• 39.

    אני רוצה לראות שחברי הקהילה היו עושים את המצעד באחת הערים הערביות

    שרה, 03/11/06 11:50

    או אולי סביב הוותיקן?
    האם הם היו מתקבלים שם בהבנה וסובלנות??
    לא, לא, לא. למה, כי זה סותר את אמונתם ודעתם של רוב הערבים והנוצרים.
    האם היו מנסים לכפות עליהם לעשות שם את המצעד כמו שמנסים לעשות בירושלים?
    אין מצב, צעקה עולמית היתה קמה ומתעוררת,
    ואצלנו, רק אצלנו, אין כבוד אחד כלפי השני,
    למה לעשות מצעד בעיר שיש בה פחות מ 20% תושבים חילונים?
    שכל אבן, כל פינה, וכל רחוב מקודשים?
    שכל הוויתה של ירושלים היא משהו נעלה, משהו שונה משאר ערי העולם! העיר היחידה בעולם שמקודשת ל 3 הדתות, למה?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''הקרן לישראל חדשה'' - התמנון מאחורי הקלעים !

    ירון, 03/11/06 09:43

    מי שנמצא מאחורי מצעד הגאווה היא ''הקרן לישראל חדשה'' הרוצה להפוך את מדינת ישראל למדינה אמורפית, חסרת זהות דתית ולאומית, מדינת כל אזרחיה. זאת, כדי להעלים סופית את מדינת היהודים ולאפשר לחברות ענק בינלאומיות לעשות את הכסף שלהן בשקט.
    ''הקרן לישראל חדשה'' נתמכת ע''י קרן פורד, האנטישמי הידוע, והממומנת ע''י ה-CIA ומחלקת המדינה של ארה''ב.
    כוחות עולמיים אנטי-יהודיים פועלים כאן מאחורי הקלעים. ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה החוק של פרופ' ברק - שנתן ליגטימציה להומו לסביות לכפות עלינו

    פסטיבלים, 03/11/06 07:41

    לצאת מהארון ולרקוד לנו ברחובות
    ירושלים ות''א חצי ערומים ברחובות. חינוך לתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ברק פגע כל כך במדינה ובמערכת המשפט

      מאוכזבת ממערכת, 03/11/06 12:02

      לא רק בקטע הזה.
      בכלל כל ההפיכה של מערכת המשפט למערכת של חבר מביא חבר, קהילה סגורה של ברק-בייניש ושות'..

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    המצעד

    יוסי, 03/11/06 04:58

    מצוין המשיכו כך!!..

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפי דעתי זה נהדר כל הפרובוקציות של הדתיים,

    די לכפייה!, 03/11/06 04:37

    עכשיו סופסוף כולם יבינו עד כמה הם גזענים ופרימיטיבים. כשהם מתנכלים לערבים אף אחד לא פוצה פה. ההפך, המדינה הזאת שספוגה בגזענות לאומנית מצטרפת לחגיגה. עכשיו, כשהם פונים נגד אנשים שאין מה לעשות - אוהבים את בני מינם (זו לא בחירה, זו לא סטייה, זה מה שהם מרגישים והם לא פוגעים באף אחד) עם ישראל מתחיל ככה לזוז באי נוחות בכיסא. ומה יהיה ההמשך? רק כשהם יתחילו לרדוף אחריך אתה תתעורר. גם ככה הם לא אוהבים איך שאתה מתלבש, מה שאתה אוכל, איך שאתה חושב או איך שחברה שלך מתלבשת. גם ככה מתחשבים בהם ברוב הפרסומות (שלטי חוצות), לא מוכירם בארץ חזיר, אין תחבורה בשבת, רוב המסעדות כשרות והם זורקים אבנים על מי שנוסע בכביש בר אילן בשבת, כאילו הוא שייך להם. מה יהיה הסוף?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מטען נגד מצעד בירושלם הונח ב-עלי?

    ., 03/11/06 02:51

    השב''כ כבר לא מייצר שמפניה, הוא מייצר וודקה

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם, ''התגלה מטען חבלה''

      נראה להם שינצחו, 03/11/06 04:24

      יעני הטרוריסטים של עלי, שיש להם כבר שם בתור טרוריסטים גזענים (פעם זה היה כלפי הפלסטינים שאת אדמתם גנבו - עלי זו התנחלות - היום כלפיי הקהילה ההומולסבית), הכינו אותו. זה ידוע שהעיתונות בסיוע השב''כ מנפיצים הרבה שקרים, אבל לאור ההיסטוריה והמוניטין של התושבים של עלי, זה דווקא הגיוני בעליל.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל עבריין לכלא מייד,שמאלנים ימנים דתיים חילונים. (ל''ת)

    די לאלימות, 03/11/06 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי הניח את המטען חבלה ?

    שלום סגל, 03/11/06 01:48

    העיתונות והתקשורת אוהבת לחשוד ולהאשים את יהדות החרדית שהיא הניחה מטען חבלה, אבל אני טוען שיש עוד כיוונים יותר סבורים כגון: ערבי ו/או לסבית שרוצה להשמיץ על החרדים ו/או שמפניה חדשה באמצעות השב''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם המטען פוצץ איך זה שמעריה השיג את התמונה לפני הפיצוץ (ל''ת)

    אולי מהמחבלים, 03/11/06 00:42

    הגב לתגובה זו

    • כי לפני שפוצצו אותו צילמו אותו כדי לשחרר הודעה לעיתונות

      31 אתה קצת טיפש, 03/11/06 04:39

      זה לא כזה מסובך, טיפש!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    השב'כ רוצה שנאמין שבעלי החליטו לפוצץ את עצמם ככ עלוב השקר הזה אפילו (ל''ת)

    השמאלנים צוחקים, 03/11/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    על אפכם וחמתכם נצעד! (ל''ת)

    במצעד, 03/11/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה הקשר ימין חילונים חרדים ? לא רוצים את זה בירושלים !!! (ל''ת)

    רוב אזרחי, 02/11/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הומוהים ולסביות !!! נמאסתם !!!!!!!!!!!!!!

    לא חרדי, 02/11/06 21:16

    מה פתאום בעיר הקודש ?!!!

    הגב לתגובה זו

    • תנו להם לחיות. (ל''ת)

      זומבה, 02/11/06 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עאלק דתיים, מה קרה ל''לא תרצח''? (ל''ת)

    ודייק, 02/11/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מאמין שב''עלי'' ישימו

      חילונית, 02/11/06 21:55

      מטען לעצמם, לילדים והנשים שלהם?!
      במקום מצעד גאווה אולי תעשו מצעד לעלי להכיר את האנשים הטובים הללו, שיש להם רק אהבת ישראל
      וארץ ישראל וגאווה ביהדותם.
      כי אז נתגאה בכם באמת!רבים וטובים מתושבי ישראל. זה יהי'ה מפגש פרודוקטיבי של הבנות וקבלת איש את זולתו.

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחח, את לא נורמאלית!

        אני, 03/11/06 04:43

        בעלי יש מחתרת, וזה ידוע. כבר תפשו אותם כשניסו להתנכל לפלסטינים.
        מצעד הגאווה לגיטימי לחלוטין. בכל ארץ אחרת בעולם הוא מתקיים בבירה, וזה שיש כאן חבורת פרימיטים שלא מוכנים לקבל את השונה, לא אומר שצריך להיכנע לאיומים שלהם ולבטל/ להעביר אותו!

        הגב לתגובה זו

    • אותו דבר שקרה לואהבת לרעך כמוך

      חיים, 02/11/06 22:09

      החרדים לא קוראים את התנ''ך - רק את פרשנויות כוהני הדת החדשים שלהם.

      לכן הם גונבים, אבל לא מעיזים לחטט באף בשבת...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    החרדים מחפשים תירוץ

    מגיב, 02/11/06 21:13

    וחושבים שהם ישתלטו לנו על המדינה והחיים ומצעד הגאווה מהווה בשבילם תירוץ טוב לעשות בלאגנים. מצעד שלא מהווה איום על אף אחד, אלא רק על הציבור הספציפי הזה. תתפלאו אבל גם בקרב החרדים יראי השמיים האלו ישנם הומואים בארון אז שיסתמו את הפיות. מדינה חופשית מה הבעיות?!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם התל אביבים החילוניים לא רוצים את ''המחלה'' הזאת בת''א.! (ל''ת)

    רק בנבלוס!, 02/11/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואם ברצוני לצעוד בשקט בהר הבית?

    יהודי, 02/11/06 20:55

    הרי זה ימנע ממני וגם בג''ץ הצדקני לא יסייע. כלומר הפסיכים המאימים באלימות בעצם צודקים - ע''פ הגיון הבג''ץ ככל שהחשש מאלימות יעלה הסיכוי שיאסר המצעד יעלה בהתאמה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר???

      תומכת בהומוסקס, 03/11/06 04:46

      יהודים לא יכולים להיכנס להר הבית בלי אישור ותיאום מוקדם. עד כמה שידוע לי, אני לא צריכה אישור להגיע לעיר הבירה שלי, למרות שהחרדים היו מתים לכך.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתם -הקהילה יורים לעצמכם ברגל

    יפעת, 02/11/06 20:52

    במשך שנים הצלחתם להשיג כ''כ הרבה, הפעם עם נושא ירושלים אתם מעוררים את זעמו של כל הציבור! אתם תלכו שנים אחורנים בדעת הקהל וזה חבל!!! תוותרו ירושלים היא עיר קדושה, ראינו איך נראה מצעד גאווה- זה פשוט לא מתאים. אתם גורמים לציבור הלא חרדי לשנוא אתכם!!! ולחוסר סובלנות כלפיכם. התחושה היא שאתם '' עושים דווקא''

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך הכתבה מדברת על מטען חבלה לפיצוץ בני-אדם! (ל''ת)

      קראי שנית, 02/11/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • חוסר הסובלנות כלפי הקהילה נמצא

      שפויה, 03/11/06 04:48

      אצל אנשים שלא נותנים להם לבטא את עצמם, קרי: לצעוד ביר הבירה שלהם. היא עיר הבירה שלהם בדיוק כמו שהיא עיר הבירה שלכם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה עוושים את זה דווקא בירושלים

    עמית, 02/11/06 20:51

    למה עוושים את זה דווקא בירושלים מה כדי לעצבן מיליון אנשים שנגד הומואים ולסביות לפי דעתי את הומואים ולסביות צריך לסקול באבנים כמו שרשום בתורה..

    היה צריך לעשות את זה בתל-אביב
    לפי דעתי טעות שעשו את זה בירושלים וסתם יהיו מלא קטטות

    הגב לתגובה זו

    • למה בת''א ??? במדבר !!!! מי רוצה לראות את זה בכלל ?!!!

      לכו למדבר, 02/11/06 21:03

      ותעשו מה שבא לכם !!! למה כל העולם צריך לראות ולשמוע ??!!!

      הגב לתגובה זו

      • תעזוב את הילדים העליזים שלי בשקט טוב? תודה (ל''ת)

        אלוהים מגיב, 02/11/06 21:18

        הגב לתגובה זו

    • כי דווקא בירושלים ההומואים המקומיים סובלים מאפליה ומאלימות (ל''ת)

      חץ קדמון, 02/11/06 21:36

      הגב לתגובה זו

      • ''בתל אביב אין התנכלויות''....

        סתיו, 02/11/06 23:01

        מטבע הדברים במקום שבו יש יותר דתיים יש פחות הבנה. הרבה מחברי הם הומואים ירושלמים. הם אינם משתתפים במצעד. הרי המצעד לא ימגר את הבורות הפושה בחברה כולה וסתאם גורם לפילוג נוסף. אין צורך לגרום לעוד מוקדי חיכוך בעיר שלנו. יש לנו מספיק.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    מדינה של מטורפים!

    trankilo, 02/11/06 20:47

    תנו לחיות בשקט...די למלחמות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!!!!!!!! (ל''ת)

      מפגרים, 02/11/06 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    משהו לא ברור

    מאוד תמוה, כנסו, 02/11/06 20:42

    עלי ??? מדובר באנשי הזרם הדתי לאומי ולא בחרדים ומה הסיבה שהמטען הונח שם???
    אולי בכלל מדובר בפרובוקציה של מישהו?!
    אגב, יום הזיכרון לרבין יום מעולה לפרובוקציות ובפרט נגד ציבור הכיפות הסרוגות...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השחיתו בית כנסת

    מצפן, 02/11/06 20:41

    היכן הידיעה על בית הכנסת שהושחט בתל אביב על ידי תומכי מצעד הגאווה???
    כרגיל בתקשורת יש רק צד אחד לכל מטבע.

    הגב לתגובה זו

    • זה איום ונורא

      הומו, 02/11/06 21:20

      אני הומו. וכאב לי לשמוע שפגעו בבית הכנסת בגינת שינקין.
      אסור לנו ההומואים להיגרר לאלימות.
      והחרדים מצידם אולי כדאי שירגעו ויפסיקו לחשוב איך הורגים אותנו.
      סה''כ כולנו בני אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אוי נוראי! אבל לא נראה לי בכלל שזה מישהו מעלי....

    אני, 02/11/06 20:37

    כי הם פשוט לא כאלה....מי שמכיר אותם יודע שאלה אנשים ממלכתים שבממלכתים...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בקרוב מלחמת אחים

    ירושלמי עצבני, 02/11/06 20:33

    הגיע הזמן
    שהימין יובס וייושפל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יום שישי הבא - מצעד השפיות מול מצעד ההומואים

    איווט, 02/11/06 20:33

    כדי להגן על ילדינו מהאפשרות שגם הם יהיו הומואים, ביום שישי הבא כולנו יוצאים לרחובות למצעד השפיות!

    הגב לתגובה זו

    • לחומרי נפץ אתה קורא שפיות?! (ל''ת)

      השם ישמור, 02/11/06 20:54

      הגב לתגובה זו

    • התנועה האיסלאמית וכהנא חי - אלה השפויים שלך? (ל''ת)

      ודייק, 02/11/06 21:16

      הגב לתגובה זו

    • אתה מטומטם אם אתה חושב שמניעת המצעד

      שוב אני, 03/11/06 04:52

      ''יגן'' על ילדיך מלהיות הומואים. זה רק מראה עד כמה אתה לא מבין את העניין בהומוסקסואליות. זו לא מחלה, לא נתקלים בזה ואומרים: ''אוי זה ממש מגניב. אני גם אהיה כזה!'' - זה מי שאתה. אבל אני מרחמת על הילדים שלך אם הם הומואים/לסביות/בי/טראנס. אתה תהיה אבא איום! אתה כבר אבא איום אם הערכים שאתה מנחיל לילדיך הם גזענות ובערות.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האם באיטליה העליזים היו צועדים בותיקן??

    הומוספיאנס, 02/11/06 20:29

    יש גבול לסובלנות.
    אי אפשר בשם הדמוקרטיה לפגוע ברגשות אחרים.
    האם בשם הדמוקרטיה אפשר לעשות מצעד ניאו נאצי? או לשמוע את ואגנר? למה לפגוע ברגשות תהיו הומואים ושיבושם לכם! מגיע לכם זכויות מלאות אבל זה לא אומר זכות לפגוע! אתם תשיגו רק את ההיפך אתם גורמים לאנשים לרצות להחזיר אותכם לארונות...(תרתי משמע)

    הגב לתגובה זו

    • כי רק בישראל מוכנים לרצוח בני-אדם בשם האלוהים! (ל''ת)

      הסבר לעם-הארץ, 02/11/06 20:55

      הגב לתגובה זו

    • גם פה לא צועדים בעיר העתיקה.

      סאפי, 02/11/06 21:28

      שם בהחלט צעדו ברומא, וגם פה המצעד הוא לא בעיר העתיקה, אלא ברחוב המלך ג'ורג' - לא בדיוק מקום עתיר קדושה.

      הגב לתגובה זו

    • לא, כי הוותיקן היא לא בירת איטליה

      הייתי ברומא, 03/11/06 04:53

      ברומא לעומת זאת היה אחלה מצעד. ואנשים נורא נהנו, גם לא מהקהילה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מישהו אמר ספין?

    קזמיצקי, 02/11/06 20:27

    אם מישהו רוצה לפגוע בצועדים למה שהוא ישים מטען בעלי?...
    אין מצעדי גאווה בעלי. ולאור העובדה שמדובר ביישוב דתי, גם אם יש שם הומואים, אף אחד ביישוב לא יודע שהם כאלה...
    מסקנה:
    המטען הונח שם למטרה מסויימת - כדי שמישהו ימצא אותו והסיפור המגוחך הזה יתפרסם בתקשורת...
    למרות שאחרי מה שההומאים עשו היום לבית כנסת בת''א, אני לא אתפלא אם כמה כאלה יתפוצצו עליהם במהלך המצעד עצמו...

    הגב לתגובה זו

    • מישהו אמר מטען חבלה?! (ל''ת)

      להד''ם עלאק, 02/11/06 21:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מלח הארץ, נכון?

    אבי, 02/11/06 20:26

    פעם נוספת מוכיחים לנו המתנחלים עד כמה הם מסוכנים לנו. הם יכולים לנסות ולספר לנו כמה שהם ''מלח הארץ'' עד שתיבש לשונם. הנה פעם נוספת ההוכחה שמדובר בפנאטים מסוכנים שחיי אדם של מי שאינו מסכים לדרכם, אינם נחשבים בעיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רגשות אינטימיים הם עינין פרטי

    יעקב, 02/11/06 20:22

    שאין לציבור ענין בו. זה נכון לגבי הומואים וחרדים כאחד.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר ברגשות אינטימיים

      גלית, 03/11/06 04:57

      מדובר באירוע העצמה לקהילה. אירוע שהמסר שלו הוא: ''לא, אנחנו לא מתביישים במי שאנחנו. אנחנו לא נסתיר את מי שאנחנו. תקבלו אותנו! אנחנו שווים לכם. אנחנו גאים במי שאנחנו ולא מתבישים!!!'' הקהילה כל הזמן נרדפת. אתם אפילו לא מבינים מה זה. הם לא יכולים להתחתן, לא יכולים להביא ילדים, מקשים עליהם נורא באימוץ והם זוכים למטר קללות ואפליה בכל אשר הם הולכים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    'פתרון'? זו מדינה דמוקרטית!!!

    אבישי, 02/11/06 20:19

    מה צריך פתרון כשלפי החוקה כאן יש לכל פרט דת מין וגזע להביע את דעתו? הפתרון הוא להבהיר לאנשי הימין והדת באופן חד משמעי שכאן זה לא שלטון האייאטולות וזו דמוקרטיה: לא מוצא חן בעיניהם - שיעברו לברוקלין. נמאס כבר מההכתבה הפוליטית של הצבועים האלה. כאילו שאצלם אין הומואים ולסביות..

    הגב לתגובה זו

    • אבישי?באיזה צד אתה?~או- (ל''ת)

      העיקר הבריאות, 02/11/06 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לגבי המצעד-אני באמת לא מבינה למה חופש הביטוי עולה על החובה לכבד....

    יהודיה, 02/11/06 20:16

    מה העיניין לפגוע ברגשות אחרים??? מה העיניין לא לכבד אנשים אחרים? האם חופש הביטוי עולה על הכל? למה לעשות משהו שפוגע באחרים? למה לעשות משהו שמכאיב לאחרים? למה לעשות את המצעד דווקא בירושלים??????????
    ולגבי המטען, אם זה נכון, זה מזעזע!! אבל מה שבטוח, זה לא משהו מעלי. ומי שמכיר את תושבי עלי, יודע על מה אני מדברת.............

    הגב לתגובה זו

    • כשירצו לפוצץ אותך ואת חברייך תדברי אחרת! (ל''ת)

      אוי לעיניים, 02/11/06 20:57

      הגב לתגובה זו

      • לא ענית לעיניין....

        יהודיה, 02/11/06 21:27

        מה הדחף לקיים את המצעד דווקא בירושלים?? מה הדחף לעשות משהו שידוע שהוא פוגע בהרבה מאוד אנשים??? למה חייבים לא להתחשב?? למה אי אפשר לכבד בקשה של אנשים??? הם מטיפים לשיוויון, לכף שיכבדו אותם, שיבינו אותם ,אבל לא מסוגלים לכבד ולהבין אחרים. תראו כמה ויכוחים וכמה מהומות עורר המצעד הזה. תבינו כמה העיניין הזה פוגע בנו. כמה העיניין הזה פוגע באמונה שלנו. ולנו, גם אם אינך מסכים לכך , זה כואב . אז נה העיניין לעשות דווקא ולהכאיב לאחרים??? האם החובה לכבד לא חלה עליכם??
        ושוב, אין לי שום כוונה בדברים האלה להצדיק אלימות או הנחת מטענים( אם באמת זה מה שהיה..)

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    פשוט מזעזע!! פנאטים מטורפים מקומכם באירן (ל''ת)

    דרור, 02/11/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש להוציא את אירגוני הימין הקיצוני מחוץ לחוק

    מורן, 02/11/06 20:13

    לפני שייקרו פה עוד אסנות!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא. פשוט צריך לגרש אותם. לאירן. (ל''ת)

      דרוד, 02/11/06 20:30

      הגב לתגובה זו

      • ואת הסמאלנים החילונים צריך לגרש לאוגנדה (ל''ת)

        הרצל, 02/11/06 23:05

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    חייבים להפרד מהימין הכתום והחרדים (ל''ת)

    שלוש מדינות, 02/11/06 20:11

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן להפרד מאיתנו ולחפש לך מקום אחר.. (ל''ת)

      לברט, 02/11/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • אני כבר נפרדתי מהחרדים האלה (ל''ת)

        אלוהים, 02/11/06 20:58

        הגב לתגובה זו

      • אתה חי בסרט....

        מתנחלים מטורפים, 03/11/06 05:00

        נפרדנו מכם מזמן, זוכר? עמונה, גוש קטיף, רפיח ים.... תודה לאל. וגם את חבריכם לטירוף בגדה נעיף עוד מעט שתפסיקו כבר לעשות צרות.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עצוב לשמוע

    מתנחלת גאה, 02/11/06 20:10

    גם אני באה משם,מיישוב בשומרון. גם אני דתיה,ואני גם לסבית.

    כמה מחברי וחברותי הטובים הם תושבי עלי,ועצוב לי לשמוע שכך קורה,דווקא שם.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים טובים החבר'ה שלך.

      אייל, 02/11/06 20:18

      רוצים לרצוח בני אדם שברוב חוצפתם רוצים לצעוד. אין ספק שמטען החבלה היה במקום.

      הגב לתגובה זו

      • אייל סביר להניח שזה פרובוקציה שלכם (ל''ת)

        קל לעשות עליהום, 02/11/06 21:59

        הגב לתגובה זו

        • כן, על הכל אתם אומרים פרובוקציה!

          ממש!, 03/11/06 05:01

          אתם ממש טלית שכולה תכלת עם כל המחתרות שלכם. סתם יש מחלקה יהודית בשב''כ נכון?

          הגב לתגובה זו

    • אם את לסבית את לא דתית!

      רבקה לאה, 03/11/06 09:52

      מספיק עם הכלאיים ומספיק עם המשמש שאתם עושים בין תורה לאהבה.


      אם את לסבית את לא דתית ואל תסוללי לנו את השכל!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפתרון === מצעד לת''א !!! כמו כל שנה (ל''ת)

    למה שנאת חינם, 02/11/06 20:09

    הגב לתגובה זו

    • למה ת.א. ,אצלך בבית יותר טוב....................................... (ל''ת)

      ישראל.........., 02/11/06 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לשחק ברגשות של מליונים אנשים תעשו את זה בת''א וזהו מה בעיה? (ל''ת)

    אלי, 02/11/06 20:05

    הגב לתגובה זו

    • למה ת''א פח הזבל של כולם ? (ל''ת)

      לא מוכנים, 02/11/06 20:17

      הגב לתגובה זו

    • מצעד הגאווה: רק בירושליים.

      זומבה, 02/11/06 20:25

      כי ירושליים היא עיר הבירה של כולנו וגם של ההומואים והלסביות.

      הגב לתגובה זו

    • למה החרדים עושים טקסים בירושלים?

      א., 02/11/06 21:16

      מי שחושב שהומוסקסואלים מטמאים את העיר הוא הומופוב, וזו בדיוק סיבה מצויינת למצעד.

      הגב לתגובה זו

      • אם אתם מוכנים לסבול את החרדים (ל''ת)

        ואת האלימות-אתם, 02/11/06 21:35

        הגב לתגובה זו

      • סוף סוף מישהו שחושב כמוני. (ל''ת)

        זומבה, 02/11/06 21:56

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה בטוח לא מישהו מעלי-הם בכלל לא אנשים קיצוניים כאלה (ל''ת)

    אני, 02/11/06 20:02

    הגב לתגובה זו

    • לא קיצוני (ל''ת)

      עלי, 02/11/06 20:22

      הגב לתגובה זו

      • האמת? כבר לא נראה שלדתיים לפוצץ מישהו זה קיצוני בכלל... (ל''ת)

        תם, 02/11/06 21:01

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    עלי שם נהרגו שלושה חיילים במלחמה

    יעקב, 02/11/06 19:59

    ובת''א רק אחד לתשומת ליבכם

    הגב לתגובה זו

    • ומה אם כל שאר הערים החילוניות?

      שמעון, 02/11/06 20:11

      אתה מדבר כאילו רק מתנחלים משרתים בקרבי

      הגב לתגובה זו

      • הכי הרבה הרוגים גם באזרחי וגם בצבא היו מחיפה (ל''ת)

        gg, 02/11/06 20:24

        הגב לתגובה זו

        • רק מראה כמה המדינה הזאת מיליטריסטים ומעוותת:

          שפוי, 03/11/06 05:04

          מתנצחים פה על איזו עיר היו לה הכי הרבה חללים. רק בישראל הלאומנית. תשמעו את עצמכם. מה שעצוב זה שזו המציאות כאן.

          הגב לתגובה זו

    • אחוז הכי גבוה של חיילים קרביים:

      זומבה, 02/11/06 20:24

      מהקיבוצים החילוניים (פורסם בעיתונות מנתונים של צה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • ערמומיות ההומוהים שכביכול ''רק'' חרדים והחשוכים נגד מצעד-תאוותם.רבותי (ל''ת)

      רוב המשכילים+, 07/11/06 20:42

      הגב לתגובה זו