• 142.

    אנו זקוקים היום יותר מתמיד לקצינים כמו הירש, על רקע הדפריה בצה''ל... (ל''ת)

    יוני, 01/06/07 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הירש הוא המודל למפקד החדש בצה''ל: ציני, יהיר, פטפטן ודובר אקדמית

    שי שלום, 30/05/07 20:40

    המחטי''ם של הפלזמות, להלן אלו שניהלו את המלחמה האחרונה, סמוכים ובטוחים שהם חלק בלתי נפרד מהאתוס הציוני. הם לשיטתם מהות ''הציונות הלוחמת'' כפי שהגדיר בן גוריון כלפי המפקדים של אז, הפלמ''חניקים. דע עקא שקשה להשוות בין מאיר הר-ציון, רפול ושרון, מפקדי השדה האימתניים שהשקיפו רק מהשטח, משדה המערכה, למחטי''ם ולאוגדונרים המפונקים של היום המשקיפים רק מהחמ''לים ומאחורי הפלזמות המשוכללות.

    מטיב מכולם לתאר את הזן החדש של ''המפקדים החדשים'' הוא גל הירש, מפקד האוגדה הכושל ביותר של המערכה האחרונה. כך נראה ''המפקד החדש'' מסוגו: הוא נמוך קומה, מחוספס, ציני, יהיר עד בלי די, חסר פניות, פטפטן מאוד בכל הקשור לתקשורת המסחרית, ומדבר אקדמית במקום וינוגרדית ברוח של היום. מפקד בה''ד אחד בדימוס היה ידוע בשפתו המליצית והלא ברורה עמוסה לעייפה בדוקטרינות ואסטרטגיות יותר שיווקיות ממבצעיות שנראה כאילו נלקחה מאקדמיות צבאיות אמריקניות או בריטיות אם תרצו. כמפקד סיירת שלדג התעמר בחייליו וזכה לא אחת לקיטונות של ביקורת וכן למרידות חוזרות ונשנות מצד חייליו על התנהלותו הבלתי נסבלת ואף הבלתי אנושית כלפי פקודיו.
    ?
    מי שהתפלא מהתנהלותו הבזיונית במהלך המלחמה כאשר ברוב חוצפתו וקלונו האשים את קודמיו באירוע החטיפה החמור של גולדווסר ורגב תוך התנערות מאחריות אישית כמצופה - הבין לאן הרוח נושבת וברור לכל כי טוב שאדם כזה לא ימשיך להמיט אסון על רוח צה''ל (יותר מעל צה''ל עצמו) כמו חבר מרעיו בצבא, '' הכישלונרים''.

    זהו המבחן האמיתי של דו''ח וינוגרד: הפיכת צה''ל למה שהיה מקדמת דנא: נועז, אמיץ, מקורי ויוזם ובעיקר נטול פניות אישיות, נטול קומבינות, נטול כל התפנקות והתרברבות בלתי נסבלת ובעיקר נטול פוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • שי שלום- הקינאה בוערת בעצמותיך מה?... (ל''ת)

      בזים לך-לוחמי, 01/06/07 17:27

      הגב לתגובה זו

    • הבנתי מהפרשנדתה שלך שאתה שואף להחזיר את צה''ל לימי הביניים .... (ל''ת)

      ירון, 01/06/07 18:24

      הגב לתגובה זו

    • קצר חביבי אף אחד לא יקרא את השטויות שלך (ל''ת)

      צמח, 01/06/07 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    הירש , אתה לא זקוק לכל הדרקים הללו. לך תעשה כסף !!!!

    רמי, 17/11/06 19:45

    אתה טוב יותר מכולם. שיהיה לך בהצלחה !

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    סנונית ראשונה....

    אביב, 12/11/06 16:40

    חצי מהמטכ''ל צריך לעוף כולל שר(סר) הביטחון ורשאש הממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    המדינה הפסידה וחבל!!!

    גלעד, 12/11/06 16:12

    הירש קצין מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ספגנו מספיק ממך. עוף לנו מהעיניים

    בוריס שבקה, 12/11/06 15:36

    זוכר את התרגיל עם אלכסנדרוני שנה לפני המלחמה?!
    כבר אז היה ברור שאין בך שום טיפת מקצועיות. הכשלת את החטיבה בעזרת פקודות מבולבלות וביטויים מוזרים.
    נשמע מוכר?

    למה לא מפרסמים את זה שהתרגיל היה מחורבן?! הפקת בכלל לקחים מהתרגיל הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    בנימין, 12/11/06 15:35

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    ''מטילים עליהם (על המפקדים) אחריות שהם לא מסוגלים לעמוד בה. איש מהם לא נותן את הדין על הדרך שבה מעבירים פקודות הקובעות חיים ומוות. הם יודעים שבהיותם טובים ונחוצים במערכת, לא יצטרכו לתת את הדין על אסונות. וזה מנוון את הבלמים הטבעיים שלהם. הם עדים לבריחה מאחריות מלמעלה, מהקצונה הגבוהה. זה החינוך המשמעותי ביותר שהם מקבלים''. נעמי אונגר, בספרה ''לעצור את הכדור'', מערכות.
    ''אני כואבת את מריחת חקירת האסון הזה כי היא תביא לעוד מקרי מוות מיותרים. באיזשהו מקום האמנתי, שיתייחסו לאסון הזה ברצינות. הזעזוע הרי היה אדיר. חצי ממשלה ישבה פה בבית. בכירים מהצבא. הושמעו התבטאויות חמורות, וחברי כנסת זעקו, שאסוּר שאסון כזה יחזור. היום, לאחר כל אסון נוסף, אני שומעת בדיוק אותן התבטאויות והבטחות. המסקנות החפוזות של הוועדה, ההדחות, עיסקות הטיעון – כל אלה יצרו בציבור את התחוּשה, שאסון צאלים ארע בשל טעות-אנוש, לא מוּצְתָה אחריות, לא הופקו לקחים אמיתיים איך להתמודד עם רשלנות פושעת ועם זילזול בחיי אדם. ''ברור היה לי שהם לא בסדר אבל ברור היה יותר שהאחראים האמיתיים לא יושבים אתם על הספסל. היה ברור שהמערכת מגלגלת את האשמה על אנשים בדרגת סרן, כשהבעיות הן ברמת ניהול של תא''ל. כגודל הכאב היה גודל הכעס. אני חושבת שאת עיקר הכעס צברתי כלפי התובעת. עיסקות-הטיעון הרתיחו אותי. איזה מסר מעבירים על-ידי עיסקות אלה לציבור ולצה''ל...?''. איילה, רעייתו של רס''ר רמי כץ זכרונו לברכה אשר נהרג בחורבן צאלים הראשון.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    אך איש אינו לוקח זאת, חלילה, ברצינות יותר מדי חמורה
    באשר להמשך קידומם הצבאי, אין ספק,
    כי לא יחלוף יום והם יקודמו במהרה... ! ! !
    המוות. השכול. היגון. הכעס. הסבל. הכאב. עובדה גמורה. חתומה.
    גדשה הכוס. הגיעו מים עד נפש. פקע כיס המרה.
    כלום ''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' מתיימר להיות מס-מתק-שפתיים ? קלישאה ? אמירה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לא לחינם פרקליטות המדינה (העורב)
    על הפצ''ר (הזרזיר) שפע הלל ושבחים מרעיפה, מעטירה
    צה''ל ניצח ! ניצלה (בנס?) מדינה !
    לשבט או חסד ייחרץ בעתיד גורלה או דינה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לכל היותר, יגישו שוב כמה הורים שכולים עוד עתירה לבג''ץ, שִגרה של עוד עתירה...
    מנהיגות הצבא עם קציניה לעולם לא מחמירה...
    ערך שמירת החיים צונח. יורד. נופל נפילה חופשית. מדרדר ומוּזל. מתחסל במכירה.
    ''כי במותם הם ציוו לנו את החיים...''. יחרוק תקליט ישן. אך יש צורך להמשיך בשמירה.


    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' כמה נכון, כמה כואב וכמה מעצבן ל''ת
    לאפס שואף היום ערך חיי-האדם בצבא
    באוצר מילות צה''ל לא קיים מונח המגדיר בוודאות מַהוּת אחריות אישית
    אך יש במילון מושג המסביר מהי:
    רשלנות פושעת. נמנעת. מיותרת. נמהרת. ארורה. טיפשית.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מבחינת הצבא, עובדה זו, בהחלט מספיק מרתיעה !
    זורים חול לבריות בעיניים. משלמים מס מתק שפתיים.
    דובר צה''ל מודיע: ''התאונה הבאה תתרחש'' בעוד שעה ? שעתיים ? יומיים ? שבוע ? שבועיים ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מאין ולאן הולכת את, משתרכת, בכבדות מתנהלת לך, השיירה... ?
    רשימת חללים מתארכת... מלאכה מפרכת... חזיון שווא ? כלום אמנם, אכן, באמת ''אין ברירה'' ?
    זר פרחים. רגבי עפר. אדמה. את חפירה. רב. פסוקי תהילים. אותיות נשמה. ''קדיש''. ''אל מלא רחמים''.
    אב ואם. אח ואחות. מגש כסף. נער. נערה.
    יש שקיבלו מכתבי אזהרה...
    ...יש שעבורם אין כבר דרך חזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    לך הביתה. ואנא ממך אל תתחרט ואל תחזור

    אורן סלע, 12/11/06 15:33

    זכיתי בחוויה המפוקפקת של שירות תחת פיקודך (ולא במלחמה הנוכחית).

    זוכר נאום בפני גדוד צנחנים ערב כניסה לקו? משהו על האמצעים שאתה הולך לחלק לנו? אמל''ח משובח? משימות איכות??

    אני הייתי צעיר ותמים, וקצת הופתעתי מרעמי הצחוק של המילואימניקים הוותיקים שידעו במי מדובר... לקח לי יומיים להבין

    הגב לתגובה זו

    • אורן סלע אתה אידיוט (ל''ת)

      ירוק, 17/11/06 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    זה הזמן להגדיל את תקופת הצינון!!! (ל''ת)

    זה קריטי..., 12/11/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הירש.. טוב שאתה מחלחל לאזרחות (ל''ת)

    נחיל משובלל, 12/11/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מוטב מאוחר מאשר לעולם לא

    דוד ברזני, 12/11/06 15:08

    כצנחן במיל' אני מוכרח לומר שמדובר באחד מהקצינים הגרועים ביותר שנתקלתי בו במהלך השירות הסדיר והמילואים.
    מדובר בברברן עמוס פוזה, וחף מכל מקצועיות או פיקודיות.

    רק אלוהים יודע איך הוא הגיע כל כך למעלה לפני שהוא התרסק.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מזל.... חבל שכמה חודשים מאוחר מידי (ל''ת)

    עידן, 12/11/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מחדל...

    ב רק, 12/11/06 13:46

    היה חייב,''עוף גוזל '' רק כמה צריכים להצתרף...

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    חבל, הפסדנו קצין טוב. (ל''ת)

    הש.ג., 12/11/06 13:00

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש ברור על מי אתה מדבר.

      על הירש?, 12/11/06 15:43

      קצין טוב?? הירש??
      אנחנו מדברים על אותו הירש?

      גנרל קשקשן עם התמכרות חמורה למצלמות טלוויזיה???

      עליו אתה מדבר?

      לא יכול להיות.......

      הגב לתגובה זו

      • מלל מרושע

        כמי שמכיר, 12/11/06 17:25

        אתה שיושב לך שם בבטחה בביתך.
        שמרשה לעצמך להשמיץ ולחוות דעה על גל-
        של נעליך מעל רגליך!
        אינך מגיע לקרסוליו של האדם המדהים הזה. בוא תספר לנו קצת עליך. מה עשית אתה לבטחון ישראל, מעניין כמה שנים עזבת את משפחתך כדי להגן עלינו? כמה הסתכנת אישית , כמה דם היקזת, כמה לילות לא ישנת, ? מעוצמת הרשעות והכיסלות בדבריך ניתן להבין שאינך אלא קשקשן גדול עם התמכרות לרוע וטיפשות!

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    כשר ביטחון לא מבין בביטחון מחפסים אשמים (ל''ת)

    מלי, 12/11/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    האשמים העיקריים מסתובבים חופשי - מופז ויעלון ! (ל''ת)

    דני, 12/11/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    רק שלא נראה אותו ראש ממשלה. אלוהים שמור עלינו בבקשה

    מתפלל, 12/11/06 12:10

    זה המסלול של כל הנכשלים - לא מצליחים בצבא (או במקרה של הירש - נכשלים וגורמים נזקים רבים לצבא) ואז עוברים לפוליטיקה.
    עם כשרון הברברת של הירש, אהבת התקשורת שלו, ומראהו המלבב (כשהוא עומד על כסא-הוא נורא נמוך), יש עוד סיכוי שמי שלא רצה אותו בצבא-יקבל אותו כראש ממשלה.
    הצילו.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    יש כאלה שמגיבים פה כאילו הדחת הירש זה סיכום לקחי המלחמה... (ל''ת)

    זה רק דו''ח, 12/11/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    איך הופלו גיבורים..

    שני, 12/11/06 12:06



    בוקר אחד הפקרנו מפקד דגול לגורלו. ללא גיבוי, ללא עזרת מפקדיו שלו, ללא תמיכת המדינה ששלחה אותו לסכן את חייו למענה, פעם אחר פעם.

    בוקר אחד הפקרנו מפקד דגול לגורלו. אך המחדל לא תוקן, הבעיות לא נפתרו, השאננות לא שבה. העיקר שמצאנו אשם.

    בוקר אחד הפקרנו מפקד דגול לגורלו. אך את מי ניתן עכשיו? את מי נקריב לאש הלהבה? איך נרווה צמאוננו לדם? הלא נשפך דם רב כל כך, ועתה אנו מקיזים את דם חיילינו הנותרים. אך האדמה לא תנוח.

    בוקר אחד הפקרנו מפקד דגול לגורלו. ובבוקר אחר מפקדינו שלנו לא ישאגו עוד 'אחרי!'. זעקת הקרב דמם, הרעות השפילה מבטיה. ועתה, אנו לגורלנו.

    איך הופלו גיבורים, ויאבדו כלי מלחמה?



    הגב לתגובה זו

    • מפקד דגול? הירש?? הצחקת אותי שני (ל''ת)

      ברברן מצוי, 12/11/06 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    תודה גל על השירות וההקרבה למען המדינה

    סער, 12/11/06 12:04

    . צר לי על הדרך בה אתה מסיים את תפקידך.




    הגב לתגובה זו

    • צר לי שזה קורה רק עכשיו.

      אביב נ., 12/11/06 15:14

      חבל שזה לא קרה קצת לפני שהפכת למ''מ.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    ציתות מפרק תהילים יום ראשון פרק א

    לבנה, 12/11/06 12:04


    אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים ובמושב לצים לא ישב: והיה כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו יתן בעתו ועלהו לא יבול וכל אשר יעשה יצליח לא כן הרשעים, על כן לא יקומו רשעים במשפט כי יודע השם דרך צדיקים ודרך רשעים תאבד. לקחת החלטה נכונה גל, הם לא ראוים לך.




    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בושה למדינה שקצין כה מוכשר משלם מחיר אישי ולבד -כנסו!!!

    רותי, 12/11/06 12:03



    אינני מכירה אישית את גל הירש, אך אני בטוחה שהוא תרם רבות למדינה ולצה''ל. גם יפה וגם אופה !!! לא קל להיות מפקד בצה''ל ולא ייתכן שמפקדים יחששו לצווארם בכל פעם שבמלחמה, כמו במלחמה, יהיו גם טעויות. המנהיגים ובראשם עמיר פרץ האפס מסתתרים מאחורי תא''ל הירש. פרץ, אולמרט וחלוץ הם אלה שצריכים להסיק מסקנות אישיות וללכת הביתה, ולא המפקדים בשטח שקיבלו הוראות חובבניות, סותרות ומביכות מההנהגה העליונה. בושה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • רותי את טועה ובגדול ! זה מפקד שבמקום להכין את המלחמה הוא הכין לעצמו

      סא''ל במיל., 12/11/06 13:01

      את התפקיד הבא !
      במקום להיות ליד המפות ומכשירי הקשר בזמן המלחמה הוא היה ליד המצלמות ! ומי שעובר מלחמה הוא יודע שבזמן מלחמה אין זמן לשום דבר אחר (ודרך אגב בטח לא למכור מניות )
      בנוסף לכל לא הגיעה אספקה של מזון ותחמושת ולא היו פקודות מסודרות עם מטרות ויעדים !
      אל תקראי כותרות כי זה רק מעוות את האמת !

      הגב לתגובה זו

    • את לא יודעת מה את מדברת!

      hagai frid, 12/11/06 13:01

      בתור אחד שהיה שם אני אומר לך שאת טועה ובגדול . מגיע לו

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    פ.ר.ץ.ו.א.ו.ל.מ.ר.ט.ה.ב.י.ת.ה (ל''ת)

    הביתה !, 12/11/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עכשיו דמיינו לעצמכם מי יהיו אלו שישארו לשרת בקבע.... (ל''ת)

    רועי, 12/11/06 11:55

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שלא אנשים כמוהו. (ל''ת)

      לך ואל תחזור, 12/11/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    איתך לאורך כל הדרך.......

    טייגר, 12/11/06 11:50


    חבל לאבד קצין כמוך זו שהממשלה תיתפטר קודם למה לך להיות שק החבטות שלהם גם אני הייתי שם אולי עכשיו תיפתח גם אתה את הפה ותספר בדיוק על הפקודות של חלוץ ושל שר הביחון


    הגב לתגובה זו

  • 117.

    רק להסתכל על התגובות ולהבין: אנחנו עם ממורמר שמחפש דם!

    אבי ,, 12/11/06 11:49



    עם מגעיל ודפוק שכל רצונו לראות דם.
    תראו את המרמור, את השמחה לעיד, את ''המבינים הגדולים'', את הכעס כלפי אדם שעשה ימים כלילות עבור כל אחד ואחד במדינה הדפוקה הזאת.
    מדיניות ההבלגה בלבנון היא לא שלו, היא של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ''ל.
    ישנה כאן קומבינה שמקורב לכל המושחטים מבצע תחקיר ומנקה אותם דווקא מכל אשמה.
    תחשבו על זה טוב טוב לפני שאתם מגיבים!!!




    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איזה קל זה, להאשים תא''ל במקום את עצמך ואז אתה יוצא נקי

    בושה, 12/11/06 11:47


    הגב לתגובה זו

    • זה דו''ח של אלמוג !!

      על מה אתה מדבר, 12/11/06 12:21

      (חלוץ רצה שיישאר)

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    כתומים-תציפו בעדינות. שיישאר משהו (ל''ת)

    לתגובות, 12/11/06 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    חברים,שנים רבות שירתתי עם דורון אלמוג ועם גל הירש. מעדיף דעת אלמוג. (ל''ת)

    בכיר במיל', 12/11/06 11:46

    הגב לתגובה זו

    • הנה עוד בכיר ללא שם. חי חי חי, הצחקת אותי (ל''ת)

      בכיר בשוק, 12/11/06 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    התפטרות גל הירש

    רותי, 12/11/06 11:44


    חזק ואמץ, אנחנו אתך!
    הצלח בדרכך באשר תפנה.



    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שרותי ויעל וכל אלה שמברכים זו אותה תגובה והיא ריקה מתוכן תר (ל''ת)

      תרתי משמע !, 12/11/06 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    התפטרות תת אלוף הירש

    יעל, 12/11/06 11:44


    אני חרדה ממה שקורא הדרג המדיני ביטחוני שכשל ולא מיקצועי נישאר והמקצוענים וניפלאים מודיחם אוי ואבוי לנו ממשלה כושלת שדואגת להשרדותם בלבד ולא טובתהמדינה



    הגב לתגובה זו

    • ואני חרד שעדיין נותרו קצינים כמוהו.

      דוד ברזני, 12/11/06 15:09

      איך הקשקשן הפוזאיסט הזה הגיע לדרגה כל כך בכירה?!

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    גל הירש אני מצדיעה לך!

    צפתית, 12/11/06 11:43


    מלח הארץ, אדם ערכי, מפקד נערץ. אנשים כמוך הם הגאווה של המדינה הזו, הם הדובדבן שבקצפת. אין לי ספק כי הבחירה שלך לקום וללכת היא נכונה לאור ההתנהלות המחפירה של המדינה הזו והיושבים בראשה. הגענו למיץ של הזבל. אין מקום לאנשים איכותיים במדינה הזו. עדיף לקום וללכת ולהשאיר לאולמרט פרץ וליתר הדבילים והמושחתים להוביל את המדינה הזו לאבדון. חבל על כל הדם שנשפך פה, כל הקורבנות והילדים שהלכו לנו פה. לא מגיע לנו את הארץ הקדושה הזו אם זה מה שמקבל אדם איכותי כמו גל הירש ורבים טובים שכמותו. שמישהו יתעורר כבר צריך לפקוח עיניים ולראות מה קורה לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לכל הקצינים ראו כיצד העם מתנהג למפקד שנתן את חייו

    עדינה נחום, 12/11/06 11:41

    בושה לעמנו שכך אנו נוהגים בקצינים שנתנו נשמתם למדינה
    בושה שהגענו לימים כאלו שאנו גם השופטים וגם המוציאים לפועל עם כפוי טובה אנו ואני ממליצה לכל החיילים לחשוב טוב כאשר אתם חותמים קבע זה יהיה גורלכם לא תראו את הבית בכלל לא תהיו עם בני משפחתכם כל הישג לא יואמרו לכם דבר אך כל כישלון יפורסם בראש חוצות ויצלבו אותכם עבורו.
    כל האמהות צריכות לזעוק היום וכל האבות.


    ,

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גל הירש, אם אתה באמת חכם כמו שכמה מגיבים טוענים כאן

    דניאלה, 12/11/06 11:38


    אז אל תוותר !
    תספר לעם את האמת. בדיוק מה שהיה ומי האשם האמיתי בכשלון המלחמה !
    אל תתפתה למשרות/תפקידים/משכורות טובות שהם יציעו לך -
    הרי אתה הוא זה שישא אות קין על מצחו כל חייו. (ראה מה קרה לגורודיש)
    אם אתה חכם - אל תוותר !
    תפיל את כולם אחריך - וכך תזכה לשם טוב בעיני העם, לפחות במעשיך אחרי המלחמה !
    היה החלוץ במחנה של זה שלא יודע להיות חלוץ !


    דניאלה

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שהוא יספר את האמת. (ל''ת)

      כי הוא יצא רע., 12/11/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    המילואמניקים החכמים...שמחים על ההתפטרות? נהדר!!!

    הגיונית, 12/11/06 11:34

    די לטיפשות

    במקום לצעוק ולרצות נקמה - הדחה...תעלו רעיונות מועילים. אין לנו הרבה קצינים כמו גל הירש, ואם כולם ילכו הביתה כמו שאתם בטיפשותכם ויהירותכם דורשים...ראש הממשלה, שר ביטחון, רמטכל, קצינים...מי ינהיג ..כל ההנהגה תהיה חדשה, מפקדים חדשים...יש לי רעיון אולי נפזר את צה''ל ונקים מחדש?
    שלא תחשבו , אני לא חושבת שלא נעשו טעויות - בהחלט היו ויש לתקן ולייעל, אבל לא בעליהום...אלא בכוונה טובה ורצון כנה לשפר ולא לערוף ראשים...אתם יהירים ומטופשים




    הגב לתגובה זו

    • הערה יותר הגיונית

      שרון בנאי (מיל', 12/11/06 15:12

      למזלנו אין הרבה קצינים כמו גל הירש.
      מתפקידינו לדאוג שהם ילכו הביתה, עד האחרון שבהם.

      קצנו בפטפטנים. רוצים מפקדים אמיתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    חלוץ לך לפני שתבעט (ל''ת)

    יהודי שמתעב, 12/11/06 11:33

    הגב לתגובה זו

    • המון יהודים רצו לצאת מהרצועה ותומכים במהלך, מה לעשות (ל''ת)

      תפסיקו עם הצפות, 12/11/06 11:55

      הגב לתגובה זו

      • כן בטח המון יהודים רצו התנתקות, זו הסבה שכ''כ פחדתם ממשאל עם. (ל''ת)

        אנטי מחיקון, 12/11/06 12:58

        הגב לתגובה זו

        • נמאס המשטות הזאת

          הכרעות פוליטיות, 12/11/06 13:18

          למה משאל עם רק כשזה מתאים לך, כשאין לך מה להפסיד, ובסוגריים-כששאלו אתכם אם את תוצאות המשאל תקבלו בשקט היתה תשובה שלילית..
          בכל אופן הנימוק העקרי והבלעדי הוא קבלת הכרעת הכנסת !

          הגב לתגובה זו

  • 106.

    פוליטיקאים חלולים נשארים על כיסאם וקצינים ערכיים ומצוינים הולכים

    אין צדק, 12/11/06 11:32

    הביתה ...

    איזה אבסורד ! איזה אבסורד !
    שר הביטחון, שלא ניהל אף לא קרב אחד בימי חייו, הוא נשאר על כסאו, על אף שברור לכל הדיוט כי הוראותיו המבולבלות הן שחיבלו בלחימת צה''ל,
    וגל הירש, איש צבא מהטובים והראויים שיש לנו, שפרץ לא מגיע לו לקרסול, הוא מתפטר.
    אין ספק שככה ננצח קרבות רבים - עם נדלניסט, יו''ר ועד, זקן הזוי ומנותק ועו''ד זיקית פוליטית. עתיד גדול !

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מי שקשר לצהל את הידיים צריך ללכת (ל''ת)

    הנהגה חלולה, 12/11/06 11:32

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש היה אחראי ישיר לקשירת הידיים עם ''הלחימה בעצימות נמוכה '' שלו (ל''ת)

      פפר, 12/11/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    הירש משלם את האימפוטנציה של ברק שאילץ את צהל להלחם עם ידיים קשורות (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 12/11/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פ.ר.ץ. ה.ב.י.ת.ה (ל''ת)

    הביתה !, 12/11/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לגל הירש תודה על שירותך את המדינה!

    תודה !, 12/11/06 11:26



    אני כאזרחית שהגנת עליה ועל מדינתה שנים מודה לך מקרב לב ישר כח ושדרכך תצלח בכל אשר תפנה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תחושת הבטן הכללית במדינה שמי שצריך ללכת הביתה לא הולך (ל''ת)

    אמנון, 12/11/06 11:26

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 12/11/06 15:36

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    א.ה.ו.ד א.ו.ל.מ.ר.ט ה.ב.י.ת.ה

    עכשיו !, 12/11/06 11:18

    יצחק

    עיר: בני ברק


    מכתבו של גל קורה לקצונה הבכירה של צהל שאחראים לכישלון אחרי.
    אבל כרגיל מי שישלם את המחיר הם לא הקצונה הבכירה אלה שזוטרים בלבד.
    וכך ימנעו מהאחראי היוזם והמבצע שהוא ראש הממשלה לקחת אחריות.


    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ''גל הירש אל תלך..'', ''..אל תתפטר אוהבים אותך'', ''דורון אלמוג מושחת'' (ל''ת)

    כתומים גאים, 12/11/06 11:16

    הגב לתגובה זו

    • טוב שגל הירש הולך! הוא המציא את המושג הנבוב ''לוחמה בעצימות נמוכה''

      כתום גם כן, 12/11/06 11:59

      שהביא אותנו למקום הנמוך בו נמצאת המדינה מבחינת התרעה ומלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    הרמט''כל הנוכחי רע מאד לצבא ומוטב שיגורש מהר מצה''ל

    חייל פצוע, 12/11/06 11:16

    הרמטכ''ל הרשע הזה שמכר מניות ביום מלחמה ובגללו נהרגו חיילים ואזרחים רבים בגלל גאותו כשל כל הצבא והוא עוד מקדם קצינים שכשלו עמו למען לסגור את פיותיהם רק שישאר בכסא של הרמטכ''לות ובכן דן חלוץ הוא איש רשע ורע לצבא ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גל אנחנו איתך , תושבי כרם בן זמרה (ל''ת)

    אלון, 12/11/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    קצין מעולה, אנושי ומוסרי

    דני, 12/11/06 11:13



    כמי ששירת תחתיו בתפקיד זוטר, אני יכול לציין את יכולותיו האישיות, האינטגריטי שלו, יושרו ומסריותו.
    אני סבור שעליו לבחון מחדש את התפטרותו.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט ''מוסרי'' - הירש הורה לא לשרוף חורש טבעי בלבנון

      פפר, 12/11/06 11:30

      כאשר הסתתרו שם עשרות בונקרים של חיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

      • לפי מה שאני הבנתי-התברר לצה''ל שלא מצליחים לשרוף כדי לחשוף בונקרים

        בגלל שהחורש, 12/11/06 12:03

        התפלאו שפה שריפות מכל בדל טיל ושם לא מצליחים גם בכוונה-
        המסקנה שהגיעו -שם החורש טבעי ואצלנו לא, ולכן ההבדל.
        אתה כנראה עושה סלט שמפספס מה שהיה למעשה.

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    לכל המשמיצים

    אלי, 12/11/06 11:12


    לזה בדיוק העם הזה ראוי !!!!
    הטובים הולכים הביתה , ומי נשאר עד הסוף ??
    אלה שלא שמים על כל מה שתשמיצו




    הגב לתגובה זו

    • קשקשן בלחץ ! גל הירש שיקר חופשי במלחמה. הוא אף העדיף

      פפר, 12/11/06 11:33

      חורש טיבעי בלבנון על צמצום פגיעה בחיילי צהל שם

      הגב לתגובה זו

      • ?מה הסיפור סבתא הזה? (ל''ת)

        ??, 12/11/06 11:46

        הגב לתגובה זו

        • תקרא עדויות מהמלחמה, מאנשי מילואים בעיקר (ל''ת)

          פפר, 12/11/06 12:27

          הגב לתגובה זו

          • תקרא בתגובה אליך ב 96 (ל''ת)

            בגלל החורש, 12/11/06 12:57

            הגב לתגובה זו

    • אם הוא היה כל כך טוב-התחקיר המקיף לא היה ממליץ להדיח אותו!!! (ל''ת)

      דבר מהראש לא, 12/11/06 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    עוד אחד מכשלונות המלחמה הלך. הגיע הזמן שחלוץ גם יקח אחריות וילך (ל''ת)

    הביתה ובהקדם., 12/11/06 11:11

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא רק מכשלונות המלחמה הוא כשלון הקונספציה המרכזי

      פפר, 12/11/06 11:35

      כפי שהצבא פעל בשטחים ע''י ''התשת'' הצד השני בלחימה ב''עצימות נמוכה'', ונכשל עד לחומת מגן , כך נכשל גם בצפון. גל הירש הוא סמל הקונספציה של עטיפת פעילות מבצעית עם נוחות פוליטית של הדרגים מעליו

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרץ,אולמרט וחלוץ. קחו גם אתם אחריות (ל''ת)

    שפויים, 12/11/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    גל, העם איתך !!!

    העם השפוי, 12/11/06 11:09

    אנחנו עוקבים אחריך כבר המון זמן.
    נמשיך לחכות.
    חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא איתך. טוב שהלכת. חבל שזה אחרי שהרסת את הצבא. (ל''ת)

      העם החושב, 12/11/06 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    גל - חזק ואמץ

    חיים ,, 12/11/06 11:08


    למדנו ביחד בערד.

    אני מכיר את גל בתור ילד ולאחר מכן עקבתי אחר שירותו הצבאי.
    אין הרבה אנשים כמוך. היה חזק.

    חיים ויב (דולב)




    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חלוץ שרצה להדיחו במלחמה, ביקש ממנו לא להתפטר

    חלוץ לך הביתה, 12/11/06 11:05

    איזה רמטכ''ל דגול יש לנו. לא מאמין לאף מילה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רמת האחריות עד שני דרגים למעלה בלבד

    ארנון, 12/11/06 11:00


    לכל מטיחי האשם למינהם-האם אתם יודעים מה זה להיות אוגדונר בצה''ל?איזו אחריות אדירה רובצת על הכתפיים?אדם שאחראי על י''ח בסדר גודל של 15-20 אלף איש??
    הנוהל הצבאי קבע בזמנו על לקיחת אחריות של שתי דרגים כלפי מעלה לגבי פעילות שבשיגרה מהשטח כך שהאחראים הישירים לאי ביצוע הנוהלים במקרה זה הם המ''מ \ואו המ''פ שהוציאו את הסיור לשטח ולא נתנו דעתם על דגשים חיוניים בהתאם לנסיבות,הערה למפקד הגדוד לא תזיק אך הדרגים מעליהם אמורים להיות מחוץ לתמונת השיגור של סיור לשטח.
    לקחת אוגדונר מבריק ובעל פוטנציאל ולהאשים אותו במה שקרה זה בילתי ריאלי
    ויש מזה ריח של יותר מאשר הענשה,העברת אחריות שלא בצדק גם חיסול חשבונות בדרגים הבכירים

    המ''פ שהוציאו את הסיור לשטח




    הגב לתגובה זו

    • ''מבריק'' מה ?.. ''בינת ג'בל בידינו''...שקרים ודיסאינפורמציה בזה הוא מו

      פפר, 12/11/06 11:28

      מחה גל הירש

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הגיע הזמן שישפוך את אשר על ליבו

    אני, 12/11/06 10:59


    אם מישהו מעליו תפקד לא טוב - מחובתו למסור את הנתונים לנו

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גל, אל תלך !!!! (ל''ת)

    עומר, 12/11/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גל הירש כולנו איתך. אולמרט, פרץ וכמובן חלוץ אשמים. (ל''ת)

    פרץ הביתה, 12/11/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    בנימין, 12/11/06 10:52

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    ''מטילים עליהם (על המפקדים) אחריות שהם לא מסוגלים לעמוד בה. איש מהם לא נותן את הדין על הדרך שבה מעבירים פקודות הקובעות חיים ומוות. הם יודעים שבהיותם טובים ונחוצים במערכת, לא יצטרכו לתת את הדין על אסונות. וזה מנוון את הבלמים הטבעיים שלהם. הם עדים לבריחה מאחריות מלמעלה, מהקצונה הגבוהה. זה החינוך המשמעותי ביותר שהם מקבלים''. נעמי אונגר, בספרה ''לעצור את הכדור'', מערכות.
    ''אני כואבת את מריחת חקירת האסון הזה כי היא תביא לעוד מקרי מוות מיותרים. באיזשהו מקום האמנתי, שיתייחסו לאסון הזה ברצינות. הזעזוע הרי היה אדיר. חצי ממשלה ישבה פה בבית. בכירים מהצבא. הושמעו התבטאויות חמורות, וחברי כנסת זעקו, שאסוּר שאסון כזה יחזור. היום, לאחר כל אסון נוסף, אני שומעת בדיוק אותן התבטאויות והבטחות. המסקנות החפוזות של הוועדה, ההדחות, עיסקות הטיעון – כל אלה יצרו בציבור את התחוּשה, שאסון צאלים ארע בשל טעות-אנוש, לא מוּצְתָה אחריות, לא הופקו לקחים אמיתיים איך להתמודד עם רשלנות פושעת ועם זילזול בחיי אדם. ''ברור היה לי שהם לא בסדר אבל ברור היה יותר שהאחראים האמיתיים לא יושבים אתם על הספסל. היה ברור שהמערכת מגלגלת את האשמה על אנשים בדרגת סרן, כשהבעיות הן ברמת ניהול של תא''ל. כגודל הכאב היה גודל הכעס. אני חושבת שאת עיקר הכעס צברתי כלפי התובעת. עיסקות-הטיעון הרתיחו אותי. איזה מסר מעבירים על-ידי עיסקות אלה לציבור ולצה''ל...?''. איילה, רעייתו של רס''ר רמי כץ זכרונו לברכה אשר נהרג בחורבן צאלים הראשון.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    אך איש אינו לוקח זאת, חלילה, ברצינות יותר מדי חמורה
    באשר להמשך קידומם הצבאי, אין ספק,
    כי לא יחלוף יום והם יקודמו במהרה... ! ! !
    המוות. השכול. היגון. הכעס. הסבל. הכאב. עובדה גמורה. חתומה.
    גדשה הכוס. הגיעו מים עד נפש. פקע כיס המרה.
    כלום ''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' מתיימר להיות מס-מתק-שפתיים ? קלישאה ? אמירה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לא לחינם פרקליטות המדינה (העורב)
    על הפצ''ר (הזרזיר) שפע הלל ושבחים מרעיפה, מעטירה
    צה''ל ניצח ! ניצלה (בנס?) מדינה !
    לשבט או חסד ייחרץ בעתיד גורלה או דינה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לכל היותר, יגישו שוב כמה הורים שכולים עוד עתירה לבג''ץ, שִגרה של עוד עתירה...
    מנהיגות הצבא עם קציניה לעולם לא מחמירה...
    ערך שמירת החיים צונח. יורד. נופל נפילה חופשית. מדרדר ומוּזל. מתחסל במכירה.
    ''כי במותם הם ציוו לנו את החיים...''. יחרוק תקליט ישן. אך יש צורך להמשיך בשמירה.


    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' כמה נכון, כמה כואב וכמה מעצבן ל''ת
    לאפס שואף היום ערך חיי-האדם בצבא
    באוצר מילות צה''ל לא קיים מונח המגדיר בוודאות מַהוּת אחריות אישית
    אך יש במילון מושג המסביר מהי:
    רשלנות פושעת. נמנעת. מיותרת. נמהרת. ארורה. טיפשית.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מבחינת הצבא, עובדה זו, בהחלט מספיק מרתיעה !
    זורים חול לבריות בעיניים. משלמים מס מתק שפתיים.
    דובר צה''ל מודיע: ''התאונה הבאה תתרחש'' בעוד שעה ? שעתיים ? יומיים ? שבוע ? שבועיים ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מאין ולאן הולכת את, משתרכת, בכבדות מתנהלת לך, השיירה... ?
    רשימת חללים מתארכת... מלאכה מפרכת... חזיון שווא ? כלום אמנם, אכן, באמת ''אין ברירה'' ?
    זר פרחים. רגבי עפר. אדמה. את חפירה. רב. פסוקי תהילים. אותיות נשמה. ''קדיש''. ''אל מלא רחמים''.
    אב ואם. אח ואחות. מגש כסף. נער. נערה.
    יש שקיבלו מכתבי אזהרה...
    ...יש שעבורם אין כבר דרך חזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הרמטכ''ל המליץ לקדם אותו, אוי לאותה בושה

    נא להתכונן, 12/11/06 10:51

    למלחמה הבאה לא עלינו, לאמן ןלתרגל את הצבא דחוף ומהר, ולהפסיק כבר את הנסיגות וההתנתקויות.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה בטח תבוא למילואים. יא משתמט ! (ל''ת)

      אמנון, 12/11/06 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אלמוג חורץ את דינו של הירש בגלל החטיפה (ל''ת)

    לא יושמו דרישות, 12/11/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דפוס הפעולה שבחר צה''ל באותם ימים הקשו מאוד על המשימה''.

    moby, 12/11/06 10:46

    נשמע כמו:
    ''אוי קשה לי, כואב לי, אני לא יכול יותר''
    די כבר אתה ומח''ט הגזרה צריכים לעוף ומזמן חצי שנה ומעלה לפני החטיפה התראנו על האפשרות. אתה וקודמיך בתפקיד לא עשיתם דבר.
    ''ותדע כל אם עבריה....'' כבר לא תופס המשפט הזה.
    חצופים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל פושעי המלחמה ישלמו על מעשיהם במוקדם או מאוחר

    רווית, 12/11/06 10:46

    דם ילדי מזרח התיכון צועק מול הגנרלים עם צגי המחשבים ופפצות הטון
    סופם כסופו של סאדם ומילושוביץ- אין פה יוצאים מהכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להכשיר תא''ל לוקח הרבה זמן, משאבים , לימודים , צריך גם לחשוב

    יופיטר, 12/11/06 10:45

    אם לא כדאי שדוקא הוא ילמד מהטעויות שלו יותר ממישהו אחר, יש הרבה קנאה בקצונה הגבוהה , אבל לא מזכירים את המחיר שהמשפחה משלמת על ההעדרויות מהבית על כך שזה מקום עבודה בלי שעות עבודה מוגדרות - אינני טוענת שעליו להשאר או לא , רק קצת לעשות חישוב וחשבון וחשבון נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברוך שפטרנו מהירש!!!!!!! (ל''ת)

    יאיר, 12/11/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מטאור שנשרף: תוצאה של קידום מהיר מדי, ללא צבירת ניסיון מספיק (ל''ת)

    יאיר, 12/11/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש הוא כמו פאסט פוד, טעים יפה נחמד אבל מזיק לטווח ארוך (ל''ת)

      פפר, 12/11/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    חלוץ לך הביתה מהר לפני שצה''ל יהרס!!!!

    ראש המוסד, 12/11/06 10:39

    חלוץ תתפטר לאלתר, כמו הירש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לפרסם קודם את כל האמת על אירוע מוצב מרגנית!!!

    ירון, 12/11/06 10:39

    על דורון אלמוג לפרסם קודם את כל האמת על מה שקרה במוצב מרגנית באזח''ע.
    אין לו את היכולת המוסרית לפרסם דוחות לפני פרסום כל האמת על אירוע מרגנית!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא שייך לאלמוג

      אל''מ מיל., 12/11/06 10:50

      גל הירש ניכשל!! זה לא קשור לארוע בדרום. העובדה שהוא מאשים גורמים מעליו היא בושה ובריחה מאחריות אישית . שיסתכל על עצמו ויחידתו ולא יבלבל אחרים. לגבי הדרום - לו היו נותנים לדורון אלמוג לחקור - התוצאה היתה זהה עם אביב כוכבי. מפקדים בכירים בצהל לא לוקחים אחריות,לא מעיזים לעמוד על דעתם מפחד אי קידום -יסמנים קבועים. מזל שהחיזבללה ניער אותנו קצת בעניין זה

      הגב לתגובה זו

      • חי חי חי. מה לא שייך לאלמוג ? הוא היה אלוף הפיקוד בדרום ... (ל''ת)

        עומר, 12/11/06 11:20

        הגב לתגובה זו

      • אלמוג-מדוע לא קיבלת את הרעיונות לפתרון המנהרות בעזה-גם אותך צריך

        שחר, 12/11/06 11:22

        להעיף !!!

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    גל תשאר !!! אלופי צה''ל תומכים בך ! (ל''ת)

    אני, 12/11/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הסןרחים נשארים

    simon istvan, 12/11/06 10:35

    כמו שכבר התרגלנו כל הסורחים והמושחתים נשארים ועולים קדימה
    האמיצים והישרים ןמושלכים לאשפתות אמרו כבר רבים וחכמים שהמדינה רקובה ומושחתת
    לשנןת זאת מיד את השיטה המלוכלכת

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חלוץ כולם מחכים שתפעל כמו הירש (ל''ת)

    יוסי, 12/11/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    העצימות הנמוכה שלו הרגה הרבה יהודים. ברוך שפטרנו (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 12/11/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    גל הירש הציל את הכבוד של עצמו ולא את חלוץ. חלוץ אחראי לבדו למעשיו.

    עץ, 12/11/06 10:22

    לפחות הירש מעורר כבוד בצעדו וכן נותן דוגמה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יצא גבר, להבדיל מ

    חלוץ, 12/11/06 10:20

    הרמטכ''ל שמתעקש לאחוז בקרני המזבח

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סוף-סוף. אחד בחוץ. מתי חלוץ מצטרף? שנוכל להגן על המדינה כמו שצריך. (ל''ת)

    מילואימניק, 12/11/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מתאים לו יותר פוליטיקה

    יחזקאל, 12/11/06 10:18

    גל הירש מתאים יותר לפוליטיקה. שם יוכל לתכנן מסירת אמל''ח למחבלים וכל מיני יוזמות שלום אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קצין וג'נטלמן ! (ל''ת)

    עופר, 12/11/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הצדק נעשה. מי שפוגע בערך הרעות צריך ללכת

    חיים גרינברג, 12/11/06 10:00

    אין להשלים עם הפקרת פצועים. הירש מעורב בפרשייה הנוראה של הפקרת לוחם משמר הגבול הגוסס, מדחת יוסף ז''ל, למותו. אל תתפלאו אם במלחמת לבנון השניה נשמע לראשונה המושג: ''השהיית פצועים''. בעברית פשוטה - הפקרתם.
    אין להשלים עם זה. אסור לשתוק על זה.

    הגב לתגובה זו

    • חיים גרינברג, אין לך חיים ???? משעמם לך ??? (ל''ת)

      חיים גרינברג, 12/11/06 10:14

      הגב לתגובה זו

      • אדם משועמם שמקדיש את חייו להשמצות ... (ל''ת)

        אורן, 12/11/06 10:28

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    גל הירש - ניסו לעשות לך זובור ונכשלו!!! (ל''ת)

    אייל, 12/11/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חלוץ-פשלונר סדרתי,רחם עלינו,לך הביתה (ל''ת)

    ח.תמיר, 12/11/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אסור שגל יעזוב את הצבא. אין לנו קצינים יותר טובים ממנו !! (ל''ת)

    יהודית, 12/11/06 09:53

    הגב לתגובה זו

    • אם אין יותר טובים-המצב חמור מאוד

      אשר, 12/11/06 11:10

      כי לא הייתי נותן לו להיות אפילו להיות קב''ט אפילו במלון

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    גל הירש אל תלך: כנסו:

    חיים, 12/11/06 09:53

    לא כל יום נולד לנו ''גל הירש''. אלמוג רוצה לזעזע על חשבון עם ישראל ועל חשבונך, אפילו אם שגית, החכמה היא ללמוד משגיאות, אז מה ? יבוא מפקד חדש ששוב יצטרך ללמוד משגיאות ? בבקשה, שקול שוב את צעדיך, הישאר, כולם אוהבים אותך ומבינים אותך !!!

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש לך כבר, לך!

      משה, 12/11/06 12:04

      לא כל יום נולד לנו גל הירש-וטוב שכך!! הירש היה צריך להתפטר למחרת הפסקת האש. הוא אחראי לחטיפת החיילים. כחודש לפני החטיפה היה נסיון לחטיפה שגל הירש הפך, בכשרונו הרב בתקשורת, להצלחת צה''ל. כל מי שידע מה קרה שם הבין שזו היתה פאשלה ענקית. ובמקום ללמוד מהמקרה-הירש רץ לתקשורת (הדבר היחיד שהוא טוב בו) וקישפרץ שטויות. הוא לא שינה פקודות ונהלים בעקבות אותו ארוע. הוא האחראי הישיר למחדל החטיפה. הוא חייב ללכת הביתה (ועדיף שיקח איתו את חלוץ).

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    גל הירש המצביא הגדול ביותר שהיה לצה''ל עד כה

    בני, 12/11/06 09:50

    וכולם יודעים

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עם שאינו יודע לפרגן למוכשרים, אבל יודע להספיד מתים. (ל''ת)

      ישראלי מצוי, 12/11/06 10:04

      הגב לתגובה זו

      • הירש כל כך מוכשר, כבש את בינ ג'בל 3 פעמים (ל''ת)

        נחילים משתבללים, 12/11/06 10:51

        הגב לתגובה זו

    • לא ממש (ל''ת)

      דני, 12/11/06 10:20

      הגב לתגובה זו

    • ברור..''בינת ג'בל בידינו''... (ל''ת)

      פפר, 12/11/06 11:11

      הגב לתגובה זו

    • כולם יודעים שהוא המצביא הכי נמוך (ל''ת)

      תרתי משמע, 12/11/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    Perets to name his cousin for ramatcal (ל''ת)

    Jhon Walker, 12/11/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שורש הבעייה יותר למעלה. ברחבת החלוצים. (ל''ת)

    יהודה, 12/11/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה הדרמה? פישל-משלם,תפסיקו ליבב ולהתבכיין (ל''ת)

    אלי סעד מטברייה, 12/11/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גל הירש חזור בך מההתפטרות!!! (ל''ת)

    דן, 12/11/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גל הקצין המוכשר ביותר בצה''ל - יישר כח (ל''ת)

    מעלה החמישה, 12/11/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הירש התפטר... מתי כבר יתפטרו חלוץ, פרץ, קצב ???? ?????????????????? (ל''ת)

    ארז, 12/11/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עוד 3 אוגדונרים ילכו וחלוץ לא יבין שהוא פאסה

    רמטכ''ל שנכשל, 12/11/06 09:33

    הרקבון מתחיל מאולמרט ופרץ, כשחלוץ ילך גם הם יפלו. כשאלוף אודי אדם יפתח את פיו, חלוץ יצטרך לנטוש חירום.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    גל, קצינים שהכשרת מתייצבים מאחורייך

    אלעד, 12/11/06 09:32

    גל היה מפקד שלי ושל רבים מחבריי שהיו צוערים כאשר היה מפקד בית הספר לקצינים.
    הפסד גדול לצה''ל ולמדינת ישראל שגל לא יתקדם לשורת הפיקוד הבכירה של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • הקצינים שהכשרת בזים לך

      צוער של הירש, 12/11/06 10:32

      ובזו ליהירותך גם במישור הרוחות.
      לנכס לעצמך פעולות שלא ביצעת זה נבלה,
      אך לפקד על פעולות כושלות ולהתפטר כשבאים להדיחך -

      זו כבר שפלות רוח.

      הגב לתגובה זו

      • צוער של גל, עלום שם ? מה קרה ? גל שפט אותך ששברת שמירה ? (ל''ת)

        רענן, 12/11/06 10:54

        הגב לתגובה זו

        • אין קשר לבה''ד 1 אך זהו עונש ראוי (ל''ת)

          חגי, 12/11/06 13:07

          הגב לתגובה זו

        • לא סיימתי מצטיין פלוגה רק ידעתי מי מולי (ל''ת)

          צוער, 18/11/06 09:49

          הגב לתגובה זו

      • דבר בשם עצמך צוער ולא בשם קצינים (ל''ת)

        יופיטר, 12/11/06 19:22

        הגב לתגובה זו

    • לא מתייצב בשום אופן

      עידן לב, 12/11/06 15:23

      כבר בתור צוער לא הערכתי אותך.
      אחר כך כקצין במיל' בגזרתך עוד פחות.

      בשום פנים ואופן אני לא מתייצב לא מימינך ולא משמאלך.
      אם אני אתייצב מאחוריך זה יהיה בשביל לשחרר בעיטה שתעזור לך להגיע לאזרחות.

      הגב לתגובה זו

      • עידן לב - נמק והסבר - למה הכעס והזלזול

        יופיטר, 12/11/06 19:24

        מעריכה מאד שנתת שם מלא ולא הסתתרת מאחורי שם בדוי - אבל בכל זאת הייתי רוצה תשובה

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    גל הירש כבר ימציא לזה ביטוי חדש

    רון הכחול, 12/11/06 09:31

    לא ''התפטרות'' אלא ''תפקוד בעצימות אפסית'' או משהו כזה.

    הגב לתגובה זו

    • ''קידום מאותגר שלילי'' (ל''ת)

      ט' בטיטו מיל., 12/11/06 09:58

      הגב לתגובה זו

    • או אפסיות בעצימות גבוהה (ל''ת)

      יותר מדויק, 12/11/06 10:01

      הגב לתגובה זו

    • ''השתבללות אזרחית'' (ל''ת)

      דני, 12/11/06 10:20

      הגב לתגובה זו

    • נחילות בעצימות אפסית (ל''ת)

      הירש, 12/11/06 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    גל הירש חרץ את גורלו כאשר העיףבבוז מקורס קצינים חיל שהתנגד להנתקות (ל''ת)

    תנאי שירה, 12/11/06 09:26

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש הגיוני פפפךךך (ל''ת)

      ההתנתקות הצילה, 12/11/06 09:37

      הגב לתגובה זו

      • מה זה הצילה ... הושיעה ממש . (ל''ת)

        דני, 12/11/06 10:23

        הגב לתגובה זו

        • די לכתומים הסהרורים !!! (ל''ת)

          ירוק, 12/11/06 10:39

          הגב לתגובה זו

          • מצטער שלא היתה לי החכמה

            אשר, 12/11/06 11:16

            ולהסכים עם אזהרות הכתומים בזמן,
            ראינו איך הם צדקו לאורך כל האזהרות שלהם
            ואפילו מה שלא הזהירו עליו !!
            מתי כבר יפתחו לך ולכם העיניים?
            כשכבר לא תוכלו לתקן כלום

            הגב לתגובה זו

            • אתם לא משכנעים אף אחד חוץ מאשר את עצמכם (ל''ת)

              רק מציפים בלי, 12/11/06 11:53

              הגב לתגובה זו

          • חשבתי שסיכמנו שנמאסת כבר להפיל על הכתומים תיק (ל''ת)

            יופיטר, 12/11/06 19:20

            הגב לתגובה זו

  • 50.

    ואלה חלוץ כ-כפתור ופרח ל''קדימה'' (ל''ת)

    מי ? אני ?!!!, 12/11/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חלוץ ''התפטרות הירש תפיל מניותי בבורסה'' (ל''ת)

    ארקין, 12/11/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין עשן בלי אש הוא יודע היחיטב למה התפטר

    ש.לוין, 12/11/06 09:24

    זה היה ברור חלוץ רוצה לרפד את עצמו בכיסויי תחת אבל כיסוי התחת לא עזר והוא עוזב את המערכת רגע לפני גילוי המלצות הקצין הבודק.
    השערוריה הזו רק מתחליה לגלגל מערכת שלימה של שמור לי ואשמור לך . הצבא כבר הרבה שנים מתנהל בשיטה הזו חלוץ לא המציא אותה זה עוד מימי יצחק רבין ומינוי ''אהוד ברח '' צאלים א+ב, לשר ביטחון, ואחר כך לשר חוץ . השחיתות שורצת בכל מקום במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הציבור תחליף למחדלי וע.וינוגרד&גביזון (ל''ת)

    משפטן, 12/11/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אדם, הירש וחלוץ

    סירחן, 12/11/06 09:19

    החלוץ נשאר מאחור
    ליקוי מאורות כללי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה חלוץ לא מקבל ההתפטרות?

    אחד 1, 12/11/06 09:15

    בגלל שהוא הוציא את ערך האחריות ממילוי תפקידים בצה''ל.
    בגלל שהוא היה צריך לעשות זאת ולא רוצה יהיו אחרים שיתנו דוגמא שלילית עבורו.
    בגלל שהוא לא רוצה שיסתובבו אנשים בחוץ עם בטן מלאה וערכים ומידע על כשלונותיו.
    ומילוי תפקידו? מה זה קשור בכלל. מבחינתו אם אולמרט ופרץ בפנים למה שהוא יהיה הפראייר שמתפטר.
    אולמרט פרץ וחלוץ הביתה מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אסור לגל הירש להתפטר !!! אחרון הקצינים המעולים בצבא! (ל''ת)

    רועי, 12/11/06 09:15

    הגב לתגובה זו

    • צודק. בסוף נישאר עם פרצים וחלוצים מיניאטורים (ל''ת)

      הירש גדול, 12/11/06 09:48

      הגב לתגובה זו

      • הירש גדול?! זאת חדשה מרעננת (ל''ת)

        טוב טוב, 12/11/06 15:28

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    יאללה יאללה- תן גז. הבא בתור? (ל''ת)

    מלאך, 12/11/06 09:14

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח..ענק! (ל''ת)

      מיכל, 12/11/06 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אגב - למלחמה הגדולה שתפרוץ עוד מעט מתכוננים?

    רק פוליטיקה?, 12/11/06 09:13

    עומדת לפרוץ מלחמה גדולה נגד ישראל
    ועכשיו בגיבוי אירופי לערבים!

    ארה''ב תעמוד בצד

    ואנו מתכוננים?
    ממלאים המלאים
    מאמנים מילואים
    מכינים תוכניות?

    לענ''ד כלום לא נעשה - ולכן תתחילו לארוז - כי מי שישאר איך שהוא בחיים לא ירצה לחיות במדינה ערבית!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מספק דלק לאויבים מבפנים. (ל''ת)

      להתבטא חריף, 12/11/06 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מי אשם ?????

    אא, 12/11/06 09:11

    היתכן שקצין בכיר שמתפקד בתפקיד שנים - כשל ?? אולי נבדוק את כל המערכת ואח''כ יוטל הדופי על מי שאחראי על כל מכלול הבעיות שקרו .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חלוץ - נשארת לבד? - לא נורא אין כמו לשוב הביתה! (ל''ת)

    פרישת חלוץ היום, 12/11/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חלוץ - ה ב י ת ה ! ! ! (ל''ת)

    הגיע הזמן!, 12/11/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אחרי אדם והירש הגיע גם זמנך חלוץ! (ל''ת)

    אריק, 12/11/06 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הש.ג השני הולך ומציל את ומקבלי ההחלטות בממשלה. (ל''ת)

    :-(, 12/11/06 09:03

    הגב לתגובה זו

    • אוגדונר זה ש.ג.?

      דרומי, 12/11/06 09:16

      בהחלט משמעות חדשה למושג...

      הגב לתגובה זו

      • לדרומי, כשדרג מקבלי ההחלטות קושר לצבא את הרגלים, זו התוצאה.

        :-(, 12/11/06 10:02

        הבוץ הלבנוני דפק ת'סכל של הממשלה הנוכחית.
        ההיסטוריה חוזרת לימי יום כיפור גם אז הצבא היה אשם, אבל מי שלא גייס מילואים בגלל בחירות קרובות היו הפוליטיקאים.

        הגב לתגובה זו

        • הם לא גייסו מילואים כי לא העריכו שבאמת מלחמה

          וגם אם יפרוץ, 12/11/06 12:18

          צה''ל ישתלט בקלות ובמהירות-הקונספצייה, מה שנקרא.

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    נעשה סוף סוף צדק (ל''ת)

    מילואימניק, 12/11/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בעייה קשה בצה''ל

    קורא, 12/11/06 09:00

    א. גל הירש ראוי לביקורת - גם מפקדים מצטיינים צריכים לעמוד לביקורת על תפקודם. אולם לא זו הדרך - מן הראוי היה לקרוא את דו''ח אלמוג ולקיים עליו דיון ורק אח''כ לצאת בהצהרות.

    ב. במקום גל הירש שמצטיין בחשיבה מורכבת, בשליטה טקטית ונסיון צבאי מרשים כמפקד בכיר בצנחנים ובשלדג - מגיע מח''ט פארס שנודע כמפקד מרובע, מקובע ועם עבר בעייתי מאד של יחסי אנוש עד כדי אלימות נגד שוטרים.
    נראה שיש בעייה קשה בהגדרת התפקיד והציפיות ממפקד האוג' - מדוע פארס מתאים להיות המפקד במקום הכי בעייתי ? האם הוא ראוי לקידום על בסיס התנהגותו האישית ? האם הוא מתאים לשיקום האוג' ?

    נראה שפרשת גל הירש רק חושפת את הכשל של צה''ל בהפעלת הכוח וביצירת מנהיגות איכותית. עצוב מאד.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריכים פוליטיקאים - צריכים קילרים! (ל''ת)

      בצבא, 12/11/06 09:10

      הגב לתגובה זו

      • עוד דביל...הקילרים הורגים בעיקר חיילים שלנו

        אורן, 13/11/06 19:39

        אני מעונין בקצין חושב שיודע לנהל מטה ונוהל קרב.
        אני לא רוצה צלף...

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר.........

      עוז, 12/11/06 09:26

      מה קרה? ראית את גל הירש עם שחפוד ומשקפת בטלוויזיה והוא השאיר עליך רושם כה עז? כקצין בפיקוד אני מאושר שהאמת יצאה לאור. הוא פשוט אפס. חוץ מלדגמן לטלוויזיה אין לבן אדם מושג איך לנהל קרב. פשוט אין לו מושג!!!

      הגב לתגובה זו

      • עוז, ואת זה אתה אומר על סמך מומחיות כלשהי? (ל''ת)

        אתה מומחה, 12/11/06 09:54

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    שמאלמרט, פרץ, ולחלוץ-גם תורכם יגיע

    מיכאל בן חורין, 12/11/06 08:59

    אתם מכהנים על זמן שאול. לטובתכם-עופו לנו מהעיניים כבר עכשיו. דם הרבים על ראשכם!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט וכנופייתו חייבים לעוף עכשיו (ל''ת)

      זאב, 12/11/06 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אלוף אדם וגל הירש - גלו לעם את האמת (ל''ת)

    ניסן, 12/11/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קבלת אחריות ''מי''

    שומרוני, 12/11/06 08:58

    האיכותיים מתפטרים, הזבלה ואלה שגרמו לנזקים במלחמת לבנון טסים על חשבוננו ללוס אנג'לס ''לפגישות עם יהודי ארה''ב,(כאילו שמשהוא מחכה להם שם),תאמינו אן לא הם יהיו גם הראשונים שיברחו עם פה תתעורר בעייה בטחונית קשה וישאירו אותנו עם הצרות ,אני מעריך שלכל מושחתי השלטון יש רכוש והון בחו''ל ליום גשום

    הגב לתגובה זו

    • אכן לצערינו המשובחים עוזבים. גם אם טעו, ניתן לתקן!!! (ל''ת)

      בזבוז משאב, 12/11/06 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מורשת גל הירש

    עצימות נמוכה, 12/11/06 08:56

    מי שמרחם על פלשתינאים, מתאכזר לתושבי הצפון ולמשפחות החטופים.

    הגב לתגובה זו

    • על סמך מה אתה אומר את זה? פרט!! (ל''ת)

      לא שמעתי, 12/11/06 09:58

      הגב לתגובה זו

      • חפש בגוגל תמצא המון ''עצימות נמוכה''

        אשר, 12/11/06 11:19

        ''גל הירש''

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    2 התפטרו עוד 4 בדרך:אולמרט פרץ חלוץ ועוד ...קדימה תתפטרו !! (ל''ת)

    דוד, 12/11/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''דפוס הפעולה שבחר צ''הל...''

    מה זאת אומרת?, 12/11/06 08:54

    ואתה שותק?! מי בחר? הרמטכ''ל?
    אז תעמדו בטור בוחרי הדפוס והנשמעים לו ועופו!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האולמרטים משתלטים על צה''ל

    סכנה קיומית, 12/11/06 08:53

    אנשים שהם קודם כול עסקנים
    מלכלכים ומקמבנים כל היום

    ובסוף כמו כל חרא צפים למעלה לא על ידי כישורים אלא על ידי ליכלוכים - כברירת מחדל ...

    ולכן צמרת צה''ל נראית כמו סניף קדימה - אנשים שפלים שדואגים לעצמם ושתשרף המדינה והציבור...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איפה הצדק.....??

    מ.א. בן-אשר,, 12/11/06 08:53

    במקום להעלות את הגבר הזה על נס ולקדמו לדרגת אלוף לקראת מינויו לרמטכ''ל צה''ל בעתיד ,מישהו ממליץ לסלק אותו מצה''ל בכלל , איפה כאן הצדק ... והאמת ....???
    להזכירכם רבותי שלזכותו של המפקד המהולל הזה יירשם שהוא הוא זה שאיפשר סוף סוף למדינת ישראל להנחית מהלומה מוחצת על החיזבאללה ועל שולחיו עד זוב דם ובדרך זו לסלק סוף סוף את האיום על ישובי הצפון.....!!
    גל הירש לא אשם בחטיפת חיילינו בשום פנים ואופן , החיילים ומפקדיהם בשטח היו אמורים לגלות עירנות
    מוגברת ולהתנגד לחטיפה אפשרית
    בכל במחיר כולל מחיר חייהם....!!!
    ולא ליפול בשבי...!! כפרי בשל...!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      צפונית, 18/11/06 09:52

      בידיעות כתבו חברי החטופים מי הפכם לפרי בשל גל הירש וחוכמתו ולשונו המיוחדת קרא והבן צפונית

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו עם יד על הלב... !''

    בנימין, 12/11/06 08:49

    מתוך מילות הספד אותם נשא יוסי שחר, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים: ''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במבחן התוצאה הוא נכשל ומי יודע זאת יותר טוב מכולנו (ל''ת)

    השאר פיטפוטים, 12/11/06 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 12/11/06 08:48

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט, לִבְנִי, פֶּרֶץ, פֶּרֶס,
    שוֹפְטֵי בֵּית-הַמִשְפָּט הַ''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

    • כתיבה מרשימה (מקצועי?) אך לא משכנעת.. (ל''ת)

      מדוע מלחמה, 12/11/06 10:04

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את תגובה 26 ייתכן ואז תבין למה ומדוע היתה המלחמה נמנעת ומיותרת (ל''ת)

        מיכאל, 12/11/06 15:25

        הגב לתגובה זו

    • תגיד איך אתה מוסיף ניקוד? מגניב (ל''ת)

      צחי, 12/11/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גל אלוף במצגות Power-Point

    לדובר צה''ל, 12/11/06 08:48

    למנות אותו לדובר צה''ל

    הגב לתגובה זו

    • מודל לחקוי

      אתי, 12/11/06 09:10

      בלקשקש ולדבר מרבית בכירי צהל טובים,הקצינים האיכותיים (והציונים) שהיו בעבר אינם כבר, הצעירים מחפשים ללמוד ע''ח צהל ועוד הטבות אישיות והנתנות, בטחון המדינה מוכנות צהל ויכולתו, הם באחריות ''אחרים'' ,לכן גל הירש הוא חלק מתופעה שאנחנו יצרנו,קציני צהל לוקחים דוגמא ממרבית הפוליטיקאים המושחתים (כמודל לחקוי).

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    סאחבקים, בקרוב שניהם באותו תא בכלא לפושעי מלחמה (ל''ת)

    מתים, 12/11/06 08:46

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון, חלוץ הבטיח שהוא יהיה איתי (ל''ת)

      ד רמספלד, 12/11/06 09:00

      הגב לתגובה זו

      • חברה מצטערים אבל אנחנו כבר מלאים (ל''ת)

        גורג בוש, 12/11/06 10:43

        הגב לתגובה זו

    • חתיכת אידיוט

      שלומי, 12/11/06 09:10

      אתה כל כך כלומניק ובטוח שאת הצבא שלך עשית על סמים טובים ואחלה מסיבות...
      בית הדין בהאג שמור לאפסים שכמותך

      הגב לתגובה זו

    • האג שמאג . פיקציה . (ל''ת)

      דני, 12/11/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבל - קמין ברמה !

    גדי, 12/11/06 08:44

    מהיכרות אישית עם גל - התפטרותו היא אובדן לצבא. קצין ברמה, חושב ולא מקובע. קצין ברמה אחרת, איש ללא רבב בעל הסטוריה עשירה של הקרבה ופיקוד - פשוט ח ב ל ! ! !
    מקווה שיתנו לו גב ויחזקו אותו בשעה קשה זו.

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שלאחר בירור מקיף יתחננו שיחזור לצבא (ל''ת)

      קצינים כמוהו, 12/11/06 10:06

      הגב לתגובה זו

      • לא זורקים, נותנים להם לכבוש את בינת ג'בל (ל''ת)

        לפחות 3פעמים, 12/11/06 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    טוב מאד. עכשיו תורו של חלוץ, כי מי שנכשל צריך ללכת הביתה! (ל''ת)

    מפוכח, 12/11/06 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חלוץ פרץ אולמרט , החונטה שצריכה להיות מועמדת לדין (ל''ת)

    המלך הוא עירום, 12/11/06 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזו אכזבה עכשיו יגיע תורו של הרמטכ''ל (ל''ת)

    משה, 12/11/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדוע הרמטכ''ל מבקש ממנו להשאר במקום להצטרף אליו ולעזוב גם? (ל''ת)

    אני, 12/11/06 08:39

    הגב לתגובה זו

    • שלא יפתח את הפה יותר מדי!!! (ל''ת)

      סירחן, 12/11/06 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הזמנת השפלה מחלוץ.הלא כל כך חלוץ.ויותר לחוץ (ל''ת)

    חליק, 12/11/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גל, בסוף ירו בך בגב- אש כוחותינו

    איל, 12/11/06 08:37

    יש אמרה שאם הערבים לא יילחמו אתנו עשר שנים אנחנו נהרוג אחד את השני. אנחנו בהחלט מוכיחים זאת שוב ושוב, עובדה את גל לא הוריד אף לוחם אויב ורק אנחנו הצלחנו.

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 12/11/06 08:53

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.


      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      נ. ב.

      לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחרון אנשי שרון

    חייל שלו, 12/11/06 08:30

    שרון הביא פוליטיקה לצבא.
    הייתי חייל של גל והוא אדם מבריק שיודע לנסח בצורה נפלאה. למשל עצימות נמוכה או מלחמה בעצימות לא גבוהה. כל מיני ביטויים שהסתירו את המצב האמיתי מהעם ואפשרו לשרון לנהל מדיניות שמאלנית כשהמנדט שקיבל בא מהימין.

    ברוך שפטרנו ממנו ומשרון והלוואי והעם הזה יבין שחייל משמעותו מי שיודע להרוג את האויב ולא מי שיודע לפטפט ולקשקש מילים יפות.

    הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 12/11/06 08:51

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד - כמי שנפגש בתאוריות המשונות

      קצין במיל, 12/11/06 08:53

      שגל הירש הכניס לצבא , על הוגעה והכלה וכל מיני בבל''ת כאלה , במקום להלחם ורוח קרב , אולי אפשר ללמד עליו זכות שהוא פשוט לא האמין בצדקת הדרך ולכן נאלץ להמציא כל מיני ביטויים כאלו.

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה מובטל לא אקדמאי מצביע ליכוד?

      שוקי, 12/11/06 09:00

      איך ידעתי?

      הגב לתגובה זו

      • נכון שאתה מצביע מרצ שותה אספרסו בכיכר רבין?

        מושון, 12/11/06 09:10

        ומנותק מהמציאות

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעכשיו זמנו של חלוץ קצוב. תגובת שרשרת (ל''ת)

    אודי אדם ידבר, 12/11/06 08:29

    הגב לתגובה זו

    • שעון החול שלו (ושלנו...) אמנם אוזל במהירות. אכן תם זמנו. (ל''ת)

      צופה, 12/11/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אז התפטר. ומה עכשיו? זו בעייתנו-אין

    מלך,אין מנהיג, 12/11/06 08:28

    רק שעירים לעזעזל.
    אז הירש לא יהיה בצבא, האם יוטב מצבנו?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    העלו בדרגה את הש''ג עכשיו מה שנשאר זה שלישית פח''א (ל''ת)

    רס''ן ר', 12/11/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גל הירש חזק ואמץ ! האמת תצא לאור !!! (ל''ת)

    רועי, 12/11/06 08:25

    הגב לתגובה זו

    • האמת כבר יצאה לאור כשהוא שיקר לכל העם בתקשורת. ברוך שפטרנו משקרן (ל''ת)

      עכשיו חלוץ הבית, 12/11/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך לקוות

    פקק תנועה, 12/11/06 08:24

    שתוכניתו של חיים הכט בטלויזיה תתצליח לתקן את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, חיים הכט! רק זה חסר לנו, טלויזיה!!! (ל''ת)

      לאן הגענו.., 12/11/06 10:15

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    : מה זה אחריות קולקטיבית ??? מה אלו השטויות הללו ? (ל''ת)

    גל- תחזור !, 12/11/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כשגל הירש ידבר - כולם ילכו הביתה... (ל''ת)

    היודע,, 12/11/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גל - קצין ראוי ביותר- פרץ וחלוץ בושה איתכם ושכמוכם... (ל''ת)

    מיכל,, 12/11/06 08:22

    הגב לתגובה זו

    • לא רק ראוי, קצין משובח! עוד יחסר לצבא (ל''ת)

      שמבזבז משאב, 12/11/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    גל האהוב שלנו - לצה''ל לא מגיע מפקדים כמוך

    עופרי הירש, 12/11/06 08:22

    טוב שפרשת שיחפשו אחד אחר. בטח עימאד פארס לא יצליח כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • מה! אלו האפשרויות? בין הירש לעימאד פארס? אפשר לסגור את הצבא והמדינה

      אופציות, 12/11/06 10:28

      א אכן זהו המצב.

      הגב לתגובה זו

    • נקווה שלא ''יצליח'' כמוהו (ל''ת)

      דני, 12/11/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • כמי ששרת אצל שניהם אימד הוא פי אלף טוב אחריו אלך באש ובמים (ל''ת)

      רון, 18/11/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גל הירש - השעיר לעזאזל של המלחמה (ל''ת)

    שי, 12/11/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חלוץ לא יכול להתעלם מאהדת הציבור לתא''ל הירש (ל''ת)

    עומרי, 12/11/06 08:21

    הגב לתגובה זו

    • נכון - כי אין כזאת...

      בטח, 12/11/06 08:55

      כל מי שמכיר את גל מהצבא אולי מעריך אותו כאדם, אבל כמפקד - הוא לא מאמין שצריך לנצח ולכן המציא כל מיני מילים מוזרות כמו הוגעה , הכלה ושאר בבל''ת , במקום להלחם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדינה אוכלת קציניה. פרץ ואולמרט הביתה ! (ל''ת)

    גדי, 12/11/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גל . אני לא מסכים איתך ! אסור לך להתפטר !! (ל''ת)

    רועי, 12/11/06 08:19

    הגב לתגובה זו

    • גל חייב לעוף על הכנסת כוחות בצורה כושלת ללא אספקה וללא תכניות !

      עם הראש בקיר, 12/11/06 10:48

      אבל מצלמות ועיתונאים היו בכמויות !

      הגב לתגובה זו

      • גל היה צריך לעוף במקום ! ביחד עם פרץ וחלוץ מפקדיו !

        פרץ כשלון !, 12/11/06 13:04

        שום פקודה מסודרת הם לא הוציאו !
        ועוד מתגאים בנצחון מדומה !

        הגב לתגובה זו