• 86.

    הרי את מחודשת לי אחת אחרי השניה - שיחרור האישה (ל''ת)

    הערבית, 12/11/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמה שנאה יש פה...

    יהודיה, 11/11/06 19:55

    תפסיקו עם ההכללות, לכאן ולכאן. אין דבר כזה- כולם כאלה. יש קיצוניים יותר ופחות, ואף אחד מהם לא מהווה דוגמה מייצגת לרוב- כי אין רוב!
    די עם השנאה. תכניסו באנשים קצת שכל, בינה, השכלה, היסטוריה ופילוסופיה- והם יבינו

    הגב לתגובה זו

    • תמימות מסוכנת והרסנית-כדאי שתסתכלי מסביבך!!!! (ל''ת)

      מצביע מרצ, 12/11/06 08:05

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    זו זכות ולא חובה

    זחאלקה, 11/11/06 17:38

    חברה מה עדיף ארבע נשים או אישה וארבע חברות מהצד . והחברות האלה יכולת להיות הנשים של החבר או הבת של השכן או או .... וקמה מחלות יש בגלל נשים מהצד

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל התפיסה של הזוגיות באיסלאם חולנית

    Stout Viking, 11/11/06 02:18

    הידעתם למשל שבאיסלאם אין כלל גיל מינימאלי לנישואים? מה שאומר שגם להתחתן עם תינוק בן יומו זה ''חאלאל'', דבר מקובל לגמריי. הנביא מוחמאד עצמו נשא ''אישה'' כשהיתה בת 6 או 7.

    נשים באיסלאם הן לא יותר מאיבר מין שמשלמים על השימוש בו נדוניה. נשים נקנות באיסלאם כמו בהמות ואח''כ נשחטות בהתאם במידה ויש איזשהו צל של ספק בנאמנות שלהן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בור עולם ....... אידיוט .... מעליל (ל''ת)

      מגיב, 11/11/06 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    זכות כזו לכל אדם - גבר או אשה (ל''ת)

    צודק, 10/11/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מר זכור - כאן זה לא איראן

    גרשון, 10/11/06 13:31

    התבלבלת מר זכור.

    ואגב, באיראן לא היית מעז לדבר נגד השלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם התיקון עובר אני מתאסלם... (ל''ת)

    יהודים פרימטבים, 10/11/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לגרש אותם לירדן. שיחיו שם עם האחים שלהם

    דן, 10/11/06 11:20

    ישראל מדינה יהודית
    ירדן מדינה פלשתינית

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    והזכות של משלמי המיסים לא לשלם ביטוח לאומי עבור מיליון נשים וילדים

    יוסי, 10/11/06 11:12

    אוכלי חינם שכמותכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    kahane was right. kach (ל''ת)

    ven, 10/11/06 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישראלים ציונים נא להיזהר-פלסטינים ישראלים גומרים אתכם לאט אבל בטוח-

    ציוני, 10/11/06 03:58

    בשיטת הסלאמי-כמו שערפאת ביקש

    תתעוררו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    פלסטינים תושבי ישראל-עזבו אותנו תחברו עם אחיכם בשטחים או בעזה או

    מצביע מרצ, 10/11/06 03:29

    בפלסטין שתקום מתישהו-קחו איתכם את התרבות הפרימיטיבית שלכם ועיזבו אותנו בשקט

    פעם האמנתי בשלום איתכם-היום אני יודע שזה לא אפשרי
    אז בואו נתגרש

    אני יודע שאם הייתי פלסטיני הייתי רוצה לחיות עם בני עמי ולא להתרצץ על עם אחר

    אז די כבר לכו מפה-לא אוהבים אתכם-באופן אישי אתם ומה שאתם מייצגים פשוט מגעיל אותי

    יאללה נמאס -לכו כבר-לכו מפה נודניקים

    באאררררררררררררררררהההה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ארבע נשים ארבע צקים מביטוח לאומי,

    רואה חשבון, 10/11/06 01:52

    לבטל הקיצבאות לנוכלים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בקושי הגבר יכול להסתדר עם אחת!!

    מוסטפא, 10/11/06 00:52

    זכור פרימיטיבי, ואנו יודע נכון למה דאז האסלאם הותיר נישואין כאלה!?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מר זקור חיי בתקופת הנביא מוחמד!!! (ל''ת)

    מוחמד, 10/11/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה לא מגרשים את האויבים האלו ?

    דוד, 10/11/06 00:24

    ערבי ישראל = אויבים .
    המדינה עד כדי כך אימפוטנטית שאין לה את הביצים לגרש את הערבים ?
    עד מתי נכנע לתכתיבי העולם ונמשיך לסבול מהטרור הערבי ?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כולנו בתוכנו יודעים-שהפתרון האמיתי-הוא חילופי שטחים ואוכלוסין-

    מצביע מרצ, 10/11/06 00:15

    גירושים כמו שני אנשים בוגרים

    אי אפשר לכפות על שניים ששונאים אחד את השני מגורים ביחד-זה רק יוצר בעיות ריבים ומלחמות כמו שקורה עכשיוו ןגם יקרה בעתיד ואף יחמיר-אם הפיתרון הזה לא ייושם

    תחשבו על זה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בנוסף לחוק זה

    יגאל, 09/11/06 23:22

    כבר אמרתי וכתבתי בכל הזדמנות , חייבים לחוקק בנוסף לחוק שאסור לשאת יותר מאישה אחד, גם להגביל את הילודה ר'ק לשני ילדים, חוץ מיהודים כי כאן מדינת היהודים, הילדים הלא יהודים מעל השני הם לא יתקבלו כאזרחים וכל ההוצאות שלהם מוטלת על ההורים , לאחר גיל 18 יגורשו מהמדינה כי הוא לא אזרח לפי החוק.

    הגב לתגובה זו

    • יותר פשוט.

      סתם, אולי, 10/11/06 01:52

      לחוקק חוק, גבר שמתחתן עם יותר מאישה אחת חייב לעבור סירוס.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ישראל -זה לא מדינה מוסלימית

    גדי, 09/11/06 20:18

    לפחות עדיין . לכן את הזכוית הריבוי הלא טבעי שלכם תצתרכו לממש במדינה מוסלימית

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רצוי וכדי שתדעו לזכות לחוד - וחוקים יש לכבד (ל''ת)

    אישה אחת, 09/11/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גזענות

    ערביה, 09/11/06 17:30

    מאוד עצוב לשמוע את התגובות הגזעניות... ואת הסטריויפים הטפשיים שמוכללים ממיעוט של אנשים..

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האיסלם ''מאוד'' מכבד נשים-רוצח אותן ע''ר כבוד המשפחה !!!! (ל''ת)

    ח''כ זכור =חמאס!, 09/11/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני לא מבינה על מה המהומה- הרי לאבותינו היו כמה נשים

    רחל אימנו, 09/11/06 12:04

    לשלמה המלך היו אלף נשים ! וואללה פושע גדול ...
    נראה לי שהיה יכול להיות הרבה יותר טוב להרבה נשים שמגדלות לבד את ילדיהם אם היו חולקות בעל עם עוד מישהי.
    אישית, לי זה נראה הגיוני ונחמד.
    ואם זה תלוי באנשים בוגרים אין צורך להתערב בחייהם הפרטיים.
    עד חוק דרבנו גרשון היתה פוליגמיה אצל היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • היהודים התקדמו אחרי 2000 שנה והערבים רוצים להמשיך לחיות כמו שחיו פע

      ם, 09/11/06 21:22

      את שמה לב שהדוגמאות שלך הן מלפני 2000 שנה.

      האנושות קצת התקדמה מאז.

      הגב לתגובה זו

      • הראש הסמאלני החילוני: הומואים זה נאור,להתחתן עם כמה נשים זה פרימטיב (ל''ת)

        אחחחח, 10/11/06 01:30

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחחחחחחחחח...........!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          $$$$$$$$%%%%%%%, 11/11/06 08:26

          הגב לתגובה זו

        • אפשרות הבחירה האישית- זה נאור

          אישה עצמאית, 11/11/06 19:44

          הומואים, בשונה מנשותיו של אדם פוליגמי, בוחרים כיצד לחיות את חייהם.
          בדרך כלל, מי שנושא מספר נשים, בחברה הערבית ובעולם בכלל, הוא מי שמסורתי, דתי, בור ופרמיטיבי יותר מאחרים, ונשותיו הן נשים מדוכאות, לפעמים בלי שהן יודעות את זה בכלל. כל יעודן בעולם הוא להיות נשותיו ולהביא את צאצאיו. אין פה חופש בחירה.

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    נתון מדהים!!!

    דנה, 09/11/06 09:35

    המגזר הערבי בישראל הינו כ- 20% מכלל האוכלוסיה, אבל נוטל הוא מעל 50% מהקצבות הביטוח הלאומי של המדינה-תחשבו על כך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איפה קולם של הפלשתינאים והערבים הנאורים?

    ג, 09/11/06 07:13

    איפה כל פעילי זכויות האדם כשמדובר בנשים שלכן?

    האם הפעילים יודעים לדבר רק כשמדובר במעשים אנטי ישראליים?

    הגב לתגובה זו

    • חבל''ז

      טובה, 10/11/06 16:36

      אני מתפעלת מתגובתך! את ממש מודאגת לכל הנשים הערביות- פשששש...פעילי הזכויות וכל המלומדים...לא יצאו לחופשה...הם תמיד היו כאן- אבל להרבה אנשים כמוך הם מהווים איום ולכן את בוחרת להסב את תשומת לבך רק למה שנעים לאוזנים שגורם לך להרגיש עליונות. מעניין לבדוק למה? אני כבר יודעת אבל לא רוצה לשתף אותך ולהרוס לך את המורל ''הגבוה''. אולי מחר תביני

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    להגביל את הילודה ולהפסיק קצבאות לחרדים דתיים ומתנחלים (ל''ת)

    נעמה, 09/11/06 05:51

    הגב לתגובה זו

    • ולהפסיק לממן גם סמאלנים והומואים עוכרי ישראל (ל''ת)

      נעים, 10/11/06 01:29

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי בעד הגברת הילודה היהודית ?

    ד''ר ארוין, 09/11/06 05:32

    אם לך יהיו יותר משני ילדים
    ואשתך תראה בגידול הילדים ערך עליון
    ואתה תוותר כל ערב על הטלויזיה המטופשת, כדי להיות עם ילדיך ועם אשתך
    ובליל שבת, לא תתנו למכשיר הטמא הזה להרוס לכם את אוירת הקודש במשפחה

    אז תוכל להעביר את הכספים הרבים משונאי ישראל שבארצנו אליך ואל משפחתך המבורכת

    דבר איתה ...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שישנו את החוק במצריים ואר כך נדבר.

    אחמד אל מסרי, 09/11/06 04:56

    אפילו במצריים, אסור לשאת יותר מאישה אחת.

    הגב לתגובה זו

    • מצרים היא מדינה חילונית ולא איסלאמית

      ד, 09/11/06 07:06

      רק אנחנו דביליים מספיק להקשיב ולתת זכות ביטוי לפאנטים הקיצוניים האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא לתת קצבאות לילדים מאשה שנייה

    דורון, 09/11/06 03:24

    בקוראן אין קצבאות-אולי זה נוגד את הדת?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יותר נשים=יותר ילדים=יותר קצבה=מרצדס (ל''ת)

    eli, 09/11/06 03:09

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חחח, שההומואים ידרשו זכות להנשא למספר גברים (ל''ת)

    Avi Ecuador, 09/11/06 02:56

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להוציא את החכים הערבים מהכנסת

    ניר, 09/11/06 02:50

    ולהעביר שינהלו להם מדינה בעזה..שם שיהיו בעל הבית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק נאכבה. נאכבה היא הפתרון לחוצפת המוסלמים. (ל''ת)

    אורי, 09/11/06 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דת, כל דת= אי כיבוד האישה. יש להוציא הדת (ל''ת)

    מהחוק, 09/11/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חה חה חה - מדינת ישראל, אני שם עליך קצוץ

    ערבי, 09/11/06 01:28

    ועדיין למרות הכל, נשאר בכנסת ונהנה מתנאים סוציאלים מעולים ותמיכה מהציבור הערבי- שלמרות שאני לא עושה בשבילו כלום, ממשיך כל פעם לתת לי מנדטים.

    מזל שדוב חנין ויוסי ביילין לא מבינים ערבית- אחרת הם היו יודעים מה אני באמת חושב עליהם ועל כל השמאלנים הטפשים כמוהם.

    -אופס, כבר מאוחר. אני צריך ללכת לארגן כנס תמיכה בסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זכויות יש להם הרבה. חובות ? רק נגד היהודים....

    אורי, 09/11/06 01:23

    רק נאכבה תביא בטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אתה חי בדמוקרטיה. אם בא לך לחיות במדינת איסלאם- אתה מוזמן להגר

    חוצפה, 09/11/06 01:11

    אבל גם להנות מהביטוח הלאומי והתנאים הכלכליים של מדינת ישראל (ומחופש הביטוח שמאפשר לך להשמיץ את המדינה) וגם לנסות לכפות את האיסלאם על המדינה- זה כבר באמת חוצפה.

    שויון זכויות לנשים וכבוד לכל אדם באשר הוא הוא הבסיס המינימלי- אז אם לא טוב לך- אתה מוזמן ללכת מפה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חרדים וערבים פרימיטיבים. נמאס. (ל''ת)

    גיא, 09/11/06 00:43

    הגב לתגובה זו

    • סמאלנים הומואים יפי נפש נמאס (ל''ת)

      גאיה, 10/11/06 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הם נעשים חצופים מיום ליום

    מוזר, 09/11/06 00:39

    הטיפוסים האלה, זכור וחבריו מן האיסלם הפונדמנטליסטי הפרימיטיבי ביותר, מרים את ראשם המכוער כי אין חוק ויש הפקרות בייחוד במגזר שלו. אל תתפלאו אם מחר הוא ירצה להתיר למוסלמים להרוג בנות משפחה ש''חיללו'' את כבוד המשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למי ולמה באמת דואגים החכי''ם הערבים? (ל''ת)

    יופיטר, 09/11/06 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בשם הדמוקרטיה והשוויון.

    חיים, 09/11/06 00:20

    ח''כ זכור.מדוע אתה דורש שוויון בין ערבים ויהודים? לא שאתה לא צודק בזה שצריך להיות שוויון כזה , אבל צדקה מתחילה מבית. עשה קודם כל שוויון בתוך העדה הערבית עצמה . במדינה שויונית ,אם לבעל מותר לשאת כמה נשים , תן אפשרות גם לאשה הערביה לשאת כמה גברים. אם תציע וההצעה הזו תתקבל, תוכל להציע חוק לריבוי נשים. נ''ב: אני משוכנע שח''כ נדיה חילו תסכים לשוויון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא יתכן שנשלם ביטוח לאומי לכל ילדיו - התאבדות היהודים (ל''ת)

    ענת, 09/11/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בשם הדמוקרטיה והשוויון.

    חיים, 09/11/06 00:19

    ח''כ זכור.מדוע אתה דורש שוויון בין ערבים ויהודים? לא שאתה לא צודק בזה שצריך להיות שוויון כזה , אבל צדקה מתחילה מבית. עשה קודם כל שוויון בתוך העדה הערבית עצמה . במדינה שויונית ,אם לבעל מותר לשאת כמה נשים , תן אפשרות גם לאשה הערביה לשאת כמה גברים. אם תציע וההצעה הזו תתקבל, תוכל להציע חוק לריבוי נשים. נ''ב: אני משוכנע שח''כ נדיה חילו תסכים לשוויון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הח''כ מתכוון שלכל 4נשים יהיה מותר כלב אחד (ל''ת)

    ברוך השם, 09/11/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין צורך לעצור,צריך פשוט לגרש את

    הבדואים בדרום!, 09/11/06 00:04

    אפשר בהחלט לגרש יחד עמם את משפחותיהם ואת חברי הכנסת הערביים ומשפחותיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עצוב לומר, ערבי נשאר ערבי נשאר ערבי

    יודע דבר, 09/11/06 00:03

    ובראש ובראשונה לא משנה את נוהגיו הפרימיטיבים - כן כן - ממש כמו אצל החרדים. אבל לפחות אצלינו בעם, הרוב הוא שפוי. אצלם לא מוצאים את השפוי...עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • מדינה דמוקרטית

      עו''ד ערביה, 09/11/06 17:06

      חבל לי על המילים- תתביש לך

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אל תתנו להם

    מוסלמית, 08/11/06 23:59

    הוא בקושי מסוגל לספק אותי, והוא רוצה עוד נשים....מה יהיה עלי?
    אל תתנו להם, הם חולים, שיטפלו קודם באישה אחת ובילדים מאשה אחת, שיתקדמו, שיתעסקו בבנייה ולא בהתאבדויות, מה יצא להם מעוד ילדים? הבתולות למעלה יגמרו כל כך מהר....

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ערבי יודע רק להתפוצץ להביא ילדים ולאכול ולישון

    א, 08/11/06 23:54

    האנשים האלה לא משנה גם אם תעשה מהם עו''ד ורופא ערבי זה ערבי הוא ירצח אותך בשביל אינטרס כמו אשכנזים בעצם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק שאלה אחת: מי ישלם את הבטוח הלאומי, קצבאות:? אמא שלך? (ל''ת)

    Yo, 08/11/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק בישראל

    מלכיאל, 08/11/06 23:50

    רק בישראל המדינה תממן את שונאה .למוסלמי מותר להינשא יותר מאשר לארבע נשים .ועל תשכחו את נישואי הנוחות .שזה בעצם זנות חוקית .זוכרים אתההוד'נה .תתחילו לפתוח ספרים ותלמדו על הרוע של האיסלם זוכרים את פסוקי השטן של רושדי .הוא כתב את האמת על האיסלם .ולכן הוציאו פאטווה עלי להרגו.אני עומד אחרי כל מילה שכתבתי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    משמעות רוב התגובות: כהנא צדק (ל''ת)

    יוסי בכינור, 08/11/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המורמונים ביוטה נכנסים לכלא על ביגמיה

    זועם, 08/11/06 23:31

    וזה לפי הדת שלהם גם!!!להכניס ערבים שמתחתנים עם יותר מאחת גם כן,כמו כן לשפוט אותם גם על גילוי עריות במשפחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לידע כללי: יהדות לא אוסרת פוליגמיה

    מיXתפוזים, 08/11/06 23:29

    יש מספיק דוגמאות
    אברהם
    שלמה
    וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תגיד זכור, אתה חושב שאנחנו מטומטמים?

    לא נאיבי, 08/11/06 23:25

    אולי כן אבל לא עד כדי כך שניתן לכם להפוך לרוב כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שמל נשים זקוק כנראה ליותר מאשה אחת כדי ליהנות (ל''ת)

    לא מוסלמי, 08/11/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    eize zevel hem

    downunder, 08/11/06 23:22

    he is concerned about his dick more than anything else?

    it is time for them to move away from israel to one of the arab countries and to detsroy them rather than israel.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בושה לדמוקרטיה!!

    אני, 08/11/06 23:17

    שיעברו לשכנותינו ה''דמוקרטיות'' מצריים סוריה לבנון וירדן, ויעשו מה שהם רוצים,שיתחתנו גם עם אמא שלהם ונראה אם יקבלו שם גם כן ביטוח לאומי.
    נמאס כבר מכל הרצונות שלהם,אין לנו מה לחפש איתם במדינה אחת.
    הם מנצלים את הדמוקרטיה וחופש הפרט וגומרים עלינו מבפנים!!!

    הגב לתגובה זו

    • לזה קוראת דמוקרטיה?

      בושה בהחלט, 10/11/06 16:26

      מכאן אנחנו לא זזים. כאן נולדתי וכאן נולדו לי בניי.....מזכיר לך משהו? מצלצל מאנשהו?

      בטח את מודל לדמוקרטיה

      הההה

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    רמת החיים של המגזר הערבי נמוכה

    אליעזר, 08/11/06 23:15

    היות ובמקום להתחבר לפוליטיקה הישראלית עסוקים המנהיגים בלפגוע במדינה.

    ואחר כך בוכים...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המקרה של הבדואית ששחטה את בנה של

    מיקי, 08/11/06 23:13

    האשה השניה, כי היא לא יכלה להיכנס להריון, ממש לא מזיז לזכר המוסלמי זכור. אז האבא יעשה ילד חדש. כי 22 הילדים שנשארו לו לא מספיקים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה הבעיה שלנו עם זה? זה בכפיה?

    רשות הפרט רשותו, 08/11/06 23:12

    מה יהיה אם מדינה תאסור ברית מילה? זאת הרי ממש התאכזרות לתינוק קטן. ולמה בכלל לאסור ריבוי נשים זה לא בכפיה זה לא פוגע באף אחד. סתם בגלל איזה רבי עתיק שחשב שצריך להתערב בחיי המשפחה.
    בדיוק אותו נימוק כשאסרו פעם הומוסקסואליות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כן להצעה וכן לביטול קצבה מב''ל

    בוזגלו רוסי, 08/11/06 23:06

    נכון שמותר למוסלמי לזיין כמה נשים אבל אני לא חייב לממן את ילדיו . לכן יש לבטל קצבה מביטוח לאומי לערבי שיש לו שני נשים או שיש לו מעל לשלושה ילדים. אז אנחנו ניראה , כי הערבים לא מביאים ילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא צודק!

    יהוה, 08/11/06 23:06

    גבר יוכל לשאת יותר מאשה אחד, כל עוד אישה תוכל גם-כן לשאת יותר מגבר אחד.
    אני מסכימה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השמולאנים הדפוקים יבצעו בעתיד את מה שליברמן האימפוטנט מציע היום (ל''ת)

    רישמו את שכתבתי, 08/11/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו האמת

    בועז, 08/11/06 23:03

    אי אפשר להסתיר זאת יותר
    חבר הכנסת בטיפשותו האופיינית מגלה את הקלפים. 1. הם שונאים אותנו ועל סדר יומם זה השתלטות על המדינה תוך ניצול החולשה שבדמוקרטיה 2. יש להם תכנית לא רשמית אמנם אך כזאת שנמצאת מתחת לפני השטח ומדליקה אותם לשנאה ולמלחמה
    אני חושב את עצמי לדמורט ולאדם הומני אבל אין סיכוי אמיתי ששני העמים יוכלו אי פעם לחיות ביחד . יש לנו פשוט שאיפות שונות, סדר יום לאומי אחר ובעיקר סגנון ותרבות אחרת. יש להפרד בתהליך כפוי ולחלק את האדמה הזו בין שני העמים
    מסלמים לבד ויהודים לבד . אנחנו צריכים להיות נכונים לשלם מחיר של אדמה תמורת אדמה פיצויים וכל מה שכרוך בזה אבל רק כך נוכל להיות בטוחים שילדינו ונכדינו יזכו לסיכוי לשרוד בארץ הזו
    אני בלב כבד מודה שאני מסכים עם העיקרים של ליברמן. אין לי ספק שהוא נשמע גזען במיוחד עם הנסיון של העם שלנו רק לפני חמישים שנה באירופה אבל אם בודקים את הכוחות המעורבים אז אין ספק שאנחנו בתהליך לקראת התנגשות בין תרבותית ואין סיכוי שהוא לחיים משותפים באמת
    אזרח מפוקח שבאמת אכפת לו

    הגב לתגובה זו

    • במקום אחר כתב עבאס שיש להם סבלנות וכי בעוד 30-40 שנה..

      צבוע בעור, 11/11/06 23:09

      שמקסימום בעוד 30-40 שנה הם יהיו הרוב בארץ, ואז יתנו ליהודים זכויות אזרח ואפילו את אלו שיגלו נאמנות יקבלו לתפקידים ציבוריים, אבל כאן בערך תסתיים ההשתלבות היהודית במדינה שעתידה להיות שלהם.

      השפן חתם רק בשם עבאס, ללא שם משפחה אבל אחרי שקוראים את דבריו כאן מסתמן בבירור שזה אותו אחד. אז נא לשים לב, כל התמימים שחושבים שיש לאפשר ''חופש למינהג הדתי'' . קודם כל אין לזה קשר לדת, וחוץ מזה הכוונה ברורה כשמש.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוי, אתה ערבי.

    גלית, 08/11/06 23:03

    מאוד מאוד קשה בתור מרצה באקדמיה שמדברת על שיוויון זכויות, שלום ואחווה לראות את סטריאוטיפ הגבר הערבי מתגשם מול עיניה, ולהגיד אחר כך בכיתה, שהכול זה דעות קדומות. חבר כנסת ערבי לא יקר, אל תמלא בכזאת קלות את הסטריאוטיפ המערבי שבנו לך, למה אתה כה טיפש?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה מה החכים הערבים עוסקים..

    בדואי, 08/11/06 22:59

    אולי תתעוררו יא חכים ותתחילו להתעסק בדברים אחרים ...פשוט אין לכם תעסוקה , אתם מתעסקים בעצמכם ...פשוט אתם את העבודה השחורה ..



    כתבה מצחיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להוציא את האיסלם מחות לחוק עכשיו ! מייד ! (ל''ת)

    אור, 08/11/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ע''פ האיסלאם גם מותר לרגום למוות באבנים לשם כבוד המשפחה

    מיXתפוזים, 08/11/06 22:54

    אולי נתיר להם גם זאת?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל19

      מאמין, 09/11/06 00:48

      גם אצל היהודים יש סקילה באבנים ועל דברים מאוד טפשים אז לפני שאתה מעיר הערות טפשיות מתוך בורות מוחלטת על האיסלאם ואני בטוח גם על היהדות שב ותלמד על הדתות ועל הבעיות שלהם .

      הגב לתגובה זו

      • ואף יהודי לא מבקש להנציח מנהג פרימיטיבי (שאינו חלק מהדת)

        תמר, 09/11/06 03:52

        ועוד לעשות הקלות אנטי דמוקרטיות לציבור שלם.

        יש מדינות שבהן האיסלאם הוא החוק ואפשר להגר אליהן.

        הגב לתגובה זו

      • מה ,באמת?

        שונאת שקרים, 09/11/06 08:06

        למה לפזר שקרים ורבעי אמיתות? הבא דוגמא אחת לסקילה ע''י יהודים עפ''י הוראת סמכות רבנית כלשהי, או אפילו ללא הוראה כזו, ב 500 השנים האחרונות. או אולי יש לך איזה דוגמא לרצח אישה ע''י יהודים בגלל שאיבדה את בתוליה? כבוד המשפחה עאלק. רק אצל המוסלמים, ובאופן קבוע כחלק מאורח החיים הנורמאלי שלהם אפילו בתי המשפט שלנו מקלים בעונשם של רוצחי הנשים האלה.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    לאתר ...NRG

    בדואי, 08/11/06 22:51

    שאתם מעבירים לציבור את הידיעות אתם לפעמים מתנהגים כמו אבא שמחנך אולי הפעם תשתמשו במושג ''חלק'' ז''א חלק מהבדואים ולא כולם נשואים עם 4 נשים ..

    חוץ מזה אני תוהה איך החוק הזה יעבור ...מי אתם יא ''חברי הכנסת'' שתתחילו להיכנס למיטה של הבדואים אני לא מבין אותכם זאת ''דומקרטיה'' - פאק. דומקרטיה זה חופש ... בואינה חלק מנבחרי הציבור חסר להם שיעור בדומקרטיה .

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין מה אתה מנסה לעשות. גם אני פעם התחזתי לערבים וכתבתי בשמם

      ד ד, 08/11/06 23:02

      תגובות. רציתי להאמין שהם חושבים כמו שאני בטוח שהם חושבים.

      אבל אחרי הכרות עם המגזר הזה, בתהליך די ארוך, אני הבנתי שהם שונים מהדימוי שהיה לי לגביהם.

      אני מכבד את ההתחשבות שלך בהם, למרות שאתה לא מכיר אותם. אבל מצד שני אתה יוצר לעצמך מצג שווע.

      ערב טוב

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודק, יכול, אבל במדינה ערבית. (ל''ת)

    חוקן, 08/11/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיעשה את מצעד הביגמיה בירושלים (ל''ת)

    צועד בטירונות, 08/11/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • זה לא רק ביגמיה זה גם פוליגמיה (ל''ת)

      יופיטר, 09/11/06 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    המוסלמי הישראלי

    מאיר, 08/11/06 22:32

    רק זה עוד חסר להם למוסלמים הישראלים. בקושי הם מצליחים לספק אישה אחת, להרבות נשים? גם ככה הם לא מסוגלים לעבוד, עם עוד אשה אחת ואפילו יותר, הם ישכבו כל היום באפיסת כוחות. גברים, יעני!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נראה אותם בלי ביטוח לאומי. (ל''ת)

    :-), 08/11/06 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    התשובה: ליברמן דה!! (ל''ת)

    דני, 08/11/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מוכרחים להיפרד...דו-קיום לא אפשרי פה.

    זיגי אמסלם, 08/11/06 22:22

    תראו, הם שונאים אותנו ואנחנו לא-אוהבים אותם. בסוף זה יתפוצץ.
    במיוחד בגלל שהם מרגישים כחלק מהרוב במזרח התיכון.
    יותר טוב, כבר לא יהיה. רק יותר גרוע.
    למה לחכות לפיצוץ, ולאלפים רבים של הרוגים?
    למה לא להיפרד - אחת ולתמיד?
    יהודים - כולם - בצד אחד.
    ערבים - כולם - בצד השני.
    יהיה קשה לאנשים לעבור דירה, נכון. אבל האלטרנטיבה של מלחמת-אזרחים עקובה מדם, גרועה יותר...
    צברנו גם ניסיון בפינוי אזרחים מבתיהם לשם טובת הכלל.
    יש הרבה מאד שטח בין המדבר ממזרח ובין הים ממערב. השטח הזה יספיק - לנו ולהם.
    ככה נפתרו בעיות באירופה אחרי המלחמה, ובין יוון לטורקיה.
    השמאל ייאלץ לוותר על חלום הדו-קיום ואחוות העמים. וזה כואב לי, כאיש-שמאל וותיק. אבל זה בלתי-נמנע, ועדיף להפרד עכשיו, מאשר אחרי הטבח ההדדי.
    מה אתם אומרים? לא חבל על אלפי יהודים וערבים חפים מפשע?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני שמאלני ושונא את הערבים

    לא משנה, 08/11/06 22:17

    נמאס לי מהם.לא מזדהה עם מה שאתם אומרים עליהם.פשוט לא רוצה לשמוע עליהם כבר.לא מעניין. שילכו לכיבינימאט וזהו.די כבר.חלאס. מה הם עושים כאן את הטרור שלהם.זו המדינה שלנו.או שהם יקבלו את הכללים של העולם המערבי.או שילכו כיבינימאט.

    תבינו נמאסתם.או שתתרגלו לדמוקרטיה.או שתמצאו את עצמכם מחוץ לגבולות המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אני ימנית שלא שונאת ערבים ולכן באמת מתוך ריגשי חיבה אני מציעה:

      יהודית, 08/11/06 22:53

      אנא בואו ננעשה שלום אמיתי- הרי לערבים יש מעל ל 20 מדינות לחיות בהם במזרח התיכון- לנו היהודים אין שום מקום בעולם האנטישמי הזה-רק ארץ קטנטונת ושמה ישראל...אם כך למען האחדות ולמען השלום והקיום ההדדי-בואו נ-פ-ר-ד!
      אנחנו נפצה אותכם כספית! כל משפחה ערבית שאורזת את המטלטלים ועוברת לירדן/לבנון/סוריה/מצרים וכו' תקבל פיצויים כספיים גדולים-עם הכסף הזה המשפחות הללו יוכלו לחיות כמו עשירים גדולים באותן מדינות ערביות וסוף כל סוף יגיע השלום למזרח התיכון-הסוף לבעייה ''הפלסטינאית''!
      בקיצור- חוק פינוי -פיצוי לערבים!
      זה הפיתרון היחיד! אין שום דרך אחרת- אם הערבים לא ירצו מתוך רצון להתפנות-
      בדיוק כמו בגוש קטיף נאכוף את החוק בכוח....מעמיסים על האוטובוסים-משלמים פיצויים ביציאה ויאלה לירדן! בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • הפתרון הזה הוא לא מציאותי, אם היה אפשר לקיימו אני בטוחה שכבר משהו ה

        יה אפילו מציע, 08/11/06 23:32

        ומישמו. אך הערבים הם נבלות גדולות והם רק רוצים להפריע לנו בחיינו ולהשמיד את העם הזה.

        הגב לתגובה זו

      • ומאיפה הכסף? (ל''ת)

        זומבה, 08/11/06 23:54

        הגב לתגובה זו

      • מנהיג חזק

        שלומי, 08/11/06 23:58

        למה את מציעה לתת לערבים כסף צריך פשוט להעמיס אותם על משאיות ולישלוח אותם לכל הרוחות אחרת הם ישלחו אותנו לכל הרוחות יש לנו רק מנהיג אחד שמסוגל וזה רק ליברמן בבחירות הבאות נעבוד קשה ונריץ את ליברמן לרשות הממשלה למדינה ועם ישראל דרוש מנהיג חזק ושלא דופק חשבון לאף אחד כולל העולם.

        הגב לתגובה זו

      • טפשות ואי ידיעת היסטוריה

        ישראלי, 09/11/06 00:56

        לגברת הימנית שרוצה לעשות טרנספר לערבים לידיעתך מספר דברים .
        ראשית אנחנו כאן לפנייך ולפני הורייך ולפני סבא שלך ואבא של סבא וסבא שלך . ואנחנו פלשתינאים ,אין לנו מדינה אחרת לא ירדן ולא סוריה ולא כלום ...לא נעזוב ולא תכריחי אותנו לעזוב ואין לך הכח לעשות זאת .
        שנית ,את הגעת למדינה בגלל גזענות אפליה , רדיפה בעולם שאלת את עצמך למה? בגלל שאת רק יהודיה?
        שלוש: את שוכחת היסטוריה, שאתם כל הזמן מלמדים בבתי ספר על הסבל שלכם , על הרדיפה , על גירוש ספרד שגירשו אותכם הנוצרים כמו כלבים ללא דבר.
        לסיכום אני מציע לך להירג אי אפשר להיפרד אנחנו כאן תצטרכו ללמוד לחיות איתנו ובשביל לחיות אתנו תצטרכו לעשות שלום , לוותר , להכירבעובדה שאנו קיימים ולתת זכויות מלאות ללא הקישקוש על שירות צבאי .... ואם המדינה באמת רוצה לגייס ערבים לשירות צבאי ואחר תאמיני לי שכולם ירוצו להתגייס אבל הממשלה לא מעונינת למה? מהסיבה הפשוטה לא רוצה לתת זכויות שוויניות לערבים ויהודים, ולליברמן תמסרי לו ד''ש שלפני שיחשוב על גירוש ערבים שיפסיק לעשות איתם עסקים .
        ביי עד הפרק הבא

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא ישראלי אתה פלסטיני-וכדי שנפתור ונרגיע פה את העניינים נצטרך -

          מצביע מרצ, 10/11/06 00:11

          להתגרש כמו שני אנשים בוגרים
          בינינו-אתה לא מכיר בזכותם של היהודים על הארץ הזו ותנסה תמיד לעורר בעיות כמו רוב בני עמך

          לכן התשובה היא חילופי שטחים ואוכלוסין עם המדינה הפלסטינית העתידית-אתה תחבור לבני עמך
          יהודים שימצאו בשטחי הפלסטינים יחברו לישראל-וכך תבוא רגיעה
          אתה יודע שאני צודק
          אבל המחשבות למחוק אותנו מבפנים כמו גיס חמישי-יותר מושכות אותך-לכן במוקדם או במאוחר-עם רצונך או לא-זהו הפיתרון היחידי

          תחשוב על זה-פלסטיני!

          הגב לתגובה זו

        • טפשות ואי ידיעת היסטוריה

          joe, 10/11/06 00:24

          the way I see it you are the one who doesnt know history becouse 200 years ago there was no arabs in israel at all . after the jewish pionirs came here and they hiered arabs to work the start to come to israel (I mean the arabs) so dont tell me you were here before the jewish pepole

          הגב לתגובה זו

      • מדובר באוכלוסיה בעייתית שהגרה הנה כי לא הסתדרה במדינות הערביות

        הסבר, 09/11/06 07:10

        הם הגיעו הנה מראש כי נכשלו ולא הסתדרו כלכלית וחברתית במדינות הערביות שחיו בהם.

        הם לא רוצים להיפרד כי הם מתעלקים. הם יגמרו את משאבי המדינה ותוך כדי יכרתו את היד שמאכילה אותם.

        ראציונליות ושכל זה לא הצד החזק שלהם ולכן הם גם הורגים אותנו וגם מנסים לחיות על חשבוננו.

        אפילו הירדנים גירשו אותם ואנחנו כמו מטומטמים קלטנו את הנפל של כל העולם הערבי.

        הגב לתגובה זו

        • עולה חדש?

          עו''ד ערביה, 10/11/06 16:18

          קשה להחליט מאיפה להתחיל לדבר
          אעשה את זה פשוט כדי שתבין- שמתי לב שיש לך בעיה בהבנה- אני חייבת לתקן את מה שאמרת: ''קלטת את הנפל של העולם הערבי''- תעשה לי טובה- תסתכל במראה ותראה מה אנחנו קלטנו כאן

          הגב לתגובה זו

      • ??

        ר, 09/11/06 17:22

        אולי תרצי להיות במקומי ולנסות לאבד את הבית???

        הגב לתגובה זו

    • זה מה שהם עושים בכל מדינות אירופה.

      מיקי, 08/11/06 23:05

      מולידים עשרות ילדים, אין להם כמובן כסף לפרנס אותם בכבוד, מתעלקים על הכספים שהאירופאים חוסכים כל תקופת העבודה שלהם לפנסיה, והילדים המוסלמים כמובן לא זוכים לחיים טובים. הם מתארגנים בכנופיות ''מתוסכלות'' שפורקות זעמן על התושבים המקוריים ועל המשטרה. מקווה שבקרוב מאד יבין כל העולם המערבי שצריך לבודד את נגיף האיסלאם הזה מאתנו. יש להם 23 מדינות מוסלמיות, שמחזיקות בשטחים ענקיים - שיחיו להם שם כמו שהם אוהבים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק בכל מילה

        Stout Viking, 11/11/06 02:25

        ביקרתי רבות באירופה ויש לי הרבה חברים קרובים שם שעובדים קשה לפרנסתם ומשלמים מיסי עתק בעודם רואים את ה''אורחים'' נהנים מפטור ממשכנתא ל-10 שנים, חינוך חינם לילדים הלא יוצלחים שלהם, הפליה מתקנת, קצבאות רבות ועוד. ומה מקבלים האירופאים בתמורה? אלימות וסמים ברחובות ובתי הספר. בבקשה, רק מהיום: מהגרים קיבלו מאסר על רצח ילד בן 15 בסקוטלנד.

        עיקור וגירוש, לכולם ועכשיו.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    תודה לך-חכ'' זכור-עכשיוו אני סגור על זה שאני מצביע ליברמן! (ל''ת)

    מצביע מרצ, 08/11/06 22:17

    הגב לתגובה זו

    • Don't waste your vote for Liberman - vote for me!!! (ל''ת)

      Arie, 08/11/06 23:09

      הגב לתגובה זו

    • הוא ניראה כמו חמסניק בכיר

      טלי מרון, 08/11/06 23:30

      לא כחבר בכנסת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    התאור הנכון, חיים על חשבון קצבאות ילדים

    שפיץ, 08/11/06 22:16

    הממשלה מעודדת מגזרים עוינים להתרבות, אצל הערבים משפחות עם יותר מעשרים 20 ילדים.
    על חשבון המדינה באופן ישיר - קצבאות ועקיף חינוך, בריאות וסעד.

    הגב לתגובה זו

    • למה על חשבון המדינה? על חשבוני וחשבונך!

      מיXתפוזים, 08/11/06 22:59

      מאיפה אתה חושב מגיע הכסף למדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש לזרוק את עבאס מהכנסת

    שמחה, 08/11/06 22:14

    ח''כ שקם ומדבר נגד חוקי המדינה שהכנסת חייבת לשמור.
    מצד שני אף אחד לא אוסר למוסלמי לשאת ולחיות עם יותר מאישה אחת!אבל לא בשטח מדינת ישראל כי פה החוק אוסר זאת!כשם שאסור לשתות משקאות אלכוהולים בשטח ערב הסעודית.אז מעושיםהסעודים ,עוזבים את ערב הסעודית.ח'' עבאס כך דוגמה מאחיך,ומערב הסעודית המתקדמת

    הגב לתגובה זו

    • למה

      א.א., 08/11/06 22:31

      למה הוא צר'ך להתפטר הר' את 'ןדעת שרוב ה'הוד'ם ח''ם עם פלגש'ם למנ'הן האם זה מותר על פ' ד'ן תורה?!?!

      הגב לתגובה זו

      • כי מדובר פה על חוקי מדינה, לא דיני תורה

        מיXתפוזים, 08/11/06 22:58

        לא הבנת את זה?
        למה יש לנו פה חוק שאוסר עליך להדליק טלויזיה בשבת?

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבדוואים מתרבים כמו זבובים, מקבלים ביטוח לאומי, גבר נישא ל- 3 ויותר

    נשים ויולד 20-3, 08/11/06 22:09

    ם ילדים, תעשו חשבון כמה כסף מביטוח לאומי הוא מקבל? כן גם ערבים שנישאים להרבה נשים והם מתרבים בלי הגבלה. עוד מעט הם יאכלו אותנו בלי מלח.

    הגב לתגובה זו

    • לוקות האלו סוחטים את הכסף שלנו דרך הביטוח הלאומי.

      מכבי עולה !!, 08/11/06 22:23

      למה שאני אעבוד ואתם תעבדו והם יקבלו את הכסף שלנו ? אין סיבה בעולם (נורמלי) !

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האיסלאם שומר על זכויות הנשים?

    נרגילה, 08/11/06 22:08

    מתי?
    כשהוא מלביש אותן רעלות?
    כשהוא מאפשר ריבוי נשים אבל לא מאפשר ריבוי גברים לאישה אחת?
    כשהוא רוצח אותן ''על כבוד המשפחה''?

    הגב לתגובה זו

    • כן! ומה עם כריתת הדגדן לילדות?

      רונה, 08/11/06 22:49

      הרי כך מאפשרים להן חיים טובים. סקס-שמקס, למה הן צריכות את זה? הן רק צריכות ללדת כל שנה ילד אחד, וזהו.
      נהדר, לא?
      אגב, המנהג התרבותי והיפה הזה עדיין מתקיים אצל הבדווים בארץ. פשוט מקסים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שוב פעם צה''ל פספס ?

    אורנה ל, 08/11/06 22:03

    חיילי שוקולד, ותותחים חלודים, רק בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה אומרת כפיה אדומה?

    דעות שונות, 08/11/06 22:01

    כמה נעים לראות חבר כנסת ישראלי הנושא את סימלו של המאבק בקיבוש הישראלי.
    את הסמל הנ''ל דאג במפגיע יאסר ערפת להראות בכל הזדמנות, בכל קריאה נגד ישראל, הסל הנ''ל מופיע כחותם להתנגדות לריבונות היהודים במדינת ישראל, למאבק המתמיד בנו!
    כמה נעים לדעת שעל במת חופש הביטוי, צועד אדם המתנגד למהותנו, מחוקק חוקים במדינת היהודים לעידוד חופש הביטוי הערבי והילודה כמבון, הקוראת למחיקתו הדמוגרפית.
    אינני שומע ולא יהודי אחד מתנגד, כמה חבל...

    הגב לתגובה זו

    • במעשים ולא בדיבורים

      מני, 08/11/06 23:15

      אני למשל מביע את התנגדותי במעשים ולא בדיבורים מעבר לזה שאני ימני בדיעותיי ובחרתי בכהנא גנדי וליברמן כל אחד בתורו ובזמנו יש עוד מעשים שאני עושה לטובת הענין (בנושא הילודה למשל) לא כולם ערבים פלשתינים טהורים :) :) יש כמה עם דם אשכנזי

      הגב לתגובה זו

    • מה היא אומרת

      מבין, 08/11/06 23:46

      כאפיה אדומה מזוהה עם השריפים של מכה, ומתהדרים בה ערבים שגאים במוצאם הבדואי.

      הכאפיה של ערפאת היא שחורה, ומזוהה עם הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

    • צבע הכאפייה

      ברק, 09/11/06 02:17

      עד כמה שידוע לי אדום אומר בדואי. לערפאת הייתה כאפייה שחורה.
      וכן יש כאפיות לבנות וירוקות.
      חוץ מזה- לפחות את הח''כ הזה שומעים נדיר, אבל מדי פעם מטפל בענייני בוחריו, ולא נעלם כמו רבים אחרים - בחלקם יהודים.
      אגב- למרות הכתוב אני לא תומך בפוליגמייה, ללא תלות במגזר.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    NEVER (ל''ת)

    ALLMIGHTY, 08/11/06 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שעבאס זכור יכהן בפרלמנט של סעודיה (ל''ת)

    ערבי מהגליל, 08/11/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תקשיבו, האיש הזה קורא למלחמה נגד היהודים

    דנה, 08/11/06 21:41

    למה הפוליטיקאים לא עושים כלום ?
    זאת המדינה שלנו. למה כל השרים וראש הממשלה לא מגיבים להתבטאויות החמורות האלו ?

    הדברים שהוא אומר לא מקובלים. הוא רוצה לכבוש את ישראל באמצעות תעשית הילודה שלהם.

    שמיהו יעשה כבר משהו ! איך אפשר לחיות במדינה שכול המזמן הם והאחים שלהם בעזה מאימים עלינו ?

    הגב לתגובה זו

    • האם הומו יכול לשאת כמה גברים הומוהים?! (ל''ת)

      ''מ'-תאווה-ראווה, 09/11/06 17:51

      הגב לתגובה זו

      • על ה''פליטות'' של ההומואים איננו משלמים (ל''ת)

        Stout Viking, 11/11/06 02:19

        הגב לתגובה זו