• 19.

    תקראו

    ר, 07/11/06 23:17

     אין שומבעיה, ניתן להם את עזה, את המאחזים...את ירושלים, ת''א, וכו' וכו'. אמריקקים טיפשים! אתם לא מבינים שיש לנו עסק עם פושעים! לעולם לא יספיק להם שומדבר עד שהעם היהודי יכחד מהעולם, או לפחות יעוף מהמזרח התיכון! נותנים להם אצבע, הם רוצים את כל היד. ולא רק זה! הם גם חוטפים לנו חייל! משגרים עלינו קסאמים! מפגינים ושורפים את הדגל שלנו! וגורמים לתושבי הדרום לחיות בפחד! הם בהמות, אין מה לדבר איתם בכלל. ההצעה שלי-טרנספר, ומהר!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי הבכיר תגידו שנדע

    קול צף, 07/11/06 18:51

    למי להצביע.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיצאו האמריקאים קודם

    דיגלר, 07/11/06 16:46

    מעירק אפגניסטן ובכל המקומות בהם הם שוהים
    שיתנו לעם שלהם ביטוח רפואי חינם במקום לתת מיליארדים לפעולות כושלות
    ואחר כך יגידו לנו מה ואיך לעשות

    הגב לתגובה זו

    • ל 17 דייקתה

      יגאל, 07/11/06 17:59

      אבל אין עם לדבר אצלנו, כי הממשלה היא חלולה מבפנים והם האסון שלנו לא אמריקה ולא שאר האוייבים שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא ! אנחנו נקשיב למה שיש לכם לאמר. אבל נעשה מה שטוב לישראל !

    גדי, 07/11/06 16:44

    הם יצאו למלחמה בקצה השני של העולם.
    ויש להם טענות כלפינו על שאנחנו מגנים על הגבול שלנו ?

    הם כבשו את אמריקה ורצחו את רוב האינדיאנים, ויש להם טענות כלפי הצורך הבטחוני לכבוש את יהודה ושומרון ?

    צבועים כאלו !

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    להסתפח לארצות הברית

    Avi Ecuador, 07/11/06 16:26

    מי צריך את השלטון הזר של השמאל עלינו כשהאידיוטיות בשבילו תורה והגאווה והתמיכה בה היא דרך לצעוד בה ''קדימה''?
    הם גם כך לא יאפשרו למדינת ישראל שתהיה של יהודים ולמה להמשיך להשתמש בצה''ל כצבא הכנה לפלסטין שמנסה לבנות את מדינת סדום-פלסטין-עמלק-שמאל ו''להלחם'' ולהקריב קורבנות לשווא?
    הרבה יותר הגיוני לדבר מחר עם בוש על משפט המלך שלמה שבו ישראל, הפג שמונשם גם כך עם צינור הנשמה מארצות הברית, יאומץ ויסופח לארצות הברית שתהפוך את ישרפלסטין מערבית לירדן לשמורת טבע לדת בסגנון דיסניקודש, הימין יראה בכך ימי אחרית הימים והשמאל יוכל לעלות לארצות הברית ולספר על שמורת טבע לאינדיאנים יהודים.
    כולם יהיו מבסוטים וזה יכול להביא בשלבים לאיחוד העולם, אולי גם לפירוק הצבאות בהמשך... בלי מלחמות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צה''ל חייב דבר אחד בלבד- להגן על אזרחי ישראל, ללא התחשבות בממשל

    המטיף, 07/11/06 16:26

    האמריקאי או כל ממשל אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המוסר הכפול האמריקאי

    גיחי, 07/11/06 16:21

    פינוי המאחזים ''זאת סוגיה של אכיפת החוק, ומבחינתנו שלטון החוק חשוב בכל מדינה דמוקרטית''

    באמת... השוטרים הגדולים שבורחים עכשיו מעיראק עם הזנב בין הרגליים ומשאירים אחריהם חצי מליון אזרחים הרוגים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליברמן חתם על הסכם עם אולמרט לכן אר''הב לא מודאגת

    איש יודע מבין, 07/11/06 16:21

    הרעש שליברמן עושה בדעותיו הימניות כביכול לא עושה רושם גם על האמריקנים כי גם אריאל שרון הצהיר הצהרות ימניות ובסוף התוצאה ידועה
    הכל פוליטיקה ואהבת הכסא ועובדה שמפלגת העבודה יושבת עם ליברמן ועובדה גם שמפלגת מרצ ישבה בזמו עם ש''ס

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאומרים אופוזיציונרים שהצטרפו לקואליציה.

      חיישן., 08/11/06 00:45

      מה שרואים משם לא רואים מכאן.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    no rooms with israel pasports

    european hotels, 07/11/06 16:20

    the killing of palestinians as to stop now.just stay in israel and dont come to us.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הערבים- כמו המעמד הבינוני- סקטור שלא

    אורי, 07/11/06 16:11

    תואם בדיוק את האינטרסים ומדיניות העילית הכלכלית הישראלית (שתורמת את השמאל למטרותיה)
    ומכאן אי השקט הפנימי במדינה ותחושת האין לאן, ההפרד ומשול, וצודק האמריקאי בעניין זה כשאומר:
    'זכויות מיעוטים מאוד חשובות לנו. בהרבה שיחות עם ישראלים אני אומר שישראל צריכה להתייחס למיעוט הערבי לא כאיום, אלא כנכס. כי אם רוצים לעשות שלום עם השכנים, לדעתי נכון לעשות קודם כל שלום בבית עם האזרחים הערבים'
    כוחה של הנתינות הישראלית יעמוד רק אם לא יקשור סקטורים מסויימים ל'שלום' חיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הם כנראה שכחו...

    ארז, 07/11/06 15:45

    שמפת הדרכים קובעת שצעד ראשון וקודם לכל הוא הפסקת הטרור ופירוקם של ארגוני הטרור.
    מדוע לא תדרשו גם מהפלסטינים לעמוד בהתחייבויותיהם?

    הגב לתגובה זו

    • ל 9 אתה צודק

      יגאל, 07/11/06 18:04

      תשובה לשאלתך היא, כי אנחנו חלשים וגם ממשלתנו חלולה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה האנטנות המוזרות בפינות של הטנקים? (ל''ת)

    אלון, 07/11/06 15:38

    הגב לתגובה זו

    • כל חייל בצוות מקבל פקודות ממקום שונה. חדש בצה''ל, מאז הקיץ. (ל''ת)

      טנקיסט, 07/11/06 15:50

      הגב לתגובה זו

    • זה בשביל שהטנק יופיע ברור על מסכי הפלזמה (ל''ת)

      פיקסל, 07/11/06 16:19

      הגב לתגובה זו

    • חיישני גובה

      אסטרונאוט, 07/11/06 17:17

      המרכבות החדשות והסודיות (מרק 5 פלוס פלוס) מסוגלות לטוס בגובה נמוך. כדי לבלבל את הערבים הן טסות הפוך (צריח למטה). כדי לא להתנגש בקרקע, יש להן חיישני גובה שבולטים מסיפון הטנק כלפי מעלה.

      אל תגלה שסיפרתי לך

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעניין מה האמריקאים היו עושים אם היו מפגיזים את ניו יורק

    דמיקולו, 07/11/06 15:34

    שולחים את הצבא לחסל את המיתקפה או עושים הסכם כניעה,פשרה ושלום עם טרוריסטים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה הקשר בין אמריקה למאחזים?!

    דני, 07/11/06 15:27

    ''נושא ישראלי-אמריקאי''?!
    אולי גם תבואו לבדוק אם יש לי אישור לסגירת המרפסת בבית שלי.
    נושא המאחזים הוא נושא ישראלי פנימי וקשור לאכיפת החוק (על זה הרי כולם מדברים...) בישראל ושיעזבו אותנו האמריקאים כבר!

    הגב לתגובה זו

    • יש קשר ..

      קשר, 07/11/06 16:17

      יש קשר פשוט מאוד את רוצה לדעת מהו הקשר ?
      הקשר - הוא ''המאחזים'' לא חוקיים , יושבים בלב לבם של אוכלסייה אחרת והיא הפלסטינית ...
      תאר לעצמך שמישהו יבנה קיר בטון בגובה עשרה מטרים מול ביתך ...או יבנה בית בגינה שלך...???!? תאר לעצמך ...זה בדיוק הקשר שעוזים ''המתנחלים''...


      יש קשר תאמין לי ..

      הגב לתגובה זו

      • כן, עכשיו תשאל את ארצות הברית

        Avi Ecuador, 07/11/06 17:17

        איך הם כבשו את היבשת האמריקאית וכמה מאחזים הקימו...
        אבל בגלל שאתה במזרח התיכון צא ולמד איך מוסלמים התעצמו וגדלו מאפס ואיך הם יודעים לנצח ללא להקים חומות, כשתבין תוכל ללמוד איך היצור שנקרא אדם שורד ואיך אומות או חברות שהיו קימות הפכו בהמשך ל 0.

        הגב לתגובה זו

    • ארצות הברית חיבת את קיומה למאחזים

      Avi Ecuador, 07/11/06 16:45

      כך הם כבשו את היבשת וסילקו את האינדיאנים וכך הם הפכו למעצמה, אם הם רוצים ללמד את תורתם בעולם הערבי הם גם יצטרכו להשתמש בדרך המאחזים ולהכניס את התרבות הזאת לשמורת טבע, להעביר תושבים אמריקאים ולעשות מדינה שלהם שם...
      אם לא אין להם שום סיכוי ואז הם צריכים כנראה להשתמש בשיטת הפרד ומשול שבה האנגלים השתמשו בהודו ובישראל שעד היום יש לזה תוצאות ''טובות''.
      כנראה שהאמריקאים הולכים להשתמש בשיטת הפרד ומשול וישראל עומדת לשלם תשלום לטווח ארוך עם ריבית קצוצה והרבה הרבה דם לאורך הרבה הרבה זמן.
      לצערי צועדת ישראל ''גאה'' עם עיניים עצומות לרווחה לעתיד קטסטרופי אחר רפי שכל בלי חזון, מושחתים שמשחיתים עם והורסים את סיכוייו לשרוד.

      הגב לתגובה זו

      • ראית יותר מדי מערבונים

        שפילברג, 07/11/06 17:19

        מאיפה האמריקאים סילקו אינדיאנים? מניו-יורק? מדטרויט? מלוס אנג'לס?
        נוח מאד לחבוט בלבנים ולהגיד ''הם סילקו את האינדיאנים''. מעשית, סולקו רק כמה עשרות אלפי אינדיאנים ומאזורים מוגדרים ולא גדולים במיוחד.

        הגב לתגובה זו

        • בכל מקרה לא תוכל להכחיש שהיו אלה מאחזים

          Avi Ecuador, 07/11/06 17:40

          ולא תוכל להכחיש שהשטח היה שייך לאנדיאנים.
          ונכון, אנו במזרח התיכון וצריכים ללמוד איך המוסלמים יודעים לנצח ולא לבנות חומות ותעלות בלאומיך למינהם.
          באמת לא צריך ללמוד ממערבונים שהרי האסלם התחיל מ 0 וראה ''פלא'' איך הוא גדל.
          בטח לא תורת הספר ושאל אותם על תורת הסכין ואיך היו פותרים את ''הבעיה'' האתנית היהודית אם היה בכוחם או בקיצור, אם היו נותנים איזה סדאם שיפקד על צה''ל לשבועיים לרשותם...
          טוב, אנו יודעים לחיות בגלות כבני אדם ויש כאלה שיודעים להיות חיות עם מדינות גדולות.

          הגב לתגובה זו

        • תוספת קטנה

          Avi Ecuador, 07/11/06 18:10

          הלוואי על ''האינדיאנים'' היהודים (עלינו), איזורים לא גדולים במיוחד כמו שאתה מציין בישראל.
          מה יש לא זכאים המיעוט היהודי במזרח התיכון לשמורת טבע יהודית?
          מה ההבדל עם האנדיאנים ולמה רק להם זכויות?!

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    קודם שיהיה שלום בינינו לבין עצמנו..

    ליאת, 07/11/06 15:25

    קודם כל צריך שהיהודים יפסיקו לשנוא פה אחד את השני, ואח''כ נדבר עם הפלשתינאים. אבל לא לתת להם כלום, לאור נסיון העבר (המר) איתם.
    חוץ מזה האמריקאים הם האחרונים שצריכים להטיף לנו מוסר על צמצום פעילות. ראינו אותם באפגניסטן ועכשו בעירק.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה, ל''בכיר'' הזה אין שם? גן ילדים, בחיי... (ל''ת)

    גולש בכיר, 07/11/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אל תתערבו בענייני ישראל

    אסף, 07/11/06 15:13

    פינוי מאחזים הוא פתאום בעיה של שמירת חוק ? זאת אומרת שארה''ב תובעת מישראל להרוס את כל הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי וכמובן מכירה בריבונות ישראלית ביהודה ושומרון ?

    אנא תפסיקו להתערב בעניניה של ישראל ובטח שאין לכם זכות לתבוע שום דבר. מספיק דם של אזרחינו נשפך בגללכם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם פולארד?

    אסתר, 07/11/06 15:11

    האם מישהו מהכתבים ב''תדרוך'' העז לשאול את הנציב העליון מה קורה עם יונתן?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    Words words, bla bla bla

    John Doe, 07/11/06 15:01

    היום כשלקוריאה יש גרעין, לעיראק יהיה גרעין, והאמריקאים נבעטים מעיראק הגיע הזמן להבין שאמנם ארצות הברית היא הידיד הטוב והחשוב ביותר שלנו אבל הם לא יכולים לעשות הכל, והם לא יכולים להבטיח את עתידנו.

    לגבי ליברמן וערביי ישראל, האמת אינה אמירות פוליטיקלי קורקט. האמת היא שערביי ישראל הם אוייב, אפילו יותר מסוכן לטווח ארוך מאיראן וסוריה.

    לגבי עזה, איזה עוד מחוות מדיניות לעזאזאל ? נסוגונו מעזה, פינינו ישובים וקיבלנו קדחת

    הגב לתגובה זו

    • ל 1

      טל, 07/11/06 16:25

      אתה צודק ב 100 אחוז

      הגב לתגובה זו

    • כן, עכשיו הפלסטינים צריכים לעזוב את עזה (ל''ת)

      אנחנו עזבנו, 07/11/06 17:47

      הגב לתגובה זו