• 39.

    סקר--- האים מותר הדוס מהחתולה

    יוני, 05/04/08 22:47

    לכאורה החתולה מולידה 10 צאצאים כמו משפחה דוסית רגילה, אלה שהחתולה דואגת ומטפלת בצאצאה בעצמה.
    ואילו הדוס, נסמך על שולחנם של אחרים .
    ואפילו היה עובד הדוס עבודה במשרה מלאה ומפרנס ילדיו בכבוד, לא היה בידו מספיק כסף לשלם ביטוח בריאות לכול עשרת ילדיו. לא כול שכן, דמי חינוך , דיור וכיוצא באלו דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סקר חדש -- האם להיות דוס זה תועבה

    יוני, 05/04/08 22:26

    הם לא מפרנסים את הילדים שלהם לא משרתים בצבא לא לומדים מקצוע לא עושים כלום חוץ מלהיות זומבי אספסוף מוסת והם גאים בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הדוסים רוצים להחריב את המדינה

    האמת בפנים, 05/04/08 22:05

    זה כול מה שמעניין אותם עכשיו, הם בבולמוס להרוס את כול מה שבנו אחרים, נראה להם שעכשיו יש להם שעת כושר.
    הם כמו בין לאדן שהרס את בניני התאומים בארהב, מתוך קנאה, מתוך יאוש בדרכו שלו, שלא הביאה לכזאת התפתחות.
    לא אכפת להם שלהם לא יהיה כלום ומימלא אין ובלבד שיהרסו לאחרים.
    משפט שלמה קלאסי.
    עכשיו גם הומואים יכולים לצאת מהארון לחיות כאחד האדם, הדוסים לא.
    זה כבר באמת מעצבן

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה מגעיל לראות אספסוף יוצא לפרוק תסכול (ל''ת)

    רוני, 05/04/08 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מומלץ לקרוא את ''האם נחש ממית'' של ישראל סגל

    ע. רס, 19/11/06 01:38

    כדי לקבל מבט מבפנים על מה שקורה בתוך הכת הזאת. איזו חלאת אדם הם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בסופו של דבר אנחנו יהודים! (ל''ת)

    ש, 09/11/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מתי החרדים יגוייסו לצה''ל? מתי ישלמו מיסים במקום לחיות ע''ח החילונים? (ל''ת)

    ארז, 09/11/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • When will you stop schnorring from my hard earned taxes (ל''ת)

      Uncle, 12/11/06 07:40

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני הפכתי להיות שונא הומואים בגלל הכפיה האלימה שלהם! (ל''ת)

    די לכו לארון!, 09/11/06 10:11

    הגב לתגובה זו

    • מי שנהג באלימות זה רק החרדים - שעכשיו שונאים גם אותם

      ארז, 09/11/06 10:57

      יופי, אז עכשיו החילונים שונאים עוד יותר את החרדים.... זה מה שרציתם ???

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בג''צ ונוער מר''צ כופים על הציבור להתנתק מיהדותם! - הכול פוליטי!

    עד הסוף!, 09/11/06 10:09

    זה לא מאבק על חופש בטוי של איזו קבוצת סוטי מין ....

    זהו מאבק פוליטי על צביונה של מדינת ישראל - שמצד השמאל הפאשיסטי והבולשביקי רוצים לנתק היהדות מישראל

    ואילו מנגד 95% מהציבור נגד מגמה חשוכה זו - ורוצים לחזק מעמד ותרבות ישראל על פני תרבות ה MTV הטלויזיה והזיבולים של שטיפת המוח של התקשורת.

    האם כוחות הרשע ינצחו - ותועבות יהלכו בירושליים בכוונה לירוק לכל המאמינים בפנים?

    האם נהיה תרבות $ סקס סמים כסף כוח?
    או שנתאושש ממנת היתר שבלענו מתרבות ארה''ב-אירופה ועוד הוספנו שחיתות וקלילות ראש....

    די לסירחון השקרי של ה''כפר הגלובלי''
    מי רוצה לחיות שהוא משתחווה לאל ה $
    מעריץ איזו דמות מסריחה שקודמה ב TVע''י אינטרסנטים עשירים (כמו אולמרט...)
    וכו'....

    לכן יש להפוך הקערה על פיה - ולהכות בנחשול הסיאוב וההתבהמות שכל מיני אנשים ''טובים'' רוצים להטביענו בו!

    האור של מר''צ (המתחזים למייצגי הומואים) - הוא אפלה בערות ונתק מחיי אדם - שמצויים רק בהתפתחות רוחנית!
    הם מציעים לכולנו להתבהם ולחיות לפי מוסר (שמתגלה כצביעות ואנוכיות יותר ויותר מיום ליום)

    יש להכות במחלה ממארת של חשכות זו !
    ולהציל ישראל מלהפוך הארלם!
    והאמת שלא נתקיים על אדמת ישראל במצב בהמי זה....

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להמ זה חייב להיות בירושלים?

    אור מזרחי, 09/11/06 09:11

    אני אדם חילוני שגר תל אביב, עיר שכידוע יש בה לא מעט מאנשי הקהילה ההומו לסבית וזה בסדר אנחנו חיים בדו קיום מושלם. פעם בשנה יש מצעד ענקי שמתקבל ע''י התושבים בברכה כסיבה למסיבה וכולם נהנים. בשנה שעברה אפילו עשיתי את התאורה להופעות למצעד בירושלים, ועדין, אני לא מבין למה זה חייב להתקיים בעיר כל כך טעונה ומתוחה גם ככה. זה שיש הומואים ולסביות בירושלים זה ברור לכולם עוד הרבה לפני דור המצעדים והגאווה. בדר''כ אני אדם פתוח אבל הפעם אני ממש מבין את החרדים וממש לא את אנשי הקהילה שיכולים לבוא לת''א ולעשות מצעדים כעולה על רוחם ולפי איך שזה נראה, את הרעש ישמעו עד ירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה מזכיר את ימי הבינים -כמה חשוך אנשים מובלים כמו עדר כל אנשי מאה ש (ל''ת)

    שערים-עלובים, 09/11/06 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עד שהיבוא ילד חרדי להוריו..

    גורג, 09/11/06 01:19

    ויסביר להם שגם הוא עושה את מה שההומואים עושים, עם הרב, בחדר.
    וישאל אותם אם בגלל זה גם הוא צריך למות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לאבישי בן חיים

    יואב, 09/11/06 00:44

    אני קורא כמעט כל שבוע את הדברים שאתה כותב , גם צפיתי בראיון האחרון שלך ב''חוצה ישראל''

    חשוב לי לראות כיצד מגישים באופן אמין ומקצועי את המגזרים שומרי המצוות .

    אבל צר לי אני לא יכול לשתוק יותר , לדעתי אתה קשקשן חסר תקנה

    הניתוח שלך רדוד וביזארי באופן שאינו נאמן למציאות

    מקצועית אין זה מספיק לתאר רק את הקצף העכור שעל פני המים
    ואתה באופן קבוע מחליף בין עיקר לטפל .

    אני לא חושב שאתה עושה את זה בכוונה לכן ציינתי שלצערי אתה כנראה חסר תקנה )-:

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    באמת מעניין שלא היה כלום בזמן ההתנתקות

    רר, 09/11/06 00:12

    כנראה שהחרדים לא שמים קצוץ על המתנחלים.
    יותר חשוב להם שכמה הומואים הולכים 500 מטר .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קנאות תמיד דינה שתתפוצץ בפנים

    ככ, 09/11/06 00:07

    יקום יום אחד הילד וישאל למה אבא ואמא מקללים את האנשים האלו שאחד מהם חבר שלו והוא בסדר גמור.

    ואז הוא יקיא הכל מתוכו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בן חיים כנס

    חילוני, 08/11/06 22:57

    למה מי אתה יא חתיכת נעל

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חרדים=חיזבאללה!ימה הקשר בין עובדיה

    שיין, 08/11/06 22:52

    לנסראללה?

    שניהם קוקסינליות...:)
    (עם השמלות שלהם)

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה שיוצא משליטה הוא השעמום בכוללים

    אברום, 08/11/06 22:21

    כמה אפשר להעביר את הזמן בקריאת עיתון, שתיית קפה, עישון סיגריות ובהיה בחלון? הבריונות היא תוצאה של חיי הבטלה וחוסר התוחלת של הלימוד המשמים.

    לא נכון שצעירים לא יודעים מה זו הומוסקסואליות - במקווה יש התקלויות עם הומואים, וגם במקומות אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשייך את המאבק לחרדים זה מגמתי!

    אלי, 08/11/06 21:41

    לצערי הרב אבל יש מגמה לשייך את המאבק דווקא לחרדים. דבר זה אינו נכון ואינו צודק, גם הציבור הדתי הלאומי משתתף במאבק הזה. למשל מצעד הבהמות זהו פרי תכנונם של בחורים המשתייכים לזרם הדתי הלאומי.
    אני כשייך לציבור הדתי הלאומי נזעק לא פחות מחרדי על התופעה של סדום ועמורה.
    לא רק ארץ ישראל חשובה בעניי אלא גם זהותה של מדינת ישראל.
    לצערי יש נסיון להשתיק ולהעלים את חלקו של הציבור הדתי הלאומי לכל גווניו ממאבק נגד הזוהמה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, אבל האלימות היא רק חרדית

      ., 08/11/06 23:34

      הדתיים הרגילים לא אלימים, רק החרדים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני חילוני

    קובי, 08/11/06 21:08

    אבל אני לא שייך לזרם החילוני שלך ,זרם פוסט ציוני פוסט יהודי ,אם נרצה או לא ,אנחנו נמצאים פה בשל מסורת אבותינו היהודים ,שהיא מסורת בת אלפי שנה ,אמצנו את השם ישראל ,אמצנו את ירושלים כבירתינו בשל מה שהיא סימלה ומסמלת ליהודים כיהודית ,אז מה זה הסיפור על אינטיפדה חרדית ? גם בי הם פוגעים ומזלזלים ההומאים והלסביות ,לא רק בחרדים ,אז אולי זו אינטיפדה מכוונת בערכי העיר קדושתה מצד גורמים מסוימים ולא חרדים ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה חילוני ואני נכדו של הצאר

      ניקולאי השמיני, 08/11/06 22:10

      אנחנו נמצאים פה מפני שלרגע היסטורי קצר להפליא, שני שלישים מהמדינות החברות באו''ם היכה לרגע על חטא השואה והסכים לחלק את השטח בין הירדן לים התיכון בין היהודים והערבים.
      יכולת להמשיך את מסורת אבותיך בגלות עוד 2000 שנים נוספות ועדיין לא הייתה קמה מדינת היהודים, אלא רק בגלל הסיבה שפירטתי.

      נ.ב. הישראלי הנראה ברחובות, לבוש הג'ינס וזולל ההמבורגר נראה הרבה יותר קרוב לתאומו הצרפתי או האמריקני מאשר ל-''אבותיך''. רק חרדים יכולים לטעון שהם ממשיכים את ''מסורת אבותיהם''.

      ומסיבה זו אתה לא חילוני אלא חרדי המנסה להתחזות לחילוני.

      הגב לתגובה זו

      • ניקולאי גם חילונים לא אוהבים הומואים

        שלמה, 09/11/06 00:07

        עד שנת 92 היו ההומואים מחוץ לחוק וכל שוטר היה יכול לעצור אותם כשהיה לו צורך בכך .
        כיום נתנו להם את האישור וזה לא קשור לדתים או חילונים והם רוצים בכח לחזור למחוץ לחוק כי כנראה זה יותר מסעיר ... ולכן הצפי שלי שתוך שלוש עד ארבע שנים יקום המחוקק שיחזיר אותם לחור ממנו יצאו ושוב אין קשר לדתיות יש קשר לזכות הציבור לחיות בצורה טובה

        הגב לתגובה זו

        • גם בור וגם אידיוט.

          הומו, 09/11/06 09:03

          1. החוק שונה ב-88 ולא ב-92.
          2. גם לפני שינוי החוק הוא היה אות מתה בספר החוקים. הנחיית היועמ''ש, כבר מימי קום המדינה, היתה שאסור להעמיד לדין הומואים. בפועל אכן לא הועמד מעולם איש לדין.

          אז .................

          1. אף שוטר לא היה יכול לעצור.
          2. אם יום אחד זה יקרה, אז תישארו כאן לבד - דוסים ואוכלי חינם. אבל לא יהיה מי שיפרנס אותכם ומי שילך לצבא בשבילכם.

          הגב לתגובה זו

      • הבעיה שלכם השמאלנים

        קובי, 09/11/06 02:21

        שאתם משכתבים את ההסטוריה תמיד מהמקום שנוח לכם ,וכך גם כפיתם בבתי הספר את טישטוש ההסטוריה ,לפני החלוקה האם ידוע לך על הצהרת בלפור ועל תוכנה ? האם ידוע לך על הסכמי ורסאי ותוכנם ? האם ידוע לך על מעליליו של שר המושבות באותה תקופה ששמו צרציל ? האם ידוע לך על הרבט שמואל היהודי ומעלליו ? האם בכלל ידוע לך על הרצל ? האם ידוע לך על הקונגרסים הציונים ודחית הצעת זנגביל וסוקולוב על קניית אדמה ליהודים באוגנדה ? האם ידוע לך שציבעי הדגל נבחרו כצבעי הטלית שיהודים מתפללים יום ביומו ? אז מה כן ידוע לך ? אנרכיה בשם דמוקרטיה וזלזול ברגשות ובאמונה של אחרים ובעוד העיר ההסטורית ירושלים שנבחרה כבירת ישראל ההסטורית ,אתה בא ומדבר איתי על זלילת המבורגר ,תלמד בבקשה מה הסיבה שאתה חי פה .

        הגב לתגובה זו

        • מישהו מתכחש להיותו יהודי ??לקשר בין יהודים וציונות?? מה זה השטויות

          זה עוד לא אומר, 14/11/06 21:01

          חילוני, למשל.
          זה לא אומר שאי אפשר להיות יהודי ודמוקרט וליברלי.
          הפרשנות שלך למה זה ''מחייב'' היא שלך !
          אחרים חושבים אחרת

          הגב לתגובה זו

      • תגובה נוספת לניקולאי השמיני

        קובי, 09/11/06 02:26

        לא רק שאני חילוני ,אלא גם תומך בדעותיו של ברוך מרזל ,פשוט החלטתי שבמדינה הזאת ,אם לא נעצור את פריצת כל הגבולות ,פשוט נאבד אותה ,ותאמין לי שכמוני יש הרבה ,תלמד לאהוב את מוצאך היהודי ,זה אפשרי גם אם אתה חילוני ,פשוט תרגיש צודק ותיהיה גאה במה שאתה ללא ריגשי נחיתות ,ואלי בסופו של דבר ניהיה יותר מאוחדים כעם ונשיג את המטרה לא רק של הרצל בית לאומי ליהודים ,אלא חזון כל היהודים ,

        הגב לתגובה זו

    • קןבי, כל מילה בסלע! מוכן לחתום על כל מילה בתגובתיך (ל''ת)

      דימיטרי, 08/11/06 22:21

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב טוב טוב! יש יהודים שחושבים שונה לגמרי ממך

      דעתך היא דעתך, 14/11/06 21:08

      הקשר שאתה רואה בין העבר להווה ומה בהכרח מתחייב ממנו--לא נחלת כולם.
      וזאת בלי שיהיו פחות יהודים, פחות יודעי הסטוריה, או פחות מבינים שהגענו לכאן כי אנחנו יהודים(מאיפה הבאת את היציאה הזאת..).

      הפרשנות שלך לאיך ומה יהודי צריך לחשוב/להתנהג בהווה---היא שלך !
      לא אמת אבסלוטית שמחייבת אחרים,שחושבים שונה ממך.
      עם פרשנות שונה .

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אתם יודעים מדוע החרדים פשוט משתגעים דווקא ממצעד הגאווה? כנסו וקראו

    חכם, 08/11/06 21:07

    למה לא מאכילת חזיר ושפנים, אי שמירת שבת, התעלמות מהילכות טהרה ןשאר מצוות יהרג ובל יעבור?
    פשוט מאוד - כי אצלם אין עוברי העבירות הללו, אבל הומואים יש ויש! אולי בהסתר, חלקם מטרידים ילדים במקוואות ובישיבות וזה משגע אותם!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש שהתשקורת הסמאלנית עשו לך שטיפת מוח , טמבל! (ל''ת)

      אתה לא חכם, 08/11/06 22:38

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      חוכם, 08/11/06 22:45

       

      הגב לתגובה זו

    • גם איוול מחריש כחכם יחשב

      דוסלי, 09/11/06 03:38

      ראשית, מדבריך ניכר שאין לך יד ולו אצבע בידע יהודי בסיסי.
      ייהרג ובל יעבור נאמר על 3 מצוות בדיוק: עבודה זרה, גילוי עריות (כולל יחסי מין בין שני גברים) ושפיכות דמים.
      שנית, זה מאוד מעודד שהספקתם לשכוח את הפגנות השבת וההפגנות נגד הכנסת חזיר לארץ. זה מראה שהשכל שלכם דיי מנוון והעברתם את כל הזיכרון למחשב. שנה מהיום ותשכחו גם את מה שנעשה ביום שישי הקרוב.
      ודרך אגב, העונש על גילוי עריות הוא מוות וכשזה מצטרף לחילול ה' (ג''ע בפומבי) אתה מוזמן לעיין בסוף פר' בלק בספר במדבר אודות התגובה האימפולוסיבית של פנחס ובהמשך אודות השכר שהאלוקים מעניק לו על כך. וכדי שנהיה מספיק ברורים אנחנו לא ליברלים ולא דמוקרטים אנחנו דתיים שמאמינים בתורת ישראל על פי הפרשנות המסורתית, ובהתאם אנחנו מתנהגים עד מותינו.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבישי בן חיים פשוט הדיוט! (ל''ת)

    ירושלמי, 08/11/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודק בהחלט. הם יצאו משליטה.

    אהרן, 08/11/06 19:11

    צריך לקחת בחשבון גם את הטראומה שיש לחרדים עצמם ממה שמתרחש בישיבות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חרדים הגזמתם כנסו

    מגורש מיואש, 08/11/06 18:30

    ההומואים עוברים על מצוות לא תעשה ובסך הכל הם צועדים ואומרים בפרהסיה שזה מה שהם עושים אבל זה כל כך נורא? האם אפשר להשוות את זה לגירוש 8000 יהודים מביתם?! לשריפת בתי כנסת?! רגע, אתם קולטים שנשרפו כאן בתי כנסת לפני פחות משנה וחצי?! מה עשיתם בתגובה? עכשיו אתם יוצאים? ההיסטוריה היהודית לא תסלח לכם. אני יום שישי נשאר בבית. הם בסך הכל צועדים.

    הגב לתגובה זו

    • למגורש המיואש: חבל שלא עשיתם מה שהחרדים עושים

      כתומה, 08/11/06 20:07

      אולי ככה היית לא מגורש ולא מיואש.

      הגב לתגובה זו

    • ללמוד לקח

      דוסלי, 09/11/06 03:50

      למרות שאני דוס כתום אני רוצה להזכיר לך מס' התרחשויות.
      בעוד ממשלת שינוי כרתה לחרדים את הידיים והרגלים, ביטלה את מעמד הרבנות, הפסיקה את התקציבים לישיבות, נלחמה בחוק לדחיית השירות הצבאי, ועוד הרשימה ארוכה ישבה מפלגת הציונות הדתית בתוך הממשלה (!!!) ונתנה את ידה לכל אלו. ההסטוריה מלמדת שכשיהודים חושבים שהם יכולים לשכוח את צור מחצבתם הקב''ה מזכיר להם.
      היו בציבור החרדי רבים שראו בכך עונש משמים לציונות הדתית על כך שביטלו תלמוד תורה ושהרגישו קרובים לחילונים יותר מאשר לחרדים (ובינינו אתה הרי תפגע אם יקראו לך ''דוס'') וכמו שנאמר ''ותלמוד תורה כנגד כולם''!!! (ואם תחשוב על הרשימה הנכללת ב''כולם'' תבין את הגדולה של תלמוד תורה.)
      הלקח של כל הציבור הדתי בא''י צריך להיות שאנו מקשה אחת והאינטרסים הם אינטרסים משותפים ואיש את אחיו יעזורו ולא לדאוג רק לאינטרס ספציפי של קבוצה מתוך המכלול הדתי.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הזמן ללמוד תורה מתבזבז.שרות בצהל,נראה לי חובה לכל .הנושא עצמו עדין (ל''ת)

    גולדי, 08/11/06 17:35

    הגב לתגובה זו

    • גולדי - מנסיון, הזמן בצה''ל הוא לא רק בזבוז זמן (ל''ת)

      אלא גם בזבוז, 09/11/06 03:52

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    נמאס כבר ! מכל אותם סמאלנים הומואים אתאיסטים

    חכם עזרא, 08/11/06 17:15

    נמאס נמאס ושוב נמאס כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מכל אותם סמאלנים , הומואים , אתאיסטים , עוכרי ישראל , ערב רב ועמלק , צאצאי הכוזרים והקוזאקים האוקראינים , ושיהדותם מוטלת בספק , ושעובדים את האלילים: רבין,שרון,הרצל,פרס,מפלגת קדימה, וכמובן עגל הזהב שזה בתי המשפט והפרקליטות , שבראשם עומד האפיפיור בדימוס אהרון ברק , פשוט נמאס מכל הכסילות והבורות של כל אותם סמאלנים הומואים אתאיסטים , פשוט צריך להעיף את כל הזבלה האלו בחזרה לאוגנדה מולדתם , שמה הם יפגשו עם אבותיהם הקופים(מסכנים הם לא יתפתחו)שיספרו להם שהעולם נוצר , מבוםםםםם פיצוץ

    הגב לתגובה זו

    • ולנו נמאס ממך! (ל''ת)

      דנה, 08/11/06 22:49

      הגב לתגובה זו

    • אתה תדבר אנחנו נמחוק התנחלויות (ל''ת)

      fff, 09/11/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    החרדים צודקים-בנושא זה אנו אחים!!!

    הועד החילוני, 08/11/06 15:25

    אחיי בני העדה החרדית-תודה לכם

    הגב לתגובה זו

    • אחיי? אין לך מושג כמה הם יורקים עליך ועל ילדיך (ל''ת)

      vv, 09/11/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אומואים-יש לגרש את האומואים לאנצאר (ל''ת)

    חילונים נגד, 08/11/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איכפאתיאדה

    אפרים יעקב, 08/11/06 14:09

    אל תיקרי אינתיפאדה אלא ''איכפאתיאדה''.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה לא יהיה בודד , זה mainstream שחור כתום (ל''ת)

    נתי, 08/11/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצלחת הטאליבן באפגניסטאן להשליט מדינת שריעה=הלכה מעודדת

    הטאליבן החרדי, 08/11/06 11:14

    את החרדים המקנאים באחיהם המוסלמים רק שאת המחיר של מדינת עגלות וחמורים הם לא רוצים לראות,מדינת הלכה תהיה מדינה עניה,דחויה,מפגרת,מבודדת,סובלת מרעב ותמותה בגלל הזנחה ומחסור בתקציבים,נחשלת ובזויה.השאלה בצומת הזה בו אנחנו ניצבים היא מה אנחנו בוחרים?

    הגב לתגובה זו

    • תגיד ואת הרציחות והסמים במגזר החילוני כבר פתרת? (ל''ת)

      ג'יקוב אייזנברג, 08/11/06 17:04

      הגב לתגובה זו

      • במגזר החרדי לא חסרים סמים

        ואלימות באה בדר, 08/11/06 18:43

        אצלכם במגזר כפי שהמאורעות האחרונים מראים

        הגב לתגובה זו

        • שקרן!!!אין לך עובדות!~!! (ל''ת)

          שנאה הנובעת, 08/11/06 20:42

          הגב לתגובה זו

          • תרימ/י את השטיח תרא/י (ל''ת)

            זוהר חילוני גאה, 08/11/06 22:49

            הגב לתגובה זו

          • חרדים אונסים את נשותיהן בכמויות (ל''ת)

            yy, 09/11/06 00:09

            הגב לתגובה זו

    • בו'נה עכשיו נופל לי האסימון

      דוסלי, 09/11/06 04:02

      בעצם כל הבעיה של המזרח התיכון זו חבורת שמאלנים ליברלים שלא מונה יותר מ40 מנדטים בארץ הזו! בואו נבחן את זה.
      החרדים=טאליבן. מתאים למזרח התיכון.
      המתנחלים=מחבלים. אין כמו במזרח התיכון.
      הספרדים=ערבים/ערסים/צ'כצ'כים והם בכלל נמצאים במזרח התיכון מאות שנים.
      הערבים=הארץ בעצם שלהם והציונים גזלו מהם אותה לשיטתכם.
      הליכודניקים=מושחתים לאן הם ילכו?
      אז מה נשאר בעצם? שאתם פשוט לא שייכים לפה!!! אז אולי תעופו לנו מהעיניים!
      החרדים,הספרדים,הליכודניקים והערבים ותתפלאו אפי' המתנחלים מדברים באותה שפה. השפה האיזורית. ורק אתם תקועים לכולנו בגרון!!! בחייאת רבאק תעברו לניו זילנד או לירח, בבקשה?!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מסכים

    אבי, 08/11/06 11:03

    מסכים איתך מאה אחוז.
    חבל רק שהמאמר כ''כ קצר, יש עוד כמה נקודות במצב הזה שהיה מעניין לשמוע בהם את דעתך המנוסה והמלומדת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    החרדים אינם יהודים !!!

    חיות, 08/11/06 10:47

    החרדים לא מייצגים כלום מהיהדות. הם היפוכה הגמור של היהדות. חבורת פראי אדם עובדי אלילים.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש - רק בזכותם אתה קיים

      משה, 08/11/06 12:30

      בזכות התפילות שלהם יום יום בישיבות ובזכות לימוד התורה עם ישראל קיים. הם יהודים אמיתיים שמוסרים את נפשם לתורה ולא כמוך כולך שינאה עזה שמזכירה את ימי הנאציזם.

      הגב לתגובה זו

      • ואם כבר הזכרת נאציזם...

        שואל, 08/11/06 13:53

        איך כל התפילות ולימוד התורה לא עזרו לכל אותם
        מיליוני דתיים שהנאצים טבחו?

        הגב לתגובה זו

        • נאזיצם זאת דת חילונית אתאיסטית (ל''ת)

          יוסף, 08/11/06 17:05

          הגב לתגובה זו

          • נאציזם זו לא דת בכלל-זה לאומנות

            ff, 09/11/06 00:11

            נאציזם זה דת? מה אתה ואמא שלך מטומטמים?

            דרך אגב הגרמנים תמיד היו פאגנים ולכן אתה לא יודע מה הם היו.

            כי אתה בור, ואמא שלך גם

            הגב לתגובה זו

          • ובנוסף גלבס-שר ההסברה היה דראג. הקשר מעניין. (ל''ת)

            דוסלי, 09/11/06 04:04

            הגב לתגובה זו

    • תתפלא, אני דוקא מסכים אתך... (ל''ת)

      שבבניק., 08/11/06 12:34

      הגב לתגובה זו

    • החרדים מתחזים ליהודים והם מחופשים לגויים

      כת נחשלת ומפגרת, 08/11/06 14:01

      הם מייצגים עולם הלכתי מאובן,מיושן,עבש,לא רלבנטי,מעופש שאבד עליו הכלח.

      הגב לתגובה זו

      • אפילו הלבוש שלהם מקורו בלבוש הקוזאקים במזרח אירופה (ל''ת)

        זושה, 08/11/06 14:30

        הגב לתגובה זו

        • והלבוש החילוני? מקורו בבית המקדש? (ל''ת)

          דוסלי, 09/11/06 04:24

          הגב לתגובה זו

      • הסמאלנים האתאיסטים ההומואים הם לא יהודים

        ההיסטוריון, 08/11/06 17:07

        הסמאלנים האתאיסטים ההומואים הם לא יהודים , הם ערב רב ועמלק צאצאי כוזרים

        הגב לתגובה זו

    • בני הכת המחופשים לגויים מייצגים עולם אנכרוניסטי,ריאקציוני,חשוך וכמו

      כת נחשלת ומפגרת, 08/11/06 14:21

      ההלכה היהודית הם מיושנים,מעופשים,מאובנים,לא רלבנטים,עבשים ולא מותאמים למציאות העכשווית.

      הגב לתגובה זו

    • הסמאלנים ההומואים האתאיסטים הם לא יהודים

      חיה אתה, 08/11/06 17:08

      הסמאלנים האתאיסטים ההומואים , מייצגים את עמלק ערב רב וסדום ועמורה

      הגב לתגובה זו

    • עובדי אלילים הם הסמאלנים שעובדים את האלילים רבין והרצל (ל''ת)

      שרון, 08/11/06 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    החרדים למדו מהשיעים בלבנון שפעם מנו 20%

    חרדים=שיעים, 08/11/06 10:32

    20% וכיום 40% את יכולת ההשפעה הדמוגרפית והאפשרות לכפות את רצונם באלימות,איומים,הפחדות וכו' כמיטב המסורת החרדית הידועה לשמצה.הצפי הוא שלבנון הופכת להיות מדינת הלכה שיעית ואותו תהליך גם אנחנו נעבור ובו נהפוך בחסדי הממשלה וטיפשותה למדינת כל דאלים גבר בנוסח השיעי לבנוני.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד ואת הרציחות והסמים במגזר החילוני כבר פתרת? (ל''ת)

      אביב גפן אל''מ, 08/11/06 17:06

      הגב לתגובה זו

      • לספר לך כמה רצח יש במגזר החרדי?

        יעל, 08/11/06 22:58

        כמה נשים נרצחות על ידי בעליהן, כמה אלימות יש כלפי ילדים בתלמודי תורה?
        על מה אתה מדבר?
        רק שאצלכם אל מדברים על זה.
        אני מכירה ממקום העבודה שלי מקרים אין ספור של אלימות במגזר החרדי, רק שאתם עדיין בשלב ההכחשה. בושה.
        אז בטח אל תטיף מוסר לאחרים.

        הגב לתגובה זו

      • אין חרדי שלא אונס את אישתו ומכה את ילדיו (ל''ת)

        gg, 09/11/06 00:11

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    השימוש במילה אינתיפאדה

    מיכאל, 08/11/06 10:09

    מה זה מראה עלינו היהודים שאנו נזקקים למילה בערבית כדי לתאר מעשי טרור ואלימות בשם אידיאל זה או אחר ?

    הגב לתגובה זו

    • ''מרד''. זאת המילה הנכונה.

      אסף, 08/11/06 14:00

      קצת יותר גדול, ואולי היינו מגדירים את זה כ''נסיון הפיכה''.
      אילו היה מדובר באלימות אקראית, אז יתכן ו''מהומות'' היתה מילה טובה, אבל כאן האלימות מוכוונת מלמעלה. מאורגנת עד הפסיק האחרון. ולפיכך, ''מרד''.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החרדים כל כך עלובים

    מכיר אותם, 08/11/06 09:47

    את הטלויזיה הם זורקים, אבל אם מישהו תוקע גרעפץ ברחוב כולם יורדים לראות את הריאליטי.

    לצה''ל הם לא מתגייסים אבל מחפשים אקשן ברחובות, ממש חסמבה של דוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נמאס מהג'יהאד של החרדים והמוסלמים (ל''ת)

    משלם המיסים, 08/11/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • את המיסים שאתה משלם הם הולכים לגמילות לנרקומנים ואלכוהליסטים

      נמאס גם, 08/11/06 17:11

      תוצרת החינוך החילוני

      הגב לתגובה זו

    • והמושחתים והאנסים וסתם חרמנים שאוכלים לך ת'מיסים עוד לא נמאס לך? (ל''ת)

      דוסלי, 09/11/06 04:07

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה הם היו בקיץ ההתנתקות?

    מעקורי גוש קטיף, 08/11/06 09:22

    מי שישב בשקט כששרפו בתי כנסת, עקרו מתים מקברם, עקרו יהודים מבתיהם, ומסרו אדמת קודש לערבים- יוצא עכשו לרחובות בגלל סוטים. חשבון פשוט וברור. זה לא הם שמחפשים פעילות, אלא הגורל היהודי הנצחי.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      אין קשר, 08/11/06 11:09

      שב עם כל המיליונים שקיבלת פיצויים+בית בחינם ותשתוק.

      הגב לתגובה זו

      • המלחמה על אופיה של המדינה, (ל''ת)

        שקר, יש קשר, 08/11/06 14:32

        הגב לתגובה זו

        • אכן מה תהיה דמותה של המדינה:קיצונית או שפויה,אלימות או דרכי נועם.

          אין קשר, 08/11/06 15:02

          האם כספי משלמי המיסים ילכו לטובת
          האזרח או ישפכו על ראשי המתנחלים
          שיבנו עוד ועוד בתים בחינם וימשיכו
          ללבות את השנאה.
          האם תהיה כאן פעם תקווה או שלעד נאכל חרב.

          הגב לתגובה זו

      • באיזה עולם אתה חי?

        כדאי שתנחת, 08/11/06 15:17

        אנשים נותרו חסרי בית וחסרי עבודה ואתה אומר שקיבלו מיליונים?
        כדאי שתתחבר למציאות.

        הגב לתגובה זו

    • איפה אתם שמחללים שבת או רוצים לעשות מצעד

      גלית, 08/11/06 11:45

      מעניין למה הצבור הדתי לאומי לא יצא למלחמת קודש כמו בהתנתקות כשמחללים קברים בכביש 6 או שמחללים שבת או שרוצים לעשות מצעד גאווה. צבוע. רק ארץ ישראל בראש שלכם שתהיה זכאי לה מבחינה רוחנית לא תצטרך להילחם.

      הגב לתגובה זו

      • איפה היו ההפגנות בסנהדריה נגד פינוי קברים?

        דוד, 08/11/06 22:54

        כשנוח לכם אתם מפנים חיש קל וכשלא נוח לשאר העולם את מפגינים.

        צבועים.

        הגב לתגובה זו

    • מתי הדתיים לאומיים הפגינו לטובת החרדים, ולו פעם אחת?

      דתיה, 08/11/06 20:13

      גם אני הפגנתי נגד ההתנתקות (ואני לא גרה בהתנחלות). בהפגנות האלה ראיתי גם חרדים (אם כי לא בהמוניהם).
      אבל אף פעם לא ראיתי דתיים לאומיים מפגינים בעד משהו חרדי. אתה יודע מה? אפילו לא בעד משהו דתי- שבת, ניתוחי מתים, חילול קברים. בזה הדתיים לאומיים ''יפי נפש''.
      אז לפחות תשתקו עכשיו. ואולי תלמדו מהחרדים את השיטות שלהם...זה יעזור לכם בפינוי הבא.

      הגב לתגובה זו

    • להזכירך איפה היתה המפד''ל כשאריק הכריז על התנתקות

      דוסלי כתום, 09/11/06 04:12

      ואיפה הייתם אתם כעצרו לנו תקציבים המגיעים לנו על פי חוק?
      ואיפה הייתם כשהעיברו את חוק מיהו יהודי?
      וממתי אתם מחשיבים אותנו כבני ברית???
      ההתנתקות חזרה אליכם כבומרנג אחרי שנים של התנכרות והתעלמות מהמגר החרדי. כואב אבל נכון!
      הגיע הזמן שתבינו שליהדות המסורתית יש מספיק אויבים. וללקק לאנטישמים החילונים זה משאיר צלקות!!!
      תחזרו הביתה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איך באמת הם מסבירים לילדים שלהם מה זה הומואים ולסביות? (ל''ת)

    דוד, 08/11/06 09:06

    הגב לתגובה זו

    • זה קל - הם שולחים אותם לישיבות

      חוזר בשאלה, 08/11/06 11:25

      הישיבות מ-ל-א-ו-ת במקרים כה רבים של הומוסקסואליות, עד שקשה להאמין שיש חרדים שאינם יודעים במה מדובר.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתחזה עלוב ושקרן (ל''ת)

        גדי, 08/11/06 14:10

        הגב לתגובה זו

        • אולי הוא מתחזה אבל הוא כ''כ צודק! (ל''ת)

          תל אביבי, 08/11/06 22:50

          הגב לתגובה זו

      • אתה חוזר בשאלה כמו שאתה טייס בחיל האויר (ל''ת)

        מזהה שקרנים, 08/11/06 19:02

        הגב לתגובה זו

      • אז אחרי שאנסת את כל ש''א בישיבה פשוט חזרת בשאלה? (ל''ת)

        דוסלי, 09/11/06 04:23

        הגב לתגובה זו

    • מדובר במשכב זכר ובהמה-ראה ספר ויקרא

      דויד החילוני, 08/11/06 15:26

      מזדהה עם אחיי החרדים

      הגב לתגובה זו

    • אנשים עם קרנים ונשים עם מטאטא על הראש

      צוציק, 08/11/06 18:04

      חבל שא''א לצרף תמונות

      הגב לתגובה זו

      • אופס! התבלבלת!

        דוסלי, 09/11/06 04:18

        זה עם הקרנים מספרי הלימוד של החילונים זה משה רבינו אבי כל הדוסים!!! הפנאט שכתב שצריך להרוג את כל ההומואים!!!
        והאשה עם המטאטא זה הציור של עקרת בית חרדית כשמסבירים לילדי החילונים שבעצם הדוסים מדכאים את נשותיהם בעבודות ביתיות בעוד הגבר הולך לשדוד את החילונים...
        ''טול קורה מבין עיניך''!!!

        הגב לתגובה זו