• 167.

    איזה חמודה המנכל''ית :) (ל''ת)

    ..., 07/11/06 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    איזה יועץ משפטי זה?

    רינה, 06/11/06 19:53

    למה הוא מביא למלחמת אחים? האם זה שווה?

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    שב מעט האמון בדמוקרטיה המתערערת

    יאיר, 06/11/06 17:45

    בשנה שעברה לא הגעתי למצעד בירושלים. השנה, להבדיל, אסע לירושלים בכדי להביע הזדהות עם הקהילה בעיר ובכדי למחות על התנהלות המשטרה בעניין.

    אם יש איום טפלו בו ותפסיקו להתבכיין. בשביל זה אנחנו משלמים מיסים.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מזוז... משטרה...

    אפולון, 06/11/06 12:35

    לא רע לא רע... זה הגיע ליועץ המשפטי. עצם זה שמצעד שמקובל בכל עיר בירה מערבית בעולם (פעם חשבתי שגם ישראל היא מערבית, אתם יודעים יורוליג, פיפה וכאלה) צריך להגיע לדרג כה גבוה מוכיח שיש לבצע שינוי כאן. לדבר עם חבריי החוששים לעלות לעיר בירתו כדי לעשות ''כיף'' קצת מעלה את גבת גיברת הדמוקרטיה. על הציבור החילוני להבין את משמעות המצעד. השלב הבא יהיה סגירת רחוב ז'בוטינסקי המחבר בין פ''ת לת''א כי החרדים מגעילים כלים בפסח... רבותי תתעוררו!

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אסור להיכנע לאלימות החרדית!!!

    סטרייט גאה, 06/11/06 12:14

    אני לא הומו אבל אם הייתי ירושלמי הייתי מצטרף למצעד הזה!

    אסור לתת לחרדים בשום פנים ואופן לאיים עלינו באלימות. הם מרימים את ידם על הדמוקרטיה על חופש הביטוי ועל הזכות לשוויון. אל לנו כחילונים להקל בכך ראש.

    כל הכבוד ליועץ מזוז על החלטתו האמיצה. כן יירבו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הפגנת שונים

    שמעון, 06/11/06 11:17

    אינני מבין מדוע כל מגזר שונה צריך להוכיח את שוני שבו תוך הפגנה .מה זה מענייני שהם שונים.אם הם נהנים בשוני שלהם לבריאות.לא זכורה לי שהלא שפויים ביקשו להפגין על מנת להוכיח את אי שפיותם.
    הם רוצים הפגנה? שיבגינו מול הכנסת ,מקום מתאים לשוני שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    ובערת הרע מקרבך !! כל יהודי באשר הוא (ל''ת)

    לא רק חרדים, 06/11/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מתי מגייסים את החרדים לצה''ל? עד מתי המדינה תשלם לבחורי הישיבות?? (ל''ת)

    ארז, 06/11/06 11:06

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי.החרדים מפגינים נגד הפריצות ואתה שילכו איפה שיותר גרוע? (ל''ת)

      מורן, 06/11/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי.החרדים מפגינים נגד הפריצות ואתה רוצה שילכו במקום יותר

      מורן, 06/11/06 11:57

      גרוע?

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    כל הכבוד למזוז !

    שי, 06/11/06 11:04

    המצעד עוד יצעד ב''ה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    גם לפרה שלי חופש ביטוי (ל''ת)

    שוכב בהמה, 06/11/06 11:02

    הגב לתגובה זו

    • במדינה דמוקרטית - לכל אחד יש זכות לחופש הביטוי, אבל לא לאלימות (ל''ת)

      ארז, 06/11/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה בחור גבוה וחזק חחחחחחחח (ל''ת)

      מצחיק נורא, 08/11/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    רוצים ילדים חרדים עם פאות (ל''ת)

    פדופילים גאים, 06/11/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אסור שיהיו הומולסבים בירושלים (ל''ת)

    להקיא אותם, 06/11/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    חרחר מלחמת אחים, יישכחו ממך (ל''ת)

    אמר אדלר, 06/11/06 10:53

    הגב לתגובה זו

    • השלאגר שלכם לשתלטנות (ל''ת)

      איום במלחמת, 06/11/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    מי משלם לו לסרס את צהל ולחרחר מלחמת אחים עד להשמדתנו ? (ל''ת)

    האיראנים ???, 06/11/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מסר חשוב לזכויות אזרח וחופש הבטוי (ל''ת)

    לשמור על הסדר, 06/11/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • חופש הפרובוקציה של כל הצדדים נראה מי ייצא מזה חי (ל''ת)

      צבועים, 06/11/06 10:56

      הגב לתגובה זו

      • מה יותר פרובוקטיבי מלהגיד לקבוצה שאסור לה להפגין (ל''ת)

        בעיר הבירה?, 06/11/06 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 152.

    התוואי המתאים ביותר , מסדום למרכז ים המלח (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 06/11/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • צריך להעביר את החרדים לסדום (ל''ת)

      נטע, 06/11/06 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    מתארגנת צעדת חולי שחפת נא להרשם

    מיקי, 06/11/06 10:42

    אני מארגנת מצעד גאוה לכל חולי השחפת בשנקין כל המעונינים להגיב

    הגב לתגובה זו

    • הכתומים כבר היו שם.. (ל''ת)

      אפרופו נגועים.., 06/11/06 10:50

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    יהודים התעוררו להלחם בשמאל הקיצוני (ל''ת)

    ההומו לסבי, 06/11/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לסגור את בית הסוטים הפרובוקטיבי (ל''ת)

    עי המשטרה, 06/11/06 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    די -נמאסתם....בושה וחרפה

    רפאל, 06/11/06 10:39

    תלכו כבר עם השטויות שלכם,מה בדיוק אתם מנסים להוכיח??שאתם שונים?שאתם גאים?יופי גם אני סטרייט גאה ואין בי את הצורך ללכת ברחוב עם דגל...אולי בגלל שאני נורמלי מסתבר...בושה לעם היהודי,אבל זה לא יעבור בשלום,זה בטוח,הפעם הקב''ה לא ירחם עלינו ואין סיבה לכך אם יש בקרבנו עגלים מהלכים על שתיים שהם אלק מודרניים ,אלק ליברליים..גאים ועוד על מה...פשוט להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    חייבים להתאחד יהודים נוצרים ומוסלמים נגד המצעד בעיר הקודש

    חייבים להתאחד, 06/11/06 10:38

    חייבים להתאחד יהודים נוצרים ומוסלמים נגד המצעד בעיר הקודש

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אל דאגה בוש מעודכן והולך לסובב את האוזן (ל''ת)

    לאבא של הלסבית, 06/11/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    לא יהיה מצעד וגם הבית הפרובוקטיבי ייעלם (ל''ת)

    יודע, 06/11/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    דחוף לקיים את המצעד בושה מה שקורה כאן!! (ל''ת)

    רחלי, 06/11/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    היהודים מושפלים מגורשים מטורטרים ?? (ל''ת)

    רק בישראל, 06/11/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אחרי שרמסו עד עפר את היהודים מהציונות הדתית עכשיו מטפלים ביהודים (ל''ת)

    החרדים ואתם, 06/11/06 10:29

    הגב לתגובה זו

    • מותר לכו---לם להפגין ולדבר (ל''ת)

      אתם רוצים למנוע, 06/11/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    מה הבעיה

    שירן, 06/11/06 10:28

    מה הבעיה הגדולה לעשות את המצעד בתל אביב ????

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה לעשות בירושלים?

      אזרח, 06/11/06 10:32

      עשו אותו בירושלים כבר 5 פעמים!!!

      הגב לתגובה זו

    • תל-אביב היא לא עירה הבירה של ישראל, ירושלים כן (ל''ת)

      ארז, 06/11/06 10:38

      הגב לתגובה זו

    • אין בעייה שמותר בת''א (ל''ת)

      יש בעייה, 06/11/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    מני מזוז צודק אין להכנע לאלימות המצעד יצעד

    עודד, 06/11/06 10:25

    החרדים לא ינהלו את המדינה הדמוקרטית .אלימות לא תעזור להם ישראל לא מדינת הלכה,

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    תתביישו לכם אלה המתנגדים למצעד!

    שלול, 06/11/06 10:24

    זכותם לצעוד בירושלים היא גם בירתם, חייה ותן לחיות!

    ולחרדים יש יותר מדי זמן פנוי אולי שילכו לעבוד או להתגייס לצבא???

    הגב לתגובה זו

    • מתי באמת מגייסים את החרדים לצה''ל? לא הגיע הזמן??? (ל''ת)

      ארז, 06/11/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    יפה אהבתם ההומוסקסואלית של דוד ויהונתן

    הומו ירושלמי, 06/11/06 10:17

    היום הם היו צועדים בגאון בראש המצעד

    הגב לתגובה זו

    • הומוסקסואליות היתה ועודנה לגיטימית בעם היהודי

      הומו דתי, 06/11/06 10:23

      עובדה שדוד והיונתן קימו יחסים הומוסקסואלים.

      הגב לתגובה זו

    • את צדוקי או פרושי ? אולי שומרוני ? מאיפה הפרשנות הזוועתית הזאת ???? (ל''ת)

      מעשי בהמה, 06/11/06 11:21

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    לעג הגורל,דווקא החרדים ייחלצו את הדמוקרטיה מציפרני השמאל הקיצוני -

    דרור, 06/11/06 10:07

    התישקורת והבג''ץ.
    ושלא ישכחו להביא הרבה מצלמות,כי אנחנו יודעים איך פועלים קלגסי
    היס''מ מול מפגינים שאינם שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מותר להם מה שמותר לכל קבוצה מפגינה (ל''ת)

    מעבירים מסר, 06/11/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    ליועץ המשפטי - בזכות מה הגעת למשרתך זו ?

    ב, 06/11/06 10:00

    אני רק אזכיר מה שנאמר על אסתר המלכה (במגילת אסתר) כי אם החרש תחרישי, ריוח והצלה יגיע ממקום אחר !
    ולענין היועץ, אם הוא התיר לצעוד בירושלים בניגוד לדעת כל הדתות;
    יהדות, נצרות ואיסלם ודעת אנשי בטחון הפנים, אז נראה שתפקידו כבר מוטל בספק, אם הוא ממלא את חובתו או שהוא משופע פוליטית !

    הגב לתגובה זו

    • או שפשוט שיקוליהם של כל מי שציינת אינם חוקיים או דמוקרטיים

      ארז, 06/11/06 10:40

      אין שום שיקול או נימוק חוקי או דמוקרטי לבטל את המצעד. מעולם לא היה כזה, ולעולם גם לא יהיה כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    על מזוז לזוז!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פיני, 06/11/06 09:54

    הגב לתגובה זו

    • מזוז פעל יפה ונכון (ל''ת)

      משפטן דתי, 06/11/06 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    שיצעדו בותיקן ונראה מה יקרה

    יוסי, 06/11/06 09:45

    שיצעדו בותיקן ונראה מה יקרה למה דווקא בירושלים

    הגב לתגובה זו

    • כשירושלים תהיה טריטוריה דתית מנותקת מהמדינה- (ל''ת)

      בלי בחירות וכו', 06/11/06 09:58

      הגב לתגובה זו

    • כבר צעדו בותיקן ולא קרה כלום (ל''ת)

      הומו נוצרי, 06/11/06 10:05

      הגב לתגובה זו

      • הם לא צעדו בותיקן, אלא ברומא ! וזה הבדל גדול!

        ב, 06/11/06 10:16

        ושיעשו את אותו דבר בארץ, שיצעדו בכל עיר, פרט לירושלים, מבחינתי אפילו בסדום!

        הגב לתגובה זו

        • ירושלים לא כמו הותיקן.תרדו מהדוגמא הזאת (ל''ת)

          _______________, 06/11/06 10:24

          הגב לתגובה זו

        • ותיקן=הר הבית ירושלים=רומא (ל''ת)

          יעל, 06/11/06 10:25

          הגב לתגובה זו

    • טיפש, צעדו שם ב-2001!!!!!! (ל''ת)

      אזרח, 06/11/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    אפשר לתת להם לצעוד במזרח ירושלים (ל''ת)

    דני, 06/11/06 09:36

    הגב לתגובה זו

    • לכותל ? (ל''ת)

      :-), 06/11/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • אפשר גם להפסיק לממן את החרדים מכספי ההומואים (ל''ת)

      הומו, 06/11/06 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הר הבית זה כמו בית כנסת-לא כך כאן !! (ל''ת)

    **************, 06/11/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    עכשיו נוכל לעלות להר הבית בהמונינו

    אלון, 06/11/06 09:21

    עד היום לא אפשרו לנו לעלות מחשש לאלימות , על אף שבג''ץ אמר שזו זכותנו הדמוקרטית.
    עכשיו נוכל גם להפגין חופשי באום-אל-פאחם.
    הדמוקרטיה חשובה יותר מחשש לאלימות וזה נכון.
    כל הכבוד למזוז הדמוקרט.
    אני אתך.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מה ההבדל בין מצעד הגאווה לבין מצעד המתנחלים לגוש קטיף? (ל''ת)

    צביעות מתחסדת, 06/11/06 09:19

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר??? (ל''ת)

      הגיון, 06/11/06 09:34

      הגב לתגובה זו

    • צודק, מצעד הגאווה חוקי והמתנחלים עברו על החוק (ל''ת)

      מילים כדורבנות, 06/11/06 09:44

      הגב לתגובה זו

    • זה דומה למצעד פורים בחברון כשעשו סגר מיוחד לערבים (ל''ת)

      שוטר הומו, 06/11/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף איננה בתחומי מדינת ישראל, ומדובר היה בשטח צבאי סגור (ל''ת)

      ארז, 06/11/06 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    לדעתי,

    דני דין, 06/11/06 09:08

    יש לגבש, ומיד, יועץ משפטי חילופי למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    האם בקרב הדתיים אין הומואים ולסביות??

    צביעות מתחסדת, 06/11/06 09:06

    תבדקו מה קורה בחדרי החדרים בקהילה הדתית, במיוחד בין אלה שקופצים בראש וצועקים גוועלד...

    הגב לתגובה זו

    • ידידנו היקר

      יהודי, 06/11/06 09:27

      אף אחד לא מכחיש את טענותיך אך האם הם מפגינים זאת בפומבי????
      הם מודעים למחלתם ומנסים להתמודד.

      הגב לתגובה זו

      • אתה הוא החולה, צא נן החושך. (ל''ת)

        פסיכיאטר מחוזי, 06/11/06 09:54

        הגב לתגובה זו

    • כן, אבל למה להיות גאה בזה

      רוני, 06/11/06 09:34

      האם איפוטנציה היא דבר שצריך להתגאות בו?
      האם האדם שנמשך לחיות צריך להיות גאה בזה?

      אוסיף ואומר, שגם אדם סטרייט בעל דחף מיני בלתי נשלט, לא צריך להיות גאה בזה, והדבר דורש טיפול.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    סטיסטיקה

    איש אחד, 06/11/06 08:58

    מ ז ו ז קרא את התגובות ותבין
    על התהלוכה לצעוד במקום אחר

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הבנת, הוא כבר התקפל

      ושינה מסלול, 06/11/06 09:12

      הרי עכשיו מחפשים חלופות בתוך ירושלים. מעניין אם גם הערבים היו מתפרעים ככה היית מציע להתקפל

      הגב לתגובה זו

    • תגובה פשיסטית

      אזרח, 06/11/06 10:35

      הדמוקרטיה היא בדיוק לתת ל_מיעוט_ זכויות ולא רק לרוב.

      הגב לתגובה זו

      • אם פשיסטיות תעצור את מצעדי הגאווה בכל מקום,אני בעד פשיזם (ל''ת)

        !?!?, 06/11/06 19:39

        הגב לתגובה זו

  • 125.

    אם רק היינו מלמדים אזרחות

    כמו שצריך, 06/11/06 08:56

    אולי כל המתלהמים כאן היו מבינים מה ההבדל בין מצעד חוקי, בשטח שאינו מקום תפילה או שכונת מגורים, לבין עליה להר הבית לשם תפילה. ביום שבו תזמינו מוסלמים להתפלל בכותל, יזמינו יהודים להתפלל בהר הבית. זה בכלל לא קשור למצעד, שאיננו תפילה ולא מתקיים בבית תפילה.
    ואולי גם תבינו שמצעד חוקי בעיר הבירה איננו דומה, ולו קצת, לתהלוכה שמצהירה שמטרתה לחצות את הגבול אל תוך עזה. התהלוכה של המתנחלים נועדה להפר את החוק שאסר כניסה לשטחים. המצעד של ההומואים לא נועד להפר כלום.
    לא נורא, אולי עוד דור או שניים נפנים כאן מהי דמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה הגיון עקום!!!את זאת שלא דמוקרטית!!

      שכל ישר, 06/11/06 09:38

      אני לא מאמינה שאפשר לראות את המציאות בעיניים כ''כ חד צדדיות.
      מתוקה שלי, הר הבית זה לא עזה!!זה המקום המקודש ביותר ליהודים (אגב, לערבים לא כ''כ...) והוא עדיין בריבונות ישראלית!!!כך שמותר ליהודים לעלות להר הבית. אבל, המשטרה מפחדת מהביריונות של הערבים..כך שזה ממש ,אבל ממש אותו דבר. ואם יתירו את קיום מצעד התועבה על אף החשש לשלום הציבור- זו ממש גזירה שווה לעניין עליית יהודים להר הבית. וצריך להיות עיור למציאות או סתם שונא מתנחלים(אגב, הר הבית זה לא עניין של המתנחלים אלא, אינטרס יהודי כללי) בכדי לעשות הבחנה בין המקרים.

      הגב לתגובה זו

    • ''כמו שצריך''? נתחיל בזה שילמדו אזרחות (ל''ת)

      שלומי, 06/11/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    די לטרור החרדי! במפגינים ערבים הייתם יורים מזמן אש, למה אתם מחכים? (ל''ת)

    ודייק, 06/11/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    בושה וחרפה

    פנחס, 06/11/06 08:49

    ציטוט מסליחות שאמרנו היום ,

    ''אזכרה אלוקים ואהמיה, בראותי כל עיר על תילה בנויה , ועיר האלוקים מושפלת עד שאול תחתיה...

    הגב לתגובה זו

    • השאלה - מושפלת יותר ע''י מי ?

      אבי, 06/11/06 10:08

      ע''י חבורת ה''גאים'' חסרי הרגישות, או ע''י חבורת ההומופובים המתחסדים המתפרעים שורפי עגלות האשפה - כנראה ששתי הקבוצות מתחרות מי יותר אטום מתלהם חסר רגישות, ומדבר בשם ערכים מסויימים, אך חסר כל סובלנות ורגישות.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    תודה למזוז ולבית המשפט....................

    איציק היהודי, 06/11/06 08:48

    בזה הכשרתם את עליית היהודים להר הבית, לפי דיברכם על המשטרה לאבטח את היהודים בכל ימות השנה,בעת עלייתם להר הבית,

    הגב לתגובה זו

    • אולי די

      תחשוב שניה, 06/11/06 09:10

      המשטרה תאבטח את העליה להר הבית ביום שבו היא תאבטח את תפילת המוסלמים בכותל. אולי די עם הדמגוגיה? כאן מדובר במצעד, שלא קשור בכלל לתפילה, ולא מתבצע בבית תפילה. אז בואו ניתן להם לצעוד, ונמשיך הלאה. יש דברים יותר חשובים.

      הגב לתגובה זו

      • נייס ! (ל''ת)

        ___, 06/11/06 09:41

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    איזה קהילה כולה חבורה של הומואים (ל''ת)

    אדם, 06/11/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    על מנת לא

    פקק תנועה, 06/11/06 08:28

    ליגרום לבעיות נוספות. ניתן לבצע מיצעד זה ביערות שמיסביב לירושליים.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ''יזוז מזוז''

    yechezkel, 06/11/06 08:21

    לכל מי שמצפון יהודי מפעם בו אני מציע את הסלוגן הבא-''יזוז מזוז''

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    רוצים לעשות כסף טוב בהפגנה נגד המצעד? (ל''ת)

    תמכרו פחים, 06/11/06 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אני מציע שהמסלול יהיה רח. אבן גבירול,ליד העריה בת.א.! (ל''ת)

    המשפד, 06/11/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מזוז אחראי לדם שישפך (ל''ת)

    שלומי, 06/11/06 08:12

    הגב לתגובה זו

    • לא שלומי

      בשם הדמוקרטיה, 06/11/06 08:26

      לא מזוז אחראי אם ישפך דם. וביננו גם לא הבית הפתוח.
      אם יש אחראים מלבד אותם פנאטיים הרי שהם הרבנים שמלבים את המהומות ולא תורמים להרגעת האוירה.
      מה עכשיו הם רוצים מעבירים את המצעד (שנהייה הפגנה ולא מצעד)לקריית הממשלה גם זה לא טוב?

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני לא מבין את מהות התפקיד של מזוז. הוא יועץ משפטי לממשלה

    מוטי, 06/11/06 07:59

    צריך להכניס לו לראש שהוא רק יועץ ולא חייבים לשמוע לו

    הגב לתגובה זו

    • לא הוא אח של בג''צ (ל''ת)

      וכך הוא צץ, 06/11/06 08:02

      הגב לתגובה זו

    • היכן שזה לא חד משמעי-אולי,היכן שזה חד משמעי

      לא ניתן להתעלם, 06/11/06 09:37

      בגלל עצם העניין

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מזוז - דמוקרטיה זקוקה לגבול ולא בא לו המבול (ל''ת)

    מרוב בילבול, 06/11/06 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה יעשו ההומואים והלסביות החרדים ?

    אליעזר, 06/11/06 06:32

    שהרי בכל אוכלוסיה יש ומן הסתם גם אצלהם.

    אז הם יצעדו או יפגינו נגד ?

    הגב לתגובה זו

    • יעשו את זה בארון! (ל''ת)

      המשפד, 06/11/06 08:15

      הגב לתגובה זו

    •  (ל''ת)

      הם יתלו כביסה, 06/11/06 08:18

      הגב לתגובה זו

    • מפגינים נגד

      ---, 06/11/06 08:27

      אתה יודע מה יעשו לנו אם רק ידעו שאני מעיז לחשוב את הדברים האלה?

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    לערוך המצעד ב-נבלוס(שכם) (ל''ת)

    מימים, 06/11/06 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אני חילוני לגמרי מזועזע !!! וזו חרפה לישראל

    חלום הנביאים, 06/11/06 05:42

    אם זה המופת והדוגמא לחינוך הנוער
    הרי שנתנו לגטימציה לשלל הסטיות
    שהמדינה ''נתבכה'' בהם כולל שוחד
    ושחיתות בריש גלי של המנהיגות
    וכל מה שזז הפך לאנטי טזה של מוסר
    יושרה אמינות ופרוק התא המשפחתי
    (68% מהנשואים מתגרשים) חילופי
    זוגות סטיות מין פידופליה רצח סחר
    בנשים אלימות/סכינאות נוער נהיגה
    בשכרות עולם תחתון האזנות סתר
    ומנהיגות תחת חקירות ופלילם.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם מטילים עוצר בעדלאידע בחברון, אפשר גם בי-ם על החרדים. (ל''ת)

    יאללה ביתר!, 06/11/06 05:21

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שני גברים + ילד = משפחה ! לא צריך כבר לחיות עם הרחם ! ישנה הפרייה ! (ל''ת)

    === & ===, 06/11/06 05:18

    הגב לתגובה זו

    • לפחות לילד יש סיכוי גדול יותר

      ., 06/11/06 08:30

      לחיות בבית אוהב עם שני אנשים שרצו אותו מאוד (והוא לא היה פנצ'ר).
      ולידיעתך ידידי,בלי השטויות שאז הילד יצא הומו- אני גדלתי בבית עם אמא ואבא יקרים ככל שיהיו ותראה מה זה יצאתי לסבית

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    ***בענין ''מדינת דמוקרטיה''***

    אילן, 06/11/06 05:14

    אני בעד דמוקרטיה אבל יש להבין שאם
    יש סכנה למדינה יש לעקם קצת את הדמוקרטיה.
    ארצות הברית גם מדינה דמוקרטית אבל שונה .
    שיטת הבחירות ושיטת הממשל היא שונה.
    דוגמא קטנה נשיא בוש לעומת נשיא קצב שני עולמות שונים -
    בלי להכנס יותר מדי להשוואה תדעו שבארצות הברית
    עושים גם דברים לא דמוקרטים בשם בטחון המדינה
    דוגמא למשל הכלא בגוונטמו ביי שהוא ממש קומוניסטי.
    אצלנו בישראל אנחנו צריכים להיות קודם כל
    ''מדינת היהודים'' ואח'כ מדינה דמוקרטית.
    אולי כך היינו חוסכים בגיס חמישי היושב בכנסת
    ובעצם הם פרטנרים של הפלסטינאים וסוריה.
    טובת ישראל היא לא ענינם אז למה הם שם? דמוקרטיה.
    בכל מקרה במדינה דמוקרטית שואלים את רצון העם
    ולמי שיש יותר קולות הוא זוכה.
    כרגע יש רוב בעם נגד המצעד אז איפה הדמוקרטיה?
    כל פעם שלשמאל נח הם מנפנפים בדגל הדמוקרטי,
    איפה היתה הדמוקרטיה כשהיתה התנתקות ואנשים
    רצו משאל עם? שרון אמר שאין זמן למשאל וסגר ענין.
    איפה היו דגלי הדמוקרטיה אז?
    תשובה: בארון..

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה היא לתת גם למיעוט

      אזרח, 06/11/06 10:37

      זכויות, דמוקרטיה היא לא דיקטטורת הרוב. כנראה לא היית בשיעורי אזרחות בבית הספר היסודי...

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    חופש הביטוי לפי המשטרה (ל''ת)

    רעיון, 06/11/06 05:00

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    why are all the judges 'chilonim'

    disgusted, 06/11/06 04:56

    there is no voice among the jurists who is traditional/religous. they are all chilonim who do not care about their jewish heritage

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    why are all the judges 'chilonim'

    disgusted, 06/11/06 04:55

    there is no voice among the jurists who is traditional/religous. they are all chilonim who do not care about their jewish heritage

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היית כה טיפש ונבער, היית נכנס לאתר של .....

      נמאס מטיפשים, 06/11/06 09:34

      אם לא היית כה טיפש ונבער, היית נכנס לאתר של בית המשפט העליון ובודק כמה דתיים יושבים בעליון.
      רוצה שמות???? לא תקבל. תבדוק לבד לפני שאתה מסית לשנאה.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    הדמוקרטיה ושלום הציבור - תירוצים לפי הנוחות של המחליט.

    תת, 06/11/06 04:00

    כשיש צורך להשתיק ולבלום ציבור בשל דעות שאינן כדרכו הפוליטית, לא היסס היועץ לחסום ולמנוע, בדיוק מאותם מניעים שכעת הוא מתיר.

    אפשר כבר להתכונן לנפגעים בקרב המפגינים והמשטרה.



    הגב לתגובה זו

    • צודק 200% (ל''ת)

      הפקרות שלא, 06/11/06 06:55

      הגב לתגובה זו

    • לכולם התירו לצעוד ולא מנעו

      אזרח, 06/11/06 10:39

      המתנחלים צעדו, בחברון עושים עוצר כל חג בשביל המתנחלים, בחרדים צועדים מתי שהם רוצים (עם או בלי אישור) וגם פורעים בכל הבא ליד - אבל ''חסידי'' הדמוקרטיה כאן רוצים למנוע מההומאים לצעוד.... ממש ''חסידים''.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כנראה יצליחו לבנות את קן הקוקיה בישראל

    Avi Ecuador, 06/11/06 03:49

    יבנו חומות ובתי כלא להרבה אסירים שיעצרו ומה נדבר כשגם בשלטון יש שחיתות ל''תפארת''.
    למה לא יבנו חומה סביב ישרפלסטין?
    100 שנה סוגרים אותה ונשאר מדבר...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חשבתם שההומואים פראיירים?

    ג'ורג', 06/11/06 03:21

    חכו חכו, הם עוד יצאו גברים.
    הם אלו שיביאו את השינוי שהמדינה הזו כל כך צריכה. את החופש, השיויון, האחווה והליברליות במקום הפחד, הכפייה והחושך ששולטים פה עכשיו.

    מדינה של כל צבעי הקשת, ולא רק של שחורים

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בושה למשטרה וחבל שמזוז לא התעקש על קיום המצעד במסלולו המקורי (ל''ת)

    אסור להיכנע להם, 06/11/06 03:21

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מצעד הגאווה והאיוולת

    ראובן, 06/11/06 03:12

    ההתנהגות של אנשי הבית הפתוח הינה לא רק איוולת אלא מרגיזה.
    אנחנו חיים בארץ של פשרות ומנסים במיטב יכולתנו שלא לצעוד האחד על בהונותיו של חברו.
    לא הגברת הפרועה מהבית הפתוח תכתיב לעם הזה אם יהייה מצעד או לא.
    כחילוני שמעריך ללא שיעור את שהייתה בשבילנו ירושליים מאז ועד עולם אינני יכול להבין את הליקוי הנפשי אשר מניע את הקהילה ההומו-לסבית להתעקש דווקא על ירושליים שהיא כה חשובה לרובו המכריע של העם הזה חילוני או חרדי
    אנשי הגאווה, מספיק עם האיוולת וחוסר התמימות שהנכם מפגינים.
    אל תנסו ללמד את העם הז מהי דמוקרטיה.
    תמשיכו לספק את הצרכים המיניים שלכם בהסתר כמו כולם וללא נסיונות לחבר לכך את ה''צרכים'' הדמוקרטיים ולקעקע את הדברים הכי קדושים לכולנו.
    תצעדו בתל אביב בעפולה בגליל באילת אבל עזבו את ירושלים שלנו
    כי אם לא כך עוד יחזירו אתכם לארונונות שמהן יצאתם לא מזמן

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!! (ל''ת)

      אורית, 06/11/06 08:13

      הגב לתגובה זו

    • ASHKARA (ל''ת)

      Dror, 06/11/06 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    מדינה חולה בלי חוק ומישפט יש לעשות מישעל עם בנושא רגיש זה !!!!! (ל''ת)

    משה, 06/11/06 03:03

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לוותר על ירושלים.

    לוותר., 06/11/06 02:26

    אנחנו לא יודעים לשמור על קדושתה ל3 הדתות. צריך לתת לאחרים לנהל אותה.לאמריקה.או לרוסיה.או לערבים.אנחנו מדי חילוניים עבורה.לנו מספיקה תל אביב.רמת אביב ורמת השרון.

    הגב לתגובה זו

    • אין שום קדושה ברחוב בן יהודה, קינג ג'ורג' ויפו.

      הומו, 06/11/06 09:38

      תפסיקו לבלבל את המוח עם הטיעון המטומטם הזה של ''קדושה''.
      אין שום קדושה בשטח המוניציפלי של ירושלים.
      אף אחד לא יצעד בכותל או במסגד אל אקצה.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    תהליכים בסופו ותחילתו של עולם חדש

    Avi Ecuador, 06/11/06 02:25

    הפיתרון?!
    הרבה אלימות הרבה מלחמות והרבה פחות תושבים לצערי.
    הגאים למינהם והשמאל כורתים לעצמם את הענף שהם יושבים עליו, ענף שנקרא יהדות.
    הדתות המונוטאיסטיות לא יסכימו למה שקורה בישראל, בשלבים ישראל כנראה תתבטל ותהפוך לשמורת טבע לדת, לא מדינה!
    הערבים והימנים יבינו שהאיום שלהם נקרא שמאל, יבינו שהשמאל לא יאפשר מדינה יהודית ויצביעו לביטולה של ישראל, הפיכתה לדיסניקודש לכל הדתות באחריות יהודית וללא צבא ושיטור להגנת ובניית פלסטין ומצעד הגאים למינהם (מחקתי משהו יותר גס...).

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אתם סוטי מין, מתי תבינו? אתם צריכים פסיכולוג ולא מצעד! (ל''ת)

    טומי ל., 06/11/06 02:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה

      אורטל, 06/11/06 08:49

      מי שיש לו פה בעייה והוא חולה סליחה אבל זה אתה ...

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    בתורה כתוב שמעשיכם הוא נבלה,אז מדוע אתם כופים עלינו את מעשיכם,,, (ל''ת)

    זאת דמוקרטיה,,?, 06/11/06 02:08

    הגב לתגובה זו

    • בתורה גם כתוב שדוד המלך

      יצחק, 06/11/06 05:14

      שכב עם בת-שבע, אשת איש, גרם למות בעלה והמשיח יהיה צאצא של דוד ובת-שבע. וגם כתוב בתורה שדוד המלך נעמה לו אהבתו ליונתן יותר מאהבת לנשים?

      הגב לתגובה זו

    • גם כתוב ''לא תרצח'' ועדיין אתם מאיימים ברצח

      תחזור, 06/11/06 08:54

      ובאותו פרק שמוזכר בו (בחצי פסוק אגב) האיסור שאתה מתכוון אליו יש עוד עשרות איסורים עתיקים ומוזרים שהרבה מהם לא מקיימים. לך תלמד

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    sdom

    yechezkel, 06/11/06 02:07

    מזוז גורם לנו להצטער על כך שירושלים תחת ריבונות יהודית.הערבים בחיים לא היו מאפשרים את מצעד ההפקרות והתועבה בעיר הקדושה.די! חלס!אל תהפוך אותנו לסדום ועמורה!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כיידוע, ערפאת היה הומו. מסקנה: אנו יכולים להגייע להיות ראשי מדינות

    לטיף מועמר ג'לל, 06/11/06 01:59

    חבל שהוא מת מאיידס, אבל אני שמיח שהוא ניהנה כול חייו מיאהבת גברים והיה בישבילנו מנהיג אמיתי ויושב ראש. אני בימקומו ניסהר מאוד, מישתמש באמצעי הגנה.

    לטיף, סטודנט ביאוניברסיטאת חיפה


    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מדינה מפגרת תחזירו אותם לארון

    אנטוני הופקינס, 06/11/06 01:47

    הם לא רוצים לצעוד הם רוצים פרובוקציה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עכשיו כשניצחו,יכולים לנצח עוד ניצחון

    גל, 06/11/06 01:44

    ולוותר מרצונם החופשי על המצעד. זה יהיה מהלך נועז לכיבוש דעת הקהל, והוכחה שהם לא נכנעים לפלגים המיליטאנטיים שבאירגוני הקהילה ההומולסבית.

    הגב לתגובה זו

    • זה הדבר החכם הראשון והיחיד שנאמר עד עכשיו (ל''ת)

      הנחש, 06/11/06 03:07

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה קרה שהח''כים של מרצ לא דואגים פתאום לנוצרים ולמוסלמים? היכנסו רגע

    זו שאלה שהעלה, 06/11/06 01:41

    הרי השמאלנים תמיד דואגים לערבים, נכון? אז מה קרה שהם מפקירים אותם? ההומואים והלסביות פוגעים ברגשות של המוסלמים ושל הנוצרים - ופתאום זה לא מעניין את השמאל? מה, החד-מיניים יותר חשובים לזהבה גלאון מהערבים? למה? למה? הרי הגיעו כמרים וקאדים לכנסת לבקש שהצעדה תימנע, אז למה מרצ והעבודה והשמאלנים שבקדימה לא עוזרים להם???
    לא אכפת לי שהם יצעדו, אבל לא בעיר הקודש ירושלים.
    די לבזות את היהדות. די!

    הגב לתגובה זו

    • מה קדוש בגן הפעמון????

      הומו, 06/11/06 09:42

      אין שום דבר קדוש במסלול הצעידה. די עם הטיעון הדבילי והמטופש הזה. ירושלים עיר הקודש? גם המחלף בכניסה? גם נתיבי בגין? גם שוק מחנה יהודה? גם גן העצמאות? מה קדוש שם???

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    שפתי כהן:''אין חדש תחת השמש''.

    יגאל כהן, 06/11/06 01:25

    מזוז מפחד מהזעם שעולה מגילויי השחיתות בפרקליטות ומהזעם על תפירת התיק לרמון.
    וכמו כל מנהיג במדינות מפגרות,מארגן מלחמה כדי להסיח את דעת הנתינים מהשחיתות שלו.
    סדנא דארעא חד הוא.
    ההולכים למות מצדיעים לך סיזר.
    הקיסר ירום הודו מזוז.
    וזה לא רק מזוז אחד.
    זו חמולה של מזוזות פסולות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    try to organise an event against this desicion....

    ohad, 06/11/06 01:20

    it will be a success because most of the people are against those fags!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מזוז, אם הדמוקרטיה היא נר לרגלייך למה אישרת לעצור אוטובוסים שהובילו

    שניר, 06/11/06 01:18

    מפגינים נגד ההתנתקות?
    הטענה שלך הייתה מ ''חשש לשלום הציבור''
    ומה עכשיו? אין חשש כזה?
    הלוואי וימותו כמה מאות אנשים וממש לא איכפת לי מאיזה צד,
    כך לפחות ידעו כולם שדמם של חפיים מפשע על ראשך הצבוע, חתיכת מגעיל .

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהוא מחליט לפי הדעה האישית שלו

      גל, 06/11/06 08:04

      לא לפי העניין הדמוקרטי. מי שבדעה הפוליטית שלו יכול להפגין , מי שמתנגד לדעה שלו יושתק ויעצר. דמוקרטיה, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

    אילן, 06/11/06 01:04

    אנחנו מצטיינים במלחמות אחים ושינאת חינם.
    כאילו שאין די אויבים השואפים להשמידנו.
    זה לא הזמן לעורר שינאת חינם.
    כל העליזים יכולים להמשיך לחגוג בינם לבין עצמם ואין צורך להפגין
    את העליזות שלהם.
    הדמוקרטיה לא תיפגע אם הם לא יפגינו.
    נוח לממשלה שיפרצו מהומות על רקע
    שלא קשור במחדלי בטחון ושלטון
    ולכן נותנים לארועים להתגלגל.

    הגב לתגובה זו

    • אילן יש לך אח בשם שוקה? (ל''ת)

      אבנר, 06/11/06 03:46

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    NUCLEAR BOMB AFTER THE GAY MARCH

    INPM, 06/11/06 00:48

    DON'T BE SURPRISE IF IRAN WILL SEND A NUCLEAR BOMB AFTER THE GAY MARCH

    ISRAEL STILL THINK THAT MAZOZ OR OLMART ARE THE KINGS OF ISRAEL , WRONG - WE HAVE 1 KING AND I TORAH YOU WANT TO LIVE WITHOUT IT , TRY TO REMEMBER WHAT HAPPENED JUST A FEW MONTH AGO WHEN NASSRALLA PUT YOU ALL IN SHELTERS FOR MORE THEN A MONTH.

    IF YOU DON'T LEARN FROM YOUR PAST YOU WILL BE LOST IN THE FUTURE.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יש להחזיר את הקולוניאליסטים

    אאא, 06/11/06 00:46

    הסמולנים הלבנים הביתה לאירופה

    הגב לתגובה זו

    • אותך צריך להחזיר לארצות ערב - ובהקדם. (ל''ת)

      XXX, 06/11/06 03:37

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    Open House Funded by Ford foundation

    sam, 06/11/06 00:43

    The Jerusalem open house is funded by the anti-israel Ford foundatiion through the New Israel Fund with emphasis on outreach to arab homosexuals.
    how much $$$ are they receiving and how much funding for the parade.
    IT'S ALL ABOUT MONEY AND POWER

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה הוא לא סייע ליהודים להביע את מחאתם בזמן ההתנתקות?

    יהודי, 06/11/06 00:36

    הוא התקפל תחת לחץ המשטרה והשמאל.

    די ! שמאלנים נמאסתם ! זו ארץ ישראל של עם ישראל . תפסיקו את הגזענות שלכם כלפינו מייד !

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מזוז שב בבית ושהשוטרים יפצעו גם כך לא איכפת לך (ל''ת)

    שש, 06/11/06 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    PICTURE JUST LIKE IN GERMANY 60 YEARS AGO (ל''ת)

    MEIR YAEIR, 06/11/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך תביעה יצוגית

    ע, 06/11/06 00:16

    הרי כל לסבית נפגעה באיזה שהיא צורה מגבר או נאנסה או התנהגות ברוטלית וכל המו סקסואל או נאנס או עבר התעללות אז לכו תתבעו את מי שפגע בכם עזבו את המדינה בבעיות שלה שנוכל להמשיך לחיות בשקט מה יגידו האויבים וואלה אלה הומוהים בו נפרק להם תתחת

    הגב לתגובה זו

    • כל טיפש שלמד שתי מילים, מביע את דעתו.

      בוא תלמד משהו, 06/11/06 09:49

      טיפש יקר,

      בוא נעבור שיעור קצר:

      1. הומוסקסואליות אינה קשורה לתקיפה מינית.

      2. תביעה ייצוגית זה משהו אחר לגמרי. אבל לגמרי לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מזוז אתה שפוי?! תתעורר אידיוט (ל''ת)

    דודו, 06/11/06 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא רק לחרדים זה נוגע

    ירון, 05/11/06 23:57

    כל יהודי דתי או חרדי יודע שזה נגד הטבע וכמובן שזה מעשה גויים.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק כדרך הטבע. עובדה שעשרה אחוזים מהיצורים בטבע עושים את זה. (ל''ת)

      גררר, 06/11/06 00:42

      הגב לתגובה זו

    • וואלה?

      נגד הטבע???, 06/11/06 02:57

      שימו לב ללינק שמתאר תערוכה בנורבגיה המתעדת הומוסקסואליות אצל חיות.
      ידוע על 1500 סוגי חיות המקיימות אורח חיים הומוסקסואלי, ו 500 מתוכם מתועדים היטב.

      לעומת זאת, אני לא מכיר הרבה חיות שמסתובבות במעילים כבדים בשיא הקיץ, מתפללות לאלוהים, ושורפות פחי אשפה.

      הגב לתגובה זו

      • שכנעת אותי מה שמספיק טוב לסוסים וחמורים מספיק טוב בשבילך? (ל''ת)

        יהודי, 06/11/06 08:53

        הגב לתגובה זו

    • וואלה? הנה הלינק...

      נגד הטבע???, 06/11/06 02:58

      http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6066606.stm

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    על גוש קטיף קיבלנו צמח בבי''חואת עזה,

    חילוני דוקא, 05/11/06 23:53

    על מצעד גאוה ראשון קיבלנו את לבנון 2, על מצעד גאוה הזה שלא יקום ולא יהיה
    אנו נקבל מכות קשות, ובראשם אלו יהיו המחליטים על הקמתו.
    תתפקחו ותבינו מה שהגויים מבינים יותר טוב מכם.'' אלוקיהם של היהודים שונא זימה'' וראינו זאת לכל אורך ההסטוריה, אז תחטאו בסתר ולא ימותו עוד יהודים חפים בגללכם.

    הגב לתגובה זו

    • מצעד הגאווה הראשון היה לפני 15 שנה

      שיודע לשאול., 06/11/06 00:45

      מצעד הגאווה הראשון היה לפני 15 שנה. האם אלוהים הוא כל כך קשה תפיסה? האם לקח לו כל כך הרבה זמן להפנים ולהגיב?
      ואם אלוהים יודע לעשות את מלאכתו, אז מי שמכם - ערימה של אפסים - להחליט לעשות את מלאכתו? אתם לא סומכים עליו?

      הגב לתגובה זו

      • שיודע לשאול - אתה אפס בעצמך, שטוף פיך לפני שאתה מלכלך (ל''ת)

        אין לך שכל???, 06/11/06 01:52

        הגב לתגובה זו

      • אתה מנוול. פתח מילון וראה מה הפירוש למילה. (ל''ת)

        יא, 06/11/06 02:10

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה לא יגמר בטוב (ל''ת)

    יהודי, 05/11/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תעמולן שמלאני כמו כל מערכת המשפט שהדת רחוקה מהם

    גי'נג'י, 05/11/06 23:45

    כך גם היה אהרון ברק ורוב מערכת המשפט במדינת ישראל.
    מרצ לא זוכה בבחירות אבל יש לה גיבוי חזק ממערכת המשפט ולכן היא ממשיכה לשסע לפלג ולפגוע בציבור דתיים יהודיים העיקר לרצות את הערבים המסריחים ואת ההומאוים ויש לה גיבוי ממערכת משפט בישראל.
    בושה לישראל שיש לה מערכת משפט שכזאת ואנשים שכאלה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא רק מרץ. ההומואים מצביעים לכל המפלגות

      ליברמן, דא., 06/11/06 00:16

      אני - למשל - ליברמן

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מצביע ליברמן והומו, ויכול להעיד על עוד שלושה... (ל''ת)

        שחר, 06/11/06 01:01

        הגב לתגובה זו

      • ואני הומו שימצביע לאחמד טיבי. אני אוהב את מראה איסתטי שלו+ דיעות (ל''ת)

        לטיף מועמר ג'לל, 06/11/06 02:12

        הגב לתגובה זו

    • Chilonim???

      Moshe, 06/11/06 00:28

      If Israel is going to fall appart as a country its only because these people that not even one of them wears a KIPA & puts on TEFILIN every single day etc.
      I said so many times these people dont belong in the Eretz Hakodesh, even in the secular west they would most probably be hated by every normal person. The Eretz Hakodesh dosent belong to these fools it belongs to the Jewish people

      הגב לתגובה זו

      • ואתה שייך לארץ הקודם? דבר עברית קודם

        שחר, 06/11/06 01:01

        נמאס מכל האמריקאים הדתיים שעולים לאינטרנט לכתוב טוקבקים.
        הומואים יהודים גרים בארץ, וזו מצווה גדולה.
        דתיים אמריקאים- תסתמו, כשתבואו ותעשו צבא ותשלמו מיסים נהיה מוכנים לשמוע אתכם.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה לא יורים בהם?????

    אלעד, 05/11/06 23:42

    מה ההבדל בין פורעי החוק הללו למתפרעים פלשתינאים?????

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה אלעד קיבלת פצמ''ר מחיבאללה וזה דפק לך את המוח (ל''ת)

      נסראללה, 06/11/06 00:21

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה רציני אז אתה

      אלעד, 06/11/06 03:10

      אם אתה רציני אז אתה האדם הראשון שהייתי רוצה לירות בו..לא בפלסטיני ובטח ובטח לא בחרדי...ואולי אפילו גם נהנה מזה. וזאת גם שאף פעם לא היית לי סימפטיה לחרדים...

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    דתיים- תתביישו

    שחר, 05/11/06 23:39

    לא מפריעה לי התנגדותכם למצעד, אם כי אינה דמוקרטית.
    מפריעה לי שיתוף הפעולה שלכם והקריאה לשיתוף פעולה עם מוסלמים- אנשי חמאס כבר אמרנו?
    יהודי שקורא למוסלמי לשתף פעולה נגד יהודים אחרים - שלא יאשים כמה הומואים בחורבן בית שלישי!
    תתעשתו ותמתנו את הביקורת לביקורת ולא להטחת שנאה עיוורת ומכוערת.

    כמה הומואים שמרו עליכם בצבא? כמה התנחלויות דתיות הוגנו ע''י חיילים הומואים? יש לכם מושג?
    לא מעט- מנסיוני.
    עם המוסלמים הם האחים שלכם, והחילונים הם הבוגדים, אולי הגיע הזמן שאנחנו החילונים נפסיק להגן עליכם מהאחים האמיתיים שלכם?
    היזהרו בשפתכם!

    הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה (ל''ת)

      אחד, 06/11/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • ודבר נוסף

      שחר, 06/11/06 00:38

      אתם תגרמו לחלוקת ירושלים.
      רוב הציבור החילוני מאס בעיר הזו, ואם תהיה כניעה לחרדים בה סופה של מזרח ירושלים כסופו של גוש קטיף.
      חייבים להציל את ירושלים- חייבים שהיא תהיה הבירה של כולם!

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      נדב, 06/11/06 02:14

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לחילוניים אין מונופול על ההומוסקסואליות

    מסיונר תנוחתי, 05/11/06 23:37

    אחד/ת מעשרה הוא הומו/לסבית
    וזה כולל בחורי ישיבה, רבנים וחברי כנסת דתיים. לפי הסטטיסטיקה הזו יש לפחות ח''כ חרדי מתרומם אחד בכנסת הנוכחית.
    גם חרדים נושכים כריות.
    הנטייה הזו אינו קשורה לאמונה או חוסר אמונה אלא לגנטיקה.
    לכן המצעד הזה הוא גם בשבילם ולא איזה עניין פרטי של מרצ.
    חברל'ך צאו מארון הספרים היהודי קחו את ספר התורה ויאללה למצעד, זה יותר טוב מהקפות שניות.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות!המחקר הגנטי עדיין לא בודד גן הגורם (ל''ת)

      להומואיזמוס..., 06/11/06 00:07

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מזוז , דמך בראשך

    יוסף, 05/11/06 23:37

    הגיע הזמן שמזוז יצתרך ללכת הביתה, הוא הראשון שימציא מלחמת אזרחים ודמו בראשו.
    ראו הוזהרתם!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתיקח קורס בדקדוק

      אוכל בצלחת, 06/11/06 00:17

      כל מצורע וטיפש חושב שהוא יכול להטיף לנו מוסר. שב ולמד דיקדוק ועברית לפני שאתה בא להטיף לנו מוסר כלשהו.

      הגב לתגובה זו

      • And who the hell do you think you are, huh (ל''ת)

        ., 06/11/06 06:21

        הגב לתגובה זו

    • יוסף, יש עוד מישהו שאתה חפץ במותו? שהשב''כ יעבור לכוננות? (ל''ת)

      אסף, 06/11/06 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הגועל

    סולדת, 05/11/06 23:31

    אני חילונית מוחלטת ובטח לא פרימיטיבית אבל לא סובלת את ההתלהמות של ההומואים והלסביות. שיחיו את חייהם בשקט. לא רוצה להפגש איתם ובטח לא לראות איך הגברים מתחפשים לנשים, לכלות מאפרים את עצמם , מה , זה מביא להם כבוד....? לי המצעד הזה עושה גועל. ושוב- אני חילונית מאוד מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • חילונית חילונית אבל הומופובית פרימיטיבית

      האמת לאמיתה, 06/11/06 00:18

      תכני את עצמך איך שאת רוצה. המציאות היא שאת הומופובית דוחה. אין מילה אחרת. כן. כן. הומופובית דוחה. תתחילי לשנן. זה מה שאת.

      הגב לתגובה זו

      • אין שום קשר להומפובית למה אתם צריכים להתפשט בחוץ? תועבה! (ל''ת)

        ליאת, 06/11/06 01:09

        הגב לתגובה זו

        • ליאת אולי תלמדי עובדות

          ת, 06/11/06 08:56

          ואל תהי מושפעת מהתלהמות
          המצעד בירושלים הוא הפגנה צנועה אין הומואים ערומים בו יש הומואים ועם זה יש לך בעיה אז יש לך בעיה כי יש הומואים ולסביות וטראנסקסואלים בעולם ואי אפשר להעלים אותם גם אם תנסו להשתיק אותנו. מוטיב הבת יענה לא יעזור אנחנו קיימים!!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    המשטרה אסרה על מרזל להכניס לסכנין מחשש לשלום הציבור!! הבנתם ?? (ל''ת)

    דרור, 05/11/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    היום זה נגד הגייז מחר נגד כל החילונים

    צילה, 05/11/06 23:25

    כל שוחרי הדמוקרטיה ומגיניה צריכים להילחם על זכותה היסודית של כל קבוצה לצעוד, להפגין ולהתבטא במרחב הציבורי הישראלי. המיצעד אינו מתוכנן לאזורי העיר הנחשבים בעיני הדתיים לקדושים. (בניגוד להר הבית וסביבתו המידית. זו הפגנת ביריונות גזענית לשמה מצד החרדים והפנאטיים למיניהם

    הגב לתגובה זו

    • go to LA

      dv, 06/11/06 03:35

      no one needs you in Israel

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק העניין - היום הומואים מחר כולכם!! (ל''ת)

      joop, 06/11/06 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מזוז בענין נושכי הכריות החלטי

    בית לאומי, 05/11/06 23:18

    פתאום לקחת יוזמה ,פתאום הדמוקרטיה נר לרגליך.
    איפה היית עד עכשו............

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למורן מ51 צודק.והלוואי שיפנימו את המסר. (ל''ת)

    רוני, 05/11/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין בעיה

    ארז, 05/11/06 23:14

    היום אישר בג''צ, למעשה, את עלייתם הבאה של נאמני הר הבית להר הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה אמצעים ותלהבות יש למשטרה לכסח יהודים פוליטית? (ל''ת)

    ומול הפשע, 05/11/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חופש הביטוי הזה עוד יוליד ועדת חקירה

    רמי, 05/11/06 23:08

    ממלכתית.
    חופש הביטוי הוא ערך חשוב, על כך אין ויכוח, אף אחד לא מנע מהגאים להתבטאות, להיפך אני דוקא חושב שקולם נשמע הרבה יותר חזק והרבה יותר גבוה ממימדיהם האמיתיים, ואין לי כל בעיה עם זה, השאלה הנשאלת האים יהיה זה חכם או צודק לתת להם לצעוד בעיר בה רוב האוכלוסיה (לפחות על פי תוצאות הבחירות בעיריית ירושלים) היא חרדית קנאית ועד שומרת מסורת, אנשים שמבחינתם מצעד שכזה הוא כמו סדין אדום לפני שור זועם, הם רואים בזה את שיא התועבה, הם רואים בזה קריאת תיגר נגד האלוהים והדת כולה, והלא לא הם המציאו את התיעוב הזה, די אם תעיינו במקורות ותבדקו את התייחסות התורה לתופעות ההומואים והלסביות, התורה מאוד נחרצת בענין הזה, ואנחנו לא נכנסים עכשיו לויכוח תיאולוגי האים זה נכון או לא, מכיון שזה בכלל לא רלוונטי, מה שרלוונטי כרגע הוא שישנם אנשים הומואים ולסביות שרוצים לבוא ולצעוד בצורה מתגרה תוך הלמות תופים ומחולות בינות לאותם אנשים ואוכלוסיות המקבלים את דברי התורה כפשוטם ואין להם שום כוונה להתווכח על כך, אז לכל הרוחות למה?? כיכר המדינה או כיכר רבין זה פחות מבטא, ועוד שם יקבלו אתכם בשמחה ובאמפטיה, אז מה הקטע לעשות דוקא, ועוד לחשוב שזה צודק? איזה מין צדק זה.
    כבר היו תקדימים ובשנה שעברה (או בפעם שעברה) כמעט שנשפך דם, או ליתר דיוק נשפך דם רק שבמזל זה נגמר בצורה מינורית, ושלא תבינו אותי לא נכון אני מתעב אלימות מכל סוג שהוא ולא משנה מהו המניע לאלימות, אבל מה לעשות ישנם אנשים שזאת הדרך בה הם בוחרים להתבטא, אז בוא נהיה חכמים וגם צודקים ונפסיק להיתמם ולדבר בכאילו, חופש הביטוי עלאק, זה לא ביטוי, זאת פרובוקציה לשמה, וצריך לעשות הכל בכדי למנוע את זה כי אין מקום לפרובוקציות בחברה מתוקנת והוגנת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חחחח - החרדים אכלו אותה בגדול

    לודוויג בר ששת, 05/11/06 23:08

    חשבו שבטרור אפשר להפחיד את מזוז.

    מה, הם לא ראו איך הוא קירקס את המתנחלים בהתנתקות?
    גם הם חשבו שהפחדות יעבדו עליו ועכשיו הם גרים במאהלים ובפריקסטים ברחבי הארץ.

    LOL

    הגב לתגובה זו

    • לבר ששת ואתה כנראה קיבלת טיל מנסראללה שהרס לך את הבית

      עבדאללה, 06/11/06 00:19

      ועכשיו אתה בתוך מעון של הומואים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    החרדים הולכים לעזור לקהילה לשנים לבוא-לקרא

    טט, 05/11/06 23:02

    שיראו את החרדים מכים בקהילה בזמן שאלו הולכים זה יהיה בדיוק כמו שהיכו יהודים באירופה.

    ואז יבינו מי היהודי ומי עובד האלילים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני נגד מצעד ההומואים בירושלים, אבל, אני גם נגד כפייה דתית, כי, (ל''ת)

    אנה אנו באים?!, 05/11/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם אם הם יקיפו בית אחד זה ניצחון גדול לדמוקרטיה (ל''ת)

    יי, 05/11/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מזוז מחפש אקשן.....................................................

    מזוז מחפש אקשן., 05/11/06 22:57

    מזוז רוצה להיות צודק ולא חכם.........

    הגב לתגובה זו

    • הוא מסכן חיי אדם כדי להיות פופולארי (ל''ת)

      פרדי, 06/11/06 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    החרדים מקבלים אורגזמה מצפייה במצעד הגאווה

    אורן, 05/11/06 22:55

    למה הם משתוללים כלכך? כל העוצר המיני שהם חיים בו מתפרץ אחרי עשרות שנים שהם מקיימים יחסי מין עם האישה המכוערת ששידכו להם ואיתה הם חייבים להשריץ ילדים. הכל על חשבון משלם המיסים הישראלי. יש להם זמן לשרוף פחי זבל ולזרוק אבנים על שוטרים - הם לא הולכים לעבוד מחר.

    הגב לתגובה זו

    • תן להם להנות חחחחחחחחחחחחחחחח

      שירה, 05/11/06 23:41

      החיים שלהם כלכך עלובים ומסריחים

      הגב לתגובה זו

      • שירה, את גזענית או אוטואנטישמית? חצופה! (ל''ת)

        שירע, 06/11/06 01:43

        הגב לתגובה זו

    • אתה סתם חשוך ופרמיטיבי (ל''ת)

      אמיר, 06/11/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    בירושלים בלבד

    הומלס, 05/11/06 22:53



    רק בירושלים
    בתל אביב כבר נמאסתם, על הציבור הדומם.
    כולל הומואים סולידים, ורובם כאילו.


    הומלס , תל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מחר אגיש בג''ץ לקיום מצעד הימין בהר הבית!!!

    ישראלי, 05/11/06 22:47

    ונראה את כל יפי הנפש מתפתלים כאשר המשטרה תחוייב לבטח אותנו. חה חה חה...

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דוד, 05/11/06 22:55

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יקרה-תבין למה

      jj, 05/11/06 23:03

      כי אתה פראנק קטן וזו לא המדינה שלך

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    טעות חייך מזוז!!! (ל''ת)

    סמי, 05/11/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עיצה למזוז ולמשטרה

    פרה אדומה, 05/11/06 22:23

    שילחו אותם לאיזור שמול הכנסת או אפילו לרחבת הכנסת.
    כפי שנאמר שמין ימצא את מינו. כל הסוטים יהיו ביחד. אפשר לשלוח חלק לבית הנשיא.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה על כזה רעיון לא חשבתי. (ל''ת)

      נורית, 05/11/06 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לקהילת ההומואים והלסביות כנסו...

    מורן, 05/11/06 22:21

    אני יודע שזה בא מחוסר ידיעה.אתם חושבים שהחרדים מפגינים בגלל שחושבים על עצמם.בס''ה זה איסור מהתורה שזה ביהרג ואל יעבור.וזאת התורה לא תהא מוחלפת,ואתם לא יכולים להתנתק מזה אפי' אם תעשו הסרת יהדות בלייזר

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת את החרדים

      ttt, 05/11/06 22:59

      זה העניין שהחרדים רואים את החילונים כאויב

      הגב לתגובה זו

      • אני מתנגד לדבריך.זה בא פשוט מתסכול שכל דבר שמריח יהדות יש הסתה פרוע

        מורן, 06/11/06 00:53

        פרועה נגד החרדים.תסתכל בשבת ישר כשנודע שהעבירו את השנאי התקשורת התחיל ישר עם ההסתה עוד לפני שהחרדים ידעו על זה

        הגב לתגובה זו

    • צודק. והלוואי שיפנימו את המסר (ל''ת)

      רוני, 05/11/06 23:13

      הגב לתגובה זו

    • ע''פ ההלכה תועבה זה גם קיום יחסי מין עם אישה שלא מקפידה ללכת למקווה

      מירית, 05/11/06 23:26

      אם שתי העבירות הללו באותה קטיגוריה, מה זה אומר עליך?

      הגב לתגובה זו

      • צודקת.הבעיה של המקוה היא גם של החילונים,וחו''מ לא מדברים על מקוה (ל''ת)

        מורן, 06/11/06 00:33

        הגב לתגובה זו

    • אין איסור על לסביות.

      מה התורה שלך?, 05/11/06 23:38

      התורה אוסרת על יחסי מין אנלים בין גברים.

      אין שום מילה נגד יחסי מין בין נשים.

      איזה תורה יש לך?

      הגב לתגובה זו

      • רואים שאתה בור ועם הארץ.עיין פר' ראה,אם אני לא טועה,הפרשה של הארורי (ל''ת)

        מורן, 06/11/06 00:37

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    לארגן מיד עליה להר הבית!!!

    נעלה לרגל, 05/11/06 22:10

    מזוז לא מפחד ממהומות אז אין סיבה לדחות את העליה להר הבית!!
    אני רק מקווה שהוא לא מפחד מערבים יותר מיהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דמוקרטיה זקוקה לגבול - ואם לא (ל''ת)

    בא לו המבול, 05/11/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדינת היהודים או מדינת הסוטים ??? (ל''ת)

    אתם תקבעו, 05/11/06 22:01

    הגב לתגובה זו

    • אם הברירה זה מדינה של דוסים או של הומואים .....

      קמא סוטרא, 06/11/06 00:23

      אז אני חושבת שהבחירה מאד קלה.
      ברור שבעד ההומואים.
      לפחות יש מהם ריח טוב :)

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    דיי לכפייה

    אסתר אוצי'גבה, 05/11/06 21:58

    אני בעד שיחליפו מסלול כזה אשר לא יפגע בדתיים אולם יש לקיים את המצעד אם אנחנו מדינה דמוקרטית!!

    הקהילה ההומו-לסבית לעומת הדתיים משלמת מיסים עושה צבא ומאמינה בארץ ישראל!!

    מספיק עם הכפייה

    הגב לתגובה זו

    • דיי לכפיה של הסוטים (ל''ת)

      על כולם, 05/11/06 22:10

      הגב לתגובה זו

      • מישהו מכריח אותך לצעוד במצעד הגאווה?

        כפייה יש רק, 06/11/06 03:41

        כפייה היא הכרחת האחר לעשות לפי רצונך בחייו הוא:

        - לשמור שבת כי אין תחבורה או חנויות

        - להתחתן ברבנות כי אין נישואין אזרחיים

        - לשמור על כשרות בפסח כי אין לחם


        האם ההומואים מכריחים אותך להצטרף אליהם?

        האם הם מונעים ממך לקיים את אורח החיים שלך?

        ברור שלא.

        הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת? חובשי כיפה לא משרתים

      י, 05/11/06 22:41

      ? חוזרים בתשובה לא משרתים? מסורתיים ללא כיפה לא משרתים? מאמינים ''חילוניים'' לא משרתים?
      לעומת זאת ההומאים הפציפיסטיים השמאלנים הקיצוניים הם המשתמטים מהצבא!!! כגון בתו של אולמרט הלסבית שלא רק שלא שירתה אלא יורקת על חיילים במחסומים ופעילה בארגונים התובעים את ישראל בבלגיה!!! ומפגינה נגד הרמטכל וקוראת לו רוצח. את טיפשה ושקרנית. מי שכופה זה המיעוט הלסבי הומואי שכופה עצמו על מיליוני מאמינים - בתוכם נכללים חרדים, דתיים לאומיים חובשי כיפות, מסורתיים, מאמינים לא חובשי כיפות...

      הגב לתגובה זו

      • יותר מדי הומואים שאני מכיר גויסו במלחמה האחרונה

        גאה, 05/11/06 23:32

        כמה חרדים יועדים בכלל איפה נמצאת בנת ג'בייל?

        הגב לתגובה זו

        • גויסו? לאן? לשק''מיות? להיות נהגים? (ל''ת)

          לוחם, 06/11/06 01:45

          הגב לתגובה זו

          • הצבא יכול להתקיים בלי נהגים?

            חייל, 06/11/06 10:47

            כמה טיפשות יכולה להיות לאנשים, מתי תבינו שצבא מודרני נשען על 70 אחוז אנשי רקע ו-30 אחוז לוחמים? מתי תבינו שכבר לא נלחמים בכרכרות וחרבות, אלא במוח, פצצות חכמות וחיילי עילית???!!!

            הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך. (ל''ת)

        רס''נ צנחנים, 06/11/06 00:32

        הגב לתגובה זו

    • אין בעיה שיצעדו

      ארז, 05/11/06 23:15

      אף אחד לא היה שורף פחי זבל ומשליך אבנים על שוטרים אם המצעד היה נערך בתל אביב.
      אבל לא מדובר בדמוקרטיה ובזכויות, אלא בזכותם של ההומולסבים ''לעשות דווקא'' לכל מי שלא מסכים איתם.
      וזו זכות שלא שמורה לאף אחד.

      הגב לתגובה זו

      • היו שלושה מצעדים בירושלים

        אחת שנמאס לה, 05/11/06 23:50

        שצעדו באותו מסלול והם לא הפריעו לאף אחד ולא ''עשו דווקא'' לאף אחד.

        במצעד האחרון, התחילה האלימות, אף אחד לא יצא נגדה ועכשיו זה ממשיך.

        הזכות להפגין במדינה דמוקרטית היא הזכות ששמורה לכולם. להתנהג באלימות פסיכופטית זאת עבירה על החוק ועבירה על כל קשר תקין בין אדם אחד לרעהו.

        הגב לתגובה זו

    • ללסבית: את כנראה לא שמעת כמה בחורים דתיים נפלו על הגנת הארץ (ל''ת)

      יודע, 06/11/06 02:14

      הגב לתגובה זו

    • אסתר אוצ'יגאווה, את פה? מסרי ד''ש לולדימיר ויסוצקי! (ל''ת)

      יורי, 06/11/06 02:15

      הגב לתגובה זו

    • גם הדתיים משלמים מיסים ועושים צבא (ל''ת)

      שרית, 06/11/06 08:11

      הגב לתגובה זו

      • אבל לא החרדים, להזכירך! (ל''ת)

        איש, 06/11/06 10:45

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מזוז חבר בקהילה שלהם (ל''ת)

    יודע, 05/11/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החרדים תזכרו - עוד לא אבדה תקוותנו התקוה כבר בשונת (ל''ת)

    ה - 2006, 05/11/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    היועץ החכם מקווה לצעוד בראש . (ל''ת)

    :-(, 05/11/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קהילה יקרה

    נעמה, 05/11/06 21:45

    קהילה יקרה , אני לא אחת מכם אבל מאוד אוהבת ותומכת, הגיע הזמן שתתחילו לעשות משהו כנגד הכפיה הדתית, אי אפשר לשבת בשקט, לא הפעם. צריך לצאת לרחובות לארגן הפגנות , הפעם לא להיות הטובים. הטובים תמיד מפסידים!!!
    אני מבטיחה לכם שברגע שתארגנו הפגנה המון מהציבור הרחב יבוא ויתמוך.
    אני מתחייבת להתייצב , רק תעשו משהו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • האם את מוכנה גם להפגין עם נאמני הר הבית לעלות להר. (ל''ת)

      מוטי, 05/11/06 22:00

      הגב לתגובה זו

    • נעמה יקרה , את טועה ומטעה.

      ירון, 05/11/06 22:02

      ההתעקשות דווקא למצעד (לא במקום סגור)ודווקא בירושלים , אינה קשורה לכפייה דתית כלל ועיקר. הקהילה הזו רק תפסיד מכך ולתחושתי דווקא הציבור מאוד נגד ההתעקשות לצעדה ברחובות הסמוכים לחרדים .
      אותי אישית זה מרגיז ואני אפילו פעיל נגד כפיה דתית , שלה אין כלום עם המקרה הזה .
      סובלנות זה שם העיניין ודווקא קהילה זו מוכיחה שהיא חסרת סובלנות כלפי קהלים קטנים אחרים .

      הגב לתגובה זו

      • מותר להיות גיי אפילו בירושלים, תאר לך (ל''ת)

        דרומי, 05/11/06 22:10

        הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה עם מצעד בתל אביב?

      ארז, 05/11/06 23:16

      האם צעדה בתל אביב פוגעת בזכויות שלכם?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מצעד הגאוה

    החרדי, 05/11/06 21:39

    למנכלית הבית הפתוח מה הענין במצעד אם אתם רק רוצים להביע את עמדותיכם תקיימו את המצעד במקום סגור

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ארורים הגורמים למחמת אחים בגלל פרובוקציה (ל''ת)

    של סוטים, 05/11/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא להיכנע לכפייה דתית !!!

    יהודי גאה, 05/11/06 21:30

    לא להיכנע לכפייה דתית !!!

    הומוים תהיו גברים, תבואו למצעד !!! לא להכנע לא להכנע!!!

    אנחנו ננצח!!!

    הגב לתגובה זו

    • כרגע הכפייה היא של הסוטים נגד החרדים (ל''ת)

      מתהפך, 05/11/06 21:42

      הגב לתגובה זו

      • על איזה חרדי כופים לצעוד במצעד הגאווה?

        כפייה זה רק, 05/11/06 23:35

        כפייה היא הכרחה של אדם אחר לעשות כרצונך - לשמור שבת כי אין תחבורה או חנויות, לשמור על כשרות בפסח כי אי אפשר לקנות לחם, להתחתן ברבנות כי אין נישואין אזרחיים.

        מישהו מכריח אותך להשתתף במצעד הגאווה או לקיים יחסי מין עם גבר? ברור שלא.

        ממתי זכותם של אחרים לעשות כרצונם מונע ממך לחיות כדתי?

        הגב לתגובה זו

        • פרובוקציה זאת לא דמוקרטיה (ל''ת)

          שרית, 06/11/06 08:09

          הגב לתגובה זו

    • אהבל, הומוים תהיו גברים.. חחח... (ל''ת)

      גלאי טיפשים, 05/11/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כולכם אשמים שמזוז רועד מפחד מהתקשורת השמאל קיצונית (ל''ת)

    רוויית ההומואים, 05/11/06 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עזוז רוצה ''להבליט'' שה''דמוקרטיה'' פועל

    dafna57, 05/11/06 21:23

    אני יודעת כי אלוהים ברא את ''אדם''
    ממנו ברא את ''חוה'' כדי שמשניהם יהיה בריאה של עוד בני-אדם בעולם.
    החרדים שופטים את ה''הומו'' וה''לסבית'' כדי להחביא את אלה שמהם שהם גם שינו מינם
    אני מרחמת על אלה שהגיעו או נולדו להיות ''הומו'' או ''לסבית.
    את ההפגנה עושים כדי להוציא את מה שמחבאים או את זה שלא מקבלים אותם.
    שאין שלום אחים גם נפסיד במלחמתינו נגד שכנינו.
    דפנה

    הגב לתגובה זו

    • אם ה' ברא את אדם וחווה

      משה מרעננה, 05/11/06 21:46

      ולהם נולדו קין והבל-אז איך הם המשיכו את המין האנושי????

      הגב לתגובה זו

      • למשה מרעננה לקין והבל נולדו להם תאומות (ל''ת)

        יחזקאל, 05/11/06 23:15

        הגב לתגובה זו

      • רק כתבו על קין והבל,בטוח היה עוד נשים שלא פורסמו

        dafna57, 05/11/06 23:24

        יש דברים שמהיהדות למדתי וזה נכון,יש דברים שהסתירו,ויש דברים שידעו כבר כמה אבל אסור לספר.
        בחיים שלי עברתי הרבה מסיפורים ולכן אני כבר לא צריכה ''פרוש'' לכלום,
        ''כול אחד מסתכל מחלון אחר ורואה את הדברים שונה,יש אחר שיגיד לי כי רואה ''צהוב'' ואחר יגיד שרואה ''אדום'',כן גם הצבעים כול אחד רואה אחרת''.
        אדם וחוה לפני בערך 6000 שנה,
        אז ברא אלוהים את העולם שוב,
        הכול היה מושלם והתחרויות והרצון לשלוט התחיל להתקלקל הטוב.
        אדם וחוה היו במקומות שזה היה גן-עדן וטעות לקח לגיהנום.
        גם אני נולדתי למקום שנשמתי הרגיש כי שם גן-עדן,בתור ילדה נלקחתי למקום שהיה גיהנום,נעוריי התחיל לי בגיל צעיר ולכן כבר חיפשתי את גן-עדן,אני פיזי גרה בגבול בין גן עדן-לגיהנום,יודעת אני כבר באיזה צד הצעד ואז מגיעה לגן-עדן.דפנה

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קראדי הבטיח לכנופיה יותר מבורובסקי (ל''ת)

    לכסח יהודים, 05/11/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפוא מטרטרים יהודים משפילים ומגרשים אותם ?? (ל''ת)

    רק בישראל, 05/11/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מזוז -לא נבון (ל''ת)

    ירמיהו, 05/11/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חרדים ודתיים לא לוותר למחות - החילוניים איתכם (ל''ת)

    אתם צודקים, 05/11/06 21:13

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון - החילונים הטיפשים איתכם!! (ל''ת)

      י''ם, 06/11/06 07:37

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שלטון אנטישמי מורידים בכוח (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 05/11/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החלטה נאורה כל הכבוד! (ל''ת)

    בשם הדמוקרטיה, 05/11/06 21:08

    הגב לתגובה זו

    • דיקטטורת הסוטים לא דמוקרטיה (ל''ת)

      ואתם תשתקו, 05/11/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ניצחון לזכויות אדם

    אורי, 05/11/06 21:07

    לא יכול להיות שבעיר הבירה של מדינת ישראל אנשים לא יוכלו להפגין למען זכויות אדם בשל קבוצה של פנאטים שמאיימים על חייהם

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקציה של סוטים לא הפגנה (ל''ת)

      יהודי, 05/11/06 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני יהודי גאה וגאה להיות יהודי. הולך למצעד בגאווה! (ל''ת)

    עמיר, 05/11/06 21:06

    הגב לתגובה זו

    • יהודי???..אז תתחיל להיתנהג כמו אחד..ואל תביא בושות!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יהודיה..., 05/11/06 21:56

      הגב לתגובה זו

      • ''אל תביא בושות''??? מאיפה בדיוק הבאת את המשפט הזה יהודיה גאה ומשכילה

        שכמוך?? חבורת, 06/11/06 03:30

        פ ר י מ י ט י ב י ם.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    כשהחרדים יפגינו יהיה יותר קל לתפוס את האלימים ולשים בכלא (ל''ת)

    ערן, 05/11/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החלטה צודקת לכולם (ל''ת)

    ירון, 05/11/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד! ירושלים היא הבירה של כל עם ישראל!!!!!! (ל''ת)

    יעל, 05/11/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האלימות של מזוז הרבה יותר גרועה מאלימות החרדים (ל''ת)

    והצבועים שותקים, 05/11/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משטרה עלובה; מזל שהיועמ''ש שמר על כבודה של הדמוקרטיה

    איתי, 05/11/06 20:59

    שיוויון זכויות להומואים עכשיו. מי שמשלם מיסים והוך לצבא - זכותו גם להתחתן. לשום פרזיט חרדי אין את הזכות לקבטע לי איך אחיה.

    הגב לתגובה זו

    • פחות מעשרים הרוגים לא יספק אותך (ל''ת)

      בזוי, 05/11/06 21:13

      הגב לתגובה זו

      • אסור להיכנע לאלימות הפלסטינית וגם לא החרדית (ל''ת)

        שרון, 05/11/06 21:35

        הגב לתגובה זו

        • אני אצפה לעתירתך לבג''צ...

          ארז, 05/11/06 23:17

          בפעם הבאה שהמשטרה תחליט שנאמני הר הבית לא יעלו להר מחשש לאלימות מוסלמית.

          הגב לתגובה זו

          • רק אם אתה תעתור

            גילה, 06/11/06 08:47

            כדי שהמוסלמים יוכלו להתפלל בכותל המערבי, שממנו עלה הנביא שלהם השמימה.

            הגב לתגובה זו

    • ומה עם כבוד התורה והיהדות? (ל''ת)

      מוטי, 05/11/06 22:56

      הגב לתגובה זו

      • הם יסתדרו בלי העזרה של הדוסים.

        הומו., 06/11/06 00:38

        היהדות מספיק חזקה. היא בטח לא צריכה את עזרתם של חוליגנים דוסים ופרימיטיבים מסורתיים.
        תנו ליהדות להסתדר. היא יודעת לעשות זאת מצויין.

        הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה למשטרה על ההקפלות! אמור מעתה - משטרת מאה שערים ולא משטרת (ל''ת)

      ישראל, 06/11/06 03:29

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    וראש העיר עדיין שם במקום להתפטר (ל''ת)

    דפוק, 05/11/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בושה וחרפה אבל הם רוצים דווקא לחטוף מכות הם יראו שהחרדים לא פריארים (ל''ת)

    ישיבעבוחר, 05/11/06 20:58

    הגב לתגובה זו

    • נפרק לחילונים את הביצים והם כבר לא ישכבו גבר+גבר (ל''ת)

      , 05/11/06 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסור להכנע לאלימות, יש לאפשר תפילת יהודים בהר-הבית (ל''ת)

    יצחק, 05/11/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    וש'ס נדבקים לכסא תזכרו זאת מצביעי ש'ס (ל''ת)

    חליפות של שר, 05/11/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה יהיה?

    יוסי, 05/11/06 20:57

    זהו. שעת המבחן באה. על נשיאנו הניכבד לומר את דברו: ביטול התועבה. יש להניח שדברים היוצאים מליבו הטהור של נשיא המדינה ישפיעו על הקהילה ההומו לסבית . אנא נשיא עשה משהו ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אחרי המצעד הבית הפרובוקטיבי לא יהיה (ל''ת)

    בירושלים, 05/11/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חפרה - מזוז נכנע לאלימות החרדית (ל''ת)

    מוסה, 05/11/06 20:56

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה. אסור היה למזוז לשנות ולו מילימטר מתוואי המצעד (ל''ת)

      המקורי, 06/11/06 03:28

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל אחד לעצמו לעצור את הדיקטטורה (ל''ת)

    המתועבת, 05/11/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה להתפלל בהר הבית אסור בגלל חשש ממהומות?! הכל צביעות ושקר. (ל''ת)

    יהודי, 05/11/06 20:53

    הגב לתגובה זו

    • דברים כקורבנות

      אריק, 05/11/06 22:06

      חופש הביטוי מועלה על נס כשנוח לפוליטיקאים. אין לרמוס רגשות של ציבור אחד ע''ח הציבור האחר. במקרה הזה גם הערבים מאוחדים מגד הכנסת התועבה הזו לי-ם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל מי שמרגיש יהודי חייב להתגייס להגנת היהודים (ל''ת)

    ממשטרה ופרקליט, 05/11/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזוז אומרים גבשו מסלול אחר - באזור הנגב (ל''ת)

    הדרך ארוכה, 05/11/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עכשיו שהשלטון התגייס לפוגרום על כל יהודי לפעול (ל''ת)

    עצמאית, 05/11/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבירה שלנו זה הכבוד של המדינה - עיר הקודש ל 3 דתות (ל''ת)

    למה דוקא, 05/11/06 20:50

    הגב לתגובה זו

    • יא מפגר אחד. אני ירושלמית ומבחינתי מצעד הגאווה זה מה שיביא גאווה

      לעיר ולא חשוכים, 06/11/06 03:27

      ופרימיטיביים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שוטרים סרבו לפקודה בלתי חוקית של פוגרום ביהודים (ל''ת)

    הפעם הגולגולות, 05/11/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היום הפכתי לקיצוני שמוכן לעשות הכל למניעת הפרובוקציה של (ל''ת)

    השלטון האנטישמי, 05/11/06 20:49

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה חיזבלונר נראה מה אתה שווה (ל''ת)

      bb, 05/11/06 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד למזוז! (ל''ת)

    אוראל, 05/11/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ++++++ מצעד הגאווה = הטרדה מינית ++++++ (ל''ת)

    אבי, 05/11/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה שלא יצעדו קודם בוואתיקן, או בסולט לייק סיטי

    עורלה לגויים, 05/11/06 20:47

    (הקדושה למורמונים, ונמצאת 2 אצבעות מסן פרנציסקו)... ואפילו לא הצעתי את מכה או מדינה. למה דווקא בירושלים חייבים לעשות את זה? אם לא מתחשבים ביהודים, אז לפחות שיתחשבו בנוצרים ובמוסלמים שגם להם העיר הזו קדושה.
    מזוז צודק. מסלול אלטרנטיבי - בתל-אביב.
    אגב, אני לא דתי בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שלא צעדו

      יניב, 05/11/06 21:57

      המצעד העולמי הראשון התחיל בכיכר סן פטרוס (הכיכר בותיקן מול כנסיית סן פייטרו שבה קבורים כל האפיפיורים)

      הגב לתגובה זו

      • עזוב, לך תשכנע חבורת פרימיטיביים חשוכים. מה להם ולעובדות?? (ל''ת)

        כן למצעד!!!, 06/11/06 03:26

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    ארורים החרדים וארורים ההומואים המציקים לציבור השפוי (ל''ת)

    ברוך, 05/11/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שהכשיר את הצמח וגירש יהודים גם משפיל אותם (ל''ת)

    עכשיו, 05/11/06 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה לתת למשטרה להתעסק בבלגן הזה - בטלו את ההצעדה (ל''ת)

    תניחו לחרדים, 05/11/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נמאס כבר ממזוז

    מי שיודע משהו, 05/11/06 20:42

    נראה אותו מגמגם ומנסה להתנצל ביום שישי אחרי כמה עשרות הרוגים. ולמי שלא מבין - המצעד הזה פוגע רק ב 3 מליארד בני אדם שירושלים בשבילם היא עיר האלוהים. רק 3 מליארד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדינת ישראל הכריזה מלחמה נגד העם היהודי

    יהודי, 05/11/06 20:40

    אין דמוקרטיה יש דיקטטורה סמולנית.

    בשם הדמוקרטיה מונעים מיהודים לעלות להר הבית. - ומצד שני מתירים מצעדי תאווה ותועבה בלב עיר הקודש.

    בשם הדמוקרטיה מי שטוען שצריך טרנספר לערבים הוא גזען. ומצד שני מגרשים ומחריבים 25 ישובים. כולל עקירת בתי קברות.

    חייבים לעצור את מצעד התועבה

    הגב לתגובה זו

    • והעם היהודי מכריז מלחמת חורמה בעמלקים (ל''ת)

      רק בכוח, 05/11/06 20:48

      הגב לתגובה זו

      • כולכם דיבורים, רוצים לעשות משהו, בואו, נראה (ל''ת)

        חילוני, 05/11/06 23:00

        הגב לתגובה זו

        • המסלול המתאים רק בגן בחיות ! (ל''ת)

          מעשי בהמות, 06/11/06 07:39

          הגב לתגובה זו

          • מי שמתנהג כמו חיות נכון לעכשיו הם החרדים (ל''ת)

            אסף, 06/11/06 10:37

            הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. אני מרגיש חנוק וחסר אונים. כאילו אין כמעט מה לעשות כנגד

      אורי, 05/11/06 23:40

      הדיקטטורה המשפטית השמאלנית הזאת. זה נורא. פשוט אין לציבור יכולת לעצב את רשות הרבים שלו. אניקורא לכל מי שמסורת ישראל והמשכיות העם היהודי חשובים להם, להתייצב ולעצור בגופם את התועבה. לצערי אין דרך אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • חבורת אנאלפתים בורים - יש לכם מושג מה זה דמוקרטיה וחופש הפגנה?

        חשוכים ופרימיטי, 06/11/06 03:25

        ופרימיטיביים. דיקטטורה שמאלנית? לא לומדים בחדר כלום הא? אין לכם מושג עד כמה העולם שלכם חשוך ופרימיטיבי. אין לכם מושג מה משמעות דמוקרטיה ושוויון זכויות. אין לכם מושג כמה המוח שלכם שטוף בתורות החשוכות שהרבנים שלכם מטיפים לכם.

        הגב לתגובה זו

    • GOOD MORNING.YOU JUST OPEN YOUR EYS

      meir yaeir, 06/11/06 00:20

      THIS COUNTRY WAS BUILT ON PREJUDICE .HATE .. AND WITH OUT GOD...WAS BUILT BY PEOPLE JUST LIKE HITLER..HATE FULL HALF JEWS..CALL THEM SHKENAZIM OR FAGETS

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד למזוז

    שמחה, 05/11/06 20:29

    אולי סופסוף ימעט קצת הברדק בארץ
    והאנשים יתרגלו לדעת שבמדינה הזאת יש דין ויש דיין.ו

    הגב לתגובה זו

    • רק חבל שהוא המליץ לא לקיים את המצעד במסלול המקורי (ל''ת)

      למה להתפשר???, 06/11/06 03:21

      הגב לתגובה זו

      • למושג המדינה הדמוקרטית יש תוספת גם יהודית.יהדות היא דת עפ''י פרהסיה (ל''ת)

        וצביון.והמיצעד, 07/11/06 20:34

        הגב לתגובה זו