• 24.

    לבטל את חוק ההטרדה המינית או לשנותו

    שלמה כהן, 05/11/06 23:36

    לאיזה מצב המדינה התדרדרה מהבחינה המוסרית בקשר ל''הטרדות''המיניות . בגלל נשיקה שלא יודעים היום אם היתה כתוצאה מהתגרות של המתלוננת (שרגילה היתה להתנהג גם באותו אופן עם ראש מחלקת החקירות דנינו -כפי שפורסם בעיתונות-ולדבריה יש לה חולשה לבעלי עיניים כחולות ולהתחבק איתם) או על דעתו של חיים רמון . העובדה היא שאם המתלוננת לא היתה מתגרה ובאה אל השר רמון הוא לא היה נוגע בה מיוזמתו .היום כל אזרחי המדינה מוצאים עצמם מציצנים ללא רצונם בעסק אינטימי בין שני אנשים בוגרים שלא רצו להתלונן בכלל ורק מלאכי רעים חדרו לפרטיות שלהם והפכו זאת מתוך רשעות לנחלת הכלל והפכו את כולנו בניגוד לרצוננו להציץ ולהתעסק באופן אובססיבי בהנהגות המינית של אחרים (חרמנים בעל כורחנו) ולהפוך את כל העיניין לעניין פלילי .הכל באשמת החוק המיותר הזה שנקרא ''חוק הטרדה'' מינית .לא לתוצאות שכאלו התפללנו במסגרתו אנשי החוק משקרים והופכים אותו לכלי לחיסול חשבון וחיסול קריירה של אנשים טובים . מה קרה לנו ? חוקים נוצרו לעבור עליהם באופן כזה ליצור בעיות מוסריות ואתיות המיטילות צל כבד על מוסריותה של כל האומה ? תנו לאנשים בוגרים ואחראים לנהל את עינייניהם הרומנטים שלפעמים גם יכולים לעלות על סרטון ולא צריך ששלטונות החוק ידחפו את אפם לעיניינם ובמיוחד אם אנשי החוק מועלים בתפקידם ועושים מעשה בילעם ,חוטאים ומחטיאים את הרבים דרך חוק שנחקק מכוונות טהורות. לכן יש לבטל את החוק להטשרדה מינית כפי שהוא כיום או לשנותו לקולה אחרת עוד נראה שכל הגברים בישראל ימצאו את עצמם במשטרה ובחקירות שתוצאותיהן מי ישורינן.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הנשים מנצלות את חוק ההטרדה המינית להכפשת הגברים ורמיסת כבודם ! (ל''ת)

    יש לשנות המצב!, 02/11/06 22:35

    הגב לתגובה זו

    • היית צריך לכתוב יש נשים שמנצלות את החוק

      יופיטר, 02/11/06 23:15

      ואז הייתי מסכימה איתך ב100% וגם עם 22

      הגב לתגובה זו

      • יופיטר את תותחית - יורה לרוב במקום הנכון (ל''ת)

        אני איתך, 03/11/06 07:27

        הגב לתגובה זו

        • אני איתך - בסוף השכל הישר ינצח (ל''ת)

          יופיטר, 04/11/06 07:34

          הגב לתגובה זו

          • יקח לנו עוד זמן אבל בסוף ילמדו (ל''ת)

            עוד לא אבדה, 05/11/06 21:22

            הגב לתגובה זו

  • 22.

    נושא ההטרדה המינית הולך ומקצין, עוד מעט נגיע למצב, שלעשן ליד אישה (ל''ת)

    יחשב הטרדת מין!, 02/11/06 22:25

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתחזירו לנו את הכבוד האבוד (ל''ת)

      מהחינוך הישן, 03/11/06 07:29

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לדרוש אישור מוקדם בכתב מהאשה לפני כל יציאה עם (ל''ת)

    נועם, 02/11/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רצוי וחשוב שתילמדו שיש חוקים במדינת ישראל - חוק הטרדה מינית

    ושר המשפטים, 02/11/06 17:25

    וכמה להוות דוגמת מופת.

    הגב לתגובה זו

    • יש גם חוק איסור לשון הרע למניעת פרסום עלילות ושקרים (ל''ת)

      ויצמן חקק, 02/11/06 18:19

      הגב לתגובה זו

      • מי שאשם שישלם (ל''ת)

        לכן או לכן, 02/11/06 19:20

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם באמת ובתמים ה' חושבת שרמון פגע בה שתתיצב מול פני האומה

    יופיטר, 02/11/06 17:16

    כך זה נראה שהיא גם מקנטרת וגם מסתתרת

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    די כבר להתעלל בו

    איש ליכוד, 02/11/06 16:57

    על אף שאני לא בדעותיו הפוליטיות, אני יודע שרמון הוא אדם ישר, והוא לא חטא. הצרה היחידה שלו שהוא התנהג בתמימות כשנענה לחיזוריה של החיילת הצעירה. הוא לא דמיין לעצמו איזה סיוט הולך לעבור עליו. כי זה באמת בלתי נתפס, שאדם כמוהו יאלץ לפרוש ממשרתו בשל קונספירציה כזאת.
    רמון תהיה חזק.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נמאס כבר, תנו לו לחזור לממשלה

    ירון, 02/11/06 16:17

    נמאס כבר לשמוע על הפרשה הזאת. רמון חף מפשע, וזה ברור לכולם. יש לי תחושה שלמישהו שם לא נעים לסגת מהעניין כי בזבזו עליו כל כך הרבה משאבים: טיסת החוקרים לדרום אמריקה, השתלת מכשירי האזנה, הטסת המתלוננת הלוך חזור... שלא נדבר על הזמן של אנשי הפרקליטות והמשטרה.
    אני מקווה שמישהו שם יתעשת לפני שהחיים של חיים יהרסו לגמרי. כי זה לגמרי רצח אופי מה שקורה פה.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג כמה אתה צודק. (ל''ת)

      אח של עיתונאית, 02/11/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    התנועה הפמיניסטית פשוט מבזה את הנשים

    אבי, 02/11/06 15:15

    התנועה הפמינסטית כל הזמן דורשת בצדק שויון לנשים.אבל שמגיעים ליחסי אישות פתאם האישה היא יצור חסר בינה חסר תבונה חסר עמדה שלא מבין כלום ןלא יודע כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רמון ויועציו מנסים ליצור אמפטיה בציבור רק מה הציבור לא טיפש וורמון (ל''ת)

    צריך לקבל עונש, 02/11/06 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני מקוה שאתה יודע שחברים קרובים שלך תפרו לך את התיק (ל''ת)

    אלמונית, 02/11/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמון , לדבריך הכנסת לה לשון לשלוש שניות בתאריך 110

    אב לבנות, 02/11/06 14:09

    ביום פרוץ המלחמה ( להזכירך נהרגו 8 חיילים ונחטפו 2 אחרים ) , לי זה מספיק !!!

    הגב לתגובה זו

    • האם הבנות שלך נמרחות עם השדיים על גברים זרים ומחבקות אותם? (ל''ת)

      די לצביעות!!, 02/11/06 14:40

      הגב לתגובה זו

    • לא מבין מה הקשר (ל''ת)

      גם אבא לבנות, 02/11/06 14:49

      הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה - מה קשור לפרוץ המלחמה

      אסי, 02/11/06 15:04

      ואם זה היה קורה לא ביום פרוץ המלחמה אלא ביום חתימת הסכם שלום, זה היה שונה? דמגוגיה בשקל.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל המשפט הזה הוא מעשה ידיה של אישה עליונה, גזע עליון, זה עוד יתגלה!

    כבוד האישה, 02/11/06 14:06

    מושחתת!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לא לפרסם? הפרקליטות מסתירה? (ל''ת)

    ציד מכשיפות, 02/11/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לפרקליטות יש הרבה מה להסתיר !!!

    יאיר ל, 02/11/06 14:05

    היכן קיים ''שלטון החוק'' ?

    הותקפת, נשדדת, ביתך נפרץ, מכוניתך נגנבה..
    שלטון החוק הנו וירטואלי בלבד, פקידי שלטון החוק ימלאו טפסים, יטרטרו אותך וישלחו אותך לדרכך מ''חוסר עניין לציבור''.

    אבל אם אתה מסכן את ה''אג'נדה'' או את תומכיה, תגלה את שלטון החוק במלוא כוחו.
    לפתע לא חסרים חוקרים, אין מגבלות תקציב יעילות וזריזות מדהימות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי. (ל''ת)

      הגענו לקיצוניות, 02/11/06 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה אתה אומר!

    דנה, 02/11/06 14:02

    מר רמון הפך להיות העו''ד של כתבי העיתונות? אם הכתבים הנכבדים חושבים שיש חומר שעליהם לדווח לציבור, יואילו הם לבקש זאת מבית המשפט, אבל איך זה נראה כאשר הנאשם בפשע הוא פונה בבקשה לאפשר זאת???

    הגב לתגובה זו

    • איזה ליקוי בהבנת הנקרא! הוא ביקש לאשר את בקשת העיתונות לפרסם, ! (ל''ת)

      מושון, כתה א, 02/11/06 14:27

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה שומע!

      אסי, 02/11/06 15:07

      זה נראה מצויין. זה נראה שמי שיש לו אינטרס להסתיר מידע מהציבור זה לא הנאשם, זה המתלוננת.

      הגב לתגובה זו

    • אם נשיקה זה פשע העולם וישראל בתוכה מלאה פושעים (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה בוער? הלא העובדות יפורטו בהכרעת הדין

    michael, 02/11/06 13:58

    כדאי מאוד שמר רמון לא יקפוץ. קבלו את בקשתו להליכים מהירים-ועוד זמן לא רב יסתיים המשפט ותנתן הכרעת הדין שבה יפורטו כמקובל כל העובדות הרלבנטיות.
    פרסום עדות המתלוננת יתן הזדמנות לחבריו הרבים של רמון בכלי התקשורת לחזור ולדוש בפרשה ו''לפרשן'' את עדותה באופן הנח לו ולנסות ולהשפיע על תוצאות המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • אולי לפרקליטות יש סיבות משלה להסתיר את העדות??? (ל''ת)

      שאול השואל, 02/11/06 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רמון-פרייר-לא יודע שגם אם הוא חף מפשע,

    אור, 02/11/06 13:56

    אין לו סיכוי בבית משפט, כי לא נדרשות שום עדויות מסייעות, או הוכחות. כל מה ש ה צריכה לעשות זה לדבוק בגרסתה, וזהו, שופטים תמיד מאמינים לעדות האשה. ואם הוא חושב שאני סתם נסחף, שידבר עם הפרקליטה הראשית, למדתי על כך מראיון שהיא נתנה לפני כשנתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מבחן אומץ לבית המשפט - מול ''כנופיית שלטון החוק'' שרוצה להחביא מעשיה! (ל''ת)

    מחכה למפגן אומץ, 02/11/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתחיל להמאס כל העיוות הזה

    רז, 02/11/06 13:45

    סתם עיוותי דין, אחרי שיגמר המשפט
    הרבה יצטרכו לבדוק בציציותיהם/ן
    הרבה מהומה על לא דבר..
    ועם כל הכבוד צריכה להיות הקבלה
    אם מצד המתלוננת נותנים פרטים שרובם לא קשורים למציאות צריך
    מנגנון שיווסת או יבדוק את זה לפני.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם לחילת בת 21 יש מה לעשות בחדרי הממשלה מותר לגלות מי היא

    יופיטר, 02/11/06 13:45

    קראתי את כתב האישום - לא יהיה פיתרון ללשון או לא ללשון כי זאת מילה מול מילה למה החיל יצא מהחדר? טוב יש הרבה שאלות זה לא העיקר - המדינה שלנו השתגעה שמעסיקה כל כך הרבה אנשים בשכר בגלל נשיקה של כמה שניות, כמה צרות יותר גדולות יש כאן לילדים, לאמהות,להומלסים לחולים בקיצור לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם נכונה השמועה שהתנגדות הפרקליטות היא בגלל פאשלות בחקירה?? (ל''ת)

    מי יודע את האמת, 02/11/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מישהו מנסה להפיל תיק גדול על רמון,למה? (ל''ת)

    עדנה, 02/11/06 13:43

    הגב לתגובה זו

    • כדי שביניש תיבחר לנשיאות העליון וכדי לבטל את הרפורמות בכנופיות החוק

      יגאל כהן, 02/11/06 14:42

      שקוף.
      הכנופיות האלה פרקו כל עול.
      כנופיות החוק משחיתות את המידות.
      אמון הציבור במעכרת המשפח ירד ל25% .
      ושל המשטרה 16% .
      החורבן בדרך.
      כנופיות ומאפיה.
      וחמולת מזוז בראשם.
      יש להעמיד את חמולת מזוז לידן על נפוטיזם חצוף ופלילי.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לא לפרסם באם נשמרת פרטיותה? האם יש לפרקליטות מה להסתיר? (ל''ת)

    תמהתני, 02/11/06 13:24

    הגב לתגובה זו