• 158.

    גל הירש- אות כבוד לצהל ! אסור לוותר על קצינים כמותו (ל''ת)

    קבוצניק, 09/11/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    מחלה כואבת, אז כולנו היינו בגבס... (ל''ת)

    אם השפם היה, 06/11/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    די לעינוי הדין או שתפטר או שתאשר:

    רודף צדק, 05/11/06 19:39

    כבוד השר פר4ץ! חבל שאתה מייבא את הנוהג הקלוקל של עינוי הדין - ויהיו העובדות אשר יהיו גם למינויי מפקדי צה''ל !?

    אדוני השר - זכור שמפקדי האוגדות הללו - אלו שלחמו - היו אלו שהגנו על המדינה ואזרחיה הרבה יותר מהמנגנון הציבורי שברח והפקיר את הצפון ללא תשתיות ושרותים חיוניים!

    האם לא די בכך שגל הירש, למשל, לא רק שלא ראה את משפחתו ופיקד על 8 חטיבות משך כל ימי המלחמה, שהתחקירים מצאו את תיפקודו כיוצא דופן ''יוזם, חותר למגע, יצירתי, אוגדתו התכוננה לתרחישים...''
    האם לא הגיע הזמן להצדיע לו ולברך אותו ואת צה''ל על הקידום לתפקיד אסטרטגי חשוב וחיוני?

    האם אתה חושב שעדיף שהעושים במלאכה ידממו למוות ויאבדו את הברק בעיניים והמוטיבציה לתרום לחברה ולעם בישראל ?

    גם בצה''ל חשוב להיות חכם ולא רק צודק ולדאוג שהשיקולים יהיו כאלה שמשרתים את המדינה ולא רק את משחקי האגו !


    הגב לתגובה זו

  • 155.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 05/11/06 16:49

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט, לִבְנִי, פֶּרֶץ, פֶּרֶס,
    שוֹפְטֵי בֵּית-מִשְפָּט ''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אם פרץ רוצה שחלוץ יתפטר - שיתפטר גם הוא כי הא בהא טליא (ל''ת)

    יופיטר, 05/11/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    במקום שפרץ יתעסק בזה שיתכונן לאיום האיראני (ל''ת)

    חנן, 05/11/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מדינה אוכלת לוחמיה... (ל''ת)

    יצחק כהן, 05/11/06 12:33

    הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 05/11/06 21:37

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.


      הגב לתגובה זו

  • 151.

    פרץ ההומניסט ועינוי הדין :

    בני, 05/11/06 12:09

    פרץ מעולם לא ידע שרות צבאי אמיתי מהו - משתחצן שנפצע קשה במלחמה- איזו מלחמה?
    אתה סרן אתה? - בושה לצה''ל עם סרנים כמןך
    מגיע למפקדי האוגדות שתוריד בפניהם את הכובע
    אתה צריך להוקיר להם תודה וההערכה רבה
    יש להם משפחות שליבן נחמץ צצער ואתה ההומניסט הגדול איפה אתה כדי להפסיר את עינוי הדין הזה???

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז - די לעינוי הדין (ל''ת)

      צדק צדק, 05/11/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    פרץ מתלהם ומפקדי האוגדות ממשיכים להגן עלינו ביום ובלילה

    דליה, 05/11/06 11:50

    וכאילו אין מחר ואין איומים בפתח...

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    למה לישראל אין טילי קרקע קרקע?? זה איזשהו קיבעון של המערב (ל''ת)

    ________, 05/11/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מפקדי אוגדות יקרים- אין מנוס מגשת בג''צ כנסו: בררתי עבורכם::

    רן לוין-הרצליה, 05/11/06 11:08

    בדקתי ויש לכם סיכוי טוב לבטל את ההשעיה או הביטול של פרץ
    לא נאשמתם בכלום ואתם כפופים לדרג המדיני!!!
    מי שיצא נפסד מהמהלך זה רק פרץ שמן הסתם יינזף ע''י בג''צ על שמעכבב מינויים ולא מסיבות ענייניות.
    ממליץ לכם להתייעץ עם עורכי דין והכל יסתדר.

    הגב לתגובה זו

    • תוכל להמליץ על עורכי דין ראויים? (ל''ת)

      משפחת קצין, 05/11/06 11:19

      הגב לתגובה זו

      • סליחה:אבל צה''ל חייב לממן הגנה משפטית על כל קצין ןחייל (ל''ת)

        מוישה, 05/11/06 11:42

        הגב לתגובה זו

        • הגנה משפטית על מה?-האוגדונרים לא פשעו-אבסורד אמיתי!!! (ל''ת)

          לא מבין, 05/11/06 14:10

          הגב לתגובה זו

  • 147.

    כאשר לא מצפים למשהו לא מאוכזבים-לא ציפתי מפרץ ולא התאכזבתי (ל''ת)

    אין לי צפיות?, 05/11/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מי שעושה לפעמים טועה.פרץ לא עושה ולכן עליו להתפטר קודם (ל''ת)

    מוסרית מילה יפה, 05/11/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    פרץ תן דוגמה אישית ותתפטר

    רון, 05/11/06 10:29

    אם לדעתך יש להעיף את הקצינים הללו מצה''ל בעקבות כשלי מלחמת לבנון. הרי שעליך להמשיך באותו קו מסקנות. הרי הכשל הגדול ביותר במלחמה זו היה הגדרת המטרות והמדיניות שלה - ומי אחראי על כך? - כן, שר הביטחון אחראי על כך. ולהססתר מאחורי תירוץ חוסר הנסיון שלך כשר ביטחון, הרי זה שיא החוצפה - להגיד אני פטור מאחריות כי אני מראש לא הייתי אמור לדעת מה לעשות כשר ביטחון כי אני חסר נסיון ביטחוני.

    לדעתי, מעבר לכך, זוהי הדרך הכי טובה מבחינתך לצאת בכבוד מתפקיד שר הביטחון, לפני שתביא נזק נוסף, ולעסוק במה שהבטחת שהוא לא פתות חשוב - בקידום רווחת השכבות החלשות במדינה.


    (05.11.06)

    הגב לתגובה זו

    • פרץ

      שלמה, 05/11/06 10:57

      אתה ממש צודק

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    אם כבר פרץ-בטל גם מינוי אייזנקוט לאלוף פצ''ן-הכושל המרכזי

    ידידיה, 05/11/06 10:24

    במלחמה הזאת!!!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לכם שפרץ יבטל את מינוי אייזנקוט?-הוא במלכוד... (ל''ת)

      עזרא, 05/11/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    פרץ מנסה לשקם מעמדו על גב מפקדי האוגדות!!!

    אפריים, 05/11/06 10:21

    כולם יודעם ויום אחד תחטוף הכל בפנים.
    מבטיחים לך בעיקר בפריימריז

    הגב לתגובה זו

    • פרץ ! תחזור להיות תגרן בשוק !!! ואל תגרום לנזק בצבא ! (ל''ת)

      חלוץ ופרץ הביתה, 05/11/06 10:34

      הגב לתגובה זו

      • יש לי מגפון מיותר בשבילך ! (ל''ת)

        כהנא צדק, 05/11/06 11:10

        הגב לתגובה זו

    • בדיוק!!!!!!!!! בלי שיקול צבאי ענייני, בדיוק ! (ל''ת)

      _______________, 05/11/06 11:39

      הגב לתגובה זו

    • אני איתך 143 ועם כל הפלוסים המצורפים (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    עדיף חלוץ על פרץ-מכל הבחינות -במצב העלוב זה (ל''ת)

    פרץ לא ראוי, 05/11/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    רבין ז''ל לא היה משאיר את גל הירש אפילו יום אחד בתפקיד

    חיים גרינברג, 05/11/06 10:20

    אף שר ביטחון שמכבד את עצמו אינו יכול להשלים עם הפקרת פצועים. עם נטישת ערך הרעות שנמצא ביסוד רוח הלחימה של צה''ל. ללא רוח לחימה - אין לנו סיכוי.

    הגב לתגובה זו

    • רבין העריך והעריץ את גל מאד-מזמין אותך ללשכתו להיווכח!!1

      רונן, 05/11/06 10:36

      פנה אלי באמצעות מייל זה ואסדיר הפגישה!!!

      הגב לתגובה זו

      • רבין ביקר אצל גל כשהיה מג''ד בשכם והתרשם עמוקות

        קמ''ן שלו-אלי, 05/11/06 11:24

        גל נהג לבקר בשטח באופן אינטנסיבי ביותר - ביקר את גל באוהל שלו בשכם והתרשם ממנו עמוקות במשך השנים.

        הגב לתגובה זו

        • רבין גם אישר מבצעים של שלדג כשגל פיקד על היחידה. (ל''ת)

          החברים ביחידה, 05/11/06 11:48

          הגב לתגובה זו

          • אם פרץ היה יודע שגל נכה צה''ל מתקופת איו''ש היה נזהר בכבודו!!!

            אלחנן-בית אל, 05/11/06 12:35

            גל נפצע קשה מאד ממארב מחבלים באיו
            ''ש בשנת 1998.
            עם 90 אחוזי נכות התעקש לשוב ולשרת בצה''ל - הוריד את אחוזי נכותו למחצית ושב לפקד בצה''ל.
            הגיע הזמן פרץ וכל יושבי משרדך שתדע עובדות אילו!!

            הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע על רבין ? הוא לא קבע כלום אף פעם !

      אתה קשקשן, 05/11/06 10:37

      אם תראה לי בכתובים על קרב אחד שרבין הוביל או דיון אחד בכל מלחמות ישראל שרבין שם את חותמו !!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תעשה טובה -מי אתה שתחליט מה רבין היה מחליט -חושב ועושה (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אותי זה מצחיק - נפוליאון פרץ לא ממנה -כמה מגוחך ועלוב .המצב (ל''ת)

    אי אפשר להמשיך, 05/11/06 10:17

    הגב לתגובה זו

    • אוי -גם לי נמאס להמשיך כך - מתי פרץ יבין? מתי מפלגתו תבין (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    הטובים ביותר הולכים

    רון, 05/11/06 10:07

    הצבא היה ונותר הארגון המקצועי וההגון ביותר במדינתינו החולה. מקור החולי הינו בנבחרי הציבור המנהלים את חיינו - רובם לא היו מסוגלים לנהל חנות מכולת. כעת רוצה פרץ שמלבד לנהל שביתות פרועות לא ניהל כלום בחייו, להציל את עורו וכבודו על חשבון טובי המפקדים שהיו אי פעם לצה''ל. איך יכול להיות שכל ארבעת מפקדי האוגדות, אלוף הפיקוד והרמטכ''ל כשלו יחדיו? הכשלון הינו בפוליטקאים שהביאו את המצב לאן שהגענו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    איך יתכן ש-4 מפקדי אוגדות נכשלו? משהו לא הגיוני בנידון

    יופיטר, 05/11/06 10:05

    אלא אם כן הוראות הדרג המדיני היו הססניות בלתי ברורות חששניות ומקרטעות לכן הצבא היסס קירטע ולא היה ברור לו מה לעשות -להבא צריך להבין ש-4 אמהות לא יכולות לנהל מלחמה - צריך גנארלים ואדמיראלים וכמובן טייסים

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    פרץ נגד חלוץ

    יוסי, 05/11/06 10:03

    שר הבטחון המסכן עמיר פרץ חושב שעל ידי הפגנת מנהיגות יוכל להסיר מעליו את האחריות לצאתנו למלחמה . הרמטכ''ל הוא איש אמיץ וחכם וחבל שיחסמו אותו בצורות פסולות. אם הוא טעה הוועדה שמונתה תחליט על כך ולא שר הבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    גל הירש המינוי הכי ראוי-פרץ תתעורר!!! (ל''ת)

    חיים גרינברג, 05/11/06 10:02

    הגב לתגובה זו

    • אוגדת הגליל היחידה שהצליחה במלחמה הזאת!!!

      גלעד, 05/11/06 11:37

      היו תחקירים אבל באף אחד מהם לא צויין כמו אצל גל שהיה:
      יוזם יצירתי חתר למגע והשלים את כל משימות האוגדה
      בניגוד לאחרים שכשלו!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם אם הדעו חלוקות לגבי גל הירש - פרץ לא היה צריך לעורר מהומה -כי

        יופיטר, 05/11/06 15:40

        במילא הוא לא מבין את התחקירים -הראש שלו עסוק בענינים של כיבודים.

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    נבחרי העבודה ידעו שפרץ לא מתאים לבטחון - גם נבחרי קדימה

    יופיטר, 05/11/06 09:51

    גם השסניקים ועכשיו גם ליברמן - כולם ידעו ונתנו ידם לכך - לכן לכוווווולם אחראים - לפני חלוץ הם אלה שצריכים ללכת. תחשבו איזה מסכן חלוץ לשבת בישיבה עם פרץ ואולמרט -ולנסות להסביר להם אפילו נושא פעוט בענין אוירי

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תיקון: המינוי השנוי במחלוקת: של ארז צוקרמן-ישאר באוגדה?

    דורון - לוחם, 05/11/06 09:47

    אוגדתו של צוקרמן התפרקה עפ''י ההגדרה...

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    פרץ בחיים לא יגיע לא יגיע לרמה של חלוץ

    יופיטר, 05/11/06 09:36

    לא בכישורים לא ביכולת חשיבה ולא בתרומה למדינה- ולצבא אז איך הוא לא מתביש לפתוח את הפה בענין שגם שרי בטחון הרבה יותר מומחים ממנו -גם רק היו מיודעים בנושא

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אם אבי אשכנזי היה מתמנה למפאו''ג 36 הכל היה בסדר... (ל''ת)

    רונן, 05/11/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    פרץ רוצה שחלוץ יתפטר כדי לזרוק עליו את הכשלונות שלו עצמו (ל''ת)

    פרץ צריך להתפטר, 05/11/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    משפחות שכולות מתי תבינו שמפקדי אוגדות אינם מטרה-פרץ מטרה!!! (ל''ת)

    עידו, 05/11/06 09:29

    הגב לתגובה זו

    • קל לכוון על מפקדי האוגדות-מטרה קלה נראה אותם על פרץ...

      פליקס, 05/11/06 09:41

      מה יותר קל מלטפול אשמה על הדרג הלוחם והמבצע
      כאילו אין מקבלי החלטות שהחליטו מה שהחליטו...

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אם על פי ההגיון פרץ הוא ה''בוס'' של חלוץ -שיתפטר הוא קודם כל

    יופיטר, 05/11/06 09:27

    ולא כמו ביום כיפור שדדו שילם את כל המחיר והממשלה יצאה בלא פגע עד הבחירות

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מסכן חלוץ!! חשב שביצוע הגירוש בנחישות וברגישות,יבטיח את הקריירה שלו (ל''ת)

    דרור, 05/11/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מישהו במשרד הבטחון מכוון נגד מפקדי האוגדות-וזה גבי אשכנזי כנסו:

    לוחם מיל מודאג, 05/11/06 09:24

    אחיו של גבי , אבי לא קודם בסבב המינויים האחרון, חוץ מזה גבי רוצה להיות רמטכ''ל אז הכל כשר ואפשר להדיח את מיטב בנינו מצה''ל ולהקריב אותם כקרבן שקר על מלחמה זו.
    האם באמת יתכן שהציבור יקנה את הספין הזה ויקבל את אי מינויים של מפקדי האוגדות כפיצוי במקום את ראשו של פרץ ????

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    קודקודים שלא קודקודים

    אחד העם, 05/11/06 09:23

    ראש ממשלה שלא ראש ממשלה אלה פולטיקאי
    שר בטחון שלא איש בטחון אלה פוליטיקאי
    רמטכ''ל שלא רמטכ''ל אלה פוליטיקאי
    לא יתכן שגורל בטחון אזרחי המדינה יהיה בידיים של קודקודים שאינם קודקודים שלא היו לעולם בשטח אש! ושולחים את טובי בנינו ללא לקיחת אחריות אישית,
    יש להחליף את כל ה 3 קודקודים כי הם אינם שווים כלום מבחינת בטחון ללא רצון לפגוע בקישוריהם האחרים העובדות מדברות בעד עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    חבל''ז הכוווווווול ''סגור'' בתגובה 114 (ל''ת)

    אדלר - מפעל, 05/11/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ל-3 הקצינים - לא די בתגובות הפעל חיילים באופן גורף (ל''ת)

    לשלם ביד רחבה, 05/11/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא למדו לקח, פוליטיקאים מנהלים עניינים מקצועיים שאין להם מושג בהם. (ל''ת)

    מודאג, 05/11/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    פרץ-תן דוגמה אישית- תתפטר:

    תושב ערד מודאג, 05/11/06 09:03

    אם לדעתך יש להעיף את הקצינים הללו מצה''ל בעקבות כשלי מלחמת לבנון. הרי שעליך להמשיך באותו קו מסקנות. הרי הכשל הגדול ביותר במלחמה זו היה הגדרת המטרות והמדיניות שלה - ומי אחראי על כך? - כן, שר הביטחון אחראי על כך. ולהססתר מאחורי תירוץ חוסר הנסיון שלך כשר ביטחון, הרי זה שיא החוצפה - להגיד אני פטור מאחריות כי אני מראש לא הייתי אמור לדעת מה לעשות כשר ביטחון כי אני חסר נסיון ביטחוני.

    לדעתי, מעבר לכך, זוהי הדרך הכי טובה מבחינתך לצאת בכבוד מתפקיד שר הביטחון, לפני שתביא נזק נוסף, ולעסוק במה שהבטחת שהוא לא פתות חשוב - בקידום רווחת השכבות החלשות במדינה

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    קודם להעיף את פרץ.

    עידו, 05/11/06 09:03

    מי אתה בכלל מה לך ולבטחון?
    תתפטר כשלון שכמוך,אבוי למדינה שאתה שר הבטחון שלה.

    הגב לתגובה זו

    • הגיון כל כך פשוט - וגם את זה פרץ לא מבין (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    פרץ-כמה כבוד ורוע יובילו אותך באף?-אתה מאבד גובה!!! (ל''ת)

    שים לב, 05/11/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    צריך לחקות למשבר הבא

    פקק תנועה, 05/11/06 08:44

    ואז ניראה עים הכל בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ככה זה,כאשר בראש המערכת עומד פושטק.בתקוה שימיו הפוליטיים ספורים. (ל''ת)

    דוד, 05/11/06 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עברתי על התגובות והחכמתי!

    מ' בן-צבי, 05/11/06 08:34

    היהודים הם עם חכם ובכל זאת לא מצליחים לנהל מדינה . היהודים הם עם חכם מדי, וכל אחד חכם מכל האחרים, מרוב חכמים יחידים אין ''חכמה של עם''. בלי לאחד את כל החכמה לחכמה אחת לא נהיה עם לעולם. חבל!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הגיון ברזל בעמדה של שר הבטחון פרץ! (ל''ת)

    גיא, 05/11/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    פרץ צודק! (ל''ת)

    SI, 05/11/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    להלן תוצאות בדיקת וע.וינוגרד גביזון:

    מוכתב ומסוכם, 05/11/06 08:20

    1. תפקוד אולמרט משכמו ומעלה.
    2. פרץ נהג כשר בטחון למופת.
    3. חלוץ התעלה למצביא גדול.
    4. גל הירש ראוי לתפ' רמטכ''ל הבא.
    5. להעניק צל''ש לגל הירש
    6. הממשלה פעלה למעלה מהמצופה.
    7. יש לכסח את אנשי המילואים.
    8. ''חינוך מחדש'' לחיילי צהל.
    9.פיקוד העורף פעל למהדרין.
    10. לא לשכוח להוריד המים בשרותים

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בוחבוט. באמת התפלאתי שלא תקפת את הירש. אבל אז בסוף הכתבה זה הגיע (ל''ת)

    תוקף ורע לו, 05/11/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    את החלוד הזה צריך להדיח

    חלוד, 05/11/06 08:18

    בושה וחרפה מה עשה לצהל

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כל הכבוד לפרץ. אני מקווה שחלוץ והירש יתפטרו. (ל''ת)

    מפוכח, 05/11/06 08:18

    הגב לתגובה זו

    • פרץ- לא מתאים שפל ולא חכם

      רפי, 05/11/06 09:55

      מי נתן לאיש הזה להגיע לתפקיד זה ?????

      אין לו שום יכולת להחליט החלטות נכונות וחכמות, מתאים לו להיות רס''ר מחנה לא יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    משהו מסריח בממלכת דנמרק

    צבריקו, 05/11/06 08:17

    הצעה;
    להציל את המדינה'
    בחירות מיד:

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    האיש ששאל ''כמה אנשים יש בטנק'',שלא מכיר את המפקדים האלה בכלל מדבר

    תקציר תגובה 3, 05/11/06 08:15

    גם אחרי התחקירים הוא לא ממש יבין מה קורה , כי אין לו מושג בתהליכים של לוחמה , הוא לא מבין כלום, אין לו שום כלים לשפוט לכאן או לכאן , סתם רוצה לצאת גבר . אידיוט !

    הגב לתגובה זו

    • אוווווי כמה שאתה צודק!!!! (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    פרץ . פוליקאי שפל ונלוז ! (ל''ת)

    שפל, 05/11/06 08:13

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שפל ונלוז ,אבל ממש לא חכם וחסר יכולת חשיבה הגיונית

      יופיטר, 05/11/06 09:42

      נראה לי שהוא כל הזמן עסוק בכבוד שלו

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    ''הנהגה חלולה'' ראש חלול . פרץ ואולמרט הביתה ! לאולמרט יש הרבה בתים.. (ל''ת)

    חלול, 05/11/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • משפט מחוזי מאד במובן הפילוסופי (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    אם כל הבעיות טמונה באדם אחד. שר הבטחון פרץ !!! (ל''ת)

    הביתה !, 05/11/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    המלצה חמה

    חגי, 05/11/06 08:03

    קיראו בהארץ איפה הד''וח של פלד[אמיר אורן השבת]ותבינו למה נכון לחכות עד גמר התחקירים

    הגב לתגובה זו

    • איפה דו''ח פלד, מישהו ראה את דו''ח פלד?

      כותב, 05/11/06 08:07

      יש בצבא כשלים יותר חמורים מתפקוד ארבעת מפקדי האוגדות בקרבות לבנון. גניזת דו''ח יוסי פלד על החטיפה בהר דב ב-2000 היא דוגמה טובה לכך. יישום מסקנות הדו''ח / כנסו ל''הארץ''

      הגב לתגובה זו

      • גבי אשכנזי ויוסי פלד דאגו ''לטאטא'' את דו''ח פלד...

        מעעניין למה..., 05/11/06 09:30

        כך נכתב בסוף השבוע בעיתון הארץ!!!

        הגב לתגובה זו

        • מתי תצא האמת לאור? דו''ח פלד-עכשיו!!! (ל''ת)

          שרגא, 05/11/06 16:27

          הגב לתגובה זו

  • 104.

    בצה''ל אין קצינים היום הם פקידים לכל דבר (ל''ת)

    צבא חלש, 05/11/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הם עוסקים בשטויות....והעם סובל אותם (ל''ת)

    RUBEN, 05/11/06 08:01

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מתעסק בשטויות - כל הזמן - ואנחנו במלחמה ושדרות חוטפת

      יופיטר, 05/11/06 09:40

      השאר עסוקים בכסאולוגיה

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל מתנגדי פרץ מהימין - פוליטיקאים בגרוש (ל''ת)

    אל תבלבלו את, 05/11/06 08:01

    הגב לתגובה זו

    • גם וילנאי יתום ופינס מהימין ? (ל''ת)

      מבין, 05/11/06 08:04

      הגב לתגובה זו

    • רוב הציבור פוליטיקאים בגרוש רק לא פרץ -חחחחח (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    תקציר של תגובה 81...

    תקציר, 05/11/06 08:00

    ביום השנה לרבין לחשוב שעמיר פרץ שר הביטחון.... ולחשוב שאולמרט ראש ממשלה - מזעזע

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פרץ הוא לא חותמת גומי !!!! כל הכבוד (ל''ת)

    צבא חלש, 05/11/06 08:00

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק למחזר תגובות. כבר אמרת את זה בתגובה 65 (ל''ת)

      מחזרן, 05/11/06 08:08

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק למחזר תגובות. כבר אמרת את זה בתגובה 65 (ל''ת)

      Mחזרן, 05/11/06 08:09

      הגב לתגובה זו

    • פרץ הוא חותמת גומי של גבי אשכנזי וליפקין שחק-כולם יודעים

      אדי, 05/11/06 08:40

      איך מתנהלים העניינים בלשכת השר, גבי מימין ליפקין משמאל וגם תורג'מן.

      הגב לתגובה זו

    • פרץ הוא בסה''כ פושתק של הסתדרות, מה הוא מבין בצבא???? (ל''ת)

      :-), 05/11/06 09:06

      הגב לתגובה זו

    • פרץ אפילו לא חותמת גומי - מה הוא בעצם? אה שכחתי את הכבוד (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אין מקום לעסקנים בקרבנו. פרץ הביתה !! (ל''ת)

    הביתה, 05/11/06 07:59

    הגב לתגובה זו

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      יפה, 05/11/06 08:13

      הגב לתגובה זו

    • כנ''ל אולמרט (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    גיבוי

    בכיר בצפון, 05/11/06 07:56

    חלוץ כל הכבוד על הגיבוי שאתה נותן לא כמו המקרה ב2000 שבו מופז ואשכנזי הפקירו את תא''ל גנדלמן שלחו אותו לבד לתקשורת[לקח אחריות]שילם בקידומו ובכך סיפקו את דעת הקהל התקשורת והמשפחות

    הגב לתגובה זו

    • בכיר במועצת הלול ? (ל''ת)

      תרנגולת, 05/11/06 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    פרץ אינו יכול לקיים תחרות הורדת ידיים על גבו של הציבור הישראלי (ל''ת)

    כאב גב, 05/11/06 07:54

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא מנהיג חברתי. לא ? הוא רגיל לנהל קרבות על גב העם. (ל''ת)

      עני, 05/11/06 08:02

      הגב לתגובה זו

      • כמה נכון, כמה עצוב! (ל''ת)

        דמעה, 05/11/06 09:01

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    איראן ביכולת מדהימה שיגרה עשרות טילים בו זמנית בתרגיל שעשתה ב 2.11

    קצת מודאג, 05/11/06 07:53

    עשרות רבות של טילים שוגרו בו זמנית - ופגעו

    וכן טיל חדש - שיהב 3 - המתפצל ל 1400 פצצות מתכוננות....

    בקיצור שיא הטכנולוגיה - שהולכת להיות מנוצלת בנסיון להשמיד ישראל ...

    פרץ יודע את זה וחייב להקים נבחרת שתדע להתמודד מול האיום הנורא שיש לפנינו!

    הגב לתגובה זו

    • פרץ לא יכול להקים אפילו נבחרת של קט רגל בביה''ס יסודי (ל''ת)

      כדור, 05/11/06 07:57

      הגב לתגובה זו

      • נבחקת ''דוק'' לא הייתי נותן לו (ל''ת)

        דוקאי מדופלם, 05/11/06 08:03

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    תקראו את סדרי העדיפויות של פרץ בתגובה 60 (ל''ת)

    קראו, 05/11/06 07:48

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מפתיע אותי. הוא עסוק בענייני רווחת העניים. חי חי חי (ל''ת)

      עני ורש לו, 05/11/06 07:53

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    איפה כולם היו כשלא האריכו ליעלון את הקדנציה

    יכין ובועז, 05/11/06 07:47

    מי שקודם בזכות פוליטיקה ולא מקצועיות שלא יתפלא שנבלם על ידי פוליטיקה כשהשלטון מתחלף

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרץ. מאז שמונתה לשר ה'בטחון' אני לא מצליח לישון בלילה (ל''ת)

    ישנוני, 05/11/06 07:45

    הגב לתגובה זו

    • קח כדור שינה ואל תבלבל ת''מוח

      נירה, 05/11/06 07:48

      אני דווקא כן סומכת על פרץ שדווקא היום מוכיח לנו כי יש מישהו למעלה שמודע למשמעויות של המלחמה ועסוק בהפקת לקחים , שיקום צהל והמערכת ולא מתנהג כאילו אין חדש תחת השמש ועסקים כרגיל, קידומים כרגיל!

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרץ צודק - המטכ''ל הזה לא מתפקד ומינויים שמחזקים חלוץ מחלישים צה''ל

    זה לא זה, 05/11/06 07:44

    חלוץ מנסה להפטר ממי שנגדו ולבצר מעמדו ע''י מינוי מלקקי תחת נרצעים הדומים לו

    יש להחליף הרוח בצה''ל - מרוח של התנתקות נגד יהודים - והתכתשות מול כמה חמושים בעזה
    להכנה נגד מלחמה כוללת מכמה חזיתות - באמצעים משוכללים נגד צבאות מאומנים חמושים היטב וחדורי מוטיבציה גבוהה מאד!

    הגב לתגובה זו

    • בראש ובראשונה צריך להחליף את שר ה''בטחון'' !!! (ל''ת)

      החלפה עכשיו !, 05/11/06 07:50

      הגב לתגובה זו

      • לאלתר ! (ל''ת)

        אני, 05/11/06 07:57

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    תחקיר עבור...פרץ,חלוץ,ואולמרט המושחת.

    שוודי, 05/11/06 07:44

    לא רק הש''ג

    הגב לתגובה זו

    • בפרץ מעולם לא דבק רבב השחיתות! אדם ישר שלא עושה לביתו!

      עובדה, 05/11/06 07:49

      כמה שינסו להגיד הסתדרות וכל החרטה, פרץ נקי כפיים ומעולם לא דבקה בו שחיתות!

      הגב לתגובה זו

      • כן כן כן. בטח. אתה צודק. בטח. בטח .שביתות . שאלטרים. זוכר ? (ל''ת)

        שביתהו, 05/11/06 07:55

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    קצינים יקרים: אין מנוס מהגשת בגץ!!!!! (ל''ת)

    עו''ד בדימוס, 05/11/06 07:43

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מבין רק כם - צריך לעתור לבג''ץ-הוא משפיל את צה''ל (ל''ת)

      דני, 05/11/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ''לובי 3 במחדלים'' חזק מצהל והמדינה וזה גם אסוננו (ל''ת)

    יערה, 05/11/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לכל המתנגדים לפרץ - חבל שאתם לא מסוגלים לראות מעבר לשפם!

    הוא צודק, 05/11/06 07:41

    חבל מאוד כי המון תגובות נשמעות נגד פרץ בזמן שהוא מוביל את הפקת לקחי המלחמה ולא נותן לחלוץ לקדם את התאלים שהיו מעורבים ישירות במחדלים לפני שהובהרה אחריותם. זה עצוב כי פרץ אינו עושה לביתו אלא לבטחוננו והצלחתו היא הצלחתינו. ישר כח פרץ, אל תירא!

    הגב לתגובה זו

    • את פרץ מעניינים ספינים ושביתות . יערית , תחזרי לשטוף כלים (ל''ת)

      שטיפהו, 05/11/06 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרץ בכלל לא מכיר אותם , מה יש לו לבלבל?

    בילבולציה, 05/11/06 07:41

    קודם ממנים מי שלא מבין, אח''כ הוא צריך להראות מנהיגות ומקשקש!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אפס

    שתיים, 05/11/06 07:40

    רק להגיד לא !! רק להכשיל הרי ידעת מראש על הכוונה למינוים,בחיים שלך לא עשית כלום חיובי שביתות,נזקים ורק לא !

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולמרט פרץ מופז חלוץ - הביתה !!! (ל''ת)

    אריה, 05/11/06 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרץ, קודם תתפטר ואחר כך נדבר

    יריב, 05/11/06 07:38

    .אינך ראוי מוסרי להחליט כלום מפני שאתה מוסרית לא יכול להיות שר בטחון .

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? מי אתה שתקבע מי מוסרי?

      חוצפה!, 05/11/06 07:51

      קשה להאמין לתגובות כל כך חצופות על שר הבטחון שנאבק באויבינו ולא עושה לביתו אלא הצלחתו היא הצלחתינו. מי אתה שתגיד על פרץ שהוא לא מוסרי? ובאיזה זכות? ובאיזה טיעון?
      חוצפה!

      הגב לתגובה זו

      • ממש מביש שיש לנו שר ''בטחון'' מנהיג ה''פועלים''.. (ל''ת)

        חברתי, 05/11/06 07:58

        הגב לתגובה זו

        • הוא אפילו לא ממש מנהיג פועלים הוא מסונף לועדים הגדולים -

          יופיטר, 05/11/06 09:56

          הוא סתם ממחזר את משכורות המינימום כביכול כאילו עושה משהו

          הגב לתגובה זו

      • אתה החוצפן לחזור על התגובות שלך ! ענינו לך בתגובה 70 ! (ל''ת)

        קצין בכיר, 05/11/06 11:04

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    חוץ מכוחניות פרץ לא יודעדבר. חזרה להסתדרות... (ל''ת)

    יו''ר מועצת הלול, 05/11/06 07:34

    הגב לתגובה זו

    • השתגעת? גם בהסתדרות הוא לא חסר לנו (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרץ פוגע באייקון והערך המקודש בישראל-צה''ל ואחוות לוחמים!!! (ל''ת)

    לוחמים-אלכסנדרו, 05/11/06 07:33

    הגב לתגובה זו

    • בלבנון התברר שצמרת צה''ל שכחה מה זה אחוות לוחמים

      ללכת הביתה, 05/11/06 07:49

      שלחו אנשים סתם ככה
      לא דאגו לאספקה
      וגם לא למשימות הגיוניות

      זו בפרוש לא אחוות לוחמים!

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מתבייש. היית בכלל פעם בלבנון ? דביל (ל''ת)

        schkhai, 05/11/06 07:58

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    ביום השנה לרבין לחשוב שעמיר פרץ שר הביטחון....

    מביש, 05/11/06 07:27


    16.








    הגב לתגובה זו

    • ולחשוב שאולמרט ראש ממשלה - מזעזע ... (ל''ת)

      וגם להוסיף, 05/11/06 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל צמרת צה''ל המאמינה באוסלו והתנתקויות - צריכה להזרק מצה''ל

    שינוי מהותי, 05/11/06 07:27

    הדרכים הללו שבהם חינכו את אותם ה''גנראלים'' הרעילו את מוחם סיאבו את נפשם וסירסו כושר הלחימה שלהם..

    קצינים שעסוקים בלהחריב ישובי אזרחי מדינתם, המשרתים לצידם, ומחונכים לחםש פתרון מדיני ''ושלום עם אוייבים'' במקום הכרעה צבאית

    לא מסוגלים להוביל לחימה...

    יש לטהר צה''ל ולהשאיר בו רק קילרים שרוצים להגיע למגע ולהשמיד האוייב עד לחיסולו המוחלט - בלי שום היסוס גם לגבות מחירים כבדים מהאוכלוסייה של האוייבים ולא רק מול לוחמים חמושים!

    צבא חד וחלק שאם מקבל פקודה משאיר רק עפר מערים וישובים

    ותפקיד הדרג המדיני לרסנו ולהקציב לו משימות
    ולא שקציני צה''ל יהפכו להיות פוליטיקאים מחפשי הסדרים ו''שלום'' עם אלו שכבר בטוחים בהשמדת המדינה היהודית בארץ ישראל ....

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ארוכה ולא מעניינית. תקצר (ל''ת)

      יונתן, 05/11/06 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל המינוי של פרץ לשר בטחון הוא מעשה הזוי

    שלמה, 05/11/06 07:27

    כך קורה שממנים מארגן שביתות מקצועי לשר ביטחון . הוא חושב שהוא בהיסתדרות. מה הוא חושב שהקצינים בצבא הם קירקס יום אחד ממנים אותם ויום אחר מבטלים. אין לנו אמונה בשר ביטחון כזה . או שהוא והאדון אולמרט סומכים על הרמטכ''ל או מפטרים אותו. מה אנחנו האזרחים נחשוב על המשחק הזה של פרץ. הסופר גרוסמן אמר את המילה הנכונה הנהגה חלולה כך אנחנו מרגישים.


    הגב לתגובה זו

    • מהל ''גאוני'' של אולמרט להרוס פרץ - בשביל זה גם יצא למלחמה! (ל''ת)

      שחיתות קטלנית, 05/11/06 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    פקיד ועסקן בור ועם הארץ עם אפס ניסיון וידע בביטחון,

    ישראבלוף, 05/11/06 07:26

    מה יש להגיד על מינויים , צבאיים? !

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    האם בארוע הר דב 2000 אשכנזי התפטר???? - לא - הכל ספין של אשכנזי (ל''ת)

    אמיר, 05/11/06 07:25

    הגב לתגובה זו

    • דהיינו יש לקדם כושלים ?!!! (ל''ת)

      עופרי, 05/11/06 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יאללה פרץ לך הביתה שלום ולא תודה !!! (ל''ת)

    פינוקיו, 05/11/06 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למנות מיד את גל הירש לשר הבטחון במקום ...

    אזרח, 05/11/06 07:24

    הנפל העלוב -פרצ .
    פרצ אתה סחי ומאוס ! ממדמנת האבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הספין של ליפקין שחק ואאשכנזי נגד צור הירש וצוקרמן ואייזנברג-בושה

    בכיר במשהב''ט, 05/11/06 07:24

    יודה הכל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לפטרם לאלתר ובכך להחזיר כבודו האבוד של צהל (ל''ת)

    דביר, 05/11/06 07:13

    הגב לתגובה זו

    • הכבוד ''האבוד'' של צה''ל יחזור כאשר החימושניק יחזור להסתדרות (ל''ת)

      רועי, 05/11/06 07:22

      הגב לתגובה זו

    • דביר. תקרא את תגובה 60 ותראה עם מי יש לנו עסק (ל''ת)

      אמנון, 05/11/06 07:23

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    סיכום תגובות ה''רוב'' בעד קידום ''כושלי המלחמה'' (ל''ת)

    ארנון, 05/11/06 07:12

    הגב לתגובה זו

    • ארנון יש לך טעות הרוב מבין שהבעיה בכשלי הממשלה (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש חילים מצויינים-אין שר בטחון טוב עלוב רדוד (ל''ת)

    ולכן הוא צריך ל, 05/11/06 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    פרץ מוסרית אינו יכול להיות שר בטחון.והעתונאים שותקים (ל''ת)

    מוסרית לא מתאים, 05/11/06 07:05

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתחליט מיהו מוסרי?

      חוצפה!, 05/11/06 07:14

      אתה באופן מוסרי אסור שתהיה מגיב באן אר ג'י!

      הגב לתגובה זו

      • לא יעזור. פרץ לא מתאים לתפקיד ! שיחזור להסתדרות חימושניק (ל''ת)

        חיים, 05/11/06 07:21

        הגב לתגובה זו

      • אני אמא של חייל שנלחם בעזה.ופרץ הבטיח בקולי בבחירות רווחה והוא שיקר (ל''ת)

        הוא לא מוסרי, 05/11/06 10:28

        הגב לתגובה זו

      • אני משרת עד היום במילואים ולא סרבן כמו ילדי אולמרט !

        קצין בכיר, 05/11/06 10:31

        ופרץ היה תגרן בשוק במשך 32 שנה ולא היה בצבא מאז אפריל 1974 ואין לו מושג מה זה מלחמה !!!!!!!!!1

        הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובה 60 ותראה עם מי יש לנו עסק (ל''ת)

      מוסרי, 05/11/06 07:23

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!! ואני מוסיף שגם חלוץ חייב מוסר.. (ל''ת)

      בורסה בעלייה, 05/11/06 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    תגובה 60 מסכמת את כל העניין. פרץ לא מתפקד !!! (ל''ת)

    לוי, 05/11/06 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קודם ה.ש.ג צריך ללכת וזה פרץ-הוא לא מתאים ובגללו צהל נראה עלוב ולכן (ל''ת)

    הוא צריך להתפטר, 05/11/06 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מרץ פרץ היקר. אולי תשבית את הצבא ??? (ל''ת)

    סמל בוזגלו, 05/11/06 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גבי אשכנזי הוא עלבון לאינטליגנציית האלופים !! מתאים לפרץ ''יועץ'' כזה (ל''ת)

    אמנון, 05/11/06 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שר הבטחון לא חותמת גומי! קודם ליבדוק - אחכ למנות!

    חלוץ מגזים, 05/11/06 06:55

    יש דברים אחרים שהרמטכל צריך לעשות עכשיו עם השר במקום לנסות לקדם במחטף תאלים תחת חקירה.

    הגב לתגובה זו

    • שר ''הבטחון'' פרץ חושב שהוא נמצא בהסתדרות. שיתן לחכמים ממנו לחשוב (ל''ת)

      אמנון, 05/11/06 07:02

      הגב לתגובה זו

    • שר הבטחון אינו ראוי ואינו מכיר את המערכת כדי שיעשה שרירים וספינים ע (ל''ת)

      גבם של החילים, 05/11/06 07:10

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי עיכב את הארגזים?

    כנסו וקראו, 05/11/06 06:54

    בראיון לערוץ 1, כמה שבועות לאחר סיום המלחמה, אישר הרמטכ''ל שחומר מודיעיני מעודכן על חיזבאללה לא הועבר במועד ליחידות הלוחמות. האלוף (מיל') אהרן זאבי-פרקש, ששימש עד לפני כשנה כראש אמ''ן, הרחיב במקצת את הסיפור בכנס סגור של מרכז יפה למחקרים אסטרטגיים. היה לנו מודיעין מפורט, טען, אך המידע היה כה רגיש שהחלטנו שלא לשתף בו מראש את הכוחות בשטח. בפיקוד הצפון הוכנו ארגזים חתומים, שאמורים היו להימסר ליחידות אם תיפתח מלחמה. אינני יודע להסביר, אמר פרקש, מדוע זה לא קרה. הנוכחים בכנס נדהמו. ''איך יכול להיות שבמאה ה-21 אנחנו עדיין תקועים עם ארגזים?'', תהה האלוף (מיל') גיורא רום. ''אין דרך להעברה טכנולוגית מהירה יותר של המידע?''

    חלוץ ופרקש מדברים בעיקר על ''שמורות הטבע'' - עשרות מאחזי חיזבאללה שנבנו בתוך החורש הלבנוני, סמוך לגבול הצפון. הארגון הכין שם בונקרים מוסתרים היטב ובהם משגרי קטיושות ומקומות מחסה ללוחמים. באמ''ן ידעו על השמורות. על סמך המידע אף הוכן דגם של מאחז חיזבאללה בבסיס אליקים, שבו הספיקו להתאמן כמה יחידות. אבל מודיעין מפורט יותר של מיקום הבונקרים וכנראה גם המבנה הפנימי שלהם נחשב כסודי מכדי לחלוק אותו עם היחידות ואפילו עם בכירי אוגדה 91. הכוח הראשון בצה''ל שעלה על שמורת טבע כלל לוחמים מיחידת העילית מגלן. הם נכנסו לרכס שקד שמצפון לגבול, מעל מושב אביבים, בבוקר 19 ביולי ונתקלו בלוחמי חיזבאללה שהסתתרו ב''שמורה''. שני חיילים נהרגו במטח האש הראשון. בכוח היה גם קצין מילואים, עמית זאבי. זאבי, שהשתלט על ניהול הקרב לאחר שנהרגו שני הלוחמים, הוא בנו של האלוף פרקש.

    עוד לפני המלחמה, עורר המידור הקיצוני שנקט אמ''ן דאגה בפיקוד הצפון, אבל ''ועדת ביטחון מקורות'' של המודיעין קבעה שחלק מהמידע רגיש מדי וסירבה לשתף בו את הגוף המבצעי. זה לא היה המידע החיוני היחיד שהוחמץ. ועדה בראשות תא''ל (מיל') פנחס בוכריס בודקת חשד שחלקיקי התרעות מודיעיניות על תוכנית חיזבאללה לחטוף חיילים בתחילת יולי לא עובדו כהלכה. בהיעדר מודיעין, החליט הפיקוד ימים אחדים לפני החטיפה להוריד את מצב הכוננות לאורך הגבול. אילו נשמר מצב הכוננות הגבוה יותר, היתה נאסרת תנועת ג'יפים צבאיים בכביש שבו הותקף הסיור ונחטפו החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב.

    צה''ל המשיך לחשוש משמורות הטבע עד תום המלחמה. תקופה ארוכה אף אסר המטכ''ל על הכוחות להיכנס ולסרוק את המאחזים. ניסיון להצית את השמורות מרחוק נכשל. חיל האוויר אינו מחזיק ברשותו פצצות נפלא''ם ופיתוחים חליפיים שאולתרו תוך כדי המלחמה לא הועילו. הארגזים עם מידע מפורט יותר על שמורות הטבע הגיעו לבסוף לאוגדה 91, שבוע לאחר הקרב בשקד. גם אז, התקשו מש''קי המודיעין של האוגדה להשתמש במידע, משום שהדבר היה כרוך בהליך מסובך של המרת הפרטים לנתונים בתצלומי אוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד לפרץ - קודם תחקירים - אח''כ מינויים!

    פרץ צודק!, 05/11/06 06:54

    גם ככה מדובר במינויים שיכנסו לתוקפם רק בקיץ וחלוץ בוחר בצעדים ציניים ומקדם דווקא את התאלים הראשיים שנחקרים. פרץ עשה נכון שהקפיא המינויים!
    ישר כח עמיר פרץ!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רואים שפרץ לא קרא נחום ברנע ועמוס הראל בשבת... (ל''ת)

    עידו, 05/11/06 06:54

    הגב לתגובה זו

    • זו בעיה. יש לפרץ בעיה עם ''קרוא וכתוב'' (ל''ת)

      יניב, 05/11/06 07:03

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרץ רצה משבר

    יניב, 05/11/06 06:51

    הוא להוט לדחוק את חלוץ להתפטרות, בתקוות-שווא להשביע את רעב ההמון ולהינצל מלהפוך לטרף בעצמו. דומה שטעה טעות כפולה ומשולשת. אם ייפטר מחלוץ, תגבר התביעה ממנו להיות הבא, כפי שהמלצת ועדת אגרנט להדיח את רמטכ''ל יום הכיפורים דוד אלעזר ולחוס על משה דיין וגולדה מאיר, לא הועילה לשניים: תוך שבועות היו גם הם בדרך החוצה. חלוץ אומנם שפוף, תחת עקת ההתקפות על תיפקודו, אך הוא מהסוג המזדקף.

    והתענוג האחרון שמתכוון חלוץ לתת לאויביו הוא פינוי כסאו לטובת בכיר נאמני פרץ, מנכ''ל משרד הביטחון גבי אשכנזי, האלוף במילואים שהפסיד לו את הרמטכ''לות ואינו מוותר על חלום השיבה. לפני כחודשיים היתרה חלוץ באשכנזי שלא יבליג על חתרנות נגדו. ביום הדין של חלוץ, אם יפעיל את כסא המפלט, הוא עשוי להפליט גם את אשכנזי, כטייס-קרב הנוטש מטוס עם הנווט.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% פרץ חושב שהוא בהסתדרות (ל''ת)

      מוסרי, 05/11/06 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    סדרי העדיפויות של פרץ - כנסו !

    איציק, 05/11/06 06:51

    אלסנדרו מינוטו-ריצו, סגן מזכ''ל נאט''ו, קיבל בשבוע שעבר שיעור בסדר העדיפויות של עמיר פרץ. מינוטו-ריצו שהה שלושה ימים בישראל, כנואם הראשי באירוע שעסק ביחסי נאט''ו עם ישראל, ונפגש עם שרת החוץ ציפי לבני, עם הנהלת משרדה ועם ראש אגף התיכנון במטכ''ל, אלוף עידו נחושתן. רק אחד היה עסוק מדי: שר הביטחון. לא הועילו ההפצרות והאיזכורים על חשיבות הארגון היחיד המאגד צפון-אמריקאים ואירופאים. פרץ לא מצא שעה, חצי שעה, לפגישה. נאט''ו-שמאט''ו.

    עד כדי כך הוא עסוק, שגלא התפנה לעשות בשיחת טלפון מה שעשו עיתונאים דרך שיגרה: לאתר את האלוף במילואים יורם (יא-יא) יאיר, המתחקר של אוגדה 91 במלחמה, ולשאולו לדעתו על כוונת הרמטכ''ל דן חלוץ למנות את מפקד האוגדה, תא''ל גל הירש, לראש חטיבת התיכנון האסטרטגי באג''ת. ההמתנה לפגישת פרץ-יאיר, שנקבעה לשעה מאוחרת אמש, הוצגה אתמול כאחת הסיבות לסירוב פרץ לאשרר את שיבוציהם של הירש ושלושת מפקדי האוגדות האחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכל ספין של גבי אשכנזי-כועס שאחיו לא מונה בדיון שיבוצים (ל''ת)

    רונן, 05/11/06 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ה-3 סמל החרפה לנופלים/חשופים ! מקומם ב-בסטה בשוק (ל''ת)

    רועי, 05/11/06 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למגיבים תגידו השתגעתם - כנסו

    אריה, 05/11/06 06:33

    אני רוצה להבין עוד לא הפנמתם שבראש הממשלה ובראש הצבא עומדים שני כשלים בקנ''מ היסטורי, ושהמלחמה האחרונה הרסה את יוקרתנו בעיני ארהב וכנראה תקרב אסון? ואתם עוד מגינים על הרמטכל? אולי פרץ חסר נסיון אבל אינו טיפש.

    הגב לתגובה זו

    • למרות שאני אנטי פרץ, הפעם הוא צודק לחלוטין.

      חן, 05/11/06 07:56

      יש להמתין עד לסיום כל החקירות.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הוכח כבר שתחקיריו של גל הירש היו מצויינם!!!קראו התחקירים (ל''ת)

    משה, 05/11/06 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ-אתה נוכל,שקרן וסתם פוליטיקאי קטן-לך הביתה (ל''ת)

    דודי, 05/11/06 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המדהים בכל העניין: איך האוגדונרים נדבקים לכסאותיהם

    יובל, תל-אביב, 05/11/06 05:53

    תגידו: הירש, צוקרמן, צור אייזנברג. אין לכם טיפת כבוד-עצמי? מה אתם נדבקים לכסאות? מפחיד אתכם שלא תמצאו עבודה באזרחות? אחד מביך את חייליו בבקשה ל''אמון פומבי'', השני עובד עם יחצ''ן. מספיק! גם אם אתם צודקים, השארותכם מעוררת מחלוקת. צאו החוצה ונהלו מלחמותיכם מחוץ למערכת!

    הגב לתגובה זו

    • יובל !!! תפסיק לקשקש ותחזור למצעד האהבה שלך (ל''ת)

      חיים, 05/11/06 07:07

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זו קומבינה ביניהם. פרץ לא מאשר בכדי שחלוץ יוכל להתפטר בגאון.

    ל-28 ולכל השאר, 05/11/06 05:49

    ואז דרכו סלולה לפוליטיקקה מבלי לשאת את עול הכישלון, לכאורה על גבו.
    לדעתי זהו הסכם ביניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מטכ''ל- המלחמה צריך ללכת

    נעם, חיפה, 05/11/06 05:42

    ובראשו אייזנקוט וקפלינסקי

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חלוץ תתפטר

    שלום, 05/11/06 05:41

    מה עוד צריך לקרות כדי שמר חלוץ ישים את המפתחות. מדינת ישראל ועם ישראל ניצבים בפני בעיות קיומיות והרמטכ''ל איננו מוכן לשים בצד את בעיית האגו האישי של. אף שלאף אחד אין היום אמון ביכולתו לשקם ולהוביל את הצבא לעימות הבא, נאחז הרמטכ''ל בתפקיד כבקרנות המזבח. די חלוץ לך הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    החלוץ הזה באמת חצוף! (ל''ת)

    חרצוף, 05/11/06 05:39

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אייזנקוט - המינוי השנוי במחלוקת ביותר!

    מילואימניק, 05/11/06 05:39

    מדוע לא לחכות עד סיום התחקירים גם במקרה שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פרץ עסוק רק בתרגילי כוח! גם אם החלטתו נכונה במקרהזה הנימוקים להחלטה

    עין צופיה, 05/11/06 05:37

    אינם עניניים אלא כוחניים בלבד.
    הוא הביא עימו משחקי הורדת ידיים ומשחקי כבוד ברמות שהדעת והמצב הבטחוני לא סובלים!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גל הירש הביתה - ביזיון

    ומהר!, 05/11/06 05:18

    המקצוע של התתי-אלופים האלה הוא להכין אוגדות למלחמה, לנהל מלחמות ולנצח. כל השלשה נכשלו בתפקידם - בהכנה, בניהול ובניצחון.
    לא מדובר בכשלון מבצעי - מדובר בכשלון מקצועי של השלשה

    לא ברור איך עוד יש דיון על גל הירש - חטיפת החיילים היתה ידועה מראש ולא נמנעה, התגובה לא היתה, מנותק משדה הקרב, מכריז על כיבוש בינת גבל בטלוויזיה כשחיילנו נהרגים שם, לא הוריד פקןדה אחת מסודרת לחטיבות - בקיצור כשלון אחד גדול.

    הגב לתגובה זו

    • תחקיר יה יה...

      שמע בחורציק, 05/11/06 06:53

      יאיר אמר לעיתונאים בחודש שעבר, בתום תדריך על מסקנות התחקיר, כי ראוי שצה''ל ינצל את כושר החשיבה של הירש. לחלוץ, שבדק לפני השיבוצים עם יאיר - ועם מתחקרים נוספים - את מי ואיך ראוי לשבץ, נמסרה המלצה מפורטת יותר. יאיר הסיק שהירש זכאי לשבחים על הכנה מצוינת של אוגדתו למלחמה, שהיטיב לתכנן מבצעים . בעיני יאיר, ראש החטיבה האסטרטגית, תפקיד חשוב תואם את תכונותיו של הירש. אילו התעניין פרץ באמת בעמדת יאיר, היה שומע אותה, אישית או באמצעות תת-אלוף זה או אחר בלשכתו. כך היה פועל גם לברר את דעותיהם של האלוף דורון אלמוג, ראש הצוות המתחקר את חטיפתם של אלדד רגב ואודי גולדווסר ומתחקרים נוספים.

      הגב לתגובה זו

    • גל הירש-מצביא אמיתי במלחמה הזאת וגם אלמוג יודע!!! (ל''ת)

      רע, 05/11/06 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודק שר הביטחון. בדיקות וסיכומים לפני קידומים. (ל''ת)

    טורונטו, 05/11/06 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שניהם צריכים לעוף וגם אולמרט

    יוסי, 05/11/06 04:00

    אבל אפילו לא אחד מהשלושה לוקח אחריות...
    כמה עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החלטה נבונה

    שוקי, 05/11/06 03:56

    לשם שינוי

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ISRAEL

    GIDEON, 05/11/06 03:35

    THE PRIME MINISTER IS GUILTY

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי ינצח בוויכוח? כנסו

    ביבי, 05/11/06 03:34

    מי ינצח בוויכוח?
    האם זה יהיה שר הביטחון שלנהל קיוסק מתאים לו יותר...
    או הרמטכ''ל שלא יודע לקרוא מפה לצורך איגוף ומעדיף לקרוא גרפים של מדד המעוף...
    שניהם אגב, בטוחים שהם עילוי בתפקידם הנוכחי...
    ומעל כולם מפקח חובב העטים אולמרט הנשוי לציירת המובילה בדורה...
    יש לי הרגשה שיום אחד מחיר ציור שלה יעלה מעל מחירה של תמונה של פיקאסו, תלוי כמובן בהיקף הקומבינה...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לאיפה נעלם אפי פיין??? למה היוא שותק???

    רן, 05/11/06 02:58

    פעם אחרי כל אירוע ביטחוני אפי פיין היה מגיב ואומר משהו.
    כבר חודשים שאנחנו לא שומעים אותו ! מה קרה? אין לו כבר מה לומר ??
    מעניין מה קרה לו?

    הגב לתגובה זו

    • מאז שהחליף שמו לאיתם - השתתק. (ל''ת)

      טוני, 05/11/06 05:55

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    סוף סוף קיבל ביצים! (ל''ת)

    אלי, 05/11/06 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אי אימון

    שחל, 05/11/06 02:38

    בקרב הציבור קיימת תחושת אי אימון כלפי הפיקוד הבכיר בצבא ובכלל זה כלפי הרמטכ''ל.תחושה די דומה לזו שבאה בעקבות מלחמת יום כיפור.הקריאות להתפטרות דן חלוץ עדיין מהדהדות ברקע והאתנן שהוא מבקש לחלק לבכירים בצה''ל לא ירגיע את הציבור אלא רק את הבכירים בצה''ל.מה החיפזון, בצעו תחקירים, הסיקו מסקנות, נקו את המערכת מכושליה ואז הכל פתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חימושניק ניצח אוגדונרים

    חיפאי, 05/11/06 02:33

    חימושניק קטן עם שפם וככל הניראה מלא רגשי נחיתות הגיע לעמדת שר ביטחון כי היה עסקן פוליטי בהסתדרות מנהל את הצבא ואת המלחמה הכושלת.
    האיש הזה מסוכן מאוד למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • האיש הזה מגובה בהרבה אלופים במיל' - לכן הוא עושה שריר

      חיל עיתונות, 05/11/06 06:13

      תתחיל להיפתח לתקשורת ותפנים...

      הגב לתגובה זו

      • תשאלו את יואל אסתרון מי זה פרץ ארמונד ????????????????????????????? (ל''ת)

        חלוץ ופרץ הביתה, 05/11/06 11:00

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכל פוליטי אצל פרץ

    קרן, 05/11/06 02:28

    אני לא מאמינה שהצבעתי עבורו.... גועל נפש.... איילון לשלטון ומיד!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מבעיר הצמיגים לא מכיר את המושג ''ברווז צולע''

    אנטוני הופקינס, 05/11/06 02:18

    יש משהו באיזור שיסביר, אבל לאט.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מעשה הגיוני, לשם שינוי (ל''ת)

    אייל, 05/11/06 02:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרץ צודק!

    תמר, 05/11/06 02:08

    כל הכבוד, החלטה נכונה מאוד!
    100%

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הדרג המדיני רוצה שרק הדרג הצבאי ישלם.

    יודע, 05/11/06 02:08

    ברור לכל האזרחים שכווווווולם צריכים ללכת: ראש הממשלה, שר הביטחון, שרת החוץ, הרמטכ''ל קודם כל.
    פרץ רוצה לתת לעם את ראשו של חלוץ מתוך תקווה שזה יספק, והוא
    ואולמרט יוכלו להמשיך לדבוק בכסא.
    שקוף, שרץ, שקוף.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד לפרץ, הוא נכנס לתפקיד (ל''ת)

    נביל, 05/11/06 01:55

    הגב לתגובה זו

    • למהמה, חוץ מכוחנות מה עוד?? נהיה איש מקצוע? (ל''ת)

      ??, 05/11/06 05:38

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבן שלי לוחם , מה קורה לכם

    אמא, 05/11/06 01:47

    תפסיקו לשחק בחיילים שלנו
    2 האגואיסטים תתפטרו

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תסבירו לי

    דודו, 05/11/06 01:45

    אז מי אמר שניצחנו

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרץ חדל האישים עושה שרירים לקידום פוליטי,פויה עליו (ל''ת)

    בצלאל, 05/11/06 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מוזר שחלוץ לא מבין לבד שאם התחקירים

    עודד, 05/11/06 01:37

    עוד לא מוצו, אי אפשר לקדם קצינים לתפקידים בכירים בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האדיוט הזה חושב שהוא יו''ר וועד העובדים

    ליאת, 05/11/06 01:36

    מדובר בחיי אדם!!!!!!!!!!!!!!!! מתי תבין את זה????
    תתפטר!! אתה במקום שאתה בחיים לא תהיה ראוי לו!
    מה עברת כדי להגיע לשם?? עשית שביתות??? תתבייש לך! לך הבייתה!

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ הביתה

      גם אני, 05/11/06 06:15

      ומהר !!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרץ ואולמרט החליטו להדביק לחלוץ את כל הכשלון ,אבל העם לא טיפש (ל''ת)

    שר הבטחון, 05/11/06 01:30

    הגב לתגובה זו

    • ha;am ken tipesh

      yossef, 05/11/06 05:50

      because they dont see that perets and ulmert r t

      otal loosers , not haluts,

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ וחלוץ צריכים ללכת הביתה (ל''ת)

    אביב, 05/11/06 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאחר ופרץ נבחר והרמטכל מונה,אין

    תמימי, 05/11/06 01:20

    לחלוץ ברירה אלא להתפטר לאלתר.ואז לפתוח את הפה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך לחקור במקביל את מה שהיה במז''י בשנים האחרונות!

    דפנה, 05/11/06 01:08

    במסגרת תחקירי המלחמה יש גם לעשות תחקיר מעמיק על כל מה שקרה במז''י בשנים האחרונות.
    1.אופן קבלת החלטות לגבי מנויים
    של קצינים בכירים.
    2. אופן קבלת החלטות לגבי פיתוח
    אמל''ח. ונחיצות פרוייקטים.
    3.אמינות הדוחות והמצגות שהוצגו
    לפני קבלת ההחלטות.
    4.אנשי מילואים שהיו שותפים לקבלת החלטות - חשד לניגוד עניינים.
    כל הדברים המפורטים השפיעו על בניין הכוח ועל הפעלתו ואין להתעלם מהם גם אם בין המתחקרים יש כאלה שלא ישמחו שתתבצע בדיקה מסוג שכזה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאט לאט כל המנתקים נופלים

    רק צופה, 05/11/06 01:04

    כל מי שהשתתף בעקירה הלא הגיונית שלא הובילה אותנו לכלום
    מסיים את תפקידו הציבורי בצורה לא מכובדת.

    חלוץ,רמון,קצב,שרון,עמרי,הרב וייס, הרב מצגר, חברי הליכוד..... והמפולת עוד לא הסתיימה.

    הגב לתגובה זו

    • ורק אלוהים שהתיר את ההתנתקות לא נופל (ל''ת)

      השם יתברך, 05/11/06 05:21

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    המינוים לא עברו בהסתדרות

    איציק, 05/11/06 01:03

    אוי למדינה שבה אדם כמו פרץ צריך לאשר מינוים בכלל ובצבא בפרט.
    הוא בטח בדק האם הקצינים שילמו דמי חבר בהסתדרות והתפקדו למען אמיר פרץ.
    בן-האדם הזה הוא פשוט לא מתאים (וכל אחד רשאי להשלים למה הוא לא מתאים. הכל נכון). אני מקווה שהצבא והמדינה תשרוד את פרץ. חייבים, אין ברירה.
    כנראה פשענו אם אנו ראוים למנהיגים שלנו; ואלו מנהיגינו.

    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    b_yaari@012.net.il

    מנשה, 05/11/06 00:50

    פרץ צודק 100%

    הגב לתגובה זו

    • גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביממה

      יוס2, 05/11/06 03:36

      אבל הוא עדיין שעון מקולקל שצריך לזרוק.
      להעיף את הליצן ואת השחצן.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם חלוץ וגם פרץ היו צריכים להתפטר לאחר הכניעה במלחמה

    חיים, 05/11/06 00:41

    אפסנאי במיל' לא מסוגל להיות שר בטחון, וכנראה שלטייס אין את הכישורים לנהל מערכה קרקעית.

    מפרץ אין לי ציפיות גבוהות - מדובר בחובבן גמור, אבל מחלוץ הייתי מצפה שיפנה את מקומו לאדם שמתאים יותר לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שר הביטחון? עוד בור

    אזרח, 05/11/06 00:38

    באמת סליחה ששר הביטחון לא מביע אמון ברמטכ''ל. פרץ הינו בן אדם המבייש את עצמו ואת המדינה בכך שנשאר בתפקיד כה חשוב, והוא לא מבין מהחיים שלו.
    חלוץ אל תוותר! בחיי כואב עליך, משלם את המחיר עבור יותר מדי אנשים שלא יודעים צבא ומלחמה מהם! היה חזק!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שר הביטחון מבין בכלל בביטחון או שעסוק בלמכור את ישראל? (ל''ת)

    ג'ינג'י, 05/11/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרץ ''בונה'' מנהיגות, עוד עצה עלובה מיועץ תקשורת עלום (ל''ת)

    אחד מהעם, 05/11/06 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עמיר פרץ, ג'ורג' בוש מחפש מישהו (ל''ת)

    שיצחצח לו, 05/11/06 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שכל האלופים האלה יסתמו כבר ויתחילו לעבוד! כל הזמן הם בתקשורת!

    רועי, 05/11/06 00:31

    במקום לחפש את הראש של חלוץ שיתחילו לשנס מותניים ולעבוד במקום לתת עצות מקילומטרים! מה גם שאלו עצות דיסטורקטיביות (תחפשו במילון!) במקום עצות קונסטרוקטיביות!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הפלא ?

    בוננזה, 05/11/06 00:30

    נחשוב מה שנחשוב על פרץ. החלטתו זו במקום (גם אם נועדה להשיג יעדים אחרים).
    אין ועדת חקירה ממלכתית, ועדת וינוגרד רחוקה מהשלמת חקירתה, חקירות צהליות טרם הושלמו-וראה זה פלא כבר מחליטים על מינויים של כל המעורבים.
    אז למען כל אלה שנפגעו במלחמה ,המינימום הוא לפרסם תחילה את קצה קצהו של תחקיר ראשון על המלחמה . המינויים יכולים להמתין כדי לוודא שלא ישתחל -ולו אחד- שמינויו , לא ראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פילדמרשל עמיר פרץ

    גוצי גיצי, 05/11/06 00:30

    הפילדמרשל המרוקאי הראשון בהיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לצבא שלנו יש מפקדים חצופים

    דני, 05/11/06 00:30

    הצבא חייב להיות כפוף לרשות האזרחית, ולקבל את הנחיותיה ללא עוררין - אוי ואבוי לנו אם לא יהיה כך לעולם.
    חוץ מזה, מה בוער ? האם מפקדי הצבא הצליחו כל כך נהדר במלחמה האחרונה (בינתיים) ?

    דני

    הגב לתגובה זו

    • 11קרא את 8 !

      פרץ וחלוץ הביתה, 05/11/06 10:26

      פרץ לא ראה את הצבא 32 שנה ! וביחד עם האבא של הסרבנים הוא נותן פקודות שהוא בעצמו לא היה מבצע !

      הגב לתגובה זו

      • פרץ חלוץ ואולמרט ה ב י ת ה !!! (ל''ת)

        המפשלים, 05/11/06 10:55

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    חלוץ לא יתפטר כי הוא סמרטוט עם תעודות

    ירחמיאל, 05/11/06 00:28

    הוא יוריד ראש, יגיד ''okay'', וימשיך לקבל משכורת שמנה על הפקרת ביטחון אזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שניהם צריכים להחזיר את התיק וללכת הביתה (ל''ת)

    סיתוונית, 05/11/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ הוא אפס (ל''ת)

    יי, 05/11/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרץ סוף סוף התחיל להבין מה מתכננים לו החברה

    נימי, 05/11/06 00:22

    במטכ''ל...נראה כמה זמן חסר החוליות הזה יחזיק את ההחלטה הזו האוויר. כבר מחר תקראו את כתבלב החצר של הירש-אמיר אורן , קורע לגזרים את פרץ על העזתו להמרות את פי הרמטכ''ל הגיבור..

    הגב לתגובה זו

    • 7 תקרא את 8 ! (ל''ת)

      כהנא צדק, 05/11/06 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סופסוף אני מסכים איתו, חלוץ הביתה !! (ל''ת)

    בני, 05/11/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    המינויים נועדו לתת ליגיטמציה לחלוץ להמשיך

    ג., 05/11/06 00:15

    אם היו הקצינים היו מודחים אזי היו קוראים לחלוץ להתפטר מכיון שהקצינים הבכירים היו משמשים כתסמונת הש.ג. השארותם ואף קידומם הינם בבחינת שמירת השקט מצידו של חלוץ

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עמיר פרץ - כה לחי למנהיגות !!! (ל''ת)

    גונן בצר, 05/11/06 00:11

    הגב לתגובה זו

    • בוז לך ולמנהיגים שיצאו למלחמה ארורה בצורה חובבנית והביאה לכשלון !!! (ל''ת)

      זה מנהיג ??????, 05/11/06 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    האיש ששאל ''כמה אנשים יש בטנק'', שלא מכיר את המפקדים האלה בכלל ,מדבר

    פרץ הוא בדיחה, 05/11/06 00:10

    גם אחרי התחקירים הוא לא ממש יבין מה קורה , כי אין לו מושג בתהליכים של לוחמה , הוא לא מבין כלום, אין לו שום כלים לשפוט לכאן או לכאן , סתם רוצה לצאת גבר . אידיוט !

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסכן הרמטכ''ל שיש לו שר בטחון מצ'וקמק שכזה (ל''ת)

    קצין במילואים, 04/11/06 23:57

    הגב לתגובה זו

    • ומסכן שר הבטחון שיש לו כזה רמטכ''ל

      מויש, 05/11/06 02:48

      ומסכנים כולנו שיש לנו כזאתי צמרת

      הגב לתגובה זו

      • ושניהם מסכנים שיש להם ראש ממשלה כזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אולמרט הביתה !!, 05/11/06 10:21

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הבט בתמונה

    מוליק, 04/11/06 23:56

    זה נבלה וזה טרפה

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ שהטעה את השר ללכת למלחמת כשלון חייב ללכת הביתה! (ל''ת)

      חלוץ המלחמות, 05/11/06 04:03

      הגב לתגובה זו

      • ושר טיפש שיצא למלחמה כשהוא לא מבין כלום - לכלא ! (ל''ת)

        חיילים נהרגו סת, 05/11/06 10:20

        הגב לתגובה זו