• 61.

    מנדי קטן הוא חילוני גמור, חוטא ומחטיא. (ל''ת)

    יעקב, 06/01/10 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עצוב....

    שירה, 27/06/07 01:39

    פירוש המילה ''חרדי'' הוא אדם החרד לדבר ה' ולתורתו הקדושה האנשים האלה הם לא חרדים ועצוב שככה הם מחללים שם שמיים ומבזים את עובדי ה' שבאמת נאמנים להקב''ה ולתורתו! אני מזדעזעת!!!!!!!!! להיות שומר תורה ומצוות-חרדי זו זכות עצומה כמובן גם חובה אבל יותר מזה זכות ואדם שלא רואה את זה כך וחי את זה כך בסוף ח''ו יהיה מאלה... שבעז'' יחזרו בתשובה מהר וכבר יבוא המשיח!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה כבר לא סוד

    סמדרר בן חמו, 10/04/07 16:29

    אנוכי ובעלי דתיים מסורתיים אבל מכבדים כל אדם וחרותו את הלעשות ככל העולהעל רוחו עם חייו,כל עוד בן אדם לא גונב ופוגע באחרים חפים מפשע זה יפה וטוב לכולם להרגיש חופשי ומאושר,כבר שראיתי את מנד קטן בתוכני עובדה ידעתי שהעסק רק ילך ויתפרסם יותר ויגדל,לדעתי זה רק תורם לרצון של דתיים וחילוניים להכיר אחד את השני,חרדים כבר מעיזים להבין שגם להם מותר להנות מהכל כי זה העולם שבו אנו חיים,הם מתחילים להבין את דרכינו ואנו מתחילים לכבד אותם בדרכם ואמונתם,אט...אט...אנו מתחילים לפגוש אותם גם בגיוס לצבא למען מטרה אחת בלבד הגנת המולדת,מבלי להיתחמק מכל מיני סיבות,העולם החרדי מתחיל להחשף לאט...לאט... נשים כבר נראות יותר ...ויותר בציבור משכילות יותר ,תורמות לבניית המישפחה בשותפות מלאה בצורה כלכלית ולא רק בהרחבת המשפחה.
    יש יותר חשיפה לצד החילוני ופחות בורות בכל המיתפתח בטכנולוגיה,מעמד האישה,זכויותי הלגטימיות ומקומה בחברה כאישה בכלל,לכן לכל מי שרם למהפכה הזו אומר רק יישר כח,ולכל אלה המיתלבטים או אלה המסרבים להכיר בעולם על תהפוכותיו צאו מההלם.

    הגב לתגובה זו

    • לאאאאאאאא

      אביטל, 19/10/08 03:32

      מה יש לך?!?!?? נכון שזה טוב שנשים בעולם החרדי מתחילות להתפתח ולהיות משכילות לתרום..זה גם טוב מאוד שהחרדים יוצאים קצת החוצה והחילונים והם מתקרבים האחד לשני..!! אבל לעשות מה שהאנשים בכתבה עושים--- זה חילול ה' גמווווווור!!!! זה נוראי לעשות את זה!! לחיות בשקר!! אני מבינה שזה ממש קשה..גם אני עוברת התלבטויות קשוות כמו אלה..אבל זה ממש לא בסדר לעשות את זה!! זה יוצר סטיגמות על החברה החרדית, הורס בתים ובראש ובראשונה גרום לחילול ה'!! :( בהצלחה לכל הרוצים לשוב למוטב..ולכל אלה שגם רוצים לעבור צד..

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מנדי

    אבי, 04/12/06 04:06

    אתה גדול אתה הגשר שלי לדת
    עלה והצלח

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפסים!!!!

    שירי, 18/11/06 19:55

    אין לי שום בעיה עם זה שחרדים רוצים להתפרק קצת מהחיים המשעממים שלהם...לכל אחד מותר להתפרק..אבל...אחר כך ביום הם באים ושופטים אותנו החילוניים על חיי ההתבוללות שלנו על הזנות שלנו על זה שאנחנו לא יהודים!!!מץייחסים להומואים ולסביות ככלבים ולא כבני אדם!!!מי אתם בכלל???? רוצים להתפרק???חופשי שיהיה לכם בכיף רק אל תעשו זאת בסתר ואחר כך תשפטו אותנו שאנחנו זולים...לפחות אנחנו לא מסתירים!!!אנחנו עושים בקולי קולות ולא מנסים להיות מישהו אחר ביום!!!!אנחנו גלויים ולא צבועים כמוכם!!!!!!תתביישו לכם!!!לשפוט אותנו בצורה כזו!!!!אם אתם נהנים אין לכם במה להתבייש!!!דברו גלוי תפסיקו להיות צבועים!!!אתם אלה שתגיעו בסוף לגיהנום!!!בגלל כל השקרים שלכם!!!אפסים!!!

    הגב לתגובה זו

    • שירי חמודה...

      mery, 22/11/06 16:54

      לקחת קצת קשה את הקטע...
      ואת צריכה להבין שלא מדובר פה בכל החרדים אלא מספרים לך בכתבה שיש חרדים.
      וחוץ מזה אחרי רצח עושה חילוני לא באים ואומרים כל החילונים רוצחים . אז אם קבוצת חרדים הולכת למועדון ומסתירה את זה זה לא אומר שככה כולם. אני בטוחה שאת בחורה מאוד חכמה אבל את נשמעת כאן כבורה וכמלאת שינאה וחבל.
      ואגב, אני רחוקה מלהיות חרדית.

      הגב לתגובה זו

    • קבוצת המיעוט הזו אינה מייצגת את הציבור החרדי

      ישראל, 02/02/07 03:41

      בדבריך הינך קורא לקבוצה הזו בתור ''החרדים'' , ו''תפסיקו להטיף לחילונים מוסר'', וכו', אך הינך טועה טעות קשה, החרדים שמתנגדים למצעד הגאווה הינם גדולי הדור המייצגים את השקפת התורה ולא יותר,
      ואם ישנם מספר מסכנים, אומללים, שלא למדו לחיות כהוגן מתוך זוגיות מלאה, מאושרת, ושמחה, אז צריך להתפלל עליהם שיחזרו למוטב, ולא יותר, הם מייצגים רק את עצמם, וגם זה בקושי, כי הם מודים שהם רוצים להגמל מזה, והם עושים את זה עם נקיפות מצפון.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אחלה!:)

        אביטל, 19/10/08 03:40

        צודק!! כל הכבוד!! :)

        הגב לתגובה זו

    • מה יש לך?!?!?

      אביטל, 19/10/08 03:38

      מה קורה?!?? מה זאת השנאה הזאת לאנשים מהעם שלך?? הכתבה מדברת רק על קבוצה מסויימת של אנשים שקשה להם בעולם שלהם והם צריכים להשתחרר!! נכון!!- זה ממש לא בסדר והם חיים בשקר גדול כמו גם בצביעות כלפי קרוביהם ומשפחתם!!! אבל את אינך יכולה לשפוט אותם בצורה כזאת נוראית..כי אינך מכירה אותך!! כמו כן, אסור לך להכליל!!!!!! ישנם חרדים שהם משכמם ומעלה!! אנשים ישרים וטובים שמעולם לא פגעו באיש!! אינך יכולה לבוא ולהקניט אנשים על סמך כתבה שקראת על מס' אנשים בתוך המגזר החרדי!! אז תפסיקי לשמור טינה ותביני-- יש חרדים שהתנהגות מסויימת של אנשים חילוניים מפריעה להם ולכן הם מתייחסים עליהם ממש לא יפה..-- זה באמת לא בסדר מבחינת אותם חרדים!! אבל בהתנהגותך זו-- את מידמה להם ומתנהגת בדיוק כמות!! את חידלי מזה בבקשה..ותנסי שתשרור בינינן, עם ישראל, רק אהבה אחווה ורעות!! בע''ה!!! מקווה לגולה שלמה..כי אי אפשר להמשיך ככה!! תתעוררו!!!!!!!!!!! בע''ה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי שרוצה באמת להיות שלם עם עצמו..

    מתקרבת ליהדות, 08/11/06 05:31

    שילך דרך חבד יש תשובות לכל השאלות..

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אם זה הדתיים אז מצעד הגאוה זה החילוניים (ל''ת)

    חילוני, 06/11/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תקשיבו טוב כולכם

    חרדית מאד, 06/11/06 03:54

    הכתבה נחמדה מאד וגם יוצאת מכל החורים. גם אם ראו שם כמה חרדים, ברור שבחברה החרדית כמו בכל חברה בעולם יש כמה שונים. ושיהיה להם לבריאות. אבל עיקר העניין הוא שאני אישה חרדית מאד ואפילו מהחוג החסידי ובעלי אומר לי יפה מאד שאני מדליקה אותו ושהוא מת עלי וזה מותר בהחלט ובעיקרון {כמעט} הכל מותר בין בעל לאישתו. אבל למרות הפתיחות ביננו ותקשורת רגשית מדהימה ולא כמו ההדיוט מהכתבה שהתבלבל בין דת לבין סתם נישואים מחורבנים כמו שלו , אין לנו צורך לצאת למקומות כאלה ולהתפרק וכשאנחנו רוצים להשתולל אנחנו עושים את זה בכיף במיטה. יש עדיין במדינה הזו אנשים שחושבים שחרדים זה חייזרים וזה מדהים אותי כל פעם מחדש.
    אגב , מהיכרות קרובה ביותר של החיים ברחוב החרדי אני גם יכולה לספר לכם שאצלינו אי אפשר להסתיר שום דבר ןלכן זוג חרדי באמת שמכבד את עצמו לא ילך למקום כזה בשום מחיר. תוך יום כולם ידעו איפה הוא היה והוא גמור!!! לכן קחו את הכתבה הזו בעירבון מאד מוגבל

    הגב לתגובה זו

    • בתגובה לחרדית מאוד

      חילונית אלמונית, 07/11/06 11:26

      ישר כוח!

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה!!! (ל''ת)

      גם חרדית, 30/11/06 02:26

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא ידעתם שיש דבר כזה?

    נערת ליוי חרדית, 05/11/06 18:07

    אני חובשת פאה, שומרת שבת,
    אני לא מקבלת לקוחות בשבת.
    וכמובן שאיני מקבלת לקוחות בזמן היותי נידה . אני טובלת אחרי שבעה נקיים .אני מגישה ללקוחותי רק משקאות בהכשר הבד''ץ.אני לא מקבלת ערלים.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לדעת שם וכתובת?

      חיים, 06/11/06 00:42

      או שאת/ה חילוני/ת שמנסה כך להכפיש את הציבור החרדי?

      הגב לתגובה זו

    • קישקוש!!!!

      לא מאמינה, 11/12/06 23:34

      סתם נסיון הכפשה, רואים שלא חרדית כתבה את זה

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תעסקו בעיקר :הפקרת מאה אלף עגונות על ידי בתי דין אכזרים (ל''ת)

    רב יואליש, 05/11/06 17:35

    הגב לתגובה זו

    • מאחורי כל אשה עגונה יש בעל עגון

      מספרים מצוצים מהאצבע, 04/10/10 14:34

      ולא פעם העיגון ההדדי נובע מדרישות ממוניות שבני הזוג מתעקשים עליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    קצת פורפורציה

    משה, 05/11/06 17:06

    אני מבין מאוד את קנאת החילונים, במסגרת המשפחתית החרדית המצליחה באופן כללי...ולכן כאשר שומעים שיש חרדים שיוצאים מהמסגרת אוהו ! כולם שמחים וצוהלים וצועקים ''ידענו'' הכל צביעות תראו מה החרדים עושים בלילות....!
    חברה זה לא יעזור לכם, החברה החרדית באופן כללי שומרת על צניעות ועל קדושת המשפחה ואין לי ספק שכמו בכל חברה, גם בחברה החרדית יש בעיות, וחסרונות. אבל שכחתם חברה יש להם הרבה מאוד ''מעלות'' .
    תעשו סיבוב בבני ברק בשעות שה''ארבע - חמש '' חרדים הולכים למועדונים. בהיכלי הישיבות בכל הארץ ותראו כמה בחורים ואברכים לומדים מחוץ לשעות שהם חייבים ללמוד בגלל המסגרת. מי מחייב אותם ללמוד בשעות כאלו ? האמונה באלוקים. וההבנה בחובת האדם בעולמו.

    הגב לתגובה זו

    • :)

      אביטל, 19/10/08 03:44

      יפה!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כתבה שמלאה קינאה בצבור הדתי הרי לכם אנשי התשקורת אין מה למכור (ל''ת)

    אתם זולים..., 05/11/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולי לפחות תחליפו את הכותרת המגעילה? (ל''ת)

    דתי, 05/11/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ההשקפה הדתית

    משה, 05/11/06 15:01

    מה שראוי לשבח בכתבה הזו שהיא משקפת את מה שהחרדים מרגישים כשהם יוצאים מהמועדון, למה עשיתי את זה? בתור בחור חרדי שעבר את השלב הזה בחייו, אני רוצה לומר כאן 1. שאף אחד לא יחשוב שהמצפון לא מייסר את אותם חרדים (או שאין להם מצפון) 2.שאף אחד לא יחשוב שהפתרון הוא להיות דתי לאומי, משום שיש למגזר הזה בעיה שיש להם השקפה אך הם לא חיים על פיה וכל אחד הראוי בעיניו עושה תחת מעטה הכיפה הסרוגה. הפתרון הוא לחזק את ההשקפה ואז גם אם אדם רוצה לצאת לבילוי כזה או אחר הוא אומר לעצמו אני לא מצליח להתגבר אך אני יודע שזה היצר הרע, ובזה נפתרת חצי מן הבעיה. יש המון להאריך אך לא כאן המקום ולא בידי הזמן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוצפן

      שמוליק, 22/01/07 20:47

      אמירה כזו על ציבור לאומיים גרועה לא פחות מכל ההכפשות. ראוי מאוד להיזהר בהכללת ציבור, בפרט שיש בו הרבה יראת שמים וכבוד תורה במגמה מפותחת ומתפתחת. אשריכם ישראל

      הגב לתגובה זו

    • אני עם שמוליק!!!

      אביטל, 19/10/08 03:48

      מה קורה לך?! יש מלאאא דתיים לאומיים שאני פשוט מעריצה!! אנשים כל כך טובים שכל אמונתם הופכת למעשים!! כל הלכה כל פרט שהתורה אומרת-- הם הולכים אחריו!! אז דיי להכפיש בלי שאתה יודע!! (אתה נשמע כמו החילונית שדיברה על החרדים..!) ודי להכליל!! מספיק!! זה סתם פוגע באנשים וגורם לשנאה ופירוד בעמנו!! שגם ככה קשה לא כבר מספיק..מבחוץ.. ומבפנים..!! :( יהיה טוב בע''ה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ידוע שהחרדיות הכי חמות!! (ל''ת)

    טיל אולנשפיגל, 05/11/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לקרוא ולבכות..

    ליאת, 05/11/06 14:21

    בתור דתית לאומית אני רוצה להביע שאט נפש מההתנהגות של החרדים בכתבה. אתם בסדר? מה עובר על האנשים? 1) האיסור הגדול זה לא הכניסה למועדונים אלא ההחלפה לבגדים חושפניים. 2) עפ''י ההלכה בעל חייב לומר לאשתו שהיא מדליקה אותו. זו מצווה.
    המסקנה היא שאותם חרדים כדאי שילכו להשתלמות על זוגיות נכונה לפי היהדות, ושלא יעשו שקר בנפשם.
    דרך אגב - גם הפאות הארוכות שנראות כמו שיער טבעי ארוך וגולש זה פספוס של מצוות כיסוי ראש - כי מה כיסינו פה בדיוק?
    נקודות למחשבה!

    הגב לתגובה זו

    • עוד צדקנית נודניקית

      רינה סקסספול, 05/11/06 14:30

      צאי מהבועה ותתחילי להינות קצת מהחיים.

      הגב לתגובה זו

    • אין שום בעיה עם הפאות

      חן, 05/11/06 16:20

      שנראות כמו שיער טבעי כל עוד הן מכסות את השיער המחובר לשורשים כן יש בעיה עם אורך הפיאות.

      הגב לתגובה זו

    • אשריך לגמרי

      שמוליק, 22/01/07 20:50

      שתזכי במהרה לבעל הגון. טוב מאוד שיש חיי תורה בצורה הנכונה...

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!! צודקת!! :) (ל''ת)

      אביטל, 19/10/08 03:50

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    דרך החיים האמיתית : דתי לאומי תורני!!!

    ריקוש, 05/11/06 11:57

    לחיות חיי תורה מתוך שמחה וביטוי עצמי ללא הפחדות וללא עונשים .
    לחיות זוגיות בריאה ופתוחה ללא צביעות ולחץ חברתי.
    נכון, דרך החיים הדתית לאומית היא יותר פתוחה והרבה יותר מורכבת אבל יש בה הרבה הרבה יותר אמת ושמחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב100% (ל''ת)

      נועם, 05/11/06 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    פעם

    נעמה, 05/11/06 11:18

    פעם עבדה איתי בר''ג ליד הבורסה בחורה רווקה חרדית חתיכה ממש.
    לאט עם הזמן התברר שהיא מסתובבת עם גבר נשוי( חילוני).
    הוא היה עוזר לה כלכלית בתמורה לשרותי מין. ( מה שנקרא: תומך)היא לא ידעה שאנו יודעים.
    יש לה 7 אחים וכל בוקר היתה באה עם הופעה חדשה. אחר כך סיפרו לי שהיא עדיין רווקה. היום היא צריכה להיות בת 35.
    חבל שלא נותנים לחרדים הזדמנות להיפתח קצת ולא לכלוא אותם בצינוק הבני ברקי שלהם.
    גם בחברה של הדתיים המזרחניקים יש פאבים ובתי קפה אבל הם פתוחים וקלילים כי לא חונקים אותם ולכן אצלם יהיו פחות סטיות, פריצת גבולות ודרכי מילוט לחברה החילונית
    לא כך?

    הגב לתגובה זו

    • נעמה את מבלבלת תשכל

      HUXH, 05/11/06 16:39

      לפי דבריך אני מבין שאת חילוניה!
      לכן זה גם מה שיש לך לומר!!! כאשר תהיי בתוך המסגרת תוכלי לדבר, לא כאשר את מחוץ למסגרת ולא מכירה מקרוב את הסביבה החרדית

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עויילם גויילם ! פריצות ! תועבה ! (ל''ת)

    משמרות הצניעות, 05/11/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מעריך מאוד את מנדי קטן הזה

    אחד, 05/11/06 11:01

    לא מכיר אותו, ופעם ראשונה שאני שומע עליו. בתור חובש כיפה סרוגה אני מאוד מעריך את הדברים שהוא אומר פה.
    בנאדם שלא עושה אידיאליזציה למה שהוא עושה. מבין היטב את מקומו, ויודע להציב את הגבולות שלו לעניין, גם כשמדובר באנשים אחרים שלדעתו יכולים לגרום לחילול השם.
    בעיני זה מעורר התפעלות, במיוחד כשמנגד ניצבים (בעיקר בציבור הדתי לאומי), אנשים שכן מורידים את הכיפה לפני כניסה למקומות כאלה, ומצד אחד לא מוכנים להתמודד עם העניין ויוצרים לעצמם מן זהות בדויה שהיא לא ממש הם ולכן גם אין להם צורך בהתמודדות, אך מצד שני הופכים את ה''התפקרות'' שלהם למשהו אידיאולוגי, במקום להגיד, נכון, אני לא בסדר, אבל זה אני. בעיני זו צביעות מגעילה שאין לה מקום.

    גם מבחינה דתית טהורה, אני חושב שהקב''ה מעדיף אנשים כמו מנדי ששלמים עם עצמם ויודעים מהו מקומם ומהו שדה המרעה הטבעי שלהם, גם אם לא תמיד זה עובד בהצלחה.

    מעריך את הכנות ויושר הלב.
    בהצלחה...


    הגב לתגובה זו

  • 41.

    השוליים

    מור, 05/11/06 10:55

    מהמיעוט הקטן המבקר במקומות כאלה אין להסיק מסקנה שכך אצל כל החרדים. נא ראו זאת כשוליים של השוליים בחברה החרדית כמו בכל חברה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במיליון אחוז

      חיים, 05/11/06 16:43

      אכן נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      על כל חרדי שהולך יש לפחות 40000 שלא הולכים!!!!!!!!!!!!!!! (אם לא יותר)

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש ערבי ריקודים לנשים - זה הכל בשבילך במתנ''ס רמת בית שמש...

    איריס, 05/11/06 10:53

    במתנ''ס רמת בית שמש מתקיימים ערבי ריקודים. דיסקו, ריקודי בטן, מזרחי, הודי, אירי, שנות השישים, השבעים הכל חוץ מחסידי.
    אפשר להיות סליזי, להתפרק, הדי ג'י היא אישה והנשים הן מכל הגילאים, העדות הזרמים ובכיף.
    ניתן להתקשר למתנ''ס ברמת בית שמש ולהרשם לערב הקרוב.
    וכל הכבוד למירי שלם מנהלת המתנ''ס על היוזמה.

    הגב לתגובה זו

    • הערב הבא ב-19.11

      מירי, 05/11/06 17:06

      לכל מי ששמעה והיתה, לכל מי ששמעה עלינו ועוד לא היתה.
      ערב הריקודים הקרוב מתקיים המתנ''ס רמת בית שמש ב19.11
      יום ראשון בעוד שבועיים בין 20:30-23:30
      המתנ''ס נמצא בנחל דולב 16,
      טלפונים:02-9910621/9910833/9910636
      יש מענה כל יום בין 16:00-19:00
      תבואו!
      מגניב פה

      הגב לתגובה זו

      • איזה מוזיקה תהיה בערב הזה?

        מיטל, 06/11/06 09:28

        יש היפהופ וראפ? שחור טיפה?
        או שהכל מוזיקה ישנה כזאת?
        יש לכם את השירים הכי חדשים בMTV?
        אם כן אני אשמח לבוא לבקר אצלכם!!
        ואיזה גיליים של נשים יש?!

        הגב לתגובה זו

        • מוזיקה בכל הסגנונות

          מירי, 06/11/06 16:16

          הדי ג'יי מביאה מוזיקה לפי בקשת הקהל. גם חדשים מהMTV

          הפעם תגיע כתגבורת גם מורה לסלסה וסמבה.

          מוזיקה משתנה לפי ביקוש ולפי מי שנמצאת בקהל.

          גילאים 17-50

          יש מגיעות מכל הארץ.
          גם מבני ברק

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    ממש חבל

    אהובה, 05/11/06 10:49

    חבל לי לקרוא על זוגות ובחורות רווקות שאינם מזדהים עם סגנון בילוי כזה ובכל זאת נמצאים במקום שטוב לו לא היו מתקרבים אליו.
    גם לציבור הדתי והחרדי יש מה לציע צריך רק לחפש ולמצוא.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שקר וכזב!!! הם בכלל לא חרדים ואפילו לא דתיים

    יעלה, 05/11/06 10:39

    הם רק מחופשים כדי לעורר בלאגן אני הייתי שם וראיתי בדיוק מי הם ומה הם. הם הגיעו מאזור בני ברק, זה לא אומר שאם גרים בבני ברק/ קירת הרצוג או פרדס כץאתה נקרא דתי או חרדי !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יאללה יאללה. איסטרה בלאגינה קיש קיש קריה (ל''ת)

    מיעוש קטן עושה, 05/11/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אוי אחד ארוך וכואב (ל''ת)

    אבי, 05/11/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חרדים

    אחת מהמגזר הדתי, 05/11/06 09:53

    זו הסיבה שאנו לא סובלים את החרדים. אנו דור הכיפות הסרוגות ושבים שבכל חברה יש תחלואים ובכלל בחברה החרדית. ככה זה שכולאים אותך בחיידר מגיל 3. ככה זה שאסור להסתכל על בנות כי זו פריצות. שאני הייתי גרה בבני ברק וטיילתי לי ברבי עקיבא ראיתי את המבטים המפשיטים- גועל נפש.
    שהחרדים לא יסתתרו מתחת לשחורים ואחר כך בלילה שלא רואים ילכו לתל ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • גועלית

      שמול, 22/01/07 20:53

      יש גם מיעוט כאלה- אבל כאלו מילים?? הגזמת בצורה לא ראויה. הכפשה של אלפי צדיקים שרואים אותך בצורה הטהורה ביותר!!!

      הגב לתגובה זו

    • אין כל קשר בינך למגזר החרדי- סתם חילונית טיפוסית שרוצה להשמיץ מתוך קנא (ל''ת)

      קנאה, 04/10/10 14:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם בדאנג'ן

    גועל, 05/11/06 09:43

    יש דתיים בושה בשם האלוהים

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה לא נכון

    דתיה, 05/11/06 08:46

    ביהדות ועל פי ההלכה, מותר לבעל לומר לאשתו כל מה שהוא חושב עליה ו''אפילו'' משפט כמו :'' את מטריפה אותי''.מותר להם להיות הרבה ביחד והם פתוחים מאוד אחד לשני.
    מי ששייך לסקטור החרדי אשכנזי, וקשה לו עם זה, יכול תמיד להשתייך לסקטור טיפה אחר (דת''ל וכד') ואין זו סיבה להיכנס למקומות אלה המטמאים את הנפש.
    אם חרדי זה או אחר עושה פעולה שטותית ולא נכונה, כמו ללכת למועדון לילה, שלא יחפש תירוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הכל תעמולה של התקשורת

    משה, 05/11/06 06:34

    ודוקא לפני מצעד הגאוה זה כדי להכפיש את הדתיים. יכול להיות שהם בכלל עתונאים מחופשים לחרדים. גועל נפש עד לאיזה רמה נמוכה יורדת התקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם אני שייך

    ישראל ד, 05/11/06 04:55

    לאותם חרדים שמסתובבים אבל באיזור מגורי וליד אישתי שומר כרגיל כדי שלא יחשבו עלי בצורה כזו או אחרת אף אחד לא יכול להבין את הצורך לפורקן הזה ואין כאן את מי להאשים

    הגב לתגובה זו

    • אין שום צדק

      מיכל סבג, 05/11/06 08:39

      לצאת ולעשות מה שרוצים בהחבה ואם לא טוב לך שם במגזר אז תקום ותעזוב

      הגב לתגובה זו

      • כן!

        אביטל, 19/10/08 04:16

        הפתרון הוא לא לברוח!! אלא להתמוד!! זה אכן קשה..אבל להגיד- 'קשה לי אז אני מתפרק' ולבגוד באשתך בילדים ובאנשים שאתה אוהב זה הכי גרוע!!! אתה פוגע בהם בעצמך ובקב''ה!!! וחבל!!! :( מקווה לחזרתך בתשובה!! בע''ה!!

        הגב לתגובה זו

      • בשום מקום לא נוח עם ה-כל, אם תברחי מכל אי נוחות תשארי לבדד (ל''ת)

        ניסיון חיים, 04/10/10 14:40

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבעיה אצל רובם: שאינם נהנים מהיהדות, שיתחילו ללמוד את תורת חב''ד

    חב''דניק אמיתי, 05/11/06 04:38

    זוהי הבעיה, הם לומדים רק הלכות וגמרא, אולי גם קצת מוסר שנותנת להם אזהרות של שכר ועונש...

    הם בכלל לא מפחדים מאלוקים בעצמו אלא שיקבלו איזה עונש...

    הכל יבש אצלם ואינם יודעים את ההשקפה היהודית על כל צעד בחיים וגם על פיתויי היצר,

    לכל יש פתרון ועצה ביהדות,
    היהדות נותנת את הדרך הנכונה כיצד להתמודד עמה

    אלו בכתבה מתנהגים משל היו ילדים שלא יודעים מה פירושה של התגברות על רצון או דבר שמתחשק להם.

    אלוקים ברא גם את היצר הרע וגם את היצר טוב, גם את בית המדרש וגם את המועדון, גם את האשה וגם את הגבר

    והוא גם נתן לנו את הדרך [הוראות הפעלה] הכי נכונה ואמיתית כצד לנהוג וכיצד להתגבר על פיתויי היצר
    וכיצד להתמודד בכל שלב בחיים,

    התיאור הזה שמתחשק לנסוע לבלות ואח''כ להתחרט ע''ז... מורה על אנשים מתוסבכים נפשית שאינם יודעים כיצד לשלוט בעצמם,

    ע''פ תורת חב''ד הייתי קורא להם ''פגועים נפשית'' כוונתי שנפשם האלוקית פגועה מכל הנטיות והתאוות הבהמיות האלו.
    וזה מה שגורם לתסבוך.

    זה לא סתם ''רגשות מצפון'' כמו שצבי קורא לזה, אומר לכם סוד: רגשות המצפון האלו הם נפש אמיתית הקיימת בתוך כל אדם שלא נותנת לו להשלים עם מצב כזה, היא נקראת ''נפש האלוקית'' עיינו בספר התניא פרק א' וב'.

    ולכל הדתיים שלא יודעים כיצד להתמודד, שיתחילו לעיין בלינק הזה:

    http://chabad.org.il/Concepts/Index.asp?SubjectID=8&CategoryID=200

    הגב לתגובה זו

    • שכחת שהבעלים של אלנבי 40

      יהודי, 05/11/06 10:12

      שכחת שהבעלים של אלנבי 40 הוא חבדניק. ואם אני לא טועה הוא גר עוד בכפר חבד.
      אני לא טוען שחבד זה לא טוב. הכל טוב. וכל אחד אקח את מה שליבו נמשך. חבד. חסידות גור. ליטאים. וכו.

      הגב לתגובה זו

      • אם שמת לב לכן קראתי לעצמי חב''דניק אמיתי

        חבדניק אמיתי, 06/11/06 04:24

        גם אצל חב''דניקים יש כאלו שלא קלטו את ההשקפה הנכונה ולכן ירדו מהדרך

        אני בטוח שאם היה הבעה''ב של אלנבי 40 קצת משליט יותר את המוח על הלב
        או היה מתבונן מה רוצה ממנו הרבי מליובאוויטש לעשות כבר מזמן היה עוזב את זה

        ולמביני האידיש יש ''הערן'' ויש ''דערהערן'' וד''ל.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    תל אביבים יקרים - שהדוייסלך שיכורים, בחייאת תגזרו להם ת'פאות (ל''ת)

    באר שבעי, 05/11/06 04:13

    הגב לתגובה זו

    • בכלל לא יצאת אנטישמי...!

      צימר, 05/11/06 10:59

      בכל זאת שועשעתי...

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט צריך להתבייש בעצמך!

        מ, 05/11/06 19:20

        אפילו בהומור זה נשמע דוחה!
        מאיפה יש לך את הזכות לקחת מאדם דבר שחשוב ויקר לו?!

        הגב לתגובה זו

    • אתה בן אדם בכלל?!?

      אביטל, 19/10/08 04:21

      איך אתה יכול להתנהג ככה לבן אדם אחר?!? ההתנהגות שלך לא אנושית..תחשוב על מה שאתה אומר ועושה..כי זה באמת מזכיר את הנאצים (שלהזכירך- החשיבו אותנו כלא בני אדם כלל..!!)

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    גולשים חרדים יקרים-כנסו!

    י. חרדי לשעבר, 05/11/06 02:38

    אני ממש ממש מבין אותכם!!!
    ''זר לא יבין זאת...'' הייתי וחייתי בעולם הזה,הרגשתי את החנק והסגירות האיומה ואת חוסר האפשרות בעולם החרדי להתפתח מבחינה אישית ונפשית!
    אז מה עושים? חייבים קצת פורקן מהלחץ הנפשי -אז הולכים למועדונים...ושם מרגישים איכס אחד גדול אבל אין ברירה כי מה התחליף?להיחנק נפשית בעולם החרדי הסגור?
    ובכן רבותי -יש תחליף! אפשר גם לעבוד את ה' באמת- ללא כל יסורי מצפון ולקיים ולשמור את כל מצוותיו וגם להתפתח מבחינה אישית ונפשית ולחיות בעולם פתוח ולא סגור ומחניק!
    קוראים לעולם הזה העולם ה ''דתי לאומי -תורני''!
    אל תפסלו על הסף בעקבות מה שחינכו אותכם בישיבה ''המזרוחניקים הטועים האלו..''
    פשוט לכו לישיבה כזו,לישוב כזה -ותבדקו את אורח החיים הזה-תלמדו קצת את הדרך וההשקפה ותגלו שבעולם הזה ניתן לעבוד את ה' באמת-ומתוך שימחה ולא מתוך יראת העונש! וגם להיפתח לעולם ולהיות צדיק ועובד ה' שחי עם הבריות בצורה פתוחה ,תגלו שרק בעולם הזה ניתן לבנות עולם רוחני ועולם נפשי ושיכלי וריגשי ברמה גבוהה!
    לכו תנסו-לא תתחרטו-ואל תילחצו מהסטיגמות שהחברה החרדית עושה לכל מי שלא הולך ונראה כמו חרדי טוב.... שווה לכם ''הבזיונות'' הללו כדי למצוא דרך שתאיר ותשמח את נפשכם ותביא מרפא לנישמתכם.
    הבטחה שלי- לאחר שנה,שנתיים של חיים בעולם התורני-לאומי,לא תרגישו טיפת צורך בשום מועדון- פשוט תיסלדו ממנו נוראות. מנסיון אישי......

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לקרוא...!!

      צודק מאוד!!!!, 05/11/06 10:57

      העולם הדתי לאומי ומי שגר בישובים יודע שזה ככה ..האמונה שם ואורח החיים לא גורם לך לרצות לברוח ואתה לא מרגיש חנוק.. אפשר להיות דתי ולא לרצות להיות במועדונים יש אוירה טובה ושמחה ..אבל שמחה אמיתית של יהודים אמיתיים.....

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאד.גם בסקר איכות ותוחלת חיים,הגבוהים ביותר היו ישובי יו''ש (ל''ת)

        דתי-לאומי מסורת, 05/11/06 18:25

        הגב לתגובה זו

        • צודק במאה אחוז..

          חרדתיה, 05/11/06 19:18

          מניסיון.
          עברתי מהעולם החרדי לדתי וגיליתי גם ערך מוסף ערכי ואידיאולוגי וגם אנשים עם אוזן קשבת שמוכנים לקבל אותך על אף המגרעות הרוחניות שלך..
          מוכנים להסביר ולהקשיב.
          נסו ולא תתחרטו.

          הגב לתגובה זו

          • דברים של טעם!!!

            דתיה, 06/11/06 16:23

            גם אני מכאן גרה בישוב הכל פתוח וכולם דתיים באמת בנפש,גם מי שחזר בשאלה אחרי כמה שנים שב בתשובה ובא לגור כאן...למה בתקשורת לא מספרים כמה מדהים לגור כאן?
            את התשובה תבינו בעצמכם...
            טוב שיש כאן דיון פורה בעניין.
            ומי שטוב לו להיות חרדי-לבריאות

            הגב לתגובה זו

    • מזדהה וממליצה גם!! הוא פשוט צודק!! (ל''ת)

      הדר, 05/11/06 17:00

      הגב לתגובה זו

    • בדקו את חב''ד לפני הדתי לאומי, שווה בדיקה

      ליטאי לשעבר, 06/11/06 04:30

      הם המודל היותר מתאים
      הם הכי חרדים והכי מאמינים, פתוחים לחברה, מתעסקים בשליחות, חיים חיי חסידות, עם תפיסת עולם הכי נכונה
      אנשים על הקרקע

      אין צורך לגשת לדתי לאומי
      זה עדיין לא זה, הם יותר מידי פתוחים
      עיינו בספרי חב''ד ותווכחו
      הכנסו למכון היכל מנחם בירושלים ובבני ברק ותוכלו לראות מה זה חב''ד.

      הגב לתגובה זו

    • תותח

      אסף, 06/11/06 23:20

      כתבת מאוד קולע מסכים מאוד

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    נןו אז מה אני ראיתי חרדי מתפוצץ בקוו 2 בירושלים

    בל בל, 05/11/06 01:41

    כן חרדי עשה את הפיגועה הזה בקוו 2 לפני כמה שנים
    הוא היה נראה חרדי ממש אם כובע וחליפה ציצית

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אם הוא נראה ככה?? זה אומר שהוא באמת כזה?!???

      אביטל, 19/10/08 04:46

      לא לשפוט על פי חיצוניות בלבד!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו אז מה ? זה מצדיק את המצעד? (ל''ת)

    שירה, 05/11/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הם מיעוט בחברה הדתית,כמו שההומואים הם מיעוט בחברה הכללית (ל''ת)

    יעקב, 05/11/06 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צביעות (ל''ת)

    אויש, 04/11/06 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל המגיבים:תתביישו. שכחתם שהחרדים שומרים על קיום עם ישראל ? (ל''ת)

    חרדי, 04/11/06 23:31

    הגב לתגובה זו

    • בטח. רק הם והמתנחבלים. (ל''ת)

      עמר הגדול, 05/11/06 04:05

      הגב לתגובה זו

      • קנאים נמאסתם (ל''ת)

        דתיה, 06/11/06 16:24

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    במקום ללכת למועדונים - לכו לעבודה ולצבא (ל''ת)

    מוישה יענקל, 04/11/06 22:45

    הגב לתגובה זו

    • אתה קראת את כל הכתבה או קראת מה שנוח לך?

      אביב גפן סא''ל, 04/11/06 23:05

      כתוב בפירוש שהם אנשים שעובדים , ולא לומדים בכולל

      הגב לתגובה זו

      • עובדים,מבלים - ואנחנו נלחמים ונהרגים כדי שהמופקרים ישתוללו וישתכרו (ל''ת)

        מוישה יענקל, 04/11/06 23:14

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה נלחמת ונהרגת אז איך אתה כותב טובק? (ל''ת)

          מזהה פלצנים, 04/11/06 23:56

          הגב לתגובה זו

          • אני המלך המשיח שחי וקיים אחרי שנקבר (ל''ת)

            המשיח, 05/11/06 07:52

            הגב לתגובה זו

            • אז אולי..

              חרדית, 05/11/06 19:16

              אז אולי במקום לקרטג תאיר את עינייך לתופעה של הרבה חרדים שמתגיסים לאחרונה?
              אלו שלא מתגייסים, עובדים.
              וכן, חלקם גם לומדים תורה. ותאמין לי, שללמוד תורה כל יום כל היום זה מאד קשה וצריך הרבה משמעת עצמית, בגרות ואחריות- שהם אלו הנדרשים בכדי לשרת בצבא.

              אני לא תומכת בתופעה של הבחורים היושבים בכולל.. לדעתי צריך ' לקבוע עיתים לתורה' בשאר הזמן לעבוד למחייתך.
              אבל אל תמהר לשנוא. חבל..

              הגב לתגובה זו

        • מי זה אנחנו ? אביב גפן וגי'קוב אייזנברג? (ל''ת)

          טייס במיל', 05/11/06 01:56

          הגב לתגובה זו

          • לא. אנחנו החברים מהטייסת שעובדים ונלחמים כדי שהחרדים יחיו על דמנו (ל''ת)

            טייס במיל., 05/11/06 07:54

            הגב לתגובה זו

    • אם לא אכפת לך רוב החבדניקים מתגייסים

      חבדניקית נשואה, 08/11/06 05:29

      אחרי הישבות . בעלי חייל עכשיו ברוך השם ואין שום סיבה שלא ישרת את המדינה כל עוד אנחנו חיים פה יש לנו זכות להתגייס..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    העיקר הם דתיים!!

    אסתר אוצי'גבה, 04/11/06 18:27

    העיקר הם דתיים.. חח

    צביעות לשמה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מי היה במועדון חשפנות לאחרונה?

    Chompi, 04/11/06 15:26

    במועדון בר''ג למשל, יש להם קומה שלמה, כן כן, קומה שלמה רק למגזר החרדי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תראו איזה חארות אנחנו, כל אחד מנסה להראות לאחר כמה

    דן, 04/11/06 15:01

    בסדר וכמה השני עקום..החילוני מסתכל על הדתי/חרדי ואומר לו צבוע, פרמטיבי, הכל בגללך..ואילו הדתי/חרדי אומר לחילוני..סדום, ריקני, אין לך תכלית משפחה וכו'.. די שכל אחד יסכל על המראה ואם טוב לו על הכיפק..אל תנסו לנקות את עצמכם ע''י ליכלוך האחרים (כי ניקיון זה לעיתים עניין יחסי, אם אני מלכלך את האחר אני נראה נקי ממנו).
    בניו-יורק אף אחד לא מתפלא אם חרדי יכנס לבר ויחגוג ואף אחד לא היה עושה מצעד גאווה בברוקלין

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם החרדים הם בני אדם וגברים עם רצונות כמו כולם!!!!

    משה, 04/11/06 14:54

    יש פיתגם אחד שאמרו לי הדתים פה בגולה הגוים חיות אבל הגויות המחיות באידיש כמובן ואני עירקי שמבין אידיש ,תעשו אהבה ולא מילחמות יום טוב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני שונא חרדים. איכס.

    א., 04/11/06 14:21

    בעקבות האלימות, וההסתה לרצח בהקשר של מצעד הגאווה, עוררתם אצלי שנאה עזה ופחד מהרשעות שלכם.
    פרימיטיביים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה של אינפנטיל! (ל''ת)

      אני, 04/11/06 15:20

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא אוהבת אותם.... (ל''ת)

      סימון החשפנית, 04/11/06 23:15

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוהבים אותכם ומקבלים אתכם כמו שאתם

    רמי, 04/11/06 14:19

    כולנו אחים באותה משפחה גדולה...
    גם אנחנו החילונים - וגם חרדים / דתיים שבסה''כ רוצים כמונו להתרגש

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם שונאים אותך. (ל''ת)

      אחד, 04/11/06 19:24

      הגב לתגובה זו

      • אין שנאה.. יש רק אהבה.

        מיכל, 05/11/06 19:12

        התורה חינכה אותנו לאהבת ישראל..

        יש פשוט כאלה שיוצאים כנגד תופעות שנראות להם סותרות את ערכי היהדות. ( מצעד הגאווה לדוג').

        ואני אומרת זאת בתור בחורה חרדית.
        אגב, הייתי בכל ההוללות הזו וב''ה שיצאתי מזה. כל מי שמתקשה- שיהיה חזק.. הקב''ה אוהב אותו גם ככה.. ועם הרבה מאמץ והרבה ''אתכפיא'' הוא יצליח לעבור את הניסיון הזה.
        בהצלחה חברה!

        אוהבת את כולם!
        חרדים, דתיים וחילונים!
        כולנו בנים של ה'

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    עד שלא ראיתי במו עיניי לא האמנתי שיש

    השכנה ממול, 04/11/06 14:03

    דברים כאלה בחוגים הדתיים.יש לי שכנה ''חרדית'' שכל משפחתה חרדית חרדית וגם בעלה ומשפחתו חרדים שחורים וכאלה.והם זוג שיוצאים למקומות האלה לפחות פעמים או שלושה בשבוע ,והם משאירים בבית מספר ילדים קטנים.ואני כל פעם מציצה מהחור של הדלת ורואה אותם באים בשעות הבוקר מסריחים מאלכוהול וסיגריות את הריח מריחים בבוקר היטב במדרגות.הם דתיים מהסוג שרבים ומקללים ,ומשחקים אותה חרדים היא עם פיאה הוא עם כיפה שחורה והכל הבל הבלים ושקר אחד גדול.מעולם לא ראיתי אותו הולך לתפילה או בה ממנה.הם דתיים אולי בגלל החברה שהם גרים בה.הם חיים חיים כפולים. שמעתי שהיא בוגדת בו והוא בה חופשי.הוא גם יוצא לבד והיא גם יוצאת לבד לעיתים קרובות.לא ברור לי איך הם הולכים עבוד בבוקר.איך.והם הוכים מקדם.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי קרעת אותי. (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחח, 04/11/06 14:21

      הגב לתגובה זו

    • צביעות ,התהוללות וזה יבוא להם כבומרנג. (ל''ת)

      גועל נפש, 04/11/06 14:39

      הגב לתגובה זו

    • עם שכנים כמוך לא צריך אוייבים,מציצה

      עלי בבה, 05/11/06 00:14

      לפנות בוקר מהחור של המנעול,שמעת שהוא בוגד בה והיא בו חופשי,אני אגיד לך מה ששמעתי ,שמעתי שהיא יעני זאת עם הפאה שבוגדת בבעלה אז היא בוגדת עם בעלך וכשהוא יוצא לבד,אז הוא עם הבת שלך,אז במקום להציץ מהחור של המנעול החוצה תבדקי מה קורא אצלך בבית,

      הגב לתגובה זו

    • ככה זה שאין חיים (ל''ת)

      מציצים, 05/11/06 04:08

      הגב לתגובה זו

    • לשכנה ממול בבקשה להפסיק להציץ לשכנים (ל''ת)

      יופיטר, 05/11/06 18:01

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לעניות דעתי כתוב בתורה או בגמרא

    בורר, 04/11/06 13:53

    אם אדם מרגיש שהיצר משתלט עליו שילך לעיר אחרת ויעשה כרצונו.וזה מה שהם עושים.מה רע בזה?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא פירוש הגמרא-כל כוונת הגמרא זה שישבור את היצר הרע על ידי

      יואל, 04/11/06 18:16

      ההליכה לעיר אחרת ולבישת שחור -
      שיתגבר על יצרו-
      אבל בשום פנים ואופן לא הכוונה שיעשה עבירה

      הגב לתגובה זו

      • תודה למדתי משהו (ל''ת)

        בורר, 05/11/06 00:09

        הגב לתגובה זו

      • לא לפי רשי (ל''ת)

        הפשט, 05/11/06 00:41

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה לא עושים להם מועדונים משלהם

    ברמן, 04/11/06 13:48

    והם לא יצטרכו להתחפש.לדעתי מי שיקח את הרעיון יזכה.

    הגב לתגובה זו

    • היה אחד כזה.. ''מיידעלע'':

      מיכל, 05/11/06 19:08

      אבל הרבנים סגרו אותו

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאת האחוזים!! יעללה בנות תפתחו מועדון טוב לנשים!!

      מיטל, 06/11/06 09:41

      אני בטוחה לבוא ולהביא איתי אחרות.
      הגיע הזמן שגם לנו הנשים יהיה מועדון טוב משלנו .
      אם מוזיקה היפ הופ וראפ עצבנית וכל סוגי המוזיקה הלועזית .. למה לא?
      ברמן אחלה רעיון, אני מוכנה גם להשקיע כסף ולהיות שותפה למועדון!!
      בהתחייבות!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כנסו דחוף -יש משפחות שכבר פירקו את

    מכיר אותה, 04/11/06 13:46

    החבילה. זוג שבילה שם ללא הרף והתגרש בסוף והאשה יצאה לתרבות רעה,ולקחו ממנה את הילדים.והיא היום חילונית לכל דבר ויוצאת עם גבר חילוני בקיצור התפרקה והתפקרה. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • לברך בשבת ''שבת שלום'' באינטרנט גם זו תרבות רעה (ל''ת)

      משמרת הצניעות, 04/11/06 14:00

      הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך (ל''ת)

      משה, 04/11/06 14:50

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסכנים החרדים. נולדים לשטיפת מוח טוטלית וחיים בפחד והכחשת טבע האדם

    חרדי לשעבר, 04/11/06 13:42

    חיי החרדים משוללי חופש מחשבה וחופש בחירה, אבל את החילונים הם מכנים (בטעות פרויידאנית) ''תינוקות שנישבו''. החרדי הממוצע משול בעיני לציפור בכלוב וידוע שאין התפתחות ללא חופש. יציאתי לחופשי האיצה משמעותית את התפתחותי האישית - באופן הפוך משטיפת המוח החרדית שטוענת כי העולם בחוץ רק מקלקל. לפי נסיוני המחסור הפיזי והמנטלי של הכלא החרדי מסוכנים יותר מהחופש והפיתוי של העולם החילוני.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איך אחרי כל זה אתם עוד מעיזים לעצור את מצעד הגאווה?! (ל''ת)

    חוצפה גדולה, 04/11/06 13:38

    הגב לתגובה זו

    • בלי שום קשר לדת לדעתי זה מיותר

      גל, 04/11/06 14:37

      ועוד בירושלים זו פרובוקציה לשמה. למה דווקא שם?למה לא בתל אביב כמו כל שנה.?הסיפור הזה ממש מפחיד השנה כי גם מוסלמים וערבים רוצים לעשות בלגאן במצעד הגאווה.לדעתי זה מיותר וזה תופס את כל השוטרים וזה מסכן דברים אחרים בארץ.

      הגב לתגובה זו

    • אין קשר

      שי, 04/11/06 15:38

      החרדים בעד הטרוסקסואליות. בבילוי המפוקפק הזה הם לא עוברים על איסור משכב זכר ולא מפרים את מצוות פרו ורבו. בקושי רב אפשר לטעון כי יש כאן הפרה של לא תחמוד או של לא תנאף. אבל מאחר והם לא מכירים עם מי הם מתחככים, אולי אין כאן כל עבירה. אז מה אתם רוצים מהם?

      הגב לתגובה זו

    • ממש אין קשר למצעד והמועדונים!!

      מיטל, 06/11/06 09:47

      אין לנו בעיה עם ההומאים והלסביות. ישעשו מה שהם רוצים במיטה שלהם- בחירה מלאה שלהם!
      אי אפשר לקחת מבנאדם את הרגש שלו אבל יש לנו בעיה אם זה שה יהיה בירושלים.
      אנשים בירושלים משלמים מלא כסף שכר דירה גבוהה ארנונה מיסים גבוהים בכדי להתגורר בעיר הקודש ובאותו יום מתועב ביום המצעד ברחבי העיר כשכולם יסתובבו ברחובות במרוצות לכבוד שבת ילדים הולכים לגנים וילדים לבני ספר יסתובבו בגאווה נשים ערומות בחזיות ותחתונים גברים שעושים טובה שהם מכסים את חלקי הגוף המיניים שלהם וכל זה הילדים יהיו חשופים. בושה וחרפה!!
      אני אם היתי ירושלמית בוודאי ובוודאי שהיתי מנסה להתמרד ולהתנגד למצעד הזה.
      מה הם סה''כ ביקשו? להזיז את זה לת''א!!
      אבל לא, הם חייבים דווקא!!
      אין התחשבות באחר. החילונים לא נותנים לנו להתבטא ותמיד חייבים להוציא אותנו הפרימיטיבים והלא מבינים..

      הגב לתגובה זו

      • צודקת!! כל הכבוד!!

        אביטל, 19/10/08 04:07

        אין כל סיבה לעשות את מצעד הגאווה בירושלים!!! המצעד הוא סתם בשביל להראות ''הנה אנחנו, תסתכלו עלינו!!'' ההומאים והלסביות רוצים שיכירו בהם כשווים לאחרים כנורמאלים!! אז במקום לנסות ולהיות כאלה..הם מייחדים את עצמם ומוציאים אותם מכלל האוכלוסיה ''הנומאלית''!! הם יוצרים מצעד גאווה המוציא אותם ומראה כי הם אכן לא רגילים..כאלה שצריך לעשות בשבילם מצעד..שיכירו בהם!! טיפשי לחלוטין!! בלי קשר שזה זנותי להסתובב ערומים ברחובות!! בשביל מה?!? אתם לא זונות!! אתם בני אדם רגילים (לפחות ככה אתם טוענים!!), אז תתנהגו ככה!! אנשים אחרים הטרוסקסואלים לא מסתובבים ברחובות ערומים בשביל להראות את עצמם ואת המיניות שלהם!! את-- תתאפסו!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שיפה זה שעכשיו שבת...

    וכולם מדברים על, 04/11/06 13:35

    אי אפשר להיות חצי בהריון

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האור חודר גם למקומות החשוכים ביותר

    בוב הרשע, 04/11/06 13:04

    אין מה לעשות, כל כת,ובפרט הכת החרדית, מתערערת בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך שולחים הכתבה לעובדיה יוסף ולאגודה? (ל''ת)

    אנא עזרו לי, 04/11/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תל זה סדום,אביב זה עמורה (ל''ת)

    אני, 04/11/06 12:04

    הגב לתגובה זו

    • ואני גאה בזה!ירושלים=טהארן (ל''ת)

      תל אביבי, 04/11/06 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אליך- שארלי!

    יוסי פרלשטיין, 04/11/06 12:01

    מי שחי מתוך ציות לאמונתו- חובה עליו להשאר מסור לה ולא לתור אחרי פריקיות. אמנם אין איסור לאדוק ללכת לזונה אבל יש הבדל בין שימוש בשירותים ציבוריים לבין הנאה מופגנת מהם והפיכתם לשחרור רגעי. מי שזקוק לשחרור כזה מעיד על פסק ההלכה שאסור לבת השרות להביע אותות חיבה אלא מקסימום לחיצת יד כלאחר יד מפני שאותו אומלל הוא חולה נפש אבל בין הבריאים שוררים קודים אחרים. למעשה מדובר בהוויית חיים שהגיעה לקיצה ואותם רגעי פורקן הם אות לסוף דרכה ולמי שדרכו אצה לכוכים האלה ולצחנת המשמשים והממששים יבושם. עצתי שלא יהיו עליה קופצים היא להמיר את מה שקרס בלב לפני שמצא מפלט בהתפרקות הזת בקונצרט, בתערוכה ובערב הקראת שירה אבל יפה יודעני שכל אלה הם צמחוניים מדי לרעבתני הבשר ואני מבין ללבם אבל זה סוף הדרך ומפה עד לשבר הפסילים של אי הפסחא הדרך תהיה קצרה מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • איך זה להרגיש שאתה בודד?

      ששת, 04/11/06 17:34

      שקהילת התמיכה שלך הולכת ומתמעטת במהירות עד שעוד מעט קט תישאר ''הדתי האחרון''?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''לסדום היינו ולעמורה דמינו'', אל תתפלאו למה העם היהודי סובל ....

    דודי, 04/11/06 11:36

    אחרי דברים כאלה.
    ארבה שואלים איפוא אלוהים כשקשה לנו...
    תראו את החלאות האלו מבזים את הדת ברבים.
    כשרואים אותם החילונים מה אומרים??
    ''אם אלה באים להתהולל אם כיפות וציצית ושותים לשוכרה, למה שאנחנו לא...???

    החלאות האלו לא יורידו הכיפות ויסתירו את היותם דתיים אלא יכנסו אם הכיפות ויביישו את הדת.

    גועל נפש...!!

    אומרים ''בזוהר הקדוש'' - שהיהודים יגיעו לרמת שפילות כזאת שאפילו אחרון הגויים לא יגיע אליהם.

    ואחר כך שואלים, איפוא היה אלוהים בזמן השואה? למשל, או איפוא אלוהים? אם הפצצה הגרעינית האירנית תיפול עלינו!!

    אנחנו לא שומעים את הבורא שואל מה קרה לכם בניי?

    הוא בשונה מאיתנו לא מקטר.....

    הוא גם לא מעניש... הוא פשוט מתעלם.... ומשאיר אותנו לבד....

    הגב לתגובה זו

    • טול קורה מבין ענייך

      שי, 04/11/06 11:52

      הנה בנאדם שמתיימר להיות ''יהודי טוב'' יושב מול המחשב בשבת בשביל להטיף דברי שנאה, והוא עוד מתלוננן.

      הגב לתגובה זו

      • עצם הביקורת הנוקבת,לא צריכה לבוא מדתי,היא באה מיהודי חילוני!!! (ל''ת)

        דודי, 04/11/06 11:58

        הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחח..שי , קרעת אותי מצחוק (ל''ת)

        מישהו, 04/11/06 12:12

        הגב לתגובה זו

    • עוד פרימיטיבי!!! (ל''ת)

      דן, 04/11/06 11:57

      הגב לתגובה זו

      • מה רע לשלב בין פרימיטביות לחדשנות? התורה ישנה ואיתנו עד היום!!! (ל''ת)

        דודי, 04/11/06 12:15

        הגב לתגובה זו

    • העם היהודי סובל

      מצדיק, 04/11/06 12:35

      בגלל טיפשים כמוך שאפילו שלא יודעים עברית, ועוד כותבים כאן בשבת תוך כדי העמדת פנים כאילו אדם דתי ושומר מצוות אתה.

      הגב לתגובה זו

      • צדיק,אם היית קורא התגובות,הגבתי לשי שהבקורת באה מחילוני שמכבד הדת!! (ל''ת)

        דודי, 04/11/06 12:47

        הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לחלל שבת ולהטיף על יהדות באותה נשימה !! (ל''ת)

      שאאאבבבעעעססס!!, 04/11/06 13:02

      הגב לתגובה זו

      • אינני מטיף,ואני חילוני!! ומותר לי לכבד את הדת שגם הם יכבדו .. ו (ל''ת)

        דודי, 04/11/06 13:22

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני ראיתי חרדי נכנס לטיב טעם באשדוד... (ל''ת)

    ...., 04/11/06 11:08

    הגב לתגובה זו

    • ואני ראיתי חרדי אוכל בסיפוד מארקט (ל''ת)

      הולכים אל, 04/11/06 11:33

      הגב לתגובה זו

      • ואני חושב שזה לא עיניינכם (ל''ת)

        א, 04/11/06 12:23

        הגב לתגובה זו

        • ראיתי חרדי בסאונה לגברים בלבד (הומואים)... (ל''ת)

          רועי, 04/11/06 12:35

          הגב לתגובה זו

          • אם אתה היית שם גם הוא יכול (ל''ת)

            ענת, 04/11/06 16:36

            הגב לתגובה זו

      • אני אגיד לכם למה...

        חרדי לשעבר, 04/11/06 12:33

        אני בא מחברה הזאת,למדתי פעם בישיבה ליטאית בבני ברק,ואני מכיר המוןןןןןןןן אנשים שהיו מתים לחזור בתשובה ,המון אנשים לא מתחברים לדעות של החרדים,אבל מאוד קשה לצאת בשאלה! כי לצאת בשאלה זה פירושה ברוב המקרים שמשפחתך תשב עלייך שבעה (כמו שהמשפחה שלי ישבה עליי)לצאת בשאלה פירושה בדידות,חוסר השכלה כי מה שלומדים בישיבות בכלל לא תואם לחברה החילונית!וגם קשה מאוווד לשנות את החיים בכזאת קיצוניות!חברה חילונית זה כמו עולם אחר!
        אבל חבר'ה החרדים זה כן אפשרי! אני אישית יצאתי בשאלה בגיל 24 היום אני בן 27,נשוי לחברה שלי החילונית,עובד בהיי-טק,מרוויח די טוב,אשתי בהריון:) כמו שהרצל אמר:''אם תרצה אין זו אגדה''!

        הגב לתגובה זו

    • אני שונאת את ''טיב טעם ,בגלל הריחות

      פיכסה, 04/11/06 14:33

      שיש שם.זה פשוט לא יאמן ריח של דגים יבשים ונקניקים וחזיר וכל מיני זוחלים שאלוהים יודע איפה הוא ברא אותם.אני הייתי פעם שם רק לראות את המקום מסקרנות לא יכולתי עם הריחות ברחתי משם ולא חזרתי יותר.אפילו שיש שם דברים רגילים שאפשר לקנות חוץ מחזיר הרגשתי נורא הן מבחינה מצפונית והן מבחינת הריחות האומללים שם.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שהוא המשגיח כשרות של ''טיב טעם''... (ל''ת)

      אדם, 04/11/06 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יום חול והסכמה

    רגב, 04/11/06 11:04

    קודם כל, זה לא הוגן לפרסם כתבה כזו ביום שבו הדתיים לא יכולים להגיב.
    למרות שאני די מסכים עם הכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתם מציגים תמונה מעוותת

    דתי לשעבר, 04/11/06 10:11

    כתל אביבי ודתי לשעבר (כיפה סרוגה) אני יכול לומר שמה שאתם מסקרים פה זה את השוליים של החברה החרדית. תפסיקו לתת לכולם להרגיש שכל החרדים הם חבורת סרסורים בהסוואה כי זה לא נכון!!!
    מדובר בחברה ערכית בעלת סטיות תקן ואת סטיות התקן הללו אתם מציגים כזרם המרכזי. מה שאתם עושים לחרדים בסיקור כזה, זה כמו להגיד שכל התל אביבים הומלסים משוגעים שמאוננים בגן העצמאות.

    הגב לתגובה זו

    • סטיות תקן?

      עז., 04/11/06 10:56

      זה עצוב שזה נחשב בעינך סטיות תקן. אדם שרוצה לחגוג, לבלות, לנקות את הראש טיפה, לכמה שעות להיות אדם אחר מחוץ לדמות המקובעת שלו בחברה החרדית, זה סטית תקן?

      זה אדם נורמלי שרוצה לטעום קצת מהעולם שבחוץ. למזלנו פה זה לא איראן, זו רק החברה החרדית שחיה בחושך.

      הגב לתגובה זו

      • הצד האחר של המטבע

        הסניגור, 04/11/06 12:15

        מספרים על אחד האדמור''ים שהיה הולך למסבאות (שבהם אנשים משתכרים ומתהוללים),שאלן אותו חסידיו מה פשר הענין? האדמור השיב להם: עצם נוכחותי במקום כזה מונע מהם התנהגות מאופקת. ודי לחכימא ברמיזא.

        הגב לתגובה זו

      • מפגר, 'סטיית תקן'זה מושג בסטטיסטיקה שמתאר את האחוז הקטן שלא תואם את (ל''ת)

        הנורמה...לא, 05/11/06 15:47

        הגב לתגובה זו

      • החברה החרדית לא חיה בחושך!!

        אביטל, 19/10/08 03:58

        אתה כנראה פשוט לא מכיר אותה!!!!

        הגב לתגובה זו

    • לא הוצגו כסרסורים

      טל, 04/11/06 11:08

      הבחורים החרדים שהוצגו בכתבה, בין אם רוב ובין אם מיעוט בחרה החרדית אינם סרסורים.
      הם סך- הכל אנשים שנהנים ללא קשר לשיוך הסטריאוטיפי שאנחנו כחברה הצמדנו להם.
      אין שום דבר פסול ומגונה במה שהם עושים, לא מדובר בסטיית תקן. אנא ממך אל תקטלג את כל החרדים כחיים תחת אותו התקן אלא כאנשים אינדיווידואלים ולא כאיזו אנומליה חריגה.
      תודה,
      טל

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי והחרדים

      אדם חילוני, 04/11/06 12:33

      היו מציגים תמונה ''מעוותת'' כזו על החילונים.
      הכתבה כיבדה ומכבדת את החרדים. מציגה את שמירת הצניעות שלהם על אף הסיטואציה ואף מציגה באור בהיר את התלבטויותיהם ואת רצונם להשאר במסגרת החרדית.
      הלוואי והחרדים היו מסוגלים להציג את החברה החילונית באור כזה ובלי לייחס לכולם כוונות פריצות וזדון.

      הגב לתגובה זו

      • חמוד אל תגיד דברים שאתה לא יודע בהם

        אשה חרדית, 08/11/06 05:26

        אם אתה מכיר את הרבי מילובביץ??אז הוא האחד שהיה מדבר על החילונים לטובההוא אפילו לא היה מכנה אותם כחילונים..הוא היה אומר שלכל אחד יש את הניצוץ היהודי והיה מחפש רק דברים טובים בכל יהודי זה שאתה חילוני זה לא אומר שאתה לא בן אדם לכל אחד יש את הניסיונות שלו...ובסופו של דבר כולנו נחזור בתשובה גם הדתיים וגם החרדים

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק- מצאו שלושה חרדים במועדון (ל''ת)

      ועשו מזה תופעה, 04/11/06 14:05

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      משה, 04/11/06 14:53

      כתבה רגישה, נכונה ואף מחמיאה. ניתן ממנה ללמוד עד כמה שחור ומר גורלם של חרדים: כל דבר מוגזם (וחרדיות זה מוגזם ומנוגד לאופי אנושי נורמלי) סופו להתפוצץ ולהיהרס

      הגב לתגובה זו