• 32.

    צרפת אפילו לא מנסה עוד להעמיד פני ידידה.

    פאק שיראק, 12/11/06 10:48

    מדינת אויב לכל דבר ועניין.
    אל תקנו תוצרת צרפתית.
    אל תבזבזו בצרפת את כספכם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרוב טובות של האמריקאים בסוף נגיע לשיטחי המנדט

    פקק תנועה, 12/11/06 08:46

    כשישראל בנויה על פי ועדת פיל

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אמיר 14

    Avi Ecuador, 12/11/06 02:43

    אתה חושב שאם לא היתה שואה הגויים היו חושבים לרחם על יהודים ולאפשר להם מדינה?
    אתה חושב שאם לא היתה שואה השמאל היה בא לארץ ישראל ועוזב את טובות ההנאה שלו?
    אתה חושב שאם לא היתה שואה ביילינים למינהם לא היו יוצאים נגד הזכות של היהודים ''לנשל'' ערבים בארץ ישראל...
    עכשיו תשאל אם ארץ ישראל והשמאל שווה את כל הקורבן והמדינה הזאת וזו כבר שאלה אחרת שתתמודד איתה בעצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לדעתי ארצות הברית בהמשך

    Avi Ecuador, 12/11/06 01:41

    לא יהיו לה הרבה אופציות ויהיו עליה לחצים מבית ומחוץ , היא תהפוך את ישראל ללא רלוונטית ולשמורת טבע לדת אולי לכל הדתות, בוש בטח רואה שהוא לא יכול לסמוך על השמאל בישראל והוא מסבך אותו ומסכן את שלטונו בדרך שהאידיוטיות מיובת מחלם לארצות הברית.
    לדעתי ישראל נכנסת למערבולת עצמית ללא מוצא שבה השמאל והמנהיגות מפוררים את העם ומחלישים את כוח עמידתו.
    הימין בעתיד לא יהיה מוכן להלחם ולהתאמץ למדינה בסגנון השמאל שאין לה שום אפשרות קיום במזרח התיכון עם המנטליות של שכננו.
    לדעתי אם השמאל ימשיך בדרכו ישראל תהפוך כל פעם לפחות רלוונטית, כנראה יוצע לה מאומות העולם האופציה להפוך לשמורת טבע לדת לכל הדתות באחריות דתית יהודית, במצב זה הימין והערבים יתאחדו להצעה דמוקרטית לביטולה של מדינת ישראל והפיכתה שמורת טבע לדת שבה תיכלל אולי גם ירדן בהמשך... חזון אחרית הימים לימין, צה''ל פשוט יפורק...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    reaction to amir

    pini, 12/11/06 00:24

    god love only jewish and no one els see we r the only nation in thise world that sovive think about what i say

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הווטו הזה ייעלם כשהדמוקרטים ייקחו את מקומותיהם בממשל החדש (ל''ת)

    בוש חבר אמיתי, 11/11/06 23:17

    הגב לתגובה זו

    • לא הקונגרס מחליט על וטו

      גיא, 12/11/06 00:50

      אלא שרת החוץ או במקרים מסויימים הנשיא

      הגב לתגובה זו

    • לגיא

      חסקל, 12/11/06 02:21

      גיא ידידי , הדמוקרטים השמאלנים כבר מדברים על הדחת שגריר ארצ''הב באו''מ שהוא אחד מידידיה המושבעים של מדינת ישראל. אין מה לדבר, יהיו לנו ימים קשים איתם.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עולם צבוע.אנו מופצצים על בסיס יומי מעזה.התשובה שלנו להפצצתנו מגונה

    רן, 11/11/06 22:42

    הלוואי שיופצצו ע''י הפלסטינים, כל המדינות המגנות, על בסיס יומי כמונו.
    ניראה אותם חכמים אז.
    אם הפגז שפגע בבית חנון הוא טעות, אז זו טעות לומר כך.
    הפגז צריך לצאת לעבר בית חנון ורצועת עזה כל פעם שאנו מופגזים. כל פעם פגז כזה חייב לגרום להם הרס וחורבן,משום ההרס והחרבן שהפלשטינים רוצים לגרום לנו.
    זו חובתנו להשיב לאויבים מלחמה,מידה כנגד מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ארה''ב ידידת אמת של ישראל! (ל''ת)

    ב, 11/11/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חוצפה חסרת תקדים

    עלי, 11/11/06 22:35

    ארצות הברית מאז ומתמיד נותנת ליגמציה לכל פשע ישראלי

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה העברית הטובה? עבדת בישראל? אינשאללה יפטרו אותך

      ערבי חרא, 12/11/06 00:40

      זורק אבן לבור ששתית ממנו

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    האמריקאים, ידידי אמת של ישראל (ל''ת)

    ידידי אמת, 11/11/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא מגנים מחבלים (ל''ת)

    אסי, 11/11/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום ואתם חשים קורבן ?? כנסו

    ערבי, 11/11/06 21:14

    חשבתם פעם ברצינות ולעומק ... איך זה שרק ממשל בוש הריפובלקני שהוא הכי שנוא בעולם תומך בישראל ??

    סליחה ... שכחתי את איי נאורו ומקרוניזיה ??

    חברים יקרים.. הסיבה היא שהעולם היום הוא כפר קטן (לוויני תקשורת, אינטרנט..) ומה שהעולם רואה ושומע זה טבח של ישראל.. אחד אחרי השני... יום יום נרצחים ילדים פלסטינים.. לעיתים שניים .. לעיתים עשרה ולפעמים הרבי יותר.

    תהליך נמשך מאז כיבוש השטחים... וכמובן מלחמת לבנון האחרונה בה נרצחו 1670 אזרחים לבנוניים (לא בטעות.. כי אם ע''י 170 אלף פגזי תותחים שנורו ליישובים וע''י פצצות מצרר ...).

    ישראל, כאסטרטגיה, ובניגוד למה שמלעיטים עליכם מאז ומתמיד פוגעת באוכלוסייה האזרחית (כדי שתלחץ על הפוליטקאים במדינות ערב).... אין ולא היו הפצצות כירורגיות ומדויקות..

    אין בביקורת של העולם אנטישמיות (כיסוי תחת של רובכם כדי להימנע להסתכל במראה).. עובדה שהעולם חיבק את ישראל בתקופת רבין (עד שיצאו גולדשטיין ועמיר ורצחו את תהליך אוסלו)

    ולגבי תגובות רובכם....כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות (בעיקר בפורומים הקודמים).

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים, ומחציתם ילדים... כנסו לאתק אמנסי אינטרנצינל, אאו שלום עכשין , או Human watch ושם תמצאו פירוט לנתונים

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הצד 'שלך'?

      שי, 11/11/06 21:47

      יום יום נהרגים פלסטינים? קודם כל אל תגזים. אפשר גם מיד לספר שישראל משתמשת בתאי גזים...אבל מה עם ה'צד שלך'?
      ירי יומי על שדרות במטרה להרוג כמה שיותר אזרחים תמימים. והחיזבאללה? ירי ללא אבחנה בשביל להרוג אזרחים חפים מפשע. אם תחליט לתקוף את ישראל תהיה קצת יותר מאוזן. אל תשכח שהחיזבאללה התחילה את הסבל של ה'אחים' שלך בגלל חטיפה ורצח של חיילנו. החיזבאללה והחמאס משתמשים באזרחים בשביל שיהיה איזה 'טבח' כדי שאתם יכולים להמשיך עם מסע השנאה שלכם בעולם. כי הרי עזה עדיין תחת 'כיבוש'...כן, אם תרצה להשמיד את ישראל אז אתם עדיין חיים תחת כיבוש. הפלסטינים והערבים ממשיכים להראות לכולם שאתם רק יודעים להרוג ולהרוס, אבל לבנות? תשכחו מזה. הרי תראה מה קרה עם שטח ההתנחלויות? בניתם שם משהו יפה? כן, מחנה אימונים ל'לוחמי החופש' שלך. האזרח הפלסטיני הרגיל סובל יותר בגללכם מאשר בגללנו. אבל נו טוב, ביקורת עצמית כבר אין לכם מאז 1948...אני רק אציין שישראל עושה טעויות, אבל השנאה והססתה שלכם עוברת כל גבול.

      הגב לתגובה זו

      • לסיכום הדיון

        יהודי אחר, 12/11/06 07:45

        בסך הכל תגובה 21 והתגובות לה די מייצגות את הסכסוך במזרח התיכון. אין כאן סכסוך בין ''כוחות השחור'' ל''כוחות האור'' אלא בין שני צדדים של אפור. ואפילו אפור כהה. מקריאת התגובות אפשר לראות איך כל צד יכול לעצום עין אחת ולהתעלם מהעוולות שלו ומהאשמה שלו ואז לבוא ולתקוף את הצד השני מתוך תחושת צדקנות ולעליונות מוסרית. מקריאת התגובות אפשר גם לראות שלא יזיקו קצת חוש ביקורת עצמית
        אצל הערבים, וקצת תרבות ודרך ארץ אצל היהודים. נקווה לימים טובים יותר.

        הגב לתגובה זו

        • לא מסכים

          י.ו., 12/11/06 09:19

          תקרא בקשה את התגובה שלי והשרשור שבעקבותיה ותגיד לי מה לא נכון בה או מה חסר בה. ואפילו בסופו של דבר סיימנו בנימה ממש אופטימית אם אתה מחפש תקוה..

          הגב לתגובה זו

          • תודה (ל''ת)

            21, 12/11/06 13:16

            הגב לתגובה זו

    • שאלתי את עצמי מתי זה יגיע.

      יאיר, 11/11/06 22:03

      כן ידידי, בטח שחשבתי איך זה שרק בוש תומך בנו. התשובה לא איחרה להגיע. נכון, בוש נכנס לעיראק, עשה שם בלאגן שחבל על הזמן, ואפילו עכשיו העם החליט שנמאס לו מהרפובליקנים. אבל למה? חשבת אתה מה כלכך גרוע בממשל בוש? הוא הפיל את סדאם חוסיין. רוצח ההמונים, הדיקטטור הגדול. מישהו היה חייב לעשות את זה, ונכון, זה גובה מחיר כבד. אבל את המקום שלו בוש כבר קנה מעל דפי ההיסטוריה. ברור שנוח לכולם להגיד שבוצעו פישעי מלחמה שם, ושסתם מתו חיילים אמיצים. אבל תחשוב על זה ככה, זה המחיר שהם שילמו כדי להעיף את סדאם.

      במלחמת לבנון נהרגו המון אזרחים. כמו כן, במלחמת לבנון שוגרו קטיושות וטילים אחרים ממחסנים של אנשים ''פשוטים'' לכאורה, ביניהם מורים, טכנאים, עובדי עירייה, אנשים נורמליים לחלוטין. ברגע שהגעת למצב שאין לך דרך להבדיל בין אזרח לאוייב, אין לך ברירה. צה''ל פירסם כרוזים המבקשים מהתושבים לפנות את בתיהם כי עומדת להתרחש הפצצה באותו המקום. דיי טיפשי לטעמי, מבחינתי היה צריך למחוק את הכל, רק כך אפשר להבטיח את מניעת בריחת המחבלים.
      מרגע שלמחבל עצמו לא איכפת להשתמש בבני עמו כמגן אנושי, למה שלי יהיה איכפת?

      ישראל, כאסטרטגיה, נוהגת בדרך טוהר הנשק והיא דוגמא לכל הארצות האחרות. לא לחינם לפני מספר חודשים זכו החיילים הישראלים במקום הראשון במבחן בינלאומי שנערך לחיילים מכל הצבאות, על מנת לבחון את מידת טוהר הנשק של כל צבא וצבא. אף אחד לא היה מצליח להתמודד עם הבעיות שיש לנו בצורה יותר טובה.

      הביקורת הבינלאומית אנטישמית ברובה. אני לא מתייחס לביקורות מארצות ערב שמבחינתי לא נחשבות בכלל, אני מדבר על אירופה. אתה טוען שרבין היה טוב לעולם ולפלשתינאים. אני טוען שאתה צודק. מה גם שאני טוען שהוא היה רע לעם. ראה פרשת אלטלנה, והכוונה לוותר על הגולן.
      ואם כבר נכנסת למיקרה של ד''ר גולדשטיין, בוא תזכיר לי מה היו הסיבות למאורעות תרפ''ט? עדיין לא הייתה בכלל מדינה יהודית ככה שאפילו את טיעון הכיבוש אי אפשר להגיד פה.

      לא נראה לך קצת מוזר שכל הפלשתינאים חפים מפשע? ושישראל לא מצליחה לפגוע באף מחבל ושהיא פוגעת רק באזרחים? ראינו מה קרה בלנון שהחיזבאללה דיווח שפגענו ב50 ומשהו אזרחים בהם המון ילדים. מעבר למלאכת הפיברוק, רוב ה''אזרחים'' שנהרגו במקום היו מחבלים, שהעדיפו להסתתר מאחורי אזרחים, ועם כל הצער שבדבר, ברגע שמחבל בא ופוגע ב בטיעון שהוא מגן על ארצו ועל עמו, שלא יילך להתחבא מאחורי אדם חף מפשע, כי זוהי בדיוק אנטיתזה למה שהוא אומר.
      על כל פגיעה במחבלים מצידינו אומרים מבתי החולים הערביים שמדובר באזרחים תמימים, ואחרי יום כבר מפרסמים שבעצם נהרג ראש כזה או אחר של אירגון כזה או אחר.

      אתה מדבר על התכהות החושים המוסרית בשטחים, אבל אתה שוכח דבר אחד. הפגיעה באזרחים בבית חנון הייתה טעות טראגית שבוצעה בגלל תקלה במחשב. בעוד הרג אזרחים אצלינו מבוצע בכוונה תחילה מצידכם. כשאתם בוכים על האובדן של אזרחים תמימים שלכם, אנחנו משתתפים בצערכם. כשאנחנו מבכים על אובדנינו, אתם יוצאים בשמחה וריקודים ויורים באוויר. אל תדבר על התכהות החושים המוסרית שלנו, לכם אף פעם לא היה בכלל מוסר.

      אתה אומר שנמשיך ככה, לרצוח ילדים מהאוויר וכל זה.. אני אומר אותו הדבר לגביכם. רק שההבדל הוא קטן, אתם מעולם לא הפסקתם.

      הגב לתגובה זו

      • כנס ... בבקשה

        ערבי, 11/11/06 22:34

        תשובות לתגובתך...

        1. המטרה האמיתית של כיבוש עיראק הייתה שליטה על מקורות הנפט כחלק מהאימפריאליזם האמריקאי שהתפתח אחרי נפילת בריה''מ. ארה''ב תמכה מאוד בעבר בסדאם בשיא הברוטליות שלו.
        ועוד נקודה.... יש פרסום עדכני של כתב עת אמריקאי שמדבר על 650 אלף אזרחים עיראקים שנהרגו ''בעקבות'' כיבוש עירק בשנת 2003... הרבה יותר מאשר בכל תקופת סדא.
        וחוץ מזה האם כתבתי מלה בשבח סדאם ?? אני בז לו ולכל המשטרים הדיקטוריים הערביים.
        אבל.. ישראלים.... כמוך.. כשרואים את המלה ערבי.. שיר שולחים אותנו למדינות ערב... ערבי יכול להיות אזרח כמוך ישיש לו רגשות וזכות לכאוב.

        לגבי מלחמת לבנון.. האם כתבתי שאני אוהד של נסראללה ??
        כל מלחמת לבנון הייתה שגויה מעצם התחלתה ע''י ישראל וניהולה כמלחמה נגד האזרחים בעיקר. (את החיילים השבויים היה אפשר להחליף בשבויים לבנוניים) ואפשר היה להיזיר את שבעא ולהפסיק לטוס מעל לבנון ואז הכל היה נמהע.

        אתה לא ''מתייחס לביקורת צממדינות ערב'' ?? שוב התנהגות גזענית מתנשאת.... למה שלא תתייחס ? הערבים מסביבך מונים 300 מיליון .. ותרצה או לא הם שכניך ואתה חיב להתייחס אליהם..

        העולם אינו אנטישימי.. ותפסיק לבלבל את המוח...(אני למדתי בארה''ב ומכיר את העובדות) היהודים נמצאים בכל העמדות הבכירות בכל המערב ואם העולם היה אנטישימי הם לא היו שם.

        הפגיעה באזרחים לא הייתה טעות כפי שכתבת....
        אני לא הייתי בצבא אבל פגזי התותחים שנורים ומכוונים ליעדים במרחק 200 מטר מאזרחים ''חייבים'' לטעות כי זה אינו נשק מדוייק.
        בבית חאנון אני לא טענתי שצה''ל כיוון לאזרחים -עוד מסקנה שגויה שלך- אבל צה''ל בז ולא התייחס לסכנה שייפגעו אזרחים כאן.

        ספיציפית לפגיעה באזרחים להלן מס. דוגמאות...
        1.הפגזת ערי התעלה במלחמת ההתשה שבהם נהגו עשרןות אלפי אזרחים מצריים.
        2.הפגזת ביירות במלחמה האחרונה (מה ציפית להרוג כשצה''ל מוריד פצצה של טונה על במיין מגורים ?? )
        3.כל מעשי הטבח שבוצעו ע''י המחתרות היהודיות לפני הקמת המדינה (דיר יאסין.. עילבון ועוד 28 מעשי טווח המוניים).

        בכל זאת שיהיה לך שבוע טוב (אתה לא התלהמת בתגובתך ואני מעריך זאת)


        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל''ערבי''

      י.ו., 11/11/06 22:27

      באמת שאני (וכל ישראלי נורמלי) יכול לכתוב לך מגילות שלמות על כמה שאתה טועה. אבל לצורך הענין אומר בקצרה: יש דבר אחד ברור שאי אפשר לחלוק עליו, והוא שאם תיקח את כל הנשק (והאבנים..) מהערבים אזי המלחמה תיפסק. ואם תיקח את הנשק מישראל אזי ישראל תחדל מלהתקיים. במילים אחרות- אתם משתמשים בנשק כדי לרצוח ואנחנו משתמשים בו להגנה עצמית. כשמתים ערבים חפים מפשע זה או כי היתה טעות או שלא היתה ברירה כי היה צריך להרוג מחבל שהוא ''פצצה מתקתקת''.

      וכמובן תזכור תמיד שכל אומה אחרת בעולם, כולל ה''נאורות'' ביותר, היתה כבר מזמן מוחקת את כולכם מעל פני האדמה, על נשיכם וילדיכם.

      הגב לתגובה זו

      • אולי תנסה לשגת מהגדה + רמת הגולן ולנסות את השלום ? כנס

        ערבי, 11/11/06 22:37

        יש הוכחות שניתן לחיות איתנו בשלום ...

        1. מצרים חתמה על הסכם שלום לפני 30 שנה ומאז לא נשרט חייל ישראלי.

        2.ירדן חתמה על הסכם שלום ויש שלום אמיתי איתה

        אתה לא יכול לכבוש ולרמוס ולהמשיך לטעון ''יתום אני''...

        לילה טוב

        הגב לתגובה זו

        • הוכחות?!

          י.ו., 11/11/06 23:13

          הפוך. השלום עם מצרים וירדן מוכיח שברגע ששכנינו מפסיקים לאיים עלינו ומוכנים לשלום, אפילו אם בעבר הלא רחוק הם נלחמו בנו, אנו מיד נסכים לשלום!

          אותו דבר לגבי הערבים בעזה ובגדה, ברגע שהם יפסיקו לאיים עלינו, אנחנו לא נחכה שניה ומיד נחיה איתם בשלום.

          בנתיים הם עושים בדיוק הפוך. אז בא תסביר לי למה שווה לי לנסות לסגת מהשטחים האלה? שישפרו עמדות? הלו, אנחנו רוצים לחיות! וחוץ מזה הם אומרים לנו בפירוש, בפנים, שגם אם ניסוג מהשטחים האלה זה לא יספיק כי הם רוצים את הכל ושאנחנו נעוף מפה. הכל כולל תל אביב וחיפה. הכל. ושלא יהיו ספקות הם גם בחרו בחמאס לשלטון, שזה אמירה מפורשת שהם רוצים בהשמדתנו (שזה מצע החמאס). במצב כזה לתת להם מדינה זה פשוט להתאבד. עשה לי טובה, אתה לא מסכים איתי?

          שיהיה ברור שאין לי שום דבר נגד ערבים. יש לי הרבה נגד רוצחים ומחבלים. ואם אתה לא כזה אתה מוזמן אליי הביתה לאכול חומוס.

          לילה טוב

          הגב לתגובה זו

          • אתה אדם אנושי וכנה ואני גאה באנשים כמןך...

            ערבי, 11/11/06 23:54

            ותאמין לי.. לי אין דעות קדומות נגד יהודים כי גדלתי אתם, אני חי איתם בשלום בחיפה ורוב זמני הפנוי אני מבלה עם חיי ומשה (שני החברים הכי טובים שלי)

            שבוע טוב

            הגב לתגובה זו

      • תגובה שכל אהבל היה צריך להבין ולהפנים

        Avi Ecuador, 12/11/06 01:21

        אבל לא ילך בסדום הסברים!

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה מגיב כנראה לא הרגו אותך כשהיית ילד -תגיד תודה ותשתוק (ל''ת)

      :-), 12/11/06 00:42

      הגב לתגובה זו

    • מי שהורג לכם ילדים

      Avi Ecuador, 12/11/06 01:06

      זה המנהיגים שלכם והמנטליות שלכם.
      השמאל מזמן היה בונה לכם מדינה, מזל שאתם מפריעים לו, אם לא הייתם מפריעים לו וסומכים על הרחם המוסלמית המשומנת, סליחה מיומנת, לא היתה לכם בעיה, השמאל היה נלחם לכם ביהודים ואפילו לא צריך לתת לו בתולות.
      אז לפחות אצלכם מקבלים בתולות, מצידי שתקבלו מחר כולכם ותעזבו אותנו עם הראש הדפוק שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אי שם מעבר לקשת והענן - מחכה לנו ארה''ב (ל''ת)

    להושיט לנו יד, 11/11/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולי מישהו ילמד את התקשורת לא לילל כשהאויב מחוסל (ל''ת)

    מורה נבוכים, 11/11/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צריך כמה טילים כבדים של ארה''ב בעזה ורמאללה ואז יהיה שקט בישראל! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 11/11/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''הדוד סם כוכב עליון, מוכר לי נשק ורובים'' רמי פורטיס הגאון... (ל''ת)

    רמי פורטיס, 11/11/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    'דרשו בשלום העיר הזאת כי בשלומה יהיה לכם שלום (הנביא ירמיהו) (ל''ת)

    משה בודק, 11/11/06 20:49

    הגב לתגובה זו

    • לא תחיה כל נשמה - משה רבנו - דברים כ' (ל''ת)

      משה, 11/11/06 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אפשר ללמוד מאמריקה ולבוז לפחדנים ולצבועים

    שפיץ, 11/11/06 20:49

    הפרדה כמו בקפריסין, יהודים בצד אחד ומוסלמים בצד השני: פחות פשע, פחות קצבאות ילדים ואפילו יוריד מסים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לאמריקקים: לא תודה

    משה, 11/11/06 20:46

    די להשען על האמריקקים. האינטרסים שלנו אינם האינטרסים שלהם וככל שאנחנו מתרגלים להשען עליהם במקום על אבינו שבשמים אנו נהיים יותר ויותר חשופים ללחץ אמריקקי למסירת חבלי ארץ ישראל לאויב הערבי וכניעה בפני האיום המוסלמי.

    להפסיק את הסיוע האמרקקי וללמוד להיות עצמאיים באמת ולהשען אך ורק על הקב''ה.

    הגב לתגובה זו

    • כפוי טובה מעאפן, 11/11/06 21:00

      עוזרים לך תגיד תודה ותשתוק.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה ותשתוק, כפוי טובה

      חיים, 11/11/06 21:05

      אתה נשמע כמו קבצן שמבקש כסף ברחוב וכשסוף סוף בא אדון ושם לו שטר של 20 שקל בכלי הוא צועק עליו ''אבל אני רוצה במטבעות''.

      הקב''ה שעליו אתה מדבר לא ממש עזר לנו ב2000 שנים האחרונות, אז סלח לנו שאנחנו לא נשענים עליו.

      הגב לתגובה זו

      • גועל נפש כולכם.

        אני, 11/11/06 22:41

        הקב''ה שלך?
        הקב''ה של כולנו.
        למה שיעזור לנו אם אנחנו לא הולכים בדרכים שהוא הכתיב לנו?
        כל אבא שבנו יבקש ממנו משהו הוא חיב לתת לו? ואם זה לא טוב בשבילו עתה?
        יבוא יום והגאולה תבוא, וזה ב'קרוב ואז תראו את האמת.
        בעזרת ה'.

        הגב לתגובה זו

        • תמתין לגאולה עד גיל 80 ונכדיך יהיו בורים כמוך

          חיים, 11/11/06 23:08

          2000 שנה חיכינו לגאולה ובסוף הגאולה הגיע - אבל לא בזכות הקב''ה, אלא בזכות החלוצים, ועבודה עברית ויזע ודם ודמעות.

          אלוהים זה חבר דימיוני למבוגרים, משה. מתי תתעורר ותתחיל להפעיל את השכל שלך במקום לבצע פקודות של רבנים כמו זומבי?

          הגב לתגובה זו

    • הקב''ה לא עזר בשואה...הגיע הזמן שתצטרפו לצה''ל ולכוח העבודה אם אתה

      אמיר, 11/11/06 21:38

      רוצה עצמות ולהקטין את התלות באר''הב

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    USA WE LOVE U

    smal sis, 11/11/06 20:33

    thank you, for u'r support in us only thew u'r eyes the world can see that we are protecting ourselfes . thank you

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צרפת הצביעה בעד הגינוי

    בוננזה, 11/11/06 20:28

    מדינה שמדכאת עד עפר את מיעוטיה בדרכים דמוקרטיות רוצה ללמד סנגוריה על הערבים שמחוץ לתחומה.
    תסבירו לי בבקשה איך ניתן ליישב את הצהרתו של שיראק כי יטיל פצצה גרעית על מדינה שתפעיל טרור נגד צרפת ( למי שאינו מבין את המשמעות: מדובר בהרג של עשרות אלפי אזרחים חפים מפשע) ומצד שני מגנה את ישראל שעושה פעולה לגיטימית , שאינה חסינה בפני טעויות, כלפי מקורות ירי טילים בעזה והרבה פחות מסוכנת מהתוצאה המפלצתית שעלולה להיות למעשים של הצרפתים?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד לארצות הברית!

    אזרחית, 11/11/06 20:18

    אחרי הפיגוע בתאומים והמלחמה נגד עירק, הם מבינים עם מי יש לנו עסק.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה לא כתבתם איזה מדינות הצביעו בלבד (ל''ת)

    חסר אינפורמצייה, 11/11/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היה שווה להתאפק עם עיסקת הפאלקון

    יובל, 11/11/06 20:03

    למזלנו השכלנו ללכת לקראת האמריקאים בעיסקאות מכירת נשק לסין ולשאר מדינות , וכיום אנחנו מקבלים גיבוי מלא אפילו על דברים שאסור שיקרו או טעויות שאין להם מקום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בקרוב גם זה ישתנה, הולכים להעיף את בולטון כי הוא טוב מידי ליהודים (ל''ת)

    עצוב, 11/11/06 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ארהב וזכות הוטו

    ידולה, 11/11/06 19:59

    אלהים שמור על אמריקה

    הגב לתגובה זו

    • יותר מזל משכל.... (ל''ת)

      ziko, 11/11/06 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין לנו על מי לסמוך חוץ מעל אחינו שבאמריקה

    חיים, 11/11/06 19:57

    אגב, זה דיי מדהים שנורווגיה נמנעה...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תיקון ל''1'' ...(כנסו)

    אביעד, 11/11/06 19:56

    איפה היינו היום אלמלא הקב''ה

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק במקום שבו אנו נמצאים היום

      חיים, 11/11/06 21:03

      אני לא זוכר את הקב''א שומא עליינו ב2000 השנים האחרונות.
      אם אתה פוגש אותו תגיד לו שיבוא להחליף אותי במילואים בעוד חודש.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה מדינות הצביעו בעד? (ל''ת)

    יעל, 11/11/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על מועצת הביטחון להגן על ילדי פלשתין מפני כוחות הכיבוש (ל''ת)

    אורי וייס, 11/11/06 19:55

    הגב לתגובה זו

    • אוי לא, שוב פעם אורי וויס, אדון ''ליבי בעזה''

      איתי, 11/11/06 20:42

      וכעת אומר לך את מה שתמיד אמרתי לך ומה שכל אזרח ישראלי שנאמן למדינת ישראל {לא כמוך כמובן} אומר לך תמיד: אם הלב שלך בעזה, למה שלא תעביר לשם גם את כל הגוף? לאלתר!

      הגב לתגובה זו

      • אורי וייס ערבי מתחזה,לא להתייחס (ל''ת)

        אילן שטיינברג, 12/11/06 05:45

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    בריטניה ''לא מבינה את מטרות המיבצע''

    דן, 11/11/06 19:52

    היא לא חושבת שירי של ארבע שנים על עיר בישראל דורש פעילות צבאית.
    צבועים!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איפה היינו היום בלעדיהם... (ל''ת)

    משה, 11/11/06 19:48

    הגב לתגובה זו

    • עם רב החובל אולמרט וקצין הסיפון פרץ?!

      Avi Ecuador, 11/11/06 20:32

      איפה הטיטאניק היום?

      הגב לתגובה זו