• 97.

    הסבר, המטרה היתה לחזק את ידו כי הוא מורשע עוד לפני המשפט- כנסו

    חיים, 07/11/06 12:24

    הדוגמא של הנשיא לגבי כוח התקשורת הוא נורא. הנה אדם שהיה תמיד נראה כלא רודף כבוד ישר, ובמיוחד אחד משלנו. עכשיו התפתח סיפור. א. הצניעות יפה לסיפור. ב. זה רכילות. אפילו אם זה נכון זה לא יועיל כלום צריך לא לדעת מזה עד שבית המשפט מרשיע ומפטר או מזכה. וגרוע מזה זה לשון הרע- מישהו חשב על זה.
    הרב טאו בתור חלק מציבור שנדרס שנים על ידי התקשורת יחד עם עוד מקרים ואנשים. אך בקיץ לפני שנתיים נדרס לחלוטין נרמס והוצא להורג על ידי רשעים כמו אברמוביץ'. בתור רב בציבור הזה הוא נתן תמיכה לא לנשאי עצמו אלא בעלון בבית הכנסת, כדי להזכיר לציבור שנרמס ע''י התקשורת שהוא עדיין בולע כל מה שהתקשורת אומרת. בעצם ראיתם על בשרכם את שקרי התקשורת, אז למה אתם מקשיבים לה על אנשים אחרים. הנשיא אשם או לא אני לא יודע וגם בית המשפט לא בטוח ידע. רק ה' ידע. אגב מאחר שהמעשה היה בלי עדים והתראה, גם את העונש ללא חזרה בתשובה רק ה' יתן. רק עונש של פיצויים לנפגעות אנו צריכים לדאוג. לכן אנחנו לא צריכים להתערב בענייניו.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד,אתה לא מתבייש לפרסם תשובה מטורללת שכזו? (ל''ת)

      יהודי צדיק, 07/11/06 13:58

      הגב לתגובה זו

      • DAvka, they are milim kedorbanot

        Ragpaper, 12/11/06 07:53

        Someone on trial, is not for public consumption. Even After psak din, A Dayan is not to publicise who or which Dayanim posku lechiyuv. What a shame of a Newspaper making a living and mataamim of washing helpless peoples laundry in public. The same applies to the readers and hand clappers, they all are biggots.

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    הרב בא לחזק אדם שאין לרב כל ידע עליו רק שדינו הוכרע ע''פ התקשורת (ל''ת)

    חיים, 07/11/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לרב יש מקורות חזקות שהכל עלילה!!!

    שלמה, 07/11/06 08:35

    המתלוננת הראשית לא שפויה

    המשטרה והעיתונות תוקפים בדברי שקר
    כמו
    5'' מתלוננות --לא 10 מתלננות לא1000 מתלוננות וכו' סליחה טעינו יש אחת ועוד שתיים שלא ימסרו עדות שיש להם מלפני 20 שנה.......''

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    למה צטוט גמרות ומקורות אמור לשכנע

    אשה אשה, 07/11/06 06:56

    אותי שדוקא גרסת האשה נכונה ? ואם יוכח שהכל עלילה , שהיא סבלה מאהבה נכזבת או שקותה להתקדם דרך המטה ולא הצליח לה ? מה נגיד אז לנשיא ?
    חסרות תלונות שוא ? חסרים אנשים שזוכו לאחר שנים בכלא ? ממתי את שופטת ?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כל הכבוד לך חנה, שירבו כמותך (ל''ת)

    מיכל, 07/11/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    את כ''כ צודקת ! תהיי ברוכה בשם כל הנשים.גם אלה שמתביישות לאמר שהן (ל''ת)

    מסכימות איתך !!, 07/11/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    חנה קהת את הגיבורה שלי

    מרים, 06/11/06 23:58

    תמשיכי ואל תתיחסי למלעיזים, את משמשת לי ולרבות אחרות לפה.

    יישר כוחך!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה את מבלבלת את המוח חרצת את דינו לפני ביהמ''ש (ל''ת)

    שתקי אהבלית, 06/11/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    גברים תתעוררו ומהר!!! כנסו!!!

    חיים רבני, עו''ד, 06/11/06 23:07

    המאמרים של ד''ר קהת ועמיתותיה הפמניסטיות, הם מסע מחושב ומוצלח, שנמשך כבר זמן ניכר, בדרך להשחרת והריסת מעמדו של הגבר בישראל.

    כבר כיום יש פיחות אדיר במעמדו של הגבר בהליכי גירושין, והכיוון הולך ומתגבר. הזכויות האחרונות של הגברים הופכים בקולמוסיהן של הפמיניסטיות ל''שליטה גברית'', וכך הן משיגות עוד ועוד נקודות ומשתלטות על תחומים רבים ונוספים.

    גברים, אם לא תתעוררו, תמצאו את עצמכם במצבים בלתי ריאליים לחלוטין. כבר היום הועדה למעמד האשה, שע''י משרד ראש הממשלה, אחראית להכנסת נשים פחות מוצלחות לתפקידים שבהם הן מתחרות מול גברים, והכל בשם השוויון הקדוש.

    בפועל, גברים שווים היום הרבה פחות מנשים. הם מגלים זאת, בין השאר, כשהאשה מחליטה לזרוק אותם מהבית, ונשארת עם הדירה שלהם.

    גברים מגלים היום, שהורותם שווה לזבל, כי איש לא יאכוף את הסדרי הראיה שלהם לילדיהם האהובים, מול אם מנכרת. והכל בזכות ההשמצות של קהל ועמיתותיה נגד כל הגברים.

    גברים מגלים היום שבהליך גירושין הם הפכו לכספומטים מהלכים, אבות שכולים לילדים חיים (ברוב המקרים), ועוד מושמצים ע''י קהת וחברותיה כאילו הם אלימים ומסוכנים.

    גברים מגלים היום שהגברת הנשואה להם, יכולה לסלק אותם מהבית ככל אשר תחפוץ, בתלונות שווא ברורות, וללא מורא, שכן גם אם התלונה תידחה מחוסר אשמה, האשה לעולם לא תועמד לדין על תלונת שווא (וזאת בזכות הפעילות הנמרצת של קהת ועמיתותיה, שהצליחו להכניס את זה לחוק, כדי למנוע כביכול חששות של נשים אומללות מלהתלונן).

    לכל גבר שאשתו לעתיד הוסתה ע''י קהת ועמיתותיה, לדרוש ממנו לחתום על הסכם כניעה המחייב אותו לשלם פיצויים אם ימנע גט, אני קורא לחתום הסכם דומה אם הגברת תמנע ממנו הורות לילדיו או תוציא ממנו מזונות מעבר למחצית ממשכורתו וכדומה.

    אשמח אם מישהו יגיב עניינית לדברים אלו.

    ==

    עד כאן העובדות המשפטיות היבשות. ברם לא אוכל להימנע מלהביע את תחושותי, שקהת ועמיתותיה הן נשים אומללות, שנולדו בטעות למין הלא נכון (לדעתן) ומוצאות אומללות וחוסר שוויון בכל דבר. שום דבר לא יעזור כל עוד יש להן מחזור חודשי, הריון ולידה. תמיד הן ירגישו שהופלו לרעה, ויילחמו עוד ועוד כדי להרוס לגברים את החיים. הלוואי והיו עושות ניתוח לשינוי מין, וכך היינו נפטרים מצרתן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז

      יערה, 07/11/06 19:30

      יש לי אח העובר בימים אלו התעללויות מצד אשתו החוקית ואם ילדיו על-לא-עוול-בכפו כלל וכלל.אני רואה את מה שעובר עליו ומבינה שהגברים אכן סמרטוטים. כבר שנה לא רואה את ילדיו אך נלקח למאסרים בגין חובות שונים שהגברת טופלת עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    חנה תודה, בזכותך אני מתביישת פחות

    שירה, 06/11/06 22:55

    לפחות משיהו בציבור שלנו אומר את הדברים נכחה.
    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא ראתי אותך מגיבה כאשר אהרון ברק חיבק את הנשיא חיבוק עז (ל''ת)

    משוא פנים!!, 06/11/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברכות לגב' קהת

    ספרא דדיינא, 06/11/06 20:21

    ברכות לגב' קהת עם התמנותה לכהונת שופטת מטעם עצמה לענייני הטרדות מיניות.

    בכל מצטרפת קהת לגלריה רחבה ומכובדת של שופטות מטעם עצמן, ובראשן חברת הכנסת המהוללת רחל (שלי) יחימוביץ' שניחנה בחוש על טבעי המאפשר לה לחרוץ גורלן של עדויות מתלוננות על סמך האינטונציה בהן הן נאמרו.

    אין ספק שמינויה של קהת יוריד מהעומס הרובץ על מערכת המשפט, הנובע בחלקו מהנטייה האווילית שלה לדון על בסיס ראיות לאחר בחינתן, ואף לזכות לעתים אפילו גברים שמטבע ברייתם הם אשמים כל עוד לא הוכח אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לכבוד הגב' קהת - דחוף!

    שלומי, 06/11/06 19:45

    עיצרי! סוף מעשה במחשבה תחילה. ראי מה עשית - א. הכנסת לפיו של הרב מילים שכלל לא אמר. ב. גרמת לזלזול הצבור באחת הדמויות החשובות ביותר בדורנו. ידוע שהכבוד מוציא האדם מהעולם, וזה מה שרצית - כבוד. נראה כי אינך מודעת לחשיבות כבוד האדם, ק''ו הנשיא. אסור לשפוך את דמו כפי שאת והתקשורת עושים - מבזים את ע''י בפני העולם! השומעות אוזנייך מה שפיך מדבר? בדוג' הנפלאה מהגמרא שמר ר' יהודה בסוד את מה שידע! מפני כבודו של אותו תלמיד, אפי' שחטא. ובנוסף, את כלל לא מכירה את אצילותו המדהימה של הרב טאו. זו תעוזה לרמוז שהוא התחנף. הלוואי והיו עוד כמה כמוהו בדורנו, שיודעים מחד לתת כבוד למלכות, ומאידך להוכיחם כשצריך. ואני מזמין את יוסי שריד לישיבת הר המור, ושהוא יספר לך איזה יחס הוא קיבל

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    My experience

    Me, 06/11/06 15:40

    Some of these religious creeps are the worst. I experienced it in my three years living in Jerusalem. I never experienced such often and common sexual harassement living in the Tel Aviv area or for many years now in New York.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    NASHIM MEFANTEZOT M'LEIDA=SHAKRANIYOT PATHLOGIYOT=PSULOT L'EDUT (ל''ת)

    CHAZA''L, 06/11/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    AT KOL KACH MECHO'E'RET, LACH ZE' LO YIKRE' . NEKUDA (ל''ת)

    AL TID'A'GI, 06/11/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כלומר, את כבר חרצת דין.

    גל, 06/11/06 13:23

    רוצה לאמר, היהדות שלך היא של ''אין דין ואין דיין, איש הטוב בעיניו יעשה'', ומה שטוב בעינייך זה לינץ ציבורי. ואני אומר את זה בלי קשר, כמובן, לשאלה אם הוא זכאי או לא, כי אין לי שום דרך לקבוע.
    כנראה את מקורבת למלאכי שרת, שלחשו באזנייך את האמת..

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גברתי המכובדת - אל תתרגשי

    נעמה בת-ערן, 06/11/06 12:11

    אם תצרפי את כל מה שהרבנים האלה מכריזים במרוצת שנה אחת תקבלי את ''ספר ההבלים'' הגדול ביותר - המשמש עדות נחרצת לרמתם של רבנים רבים. אז או שנבכה כולנו, או שנראה בהם קומיקאים-בדרנים עלובי-נפש ולא יותר. הברירה השניה היא הנכונה. ואת כווני את יכולתך כי רבה לא לצבוט אותם, אלא להנחית עליהם מכה מוחצת.

    הגב לתגובה זו

    • MAFNE' AZAT PANIM KAMOCH L'T'GUVATI #82

      L'NAMA BAT ARAN, 06/11/06 16:44

      A'BREIRA (#82) BAMIKRE' SHELACH HEE A'NECHONA. GAM KEN NEKUDA

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הפעם אני מזדהה עם דבריה של חנה קהת

    אביעד, 06/11/06 09:27

    אין לנו כלים לדעת האם יש כאן עלילה שפלה, או מעשה חמור שאין כמותו שנעשה ע''י הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה לחלל שם שמים? - כנסו!!!

    יהודי, 06/11/06 09:00

    אם חנה קהת רואה את עצמה דתיה וכואב לה על כך שהרב טאו מעודד מישהו שנחשד באונס, זה לא נותן לה את הזכות לגרום לחילול שם שמים:
    א. פרסום רכילות לשמה - זה שהרב טאו שלח מכתב. (מה הוא חטא? זכותו המלאה לשלוח מכתב עידוד למי שהוא רוצה)
    ב. יותר ממאה תגובות כשחלק גדול מהם מקלל, מגדף ומחרף רב גדול בישראל .

    אם באמת זה היה אתר של ''יהדות'' אז לא היתה כאן רכילות וחילול שם שמים...

    הגב לתגובה זו

    • KOL MA SHE'ME'ANYEN ET A'YADANIT...ZE SACHAR ITONAEE ALUV

      L'NAEEVI, 06/11/06 16:51

      ISHA KTANA ITONAEET KTANA CHAD HEM

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    11 מתלוננות במחיר 5k$ כ''א

    אדם, 06/11/06 08:56

    רוצה עוד 110 כאלה ? מה הבעיה ?
    לגבי השר ,
    לכי ברוב כבודך והדרך ובקשי סליחה ממנו .
    היום כבר ברור שהיתה כאן קונספירציה וקנונניה..

    אצל הנשיא עוד ימים יגידו
    איך השיטה פועלת על שלביה ושוטפיה (שינוי אותיות)
    ראה ערך נאמן חוטר ישי רבלין ועוד
    מי שלא צייתן אחת דתו.

    ראה כתבה של בן ימיני מעריב 5/11 הכל כתוב צריך רק לקרוא.
    במקום לצאת להפגין נגד מצעדי איוולת המסכנים
    לצאת לרחובות במצעדי לפידים בצהרי יום לחפש את הצדק
    אבל כולםםםםםםםם!!!!
    למעט השוטפים בפרשיות העולות ויורדות וממררות את חיי העם הזה כמה עוד אפשר לנהור כעדר סומא ??????????????

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    השאלה טובה!

    אבישי, 06/11/06 00:18

    מה עובר לו בראש?
    שאלה מצוינת, דא עקה שגב' חנה בתשובה אינה רוצה.
    ההחלטה שלה כבר קבע, ובכך אינה שונה שזה שאותו ההאשימה.
    (מה עובר בראשה?)

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    קצב כנראה נענש על תמיכתו בגירוש, הוא רחוק מלהיות דתי אולי חובב מסור

    ארז++++++++++++, 05/11/06 23:51

    בקשה לא לומר לנו שקצב דתי, במקרה הטוב הוא חובב מסורת, שהולך לפעמים לבית כנסת, אבלבוודאי שהוא לא אדם דתי שמכיר בסמכות ההלכה והתורה ובוודאי שהוא לא רואה בהם משהו מחייב. בכדי אין פסול לפזול לכאן ולשם ולחפש ריגושים כאלו ואחרים. מאותה סיבה הוא בודאי לא נזהר מהאיסור החמור של ''יחוד''. יה''ר שיחזור בתשובה שלימה.

    אז היגענו למסקנה שהוא אינו צדיק הדור, עם זאת כמובן שאין לשפוט אותו קודם זמנו, ומבחינתי הוא חף מפשע (לא מהפשע של תמיכה בגירוש) עד שיוכח אחרת.

    ומעבר לכך צריך לחשוב על האווירה השוררת בעולמו החילוני של קצב, שלנשים מותר להתלבש איך שהן רוצות, מותר לנשים ולגברים לדבר על הכל כולל נושאים שצניעותם יפה, כמובן שייחוד מותר ובודאי שמותר לטפוח על השכם וכו' ואז מתפלאים שאדם נכשל באיזשהוא סעיף של הטרדה, ועבר את הגבול האפור שפעם היה מותר לפי החוק.

    זה עולם הפוך ועקום וצריך לתקנו מן השורש במקום להתפלא איך יש כ''כ הרבה הטרדות מיניות...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הבדל פשוט

    אחד שיודע, 05/11/06 23:41

    לרב טאו יש מקורות מידע בסיפור הזה שלך אין. בודאות. לכן לא כדאי לדבר לפני שהפרשה תסתיים. וכדאי להתייחס אליו בכבוד. הוא לא שלח מאמר לאנרג'י. הוא שלח לנשיא במצוקה מכתב חיזוק, עקב עובדות שיש לו. את מבקרת אותו בתקשורת, בלי מידע אמין, רק לפי שמועות שפורסמו על ידי אנשים בעלי אינטרס להשמיצו. הנשיא טרם הורשע, טרם הועמד לדין, טרם הומלץ להעמידו לדין - ואת כבר שפטת. אותו ואת הרב טאו. איזו רמה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אחד יודע: ואולי אתה רק מדמיין שיש לו ''עובדות''? ואולי אתה *לא* יודע? (ל''ת)

      10 מתלוננות - כ, 06/11/06 02:24

      הגב לתגובה זו

      • אני יודע.

        אחד שיודע, 06/11/06 09:20

        לא מדמיין ולא כלום.
        לא אומר שאין שם שום דבר אבל יש משהו מסריח מאוד בסיפור ובמניעים של כולם להתלונן. מקווה שהאמת תצא לאור.

        הגב לתגובה זו

        • לאחד שיודע: אין להן מניעים. כי הרי הן לא התלוננו, הנשיא הכשיל עצמו (ל''ת)

          וכך זה התגלה, 07/11/06 01:13

          הגב לתגובה זו

          • הכל התחיל בזה שמשהי ניסתה לסחוט אותו (ל''ת)

            א., 07/11/06 07:05

            הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      ליאת, 06/11/06 09:00

      למה אתה מצדיק את הרב שלך? איזה עובדות??
      מה אתה הופך הכל למיסתורין. הרב הוא לא חוקר משטרתי. אבל כפי שלא צריך להאשים לפני המשפט- כך גם לא צריך להצדיק.

      הגב לתגובה זו

      • את מדברת מתוך ידיעה?

        אחד שיודע, 07/11/06 01:02

        אני יודע על עדויות שהגיעו אליו, באופן ספציפי, בנושא. יש לו יותר מידע מלי ולך.
        והוא לא הרב שלי. אבל הוא אדם גדול וראוי לכבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    קצב שמאלני שתמך בהתנתקות והזמין את עראפאת לביקור

    רונית, 05/11/06 23:25

    מנין האגדה שקצה בוא ימני?

    בשיא ההתנגדות לעראפאת הוא הזמין אותו לירושלךים וביקש להיות מוזמן למוקטעה ל''הודנה''.

    קצב לא השמיע קול נגד ההתנתקות ויישר קו עם השמאל הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בתור אישה וצרכנית מדיה...

    אפרת, 05/11/06 21:05

    אני מסכימה איתה בחלק מהדברים-צריך לשפר את היחס לנשים בחברה שלנו, אבל מצד שני-צריך ממש להזהר כי אנחנו שופטים רק לפי מה שהתקשורת אומרת, ומי כמונו יודעים כמה שהיא יכלה להעליל ולסלף דברים (ע''ע סיפורים שונים מתקופת ההתנתקות), ולכן לא צריך ישר לפסוק את דינו של אדם ולצלוב אותו ברבים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מנהיג מנותק לציבור מעופף. פשוט בא לבכות (ל''ת)

    אחד שמכיר אותו, 05/11/06 20:50

    הגב לתגובה זו

    • אתה בתחתית הבור, אתה לא מכיר אותו (ל''ת)

      א., 05/11/06 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    חנה את צודקת צודקת צודקת

    למדא, 05/11/06 19:20

    יישר כוחך על הדברים הנכוחים.
    אפשר לומר על זה בלשון לא כל כך יפה: ''מה הוא קופץ?''
    מאיפה נובעת המהירות הזאת לקחת צד בעניין הזה? הלא זה כל כך לא ברור. מה ראה הרב טאו לנכון לעשות זאת ועוד במהירות ובאדיקות שכזו?
    אוי לנו מאותה בושה.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכימה. ישר כח לחנה קהת (ל''ת)

      תמר, 06/11/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    כשכך לומדים תנ''ך, כך גם רואים את המציאות

    אבי, 05/11/06 19:19

    זה אמנם עצוב מאוד, אבל כשחושבים על השקפת עולמו התורנית והכללית של הרב טאו, קשה לומר שזה מאוד מפתיע.
    הרב טאו, למשל,יצא בחריפות מקסימלית נגד מה שהגדיר ''לימוד תנ''ך בגובה העיניים'' כמו שנעשה בישיבות הסדר מסוימות. הוא טען שאסור לנו ללמוד תנ''ך בעצמנו אלא אך ורק דרך המשקפיים של חז''ל. ואסור לנו בתכלית לומר או לחשוב, למשל, שדוד חטא בבת שבע. מי אנו ומה הבנתנו במדרגתם של האבות ושאר אנשי התנ''ך הקדושים. הכל סודות נוראים ונשגבים שאין אנו יכולים כלל להבינם.
    כשכך מתרגלים להסתכל על דוד, לא מאוד מפתיע שכך מתחילים להסתכל גם על, להבדיל אלף הבדלות, משה קצב. שהרי מי היה דוד? מלך ישראל? והרי גם קצב הוא נשיא ישראל. ומדינת ישראל של היום עם כל חטאיה היא הלא כסא מלכות ה' בעולם, בדיוק כמו שהיתה בימי דוד. אז על מרכבת השכינה אנחנו מקשים קושיות?
    בקיצור, כשמתרגלים לראות את התנ''ך ואת חז''ל באור לא מציאותי, רק טבעי שגם את המציאות העכשווית מתחילים לראות במשקפיים של שקר.

    הגב לתגובה זו

    • אבי,יש רק מילה אחת שיכולה להגדיר אותך:אדיוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יהודית, 06/11/06 11:01

      הגב לתגובה זו

      • מה עם מילים כמו ''טיפש'' ''מטומטם'' וכדומה?

        אבי, 06/11/06 19:00

        עד כדי כך מוגבל אוצר המילים שלך?

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק יש יותר. (ל''ת)

          לא יהודית, 07/11/06 11:26

          הגב לתגובה זו

    • יש משהו בדבריך, אבי, מאוד מענין. (ל''ת)

      אורטל, 06/11/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הרב טאו והר המור- תמונת מצב

    הר המור לשעבר, 05/11/06 17:55

    1)מעניין שלא נכתב מכתב תמיכה\ עוד מכתב תמיכה\ עלוני שבת לחיים רמון.
    2) אני לא מאמין שזה מגיע ממקום רע או מהגנה על אנ''שנו (לא נעים אבל הוא חלק מאנ''שנו) . בעיקר הסיפור הזה מראה כ מ ה הרב טאו מנותק ממה שקורה בחוץ. אלוהים- המדינה מתפרקת, תרבות הסלב חוגגת, הפערים גדלים מאי פעם , החוצפה עולה, אנשי הגבול יורדים דרומה, הגליל נחרב, האמת נעדרת והרב טאו חי עדיין בשנות ה-70 80 . השנים היפות שבהם נשיא היה נשיא, והתוכנית הכי מעוררת הייתה 'שעת כושר'. אני יודע שאתה לא קורא את זה , כי אצלכם הטכנולוגיה מגיעה קודם לנשים (שזו אגב תהיה הסיבה לנפילתכם) אבל בבקשה ואני כותב את זה בלי מרירות ובלי שנאה: תתעורר. אני יודע כמה אנשים סרים לדבריך , אני הייתי אחד מהם , תצא מהראש שכל מילה לועזית חייבת לעבור במכבסה הקוקניקית, תדאג לאלמנות ליתומים ולנשים המסכנות שנשואות לאברכים חסרי לב במחנה שלך (ויש מסתבר לא מעט), תפסיק עם הלוחמנות, תייעץ לתלמידים שלך ללמוד גם מקצוע, כי לא כולם 'בנים של' וחלקם הגדול יאלצו בסוף לחיות על משכורת רעב בלי כוון כלכלי ועם שישה רעבים בבית.
    שיהיה רק טוב.

    הגב לתגובה זו

    • יפה, יפה

      חנניה, 06/11/06 01:04

      באמת למדת שם?
      זה המצב?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה. תודה. (ל''ת)

      ליאת, 06/11/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חנה, הוצאת לי את המילים מהפה... ישר כח! (ל''ת)

    הדר, 05/11/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם אני לא אהבתי את המכתב של הרב טאו לנשיא. האם כל 10 הנשים משקרות?? (ל''ת)

    רונן עודד, 05/11/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הכל מגמתי

    מייקל טון, 05/11/06 16:54

    כל הכתבה וההתבכיינות. התמימות המועשה, וכן הלאה. מטרתם אך ורק להכפיש את נשיא המדינה שיאריך ימים ושנים על מי מנוחות. אכי''ר.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד! מילים כדורבנות. (ל''ת)

    תודה רבה, 05/11/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    נאנסת גלוי עריות שורדת

    נאנסת, 05/11/06 16:38

    אמי אחיותי וחלק מחברותי גינ ו אותי על שהלכתי למשפט נגד אחי שאנס אותי מגיל 8 עד גיל 18 חלק אמר אני זונה חלק גדול אמר תשתקי ...... לא שתקתי הגעתי עד עד בית המשפט העליון בגלל חוק ההתישנות הוא לא קיבל עונש אני בטוחה שהנשיא אנס ואפילו אם רק אונס אחד ...... הוא צריך להענש...........

    הגב לתגובה זו

    • גם בעתיד ?! (ל''ת)

      בגלל אחיך, 06/11/06 09:01

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד שהגעת לבית משפט..

      כרמית, 06/11/06 18:28

      והלואי שהמשך החיים שלך יהיה טוב יותר

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הרב טאו יודע דברים שאנחנו לא יודעים

    לילך, 05/11/06 16:37

    במה יש לשיקול דעתו של הרב טאו עדיפות על שיקול דעת של כל אחד מאתנו? ברמת מקורות האנפורמציה? ברמת השיפוט? האם הוא היה שם? האם הוא דיבר עם מישהי מהמתלוננות?
    קשה לי להבין אותו ואת מעריציו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לו מקורות אינפורמציה.

      לפני שמבקרים..., 05/11/06 23:42

      ועל פיהם הוא פועל. תתפלאי. לא על פי רוח הקודש.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    חזקי ואמצי, כתבת את מה שרבים מרגישים.

    יעל, 05/11/06 16:26

    רק נראה י שרבים בציבור שלנו כבר לא מצפים מהרבנים ליותר מידי.
    מדהים אותי שאת עדיין מצפה מהם, ומתעצבנת כשהם מאכזבים.
    בימינו לצערי הרב, רבנים הם בראש ובראשונה פוליטיקאים.
    וזה מה שהופך רבים מהם לכל כך קטנים.

    הגב לתגובה זו

    • יעל- הוסיפי גם את הרב שלמה אבינר

      חוה, 05/11/06 19:02

      שנגוע בפוליטיקה ואומר רק מה שנוח לאוזני הפוליטיקאים לשמוע, ולא מה
      שההלכה אכן אומרת.
      הרב טאו כנראה לא חי בפלנטה הזו.
      איך הוא יכול להאמין לנשיא שמשחק
      אותה ''דתי''. האם הוא דיבר עם המתלוננות? הרי הרב צריך לדעת שיש לשמוע את 2 הצדדים !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מותר להביע דעה לפיה הנשיא חף מפשע!

    מיכל, 05/11/06 16:12

     מה את רוצה? הרב טאו לא תומך במעשים נגד נשים! הוא חושב שהעלילו על הנשיא. אסור להביע דיעה נגד התקשורת?!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד על המאמר! (ל''ת)

    מיכל, 05/11/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מוסד הנשיאות

    קטונתי מלהבין, 05/11/06 15:40

    נראה לי שהרב טאו מגן על כבוד מוסד הנשיאות ולא בהכרח על הנשיא.
    כלומר, כל עוד משה קצב הוא נשיא, הרב יחזק אותו כנ-ש-י-א, כאשר יתברר אחרת ומשה קצב יתפטר או יפוטר, הרב טאו לא יתמוך בו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חנה יקרה, ישר כוחך ! ואנא התעלמי מהערות דגמת 51

    דתלשית, 05/11/06 15:25

    קשה שלא להתרשם ''מדבקותם'' הנחרצת של אנשים מהמחנה הדתי בחזקת החפות, והוצאת לשון הרע כשמדובר בעבירות נגד נשים, ובנגוד לזה חריצת דין מוקדמת וחד משמעית, כאשר מדובר בבעלי דעות אחרות.

    את צודקת חנה יקרה, זה מייאש, כאשר חושבים על הדרך ארוכה שצריכים לצעוד הרבנים בענין עברות מין, ועוד לא נגענו בנושאים כגון עגינות וכו'..

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דת שווה דיכוי נשים

    דבורה הנביאה, 05/11/06 15:20

    שלושת הדתות המאמינות באל אחד כאילו חברו יחד לדכא נשים. פעם היו אלילות, ואצלנו נביאות, משוררות (ששרו ומעניין שהקול שלהן לא יצא מהערווה). רק עם התרופפות אחיזת הדת בעולם המערבי, התחלנו להשתחרר מהפיאות והרעלות. ברוך השם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ועוד הערה

    שאול א., 05/11/06 15:17

    צודקת הכותבת בטענתה כי התורה מדריכה וקוראת לתמוך בחלש (יתום, אלמנה וכו'). נכון גם שהיא רואה בחומרה את האונס וכיו''ב.

    אלא שכל זה אינו רלוונטי. התורה מתייחסת למצבים מוכרעים. בהם אין ספק כי מדובר באונס, כי מדובר בעושק של עני ואלמנה.


    במקרה שלנו מדובר בחשדות, בטענות, בהאשמות. כאשר החשוד טוען וזועק כי הוא חף מפשע. יכול להיות שאין הוא דובר אמת. יתכן. אך בשלב זה אין לאף אחד מאיתנו את היכולת האובייקטיבית להכריע לכאן או לכאן.

    דווקא מהעיקר בחרה הגב' קהת להתעלם. והוא הציווי המקראי לבצע חקירה אמיצה ואמיתית טרם הרשעה.

    לצערי, לא רק שהגב' קהת לא ביצעה את מה שהתורה צוותה במקרה זה, אלא בחרה להביא דוגמאות שאינן רלוונטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחרי שהאשמת דנת ופסקת את הדין את באמת צריכה להתביש . (ל''ת)

    מוטי, 05/11/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם יש את מישהו להאשים בהפקרת כבוד הנשים זה אותך (ל''ת)

    אני, 05/11/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הסרטן של הישות הציונית=מתנחלים,חרדים ודתיים (ל''ת)

    נעמה, 05/11/06 15:07

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמת. עובדי אבנים ומצבות וחצץ. הם שיביאונו לסופנו (ל''ת)

      נטע, 05/11/06 15:30

      הגב לתגובה זו

    • ליידעת הטוקבקיסט המגעיל

      א., 05/11/06 16:08

      התנועה הציונית נעלמה, אנחנו בפוסט ציונות
      לעומת זאת יש ציונות דתית.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הגב' קהת - אנא המתיני בסבלנות

    שאול א., 05/11/06 15:05

    הגב' קהת כשלה דווקא במה שעליו היא מתריעה. אני משער, כמו רבים במדינה, שגם לגב' קהת אין מושג ולו הקלוש ביותר אודות אשר התרחש בחדרי חדריו של הנשיא ועובדותיו. מכאן שכל אשר נכתב הוא לכל היותר גרסה של צד זה או אחר.

    ולכן, טענתה של הגב' קהת אינה אלא חריצת דין חד צדדית נגד הנשיא וגרסתו, כאשר טרם הוכרעה הסוגייה על ידי רשות שיפוטית ואפילו לא על ידי היועמ''ש.

    מנגד ניתן להבין את דבריהם של הרבנים, נגדם היא יוצאת חוצץ, לא כתמיכה בנשיא למרות מעשיו או תמיכה במעשיו. נדמה לי שהתמיכה באה לומר, או לקוות לפחות, שהחשדות אינם אמת. זו תקוותו של כל אדם באשר הוא נוכח החשדות החמורים המיוחסים לנשיא.

    לטענותיה של הגב' קהת היה מקום, אילו הרבנים היו טוענים שהם מאמינים לכל המיוחס לנשיא, ובכ''ז הם תומכים בו. אך לא כך הם פני הדברים.

    הם מאמינים לנשיא שהוא לא עשה את המיוחס לו. ולכן לבקורתה של הגב' קהת אין מקום.

    תמתין הגב' קהת להחלטת היועמ''ש, לטיוטת כתב אישום אם וכאשר תפורסם, לפסק הדין של בית המשפט, אם וכאשר יהיה משפט, ורק אז, אם יתמידו הרבנים תמיכתם בנשיא, אם חלילה יורשע, אזי יהיה מקום לבקר אותם ואף להוקיע אותם.

    אך אין להוקיע אדם רק משום שהוא בוחר להאמין לאדם הטוען לחפותו, כאשר טרם ניתן באופן אובייקטיבי לשלול אפשרות זו על הסף.

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אם כך הרב טאו לא ממתין בסבלנות (ל''ת)

      ובוחר לזכות?, 05/11/06 22:28

      הגב לתגובה זו

      • כי תמיכה רגשית נחוצה כעת!

        שאול א., 06/11/06 08:11

        הרב טאו לא החליט לזכות. אין בדבריו שום דבר המצביע או מעיד על זיכוי. לכל היותר יש כאן תקוה או תפילה שאין בטענות משום אמת.

        כל אשר יש בדבריו הוא תמיכה רגשית. תמיכה זו נדרשת כאשר אדם נמצא במצוקה, וזה המצב הנוכחי של הנשיא.
        בשונה ממי שמרשיע או מזכה, תמיכה רגשית צריכה להינתן כעת. ולכן הרב טאו לא יכול להמתין כי תכלית התמיכה הרגשית שלו, תאבד מתוקפה וממשמעותה.

        לאמיתו של דבר גם המתלוננות ובעיקר המתלוננת הראשית זוכה לתמיכה רגשית וטוב שכך. שהרי איננו חפצים כי מי מהצדדים (מאשימה ונאשם) יפסידו או מעמדם וצדקתם הפנימית תפגע רק משום שלא עמדו בלחץ הנפשי.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    ''והמשכיל בעת היא ידום''

    נח, 05/11/06 14:55

    כולנו חוטאים בלשון הרע.
    כיון שאין לפנינו את העובדות
    אלא רק שמועות לכאן ולכאן
    לא נותר לנו אלא להמתין
    להחלטת היועץ המשפטי.
    טוב היה עושה היועץ
    אם היה מגיע להחלטה לכאן או לכאן
    במהירות האפשרית.המצב הנוכחי
    הוא עינוי דין בלתי נסבל
    לכל הצדדים המעורבים וכיון שמדובר
    פה בדיני נפשות
    לשני הצדדים גם לנשיא לגם למתלוננת אסור לנו לשפוט
    לכאו או לכאן .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חנה תקפצי לבית וגן ותשאלי את הרב (ל''ת)

    לפני שאת, 05/11/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם כל הכבוד

    אני, 05/11/06 14:50

    חוץ מהרב טאו
    מי עוד תומך בו ?
    על מה את מבססת את דברייך ?
    הם כתבו מאמרים ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפך לטרנד להשמיץ את הנשיא

    פטריוט, 05/11/06 14:48

    לד''ר קהת.
    עוד לא הוגש כתב אישום וחוץ מהדלפות מכוונות של המשטרה אין כרגע כלום. המאמר המתחסד שלך היה יכול לחכות במגירה עד לסיום ההליכים. אינני דתי או ליכודניק או מזרחי ... לא צידדתי בקצב לנשיאות ... אבל לרמוס ברגל גסה זכויותיו של אדם (נשיא) מרמז למה שיקרה לאזרח פשוט בנסיבות דומות. לא הייתי רוצה שיגזרו את דיני טרם משפט (אני משוכנע שגם את לא) אז במטוטא המשיכי נא להתבייש באופן פרטי ובד' אמותייך עד לסיום ההליך המסודר ובטוחני שתוכלי להתבטא בנושא ולתת דרור לתחושות הבושה שלך בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תמיכה מותנת ולא מוחלטת

    נתנאל, 05/11/06 14:35

    צודקת במאה אחוזים
    כיצד יכולים רבנים ואנשי צבור להביע את דעתם שהנשיא חף מפשע? האם חקרו את כל נבכי הפרשה? האם הם יודעים את כל הפרטים כולל עדויות המתלוננות?
    נראה שהרבנים בציונות הדתית וזיקתם הממלכתית מידאי סינוורה אותם.
    מדוע הם תמיד חייבים להאמין קודם כל לפוליטיאים ולא לגבות את הבחורה שהתלוננה.
    קריאה מעין '' אם בית המשפט יחליט שהנשיא פשע אנחנו רוצים לראות בענישתו אבל אם בית המשפט יחליט שהנשיא זכאי אנחנו נשמח לראות אותו ממשיך לכהן'' נשמעת קריאה יותר מפוקחת ואחרית מצד הרבנים.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב! (ל''ת)

      נכון, 05/11/06 15:01

      הגב לתגובה זו

    • בנתיים כל מה שרואים בתקשורת

      א., 05/11/06 16:06

      אלו השמצות
      אז אולי הרבנים מאזנים קצת כדי לתת לנשיא כבוד שמגיע לו כל עוד לא הוכחה אשמתו

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא גבר הוא משלנו?????

    אחד העם, 05/11/06 14:34

    ומדוע התייצבות מגדרית כזו מגונה ??

    מדוע התייצבותך הנשית באופן אוטומטי לטובת בנות מינך אינה מגונה?????

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תפקיד האשה לפתות ואז להתלונן

    בני, 05/11/06 14:33

    כאשר הנשים יתחילו להתלבש בצניעות ולא יתייחדו עם גברים בחדר אחד ולא ידברו בחוצפה ובלי בושת פנים אזי כמעט ויעלמו כל ההטרדות.

    הגב לתגובה זו

    • ובמיוחד שילבשו רעלה! (ל''ת)

      איראן, 05/11/06 16:41

      הגב לתגובה זו

    • וכשאתה תצניע את עצמך מאחורי איזה

      מילי, 06/11/06 11:21

      דלת סגורה -אנחנו נחיה יותר טוב. כי אחרת אולי מישהיא תגרום לך ולשכמותך להטריד-כמובן זו לא אשמתכם גרמו לכם את זה - הנשים כמובן. מסכנים

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    דברים כדורבנות! אחבק הכותבת חיבוק אמיץ ותומך (ואל תאשימוני בהטרדה) (ל''ת)

    חשוד ב, 05/11/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הנשיא קצב

    הדר, 05/11/06 14:27

    נכון שטרם הוכח בוודאות שהוא אשם ביחס לאישומים החמורים אך הוא בגדר חשוד ולפי כמות התלונות כנראה שישנם דברים בגו. לכן איני חושבת שהוא ראוי לאיזושהי תמיכה ציבורית בטרם הוכחה חפותו שמוטלת בספק רב.

    הגב לתגובה זו

    • נהפוכו בגלל שמבזים אותו בתקשורת

      א., 05/11/06 16:05

      צריך לתמוך בו, הוא נשיא וצריך לכבד אותו

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    איזה זן של רבנים יש היום ?! מוזר

    ע. מיכאלי, 05/11/06 14:25

    פעם היו לישראל רבנים עם שמות, כמו רבי יוחנן,רבי יהושוע,רבי מאיר,רבי אליעזר,רבי חנניה ועוד רבים חכמים וטובים. מה יש לנו היום ? הרב טאו והרב לאו . עם טילים כאלה לא מספיק לצאת למלחמה אפילו שיש אומרים כי מדובר בפצצות חכמות .....

    הגב לתגובה זו

    • ;-))))))) (ל''ת)

      חה, 05/11/06 15:01

      הגב לתגובה זו

    • תתפלא גם אז היו שהשמיצו רבנים כמוך (ל''ת)

      א., 05/11/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא את צריכה להתבייש-אנחנו

    אילן, 05/11/06 14:24

    אני לא מבין אותך ואת כל יפיי הנפש, אני מתבייש בך וכל יפיי הנפש שכמותך. שמורחים רפש על בן אדם שעוד לא הוכח כלום נגדו, מתוך הפרסומים אגיד לך שאני מבין שמדובר בנערה שקרנית שיצאה עם הבוס שלה כשנהיה לה נח, ועכשיו שהוא זרק אותה כי היא הזדיינה גם עם הכפופין לו אז היא העלילה עליו עלייל אונס, מה דעתך על טזה זו, היא יכולה להיות יפה ונכונה כמו השטויות שאת ושכמותך כותסבים, אז תסתמו את הפה תנו לתחנות הצדק לבדוק אחר כך נדבר

    הגב לתגובה זו

    • למרות טעויות הכתיב,אילן הרבה יותר חכם מקהת הטפשה והחולנית!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ידידה, 05/11/06 14:50

      הגב לתגובה זו

    • אז אם היא רק ''יצאה'' אתו אז מ מ ש

      ניקוש, 06/11/06 11:23

      מגיע לו מכתב תמיכה מהרבנים!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אחוות עבריינים

    יוסי כהן, 05/11/06 14:22

    הגברת מדברת אמת.
    אחוות עבריינים ''הרב'' דרעי עבריין עם הוכחות.
    כל שאר הרבנים התומכים פוחדים שיגיעו אליהם ולכן מביעים סולידריות בתקווה שכאשר הם יזדקקו לה היא תגיע אליהם.
    לתמוך בעבריינים היא מבחינת שלח לחמך.
    עבריין תומך בעבריין מה מסובך כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת. בדיוק זה הרושם העולה (ל''ת)

      ר, 05/11/06 14:37

      הגב לתגובה זו

    • גב' קהת גם לך יש סיפור (ל''ת)

      צבוע, 06/11/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חנה, עשי טובה ותקראי את השורות הבאות!

    דר' נפשון, 05/11/06 14:18

    אנשים בעלי הפרעת אישיות גבולית מתאפיינים בראית העולם בקוטביות של 'טוב' ו'רע', חלוקה דיכוטומית מוחלטת. כמו כן, הם אינם יודעים לרסן את עצמם, ונוטים להתנהגות אימפולסיבית.
    חנה היקרה,
    את אומנם בעלת רקורד נאה, ועשייתך ראויה, אך מדוע כל פעם שמדובר בנשים (כמובן, שברקע מנגחים רבנים) את לא יכולה להתאפק ואת חייבת לקפוץ ישר ולהביע את עמדתך הידועה מראש.
    העולם אצלך מחולק רק לסוגיית גברים/ נשים, ודרך הפריזמה הזו את מגיבה באופן אוטומטי.
    האם את בקיאה בפרטי הפרשה של כבוד הנשיא?
    את יכולה לחסוך זמן, ולהפסיק להשקיע מאמץ בתגובות כדוגמת הנ''ל. האמיני לי, רק כתבי את שמך, וכולנו נדע בדיוק מה רצית לומר - בהתחשב 'במורכבות החשיבתית' שלך, זה לא יהיה כל כך קשה.
    אולי פשוט תפני לטיפול פסיכותרפי ותמצאי מזור לכל האגרסיביות הטמונה בך?

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100 אחוז!!!

      צדיקה, 05/11/06 14:39

      נמאס כבר מהפיטפוטים הפמיניסטים האנטגוניסטים רווי טסטוסטרון גברי.
      חנה, את מזיקה לאינטרס שאת רוצה לקדם.!!!

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!דברים כדורבנות!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      אילנה, 05/11/06 14:45

      הגב לתגובה זו

    • התגובה הכי מוצלחת ונכונה. כל מילה אחרת יותרת. (ל''ת)

      שאול, 05/11/06 15:21

      הגב לתגובה זו

    • היא מוכיחה עובדתית, שכל הדברים הדתיים שהביעו דעה, היו לצידו של קצב

      הדר, 05/11/06 17:16

      וזה אומר דרשני.
      וכן, עניין של אונס ראוי בהחלט להסתכלות דרך משקפיים מגדריות.
      שים לב - רוב התגובות נגד חנה נכתבו על ידי גברים...
      היא לא צריכה להיות בקיאה בפרטי הפרשה של הנשיא - כי היא לא טוענת שהוא אשם. היא רק לא מבינה את ההצייצבות החד משמעית של גברים דתיים לצידו. אתה מבין?

      הגב לתגובה זו

      • לא כל הרבנים לצידו (ל''ת)

        כנראה טאו יודע, 06/11/06 22:57

        הגב לתגובה זו

    • הגדרה מצוינת! כל הכבוד! (ל''ת)

      אחד שמכיר אותה, 06/11/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יישר כח על האומץ ועלי דברי הטעם !! (ל''ת)

    נינה, 05/11/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הוצאת לשון רע היא יהרג בל יעבור

    ., 05/11/06 14:14

    את חושבת שאת חכמה
    את שלמי על זה ביוקר רב במשפט של מעלה

    הגב לתגובה זו

    • קהת משלמת על זה ביוקר בכך שהכיתות בהם היא מלמדת ריקות מתלמידות!!!!! (ל''ת)

      אילנית, 05/11/06 14:51

      הגב לתגובה זו

      • לאילנית, תבקשי שירצעו את אוזנך. בין כה וכה הלך מחשבתך משקף

        נורית, 05/11/06 15:34

        את הלך רוחו של העבד.
        הביטו, שורו וראו עוד תוצר פגום מבית היוצר של הציונות הדתית שלא רק מגדלת נשים להאמין בנחיתותן אלא גם להלחם כנגד מי שיוצאות להגנתן. אוי כמה עליבות, כמה עצוב.

        הגב לתגובה זו

        • ואולי הדעה של קהת היא הגורמת נזק?

          א., 05/11/06 17:41

          וכאן מגיע עניין האמונה
          אנו מאמינים שמשה קיבל תורה מסיני (כולל תורה שבע''פ) ומסרה ליהושוע ויהושוע לזקנים.. עד לדורנו אנו לרבנים
          אנו נלחמים בכל המלעיזים עלינו בין מבית בין מבחוץ
          הדעה של קהת נוגדת את דעת הרבנים כך שאני מעדיף את דעת הרבנים ומאמין שהם רוצים גם טובת הנשים כשם שהם רוצים את טובת כל אחד ואחת מעם ישראל ותתפלאי גם את טובת העולם כולו.

          הגב לתגובה זו

          • נורית המסכנה, מרגישה נחיתות ועליבות?לכי לפסיכולוגית פמיניסטית.... (ל''ת)

            אילנית, 06/11/06 08:06

            הגב לתגובה זו

          • א. יקרה, משה סמך את יהושע, ויהושע את הזקנים, אך את רבני ימינו

            תמר/, 06/11/06 18:33

            אף אחד לא סמך.. והם לא סמוכים.. ולכן אנחנו לא מתיחסים אליהם כמו שהתיחסנו לסמוכים. שרשרת הסמיכה נפסקה בגאונים, אגב.
            הרבנים היום לא יודעים מהי טובת עם ישראל, ובטח לא מהי טובת הנשים. אם הם היו יודעים, כבר היה לנו טוב, לא ? :)

            הגב לתגובה זו

            • כמו בעבר

              א., 07/11/06 01:53

              גם היום כמו בעבר משמיצים רבנים וחושבים שהם לא רלוונטים (תקופות היוונים והרומאים לדוג') אז את בחברה רעה מאוד
              לכי תבקרי רבנים בביתם ותשמעי את דעתם ורק אח''כ תדברי
              רבנים שאני מכיר בהחלט אפשר ליחס אותם למשה רבינו,הם פוסקים כמו גדולי העבר, דוקא את רצף הרבנים אפשר לראות הכל מתועד
              תחשבי על לשון הרע שמפיצים פה ותביני לבד שזה רע (מה לעשות שזה לשון הרע ולשון הרע זה רע וגם מה שכלול בתוכו את הדברים האמיתיים אומרים בפורומים אחרים)

              הגב לתגובה זו

        • מ ס כ י מ ה אתך נורית (ל''ת)

          שושי, 06/11/06 11:26

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    את באמת מתפלאת? בתרבות שמכריחה אותך להתכסות מכף רגל עד ראש

    רונה, 05/11/06 14:12

    כדי שלא ''תגרמי לגבר לחטוא'', את מתפלאת על כך שלעולם יתייצבו הרבנים לצידם של הגברים? הרי מי אנו הנשים עבורם - ליליות, דמויות אפלות מפתות שכל מהותן ותכליתן להחטיא את הגברים המסכנים ואשר על כן יש להשאיר את האישה בבית ולכסות את גופה מזרת ועד שיער ראש.
    כן, זוהי בדיוק התפיסה השלטת גם אצל הדתיים הערבים (שגם הם שמחו להתיצב להגנת קצב). מדוע חשבת אחרת? מאוד לא מובן לי איך יכולה אישה לחיות במציאות שכופה עליה את כל הבזיונות הקשורים בנידה וטומאה, ובד בבד להאמין בכך שהיא ראויה לכבוד. הצחקתני.
    בעולמך, לעולם תהא האישה אשמה בכל אשר קרה לה. עצוב אך עצוב אף יותר לראות שאתן הנשים החיות בעולם זה לא רואות את המובן מאליו.

    הגב לתגובה זו

    • דוקא קהת אינה שיא הצניעות,בלשון המעטה!!(וזה בלי להתיחס לשטיות שכתבת (ל''ת)

      ימימה, 05/11/06 14:47

      הגב לתגובה זו

      • כן, מה בדיוק לא נכון? קל להגיד שטיות. קשה יותר לנמק אה? (ל''ת)

        ר, 05/11/06 15:06

        הגב לתגובה זו

        • את אמנם טועה רונה אבל קשר להאשים

          איימי, 06/11/06 11:31

          אותך - זה הרושם שיוצרות ההתבטאויות של הרבנים טאו ועוד. יש הפלית נשים בין הדתיים בדיוק כמו באוכלוסיה החילונית לא יותר ולא פחות. זה בפירוש לא אומר שזו המהות של הדת היהודית - זה אומר שצריך לנער את הממסד הדתי שהוא ברובו גברי ונשים בכל מגזר צריכות לפעול למען בחירה חופשית ועצמאות שלהן

          הגב לתגובה זו

    • תלמדי קצת יהדות ואז תדברי

      א., 05/11/06 16:01

      תלכי לשעורים שמלמדים את מקום האישה ביהדות, תשאלי רבנים, תדברי עם נשים חרדיות ואז תשאלי את עצמך שוב למה כתבת את בליל השטויות האלה

      דמות האשה הוא לא שלילי (בניגוד לנצרות שאומרת שהאשה היא שטן) אלא להיפך היא יצור עם נשמה וכמו כל אדם ואישה יש בה כוחות שבהם היא משתמשת לחיוב או לשלילה

      האשה מתכסת כי זאת מהותה להצניע את חלק מהכוחות שלה ולגלותם רק בזמן הראוי

      הלכות נידה זה לא בזיון אלא בדיוק להיפך, כשאצל אשה יש שמחה בבית אז כל יום טבילה הוא יום של שמחה מעין חתונה נוספת

      ראיית דם אצל האישה היא סימן ליכולת ליצור חיים שלא התממשה אלא מתה ולכן יש טומאה

      תקראי עוד הרבה מקורות ותראי בעצמך (למשל ספרים של נעמי וולפסון)

      לסיכום כיום החברה הדתית מדרדרת אבל זה בעקבות הפריצות שיש ברחוב החילוני

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם הוא יוצא זכאי!

    ., 05/11/06 14:12

    ינא מקווה שהוא יתבע את כול התקשורת בסכומים של מיליארדים על הוצאת לשון הרע
    ושאת תשלמי מחיר אישי כואב!

    הגב לתגובה זו

    • אני רק מקווה שזה יגרום לה לחזור בתשובה

      א., 05/11/06 15:51

      ואולי עדיף כבר עכשיו
      הנזק שהיא גרמה עם לשון הרע שלה...

      הגב לתגובה זו

      • והנזק שקצב גרם עם המעשים שלו?

        ב, 06/11/06 13:41

        אני מקווה שזה יגרום לך לחזור בתשובה

        הגב לתגובה זו

        • תודה

          א., 07/11/06 01:55

          אני מקווה שכולם יחזרו בתשובה
          ומילת המפתח היא ''אם'', אם הוא בכלל עשה משהו מכל מה שמייחסים לו, כל עוד הוא לא הואשם הוא בחזקת זכאי.

          הגב לתגובה זו

    • ואם הוא יצא חייב?

      לילך, 05/11/06 16:21

      ואם הו איצא חייב. מה יגיד הרב טאו ומה יגידו מעריציו?

      הגב לתגובה זו

    • למה לעוות את הדברים? היא לא טוענת שהוא אשם וודאי, היא רק לא מבינה

      הדר, 05/11/06 17:13

      את ההתייצבות התמוהה של הרב טאו לצידו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא צריך להתייחס לכל מה שטאו ושרלו כותבים

    רבלכים, 05/11/06 14:09

    יש עוד רבנים גדולי דור ששמים את שניהם בכיס הקטן.
    הרב שרלו והרב טאו לא פוסקים וככאלה ראוי להם להתעסק בענייני רוח ולא במעשה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מעדיפה את הרב שרלו בכיס הקטן

      יונת, 05/11/06 15:43

      מאשר את השפה המגעילה שלך.
      יום אחד גם תתפכח ותבקש סליחה על ביזוי תלמידי חכמים.

      הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהם לא פוסקים?

      א., 05/11/06 15:50

      הם כן, לתלמידים שלהם הם כן
      כמו שהרב עובדיה יוסף לתלמידים שלו

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קצב גבר גבר- הבחורות היום מלוכלכות מאוד!!!!

    אביאל, 05/11/06 13:57

    מתלבשות זוועה ומושכות מבטים ועינים

    מי שחי ברחוב - שלא ישים כסף בלי השגחה....

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כנראה שצריך לאנוס את כולן

      מיכל, 06/11/06 13:40

      בשבילך אני מקווה שעברת את גיל חמש אחרת זה סימן שאתה זקוק לטיפול דחוף

      הגב לתגובה זו

      • צריך לחנך את מרביתן (ל''ת)

        חינוך, 06/11/06 19:15

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    גב' קהת, בבקשה תפני לאביך, רבינו הגדול, ושאלי אותו מה דעתו בעניין

    צבי, 05/11/06 13:54

    הנשיא קצב! אין כמוהו שיתן תשובה אמיתית ועניינית, באשר הוא איננו ירא מאיש ולא אכפת לו מה יאמרו עליו!

    הגב לתגובה זו

    • אביה הוא אדם משכמו ומעלה.הלוואי והיו מנהיגים כאלה בצבור הדתי-לאומי (ל''ת)

      מנהיגים רדודים, 05/11/06 14:07

      הגב לתגובה זו

      • תקשקש למישהו אחר (ל''ת)

        שקרן, 06/11/06 19:17

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא דווקא כן דתי ושומר מצוות (הנשיא)

    שירן, 05/11/06 13:48

    מה שמבהיר עוד יותר למה הם תומכים בו ללא עוררין...

    הגב לתגובה זו

    • כל עם ישראל חות מהאומואים תומך במשה (ל''ת)

      רונן, 05/11/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • כן, רוממות אלוהים בגרונו. ידיו במקומות אחרים לגמרי (ל''ת)

      ר, 05/11/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם הלכות לשון הרע של החפץ חיים

    אפריש, 05/11/06 13:37

    מדובר באדם שלא הוכחה אשמו.
    מדובר במקרה שלא מסכן אף אחת בזמן הקרוב.
    מדוע אם כן שלא תתאפקי קצת ותחכי לגזר הדין במשפטו של הנשיא, אם יורשע, לא יקבל שום תמיכה ואם יוצדק אין על מה להכביר במילים?
    בתור אישה דתיה עלייך לדעת כי ללשון הרע אסור להאמין. לשון הרע אסור לספר (איזה היתר בדיוק).
    עד שלא הוכחה אשמתו מדובר גם בהוצאת שם רע.
    ועוד הרהור, האם את מתכננת - באם יוצדק ללכת ולהתחנן לסליחתו בפרהסיה שהרי כך את מחוייבת לפי ההלכה?

    הגב לתגובה זו

    • ומדוע שהרב לא יתאפק? (ל''ת)

      הא?, 05/11/06 14:09

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק! (ל''ת)

        אמת דיברת, 05/11/06 15:04

        הגב לתגובה זו

        • מדוע?

          א., 05/11/06 15:49

          כי הרב נותן כבוד לנשיא כל עוד הוא זכאי (והוא עדיין כזה)
          ואם תוקפים את הנשיא אז הרב מחזק את ידיו

          הגב לתגובה זו

      • כי מצווה עלינו לא להאמין לרכילות

        דתיה, 05/11/06 15:19

        ולשון הרע עד אשר יפורסם בציבור שהמעשה אכן נעשה (ע''י השופטים ולא ע''י התקשורת)

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    תודה לרבנים היקרים

    גילה קצב, 05/11/06 13:35

    אני פותחת את המחשב והנה תמונה של שולחן מלא ברבנים, ביניהם רבנים ראשיים, החובקים בחום ובתמיכה את קורבן עלילת אונס. האם ניתן היה לדמיין שרבנים אלו יושיבו ביניהם איש פושע?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכותבת החצופה הנלחמת במרנן ורבנן:

    הרב נחמן פרקש, 05/11/06 13:32

    עדיף אנס ורוצח המונים אכזרי אך שומר מצוות וכשרות על בוגד סמולני עוכר ישראל כביילין ה''צדיק''

    הגב לתגובה זו

    • בתור תושב פרדסיה,אנני מבין את הזהות הבדויה שהמצאת לעצמך,אין רב כזה (ל''ת)

      פרדסיה אמיתי, 05/11/06 14:06

      הגב לתגובה זו

    • האמנם?! (ל''ת)

      אבי, 05/11/06 14:09

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שזוהי דעת תורה? (ל''ת)

      גלי, 05/11/06 14:15

      הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי אם דעה זו מייצגת את ציבור המאמינים. להקיא ממך

      רונה, 05/11/06 15:08

      ועליך. עדיף אנס ורוצח? אתה מתכוון עדיף שמישהו יאנוס אותך וירצח אותך? כי את זה אני יכולה להבין.

      והערה למעריב, האם שמתם לב לדברי הבלע הנוראים האלה?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כאשה אל אשה

    אשה דתיה, 05/11/06 13:31

    מודה - לא קראתי את המאמר עד סופו,
    אך תגידי לי, את לא שותפה פה לאחוות נשים? אשה שמנסה לסחוט כסף היא לא יותר טובה מאיש שמנסה לסחוט קיום יחסים. (גם לאלו הטוענים לאונס - זו טענה משפטית לא בפועל, האונס המדובר עליו הוא מתוקף הסמכות ולא מתוקף הכח הפיזי) שניהם גרועים באותה המידה ובואו ניתן לבית המשפט לשפוט.

    ובתור דתיה אל דתיה - מי נתן לך את ההיתיר לקבל את הרכילות הזו (או אולי הלשון הרע)?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אוחח..חנה קהת גם כן

    מ''ה םאק''ש, 05/11/06 13:30

    כמו תמיד את אוהבת לחולל מהומות ויודעת לתקוףך את הרבנים ולהצדיק את הנשים המסכנות..יאללה לא גרמת מספיק צרות??...

    שמאלנית...

    הגב לתגובה זו

    • מתה על תגובות כאלה

      מיכל, 05/11/06 14:46

      איך אפשר בכלל להעלות את האפשרות שהרב טעה או התבטא באופן חד צדדי מדי - הרי אצל הקתולים האפיפיור לא טועה וכנראה שגם אנחנו למדנו מהם משהו.

      אתה צודק.
      הגיע הזמן להפסיק לחולל מהומות. המטריד יטריד, המוטרדת תשתוק והרב יפסוק בעניין מבלי ששמע את שני הצדדים (ויש בהחלט אי אלו סימני שאלה לגבי התנהלותה של המתלוננת הראשית ולגבי מסע היחצ''נות התקשורתי שמתנהל סביב הפרשה העגומה הזו) .

      מספיק כבר עם כל הנשים היללניות האלה. אנחנו לא אשמים שהן מוטרדות, נאנסות ומלאות ברצונות להשמיע את קולן. די כבר.
      תנו לרבנים את הכבוד המגיע להם ותהיו צנועות. בטוח שאז אף אחד לא יטריד אתכן.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?

        א., 05/11/06 15:46

        מה הקשר אם הרב טעה או לא?
        אם היא מחפשת תשובה שתדבר עם הרב טאו, אבל היא לא! היא סתם מחפשת להבעיר אש בתוכנו

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    רבנים ללא מוסר גם אין אלוהים בלבם

    זיוה, 05/11/06 13:30

    כן, כנראה שאנו חיים מול עולם רבנות שאין בו מוסר, אין בו אומץ אנושי להבין את מצוקותיו של הזולת. אבל זה לא חייב להיות כך. ד''ר אבינועם רוזנק בספרו ''הרב קוק'' (מומלץ!!!)מאפשר לנו להציץ בעולמו של מי שהיה יכול להנהיג את המהפיכה הדתית ולזעזע את הנלעגות של העולם הדתי של היום. אנו חיים בחשכת ימי הביניים לעומת האומץ והרוח הגדולה של הרב קוק. להיות מוסרי זה להיות עם אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • ''הרוצה להחכים ידרים''-זיוה,אולי כדאי שתעברי לדרום ואז לא תכתבי שטיות (ל''ת)

      זיוה, דרום, 05/11/06 15:01

      הגב לתגובה זו

      • עובדה שאת בדרום ולך זה לא עזר - כותבת שטויות בעצמך (ל''ת)

        זיו, 06/11/06 13:38

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרב שרלו - כרגיל, הגדול מכולם

    יואל, 05/11/06 13:27

    וזה מה שכתב הרב שרלו באתר שלו:

    שלום וברכה
    אוי לנו כי הגענו לשעה הזאת בה אנחנו צריכים לדון בשאלות אלה.
    אנחנו פועלים במצב של חוסר ידיעה וחוסר וודאות. אנחנו, כלומר הציבור, לא יודע האם מדובר בתלונות שווא שממש רוצחות את נשיא המדינה, או שמדובר בחטא המנהיגות החמור מכולם והוא ''רום לבבו מאחיו'' וניצול מעמדו הרם כדי לפגוע בנשים אחרות.
    לפיכך, אנחנו צריכים לפעול לאור אותם עקרונות של פעילות במצב של חוסר ודאוות:
    א. נקודת המוצא היא שאנו מבקשים את האמת המוסרית, ואותה בלבד. אין אנו מבקשים את טובת נשיא המדינה ולא את טובת הנשים, אלא את האמת המוסרית בלבד. אם חטאו הנשים בעלילת שווא מוטב כי תפלנה עצמן לכבשן של אש, ואם חטא הנשיא בניצול מעמדו טוב לו כי יושלך ממעמדו ויגורש מהעיר במעלה הר הזיתים.
    ב. כל עוד אין אנו יודעים המחויבות שלנו לכבוד נשיא המדינה והמחויבות שלנו לכבוד הנשים – זהה. אנו חייבים להיזהר שלא לפגוע בנשיא על לא עוול בכפו, וחייבים באותה מידה שלא לפגוע בנשים.
    ג. נכון הדבר כי עומדת לנשיא חזקת החפות, ולפיכך אין אנו מרשיעים אותו קודם משפט, ובוודאי שלא קודם להגשת כתב אישום. נעשו דברים חמורים מאוד כלפי נשיא המדינה על ידי אנשים שחרצו את דינו קודם הזמן. ברם, אין זה נכון מבחינה הלכתית כי בנתיים נקודת המוצא היא שהנשים הן החוטאות בהוצאת לעז כל עוד לא יוכח אחרת. גם להן יש חזקת כשרות. ההלכה אומרת כי במצב כזה ''למיחש בעי'', כלומר: יש לחשוש שמא תלונתן נכונה. חשש זה אינו מתיר לפגוע בנשיא או להענישו, אולם הוא מונע מכתבי חיזוק ממוקדים. בוודאי שראוי לשלוח מכתב התומך בו בשעתו הקשה בתקווה שיצא הצדק לאור, אולם מכתב זה יש לשלוח רק אם נשלח מכתב מקביל לנשים התומך בהן בשעתן הקשה בתקווה שיצא הצדק לאור.
    ד. אנו צריכים לפנות למערכת המשפט בתביעה לחדול מההדלפות השונות ומההכפשות השונות לשני הצדדים, ולהתמקד בחקירה ובדרישה במהירות המרבית.
    ה. את כל זה למדתי מסיפור דוד ובת שבע. פעמים רבות טענתי, גם באתר זה, כי אסור ללמוד סיפור זה בגובה שאינו ראוי. גובה שאינו ראוי הוא גובה העיניים, שכן דוד המלך לא היה בגובה העיניים, אך גם גובה המרכבה העליונה, שכן במעשה דוד המלך הוא לא היה בגובה המרכבה. את הסיפור יש ללמוד כאמירה חד משמעית ובלתי מתפשרת של הנביאים כי בשעה ששלטון חורג מסמכותו ומנצל את כוחו אין הקב''ה נושא פנים לאיש ואין הוא מוחל לעוון מוסרי, גם לא של דוד המלך. גדולתו של דוד המלך אינה בזה שהוא לא חטא, כי אם בזה שהוא שב בתשובה המעולה יותר מכל התשובות. רק הלומד בדרך זו שומע את מה שדבר ד' אומר לנו דרך הנביאים: עיקר העיקרים הוא השלמות המוסרית, האחריות למעשים, הימנעות מניצול כוחני וכדו'. יש קשר בין מי שלומד תנ''ך בגובה העיניים לבין זלזול בדמותם של האבות והמלכים; יש קשר בין מי שלומד תנ''ך בגובה המרכבה העליונה לבין מי שאינו רגיש לתביעות המוסריות הבלתי מתפשרות של הנביאים, ולאי נשיאת פנים לאיש בשעה שהוא עושה עוול מוסרי.
    ו. כדאי לראות את http://www.moreshet.co.il/web/shut/shut2.asp?id=32612.


    כל טוב ושלא נדע

    הגב לתגובה זו

    • דמות יוצאת דופן בעולם הדתי. אם היו רבים כמוהו לא היה מסואב כל כך (ל''ת)

      הילה, 05/11/06 14:36

      הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד , כל צריך!

      אני, 05/11/06 15:08

      תודה שהבאת את דבריו לכאן.

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה מאוד

      טובה, 05/11/06 15:44

      כמה אנחנו זקוקים לו ולכשמוהו

      הגב לתגובה זו

    • שרלו כותב רק מה ש''תקין פוליטית''

      דתיה, 05/11/06 16:06

      מעניין שאני תמיד יודעת מה תהיה עמדתו, עוד לפני שהתחלתי לקרוא...

      הגב לתגובה זו

    • הרב שרלו מציל את הכבוד האבוד של היהדות. (ל''ת)

      צ. השרוף,חילוני, 06/11/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חנה, את לא קוראת נכון

    זה לא מה שהרב, 05/11/06 13:27

    למה זה תמיד קורה לכן. הרב רק אמר שמדובר בעלילה אז מדוע לדעתך הוא יוצא נגד הנשים. הרי ברור לך שהרב טאו מתנגד למעשים בהם הרב נחשד, הוא רק סבור שזה אינו נכון. תרצי תשאלי מהיכן הרב יודע, תרצי תטעני כנגד החיפזון בחריצת הדין, תרצי תביעי תמיהה מדוע אינו ממתין למיצוי הדין, אבל אל תכניסי דברים לפיו של הרב

    הגב לתגובה זו

    • היא קוראת נכון מאד

      ג., 05/11/06 14:35

      נסה לשניה להיכנס לנעלי אישה שחוותה אונס או יחסי מין בכפיה ע''י נשיא המדינה, איך היא חשה למקרא דברי הר' טאו.
      אפשר לשחק ראש קטן עד מחר, ולדקדק דקדוקי עניות בדברי הרב, אבל זו היא הבעיה בדקדוקי עניות: מאבדים את רוח הדברים ומשמעותם.
      הרב מעביר מבין השורות מסר מדכא ביותר לנשים שסבלו מבעל סמכות שמפעיל טרור מיני, ותאמין לי שזו תופעה נפוצה בהרבה מהמדווח בתקשורת.
      ועם כל זאת, נתפלל שיתברר שמדובר לבסוף שמדובר בנשיא צדיק יסוד עולם, משיח בן יוסף וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא כל כך משנה איך אישה מרגישה

        עוד אחת, 05/11/06 15:23

        למה לא לתאר לעצמך איך מרגיש הנשיא?

        די לקישקושים חכו לבית המשפט שישפוט

        הגב לתגובה זו

    • קהת הבינה מצוין מה הרב אמר, אך כשזה נוגע לנשים היא לא שולטת בעצמה!! (ל''ת)

      רחלי, 05/11/06 14:52

      הגב לתגובה זו

    • אם הרב אמר שזו עלילה

      אברהם, 06/11/06 13:36

      הוא למעשה טוען שעשר נשים הן שקרניות וכי הכל עלילה של הפרקליטות. לדעתי חנה קוראת נכון מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    את היית רוצה להבין את הרב טאו היית שואלת אותו ולא רצה לעיתון,בוז לך (ל''ת)

    פנינה, 05/11/06 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חנה קהת חברה מצוינת של רבקה לוביץ, וזה אומר הכל!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קולך לשעבר, 05/11/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יישר כוח על האומץ ועל הדברים! (ל''ת)

    יואב, 05/11/06 13:14

    הגב לתגובה זו

    • יואבילה, יא חתיכת שפוט של המלכה חנה,רוצה שהיא תיתן לך בשוט? (ל''ת)

      ?, 05/11/06 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בושה !

    חילונית שמאמינב, 05/11/06 13:08

    הרבנים בחלקם (אם לא ברובם) דואגים בעיקר לעצמם - למקובלות ולשררה.
    בשם אלוהים - יעברו גם על 10 הדברות !

    הגב לתגובה זו

    • טעויות הכתיב שלך מעידות על חוסר רצינות ובגרות!הביאי חתימת הורים! (ל''ת)

      חילונית שמאמינה, 05/11/06 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם לי זה קשה מאוד. יש בעיה בציבור שלנו. (ל''ת)

    יראת שמים, 05/11/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • אכן יש בעיה בציבור שלנו,שיש לנו נשים,לצערנו,כמו חנה קהת!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הדר האמיתית, 05/11/06 14:54

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה בציבור שלנו שיש לנו גברים כמה משה קצב (ל''ת)

        אפרים, 06/11/06 13:34

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עפ''י עולם הרבנות אישה שנאנסת היא אשמה

    הרצל, 05/11/06 13:02

    ולא האנס השפל ביחוד אם יש לו כיפה על הראש.

    הגב לתגובה זו

    • ''אונס'' זו המצאה של חילונים ופרוצות (ל''ת)

      הרב יאיר פיש, 05/11/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצד החלש באמת הוא הנשיא בעוד (ל''ת)

    שהנשים הפכו, 05/11/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודקת. לא ייתכן שתהיה לגיטימציה דתית לעברות מיניות שבהם חשוד הנשיא. (ל''ת)

    מיכל, 05/11/06 12:31

    הגב לתגובה זו

    • מיכל, חזרי לכיתה א,הבנתך את הכתוב לוקה בחסר ובטפשות!!! (ל''ת)

      מורה כיתה א, 05/11/06 14:59

      הגב לתגובה זו

      • כתבת ברמה של מורי משרד החינוך לכיתה א'.

        מיכל, 06/11/06 10:51

        כשתעלי ברמה, תוכלי להבין כתבות כאלה ולהגיב.

        הגב לתגובה זו

        • מה הבעיה שלךם עם מורי כיתה א' של משרד החינוך?

          חיים, 06/11/06 17:45

          את חושבת שאת חכמה מהם? את טועה. יש מורים בכיתה א' שיש להם תואר שני ואפילו דוקטורת, פשוט הם אוהבים את עבודתם. לא חשבת על זה? תחשבי.

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    לשפוך דמו של אדם לעין כל זה יותר גרוע מכל דבר.

    אבי 101, 05/11/06 12:13

     

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אם קצב עשה מה שהוא מואשם שעשה זה הרבה יותר גרוע (ל''ת)

      אורן, 06/11/06 13:34

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מכל הפרשה ריח לא טוב של עלילה.

    יעל, 05/11/06 11:51

    במדינה דימוקראטית כל בנאדם חף מפשע עד שלא יוכח אחרת - כולל הנשיא !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אתיקה ומוסר? (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 05/11/06 13:27

      הגב לתגובה זו

      • אדם חף מפשע עד שיוכח אחרת- זו היא האתיקה וזה הוא המוסר (ל''ת)

        חיים, 06/11/06 17:27

        הגב לתגובה זו

    • וזו עילה שכב' הרב יבזה את המתלוננות??

      ג., 05/11/06 14:31

      זה שעולה מהפרשה ''ריח''??
      שיחשוב הרב טוב טוב מה הוא עושה לאותן נשים בהנחה שהוא טועה. ולמה שיצדק? וכי הוא חקר לבדו את הפרשה? אלא שעולה מכאן שבשל דעותיו של הר' טאו על המדיא ועל מהות תפקיד הנשיא הוא עוצם עיניו מלהבין את ההבטים היותר קונקרטים של מעשיו.

      ולא כאן המקום להרחיב בעניין הקשר בין העטיפה המתקתקה של ''כל כבודה בת מלך פנימה'' כעילה לצניעות יתירה והפיכת נשים לעקרות בית צייתניות לבין ההתעלמות מפגיעה בנשים.

      נדמה לי יעל שעם השנים, כשתכירי (לצערי הרב מאד, אך זו המציאות) עוד ועוד מקרים של נשים שחוו התעללות מינית כלשהיא מבעל סמכות כלשהוא במקום העבודה, ותראי איך הן מעדיפות שלא ''לעשות רעש'' ולעבור על כךעל סדר היום, שאולי תביני במה מדובר. והלוואי ואתבדה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה בולשיט

    יוראי, 05/11/06 11:49

    מי שקצת קרא את דברי רב טאו מבין שהאמונה העיוורת שלו בנשיא באה מתוך עיוורון ממלכתי וממש ללא קשר לאחווה גברית מסוחבקת.

    הגב לתגובה זו

    • באמת בולשיט

      ש, 06/11/06 13:33

      והעיוורון הזה הופך אותו לבסדר?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    להתחיל ככה את השבוע

    אחת, 05/11/06 11:49

    איזה ''תענוג'' להיכנס ל-nrg יהדות בתחילת שבוע ולקרוא על המכתב המבזה של הרב טאו התומך בנשיא קצב ובו זמנית להתבשר על ביטול הכנס שאמור היה לעסוק בפצע המדממם של מסורבות הגט.
    משום מה קשה לי להגיד שאני מופתעת - דרוש פה שינוי מהשורש וזה, לצערי, לא נראה באופק המיידי.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא דתי, אבל איך שמעתי פעם-''עליונים למטה ותחתונים- למעלה'' ...

      צ. השרוף, 05/11/06 14:27

      -אכן עולם הפוך, והכי גרוע-
      רבנים שהפוכים בעצמם ומבזים את הדת..
      אם הבת שלהם הייתה עובדת בבית אנסי קצב, גם אז...?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד הערה...

    יובל, 05/11/06 11:15

    אני מסכים לחלוטין עם הכותבת.
    צריך גם להדגיש שאין פה גרסה מול גרסה, אלא גרסה (של קצב) מול 10 גרסאות (של המתלוננות), כך שמי שנותן אמון בהכחשותיו של קצב צריך להאמין שיש פה, כפי שאכן טוען קצב, קונספירציה ועלילה רב-זרועית שנקשה נגדו, שמעורבים בה המשטרה והפרקליטות (וכמובן, לאחר שתבוא ההרשעה, גם ביהמ''ש).
    נניח לשנייה שקצב אכן מאמין במאת האחוזים בחפותו ובכך שגורמי אכיפת החוק קשרו קשר להפלתו (מה המניע? למה עכשיו? לקצב הפתרונות...). נניח. במקרה כזה עולה תמונה חמורה ביותר, בו האדם הנושא בתפקיד הרם במדינה, מייחס מעשים פליליים קשים למשטרה ולפרקליטות. האם אין ראוי שאדם זה, שאיבד אמונו במערכות החוק, יתפטר מתקפידו ויילחם על חפותו? האם נשיא המדינה יכול להמשיך בכהונתו לאחר שערער על אמינותם של גורמי אכיפת החוק במדינה?! כיצד על אזרח מן השורה להתייחס לעבודת המשטרה והפרקליטות, לאחר ששמע את ''כבוד הנשיא'' עצמו מטיל בהן רפש?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה כ''כ ארוכה וכ''כ מטופשת.איך עשית את זה?אתה ממש כישרון!!!!!!!!1 (ל''ת)

      אמנון, 05/11/06 14:57

      הגב לתגובה זו

      • לאמנון - תגובה כל כך קצרה ומטופשת איך עשית את זה? (ל''ת)

        אתה כנראה, 06/11/06 13:32

        הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה. כל מילה בסלע. (ל''ת)

      רותי, 05/11/06 15:19

      הגב לתגובה זו

    • צא ונבור

      איש, 06/11/06 09:18

      בעיתונים מהעבר הקרוב מה עוללו לשרי המשפטים הקודמים ומדוע עשו כן
      לא למדתם לקח גם אחרי זיכויים
      מה קורה פה עטים על הפגרים למי היינו למי דמינו ?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחזקת את ידיך (ל''ת)

    יעלה, 05/11/06 11:09

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מחזקת את ידיה המגעילות והמגועלות של חנה קהת! (ל''ת)

      יעלית, 05/11/06 14:55

      הגב לתגובה זו

      • ליעלית

        ש, 06/11/06 13:31

        אני מאחלת לך שידיו המגעילות של קצב יחזקו אותך

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו, מה ציפית מרבנים שקוראים לרצח?

    זה אבי עצבני, 05/11/06 11:05

    רצח ראשי ממשלה, רצח צועדים במצעד הגאווה, רצח מחללי שבת והרשימה עוד ארוכה.
    אין הם אנשים דתיים אחרת היו זוכרים את הדיברות ''לא תרצח'' ו''אהבת לרעך כמוך''

    הגב לתגובה זו

    • הרב טאו דווקא בכה והתבל כשרבין הי''ד נירצח.

      צ. השרוף, 05/11/06 14:31

      אני לא אדם דתי, אבל אלו העובות:
      כשנודע לו על רצח רבין , הרב טאו לבש שק ושם אפר על ראשו, ובכה בכי תמרורים.. ואמר בבכי מר ''העם שלנו מתחייב בגלות עכשיו על זה'' ...

      לצערי, ודוקא בנושא אנסי קצב - הוא כשל חמורות בהתנהגותו.

      הגב לתגובה זו

    • אפילו אני יודע ש''ואהבת לרעך כמוך'' זה לא דברה!חתיחת בור ועם הארץ!!!! (ל''ת)

      זהבי עצבני, 05/11/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין לפרשת הנשיא כל קשר לדת וליהדות

    מי זו קהת ?, 05/11/06 10:29

    ואין שום סיבה להתלהם נגד אישיות זו או אחרת שמביעה את דעתה. קהת יכולה לחשוב א' והרב טאו יכול לחשוב ב' וזה בכלל לא קשור לדת וליהדות..... קצב הוא נשיא חילוני, לא מייצג את הדת ולא מדבר בשם הדת ולא ברור לי מה מערבים את הדת. האם כאשר ברק השופט עודד את קצב הוא דיבר בשם מערכת המשפט ? לא. הוא דיבר בשם ברק. כנ''ל כל רב ורבן שמביע עידוד או דעה. רק קהת הופכת כל דבר למלחמת דתות......

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי התיר לך לתת שיעור מוסר לרבנינו?? זה לא חילול ה'??

    משה, 05/11/06 10:25

    גם אם את חושבת שאת יותר חכמה מרבותינו, ושיש לך את הזכות לחלוק עליהם, מי התיר לך להוציא שם רע על רבותינו: ''אולי זה השיעור... שערך החנופה עולה...''
    איך זה מסתדר עם מה שפתחת בו:''מקום שיש חילול ה' אין חולקין..''(לא משנה שניצלת את האימרה הזו בצורה מעוותת)

    הגב לתגובה זו

    • חילול ה' גדול זה שרבנים נותנים לגיטימציה למעשים ומגבים את החשוד בהם (ל''ת)

      דתי, 05/11/06 11:32

      הגב לתגובה זו

      • רבנים לא עושים שום דבר שמנוןגד לחוקי המוסר

        חיים, 06/11/06 17:21

        אפילו מוסר מערבי פוסט-מודרני. הרי אדם חף מפשע עד שיוכח אחרת בב י ת המ ש פ ט. מה לא מובן בזה? הרי אדם שהוא רק חשוד לא נקרא רשע ומנוול, אלא רק חשוד. אדם כזה יכול לצאת זכאי. ואז איך תכפר על ביזוי הבלתי מוצדק? לכן רבנים רק מראים שיש לכבד את האדם ולחלוק לו כבוד כל עוד הוא לא הורשע.
        ברגע שתבוא פסק של בית המשפט שנשיא אשם, אז יש להבדל ממנו.
        אז מה לא מוסרי בהתנהגותם של הרבנים?

        הגב לתגובה זו

    • רבנים לא מורמים מעם

      אליהו, 05/11/06 13:59

      הרבנים לא רק שאינם מורמים מאתנו היום הם גם נמוכים מהעם,לא מוסריים,עושים לעצמם קהילות מעריצים שוטים ושולטים בהם ביד רמה ובתיחכום רבופעמיםרבות בכספי הציבור שלהם-אין לנו לסמוך עליהם ובודאי שלא לקבל את פסקיהם. דתי חרדי

      הגב לתגובה זו

      • דווקא כן

        א., 05/11/06 15:42

        צריך לחלוק כבוד לרבנים
        מי שמזלזל בתלמידי חכמים יש לו בעיה גדולה מאוד

        כל המגיבים פה יוצאים מנקודת הנחה שהנשיא כבר אשם, כל עוד לא יצא הפסק הוא זכאי ולכן צריך לתת לו את הכבוד הראוי לנשיא

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    האבסורד הוא שאלו אותם ''רבנים'' שממציאים כל יום חומרות חדשות לצניעות (ל''ת)

    דתי, 05/11/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יישר כוח

    ספרדיה, 05/11/06 09:55

    יישר כוח!
    לא הייתי משווה עם העניין של רמון. זה רק מזיק למקרים הבאמת חמורים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד ספרדיה שמשחקת אותה אינטליגנטית!קודם תלמדי לקרוא ולכתוב!!! (ל''ת)

      ורד, 05/11/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אשה אמיצה

    נטע, 05/11/06 09:53

    כל הכבוד לך!

    הגב לתגובה זו

    • טיפשות אינה אומץ......

      איש, 05/11/06 10:30

      חבל שקהת לא מישמת את ''גם אויל מחריש לחכם ייחשב...''

      הגב לתגובה זו

      • אויל מחריש- תחפש ב..

        צ. השרוף, 05/11/06 14:32

        מראה בביתך.

        הגב לתגובה זו

      • אצל נשים כמו קהת אומץ שווה טפשות!!! (ל''ת)

        פרלה, 05/11/06 14:49

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    חנה, מה הקשר?

    מולי, 05/11/06 09:45

    לא בכל דבר צריך לראות את ההקשר המגדרי.

    התמיכה בנשיא היא בשל היותו אדם חף מפשע שנשפט בידי עיתונאים זריזי מקלדת, במימון בעלי עניין בכיסאו (רמז: שמעון פרז, למשל).

    הגב לתגובה זו

    • שיעור בהיסטוריה

      יהודי, 05/11/06 10:47

      ישנם יותר מידי אנשים ששלמו במשרותיהם על ''חשדות מבוססים'' ויצאו נקיים בבית המשפט.
      החיפזון מגיע ממקום לא טוב.
      מה שמכתים ''חשד מבוסס'' אחד לא ינקו אלף זיכויים.
      ס-ב-ל-נ-ו-ת.

      הגב לתגובה זו

    • מולי - 10 מתלוננות ואתה כבר יודע

      יודע, 05/11/06 11:25

      שהוא חף מפשע ???

      הגב לתגובה זו