• 72.

    יופיטר- תנוחי, שחררי, די עם האובססיביות (ל''ת)

    תמצאי חיים, 13/11/06 10:39

  • 71.

    בגלל הראש ,כול הגוף סובל,,,,,,, (ל''ת)

    אבנר, 11/11/06 17:25

  • 70.

    כמה טענות יש כאן נגד החרדים והם בכלל לא כאן

    יופיטר, 11/11/06 06:10

    הם בפשקביל ואנחנו בטוקבק - צריך גישור

  • 69.

    החברה אינה מנסה לישר אנשים והיא לא עקומה בגלל שאינה בדעתך

    יופיטר, 11/11/06 06:00

    ואנרג'י אולי תפסיקו לסנן תגובות שאינן נוחות לכם? אתם שצועקים כנגד צנזורה , אולי מספיק עם זה? אני לא אפסיק להציק לכם עד שתפסיקו סנן אותי, למה דברי מפריעים לכם?

  • 68.

    כל הכבוד לסמי שאומר את האמת בפרצוץ של הצבועים! (ל''ת)

    אדמונד, 11/11/06 01:29

  • 67.

    הפלורליסטים הליברלים בעיני עצמם שלא מוכנים לשאת דעות שונות משלהם!

    שיא האבסורד., 11/11/06 01:14

    סמי מיכאל מייצג את החבורה שמטיפה יומם וליל ובכל עניין לפתיחות, ליברליזם ופלוראליזם....
    אך לא מסוגלים לתת זכות קיום לדעות שונות משלהם.
    האחרים צריכים להיות ליברליים כמובן, כי סמי מיכאל וכל החבורה הם הרי הצודקים...
    אבסורד חלמאי שאין כמוהו.


    • אני פלורליסטית ליברלית שמוכנה להתחשב בחרדים

      יופיטר בעד, 11/11/06 08:58

      אני בעד זכויות להומולסבים לא פרובוקטיבים ודוקאים כמו הבחור שעומד בראש הנוער הגאה (חבל שהם לא שמעו בקולו וקראו לו בוגד) גם ביניהם יש קיצוניים טיפשים

    • העימות הוא על הגבולות

      איציק, 17/11/06 00:10

      באופן פרדוקסלי, זכויות הדתי והחרדי חשובות לליברל לא פחות מאלו של ההומו והלסבית. הדוגמא הנפוצה ביותר היא אפליית שומרי שבת במקומות עבודה. אבל... כשמדובר בשטח ציבורי, אין, לפי גישה זו מקום ל''התחשבות ברגשות'' כל עוד התחשבות זו פוגעת בזכויות בסיסיות בהרבה כמו חופש הביטוי וזכות ההפגנה. אנחנו לא פוגעים בשום זכות שלך במצעד שלנו, ורגשותיך העדינים לא נחשבים כאן. אין טיפת אלימות במצעד, לעומת האלימות המתמשכת של המתנגדים.

  • 66.

    סמי שב עקום אך דבר ישר!  (ל''ת)

    תלמידה שלך, 10/11/06 19:43

  • 65.

    וחברה שמנסה לעקם ישרים בכוח זרוע המשטרה (ל''ת)

    מהי ???, 10/11/06 19:07

  • 64.

    המדינה הזאת בנויה עם קיצונים משני צדדיה - לכן היא זקוקה (ל''ת)

    לדמוקרטיה, 10/11/06 18:39

  • 63.

    דוקא בירושלים?

    איזה עולם, 10/11/06 18:09

    מה יהיה אתכם, תגידו?

  • 62.

    אני חושב שעשינו עבודה טובה היום :)) חודש גאווה שמח

    הומו יהודי גאה, 10/11/06 17:36

    חרדים ודתיים ראו היום ושמעו את כול מה שקרה במצעד גאווה .

    אני חושב שעשינו עבודה טובה היום גם הנאום שלו היה טוב הנאום שלו נגד אנשי דת אנשים שהם טרור למדינה דמוקרטית .

    חודש גאווה שמח תבלו יפה היום בלילה :))

    • על מה אתה גאה אין לך סיכוי בעם היהודי לך תנסה אצל אומות העולם השפלים (ל''ת)

      יהודי נורמאלי, 10/11/06 18:57

    • אני חושבת שיריתם לעצמכם ברגל - וחבל לי בשבילכם

      יופיטר, 11/11/06 06:02

      היית כנראה עסוק בעניניך ולא שמת לב מה קורה סביבך

  • 61.

    Good job gays! Happy Pride

    Gay from the US, 10/11/06 17:03

    We love you and are thinking about you here in the US and around the world. Forgive the protesters they are filled with fear. I don't know what they fear but they are very scared.

  • 60.

    לסופרים אין שום יתרון.

    אחד, 10/11/06 15:43

    מי קבע שהם מבינים יותר בפוליטיקה או בכל תחום אחר?נמאס כבר!תזמיני נגרים,בנאים.נהדי מוניות ואינסלטורים לכיכרות.

    • אחד אני איתך ועכשיו אנחנו כבר שניים

      יופיטר, 11/11/06 05:45

      נמאס לי גם בפופוליטיקה לשמוע את אותם אנשים עם אותן אמירות דוגמת תומי לפיד

  • 59.

    שאני אסביר לך במה הם גאים?

    שוש, 10/11/06 15:23

    הם גאים באומץ ליבם לחיות על פי נטיות ליבם ולא בשקר. אתה מסוגל להבין את זה?

    • לפי דבריך הם צריכים להקרא האמיצים ולא הגאים (ל''ת)

      יופיטר, 11/11/06 05:47

  • 58.

    עיר שבה שיעור העוני הוא הגבוה במדינה, היא לא קדושה''.

    aaron l, 10/11/06 15:23

    ????????????

  • 57.

    לקיים מפגן אהבה הדדית אסור

    אישה, 10/11/06 15:07

    אבל לנצל את הנשים, להכות ולהתעלל בהן ובילדים מותר?
    חרדים יקרים - אין לכם מושג מה זו אהבה מלבד אהבתכם לעצמכם.
    כמה אתם פתטים. כמה אתם עלובים במלחמתכם כנגד כל מה שאתם לא מכירים. כל מה ששונה מימי הביניים החשוכים.

    • חילונים יקרים - אין לכם מושג מה זו אהבה מלבד אהבתכם לעצמכם.

      איש יהודי, 10/11/06 18:56

      חילונים יקרים - אין לכם מושג מה זו אהבה מלבד אהבתכם לעצמכם.
      כמה אתם פתטים. כמה אתם עלובים במלחמתכם כנגד כל מה שאתם לא מכירים. כל מה ששונה מימי הביניים החשוכים

  • 56.

    מה עושים עם הצרכים אם העיר כ''כ קדושה? (ל''ת)

    תוהה, 10/11/06 15:03

    • חילונים תפסיקו להראות עד כמה אתם טיפשים (ל''ת)

      ע, 10/11/06 22:42

  • 55.

    דמוקרטים יקרים

    דמוקרטית מיואשת, 10/11/06 15:00

    באו נודה על האמת: עובדי האלילים, לוחכי המזוזות, המשתטחים על אבנים, הממלמלים פסוקים שנלעסו והושמו בפיהם, אלה שאינם מסוגלים לייצר רעיון מקורי - הם אלה שינצחו. בשמחה ובגאון יאבדו את המדינה שהשגנו בדם וביזע שלהם לא היה חלק בהם, כמו שאיבדו את שני הבתים הקודמים.
    חבל - אבל כנראה שאינם מסוגלים ליותר. אבותיהם ואבות אבותיהם היו יהודים נודדים וזו כנראה שאיפתם להמשך.

    • על מה לעזאזל..

      דמוקרט בהלם!, 10/11/06 17:05

      על מה לעזאזל את מדברת?
      דמוקרטיה פירושה שלטון הרוב..
      ורוב העם ''עובדי אלילים'' כלשונך..
      לא רק החרדים מאמינים!
      רוב העם מנשקים מזוזות (יש לך מושג מה כתוב בפנים בכלל?)
      רוב העם '' ממלמל פסוקים''....
      יוצא מכך שאת בכלל במיעוט..
      ותומכת במיעוט..
      ויש בך מן הקומוניסטיות..
      ומדברייך ניתן להבין כי את בכלל לא יהודיה... באומרך אבותיהם ולא אבותינו.. כי אם יהודיה את.. אבותייך אבותיהם!
      ומן הסתם שאם את לא יהודיה אין לך כל חלק בבנית הארץ...
      ובקיבוץ אחינו היהודים מארבע כנפות הארץ......
      את ממש חידה!
      אם את לא יהודיה.. ובכול זאת מייחסת לעצמך קניין בדם וביזע שנשפכו כאן עוד לפני שנולדת...
      אז מי לעזאזל את?
      אם את פונה לציבור הדמוקרטים ובכלל לא תומכת בדמוקרטיה לאיזה סקטור לעזאזל את שייכת?
      כנראה את משוג אותם האנשים שאין להם אישיות...
      אין להם ערכים ...
      אין להם היסטוריה....
      ואין להם משותף עם העם...
      העם היהודי!

      • הנה מה שקורה כשלא מלמדים אזרחות

        ובה, 10/11/06 19:21

        דמוקרטיה היא לא רק שלטון הרוב. להזכירך, הרוב הוא בד''כ החזק ולכן הרוב לרוב קיבל מה שהוא רצה הרבה לפני שהונהגו בעולם משטרים דמוקרטיים. דמוקרטיה היא גם שמירה על זכויות המיעוט, ואם על מנת להשיג זכויות אלו על המיעוט להזכיר כל הזמן לרוב שהוא מופלה- אז הדבר הכי דמוקרטי יהיה לעשות זאת, והדבר הכי לא דמוקרטי יהיה להתעלם מכך. בטח שלא ברור לי מה הקשר פה לקומוניזם (אתה נשמע נורא חכם כשאתה אומר ''קומוניסטיות'').

        שבת שלום,
        אביעד, חיפה.

        • תודה למורה לאזרחות..

          דמוקרט בהלם.., 11/11/06 00:14

          קיסוס יקר..
          למדתי על זכויות המיעוט והפלורליזם..
          בכל זאת תודה על הניסיון לעזור..
          אני מאמין בזכויות המיעוט..
          אבל מה עם זכויות הרוב?
          ברוב העם המצעד פוגע!
          אז לכפות את רצון המיעוט על הרוב??
          זה כבר לא דמוקרטיה זה שלטון המיעוט..
          ושאף אחד לא יגיד שמונעים מהם את זכות הקיום כי עוד לא ראיתי שמשמידים פה הומואים!
          פשוט לא ייתכן שבעיר הבירה של מדינת היהודים יתקיים מצעד ובו מהלכים אנשים חצי ערומים המתגופפים אחד בשני לעיני כל!
          וכשאתה מצמיד לזה את מושג הגאווה..
          חבל על הדור שיגדל בהבנה שהכל בסדר הכל מותר.. אין גבולות.. אין צניעות רק גאווה ויוהרה........
          וכפי שאתה רואה אני איני דתי (הודעה זאת נכתבה בשבת)
          אבל באמת שכואב לי הלב על מה שקורה במדינה!
          אני מתבייש!

          • שלטון במובן שררה

            איציק, 17/11/06 17:27

            אין איש כופה על זולתו את אורח חייו בדמוקרטיה. אלא שהתפיסה הדתית אומרת שעצם קיומי בגלוי הוא בגדר כפיה - מה???? כלומר - אני כופה את עצמי על החרדים בעצם קיומי??? כמובן הם - יחד איתך - מתירים לי ברוב טובם לחיות במסתרים. באופן פרדוקסלי, דווקא המתהוללים הם אלו שלא זקוקים לחשיפה הזו - מי שמעביר את לילותיו בבתים שונים, סטרייט או הומו, יכול תמיד להציג את עצמו כרווק ולחיות בדיסקרטיות מלאה. מי הם אלו שנלחמים על זכויותיהם? אלו שמנסים לבנות זוגיות, משפחה, ואלו הם שנרדפים באמת (כי לחרדים לא באמת אכפת מה אתה עושה כל זמן שאתה לא מדבר על זה או חושף את זה), כי לא ניתן לחיות יחד מבלי להחשף - נסה פעם להתחתן מבלי לגלות לאיש :))
            הייתי בעצרת ולא ראיתי אנשים חצי ערומים מתגפפים.
            אין יוהרה כאן, להיפך אם כבר - היוהרה היא בנטיית גרונם של המדברים בשם שמים. הגאווה שעליה מדובר איננה שחצנות אלא העמידה על הזכות לכבוד כמו כל אחד אחר. אם כבוד הוא גאווה - יהי כן.

    • סליחה אבל המושג דמוקרטיה לא נהיר לך (ל''ת)

      יופיטר, 11/11/06 06:03

  • 54.

    מהיום נער חרדי שנמשך לנערים יודע שהוא בסדר ויש עוד הרבה כמוהו (ל''ת)

    ושהם גם גאים ., 10/11/06 14:59

  • 53.

    רק שאלה אחת: במה לעזאזל אתם גאים? אגב, פרשת השבוע: סדום ועמורה (ל''ת)

    ., 10/11/06 14:53

    • אנחנו גאים!

      אמיץ לב, 10/11/06 15:45

      גאים שלמרות שאנו חיים במדינה חשוכה שמנסה להפחיד אותנו ובין מאמינים באמונות חשוכות שמנסים להסיר אות קין ממצחם ולהדביק אותו לנו - אנו מצליחים לעמוד זקופים ולומר שלא פגענו באיש ולא הזקנו לאיש רק אהבנו את זולתנו ואיפשרנו לו לאהוב אותנו - אנו גאים באומץ ליבנו

    • חטאי סדום

      איציק, 16/11/06 23:00

      אם יש משהו שאנשי סדום לא עשו היה לאהוב. חטאם היה שעשו מעשים רבים, וביניהם אקטים מיניים שונים ומשונים, *בכפייה*. וד''ל.

    • גאווה במובן הדרישה לכבוד

      איציק, 17/11/06 17:29

      כמו כל אחד אחר, ולא במובן יוהרה. היוהרה היא דווקא של אותם אלו שמתיימרים לדבר בשם שמים.

  • 52.

    הומופוביה, אמרנו?

    סטרייט שאיכפת ל, 10/11/06 14:45

    מי שצועק חזק יותר הוא זה שלא בטוח בעצמו ובמיניותו ומנסה להטביע את רחשי ליבו בקולי קולות צעקותיו. הקשיבו להם כמה הם אומללים. כמה הם מקנאים באנשים שאינם מוכנים להתכחש לעצמם ולחיות את חייהם בשקר.פקחו את העיניים חרדים. אתם כשמכם - ח ר ד י ם.

  • 51.

    זה לא חדש!!!

    רון, 10/11/06 14:45

    זה לא חדש שהחסידות בישראל איבדה את הערכים שלה. הם גודלים להם בפינות שלהם מבודדים מהעולם, כך הם נוחים יותר לשטיפות מוח. כואב לי הלב על כל הילדים והילדות שגדלים בסביבה שכזו שגדלים בבורות גמורה. לפי דעתי אם אחד הרבנים יגיד שהעולם שטוח אחרי כמה שניות בבתי הספר במאה שערים כבר ילמדו שהעולם שטוח. אז אם הם גודלים בבורות ובשטיפות מוח, מה הפלא שאין להם ערכים?! החרדים של היום לא שונים מנטורי קרטא;

  • 50.

    גבר חרדי שהתחזה להומו???

    מה??, 10/11/06 14:41

    איך אפשר להתחזות להומו..?????

    מוזר!!

    • What does a homosexual look like??

      Gil, 10/11/06 16:05

      I went to look at myself in the mirror but couldnt see anything, there were no pink horns sticking out, I looked like a human being.

  • 49.

    שמתם לב מי תמיד נמצא באירועים של ההומואים כל הסמאלנים והקומוניסטים

    איש ימני, 10/11/06 14:41

    שמתם לב שבכל האירועים של ההומואים, נמצאים שמה כל הסמאלנים והקומוניסטים ההזויים , תומכי חמאס ואש''ף , אותם אנשים אלה הפגינו נגד צה''ל במלחמת לבנון ה-2.

    • ובימין תמצא רק גברים וילדים מידי אבנים עם נשק ואגרופים (ל''ת)

      צפרדע שרופה, 10/11/06 18:35

  • 48.

    חבל שלא מספרים לנו

    המתוסכל, 10/11/06 14:37

    חבל שלא מספרים לנו על 30 הומוהים שהתפרעו ותקפו שוטרים זו וזו פרובוקציה וכשאסור להתפרע לכולם אסור . חבל גם שמכפילים את המספר מסיבות פוליטיות ולא מספרים לנו שהיו שם רק כ 2000 מפגינים ו3000 שוטרים .

  • 47.

    סמי מיכאל לנשיאות!

    גל, 10/11/06 14:35

    אבל אני חולם, הרי בסוף נקבל את פרס או גרוע ממנו ...

  • 46.

    משפט כ''כ ריקני וטפשי.ללא קשר בין חלקיו.זה סופר?! עיין פירוט בהמשך.

    הסופר וההגיון., 10/11/06 14:32

    א.מי זה לחש לך שהעיר הפגינה נגד ההומולסבים?! הלא קבוצות שוליות הפגינו ומה לך כי תאשים את העיר?!
    ב.ואם תאמר שהעיר התיצבה להפגין ,למה זה פוגע בזהותה כקדושה?!האם להיות אילם פירושו להוסיף קדושה?!
    ג.והטעות הבולטת שלך:מי קבע שההומולסבים מוגדרים כבניה של העיר הזאת?! והלא רובם מיובאים מן החוץ,מעיר הקודש תל-אביב?!
    הוא שאמרנו:התכבד,סופר יקר ושב בביתך ועסוק בכתיבה במקום לחפש פרסום בענין נלוז ...

    • אכן,דברים כדור-בנות!מה לסופר ולדור בנים שהם בנות?! (ל''ת)

      הלוחש לסוסים, 10/11/06 15:03

  • 45.

    החרדים הפסידו

    בר דעת, 10/11/06 14:30

    כל בר דעת רואה זאת.

  • 44.

    הסופר סמי מיכאל!!!!! מה אתה אומררררר?????????

    מתי, 10/11/06 14:24

    על ראש הגנב בוער הכובע!!! נדמה לי שהתבלבלת!!!!
    מי אתה??? שתחלל לנו את עיר הקודש עם הליכלוך שלך!!!! ואני בטוח אם היה אפשרי היית מכניס גם חזיר לבית המקדש!!!!
    מי אתה??? שתפגע ברגשות של עם שלם שבכו חלמו ושרו במשך 2000 שנה וגם נהרגו ועוד ימשיכו להקריב את חייהם לכבוד ירושלים!!!!!!
    מי אתה??? שתטיף מוסר!!!!
    העם הזה יותר חכם ממך ויודע מה הוא הדבר הנכון. יותר טוב ממך!!!!
    אם אין לך אמונה באלוהים ובתורת ישראל???איזה זכות יש לך על אדמת הארץ??? באיזה זכות אתה חי בארץ??? באיזה זכות אתה נילחם נגד ערבים!!!! גם אם נולדת בארץ??? אין לך שום זכות להגיד שאתה יהודי!!!!
    כי אנחנו היהודים קודם כל דת של אנשים מאמינים וזה מה שמאחד אותנו!!! ורק אחר כך נחשבים לעם!!!
    אבל את הדברים האלה אתה לא תבין!!!!

    • אתה מה זה צודק. (ל''ת)

      avi, 10/11/06 15:03

    • חבל לכעוס

      אילתי1, 10/11/06 15:09

      למזלנו מדובר במיעוט,בצעירותי כעסתי,היום הם פשוט מצחיקים ועלובים.

      • יש הבדל בין מקום קדוש לעיר.

        יובל, 14/11/06 11:48

        ירושלים אינה בית כנסת,ירושלים היא עיר.עיר הבירה של כולם והיא צריכה להכיל ולכבד את כולם ללא משווא פנים וללא אפליה.מצעד הגאווה הוא מצעד מחאה משום שהומוסקסואלים אינם אזרחים שווי זכויות, לכן ירושלים אמורה לשמוע את המחאה הזאת היא מהווה אוזן קשבת לכל אזרח בצרכיו הפוליטיים והחברתיים.

  • 43.

    סמי מיכאל מי שמך? - אל תטיף לנו מוסר

    יופיטר, 10/11/06 14:19

    אם אתה רוצה לתמוך במצעד הפרובוקטיבי זכותך להביע את תמיכתך אבל זה שאנו לא בדעתך לא מקנה לך זכות לפסול אותנו מוסרית וערכית.

    • מי שמך לומר מי שמך?

      דן, 10/11/06 14:30

      לכל אדם מותר להביע דעתו באופן חופשי, ולא להיות כפוף לטרור המנסה להשתיק קבוצה לגיטימית, אשר לא מזיקה לאף אחד. היחידים שהזיקו במהלך הימים האחרונים הם הדוסים והימנים הקיצוניים.

      • גם אני הבעתי את דעתי (ל''ת)

        יופיטר, 11/11/06 05:52

    • אתם פסולים לגמרי מוסרית וערכית (ל''ת)

      , 10/11/06 14:47

  • 42.

    זה תגיד על אולמרט - שאם מנסים לישרם אנו מתעקמים בעצמנו!

    שטויות סמי!, 10/11/06 14:18

    סמי שממי
    סתם שטויות

    המצעד פוגע ברבים ויש למונעו

    זה כמו לעשות בכיכר מלכי ישראל מצעד תמיכה והערצה ליגאל עמיר - ואפילו יותר גרוע!

  • 41.

    מי שמנסה בכוח ליישר את העקום הם ההומואים את שאר החברה

    ירושלמי חילוני, 10/11/06 14:06

    הדווקא והכפיה בעיניין זה בא מצד ההומואים יותר ממה שבא מצד החרדים.

    לא מפריעים להומואים להיות הומואים בביתם, למה הם צריכים להיענס לי לפרצוף?

    • אני בטוחה שההתנגדות להומואים

      אחת, 10/11/06 14:38

      ולסביות גורמת לך להרגיש טוב עם עצמך.. זה עושה לך טוב, אתה בסדר, זה הם שלא בסדר. רק תחשוב רגע ותבין שהדברים הנוראיים שאתה כותב פה באינטרנט נקראים ע''י אנשים שזה מעליב אותם ופוגע בהם. בא נגיד שאתה ממוצא מרוקאי ועכשיו יכתוב פה מישהו ויגיד שהמרוקאים נבערים, אלימים, ופושעים! ובכלל הם תת רמה והם בכלל באו מכפרים ג'יפה! ג'יפה היו וג'יפה נשארו! הם רק הביאו פשע למדינה! ככה יכתוב הבן אדם..איך תרגיש?

      • אי אפשר 'לישר' לא את ההומואים ולא את הסטרייטים

        יללה תרגיעו, 10/11/06 15:25

        כל אחד נולד כמו שהוא, וכל התנגדות היא מנוגדת לטבע. אז חיו ותנו לחיות, ופרגנו קצת לשונה מכם.

  • 40.

    'חברה שמנסה ליישר אנשים, עקומה בעצמה' דבר על עצמך קודם!!! (ל''ת)

    חי, 10/11/06 14:01

  • 39.

    מדהים אותי בכל פעם מחדש!..

    לאפה, 10/11/06 13:59

    מדהים אותי שכל פעם שמדברים על הנושא עם הלסביות וההומואים הם תוקפים ומאשימים את החרדים, כי האמת היא שכל המגזרים בארץ מתנגדים למצעד שלהם!
    אם רק היו צופים בטלויזיה והיו מדברים עם החילוניים היו רואים עד כמה כולם פיתחו סלידה ממעשיהם בשבועות האחרונים, היתה אפילו התארגנות חילונית גדולת היקף להפגנה נגדם (כפי שהראו אתמול בערוץ 10), אך הם חיים בבואה ולא רוצים לראות כלום.
    בואו גם לא נשכח את עיוות המונח דמוקרטיה על ידם,מונח שפירושו, שלטון העם, שלטון הרוב, וכאן הרוב פשוט נגדם!
    מה שהם מייצגים זו אנרכיה.

    • אנרכיה?

      אחת, 10/11/06 14:45

      גבירתי, זה לא ההומואים והלסביות מייצרים אנרכיה, זה חוסר הסובלנות מייצרת אנרכיה.. כי את הרי בטח יודעת שהתבטאוות דומות נשמעות כלפי אוכלוסיות שונות ע''י אוכלוסיות שונות ולהפך.. זה שהשנאה להומואים ולסביות זה דבר שמשותף ליותר מגזרים זה לא עושה את זה בסדר..

      צר לי לבשר לך, את קורבן של מנהיגות שמחזקת את עצמה ע''י שנאה משותפת כלפי מי ששונה ממנה וזאת ע''י יצירת אמונה שהשונה מאיים וצריך להתאחד נגדו, זה כמו שהערבים שונאים אותנו ואנחנו אותם, מי שמרוויח מכל זה המנהיגים שמנהיגותם נשמרת, הרי את לא שונאת את נגואה מדיר אל בלאח, נכון?

  • 38.

    ---כל הכבוד למשטרת ישראל בי''ם !!!!! (ל''ת)

    אלי, 10/11/06 13:57

  • 37.

    חרדים המתנגדים- אתם אנשים חשוכים!!! כולם בני אלוהים!!! (ל''ת)

    הדר, 10/11/06 13:55

  • 36.

    סמי מיכאל.על מה בעצם המצעד?פרובוקציה נטו.לא רוצים ליישר אף אחד. (ל''ת)

    אורי.חילוני., 10/11/06 13:54

  • 35.

    המצב שלהם קשה, ברוך השם...

    ירושלמי שמח, 10/11/06 13:51

    כנראה שבכל זאת נשארה קצת שפיות בעם הזה.
    כל השבוע שיגעו אותנו איך המצעד הזה מייצג את הרוב הדומם ואת הדמוקרטיה ובלב בלה בלה - עכשיו רואים את מי הם באמת מייצגים: את השמאל הקיצוני המטורף בדמות סמי מיכאל וזהבה גלאון, וקומץ של אלפיים תימהוניים שמנסים לשגע את כל המדינה...
    מעבר לכך, 90% מאזרחי המדינה, דתיים וחילונים, שמאלנים וימנים - נגעלים מהפרובוקציה הזו ולא חשים כל הזדהות עם הקוזק הנגזל המתלהם שמנסה לכפות את נטיותיו המוזרות על כלל הציבור.

    • יש לי חדשות מצערות בשבילך

      בתוך עמי, 10/11/06 14:34

      אני מסתובב בציבור החילוני (בחיפה למשל) בהתחלה חלק חשבו שיש לבטל את המצעד אבל תגובת החרדים הכניסה את כולם מהר מאוד לפרופורציות.

      כולם שונאים אתכם החרדים יותר ובצדק. ציבור אלים, חשוך ודוחה.

    • וולה?

      אחת, 10/11/06 14:52

      ימים יגידו.
      ואתה יודע מה? מצחיק אותי כל ההתאחדות של מנהיגי הדתות נגד העניין, זה מוכיח לי כה המנהיגות הדתית מונעת ע''י כח ושררה כי בימים אחרים הם יוצרים שנאהלדת האחרת,שנאה שמזינה את ההנהגה שלהם ושיוצרת מצב של מלחמה תמידי. זה כמו הקסאמים של חמאס מול הירי הארטילרי שלנו והכל בשם הקב''ה. הגיע הזמן שתתעוררו על עצמכם ותחשבו איך ליצור אהבה ולא שנאה כי ככה מנהיגים אמיתיים נוהגים. מנהיגים שקריים שומרים על ההנהגה ע''י מלחמה.

  • 34.

    אלו שלא מכבדים את העיר הקדושה הזו אינם בניה

    בורגיבה, 10/11/06 13:50

    סמי עזוב אותנו מהחירטוטים שלך ומהקנאה שלך לגרוסמן.
    ירושלים היא אחת ומעל הכל , בטח מעל לתהלוכות מין נוטפות ריח של סקס סוטה ופרובוקטיבי.

  • 33.

    סמי מיכאל מי מנסה לישר עקומים? הדוסים?

    יופיטר, 10/11/06 13:49

    אני התנגדתי למצעד כי לא דורשת מהדוסים להתיישר וגם לא מהנוצרים והמוסלמים ושאר הדתות בירושלים. 2000 אנשים יכולים לצעוד בחצי ערום בתל אביב או במקום אחר. אני חילונית וליברלית לכוווולם. לא רק אתה יפה נפש גם אני תתפלא

  • 32.

    הדמוקרטיה תנצח את החרדים פורעי החוק

    האמת, 10/11/06 13:48

     

    • יש דמוקרטיה ויש פרובוקציה - יחי ההבדל (ל''ת)

      יופיטר, 10/11/06 14:20

  • 31.

    ליישר ישרים

    סוסו, 10/11/06 13:46

    האגודה לזכויות הן זה תפקידה העיקרי ליישר קוו בין כל שכבות הציבור. ומה לך סמי להלין? עליך לפדח אגודה זו לפי שיטתך.

    • מסכימה לחלוטין

      תרנגולת, 10/11/06 14:26

      על ראש האגודה להתפדח!!!!

  • 30.

    חחחח כל השמאלים בואו נתארגן למצד גאווה שאנחנו שמאלים

    שמאלי, 10/11/06 13:45

    אם להם מותר למה לנו לא יסכימו??? חחחח

  • 29.

    בגלל הסוםר ההזוי הזה וכנופייתו נאבד את המדינה ! (ל''ת)

    שונא אתכם !, 10/11/06 13:43

  • 28.

    תגובה לזהבה גלאון

    momo, 10/11/06 13:43

    זהבה גלאון צודקת שירושלים שייכת לכולם והיא עיר בירה של כולם, . טוב אז למה צריך להתגרות בה ולהתפאר בטומאה הזו של ההומו-לסביות.לא צריך להתגאות ולצעוד בחוצות ירושלים של קהילה לא נורמטיבית וחריגה. אין מה להתפאר פה.

  • 27.

    מה קרה לכוח התפילות?

    במקום צבא, 10/11/06 13:42

    חרדים לא מתגייסים לצבא בטענה שבכוח התפילה הם מצילים את עם ישראל.

    נניח שזה מוצדק.

    אז איך הם מסבירים את הפעילות בלתי תפילתית הזו, את האלימות והלשון המרושעת נגד ברואי השם?

    צביעות אחת גדולה.

  • 26.

    אלפיים פאנטים חושבים שהם רוב המדינה. פחחחח...

    לא רוצים אתכם!, 10/11/06 13:40

    כמו כל ירושלמי או סתם ישראלי שפוי, גם אני נגעל מהרעיון של המצעד. זה ממש מעורר רחמים לשמוע איך הם לוקחים ברצינות את המאבק הפרובוקטיבי שלהם שרק מרתיע ומגעיל אנשים נורמלים (דתיים או לא), ומנסים להציג אותו כמאבק ציבורי על הדמוקרטיה.

    • אתה מדבר על המתנחלים מגוש קטיף? מחקנו אותם (ל''ת)

      rr, 10/11/06 13:55

      • אתה והטומטום של אולמרט לא

        מריו, 10/11/06 14:16

        מחקתם כלום עוד מעד נמחוק אותכם
        שמאלנים מושחתים

  • 25.

    הסמי מיכאל הזה, תומך בפלשטינים ובהומואים...סופר כושל. (ל''ת)

    סופר כושל., 10/11/06 13:40

  • 24.

    נמאס מהחרדים ועוד יותר נמאס מסמי מיכאל הטרחן והפלצן (ל''ת)

    אלוש, 10/11/06 13:38

  • 23.

    חרדים לאבדון. (ל''ת)

    ציטוט, 10/11/06 13:36

  • 22.

    סמי מיכאל סופר קשקשן

    MOMO, 10/11/06 13:35

    מה הקישקוש הזה של סמי מיכאל ''עיר שלא מכבדת את בניה היא עיר לא קדושה''.סמי מיכאל קשקשן. איזה עיר רוצה להתפאר ולהתגאות באנשים חריגים. הוא צריך אישפוז.זה סופר זה?

  • 21.

    למה לא מביאים גם את נקודת המבט של תושבי י-ם שנמאס להם מכל המצעדים ?

    רוני, 10/11/06 13:34

    העיר הזאת למודת מצעדים ומפגנים למיניהם שבגללם כל העיר הזאת מפוקקת ואנשים מבטלים את זמנם בהמתנה אינסופית ומורטת עצבים בפקקים האלה.לפי דעתי צריך להעביר את כל המצעדים למקום אחר ופתוח.

  • 20.

    2 הצדדים גילו חוסר התחשבות בזולת

    ריקי, 10/11/06 13:34

    2 הצדדים מגלים חוסר התחשבות בזולת והעדר סובלנות.
    מה יש להומואים-לסביות לחפש בירושלים מלבד פרובוקציה.?
    הרי הם ישעו בברור שהחרדים, הנוצרים והמוסלמים רואים בזה פגיעה ברגשותיהם?
    המצעד בת,א לא מספיק?
    והחרדים מגלים שוב שהם אלימים בצורה קיצונית העומדת בניגוד לתורה שבשמה הם מגלים אלימות. בושה וחרפה.
    התנהגות החרדים מאלצת אותי להיזדהות עם ההומואים- שעם הלחץ למצעד בירושלים איני מסכימה.מיותר.
    למדינת ישראל יש עניינים יותר רציניים מאשר להתעסק במצעדים שאופיים- לא עצם קיומם- מעורר סלידה ודחייה.

    • אולי בשביל לא לפגוע ברגשות המוסלמים, נעזוב את הארץ ונחזור לגולה?

      נו באמת, 10/11/06 14:08

      מה יש ליהודים לחפש בישראל מלבד פרובוקציה?
      נו באמת!

      כמו שהזכות של היהודים לחיות בישראל, ואפילו לחגוג את יום העצמאות, כך יש להומואים זכות לחיות בירושלים, ולקיים מצעד גאווה. זו בדיוק אותה גאווה שעם מפגין ביום עצמאותו.

  • 19.

    בהמות. טומאה. תועבה.סדום ועמורה. (ל''ת)

    חרדים-זה אתם., 10/11/06 13:33

  • 18.

    אה אם סמי אומר אז היא כבר לא קדושה (ל''ת)

    קצת פרופורציה, 10/11/06 13:32

  • 17.

    כחילוני, אני אסיר תודה לחרדים שנלחמו בעבורי כנגד המצעד. לא נשכח.

    לא נשכח -, 10/11/06 13:30

    ואני כועס, מאד, על מזוז, שלא מנע את המצעד מאותם טעמים בדיוק, שהוא מונע תפילות יהודים בהר-הבית. לא נסלח.
    לא נשכח - ולא נסלח.

    • אתה לא חילוני. אתה חולני (ל''ת)

      כיחלי, 10/11/06 13:45

  • 16.

    סמי מיכאל , דעותיך עקומות (ל''ת)

    אזרח, 10/11/06 13:30

  • 15.

    ה''צעירים חובשי כיפה'' הם מן הסתם שב''כניקים

    ירושלמי אמיתי, 10/11/06 13:21

    שום דבר לא נלמד מאז...

    אותו טרימינולוגיה תקשורתית
    ואותן שיטות הסתה של השב''כ

    • צודק. המחלקה היהודית בשב''כ עובדת שעות נוספות... (ל''ת)

      טריק ישן, 10/11/06 13:34

      • חחח זה היה טוב!!!!!!!!

        סער קטלן, 10/11/06 14:00

        תמיד השב''כניקים דופקים ת'חרדים חחח כן בטח. הראינו למוסלמים שאנחנו לא פחות טובים מהם בלעשות בלאגן והראינו את ה''דת של שלום'' שלנו לכל העולם. החרדים בעיני(לא כולם, לפחות אלו שחיבלו בדברים) מן הסתם נוער עם שטיפת מוח אידיאלית לעוד צרות.

  • 14.

    חברה שלא יודעת לשים גבולות לפריצות ולשחיתות - נראית כמו החברה שלנו!

    עד מתי נבליג?, 10/11/06 13:20

    מתי פריצות ושחיתות יוצאים מגדר הפלורליזים והקטע של חופש הבטוי והופכים למפגע חברתי?

    ברגע שכנופיית סוטי מין כוחנית מבזה ומשפילה את תושביירושלים ש

    • הכנופייה החרדית (ל''ת)

      הפעילה כוחנות, 10/11/06 13:44

  • 13.

    גם אני נגד הפרובוקציה זה לא שיך לשמאל וימין! (ל''ת)

    איש שמאל, 10/11/06 13:20

  • 12.

    אפשר לנחש את החדשות בישראל

    אבי, 10/11/06 13:17

    היה ברור ''שיעצרו'' משהו עם כדור בקנה שהיה ליד הארוע .
    כרגיל עוד ספין שנועד להצביע על מצויינות כוחותיונו וערנותם המבצעית .
    איפה הייתם ביום שנרצח רבין ?
    כשהיו באמת התרעות

    • מה הבעיה שלך?

      משה, 10/11/06 13:33

      אתה יודע מה אתה רוצה ?

  • 11.

    רק 2000 איש בסך הכל (ל''ת)

    עם כל הבלאגן, 10/11/06 13:01

  • 10.

    עאלק תושבי ירושלים חולים עליכם,עכשיו יותר מתמיד שונאים אותכם (ל''ת)

    תושבת ירושלים, 10/11/06 12:58

    • אני ירושלמי ואני מודה להומואים על המאבק החשוב שלהם

      חילוני, 10/11/06 14:53

      יש בעיר הזאת הרבה מאוד חילונים שמודים לקהילה ההומולסבית על המאבק החשוב והצודק שלה.
      יש חילונים ויש חילוניות בעיר הזאת, למרות הנסיונות החרדיים להשתלט עליה.

  • 9.

    בתור שמאלי..

    Rasputin, 10/11/06 12:57

    האנקדוטה שלו נשמעת מזעזעת, וגם מתאימה מאוד.

    • צודק, ובימינו לאיש לא ''מפריע'' שאדם אחר כותב ביד שמאל.

      C-cyclist, 10/11/06 13:52

      זה כל מה שהמצעד רוצה להשיג - מצב בו הרוב מקבל את העובדה שקיים מיעוט, ולא עושה עניין מכך.

      האפלייה היחידה ששמאלי נתקל בה בימינו היא אם יש חוט קצר מדי לעכבר במחשב ציבורי, כך שאי אפשר להזיז אותו לצד שמאל.

      כפי שלא מפריע לאיש שיש מיעוט של אנשים שכותבים ביד שמאל, כך לא צריך להפריע לאיש שיש אנשים שמעדיפים את בני מינם.

      כפי שקיומם של שמאליים לא גורם להמוני ימניים להתחיל ''להתסקרן'' או ''לסטות'' ממנהגם הטבעי - לכתוב ביד ימין, כך קיומם של הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסקסואלים לא יגרום לסטרייטים להפסיק להמשך לבני המין הנגדי.

  • 8.

    יש לעצור הפריצות כאן ועכשיו! - בכל מחיר שידרש! (ל''ת)

    אנשים או בהמות!, 10/11/06 12:53

  • 7.

    דיבורים דיבורים דיבורים

    דוסים לשלטון, 10/11/06 12:49

    כל עוד שאתם עושים מה שאנחנו רוצים. אתם יכולים להמשיך לדבר...
    כנראה שכל הקהילה שלכם פאסיביים כי עד עכשיו נראה שאנחנו האקטיביים.

  • 6.

    יש לקרוא לילד בשמו--גזענות חרדית (ל''ת)

    ______, 10/11/06 12:48

    • חח עוד סיסמא בחירות?

      קלינטון, 10/11/06 13:04

      מה אתה זורק מילים באוויר?
      מה גזענות? מה חרדית?
      משיכה מינית לבני מינך, הינה הסטייה הכי קלאסית שיש.
      במקום להבין שאתה חולה במשהו, ולנסות להשתנות, לזרום עם הסטייה ולהתגאות בה?!
      זו הבעייה.
      אין פה קשר לגזענות.

      • מי קבע שזאת סטייה,אתה?

        יובל, 14/11/06 11:41

        מדהים אותי כל פעם מחדש איך
        הבורות חוגגת ואין למטקבק הממוצע אזשהי נקודת אחיזה שיכול להסתמך עליו באופן מקצועי וענייני.הומוסקסאליות היא סטייה בערך כמו שאיטר יד ימין (שמאליים)
        סוטים.אכן צדק סמי מיכאל :מי
        שמנסה לתקן את השונה ,ולהכות בו,
        הוא זה שפועל כנגד דרך הטבע''.

    • ומה עם הגזענות שלך נגד הדת והחרדים? (ל''ת)

      ירושלים הקדושה, 10/11/06 13:11

    • נכון, לא כפייה דתית-גזענות

      סימון קבוצה, 10/11/06 13:24

      הפחדת ילדים קטנים ממנה, ראייתם כטמאים ומטמאי החברה, לשון משתלחת באופן קיצוני שלא מותר כלפי אף קבוצה אחרת,דרישה חד משמעית לסילוקם כשעצם נוכחותם מפריעה.
      גזענות.

  • 5.

    חברה שלא מנסה לתקן את העיוותים שבה

    איש יהודי, 10/11/06 12:47

    היא עקומה. ומעוותת. במקום לנסות לטפל במחלות הנפש של האנשים, מציגים אותם כ''נורמלים''. שימו לב בסה''כ 2000 בנ''א, איפה כל 'התומכים הרבים שאוהבים אותם'?
    לאן הושפלנו כל כך?

  • 4.

    בטח הימין שוב יגיד שאלו ''עשבים שוטים''. (ל''ת)

    אדום., 10/11/06 12:47

    • מתי הוא אמר בעבר?

      ירוק, 10/11/06 13:02

      סמרטוט מפל''ג שכמוך.

    • עשבים שוטים יש בכל חברה, גם אצלך, תבדוק! (ל''ת)

      ירושלים הקדושה, 10/11/06 13:10

    • סליחה, לחרדים אין שום קשר לימין (ל''ת)

      נתור כרטא, 10/11/06 13:17

  • 3.

    חברה שלא מוכנה לתקן את עצמה היא עקומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ליאת, 10/11/06 12:44

  • 2.

    כמה נמוכים הסוטים הללו.

    איתמר, 10/11/06 12:44

    פלא שאנשים שפלים דוגמת סמי מיכאל, שכל קשר בינו לבין עם ישראל הינו אפילו לא מקרי בהחלט, הם אלו שנאמו בעצרת התועבה?
    כל כך צפוי.
    כמו שדבורה נמשכת לדבש.
    ככה כל בעלי הסטיות, השכליות והמיניות, נמשכים אחד לשני.

    • הסטיות הן אצלכם המתנגדים.

      הכר את עצמך, 10/11/06 13:25

      לכן אתם כל כך מתנגדים לראות מול הפרצוף שלכם את מה ששוכן בתוככם ושאתם מנסים להדחיק.
      גם סוטים, גם צבועים.

      • סוטים?למה?איפה?

        אילי ולילי, 10/11/06 13:43

        איפה יש סטיות?
        חח כן? כי בתקשורת מנסים לנפח אם יש פעם במאה שנה סיפור על איזה חרדי שהתעלל בילדים שלו?
        או כי מנסים להפיץ שקרים על סטיות בישיבות?
        לספר סיפורים כולם יודעים. המציאות שונה.
        וגם אם יש מדי פעם אצל הדתיים, בעלי סטיות, הם יודעים שזו בעייה, כמו נכות.
        נכה לא רץ ומתגאה בזה שהוא נכה, הוא מתמודד עם זה. ממשיך לחיות למרות זה, ומנסה להיות כמו כולם.
        לא מתגאה בבעייה שלו.

        • מטרת ההפנינג - שיוויון זכויות, לא התגאות. אל תפספסו... (ל''ת)

          חגי, 10/11/06 18:59

      • זה לא שוכן בתוך כל אחד, אתה טועה. (ל''ת)

        ל''הכר את עצמך'', 10/11/06 15:11

    • ואני תמיד חשבתי שדבורה נמשכת לצוף פרחים ומייצרת דבש.

      בולבול הקבולבול, 10/11/06 13:29

      התבלבלו לך קצת היוצרות, חמוד. אולי כדאי שתבדוק את מידת ידיעותיך במדעי הטבע. נראה לי שאתה זקוק לכמה השלמות.

      ואולי היוצרות כבר מבולבלות לך אם לשפוט לפי הדרך שבה אתה חושב, ואתה פשוט מסרב להודות בזה...אה, אה....

      חוץ מזה, מה הקשר הלוגי בין הצמד דבורה ודבש לבין הצמדים הומואים והומואים ולסביות ולסביות?

      מילא, כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו, ואולי לכן הטפשות היא באמת מחלה כואבת.

      • שידרוג.

        איתמר, 10/11/06 13:41

        נכון, דבורים נמשכות לצוף, ומייצרות דבש, התבלבלתי.
        אבל הכוונה הייתה ברורה.
        זה שאין תשובה, זו לא סיבה להתעסק בקטנות. או..שכן.

        אף אחד לא בא לערוך אנלוגה בין דבורה&צוף/דבש, לבין הסוטים למיניהם, יש פה פשוט משיכה ברורה.
        יש פה מכנה משותף ברור, של אנשים, שאין להם ולו קשר עם היהדות, והם מנסים בכל תוקף ,להילחם בה, מעצם היותם כופרים בעיקר.
        לא משנה אם חוסר הידיעה מתבטא בבעייה מינית, או בבעייה שכלית סמאלנית שנאת יהודים כי הם יהודים ולא ערבים וכו'.

        • אכן, לא משנה אם חוסר הידיעה מתבטא בבעיה מינית.

          בולבול הקבולבול, 10/11/06 15:46

          יפה דיברת, ודי לחכימא...

          יקראו עיניך מה שאצבעותיך מקלידות.

  • 1.

    הדוגמה של סמי מיכאל מצויינת! (ל''ת)

    עמי, 10/11/06 12:43

    • ממש

      ירושלים הקדושה, 10/11/06 13:07

      דוגמה אולי טובה הבעיה שאף אחד לא ביקש מהם להשתנות אלא פשוט לכבד את ירושלים המקודשת ולא להפוך אותה לפריז, סמי מיכאל מנסה להסיט את הדיון לכיוון שונה ובכך להצדיק את הפרובוקציה של ההומואים נגד הדתות,