לגיטימציה מהקהל הרחב לנטיות לב. ובקיצור לשם מה היתה צריכה להיות ההפגנה.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה מאד - מראה כמה ההפגנה החטיאה את המטרה

      יופיטר, 13/11/06 09:34

      או שיש לי טועת בסיסית ביחס לבעיות ההומולסבים.

      הגב לתגובה זו

    • הפגנה זה לא סיכום כלל הדעות-זה קול מסויים

      הפגנה זה לא, 13/11/06 09:48

      הפגנה זה לא משאל עם, זה זכות של קבוצה מסויימת(כל קבוצה) להשמיע קול מסויים.

      הגב לתגובה זו

    • את ההפגנה של האתיופים את מבינה ?

      מוטי, 13/11/06 10:52

      את ההפגנה של אמהות חד הוריות את מבינה ?
      את ההפגנה של מי שרוצה להכניס תרופה לסל התרופות את מבינה ?
      את ההפגנה של העובדים הנלחמים על קיומם את מבינה ?

      אם את מבינה את ההפגנות הנ''ל , אני בטוח שלא יהיה לך קשה להבין את הפגנתה של עוד קבוצת אוכלוסייה מופלה.
      אוכלוסיית ההומואים והלסביות מופלה מול אוכלוסייה האחרת (הסטרייטים) שמשום מה רובה לא רואה/מבין או לא רוצה לראות ולהבין את האפליה (חובות כן זכויות לא - מסים כן , משכנתאות לא - צבא כן אבל פנסיה לא - ארנונה כן אבל לצעוד לא...). עכשיו יש או אין להכניס נטייה מינית למשוואה ?

      הגב לתגובה זו

      • המשך

        חגית, 13/11/06 11:34

        אני חושבת שאם ההורה היחיד הוא סטריט או לא זה ממש לא ענין לציבור לדעת או להבדיל אם בן אדם נלחם לפרנסתו או לחייו בעזרת תרופה כך שאני לא מבינה בדיוק על איזו אפליה אתה מתעקש לשמור.
        נטיות לב או רגש לא גורמות לא לעוני ולא למחלות. וכמובן לא לרמת ההשכלה או היכולות.

        הגב לתגובה זו

        • אנסה להסביר שוב

          מוטי, 13/11/06 12:36

          זוג הומואים או זוג לסביות לא זכאי מבחינת החוק לאותם תנאים כה מובנים מאליהם שניתנים לזוג סטרייטים.
          אני חי עם בן זוג מזה 15 שנה, אוהב אותו בכל ליבי ורוצה להזדקן לצידו. מבחינת המדינה זה לא משנה אם נולדנו בארץ, שרתנו בצבא ואנחנו משלמי מיסים, לא מגיע לנו שום דבר בשל הסטטוס שלנו. לא חלים עלינו חוקי המשכנתא ולא זכויות כלכליות אחרות , לא חלים עלינו זכויות פנסיוניות, אם חס וחלילה מישהו מאיתנו יחלה בן הזוג לא יהיה אפטרופוס אוטומטית לשני ואם חס וחלילה אחד מאיתנו ימות בן הזוג לא יוכל לרשת אותו אוטומטית ובאם ירש אותו (צוואה מסודרת) הוא יצטרך לשלם מס מלא כשכל שאר האזרחים פטורים ממנו.
          יותר ברור על מה מפגינים ?
          ולא הזכרתי את יחס החברה (כפי שבא לידי ביטוי ע''י החרדים) ואפליה במקומות עבודה

          הגב לתגובה זו

          • תשובה

            חגית, 13/11/06 13:55

            כעת אני אני בטוחה שההפגנה החמיצה בגדול את המטרה כי מי יודע מה דרשתם חוץ ממך שמספר את הקושי מבלי כל קושי למרות שכעת אנחנו לא מפגינים

            הגב לתגובה זו

            • תודה על תגובתך המעודדת

              מוטי, 13/11/06 16:33

              אני לא חושב שההפגנה הייתה כל כל מוחמצת. היא עוררה נושא חשוב שרבים וטובים לא ראו או לא רצו לראות. הנושא ההומו - לסבי כחלק מנושא הדמוקרטיה במדינת ישראל ושהוא בעצמו חלק מנושא רחב יותר של יחסי דת ומדינה ימשיך להעסיק אותנו רבות.
              מבחינת החילונים והמתונים בדעותיהם , ההומואים והלסביות היו מעין זרז או גורם ראקציונרי לנושא האמיתי, איך אנחנו רוצים לראות את החברה שלנו במדינת ישראל.

              מבחינתי , ברגע שהצלחתי לבטא ולהבהיר משהו שלא היה ברור לך לגבי ולגבי דומים לי, אני מרגיש תחושה טובה עוד יותר.

              הגב לתגובה זו

  • 17.

    Never let Gay march in Jerusalem (ל''ת)

    A M Roll, 13/11/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני חילונית ואני מקבלת את ההומוסקסואלים רק מתוך הכרח.

    שדגכ, 13/11/06 09:04

    אז אל תשלי את עצמך ואותם שהחילונים ''מקבלים אותם''.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני כפו עלי - הדמוקרטיה של מר''צ (ל''ת)

      כך או בערך, 13/11/06 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יקרת הקהילה..

    חרד, 13/11/06 08:57

    הצעתי שאת והקהילה תצטרפו לאומות העולם ''הנאורות'' ולא תכירו בי-ם כעיר בירה אלא בתל-ביב,
    שם תוכלו גם לקיים מצעדי תועבה וטומאה!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להמשיך את המאבק

    g.l, 13/11/06 08:55

    ש.אלוני שנלחמה ונלחמת כנגד הכפיה הדתית בכל כוחה,מפתיע שהיא מציעה לא לצעוד בי-ם.תמיד היה צריך לצעוד ,צריך להמשיך לצעוד,ובמקביל להמשיך להלחם בכפיה הדתית בכל הכוח!לא מתוך שנאה לדת כי אם להיות עם חופשי בארצנו.

    הגב לתגובה זו

    • אלוני - האם מייצגת יהדות????? מי את???? (ל''ת)

      שמאל לשעבר, 13/11/06 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חבל שאלוני לא התיחסה להפגנת האתיופים

    יופיטר, 13/11/06 08:52

    הם לא היו מספיק בכותרות? אבל להם באמת נעשה עוול, הגאותנים יכלו לצעוד בתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שהיא מחפשת רק לתקוף דתיים (ל''ת)

      שולמית אלוני, 13/11/06 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ירושלים עיר בלתי נסבלת מכל

    משה, 13/11/06 08:49

    הבחינות ,לא רק ביחס לקהילה הגאה,:
    החרדים-אוהדי בית''ר הגזענים-הימין הקיצוני שמסתובב בה-שוק מחנה יהודה עם המוכרים המופרעים-המקומות ה''קדושים'' שגורמים לכל הסכסוכים-הערבים שמחפשים לבצע פיגועים-בקיצור שומר נפשו ירחק מעיר כזו....

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את מתפרעי הר הבית (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 09:32

      הגב לתגובה זו

      • הם חלק מהחברה הישראלית? לא גם בעימות (ל''ת)

        לאומי חיצוני, 13/11/06 09:52

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    ירושלים היא עיר הבירה שלנו - והיא ניסבלת ע''י אנשים מצאותיים (ל''ת)

    וללא מצאותיים, 13/11/06 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שולמית אלוני לא קצת הצתה מאוחרת? (ל''ת)

    יופיטר, 13/11/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הורדוס, אביך בא ! (ל''ת)

    מקומי, 13/11/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה תוקפים את ביבי

    מחלוף רוזנקווץ', 13/11/06 08:38

    ואת שרה ואת קצב ואת עומרי שרון?
    רק בגלל שהם לא אשכנזים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    היא ויוסי שריד שאגו בלי הרף לתת זכויות לפלסטינים - והתוצאות מדברות

    הפגינו וצעקו, 13/11/06 08:32

    לא ישכחו שהם הם תנתנו לגיטמציה למצב שאנו נתונים בו. במלוא המרץ פעלה מר''צ . מיסדיי מפח הנפש

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צרת החינוך המתיפיפת שותקת, כי היא לא יותר מפוליטיקאית צינית, וצבועה (ל''ת)

    זוכר ויזכיר, 13/11/06 08:22

    הגב לתגובה זו

    • והכוונה ליולי תמיר ולא לאלוני. (ל''ת)

      מזכירה, 13/11/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • נזכור לתמיר את השתיקה הזאת

        מזכיר לעתיד, 13/11/06 09:39

        מהיום שנבחרה היא ולא רייכמן, ידעתי שזאת תהיה טעות.

        הגב לתגובה זו

    • אולי גם שרת החינוך חשבה כמוני שהמצעד לא צריך להתקיים בירושלים? (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שולמית אלוני,יעל דיין,זן נדיר

    טלי, 13/11/06 08:19

    מדובר בפוליטיקאיות שנשארות נאמנות לעצמן ולעקרונות שלהן ואף פעם הן לא חשבו אם זה יטיב עמן,הן לא חיפשו להיות פופולריות ולמצוא חן.
    אין כבר כאלה,עכשיו אנחנו תקועים עם ראש ממשלה שאגב הבת שלו היתה צריכה קודם כל לבקר אותו.
    הוא לא היה צריך לומר שהוא בעד או נגד המצעד,הוא בכל זאת פוליטיקאי..
    ולא מהזן הנדיר,אך הוא יכול היה לומר ..אני בעד הדמוקרטיה!!!
    ואסור לפגוע בעקרונות הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • מזלנו שהן כבר זן נכחד בפוליטיקה

      זואולוג, 13/11/06 09:01

      אם הן היו ממשיכות להשפיע - היינו כבר מזמן יפים, צודקים, מוסריים אבל מתים.

      הגב לתגובה זו

      • הם לא הצמיחו הרבה בוחרים (ל''ת)

        יופיטר, 13/11/06 09:42

        הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה לא שפויה והרסנית למדינה שלנו - וללא גבול (ל''ת)

      נשלם כפול, 13/11/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    היא צריכה להבחר לנשיאות הראשונה

    שולמית לנשיאות, 13/11/06 08:13

    אישה מדהימה, צדקה בכל מה שאמרה! כל הכבוד לה!

    הגב לתגובה זו

    • בירוחם רק יכולים לבחור בה (ל''ת)

      לא מציאה גדולה, 13/11/06 08:23

      הגב לתגובה זו

    • יותר מדי שנויה במחלוקת כדי לשמש נשיאה (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודקת! להבא לקיים המצעד בכפר שמריהו! (ל''ת)

    המשפד, 13/11/06 08:04

    הגב לתגובה זו

    • והרצליה פיתוח - הצעתי את זה לפני שהמצעד לא צעד (ל''ת)

      יופיטר, 13/11/06 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לשולמית אלוני - דברי חכמה! (ל''ת)

    טל, 13/11/06 07:59

    הגב לתגובה זו

    • כן לעת זיקנה - אבל שהיתה צעירה שאגה במלוא המרץ (ל''ת)

      את מר''צ, 13/11/06 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פעם ראשונה היא אומרת משהו טוב

    ציוני, 13/11/06 07:54

    תמיד מלכלכת ומדברת כאילו היא גרה בעזה או שכם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      sams, 13/11/06 08:37

      שלום
      הבת של אולמרט ראש הממשלה היא לסבית מוצהרת ולכן היא מתרעמת ואביה נבוך מכל הפרשה
      כל הסיפור פשוט בתו של דיין התחילה בתמיכה ואז כדור השלג התגלגל צריך לעצור את מצעד התועבה ממזמן ותפסיקו להיתיפיף

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט המושחת לא נבוך מכלום (ל''ת)

        אזרח, 13/11/06 08:46

        הגב לתגובה זו

        • אלוני ניכנעת לאיסלם או לחרדים החשוכים קצת לחץ והיא מתבלבת ,, (ל''ת)

          אורן, 13/11/06 09:41

          הגב לתגובה זו

    • האם ביטויי נטייה/תאווה הם ייצוג ערכי ישראל?! וכי חסר ערכים להתגאות? (ל''ת)

      האין חשש לקלקול, 13/11/06 17:20

      הגב לתגובה זו

    • אלוני היא אחת היחדים שמסוגלת להציל את ישראל מגורל נוראי! (ל''ת)

      אלוני הצילו!, 13/11/06 18:22

      הגב לתגובה זו