• 33.

    ניר (ל''ת)

    , 23/11/13 17:03


    IP: 95.86.96.47דווח על תגובה זו

  • 32.

    ירידת כוחן של תנועות הנוער?

    איש שלום, 21/11/06 10:52

    מאוד מצער לקרוא שגם מזכ''ל תנועת עזרא ההיסטורית נסחף למדור כ''כ לא מעמיק ופופוליסטי. לצערי עוד הוכחה מצערת לירידת קרנן של תנועות הנוער והוכחה לחוסר יכולת עמידתן המשותפת כנגד כל אלה המנסים להעלימם. גורי ראוי שתתעסק באיך לקיים את תנועתך כתנועה מחנכת לערכים ומובילה בחברה ולא בעיצוב דעת הקהל דרך התקשורת.
    ישר כוח

    IP: 89.0.227.92דווח על תגובה זו

  • 31.

    אריאל תנועה לפלח קטן של הדתיים לאומיים? בני עקיבא ועזרא עדיפים?

    הסרוג, 10/11/06 09:51

    אריאל זה תנועה נפרדת לגמרי בעוד שעזרא זה לא תנועה כ''כ נפרדת והרמה התורנית שם והחינוך לא משהו משהו. אני לא מכיר הרבה חניכים ומדריכים בעזרא ואחד מהמדריכים שלי סיפר לי שהיה בעזרא ולדעתו אריאל הרבה יותר תורנית והחינוך שם טו יותר. על בנ''ע אין מה לדבר... בכלל תנועה מעורבת לגמרי שגורמת לנוער לרדת רוחנית ולחפש פרצות בהלכה וקולות למיניהם בעיקר בענייני צניעות! יש האומם דברים טובים ואפילו הרבה אבל עדיין יש מה לתקן!

    IP: 82.166.128.155דווח על תגובה זו

  • 30.

    גורי הזה פשוט חרדי. (ל''ת)

    אריאל, 08/11/06 19:08


    IP: 80.230.58.77דווח על תגובה זו

    • תיקון. הוא ציוני-דתי שהתדרדר ר''ל ונהיה חרד''לי ל''ע (ל''ת)

      דתי נאור, 08/11/06 23:13


      IP: 82.81.40.179 דווח על תגובה זו

      • מה??

        מישהי מעזרא, 12/11/06 21:52

        הרעיון שאנחנו שומרים על התורה כמו חרדים ועל ארץ ישראל כמו דתיים לאומיים.
        השאיפה היא לקים כמה שיותר תורה!!
        זה האידיאל!!

        IP: 192.115.21.126 דווח על תגובה זו

        • ומה לעשות שיש כאלה שלא מסכימים

          עם החרדים בעוד, 18/11/06 22:18

          לדוג' יחס לעבודה לא רק לצורך פרנסה....אמונה לא קטנה ועוד....

          IP: 89.0.89.157 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לחברי בנ''ע-

    חיים, 08/11/06 14:38

    חבל מאוד שאתם מוציאים לעצמכם שם רע עוד יותר ממה שכבר יש לכם.
    גורי-ישר כוחך!
    מסכים עם כל מילה.
    חיימי בנזימן,מדריך בסניף גיגי בתנועת הנוער החרדית לאומית עזרא.

    IP: 88.153.199.186דווח על תגובה זו

  • 28.

    היכן ההשפעה?

    נריה, 08/11/06 12:01

    לפי התשובות נראה שיש לו פתרונות לכל הבעיות!
    ובקורת לעשיה אחרת.
    אם כן היכן ניטוי בשטח?

    IP: 217.132.175.1דווח על תגובה זו

  • 27.

    אתם מוזמנים לקרוא באתר דעת אמת את המאמר על המוסר היהודי בהלכה

    דעת אמת כנסו, 08/11/06 11:42

    וכן מאמרים נוספים כמו מעמד האשה בהלכה ומעמד החילוני בהלכה שיעזרו לכם לשרטט את פרופיל העולם הקוגנטיבי והמוסרי האמיתי של גורי ושל כל חובש כיפה באשר הוא .........

    IP: 192.115.94.2דווח על תגובה זו

    • אולי תפסיק כל פעם לכתוב את

      ממש, 08/11/06 14:49

      ההודעה הזו?
      היא לא קשורה לנושא.

      IP: 132.70.137.33 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אחלה שאלות

    שמחה, 08/11/06 10:29

    בדיוק מה שאני הייתי שואל.
    אולי הייתי מוסיף משהו על אייקון

    IP: 88.153.167.207דווח על תגובה זו

  • 25.

    כרגיל תשובות פוליטיקלי קורקט שרואות חד מימדיות במציאות

    חניך עזרא, 07/11/06 22:37

    צריך לקרוא את המנשר הזה מהסוף להתחלה - החל מהתגובה המפותחת לאינטרנט - (גם פלאפונים זה ממכר.... גם רכב זה ממכר....)
    עד לפאבים- בפאבים לא רק מתבטלים יש שם גם דברים נוספים
    אבל אין שינוי ביחסושל גורי כבר שנים....

    IP: 80.230.70.21דווח על תגובה זו

  • 24.

    גורייייייי :)

    שני, 07/11/06 21:48

    תותח הבנאדם הזה!!
    מובן בהחלט למה הוא נבחר לתפקידו...
    ב''הצלחהההה
    אוהבים ומעריכים מאאאד

    IP: 84.228.212.56דווח על תגובה זו

  • 23.

    בעניין ההומואים הדתיים

    עמית, 07/11/06 19:43

    אני מבין את הדואליות, אבל צריך לקחת בחשבון את תופעת ההתאבדויות אצל הומואים.

    IP: 132.70.12.27דווח על תגובה זו

    • התשובה בטח תהיה -טיפול כמו בפוטנציאל להתאבדות באופן כללי

      חילוני, 08/11/06 13:26

      ואז אם יגידו -
      אבל בקרב הומואים ש''מותר להם'' שיעור ההתאבדות יורד משמעותי--
      התשובה תהיה אסור מבחינה דתית...
      מעגל סגור
      (ובעוד כמה שנים,ולאט לאט יתקרבו בעצם לגישה החילונית, כמו בכל שטח,לדעתי).

      IP: 88.152.191.224 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הציונות הדתית תלוייה בחילונים (ל''ת)

    חבל''ז, 07/11/06 17:54


    IP: 88.152.189.164דווח על תגובה זו

    • באמת? חי בסרט.

      גכע, 07/11/06 20:03

      אז במי הצבא תלוי אם לא בדתיים?

      IP: 89.1.183.95 דווח על תגובה זו

      • יש יותר חילונים. גם בצבא. מספרית.

        וביתר רוב, 08/11/06 13:17

        אבל הפואנטה-המחנה הדתי לא יכול להיות דומיננטי כ''דתי''

        IP: 88.152.191.224 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מה זה דתי לאומי?

    דתיה לאומית, 07/11/06 17:18

    דבר ראשון עזרא בשטח היא כבר לא תנועה דתית לאומית אלא גאה בהיותה תנועה חרדית לאומית ונראה לי שיש הבדל.
    דבר שני מה זה בעצם דתי לאומי? יותר מידי אנשים בציבור שלנו עוצמים עיניים ומתעלמים מהעובדה שקשת הציבור כל כך רחבה ויש המון סוגים שונים של דתיים לאומיים וזה כבר לא הגדרה כל כך פשוטה כמו פעם וצריך להתחיל לקבל את השונים בחברה שלנו ולא לפסול כל מי שקצת שונה או פתוח יותר לרעיונות חדשים כמו רחמן ליצלן מכנס מתחת לחצאית!

    IP: 82.81.20.148דווח על תגובה זו

    • אחי עזרא היא לא חרדית

      ..............., 07/11/06 20:58

      פשוט שהקימו את התנועה קראו לה חרדית אבל עכשיו אין בעזרא חרדים יש רק בודדים אבל עדיין השאירו את השם חרדית

      IP: 88.154.199.24 דווח על תגובה זו

  • 20.

    רוצים גם ראיון עם יוסי ורדי -כבוד (ל''ת)

    אריאל, 07/11/06 17:10


    IP: 89.0.255.116דווח על תגובה זו

  • 19.

    אתגר קרת? לאניני טעם? הלו?

    אייל, 07/11/06 17:05

    אתגר קרת הוא יופי של סופר, קריא ונגיש. אם בעיני פרוידיגר זו אנינות טעם, מה זה אומר על רמתו האינטלקטואלית?

    IP: 89.1.184.201דווח על תגובה זו

  • 18.

    צודק

    מירב, 07/11/06 16:41

    למה סתם מגנים אותו ועוד כולני אמורים להיות מחוברים ליהדות ולכבד אחד את השני בחור שראוי להערכה רבה מאוד

    IP: 87.69.216.188דווח על תגובה זו

  • 17.

    האיש פשוט גבר

    עזראי בנשמה, 07/11/06 15:51

    אין עליו .

    IP: 83.130.206.100דווח על תגובה זו

  • 16.

    בקשר לפולארד

    א''ש, 07/11/06 15:23

    זה מזה נכון!! צריך יותר לשתף את הכלל!! קחו לצומת לבכם!!

    IP: 217.194.195.66דווח על תגובה זו

    • לתשומת לבכם (ולא: לצומת לבכם) (ל''ת)

      עברי דבר עברית, 07/11/06 17:59


      IP: 132.70.138.41 דווח על תגובה זו

    • ואני חשבתי שהרב אבינר (הממלכתי) הכתים אותו (ל''ת)

      סתירה, לא?, 07/11/06 21:15


      IP: 82.81.104.197 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אני אוהב אותי בגלל שאני אוהב אותי.

    החברים של, 07/11/06 15:14

    המרחב הזה מלא באנשים
    שלא רואים דבר מלבד עצמם
    כמו מועדון ריקודים ענק
    נעים לצליל מאוד מיוחד
    שאיש אינו שומע מלבדם
    שאיש אינו שומע מלבדם
    שאיש אינו שומע מלבדם
    שאיש אינו שומע מלבדם.

    אני אוהב אותי בגלל שאני אוהב אותי
    וזאת כל האמת אני לא משקר אותי
    אני אוהב אותי ושכמותי,
    ואם תראו לי אחרים, אני אראה להם אותי.

    IP: 62.0.165.188דווח על תגובה זו

  • 14.

    גורי

    שי, 07/11/06 14:42

    לצערי התגלה כאיש מאד משעמם שמנהל תנועה איכותית ביותר

    IP: 194.90.237.150דווח על תגובה זו

    • מי המשעמם כאן?

      חגי, 09/11/06 01:53

      מי שמשעמם זה אתה.
      גורי הוא אדם שמוכן לתרום לאחרים, לתת מעצמו גם אם זה מוביל לביקורת.
      אתה לעומת זאת, סתם טוקבקיסט, חוצפן, שרק יודע להרוס ולהעביר ביקורת.

      IP: 213.8.105.25 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לכל המגיבים, כאן זה nrg י-ה-ד-ו-ת!

    ליאת, 07/11/06 14:07

    מראיינים כאן אנשים שמחוברים להוויה היהודית. גם בעיניי חלק ממה שאומר אדון פרוידיגר, לא מוצא חן , בעיקר כבוגרת בני עקיבא וכרכזת סניף לשעבר, אבל זה מה שיש. צריך ללמוד לקבל גם דתיים שלא מתיישרים עם הרוח הכללית.
    בדברים מסוימים אני מסכימה איתו בהחלט!

    IP: 89.1.215.228דווח על תגובה זו

    • אז מה אם זה מדור ''יהדות''?? (ל''ת)

      לא חייבים, 07/11/06 15:51


      IP: 88.152.189.164 דווח על תגובה זו

    • וואוו רכזת סניף ??? ואאאאוווו

      חרפושית, 07/11/06 16:18

      כל הכבוד, אין עלייך.

      IP: 217.132.139.145 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עוד חרד''לי שמדקלם מנטרות מוכרות וחבוטות ובעיקר -שגויות (ל''ת)

    דתי מתקדם, 07/11/06 13:08


    IP: 82.81.40.179דווח על תגובה זו

    • אאהה.. יש לי שאלה אליך-

      שהם, 07/11/06 16:19

      מה זה דתי מיתקדם אם אפשר לשאול..???

      IP: 217.132.100.101 דווח על תגובה זו

      • יש לי תשובה :

        יהודי מתקדם, 07/11/06 20:14

        דתי מתקדם חושב בעצמו ולא מאמץ
        באופן אוטומטי את דברי הרבנים.
        למרבה הצער - הציונות הדתית הולכת ונסוגה לכיוון החרדי. כל דבר שואלים רבנים; מגיעים לחומרות מגוחכות (בנושא צניעות, למשל ).יש חלק שפורש מחיי אקדמיה ועבודה ומסתגר בגטאות.בקיצור - מקבלים כל דבר בלי לחשוב ובלי ספקות.
        זו הליכה אחורה למחשכי החרדים

        IP: 82.81.40.179 דווח על תגובה זו

        • אני מסכים (ל''ת)

          מגחך, 08/11/06 15:10


          IP: 88.152.191.14 דווח על תגובה זו

        • יש לי עוד משהו להגיד לך-...

          שהם, 08/11/06 16:42

          טוב יש לי כמה דברים להגיד לך-
          למה לא לאמץ את דברי הרבנים??.. הם האנשים שיודעים ואנחנו צריכים לסמוך עליהם... ואם הם אומרים שצריך צריך להגיע לחומרות כמו שאמרת צניעות- אולי זה בגלל שהיום אנשים לא ממש יודעים להשים לעצמם את הגבולות המתאימים.. אתה מבין למה אני מיתכוונת? (אתה יודע מה אני יתן לך דוגמא- נגיד כל הסרטים שיש היום- פעם ליראות סרט זה היה משהו ממש! כאילו מין בילוי כזה וזה היה כיף כי הסרטים היו על רמה ועכשיו הסרטים- שלא נדע.. זאת אומרת הם סתם נהיו משהו על רמה כל כך ירודה שכל הסרט זה רק פריצות, ושזה ככה וזאת ככה.. מבין? כאילו אם פעם הית אומר את זה למשהו דתי לאומי ליראות סרט אז אולי הוא באמת היה רואה כי זה לא היה כל כך נורא אבל היום זה ממש- ה' ישמור... ואולי באמת זה אחד היסות שהדתים לאומים יותר היתחזקו...) ועוד דבר יש לי להגיד לך - למה אתה כל כך נגד חרדים.??... כאילו מה זה משהו לא טוב?... רק תסביר לי.. וסתם שאלה- אתה מכיר חרדים באופן אישי?... אולי קרה משהו שכמה קבוצה שלך חרדים עשתה משהו- אבל א. זה לא כולם ועוד דבר- אם הם עושים את זה כנראה שזהמשהו מאוד רציני- (למרות שיש דברים שאני לא מסכימה איתם!.....) ומה שאני רוצה להגיד לך שהחרדים הם בני אדם מאוד חזקים זאת אומרת אתה יודע מזה ללמוד תורה כל היום??.. זה ממש קשה! אני אומרת לך שאני לא היתי מצליחה לעמוד בזה- ומה שהכי מדהים בעני שהם עושים את זה מבחירה....
          נ.ב: השם שלך קודם היה דתי מיתקם ואיך שהוא הוא נהפך ליהודי מיתקדם.... סתם זה עוד דבר שמראה כתוצאה ממה שאתה אומר -''דתי מיתקדם...''

          IP: 217.132.213.149 דווח על תגובה זו

          • תשמעי עצה טובה :

            יהודי שמתבונן, 08/11/06 23:22

            תפקחי עיניים ותתחילי לחשוב באופן עצמאי. ואז תביני שהחברה החרדית היא חברה מאובנת שעושה מה שטוב לחבריה ולא לכלל ישראל. זו חברה שתלויה לחלוטין באחרים שיפרנסו אותה ויגנו עליה. במקום להתפתח היא מתבוססת בעולם של חומרות מטורפות ומגוחכות.הבעיה היא שחלק מהציבור הדתי לאומי נסוג אחור לכיוון החרדיות ומצמיח עשבים שוטים של ציות עיוור לרבנים ,שנאת התרבות המערבית והעולם האקדמי ולבסוף - חומרות מטופשות בענייני צניעות.כדאי להישמר ממגמה זו

            IP: 82.81.40.179 דווח על תגובה זו

  • 11.

    a good man (ל''ת)

    rivka, 07/11/06 12:53


    IP: 80.178.33.204דווח על תגובה זו

  • 10.

    הרב סתיו הוא הרב של ''עזרא'' ??

    יוני, 07/11/06 12:41

    עכשיו ברור לי למה הדעות שלו כאלו...
    ואנחנו עוד קיווינו שהוא יעזור להפוך את בני עקיבא בשוהם לסניף קצת פחות חרד''לי... ואת בית הספר אבני החושן למעורב...
    חבל לנו על הזמן - נלכדנו בציפורני החרד''ל !!

    IP: 212.150.128.5דווח על תגובה זו

    • מה זה חרד''לי?? (ל''ת)

      תהילה, 07/11/06 16:33


      IP: 217.132.100.101 דווח על תגובה זו

      • מה ששמים על הנקניקיה (ל''ת)

        FAME, 07/11/06 21:20


        IP: 212.235.97.178 דווח על תגובה זו

      • כל מה שרע בציבור הציוני דתי... (ל''ת)

        אני, 08/11/06 12:48


        IP: 212.150.128.5 דווח על תגובה זו

      • חרד''ל-חרדי לאומי (ל''ת)

        אני, 12/11/06 01:42


        IP: 82.81.232.245 דווח על תגובה זו

    • למה ללכלך על רב?

      עזראי, 07/11/06 18:35

      ולא יזיק שבנ''ע שהם יותר יקפיד?

      IP: 84.228.43.57 דווח על תגובה זו

  • 9.

    באמת מעניין מה זה ציונות מהתורה... (ל''ת)

    אולי מדינת הלכה, 07/11/06 12:10


    IP: 88.152.189.164דווח על תגובה זו

    • נכון מדינת ההלכה. מה רע בזה?

      משה, 07/11/06 15:40

      אם תלמד יהדות תבין שזה לא מה שבאיראן, אלא חיים ע''פ מוסר אלוקי צודק - ראה ערך עמותות חרדיים לנזקקים, סיעה רפואי וכו'. ציוויון יהודי למדינת ישראל, יחודיות של עם ישראל.

      IP: 89.1.213.130 דווח על תגובה זו

      • מי יעבוד ומי ישרת בצבא במדינת ההלכה ? אנשי ההלכה ? (ל''ת)

        תם, 07/11/06 20:43


        IP: 82.81.40.179 דווח על תגובה זו

        • כן, יקירי. אסביר איך

          משה, 07/11/06 23:10

          גם היום ציבור דתי לאומי משרת בצבא ועובד בכל התחומים. ברגע שלא יהיו בנות בצבא, לא יהיה חילול שבת כי כך בא למ''פ ולא בגלל צורך מבצעי, יפטרו בעיות הכשרות והכי חשוב לא תהיה ממשלה חילונית וחוק חיולוני, אלא מדינה עם חוקי תורה גם חרדים ישרתו בצבא. רוב החרדים גם היום עובדים ורק אוהבים להוציא עליהם לע''ז, אז הם יעבדו במדינת ההלכה. אלו שלא עובדים יצאו לעבודה כשיהיו תנאי צניעות וכד'. חרדים בנו את ראשון לציון, פתח תקווה, זכרון יעקב ועוד הרבה מקומות בארץ והסדרו איכשהו, אז גם במדינת ההלכה הם יעבדו ויתרמו למפעל של מדינה שחוקיה חוקי תורה והלכה.
          חרדים מדבדלים מהמדינה רק בגלל האידיאולוגיה לא להיות שותפים למפעל חילוני , שמבחינתם לא שונה מממשלות גויים בגלות. אתה לא יכול לפסול את האידיאולוגיה שלהם.

          IP: 192.115.90.98 דווח על תגובה זו

  • 8.

    האומנם? (ל''ת)

    עזרא בני ברק חי, 07/11/06 11:02


    IP: 217.132.45.183דווח על תגובה זו

  • 7.

    אמנם אני מעריך מאוד את הרב סתיו אבל אין על בני עקיבא (ל''ת)

    זבולון, 07/11/06 10:42


    IP: 147.237.70.101דווח על תגובה זו

  • 6.

    נו, עוד חרד''לון פוצה את פיו (ל''ת)

    דביר, 07/11/06 10:39


    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

  • 5.

    קדימה בני עקיבא, למה לפתוח תנועה אחרת? (ל''ת)

    ארז ב, 07/11/06 10:11


    IP: 82.166.128.157דווח על תגובה זו

    • עזרא היתה כאן קודם.... (ל''ת)

      חזקו, 07/11/06 14:11


      IP: 192.118.34.229 דווח על תגובה זו

  • 4.

    צר לי שאדם עם דעות כמו שלך מנהיג ומחנך את הנוער הדתי-לאומי (ל''ת)

    יהודי-חילוני, 07/11/06 10:07


    IP: 82.80.86.18דווח על תגובה זו

    • מה?, למה לא?...

      אלעד, 07/11/06 16:29

      למה?? משהו לא טוב?.. לא באמת? אני שיא הרצינית... למה שהוא לא יחנך את הנוער הדתי לאומי.. הרי זה באמת ה-אנחנו... בכל אופן ככה זה צריך להיות.. (המנזר הדתי לאומי-אנשים שאולי מיתנגדים לטלווזיה- ערוץ 2 כמו שאמר, מישתדלים שלא להיות הרבה באינטרנט.. ממקר, בעד שיחרורו של יוהונתן פולארד, נגדד מצעד הגאווה (מצעד התועווה!!!!)... וכו... זה די מה שהוא אמר.. כאילו זה די אנחנו...) אז למה שהוא לא יחנך אותנו? זאת אומרת זה נראה שאתה ממש מסכים עם הדעות שלו ואתה ממש לא אוהבת את הציבור הדתי- לאומי ובעצם מה שאני בא להגיד לך שאנחנו זה הוא... כלומר אנחנו די על אותם המטרות... (מקווה שאתה הבנת נכון ושאני הבנתי נכון..) ועוד דבר יש לי להגיד לך- אם סוג של אנשים מסוימים עושים משהו זה ממש לא בהחרך שכל אותם האנשים מהסוג הזה עושים ככה... -אני ממש מקווה שהבנת...
      שיהיה לך יומשמח! ואני ממש מקווה שלא תשפוט אנשים (במקרה הזה ציבור שלם) רק בגלל משהו שהיה או ליודע מה.. מבין???

      IP: 217.132.100.101 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מתי מראיינים את ד''ר אמנון שפירא?

    סטודנט, 07/11/06 09:42

    אם הוא כבר הוזכר כאן, אז באמת הגיע הזמן לראיין אותו. איש מרתק.

    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

    • תבדוק בארכיון. הוא כבר רואיין פה (ל''ת)

      צבי, 07/11/06 16:52


      IP: 192.118.0.135 דווח על תגובה זו

    • באמת הגיע הזמן (ל''ת)

      א, 07/11/06 17:05


      IP: 62.219.253.206 דווח על תגובה זו

  • 2.

    איש חשוך.עיוות מוחלט של הדת. (ל''ת)

    דתי, 07/11/06 09:35


    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

  • 1.

    מי אתה בכלל ?

    דודידו, 07/11/06 09:33

    חסר השכלה ומנותק

    IP: 85.250.97.125דווח על תגובה זו

    • גורי...

      מדריכה בתנועה, 07/11/06 16:32

      גורי כל הכבוד!!!
      אם תשקיעו בסניפים קטנים יהיה לכם יותר סניפים!

      IP: 85.130.128.31 דווח על תגובה זו

      • אשרינו!!

        רננה, 07/11/06 22:42

        שזכינו במזכ''ל כזה מדהיםץץץאישיות מיוחדת במינה וטוב לב שלא רואים הרבה כמוהו...
        גורי-המשך בדרכך, בעשייה וברצון להיטיב עם עמ''י...
        איתך ומאחוריך...
        עזראית בנשמה(=

        IP: 88.153.113.55 דווח על תגובה זו

        • הוא מוסר את נפשו לאומה..

          עזרא ע''ג בנשמה, 11/11/06 23:31

          הוא מוסר את נפשו פשוט כך ימים כלילות הו נמצא איתנובסניפים בישיבות צות ועוזר לנו ומסייע לנו בכל מה שניתן באמת אם היו כמה כמוהו היינו נראים כאן אחרת..

          IP: 89.0.208.165 דווח על תגובה זו

    • אתם לא מכירים אותו.

      אני...., 07/11/06 16:56

      גורי הוא בנאדם א-ד-י-ר!
      עושה הכל לשם שמים...
      שירבו כמתו בישראל!

      IP: 62.0.134.106 דווח על תגובה זו

    • איך את מעיז לללכך כך על גורי

      מדריך בתנועה, 08/11/06 19:52

      אם היית יודע מי זה כמה מאמצים הוא משקיע-אי בתו מדריך שיש לי זכות להכיר את הבן אדם הזהמקרוב לא מודע בכלל לכל מה שהוא עושה אבל אני כן מודע לחלק ממה שהוא עושה והוא עושה המון שאני יודע עליו-כל מה שהוא עושה זה לשם שמים ובכדי לתקן את העולם-הוא אדם שחי ונשום את האידיאולגיה של עזר ואת הססמה אותה חרתנו על דיגלנו ''הישיבה היא בית חינוכינו שלטון התורה מטרתנו לעם ולארץ נקדיש א חיינו'' אם אתם מכנים אותנו חרדלניקים כי דבר ראשון שחשוב לנו הוא החינוך בעולם הישיבה אז אשרינו-החינוך שלנו קודם להכל-הוא חייב להיות תורני ככל האפשר, אחרי זה אנחנו חפצים שהתוכן של ארצנו תהיה טהורה ובדרכי התורה, דבר שאולי מודגש בבית השלישי בססימא ''לעם ולארץ נקדיש את חיינו'' אנחנו עושים הכל בשביל שיהיה לנו עם מאוחד סביב התורה ובארצנו הקדושה והשלמה שתיבנה במהרה בימינו ושנזכה כולנו לחזות בבניין ירושלים עיר הקודש במהרה בימינו אמן ושוב גורי ישר כוח עצום

      IP: 212.179.233.59 דווח על תגובה זו