• 52.

    יגאל עמיר רוצח בהמשכים...,

    ש.לוין, 06/11/06 04:24

    הבמה התקשורתית שנתנו לרוצח הזה, מחד והמיטה להזדווגות מאידך ,יביאו אולי לעולם את זרע הפורענות, את זרע הרשע, והאופל. הרוצח הזה לא רק ביצע את זממו ופגע בראש ממשלה ובדמוקרטיה, הוא שינה את כל הערכים המקודשים במדינת ישראל. עכשיו משניתנה לו ההזדמנות להזדווג , יבוא לעולם זרע הפורעונות. שיעיב על החברה הישראלית ויפגע קשות באושיות הדמוקרטיה. פשוט בא להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק עצם המחשבה לתת לרוצח את הפריבילגיה

    אור, 05/11/06 22:46

    הזו מרתיחה.. זה אפילו לא רעיון גרוע, אי אפשר לתאר במילים עד כמה שזה אדיוטי, פוגע, חצוף ולא הגיוני.

    זכויותיו של אדם נשללות ממנו ברגע שהוא מחליט ליטול את זכויות של אדם אחר.

    במקרה הזה, אני חושבת שרצח בדם קר מבטא את הנקודה הזו יפה מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תפסיקו להראות את התמונה שלו

    שאול, 05/11/06 08:07

    זה לא נותן כלום
    יום ראשון היום
    חירבנתם לי את כל היום

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אל תבלבל את בוב דילן הענק החד-פעמי עם

    עזוב את דילן, 05/11/06 01:04

    הכתבן הבינוני והחקיין יונתן גפן בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה שבטוח הוא יתרום יותר למדינה מילדיו של אולמרט! (ל''ת)

    אם כבר אז, 04/11/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הסיפור האמיתי הוא: שזה נורא עצוב! (ל''ת)

    שרש, 04/11/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה רע? קצת אייטמים עתידיים (ל''ת)

    עמי, 04/11/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    nrg הפך לאתר של קומץ כתומים. אני עפתי מכאן. נמאסתם. ביי. (ל''ת)

    כמה אפשר ?, 04/11/06 13:56

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהשלטון הוא בידי קומץ סמולנים? (ל''ת)

      גדי, 04/11/06 21:39

      הגב לתגובה זו

      • עאלק עפים

        הגבתי, 05/11/06 16:05

        את התגובה הזו אתם בטח קוראים, טוקבקיסטים בתשלום עלובים שכמותכם. אתם תמשיכו פה, לא עבדתם על אף אחד.
        קצת אהבת מולדת!

        הגב לתגובה זו

    • צודק, גם אני עפתי מכאן,זה ממש דוחה (ל''ת)

      הדחוי, 04/11/06 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    רוגל מבלי לקרוא..

    עמותת נפגעי, 04/11/06 13:18

    אני מציע שבכל פעם שתראו טור של רוגל תתעלמו באלגנטיות. האיש לא שווה שיתייחסו אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל אלמנט במאפיה התקשורתית, כמו צנזורה וכתבות רעל מגמתיות רק מחסנים (ל''ת)

    את עם ישראל, 04/11/06 11:20

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      אמת לאמיתה, 05/11/06 01:06

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם מעריב היה מפרסם את התגובות האמיתיות לא הייתם מופתעים מסקרים (ל''ת)

    שמראים רוב תומך, 04/11/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל פירסום על הרוצח - נותן לו כח

    נעמי, 04/11/06 11:04

    למה מפרסמים אותו?
    את מי מעניינים דברים על הרוצח? למה מראים תמונה/ות שלו ושל משפחתו?
    למה ממשיכים להתעסק בו?
    למה נותנים לו במה?
    כמה פעמים אפשר להגיד את זה???תפסיקו!! להתעסק ברוצח!!!
    תנו לו להנמק בכלא, כל חייו, לתמיד, לנצח!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הסמול הכשיר את השרץ בקומה (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 04/11/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה כבר אפשר יהיה לצפות מנכד עמלקי של המוסלמית

    ג'ונייר עמלקי, 04/11/06 09:12

    הקיצונית גאולה שדעותיה אינן מביישות את האירניות.לסבתא כזו כאסור לגדל את הילד כי הדעות הטרוריסטיות שלה יכולים להשפיע עליו לרעה מבחינה נפשית והוא עוד חו''ח עלול להיות רוצח ומורד במלכות כמו משפחת החולים עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דוקא תראה שיהיו לו שלישית ילדים מקסימים (ל''ת)

    מגיע לו!!, 04/11/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    היום עוד פחות ברור מה קרה בליל הרצח !

    אדיק, 04/11/06 09:00

    הגיע זמן לספר את האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בקשה מערוץ-2 לחזור על השידור משנה

    דני, 04/11/06 08:54

    שעברה על המצאים החדשים עם החולצה בה חור מהכדור השלישי ( או הראשון -לא ברור).
    שידור מהמם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מבריק! (ל''ת)

    המון עליזה, 04/11/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערוץ 2-שדרו שנית את התחקיר עלרבין.

    ערוץ -2בבקשה, 04/11/06 06:37

    התחקיר על הרצח היה מענין מאד. והשאיר ספקות רבים לגבי:מי רצח את רבין?...כלל לא ברור שאמיר רצח!!! חור מלפנים שפגע בטחול נוצר מיריה של אדם שעמד לפנים...ויגאל עמד מאחורי רבין.
    מדוע אינכם שואלים??היכן צילומי הרנטגן?מדוע אין מראים לנו??

    הגב לתגובה זו

    • כן !!! השידור היה מדהים !! בפעם הראשונה

      וולוול, 04/11/06 08:48

      דיברו על הכדור השלישי בחזה. מתווח 0.

      הגב לתגובה זו

      • מצטרפת לבקשה, נסיבות המוות של רבין ז''ל לוטות בערפל (ל''ת)

        אזרחית, 04/11/06 19:45

        הגב לתגובה זו

        • כל עוד ביניש במערכת המשפט- לא יחקרו כמו שצריך את הרצח. (ל''ת)

          המפעילה של אביש, 04/11/06 22:16

          הגב לתגובה זו

        • אין סיכוי שישדרו שוב. בטח כבר מתחרטים ששידרו. (ל''ת)

          מטייחי האמת, 05/11/06 01:09

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    מבריק. מקסים. רוגל אלפר עשה לי כרגע את הלילה

    קולנוען, 04/11/06 05:05

    ותרדו מהראש המלוכלך: התכוונתי לכתבה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השמאל הקיצוני מנכס את פסטיבל רצח רבין לפרופגנדה אנטי ימין ומרכז

    דנה, 04/11/06 03:49

    בניחוח קומוניסטי של קבוצתיות השמאל הקיצוני וההזוי מרים את ראשו ויוצא אפילו נגד ילד שטרם נולד ולא עשה דבר בחייו.

    העולם זה לא מחנות ולא צריך להתייחס לאנשים כמו במשחק כדורגל.

    מספיק עם הפסטיבל הזה. התחלת כבר להשמיץ עוברים.

    הגב לתגובה זו

    • השמאול מראה את הפרצוף החייתי האמיתי שלו. (ל''ת)

      נתי, 04/11/06 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    רוגל, אתה חסר, ב''הארץ'' (ל''ת)

    אמיר, 04/11/06 01:55

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא!!! (ל''ת)

      דודו, 04/11/06 04:24

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא לא צריך תדמית הוא צדיק (ל''ת)

    צדיק, 04/11/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה עם ילדים של מחבלים?

    דגנית, 03/11/06 23:35

    יש לא מעט מחבלי דם על הידיים שהתחתנו והביאו ילדים, ואף אחד לא אמר כלום. למה?
    האם יש דם ויש דם?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הקהל אשר הצמיח ''עשו שוטה'' של המחבל ? (ל''ת)

      גדי, 04/11/06 08:49

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רוגל אלפר?

    דוידי, 03/11/06 22:47

    האם רוגל אלפר הוא אח של אריק אלפר?????

    הגב לתגובה זו

    • קרבת המשפחה

      הגבתי, 05/11/06 16:07

      לא, הוא אח של אריק קלפטר

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה הילד יצטרך למלמל סליחה ליובל רבין? הוא לא רצח אף אחד

    תמר, 03/11/06 19:51

    הדמגוגיה ופולחן רבין גרמו לך לבלבול גדול. הילד שאפילו לא נולד לא רצח אף אחד ולא ביקש להיוולד וכבר אתה מפיל עליו אחריות לרצח?

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שנקרא:הבנת הנקרא

      דנית, 03/11/06 22:35

      בואי תקראי שוב את הקטע ותגידי לנו את למה הוא יבקש סליחה מיובל רבין. לא צריך להתלהם ישר,כדאי קודם להבין מה שכתוב.

      הגב לתגובה זו

      • האם יובל רבין ''נפולת של נמושות''? (ל''ת)

        או רק השאר?, 04/11/06 01:36

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    ילד או ילדה

    שולה, 03/11/06 17:20

    אף אחד לא חשב על זה שהיא סתם רצתה ילד או ילדה.
    יכול להיות שהיא בכלל לא תמשיך להיות אתו.
    מי חוץ ממנו היה מוכן לעשות לה ילד או ילדה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כתבה מעולה!כל מילה נכונה ומענינת. (ל''ת)

    אהבתי מאד, 03/11/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קריאה לעורכי העיתונים והאתרים המובילים- לא להזכיר את הרוצח!!

    הצעה!!!, 03/11/06 16:36

    מטרתם של קרוביו המעוותים אסטרטגית ומתוכננת היטב, לריסה אינה אלה מטורפת אידאולוגית שכל מטרתה בנישואין לרוצח היתה לקבל דקות רייטינג למושא הערצתה.

    המטרה תכשל אם עורכי העיתונים המרכזיים, שרוב רובו של הציבור הנורמאלי נחשף אליהם, ישכיחו את הנבל, הוא אולי יקבל חשיפה במקומות שוליים כמו ערוץ 7 או אתרי מטורפים כמו רוטר, אבל רוב רובו של הציבור, שלא רוצה לשמוע ממנו, יקבל את מבוקשו!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחד הרוצחים היותר מתועבים בדברי ימי ישראל המחודשת (ל''ת)

    היה יצחק רבין!, 03/11/06 15:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אל תעלה הנה, 03/11/06 16:35

      הוא רצח יותר מחמשת אלפים חיילים מצריים במלחמת ששת הימים.

      ככה זה כשהמוח מועמס יתר על המידה בתעמולה ימנית דתית

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הם יפמפמו לילד/ה שהאבא שלו/ה עשה מצווה גדולה

    טפו טפו, 03/11/06 15:22

    הסבתא היא מחנכת דגולה והיא תהיה אמונה על חינוכו של הרך הנולד להאמין שאביו היה צח כשלג. מקסימום רצח לשם שמים.......
    הוא גם יגדל בסביבה שאוהדת את הרוצח כך שלא תהיה לו שום בעיה אפילו למצוא שידוך שמתאים לו.
    גם האחים והאחיות של הרוצח התחתנו כבר ללא בעיות וממשיכים את חייהם כרגיל כי הסביבה שלהם אוהדת אותם.

    הגב לתגובה זו

    • איך קוראים לך ? טפו ושם משפחה טפו?

      אפרת, 05/11/06 05:21

      תחליף כדורים

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה עובר עליך? את מי זה מענין בכלל (ל''ת)

    יןסי, 03/11/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומי תורם להיות כוכב תקשורת?

    סימה, 03/11/06 15:10

    אתה רוגל אלפר.

    אז די. תפסיק לכתוב כתבות על יגאל עמיר וילדיו הפוטנציאליים.

    נראה אותך עומד בזה ביום הזכרון לרבין בשנה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    די כבר לשרת את הרוצח הזה!!שמענו מספיק (ל''ת)

    עופר, 03/11/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שום דבר לא יתן את התחושה האמיתית כשההליך המשפטי לא מוצה ולא משכנע

    שין, 03/11/06 14:45

    בלי ללמוד דיני ראיות, האינטלגנציה הקולקטיבית הטבעית היא חלק מאיתנו ולא ניתן להתעלם ממנה ולטשטש אותה על ידי מגמתיות של מימסד ותקשורת שהאמון שלהם נשחק בהתמדה

    הגב לתגובה זו

    • ללא דיני ראיות...

      דיוגנס, 03/11/06 17:08

      לרשות הסנגור של י.עמיר עומדת האפשרות לערער בנימוק של ''ראיות חדשות'' (חור נוסף בגופיה ועוד מיני ''עובדות'' ששוחרי הרוצח מעלים פה ושם) והעובדה הבסיסית שלא מערערים...
      אז מספיק עם ההכחשה של המנוול עמיר רצח את ראש ממשלת ישראל.
      מן הדין שצבועי דת ישראל יכיזו על יום הרצח כ''צום רבין'' על משקל צום גדליה.
      רבין היה לעם ישראל הרבה יותר מגדליה.....

      הגב לתגובה זו

    • ניסוח עדין של המסכנה הברורה לכל בר-דעת- בולשיט !

      עידן, 04/11/06 09:43

      לא היתה חקירה ולא נתגלתה האמת.
      ובלי החקירה לרוב ברור כבר שהסיפור היה אחר לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מורשת רבין?אין דבר כזה הכל רקי מתוכן

    יצחק, 03/11/06 14:38

    כמו המדינה העלובה שהצלחנו להקים כאן עם מורשות דומות....
    כיכרות ורחובות שמות נבובים זו המורשת.עוד 10 אף אחד לא יזכור.

    הגב לתגובה זו

    • לא נשכח לעולם את אוסלו

      שחר, 04/11/06 06:53

      ומאות ההרוגים בעקבות החזיון הקולקל שהיה לחתן פרס נובל...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מספיק להכניס לרחם של לריסה

    שרי, 03/11/06 14:37

    ה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מספיק !

    אני, 03/11/06 14:09

    די לתת במה לרוצח , משפחתו וחבר מרעיו !
    שינמק בכלא ושלא נשמע ממנו !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    maybe not

    ezrahit, 03/11/06 13:51

    there is also a posibility that she abort
    stop dealing with the issue, they must be forgotten

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ולמה לא צנחן הומו? אני כזה ויש עוד רבים. (ל''ת)

    סטיגמה סטיגמה, 03/11/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלוואי שהבהמה הגסה לריסה לא תהרה (ל''ת)

    אביבה כהן, 03/11/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה

    מה, 03/11/06 13:27

    מה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפלישה לרחם של גב' טרימבולטור נבזית ובהמית . זו מורשת רבין? (ל''ת)

    חנה מרימינסקי, 03/11/06 13:18

    הגב לתגובה זו

    • כן. אם לא היו רוצחים לא היתה פלישה. (ל''ת)

      עקיבא אטלס, 03/11/06 14:47

      הגב לתגובה זו

      • היא לא רצחה אף אחד

        לאדיוט, 04/11/06 22:17

        אגב, מי זה ''רוצחים''? אז תאוריות הקונספירציה נכונות?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    או תלמיד חכם (ל''ת)

    shmul, 03/11/06 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה?

    אמירה, 03/11/06 12:44

    אם נראה לך שהחברה הישראלית תעניש מישהו על מעשי אביו, אתה טועה.
    והניסיון לכתוב לו קו''ח ולהחליט מה ומי הוא יהיה נראת לי מוקדמת מידי ולא רלוונטי.
    אבל אם כבר מדמינם, יכול להיות שכולנו מאוד נחבב אותו אולי הוא גם יראה לא רע ויכבוש את ליבנו.
    אולי הוא יהיה פוליטיקאי או אולי ראש ממשלה כי גם יגאל וגם לריסה אנשי ההשכלה הגבוה ככה שהגנים לא רעים.
    אני אישית לא אשנא אותו כי אבא שלו כזה. מה זה קשור? בזה אני בטוחה בנבואות אני בטוחה פחות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    די להתעסקות הבלתי-פוסקת ביגאל עמיר!

    נטע, 03/11/06 12:27

    (או בצאצאיו)...הגיע הזמן להוריד מהכותרות את כל מה שקשור לנושא הרוצח המתועב הזה..ועוד לשים את הכתבה ב''ברנז'ה''?.. סופית הפכו אותו לסלבריטאי מן המניין...
    אני ממש מתביישת...

    הגב לתגובה זו

    • אחרת איך יביאו אנשים לככר מלכי ישראל? (ל''ת)

      קיקו, 03/11/06 15:11

      הגב לתגובה זו

      • בשבילי זו לא כיכר מלכי ישראל ..

        נטע, 04/11/06 23:59

        מאז אותו הערב זו כיכר רבין ולא כיכר מלכי ישראל! ברור שיש להמשיך ולעסוק ברצח עצמו ובכל מה שארע לפני כן, אבל אל לנו לרדת לרמה של עיסוק אובססיבי ודוחה בחייו הפרטיים (ואני אפילו לא מתכוונת לחיי המין שזה כבר עבר כל גבול) של עמיר ...
        אנשים יבואו-כי מי שמאמין בדמוקרטיה יבוא.

        הגב לתגובה זו

        • כיכר מלכי ישראל. נקודה. (ל''ת)

          דוד המלך, 05/11/06 09:11

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה?

    אחד שמבין, 03/11/06 12:25

    למה אין כזה טררם אחרי ילד של כל מחבל? למה רק יגאל עמיר הוא תמיד ''הרוצח''? למה דמם השפוך של סתם אזרחים לא מרתיח אותכם כל כך?

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא רצח את ראש הממשלה.

      רן, 03/11/06 15:54

      מבין?

      הגב לתגובה זו

      • אז אם רוצחים את משה בגלל שהוא משה- אז זה לא ביג דיל?

        אחד שמבין צודק, 03/11/06 19:47

        למה לא רודפים את הילדים של כל המחבלים? זו שאלה טובה.

        לערבי מותר לרצוח יהודים וצריך להבין אותם ואת המניעים שלהם ולהתנצל על ה''כיבוש'' והעוני שלהם אבל אם יהודי רוצח- זה כבר סיפור אחר.

        בסך הכל הילד/ה לא אשם בכלום וצריך לעזוב אותו/ה בשקט.

        הגב לתגובה זו

    • מתי נתנו למחבלים ערבים להתייחד

      יורם, 04/11/06 00:51

      מתי נתנו למחבלים ערבים להתייחד עם נשותיהם? מעולם לא.
      אז מדוע לתת למחבל יהודי?
      אגב, מחבל יהודי גרוע אלפי מונים ממחבל ערבי, שכן הוא ניסה להתנקש במדינה מבפנים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה הטור הזה מופיע ב''ברנז'ה''? אני אגיד לכם......

    עמרי, 03/11/06 12:08

    כי הברנז'ה בטוחה שהכל סובב סביבה ושכל העולם מתעניין במדמנה הזאת. טעות רבותיי, אף אחד לא סופר אתכם מחוץ לגוש דן. להתעורר ומהר

    הגב לתגובה זו

    • עובדה שקראת כתבה בברנז'ה

      אורי, 03/11/06 12:41

      אם הברנז'ה איננה מעניינת אותך אם כך מדוע הינך נכנס וקורא כתבה במדור זה?!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמובן שרוגל צודק

    מיכל רשף, 03/11/06 11:14

    כל הסיפור עם לריסה טרימבובלר לא נועד אלא כדי לחלץ את יגאל עמיר מהכלא. הוא זוכה בחרותו, היא זוכה בפרסום, ומי יודע יתכן שהחוגים התומכים בעמיר גם ממנים אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חזק מאוד! (ל''ת)

    עוגג מנג'ה, 03/11/06 11:12

    הגב לתגובה זו

    • אולי זו תהיה בת ? איזה אנשים רעים!!

      צדק, 03/11/06 14:29

      מה אשמים הילדים?
      איפוא זכיות האדם?
      והיכן זכויות הילד?

      הגב לתגובה זו

      • את שאלותיך תפנה ללריסה ויגאל

        לצדק, 03/11/06 15:43

        באמת מה אשם הילד שאביו הוא יגאל עמיר. זו מעמסה כבדה מאד על ילד שלא חטא ואני שואלת עצמי איך לריסה, שהיא פילוסופית, דוקטור אפילו, לא חשבה על מה שהיא מעוללת לארבעת ילדיה ולתינוק שיוולד לה מעמיר. איזה אגואיזם נצלני.

        הגב לתגובה זו

        • מה קשור ללריסה בכלל

          צדק, 05/11/06 05:15

          אם אבא רוצח הילדים אשמים?ומה מענין אותך החיים הפרטיים של לריסה? את עושה עוול לילדים לא נראה לי שיש לך !!! ואולי טוב שכך

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסכן הילד

    מישהו, 03/11/06 11:10

    יהיה לו אות קיין לא באשמתו מהיום שהוא נולד .
    יהיה לו 2 הורים פסיכיים .
    הוא יהיה סליברטאי בלי הכסף והזוהר
    רק עם עיתונאים חראות שיעקבו אחריו וינסו להרוס לו את החיים .
    אני בדעה שאבות אכלו בושר
    אבל שיני בנים הם השיניים של הבנים ולא של האבות .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ז ו א ש מ ת כ ם ! ! !

    אלי, 03/11/06 10:23

    במקום להתייחס ליגאל עמיר כדפוק שהוא בחרתם להפוך אותו לאנטי כרייסט.

    לאנטי כרייסט יש רייטינג, לא יעזור לכם כלום.

    הגב לתגובה זו

    • הריטטינג ההקדוש והמבוזה

      אייריס, 04/11/06 08:42

      יגאל עמיר הוא רוצח שלקח את הזכות לשלול חיים ואנחנו ברוב טיפשותנו הסכמנוו לכותו גם לתת חיים.

      כל ההתעסקות בעמיר היא פורנוגפיה של המוסר הציבורי והאשמים בכך הם העתונאים.

      הגב לתגובה זו