• 49.

    הכי מצחיק- ניצב בדימוס גבי גל (המושחת) מתגאה שכתבת למשטרה קוד אתי (ל''ת)

    ומסתבר שהוא מושחת, 22/10/10 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק גבי גזית לא עושה הנחות לאף פוליטיקאי. תרומות חדשות לברק. מסריח (ל''ת)

    אחד העם, 07/11/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    התקשרת מבקרת את כולם, חוץ מאשר את עצמה.

    קורא עיתונים, 06/11/06 22:09

    הגיע הזמן שהתקשרת תבדוק את עצמה טוב טוב ובלימשוא פנים. למי היא מתחנפת? למי היא מחליקה כשלונות? את מי היא מרככת? את מי היא מאשימה לשווא? אל מי היא מתיחסת בכפפות של משי ועם מי היא מחמירה?וגם שהיא משבחת פעם אחר פעם האם היא עושה זאת ביושר? האם הזכרון הקצר והסלקטיבי מכשיל אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ספור על אלתרמן למחשבה.

    איש ספר, 06/11/06 21:42

    בן גוריון ופרס ראו את מצבו הקשה של אלתרמן והיצעו לו דירת שכון בה יוכל לכתוב.לא כמתנה אלא בהנחנ ניכרת. לאח יום החזיר להם אלתרמן תשובה שלילית בנימוק שלא תהיה לו בעיה לבקר את הממשל אבל לומר עליו דברים טובים תהיה לו בעיה. לכן סירב.לקח להרבה עיתונאים שאולי לא מקבלים בהנחה, אבל שומרים חיבה לחבריהם הפוליטיקאים בכתיבתם ובתקשרת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפכת את התקשרת ללשכת העבודה של ברק.

    חנן, 06/11/06 17:39

    בעיתון ובטלויזיה.לא רוצים את ברק במשרד הביטחון. למחזר כשלון? משפחות אנשי צאלים, לא שוכחים ולא ישקטו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עמותות ברק לא זכו אצלך להתיחסות מעמיקה. רק שפה רפה שמשהו לא היה תקי

    אתרוגן, 06/11/06 17:26

    אבל עם פרס אתה עושה ענין גדול.אכן פגמים באיפה ואיפה. ויש גם מי ששותק בחור נפלא הרצוג, ולא מהרת ממש להאשימו.טוב שומרים על אתרוגים יקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חבל דן ,אתה מאבד את האמינות שלך. (ל''ת)

    ציפורה, 06/11/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לדון בתפקידי התקשרת ובאתיקה.אתרוגים הביתה לא בתקשרת. (ל''ת)

    אחד העם, 06/11/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בלי אתרוגים, בלי אתרוגים, בלי אתרוגים. (ל''ת)

    אריה, 06/11/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האתרוג שלך דן כבר מפוטם הרבה זמן. על ידך (ל''ת)

    קורא מעריב, 06/11/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • האתרוג ברק במה זכה. בגלל כשלונותיו? אתה מטיח דן (ל''ת)

      טייח, 06/11/06 17:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    נכון די עם אתרוגים תהיה נאה דורש וגם נאה מקיים. (ל''ת)

    קורא מעריב., 06/11/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מכיון שקבלת הערות רבות בנושא ברק מן הראוי שתגיב אם יש לך כבוד לקורא

    קורא, 06/11/06 15:23

    לקוראיך.התעלמות פירושה חוסר כבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המלצותיך החוזרות ונשנות על ברק הו אידוקטרינציה. וראוי לדפוס ולתגובה

    קורא, 06/11/06 15:21

    שלך. שתיקה כהודאה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כנראה שקוראיך לא חשובים לך ואתה מתעלם מהם ומההערות שלהם.

    רבקה, 05/11/06 18:54

    איך אתה דורש שינוי מאחרים?

    הגב לתגובה זו

    • אכן חוסר התגובה של מרגלית מעיד על אשם ידוע גם לו. (ל''ת)

      צפי, 07/11/06 17:53

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם התקשרת היא מאפיה. לא קשה להביא הוכחות. שמור לי ואשמור לך. (ל''ת)

    מגיב, 05/11/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נאווה ברק לרווחה. את זה נקבל. תרמה המון לנוער ולנכים (ל''ת)

    רוחמה, 05/11/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שנן לעצמך,בלי אתרוגים, בלי משוא פנים בלי תעמולה (ל''ת)

    קורא, 05/11/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    האם יש אתיקה לעיתונאים? כנראה שלא. תמיכתך בברק שערוריה. (ל''ת)

    מתן, 05/11/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כה אמר הפרדסן ???

    תפוז, 05/11/06 10:37

    מי שטיפח את האתרוג שרון והיום מכה על חטא ההתנתקות.... ???
    כעת התעוררת ?
    מעט מדי ומאוחר מדי. מה שעשיתם - אתה וחבירך - בלתי הפיך כבר. השחיתות הוטמעה עד היסוד בתמיכתכם וכעת אין דרך לעוקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כבר שנה,שכל תגובה שלי לדן מרגלית מצונזרת.

    יגאל כהן, 05/11/06 01:57

    ולכן אני נאלץ ללכלך עליו ועל האתר בכל אתר ואתר.
    אתם לא משאירים לי ברירה.
    שחקו פייר.
    אין בה בדמוקרטיה,אלא מערכת כללי משחק.
    שחקו פייר.

    הגב לתגובה זו

    • גם תגובות שלי נגד מרגלית שאין לו אתיקה והוא מוכר את ברק מצנזרים

      אזרח, 05/11/06 10:48

      בושה למעריב

      הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן, אתה מנבל את הפה בתגובותיך.

      אחת שנמאס, 10/11/06 15:02

      ומגעיל לפעמים אפילו רק להבחין בתגובתך מבלי לקרוא אותך. זו כנראה הסיבה שאתה מצונזר וטוב שכך. נמאס מפה מלוכלך, זה מתאים לילדים מתבגרים, וכאן קוראים וכותבים אנשים מבוגרים.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סתם שערוריה שגרתית

    הצודק, 05/11/06 00:25

    כוכב הטלווזיה החדש יקיר התקשורת העבריין לשעבר המושחת והמשחית בעל מניית זהב בשחיתות אריה דרעי מופיע אצל העיתאונים המושחתים כאילו כלום, מה קרה? סתם גנב רגיל.

    הגב לתגובה זו

    • דרעי יעני לא ישן בלילות. לתת לו כדור שינה.

      עמי, 05/11/06 10:58

      להכשיר שוב את דרעי? לתת לו פתחון פה שוב למען ברק? תקשרת בזויה.

      הגב לתגובה זו

      • הפעתו של דרעי למען ברק היא חזרה של דרעי לחיק השלטון

        אזרח, 05/11/06 11:16

        לילה טוב דרעי אתה לא רצוי.

        הגב לתגובה זו

    • דרעי לא ראוי לחזור לפוליטיקה. בטח לא להמליץ על ברק וסדרי העמותות של

      שלום, 05/11/06 16:13

      לו.

      הגב לתגובה זו

    • דרעי שב בשקט לא רוצים שתחזור להשפיע על הרכב הממשלה.

      הרצל, 07/11/06 15:26

      מספיק בחשת בקלחת.

      הגב לתגובה זו

    • דרעי מוטב שתלמד תורה אינך רצוי בפוליטיקה. מי אתה שתחליט מי יהיה שר

      צופה, 07/11/06 17:51

      בטחון?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    התמימות של דן מרגילות מדאיגה

    דוד מסיקה, 04/11/06 22:04

    למה הפוליטיקאים המפעילים את הצבא לא יצאו בהצהרה: הפסיקו את ירי הקסאמים ונפסיק את הפעולה בעזה? כי הם רוצים להמשיך להיות אדוני הארץ!
    שלום ישרור כאן רק כשיתקיימו שני תנאים:
    לפלשתינאים יהיה מה להפסיד (כרגע אין להם)
    אנחנו נבין את גבול הכוח.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, לא שמענו את אולמרט מצהיר ...

      זה מה יש, 10/11/06 15:09

      למרות שהדבר ברור מאליו, יש צורך לחזור להצהיר בכל הזדמנות!!!! ככה זה גם יכנס לאנשים לראש ויהפוך לאישיו המרכזי, אצלנו ואצלם. ואם לא יעזור, לפחות ישרת לשנות את תדמיתה של ישראל, אף כי לא זו המטרה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק. לא שמענו את אולמרט מצהיר חזק וצלול...

      זה מה יש, 10/11/06 15:17

      למרות שהדבר כאילו ברור מאליו, יש לחזור ולהצהיר בכל הזדמנות שהפלסטינים יכולים לגמור עם הסבל וההרג בכל רגע שירצו, אם רק יחזירו את שליט ויפסיקו עם הקסאמים. לפמפם את המסר הזה בלי הפסקה עד שיחדור לכל הראשים כאן ובחו''ל.

      אלה הן עובדות פשוטות, לא דמיון ולא אוטופיה. אנשים שוכחים את זה...

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשכת ראש הממשלה??? לא הראש בכבודו ובעצמו??

    ??, 04/11/06 21:54

    מסוכן מדי לדבר ברור?
    לא נעים, בכל זאת חברים??

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מרגלית צודק בלי אתרוגים אבל על האתרוג שלו ברק הוא שומר ומטפח. (ל''ת)

    אתרוגן, 04/11/06 21:17

    הגב לתגובה זו

    • ואל תשכח את האתרוג שלו ביבי.

      יגאל כהן, 05/11/06 00:11

      שהרי כמעט ואין מאמר של דן מרגלית ה''חבר של אולמרט'' בלי היידה שרה והיידה ביבי.
      דן מצחיק.

      הגב לתגובה זו

    • ערוץ 10 עם מרגלית הוא יחצן לברק. לא יאומן.

      צופה, 05/11/06 10:47

      מרגלית, עברת כל גבול של טעם טוב. לקחת במכוון קבוצת אנשים שתהלל ותשבח את ברק ותסתום את הפה למי שמנסה לדחות את היחצנות שלך. רק לא הזכרת שלפי הסקרים העם לא רוצה בשובו של ברק.הענין צריך להגיע למועצת העיתונות.אתה ראוי לגינוי.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עכשיו בערוץ 10 אתה ממשיל למכור את ברק.

    קורא, 04/11/06 21:13

    אבל העם בוגר ואמר את דברו לא להחזרת ברק. על אפך וחמתך.

    הגב לתגובה זו

    • דן, הגזמת עם תמיכתך בברק. עוד לא בחירות וגם אז אתה מנוע. (ל''ת)

      מגיב, 06/11/06 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מועצת החכמים שלך בישה את התקשרת ההוגנת. לא ליחצנות לברק. (ל''ת)

    מגיב, 04/11/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דן, שכחת לציין מישר את השיר של נתן יונתן

    צביקה פיק, 04/11/06 20:55

    זה במקרה אני - צביקה פיק המאסטרו!

    הגב לתגובה זו

    • אין עליך צביקה

      בני חדד, 04/11/06 22:45

      אוהבים אותך אוהבים אותך אוהבים אותך.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך בני

        צביקה פיק, 04/11/06 23:21

        אני יודע שרבים אוהבים את השירים שלי ומעריצים אותי. תודה לכולם. המאסטרו.

        הגב לתגובה זו

        • צביקה לנשיאות - אתה המאסטרו האמיתי

          אשר, 05/11/06 06:11

          הצביעו לצביקה - כבר 30 שנה אומן מוביל ואהוד על כולם!

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    הפכת להיות היחצן של ברק יחד עם חכמים נוספים.

    קורא מעריב, 04/11/06 20:10

    זו מעילה בתפקיד העיתונאי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני כבר לא מצליה לעקוב אחר כל הדיבורים על מושחתים ושחיתויות

    יופיטר, 04/11/06 20:09

    נראה כאילו כל השלטון מושחת ורודף שררה בין אם מדובר בהטבות ובין אם מדובר בתפקידים- לפוליטיקאים נראה שאבדה הבושה באופן טוטאלי -אולי כדאי למרות הקושי ועם כל החקירות לקיים בחירות כדי לפזר את הרוח הרעה שמרחפת על המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • מס' 21 - מסכימה אתך- בחירות עכשיו

      ליופיטר, 04/11/06 20:21

      הלאה כל המושחתים והפרוטקציונרים
      למיניהם. כולל שרי ממשלה ,חבריהם,
      שכניהם וכל המלקקים למיניהם.
      בחירות עכשיו ולבחור - רק במי שלא
      מושחת וידוע עליו שהוא משוחת.

      הגב לתגובה זו

    • הימין תמיד כל הזמן רוצה בחירות (ל''ת)

      גם כשנתניהו, 05/11/06 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כן ? אז למה מכרת לנו את ראש המושחתים ? (ל''ת)

    ישר דרך, 04/11/06 18:36

    הגב לתגובה זו

    • מרגלית לא מפסיק למכור את ברק. נמאס. (ל''ת)

      מגיב, 04/11/06 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    דן מרגלית,אל תרפה מהמושחתים,ותתרחק מהפוליטיקאים (ל''ת)

    תפקיד העיתונות, 04/11/06 18:05

    הגב לתגובה זו

    • מרגלית אוהב את חבריו הפוליטיקאים ומעוות את התקשרת. (ל''ת)

      מירה, 04/11/06 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הזהרו לכם מן הצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס (ל''ת)

    ושמם דן מרגלית, 04/11/06 15:53

    הגב לתגובה זו

    • 18 - כל מילה בסלע

      חיותה, 04/11/06 20:22

      צודק 1000%

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק. (ל''ת)

      זמרי, 04/11/06 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    האחראים העיקריים למצבה של ישראל היום בכל התחומים זו (ל''ת)

    בגידת התקשורת, 04/11/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דן-ממשיך בטעות??-אצלך האצבע היא הדבר הגדול בעולם-בה אתה מכסה עיניך!

    EHAD HAAM-ZIONI, 04/11/06 15:45

    רק היום ישנה ידיעה שאסד מוכן ''למכור'' את החאמס והחיזבאללה תמורת הסכם שלום שיחזיר לו את הגולן.....

    ...... אולי הפלשתינאים מוכנים גם הם ''למכור'' את יורי הקסאם והטרוריסטים תמורת שלום על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים?????

    כוח להגנה ומכות נגד הוא דבר חשוב והכרחי-ובלעדיו לא תהיה לנו יכולת קיום-אך רק כוח לא פתר שום דבר באזורינו.

    צא ולמד כמה הרוגים פלשתינאים היו תחת שרביטו של עמיר פרץ מאז חטיפת שליט-מאות רבות....

    והשאלה היא כמה מהם היו אזרחים ולא אנשי חוליות הטרור והקסמים? אני בטוח כי הרוב, כמו שרוב הפלשתינאים הרוגי האינטיפדה היו אזרחים (לא בכוונה תחילה-אך בהכרח מאופי הלחימה וההחלטה לבצעה בשטח אזרחי צפוף.

    חזרה למשא ומתן עשויה לחולל פלאים-לא כמו ההזדמנות ששרון טירפד עם נסיגתו מעזה במטרה להעמיק את סיפוח הגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סבלם של הפלסטינאים ייגמר כשיפסקו הקסאמים? אז מדוע סבלם התחיל שנים

    אלון, 04/11/06 15:42

    רבות לפני הקסאמים? האמנם הכל בגלל ההסברה בלי שום קשר למה שעושה ישראל ? מדהים כמה שאתה אטום לסבלם של אחרים,

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    העיתונאים הביאו את השחיתות

    אבי, 04/11/06 14:49

    במשך שנים ראו עשרות עיתונאים איך השחיתות פורחת ושתקו כדי לא לפגוע בתהליך השלום .
    עכשיו אין שלום ויש ים של שחיתות .
    ארי'ק איינשטיין צדק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מרגלית מגדולי השמאלנים תמך באסון אוסלו, באסון חורבן קטיף, בנטישת (ל''ת)

    פילדלפי ומה לא?, 04/11/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חברים, זמן רב אני קורא לכם אחרי. לפרק את המדינה ולבנותה מחדש !!

    אפללו השלישי., 04/11/06 11:42

    אתם אינכם באים, תמשיכו, כך בסוף לא ישאר בשביל מי ובשביל מה.

    הפסיקו מייד לשלם מיסים, נתקו מגע עם השלטונות. תקימו ממשלים עצמאיים (ראשויות מקומיות כתחליף לשלטון המרכזי) (בנתיים עד שגם אותם נפרק)

    הימנעןו מלפנות למשטרה, לבתי המשפט, החרימו כל מי שמשת''פ עם השלטונות.

    בשלב זה הם האוייבים, עם הערבים מתעסק אחר כך כל אחד לפי תפיסת עולמו.

    קודם נטפל באוייב המשותף.

    רק דרך אחת נשארת להם, לברוח מייד לשדה התעופה ולברוח מהארץ.

    כי מי ששיחת את המדינה לדורותיו יתן את הדין ללא פשרות.

    קומו צאו לרחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מושחת לא יכול להיות רוה''מ.

    הוכחה, 04/11/06 11:40

    לא מתרגלת לשחיתות הזאת. לא משלימה איתה. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה לחיות עם מנהיגות מושחתת. דרך רשעים צלחה אך בסוף יש שכר ועונש. כשהעונש מגיע אז זה נורא . יש קבלות בנושא הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דן לא קראתי, מאז שהמלצת על רובי רבלין כמועמד ראוי לנשיאות

    אין לי הערכה, 04/11/06 11:24

    קודם לך ותלמד על השירות שעשה האיש למען חברי מרכז - ברר היטיב , ותחזור לספר לנו אם משרתם של חברי מרכז מושחתים ,חלקם אפילו עבריינים, ראוי להיות נשיא .
    האם נגמרו כל האנשים המעולים במדינה שלנו שאתה מציע לנו את ריבלין כי אבא שלו היה פרופ' והוא מבית טוב ? כי הוא אוהד בית''ר ?
    יצאת מדעתך ? גם אתה שואף להיראות עממי ?
    עד עידן קצב, כל אחד מנשיאנו היה אחד שתרם בתחומו רבות למדינה . וראינו מה קורה ששמים איש חסר רקרוד פרט לחביב המרכז במשכן . עכשיו אתה מציע לנו עוד 7 שנים מבישות ? של מילים ריקות מתוכן ?
    מה תרומתו הענקית של ריבלין למדינה , מעבר להיותו פוליטקאי מקצועי ?
    והיה בטוח שברגע שהוא ימונה הוא יפתח את הפה שלו - ונשמע את ים הגיגיו ודיעותיו הקיצוניות להחריד .
    בקיצור דן - לא קוראת יותר את מה שיש לך להגיד, נגמרה הערכה שהיתה

    הגב לתגובה זו

    • אז את מי אתה ממליץ, את פרס???

      שי, 04/11/06 14:56

      מה הוא עשה?? הביא לנו את אוסלו?
      , מבחינת אדם שתרם למדינה אני מודה שהייתי מוכן להביא לו את התואר נשיא, אבל אני בכל זאת לא רוצה שהוא יהיה נשיא, ואני יסביר לך למה?
      אם הוא יהיה נשיא הוא יעשה למדינה בעיות, יתחיל עוד פעם במסע לשלום שלו ויחבל במדיניות הממשלה אשר תהיה, תזכרו את עזר ויצמן, איזה בעיות הוא היה עושה לממשלה, מציע כל מיני הצעות.
      נשיא צריך להיות מכובד, טקסים וכו, אבל אני לא רוצה שישפיע לי על המדיניות של הממשלה, שלא יחבל לי בכל מיני הצעות.
      ואנחנו מכירים את פרס, אנחנו יודעים שאיך שהוא יכנס הוא ינסה ליצור מהפכה מתפקידו כנשיא ולכן אני לא מוכן שהוא יהיה נשיא, בשום פנים ואופן, חוץ מזה שהאדם בן 85, הגיע זמן שיפרוש ולא יכנס לתקופה של 7 שנים.
      רובי ריבלין נמצא בכנסת הרבה שנים, הוא לא מושחת, הוא כיהן במשרדים שונים כשר, הוא יהיה גורם שמאחד את העם ולא מפריד אותו, הוא לא ינסה לחבל במדיניות של הממשלה.
      אתה שואל אותי אם הוא האדם הכי ראוי, לא יודע, לא ראיתי איזה שם של מישהו שגם ראוי יותר וגם מוגכן להיות נשיא(למרות שהראב לאו תמיד הנראה בעיני כאדם מכבד שמנסה לגשר בין אנשים, אבל אומרים שיש בעברו משהו), אז כרגע ריבלין הוא מועמד מתאים

      הגב לתגובה זו

      • זהו? שני אנשים זה מה שיש למדינת ישראל להציע?חסרים אחרים ראויים ? (ל''ת)

        אפילו קולט, 04/11/06 23:05

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי אמור להחליט/ לדעת על מינוי מפכ''ל? (ל''ת)

    לא ר''מ ויועציו?, 04/11/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מכתב אישי לדן מרגלית

    ציוני, 04/11/06 10:42

    דן, שלום
    את מחצית חיי השלמתי. שבעתי מתפקידים שמילאתי במוסדות ממשלתיים. ראיתי מקרוב את התופעות עליהם אתה חוזר ומרמז במאמריך. אני חש את הכאב העצום שאתה מבטא ב''מעריב'' וב''מועצת החכמים''. אני נשברתי מול עוצמת הרוע, האנוכיות והשחיתות. רק מטורפים נשארים בספינה טובעת. עזבתי לארצות הים בצפון אמריקה. וליבי שותת על המלדת שאינה יודעת לקום ולהקיא את מחריביה מבית. מעולם לא היינו כל כך חזקים וכל כך חלשים. ניטלה מאיתנו הרוח בעת בה אצל אויבנו הרוח היא מקור העוצמה. בקשתי המופנית אליך, אל תחת מול איומיו של דנקנר (''תירגע!'' - בתוכנית בשבוע שעבר) ומול צביעותו של לפיד, המשך לומר את האמת הפנימית שלך, של כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • מולדת

      דן מרגלית, 04/11/06 15:39

      תודה, וכל הכבוד, אבל אל תעזור מקרוב. בוא לשאת בעול ובאחריות ויחד נראה בניצחון בני האור. מקומו של הישראלי כאן.

      הגב לתגובה זו

      • דן-אל תבעט בישראלים השוהים בחול ורוצים ופועלים למען טובתה של ישראל!

        Ehad Haam-Zioni, 04/11/06 21:48

        האם בעטת בעצמך כשהיית מספר שנים בארה''ב?? (אני יודע-שליח העיתון...)

        רק עיוור מתעלם מהתרומה הרצינית שמבצעים אותם ישראלים הנמצאים ברחבי העולם ועוסקים בהחדרה וומכירת מוצרים ישראלים בעולם ומשוב למפעלים בישראל על דרישות השוק?

        וישראלים ההולכים ללמוד ואחר כך שואפים לחזור לישראל במקצועם, רק כדי לגלות ש''כל העמדות תפוסות''-אך ממשיכים לנהל מחקרים משותפים עם אנשי אקדמיה בארץ?

        ו''סתם'' ישראלים שחוזרים לארץ, אפילו אחרי עשרות שנים בחו''ל?

        ואותם ישראלים טובים בחו''ל-המסבירים בהתנדבות את הפרופורציה הנכונה בראיית ישראל ותרומתה-לעומת ''המסבירים מטעם'' הדוחים אינסטיקטיבית את השומעים הרואים זאת כ''תעמולה''?

        דן-אל תבעט במליון הישראלים הנמצאים ברחבי העולם-ברובם הם יותר טובים מאותם מליון או שנים בישראל ש''התקרנפו עצמם לדעת''-והיום תומכים בדרכו ושיחרורו המיידי של רוצח רבין והדמוקרטיה(14$ מהדתיים ו10% ממצביעי מפלגות הימין)-או מביעים סלחנות לרוצח ומוכנים לשחררו בשנת 2020.

        הגב לתגובה זו

    • האמת של דן היא הכתרתו של ברק. רק אז ישקוט. (ל''ת)

      מגיב, 04/11/06 22:02

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צפון קוריאה, בריה''מ, סוריה, איראן, ישראל

    רחל, 04/11/06 10:37

    פעמים רבות התפלאתי איך עם גדול מאפשר למנהיגיו לחנוק אותו שנים ארוכות. להתעלל בו, להצר את צעדיו, להגביל את חופש הביטוי, לגזול את רכושו. יושב שנים ארוכות ולא מתמרד.

    איך ?

    אנחנו בדרך הנכונה ומתקדמים בקורס הזה בצורה מבריקה.

    השילטון המושחת והכוחני משתף פעולה עם בעלי ממון מטורפים שהון עתק בכיסם לא מספיק להם. במהירות בעלי ההון שולטים בשילטון והעם קורס ומתפורר.

    המשטרה עלובה.
    מערכת השילטון נבובה ומנותקת מהעם.
    הצבא- הגוף הענק שכולנו אהבנו, מתפורר בידי פוליטיקאים עלובים.

    ואין מושיע.

    הגב לתגובה זו

    • תשאלי את וותיקי גן שמואל

      מאיר, 04/11/06 13:59

      הם יסבירו לך, למה הם בכו על מות סטלין!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מרגלית על ''בני החושך'' ,ימיני על '' כוחות האופל''(בייניש!).... (ל''ת)

    מה עובר עליהם, 04/11/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שאלות

    קורא, 04/11/06 10:20

    יפה כותב דן מרגלית: מהלב ומהנסיון העשיר שלו.
    אבל עולות כאן 2 שאלות יסודיות:

    1. מדוע נכשלת ההסברה של ישראל ? מדוע לא שולחים כמה מסבירינים לעבוד מול עורכי העיתונים הגדולים בעולם ? כל משרד יחסי ציבור טוב עושה זאת ביומיום.

    2. למה מרגלית תוקף את גורמי החקירה (שהרי קודם ביקש לתת להם חופש פעולה) דווקא בעניין של חיים רמון ? רמון כבר נתפס בשקר בחקירה שלו ושינוי סיפור שהגיב לבית המשפט. נראה שהוא לא נקי - אבל מתקשה לקחת אחריות ולכן הולך לבכות לעיתונאים הבכירים ופוליטיקאים ''הגונים'' כגון שולמית אלוני ואמנון רובינשטיין במקום לשאת באחריות למעשיו. למה מרגלית נופל בפח ? מדוע למנוע חקירה ולגלות את כל הסיפור המלא והמפורט ? האם האמת תפגע ברמון או תסייע לו להוכיח את הקנוניה נגדו.

    אשמח לתשובת דן מרגלית לגבי השאלה השניה - אחרת הוא מגן על אי-סדר שמנוגד לכל עמדתו בכתבה...

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      דן מרגלית, 04/11/06 15:42

      לעניין שביקשת תגובה: בשום פנים ואופן איני מציע לחדול מהחקירה והמשפט נגד חיים רמון (וכמובן קצב ואולמרט וכו'.) מה שאני טוען הוא שבנפרד מזה חייבת להיפתח חקירה נגד משטרה שלכאורה מפתה אזרחית להתלונן בטענות כוזבות ומקיימת האזנות סתר ומשקרת לבית המשפט כאילו לא קיימה אותן. תסכים אתי שזה חמור יותר ממה שמיוחס לרמון. אני חוזר ואומר לך - חקירת מח'ש לצד המשפט נגד רמון ולא במקומו. האם תשובתי ברורה?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    המלחמה בין בני אור לחושך חרדי תיגמר בניצחון שיגבה מחיר דמים

    איך תגמר המלחמה, 04/11/06 10:07

    תראו איזה מחיר משלמת אפגניסטאן בגלל שהטאליבן החרדי מנסה לכפות את דרכו החשוכה והימי ביניימית.תראו איזה מחיר לבנון הולכת לשלם בגלל כוונת החיזבאללה להקים מדינת הלכה חרדית שיעית ואצלנו זה אותו תהליך ורק לא בטוח שאנחנו נצליח לשלם את המחיר של מלחמת בני אור והקידמה לבין בני חושך.

    הגב לתגובה זו

    • מרגלית מתכוון בני החושך- לאלה שלא (ל''ת)

      מאפשרים לבער, 04/11/06 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    התקשורת ירדה מהפסים או עם הארץ?

    לוק, 04/11/06 09:46

    הנה הסיפור האמיתי על מלבוש המוסר והאתיקה האי היווני. מטרת הכספים אשר הועברו לראש הממשלה, אריק שרון, מפרשה זו הנם לצורכי תעמולת בחירות. וכבר נערך הויכוח הציבורי באשר להשפעת הכסף על דפוס ההצבעה של האזרח (אינדיווידואלית דמוקרטית אם לאו). לכל עסקת שוחד יש שני צדדים, וכבר נאמר הרבה על השכר והרווח והטובה שלה זכה אריק שרון כצד בעסקה. כעת נדבר על הצד השני בעסקה ועל שכרו, על ריווחו ועל טובתו. נותן השוחד הוא הקבלן הגדול, דודי אפל. שכרו ריווחו וטובתו – האי היווני. כלומר אריק קיבל X מיליונים לצורכי תעמולת בחירות, ונתן בתמורה ל-X אי יווני. לכאורה (כמו כולם) האי היווני מן ביטוי ציורי הצטלצל בדמיוני כמו אי אבוד עם סופות טרופיות ועם חול זהוב על שפת ים ועליו צמחיה ירוקה מרהיבת עין ומעל נישאים עצי קוקוס ועצי תמר ועליהם תוכים צבעוניים ושלל חיות בר וגם שבט של יווניות כוסיות-כולן מכוסות בעלה תאנה. כן, כן ואגמים של מים מתוקים! מים מתוקים לרוויה! אמרתי ''מה ואת פנינת הטבע היפה הזאת דודי אפל רוצה להרוס?'' והוספתי ''ועל אי שובה עין זה הקבלן הגדול רוצה לבנות בתי קזינו ובתי מלון?'' גמרתי אומר ''לא ולא!'' והמשכתי ''יחי הירוקים''. אך כדרכי בקודש נטשתי את הלכאורה והגגתי הגיג יבש. הגגתי והגגתי ויגעתי ומצאתי והאמנתי. במחשבה שניה התבוננתי על האי היווני בטלוויזיה ובאינטרנט, וחי נפשי אם לא חשכו עיני, שנאמר ''טחו עיני מראות''. לא תוכים ולא יער! כל שראיתי הוא סלע מכוער, וכקונסטרוקטור לא מדופלם אני יכול לספר שלאי זוויות בשיעור של 70 מעלות ועליו העצים לא עצי קוקוס והחול הזהוב על שפתו היה כלא היה. הגיגי היבש לחש לי ''שומו שמים, לוק, הכזה פראייר יצא דודי אפל, ומה באמת הקבלן הגדול שילם X מיליונים בעבור אי בלי תוכים צבעוניים?!'' הגיגי היבש הקשה עלי ואמר ''לוק, מדובר בקבלן גדול, שכל מעיינו בתי קזינו ובתי מלון''. בכל זאת תהיתי האם הקבלן באמת גדול, שכן יש דברים בגו''', שהרי יאמר ''והאי ריק אין בו מים''. ומכאן נובעת ומבעבעת השאלה באיזה מים בדיוק דודיק יקלח את הנופשים, ובאיזו בריכה ייתן להם להשתכשך, ובאיזה מים ישקה אותם, אם ''הבור ריק אין בו מים''? שמעתי, שדובר על העברת צינור מים מיוון לאי בעלות של שני מיליארד דולר. הקבלן הגדול שכח פרט קטן זה, וזה הטיפש לו נזקפת זכות היוצרים על מטבע הלשון ''האי היווני''!

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

    בספרי האזרחות מלמדים שהתקשורת היא כלב השמירה של הדמוקרטיה. האמנם? כלבי הדמוקרטיה נובחים ונובחים, ועם הארץ המשול לשיירה ממשיך בדרכו ולא שועה להזהרות התקשורת. ובכן הבה ניטוש ביחד את הלכאורה ונביטה מעמיקה. לפני מספר חודשים הערוץ השני פסח על כללי האתיקה ופרסם ידיעה של אמנון אברמוביץ בעניין מסוים. מועצת הרשות השניה חייבה בדין את גדי סוקניק לנזוף בעצמו בשידור חי ולנזוף באמנון אברמוביץ בשידור חי. דבר זה היה צריך לשמש כאבן בוחן לאזרח על התקשורת. בסוף המקרה נמשל לעוד נפיחה כלפי אותה שיירה צמאת דם ששמעה ופסחה. רזי ברקאי סיפר בשידור חי על סיפורי מהרישי. העם במקום לקחת פסק זמן ולשאול את עצמו האם ישנה כאן בעיה, פסח גם בפעם השניה. השיירה צמאת הידיעה (התקשורתית) חסה על אלילה גם הפעם. התנצלות מינורית של האליל הספיקה לעובדי העבודה הזרה.

    לפי אגדת חז''ל הבור מלא נחשים ועקרבים.

    הגב לתגובה זו

    • מה רצית להגיד על האי בלי המים?

      לא הבנתי, 04/11/06 10:39

      למרות שנהנתי לקרוא

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בארץ מתחולל מאבק בין בני אור השפויים,הרציונליים,הריאליים,הפרגמטיים,

    שתי ציביליזציות, 04/11/06 09:33

    המוסריים,ההומניים,בעלי השכלה מודרנית לבין כוחות החושך של הסיטרא אחרא ובעלי בריתו הריאקציוניים המפיצים נחשלות,שנאה,בערות,נחשלות,אלימות,עדתיות,מדון,פלגנות,קנאות דתית חסרת פשרות וקיצוניות,טפילות ושחיתות.מי הם בני אור ומי הם בני חושך לא קשה לנחש.........

    הגב לתגובה זו

    • למי הכוונה בבני חושך לחרדים לחיזבאללה או לשניהם,תפרט (ל''ת)

      למי הכוונה, 04/11/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • ''השפויים'' הביאו לנו את אוסלו והטרור

      קסנדרה, 04/11/06 10:25

      כך שלא כל מה שמבריק הוא זהב

      הגב לתגובה זו

    • האם ההומניים הם אלה שגרשו 80% מערביי ישראל ב- 1948-49?

      אפרים, 04/11/06 13:38

      או אלה שהטילו על הערבים שנותרו משטר צבאי? או אלה שהפקיעו אדמות מהערבים וכמעט ולא הקציבו להם מים לחקלאות? או אלה שקבעו שיהודי יכול להקים משפחה בישראל עם בלונדית מאיסלנד, אך ערבי לא יכול לעשות את זה עם ערביה מירדן (שהסבים שלה היו דור עשירי ביפו)?

      הגב לתגובה זו

      • תפיסה היסטורית מוגבלת

        דודי, 04/11/06 14:21

        על פי תפיסתך, כל מה שעלינו לעשות זה לגרש את הערבים, להחזיק מעמד עשרה דורות (ארבעה כבר יש ) ואז לטעון לבעלות מוסרית.

        כך עשו לנו לפני 2000 שנה ואתה מסרב להאחז בזכות שלנו על הארץ כבעליה החוקיים היחידים.

        אצלך כוח הוא המרכיב החשוב

        הגב לתגובה זו

        • צר לי שהבנת ב''אופן עקום'' את מה שכתבתי

          אפרים, 04/11/06 16:23

          תגובתי נועדה למחות נגד הצבועים המכנים עצמם מוסריים.
          ולענין הזכות המוסרית - היהודים עושים טעות נוראית כאשר הם מעלים את נושא הזכות המוסרית על הארץ. מי שנטש את הארץ למשך למעלה מאלף שנה והעדיף את סיר הבשר על פני החזרה למולדתו - שלא יתהדר בזכות מוסרית על הארץ.
          מבחינתי, הערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה של האו''ם ופתחו במלחמה, ומי שפותח במלחמה צריך לשלם את המחיר - איבוד שטחים וגרוש תושביהם.
          אני בעד שלום, ותמורתו אני מוכן לבצע חלוקה של ארץ ישראל + חילופי אוכלוסין.
          הפלסטינים רוצים לחסל את מדינת ישראל ולהרוג את היהודים (המכונים חזירים/קופים), וכך הם גם מחנכים את ילדיהם במסגרת מערכת החינוך הממלכתית.
          בתנאים הנ''ל ובדומה למלחמת השיחרור - זה יהיה לגטימי לספח את השטחים ולגרש את תושביהם הערביים.

          הגב לתגובה זו

      • היהודים לא צנחו מהירח. וגם להם, תתפלא, זכויות לאומיות (ל''ת)

        יש פה 2 סיפורים, 04/11/06 14:37

        הגב לתגובה זו

      • אפרים-המטיף לחושך האנטי דמוקרטי של הטיהור האתני היום-מה לך כי תלין?

        Ehad Haam-Zioni, 04/11/06 15:31

        חוץ משני דברים ''לא מדוייקים'' אצלך-אכן מדיניותו של בן גוריון הייתה דורסנית (וגדולתו בהקמת המדינה וריסון מיליציות ימין אינה ניתנת לעירעור)-ואפילו שרת, מספר 2 הנאמן שלו קרא למעשיו ''שלטון החשבון והפחד''.

        אתה לא צודק שבן גוריון וצהל גירשו 80% מהערבים בשטח שהפך לישראל-אני לא חושב שהוא גירש אפםילו 8%-רוב הפלשתינאים הפשוטים ברחו מפחד המלחמה המתקרבת (והמלחמה הייתה קשה ונמשכה כשנתים-וישראל הייתה בסכנת הכחדה מכל מדינות ערב שפלשו-וכל זאת בתקופה של 3 שנים לאחר השואה).

        הממשל הצבאי בתחילה היה הכרחי-אתה מדבר על אוכלוסיה שזה עתה נלחמה בנו בנחרצות-אך ממשלת ישראל והכנסת העניקו להם במגילת העצמאות ובחוק מעמד של אזרח מלא ושווה זכויות-דבר שאת שואף לשלול-ובברוטליות של טיהור אתני.

        הפקעת האדמות בטענות משפטולוגיות(למעלה ממליון דונם) היה דבר איום של בן גוריון-כמו גם הקצבת המים ולגרים אחרים.

        דווקא איחוד משפחות ואישורי נישואין היה מהלך נכון וטוב(בניגוד להערתך)-ורק כיום חסם זאת השלטון-ובית המשפט העליון ''נכנע'' ללחץ הבלתי מתון של הלאומנים בתקשורת ובשלטון. אין כל סיבה שתהיה הפליה בין אזרחים ישראליים בזכות להתחתן עם בחיר\בחירת ליבם

        .....ואגב-יש כל הסיבות לשלול את חוקיותה של המפלגה הקוראת בישראל לטיהור אתני-ליברמניזם.

        הגב לתגובה זו

        • אדם נורמלי הבורח מאימת המלחמה ולא נותנים לו לחזור - כמוהו כמגורש (ל''ת)

          אפרים, 04/11/06 23:02

          הגב לתגובה זו

          • אפרים-נניח שאתה צודק-ואתה לא-מה זה קשור לזוועה והרס ישראל שאתה מציע

            Ehad Haam-Zioni, 05/11/06 01:40

            מלחמת הקוממיות היתה חשרת לידתה של המדינה-מתקיפת כל אויביה רק עם היווצרות העובר של הצהרת האום-וממנה יצאה המדינה בגבולות אקראיים שבעיני הם הגשמת הציונות(מדינה בארץ ישראל לעם היהודי הנרדף)

            כיום ישראל היא המעצמה האזורית(למרות מצב הרוח כיום) המנהלת מזה שני דורות שלטון כיבוש התנחלות וגזל של העם הפלשתינאי החלש והמדוכא-שלטון של אין זכויות ואין אזרחות (בקיצור אפרטהייד)-ואתה מציע לבצע טיהור אתני גם באזרחי ישראל הערבים שאינם לוחמים נגד המדינה אלא בשולי השוליים-הרבה פחות ממחתרות הרצח והטבח בימין המשיחי והלאומני, שכולם פועלים נגד המדינה ושלטון החוק והדמוקרטיה בה (בקיצור, אתה פועל ממניעים גזעניים)

            וכל זאת במאה ה21 כשיש לך דוגמא מי מושב על כסא הנאשמים בהאג-ולא שלוש שנים אחרי תום השואה והמלחמה הזוועתית שהרגה הרבה עשרות מליונים של אזרחים וחיילים.

            תגיד, אתה לא מתבייש?????

            הגב לתגובה זו

            • הבה נתמקד בנושא שהעליתי - למה אני לא צודק? (ל''ת)

              אפרים, 05/11/06 11:38

              הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתם יודעים מה מפחיד אותי? עזבו את זה...

    עופר, 04/11/06 09:26

    שיש ראש ממשלה מושחת עד הצוואר, וחבורה של אינטרסנטים שמרכיבה את הממשלה.
    הבעיה היא יותר קשה, לראות מי מכהן בתפקידים הכי חשובים בממשלה הזו, ראש הממשלה, שר הביטחון, שרת החוץ,הרמטכ''ל, ועכשיו שר חדש לאיומים אסטרטגיים. אלה חבורה של אפסים, ללא ניסיון וללא יכולת. וכשאני קורא הבוקר על כך ש 6 מדינות ערביות עושות מאמץ להתחמש בנשק גרעיני, אני מקבל חום רק מעצם המחשבה מי יהיה אחראי על ההתנהלות מול זה, והאיום האיראני,סוריה, חיזבאללה וחמאס.
    זו ממשלה שחובה להפיל ולהחליף כמה שיותר מהר!!!!!!!!
    אחרת, הלך עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • Lo Yaazor

      Abe, 05/11/06 02:53

      Just a decisive win over the Fanatic Muslims will save Israel
      doesn't matter who sits in the Government
      The message is on the wall: A war between the west and the Muslim Fandamentalist must be won with TOTAL DEFEAT
      to the Fanatis Muslim Nations
      if we want to survive

      הגב לתגובה זו