• 40.

    אולמרט מה לעשות אם האירנים מסרבים להתחיל לפחד? (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 12/11/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט מה לעשות אם האירנים מסרבים להתחיל לפחד. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 12/11/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רעיון מיבצעי

    פקק תנועה, 12/11/06 08:53

    צריך לטפל בנשיא אירן בצורה פרטנית

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אל תזכיר את השואה. בדרך שלך אתה רק מחדש את הסוף

    חני, 12/11/06 06:40

    אין הבדל בין אירן. עירק סוריה או הפלשתינאים. כולם רוצים את סופינו, רק אטומים כראשי ממשלותינו, לא רואים את הקץ ,מקדמים אותנו לאבדון ועוטפים את זה בהתכנסות. התנתקות. רובים ''לידידינו'' שמחר ישתמשו בהם נגדינו, אז עדיף שתשבו בשקט ותפסיקו לדבר. נמאס לנו לשמוע את השטויות. גם בעוד 20 שנה ילמדו מהטעויות שלכם כמו שלמדתם את הטעות של העולם ששתק. אתם לא יותר טובים מהעולם של ימי השואה. רק האסון הגדול יותר שעושים את זה -אחינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    IF YOU CAN SHOOT, SHOOT!IF NOT SHUT-UP (ל''ת)

    L'MITRAVREV, 12/11/06 02:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תאונה ושמה אולמרט...

    עונש, 11/11/06 23:55

    כותרת כתבתו של יואל מרקוס בעיתון ''הארץ''

    תיקון, זו אינה תאונה, זו גזירה קשה

    האיש עושה את כל הטעויות האפשריות

    הצילו !!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אִסְתְרָא בִלְגינָא קיש קיש קָרְיָא.

    לויאלי, 11/11/06 22:48

    Tuco: When you have to shoot, shoot, don't talk

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון שבא לבכות (ל''ת)

      אזרח, 12/11/06 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצחקת אותי (ל''ת)

    אחמדינג'אד, 11/11/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט,דבר מעט ועשה הרבה (ל''ת)

    רענן, 11/11/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתה כבר לא מסוגל להפחיד אפילו ג'וק במטבח

    אנטוני הופקינס, 11/11/06 20:56

    הצורר מאירן לא נד''לניסיט

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם אולי ייפחדו, אנחנו כבר רועדים מפחד (ל''ת)

    מחוסר השליטה, 11/11/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בעקבות הנצחון המפואר על החיזבאללה יבוא נצחון מפואר יותר על אירן.

    שמעון,בת ים., 11/11/06 20:22

    אולמרט,
    סייג לחוכמה שתיקה..

    הגב לתגובה זו

    • לכל החכמים דוגמת שמעון

      דני, 11/11/06 20:27

      לא כל מלחמה או מבצע דומה למשנהו, לישראל היו אינטרסים ברורים להשאיר את מלחמת לבנון על אש קטנה, יש לך ספק כלשהו שיראל יכלה להחריב את לבנון עד היסוד בתוך ימים ספורים? גם לי לא, אז לפעמים כדאי להחריש.

      הגב לתגובה זו

      • ולהשאיר את החטופים בלבנון? גם אינטרס ברור של ישראל? (ל''ת)

        חיים, 11/11/06 22:50

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שטוב עם האיראנים שהפעם תמחק רמת אביב לא רק שדרות (ל''ת)

    והליצן מברבר, 11/11/06 20:20

    הגב לתגובה זו

    • אולי בלי השמאל הקיצוני נוכל להגן על עצמנו (ל''ת)

      לך תדע, 11/11/06 20:39

      הגב לתגובה זו

    • א:תגובתך רוויית שנאה ב:שדרות עוד לא נמחקה. (ל''ת)

      שימי, 12/11/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    די עם האיומים!!!!

    צריך לשבת, 11/11/06 20:10

    בסוף תהיה אינפלציה של איומים בסוף לא רק הצבא שלנו יהיה צחוק אלא גם יכולת ההתראה והאיום שלנו יהפכו לבדיחה
    הרי ברור לכולם שאין לישראל אפשרות להתעסק עם אירן

    הגב לתגובה זו

    • אין לישראל אפשרות להתעסק עם אירן?

      אחד, 11/11/06 20:30

      מאיפה השטות הזאת? לנו יש (לפי פרסומים זרים, כמובן) מאות פצצות שיכולות להפוך את המזרח התיכון כולו לפירורים, הם עדיין עמלים על העשרת אורניום, הפצצות שיש לישראל (שוב, פרסומים זרים) הם לא מהסוג שאירן תוכל להשיג בעשרים השנה הקרובות, תרמו גרעיניות, ניוטרון ודומותיהן, אז בבקשה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון שאתה אחד שמבין אהה - שטח צבאי סגור (ל''ת)

        סודי ביותר, 11/11/06 20:38

        הגב לתגובה זו

    • שטיות בדרך לארה''ב אני רומז לידידנו וחברנו בוש (ל''ת)

      אולמרט, 11/11/06 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זכרו הבטחותיו בכנסת עם פרוץ מלחמת בין המצרים. מה יצא מזה? קשקשן (ל''ת)

    זמיר, 11/11/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נו באמת ככה מדבר ראש ממשלה - בוא אבו מאזן אתה תקבל המון - נבנה לך

    ארמון, 11/11/06 19:30

    לפחד אם לא נפחיד אותה. ככה זה נשמע. נו מה יהיה איתך ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט צודק-ניצחנו במלחמה. כנסו לקרוא איך

    הרואה, 11/11/06 19:25

    איך ניצחנו?
    החיבאללה החזיר מייד את שני החטופים.
    הוא הפסיק להתחמש
    הסורים והאיראנים לא שולחים יותר נשק
    ממשלת לבנון פירקה יחד עם האו''ם את החיזבאללה מנשקו.
    לא נהרגו לנו 133 לוחמים ואזרחים
    ערינו לא הופגזו בקטיושות ובטילים.
    סניורה חתם עמנו מיד על הסכם שלום.
    מבקשים מאיתנו לטוס בשמי לבנון.
    כל הפעולות הצבאיות בלבנון נלמדות כיום בווסט פוינט ובשאר אקדמיות צבאיות
    הקצינים ושר הבטחון פעלו בעבודת צוות מופלאה.
    והכי חשוב-אולמרט בזמן המלחמה לא קנה או מחר אף דירה.
    אוי לנו ואבוי לנו שהאיש הזה מנהיג אותנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה נהרגו 44 אזרחים, 119 חיילים (ועוד שני חטופים)

      חיים, 11/11/06 19:37

      וזה מסתכם ביותר מ133 הרוגים.

      שכחת לציין את אחת האבדות הקשות יותר במהלך המלחמה: הרמטכ''ל מכר את תיק ההשקעות שלו ביום הראשון בו התרחשה החטיפה כי העריך שערך המניות שלו יירד, ולמעשה הוא הפסיד על זה קצת כסף.

      ועוד דבר, שכחת להעניק קרדיט לביצועי שר הבטחון / הגנרל החברתי המהולל שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתם החוליה החלשה שאירן מדברת אליה

        nm, 11/11/06 20:34

        השנאה שלכם לאולמרט (שגם אני לא אוהב אותו) עושה נזק תדמיתי קשה למדינה .

        לפי התגובות שלכם אני מבין שמדינת ישראל איבדה שטחים ,נהרגו אלפים , הבורסה קרסה , התשתיות הרוסות , מאות אלפי פליטים ברחובות וכו.. (תוצאות אגב שבאמת קרו ללבנון)

        אין ספק המלחמה הייתה צריכה להתנהל הרבה יותר טוב . אבל להציג זאת כאילו המדינה הובסה זה גובל בבגידה !!!

        כנסו לקצת פרופורציות האויב מסתכל ( צריך לזכור שישראל זה בית זכוכית)

        ישראלים תתאחדו שנאת אחים תגרום לאויב להשמיד אותנו .

        הגב לתגובה זו

        • ראש ממשלה זה לא קבוצת כדורגל

          חיים, 11/11/06 21:12

          כשהוא מפסיד אז זה אפשרי ואפילו חשוב להחליף אותו באדם מתאים יותר.

          אין לי שנאה כלפי אולמרט (אני דווקא כן הצבעתי קדימה), אבל הוא נכשל, ושר הבטחון נכשל וכך גם קצינים בכירים בצבא.

          ישראל איבדה לא מעט וחלק מדבריך דווקא כן קרו (פליטים ברחובות, וכאלה שלא היתה להם דרך להימלט מהקטיושות). עצם זה שלא עמדנו באף אחד מהיעדים ולא הצלחנו להכריע ארגון טרור קטן ב5 שבועות, תוך כדי שאנו סופגים אבדות לא קלות בנפש וציוד - זאת תבוסה מדרגה ראשונה. זאת לא בגידה - זאת המציאות. ובניגוד למדינות דיקטטוריות שבהן המנהיג תמיד צודק - כאן מותר להעביר ביקורת, ובמיוחד כשזאת ביקורת בונה. הרי בכיר במודיעין (לא זוכר מי) הודיע שבוע שעבר שבקיץ הקרוב תהיה מלחמה נוספת כנראה - וכשזה יקרה, אז אני רוצה לא רוצה שהניהול הכושל כמו שהיה לפני שלושה חודשים יחזור על עצמו.

          הגב לתגובה זו

          • לחיים

            nm, 11/11/06 22:13

            פה בדיוק הבעיה שלך , חיזבאללה זה לא ארגון טרור קטן !!! זה כמעט צבא לכל דבר (אסור לזילזול באויב ראה ) !!!

            אין לי בעיה עם ביקורת להפך צריך לשאוף לשלמות ולהפיק לקחים .
            אבל מה שאתם עושים זה מחליש את מעמדה בעולם .

            אני חלילה לא מזלזל באבידות שלנו ממלחמת לבנון אבל אין מה להשוות על האסון שעבר על לבנון .

            חיזבאללה מנסה למכור לעם הלבנוני שצהל זו אשליה אמריקאית שהובסה והושפלה (אתה באמת מאמין לזה )
            אנשים כמוכם פשוט עוזרים להם לרמות את עצמם .

            נצחנו ארגון נחוש וחזק ולא הובסנו והשפלנו כמו שנסראללה טוען .

            ד.א הביקורת על והממשלה ועל צהל בפרט צריכים להיות חסויים עד כמה שאפשר (על מנת לא לחסוף את החוליות החלשות שלנו לאיוב... בית זכוכית כבר אמרנו ) .

            הגב לתגובה זו

            • לNM - אני לא מזלזל בחיזבאללה, ולא צריך להעצים את כוחו

              חיים, 11/11/06 22:47

              אני לא חושב שביקורת כלפי ראש הממשלה מחלישה את מעמדה של ישראל.

              האסון שעבר על לבנון הוא אסון הומניטרי, וכמו כל ישראלי טוב, גם אני מאשים את החיזבאללה בשימוש באכלוסיה המקומית כמגן אנושי מפני צה''ל, אבל עדיין - זה שבצד שלהם נהרגו יותר אזרחים מאשר אצלנו זה לא אומר שניצחנו. רחוק מזה.

              לישראל ניתן הרבה יותר זמן ממנה שחשבנו שנצטרך כדי לחסל את החיזבאללה (וב1982 הצלחנו להפסיק את ירי אותן הקטיושות על ישראל כבר ביום הראשון כשלצה''ל לא היו האמצעים המשוכללים שיש לו היום). במקום זה ראש הממשלה ושר הבטחון מרחו את הזמן, לא גייסו מילואים בזמן, לא יזמו, ונמשכו ע''י נסראללה לקרבות קטנים ולמארבי נ''ט ממש כמו הטירונים שהוא אמר שהם.

              אני לא יודע אם אפשר להגיד שצה''ל הובס אבל הוא בהחלט הושפל. לא צריך להיות אסטרטג גדול כדי להבין עד כמה ההישגים קטנים יחסית להשקעה וליכולות של הצבא היקר וחסר ההנהגה שלנו.

              אסור שהביקורת על צה''ל תהיה חסוייה, אחרת אותם ליקויים יחזרו על עצמם בעוד חצי שנה-שנה כשנגיע לסיבוב השלישי מול לבנון. אני שיריונר במילואים ואני לא רוצה למצוא את עצמי במצב של החבר'ה מעקבות הברזל שחטפו כמו ברווזים במטווח, בזמן שהמח''טים שלהם שותים קפה בחמ''ל ולא מודעים למה שהולך בשדה הקרב, או כמו המילואימניקים האחרים שלא היה להם מושג מה הם עושים שם ורק שכבו בבתים ביום וחיכו לטיל נ''ט הבא שיבוא וידפוק אותם.

              הגב לתגובה זו

            • בן אדם אתה טועה ובגדול

              NM, 12/11/06 01:30

              האירוע של מלחמת לבנון השניה היה אירוע מתגלגל כלומר אתה מגיב לנעשה בתגובה על תגובה (זה לא היה מבצע מתוכנן)

              לגבי האויב כנראה שעדין לא נפל האסימון אבל אם לא הבנת אנחנו נלחמים נגד אירנים בתחפושת של לבנונים !!! ולכן ''הקייס'' שלצהל היה זמן לחסל את החיזבאללה אינו נכון , למעשה הייתה אפשרות לחסל אותם אבל זה היה במחיר של 1000 כפר קנא ובית חנון (האם אנחנו רוצים ביקורת ,לחץ וסנקציות של הקהילה הבינלאומית???)

              לחיזבאללה/אירן יש נשק מאוד מתקדם ואני לא מעצים את כוחו אני פשוט מכיר בעובדות !!!


              במלחמה יש רק מפסדים השאלה היא מי הפסיד יותר .

              וכן חלק מהביקורת חייבת להיות מאחוריי דלתים סגורת כיוון שאתה לא יכול לחשוף לאויב מידע כמו שצהל לא כל כך חזק כמו שחושבים.
              וזה בדיוק המסר שאתה ודומיך מעברים לאויב .

              הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד! סופסוף תגובה ראוייה! (ל''ת)

          אייל, 11/11/06 21:44

          הגב לתגובה זו

    • אולמרט צודק ננצח גם את אירן

      יחזקאל, 11/11/06 19:45

      גדול !!!!
      כל מילה מלמליאן. אחרי הניצחון בלבנון הוא הולך לכסח את אירן !!!
      נו באמת . . .

      הגב לתגובה זו

      • נכון גם את עירק ניצחנו - תשאל את בוש (ל''ת)

        הוא יגיד לך, 11/11/06 20:07

        הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק, אם פרץ היה בזמני הייתי שם אותו לפקד על הקורפוס אפריקה

      פילדמרשל רומל, 11/11/06 20:13

      ואז היו לנו ביצועים מדהימים, כמו אלה של הצבא האיטלקי, ובטוח היינו מנצחים במלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      מוטי, 11/11/06 20:23

      הגב לתגובה זו

    • צודק! חיילינו מנצחים בכל החזיות!

      נאסר, 11/11/06 21:13

      הצבא הציוני הובס!

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל לא הובס אבל גם לא ניצח בגלל שהוא אהבל

        רמי, 11/11/06 22:52

        לא בגלל שהחיזבאלה מהמזבאללא כל כך טובים , אלא בגלל שהמנהיגים שלנו דפוקים ומשחקים בקקה במלחמה במקום להפציץ להם את האמא מכל מקום שיוצאת קטיושה. והערבים כאלה פקחים ומניאקים שניצלו את המצב ומתחבאים אחרי נשים וילדים. האמת היא אם היהודים כאלה טמבלים אז מגיע להם שלא הצליחו לנצח את החיזבאלה. אבל אין לערבים בכלל על מה להתפאר כאן . אלא להיתבייש שהם נלחמים כמו נשים ומתחבאים מאחורי ילדים.
        זו האמת חביבי.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אמה קרה אולמרט,נלחץ מהדחה?

    מציאותי, 11/11/06 18:59

    תפסיק לדבר כל הזמן!עוד רוצה גם ''ללכת רחוק עם אבו-מאזן''...פחחח אתה מדבר יותר מדי,למה שיתחילו האיראנים לפחד?כי אתה סומך על הדוד סאם?!תתחיל לעבוד בשביל עצמך!תפסיק לסמוך על הזמן על ג'ורג',תאמין לי שהוא לא יבכה אם תימחק פה חצי מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי משלם יותר?

    יצחק הכהן, 11/11/06 18:50

    הישראלים כבר משלמים מחיר קשה--אתה ראש הממשלה!

    הגב לתגובה זו

    • ואללה גנבת לי את המילים (ל''ת)

      איזה קשט, 11/11/06 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אסור למדינת ישראל שיהיה לה ראש ממשלה כזה! (ל''ת)

    להתעורר ולהפגין, 11/11/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • אבל זהו זה יש כזה ונראה מה יצא מזה (ל''ת)

      פחד אלוהים, 11/11/06 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כשאולמרט מאיים,אני רועד מפחד וצחוק (ל''ת)

    אין לי ארץ אחרת, 11/11/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דברי סרק שיעודדו בנבערים מאיראן לבצע ניסוי,,, (ל''ת)

    רפאל, 11/11/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    משהוא יכול להסביר לי למה משתמשים במילה יושרה במקום יושר? (ל''ת)

    רמי, 11/11/06 18:31

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך במילה יושר כי כולם כבר לא ישרים

      jak, 11/11/06 20:53

      יושרה זה משהו כבר יותר מעורפל...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם אתה מתכוון לירות אל תדבר(הטוב הרע והמכוער) (ל''ת)

    משה בודק, 11/11/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפסיק לברבר ותתחיל לפעול

    חיים, 11/11/06 18:18

    בכיינות לאח הגדול בארה''ב לא תעצור את פרוייקט הגרעין של איראן.

    כמו שהבכיינות לאו''ם לא הסירה את איום החיזבאללה שכבר הספיק להתחמש מחדש וכוח האו''ם בעיקר פועל נגד מטוסי חיל האוויר במקום נגד הברחת הנשק.

    אז למה שאיראן תפחד? המחבלים בעזה מפחדים אחרי האיומים בעקבות חטיפת גלעד שליט? נסראללה פוחד בעקבות האיומים אחרי חטיפת שני המילואימניקים?

    למה אתה מדבר כל כך הרבה? כבר הוכת לעולם שלאיומים שלך אין שום כיסוי.
    תתחיל לפעול!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    lord of the king

    pini, 11/11/06 18:18

    olmert now you talking like a man i like that talk

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט, אתה מתכוון שאתה ממזמן מפחד....!!!! (ל''ת)

    דודי, 11/11/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    במקום 1000 הצהרות ריקות אולי תביא כבר את פולארד? (ל''ת)

    רועי, 11/11/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פעם היה סרט מלחמת הכפתורים - עכשו זה מלחמת ההפחדות (ל''ת)

    מי מפחיד, 11/11/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט נפל על הראש. בלבנון הפסדנו

    שושפרי, 11/11/06 17:53

    אולמרט מנהיג כל כך לא אחראי .
    נכשלנו בלבנון והוא מאיים על איראן .

    הגב לתגובה זו

    • לא הפסדנו

      לאומן, 11/11/06 17:59

      אם הם ינסו לפגוע בנו שוב צהל יעשה להם טבח

      ראית איזה טבח עשינו בעזה ? אנחנו כבר לא נתעלם מהטרור. הם יעשו עלינו טרור אז אנחנו נעשה עליהם טבח. זה היה הראשון בסדרה.
      בלבנון יהיה גם אם רק ינסו לפגועה בנו.

      ראית איך כל הערבים בעולם מתבכיינים על הטבח ? כולם ! אפילו האירני בכה איזה טבח אכזרי עשינו !
      אז הוא מפחד. הם כולם מפחדים !

      אז אל תבלבל ת'ביצים.

      הגב לתגובה זו

      • ראית כמה התנצלנו על ה''טבח'' הזה?

        אורי, 11/11/06 18:19

        אז אל תבלבל אתה את המוח. לפי מה שנראה עד עכשיו אנחנו לא נעשה כלום. הם בכלל לא מפחדים מאיתנו ואנחנו מצטיירים להם כמו קריקטורה לא מצחיקה.

        תפנים את זה!!

        הגב לתגובה זו

        • בסדר. זה בטח קצת שונה ממה שזה נראה

          לאומן, 11/11/06 18:47

          בשביל לשנות לגמרי את הדימוי צריך לעשות עוד כמה טבחים מאיפה שבאים הטרוריסטים. כדי שיבינו שאנחנו רצינים ולא מתעלמים מאיומים

          הגב לתגובה זו

      • אתה מנסע לשכנע את עצמך? גם הערבים הודו שהפסידו אחרי מלחמת ששת הימים

        חיים, 11/11/06 18:24

        אז גם אנחנו מסוגלים להודות בתבוסה צורמת כל כך, שארגון טרור עם 2000 חיילים עלובים הצליח להכניע את ''הצבא החזק במזרח התיכון''.
        כן. הפסדנו. עם כל הטכנולוגיה והפצצות והטנקים והמטוסים הפסדנו. אף ייעד לא הושג. הרגנו 1000 אזרחים (לא שאכפת לי מהם יותר מדי) וכמה עשרות מחבלים. זה הכל.

        מישהו מפחד מאיתנו היום? הפלסטינים מפסיקים לשגר קסאמים? החיזבאללה שיחרר את שני החטופים? פירקו את ארגוני הטרור מנשקם? לא ולא.

        היום לישראל אין שום אפשרות לתקוף בלבנון, גם אם החיזבאללה יחטוף 10 חיילים נוספים. יוניפי''ל בלבנון פועל בהגנה על החיזבאללה מטיסות הצילום של חיל האוויר ואוטוטו גם נראה תקריות של ירי של יוניפיל על מטוסינו.

        אגב, הדיבורים על ''מתבכיינים מהטבח'' הם לא במקום. גם אנחנו ''מתבכיינים'' כשנהרגים אזרחים ישראלים תמימים, ובצדק.

        הגב לתגובה זו

        • יכול להיות גם אתה צודק

          לאומן, 11/11/06 18:43

          אבל צהל צריך לעשות איזה טבח בכפר שממנו יורים את הקאסמים. כדי שיראו אותנו אכזרים.

          אם הם יחשבו שאנחנו אכזרים אז יחשבו שאנחנו לא צפויים. אז הם יפחדו ויורידו פרופיל. לפחות הם יפסיקו לדבר עלינו כל הזמן בתקשורת כאילו אנחנו חלשים יותר. בגלל שבנתיים ישראל לא מגיבה לדיבורים שלהם ולא מתכננת שום פעולה.

          אז שיפחדו וישתקו

          זה גם כוח ההרתעה
          ככה מחזירים כוח הרתעה כשהמפגרים מפחדים מאיתנו ולא עושים צחוק בתקשורת

          בלבנון אני חושב שהפעלנו משהו כמו אחוז ממה שיש . אז תתאר לעצמך איך נטפל בהאירנים עם הכוח המלא כולל הטכנולוגיה

          הגב לתגובה זו

          • בגלל ''איזה טבח בכפר'' הפסדנו בכל עימות מאז 1982

            חיים, 11/11/06 19:22

            אם לא היה הטבח בסברא ושתילא ב1982 אז לבנון היתה יכולה להיות היום מדינה ידידותית, ושם הכוחות הנוצריים הרגו הרבה יותר אזרחים מכל הטעויות ירי שלנו יחד. אז מישהו פחד מהם בעקבות זאת? לא. הם בסופו של דבר הפסידו, ואחנו בעקבותם.

            טקטיקה של ''בעל הבית השתגע'' לא עושה אותנו חזקים יותר. אתה חושב שלחמאס אכפת מ20 אזרחים הרוגים או 30 או 300? בזכות הפאשלות שלנו הם מצליחים לשמור על השלטון. אם לא אנחנו אז מזמן הם כבר היו קוטלים אחד את השני במלחמת אזרחים. אז מה אנחנו משיגים פה חוץ מגינוי בינלאומי? חרם עולמי על ישראל כמו שעשו על דרום אפריקה בזמנו מסוכן הרבה יותר מקטיושות וטילים בליסטים. זה יהרוס את המדינה.

            בלבנון הפעלנו כמות אדירה של חיילים וציוד כבד והיינו צריכים למחוק את החיזבאללה, אבל זה לא קרה (וועדת הבדיקה אמורה להסביר לנו למה). אם לא הצלחנו להביס אלפיים מחבלים עם רקטות 122מ''מ משנות החמישים, כנראה שלא נביס את הצבא האיראני העצום בגודלו שמצוייד בציוד חדיש ומשוכלל כמעט כמו שלנו (ובמקומות מסויימים אף יותר).

            כוח הרתעה לא משיגים בדיבורים. בגין לא צעק ''חייבים לפוצץ את הכור בעירק''. הוא פעל! בהתחלה בפעולה בצרפת שרק סדקה את הכור שהיה בבניה, ואח''כ זהפצצה המפורסמת.
            when you have to shoot shoot - dont talk.

            הגב לתגובה זו

            • על איזה פעולה בצרפת אתה מדבר? (ל''ת)

              משקיף, 12/11/06 00:25

              הגב לתגובה זו

            • פיצוץ מסתורי שכמעט שהרס את הכיפה לקראת סוף הבנייה

              חיים, 12/11/06 00:39

              הוא לא השמיד אותה אלא יצר בה סדק. העירקים לקחו אותה בסוף עם הסדק.

              אני מניח שלמודיעין הישראלי היתה יד בדבר...

              הגב לתגובה זו

        • רק חיימקה שלי פולט פתאום כדור

          רחל אטאס, 11/11/06 19:16

          א. חיזבאללה טרום המבצע היה בן 8,000 - 10,000 חיילים, לא 2,000 כפי שכתבת. תקציבו עלה על 1.5 מיליארד דולר לשנה. שלוש מדינות תמכו בו ולזה אין תקדים בהיסטוריה.

          ב. השגנו כל יעד שרצינו במלחמה. לא השגנו יעדים שא-ת-ה רצית. נסראללה עדיין מסתתר בבונקר בזמן ששר הבטחון וראש הממשלה מופיעים היכן שהם רוצים. הדבר היחיד ממנו הם מתגוננים הוא מרוצח ישראלי.

          הגב לתגובה זו

          • גברת רחל אטאס, עוד ''ניצחון'' כזה ואבדנו

            חיים, 11/11/06 19:31

            חלק מהנתונים שלך לא נכונים

            א. לחיזבאללה היו כ2000 לוחמים בגזרת הדרום. בצה''ל העריכו שכ400 מהם נהרגו (אבל מאז המלחמה אני לא ממש מאמין לדובר צה''ל). עוד כמה אלפי ''פעילים'' בגזרות האחרות, וכ15,000 מילואימניקים שלא גויסו למלחמה. אלה נתונים שהתפרסמו בכל מקום אפשרי, כמו כן, תקציב הארגון הוא 100 מליון דולר בשנה, ורובו מוקצה ל''תרומות'' ולהפעלת ארגוני סיוע ולא לצורך רכישת נשק. זה לא משנה מאיפה הם מקבלים את הנשק.

            ב. השגנו כל יעד שרצינו? ואללה? לא רצינו להחזיר את שני החטופים הביתה? כי אני זוכר בבירור את ראש הממשלה ושר הביטחון מצהירים זאת (וחודש לאחר מכן אומרים שהיעדים היו הלתי נתפסים).
            נסראללה כבר מזמן מחוץ לבונקר ואפילו ראינו אותו בטלויזיה נואם במצעד נצחון תחת השמיים הכחולים באור יום במרכז ביירות ברובע הדחייה. אולי את זוכרת את ליברמן בהצהרתו ש''היה צריך לחסל אותו יחד עם כל מי שהיה שם''.

            פרץ ואולמרט לא צריכים להתגונן מפני רוצח אלא מפני הבוחר הישראלי, שאמנם יש לו זיכרון קצר אבל את שרשרת הכשלונות בלבנון הוא לא ישכח כל כך מהר.

            אני, אגב, גם הצבעתי לקדימה ומסוגל להודות שזאת היתה טעות.

            הגב לתגובה זו

    • תקראו ותבינו

      תקראו ותבינו, 11/11/06 19:28

      אני בן 15 ויש ילד שהיה מציק לי כל הזמן ומתלהב עליי כי הוא חשב שאני חננה ושאני לא יגיב לו ובהתחלה זה היה נכון עד שיום אחד הראיתי לו שאני לא פרייר והיום הוא לא מעז להסתכל עליי אז המסר שלי הוא שאנחנו צריכים להראות להם שאנחנו חזקים להראות לאיראן שיש לנו פצצות מימן ואטום ושיש לנו את הנשק המתאים ליום הדין וכל עם שקורא תיגר על ישראל או רוצה להשמיד אותה.

      הגב לתגובה זו

      • כשמדברים על כשלון מערכת החינוך - מדברים עלייך

        חיים, 11/11/06 19:39

        ילד בן 15 עם הגיון של בן 5. בעוד 30 שנה ינהלו את המדינה לפי כללי הפוקימונים ונצביע אם רוצים לצאת למלחמה בהודעות SMS.

        זה מה שקורה כשלא משקיעים בחינוך.

        הגב לתגובה זו

      • יא-חאביבי,....אין ליאהודים לא אטום ןא-לא מימן

        ##חיל ג'ובניק##, 12/11/06 01:54

        כאלב נובח לא נושך

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ולסיום אתה צריך להזכיר להם שהמוטו המוסלמי הוא:

    המחלקה הסגורה, 11/11/06 17:47

    אחרי כל שבת מגיע יום ראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז תפחיד אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לאומן גאה, 11/11/06 17:42


    שהם יראו שאנחנו יכולים להיות אכזרים !
    עכשיו הם חושבים שאנחנו כולנו חלשלושים פחדניםץ חסרי חוליות ! יפי נפש !

    תוכיח לו שהוא טועה ! שאנחנו יכולים להיות תקיפים ואכזרים !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פגישת אולמרט בוש

    יהורם, 11/11/06 17:41

    ה-2 צריכים לדבר על הנושא האירני לפני שיהיה מאוחר מדי. וכמו תמיד ווינט הקדימו אתכם כמעט בשעה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט יש לי רעיון בשבילך...

    יניב, 11/11/06 17:35

    רוצה להיות מליונר ולשם שינוי להרויח ביושר?תרשום פטנט איך הופכים להיות ראש ממשלה עם אפס כשרון!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סאחתיין- עכשיו מה עם הקאסם? (ל''ת)

    אביב, 11/11/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז תיפול פה פצצת אטום, אז מה? צרת רבים חצי נחמה

    אלי, 11/11/06 17:34

    לא כמו המלחמה בלבנון ששלחו אנשים לטווח ובת''א צהלו ושמחו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט: אתה מפחד!! אחרת לא היית נותן לחכ''ים הערבים להסיט נגד המדינה

    האמיץ, 11/11/06 17:33

    ולבקר במדינות אוייב - והיית אומר או עושה משהו בנידון.
    אתה ומזוז פחדנים נמושים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בלבנון וע'זה אתם הפסדתם וברחתם אז עד איראן ? הא הא הא (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 11/11/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דותן, 11/11/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה מי מפחד ממך חחחח (ל''ת)

    ערסאוואט פרסי, 11/11/06 17:29

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט, מה זה גזע יהודי? למה לא עם יהודי?

      חיימוביץ, 11/11/06 17:42

      אולמרט הזה דפוק בראש..מתי הוא הולך קביניומטרי?זה ראש ממשלה זה?
      אולמרט כל פעם שמראים את הפרצוף שלך בנט אני לא מבין איך העם נתן בידך את התפקיד החשוב ביותר במדינת ישראל..
      לא רק שהרסנו את לבנון והרסנו את הבטחון בצפון..החיזבאללה עדין שם.. והחיילים שלנו? הגיעה הזמן ראש ממשלה דפוק, שתשחרר שבויים ותקבל את החיילים בחזרה, אתה חייב זאת למשפחות, ואתה חייב זאת לעם ישראל..

      הגב לתגובה זו

    • חביבי . תרגיעה. הבנ'אדם רציני.

      לאומן, 11/11/06 17:51

      אני ממליץ לך לצאת מעזה. יכול להיות הצבא יורדים כמה פצצות תבערה וישרוף את כל הכפר. הוא יזרוק כמה פצצות של טון או 2 טון.

      אז אל תתגרה בנו. אנחנו לא אוהבים את השטויות האלו. אנחנו לא חלשלושים כמו שזה נראה.
      אולמרט פשוט אדם טוב ומוכן היה להתאפק בשביל שתחילפו את הדיסק ותתכילו להתנהג כמו בני אדם. אבל הזמן אוזל. אתם ממשיכים בטרור.

      אולמרט יגיד לצבא לחסל לכם כפר אם לא תפסיקו.

      אז בבקשה. די לעשות טרור

      הגב לתגובה זו