• 122.

    הלו, למי קראת צהוב? (ל''ת)

    אפרוח, 07/11/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    גאוה

    אס, 05/11/06 23:49

    כולכם טמבלים צריך לבטל את הסטיה החמורה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מצעד הגאוה על חוף הים

    שלום סגל, 05/11/06 04:29

    בכדי להרגיע את הרוחות הייתי מציע לבצע את המצעד הגאוה על חוף הים, ולגלות לחרדים שעל חוף הים יש יום יום מצעד גאוה ואין שום סיבה להעביר את המצעד לירושלים, יש בתל אביב חוף הנקראת חוף ירושלים, יש להעביר את המצעד בחוף ירושלים, המשטרה ממליצה שמצעד הגאוה תתבצע על חוף הים למה להיכנס לטמא את ירושלים הקדושה עם העבירות הכי החמורות בתורה כשיש אלטרנטיבה הידוע לכל החילונים לעשות מה שרוצים על חוף הים

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    Parade in front of your PARENTS

    PARENTS PRIDE, 05/11/06 04:24

    Not only will they be PROUD, they might even enjoy it. This can also bring peace among the factions.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מהר ומיד! לבטל את מיצעד ההומואים!!! (ל''ת)

    יפה שעה קודם!, 04/11/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הודעה חשובה לכל האפרוחים

    ירון, ר''ג, 04/11/06 02:52

    זה נושא רציני מה שקורה כאן וזה לא המקום לשטויות האלה, תפסיקו עם השטויות האלה

    הגב לתגובה זו

    • רואים? כבר מנסים להשתיק אותנו

      אפרוחית, 04/11/06 14:56

      לא נפסיק לצייץ!

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה נסגר עם האפרוחים האלה? (ל''ת)

    גינת, 04/11/06 02:50

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    המשטרה עושה שטות שמשהה את ההחלטה להעביר את המצעד

    יופיטר, 04/11/06 00:12

    כל המשאלים והסקרים מראים שגם רוב החילונים נגד מצעד בירושלים. יום שיש ברור שאני חילונית באינטרנט

    הגב לתגובה זו

    • מהי דמוקרטיה?

      אזרח, 04/11/06 01:45

      דמוקרטיה משמעה שגם למיעוט יש זכויות!!!

      הגב לתגובה זו

      • מיהו אפרוח? (ל''ת)

        ?, 04/11/06 14:57

        הגב לתגובה זו

        • A faygele. One that pushes you know what, you know where. (ל''ת)

          ichs, 05/11/06 04:20

          הגב לתגובה זו

      • נכון למיעוט הדתי מגיע זכויות-לא למצעד (ל''ת)

        אתי, 04/11/06 17:21

        הגב לתגובה זו

      • די שמר''צ לא תדפוק לכם את הראש - אח''כ תהפכו (ל''ת)

        למיאוס לא, 04/11/06 19:24

        הגב לתגובה זו

      • Democracy is freedom for all, and a tool utilized to trample over (ל''ת)

        each other, 05/11/06 04:18

        הגב לתגובה זו

      • יש להם זכות לצעוד ויש לתושבי ירושלים כרוב בעיר גם זכות

        יופיטר, 05/11/06 19:48

        דמוקרטיה זאת לא חזות הכל - מה עם להתחשב בזולת? הצועדים ברובם לא גרים בירושלים - נראה לי שיש כאן הרבה פרובוקציה

        הגב לתגובה זו

    • שיעבירו את המצעד לנגב - שיצעדו מב''ש - עד אילת (ל''ת)

      נראה אותם, 04/11/06 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אז באיזו זכות אתם כאן? בזכות התנך או בזכות הכיבוש? (ל''ת)

    בנימין זאב הרצל, 03/11/06 23:18

    הגב לתגובה זו

    • בזכות הציוץ! (ל''ת)

      צוויץ!, 04/11/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    די לאפרוחוביה! (ל''ת)

    אפרוח בארון, 03/11/06 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    גם אני יהודי-יחד עם זה שאני הומו.

    איתן מת''א., 03/11/06 19:43

    אז תסבירו לי בבקשה למה שלא נצעד בירושליים-עיר הבירה שלנו?
    לא ביקשו לקיים יחסי מין ליד הכותל-לזה גם אני הייתי מתנגד בתוקף.
    כן-כל מה שאנחנו מבקשים זה שיראו בנו שווים.
    למה סטרייטים לא עושים מצעד? תעשו,אני אבוא לתמוך.
    ואם החרדים ירצו לערוך מצעד-שיערכו אף אחד לא אמר שהוא צריך להגיע.אז אני יום הזה אהיה בצידה השני של העיר..
    כל מה שאנחנו מבקשים זה שוויון.
    בכל עיר.
    לא חושב שירושליים שייכת יותר לחרדים מאשר להומואים.
    כל עוד כולנו יהודים-צריך לתמוך אחד בשני.

    הגב לתגובה זו

    • Why don't you all parade in front of your parents. I am sure they

      will be very, 05/11/06 04:22

      Just do it. Shove it down their throats.

      הגב לתגובה זו

    • איתן -לפי דעתי אתם צריכים להתחשב ברוב שגר וחי בירושלים כל השנה

      יופיטר, 05/11/06 19:57

      אתם יכולים הרי לצעוד במקומות אחרים אם באמת חשוב לכם המצעד ולא הפרובוקציה, אני חיה באזור מאד חילוני וכל מישדברתי איתו צעיר או מבוגר ואפילו הומו היו נגד המצעד בירושלים- המצעדים שנראו בטלויזיה ממצעדים אחרים - כנראה גרמו לכך. אין לי שום דבר נגדכם להפך אני חושבת שצריך להתחשב בכם ביחס לזכויות -כמו משכנתא זוגית קצבת שארים ועוד.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אפרוחים לא שוכחים! (ל''ת)

    אפרוחיסט בראש, 03/11/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אפרוחיות או לא להיות! (ל''ת)

    זהובת פלומה, 03/11/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אפרוחים תמורת שטחים זה פאשיזם! (ל''ת)

    עוד אפרוח חי!, 03/11/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שלא תעיזו לצייץ נגד אפרוחים אתם שומעים! (ל''ת)

    צוויץ!!!!!!!!!!, 03/11/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לא להיכנע לאלימות!!!!!!!

    דודי, 03/11/06 19:34

    אסור שהמצעד יתבטל

    הגב לתגובה זו

    • גם לא נגד אפרוחים! (ל''ת)

      אפרודודי, 04/11/06 02:55

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    די לאפליית האפרוחים! (ל''ת)

    מצייצים ונהנים, 03/11/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אפרוחי העולם, התאחדו! (ל''ת)

    אפרוחה גאה, 03/11/06 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תזהרו, יש גם אפרוחים טורפניים!!! (ל''ת)

    מגדל אפרחים גאה, 03/11/06 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    חכו למצעד האפרוחים! (ל''ת)

    אפרוח עם כוח, 03/11/06 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    נצייץ גם בי-ם! (ל''ת)

    אפרוח עם מוח, 03/11/06 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אפרוחים לשלטון! (ל''ת)

    Fרוח, 03/11/06 19:15

    הגב לתגובה זו

    • פרחות מעויינות לחבור לאפרוחיות- איפה מצטרפים? (ל''ת)

      פרחה, 03/11/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הי אפרוח, רק לשמוח!!! (ל''ת)

    צויץ, צויץ ציוץ, 03/11/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    גם אפרוחים הם בני אדם! (ל''ת)

    מי צייץ פה?, 03/11/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא נפסיק לצייץ! (ל''ת)

    אפרוחים, התאחדו, 03/11/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    היום זה נגד הומואים ולסביות, מחר נגד אפרוחים! (ל''ת)

    זכות הציוץ!, 03/11/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    החרדים יתנגדו למצעד גאווה גם בצפת ובני ברק

    חרדי ורוד, 03/11/06 16:45

    וכשיהיו רוב, גם בתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שאתם לא מבינים שגם לחילונים נמאס מהמצעדים (ל''ת)

      די מכירים, 03/11/06 17:14

      הגב לתגובה זו

      • נמאס כאן ממש (ל''ת)

        לא העניין, 03/11/06 17:44

        הגב לתגובה זו

    • אני מציעה שיצעדו בהרצליה פיתוח או בכפר שמריהו

      יופיטר, 03/11/06 18:54

      מענין איך יגיבו לכך התושבים שם

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שאלה לחרדים

    שמחה, 03/11/06 16:30

    איך זה שמפריע לכם המצעד ,וזה שהמוסלאמים הטמאים בנו מסגד בהר הבית הכל שפיר.למה אתם לא נלחמים ומוכנים להקריב את נפשכם שיורידו את המסגד מהמקום איפה שהיה פעם קודש הקודשים של היהודים?????????

    הגב לתגובה זו

    • אין להם טלויזיה בבית את רוצה שהם יענו לך באינטרנט (ל''ת)

      ועוד ביום שישי, 03/11/06 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ירושלים היא עיר הבירה שלנו וגם עיר הקודש - יש לכבדה (ל''ת)

    ואת החרדים, 03/11/06 15:43

    הגב לתגובה זו

    • נוכחות הקהילה ההומו לסבית (ל''ת)

      זה לא ביזוי, 03/11/06 15:56

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שזאת תהלוכה פרובוקטיבית הנה אנחנו תראו אותנו (ל''ת)

        ראינו מספיק, 03/11/06 16:14

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    מצעד הביזיון (ל''ת)

    חילוני, 03/11/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הכל בזכות המסירות נפש של ישי שליסל הצדיק (ל''ת)

    יואל, 03/11/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    המצעד בירושלים - דיעה.

    עידו, 03/11/06 15:22

    אני הומו גאה, אני שלם מאוד עם עצמי ומה שאני.
    אני חושב שאני כותב בשם קבוצה לא קטנה של חברים בקהילה, שקולם לא ממש נשמע.
    אני מבין את המשמעות החשובה שמאחורי מצעדי הגאווה ותומך במסר הסביבתי החשוב שהם משדרים לטובת עתידנו.
    הפעם, המצעד הזה בירושלים מפחיד אותי. לא בגלל מה שהוא מיצג והרעיון החשוב שמאחוריו, אלא בגלל העליהום הסביבתי האיום שעוטף אותו. ההסטוריה הוכיחה לנו כבר שמספיק כדור אחד כדי לפגוע ברעיון ולטשטש דרך. מספיק קיצוני אחד, שמילותיהם של גדולים וחכמים ממנו חילחלו למוחו החולני כדי ליצור כאוס שיעצים את המחלוקות והפער התפיסתי והמחשבתי בין הצדדים השונים.
    ירושלים היא עיר מיוחדת. לא רק בהסטוריה ובהרכב שלה, אלא גם בקדושתה לשלוש הדתות. עובדה זו הופכת את רעיון הצעידה בירושלים לרגיש במיוחד. אני עושה הפרדה בין חשיבות המצעד כאקט מחאתי נכון ומוצדק, לבין קיומו במקום רגיש כל כך והעובדה שהצעידה בירושלים, בגלל שילוב הכוחות הבין-דתי נגדה, עלולה להביא לאלימות קיצונית ולפגיעה איומה בחפים מפשע, דורשי צדק ושוויון.
    קיומו של המצעד במקום כל כך רגיש, הוא לדעתי טעות שעלולה להתברר כטראגית. נציגי הקהילה טיפסו על עץ גבוה מדי, בהתעקשות לכאורה נכונה, על רעיון ועקרון חשובים, אך שכחו שלפעמים המחיר, גם אם נראה מוצדק, הוא גבוה מדי.
    אני חילוני לחלוטין והאחרון שיסנגר על הדתיים או תומכיהם, אך בסופו של יום, שום דבר לא שווה את הסכין הנשלפת או לא עלינו הכדור הרושף, גם לא הצעידה בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה - באבן! (ל''ת)

      לין, 03/11/06 15:35

      הגב לתגובה זו

    • לעידו

      רון, 03/11/06 16:04

      יפה ונכון אמרת.המצעד הזה מיותר ויגרור אלימות שניתן למנוע מלכתחילה.
      אינני מסכים אתך בנושא חשיבותו.לא חשוב היכן יתקיים,הוא אינו חשוב כלל.במתכונתו הנוכחית הוא נערך כאקט רדוד של מחאה,צורך בביטוי עצמי חסר חשיבות.יש המון קבוצות באוכלוסיה שנפגעו במידה זו או אחרת ואף אחת אינה עורכת מצעד.המצעד על הלבוש החושפני,ההופעה הזולה במכוןן אינו אקט מחאה/ביטוי אלא סמל הוולגריות והקיטש.תצעדו בצורה המכבדת אתכם-ותכובדו הרבה יותר.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאמרת זה סמל התבוסתנות

      אבנר, 04/11/06 13:59

      כל מצעדי הגאווה של הקהילה ההומואית בעולם התחילו כתוצאה ממעשי הפרובוקציה של משטרת ניו יורק שניסתה לסגור את הסטון וול בר בווילג' של ניו יורק וזה יצר את גל המחאה והעלה התנועה ההומו לסבית על המפה . אם הקהילה אז היתה שותקת ולא מוחה נגד המשטרה כל התנועה הזאת לא היתה קמה ומליוני הומואים ברחבי העולם שייצאו מהארון היו ממשיכים ליהיות בארון עד היום . ההומואים גם לא היו זוכים מזכויות ומשינוי חוקים שייקלו על חייהם .

      הגב לתגובה זו

    • עידו אתה בחור נבון שמוכן לעשות שיקול דעת -אני יודעת שיש עוד די רבים

      יופיטר, 05/11/06 20:02

      מהקהילה שלכם שהם בדעתך גם מהתגובות וגם עם מי שדיברתי. אני ממש בעד שיתנו לכם זכויות שאתם לא מקבלים ובעד העלאת הנושא כדי שיגיע להבנת ציבור רחב יותר

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מילא מצעד הגאווה-מדינה דמוקרתית. אבל בירושלים? פרובוקציה!!

    דתי, 03/11/06 15:06

    נו באמת אתם לא קולטים שזו עיר שחשובה במיוחד לדתיים? מה אתם תעשו גם מצעד בבני-ברק? האפשרות לצעוד בירושלים לא היתה צריכה לעלות על הפרק!!

    הגב לתגובה זו

    • חילונית לאומית חושבת כמוך (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    1 צודק! הכלבים נובחים והשיירה תעבור! (ל''ת)

    דני, 03/11/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הסוטים רוצים לכפות עלינו את דרך חייהם על הרוב

    רוצה להישאר יהו, 03/11/06 14:53

    זכותו של כל אדם לנהוג בחיו כראות עיניו, אבל מכאן ועד לאנוס את הרוב המוחלט לתת חותמת של ''כשרות'' למעשיהם, (ויקראו לזה איך שהם רוצים הכותרת לא משנה) על ידי מצעדם בעיר המקודש ביותר ליהודי העולם ירושלים שהיא בירת העם היהודי, וזה הרי מה שהם רוצים ''להשיג'' הכרה במעשיהם. הכל בשם זכות וחופש הפרט לנהוג כראות עיניו. אם זה כל כך טבעי בעינהם בשביל מי ומה הם צריכים את מצעדי ''הגאווה'' שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני הומו אני לא גאה בזה כי אין שום סיבה, ואני מגנה את הפרובוקציה (ל''ת)

    הומו שפוי, 03/11/06 14:51

    הגב לתגובה זו

    • חבל שבענין הזה אין רבים כמוך -זה היה תורם הרבה יותר

      יופיטר, 03/11/06 18:58

      להבנת הנושא והצרכים שלכם ובכך גם להתחשבות.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    זו מדינת הלכה או מדינה דמוקרטית ?

    ישי, 03/11/06 14:43

    שוטרים - עשו את המוטל עליכם ואבטחו את הארוע.

    הגב לתגובה זו

    • זו מדינה דמוקרטית רק בעניני שמאל (ל''ת)

      להתפלל בהר הבית, 03/11/06 15:22

      הגב לתגובה זו

      • הר הבית זה רחובה של עיר? (ל''ת)

        צועדים ל''מתחם'', 03/11/06 16:01

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    שמפכ''ל המשטרה יתפטר אם הוא חושב שהוא לא יכול לאבטח הפגנה של אזרחים

    אורן, 03/11/06 14:42

    במדינה דמוקרטית תחת איומי רצח/טבח!

    לא מסוגל לאבטח?? שיתפטר!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זו לא מדינת סדום!!!

    חירות ליהודה, 03/11/06 14:35

    אולי עדיין לא!
    זה לא יעבור!!!!
    ותלכו לעזאזל עם הזכיות שלכם

    הגב לתגובה זו

    • אכן, זו מדינה פתטית פרימיטיבית ופנטית. (ל''ת)

      א, 03/11/06 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ל 71 - תזכורת...לפני שנים הם אכן ניסו לקבוע שלא ניסע בכביש הראשי של

    רויטל, 03/11/06 14:31

    ירושלים...נדמה לי שהיה זה כביש בר אילן.....
    גמרנו, הם מנסים לקחת לנו את העיר הזו וכן מצליחים...
    הגיע הזמן לראות את התמונה הגדולה. זה חולי שמתפשט. כל פעם יש משהו אחר שמציק ומפריע להם והמשטרה והעם מתמודד רק עם הבעיה הנקודיתית וזה לא הפתרון. יש לטפל בתופעה כולה שציבור אחד לא יכול לקבוע סדר יום כללי ומקיף עם שלם, פשוט לא!!!
    ודבר נוסף, אני לא רוצה להכליל ציבור שלם אבל מדוע ציבור שלם ''מאמין'' הינו תמיד הציבור שפורע חוק?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לבטל...לבטל לאלתר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סטרייט, 03/11/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    התנגדות מסיבות כלכליות - תקראו

    דרור, 03/11/06 14:22

    מבלי להיכנס לדיון על עריכת המצעד, מישהו שם לב לעלויות המדוברות? כ-6000 שוטרים בירושלים, 2000 שוטרים בדרכים ו-2000 שוטרי מג''ב, בשביל לאבטח מצעד בו יצעדו כ-7000 איש. 10000 אנשי משטרה ומג''ב. עלות אבטחת המצעד נאמדת במיליוני שקלים. רוצים מצעד? תממנו אותו. לא ייתכן שאנחנו נממן מכיסנו מיליוני שקלים עבור אבטחת המצעד. ובל נשכח שבאותו כמעט כל כוח השיטור במדינה יהיה בירושלים. בשאר חלקי הארץ לא יהיו כמעט שוטרים. מישהו שכח שעוד יש אינתיפאדה? שהטרור יכול להכות?

    הגב לתגובה זו

    • תגיד את זה לטרוריסטים

      ארז 1970, 03/11/06 15:00

      שבאים מהמגזר החרדי לעשות אינתיפאדה.
      ללא האיומים שלהם בטבח, לא היה צריך כל כך הבטחה.

      הגב לתגובה זו

    • אם היית משרת בצבא היית מכיר את המשפט ''אין מחיר לחופש''

      ציון, 03/11/06 15:19

      אבל כחרדי מגיב מטעם, לא היתה לך את הזכות לדעת מה בסיס הקיום הישראלי ולמה צה''ל קיים.

      להגן על החופש בישראל!!!

      הגב לתגובה זו

    • השאלה פה היא לא כלכלית....

      סתם1, 03/11/06 15:29

      זה כבר מזמן לא ויכוח על הומואים אלא האם הציבור בישראל מוכן שמיעוט קיצוני יכפה את דעתו בעזרת אלימות ויפגע בדמוקרטיה ובחוקים הקימים....אני חושב שהתשובה כאן ברורה...
      ואם תהיה פה מלחמת אחים אז ברור שאירוע זה יהיה אחד האירועים שניבאו אותה....

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    די עם ההפחדות

    חבר שלו, 03/11/06 14:20

    שהמשטרה צעשה אצ העבודה שלה בשטח, במקום לייצר פאניקה באמצעות ''מידע מודיעיני'' כוזב. שיפסיו להתסיס את האווירה כמו שרק הם יודעים ויפסיקו להכנע ללחץ שנולד מההיסטריה שהם יוצרים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לבטל

    אחד 1, 03/11/06 14:19

    זוהי התגרות קנטרנית ומקוממת שלא קשורה כלל וכלל לחופש הביטוי.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם בג''צ יאפשר את המצעד לא תהיה לו ברירה אלא לאפשר תפילה על הר-הבית

    יוס2, 03/11/06 14:12

    ואם הוא לא יאפשר כול היהודים יבינו שמדובר באירגון שמאלני קיצוני למען זכויות המחבלים,הערבים,ההומואים,השמאלנים,והערבים

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר. 1 )אין להשוות בין מתחם מסויים/שכונה מסויימת לעיר!! 2 )פה

      מדובר בציבור, 03/11/06 14:37

      בהר הבית-עיקר הציבור באוכלוסייה מהשטחים.
      3)הר הבית נהיה מזמן לחומר נפץ בינלאומי - בגלל האלימות הפלסטינית.
      (המצעד לא מתוכנן לתוך שכונה חרדית-להזכירך).

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אם מאיימים ברצח נהוג לעצור את הרוצח ולא את הקורבן...

    ודייק, 03/11/06 14:11

    אם המצעד יבוטל בגלל אלימות החרדים - אגלה שאנחנו באמת חיים בסדום.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אז אולי נעצור חצי מיליון אנשים. אידיוט. (ל''ת)

      דני, 03/11/06 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    הייתי הולכת לשם בשבת ומשמיעה מוסיקה ברחובות ומחריבה להם את השבת

    רויטל, 03/11/06 14:10

    נמאס כבר מהם....אני עצמי מסורתית וזה פשוט לא מקובל....הגיע הזמן שגם השפויים יטילו אימה על הצד השני...אין כבר מקום להידברות ופיוס...נחזיר להם באותה מידה. מדוע החילונים מכבדים את השבת? אני הייתי נוסעת ברחובות ומחללת להם את השבת- חוצפנים!!
    תתעורוו חבריי השפויים...תתעורוו ותכינו עצמכם למלחמת אחים שתגיע בקרוב - יותר נכון היא כבר כאן שנים אך בקרוב תצא לפועל.
    נמאס שעושים בנו ככל שרוצים גם לנו יש כוח

    הגב לתגובה זו

    • רויטל את מסורתית ושפויה בדיוק כמו שאני סיני (ל''ת)

      יהודי, 03/11/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אז תבטלו לפני שאחמדני'גאד השתגע

    ביטול מצעד, 03/11/06 14:09

    וישלח לכאן שיהאבים תתעוררו הלווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    יש לי חבר טוב שהוא הומו חרדי בארון. הוא נשוי

    צבי, 03/11/06 14:07

    ובשנה שעברה אשתו היתה בין המפגינים נגד מצעד הגאווה. אני מציע לכל החרדים והחרדיות שהולכים להפגין, לבדוק קודם כל עם מי אתם חיים\חיות. אחוז ההומואים והלסביות בקהילה החרדית זהה לאחוז שלהם בשאר האוכלוסיה. מה שאתם מכנים ''תועבה'' מתרחש אצלכם לא פחות מאשר בחברה החילונית... אתם הרי יודעים את זה, לא?

    הגב לתגובה זו

    • זהו עצם הענין

      ל-74, 03/11/06 14:20

      הוא נשוי וההומוסקסואליות שלו בארון, ושם היא צריכה להישאר.לא את כל מה שבארון, צריך להציג לראווה לעין כל. נכון זה מאבק קשה .

      הגב לתגובה זו

      • זו הטעות

        זכי, 03/11/06 15:28

        זו בדיוק הטעות שלך וזו מטרת התהלוכה-הומו לא צריך להישאר בארון, הומו צריך לחשוף את זה לעיני כל כדי שהחברה תבין שהוא חלק מהקהילה, כי עדיין יש סטיגמות ואפליות איומות כלפי ההומואים והלסביות במדינה.
        עובדה שבמדינות נאורות ששייכות לעולם הראשון,(שישראל לצערי לא נכללת בהם), אין שום התנגדות מאף גורם לקיוםן המצעדים האלה, יבוא יום שלא יצטרכו ההומואים והלסביות לצעוד ברגע שהם יהיו חלק לגיטימי בקהילה, באף מקום בעולם זה עדיין לא לחלוטין כך, לכן הם ימשיכו לצעוד איפה ומתי שהם רוצים ובצדק.

        הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי נשים מפגינות!!

      דן, 03/11/06 14:36

      נשים חרדיות לא משתתפות בהפגנה.

      הגב לתגובה זו

    • זה הקטע! שהם לא ''גאים'' בזה כמו האידיוטים האלה! (ל''ת)

      נדב, 03/11/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    דעתי..

    עידן, 03/11/06 14:05

    אולי די לכל השנאה הזאת שבוערת בכל אחד מכם?
    אני הומוסקסואל ואני מסכים בהחלט שלא צריך לקיים את מצעד הגאווה בירושלים ,למרות שזה מצעד שונה לגמרי מהמצעד בתל אביב והוא בכלל לא פרובוקטיבי, זה בהחלט לא מתאים.
    אנשים לא צריכים לקחת את החוק לידיים אלא פשוט להסביר למה זה לא מתאים ולא נכון לעשות את המצעד בירושלים ואני בטוח שזה היה הרבה יותר תורם למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר מזמן לא עניין רק להומואים. זה עניין לחילונים ירושלמים

      חילוני סטרייט, 03/11/06 19:53

      לא רוצה לבוא לתמוך באחיך הירושלמים הנאבקים על חופש הביטוי וההפגנה? מפחד?
      תישאר בביצת הזיעה המגעילה שאתה מכנה 'עיר'.
      אנחנו פה נמשיך להיאבק על זכויותינו, כדי שלא נאלץ יום אחד לבוא לגור איתך, כי כל העיר הזאת תהיה חרדית.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ל - 68 אני מאמץ בחום את הצעתך (ל''ת)

    משה מכרכור, 03/11/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תזכורת ''להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון ירושלים''

    שלומי, 03/11/06 13:59

    זה ההימנון שלנו, על זה נלחמנו 60 שנה, וזה הסדר הציבורי בישראל.

    חופשי בארצנו - שום גורם באוכלוסיה לא יגביל את אחרים.
    היום זה מצעד הגאווה מחר הם יקבעו לנו שאסור לנסוע בכבישים בשבת.

    הצטרפות למצעד זו חובת חרות לאומית!

    הגב לתגובה זו

    • זו הפרשנות שלך ל''להיות חופשי בארצנו''....

      משה מנדלסון, 03/11/06 15:12

      יש אנשים שהפרשנות שלהם למשפט הזה אינה מנותקת מהקשר השורה הזאת בשיר כולו - להיות עם חופשי בארצנו - ארץ ציון וירושלים. לחיות כיהודים, בארצם של היהודים. ובלי שאף אחד יכפה עלינו להתבהם כמו הגויים, כפי שנעשה לנו במשך 2000 שנה בגלות והתוצאה של זה הייתה ייסודה של תנועת ההשכלה שממנה צמחה היהדות החילונית.

      הגב לתגובה זו

    • השתתפות במצעד חובת חרות לאומית??

      רועי, 03/11/06 15:23

      סחתיין עליך, ציוני אמיתי

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    במשטרה חוששים מעבודה ומשמירה על הדמוקרטיה.

    הרב איתם, 03/11/06 13:56

    אם אלימות החרדים תכתיב לשלטון החוק סדרי עולם חדשים, אבדה דרכנו.
    אפשר לסגור את המדינה ולפתוח במקומה כולל, בית כנסת וישיבה.
    אפשר לשבת בחיבוק ידיים ולחכות לכובש - המגרש הבא. ידענו כאלה כבר בהיסטוריה שלנו. הסיפור שלנו מלא בגירוש, רדיפות, נדודים וגלותיות. אז נחזיר עטרה ליושנה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם הם גברים שיצעדו

    חילוני סטרייט, 03/11/06 13:56

    ניראה אותם......


    בתור חלוני שפוי, שמבין שהסוטים האלו מטמאים את ירושלים אני מתכוון לבוא לעזור לחרדים!

    כולי תקווה שהמצעד יתקיים ואז הגורמים הנורמלים והשפויים במדינה יוכלו לחסל לתמיד את התופעה הזאת שנקראת ''המוסקסואליות''

    הגב לתגובה זו

    • אתה שפוי???

      טל, 03/11/06 15:22

      האם לרצוח עושה אותך נורמלי? הרי זה לא ייגמר אם נרצח את כל מי שאנחנו לא מסכימים איתו לא נהיה שונים מחיות. כל אחד רשאי לעשות מה שטוב לא ואין לאף אחד זכות למנוע וכמובן שלא ע''י איומים ברצח. היום זה משהו שאתה נגד והם נגד יום אחד אתה תרצה משהו והם יאימו עליך ואז נראה כמה אתה בעדם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש לי הצעה...

    רפי, 03/11/06 13:55

    בואו נעמיד למבחן את בג''ץ והמדינה
    מתאים לי שיצעדו בי-ם אם ההומואים והלסביות יעברו דרך הרובע המוסלמי...
    ואח''כ מצעד בעזה...(אם ישאר מישהו חי מביניהם)
    וכשתשמעו את הסיבות למה אי אפשר לקיים את המצעד שם הייתי שמח לו אחד מכל אלה שכ''כ בעד קיום המצעד היה כותב שורה אחת נגד הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • אהבל

      שוקו, 03/11/06 14:15

      המצעד לא עובר ברובע המוסלמי כמו שהוא לא עובר באיזורים חרדים.

      הגב לתגובה זו

    • טוב, אם אלה מקורות ההשראה (ל''ת)

      שלך להשוואה, 03/11/06 14:27

      הגב לתגובה זו

    • המצעד הוא במרכז העיר החילוני. תפסיקו לבלבל את המוח (ל''ת)

      חילוני, 03/11/06 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מוכן להתנדב ולעזור למשטרה!

    אלעד, 03/11/06 13:52

    אני חילוני ציוני ודמוקרט ובשביל חופש ביטוי בכל מקום כל עוד הוא לא פוגע בביטחון המדינה והציבור אני מוכן להתנדב ולעזור למשטרה ביום שישי הבא וכך גם רבים מחברי

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האם ייתכן שבמדינה מתוקנת קיצונים יקעו את סדר היום?

    יהודה, 03/11/06 13:51

    כשהערבים מתפרעים לא נותנים ליהודים לעלות להר הבית ואף מפנים אותם מרחבת הכותל. כהדתיים מתפאעים מבטלים את מצעד הגאווה.
    אני לא רוצה שתהיה אלימות אבל כניעה לטרור והאלימות גרועה יותר....

    הגב לתגובה זו

    • כן

      עורב, 03/11/06 14:06

      כן, לפעמים צריכים להיכנע לאלימות, זוהי החלטה מורכבת ויש צדדים לכאן ולכאן, רווח מול הפסד, והדעות חלוקות, ולכן יש את מקבלי החלטות שיחליטו ולא אתה,

      הגב לתגובה זו

      • אבל איזה מסר את משדר לקיצונים באשר הם? שבכח משיגים מטרות (ל''ת)

        יהודה, 03/11/06 14:19

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יובל, 03/11/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אהוד, 03/11/06 15:10

      אי אפשר לתת לסוטים קיצונים להפר את לום הציבור
      התמיכה של התקשורת השמאלנית קיצונית לא צריכה להפחיד את המשטרה

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    המשטרה שכחה שהיא אמורה להגן על האזרחים והחוק.

    ציוני חרד, 03/11/06 13:51

    זו פשיטת רגל של שלטון החוק.
    זה כמו שיבקשו מיהודים לצאת מכל מקום שיש בו ערבים כי אולי זה מפריע להם.
    האם אין חוק במדינה הזו?

    הגב לתגובה זו

    • לבקש מיהודים לצאת כי זה מפריע לערבים - זה בדיוק מה שהשמאל עושה... (ל''ת)

      יוני, 03/11/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מצעד התועבה

    shalom, 03/11/06 13:47

    i read this at a7
    סקר שנערך הבוקר בערוץ 2 - 81% מהצופים מתנגדים למצעד התועבה!~!~!
    וזה ערוץ חילוני.

    אז איפה זכות הביטוי של רוב עם ישראל המתנגד למצעד התועבה הזה, הפוגע ברגשותיו?

    האם רק לסוטים יש דמוקרטיה? ולרוב עם ישראל אין דמוקרטיה? וליהודים שהם כלל הציבור, אסור להביע דעה, להתנגד, למחות ואף לבקש יפה שהמצעד הזה שאין להם קשר אליו ,לא יצא לפועל?

    כי הרוב קובע כל עוד יש דמוקרטיה, והמיעוט קובע אם כבר מזמן יש לנו פה דיקטטורה.

    וכך זה נראה שרוצים לכפות דעת מיעוט בישראל על כל הציבור בארץ ובכוח ובאלימות משטרתית בחסות בג''ץ.

    אם כופים דיעה בכוח על ציבור שיתנהל ליד ביתו ובניגוד לרצונו מצעד הפוגע בו, יש להם זכות הבעה דמוקרטית להתנגד ובכל הכוח למי שיוצא נגדם ונגד הזכויות שלהם בניגוד לחוק.

    אילנה........, (03/11/06)

    הגב לתגובה זו

    • ואני מציע למנוע זכות הצבעה ליהודים בכל מדינות אירופה

      הממם, 03/11/06 14:12

      פשוט משום שרוב האוכלוסיה עשויה לתמוך בצעד כזה. נראה לך הגיוני אחות שלי?

      הגב לתגובה זו

    • ועוד מעט תאמר גם שליגאל אמיר היתה ''זכות דמוקרטית'' לרצוח את רבין... (ל''ת)

      שפוי מלחמה, 03/11/06 14:49

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    המשטרה צודקת - היא לא תעמיד אלפי שוטרים למען מצעד של הומו לסביות (ל''ת)

    הכירו אותכם, 03/11/06 13:46

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה צריכה לעשות את זה בגלל שהרבה שוטרים כיום אינם יהודים

      רובי, 03/11/06 14:06

      וכל שוטרי מג''ב והמשטרה שהם ממוצא - צרקסי, ערבי, בדוואי דרוזי או כל מוצא אחר - שהם אחינו לחיים בארץ. הם לא מגינים על מצעד הגאווה הם מגינים על הזכות לחיות כאן גם אם אתה מעט שונה, הם מגינים על החופש להיות אדם חופשי.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אז מחכה לנו פסטיבל הגאווה

    מישהו, 03/11/06 13:45

    לא מספיק שאחת לשנה יש לנו את פסטיבל רבין, עכשיו עוד צפוי לנו מצעד הגאווה...

    הגב לתגובה זו

    • בגלל פשיסטים כמוך המצעד הזה חשוב ביותר (ל''ת)

      בני, 03/11/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה בג''ץ חשב שהם יאשרו - וכולם ישתקו חיים בירושלים חרדים וחילוניים (ל''ת)

    שהם נגד, 03/11/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה קרה ל''לא נכנע לטרור'' ? (ל''ת)

    מוקי, 03/11/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מהתחלה לא היה צריך לתת למצב להגיע לרמה שכזאת - החרדים צודקים

    יש לכבד, 03/11/06 13:37

    ודי די להפקרות במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    דתיים בלי סדרי עדיפויות

    א, 03/11/06 13:36

    במקום באמת להלחם על צניעות ונגד פורנוגרפיה וניצול מיני, בוחרים להלחם נגד ההומואים אבל להשאיר את התועבות האחרות (חילופי זוגות, בגידות) מחוץ למאבק.
    במקום זה תלחמו נגד המיניות הבוטה שהשתלטה לנו על החיים ותשאירו את הסטרייטים הצנועים וההומואים הצנועים לנפשם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז שיעשו עוצר על מאה שערים, כמו שעושים בחברון כשהם באים לשם

    שפוי מלחמה, 03/11/06 13:32

    להתפלל דוקא במערת המכפלה.

    ושראש הממשלה, יכריז שאם מישהו יעז להרים יד על הצועדים, הישיבה או החסידות ממנו הוא בא ייחשבו לארגון טרור, וההקצבות אליו ייפסקו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שהמשטרה תעשה את חובתה??כמה מכם משתמטים משירות בצה''ל?חרדים לא חייבים (ל''ת)

    אורן, 03/11/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אח''כ מתפלאים למה שונאים הומאים ??

    יוני אידלסון, 03/11/06 13:26

    פרובוקטיבים שמאלנים

    הגב לתגובה זו

    • מי כאן הפרובוקטיבי?

      רון, 03/11/06 14:04

      מי מפר את החוק ופועל באלימות?

      ואגב תתפלא, אני ורבים מחברי לגמרי לא שמאלנים. יש לכם בעיה קשה בתגיות האוטומטיות שאתם מדביקים להומוסקסואלים.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    פתרון יצירתי

    אנטי, 03/11/06 13:26

    לשלול לכל החרדים את הקיצבאות, ואז לא יהיה להם זמן להתעלק על החילוניים, כי הם יאלצו ללכת לעבוד קצת, לשם שינוי

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה ??? גם בהתנתקות היה חשש ממהומות ושם לא ביטלו !!!!!!!!!!!

    עוד הדרדרות חבר, 03/11/06 13:25

    אישית אני נגד הסטייה של החוגגים.
    הטבע יצר שתי מינים מסיבה פשוטה ----להתרבות נקודה.
    אם תראו לי ששני גברים יכולים להתרבות ולהוליד ילדים או ששתי נשים אקבל את המצעד המטומטם והבזוי הזה .

    אבל ביטול המצעד משיקולי ביטחון לצועדים עלוב ורקוב.
    חובתה של המשטרה לאפשר למי שרוצה לצעוד בבטחה .
    האם גם כאשר היה מידע על שימוש בנשק וסכנת חיים בביצוע ההתנתקות בוטלה ההתנתקות????? לא
    חובה של המשטרה להגן על חופש הביטוי גם אם לפעמים החופש ניתן למיעוט שבעיני הוא פסול בציבור .
    בביתו ומאחורי דלתו יעשה ככל העולה בדימיונו המעווות והפרוע .

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם נגד שימוש בגלולות למניעת הריון?

      הומו סאפיינס, 03/11/06 13:50

      ונגן יחסי מין שלא למתרת הולדה?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אל תתפסו על הגב של הדמוקרטיה המצעד שלכם הוא לא ברומו של חופש הביטוי (ל''ת)

    אתי, 03/11/06 13:24

    הגב לתגובה זו

    • לאתי

      עמיר, 03/11/06 15:34

      ועוד איך כן.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חיי אדם הם קודש לפני עקרונות דמוקרטים.. (ל''ת)

    אור, 03/11/06 13:18

    הגב לתגובה זו

    • החרדים לא שולטים בעצמם? (ל''ת)

      ?, 03/11/06 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לחולים האומלליים אל תנסו לגרור אותנו

    חילני, 03/11/06 13:14

    לתמוך בכם אל מול החרדים.

    גם מבלי להיות דתי ואו ימני יש מספיק אנשים שחושבים שאתם חולים שמנסים לעשות פרובוקציות

    הגב לתגובה זו

    • אדם שהוא לא סבלני לאחר - הוא אדם חולה....

      בני, 03/11/06 14:10

      אני מערך שההומו הממוצע קצת יותר בריא בנפשו ממך. קרא שוב את הדברים שלך ותחשוב למה הפחת להיות אדם מריר ושונא. הייתי ממליץ לך להצטרף למצעד שמטרתו היא ''אהבה'' על מנת לקבל קצת תיקווה ומחילה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא במין במה יש להם להתגאות לבטל ומהר אנשים חסרי חיים! (ל''ת)

    בשביל מה???, 03/11/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדינת דת = חורבן ישראל !

    גיא, 03/11/06 13:06

    המדינה שלנו בדרך המהירה לשלטון דת כמו באירן,
    רק חסר ששני מטומטמים כמו הרבנים הראשיים של ישראל יעלו להיות בראש הממשלה, וזהו אפשר להגיד שלום למדינה,
    אף מדינה לא הגיע לשום מקום עם שלטון דת.
    ואם ייכנעו להפגנת כוח של מגזר במדינה, שבה להשתיק מגזר אחר, זוהי תעודת עניות למשטרה, שלא מצליחה לאכוף את החוק,
    צריך להיכנס בדתיים ולזרוק אותם לכלא או לנגב, שיתפללו שם, גם ככה הם לא עובדים אז מה זה חשוב איפה הם? או שאולי נזרוק אותם לאירן עם כל המוסלמים גם ככה הם נראים אותו הדבר !
    זה המגזר שימיט חורבן על המדינה שלנו, הדת תיצור מלחמת אחים, פילוג ושינאה, כבר עכשיו ירושליים שלהם, ואם המצעד לא יתקיים אז זה יהיה מוכח עוד יותר שזה נכון !
    צריך לשים אותם המחנות מיוחדים, או יישובים רק שלהם וזהו !

    הגב לתגובה זו

    • כמו שנראה המצב היום אירן נראת לא רע (ל''ת)

      ד, 03/11/06 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא צריך את ההסתה הפרועה על ''טבח'', כדי לבטל את הפרובוקציה השמאלנית ! (ל''ת)

    דרור, 03/11/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מגעלים אותי

    אלמוג, 03/11/06 13:04

    בושה וחרפה לאלו שנכנעים לטרור שמשליטים החרדים בארצנו .זה לא יתכן שמה של ניראה לרוחם של החרדים הם מפעילים כוח ואנחנו צריכים להיכנע להם ,אז אולי נעשה מה שהם עושים ,ניצא גם אנחנו לרחובות ונתחיל לאיים שאם הם לא מיתגיסיים אנחנו מתחילים באלימות .
    חיזקו ואימצו החברה הגאה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המשטרה מעודדת את הטרור ומלבה מלחמת אזרחים

    הינשוף, 03/11/06 13:03

    המשטרה הזמינה את הלחץ של החרדים מההתחלה, כדי למנוע את המצעד. אבל בכך היא רק יוצרת את הבעיה של מחר. בלי חוקי משחק שבהם כולם יוכלו להתבטא תפרוץ מלחמת אזרחים.
    מי שחושב שהאלימות תשאר חד צדדית טועה בגדול. אם ירצחו הומואים נקמת דם לא תאחר לבוא. מי שחושב שההומואים לבד במערכה גם טועה כי כל הציבור החילוני מותקף כאן, ומערכת הערכים של זכויות האדם והאזרח וחופש הפרט.
    משטרה במדינה דמוקרטית יודעת שתפקידה להגן על מפגינים בלי קשר לדיעותיהם. כמו שזכותם של החרדים להפגין נגד הומואים, זכותם של הומואים לצעוד ולהפגין בעיר הבירה כמו כל אזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קדימה חרדים:קחו מומנטום ונקו העיר רבתי עם גם מפוליטיקאים מושחתים. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 03/11/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כנסו ל34 דיאלוג מאלף (ל''ת)

    יקי, 03/11/06 12:57

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מאוד... (ל''ת)

      צודק..., 03/11/06 13:07

      הגב לתגובה זו

      • צודק בטח לא, לחרדי הלוחם יש הרבה ללמוד (ל''ת)

        על דמוקרטיה, 03/11/06 13:12

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    בטלו א ת המצעד החסרות לנו צרות? (ל''ת)

    משה בודק, 03/11/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא קראתי את הכתבה ורק מהתמונה אני מעיד על זה ש.............

    ערבי, 03/11/06 12:56

    נגעלתי

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה רק החרדים? למה לא מזכירים שגם המוסלמים קראו להפגין נגד המצעד?

    אבי, 03/11/06 12:55

    ובאופן אישי אני לא הייתי מציע לא למשטרה ולא לחבר'ה הגאים לנסות לפגוע ברגשות גם של היהודים, גם של המוסלמים וגם של הנוצרים.
    כזכור במשך השבוע קראו האחים המוסלמים לכל המוסלמים להפגין נגד המצעד ולעשות הכל כדי לבטלו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אז מה אם את/ה הומו או לסבית?

    רני, 03/11/06 12:45

    כל העולם צריך לדעת? מה הגאווה הגדולה בזה שאתם חריגים? איפה הדיסקרטיות? למה להטריד ולהפריע? זוהי הכרזה של אנשים קטנים חסרי תעסוקה

    הגב לתגובה זו

    • ברגע שגם בזכויות שלך לא יכירו

      שוקי, 03/11/06 14:00

      אני בטוח שתצא בעצמך לרחובות. אין כאן עניין של דיסקרטיות כי אין לנו שום בושה במה שאנחנו.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    Do not let the terror win, march on (ל''ת)

    Jerusalemite, 03/11/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק החרדים יכניסו קצת שפיות למדינה המשוגעת הזאת. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 03/11/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • אנשים אחרים חושבים לגמרי אחרת (ל''ת)

      מה לעשות, 03/11/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אשריי ישראל כל הכבוד לחרדים המצעד לא יתקיים בעיר הקודש! (ל''ת)

    עע, 03/11/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מלחמת קיום

    קנאי לדבר ה', 03/11/06 12:34

    על א''י נילחמים על תורת ישראל נילחמים על היהדות נילחמים על קידוש ה' נילחמים. כי רק ביזכות אותם החיילים של ה' כן אלה החרדים הנילחמים למען קדושת הארץ וירושלים רק במילחמות ימנע המצעד התועבה ולא בהידברות ופלרטוטים כי נציץ בהיסטוריה אנחנו לוחמים מאז ומתמיד ולא פוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

    • ''נלחמים'' אך ורק בדרכים לגיטימיות (ל''ת)

      בלי אלימות !!, 03/11/06 12:50

      הגב לתגובה זו

      • את זה תגיד לשוטרי היס''מ

        בלי אלימות?, 03/11/06 13:02

        שכיסחו ילדים וקצינים בעמונה.

        הגב לתגובה זו

        • אסור לסכל פינוי בכח (ל''ת)

          מה שניסיתם שם, 03/11/06 13:15

          הגב לתגובה זו

    • קנאי לדבר ה'... (ל''ת)

      אתה מדבר על,, 03/11/06 13:17

      הגב לתגובה זו

    • מוזר מאוד, ''לוחמים'' שלא עושים צבא

      איתי, 03/11/06 14:16

      כמו ילדים קטנים שממציאים לעצמם תארים ומתפארים במה שאין להם.
      המדינה הזאת לא קיימת בזכותכם, היא קיימת בזכות החיילים שנלחמו ונלחמים על קיומה עד עצם היום הזה, וזה ממש לא כולל אתכם {חוץ מלוחמי הנח''ל החרדי, אבל הם מיעוט}.
      לא עושים כלום למען המדינה, לא עושים צבא, אבל פתאום כשכמה הומואים ולסביות רוצים לעשות איזה מצעד בירושלים, אז פתאום אתם נהיים לוחמים קשוחים ומטורפים. קשקוש מוחלט.
      וצאו מהסרט, אתם לא ''נהרגים באוהלה של תורה'', אתם פשוט מגרבצים כל היום ומי שנהרג זה החיילים ששומרים עלייכם

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    המדינה תעשה את מה שהיא עושה תמיד לחרדים

    אבי, 03/11/06 12:26

    במדינה הזאת יש אמות מידה שונות לחרדים, לכן אין ספק שרשויות השלטון יעשו גם במקרה הזה את מה שהם יודעים לעשות הכי טוה, הם כמובן ייכנעו לתביעות הסחטניות של הגוף אשר מרשה לעצמו לנהוג במדינה כאילו היתה שלו למרות שהוא אינו שותף לחובות. העלוקות האלה יודעים למצוץ את לשד המדינה, לשרת בצבא זה לא בא בחשבון, לעבוד? בשביל מה? הציבור כולו נושא אותם על גבו (אולי לכך התכוון נתניהו במשל האיש השמן והאיש הרזה).בקיצור, לשיטתם שתמיד פועלת, הפראיירים ייכנעו בסוף וזה מה שיקרה גם עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • אני לוחם בנחל החרדי ולאחרונה גם

      הנחל החרדי, 03/11/06 12:51

      פגשתי הומו ודברנו על זה הרבה והבנתי אותו והכל סבבה
      אבל גם הוא הבין שיש גבולות ברורים בין מצעד לגיטימי להטרדה והשפלה של כל הדתות ומי שלא מבין את זה לא מבין מה זה ירושלים והוא לא ''ציוני''
      אז תרדו בבקשה מהעץ הגבוה הזה של ''לא ניתן לאלימות'' כי זה לא האלימות של החרדים אלא חוסר הגבולות של אלה שחושבים שהם מייצגים את הפלורליזם

      הגב לתגובה זו

      • ''מצעד לגיטימי''? - הלו בג''ץ אישר!

        מתי, 03/11/06 14:26

        לא יתכן שמיעוטים כמו החרדים יכפו באלימות את דעם על הכלל. איום באלימות (זאת גם אלימות - קוראים לזה ''הפחדה'' או בלע''ז: טירור).
        כל מלל הבהלות שיוצא בשם המשטרה ומקורו מין הסתם בחוגים שמנסים להפחיד. אז הפרופסור הנכבד מר הלל וייס, קורא לדקור צועדים במצעד - אז זהו - לא נצעד (ואני איני הומו! - אני חרד לזכות האדם להיות בגלוי מי שהוא!). טוב תעשה המשטרה עם תעצור מסיטים ומאיימים מאחורי סוגר ובריח. האם איומים בטירור ערבי היו עוצרים את המשטרה מלבצע את שליחותה (שמירה על הסדר הציבורי). יש לנו כציבור כנראה הרבה רגשי אשמה (ולכן סלחנות) כלפי הציבור החרדי (הוא מזכיר לנו את יהודי הגטו שנרדפו בשל יהדותם כנראה!) - אך צריך לומר להם: עד כאן! או שיתקיים הסדר הציבורי או שמי שיעז להפר אותו יטופל על פי אמות המידה של החוק הקיים. אל תהלכו עלינו אימים. הארץ לא תפער את פיה לבלוע איש ואל לאיש לשלוח ידו לדמי רעיו בני העם היהודי כמותם! יראת האלוהים כן - קרדום לחצוב בה להסטנה כנגד חלק מהאנשים בעם - זה לא!
        ככל שהצעקות רמות יותר - חשוב יותר לקיים את המצעד ואת החוק!

        הגב לתגובה זו

    • ואתה בטוח שאתה מבין את הציבור החרדי ...

      רפי, 03/11/06 13:46

      והלא כל התמונה שיש לך מגיעה אך ורק מהתקשורת וזה לא באמת נכון
      אז נכון שהם לא מתגייסים אבל האם אתה יודע למה ?
      לא כל מה שאתה יודע זה שהם משתמטים וזה מה שהתקשורת מציירת לך ואתה שותה בצמא ...
      הם לא משתמטים בגלל שלא בא להם אלא מכיוון שכל חייהם הם מקפידים לקיים תורה ומצוות, ולו קצת היית מתערה או מנסה לראות במו עינייך היית מתרשם מה זה לקיים מצוות .
      שאלת את עצמך פעם מדוע המדינה מסכימה לכך שהם ''ישתמטו'' ??
      המדינה מסכימה מהחשש שמא הנוער שמתגייס יתרשם מהדרך ויחזור למקורות ויתחיל לשאול שאלות ,מאותה סיבה בדיוק החרדים חוששים להתגייס ולהעמיד למבחן את יכולתם להתמודד עם תאוות. (הם בניגוד לשאר מבינים שהם בסה''כ בני אדם)
      ולצערי כאחד ששרת בצה''ל וביחידה קרבית אני יודע שהמסגרת אינה מתאימה לחרדים כן גם הנחל החרדי לא מתאים להם.
      לו היתה מסגרת שמתאימה להם ורק להם היית אולי רואה חיילים חרדים אבל בנתיים בגלל שאף אחד פה עדיין לא באמת חושב שצריך לכבד את האחר ולתת לו להרגיש שהמדינה הזו היא גם כן שלו אז לא יהיו מסגרות בצה''ל שיתאימו להם.
      לגבי לשד המדינה ישנן בסה''כ 17 משפחות במדינה שלא רק שמצצו את הלשד אלא גם שומרים את הכל לעצמם ונותנים לך באמצעות העיתונות בה הם שולטים כי היא שלהם.. לחשוב שהחרדים הם אלה שמצצו את הלשד.
      ידידי אין אני כותב זאת מכיוון שבא לי להתגרות בך... אלא כדי לנסות ולתת לך להשתמש במוח שלך בעצמך, תנסה להסתכל על הדברים בעיניים פקוחות ומוח חף מאינטרסים כל שהם ואולי תתחיל להבין ...
      בהצלחה !!!

      הגב לתגובה זו

      • ולדעתך קיום תורה ומצוות עומד מעל הגנה על המולדת?

        גיא, 03/11/06 14:09

        מי ישמור כאן תורה ומצוות אם אני לא אעשה מילואים? למה שאשא בכל הנטל לבדי?

        למה עלי לממן בכספי המיסים שלי משפחות שבחרו מיוזמתן שלא לעבוד יום אחד בחייהן ועוד אין לי את הזכות לצעוד ברחובות העיר שבה אני גר??

        הגב לתגובה זו

      • לרפי

        טומי, 03/11/06 15:43

        עם כל הכבוד, ההגיון שלך מעוות לחלוטין-החרדים רוצים לשמור על נפשם הצדיקה ולא להיגרר לעולם החילוני הטמא? נהדר.
        בוא נראה כמה האמונה שלהם חזקה ושיקיימו את המצוות לא ב''שטיטל'' החרדי בסגנון המאה ה-19 אלא שיעשו זאת עם כל החילוניים החוטאים שמסביב-זו החוכמה.
        איתי בצבא ביחידה קרבית שרתו המון חיילים דתיים ולא הייתה להם שום בעיה לשמור על הצביון הדתי גם במסגרת הקשה של יחדה קרבית-נהפוך הוא נראה לי שאמונתם רק התחזקה במסגרת הצבאית, ואנו החילוניים נתנו להם את כל ה''ספייס'' והכבוד הדרוש לכך.
        החרדים הם משתמטים-נקודה.
        נכון, יש גם דברים יפים בעיני בעולם החרדי, אבל את הכפיה החשוכה שלהם על העולם החילוני, כדוגמת האלימות כלפי מצעד הגאווה אני לא מקבל בכלל.
        אני רחוק מלהיות הומוסקסואל אבל אני חושב שמי שהדמוקרטיה ואופי המדינה חשוב לו-צריך להצדיק ולתמוך בקיום המצעד הזה ויהי מה.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    לחרדים, שמעתם על לא תרצח?

    גידי, 03/11/06 12:19

    רצח זו עבירה הרבה יותר חמורה. ואם הצביון היהודי של ירושלים חשוב לכם, נראה אותכם נאבקים בחילל שבת של המוני אוהדי בית''ר שמגיעים לאצטדיון טדי. נראה אתכם מול אוהדי בית,ר נבלות.

    הגב לתגובה זו

    • חצוף הוא מי שדורך על התורה

      פרדי, 03/11/06 12:49

      התורה הקדושה נצווה אותנו לגרש מאיתנו הומואים ולסקול אותם באבנים!!!!!

      ''לא עלינו''

      אבל גידי תגיד לי אתה שמעת על מושג שנקרא '' כבוד ''
      יש לך יותר מחצי עם שמאמין באלוהים ובתורתו ואתה רוצה לבוא לירושלים עיר הקודש היחידה בכל העולם ולטמא אותה?
      אתה צריך להיות מאוד לא חכם ! מאוד !

      '' לא תהיה קדשה מבנות ישראל ולא יהיה קדש מבני ישראל''

      ''לא תשכב את גבר משכבי אישה''

      הגב לתגובה זו

      • פרדי היקר, אנחנו נמצאים בירושלים כל הזמן

        משה, 03/11/06 13:58

        יום יום ושעה שעה. כי כאן אנחנו גרים וזו הבירה שלנו. אז מה, אם המצעד לא יצעד לא יהיו עוד גייז בירושלים? הצחקת אותי.
        מי לדעתך משלם מיסים, משרת במילואים ולומד במוסדות להשכלה גבוהה שמחזיקים את העיר הזו בחיים?

        אנא השאר בלוס אנג'לס ופטור אותנו מדברי ההבל שלך.

        הגב לתגובה זו

        • וכל אלא נותנים לך את הזכות ללכת חצי עירום בירושליים ולהתנשק עם חבר

          יגאל, 03/11/06 15:31

          שלך ברחוב??

          ואני חילוני בכלל (ואפילו לא מאמין באלוהים)

          הגב לתגובה זו

          • זכותי

            גוסטב, 03/11/06 16:43

            אתה מנשק את חברה שלך ברחוב? אז למה לי אסור לנשק את חבר שלי?

            אתה סתם הומופוב וגזען.

            הגב לתגובה זו

      • לפרדי

        עמוס, 03/11/06 15:45

        נחמד לדבר על ''ירושלים הקדושה'' כשאתה נמצא בלוס-אנגלס, אה?
        צבוע.

        הגב לתגובה זו

      • אז מה, בירושלים יש כל הזמן חילול שבת

        ערן, 03/11/06 15:56

        שזו עבירה הרבה יותר חמורה והחרדים לא עושים כלום.אם הם רוצים מדינת הלכה שילכו לאחמדינגאד. פה יש מדינה דמוקרטית וזכותו של הומו לצעוד כמו שזכותו של חרדי להניח תפילין.העלוקות האלו לא תורמים כלום חוץ מלאיים. צריך לגייס אותם לצבא בכוח, ככה לפחות הם יתרמו משהו במקום לא לעשות כלום חוץ מבעיות.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    משטרה חומניסטית (ל''ת)

    יעקב, 03/11/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קצת רענון

    יוסף, 03/11/06 12:15

    הבעיה הזאת היא בעיה מיובאת ממזרח אירופה, לכן ולמי ששכח , זו בעיה אשכנזית מימים יממה, השנאה בין החרדים והחילונים מועברת מאבא לבן משני הצדדים עד הלום .
    רק נא לא לשכוח , שלספרדים הטהורים הנעיה לא קיימת כי התחנכנו מילדות על אהבת היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • בלבולי שכל. (ל''ת)

      שי, 03/11/06 12:18

      הגב לתגובה זו

    • יוסף, הותרת בי רושם שאתה בעצמך התחנכת על שנאה, שנאת אשכנזים !

      אורי, 03/11/06 12:49

      אני מציע לך לבדוק את עצמך לפני שאתה מטיף מוסר לעולם .

      הגב לתגובה זו

    • לא נעים אבל יוסף צודק (ל''ת)

      יקי, 03/11/06 12:56

      הגב לתגובה זו

    • ס''ט - סתם טומטומים, הולכים בתלם. לא נלחמתם על כלום. (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 03/11/06 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    טבח????????? (ל''ת)

    לא הגזימו בכלל., 03/11/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חזק וברוך לכל החרדים לקדושת ירושלים (ל''ת)

    סאם, 03/11/06 12:10

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה אתה עושה בבוסטון

      גיא, 03/11/06 13:54

      שהיא אחת מהערים הליברליות בארצות הברית ומעוז הקדמה והידע. מקומך ודאי לא שם.
      נוח לך לשמר את ירושלים במאה החמישית לספירה אבל העולם מתקדם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה לעשות דווקא????

    sera, 03/11/06 12:09

    למה דווקא בירושלים? הגאים והגאות מדברים על דמוקרטיה??? ובכן רוב תושבי ירושלים מתנגדים למצעד הזה ברחובות העיר, מדברים על כיבוד דעות ופתיחות????? ובכן אולי לשם שינוי תכבדו ותקבלו דעה שהיא שונה משלכם. איני בעד אותם ונדליסטים ששורפים פחים ומתעמתים עם שוטרים אך חייבים להסכים כי להלך חצי עירומים ולנהוג בפרובוקטיביות - אין להתנהגות כזו מקום בירושלים ולדעתי האישית - ולא אני לא דתיה -גם לא בשום מקום אחר. כל אחד והעדפותיו המיניות ואת זה אני מכבדת אבל תעמדו במה שאתם מצהירים שהינכם!!

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא הולך ערום במצעד הזה

      ארז 1970, 03/11/06 12:33

      וגם לא חצי ערום.
      המצעד (או יותר נכון הפגנה) ביורשלים שונים מבת''א, ואגב יש מצעדי גאווה בירולשים כבר משנת 2001.
      בלי קשר, זה גם אמצע נובמבר בירולשים.
      אז אחרי שפתרנו את ''בעית העירום'', עכשיו את מרשה לנו לצעוד?

      הגב לתגובה זו

    • הפגנה צנועה --מתוך התחשבות !! כמה פעמים אומרים לכם!! (ל''ת)

      _______________, 03/11/06 12:44

      הגב לתגובה זו

    • והחרדים מקבליםן דעות שונות משלהם? (ל''ת)

      דני, 03/11/06 15:59

      הגב לתגובה זו

    • זה לא דווקא! זאת העיר שלנו, לא רוצים לוותר עליה לחרדים (ל''ת)

      חילוני, 03/11/06 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההומו/לסבים צריכים להקים מרכז תרבות בירושלים (ל''ת)

    שיפעל כל השנה, 03/11/06 12:08

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר הבית הפתוח, ושש שנים היה מצעד בי-ם (ל''ת)

      אסף, 03/11/06 12:23

      הגב לתגובה זו

      • אז מה קרה פתאום? (אם לא יאשרו לכם תלכו ברגל (ל''ת)

        לבית הפתוח), 03/11/06 12:34

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביטול מצעד הגאווה הוא סוף הדמוקרטיה הישראלית

    אזרחית מודאגת, 03/11/06 12:07

    השלב בו נותנים לגורמים אלימים וקיצוניים לגרום לביטול זכות אזרחית דמוקרטית ממדרגה ראשונה - את הזכות להפגין, הוא סופה של הדמוקרטיה הישראלית.
    גם אם המשטרה תצטרך לעצור עשרות חרדים ולהשתמש בגז מדמיע לפיזור הפגנות אלימות אסור, פשוט אסור, לבטל את המצעד.
    המצעד בירושלים הוא לא ''חגיגה'', הוא לא מותרות, אלא הוא הפגנת מחאה אזרחית לגיטימית, מאורגנת מראש וחוקית לפי כל קנה מידה אפשרי כולל בג''צ.
    ביטול שלו בכניעה לאלימות הוא בושה לדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה? אז רוב התושבים מתנגדים

      hila, 03/11/06 12:14

      על איזה דמוקרטיה את מדברת? הרי ידוע שרוב התושבים בירושלים הם דתיים והרי ידוע שהם מתנגדים למצעד אז אם רצונך בדמוקרטיה והרוב קובע הרוב נגד.

      הגב לתגובה זו

      • איזה שטויות,ואם הרוב בעיר ימנים? אסור לשמאל להפגין/לצעוד ,נניח?? (ל''ת)

        זאת עיר! לא, 03/11/06 12:21

        הגב לתגובה זו

        • הפגנה שמאלנית אין בה עצמה כדי לפגוע ברגשות לעומת זה (ל''ת)

          משפטן, 03/11/06 12:30

          הגב לתגובה זו

          • ''פגיעה ברגשות'' זה על משהו מאוד קיצוני ולא מקובל

            ההומו הוא כאחד, 03/11/06 12:41

            הם צועדים על לגיטימיות.
            עצם קיומם לא יכול להיחשב פגיעה ברגשות...
            מעניין בכלל מי הפוגע ברגשות מי כאן !

            הגב לתגובה זו

            • אבל ההתנהגות והלבוש כן פוגעים (ל''ת)

              יגאל, 03/11/06 15:28

              הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק המהות של דמוקרטיה

        ד, 03/11/06 12:44

        הרב אסור שישתיק את המיעוט

        הגב לתגובה זו

      • רוב התושבים בי-ם לא חרדים!

        מושיקו, 03/11/06 20:01

        אבל אם המצעד לא יצעד, זאת עלולה להיות אבן דרך בדחיקה של החילונים החוצה מהעיר שלהם

        הגב לתגובה זו

    • אם זה היה דמקרוטיה היו נותנים ליהודים לעלות להר הבית. זה לא קשור לד (ל''ת)

      שי, 03/11/06 12:21

      הגב לתגובה זו

      • בהר הבית לא מדובר על החברה שלנו פנימה (ל''ת)

        במקרה הזה, 03/11/06 12:26

        הגב לתגובה זו

    • חרדים (חרדי ירושלים) קדימה לבית הנשיא, ולפוליטיקאים. תעיפו אותם. (ל''ת)

      מעריץ חרדים, 03/11/06 12:42

      הגב לתגובה זו

    • גם דמוקרטיה צריכה גבולות - וצריך לדעת לשים גבול (ל''ת)

      מובן, 03/11/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שיביאו את הכח שעובד בבית חנון להרגיע את החרדים (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 03/11/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כנסו

    AAA, 03/11/06 12:04

    בתור אדם חילוני אני מזדהה לגמרי עם החרדים. לפי דעתי מטרת האירוע היא בראש ובראשונה לעורר פרובוקציה, ורק אחר כך לחגוג ולשמוח. הרי כולם מבינים שהמצעד מעורר זעם רב בקרב בני שלוש הדתות וניתן היה להעבירו לעיר אחרת, דבר שהיה מעיד על הכוונות האמיתיות של המארגנים. אני מקווה שהמצעד לא יתקיים בירושלים בסופו של דבר ושהצדדים יגיעו להבנה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אינני בעד אלימות כפתרון למצב אבל....

    יהודיה, 03/11/06 12:04

    אני באמת לא מבינה למה אי אפשר להתחשב??למה לעשות דווקא כדי להכאיב?? המצעד הזה פוגע בי וברגשותי ופוגע בעוד הרבה אנשים. אני נגד אלימות כדי לעצור את המצעד,אבל אני לא מבינה מה העיניין לפגוע ברגושתינו. מה העיניין לעשות דווקא?? קיום המצעד בירושלים עיר הקודש פוגע בנו ומכאיב לנו. (כמובן שבכל א''י זה דבר שפוגע בנו, אך לירושלים יש קדושה מיוחדת..) למה אי אפשר להתחשב? למה חייבים להיות ראש בקיר? למה חופש הביטוי עולה על החובה לכבד???
    דרך אגב, העיניין הזה של המטען בעלי קצת מסריח. משום מה הוא לא נראה לי הגיוני ואמיתי, במיוחד שמדובר בתושבי עלי....

    הגב לתגובה זו

    • מה כ''כ קדוש ברחוב קינג ג'ורג' המטונף והמלא בעשן מכוניות?

      גוסטב, 03/11/06 16:46

      התשובה היא שאין שום קשר בין ירושלים בימי בית שני ובין מרכז העיר.

      הגב לתגובה זו

    • אי קיום המצעד באמת יפגע ברגשותינו!

      סטרייט, 03/11/06 20:03

      בתחושת החופש לחיות בעיר שלנו
      באמונה בדמוקרטיה שבה למיעוט יש זכות לדבר ולעשות כרצונו
      בעתיד שאנחנו מתכננים בי-ר-ו-ש-ל-י-ם, אבל אידיאולוגיה חרדית קיצונית מנסה לדחוק אותנו מהעיר שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם זה לא מזכיר לכם עליית יהודים להר הבית

    אסף, 03/11/06 12:02

    זה כנראה לא יהיה- יש חשש לאלימות ערבים ולאינתיפאדה...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מציעה למשטרה לעצור את הקיצוניים ולאפשר את המצעד

    שגית, 03/11/06 12:02

    לא יכול להיות שבמדינה דמוקרטית מתלהמים יוכלו בבריונות למנוע את זכות ההפגנה.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה דמוקרטית מתחשבים ברוב והרוב נגד!! (ל''ת)

      sera, 03/11/06 12:18

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר??? אם מה שאתה אומר היה הגיוני

        אסור היה למיעוט, 03/11/06 12:30

        לעולם ,בשום מקום

        הגב לתגובה זו

      • בדמוקרטיה שומרים על זכויות המיעוטים! נכון מעולם לא למדת אזרחות? (ל''ת)

        א, 03/11/06 14:02

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכל ההומואים!!!! העם מכבד אותכם .אבל בכל זאת תישמעו למיספר 10

    שאול, 03/11/06 11:57

    .

    הגב לתגובה זו

    • אם עצם קיומם כקהילה שדורשים ממנה לא להגיע או לא להיות נוכחת- (ל''ת)

      זה לא בדיוק, 03/11/06 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    טבח ? (ל''ת)

    נתקעה לי ג'ולה, 03/11/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד למתנגדי התועבה! ישר כוח! (ל''ת)

    חנית, 03/11/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד! לא יקום ולא יהיה שדוקא

    אני!, 03/11/06 11:48

    בעיר הקודש, ירושלים, סמוך לכותל המערבי, הגאים הללו ינענעו בעקוז, יתנהגו כמו חיות אדם ויעלו וירבצו אחד על השני.
    אם אתם הומואים ,אף אחד לא צריך לראות את ההתנהגות הדוחה שלכם, את הנשיקות וההתעלקות שלכם ברחוב.
    אתם גורמים לאנשים לשנוא ולסלוד ממכם.
    אפילו זוגות סטרייטים שומרים את יצריהם קצת לבית.

    הגב לתגובה זו

    • זוגות סטרייטים לא נרדפו במשך שנים (ל''ת)

      ההומואים-כן, 03/11/06 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא להיכנע לפאשיסטים עם השטריימל! (ל''ת)

    תומר, 03/11/06 11:47

    הגב לתגובה זו

    • אבל למה בירושלים ? (ל''ת)

      זיו, 03/11/06 11:57

      הגב לתגובה זו

      • למה לא?? (ל''ת)

        זו עיר!, 03/11/06 12:23

        הגב לתגובה זו

      • כי זאת עיר הבירה של המדינה הדמוקרטית, כי גרים פה חילונים (ל''ת)

        מושיקו, 03/11/06 20:05

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    המיצעד הזה חיב להיתקים במקום אחר ותפסיקו לחלל את המקומות הקדושים!!!

    משה, 03/11/06 11:47

    אני צופה שיהיה פה רצח אם לא יפסיקו להיתגרות בדתיים,יש כולכך הרבה מקומות לצעוד אז בבקשה תבינו איך שזה רק יגרום לאסון ,אפשר לחשוב שאין לנו יותר צרות בארץ ,אני חילוני ויש עוד הרבה שיחשבו כמוני ,ואם באמת יש צדק בארץ אז תעשו מישאל עם ואז תיראו שיש המון אנשים עם מצפון ולא כמו השופטים שיש במדינת חלם שבת שלום !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איזה מקומות קדושים?

      ארז 1970, 03/11/06 11:59

      גן הפעמון זה מקום קדוש?
      חרדים לקדושת ירושלים?
      תסגרו את אצטדיון טדי בשבת.
      חילול שבת הוא הפגיעה הכי קשה בשם!
      תעזבו את ההומואים בשקט ל6 שעות!

      הגב לתגובה זו

    • מצעד התועבה

      אראל, 03/11/06 12:51

      כל הכבוד משה
      דברים לעניין!
      אסור לקיים את הדבר הזה בכלל!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רשימת חטאים מסודרת...של החרדים

    Jack, 03/11/06 11:46

    רשימה מסודרת של חטאים שעליהם מגיע לחרדים עונש בידי שמיים, ויותר גרועה בהרבה מהתנהגותם של ההומואים והלסביות
    אז ככה:
    פגיעה ברכושו של אדם
    פגיעה בכבודו של אדם
    פגיעה בגופו של אדם
    אלימות מילולית ופיזית
    לשון הרע ורכילות
    לא תיקום ולא תיטור
    חילול ה' - לעשות את כל זאת במסווה כאילו אתה באמת מאמין באלהים ושומר מצוות
    הסתה לעבודה זרה...כאילו שהמפגינים ההומואים הם לא יהודים ובני אדם,
    ואני בטוח שיש עוד

    הגב לתגובה זו

    • נכון אתה חובש כיפה סרוגה קטנה,ומתבייש בה!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      טל, 03/11/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    במצב הנוכחי - הכי משתלם לחרדים שהמצעד כן יתקיים!!

    ציניקן, 03/11/06 11:46

    למה? כי המצעד יהיה קטן ועלוב. ההומואים והלסביות, שאף פעם לא היו גיבורים גדולים, יפחדו להגיע מפחד האיומים, המצעד יהיה קטן ומפוחד, ולכן יהיה בזיון עבורם, והחרדים יחגגו את הפגנת הכח המוחצת.

    הערכה שלי: ההומאים יתפשרו על מבואות ירושלים או על שדרות הרצל, ויוותרו על מרכז העיר, והחרדים ישמחו שהם יטמאו את הרחוב הנקרא ע''ש הרצל...

    הגב לתגובה זו

    • חזק, אתה, צידיקן!!! נראה לי נכון. (ל''ת)

      *&*&*&*&*&*&*, 03/11/06 11:52

      הגב לתגובה זו

    • לא רק הומואים יבואו. זה עניין של חילונים נגד חרדים, כולנו באים (ל''ת)

      סטרייט, 03/11/06 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זאת הדרך - להכנע לטרור ואיומים

    אדום שרוט, 03/11/06 11:44

    ''משטרת'' ישראל הפכתם לבדיחה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תכנעו לדתיים: תנו להם תאבון לעוד

    שוקו, 03/11/06 11:43

    אם המשטרה תדרוש את ביטול המצעד - גם אם הוא לא יבוטל, אבל המשטרה רק תדרוש, זה יתן להם כזה תאבון שלא תדעו מאיפה זה יבוא לכם.

    זה יהיה היום בו הטרור היהודי הישראלי יקפוץ כמה שלבי אבולוציה בדרך להגיע לרמה של הטרור הדתי המוסלמי.

    ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    די. תשאירו את ירושלים בחוץ

    אדם סובלני, 03/11/06 11:41

    עם כל הכבוד לחופש הביטוי וההתבטאות, די. אני מאמין שיש כמה בקהילה ההובי''טית שהם לא פחות מיליטנטים, ורוצים סתם לעשות שערוריות. תשאירו את ירושלים בצד. למה כל כך חשוב לעשות את זה במפגיע בירושלים? לא מספיק לנו הבעיות שיש לנו מבחוץ? צריך גם להתכסח מבפנים? תל אביב תשמח לארח, גם ערים אחרות לא יביעו התנגדות. למה ללכת ראש בראש? בשם חופש הביטוי אתם רוצים לדחוק אחרים? ואני פונה רק למיליטנטים, יש הרבה הוביטים שנראה לי שזה יצא להם מהאף. תשמחו אנשים, בלי להוציא את היתר משלוותם. אתם, רובכם, אחלה אנשים, שמחים. גיי זה שמח. תהיו סובלנים. תהיו אנשים . תתקפלו ותעשו אחלה מצעד בתל אביב חיפה או אילת. תניחו לירושלים. ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

    • כל הרעיון זה לתפוס כותרות - לא הבנת??? (ל''ת)

      *&*&*&*&*&*, 03/11/06 11:53

      הגב לתגובה זו

    • ומחר יחליטו הדתיים לא לתת לקבוצה אחרת להפגין

      רועי, 03/11/06 13:08

      כהומו, אני ממש לא בעניין של לעורר פרובוקציות מיותרות.
      אבל כאדם סובלני חשוב שתבין שברגע שנכנעת פעם אחת גם הפעם השניה תגיע.
      אי אפשר להכנע. לא חשוב אם זה הומואים, או רוסים, או ערבים או אתיופים.
      אין בעלות על העיר הזאת לאף אחד או אחת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם היהדות הפכה לדת של רוצחים

    יהודי מתנדנד, 03/11/06 11:41

    אני לא רוצה להיות יהודי יותר

    הגב לתגובה זו

    • היהדות תיסתדר בילעדך (ל''ת)

      sam, 03/11/06 12:03

      הגב לתגובה זו

      • אז זה בסדר לרצוח?

        גיא, 03/11/06 13:36

        אז מצד היהדות זה בסדר, רצח? תחזרו ותעברו על עשרת הדיברות עוד פעם... אם היהדות קנאית ורצחנית, לא ארצה להיות יהודי - ותסתדרו בלעדי ברצח

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו גם לא רוצים אותך. (ל''ת)

      א, 03/11/06 12:10

      הגב לתגובה זו

    • לא! רק אל תעזוב אותנו! בבקשה תישאר!

      יהודי, 03/11/06 13:48

      ההפסד כולו שלך...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לחרדים. יחסי מין מקיימים בחדרים ולא ברחוב. אנחנו לא חיות. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 03/11/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם לא יהיה מצעד ,זה יהיה סימן שכל דבר אפשר לעצור באיום באלימות

    אזרח מודאג א, 03/11/06 11:38

    גם לקהילת הגייז יש אמצעים לאיים על חרדים ואם כך לאן נגיע ?

    הגב לתגובה זו

    • הבילתי מנוצחים

      קנאי לדבר ה', 03/11/06 12:47

      אליך מתכופף תבין דבר אחד על החרדים אי אפשר הם לוחמים של אמת אם שוטרים לא יכולים עליהם זה לא איזה כמה מתכופפים שיאיימו על החרדים .דרך אגב אם הם רוצים הם יכולים למעוך את כולכם רק בהליכה עם ידיים בכיסים בלי להזיז זרת

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עגלים

    קוקוריה, 03/11/06 11:37

    אבל הוא עגל שמן

    הגב לתגובה זו

    • בשלוש מילים:

      א, 03/11/06 12:11

      what the fuck?!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הגיע הזמן לדת חדשה (בטא)

    גיא, 03/11/06 11:35

    קודם כל ברצוני להבהיר שאני לא שייך לשום זרם דתי או אסכולה רוחנית מוכרת ואין כאן שום ניסיון הטעייה או הולכת שולל. מלחמת התרבויות בין היהודים לעבריים רק הולכת ומחריפה וסופה שתתגבר. מי ינצח? לי יש דעה בעניין אבל אני חושב שמוטב שכל אחד מאיתנו יעשה חשבון נפש עם עצמו. רעיון הטכנומיסטיקה (שם זמני) כשלעצמו נשמע מופרך לגמרי אך כבר ההיסטוריה הוכיחה שרעיונות מופרכים מזה תקעו יתדות עמוקים בקרב בני אדם מאז ומתמיד, ראו דוגמה, מעמד הר סיני, ישו ולידת הבתולה, מוחמד וסוסיו הדוהרים השמיימה, וזוהי רק רשימה חלקית מפאת קוצר היריעה. הטכנומיסטיקה היא דת שימושית שהפרקטיקה שלה מבוצעת הלכה למעשה בידי רובנו, אף מבלי שנהיה מודעים לכך. לאור עקומת הגידול בשימוש באינטרנט והזמן אותו מעביר האדם לבדו מול המסך, כבר כיום מתגלה הרשת כאמצעי להשגת מרבית צרכיו הגשמיים של האדם. אהבה, חברה, קניות, וכו'. הפלאג בחלק האחורי של המוח כבר ננעץ, הגיע הזמן ללכת מהלך אחד קדימה. מיסיונרים בני דתות שונות כבר הקימו כנסיות וירטואליות ופרקטיקות דתיות שונות ומשונות, אין כאן ניסיון להוסיף פרקטיקה נוספת לסאה הגדושה ממילא. יש כאן נסיון כנה להקים את הגולם על יוצרו ולתת לכל אחת ואחד מאיתנו את האפשרות לקדש את מה שכבר ממילא קידשנו במעשינו המודעים והבלתי מודעים.
    זהו הרעיון הגולמי כשלעצמו, ניתנת בידינו האפשרות לחוות את מעמד הר סיני מחדש, לכתוב התורה חדשה ולצעוד שוב בנעליו הרוחניות של משה רבינו וכל זאת מבלי לקום מהכסא.
    הגיע הזמן לדת חדשה (גירסא בטא)
    לקריאה נוספת:
    http://blog.tapuz.co.il/gutraiman

    הגב לתגובה זו

    • אחי, למה לסבול? יש פתרון רפואי למצב. (ל''ת)

      דוד, 03/11/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • למה לא חילופי דעות והשקפות (ל''ת)

      בלי דת מחייבת?, 03/11/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    על בג''ץ לרסן את האלימות הנפשעת של השוטרים! (ל''ת)

    ירון, 03/11/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא נתיר שהטמאים האלה יטמאו את עירנו (ל''ת)

    נגד מצעד התועבה, 03/11/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כנראה שרק ככה זה עובד, כל הכבוד לחרדים. (ל''ת)

    שי, 03/11/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא להיכנע לאלימות!!!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 03/11/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • האם גם הפריע לך...

      תחשוב פעם, 03/11/06 11:35

      האם גם הפריע לך שבמשך שנים ארוכות לא מאפשרים ליהודים לעלות להר הבית מחשש לאלימות? חשבת על זה פעם?

      הגב לתגובה זו

      • יש דרישות אחרות מהחברה שלנו פנימה,דגש פנימה (ל''ת)

        מוסכמה פנימית, 03/11/06 11:59

        הגב לתגובה זו

      • עליית יהודים להר הבית?

        יהודי, 03/11/06 12:52

        עליית יהודים להר הבית היא אלימות משיחית.

        אסור לתת לדתיים המטורפים להקים מחדש את סטקיית בית המקדש. וצריך להגיד תודה לוקף ששומר על הר הבית מפניהם.

        הגב לתגובה זו

    • אבל לאלימות הפלשתינית כן להיכנע,אה? (ל''ת)

      צבוע, 03/11/06 11:54

      הגב לתגובה זו