• 65.

    היהודים הרעבים

    עלי, 11/02/07 17:26

    לדעתי צריך לידרוך על כל יהודי גיזעני שחושב לעצמו שיפלוש ליפו ומי שחושב שיש לו בייצים ליפלוש ליפו אנחנו מוכנים יא גיזענים יום הדין בדרך

    • ביום הדין אתם תהיו על הרצפה גם אם אתם מוכנים

      הדורך, 24/08/07 05:41

      עלי , ערבי יקר ואהוב שכמותך , תראה כשיש
      בלאגן ,ואני מתכוון לבלאגן אמיתי !
      החוק חלש

      ואתם תהיו על האדמה... ואח''כ יחיו ביפו,בעכו,בחיפה,בירושלים

      רק יהודים.

  • 64.

    תפסיקו לבכות ותצביעו ליברמן

    מי שאיכפת לו, 15/11/06 02:49

    אני עדיין לא הצבעתי לו אבל בהחלט מתכוון לתת לו צ'אנס .

  • 63.

    להרוס בישראל את כול השכונות הישנות

    פקק תנועה, 14/11/06 09:57

    וליבנות בימקומם שכונות מודרניות .כולל אזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב..

  • 62.

    הגיע הזמן שכל המתנחלים

    דוסלי, 14/11/06 01:45

    יכבשו מחדש את לוד, עכו, יפו, ואדי ערה, רמלה, ואדי ניסנס ואת הגליל. סמכנו על הציונים? הם כבר אינם קיימים! היום יש בארץ הזו 3 קבוצות: יהודים (אלו הדבקים ביהדותם), ערבים, ואחרים (אלו שחוץ מכסף לא מתעניינים בכלום). קדימה לעבודה.

  • 61.

    מה רינו צרור אומר?

    פרנקו, 14/11/06 00:32

    מעניין מה רינו צרור, תושב יפו, העיתונאי החברתי ביותר כיום בישראל, חושב על המצב הזה

  • 60.

    בני כלבים כובשים את היהודים הטיפשים

    רונן, 13/11/06 22:13

    יהודים חשבתם לשבת בחיבוק ידיים עוד מעט יוכלו אותכם היתעוררו

  • 59.

    יפו

    share, 13/11/06 19:18

    אם מדברים על יפו כמאל אגבריה הציג את הדברים כפי שהם אנחנו חיים במדינה של דו קיום , אם שורפים מסגדים לא לצפות לדברים מהצד השני לכמו חלונות שבורים מי יותר מכיר את יפו מאשר האנשים החיים בה

  • 58.

    אם לא תהיה נאכבה - נצטרך להלחם שוב על מקווה ישראל ומוצא.. (ל''ת)

    איתן, 13/11/06 19:11

  • 57.

    מה שקורה ביפו הוא סימן לבאות - המדינה היהודית מתפוררת!!!

    הצילו!!!!!!!!!!, 13/11/06 13:03

    כל יפי הנפש שמתעלמים מהמצב ומנסים להרדים את כולנו, מעוניינים בתוך תוכם שיגיע סופה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי.
    עצם התעלמות השלטונות מהמצב ביפו, מעודד ערבים ישראלים בערים אחרות לנהוג באותה הדרך ובהצלחה רבה.
    ברצוני ליידע את הקוראים, שבערים מסויימות בארץ, ערבים ישראלים מציעים סכומי כסף גדולים לבעלי בתים יהודים ומפתים אותם למכור את בתיהם שנמצאים בתוך שכונות יהודיות מובהקות.
    ברגע שמספר בתים כאלה נמכרים לערבים בתוך השכונה, מתחילה נטישה של יהודים, מחיר הדירות יורד והשכונה מתאכלסת ע''י ערבים.

    הערבים עושים לנו טרנספר זוחל בתוך מדינתנו כשמקור הכסף שלהם, שבו הם מממנים את רכישת הדירות מהיהודים ידוע לשלטונות.
    לצערי, השלטונות אינם נוקפים אצבע על מנת לעצור את האסון המתקרב.
    העם היהודי איבד את הרצון לשמור על ארצו ועל מדינתו ואת הרצון לחיות.
    רפיסותנו ורפיון הידיים שלנו - יובילו לנצחונם.
    אם המצב הזה יימשך, בתוך שני דורות יגיע סופה של מדינת היהודים ולא צריכים את איראן בשביל זה.

    • ליברמן לעבודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 13/11/06 14:03

    • המדינה הולכת פייפן ונשמטת לנו מבין האצבעות. בית רביעי כבר לא יקום

      יהודים תתעוררו, 13/11/06 15:44

      מי שמתייחס למדינת ישראל כדבר קבוע ומובן מאליו, טועה ובגדול.
      הדור הצעיר בארץ שלא חווה את הגלות ושלא חווה אנטישמיות, אינו יודע על מה אני מדבר.
      התקופה הזאת היא תקופה גורלית שבה יוכרע המשך קיומה של מדינת ישראל.
      יהודים תתחילו להתעורר כי מתחיל להיות מאוחר.

  • 56.

    להעביר אותם לחברים שלהם ברמת אביב (ל''ת)

    הם כבר יידאגו, 13/11/06 10:01

    • בביתו הפרטי של אולמרט יהיה להם יותר טוב, עם אשתו ובתו. (ל''ת)

      ימנית גאה, 13/11/06 12:49

  • 55.

    ...סוף המדינה. העיקר שהתקשורת ''נאורה'' (ל''ת)

    1939 חוזרת, 13/11/06 09:41

  • 54.

    אגבריה דיבר יפה בטלויזיה - אולי ינסה לעשות משהו לטובת עניני הערבים

    יופיטר, 13/11/06 09:06

    למען קידומם הכלכלי השכלתי ונגד האלימות והבכי על האפליה. יאללה תתחילו לדאוג לעתיד יותר טוב לילדיכם , במקום לחפש איך לקלקל את החיים ביפו.

  • 53.

    איפה ראש עירית תלאביב -יפו!!!!!!!!

    יופיטר, 13/11/06 08:58

    הגיע זמן לטפל גם בחלק הזה של העיר ולחלק את הכסף יותר שווה בין הצפון לדרום

  • 52.

    מזעזע התגובות שיש כאן ממש מחליאות-כולם גזענים

    יהודיה, 13/11/06 08:51

    אנשים מיום ליום מאבדים צלם אנוש ומתחברים לשנאה עיוורת

    • כדאי שתתעוררי ותביני איפה את חיה ואם מי יש לך עסק-נאיבית פאתטית! (ל''ת)

      ירון, 13/11/06 14:17

  • 51.

    להתעורר ולהתחיל לעשות משהו מהר לפני שיהיה מאוחר ........ (ל''ת)

    יהודי מודאג, 13/11/06 07:46

    • כבר מאוחר, אפילו המשטרה לא עושה להם כלום בנדון. (ל''ת)

      זה הגיע לעכו, 13/11/06 08:47

  • 50.

    רק ליברמן רואה נכון את הבעיה היום בארצנו

    שמאל לשעבר, 13/11/06 06:03

    רק טרנספר כמו שגנדי בזמנו אמר הוא רעיון לא ריאלי.הצמדות לכל החלקים של א''י לצערי אינו בר ביצוע.
    צריך לקחת את הרעיון ,הנכון לטעמי,ולשכלל אותו כל שיתאים למצב הנוכחי לפני שיהיה מאוחר מדי.
    הדבר אמור לעמוד בראש סדר היום הציבורי.

    בעוונתי הרבים תמכתי במפלגת העבודה.ביוזמה האומללה של פרס ורבין ז''ל.בגיל 18 התגייסתי לשירות קרבי באחת מחטיבות החי''ר וביליתי זמן ממושך בשטחים.אין לי ספק,שמי שראה מקרוב את המנטאליות הערבית,מי שיצא לו לשוחח עם ערבים..יודע שאם המצב ישאר ככה,כפי שהוא היום,דיננו יחרץ.

    מדברים על התקומה של המדינה כנס.אני לא חושב כך.התקומה של המדינה באה מכורח נסיבות מזעזע,שהעיר אנשים וגרם להם לקחת יוזמה ולמצוא פתרון לעם הזה.

    גם הפעם,אנחנו עומדים על סף תהום ודרושה עוצמה,חזון ויוזמה.עלינו להישיר מבט ולומר בפה מלא,אם אנו רוצים כאן מדינה יהודית דמוקרטית,עלינו לבצע טרנספר לערבים ןלהגיע להסדר על חלוקת שטחים.

  • 49.

    אחר כך הם ייללו על אי שוויון (ל''ת)

    אזרח, 13/11/06 05:59

  • 48.

    ערבי=כח

    ארנון, 13/11/06 05:57

    לצערי אני יודע מה זה ערבי זה כח תן לו בראש חזק וערבי יושב בשקט.
    אני גר ביפו שנים ונילחם בערבים יום יום אבל לבד זה קשה תנו יד ונסלק אותם מיתוכנו בחזרה לשטחים יחד עם חברי הכנסת הערבים והשמולאנים תמיד תסתקלו לערבים בעיניים ומגבוהה עד אשר ירדו מהעץ

  • 47.

    ל-34 ליברמן יחליף אותך ראשון-מחבל מאלקאעידה שכמוך! (ל''ת)

    רפי, 13/11/06 05:47

    • מי שהולך עם אולמרט סימן שהוא אפס מושחת ולא יביא שום תועלת! (ל''ת)

      רק מרזל?, 13/11/06 06:02

    • ליברמן הוא סתם בובת צעצוע של אולמרט שמכר את בוחריו בעד משרת שר שלא (ל''ת)

      קיימת בכלל., 13/11/06 08:48

  • 46.

    באוקטובר 2000 קפצתי על האופנוע ליפו-לראות במו עיניי-

    אמיר, 13/11/06 05:43

    איך ערביי יפו זורקים בקבוקי תבערה-וקוראים איטבח אל יהוד
    כן כן ערבים ישראלים עם שנאה ורצח בעיניים לכל מה שישראלי ויהודי-כולל אנשים''מכובדים''עם עניבות
    אותו יום הפכתי לימני
    ואני לא מאמין בחיים איתם ביחד

    • צריך מדיניות אחרת ב 180 מעלות למה שקורה היום! (ל''ת)

      כבדהו וחשדהו, 13/11/06 06:01

  • 45.

    איפה הסייענים של מוסקי הזייתים בשומרון ??? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 13/11/06 05:42

    • הם היו עסוקים בארגון המצעד בירושלים, כולל הבת של אולמרט ואשתו בחו''ל (ל''ת)

      על חשבוננו., 13/11/06 08:50

  • 44.

    תגובה

    אדם, 13/11/06 05:29

    לדעתי,יש דחוף למצוא משפחות של עולים
    מחבל העמים ולישב ביפו בכל מקום של
    אנטי ישראליות מצד הערבים,הם ,כלומר
    העולים היו המחנכים של האוקלוסיה
    הערבית לנאמנות לישראל,תנסו ותיראו.

  • 43.

    טיפול בסרטן הוא תמיד לא נעים מכאיב ואף מסוכן

    רופא, 13/11/06 05:14

    אבל אין ברירה אם רוצים להשאר בחיים

    ותמיד אבל תמיד עדיף לטפל מייד כי לאחר זמן זה נעשה קשה פי כמה ואף לבסוף בלתי אפשרי!

  • 42.

    לתת לנשרים שיכרסמו אותם ,,,,,,,,,,ערבים החוצה (ל''ת)

    צלף, 13/11/06 03:49

  • 41.

    נשק

    בני, 13/11/06 03:47

    אם 16 קצר, טוב שהוא לא מסתובב עם מאג ומרגמה. בשביל להגן על אמא, אלא אם היא מותקפת על ידי ארמיה סורית, אפשר להסתפק באקדח. ככה גם לא תלחיץ\ תעצבן כל מיני חברה שלא צריך להלחית\ לעצבן. תן למדינה להרתיעואם יש לך בעיה עם המדינה תפנה, תפגין, אבל אל תחתום על מק''כ.

  • 40.

    כבר מזמן הסברתי לכם

    Avi Ecuador, 13/11/06 03:39

    על עזה בקו הירוק, סעדאת היה שועל ערמומי חכם; הוא הבין שלא משתלם לו לקבל את עזה ושהיא חייבת להישאר כפצצת זמן מתקתקת ל''שלום'' עם מצריים, אתם חושבים שאם הוא היה דורש את עזה לא היה מקבל?
    למזלה של ישראל לא קם לפלסטינים מנהיג ערמומי כמו סעדאת ולמעשה פלסטין היא בריאה של יהודים שהמציאו אותה, שמאל שפחד מערבים ולא רצה שהם יהיו רוב והיה מוכן לוותר על זכותנו על המדינה ועוד ברוב טפשותו להסביר שזכותם של הרשעים על מדינה זו.
    תארו לעצמכם שלפלסטינים שהמצאנו היה מנהיג כמו סעדאת חס וחלילה, מנהיג שמבין שהרחם המוסלמית המשומנת, סליחה, המיומנת תעשה את העבודה והשמאל יטפל וילחם ביהודים, איזה רציונלי שפוי לא יכול להבין שעכו, יפו המשולש... הם פצצה מטקטקת שלב ז' למדינת ישראל.
    הם אפילו לא צריכים שאהידים מוסלמים, יש להם את השמאל ''שלנו'' ומנהיגנו שהם סוג של שאהידים שמאבדים את עמנו לדעת ואפילו לא דורשים בתולות.

  • 39.

    לאט לאט הערבים יהיו רוב ויגרשו אותנו.??. (ל''ת)

    דודו סופר, 13/11/06 02:02

  • 38.

    אחמדינגאד=חיזבאללה=פלסטיני מהחמאס=פלסטיני מיפו (ל''ת)

    המציאות, 13/11/06 01:34

  • 37.

    נהינו כמו הצרפתים...נשארים אדישים

    אסף, 13/11/06 01:28

    אין לי בעיה עם הומואים ואני מאוד מכבד אותם אבל ההומואים לא גורמים לשום בעיות. לעומתם הערבים שחיים בישראל הם סכנה להמשך קיומה של המדינה הזאת כמדינה יהודית ודמוקרטית. נמאס לי כבר מזה שכולם בוחרים להתעלם מהעובדה שיש פה 20% ערבים שמתרבים בקצב של פי 3 מאיתנו ....דיי!! נמאס לי מזה!!! המדינה הזאת לא מסוגלת להגן על תושביה, לא מפני אוייבים מבחוץ (מלחמת לבנון) לא מפני אויבים מבפנים- ערביי ישראל
    דייי כבר נמאס מהחדלון הזה מההתעלמות הזאת, אז מה אם חלקם נחמדים וקונים פיתות בעבולפיה אז מה!!! הם איום אסטרג' אמיתי על המדינה שלנו-מישהו פה חושב בכלל על מה שיקרה פה שהם יהיו רוב למה כולם מתעלמים מזה? הריי ברור שכשהם יהיו רוב הלכה המדינה....מישהו חושב אחרת לעזאזל? מישהו??????????

    לא יודע מה איתכם אני כבר מיואש ולכן החלטתי סופית להגר מישראל ולא לחזור....גם ככה זה רק עניין של זמ עד שיגרשו אותנו מפה הערבים או החרדים
    אני עם המדינה הזאת סיימתי.

  • 36.

    להסתכל למציאות בעיניים-זה להבין שצריך להיפרד-פלסטינאי יפו יעברו

    ציוני, 13/11/06 01:22

    לעזה או לשטחים
    זה נקרא חילופי שטחים ואוכלוסין
    כי אין פיתרון אחר

    תחשבו על זה!

  • 35.

    חייבים לקרוא זו האמת

    מג''בניק לשעבר, 13/11/06 01:13

    האמת היא שהחוק במדינה פשט רגל ממזמן לא המשטרה אשמה אני איש מגב לשעבר גם מיפו פרקתי עבריינים ומחבלים בעבר וחבריי הם מהטובים בעולם בטרור ומשטרה אך במדינתנו החוק חלש מאוד וכל עבריין או סוחר סמים עושה מה שבא לו וערביי יפו מסתתרים אחר חוק זה כיום אני גר בארה''ב ואני מזמין את כל הכנסת לבוא ולראות איזה חוק וכבוד נותנים פה לאנשי משטרה ושלא נדבר על העונשים שהעבריינים מקבלים פה. סתם ככה לא עפים טילי לאו בארץ מערכת בתי המשפט והממשלה הפחדנית של מדינתנו היא האשמה .

  • 34.

    לא יעזור לכם-הינו םה לפניכם ונהיה פה אחרי שתחזרו למאפה שבאתם

    פלסטיני, 13/11/06 01:11

    50 שנה כושים אתם את העפ הפלסטיני בקרוב הכל יחזור להיות כמו מקודם
    וזה הצדק
    תחזרו מאפה שבאתם-זה הכי טוב
    ולא יעזרו לכם גם 1000 ליברמנים

    • לערבי תודה על ההסבר שלך

      Avi Ecuador, 13/11/06 04:30

      לא שאני לא מבין זה פשוט שהאידיוטים שלנו מהשמאל שמגדלים אותכם ומעודדים אותכם יבינינו.
      למזלנו גם בצרפת יבינו את המנטליות שלכם והם לצערי מבינים בפתרון סופי...

    • אלפי שנים לפני מוחמאד היו יהודים בארץ ישראל! (ל''ת)

      תזכורת לערבוש!, 13/11/06 05:11

      • תזכורת ליהודון

        ערבי מיפו, 13/11/06 22:57

        ואלפי שנים לפני היהודים היו כאן הפלישתים שזה כמו פלשתינאים

        • ערבוש כנס

          מאור, 23/08/07 21:35

          הוכח כבר שאין שום קשר אתני בין הפלשתינים (עם שבכלל לא קיים) לבין הפלישתים. הפלשתינים סתם תערובת של אספסוף שהתקצבץ כאן ממדינות ערב השכנות.

    • אתה אויב-ולכן אלחם בך-ואתמוך בטרינספורך וחבריך-אין ברירה-כל ציוני

      מירב, 13/11/06 05:50

      ויהודי צריך לנהוג כך אחרת אנו משולים למתאבדים

  • 33.

    הגיעו בסה''כ כמה ג'יפים של משמר הגבול ובזכותם ללא מאמץ נגמרו החרקות! (ל''ת)

    כ''כ בקלות.כל, 13/11/06 01:07

  • 32.

    יפו, עיר קטנה ומספר העבריינים לא כ''כ גדול. בלא הרבה מאמץ אפשר לשנות (ל''ת)

    יפואי, 13/11/06 01:05

  • 31.

    מי משתין על המפדל? באמת מי? (ל''ת)

    tt, 13/11/06 01:04

    • אנייייייייייייייייייייייייייי

      ערבי מיפו, 13/11/06 22:59

      אנייייי משתין על המפד''ל

  • 30.

    יפו עיר עתיקה שנחרבה ,נשרפה ותושביה נרצחו כמה פעמים לאורך ההיסטוריה

    תושב יפואי., 13/11/06 01:02

    בתחלית המאה ה18 היו כמה בתים בלבד! במה שנקרא כיות העיר העתיקה. הרחובות ששופצו ליד הנמל. כל שאר יפו נבנתה בתחילת המאה!
    עד אז האזור היה פרדסים ושטחים ריקים! רוב תושבי העיר פרט למאה המשפחת הם מהגרים ממצרים ומסוריה! שתי חמולות שנלחמו על השליטה בעיר העתיקה במשך מאה שנים תוך רציחות, ואלמות קשה, עד שהגיע השלטון הישראלי! והעיר שקטה!
    בשנות ה70 החלו כנופיות של ערבים להתעסק בסמים והעבריינות גדלה! ועדיין, העיר קטנה, העבריינים מהווים חלק קטן יחסית. ואם מאמץ לא גדול אפשר להשליט פה חוק וסדר. לרווחת כולם

  • 29.

    לגרש את כל הערבושים בלי חשבון !!! (ל''ת)

    הקם גרשך, 13/11/06 00:57

  • 28.

    בתור תושב יפו יהודי-אני רואה שהאיסלאם הקיצוני

    מצביע מרצ, 13/11/06 00:50

    עולה פה-והשינאה ליהודים ולמדינה-עולה וגואה
    אני ריאלי-וממצביע מרצ פעם-אני מאמין רק בחילופי שטחים ואוכלוסין בסגנון ליברמן
    מפני שרמת ההקצנה הדתית והשנאה ליהןדים הם כלכך גדולים-ששום פיתרון לא נראה באופק

    תתעוררו חברים!!!

    • מקווה שלא התעוררתם מאוחר מדי - מרצניקים (ל''ת)

      איציק, 24/08/07 00:45

  • 27.

    גם ב''איטפאדה'' שהתחיל פעלו ביפו המוסלמי נגד היהודי (ל''ת)

    dafna57, 13/11/06 00:42

  • 26.

    רק במדינת היהודים רודפי היהודים מוגנים בחוק! (ל''ת)

    ., 13/11/06 00:32

  • 25.

    דרכם של גזענים

    מריוס, 13/11/06 00:28

    מישהו שמע על התנכלויות כאלה נגד יהודים? מישהו יכול להראות לי קטעי עיתונות על כך?

    ככה מייצרים ספין, וככה פועלים אנשי ריב ומדון.

  • 24.

    את ערביי יפו חיפה עכו ועוד - דחוף לעזה ומצידי לעזאזל! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 13/11/06 00:24

  • 23.

    leave the settlement ...

    d, 13/11/06 00:17

    and come live in yahffo.

  • 22.

    יעל דיין סגנית ראש עיריית ת''א-יפו מטעם מרצ, לא גרה ביפו

    חיים, 13/11/06 00:09

    לצערי הרב כל בית יהודי ביפו יודע שהדברים האלו נכונים ומאד לא נעים לחיות כאן . יעל דיין סגנית ראש עיריית ת''א-יפו מטעם מרצ, לא גרה ביפו . וביפו אין דו-קיום בין ערבים ויהודים ואין מה לקלקל לצערי ....


    • רוב ''מחנה השלום'' גרים בעולמות סגורים ומטיפים לחלשים שהכל טוב (ל''ת)

      איציק, 24/08/07 00:48

  • 21.

    its not just yahffo..

    d, 13/11/06 00:06

    its organize trand around the state of israel,,orcastrated by radical islam in israel and out side.they have an agenda to destroy israel from the inside.if nothing will be done with arab s that are kennest member big problems a head.

  • 20.

    רק טרנספר יביא שלום

    מתן, 13/11/06 00:06

    להפריד בין העמים עכשיו
    100 שנה הערבים רוצחים בנו, ואנחנו הורגים את המחבלים האלו.
    אחרי שיופרדו העמים, ולא יהי ה מגע - אז תסתיים המלחמה - אז יהיה שלום

  • 19.

    בלי דיבורים לשלוח אוטובוסים וזרוק את הכלבים לעזה מסריחים (ל''ת)

    יוסי, 13/11/06 00:04

    • נאצי

      ערבי מיפו, 13/11/06 23:06

      אתה בדיוק מזכיר את אותו נאצי שראיתי כשנסעתי לפולין לזרוק את הכלבים אה יבן זונה אני מבין בדיוק כמו שהגרמנים זרקו אותכם יא כלבים זרקו אותכם לתאי גזים ככה אתה רוצה אז אם כן חבל שלא חיסלו את כולכם

      • דפוק, היהודים בגרמניה לא ארגנו פיגועים וירקו לבאר שממנה שתו, כמוכם (ל''ת)

        איציק, 24/08/07 00:50

  • 18.

    ערבים-בואו למרכז ברחוב הפלמ''ח בירושלים וקראו את השלטים

    עמית, 13/11/06 00:02

    קיראו היטב ותראו מה קורה למי שמציק,מטריד ומנסה לגרש את שכניו היהודים.

    נ.ב. כאן תבינו את הגיון הנכבה.

  • 17.

    חשוב שהענין יבדק לעומק כבר בשלב זה. (ל''ת)

    שחר, 13/11/06 00:01

  • 16.

    איזה ספין,,,חבל''ז

    מקורב..., 12/11/06 23:54

    איך, איך, איך הפוליטיקאים האלו יודעים למנף סכסוך שכנים של משפחת אוקנין לכדי ''טרנספר'', חה חה חה.. ראשית יפו היתה עיר ערבית עוד משנת 1830 כששליט מצרים הביא את הפלאחים לסייע ב''בניין הארץ'', שלא לדבר על האוכלוסיה הנוצרית מרונית שנמצאת ביפו מאות בשנים, זכותם של הערבים תושבי יפו לרכוש בתים בעיר, ובל נשכח שהממסד השלטוני הן המוניציפלי והן הממשלתי הזניחו את האוכלוסיה הלא יהודית כמדיניות שבשתיקה כהסכמה...אנחנו יודעים רק לאכול חומוס ופול או דגים ב''זקן והים'' ולעשות קניות ביום שבת, אבל לחיות בדו קיום קשה לנו....רובה של אוכלוסיית יפו הערבית איננה מתעניינת בפוליטיקה למעט פוליטיקה מוניציפלית, המסע המתוקשר של ''הכתומים'' נועד אך ורק לעשיית הון פוליטי ותו לאו, הם לא שמים ''דם'' על משפחת אוקנין שהיא בבחינתם קלף מהשרוול.

    ותחשבו על זה.

  • 15.

    יש עדיין יהודים שקונים בית ביפו?

    משה, 12/11/06 23:42

    כאשר יהודי מוכר דירה לערבי בחיפה אף יהודי כבר לו רוצה לקנות דירה באותו הבניין. שכונות שלמות שהיו יהודיות בחיפה נהפכו לשכונות ערביות.

  • 14.

    יש פיתרון:

    יהודי, 12/11/06 23:28

    הבעיה הזאת היא בעיה מוכרת הגורמת נזק לאיזור.
    לכן על יהודי יפו להפגש עם תושבי דרום ת''א ובת ים ויחד לגרש את ערביי יפו חזרה למקומם מעבר לירדן.
    זו האפשרות היחידה.
    בהצלחה!

    • מקומם מעבר לירדן? הם פה מלפניך.. (ל''ת)

      נטלי, 13/11/06 12:11

  • 13.

    שיטור

    הגדי, 12/11/06 23:27

    שיטור מתאים עם סמכויות הפעלת נשק חם היה שם קץ להתנכלויות הערבים נגד יהודים !!!

  • 12.

    גב' דיין את רדומה תתעוררי -מספיק להתיפיף -מדינת היהודים בחסות הערבי (ל''ת)

    טלי, 12/11/06 23:15

    • שתוכיח שהיא מאמינה במה שאומרת ותעבור לגור ביפו!! (ל''ת)

      איציק, 24/08/07 00:52

  • 11.

    אז היה דו-קיום בין ערבים ויהודים והיום ? העלילה הגדולה של הכיבוש .

    יהודי ציוני גאה, 12/11/06 23:10

    האוכלוסייה היהודית מנתה אז 600 אלף נפש.והאוכלוסייה הערבית מנתה אז 720 אלף נפש.האוכלוסייה היהודית ביפו מנתה אז 2800 נפש . אז היה דו-קיום בין ערבים ויהודים והיום ????היום העלילה הגדולה של הכיבוש .הערבים והמוסלמים אינם ילדים ואינם מפגרים. ערבים ומוסלמים רבים יודעים זאת וכותבים זאת. הם יודעים שרק הפסקת ההונאה העצמית ולקיחת אחריות עצמית יובילו לשינוי. רוב מוחלט של הערבים שנפגעו במסגרת הסכסוך הישראלי-ערבי נהרגו כתוצאה ממלחמות שיזמו הערבים וכתוצאה מהסרבנות להכרה בהחלטת האו''ם בעניין הקמת מדינה יהודית, או סרבנות להכרה בזכותם של היהודים להגדרה עצמית.


  • 10.

    לשחרר את ישראל מהכיבוש הערבי ! (ל''ת)

    שיחרור עכשיו, 12/11/06 22:40

  • 9.

    באו נמתין ונהיה אדישים ונראה לאן נגיע (ל''ת)

    נ, 12/11/06 22:37

  • 8.

    יופי יש סיפור חדש

    זיו, 12/11/06 22:24

    רק נגמר הסיפור עם ההומואים מתחיל סיפור גזעני חדש. חשבתי שבחורף יותר רגוע...

    • להתבכיין לא יעזור

      כגעדגכעדגעכדג, 12/11/06 23:31

      אז סע לאמריקה או משהו אף אחד לא מחזיק אותך בכח

  • 7.

    כולם יודעים שיש בעיה. כולם בוחרים להתעלם

    האמת לאמיתה, 12/11/06 22:19

    נמאס מהפוליטיקלי קורקט.
    כולם יודעים שיש בעיה.
    אין טעם להמשיך ולהעמיד פנים.
    להסתובב ביפו היום זה לא נעים. מאד לא נעים.
    גם באיזורים ה''יוקרתיים''.
    לגור כיהודי ביפו זה עוד יותר לא נעים. יש עוינות בולטת.
    פוגעים במכוניות שלנו (תמיד של יהודים).
    ביום כיפורים פתחו חנויות ועשו חראקות עם המכוניות.
    עוינות שאי אפשר להתעלם ממנה בחלק מהחנויות.
    הקצנה דתית.
    חוסר סובלנות חברתית.
    החיים כאן הפכו לסיוט.
    פרוייקט אנדרומדה מאובטח כמו כספת של בנק. מפני מי? לא מפני היהודים.
    חשבנו שקנינו בית בשכונה אקזוטית (שילמנו כמעט כמו בסביון).
    קיבלנו את הקאסבה של חברון.
    טוב זה לא ייגמר.

    • מוכן לקנות את הבית שלך רק תזרוק מספר ואני אדאג לזרוק אותך מיפו (ל''ת)

      ערבי מיפו, 12/11/06 22:54

      • תמכור אתה את הבית שלך

        יהודי מיפו, 12/11/06 23:07

        ותחזור למאיפה שבאת

      • תביא מספר בית ורחוב

        דגעשדעד, 12/11/06 23:33

        אני בא עם אמ-16 מוריד לך ת'ראש.

      • Buying all the arabs houses in Yafo

        american jew, 13/11/06 00:26

        i think we should all start to buy the Arabs homes

      • לערבי מיפו, אח''כ אתם בוכים שמפעילים נגדכם כח

        ישראלי, 13/11/06 00:54

        אולי צריך לשלוח כמה פלוגות של מג''ב ולהתחיל לפרק אתכם, כי מה
        לעשות, אתם הערבים רק כח מבינים.
        לא למדתם לקח מאירועי ספטמבר.

    • אם היו בונים ''פרוייקט אנדרומדה'' בשכונה ד' בבאר שבע, גם היא

      עמנואל, 12/11/06 22:58

      היתה מאובטחת כמו כספת. היא מראש נבנתה ככה, כי ככה זה בתים של עשירים, במיוחד בלב של אזור עני. וזה לא משנה אם זה יפו, שכונת התקווה, טבריה או באר שבע.

      ולמה בדיוק שערבים באזור ערבי ייסגרו את החנויות שלהם ביום כיפור?! גם במזרח ירושלים המאוחדת לנצח נצחים לא סגרו את החנויות ביום כיפור.

    • וואאאווו אני בהלם!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יהודית, 12/11/06 23:03

  • 6.

    האיחוד הלאומי זו חבורה של פרובוקטורים (ל''ת)

    קטנים., 12/11/06 22:11

    • אתה צודק, ומכיוון שהם ינצחו,כדאי לך לעזוב את הארץ .הבנת?אתה עוד פה? (ל''ת)

      חכמה, 12/11/06 23:02

  • 5.

    כמאל אני מצדיקה אותך! הכל פוליטיקה מסריחה

    סיגל, רמלה, 12/11/06 22:10

    האזרח הפשוט והקטן יכול להסתדר בשכנות טובה עם האזרח הפשוט והקטן מהמגזר השני, מי שדואג תמיד לסכסך וליצור אפליה זה האזרח הגדול עם ה''מעמד הפוליטי'' המתנשא! אני תושבת עיר מעורבת ותודה לאל יש לי מלא חברים ערבים/ות, השכנות והחברות שלנו מצויינת ויש כבוד הדדי, צריך להקיא מאיתנו את הקיצוניים הן במגזר היהודי והן בערבי הח''כים משני המגזרים דואגים רק ליצור שנאה כמו עזמי בשארה, אחמד טיבי, ברכה, זחאלקה וכמובן ליברמן והימין הקיצוני שחיים בסרט - נגזר עלינו לחיות כאן במדינה אחת ואין מה לעשות!

    • שכחת את התפרעות ערביי הגליל ??

      דוד, 12/11/06 22:35

      אני כתושב הגליל לא שכחתי, וזה קרא רק לפני 6 שנים.

      • סיגל מי שמסריחה זו לא הפולוטיקה אלא את וחברייך הערבים שמשתלטים ביפו (ל''ת)

        רונית, 12/11/06 23:00

      • התפרעויות לפני 6 שנים? ברמלה אין התפרעויות מצד הערבים ולא היו מעולם (ל''ת)

        דוד מרמלה, 13/11/06 09:04

    • תמתי סיגל סיגל .. תמימה סיגל סיגל

      אחמד טיבי, 13/11/06 00:37

      תמתי סיגל סיגל ..תמימה סיגל סיגל אדישה סיגל סיגל ..חולמת סיגל סיגל

      • התמימות שלי באמת הטעתה אותי לא ידעתי עד כמה היהודים רעים וגזענים

        סיגל, 13/11/06 10:05

        מתביישת בתגובות המחליאות כאן, בושה לעם ישראל שהגיע לרמה כזו של איבוד שפיות וצלם אנוש

        • תעברי ליפו נראה אותך יוצאת מזה בחתיכה אחת (ל''ת)

          גיא, 24/08/07 00:56

    • בחורה כלבבי

      ערבי מיפו, 13/11/06 23:16

      סוף סוף מישהי שבאמת מבינה מזה חיים בדו קיום ממש בא לי להגיד שאני רוצה לנשק אותך אבל הקיצוניים פה רק יגידו שהערבים גם מנסים לגנוב ליהודים את הבנות אבל בכל אופן ישר כח

  • 4.

    פעם הצבא היה מגן על התושבים מפני האויב הערבי. הצבא היה נלחם בהם

    פרטיזן בדמוס, 12/11/06 22:04

    ומנצח.
    היום הצבא בכלל לא מתיחס לבעיה הזאת.
    תראו איזה שינוי.
    בן-גוריון נלחם בהם מלחמת חורמה. אז הם נשארו במעורות שלהם. ולא העזו לצאת משם.
    היום אף אחד לא נאבק בבעיה הזאת. והם מעזים לפגוע ביהודים בערים יהודיות.

    הצבא כבר לא ואותו צבא. מישהו תריך להכניס מחדש את הערכים לצבא

    עצוב עצוב

    • פרטיזן כמה אתה צודק - יהודים פקחו עניים ולהתחיל לפעול מהר (ל''ת)

      SAHY, 12/11/06 23:10

  • 3.

    התנחלות ערבית ביפו? על זה הומצא הביטוי ''הקוזק הנגזל''.

    שפוי מלחמה, 12/11/06 21:59

    הערבים לא מתנחלים ביפו. הערבים היו ביפו לפני שרוב היהודים שוכנו שם על מנת להפוך את יפו ליותר יהודית.

    איפה חברי הכנסת רוצים שערביי יפו יגורו? בירח?

    • הם יגורו בירדן

      כרכור, 12/11/06 22:12

      שם יש כבר מדינה פלסטינית.
      אז שמה יחיו הערבים.
      ישראל היא מדינה יהודית, כאן יחיו היהודים.

      בירדן אין יהודים. בישראל לא יהיו ערבים.
      קאפיש

      • גם בכרכור אין יהודים רק ערבים בני דת משה.

        דני ב., 12/11/06 22:21

        אוכלים אותו הדבר, מתלבשים דומה, אותו אופי וגם לפעמים אותם שמות,
        האמת אין הבדל גדול....
        לעתים גם נראים אותו הדבר.

        • עוף לך חזרה לאירופה - יא גזען שפל ושחצן

          אשכנזי עם כבוד, 12/11/06 23:04

          מי שמשמיץ את התושבים היהודים המקוריים של ארץ ישראל, ומזלזל בתרבותם בוארח חייהם (שדווקא מעריך את הכבוד הדדי והאחווה היהודית הרבה יותר מאשר אצל אשכנזים לצערי), ומתכחש לעובדה שישראל ממוקמת בין מצרים וסוריה, מוזמן לעבור לכל מדינה שתרבותה יותר נאורה בעיניו. זיי גזונט וסלמאת.

        • is your family one of them (ל''ת)

          d, 13/11/06 00:18

    • אתה קצר רואי

      דוד, 12/11/06 22:33

      תלוי מאיזו שנה אתה מתחיל את הספירה לאחור. מדוע רק מלפני 50 שנה, אולי מלפני 15 שנים.. אז תלך קצת יותר רחוק ותגלה רק יהודים באזור (לפני 2000 שנה) אבל אתה קצר רואי ולא מסוגל לראות כל כך רחוק, נכון?

    • גם הערבים מתנחלים

      ציוני, 12/11/06 22:44

      90% מה''פלסטינים'' מהגרים מסוף המאה ה19- תחילת המאה ה20.

      אבל כמובן מכונת התעמולה הערבית מתעלמת מכל זה, אצלם מספיק שאתה מוסלמי, אהלן וסהלן, אתה פלסטיני אסלי מזה 12000 שנה, והיהודי, גם דור שביעי בארץ יהיה מהגר.

    • .האוכלוסייה היהודית ביפו מנתה אז 2800 נפש .

      יהודי ציוני גאה, 12/11/06 22:45

      האוכלוסייה היהודית מנתה אז 600 אלף נפש.והאוכלוסייה הערבית מנתה אז 720 אלף נפש.האוכלוסייה היהודית ביפו מנתה אז 2800 נפש . אז היה דו-קיום בין ערבים ויהודים והיום ????היום העלילה הגדולה של הכיבוש .הערבים והמוסלמים אינם ילדים ואינם מפגרים. ערבים ומוסלמים רבים יודעים זאת וכותבים זאת. הם יודעים שרק הפסקת ההונאה העצמית ולקיחת אחריות עצמית יובילו לשינוי. רוב מוחלט של הערבים שנפגעו במסגרת הסכסוך הישראלי-ערבי נהרגו כתוצאה ממלחמות שיזמו הערבים וכתוצאה מהסרבנות להכרה בהחלטת האו''ם בעניין הקמת מדינה יהודית, או סרבנות להכרה בזכותם של היהודים להגדרה עצמית.

  • 2.

    איפה חברי מועצת העיר תל אביב

    ני, 12/11/06 21:54

    זוהי השעה לשמוע אותם לאיפה הם נעלמים

  • 1.

    לצערי הרב הדברים האלו נכונים. יש לי חבר משם

    רונן, 12/11/06 21:47

    זו מעט צביעות שקוראים לעשות פינוי פיצוי למתנחלים ביהודה ושומרון (בטענה שהם חיים על אדמות של פלסטינים).
    ומצד שני להתעלם לגמרי מהנוכחות של הערבים שחיים על אדמות ישראל (ובנוסף הבניה הבלתי חוקית).

    קצת צבועים, אתם לא חושבים ככה

    • מדינת ישראל דוגלת בעקרון:

      עי, 12/11/06 23:34

      איפה שיש ערבים זו אדמתם ואיפה שיש יהודים זו אדמה שנגזלה מערבים חסריי ישע.

      • ליברמן לעבודה !!! (ל''ת)

        כהנא צדק, 13/11/06 14:01