• 45.

    לכל מעריצי נינט כנננננננננננננסו!

    בת16, 23/11/06 07:44

    אתם כל הזמן התשובות שלכם על לא אוהבי נינט- ''קנאי/תתתתת

    דייייי! אני לא אוהבת את נינט.
    ותאמת שגם לא שנאתי אותה. וזה לא משום קנאה. תאמת שתמיד התעניינתי למה המון כל כך אוהבים אותה. כי מצד אחד, לא ראיתי כוכב נולד1, רק את הגמר. וגם לא השיר שלנו, אין לי יס.

    אז לא היה אכפת לי מנינט. היא נראתה לי חמודה, זהו. ולא היה לי בה עניין רב כל כך.

    אבל אחרי מה שקרה עם אפרת-יודה, אז התחילה השנאה שלי אליה! נורא התאכזבתי. כי לפני זה ראיתי אותה בתור בנאדם טוב. ובנוסף אני אוהבת את אפרת, וזה איכזב אותי.

    אז זה אומר שזה מקנאההה???!?
    אני לא מקנאה בנינט.. ועל מה ולמה? עם ישראל ששונא אותה אז אתם ישר אומרים עליו קנאי! מזה הבולשיט הזה?!?! לבנאדם אסור לא לאהוב או להעריץ את נינט? השנאה שחשים אליה נובעת אך ורק מהמעשים של נינט!
    זה גרם לאנשים לשנוא אותה, ההתנהגות שלה.

    אז למה נראה לכם שזה נובע מקנאה? סבבה. נינט יפה. אבל עשיתם אותה איזה מלכה, דיווה, מושלמת.(משהו שהיא לא) אז כל מי שלא אוהב את נינט קנאי? אתם ממש לא בוגרים.

    ומותר לי לא לאהוב את נינט וזהו!
    תפסיקו כבר להכריח אנשים לאהוב אותה.

    עובדה שבתקופת כוכב נולד ובשיר שלנו עונה ראשונה ושנייה, לא היו עליה תגובות רעות ו80% אהבו אותה ופירגנו!

    ו..מסוף 2005 היא השתנתה. ההתנהגות, האיפור, יודה-אפרת וכו'.

    בקיצור עם ישראל אהב אותה ובחר בה בכוכב נולד בזכות מה שהוא ראה. נינט טייב 2003!

    אבל היוווווום, היא כבר לא אותה אחת מאז. היא השתנתה. והעם לא אוהב את נינט של היום.



    מה לעשות?????. תתגברו!

  • 44.

    נ=י=נ=ט ט=י=י=ב ה=מ=ו=ש=ל=מ=ת תפסיקו לקנאת כבררר ימסריחים (ל''ת)

    שנאלל המלכהה, 14/11/06 07:26

  • 43.

    אתה צדקן בעצם זה שאתה אומר די לצדקנות

    אני, 13/11/06 23:26

    וצר לי לאכזב אותך, אתה צריך להודות לאותם צדקנים כי הם מהווים את הביקורת על התופעות כמו תרבות הרייטינג, וללא אותם אנשים התופעה הזאת תמשיך לגדול למימדים מפלצתיים ללא כל איזון.

  • 42.

    שכחתם לציין שנינט גם אשמה בפצצת האטום של איראן.. תגידו לי השתגעתם?!

    לא שפויים, 13/11/06 15:27

    כל דבר מאשימים אותה..
    זה כבר עובר כל גבול!
    כנראה שהתרבות הרדודה הזאת טימטמה גם לכם את המוח,אחרת לא הייתם כותבים את הדברים והאבסורדים והמופרכים האלה..
    נכון התרבות רדודה ואתם פה בוואינט ובכל אמצעי התקשורת נותנים לזה פוש גדול מאוד!
    אתם הכי אשמים! תפסיקו להפיל כל דבר על נינט.. מה היא קשורה לזה בכלל!? נכון היא ''תוצר'' של תוכנית ריאלטי דיי רדודה אבל לא היא זאת שהמציאה אותה לא היא זאת שגרמה לה להיות מה שהיא היום..
    בא לכם להאשים מישהו? טמירה ירדני ו''טדי הפקות'' אלה בהחלט האנשים..

  • 41.

    תגובה בוגרת ליעל פז להיכנס!!

    כולם להיכנס!, 13/11/06 03:06

    אני לא מעריץ נלהב של נינט ואני אפילו אדיש לגמרי לגביה. בקשר לג'קו חבל על המילים. עדיין אין בי סלחנות לכל מה שאמר ואני אפילו בעד החרם שנעשה עליו.
    אבל אני בעונה האחרונה הייתי צופה מסור של כוכב נולד4 ואני ממש לא חושב שכוכב נולד 4 או נולד לרקוד הם הסיבה לתרבות הרדודה שלנו ואין ספק שהיא רדודה. הרי אם זה לא היה כוכב נולד זו הייתה תכנית אחרת ואם זה לא היה ערוץ 2 זה היה מיזם תרבותי אחר שהיה קם וגורם לנו להתרחק מתיאטרון מוזיאונים ותערוכות.
    וסתם הערת אגב אני מאוד אהבתי את מאיה רוטמן. מאותה סיבה שאני רואה בה דוגמא לתוצר של כוכב נולד שלא רק שלא ידרדר את התרבות שלנו אלה אפילו יוסיף לה המון.

  • 40.

    איזה מזל שיש נינט- יש את מי להאשים!

    סבתא בת 52, 12/11/06 20:54

    השתגעתם?
    אתם מקשיבים לעצמכם? בלי נינט , היתה כאן תרבות??????
    האמת? אני מעדיפה את התרבות עם נינט מאשר בלעדיה.
    אני והנכדים שלי אוהבים אותה. קניתי לנו כרטיסים להופעה שלה ב-17 בדצמבר ואני מחכה בקוצר רוח ללכת איתם ולהכניס בהם קצת תרבות. כן, תרבות של נינט. לא רק המלט זה תרבות. גם נינט זה תרבות ואני לא מתביישת לומר שגם נינט היא התרבות שלי.

    • אלוהים שישמור

      רון, 13/11/06 09:42

      זה הפרצוף שיש לחברה שלנו. נינט זו תרבות! אוי לנו!

      • בטח שזאת תרבות !!! אין כמו נינט ...היא פשוט נשמה טהורה ...ואתם סתם

        דני, 14/11/06 07:24

        חסרי חיים אין לכם מה לעהשות בחיים תגידו כל דבר תאשימו אותה
        ימכועריםםם ...היא הבנאדם הכי מאמי שיש בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

  • 39.

    עליהום זול ועלוב..

    ליאור, 12/11/06 16:52

    מה שעצוב בכל הסיפור הוא לא המצב של התיאטרון הישראלי שעומדים בתורים בלתי נגמרים בהבימה, וצריך להזמין כרטיס שבוע מראש. הוא לא המצב של האופרה שממילא אחוז מאוז זניח מבקר בה..
    תבינו, מה שטוב מוכר. אין פה שום משחק. אתה טוב - סיכוי גבוה שתצליח
    אתה טוב ויפה- אתה תצליח.
    מה לעשות שנינט, שהיא לא משוש חיי, עשתה את זה ובענק. מושא הערצה כזה לא היה גם בתקופה של ירדנה ועופרה, ואני מדבר כחסיד של ירדנה שבאותה תקופה לא החמיץ הופעה אחת.
    אבל- נינט יפה, עם קול מרגש אמיתי. והיא סחפה גם אותי. אני לא אוהב אותה, ממש לא מעריץ שלה.
    אבל כשהיא מחייכת, דומה הדבר לכל העולם שמחייך לך.
    פשוט יש לה את זה. וכל הכתבים אשר מנסים למשוך רייטינג על גבה, מתישהו יבינו, שלטנף את שמה סתם, לא נותן כלום חוץ מעובדה קטנה המעידה על מרמור עמוק וכואב.
    נינט גדולה, וזאת עובדה.
    תפנימו!

    • כל מילה חקוקה בסלע! (ל''ת)

      שני, 12/11/06 17:37

  • 38.

    נינטטטטט מלכככהההה וסתמו תפה שלכםםם

    זדיינו, 12/11/06 11:20

    הקינאה אוכלת אותכםםםם

  • 37.

    כשעלי מוהר נוגח בנינט טייב

    איל שמי, 12/11/06 10:36

    בשלהי משחק הגמר של הגביע העולמי כמה דקות לפני שזינדין זידאן מסיים את הקריירה המפוארת שלו הוא מסתובב בזעם ונוגח בשחקן נבחרת איטליה. סיום טרגי לקריירה מפוארת.

    עלי מוהר הכריז לפני כשבוע, שיש לצאת למלחמה כנגד התרבות ה''חדשה'' בתוכנית הרדיו של אחד מחייליו הנאמנים מולי שפירא. אמנם עלי מוהר כהרגלו חכם ומדויק אך כבר מתנהל בכבדות, מצליח מדי פעם לשלוח אמרת שפר אך הפעם לא מצליח לפגוע במטרה.

    עלי וחבריו מבקשים שניישר איתם האיכותים והסובלים ממש כמו בכתבות הרדודות המשודרות בכל שנה המציגות את עניי עירנו הנתמכים על ידי הממשלה בקצבאות שקוצצו על ידי משרד האוצר כדי לגרום להם לצאת לעבודה... כל אנשי התרבות הנתמכים בתאטראות במוסדות השונים יוצאים למלחמה כנגד אלה שמצליחים לעניין את הציבור ולייצר תרבות מקורית איכותית לסוגה.

    הטענה כאילו נינט וחבריה מצליחים בשל יופיים ולא תוכם, היא המגוחכת מכל שכן נינט כמשל, כבשה את הלבבות כשהופיעה כחיילת מלאה ומחוצקנת, האיומים שכוכבי ה''אינסטנט'' שנטענו לפני כארבע שנים הוכחו כריקות

    • בשם הבורות

      ירון, 12/11/06 17:44

      באיזו זכות אתה מנגח את עלי מוהר? אם אתה טוען שנינט היא זמרת, הרי שאין לך מושג וחצי מושג בשירה, ואתה לא מבין כלום בתרבות ואמנות. מאחר - ולמזלנו - ישנם עדיין אנשים שאכפת להם מהתת-רמה ששולטת במקומותינו, הרי שצריך לעזור להם להציל אותנו מיצורים שרלטנים כמו נינט, שכל קשר בין שירה לבינה הוא מקרי בהחלט, והיא מוצר שמשווק היטב אבל אין לו זכות קיום.

      • כשעלי מוהר נוגח בנינט - המשך

        איל שמי, 12/11/06 21:50

        שהרי גם החיפושיות הפכו להצלחה בין לילה ורבים ואחרים. אין דוקטורים לאומנות שהפכו לכוכבי על שהעשירו את התרבות שלנו.

        אנשים צעירים שמביאים משהו מרענן ואנשים מבוגרים שמביאים תובנות מופלאות היו תמיד אלה שהוצגו במרכז הבמה, זוהר ארגוב הנלעג שהפך לקלאסיקה ואביב גפן הבועט שהפך למלאך השומר זה היופי של האומנות המתחדשת המגוונת שחלקה עמוקה וחלקה מבדרת והמבריקה ביותר היא זו שיודעת להביא את שני האיכותיות יחד.

        האם שיר שנכתב ב10 דקות על מפית בבית קפה טוב יותר משיר שנכתב בלבטים רבים? עלי מוהר אחד מהגדולים של דורנו, זידאן לא לבד.

        אני מזדהה ירון - אתה לא טרחת לקרוא את מה שכתבתי.

        • לאיל שמי

          ירון, 13/11/06 09:47

          צר לי אם לא קראתי מספיק בעיון את הדברים שכתבת, שאגב, אין לי שום בעיה עם דעותיך. הבעיה היחידה שלי היא שנינט מבזה את ההגדרה ''תרבות''. ישנם אמנים טובים יותר וטובים פחות, וזה במידה רבה גם שאלה של טעם. אבל היא - כלום וכלום וכלום, וכל איש מקצוע ישר יגיד אותו דבר. על כן לא יעלה על הדעת שהשם נינט והמילה תרבות יגורו בכפיפה אחת.

          • צר לי כי המילה תרבות

            איל שמי, 14/11/06 10:00

            הפכה להיות משהו צדקני.

            תרבות - אומנות - כל אלה הן הביטויים הכי טהורים שיש לנו
            בני האנוש להתגאות בהם.

            בעיני הם היפה
            לצערי אנשים ''מבינים'' מנסים לקחת
            את היפה הזה ולהפוך אותו לנחלתם.
            מי אתה או אני או אחרים שניקבע את איכות התרבות?
            אנא הצטנע ותזרום - זה היפה באומנות. ונינט שאני מאוד אוהב ועוקב אחרי ההתפתחות שלה, היא רק בת 21 - אתה לא חושב שיש לה לאן לצמוח?

            • תרבות היא - במידה רבה - שאלה

              ירון, 14/11/06 11:57

              של טעם. אבל, בתוך כל זה ישנם כללים מסויימים, כמו בכל תחום אחר. אז אם לנינט היה קול מצויין, הייתי אומר שצריך לתת לה זמן להתפתח. אבל, מאחר ולפי הכללים שהזכרתי לעיל אין לה קול, הרי שאין לה לאן להתפתח, ואין לי ספק שלמרות הבורות השולטת, היא תעלם כפי שרבים וטובים ממנה נעלמו.

  • 36.

    בלי כוכב נולד לא היתה נינט

    זיו, 12/11/06 10:34

    וזה היה רווח נקי. ברור שהיא לא היתה מצליחה בשום דרך אחרת, כי חוץ מפרצוף יפה אין בה כלום.
    לגבי צרכני התרבות, כל בר דעת יסכים אתי שיש ירידה בלתי פוסקת בכמות הביקורים בהצגות רציניות, קונצרטים, גלריות וכו'.
    אני לא מאשים את ערוץ 2. אני מאשים את העובדה שאין חינוך בארץ. נקודה. וכאשר האוכלוסיה תמשיך להזדקן, לא יבואו במקומה אנשים חדשים, כי זו המגמה וזה המכנה המשותף הנמוך כל כך שהשתרש בארץ בשנים האחרונות.

  • 35.

    כותבים על נינט ודוחפים תמונה של גקו הסרוט למה? (ל''ת)

    אלה, 12/11/06 07:40

  • 34.

    היא פשוט מלכה!!

    ספיר, 12/11/06 07:24

    כל השאר ק=נ=א=י=ם!!

  • 33.

    נינט היא מלכה!!

    גבי, 12/11/06 00:01

    וכולכם קנאים!

  • 32.

    מה עוד תעשו כדי למשוך תשומת לב?

    ניב, 11/11/06 23:30

    איך לכם בושה?
    לכעוס על נינט אבל לשים תמונה שלה ולרשום עליה דברים ראים בחוצות העיר כדי למשוך קצת רייטינג ותשומת לב?
    אתם מביכים את עצמכם.
    וכמה שתנסו להפיל אותה, אנחנו, המעריצים, העם, האנשים הקטנים שאתם מנסים למשוך ישארו פה לאהוב ולתמוך בה.

  • 31.

    הרצון להיות דעתן שונה, מביא לעיתים לתוצאות מצחיקות

    ., 11/11/06 22:56

    ערוץ 2 ממלא את ייעודו באופן סביר לחלוטין, ואף למעלה מזה ? נו באמת

  • 30.

    דווקא חושב ההיפך

    יוני, 11/11/06 22:24

    הכי קל להגיד - או נמצא האשם לכל ערוץ 2 ובכך לפטור אותו מאשמה. לדעתי בהחלט ערוץ 2 אחראי להרבה חולאים בחברה הישראלית, הוא אחראי לכך שחצי מדינה חולמת להפוך לכוכב טלוויזיה במקום לתעל את היתרון היחסי של כל אחד למקום הנכון וכן גם המדינה הייתה מרוויחה, גם אם הערוץ לא אשם בכל אחריותו לכך היא עצומה.

  • 29.

    נינט לא אשמה בכלוםם!! לכו לכו חפשו חיים!

    רותםם, 11/11/06 20:54

    ח עלק נינטט אין לכם את מי להאשים אז נופלים על נינט ימסכניםם לכו חפשו חיים!

  • 28.

    לא נסחפתם קצת?!?!?!?!?

    מישהו, 11/11/06 20:54

    מה הקשר לנינט??????

    • נינט לא ''אשמה''

      דנה, 12/11/06 10:35

      אנחנו אשמים שמאפשרים לכלומניקית כזו להפוך לסמל תרבות.

  • 27.

    עייפה מכם, נינט תמיד אשמה אה!?!?!

    האנושות, 11/11/06 20:44

    Get A Life

  • 26.

    אני גם הולכת לתיאטרון וגם רואה טלנובלות

    תמי, 11/11/06 19:17

    כן אני מודה אני גם רואה טלנובלות(השיר שלנו)אבל גם קוראת ספרים וגם מבקרת בתיאטרון ובאמת שהצביעות הזו נמאסה עלי.
    הרבה פעמים אותם אנשים שמבקרים לא רואים את הדבשת של עצמם.
    לדוגמא אני מאזינה בכל יום שישי בהנאה רבה לתוכניתו של מולי שפירא.זוהי תוכנית נפלאה והמנחה מוכשר אבל שייך לאותם צדקניים שהכתבת מדברת עליהם.
    המגיש ודומיו יכוליו לדבר שעות על כדורגל ואם הכדור עבר את הקו או לא וזה כמובן דבר תרבותי ממדרגה ראשונה שמפתח את החשיבה אבל טלנובלות ומי שרואה אותם הוא אדם שאינו תרבותי.
    או לדוגמא בעניין נינט אחד האנשים הצדקניים כתב כתבה שלמה(כמובן בלי שיקולי רייטינג) על הפוני שלה ועל הטמטום בהתייחסות אליו ועל החשיבות שמעניקים לו אני שגם פטפטתי בעבודה בשיחות ברזייה על הפוני רוצה לומר לאותו צדקן שאף אחד לא באמת חושב שזה נושא חשוב אבל בחיים צריך גם את הצד הקל.לדוגמא באמריקה יכולים לדבר שעות על מדונה כל העולם היה עסוק חודש שלם במונדיאל ואח''כ עוד חודש בנגיחה של זידאן לכל מדינה יש את הנינט שלה(אולי חוץ מבמדינות ערב ודומים להם)וזה בסדר להתעסק גם בדברים שטותיים.
    כמובן צריך לעודד גם את ההליכה לתיאטרון לקונצרט וכו' אבל מותר גם לראות כוכב נולד ולדבר על הפוני של נינט זה לא הופך אותך לאדם פחות תרבותי

    • את צודקת. אבל...

      יעל, 12/11/06 10:39

      אין ספק שגם האנשים התרבותיים ביותר צופים בשטויות, וקוראים בשקיקה רכילות בעיתון וכו'. הבעיה עם נינט היא שאין בה כלום. היא סתם בחורה עם פרצוף יפה, שאפתנית ולא מוסרית, בלי קול ובלי כשרון משחק. כך שהייתי מצפה מאנשים תרבותיים, שמצויים באיכויות קוליות ואחרות, שלא יתייחסו לבחורה הזו, וידחו אותה בשאט נפש.

      • ילדה יקרה כנסי בבקשה

        תמי, 12/11/06 16:39

        הבעייה איתך שאת לוקחת את הדברים השטותיים יותר מידי ברצינות ולא יודעת לעשות הפרדה לכן אני מציעה לך לא לקרוא יותר מידי רכילות(שבשטות הזו אני חוטאת מעט)בין כה וכה 99% מהדברים שרשומים שם זה המצאות.
        בנוגע לנינט אני אוהבת את הכל שלה סה''כ אבל לא יוצאת מדעתי שאני שומעת אותו אבל אי אפשר להתכחש לכך שמאות אלפים התאהבו בקול שלה וביניהם אנשי מקצוע מכובדים(כמו מתי כספי וירדנה ארזי)אבל נדמה לי שהבעייה שלך עם נינט ילדה יקרה זה שאת פשוט שונאת אותה.
        ילדה חבל להשקיע אנרגיות בשנאה זה בזבוז זמן מיותר.
        נ.ב-יכול להיות שהגבת 3 פעמים בשעות דומות שהתוכן של הדברים דומה(10:34 10:35 10:39)? זה לא מיותר השנאת חינם הזו?

        • נחמד שקוראים לי ילדה....

          יעל, 12/11/06 17:57

          אז קודם כל שתינו חוטאות בקריאת רכילויות, וזה הקטע השטותי.
          לגופו של ענין, קראתי באחד העיתונים שמתי כספי סבור שנינט לא שווה כלום, ומההפקה דרשו ממנו להעביר אותה. כך שזה לא כפי שכתבת.
          מעבר לזה, אני לא שונאת את נינט כלל ועיקר, אני שונאת את התופעה. כשבחורה שאין לה קול - היא לא שרה היא צורחת - והיא מוצר שמשווקים אותו כמו חלב או מחשב, הופכת לסמל תרבות. זה מעיד עלינו, על תת הרמה, על העדר תרבות ועל שטחיות ורדידות.
          ואנא, אל תספרי לי שנינט שרה יפה, כי יכול להיות שהיא שרה ברגש. אבל כדי להיות זמר צריך קול, ואת זה אין לה.

          • לא קראת שמתי כספי אמר את זה

            תמי, 12/11/06 20:02

            אני קראתי את הראיון המפורסם עם מתי כספי והוא בפירוש לא אמר את זה.מה שהוא אמר זה שביקשו ממנו להעביר מישהו כי זה טוב בשביל הרייטינג אבל הוא לא הסכים בשום פנים ואופן ופסל אותו כי הוא לא עושה דברים כאלה.בכתבה מוזכר בנפרד לזכותו שהוא גילה את הכשרון של החיילת האלמונית מקריית גת.
            לעצם העניין בכוכב נולד 1 מתי כספי התלהב מנינט אני זוכרת את זה טוב כי די צחקנו בבית שמתי כספי שיש לו בדר''כ ארשת פנים רצינית ואפילו עגמומית מתלהב ממשהו.
            קראתי לך ילדה כי הפגנת עוצמת
            רגשות אישית כלפי נינט ולא כלפי התופעה שזה מאפיין ילדות ועוד טענת שהיא לא מוסרית על סמך מה?בדר''כ מי שתוקף את תופעת נינט לא
            תוקף את נינט אישית כמו שאת תקפת וגם אם את חושבת שאין לה קול יפה וזו זכותך מה כל כך מפריע לך שיש אנשים שחושבים אחרת?מה גורם לך לשקר ולהגיד שמתי כספי אמר בכתבה על נינט דברים שלא היו ולא נבראו?לא נראה לי שיש לך בעייה בהבנת הנקרא ולכן אני מאשימה אותך בשקר.
            ודרך אגב אם את קוראת כתבות רכילות בכמות שאני קוראת את במצב טוב.כמות הרכילות שאני קוראת מסתכם בערך באייטם אחד או שניים בעיתון של שבת שבדר''כ מלווה בתמונה שמושכת את עיני ואני בהחלט לא מהנשים הצדקניות שסתם תגיד דבר כזה

            • באיזו זכות את קוראת לי שקרנית?

              יעל, 13/11/06 09:52

              ראשית, כנראה שאנחנו לא מדברות על אותה כתבה. גם בזו שאני קראתי מתי כספי לא נקב במפורש בשמה של נינט, אבל צריך להיות אידיוט כדי לא להבין.
              שנית, כל מי שמצוי בתקשורת יודע היטב שלא צריך להתייחס לדברים כפשוטם.
              ושלישית, מי את שתקבעי מאיזו סיבה ומתוך איזה רגש נכתבו דברי. נינט מענינת לי את קצה הסוליה. לעומת זאת, אני - אכן - מאד מודאגת ממצבנו כעם (וכאן לא המקום לפרט), והדברים שאת כתבת רק מחזקים את חששותי.

            • אני חוזרת בי מהמילה שקרנית

              תמי, 13/11/06 15:06

              באמת איך העזתי לקרוא לך שקרנית (ב 12/11: זיו מתל אביב 10:34 או אולי דנה מירושלים 10:35 או אולי יעל מרמת גן 10:39 )זו באמת חוצפה מצידי לקרוא לך שקרנית(ב 12/11 :ירון מתל אביב 17:44 או אולי יעל מרמת גן 17:57)אני באמת מאמינה לך שנינט מעניינת לך את קצה הסוליה(ב 13/11:רון מכפר סבא 9:42 או אולי ירון מתל אביב 9:47 או אולי יעל מרמת גן 9:52).
              אני מתנצלת מעומק ליבי שקראתי לך שקרנית.
              נ.ב-אני באמת מקווה בשבילך שאת ילדה אחרת מצבך חמור.
              אני לא מתכוונת להגיב יותר שלום לך

            • מאד משעשע

              יעל, 13/11/06 18:24

              נכון שכתבת שאינך מתכוונת להגיב יותר, אבל אם בכל זאת תחליטי לקרוא, ברצוני להעיר לך שבתור אחת ש''בקושי קוראת רכילות'' נראה לי שעשית כאן מחקר מעמיק - ולא חיוני כלל ועיקר - על הרגלי ושעות הכתיבה המדוייקות של כל אחד ואחד. מה זה כל כך משנה לך מי כתב ומתי? מה אכפת לך אם זה בן אדם אחד או 100 אנשים? קראתי את תגובתך מחוייכת לגמרי, כי נראה לי שאו שמשעמם לך, או שאת כותבת ''מטעם''. אז שיבושם לך. אלא שלי נראה שכדאי להשקיע את האנרגיה במקום אחר, כי ממילא המציאות תסתור את דבריך!

  • 25.

    מצאתם הזדמנות להחזיר את גקו המיותר.

    דני, 11/11/06 17:22

    לא רוצים לשמוע אותו וממנו. מה אתם מתעקשים לזבל לנו את הראש עם הדבר הבלתי נסבל הזה. חלס מספיק עם גקו. רדו מאיתנו וממנו.

  • 24.

    אפשר לחשוב שהרדיו טוב יותר, או משהו אחר בארץ (ל''ת)

    שרון, 11/11/06 15:52

  • 23.

    לא. לא. לא. לא לראות ולא לשמוע. (ל''ת)

    דוד, 11/11/06 13:14

  • 22.

    יוחזר ג'קו לאלתר!

    דור, 11/11/06 11:27

    ג'קו מושך קהל. לא במקרה מעריב שם את התמונה שלו. חל'ק מ'העליהום' על ג'קו נובע מהרצון לפגוע בתעשיה של כוכוב נולד ולהראות לטמירה ירדני ולערוץ 2 שהיא לא 'כל יכולה'. ערוץ 2 - תראו לכולכם שאתם עומדים מאחורי הטלנטים שלכם.
    יוחזר ג'קו לאלתר!

    • בדיוק! תחזירו את ג'קו!

      נעמה, 11/11/06 13:48

      כל מי שלא מתאים לו, שלא ישמע.
      ג'קו נבחר ברוב קולות, והרוב השפוי רוצה לראות ולשמוע אותו.
      נמאס מהפסק זמן! תחזירו אותו כבר.

  • 21.

    פדיחה להצטלם עם ג'קו (ל''ת)

    אלון, 11/11/06 11:21

  • 20.

    הבעיה היא שערוץ 2 מובל ולא מוביל

    תומר, 11/11/06 09:44

    ערוץ 2 מובל על ידי הקהל....המכנה המשותף הנמוך...
    במקום להוביל את הקהל לאיכות גבוהה יותר של אקטואליה ותרבות הערוץ רק משלהב את הקהל ומשתלב ברוח ההתלהמות וההתבהמות הכללית...
    ערוץ 2 מפספס את יעודו.

    • נכון מאד! (ל''ת)

      רונן, 12/11/06 10:40

  • 19.

    מי בחר בגקו ברוב קולות? אנחנו ... עכשו מתחרטים (ל''ת)

    כרמית, 11/11/06 09:42

    • אני לא מתחרטת

      טלי, 11/11/06 13:51

      וכמוני רבים וטובים.
      הצבענו על סמך כישרון, והכישרון עוד יינצח.
      ומי שהצביע ומתחרט הוא יפה נפש, כי זמר שופטים על סמך המוסיקה, ולא על סמך התלהמות תקשורתית מטופשת.

      • אני מסכימה איתך בכך ששופטים זמר על פי הכישרון

        שני, 12/11/06 08:11

        רק חבל שהדעות שלו משפיעות על המוסיקה שלו.... אני לא מסכימה עם המסרים שהוא מעביר ולכן אני מתחרטת שהצבעתי לו
        וגם כמוני יש רבים וטובים

  • 18.

    נכון מאד (ל''ת)

    איתן, 11/11/06 08:20

  • 17.

    למה אתם מראים אותו? מאוסססס (ל''ת)

    הילה, 11/11/06 08:02

  • 16.

    תוספת לכתבה של יעל.

    הילה, 11/11/06 07:53

    מילא נינט. היא לא מזיקה. אבל הבחירה האחרונה והכושלת של הכוכב שירסק את עמו היתה נפילה גדולה גם להפקה וגם לערוץ. רק פתח את הפה ולא לשיר כולם שמעו איזה דבר בעיתי ובלתי מתאים נבחר. כי כל הילדות הקטנות שסופגות ''תרבות'' הערוץ 2 הירוד מקבלות דבר רע ביותר. ההפקה והערוץ חייבים להיות יותר אחראים ויותר זהירים. הרבה יותר.
    מזל שהפעם הציבור החרים בעצמו את הכוכב המיותר שריסק את עצמו במו פיו. וטוב שלא ניראה ולא נשמע אותו ואת שירתו.

    • כל מילה בסלע...מוחרם לתמיד (ל''ת)

      גיא, 11/11/06 09:41

      • לא לתמיד, אפילו לא בכלל.

        טלי, 11/11/06 13:52

        מי מוחרם? מה מוחרם?
        הסיבה שלא שומעים ממנו היא שטדי לא נותנים לו להוציא את הראש.
        תרגעו אתם עם החרם שלכם. ממש נמאסתם.

    • ג'קו יחזור בגדול משום שהוא מוכשר מאוד

      yila, 11/11/06 10:45

      רבים מעריצים אותו. רוקר אמיתי, המוזיקה שלו נהדרת הוא זמר משובח. הלינץ שלכם רק יקדם אותו . הפך לקורבן זמין בסמוך למלחמה אכזרית. יש תופעה של אנשים שלצערינו מרגישים ''גבוהים'' יותר כאשר חופרים מתחתיהם של המוצלחים. אך ג'קו יצליח למרות ה''חסודים'' הללו. אנחנו מחכים לקנות את הדיסק .

  • 15.

    די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    שיוש, 10/11/06 22:45

    תרדו מנינט הכל מקנאה חולים עלייך נינט תיצרי את המוזיקה שלך אוהבים אותך וכל מי שאומר שלא די לומר את זה זה פוגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה זאת אומרת בגללה המצב התרבותי בארץ נראה ככה ?! לפי דעתי המצב נהדר ומוזיקה זאת אומנות ונינט היא זמרת רוק די זהו לא פוני לא שמלה יפנית כלום זמרת נקודה ועובדה שהיא מוכרת אז בבקשה מספיק זה פוגע ואם לומר את האמת המאמר הזה ממש לא לעניין לטעמי לפגוע ככה?! זאת הדרדרות בתרבות תודה תודה ושלום!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • זייפן גדול, מה אתה מבין בכלל..... (ל''ת)

      איתן, 11/11/06 07:58

    • מצב התרבות הגרוע הוא לא בגלל נינט

      רונית, 12/11/06 10:42

      בדיוק ההיפך. בגלל מצב התרבות הנמוך כל כך אחת כמו נינט יכולה להצליח. אם התרבות היתה על רמה גבוהה כפי שצריך להיות, ליצור כמו נינט לא היה שום סיכוי.

  • 14.

    נכון, שיריו של ג'קו ברמה גבוהה

    ליאור, 10/11/06 21:11

    יש בידור לכל רמה, קהל לכל בידור וזכויות לכל אמן ולכל קהל. לצערינו יש אנשים שדרכם להרגיש טובים יותר, חכמים יותר, מחנכים יותר היא דרך חרם על מי שלא נראה או נשמע כמוהם. ההצלחה של ערוץ 2 לאפשר לאנשים להתאוורר מהצרות לזמן מה, מוציאה את אותם מהדעת. מרגישים צורך עז לקלקל ולגדף כל תוצר מערוץ 2 .

  • 13.

    תרדו כבר מנינט יא מעיקים!!!!!!!מה היא אשמה?!

    לירון, 10/11/06 21:09

    סתם עושים לה עוול...

    היא מדהימה.

    • תרשי לי לחלוק עליך! (ל''ת)

      שושי, 12/11/06 10:43

  • 12.

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחח......

    אוי לעליבות, 10/11/06 20:20

    דבקא הארוץ הזא מאוד טורם
    לרמא הטרבוטית שלנו, ונלא
    כולת מה רה בזה, סטאאם, בעניים
    שלי, מה לא תוב פה אה, למא מסחכים אותה אין טרבוט...וואלה אכול סבבה , ואחלה מיקצואי, מה לא יותר טוב נינט מביאליק ,באורגינאל,ומה צביקה הדר לא אוכל את פרקינסון בטרבוטיות וולה לא מפרגנים במדינא אזאת

  • 11.

    תרדו ממנה

    מאיה, 10/11/06 17:33

    נינט זמרת מדהימה והיא יפה ומהממת אז תעזבו אותה היא לא עשתה לכם כלום אז תהיו בשקט!!!
    מאיה

  • 10.

    כוכב נולד זבל של תוכנית, ערוץ 2 זבל של ערוץ

    ארנון, 10/11/06 16:38

    בעונה האחרונה הם עוד איכשהו עשו קולות של תוכנית רצינית אבל אז הגיע מופע הגמר והם לא עמדו ביצר, כרגיל. למה אנו צריכים לשמוע את צביקה הדר מייחצן שעתיים רצוף את כל תוצרי תדי הפקות על גבם של 3 צעירים מסכנים ומותשים? מספיק עם הצביעות וגלגול העייניים, אתם מייצרים זבל של טלויזיה ותת-תרבות משיקולי ביזנס בלבד.

    ודרך אגב, בנושא אחד אני מסכים עם הכתבה - נינט טייב היא רק תוצר של התעשייה הזו ובאמת לא אשמה בשום דבר. האשמים הם מקבלי ההחלטות בדרגים העליונים.

  • 9.

    מסכימה עם הכתבה... יפה מאוד ! :) (ל''ת)

    שני, 10/11/06 16:19

  • 8.

    אף אחד לא מצפה

    טליה, 10/11/06 16:14

    שהקהל של נינט יגיע לפילהרמונית לשמוע קונצרט.

  • 7.

    רדו מנינט! הבנו את הקטע, רוצים למשוך

    אני (:, 10/11/06 15:47

    רייטינג, קוראים (כן, גם אני נפלתי בפח) - שמים את התמונה שלה. רדו ממנה - והאחראים היחידים למצב התרבות בארץ הם הצופים - הנוברים בחייהם של המפורסמים, לא נותנים להם אוויר ומעוניינים לדעת - כל פיסת מידע, יותר נכון - רכילויות, ובשם הנרדף - צהוב. צהוב. צהוב.
    חס וחלילה, אני לא מאשים את נינט - אבל שכל כתב טלוויזיה, מבקר, או סתם עורך שהחליט לדחוף את נינט בין המלים ולהוסיף תמונה שלה - יחשוב עם עצמו, למה התרבות בארץ נראית כפי שהיא נראית. למרות שהיא אכן מספקת את הסחורה (ערוץ 22).
    נינט היא שוס! פשוט להיט - והראשונה מבין יוצאי כ''נ למיניהם שהפכה תחרות זולה ממזמן שמייצגת בעיקר רייטינג, בניגוד לנינט. והאשמים? - שוב, אותם אלו שמספקים את הסיבה להמשיך את כ''נ לדורות נוספים. ואח''כ? גם מתלוננים.

  • 6.

    צודקת (ל''ת)

    צודקת, 10/11/06 15:17

  • 5.

    ותנו....

    שיר, 10/11/06 14:56

    ותנו לג'קו לעלות, לבוקר להאיר.....

  • 4.

    תמיד אפשר לראות ערוץ 8 ולהשכיל

    אנטי, 10/11/06 14:47

    אם נמאס מהביצה הרדודה של 2

  • 3.

    תרדו מנינט כבר! די! כל כתב שרוצה

    שירי, 10/11/06 13:35

    למשוך תשומת לב לכתבה שלו מזכיר אותה או שם תמונה שלה.תוכיחו את עצמכם בזכותכם לא בזכותה..

    • צדקתת

      מורן, 11/11/06 19:15

      את ממש צודקקתת!!

  • 2.

    וואוו יעל - את מה זה מיוחדת ! (ל''ת)

    הכי מיוחדת, 10/11/06 13:18

  • 1.

    נינט טייב זמרת טובה תרדו ממנה

    גד נחמני, 10/11/06 13:11

    וערוץ 2 מספק את הסחורה לפחות לי

    • היא זמרת סבירה

      רמה אחת מעל, 10/11/06 18:11

      וערוץ 2 לא מספק לי את הסחורה ובודאי שלא לאור מה שמתרחש בערוצים מרכזיים בעולם. אם אתה נהנה להתבוסס בחרא אתה מוזמן. אני מעדיף את האלטרנטיבה המעט יותר שפויה שזה ערוץ 10 אבל בעיקר ערוצים מחו''ל שאת שידוריהם ניתן למצוא באתרי אינטרנט רבים.