• 145.

    גאידמק אתה נשמה!!!

    אלדור, 09/11/06 14:05

    ארקדי בן אדם זהב אוהבים אותךך!!
    כל הכבוד על הכול!
    גאידמקק נשמהה גאידמק נשמההה

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אם ההומולסבים כל כך מאורגנים למה הם לא מפגינים עם הקבוצות האחרות ?

    יופיטר, 09/11/06 12:15

    יחד עם אלה שלא מקבלים תרופות יחד עם הנכים שפגעו בזכויותיהם - נכון שבהפגנות אלה צריך לבוא בלבוש הולם

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    המושיע

    ameen, 09/11/06 10:36

    גאידמק אדם ישר עוזר לכולם ראוי שינהיג את המדינה ראש הממשלה הבא של ישראל כל העם איתו הידד

    הגב לתגובה זו

    • שום הידד ושום נעלים -

      יופיטר, 09/11/06 12:22

      במסיבת הסילבסטר המפוצצת נוצצת - ראה שעדיף ללכת בדרך שונה שאולי תשתלם יותר - אין לי כלום נגדו אבל שישאר פילנטרופ

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    הוכחה לכך שהם רק מחפשים פרובוקציות. (ל''ת)

    מיכל, 09/11/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מה אתה מדבר איתם בכלל עם ההומואים? (ל''ת)

    מי הם בכלל?, 08/11/06 20:30

    הגב לתגובה זו

    • מה אתם מדברים איתם בכלל עם הפנאטים הדתיים? (ל''ת)

      מי הם בכלל?, 09/11/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    למה גאידמק לא מנסה לשכנע את החרדים והכהניסטים

    מאיה, 08/11/06 20:21

    יש סיכוי שאם יציע לכל אחד מהם סכום נאה הם יתנהגו בשקט כל זמן המצעד.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם המוסלמים ונוצרים והכס הקדוש? (ל''ת)

      ערן, 08/11/06 23:55

      הגב לתגובה זו

    • גם לכסף של גידאמק יש גבול לממן מליון חרדים?

      יופיטר, 09/11/06 12:11

      מה את חושבת שהוא חבית בלי תחתית?

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    יש גם חילונים בירושליים

    זה אבי עצבני, 08/11/06 16:52

    והמצעד עובר בשכונות החילוניות.
    די עם הדמגוגיה וזיבולי השכל.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    כל המצעדים למינהם לא מקובלים

    ענת, 08/11/06 16:48

    ולא בגלל המצעד עצמו אלא הפרובוקטביות שמוצגת במצעדים, ואין קשר למצעד האהבה או הגאוה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בבית ולא יתהלך ערום ויציג אקטים מיניים כי אנחנו מדינה דמוקרטית. יתרה מזאת ניתן לצעוד בצורה שקטה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    כולם צודקים

    הצופה, 08/11/06 16:35

    לסביות והומאים חוגגים, הנהגה חלולה, אשפה וגנבות בכל מקום. כל אחד מקפיד לשמור על ''זכויותיו'' מעוותות ככל שיהיו ושישרפו כל האחרים. נחשו מי יזכה בארץ הזו עוד 50 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מר גאידמק,אל תהרוס את השם הטוב שבנית לעצמך

    חילוני שפוי, 08/11/06 11:42

    אני תופס ממך מלך! אל תהרוס את הדעות החיוביות והמצוינות שהצלחת לרכוש עד כה! החרדים רוצים שאנשים כמוך וכמוני יילכו בדרכם או שייעלמו! אל תהיה תמים! אל תלך לטובתם!
    טובתם שלהם היא הרעה שלנו!

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה אומר שזאת מלחמה

      ענת, 08/11/06 16:43

      נגד הדתיים...ולא מצעד לשם מצעד....ואם אדם כמוך לא יתפוס מגאידמק, אני בטוחה שלא תחסר לא לו ולא לנו. ..אגב גם אני חילונית, אבל חילונית יהודיה.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    מצעד הגאוה לקוח מארה''ב ההבדל ששם יש המון מצעדים של כל מיני קבוצות

    יופיטר, 08/11/06 10:55

    באוכלוסיה - לכן כאן הוא בעצם יבוא -שלא מתאים לאוכלוסיה המקומית, חבל שהם לא הצטרפו לויקי כנפו - מצעד בעד זכויות לכל

    הגב לתגובה זו

    • זכויות לכל!!

      זכויות לכל!!, 09/11/06 13:11

      תבינו מילולית - זכות לחיות ולא לסבול לכל מי שחי ומסוגל לסבול. רוצחים פה מיליונים של יצורים חיים וחשים רק בגלל שהם יותר חלשים. ולכל הדמגוגים - זכויות הכוונה לא לאותן זכויות, הכוונה היא זכויות בהתאם לצרכים. אפאחד לא אמר שפרה חייבת את הזכות להצביע, אבל יש לה זכות שלא תהרגו אותה ושלא תקחו את האיברים שלה

      הגב לתגובה זו

      • תגיד אתה על הקרקע? אם לא בצע נחיתה לאלתר! (ל''ת)

        יופיטר, 09/11/06 14:21

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    פניה לכנסת-נא לחוקק חוק נגד מצעדים מסוג זה המסכנים את שלום הציבור

    רן, 08/11/06 10:24

    ושלמות העם !.
    כשהמשטרה לא מאשרת קיום משחק כדורגל במגרש כלשהו בשל סכנה לדעתה,לא קופץ היעץ המשפטי להגנת זכותה של הקבוצה המארחת ואוהדיה.
    כשהמשטרה אינה מאפשרת לעדה האתיופית לקיים את הפגנתה על חלק קטן מכביש ומפזרת אותה בכח,לא קם היועץ המשפטי לממשלה לעזרת האתיופים.
    זה יועץ סלקטיבי. לטעמי החלטתו לאשר את מצעד הגאווה הינה בזויה, שפלה ומנוגדת להגיון. תוך סיכון חיי אדם,אם זה מצד הצועדים, מתנגדיהם או כחות הביטחון.
    אני סבור כי יש להחליף את היועץ המשפטי לממשלה בדחיפות עליונה. כבר הוחלפו בארצנו יועצים משפטיים מבלי למלא את הקדנציה שלהם עד תום. יועץ אחיטופל זה צריך להיות מועף.

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיוציאו חוק נגד הברסלבים שנוסעים ברחוב שלי ומנגנים ברמקולים

      זה אבי עצבני, 08/11/06 16:42

      כשהם יפסיקו להעיר אותי באמצע הלילה אז נתחיל לדבר על התחשבות ברגשות של אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    במקום שהבית הפתוח יצטרף כמו שהוא לחברה הוא מבדל את עצמו במצעד - חבל

    יופיטר, 08/11/06 09:42

    בשנים האחרונות חל שינוי לטובה ביחס להומולסבים - המצעד המתריס בירושלים שמתנגדים לו חלקים רבים בציבור כולל חילוניים כמוני והומואים וליברלים עלול להצעיד את המצב אחורה וחבל חבל מאד,

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ארקדי נשמה כל הכבוד לך שאתה תומך בערכי המשפחה (ל''ת)

    אוהב את גאידמק, 08/11/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בדרך כלל הומואים לא מזיזים לי - היום שונא אותם שינאת מות!

    מושחתים צבועים, 08/11/06 09:10

    ברגע שהפעילות שלהם הופכת להיות פרובוקציה פוליטית

    שכופה את עצמה באמצעים של כנופית שלטון החוק/שמאל - בניגוד לדעת הרוב ובהשפלת המאמינים בישראל

    הם הפכו ממיעוט שרוצה יחס טוב יותר - לכנופייה כוחנית אלימה שכופה עצמה על הציבור

    כל מה שיעשו להם - כולל כל מה שתעלו על הדעת - מוסכם מבחינתי

    אני לא אגנה כל שימוש בכל אמצעי למנוע ההשפלה הזאתי של כלל הציבור בישראל!

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת לגמרי בקיצוניות מהצד השני - וזה גרוע לא פחות (ל''ת)

      יופיטר, 08/11/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    ג'אווה זה שפת מחשב אין לה קשר למצעדים ביכלל

    עוזי, 08/11/06 09:05

    למה כולם מתבלבלים? מדובר בשפת מחשב החרדים לא יודעים מה זה ולכן הם מפחדים מזה ויוצאים להפגין נגד. החרדים הם בני אדם כמונו רק פחות מבינים ולכן צריך להסביר להם זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת להוסיף שיש דברים שהחרדים יודעים ואנחנו לא

      יופיטר, 08/11/06 09:49

      וגם להם קשה להסביר לנו - החיים זה לא אוטוסטראדה חד סיטרית - תרחיב אופקים

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    מפגיני הגדר - הם מארגני מצעד הגאווה - הכול פרובוקציה פוליטית מכוערת (ל''ת)

    זבל זבל, 08/11/06 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    גאידמק לראשות הממשלה ועכשיו!!!!

    גלית, 08/11/06 08:56

    סוף סוף סוף מישהו שעושה ולא רק מברבר,..אני אוהבת אותך ארכדי גאידמק.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה גידאמק רוצה באמת......

    סוזנה מכפר בלום, 08/11/06 08:47

    לכל ברור שהקהילה ההומו לסבית אינה חוסכת מאמצים לשטוף את הארץ בזימה.
    מדוע כל כך חשוב לקהילה ההומו לסבית לקיים ''מצעדי גאווה'' ולהתבלט בטלנובלות, בתכניות טלביזיה לצעירים, בכתבות תקשורתיות ובכל דרך אפשרית אחרת...
    התשובה היא פשוטה : השפעה, צבירת כוח, צמיחה, צמיחה, התעצמות ובגדול, פוליטיקה - או כיבוש.

    הקהילה מנצלת את העובדה שבכל אדם באשר הוא - ובפרט בגיל ההתבגרות, קיימת סקרנות מינית - וכל אדם ניתן לעיצוב נפשי.
    בכל אדם מתקיימות תחושות כמו סקרנות, תאווה ורצון להתנסות, שאם הוא נותן להם סיפוק בשלב המתאים של חייו, הם יעצבו אותו למשך שארית חייו.
    אם מצעדי ההומואים פוגעים באוכלוסייה מסוימת ומפריעים לאנשים שאינם מעוניינים שילדיהם יחשפו למסרים שמעביר המצעד - ויש להם סיבות הגיוניות לכך, המצעד בסביבתם אינו זכות לגיטימית.
    אין לי שום בעיה עם זה שאדם בד' אמותיו עושה כרצונו - ולא אלך להתנכל לאיש על שום נטיותיו המיניות, כל זמן שאינו פוגע באחרים. אבל היציאה בגאווה מד' אמותיו, גוררת סקרנים, תמימים, חלשי אופי, ואחרים אל תוך העיוות המיני, תחילה מתוך סקרנות אחרי כן מתוך דחף להתנסות - ואחרי דחיפה קלה, לאורח חיים שבו הליבידו מכתיב את היומיום.
    ההומוסקסואליות מבוססת על יצריות, משום כך, אנו מוצאים שאף שההומואים הם מיעוט קטן, הם קבוצה יצרית וקולנית, הנוטה לעסוק במין באופן אובססיבי.

    ההנחה שאדם נולד הומו, נכונה בחלק מהמקרים, כאשר גבר נולד עם הורמונים נשיים, המעצבים את אישיותו ואת יצריו,השאלה הנלווית הינה כיצד לשפוט אדם עם הורמונים מוגברים לאלימות ורצח או לאלימות מינית האם יישפט בנסיבות מקלות ?התשובה החד משמעית הינה לא.וזאת מתוך הבנה שהאדם מונע מדחפים ויצרים ותפקידו לשלוט
    על יצריו או להיכנס לסביבה המתאימה .
    למרבה ההפתעה, אנו מוצאים שתיאורטית, ניתן להפוך אדם להומוסקסואל, לרוצח, למתאבד - או אפילו לקניבאל.
    האדם, כיצור בעל פסיכולוגיה מורכבת, הולך על חבל דק בין קצה לקצה. לאיזה צד ישייך את עצמו, זו שאלה של השפעות כמו גירויים אליהם הוא נחשף מן הסביבה בה הוא חי, לחץ חברתי, חינוך, תרבות, תקשורת וגורמים רבים אחרים המשפיעים על אישיותו.
    בתאילנד, אנו מוצאים אישוש לכך שהומוסקסואליות אינה בהכרח תכונה מולדת או גנטית. שם, נהוג לגדל בנים כבנות ולהופכם לזונות ממין זכר על ידי שליטה בהורמונים באמצעות חינוך ויחס מתאים. כאשר מתנהגים אל הבנים כאל ילדוֹת מן הילדוּת, למעשה מרככים אותם, והופכים אותם לנשיים. ללא כל קשר לנטיותיהם המולדות.
    אצל המוסלמים אנו מוצאים דוגמה לכך שבאמצעות שטיפת מוח ניתן להפוך ילדים למתאבדים, ועוד להפוך את ההתאבדות לערך עליון ולמשאת נפש...

    הגב לתגובה זו

    • אין לך שמינית מושג

      תומר, 08/11/06 09:20

      לא אגיב לכל המונולוג הארוך והמייגע שכתבת - אסתפק ואומר שהבנתך מעטה וצרה, הומוסקסואליות אינה יצרית בלבד. היא אורח חיים ומבוססת על משיכה רגשית ומנטלית.
      אני מזמין אותך לבוא לבקר אותי,את בנזוגי ואת חתולתנו המקסימה בתל אביב כדי להיווכח שאיננו זוג ''יצרי וקולני, הנוטה לעסוק במין אובססיבי'' (למרות שחיי המין שלנו לא לוקים בחסר, להפך) ובתמורה תזמיני אותנו לקיאקים אצלכם.

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה (ל''ת)

      חובה, 08/11/06 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    מי שילם את הארוחה אני רוצה לקוות שלא ארקדי (ל''ת)

    ירמיהו, 08/11/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    למה בירושלים ?

    חיים, 08/11/06 08:39

    אין לי שום בעיה עקרונית עם ההומואים, והלייסביות. שיצעדו כל השנה אם הם רוצים. אבל למה להתעקש דווקא על ירושלים ,כשהם רואים שישנה התנגדות כל כך קשה.
    מה זה הדווקא הזה ?מה הם רוצים להשיג ?,מה הם רוצים להוכיח, ולמי ?

    הגב לתגובה זו

    • ירושלים היא בירת מדינת ישראל (ל''ת)

      ארז, 08/11/06 10:17

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון!!!

        פטריסיה, 08/11/06 16:44

        הצרפתים לא מציינים את ירושלים כבירת ישראל. ועוד כמה מדינות שחושבות שכבשנו....

        הגב לתגובה זו

      • קולומבוס גילית את אמריקה (ל''ת)

        יופיטר, 09/11/06 12:16

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    תיארתי לעצמי

    פקק תנועה, 08/11/06 08:15

    שבשלב כל שהוא .של הסיכסך הזה .קיידמאק יתערב בנושא זה.ויציע הצעה כלשהי

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מדוע הציבור צריך להשתחוות לכנופיות השמאל הפאשיסטי?

    די מספיק, 08/11/06 08:01

    מארגני האירוע הם פעילי מר''צ

    כל הקטע הפך פרובוקציה פוליטית אנטי דתית - ויש לנהוג בהם בהתאם!

    הגב לתגובה זו

    • ואין הומואים ימנים?

      זה אבי עצבני, 08/11/06 16:44

      אתה חושב שהנטייה המינית מגיעה יחד עם דעות שמאלניות?

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    תגידו,למשהו יש טלפון של היפיפיה בתמונה שיושבת לצד גדמיק?... (ל''ת)

    בני, 08/11/06 07:34

    הגב לתגובה זו

    • תרשום מס' טלפון של היפיפיה-1-800-471-471-471-471 (ל''ת)

      לבני, 08/11/06 08:05

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה צוחק או שאתה זקוק נואשות למשקפיים מספר גבוה מאוד !!!! (ל''ת)

      ננ, 08/11/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    נתנו להם לצאת מהארון - הם עוד יוציאו לנו את הנשמה (ל''ת)

    חוצפנים שאין, 08/11/06 07:09

    הגב לתגובה זו

    • לא נתנו להם - הם יצאו כי חייהם היו מרים - אבל המצעד פרובוקטיבי (ל''ת)

      יופיטר, 08/11/06 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    גידאמק

    בני, 08/11/06 06:30

    בחודשים האחרונים הוא מסתמן כיחידי הנוקט עמדה, לוקח אחריות וגם מבצע מעולה. אשר לעברו, במה הוא שונה משאר הפוליטיקאים שלנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    גידמאק אלטרנטיבה לאולמרט המושחת בתמיכת רוב העם (ל''ת)

    אולג, 08/11/06 06:21

    הגב לתגובה זו

    • אולג מתי נפגשת עם רוב העם? - מי שמך לפה לרוב העם? (ל''ת)

      יופיטר, 09/11/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    לכל המתלהבים מגידאמק.הוא רוסי,הרוסים אוהבים דיקטטורים.קחו את ליברמן

    אורן, 08/11/06 05:36

    גידאמק הוא האיש שמול האיפוטנציה כביכול של הדמוקרטיה יזיז דברים..כסף הם צריכים כסף והרבה.
    הרוסים התחנכו בתוך משטרים טוטליטרים הם לא ממש מבינים בדמוקרטיה.אפילו היום פוטין מתנהג כמו צאר.
    הם סוגדים לאיש החזק ,סטלין היה אהוב מאד בברה''מ.
    איך הם אומרים מלאי התפעלות
    ''הוא איש חזק..מנהיג''
    גידאמק כמו ליברמן הם סכנה איומה לדמוקרטיה הישראלית.
    כל אלה שהיו רוצים לראות את האיש החזק מסלק את מזוז ואת בג''ץ סוגדים לו,לא יודעים הסטוריה ולא מבינים שאנשים כמו גידאמק הם אסון דווקא בגלל יעילותם.

    הגב לתגובה זו

    • אורן אתה כנראה צעיר מאד מפ''ם דה אז ( שמאל) סגדה לו גם - פה בישראל

      יופיטר, 08/11/06 10:28

      תשאל את הח''כ לשעבר ויקטור שם טוב . ראיתי ושמעתי ואני זוכרת

      הגב לתגובה זו

      • מפ''ם ואחרים האמינו שהקומוניזם יתקן עולם

        לא אהבת דיקטטור, 08/11/06 12:51

        לא השכילו לראות בזמן שהדיקטטורה מונצחת שם כשיטה

        הגב לתגובה זו

        • לכן מי שעשה טעות כל כך רצינית עדיף שישתוק לפני שהוא טועה שוב (ל''ת)

          יופיטר, 09/11/06 12:20

          הגב לתגובה זו

      • נו..?ומי הייתה מפ''ם דה אז.??רוסים..זה עמוק במסורת הפוליטית שלהם. (ל''ת)

        אורן, 08/11/06 14:24

        הגב לתגובה זו

        • אבל גם ליברמן עלה מרוסיה (ל''ת)

          יופיטר, 09/11/06 12:19

          הגב לתגובה זו

    • הנה...התחלנו עם ההסתות..

      מישהי שאכפת לה, 09/11/06 13:28

      למה כול כל הזמן מסיתים? נגד רוסים נגד ערבים ונגד כולם...???? צריך להתחשב אחד בשני..
      ומה בדיוק הפרנציפ לעשות את המצעד בי-ם???הם סתם גורמים לשנאה!שיעשו את זה בת''א...אני לא נגד אף אחד...בכל חברה יש ריבוי דעות וצריך להתחשב אחד בשני...אז לא ביטלו ת'מצעד אבל למה דווקא בירושליים????????????סתם!

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    ירושלים היא עיר הקדושה לכל הדתות.

    דורון, 08/11/06 05:35

    מצעד מסוג זה יכפיש את כבודה
    של העיר הנחשבת לקדושה בעולם.
    אסור בשום פנים ואופן להרשות זאת.

    הגב לתגובה זו

    • קדושה? בעיקר איזור קרית הממשלה...

      הומו, 08/11/06 07:06

      ממתי איזורי המצעד הם קדושים? ממתי כל חלקי העיר - שגבולותיה נקבעו על ידי צו של משרד הפנים - הפכו להיות קדושים?
      איש לא מתכוון לצעוד במקומות קדושים.
      די עם הטיעון השקרי הזה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה להומו..ולזה אבי עצבני..

        מי אנד יו......, 09/11/06 13:34

        העיר עצמה היא קדושה אבל בלי קשר..זה שהם צועדים כמעט ערומים ומתנשקים בתוך ''מאה שערים'' וכל השכונות החרדיות לא גורם לכבוד כלפיהם...שיעשו מה שהם רוצים בבית ובמיטה שלהם אבל לא מול כל העולם ודווקא מול מי שנגד זה...
        אני לא הולכת עם בגד ים עם חבר שלי מולם ומתנשקת ומי יודע מה עוד עושה בשביל להיות גאה במה שאני...ומה הקטע של לעשות את זה בי-ם?שימו לב מה כתוב-''פרנציפ!!!'' זה בדיוק העניין..!סתם להציק!!!וזה מה שלא בסדר!שיעשו את זה בת''א או משהו!!!

        הגב לתגובה זו

    • ירושלים בתחומי החומות היא קדושה

      זה אבי עצבני, 08/11/06 16:47

      מחוץ לחומות אין שום קדושה. העובדה שאדמיניסטרטיבית הרחיבו את גבולות ירושליים לא אומרת שכל תחום שיוסיפו לשליטת המוניציפלית של העיריה יהפוך להיות קדוש גם הוא.
      עובדה שלפני 200 שנה הדתיים התנגדו ליציאה מהחומות ולבניה מחוצה להם. עכשיו אתם פתאום טוענים שגם האיזורים ההם קדושים?

      או שבעצם כל ארץ ישראל קדושה ואסור לקיים את המצעד גם בתל אביב?
      הרי זה בעצם מה שאתם רוצים. לא?

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    מזוז מונע תפילת יהודים על הר-הבית. למה? ''שלום הציבור חשוב

    מזוז הביתה!, 08/11/06 05:10

    מזכויות האדם''...אבל הוא מחייב את המשטרה להתיר מצעד הומואים בירושלים.
    למה? ''זכויות האדם חשובות משלום הציבור''...
    קצת יושר אינטלקטואלי, אדוני היועץ...
    מזוז הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לארקדי שמנסה לשלות את האבן שמזוז זרק לבאר...

    מזוז הביתה!, 08/11/06 04:55

    הבעיה היא שאבן, שטיפש אחד זרק לבאר, גם שבעה חכמים מתקשים להוציא...
    מה זה שהפקיד הזה מנהל לנו את המדינה?
    היתה פה דמוקרטיה פעם, לא?

    הגב לתגובה זו

    • הפקיד הזה ישמור עליך כשתצטרך אותו..הוא לא פועל מאינטרס כמו גידאמק.

      אלי, 08/11/06 05:24

      גידאמק ירצה יפעל לא ירצה לא יפעל.כשתצטרך את גידאמק יכול להיות שלא יהיה שם כי זה לא יתאים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    איך מזיזים חמור ?

    ד''ר ארוין, 08/11/06 04:53

    ניסית פעם להזיז חמור ?
    לא הצלחת
    לא עזרו התחנונים
    לא עזרו הצעקות
    גם מתנות לא הועילו
    כי החמור מבין רק שפה אחת = ה-מ-ק-ל

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתכוון ד''ר נכבד?

      הומו, 08/11/06 07:08

      האם אתה קורא להכות אותנו????

      הגב לתגובה זו

      • כנס ותבין

        ארז, 08/11/06 07:20

        אל תתלהב,,המקל לפי הטבעת,ולא להכות בו.

        הגב לתגובה זו

      • הומו המקל הוא רק משל כמו המקל והגזר

        יופיטר, 08/11/06 09:33

        לצערי אתם מתעקשים בטיפשות , כי באמת יש קהל גדול מאד שמתנגד למצעד בירושלים, אני חילונית ומאד בעד מתן זכויות להומואים ,אבל עשיו אתם מקוממים עליכם ציבור גדול וזה חבל. אני בעדכם אבל נגד המצעד.

        הגב לתגובה זו

        • יש לכל אזרח במדינה את הזכות להפגין מול משכן הכנסת ובניין ראש הממשלה

          זה אבי עצבני, 08/11/06 16:48

          ובכלל זה גם להומואים וללסביות.
          נקודה.

          הגב לתגובה זו

        • יופיטר יקירתי,

          קרבונרה, 08/11/06 19:01

          את רוצה אולי להסביר לי למה אנחנו (ההומואים) מקוממים עלינו ציבור גדול?
          האם אנחנו זורקים אבנים על שוטרים? מפוצצים שמשות של מכוניות? שורפים פחי אשפה וצמיגים ברחובה של עיר? מכים נהגים/ עוברי אורח? סוקלים את ראש העירייה?

          אז למה בכל זאת אנחנו אלה שמקוממים את הציבור הרחב?

          לעזור לך? נו טוב, קוראים לזה הומופוביה.

          המצעד שיתקיים בעז''ה, יהיה שקט, מהוגן, מכוסה (מבחינת לבוש) ומאופק. לא ישברו בו דברים, לא ישרפו בו כלום ולא יסקלו אף אחד.

          בואי תסבירי לי איך אני השקט שרק מבקש שוויון זכויות מקומם עליו את הציבור ואילו הרעשן האלים והמזיק שנלחם בכולם זוכה לתמיכה.

          אין הסבר אחר. הומופוביה.

          הגב לתגובה זו

          • קרבונרה מאמי...

            רק רוצה שקט.., 09/11/06 13:37

            ככה מבקשים שוויון זכויות? בללכת חצי ערומים ולהתנשק ברחובות??זה לא נראה מכובד...אם אתם לא מכבדים את עצמכם מי יכבד אותכם?

            הגב לתגובה זו

      • I DON'T KNOW WHAT HE SAY .BUT I SAY KILL YOU ALL FAGETS (ל''ת)

        MEIR YAEIR, 08/11/06 23:12

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    איך הוא משכנע את התקשורת לכסות אותו?

    וכחן, 08/11/06 04:09

    התקשורת אמורה לעזור בהגנה על הדמוקרטיה. התגיסותה לכסות את פעילותו (החלק החיובי שלה) בגלל רייטינג (יש לקוות שרק בגלל זה) היא מעילה בתפקידה.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת חייבת אייטמים דחוף וכל הזמן .זה שם המשחק אינטרס הדדי. (ל''ת)

      משה, 08/11/06 05:26

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    האמת המרה

    אתאיסט הומו, 08/11/06 03:57

    היום זה אנשים עם נטייה מינית שונה, מחר זה אוכלי החזיר
    ומחרתיים אתם- מחללי השבת! ואז מי יישאר לבסוף בעיר ה''בירה''?
    אולמרט, לא נשכח לך לעולם! לא נשכח מי סייע בלהפוך את העיר למה שהיא היום, עיר ענייה וקנאית חשוכת
    מרפא! מדינה לא מנהלים בעסקאות נדל''ן מפוקפקות!

    גאיידמק, זכויות אדם ואזרח לא קונים בכסף!

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא המקרה פה

      אלי מגן, 08/11/06 04:05

      אין פה שום כפייה של דתיים על חילונים, דווקא ההיפך הוא הנכון.
      על אותו משקל:
      מצעד גאווה בירושלים מחר זה יהיה מצעד גאווה במאה שערים ואח''כ בבני ברק.
      הבלגן החל מפרובוקציה של חילונים נאורים ליברלים ולא ההיפך וחשוב לזכור זאת. אי אפשר גם לפגוע ברגשותיהם ועוד לומר איפה נגמרת הכפייה

      הגב לתגובה זו

      • אם נדייק בפרטים

        אתאיסט הומו, 08/11/06 04:46

        המצעד נערך בירושלים בעבר כבר 5 פעמים. הוא לא מיני, הוא מחאתי-חברתי. הוא לא מתריס, הוא עובר (במסלול המקורי) ברחובות חילוניים, ולא באתרים דתיים או בשכונות דתיות או חרדיות.

        אז למה עכשיו גאיידמק התעורר?

        הגב לתגובה זו

        • לך לישון ילד! (ל''ת)

          Avi Ecuador, 08/11/06 05:04

          הגב לתגובה זו

        • כי גידאמק רוצה להוכיח שמזוז טעה והוא יותר חכם ממנו (ל''ת)

          אורן, 08/11/06 05:08

          הגב לתגובה זו

        • המצעדים המיניים כדבריך קילקלו לכם - המצעד שלכם צריך להיות ציבורי אם

          יופיטר, 08/11/06 10:35

          יש זכויות שלא נותנים לכם- אבל אז גם המצעד וגם המסר שלו צריכים להיות שונים. כך רק קוממתם ציבורים גדולים שהיו צועדים איתכם למען שויון זכויותיכם - כמוני למשל - חילונית ליברלית רגילה ובלכל זאת מתנגדת למצעד בירושלים, כי ברור שהוא פרובוקטיבי -המצעדים שמנית היו בתל אביב

          הגב לתגובה זו

          • לא-היו כבר 5 מצעדים בירושלים

            ארז, 08/11/06 11:29

            לא יבלבלו אותך יופיטר!
            צועדים בירושלים כבר מ2001

            הגב לתגובה זו

      • נכון! יש לך שכל ישר וגם הבנה מעולה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 08/11/06 04:56

        הגב לתגובה זו

    • איש באמונתו או באי אמונתו יחיה - הבאלגן הזה לא חסר לנו

      יופיטר, 08/11/06 09:38

      בבקשה להעביר את המצעד לעיר אתאיסטית ולא לעיר שקדושה בעיני האחר - אני חילונית ליברלית בעד זכויות להומואים.

      הגב לתגובה זו

      • בקשתך מולאה. המצעד מול הכנסת ובניין ראש הממשלה

        זה אבי עצבני, 08/11/06 16:49

        איזור שאינו קדוש לפי שום הגדרה דתית.

        להזכירך, האיזור הקדוש בירושליים הינו רק העיר העתיקה שבין החומות.

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    ירושליים היא סמל

    Avi Ecuador, 08/11/06 03:33

    בית כנסת הוא סמל, כנסיה היא סמל, מסגד הוא סמל, יום השואה הוא סמל, יום הזיכרון הוא סמל.
    מה יעשו ויגידו השמאל והאם יפגעו שהחרדים ברחובות שהם גרים יעשו חגיגות ומשתים ויבוזו ליום הזיכרון לחללי צה''ל או השואה?
    לא יתרגזו?
    המצעד הזה הוא סמל לבוז ליהדות!

    הגב לתגובה זו

    • אני רואה שאתה זקוק דחוף ל education/

      מישל, 08/11/06 05:20

      על פי הבנתך
      חנויות שמוכרות חזיר הן סמל לבוז ליהדות
      כל העסקים שפתוחים בשבת הם סמל לבוז ליהדות.
      כל המכוניות על הכביש בשבת הן סמל לבוז ליהדות.
      או שאפשר לבוז ליהדות בפרהסיה ,רק לא דרך העדפות מיניות .

      הגב לתגובה זו

      • כן, אני הולך ללמוד להיות גאה... חחחח (ל''ת)

        Avi Ecuador, 08/11/06 20:13

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    בואו תעשו מצעד במכה ישר תקבלו ז'הנם (ל''ת)

    אחמאד, 08/11/06 03:16

    הגב לתגובה זו

    • אתה ערבי !? בוא נראה אותך צועד באשדוד פשוש שלי ! (ל''ת)

      הומו יהודי גאה, 08/11/06 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד לארקדי גאידמק שהוא ניסה לתווך ולפשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דוקטור רונן לוי, 08/11/06 03:06

    הגב לתגובה זו

    • גידאמק מחפש את מזוז,הוא צריך להוכיח ששלטון החוק זה לא ביג דיל

      אתי, 08/11/06 05:22

      שדיקטטור יכול להזיז עניינים טוב יותר מבג''ץ זאת המטרה של גידאמק.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    גאידמק, פאפאנואל של הגאים

    Avi Ecuador, 08/11/06 03:05

    שיחלק קונדומים

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש אישור מהרבנים למצעד...

    יוסי, 08/11/06 03:03

    אני לא מבין מה כל הבלאגן של המצעד הרי המצעד יהיה בהפרדה מלאה. גברים לבד ונשים לבד..

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מלכות ירושלים

    דמוקרט, 08/11/06 03:03

    יש לפזר מיד את הכנסת ולהכריז על גיידמק ''מלך ירושלים

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כול הכבוד לבית פתוח ! מלחמה על דמוקרטיה וחופש ביטוי ! גאים לעד !

    הומו יהודי גאה, 08/11/06 02:39

    יום שישי אנחנו צועדים בגאווה יד ביד עם דגל גאווה

    הומואים לסביות דו קוקסינליות יום שישי אנחנו צועדים בגאווה יד ביד עם דגל גאווה ..

    שישי אנחנו נילחמים על דמוקרטיה חופשי הביטוי וזכיות האדם בארץ ישראל כ יהודי .

    שישי צועדים בגאווה עם דגל גאווה יד ביד גבר עם גבר אישה עם אישה .

    אחרי זה בערב חוגגים בגאווה במסיבות !

    חודש גאווה שמח גאים גאות .

    הגב לתגובה זו

    • במה אתה גאה, מגיב 105? בקיום יחסי מין עם בן מינך? בחילול עיר הקודש? (ל''ת)

      דוקטור חילוני, 08/11/06 03:21

      הגב לתגובה זו

      • מה איכפת לך עם מי הוא שוכב?ואתה קובע מה זאת קדושה? (ל''ת)

        אלי, 08/11/06 05:10

        הגב לתגובה זו

      • בזה שהוא יכול לחיות את חייו למרות אנשים כמוך.

        הומו, 08/11/06 07:12

        105 גאה בכך שהוא לא צריך להדחיק את אהבותיו ונטיותיו, למרות אנשים חשוכים כמוך.
        105 לא יחלל את עיר הקודש. 105 יביא לה את הכבוד שמזמן כבר אבד לה, כעיר של סובלנות ואהבה.
        ממך ומשאר הדוסים עולה שנאה וחוסר קבלה לשונה.

        הגב לתגובה זו

      • למה זה אוכל אותך שאני גאה !? מיתגאה במה שאני !?

        הומו יהודי גאה, 08/11/06 08:52

        דוקטר אתה אחד מאלו ששוכבים עם בנות וחולמים על בנים בשושו !?

        מי קבע שזאת עיר קדושה ?! כמה חשוכים ואוכלי חינם קבעו את זה !? או שהגויים !?

        כמו שאמרתי יום שישי שזה מוחרתיים אנחנו צועדים בגאווה יד ביד עם דגל גאווה .


        חודש גאווה שמח גאים גאות .

        הגב לתגובה זו

        • לדעתי לא צריך להתגאות ולא צריך להתביש ולהסתיר

          יופיטר, 08/11/06 10:41

          עם מי ואיך כמה ומתי - זה לא ענין של אף אחד לא מבחינת ההומואים ולא מבחינת הרגילים

          הגב לתגובה זו

      • זכותו להיות מי שהוא -אבל יש גם זכות לאחרים לבקש שלא יצעד בירושלים

        יופיטר, 08/11/06 09:46

        אני חילונית בעד מתן זכויות להומואים אבל גם בעד להתחשב בחרדים ולותר עלמנת שלא תהיינה מהומות - לא חסרים לנו צרות ועימותים

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    אם להומאים יש ביצים אז שיתגיסו

    לא. פריק., 08/11/06 02:30

    לצבא, ויצעדו.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מאיפה יצאו כל המוגבלים שתומכים בגאידמק?

    מישהו, 08/11/06 02:28

    בשבילם אני מקווה שקונים אותם בכסף כי עם איי ריו כזה עבודה הם הרי לא ימצאו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    סיפור מהתחת..!

    לא נעים, 08/11/06 02:26

    על מה הגאווה?
    על זה שאחד מכניס לשני בחור שממנו יוצא הקקי?
    לא הבנתי...
    תסבירו לי.. פליז

    הגב לתגובה זו

    • הגדרת את העניין בפשטות ובדיוק רב. כמה פשוט - ככה אמיתי!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לקסיקון העם, 08/11/06 03:08

      הגב לתגובה זו

    • בשמחה אני אסביר

      שחר ש, 08/11/06 03:42

      בניגוד למה שמנסים לגרום לך לחשוב, הומוסקסואליות היא לא על מין, היא על אהבה בין שני גברים או שתי נשים.
      אהבה לא פחות משיש לך לאישתך ולאישתך לך.
      האקט המיני עצמו אינו עניינך וגם לא ממש חשוב, והנסיון להציג אנשים כאקט מיני הוא עצוב, ומראה על חוסר אנושיות וסטיגמה.
      אתה הרי לא תרצה שאראה את מערכת היחסים שלך כמערכת יחסים עם איברי הרביה של אישתך, הלא כן?
      קצת פחות שנאה אנשים.
      אם במקום לשפוט אותנו הייתם מנסים גם להבין אנשים אחרים לא היה צורך לצעוד כמיעוט מדוכא...

      הגב לתגובה זו

      • ממש התרגשתי (ל''ת)

        חחחח, 08/11/06 04:59

        הגב לתגובה זו

    • אסביר לך על חשיבותו של התחת

      Avi Ecuador, 08/11/06 04:13

      יום אחד התווכחו חלקי הגוף השונים מי מהם יותר חשוב ולמי יתנו למלוך: אמר הראש; אני הכי חשוב מכיוון שאני חושב ומפעיל את כולם, אמרו הרגליים; אני נושא את כובד המשקל של הגוף והראש ומביא אותו לאיפה שצריך, אמר הפה; אני מכניס את המזון לגוף ומאפשר לראש לחשוב ולגוף להתקיים... המשיכו להתווכח עד שהתחת אמר; אני הכי חשוב ורוצה למלוך על הגוף.
      צחקו ולגלגו כולם, אתה המסריח והפלצן אתה הכי חשוב?
      חחח, התגלגלו כולם מצחוק.
      אמר התחת, טוב נראה אותכם.
      יום ריאשון התחת סירב לחרבן; הבטן כאבה והרגליים היו כבדות, יום שני שוב סירב לחרבן והגוף התחיל לכאוב והראש להזיע, יום שלישי שוב סירב ולכולם כבר היה קשה, הגוף התפטל, הראש כבר איבד שליטה הזיע והתחיל להזות... מייד התכנסו כל חלקי הגוף וצעקו, אתה החשוב, אתה תמלוך עלינו.
      טוב, אז שתבינו, גם תחת יכול למשול לפעמים ולא תמיד הכל חוכמה, לפעמים גם לחצים עוזרים בלהשיג שלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    אל תוך הואקום השילטוני נישאב גאידאמאק

    ישי, 08/11/06 02:22

    כאשר אין שילטון מרכזי חזק יציב אהוד הנהנה מאמון הציבור ופאסיבי לחלוטין - מוצא גאידאמאק מקום לנסות להיות תחליף לשילטון- אולי הוא יצליח . ככה החלה ציפי ליבני...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גאידמק תממן אותי אני מוכן לעוף מירושלים

    ג'קו, 08/11/06 02:19

    ג'קו

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כול הכבוד לבית פתוח ! מלחמה על דמוקרטיה וחופש ביטוי

    הומו יהודי גאה, 08/11/06 02:16

    יום שישי אנחנו צועדים בגאווה יד ביד עם דגל גאווה

    הומואים לסביות דו קוקסינליות יום שישי אנחנו צועדים בגאווה יד ביד עם דגל גאווה ..

    שישי אנחנו נילחמים על דמוקרטיה חופשי הביטוי וזכיות האדם בארץ ישראל כ יהודי .

    שישי צועדים בגאווה עם דגל גאווה יד ביד גבר עם גבר אישה עם אישה .

    אחרי זה בערב חוגגים בגאווה במסיבות !

    חודש גאווה שמח גאים גאות .

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקציה לשמה,מיותר וטיפשי לחלוטין בימים אלו, (ל''ת)

      גלי, 08/11/06 03:15

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    דייגמק יציע גם לממן שינוי הנטיה המינית של הצועדים (ל''ת)

    גיא, 08/11/06 02:12

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גידמאק אני לא הומו אבל אני פשוט חולה עליך.!

    מסורתי, 08/11/06 02:11

    ארקדי גידמאק המלך אני חולה עליך בטירוף..!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יהיה מצעד הגאווה ויהיה גם רצח אני מבטיח (ל''ת)

    סמי, 08/11/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גידאמק המלך הגדול אוהבים אותך

    דנה, 08/11/06 01:35

    גידאמק בן אדם גדול אוהב לעזור עושה המון המון בשביל המדינה שלנו הוא לא סתם בן אדם עשיר יש לו לב טוב וזה אומר המון המון על הבן אדם שירבו כמון גידאמק אתה בן אדם טוב הלוואי שיהיו המון עשירים כמוך אבל אתה מספר אחד אין כמוך .

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    להומואים וללסביות ולכל מי שמשתתף במצעד..

    ליאת, 08/11/06 01:22

    מה באמת המטרה של המצעד??
    שהחרדים יכירו בכם? תאמינו לי אם הם לא ידעו שאתם קיימים עכשיו הם יודעים..
    כל השבוע ניסיתי לחשוב על סיבה אחת טובה שתקיימו את המצעד במקום בו הרוב מתנגד לקיומו מסיבות דתיות...
    לא מצאתי אפילו לא סיבה אחת..
    העובדה שחלק מכם תושבי ירושלים לא אומרת שזה בסדר שתקיימו את המצעד שם.. אני מהקריות למה שלא יהיה מצעד גם פה? הרי בטוח יש פה הומואים לי הסטטיסטיקות שלכם..
    לכם אין סיבה טובה לעשות את המצעד שם ולדתיים ולרוב העם כן יש מיליון סיבות למה לא...

    הורדתם את עצמם בעיני כולם לא רק בעיני...
    אתם דוגלים במשפט חיה ותן לחיות... ואתם עושים בדיוק ההפך...
    אתם רוצים לתת לכם לחית כפי שאתם רוצים אבל לא מכבדים אחרים...

    הגב לתגובה זו

    • מטרת המצעד היא הכרה- קרא ואסביר

      שחר ש, 08/11/06 03:45

      ירושלים היא בירת ישראל, ותישאר כזו.
      בבירה של מדינה דמוקרטית לכל מיעוט יש זכות ביטוי.
      המצעד בירושלים הוא לא מצעד מיני ולא מצעד פרובוקטיבי, רק אנשים עם שלטים בנושאי נישואין וכדומה.
      הממשלה יושבת בירושלים, גם הכנסת ובית המשפט העליון, ואתה אומר לקבוצה שרוצה לפנות אליהם לא להפגין בעיר הבירה?

      הגב לתגובה זו

      • וכרגיל, שכחת פרט ''קטן''

        רונאל אדמוני, 08/11/06 04:43

        נכון, ירושלים היא עיר בירה כמו וושינגטון, פריז, רומא ואחרות.
        אבל בניגוד להן, ירושלים היא גם עיר מאוד רוחנית ו*קדושה* לשלושת הדתות הגדולות: יהודים, מוסלמים, נוצרים.

        אלה שהקדושה והרוחניות של העיר הזו חשובה להם, מהווים את הרוב בעיר הזו , והוא אותו רוב שמסתכל על מצעד הגאווה כמצעד בלתי ראוי שיהיה בירושלים.

        אז כן, אם אתה מסתכל על ירושלים רק כעיר בירה, זכותך לתהות מדוע שם לא ובמקום אחר כן, אבל תסתכל גם על נקודת הקדושה והרוחניות הזו שחשובה לרוב התושבים שם (ואולי תתפלא, אבל לא רק ליהודים שם).

        הגב לתגובה זו

        • עכשיו הכל ברור

          אורן, 08/11/06 09:48

          מטענתך שירושלים קדושה ורוחנית, ולכן אי-אפשר לקיים בה מצעד גאווה משתמע שההומואים והלסביות הם טומאה.
          האם אתה מצפה שההומואים והלסביות יסכימו שהם טמאים, ואסור להם לצעוד בעיר הבירה שלהם?
          לגבי הדיעה של רוב התושבים בירושלים - זה בכלל לא קריטריון. חופש הביטוי הוא קודם כל כלי של מיעוטים. הראשונים שאמורים להביא את זה הם החרדים. תאר לעצמך שהיו מאשרים רק הפגנות של חרדים שרוב הציבור תומך בהן...

          הגב לתגובה זו

    • יש גם חילונים בירושליים

      זה אבי עצבני, 08/11/06 16:51

      והמצעד עובר בשכונות החילוניות

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    בטח כל ההומואים נידלקו עליו

    שרה, 08/11/06 01:18

    לפחות הוא מנסה לעשות משהו חיובי ולא מפריע ופוגע באף אחד, ועל זה אני מצדיע לו, כי הוא רק נותן ולא כמו כל הממשלה רק לוקחת

    הגב לתגובה זו

    • נראה שדווקא לך יש מיניות לא ברורה

      אתה מצחיק שחבל, 08/11/06 01:40

      חותם בשם שרה וכותב בלשון זכר. דביל

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ארקדי בחזקת משיח מלך ישראל (ל''ת)

    מחכים למשיח, 08/11/06 01:17

    הגב לתגובה זו

    • האיש משתלט על המדינה,תתעורו!! (ל''ת)

      אבי ו., 08/11/06 01:21

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ארקדי

    מוטי, 08/11/06 01:12

    אחלה ארקדי שבעולם

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גאידמק מעורר בי גועל

    ציוני, 08/11/06 01:03

    רודף פרסום וכבוד, לא מבין את החברה הישראלית ומנסה להידחף בכוח ובעזרת ההון שלו. גועל נפש!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מעורר בי גועל

      יוני, 08/11/06 01:16

      ומה אתה עשית בשביל מדינה?

      הגב לתגובה זו

      • לך מי שינענע לך (ל''ת)

        אזרח, 08/11/06 04:18

        הגב לתגובה זו

    • גאידמק עשה למען עם ישראל יותר ממה שכול הפוליטיקאים בכול הזמנים עשו

      ימני קיצוני, 08/11/06 01:18

      בשבילנו.
      אז חלאס עם הדמגוגיה שלך.
      אתה רוצה להיות מפורסם ?! כנראה שלא, אז מה אכפת לך אם גאידמק יהיה מפורסם ?
      יש בישראל הרבה סלבריטאים, אולי תהיה הוגן ותחלק את הגידופים שלך בין כולם ?
      למה להתמקד דווקא באיש הזה שעוזר לנו כול כך ???

      הגב לתגובה זו

      • כי האיש הזה מסוכן.העשיה שלו יש לה כוון אחד לטמטם כמוך.

        איילה, 08/11/06 05:29

        הוא רוצה שהאנשים יהיו תלויים ברצונו הטוב ולא במערכת דמוקרטית אולי מסורבלת אבל מתפקדת על פי חוקים ולא גחמות של סטלין כזה או אחר.

        הגב לתגובה זו

    • תהיה בטוח שגאידמק יותר ציוני ממך !

      מורן, 08/11/06 02:12

      אתה עוד קורא לעצמך ציוני ?!
      במקום לשבת מאחורי מסך מחשב ולהעביר ביקורת (שזה תמיד הכי קל), תתחיל לעשות משהו מועיל למען המדינה שלך כדי שתהיה לך הזכות לקרוא לעצמך ''ציוני'' או שפשוט תשב בשקט ותחשוב פעמיים לפני שאתה מבקר אדם שכמוהו. גם עוד מליון שנה אתה לא תתרום ותעניק מעצמך למדינה הזו כפי שגאידמק עשה, עושה וימשיך לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    סתם חומר למחשבה......כנסו

    בני, 08/11/06 00:48

    אני לא משתייך לאף צד בבלאגן הזה אבל מציק לי שבכלל מתחשבים בציבור אנטי ציוני שלא תורם כלום למדינה.

    כולם מדברים על התחשבות אבל אל תשכחו שהגוף הזה ישמח מאוד לראות את ישראל והציונות נמחקים מהמפה

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך....

      איציק, 08/11/06 01:02

      לא כל החרידים אנטיציוניים, בארץ הם מס' מועט עד כמעט אפסי.... חלק נכבד מהחרדים משרתים בצבא, ואף שילמו מחיר, אל תשכח שגם חלק נכבד מקהילת ההומוהים יוצאים מהצבא מטעמי מצפון, ובמקרה הטוב למרות נתוניהם משרתים בתפקידים חסרי חשיבות מאחר והם ''עדינים'' ואני לא מכליל אותם כי ישנם יוצאי דופן.... לידיעתך...

      הגב לתגובה זו

      • חלק נכבד מהחרדים משרת בצבא?

        גיא, 08/11/06 01:42

        כנראה שלא שרתנו באותו הצבא. אתה מוזמן לפגוש אותי ואת יתר חבריי לקהילה במילואים - כל שנה כמו שעון.

        הגב לתגובה זו

        • ואתה גם מוזמן לפגוש אותם

          רונאל אדמוני, 08/11/06 04:48

          לא כל חרדי הוא אוטומט משתמט מהצבא, ידידי.
          רבים מאלו החרדים שגרים בירושלים שירתו בסדיר בתפקידים קרביים, ועושים גם הם מילואים כל שנה כמו שעון.

          רבים מתוכם גם עובדים ומשלמים מיסים. מי שבאמת חושב שמשפחה של 5 נפשות ומעלה יכולה לחיות מקיצבה מקוצצת של ביטוח לאומי, מוזמן להתעורר. אלו שטויות שמפרסמים כל מיני שונאי חרדים ללא ביסוס.

          הגב לתגובה זו

          • דיי לויכוחים

            אלי, 08/11/06 10:38

            רוב מוחלט מוחץ של החרדים (מעל 80%) לא עושה צבא בשום צורה. יש מיעוט שבמיעוט שעושים שירות מלא,ועוד קצת שעושים שירות מקוצר . די לשקר

            הגב לתגובה זו

    • מאיפה הגלת את השטות הזו? (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 08/11/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מרשים! קואליציה של ערבים, נטורי קרטא והומופובים חילונים. איזו אהבה. (ל''ת)

    אבנר, 08/11/06 00:43

    הגב לתגובה זו

    • יש חשק לברוח לאוסטרליה ולהשאיר אותם יחד

      שחר, 08/11/06 03:47

      מה נסגר עם המדינה הזו?
      קודם כמה אנטי ציונים ומועצת יש''ע משתפים פעולה עם ערבים מהחמאס נגד הומואים (שלא מעט מהם ואולי כולם הלכו לצבא), ועכשיו נדחף מאפיונר רוסי לתמונה...
      תסריט של סרט הוליוודי גרוע!

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    די כבר עם גאידמק והממון שלו. לא הכל אפשר לקנות בכסף. אבוי לנו אם כן (ל''ת)

    שרונית, 08/11/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נשבר הזין מהאיש הזה. שיבין כזר שהמדינה לא למכירה

    נושך, 08/11/06 00:39

    וההומואים עוד פחות מזה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פושע מופרע, המצעד יבוטל תמורת תמיכת בחוק ברית הזוגיות

    דן, 08/11/06 00:38

    כרוסי גם לך אינטרס שהחוק הזה יעבור.

    הצעה שכזאת הועברה לחרדים כבר לפני שבוע, הם כמובן דחו אותה.

    עוד הוכחה עד כמה המצעד הכרחי, דבר בסיסי כמו שיוויון מול החוק, ברית הזוגיות והירושה, אין המדינה מוכנה לתת לנו. וגאידמק מתערב.

    שיילך לחרדים וישכנע אותם לקבל את התנאי של אגודת הלהט''ב, את הדוסים אפשר לקנות בכסף. תמיד.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה המדינה לא מרשה לי להתחתן עם 2 נשים (ל''ת)

      אוהב המון נשים, 08/11/06 01:17

      הגב לתגובה זו

    • מה עם זכויות אחים החיים עם אחיותיהם? מה עם אבא ובת? גבר וכבשה? סתם

      סדום ועמורה, 08/11/06 05:17

      פדופילים?...

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    גאידמק לראשות הממשלה. נקודה.

    ליאור, 08/11/06 00:36

    לכל האנשים שאומרים שהוא מסנוור אותנו בכסף שלא וכל המטרה שלו היא בסוף לשלוט עלינו...
    צאו מהסרט. ומהר. מרוב שהתרגלתם שאין בישראל אנשים משכמם ומעלה שהם לא מושחתים, אתם כבר לא רואים בעיניים חוץ משחור... אדם עוזר לזקנה בכביש - מממ...בטח הוא רוצה לירש את הדירה שלה כי אין לה יורשים... אדם תורם למשפחה ענייה כסף - מממ..בטח הבת של המשפחה נותנת לו טובות הנאה...
    תפסיקו!
    תגידו תודה שיש אדם כמו גאידמק. אתם עד היום לא קולטים שהבן אדם עושה לכם טובה. זה הכסף שלו. שלו! אני בטוח שאם לכל אחד מכם היה את הכסף שלו, הדבר האחרון שהוא היה עושה עם האופי החשדני והמגעיל שהזכרתי למעלה - זה לברוח כמה שיותר מהר כדי שלא ידעו חס וחלילה ש''יש לו'', ושהוא מסוגל לעזור לאנשים שאין להם.
    תעריכו ותכבדו, חוצפנים.
    אם הוא ירוץ לכנסת יום אחד (בתקווה) - אל תצביעו לו. עד אז תפסיקו לשפוט את הבן אדם על עזרה לציבור, דבילים.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה עם טיפת מחשבה ...

      מור, 08/11/06 01:17

       ליאור מגיע לך צלש מצדיעה לך ...

      הגב לתגובה זו

      • לי?

        ליאור, 08/11/06 01:34

        חח, מצחיקולה (=
        תצדיעי לו ולא לי...
        תודה בכל אופן.
        :]

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    רודפי בצע עם גאווה....

    ע. מיכאלי, 08/11/06 00:34

    עצם הסכמתם של מארגני המצעד להפגש עם גיידאמק הידוע בממונו הרב מצביע הדבר שאם יוצע להם סכום כסף גדול יאותו לבטל את הארוע בירושלים. כאן נעלמת האידיאולוגיה והעקרונות המזוייפים. מתברר שהכל עניין של מחיר ותו לא. אז יתכבדו הגאים ויעופו לכל הרוחות ובתקוה שלא יקבלו אגורה שחוקה מאדם שכוונותיו טהורות.

    הגב לתגובה זו

    • וכאן אתה מצטייר כמחרחר מריבה

      מיכל, 08/11/06 00:49

      רוצה לראות דם ביום שישי?
      אני לא
      אני רוצה שיצעדו בנחת בתל אביב
      בלי להתגרות ובלי לצער אף אחד

      הגב לתגובה זו

      • מה הרע לצעוד בכביש הערבה למשל ?

        ע. מיכאלי, 08/11/06 01:07

        שם איש לא ישלם להם,נכון ! בתל אביב התעריף נמוך יותר מירושלים. המסקנה שוב,הכל עניין של מחיר.

        הגב לתגובה זו

        • המממ...הם לא לקחו ממנו שקל. הלכה לך התאוריה.

          א.א., 08/11/06 01:43

          לעומת זאת לא חסרים כאן מלחכי פנכה צדיקים שומרי מצוות דוחים שמלקקים לו יומם וליל. אז מה נגיד עליהם?

          הגב לתגובה זו

    • מצחיקול/ה - תסובב/י הכל שיצא לך טוב

      מוטי, 08/11/06 00:51

      אם לא היו נפגשים , היית אומר/ת : לא מוותרים , עושים דווקא , לא מוכנים למצוא דרכים יצירתיות , לא מוכנים להתפשר . כאילו החרדים היו עושים משהו מכל זה לטובת הרגעת הרוחות.

      כן נפגשים - מיד את/ה אומר/ת חמדנים ומוכנים למכור הכל בעבור כסף , כאילו הם שונים ממישהו אחד בפוליטיקה הישראלית כולל החרדים שממש לא לוקחים כלום מאף אחד.

      את/ה נשמה טובה . שתזכה/י למצוות.

      הגב לתגובה זו

    • לע.מיכאלי

      מוטי, 08/11/06 01:10

      צודקת

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    העקרונות שלנו לא למכירה

    אורן, 08/11/06 00:31

    זוהי הפגנה סולידית למען חופש הביטוי ואי-כניעה לאלימות ליד קריית הממשלה, ואין שום הצדקה לא לקיים אותה!

    הגב לתגובה זו

    • יש רק הצדקה אחת לביטול- כ ס ף !!!

      ע. מיכאלי, 08/11/06 01:12

      סחיטת כספים בגאוה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אשריך

    דרור, 08/11/06 00:26

    כל הכבוד !!! אתה מביא גאוה לעם ישראל במובן החיובי . ירבו כמותך בישראל

    הגב לתגובה זו

    • אשכיך (ל''ת)

      יריב, 08/11/06 00:35

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    גידמאק לא מבין שדמוקרטיה לא קונים בכסף

    shyba, 08/11/06 00:25

    האיש חושב שהוא יכל הכל לקנות בכסף.
    שיפנה את הכסף שלו כדי להאכיל אנשים דתים שלא עובדים ומוצצים את לשד המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • למה לא? בינתיים זה עובד לו יופי והציבור המטומטם מעריץ אותו (ל''ת)

      אתי, 08/11/06 00:31

      הגב לתגובה זו

      • הצעד הבא - ראשות עיריית ירושלים

        מתחלחל בחלחולות, 08/11/06 00:39

        לאולמרט זה גם כן הצליח.

        הגב לתגובה זו

        • ראיתי תגובות יותר מרחיקות לכת - לממשלה (ל''ת)

          יופיטר, 08/11/06 11:44

          הגב לתגובה זו

    • זה מה שהאנשים נותנים לו להרגיש (ל''ת)

      יופיטר, 08/11/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שבת ה 11.11 לא משתמשים בטלפון הנייד

    שמוליק, 08/11/06 00:25

    כמחאה נגד חברות הסלולר העושקות את כולנו
    אנא העבירו את המסר הלאה
    בברכה
    שמוליק קלדרון השובת

    הגב לתגובה זו

    • טמבל. בשבת לא משתמשים בסלולרי. שבעס (ל''ת)

      שלמה, 08/11/06 01:02

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    פנייה אישית לצועדים

    בשם הנאורות, 08/11/06 00:21

    זה אמור להיות מצעד של אהבה לא של שנאה אז למה להתגרות סתם בציבור שזה מפריע לו
    הומואים ולסביות תצאו גברים תצאו נשים ובשם האהבה אל תגררו אלימות
    בבקשה
    תל אביב מתאימה יותר אז קדימה צעד !

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      אודי חמודי, 08/11/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    ישלי הצעה: שיבואו ליצעוד אצלנו בעיר אום אל-פאחם. נקבל אותם בברכה... (ל''ת)

    דרוויש אבו-מסעד, 08/11/06 00:18

    הגב לתגובה זו

    • אום אל פאחם לא ישראלית באמת

      הומו ימני, 08/11/06 03:49

      ליברמן עובד על זה- ואני הומו שהצביע לליברמן!
      ירושלים היא בירת ישראל, על אפם וחמתם של הערבים והחרדים האנטי-ציונים.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    Thank you for all

    roy, 08/11/06 00:15

    Arkady thank you for everthing that you doning

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ארקדי -אתה מדהים ומרגש

    שולה יגר, 08/11/06 00:14

    סוף סוף איש חכם רגיש ושקול שבעיקר עושה ולא רק מברבר
    ארקדי לשלטון ומהר
    כשהוא יוכתר אולי גם חלוץ יתפטר.......
    ארקדי אתה המלך אין ספק
    דוגמא לרוסי שפוי

    הגב לתגובה זו

    • שולה די עם הייגר-מסטר ! (ל''ת)

      ליש, 08/11/06 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מני מזוז

    מני, 08/11/06 00:12

    כל פעם שהשם מני מזוז מופיע ישר מקפיץ את ארקדי. לפחות סוף סוף מבינים מה הוא רוצה מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ארקדי, אל תיתן להם אפילו שקל! הם לא יעזו לצעוד כי הם פחדנים. סחטנים (ל''ת)

    ###############, 08/11/06 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הלוואי שיצליח,אדם טוב. (ל''ת)

    איציק, 08/11/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    דמוקרטיה בתחת שלכם

    גאיה, 08/11/06 00:01

    איזו דמוקרטיה יש פה בדיוק ..כזו שעןשקים אותנו אשכם וערב והחכ'ים מעבירים בצ'יק חוקים שמיטיבים עימם ומרפדים להם את הפנסיה ואת חשבונות הטלפון של ילדיהם..וחוק פרס .. שערוריה .. הלואי והיו מעבירים בקלות חוקים למען הנכים הזקנים הבודדים ועוד ועוד .. בושה למדינה. וליושבים בראשה..תפסיקו עם הצדקנות המאוסה הזו..וצאו מהשאננות שלכם.. הלואי והיו עו ד כמה כמו ארכדיץץץ ולא כמו עשרת המשפחות שמנהלות פה את המדינה דוגמת כל המקורבים לשלטון... אז צאו מזה ותורידו את הכובע בפניו... ןלא משנה מה מניעיו.. הבנאדם מ ש ל ם .. יישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק במחוזותינו אדם כמו גאידמק יכול להצליח..

    סתם 1, 07/11/06 23:57

    תושיבו את העבריין הזה בכלא כבר...
    לפני שיתלט על המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ואם היו רוצים לאסור על שלטים ברוסית לחנויות בירושלים?

    סאפי, 07/11/06 23:57

    למשל כי יש עטולים לא יהודייםף ואסור שיהיה דבר כזה בירושלים. אז מיילא שיגורו בבתיהם. אבל לשים שלטים בפומבי ברוסית?

    מה הוא היה אומר אם היו מציעים הצעת הבל כזו?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה עטולים? (ל''ת)

      שירית, 08/11/06 00:16

      הגב לתגובה זו

    • זאת דווקא הצעה לא רעה בכלל...

      שורין - ריו, 08/11/06 00:26

      כשחושבים על זה, פה מדברים עברית.
      מי שרוצה לחיות פה - שילמד עברית.
      מי שלא בקטע שלו - שיעוף בחזרה למאמא רוסיה!
      (וכמובן שאני לא מדבר על מישהו שעלה בגיל 60-70 וכל החיים דיבר רק רוסית, אלא על אנשים שנמצאים בגיל שעדיין אפשר ללמוד בו שפה חדשה ובכל זאת מתעקשים לדבר רוסית).

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גיידמק, מלך המשיח!

    אחד שמבין, 07/11/06 23:56

    לסגור את הכנסת! גידמק לשילטון.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ארכדי אתה ענק! אוהבת אותך

    גאיה, 07/11/06 23:56

    הגדול מכולם...בעוד חברי הכנסת שלנו מבזבזים בכייפ את המיסים שאנו משלמים גאיידמק מוכיח את עצמו שוב ושוב..אז תפסיקו את הצביעות הזו.GOD BLASE YOU GUYDAMAC

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איזה הבדל ענק בין ארקדי לקראדי..... (ל''ת)

    אילן, 07/11/06 23:54

    הגב לתגובה זו

    • אילן, כל הכבוד על השנינה! העיתונאים העצלנים יעתיקו ממך (ל''ת)

      עצלן, 07/11/06 23:58

      הגב לתגובה זו

    •  (ל''ת)

      איזה אילן?, 08/11/06 00:07

      הגב לתגובה זו

    • בבה בובה לאן נעלמת ? (ל''ת)

      בלי קבלות, 08/11/06 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מוכרים את נשמתכם?

    kordelya, 07/11/06 23:51

    אוים ונורא !!!! אם הקהילה ההומו לסבית תסתנוור מהכספים שיציע לה גאידמק!!!!
    היכן הדמוקרטיה? הערכים של החופש שעליהם כולנו נלחמים?
    אנשים התחילו להלך סומא מול כספי גאי דמק והוא תחת מעטה של נדבן , הולך ומשתלט על הארץ.
    הזהרו!!!!
    קיצוניות בכל דרך - אינה הדרך.
    אוי לנו - אם כך יהיה הדבר!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא. ירושלים, רק ירושלים. (ל''ת)

      מצעדנו עוד ירעי, 08/11/06 00:21

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אז גאידמק כבר כבש את הצפון.

    שמעונה מדימונה, 07/11/06 23:51

    עכשיו הוא כובש את החרדים.
    יוצאי רוסיה איתו.
    אולי גם יצליח להגיע לקהילה ההומולסבית (אל תזלזלו, 10% מהאוכלוסיה).
    איכשהו הוא בטח יגיע ליוצאי אתיופיה.
    אחרי זה לעניים.
    כמה יצא?
    60 מנדטים?

    איך שרו לביבי?
    הוא הא מי זה בא? ראש הממשלה הבא!
    עכשיו ישירו את זה לגאידמק.

    מה אתם אומרים? גאידמק זה טוב ליהודים?

    בכל אופן אולמרט ופרץ. עצתי לכם זה להשקיע טוב טוב בתקופה הבאה ברווחת העם, ולא רק בכסף לקצבאות.. חשוב גם שתדאגו למשכורת המינימום, כי משכורתו של אדם כבודו..כי בכל מקום שתכשלו בו, גאידמק ייכנס.

    הצעד הבא של גאידמק זה העוני, משכורת המינימום, והאוכלוסיה הזקנה.
    שימו לב.



    הגב לתגובה זו

  • 63.

    קרציה, תחזור למקום ממנו באת (ל''ת)

    שונא אגו מנופח, 07/11/06 23:50

    הגב לתגובה זו

    • ל-63: אני מנסה לחזור לשם, אבל אתה כל הזמן יושב על זה, על ישבנך (ל''ת)

      קרציה, 08/11/06 00:02

      הגב לתגובה זו

      • חח תודה על התגובה המצחיקה (ל''ת)

        יגאל, 08/11/06 01:01

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשיו אנחנו נראה מה היהודי המצוי מאמין בכסף או בערכים שהוא דוגל

    א, 07/11/06 23:47

    גאידמק יציע להם הרבה כסף ''לבית הפתוח'' כדי שהם יעבירו את המצעד אני רוצה לראות אותם עכשיו אם הם דוגלים ונאמנים לאמונה שלהם או לכסף.

    הגב לתגובה זו

    • בעד פיצוי ''סימלי'' של כמה מליונים

      התותח, 07/11/06 23:59

      הם גם יעבירו את המצעד לעפולה.

      ועל זה נאמר בבולגרית,

      Money Talks Bullshit Walks

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    3 מדינות בהן גידאמק לא הולך לכלא

    ככ, 07/11/06 23:46

    רוסיה
    אנגולה

    וישראל שהיא מדינת עולם שלישי שניתנת לקניה בזול

    הגב לתגובה זו

    • ככ, מה אתה משוויץ שאתה הומוסקסואל? תסתפק במצעד שלכם בת''א

      מרואן ראנר, 07/11/06 23:53

      אתם פוגעים בנו, רשעים!

      הגב לתגובה זו

      • Kol Hakavod Maruan

        simon, 08/11/06 00:08

        I take the Hat off for you

        הגב לתגובה זו

        • גם היהודים, גם הנוצרים וגם המוסלמים מתנגדים למצעד התועבה (ל''ת)

          מרואן הנוצרי, 08/11/06 03:11

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    Yeah. just give them a few $$$$$$$$ and they'll even do the

    karenor, 07/11/06 23:46

    parade in Haifa.

    הגב לתגובה זו

    • We have a parade in Haifa anyhow.

      ירושלמית, 08/11/06 00:23

      You know, for those who live in Haifa.

      We, the gays of Jerusalem, will have OUR parade in Jerusalem.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    בלי שנרגיש גיידמק מתחיל לנהל כאן את המדינה, בסוף לא יהיו בחירות כלל

    ץתץת, 07/11/06 23:43

    בכל עניין הוא רק נכנס לעזור, פה שופך כסף, שם נותן עצה.
    בכל זאת צריך לעצור את זה מתי שהו.

    הגב לתגובה זו

    • מה עדיף לך? האם לא שמעת היום מה שפורסם - אולמרט ואשתו יקבלו 45 אלף (ל''ת)

      שקלים לביגוד, 07/11/06 23:46

      הגב לתגובה זו

    • אז? לפחות הוא שופך כסף ולא ההפך כמו על הח''כים (ל''ת)

      יגאל, 08/11/06 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    יישר כח גיאדמק!

    ליטל, 07/11/06 23:42

    איש לא מבקש לבטל את המצעד. רק להעבירו למקום אחר כדי לא לפגוע באוכלוסיה אחרת. אני ממש לא מבינה למה מארגני המצעד רואים בכך איום על הדמוקרטיה.?! קצת רגישות רבותיי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מגיע לו פרס ישראל !! עוזר לכולם!! (ל''ת)

    קדימה גדמיאק, 07/11/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם הם יקחו ממנו כסף - אז הם חבורת סחטנים רודפי בצע (ל''ת)

    ד''ר אביב גולני, 07/11/06 23:38

    הגב לתגובה זו

    • טוב שארקדי בא לישראל, הוא מנסה לעזור. רק שלא יתן להם שקל, לסחטנים (ל''ת)

      רינה פומרנץ-לוי, 07/11/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      רונן, 08/11/06 01:54

      העיניין הוא איש יקר שאנו הקהילה ההומולסבית לא כמו החרדים. אנחנו לא רודפי בצע וסרבנו לגאידמק.
      לעומת זאת החרדים לא ידועים ביושרם הרב ברגע שמעורב כסף. אז מי כאן רודף הבצע?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ארקדי תן להם 10 מיליון שקל

    אבי, 07/11/06 23:37

    אם אתה מציע לבית הפתוח 10 מיליון שקל תמורת ביטול נמצעד הם יקחו את זה ונגמר הבלגן .
    זה שווה עבור הסכום הזה להוריד את הלהבות והשנאה

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה הבעיה, אבי? שזה יגביר אצלם את התאבון שנה באה שוב להתפרע (ל''ת)

      רינה פומרנץ-לוי, 07/11/06 23:44

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד לארקדי!

    יואב, 07/11/06 23:37

    מגשר בין ערבים ויהודים בין דתיים וחילוניים. זו הגדולה של האיש הזה.
    דרושים עוד אנשים כמותו במדינה. אם ההנהגה חלולה כדברי גרוסמן אז מצאנו תחליף! תחליף שכל הזמן עושה מעשיים למען עם ישראל!
    כה לחיי.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האם ביום העצמאות לישראל רצוי לקיים מצעד לאומי באום אל פאחם?

    טוב להיות חכם, 07/11/06 23:33

    ברור לכל אדם בר דעת שאין שום טעם לעורר מתחים ואלימות על מצעד לאומי למען מדינת ישראל ביום העצמאות שיערך באום אל פאחם או בנצרת.

    למה לא ?
    זכותינו לערוך מצעד בכל מקום ? - זכותינו !
    ישראל מדינה דמוקראטית ? - כן !
    כוונתינו רק להושיט יד לאחר ? נכון מאוד !

    אז למה לא לערוך מצעד עצמאות בנצרת או באום אל פאחם ?

    כי זה שיא הטימטום !
    בשביל מה לעורר את כל ''האנטי'' ?

    אותו כנ''ל לגבי ''מצעד גאוה'' בירושלים :
    ישראל היא מדינה דמוקראטית ...
    מותר להביע דעה בכל מקום ...
    הרעיון של המצעד הוא לקרב לבבות...

    אבל שורה תחתונה - שיא הטימטום.
    במקום חופש, סובלנות ודמוקראטיה...
    נקבל התגברות השנאה, אלימות ודיכוי.

    לא כדאי ללכת עם הראש בקיר
    טוב להיות חכם מאשר להיות צודק

    מצעד העצמאות - לא בנצרת כן בירושלים
    מצעד הגאוה - לא בירושלים כן בתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • מצעד לאומי בעיר ערבית ?!? כל השמאל יאכלו אותך

      עדי, 07/11/06 23:46

      אם היו רוצים לארגן מצעד למען ישראל בעיר ערבית, ובטוח יש שם למעלה מ-10% מהתושבים שתומכים בחשאי בישראל, אז כל השמאל היה מתקומם.

      הגב לתגובה זו

    • טוב להיות כחם מלהיות צודק

      gal, 08/11/06 00:11

      כל הכבוד לךת כל מילה שכתבת נכונה.....מקוה שהאנשים הנוגעים בדבר יקראו את תגובתךץ
      יישר כח
      גל

      הגב לתגובה זו

    • טמטום משכר

      יניב, 08/11/06 01:46

      זכות כל אזרח במדינת ישראל לקיים מצעד מחאה בבירת מדינתו, ולא בעיר שבה מקבלים אותו. מוסדות ההנהגה נמצאים בירושלים ולא בתל אביב (ובטח ובטח שלא באום אל פאחם).

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם לא גאידמק ולא היה כסף המצעד היה מתקיים בירושלים זאת אומרת הכסף ה

    כל הכבוד, 07/11/06 23:33

    הכסף הוא זה שקונה 'כבוד לשני...' ולא הכבוד את הכסף איזה עולם הכל סביב הכסף

    הגב לתגובה זו

    • הא? מה לקחת (ל''ת)

      vv, 07/11/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בעזרת ה' הוא יצליח אחרי שיביא להם כמה לירות (ל''ת)

    אלי, 07/11/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ארקדי, תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אישה חילונית, 07/11/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נראה אותו מציע כסף לחרדים.....

    גיבור, 07/11/06 23:30

    שילמדו רוסית.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    WELL DONE!!! YOU ARE GREAT MAN (ל''ת)

    TAMI, 07/11/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רק באלימות!!!!!!!!!!!

    איזו מדינה, 07/11/06 23:30

    במדינה הזו מבינים רק אלימות! אני לא אלים ולא זרקתי מעולם חזיז על שוטר, ובכל זאת ירושלים חשובה ומקודשת בעיני ומצעד שכזה פוגע בי, האם הפגיעה בכל כך הרבה אנשים כמוני לא מצדיקה את העברת המצעד? התשובה היא שכנראה שלא! אז אם כך אני מצדיע לאלימות למרות שאני לא בעדה ומקווה שאף אחד לא יפגע אבל כנראה שרק כך ניתן להשיג משהו במדינה המפגרת הזו עם ממשלת בג''ץ שמאלני, אז תגידו שגם להומואים יש רגשות?! אני מכבד את הרגשות שלהם שיעשו מה שהם רוצים אבל לא על חשבון הרגשות של אחרים כשהם מלכתחילה יודעים עד כמה זה פוגע, יאללה הומואים תקראו מה התורה חושבת עליכם ותחזרו בתשובה, ביי ביי

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מצעד הגאווה = מצעד האיוולת

    א. מרק, 07/11/06 23:28

    חבל שההומואים והלסביות (ולהיות כזה זה בהחלט לא סיבה לגאווה )לא מבינים שגם בחברות ליברליות ישנם מוקדים פחות ''נאורים'' שלא מוכנים לקבל ולחיות עם תופעות חריגות. ההתעקשות לקיים את המצעד דווקא בירושלים והעימותים המיותרים שהעניין מעורר מגעילה מיותרת ותשיג בסופו של דבר את ההיפך ממה שמצעד כזה אמור להשיג

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גאידמק-גדול הדיקטטורים

    שולץ, 07/11/06 23:26

    הכסף שלו מעוור אתכם.
    הוא בא הנה כדי להרוס אותנו!
    פשיסט!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ארקאדי מביאה אנשים שלו עושה באלגן מכות להומואים... (ל''ת)

    הצאר, 07/11/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה כבר ממש מפחיד. הבן אדם כבר מתעלק עלינו. חלאס גאידמק (ל''ת)

    אוהד, 07/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צודק ולמה? כי אתה בלי שכל ואין לך ערכים לאף אחד (ל''ת)

      המלך, 07/11/06 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חברי הכנסת שאמורים ליצג את העם שותקים במדינת חלם!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 07/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא... תסתכל בערוץ הכנסת תראה איזה דיון לוהט היה שם

      ליאת, 07/11/06 23:33

      הרוב היה נגד רק מרץ בעד... כל מה שנגד היהדות הם בעד...

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ארקדי הזה כל כך אהבל... אולמרט שם אותו בכיס הקטן (ל''ת)

    עליזה, 07/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ארקדי קונה בית פתוח סוגר חלון ועושה בית סגור...ארקדי! (ל''ת)

    ., 07/11/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אוחצ'ית

    אוחצ'ית, 07/11/06 23:22

    אני רוצה ללכת חשופה ברחובות ירושלים. זכותי המלאה ואיש לא ישלול זאת ממני. אני רוצה להתנשק עם בת זוגתי ואיש לא יוכל למנוע זאת ממני גם בעיר הקודש. אני רוצה לחלוץ שד בכיכר הדוידקה ואיש לא ימנע זאת ממני. כל המתנגדים הם צבועים. יש המון לסביות דתיות וחרדיות

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקי לעשן, יוצאים לך שקרים מהמקלדת. לכי לטיפול נפשי (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 07/11/06 23:33

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך רוצים לבטל את

      kordelya, 07/11/06 23:55

      המצעד.
      יש מיינסטרים שפוי, שצריך לצעוד בלי לחשוף את השדיים.
      לסבית זה לחלוץ שדיים?

      הגב לתגובה זו

    • למה את לא מנסה אם את כל כך רוצה? (ל''ת)

      יופיטר, 08/11/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ארקדי קונה ירושלים והומואים ארקדי! (ל''ת)

    ., 07/11/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    של עשירים (ל''ת)

    גאידמק שולט, 07/11/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ארקדי אחראי על חילול שבת המוני בטדי... יש גרוע מזה?

    אלי, 07/11/06 23:17

    דמגוג שקונה מדינה במיליארדים שהוא עשה בעסקאות נשק, עם מנהיגי מדינה שאזרחיה גוועים ברעב.

    עולם שלישי, ברוכים הבאים.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת..הוא לא אמר שהוא דתי הוא בסך הכל רוצה שיכבדו את העם

      ליאת, 07/11/06 23:32

      רוב העם לא מעוניין במצעד המיותר הזה והוא רוצה לדבר איתם שיבינו את הצד השני

      הגב לתגובה זו

      • המשחקים במוצאי שבת (ל''ת)

        יענקל, 07/11/06 23:46

        הגב לתגובה זו

      • ליאת - תקראי בבקשה

        שחר ש, 08/11/06 03:40

        רוב העם לא צריך להיות מעוניין במצעד.
        מצעד עושה מיעוט שלא מקבל זכויות (למשל זוג לסביות שאחת מהן נפטרת- השניה לא יכולה להמשיך לגדל את הילד שלהן כי היא לא מוכרת והמדינה עושה צרות).
        בדמוקרטיה למיעוט יש זכות לצעוד גם אם לרוב לא נוח.
        כל פעם שעושים הפגנה של מתנחלים עושים משאל עם לבדוק אם יש להם זכות להפגין? לא- וטוב שכך.
        גם השחורים בארה''ב צעדו במצעדים דומים.
        אז זה לא משנה אם לא בא לך שהם יצעדו- זו עדיין תהיה זכותם המלאה.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    גידאמק רוצה שיהיה שלום וכבוד בין כולם וכול הכבוד לו. (ל''ת)

    גבי פרי נהריה, 07/11/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ארקדי המלך

    צופה, 07/11/06 23:15

     אין על גאידמק הוא פשוט מלך בהצלחה ארקדי

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הלוואי ויצליח.... זה לא יהיה תקדים במקרה שלו

    כל הכבוד, 07/11/06 23:13

    אם יצליח הוא שוב יצליח במקום בו כל המדינה נכשלה...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה סימלי פרשת השבוע היא ''וירא''

    סתם מעניין, 07/11/06 23:12

    למי שלא יודע, השבת קוראים את הפרשה בה מסופר על הפיכת סדום ועמורה, ועל אשתו של לוט שנהפכה לנציב מלח.
    לדעתי חלק גדול מהזעם החרדי נובע גם מהתזמון הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ם הידיעה נכונה - תתביישו!!!

    עו''ד, 07/11/06 23:11

    מה פתאום בכלל נפגשים איתו כדי למצוא דרך להעברת המצעד? מי הוא בכלל?
    הוא הולך לקנות אותכם בכסף שלו?

    אם כן והידיעה חלילה נכונה - כל מה שעושים לכם הדתיים מוצדק, כי אז אתם לא אנשי עקרונות.

    הגב לתגובה זו

    • זה שהם היו מוכנים להיפגש איתו זה בסדר

      יניב, 08/11/06 01:27

      הם הקשיבו למה שהיה לו להגיד ואמרו לו שמבחינתם זה עקרוני לצעוד בבירת המדינה שלהם ולהפגין נגד העוולות שנעשים כלפי מגזר שלם בישראל והם לא מוכנים לוותר על זה בשום מחיר. מה הופך אותם כאן ללא בסדר?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גיאדמק לראשות הממשלה

    חממי, 07/11/06 23:10

    גבר שבגברים ,האיש הזה תותח

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש עוד איזה נושא פופוליסטי שהוא לא נדחף אליו ?

    אופניק, 07/11/06 23:08

    נראה כאילו הוא עושה סקרים ואם יש משהו עם קונצנזוס של למעלה מ- 70% הוא קופץ עליו.

    מגעיל. ו- nrg גם מגעילים - חצי מהכתבות על גאידמאק והחצי השני על הרוצח יגאל עמיר יימח שמו וזכרו.

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ככה (ל''ת)

      פשוט, 07/11/06 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד עבריין נכנס לתמונה? לא מספיק כל המשתוללים בירושלים? (ל''ת)

    צועדת, 07/11/06 23:08

    הגב לתגובה זו

    • אם את צועדת תזהרי מפולסא דינורא!ואני לא צוחק (ל''ת)

      המלך, 07/11/06 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לו!

    יהודי גאה מא''י, 07/11/06 23:06

    כל הכבוד על מה שהוא עשה ועל מה שהוא עושה! למה סתם להגיע לחיכוך ולמלחמה? למה לא לנסות לעשות פשרה בצורה נורמאלית?
    ברור שגם בת''א זה פסול! כל מקום שהוא חלק מא''י זה אסור בו! בדיוק כמו שהם לא יעיזו לצעוד בוותיקן או במכה ככה גם שלא יצעדו בא''י.
    כל אלו שתוקפים אותו,קודם כל הוא לא ניסה לקנות אף אחד. בדיוק שאם לכם מפריע שהשכן ממול עושה מסיבה אתם תדברו איתו ולא תפנו ישר למשטרה ותצעקו,אז גם לו מותר לנסות למצוא פשרה בדרך עצמאית.
    וחו''מ מותר לו לא להסכים עם דעת היועץ המשפטי לממשלה וגם להגיד את זה. זאת מדינה חופשית,איפה חופש הביטוי נעלם פתאם? למה בכל דבר שקשור לא''י וקיום התורה פתאום כולם הופכים ת'צמם לאהרן ברק ומוחקים את חופש הביטוי ומי שרק פותח ת'פה חוטף? ואתם עוד צועקים עלינו שאנחנו כופים עליכם דברים?!
    ב''הצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • קצת מצחיק שאתה טוען שאתה בעד חופש הביטוי... (ל''ת)

      אני, 07/11/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • תסביר לי

      לא מבין, 07/11/06 23:34

      מצד אחד זה טוב שהוא מנסה למצוא מקום אחר, ומצד שני אתה אומר ש''כל מקום שהוא חלק מא''י זה אסור בו''.
      אתה באמת חושב שהוא הולך לממן את הסעת כל המפגינים לחו''ל?
      (הי, זה רעיון לא רע. אם זה מה שיקרה גם אני בא להפגנה).

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    את ירושלים הוא עוד לא הספיק לקנות (ל''ת)

    חצוף., 07/11/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פועל למינוי פרס לנשיא, להעברת המצעד בירושלים...

    מי הוא בכלל?, 07/11/06 23:01

    אם אני הייתי מבקש להיפגש עם חברי כנסת ולשכנע אותם לבחור בפרס/ריבלין/קולט אביטל - היו מסדרים לי פגישה?

    זו שערורייה שזה שלבן-אדם יש כסף מקנה לו את היכולת להיפגש עם כל אחד ולחשוב לעצמו שהוא יכול לקבוע מי יהיה נשיא ואם יהיה מצעד גאווה בירושלים..

    הגב לתגובה זו

    • תביא קצת....

      אתניקס, 08/11/06 00:50

      דינרוס או או או או או או
      כסף קונה את הכל

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרובוקטורים מגעילים וחולים לכו בתל אביב (ל''ת)

    המטיף, 07/11/06 23:01

    הגב לתגובה זו

    • האלו, תרגע, לא רוצה אותם אצלי. (ל''ת)

      תל אביבית, 08/11/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גידמאק- האם לא הבנת עדיין שהציבור

    ניר, 07/11/06 23:00

    החרדי מנסה לכפות את דרכו ואורח חייו על כלל הציבור בישראל?!!
    ובהזדמנות זו רק להזכירך מי שצריך ללמוד לכבד את האחר הם הדוסים - הם אלה שצריכים להכיר בזכות להיות שונה ממך.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה רבה לגידמאק ( גם הפעם)

    חילוני, 07/11/06 23:00

    תודה שאתה מנסה לעשות את מה שאני ( אזרח פשוט\תושב ירושלים) לא יכול לעשות.
    מקווה שתצליח למנוע את המצעד.

    וללא שום קשר למצעד צריך למצוא פתרון לבעיות שקיימות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוא צודק אבל הביקרות לא במקום

    דודי, 07/11/06 22:59

    הרעיון רק שלצעוד ולהכעיס כל כך הרבה אנשים פשוט מטומטם. אני לא מבין את הקהילה הזו, למה הם כאלו עקשנים, מה הבעייה לקיים את המיצעד הזה במקום אחר. הם טוענים שהם סובלניים ומקבלים את האחר והשונה אבל מנגד הם צועדים ופוגעים ברגשותיהם של רבבות אחרים. מאחורי החרדים שעושים בלאגן בירושלים יש המון לא דתיים כלל (כמוני...) שממש לא מסכימים עם המיקום של המיצעד הזה שם. השאלה היא באמת מוסרית - האם אני יכול לממש את זכותי ולצעוד במקום ציבורי ובמקביל לפגוע ברשותיהם של רבבות אחרים? אני חושב שהתושבה לכך היא לא!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני מקווה ומאמין שהוא לא יצליח לקנות אותכם (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 07/11/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעניין כמה הוא מבטיח לו... (ל''ת)

    הכול קונים בכסף, 07/11/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גידמאק מנסה לכבוש עוד יעד בציבור

    נורה, 07/11/06 22:57

    הישראלי, וב''תרומתו''בעצם הנסיון לגשר הוא מביא להרס החברה והמדינה

    הגב לתגובה זו

    • הקנאה הורסת כל חלקה , נורא,נורה (ל''ת)

      ע. מיכאלי, 08/11/06 00:39

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    Thank you

    Me, 07/11/06 22:56

    ‘’You have a straight back’’
    Because you don’t have
    To be orthodox to understand
    That it is wrong to have a guy
    Parade in Jerusalem

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ארקדי מלך ישראל (ל''ת)

    ..., 07/11/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ארקדי . בחור טוב. כל הכבוד (ל''ת)

    ., 07/11/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מצעד- מחוץ לגבולות ארץ הקודש

    יצחק, 07/11/06 22:54

    אסור שתועבה כזו תיערך כאן.חס וחלילה הארץ עלולה להקיא אותנו בגלל זה.

    הגב לתגובה זו

    • ואני עשוי להקיא עליך... (ל''ת)

      אני, 07/11/06 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    גיידמאק- היום הם מסלקים את הצועדים

    נועם, 07/11/06 22:54

    במיצעד הגאווה, ומחר הם יתבעו את סילוקך מהעיר בשל העובדה שאינך שומר מסורת , ואינך מקיים את מצוות התורה כדרישתם-הבנת את זה ברוך?!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד הלוואי ויצליח!!! (ל''ת)

    י החילוני, 07/11/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שוב הוא עושה את...

    עודד, 07/11/06 22:50

    תפקיד הממשלה, ויגזור על זה קופון שמן גם עם יצליח וגם אם לא...
    ממשלה אימפוטנטית ועלובה שלא מסוגל להגיב נכון לכלום, אולמרט יורד לתחתית עמוקה יותר ויותר!
    וכשמר ארקדי ירכיב ממשלה אל תתפלאו...
    אולי זה יהיה עדיף ממשלת אולמרט, לא אולי בטוח!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אי קיום המצעד בירושלים משמעו כניעה

    רינה, 07/11/06 22:50

    לאלימות ולסחטנות שמפעילים הדוסים.

    הגב לתגובה זו

    • כשמטפסים על עץ גבוה צריך תמיד

      בוננזה, 07/11/06 23:05

      לדאוג לסולם לא פחות גבוה כדי לרדת ממנו.

      הגב לתגובה זו

      • בואו נסכם שרוב הציבור זה אני

        ברווז במטבח, 08/11/06 04:19

        ואני הייתי מעדיף חברה ללא מצעדים בעלי אוםי מיני והתבהמות של שום חתך באוכלוסייה ובשום מקום.

        הגב לתגובה זו

    • את טועה בהקבלה שאת עושה

      משה, 07/11/06 23:06

      אין זה מאבק הדוסים בלבד אלא חוצה דתות וכלל ארצי.הרבה חילוניים ומסורתיים ובהם אני, מתנגדים לקיום המצעד וטעות היא לחשוב שזה מאבק בדוסים. החברה האלה מצליחים פעם אחר פעם להוביל לכך שנחשוב כך ואז קל להם יותר להעביר כל דבר העולה על רוחם ואת זה צריך להפסיק. אנו רוב הציבור לא רוצה בקיום המצעד בכלל ובירושלים בפרט

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק... יש גם הומופובים חשוכים בקרב החילונים. (ל''ת)

        אני, 07/11/06 23:18

        הגב לתגובה זו

      • ומי קבע שאתה זה רוב הציבור? מי נתן לך רשות לדבר בשמי? (ל''ת)

        מוטי, 07/11/06 23:20

        הגב לתגובה זו

    • ומה היה קורה אם מחר קבוצה

      חומר למחשבה, 07/11/06 23:10

      של יהודים הייתה רוצה לעלות להתפלל בהר הבית לצד 250 אלף מוסלמים..
      מה גברתי ''הנאורה והדמוקרטית'' הייתה מצפה שהמשטרה תעשה?
      (הרי ברור שיש לי זכות דמוקרטית להתפלל בהר הבית ואף על פי כן אני לא מממש אותה)

      הגב לתגובה זו

      • שום בעיה עם זה

        תתפללו בכיף, 07/11/06 23:37

        והמשטרה בהחלט צריכה לשמור עליכם.
        אבל בעצם, למה צריך משטרה? הרי אתם והקיצונים של החמאס נהייתם פתאום אוחצ'ים, לא ככה?

        הגב לתגובה זו

    • לגיברת רינה: את אומרת דוסים ואני שונא את כולכם היהודים (ל''ת)

      פאיז אל-מאלכּ, 07/11/06 23:34

      הגב לתגובה זו

    • אי קיום המצעד משמעו פגיעה בירושלים

      לכו לסדום, 08/11/06 09:04

      ולכל הצבועים הרי כבר כמה שנים המצעד מתקיים וניסו לעצור אותו באמצעי הידברות, אבל במדינה שהפגיעה ברגשותיהם של אנשים לא מצדיקה ביטול המצעד אז יש רק דרך אחת! אלימות! רק ככה הם מבינים, אבל אז במקום שתהיו הוגנים ותגידו שלא איכפת לכם שאנשים ייפגעו העיקר שיהיה מצעד אתם מתחילים להשתלח בחרדים על התנהגותם, אין גבול לחוצפתכם, המצעד הזה זה כמו שאחד יאנוס בחורה ויזכו אותו בגלל חופש הביטוי, לחופש הביטוי יש גבול והגבול הוא כאשר חופש הביטוי פוגע באחר, הצעדה בירושלים זוהי התגרות ומראה את פרצופם האמיתי של ההומואים, אין שום בעיה להעביר את המצעד לתל אביב חבל שההומואים רק גורמים להעמקת השנאה בין האוכלוסיות בשביל סתם גאוותנות,

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בהצלחה גאידמק ותודה (ל''ת)

    ע, 07/11/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    Gaidamak for prime Minister

    ron, 07/11/06 22:48

    A Person with a heart and a conscious that cares. A model for many to follow

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושש מגיידמק, אני כן חושש מאנשים כמוך (ל''ת)

      חיפאי, 07/11/06 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לגידמק שתמיד מוכן לעזור (ל''ת)

    רונן, 07/11/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לראשות ממשלה יש לו שכל ישר (ל''ת)

    קובי, 07/11/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גידמאק- אסון למדינה- חזור לרוסיה,ושם

    ניבה, 07/11/06 22:46

    תנהל את המדינה באמצעות כספך, כיאה למקום שממנו באת.

    הגב לתגובה זו

    • Beni aviv, 07/11/06 22:56

      Gnajdt

      הגב לתגובה זו

    • אם רק היית תורמת רבע ממנו,צבועה (ל''ת)

      טל, 07/11/06 22:58

      הגב לתגובה זו

      • טל, על תרומה בסתר שמעת. הוא עושה בגלל פוליטיקה (ל''ת)

        שרון, 07/11/06 23:18

        הגב לתגובה זו

    • ניבה, אתה פשוט טיפש...

      אליהו שמש, 07/11/06 23:30

      במקום לשלוח את גידמאק שתורם מכספו הפרטי לרוסיה, עדיף לשלוח לרוסיה, אולי לסיביר, את כל הפרסיטים והמושחתים, ולוקחי שוחד וטובות הנאה, הרי שנאמר:
      '' מהרסייך... ממך יצאו!''

      אגב, נראה לי שגם ברפובליקת בננות המושחתת ביותר לא יקבלו אותם, הרי שיש להם מעט כבוד לא?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גאידמק אתה תותח.כל הכבוד לך. (ל''ת)

    יוסי יצחק פריז, 07/11/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לגאידמק שזוכר להיות גם חכם ולא רק צודק

    ............., 07/11/06 22:44

    תוריד את חולי הנפש משני הצדדים מהעץ.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סליחה?

    לי, 07/11/06 22:43

    מי עשה אותו לשופט? ובאיזו זכות הוא מותח ביקורת על מבקר המדינה?
    איזו שחיתות יאללה .
    לתרום כסף במלחמה ולמד''א ולכל העולם ואישתו - סבבה .
    אבל יש דברים שלא קונים בכסף כמו דמוקרטיה!!!

    הגב לתגובה זו

    • בגלל הדמוקרטיה שלך אנחנו בזבל (ל''ת)

      אייל, 07/11/06 22:59

      הגב לתגובה זו

      • אז לך לגור באיראן, שם אין דברים מיותרים כמו דמוקרטיה. (ל''ת)

        אני, 07/11/06 23:16

        הגב לתגובה זו

    • ARE YOU REALY SOO STUPID TO THINK DEMOCRACY IN ISRAEL (ל''ת)

      meir yaeir, 07/11/06 23:15

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול!...

      אליהו שמש, 07/11/06 23:23

      מי אמר לך שיש דברים שלא קונים בכסף?... הכל אפשר לקנות! השאלה היא רק המחיר!

      במיוחד אצלנו כאשר כולם מושחתים ומושחטים... אתה קונה הההכל ובמחיר חיסול.... רק שהפעם זה חיסול המדינה.. וכשאין מדינה, את מי זה מעניין בכלל אם יש דמוקרטיה. אנחנו לא רפובליקת בננות. אנחנו אפילו קרירטורה של רפובליקת בננות!

      הגב לתגובה זו

    • לא דמוקרטיה אלא דמו-חרטא

      ישי, 08/11/06 08:20

      ישראל כבר מזמן אינה דמוקרטיה אלא מדינת כאילו הנשלטת ע''י קומץ בעלי עניין הנהנים מעם שלם של משרתים מטומטמים שחושבים שהם חיים במדינה דמוקרטית.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לארקדי גידאמק (ל''ת)

    ארקדי המלך, 07/11/06 22:42

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות רק ארקדי!!!!

      ליאור, 08/11/06 02:43

      לא קראדי!!
      ארקדי!!!!! היחיד שלפחות מביא כסף מבחוץ!!! קול 1 ממני בטוחתלעירייה או לכנסת!!

      הגב לתגובה זו