• 131.

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....

    אלכס, 02/11/06 22:42

    ממשיכים בחיים משל שום דבר לא ארע....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    בפוליטיקה, במדינה, בחברה ובצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנֶצַח... לעד... כך תוּבְטַח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בפוליטיקה, בבג''ץ ובצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    ''הדג מן הראש מסריח !'' ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר ובריא בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אָכֵן חָצִיר הָעָם

    חיים, 02/11/06 18:48

    אָכֵן חָצִיר הָעָם

    ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

    אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
    אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
    אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
    וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
    וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
    וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
    וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
    מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
    בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
    אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
    גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
    כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
    וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
    נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
    וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
    יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

    אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
    כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
    שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
    רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
    וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
    וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
    אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
    גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
    אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
    שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
    חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
    שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
    כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
    כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
    כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
    ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

    אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
    אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
    אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
    הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
    לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
    חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
    אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
    עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
    לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
    לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
    הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
    הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
    עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
    גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
    גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
    הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

    חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לא מוסרי היה לקבל את תיק הבטחון כעסקה פולטית-ולכן פרץ עליך להתפטר (ל''ת)

    לא מוסרי, 02/11/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חלוץ אתה לא הש.ג. של פרץ ואתה לא דדו-פרץ חייב לשלם גם מחיר על היהיר (ל''ת)

    וקבלת התיק, 02/11/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אני מעדיפה טייס שינהל מאשר זלזלן בגנרלים ואדימרלים (ל''ת)

    יופיטר, 02/11/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ''שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים''

    אלכס, 02/11/06 16:31

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶפְּקַדָם הַשְכוֹל וְאֵלֶּה שֶלֹא
    יַעַן הכּוּשִי יָכוֹל וְצָרִיך לָלֶכֶת
    כִּי הַכּוּשִי עָשָה אֶת שֶלוֹ !

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלֶּה שֶבְּנֵיהֶם-בְּנוֹתֵיהֶם חֵרְפוּ נַפְשָם, לַקְרָב יָצְאוּ, ואֵלֶּה שֶלֹא
    יַעַן מִי שֶשְלָחוּם לַמִלְחָמָה בְּשֵם מְדִינָתָם וְהַמוֹלֶדֶת
    בְּשוּם טִיפַּת-אַחֲרָיוּת לא נָשְאוּ, לֹא לָקְחוּ, לֹאֹ נָטְלוּ :
    אִיש-אִיש וְסִיבּוֹת לוֹ חֲשוּבוֹת-מְאֹד-מְאֹד מִשֶלוֹ.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלֶּה שֶנָחֲתָה עֲלֵיהֶם הַמַכָּה וְאֵלֶּה שֶלֹא
    יַעַן כְּמוֹ בַּשוֹאָה, כָּאן הֲרֵי כּוּלָם מַאֲמִינִים וסְבוּרִים
    כִּי הַמַכָּה תִפְסַח-תְדָלֵג עֲלֵיהֶם, תִיפּוֹל (כַּנִרְאֶה?) רַק עַל אֲחֵרִים.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    הוֹרִים שֶבְּנֵיהֶם-בְּנוֹתֵיהֶם מֵתוּ כָּכָה סְתָם, לַשָוְוא ולְחִינָם, וְאֵלֶּה שֶלֹא
    כִּי כַּאֲשֶר קוֹבְרִים אָנוּ כִּמְעַט בַּחֲשַאי, בְּהֶסְתֵּר, אֶת בָּנֵינוּ-בְּנוֹתֵינוּ
    אִיש בַּמְדִינָה אֵינוֹ חוֹשֵב שֶמוֹתָם נִגְרָם אוֹ הִתְרַחֵש (שוֹמּוּ שָמַיִים ! חָלִילָה וְחַס !) בִּגְלָלוֹ.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶהִתְאַכְזֵר אֲלֵיהֶם, הִתעַמֵּר בַּהֶם גוֹרָל החַיִים וְאֵלֶּה שֶלֹא
    יַעַן הֵם שֶאִיבְּדוּ בָּשָר מִבְּשָרָם ובְּעַצְמָם הָפְכוּ קוֹרְבְּנוֹת-מִלְחֶמֶת-שָוְוא-חִינָם וְשוֹלָל
    רַק הֵם אָכֵן אֵלוּ הַיוֹדְעִים לְהַעֲרִיך אֶל נָכוֹן, מַהוּ עֶרְכָּם-מַשְמָעוּתָם שֶל חַיִים,
    חַיָּיו שֶל אָדָם, אִיש, אִשָה, אָבָּא, אֵם, בֵּן, בַּת, חַיֶּילֶת, חַיָּיל, עוֹלָל וְחָלָל.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶהִתְנַסוּ וְחָווּ מַהוּ שְכוֹל ואֵלֶּה שֶלֹא
    יַעַן הַכּוּשִי-הַכּוּשִית מִזְמַן יָכוֹל-יְכוֹלָה לָלֶכֶת
    כִּי הַכּוּשִית-הַכּוּשִי, בֶּאֱמֶת וּבְּתָּמִים, כְּבָר עָשְתָה-עָשָה אֶת שֶלָה-וְשֶלוֹ !

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    בנימין, 02/11/06 16:19

    ''הם קיבלו מכתבי אזהרה''

    ''מטילים עליהם (על המפקדים) אחריות שהם לא מסוגלים לעמוד בה. איש מהם לא נותן את הדין על הדרך שבה מעבירים פקודות הקובעות חיים ומוות. הם יודעים שבהיותם טובים ונחוצים במערכת, לא יצטרכו לתת את הדין על אסונות. וזה מנוון את הבלמים הטבעיים שלהם. הם עדים לבריחה מאחריות מלמעלה, מהקצונה הגבוהה. זה החינוך המשמעותי ביותר שהם מקבלים''. נעמי אונגר, בספרה ''לעצור את הכדור'', מערכות.
    ''אני כואבת את מריחת חקירת האסון הזה כי היא תביא לעוד מקרי מוות מיותרים. באיזשהו מקום האמנתי, שיתייחסו לאסון הזה ברצינות. הזעזוע הרי היה אדיר. חצי ממשלה ישבה פה בבית. בכירים מהצבא. הושמעו התבטאויות חמורות, וחברי כנסת זעקו, שאסוּר שאסון כזה יחזור. היום, לאחר כל אסון נוסף, אני שומעת בדיוק אותן התבטאויות והבטחות. המסקנות החפוזות של הוועדה, ההדחות, עיסקות הטיעון – כל אלה יצרו בציבור את התחוּשה, שאסון צאלים ארע בשל טעות-אנוש, לא מוּצְתָה אחריות, לא הופקו לקחים אמיתיים איך להתמודד עם רשלנות פושעת ועם זילזול בחיי אדם. ''ברור היה לי שהם לא בסדר אבל ברור היה יותר שהאחראים האמיתיים לא יושבים אתם על הספסל. היה ברור שהמערכת מגלגלת את האשמה על אנשים בדרגת סרן, כשהבעיות הן ברמת ניהול של תא''ל. כגודל הכאב היה גודל הכעס. אני חושבת שאת עיקר הכעס צברתי כלפי התובעת. עיסקות-הטיעון הרתיחו אותי. איזה מסר מעבירים על-ידי עיסקות אלה לציבור ולצה''ל...?''. איילה, רעייתו של רס''ר רמי כץ זכרונו לברכה אשר נהרג בחורבן צאלים הראשון.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    אך איש אינו לוקח זאת, חלילה, ברצינות יותר מדי חמורה
    באשר להמשך קידומם הצבאי, אין ספק,
    כי לא יחלוף יום והם יקודמו במהרה... ! ! !
    המוות. השכול. היגון. הכעס. הסבל. הכאב. עובדה גמורה. חתומה.
    גדשה הכוס. הגיעו מים עד נפש. פקע כיס המרה.
    כלום ''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' מתיימר להיות מס-מתק-שפתיים ? קלישאה ? אמירה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לא לחינם פרקליטות המדינה (העורב)
    על הפצ''ר (הזרזיר) שפע הלל ושבחים מרעיפה, מעטירה
    צה''ל ניצח ! ניצלה (בנס?) מדינה !
    לשבט או חסד ייחרץ בעתיד גורלה או דינה ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    לכל היותר, יגישו שוב כמה הורים שכולים עתירה לבג''ץ, שִגרה של עוד עתירה...
    מנהיגות הצבא עם קציניה לעולם לא מחמירה...
    ערך שמירת החיים צונח. יורד. נופל נפילה חופשית. מדרדר ומוּזל. מתחסל במכירה.
    ''כי במותם הם ציוו לנו את החיים...''. יחרוק תקליט ישן. אך יש צורך להמשיך בשמירה.


    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה'' כמה נכון, כמה כואב וכמה מעצבן ל''ת
    לאפס שואף היום ערך חיי-האדם בצבא
    באוצר מילות צה''ל לא קיים מונח המגדיר בוודאות מַהוּת אחריות אישית
    אך יש במילון מושג המסביר מהי:
    רשלנות פושעת. נמנעת. מיותרת. נמהרת. ארורה. טיפשית.

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מבחינת הצבא, עובדה זו, בהחלט מספיק מרתיעה !
    זורים חול לבריות בעיניים. משלמים מס מתק שפתיים.
    דובר צה''ל מודיע: ''התאונה הבאה תתרחש'' בעוד שעה ? שעתיים ? יומיים ? שבוע ? שבועיים ?

    ...''הם קיבלו מכתבי אזהרה''
    מאין ולאן הולכת את, משתרכת, בכבדות מתנהלת לך, השיירה... ?
    רשימת חללים מתארכת... מלאכה מפרכת... חזיון שווא ? כלום אמנם, אכן, באמת ''אין ברירה'' ?
    זר פרחים. רגבי עפר. אדמה. את חפירה. רב. פסוקי תהילים. אותיות נשמה. ''קדיש''. ''אל מלא רחמים''.
    אב ואם. אח ואחות. מגש כסף. נער. נערה.
    יש שקיבלו מכתבי אזהרה...
    ...יש שעבורם אין כבר דרך חזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    התרגילים של פרץ ימנה לא ימנה את מי הוא מענין הוא לא רלוונטי הספין (ל''ת)

    פרץ הספינים לא, 02/11/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אז אם אקבל היום צו 8, בשביל מי אני נלחם,פרץ,פואד, אולמרט או חלוץ,,, (ל''ת)

    טנקיסט מיל,, 02/11/06 15:51

    הגב לתגובה זו

    • תלחם בשביל המדינה שלך ולא בשביל המנהיגים שלה (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו עם יד על הלב... !''

    בנימין, 02/11/06 15:48

    מתוך מילות הספד אותם נשא יוסי שחר, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים: ''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !


    הגב לתגובה זו

  • 121.

    תקראו את מספר 17 - הוא מה זה צודק!

    אריה, 02/11/06 15:46

    רבותי תרצו או לא תרצו, אנחנו בהתחלה של הסוף!

    המדינה לא יכולה להמשיך להתקיים בדרך הנוכחית!

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אין לי אמון במפקדו של הבן שלי

    אבא של חייל, 02/11/06 15:32

    יש לי בן המשרת כיום ב'שירות חובה' בצה''ל. בן אחר שלי כבר נקרא להתחיל את הליך גיוסו. 3 מצאצאיי היותר מבוגרים כבר סיימו את שירות החובה שלהם, והם נמנים על סד''כ המילואים. אני עצמי לוחם שבע קרבות, מלחמות (ורסיסים) ו'ארועים'.
    בעקבות מלחמת-האיוולת שנפסקה לפני חודשיים בצפון ישראל ובדרום-לבנון, איבדתי את האמון שלי (שגם קודם היה סדוק ומתמעט) - כישראלי וכאבא לחיילים בכוח ובפועל - בצמרת הפיקוד של צבא-ישראל. ונא לזכור: 'המפקד העליון' של צה''ל זאת ממשלת-ישראל. מה שעשה דן חלוץ -מרשל-תעופה יהיר ומנותק מהקרקע ומידיעת-הארץ מקרוב - זה לגרור את המפקדים העליונים, ראש הממשלה ושריה, כנראה במתק שפתיים ''מקצועי'' ובמראית-עין של ''יודע-דבר'', אל תוך מלחמת האיוולת. 157 הרוגי המלחמה הזאת, ו-3 החיילים השבויים כבר יותר מ-4 חודשים (!), הם עדינו האילמים לצידקת התביעה: דן חלוץ, התפטר ולך 'עשות לביתך'. בתים רבים בישראל כבר הרסת. גם בתים של שכנים (שכנף מטוסך רק רטטה לשבריר שנייה כאשר היפלת עליהם את טונת חומר-הנפץ ואת 'השמיים' והתקרה), לשווא וללא תועלת כלשהי לבטחוננו ולעתיד שלוות חיינו בישראל ! א.ש.ח.

    הגב לתגובה זו

    • אין לי אמון בשר הבטחון של הבן שלי (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 15:45

      הגב לתגובה זו

      • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

        שאול, 02/11/06 16:25

        רְאִי, אֲדָמָה

        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
        בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
        פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
        גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
        פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
        אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
        מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
        וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
        וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

        הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
        בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
        וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
        אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

        וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
        מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
        בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
        רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

        שאול טשרניחובסקי

        תל-אביב, 3.9.1938

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    יש לי שאלה לקצינים לחילים למילואימנקים ולעמך

    יופיטר, 02/11/06 14:07

    נניח שאתם צריכים לקבל לעבודה מסובכת עובד חדש - יש 3 פונים כל אחד בא עם קורות חיים: אולמרט, פרץ, חלוץ - יד על הלב במי תבחרו? מי שבחר פרץ שיסמן לעצמו נכשל ושיגש למועד ב' . (הפגנתי -חתמתי- החתמתי בעד ו. חקירה ממלכתית וגם בעד שילכו הביתה )

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לחלוץ יש יותר שכל וכישורים מאשר לפרץ ואולמרט ביחד

    יופיטר, 02/11/06 13:58

    אם אולמרט יתפטר הוא יפתור את הבעיה בכללותה

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    חלוץ בבקשה אנא התפטר ומהר ! (ל''ת)

    זה טוב לבורסה, 02/11/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מדהים מה שקורה לכל אדריכלי ההתנתקות

    ה' משפיל גאים, 02/11/06 13:26

    שרון, קצב, עזרא, חלוץ, עמרי, גל הירש השחצן ההוא מהושעיה ועוד ועוד - כולם קורסים ונעלמים. השחצנים שזרקו את המתיישבים הנפלאים מבתיהם כדי לשמור על מעמדם והלכו נגד החוק - משלמים על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חלוץ / פרץ - ההתנתקות הרגה לכם את הקריירה

    משה, 02/11/06 13:07

    כל אחד מגיע תורו - זה העונש להחרבת ביתם של יהודים כשרים שמחריבים את ביתם סתם כי משוגע אחד החליט כדי להציל את עורו שככה צריך לעשות ליהודים .
    עכשיו הוא גם משלם בגדול את מחיר מעשיו וחלוץ ופרץ ישלמו בקריירה שלהם ''ברגישות ובנחישות'' - זוכר חלוץ ????.

    הגב לתגובה זו

    • רק מה הקשר בין פרץ להתנתקות?

      דרומי, 02/11/06 14:38

      פרץ היה אז מזכ''ל ההסתדרות, ובכלל התנגד להתנתקות.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ וכל חברי העבודה, היו בעד ההינתקות ! (ל''ת)

        אה, 02/11/06 15:28

        הגב לתגובה זו

        • הם היו המנוע טורבו של ההתנתקות וגם נגד משאל העם (ל''ת)

          יופיטר, 02/11/06 16:55

          הגב לתגובה זו

  • 114.

    נראה לי שההשמצות נגד הירש אינן מבוססות על עובדות. (ל''ת)

    מאיר, 02/11/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אסור לחלוץ להתפטר!!! (ל''ת)

    גד, 02/11/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אז חלוץ יתפטר כחלוץ המחנה, ופרץ כמאסף

    אלימר, 02/11/06 12:25

    הכי טוב לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט ביניהם (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אני מעדיפה את הרזומה של חלוץ על הרזומה של פרץ

    יופיטר, 02/11/06 12:11

    לא צריכים להיות חכמים בשביל זה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. (ל''ת)

      רוני, 02/11/06 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    לרענן את הצבא מיד

    משה, 02/11/06 12:09

    למה למהר אילו האלופים והמפקדים שאינם מומנים מספיק הכושר הגופני שואף לאפס יש להמתין ולראות
    לדעתי אפשר להחזיר תת אלופים טובים שעזבו ללא בושה,רוב המתכל סכנה לקיומה של המדינה ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הצדק יראה ויעשה

    איש הצדק, 02/11/06 12:08

    אחד אחד בדרך הביתה אומנם בדרך הקשה...
    קודם חלוץ בגלל פרץ. אח''כ פרץ בגלל אולמרט.
    ובסוף אולמרט בגלל החקירות.. מה אתם אומרים נכון שהצדק חייב להיעשות........
    ד.א ראיתי סקר שאולמרט המושחת ביותר במדינה, לי לא חידשו כלום.....

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שנה שלמה כל הצבא התאמן וביזבז את משאביו כדי להלחם ברבבת יהודים

    אמרנו לכם, 02/11/06 12:08

    כל הכשלים נובעים מהנסיגה והגירוש הפושע של יהודי גוש קטיף. שנה שלמה כל הצבא התאמן וביזבז את משאביו כדי להלחם ברבבת יהודים חלוצים שהוקרבו על מזבח שחיתותם של שרון ותקשורת הסמול שגוננה על פשעיו.
    מה יצא לנו מזה: קטיושות בצפון וקאסמים בשדרות, מאות קורבנות ואיבוד כושר ההרתעה שתביא מלחמה עם סוריה ואיראן

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ועכשיו הכתומים נוקמים בצבא ורוצים ליצור בלגן שם (ל''ת)

      יואב, 02/11/06 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הדרג הפוליטי מחליט, הדרג המקצועי מבצע!

    דן, 02/11/06 12:01

    זו דמוקראטיה, לא ייתכן שחלוץ יהפוך את היוצרות ויהפוך את הנבחרים שנבחרו בבחירות דמוקראטיות לסחבה! ברוסיה ובאיראן זה אולי אפשרי בדמוקראטיה שר הביטחון מחליט ומנחה ובכל מקרה אין החלטות קרדינאליות יכולות לעבור ללא שיהיה מעורב, וכנראה שהפרסי הזה שנקרא חלוץ לא מבין שהוא לא פרנקו ולא סאלזאר והוא לא יכול להעמיד את השר שלו בפני עובדות מוגמרות!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לא ניתן היה למנוע לחלוטין חטיפות

    לוי, 02/11/06 11:57

    לא ניתן היה למנוע לחלוטין חטיפות, במציאות שבה ישראל השלימה עם פריסת חיזבאללה לאורך הגבול ולנוכח הקיצוץ בכוחותיה - בעיקר לאחר חטיפת גלעד שליט ברצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ''הוא הכין אותנו היטב למלחמה'' - הושע פרידמן בן שלום -

    חיים, 02/11/06 11:52

    כשהוצג לו התחקיר, שיבח חלוץ את אוגדה 91 על הכנותיה בחודשים שקדמו למלחמה. הירש, שהותקף בעבר כ''אלרמיסט'' בשל הכרזותיו התכופות ש''תהיה מלחמה בקיץ'', מקבל הכרה בערך התרגילים והאימונים לקראת העימות. סא''ל הושע פרידמן בן-שלום, סמח''ט בחטיבת חי''ר במילואים באוגדה, אומר ש''הירש היה נודניק נוראי, שירד לחיינו עם הפרטים הכי קטנים. בדיעבד, הוא הכין אותנו היטב למלחמה''.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי נראה שההתקפה נגד הירש מתוזמנת ומתוזמרת ע''י גורמים אנטרסנטיים (ל''ת)

      רונן. ב, 02/11/06 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    זה איום או הבטחה ? (ל''ת)

    דני, 02/11/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הירש צריך ללכת הביתה. שידע כל מפקד שאם הוא נכשל הוא עף מייד!!! (ל''ת)

    שי, 02/11/06 11:47

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאתה צודק. (ל''ת)

      מיקי, 02/11/06 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    תירוצים

    ישראל ו, 02/11/06 11:47

    מחפש תירוץ להתפטר
    וזו ההזדמנות והוא פעם פלט בעניין
    יעלה הביתה ברוך שפטרנו וקח איתך את יתר הפשלונרים

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אז מה? עכשיו גם חלוץ לא ישכח את שמו של פרץ?

    דניאל, 02/11/06 11:46

    עוד אחד כזה, שלא ישכח לעולם את שמו של שר ביטחוננו הדגול, ואבדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    גל. המשך ! אנחנו איתך ! תושבי דלתון (ל''ת)

    עמרם, 02/11/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הכל הצגה גדולה - הוא יתפטר לפני שמעיפים אותו על טיל (ל''ת)

    אני, 02/11/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני מתפלא על הכותב שבכל כתבותיו הירש במרכז המחלוקת (ל''ת)

    רפי, 02/11/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לטובת המדינה היה עדיף שקודם פרץ יתפטר - לחלוץ יש בכל זאת

    יופיטר, 02/11/06 11:41

    רזומה יותר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כל התגובות כנגד גל הירש הם מכותב אחד ומקורם בלשכתו של נועם תיבון (ל''ת)

    איציק, 02/11/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • גם כל התגובות בעדו... (ל''ת)

      יאיר, 02/11/06 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    חלוץ בנה לעצמו מנהרת המלטות

    אבל פרץ פיקח, 02/11/06 11:40

    חלוץ מפחד מוועדות חקירה. הוא החליט על סבב מינויים בלי להתייעץ עם הממונה עליו. הוא יודע שזאת בעיה ובונה לעצמו עץ ממנו יקפוץ לאזרחות ויקלו עליו. וזה אחלה לכולם. שיתפטר!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    למרןץ הסערה גל הירש מאוד מתאים לתפקיד (ל''ת)

    דני, 02/11/06 11:40

    הגב לתגובה זו

    • כמה מלחמות עשית איתו ??? מאיפה כל הידע וההיכרות שלך איתו ??????????

      הירש הביתה !!!!, 02/11/06 12:24

      שב איתו פעם אחת ותראה מי הוא !

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרץ המצחיקן-הורס את צה''ל

    הנ, 02/11/06 11:39

    זה כבר לא צחוקים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למרות הסערה גל הירש מאוד מתאים לתפקיד (ל''ת)

    sbh, 02/11/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    פרץ !! אשר המינויים מיד. אל תקשיב לגבי אשכנזי !! (ל''ת)

    יוחאי, 02/11/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כנראה שכל העכברים שידעו לתקוף את גל ברחו למחילות שלהם. איפה אתם ? (ל''ת)

    קצין בכיר, 02/11/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אז שחלוץ יתפטר כבר על מי הוא מאיים

    שירה, 02/11/06 11:37

    גם ככה הוא צריך היה להתפטר ממזמן
    אחרי ניהול כושל ונוראי של המלחמה האחרונה
    אבל הוא נאחז בכסא

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    גל הירש. אל תשים לב לקנאים. הם יחזרו למחילות (ל''ת)

    אמנון, 02/11/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גל הירש ! אנחנו איתך !  (ל''ת)

    יריב, 02/11/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרץ. אשר את המינויים מיד. אל תחמיר את מצבה של ישראל (ל''ת)

    רני, 02/11/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''המאיים''

    רפי, 02/11/06 11:32

    מעניין מי הוא ''המאיים'' על שר הבטחון, האם זה אחד הפשלונרים ממלחמת לבנון, או ''שגריר'' מטעם הקצינים שהתמנו, בכל מקרה המאיים הוא לא חכם גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שר הבטחון ''מת'' על אש

    אילה סבאג, 02/11/06 11:31

    שר הבטחון מתגעגע לאש הצמיגים בשביתות הרבות שאותם הנהיג. ולכן בכל הזדמנות כשר הבטחון הוא הופך כל פעולה לאש כי הוא מתגעגע. אבל אין לו חזרה לאש השכונות והמצוקות. את הקריירה שלו הוא סיים אצלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ברכות לתא''ל גל הירש על הקידום בדרך לרמטכ''לות. (ל''ת)

    עומרי, 02/11/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אסור שחלוץ ילך הביתה. אתם הורסים את המדינה מגיבים יקרים (ל''ת)

    ליאור, 02/11/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ערוץ 10 צריכים להתנצל בפני גל הירש על הארס והשנאה שהופנו כלפיו. (ל''ת)

    יניב, 02/11/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חלוץ , אל תשים לב ואל תתפטר. יש אנשים היסטריים במדינה הזו (ל''ת)

    יוסי, 02/11/06 11:29

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ

      ===, 02/11/06 12:24

      חזק ואמץ - האמת חייבת לצאת לאור

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    גל הירש. עלה והצלח . שמור עלינו !! (ל''ת)

    יוסי, 02/11/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אלון בן דוד וחבריו ל''מערכת'' מובילים מהלך נלוז ונבזה להכפשת הירש (ל''ת)

    יניב, 02/11/06 11:27

    הגב לתגובה זו

    • אלון בן דוד זה לא ההוא מהערוץ 10 המתפורר בעל ריטינג של 1.5 אחוז ? (ל''ת)

      שחר, 02/11/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    סולם (אבל עקום)

    גנסין, 02/11/06 11:27

    הרושם שלי הוא שחלוץ חיפש מסלול התנגשות,חלוץ אינו טיפש,יתכן והוא לא היה ועדין לא הרמטכ''ל האידיאלי,אבל בטוח שהיה ברור לו שמנויים מסוג זה הם בעייתים, ומאד יתכן ששר הבטחון לא יאשרם כולם או חלקם ואז הוא יטען שפוגעים בכבודו כרמטכ''ל ועל כן הוא עלול או עשוי(תלוי במסתכל) להתפטר,כך שהתפטרותו לא תהיה כביכול עקב הכשלון בלבנון, אלה ''עקב כך שהעליבו אותו'' (בקצור חפש סולם)

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אין מקום לביטול המינויים בצה''ל (ל''ת)

    גדעון, 02/11/06 11:24

    הגב לתגובה זו

    • כסת''ח

      משה, 02/11/06 12:32

      המנויים לא בוטלו אלה לא אושרו,וההבדל בין השניים ברור,ולכן הם אינם תקפים עד לאשורם הסופי,ציפיתי מרמטכ''ל נבון שיסכם מנויים כאלה עם השר הממונה לפני פרסומם וזאת ע''מ לא לעמוד במצב כזה, ובטח לא מנוי אנשים שלגביהם ישנה בעייה,אני בכלל סבור שאסור היה לגשת למנויים אלה לפני שוועדות הבדיקה הגישו מסקנות והמלצות,
      זה אומר הרבה על ''התאמתו'' של הרמטכ''ל לתפקידו.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אם כל הכבוד למגיב הקבוע כאן, אני לא שמעתי על מלחמה ללא נפגעים. מה ה

    טומי, 02/11/06 11:23

    הקשקשת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    היי רילי דונט קאר. (ל''ת)

    חלוץ, 02/11/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    רקטות מדבירים ברקטות והרבה.

    יעקב, 02/11/06 11:19

    ישראל בוחרת בדרכי תגובה שיביאו לחיסולה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הקידום של תא''ל הירש ממש לא מפתיע. כמי שהוביל 8 חטיבות במלחמת לבנון (ל''ת)

    אמנון, 02/11/06 11:18

    הגב לתגובה זו

    • לא סתם הוא מפקד על האוגדה הבחירה בצה''ל (ל''ת)

      רועי, 02/11/06 11:48

      הגב לתגובה זו

    • הוביל. לאן? (ל''ת)

      יובל, 02/11/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    המלחמה הכושלת היא הפגיעה במעמדו ולא סבב המינויים הכושל...

    משלם המיסים, 02/11/06 11:17

    בשביל מה מינו ועדות חקירה מקצועיות לתפקוד המפקדים השונים בלחימה אם חלוץ לא מחכה לתוצאות על מנת להחליט את מי לקדם ואת מי לא , זה פשוט יד רוחצת יד , אני אקדם אותכם ואתם תסגרו את הפה....
    הכישלון האמיתי בעיקבותיו חלוץ היה צריך ללכת הביתה זה המלחמה ותוצאותה, הטענה כאילו מעמדו נפקע כי לא מקבלים את דעתו בנושא סבב המינויים זה שוב מראה שהוא לא יודע להבחין בין עיקר לטפל.
    הטעות התחילה בעזיבת בוגי בטרם הזמן..... וכל השאר זה הסטוריה..

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רצוי שזה יהיה הדדי

    מוסא קאראף, 02/11/06 11:17

    בשעה טובה ומוצלחת !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש לי אמון מוחלט בגל הירש. הבעיה היא שיש לו הרבה מתנגדים (ל''ת)

    רועי, 02/11/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין מקום לשינויים בסיס המינויים צריך לחזור לשיגרה (ל''ת)

    מני, 02/11/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קצת דברים טובים על גל:

    עופרי, 02/11/06 11:12

    אך ככל שמתקדמים התחקירים, מתגלית בהדרגה תמונה מורכבת יותר. הגל נגד הירש, שנבע לא מעט בשל אישיותו של מפקד האוגדה, נבלם במקצת. בכנסים הפנימיים שמקיים צה''ל באחרונה, עולים קצינים, בהם אלופים, ובפיהם דברי סניגוריה. הוא הקצין היחיד שפיקד על שמונה חטיבות בלחימה, הם אומרים. היחיד שלחם מתחילת המלחמה ועד סיומה. הפעם האחרונה שבה עמד מישהו בצבא באתגרים דומים היתה ב-82', במלחמת לבנון הראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא לא עמד בהם .

      דני, 02/11/06 11:43

      זו בדיוק הבעיה הוא נכשל ולכן צריך ללכת הביתה .

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שיתפטר! ושיקח איתו את שאר האחראים ל''אי-ההצלחה'' (ל''ת)

    ש, 02/11/06 11:12

    הגב לתגובה זו

    • השותפים הבכירים דבוקים לכסא - יש לך מסיר דבק נגרים? (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    פגיעה במעמדו? הצחקתם אותי

    נח, 02/11/06 11:10

    האם לא ברור לכולם שכל ההחלטות
    שמתקבלות עכשיו הם קטסטרופה
    בטחונית?מינוים של מפקדים
    למען לא יפתחו את פיותהם
    נגד הממונה עליהם קרי הרמטכל?
    בצורה הזאת
    רפובליקת הבננות שנקראת
    ישראל לא תחזיק עוד הרבה זמן .
    מי יסכן את חייו כשברא המדינה והצבא עומדים אנשים שאין בהם
    טיפת אימון?

    הגב לתגובה זו

    • יש לו את המניות

      ישראל ו, 02/11/06 11:49

      ויהיה לו זמן לעסוק בזה
      ולהצטרף למפסידן האחר
      הטפלון שברח

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    למי שעוד לא הספיק - נא לקרוא בעיתון הארץ

    עופרי, 02/11/06 11:07

    איזה דברים מדהימים כצבו על גל הירש. אפילו קצינים במטכ''ל אומרים שהיחיד שנלחם עם 8 חטיבות זה היה רק גל הירש ואף אחד אחר לא היה עושה את זה יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

    • קראתי ואת צודקת. אין מקום לעצור את קידומו !!! (ל''ת)

      מושון, 02/11/06 11:39

      הגב לתגובה זו

      • אני דווקא לא סומך על עיתון הארץ

        ירון, 02/11/06 12:10

        מגמתי ומטפח מגדלי אתרוגים

        הגב לתגובה זו

    • צריך לחכות לתוצאות ו. וינוגרד למרות שצריך ו. ממלכתית (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקשקש. ואם יכתבו שהוא גרוזיני אז זה נכון?הוא כשל!!!

      די לתעמולה, 02/11/06 11:46

      דברים כמו שלך יעלו למדינה ביוקר. הצבא לא ניצח במלחמה וכל הפיקוד הבכיר צריך ללכת הביתה. מה זה חשוב מה כותבים בעיתון??????

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    העם רוצה שתתעסקו בביטחון לא במנויים ולא בדרגות לא בצלש ולא בעמיות

    עוז, 02/11/06 11:05

    הסתכלו מיסבבכם האם שאלתם את עצמכם האם במה שאתם עוסקים הוא חשוב או משרת את העם או אותכם בלבד מבזבזים את הזמן לשווא במקום לקחת את נושא הבטחון ברצינות ולעבוד עליו עובדים ליצר דרות ולחלק זה לא הזמן המתאים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    העם דורש 3:0 וסילוק חלוץ יהיה התחלה טובה (1:0)

    יפוטר חלוץ, 02/11/06 11:05

    צריך לנקות ניקוי יסודי את המערכת כולה. את הזרג הצבאי חלוץ-שקדי-איזנקוט-ידלין פלוס לזרוק, ולחסל את הליבר-מאניה. וכמו שהוכיחו משאלים מאתמול אולמרט נהנה רק מתמיכה קטנטונת ב''מפלגתו''. וגם הזגזגן פרץ צריך לפנות מקומו, לפינס למשל.
    - ואז? ישראל צריכה ללכת למהלכי שלום עם סוריה ופלסטין, כי מבצעים צבאיים רק מביאים עוד שפך דם, ולא פותרים שום בעיה.

    הגב לתגובה זו

    • 3:0 זה המינימום. עדיף תוצאות של כדורסל!

      עיניים לראות, 02/11/06 11:46

      ונגיש את החשבון על כל פצצת מצרר שממשיכה להתפוצץ בלבנון והופכת הורה שעוד לא היה חבר חיזבאללה לכזה...

      כי כל מי שהרג והורג ילדים ונשים --בשני הצדדים-- הוא פושע.

      הגב לתגובה זו

    • ולפני כולם פרץ - ונחכה לתוצאות הבחירות

      יופיטר, 02/11/06 12:14

      כי אני לא בדעתך בהמשך התגובה

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    דבר אחד טוב מכל השום דבר (ל''ת)

    ירושלמי, 02/11/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ:''תגידו עם יד על הלב... !''

    בנימין, 02/11/06 11:01

    מתוך מילות הספד אותם נשא יוסי שחר, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    אולמרט-לבני-פרץ-פרס-בג''ץ ושאר פוליטיקאים: ''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תַגִיד לִי עִם יָד עַל הַלֵב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב.. .!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    הגב לתגובה זו

    • בנימין או שתקצר או שלא אקרא תחליט (ל''ת)

      ליופיטר, 02/11/06 11:43

      הגב לתגובה זו

    • איש יקר

      +++, 02/11/06 12:22

      את שכתבת מאד מרגש, השאלה בנוגע ללב של מר אולמרט וצוות ניבחריו- יש להם, אבל לב אחר, חייב מנהיג עם לב חזק, אבל במקרה הזה הלב הוא אחר, הוא לב שמנחה את השותפים להנהגה איך ל''מחוק'' עובדות, איך עדיין עלפי העיתונות מחסנים לא מלאים כפי שצריך, במילחמות יש שגיאות ויש אבידות, אבל, וכאן האבל הגדול שנישאר ללא מענה, שלא ידעו צער המשפחות שיקיריהן שילמו הפעם את המחיר. ו-''יופיטר'' - אתה יכול לא לקרוא. תדלג.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הם לא ידעו כי דמם לא ייחשב בדמים....

    נתן, 02/11/06 10:59

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה שֶל קוֹרְבְּנוֹת-שָוְוא וְחִינָם. בָּנִים אֲשֶר חֵרְפוּ נַפְשָם, הִקְרִיבוּ עַצְמָם וְנָפְלוּ בְּמִלְחֶמֶה-הַרְפָּתְקָנִית-אוּמְלָלָה-נִמְהָרָה-אֲרוּרָה-רַשְלָנִית-מְטוּפֶּשֶת-פוֹשַעַת-כּוֹשֶלֶת-מרוּשֶלֶת-נִכְשֶלֶת-מְיוּתֶּרֶת-נִמְנַעַת. מִלְחֶמֶת הַרְפָּתְקָה פְּרִי רַשְלָנוּת מְדִינִית-פּוֹלִיטִית-צְבָאִית, הַפְקָרָת חָזִית ועוֹרֶף (איך... איך... איך... וכיצד יוצאים כך למלחמה ? כל-כך בלתי מוכנים ? כל-כך בלתי-ערוכים ? הֵן מבחינת אנדרלמוסיה עצוּמה, באלאגן נורא ותוֹהוּ ובוֹהוּ רב אשר שרר בחזית והן מבחינת הפקרתו הטוטאלית של העוֹרֶף), הֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה, נוֹרָאָה ופּוֹשַעַת שֶל ''הַנְהָגָה'' רַאַוְותָנִית-יְהִירָה-יוֹמְרָנִית-מְזַלְזֶלֶת, חַסְרַת-טִיפַּת תְבוּנָה, נֶעֱדֶרֶת שֶמֶץ נִיסְיוֹן, בּוּרָה בהֲבַנָת מַשְמָעוּתָם העָמוּקָה שֶל עֶרֶך חַיֵי-אָדָם. ''הַנְהָגָה'' שֶל מֶמְשָלָה עָלוּבָה-שַחְצָנִית-רַשְלָנִית-חוֹבְבָנִית-רַאֲוְותָנִית-גַאֲוְותָנִית-זַלְזְלָנִית-מִתְהַלֶלֶת-מִתְהַדֶרֶת-מְבוּלְבֶּלֶת-מִתְפָּאֶרֶת-קִצְרַת-רוֹאִי-שְבֵעַת-רָצוֹן מְעַצְמָה וּמִמַחדָלֶיהָ. מֶמְשָלָה אֲשֶר אוּגְדוֹתֶיהָ מְאַגֶדֶת-אוֹגֶדֶת, בְּנַדְנֵדֶה מִתְנַדְנֶדֶת, במְלָאכְתָה-מְשִימָתָה-מִלְחַמְתָּה-מערכתה השְלוּמִיאֵלִית מעוֹלָם לא הַיתָה, באֱמֶת ובְּתָּמִים, מְרוּכֶּזֶת-מְמוּקֶדֶת. בהֵיעדֵר תכְנִית-מאוּרְגֶנֶת-מְסוּדֶרֶת-מְתוּכְנֶנֶת, בְּלִי-כל מַטָּרוֹת בְּרוּרוֹת בְּעַצְמָה-בְּעַמָה בּוגֶדֶת. בְּמֵי-מַדְמֵנָת-מֶחְדָּלֶיהֶ מִתְמוֹגֶגֶת-חוֹגֶגֶת. עֲבוֹדָתָה מְטַרְפֶדֶת. בָּנֶיהָ עוֹקָדֶת. עַל דָּמָם (בִּשְבִיעוּת רְצוֹנָה העַצְמִית) מְרַקֶדֶת-רוֹקֶדֶת-שוֹרֶדֶת.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִלְחֶמֶת חִינָם-שָוְוא-וְשוֹלָל
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים כַּאֲשֶר עוֹד הַיִינוּ עוֹלָל
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הֵם לֹא יַדְעוּ כִּי דָּמָם לא ייחַשֵב בַּדָּמִים...
    הֵם לּא אָמְרוּ לְמִשְפַּחְתָם: אַל תַבִּיטוּ !
    ְ
    ורבה דאגה להישרדות-פוליטיקאים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טְרָשִים וסְלָעִים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם, הַבֵּן, האָב וְהבַּת,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ...
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מִיְדֵי הרמטכ''ל דָן חָלוּץ
    ומִיְדֵי אוֹלְמַרְט, לִבְנִי, פֶּרֶץ, פֶּרֶס,
    שוֹפְטֵי בֵּית-הַמִשְפָּט הַ''עֶלְיוֹן'' ושְאָר פּוֹלִיטִיקָאִים
    ומִיְדֵי הַשוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אירן מאיימת על כולם והם מוצאים זמן להתעסק בעינינם

    ירין, 02/11/06 10:58

    אירן מאיימת על כולם והם מוצאים להם זמן להתעסק בעינינם כנראה הם עדיין רדומים מתעסקים לעלות בדרגה עוסקים בויכוחים אוכלים אחד את השני ומתעלמים מהאיומים רבותי תתעוררו מים שהם התחילו בתפקידם רק עסוקים בחקירות מי יחליט ומה יחליט מה טוב ומה נעים השכל שלהם עסוק בקידום במקום להתמקד באיום שמרחף על כולם

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה הזאת עסוקה בעצמה אין לה זמן כוח ושכל לטפל במדינה (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    פרץ הביתה-איזה יכולת יש לו בדיוק.לפחות חלוץ אדם שעשה משהו בחייו. (ל''ת)

    יוסי, 02/11/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הלוואי - לך, חלוץ , לך ! אתה עדיין כאן?

    לוחם, אזרח, 02/11/06 10:55

    אם לא האחריות לכשילון הצבאי אז לפחות הכבוד האישי שלך תעיף אותך מעמדת המצביא.
    לך חלוץ לך...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יאיר לפיד הכשיר את חלוץ ואיפשר לו לקדם מפקדים כושלים. שיילך הביתה. (ל''ת)

    דורית, 02/11/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • דורית. נא ממך, תחזרי לשטוף כלים (ל''ת)

      כליהו, 02/11/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • מה נטפלת אליו? מה לו ולמינויים בכלל ובצהל בפרט (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חלוץ מכין סולם

    שמואל, 02/11/06 10:53

    נראה כי חלוץ - היודע שהפך לצנינים בעיני הציבור כולו , מכין לעצמו עילה ''לברוח'' מתפקידו באורח מבוזה פחות מאשר הסיבות הערכיות והמהותיות בגינן ראוי היה שיתפטר .

    הגב לתגובה זו

    • עם שר בטחון בטחוניסט וראש ממשלה מנוסה חלוץ היה מצליח (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הביתה כולם - בתי הקברות מלאים באנשים

    שחשבו, 02/11/06 10:51

    בתי הקברות מלאים באנשים שחשבו שאין להם תחליף!

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה מציע לסגור את המדינה ? (ל''ת)

      יורם, 02/11/06 11:22

      הגב לתגובה זו

    • מְדִינָה מִקְרִית

      אלכס, 03/11/06 18:16

      מְדִינָה מִקְרִית
      שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
      אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
      מְדִינָה לְמַרְאִית.

      מְדִינָה עִיזִית,
      נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
      אֲחוּזַת תְּזָזִית,
      יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

      עַם מְנוּוָן,
      מעֲרָכָיו מְרוּקָן
      אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
      רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

      חֶבְרָה אֲרוּרָה
      מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
      רָעָה וגְרוּעָה
      עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

      מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
      עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
      מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
      סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    גל הירש

    לירן טובול, 02/11/06 10:49

    היה צריך לעזוב מיד לאחר שנחטפו החילים בגזרתו ןלא להכניס מדינה שלמה לבוץ הלבנוני

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. לא ניתן היה למנוע את החטיפה (ל''ת)

      גדי, 02/11/06 11:14

      הגב לתגובה זו

    • קצין שמסרב לקחת אחריות (ל''ת)

      יובל, 02/11/06 11:20

      הגב לתגובה זו

    • קישקוש!!!! (ל''ת)

      רן, 02/11/06 11:23

      הגב לתגובה זו

    • לכל הצרות אתה גם לא חכם במיוחד מגיב יקר.... (ל''ת)

      אלירן, 02/11/06 11:32

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שניהם נכשלו וצריכים לעוף בהקדם (ל''ת)

    בוגי, 02/11/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הלוואי שילך הבייתה.

    אזרח שפוי, 02/11/06 10:43

    לפחות דבר אחד חיובי יצא משר הבטחון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שילך כבר הביתה !! דן חלוץ נכשלת !

    קובי, 02/11/06 10:39

    המלחמה היתה כישלון חרוץ יחלוץ, אתה עמדת בראש הכישלון, שא באחריות ועוף כבר הביתה,

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחרי משחקי המלחמה בלבנון... זה נקרא (ל''ת)

    לשחק באש ?!, 02/11/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אי אפשר לסדר ששנייהם יתפטרו.... עדיף (ל''ת)

    א, 02/11/06 10:34

    הגב לתגובה זו

    • שלושתם עוד יותר עדיף (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חלוץ מקדם איש שמנותק לחלוטין מהמציאות וזה גל הירש. (ל''ת)

    חלוץ הביתה ומהר, 02/11/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אמינותו שואפת למינוס הוא יכול להתפטר כבר עכשיו (ל''ת)

    המבקרת1, 02/11/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אבוי...

    אלון ה, 02/11/06 10:26

    אם חלוץ יתפטר אז אסון גדול יקרה פה. הוא לא יהיה רמטכ''ל, ואם הוא נפרד מכס הרמטכ''לות אז זה אומר שהוא יתחיל לפתוח את הפה שלו על פרץ ואולמרט.

    ואם הוא יפתח את הפה שלו על פרץ ואולמרט, איזה אסון יתרחש כאן: הם יועפו מתפקידם בזמן הקרוב במקום שיעופו מתפקידם בזמן הרחוק. אם הם לא קולטים או מסרבים לקלוט שזה הולך להתרחש, אז תסלחו לי: מדובר כאן בשלושה פאתטיים לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לפחות שיצא משהו טוב אחד מפרץ- התפטרות של חלוץ (ל''ת)

    חלוץ סכנה, 02/11/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    באמת ניראה לכם שמישהו מהמושחתים האלו יתפטר???

    אבנר, 02/11/06 10:23

    הצחקתם אותי....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שיפסיק לאיים - שיתפטר!!!!!

    א, 02/11/06 10:21

    הוא לא אמר לפני כמה זמן שהוא לא שוקל להתפטר בעקבות המלחמה בלנון ואת המדים יצטרכו להכריח אותו לפשוט?? בגלל 114 חייילים מתי הוא לא מתפטר אבל בגלל 2 מינויים שלא אושרו הוא כן? איזה רמטכ''ל יש לנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אז מה?

    כפיר, 02/11/06 10:17

    אז מה? שחלוץ יתפטר זה טוב והגיעה הזמן סוף סוף שילך הביתה אחרי כל הבלאגן שעשה!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה

      @, 02/11/06 10:40

      ויקח איתו את כ ו ל ם אב ל ממש את כ ו ל מ מגדול ועד גדול כל מי שהיה במנהיגות בזמן המלחמה האחרונה המבישה ומלאה שקרים והסתרת אמת, וילדים והחיים נגמרו להם, והם ממשיכים להתענג על מנעמי השילטון.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שניהם צריכים ללכת (ל''ת)

    זאב, 02/11/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תתפטר

    רינה, 02/11/06 10:14

    שיתפטר כבר ויפה שעה אחת קודם!!
    הוא בהחלט לא ראוי לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יתכן מאד שהרמטכל פישל, אך האם פרץ הוא האיש שיתקן??

    נינו, 02/11/06 10:13

    את מי הוא מוסמך להביא? את העסקנים מההסתדרות שיארגנו בצבא שביתות??

    מצב אבסורדי שמעולם המדינה לא נקלעה לכמוהו בכל שנותיה,
    תמיד היה היכן שהוא קו ביטחון. תמיד היה מישהו שאפשר היה לסמוך עליו למעלה ואילו עתה - אין!!!
    כעת כל הצמרת לא ראוייה!!

    הגב לתגובה זו

    • סבב הפיטורים יתחיל בחלוץ ויגמר בפרץ. (ל''ת)

      ברוך שפטרנו, 02/11/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מלחמת פרץ/חלוץ

    יפתח, 02/11/06 10:12

    במקום כל הבלגן שיצאו ל''לקרב השרדות''
    1. מסלול בוינגט.
    2. חמישה משחקי שח.
    3. ניווט 300 ק'מ בלילה.
    4. פסיכומטרי.
    5. שפה זרה.
    6. בישול וסידור שולחן אוכל.

    מי שינצח - יעוף שני !

    הראשון בשבוע הבא השני בעוד חודש !

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גל הירש שיקר את המערכת במלחמה

    אלי, 02/11/06 10:12

    ושקרן אסור שימשיך להיות במוקדי ההשפעה על חיי אוכלוסיית המדינה

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מלכלך. אתה מונע מאינטרסים זרים (ל''ת)

      שמעון, 02/11/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ככל שחלוץ יקדים להתפתר ייטב !!!! (ל''ת)

    בן יוסף, 02/11/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • תלמד עברית לפני שאתה שולח תגובות דפר

      ., 02/11/06 10:37

      תתפטר

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    צודק או לא - כל הזמן מחפש כבוד ועימותים - פרץ!!!!

    אבי הס, 02/11/06 10:08

    צודק או לא - כל הזמן מחפש כבוד ועימותים - פרץ!!!!נמאס!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ, אתה על הדרך הנכונה

    גרישקה, 02/11/06 10:02

    אמיר היקר
    לא הצבעתי בעדך, אך אני קורא לך לתפוס מנהיגות ויוזמה ולא להסכים לקידומם של הכושלים.
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיתפטר חלוץ ימח שמו הגאון [גאוותן] הזה

    איש מלחמה, 02/11/06 10:00

    לאחר כשלון מוחץ שנחלנו במלחמה עם כל כך הרבה הרוגים ואפס תוצאות הייתי מצפה מהרשע הזה [שמכר מניות ביום מלחמה] למעט צניעות וענוה
    אך הוא רוצה לסתום פיות ולקנות קצינים בכך שיקדם את אלה שהיו תחת פיקודו וכשלו יחד אתו

    הגב לתגובה זו

    • ימח שמו תגיד על החברים שלך (ל''ת)

      שטוף ת'פה עם, 02/11/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הדבר האחרון שפרץ צריך זה שחלוץ ילך

    עמית, 02/11/06 09:57

    פרץ גרוע מחלוץ עשרות מונים ומהווה את הגורם המרכזי לכשלון ממשלת אולמרט.

    כמו שפרץ נראה, כך נראית המדינה.

    נורא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא קשר לגל הירש

    DANI, 02/11/06 09:52

    פרץ הזה פשוט בזיון בלתי רגיל, חייבים להעיף אותו מתפקיד שר הבטחון ויפה שעה אחת קודם. הוא פשוט הורס את מערכת הבטחון עם חוסר הידע שלו.

    הגב לתגובה זו

    • זו הצרה העיקרית שלנו, חוסר המקצוענות והמשחק כאילו הכל תקין... (ל''ת)

      ת, 02/11/06 10:14

      הגב לתגובה זו

    • יש קשר לגל הירש

      אליעד לוין, 02/11/06 11:21

      מי שנחטפו לו חילים מי שסיבך אותנו בלבנון -צריך ללכת

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלוואי שיתפטר !!!!! (ל''ת)

    מילואמניק, 02/11/06 09:51

    הגב לתגובה זו

    • מסכים!!!!! (ל''ת)

      יש מספק סיבות, 02/11/06 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    המינויים

    משה, 02/11/06 09:50

    אולי מעז יצא מתוק, ו-2 ה''ה: חלוץ ופרץ ילכו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אסור לחלוץ להיכנע לפרץ (ל''ת)

    אלי, 02/11/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    את הירש משמיצים הכתומים מטעמים פוליטיים בלבד (ל''ת)

    חנה, 02/11/06 09:48

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? שואל ברצינות (ל''ת)

      כחול, 02/11/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • למה ? רק כתומים נהרגו תחת פיקודו ? (ל''ת)

      דני, 02/11/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גל הירש הוכיח בתחקירים שהאוגדה הצליחה מעל ומעבר (ל''ת)

    מני, 02/11/06 09:48

    הגב לתגובה זו

    • וגם ניצחנו במלחמה! (ל''ת)

      מצביא בדימוס, 02/11/06 10:19

      הגב לתגובה זו

      • וגם כבשנו את בינת ג'בל, לפחות 3 פעמים (ל''ת)

        עם נחילים, 02/11/06 10:54

        הגב לתגובה זו

        • יעלה שיכבוש את העולם (ל''ת)

          ישראל ו, 02/11/06 11:50

          הגב לתגובה זו

    • 160 הרוגים

      חייל, 02/11/06 10:53

      אכן הצלחה בלתי רגילה שרק גל הירש עם הדיבורים שלו מסוגל לשכנע מישהו שהמלחמה הזו היתה הצלחה

      הגב לתגובה זו

    • נאסראללה יושב באותם תחקירים ? (ל''ת)

      דני, 02/11/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרץ לא נבחרת למחדלים ולחיזוקם

    אזרחית, 02/11/06 09:47

    אתה חייב לבוחרי המפלגה שלך שהצדק יעשה ויראה.
    הדעת המוכה אינה סובלת יותר שהמחדלים ישארו על כנם ויחוזקו. צריך סוף סוף להסיק מסקנות מהם ולהזיז את הקשורים בהם.
    ויהיה זה מועיל אם זה יזיז ממקומו גם את הרטכ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדובר באחד הקצינם הטובים ביותר בצה''ל !!! (ל''ת)

    רמי, 02/11/06 09:47

    הגב לתגובה זו

    • אז אבוי לנו...איזה צה''ל זה??? (ל''ת)

      המבין, 02/11/06 10:07

      הגב לתגובה זו

    • הירש קצין כל כך טוב שהוא כבש את בינת ג'בל 3 פעמים (ל''ת)

      עם נחילים, 02/11/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה....

    רוני, 02/11/06 09:41

    חלוץ תהיה גבר- לך הביתה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תן לו את הסיבה היגיע הזמן שהוא ילך הביתה (ל''ת)

    משה, 02/11/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל תהליך המנויים צריך להשתנות

    ע, 02/11/06 09:36

    לא יכול ליהיות שהמנויים יצאו לתקשורת ואז אחרי יום פרץ יעשה שרירים

    על המנויים צריכים להחליט ( ולא לאשר) ועדה שמורכבת מהרמטכ''ל שר הבטחון ועוד כמה אזרחים ולא כמו היום שהרמטכ''ל מחליט לבד

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצויין, שתי ציפורים במכה (ל''ת)

    עמי, 02/11/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האיראנים מתכוננים ואנחנו במשחקי אגו, המדינה בדרך לאסון (ל''ת)

    לכו שניכם הביתה, 02/11/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרץ מחליט 0 בשדרות קסמים הפקרות

    avi, 02/11/06 09:27

    פרץ צריך להתפטר הוא הרס העובדים הזקנים וההסתדרות!הרס את צהל ביטחון המדינה מופקר בידי בלוף.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זו הסיבה הכי טובה לבטל את המינויים (ל''ת)

    דוד הכהן, 02/11/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חייבים להחליף את שר הבטחון

    משה רחובות, 02/11/06 09:27

    רבותי יש בעיה קשה חייבים להחליף את שר הבטחון...

    הגב לתגובה זו

    • זה העניין העיקרי!! (ל''ת)

      ץץ, 02/11/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיתפטר!!!

    חברו שלו, 02/11/06 09:25

    הוא היה צריך לעשות את זה אחרי המלחמה. לא אכפת לי אם יעשה את זה בגלל ''פגיעה אנושה'' בכבודו. שילך. אני מבטיח להרגיש מכה קלה בכנף כשהוא יעזוב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רוצים רמטכ''ל מהשטח ולא מחיל האויר..

    צבי, 02/11/06 09:19

    ואם כבר יש מלחמה יש את המפקד שאומר ''אחרי'' ולא מלחמת פלזמות . כנראה שפרץ גורם לו ללכת הבייתה . אולי גם אולמרט מבשל דייסה עם פרץ נגד חלוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דן חסכן לך לך הביתה. וקח איתך את רגב מירי. וזו ההתחלה! (ל''ת)

    אמא של חיל, 02/11/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכשלים נובעים מהנסיגה והגירוש הפושע של יהודי גוש קטיף

    אמרנו לכם!, 02/11/06 09:12

    כל הכשלים נובעים מהנסיגה והגירוש הפושע של יהודי גוש קטיף. שנה שלמה כל הצבא התאמן וביזבז את משאביו כדי להלחם ברבבת יהודים חלוצים שהוקרבו על מזבח שחיתותם של שרון ותקשורת הסמול שגוננה על פשעיו.
    מה יצא לנו מזה: קטיושות בצפון וקאסמים בשדרות, מאות קורבנות ואיבוד כושר ההרתעה שתביא מלחמה עם סוריה ואיראן

    הגב לתגובה זו

    • הלו.... צא מהסרט (ל''ת)

      ברוך הגבר, 02/11/06 09:21

      הגב לתגובה זו

    • נמאס כבר מהגוש קטיף הזה!! (ל''ת)

      אבי, 02/11/06 09:31

      הגב לתגובה זו

      • הגירוש = אחד הפשעים הגדולים נגד העם היהודי

        יואב, 02/11/06 09:57

        והעם היהודי לא שוכח.

        משנה לשנה, יותר אנשים יצטרפו לזוכרים. כי יש כאן אמת. כי צריך שבעתיד הטב ינצח את הרע.

        חייבים לזכור את החיילים בשחור.

        לא נסלח!

        הגב לתגובה זו

        • אתם לא ''העם'' ולא נעליים (ל''ת)

          כולה לאומנים, 02/11/06 10:49

          הגב לתגובה זו

    • פקידים מטעם צבה ומדינה לא מסוגלים לתקן את נזק הזה...

      LUBER, 02/11/06 09:32

      עד שלא יקום מנהיג אמיתי,צריך לסבול את זה.
      שלא יחשבו אני מדבר על אופוזיציה-שם אפסים באותו סדר גודל,כמו בממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • מסקנה, המתנחלים אשמים!

      אריאל, 02/11/06 09:44

      במקום לקבל החלטה דמוקרטית, הם ניסו ליצור מרד והעסיקו את הצבא שנה שלמה. התעסקות שנה שלמה באויב שבפנים מנעה מהצבא להיערך בהתאם מול האוייבים מבחוץ

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין שאתה מאמין לעצמך

      פנחס לבון, 02/11/06 09:56

      אם כן, אתה בצרות רציניות עם כושר ההבנה

      הגב לתגובה זו

    • המתנחבלים אשמים בקרע העם (ל''ת)

      חכם מימון, 02/11/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך לעשות בדק בית גם

    פקק תנועה, 02/11/06 09:09

    בחיל חימוש הברדק המיקצועי שם בשיא היתגלמותו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אז בעצם פרץ עוזר לו להיענות לקריאות ולהתפטר (ל''ת)

    גם זו דרך, 02/11/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חלוץ איבד את מעמדו במלחמה

    1 מהעם, 02/11/06 09:05

    ברגע שראה את השטויות שעושים פרץ ואולמרט במלחמה כבר אז היה צריך להתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פרץ צודק

    חזי, 02/11/06 09:05

    התקשורת והציבור רמסו את פרץ על כך שהוא לא מתפקד, עכשיו כאשר הוא קובע עמדה או מדיניות גם זה לא תקין?
    אם לחלוץ יש בעיות שיתפטר הוא נכשל

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איום נוסח כניסת ליברמן (עוד סגן-שר ויבלום פיו) (ל''ת)

    ברק, 02/11/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    השבח לאל! הנה זה מתחיל

    אופיר, 02/11/06 08:58

    קודם כל אדון קצין מדוע אינך מעלה על דעתך שיש כאן יותר מקמצוץ של רמז לחלוץ.
    אחרי שחלוץ יהיה בחוץ יהיה לו יותר קל לפתוח את הפה גם על הכשלון המשופם שמחשיב עצמו שר בטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה כבר שיא החוצפה של חלוץ

    מדינה, 02/11/06 08:57

    כשהוא לא התפטר אחרי המלחמה, הנחתי שהתפקיד באמת משמעותי עבורו. שהוא רואה ערך בהמשכיות, בתחקור, בהתמדה.
    מסתבר שלא דובים ולא יער. פוליקאי קטן ומצחין. אחרי אינספור הטעויות במלחמה הוא לא התפטר, אבל בגלל כמה חיכוכי יוקרה עם פרץ הוא כן שוקל התפטרות. העיקר שסדרי העדיפויות ברורים לו...

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן !

      נבג של אחריות, 02/11/06 09:46

      הדרן לאגו של פרץ וחלוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן- אם חלוץ יתפטר לפחות אני אכבד אותו על החלטתו! (ל''ת)

    גד, 02/11/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדינת ישראל נימצאת

    פקק תנועה, 02/11/06 08:47

    בשלבי פירוק וגם הצבא שלנוחבר שכך מיתנהלים הענינים במדינה

    הגב לתגובה זו

    • לא נשאר על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים (ל''ת)

      יהודי, 02/11/06 09:06

      הגב לתגובה זו

      • יהודי צודק,אך פקק-תנועה מגזים.כדאי להתבונן על חצי הכוס המלאה ולנסות (ל''ת)

        למלא את החצי, 02/11/06 12:10

        הגב לתגובה זו