• 89.

    המצעד

    י, 03/11/06 05:24

    כל הכבוד למוסלמים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הרגשות שלכם לא מזיזים לי!

    חולרות!, 03/11/06 00:01

    מה מעניין אותי להתחשב ברגשות שלכם? אני יתחשב ברגשות של עצמי!
    חורה לי מאוד שאתם לא מאמינים במיניות ובהומוסקסואליות ולכן אצעד לי בגאווה על מנת להתריס בפניכם את העובדה שלא תקבעו לי סדרי עולם!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כלו כל הקצינים

    פטפטת אוכל חינם, 02/11/06 16:05

    קצין בכיר: ''אבל הקריאה של ראשי המגזר החרדי לתלמידיהם להגיע למצב טוטאלי של מסירת נפשם כדי שלא יתקיים המצעד מדאיגה ומעוררת חשש''.
    אם הדברים חמורים מספיק לגרום לדאגה, ראוי שתמתח את קמטי מצחך ועשה מעשה.
    אסור את המסיתים, האשם אותם בחתירה נגד הוראת בית המשפט העליון, בהשתלחות באזרחים ובגרימת סכון ממשי לתלמידיהם ולאחרים.

    לדאוג אנחנו יודעים לבד, מי צריך משטרה כזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 02/11/06 11:47

    כיון שהעם היהודי קטן במספרו אין סיכוי שבדורות הקרובים יעודדו תופעות של הומואים ולסביות,שמפחיתים עוד את מספר היהודים.
    העידוד הוא יחסי שני מינים במטרה להביא תינוקות חמודים לעולם.ולא עידוד אי פריון.
    וזהו.
    ולמי שלא מתאים ''זו הבעיה שלו''.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    משטרה עלובה ופחדנית (ל''ת)

    הומו דתי, 02/11/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני מקווה שלמישהו יהיה שכל להעביר את המצעד מירושלים

    יופיטר, 02/11/06 11:39

    לא חסרים לנו עוד בלאגנים וסכנות

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אם המצעד יתקים במקום אחר - מישהו קיבל פה שכל (ל''ת)

    יופיטר, 02/11/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ''ויש אנשים שלוקחים בעלות על אלוהים''

    אייל, 02/11/06 11:19

    ממתי למישהו יש בעלות על ירושלים או על אלוהים. אם יש לאדם נטיה כזאת או אחרת אסור להם להפגין בירושלים או להאמין באלוהים.
    כול דבר במדינה הזאת זה בלאגן ומלחמת אזרחים.

    לח''כ זכור ולכול אלה שחושבים כמותו, אם ההומואים הם אנשים חולים ואסור להם להפגין בי-ם אז גם לחולי סרטן אסור ובכלל אם אדם מצונן אסור לו להגיע לי-ם בטח שלא להפגין!

    הגב לתגובה זו

    • אדם שמאמין באלוהים

      לאייל, 02/11/06 12:08

      אדם שמאמין באלוהים מדחיק נטיותיו ובוחר ביחסי שני המינים.
      כי הכל נובע מחינוך עצמי.
      והמסגרת הכללית נקבעה עליך רק להשתלב בה ולא לחפש ריגושים והרפתקאות מיניות,כי אין לזה סוף.
      מחר תחליט שמשכב בהמה זה טוב
      ותבוא עם העז למצעד בירושלים.
      או שאמהות יחליטו שזה די מרגש לשכב עם בניהם.או שתחליט.....
      או שתחליט......אין לזה סוף.
      ישנם חוקים שנקבעו מקדמא דנא
      כיצד לחיות בעולם ואתה לא תשנה אותם,וחבל לך על הזמן.
      תשתלב ואל תשתלהב.

      הגב לתגובה זו

      • אוקיי...

        אייל, 02/11/06 13:00

        אז לפי מה שאתה אומר שאם אדם מאמין באלוהים אסור להיתחבר לעצמו אלא הוא מחוייב להתחבר/להישתלב לחברה מסויימת?
        זה שטויות ואתה יודע את זה! כי לפי מה שאתה אומר אסור לאדם לחיות לפי צו ליבו. אולי ששכת אבל לאדם יש זכות בחירה לחיות את חייו בדרכו שלו. אם משהו הוא לא צודק אז זה אומר שאני צריך להיות כבש ולהמשיך ללכת בעדר? לא ניראה לי.
        לאדם שמאמין באלוהים מותר לחשוב!
        לא כול מה שכתוב בתורה הוא צודק ולפעמים צריך לקחת דברים בפרופורציה. אם כתוב בתורה שצריך להקריב כול ילד ראשון הייתה עושה את זה?

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא רק החרדים מתנגדים,גם החילונים מתנגדים למצעד

    זה לא מצעד, 02/11/06 11:19

    וזה במקום ציבורי,מסתובבים ילדים ברחובות,אחר כך מתלוננים שהמדינה שלנו ניראת כמו שהיא ניראת כיום,
    פעם לא היו דברים כאלה,
    הכל היה בשקט ובצינע,
    צריך לחזור לארון,זה יותר מכובד.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שני הצדדים מתנהגים מתחת לכל ביקורת (ל''ת)

    מלמעלה, 02/11/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה ליצור אינטריגות בי-ם כשאפשר לעשות באהבה בתא (ל''ת)

    פיס מן, 02/11/06 11:16

    הגב לתגובה זו

    • כי הבית שלי בירושלים

      ירושלמי, 02/11/06 15:45

      פה נולדתי,
      כאן אני חי, חולם, שופך את הזבל ושותל גרניום באדנית.
      כאן אני אוהב.
      אל תסדר לי ויזה לאהבה של סופשבוע, תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה לעשות דווקא בי-ם אתם פרובוקטורים (ל''ת)

    ליברל דמוקרטי, 02/11/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תהיו גאים בתל אביב למה גם בירושלים ?!

    שוקו, 02/11/06 09:37

    למה לעשות דברים דווקא ?
    תכבדו רגשות של אנשים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      אייל, 02/11/06 11:08

      תתחשבו ברגשות ההומואים ותנו להם לעשות את המצעד שלהם!

      הגב לתגובה זו

    • ,תהיה חכם באלסקה

      ירושלמי, 02/11/06 13:38

      אני ירושלמי, אצעד בירושלים.
      זכותי לחיות בעירי ולצעוד בה.
      לא תגלה אותי.
      אתה בחרת בגלות,
      עסוק בעניני אלסקה שלך הקדושה.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדוע לא מגינים על כל אזרחי ישראל וזכויותיהם

    פקק תנועה, 02/11/06 08:27

    למשל בחיל חימוש .פנו לחיילם לילמוד הנדסת מכנטרוניקה .באורט בראודה .עים הבטחה לשרת בפרויקטים מיוחדים. אולם עבדו עליהם בעיניים והפרו בגסות רוח את המידע הזה .ושלחו אותם לקורס טכנאי צריח טנקים.למרות שחיילים אלו בעלי השכלה עתודאית בעלי רצון ויכולת ליתרום לצהל ולהעצמם בנושא השכלתי. ומדעי מתיחסים אליהם באל חיילים בטירונות בתחילת דרכם ומורידים להם את כל הרצון והיכולת ליתרום לצהל ולעצמם .מדוע בחל חימוש מזלזלים בחיילים אלו.עושים מהם צחוק ולא מקיימים את מה שהם הבטיחו להם .ושלשם כך גויסו והתיגייסו לבצע .והופכים אותם למכונאי טנקים ועבודה שחורה שכל מכונאי מתחיל יכול לבצע. לא בשביל זה למדו הנדסת מכונות וחתמו על שרות ממושך .וקידום בצבא.מדוע יורקים לבנינו בצבא בפרצוף. בכול מחיר. .זו עבודה בעניים שדרושה עבורה ועדת חקירה..חבל שרק בצורה Zו פותרים בעיות שעושים בכונה על ידי הרשיות לאזרחי ישראל.מדוע השחיתות המצפונית הזאת והפגיעה המיתמשכת בתוושבי ישראל. הן בצבא והן באזרחות.נא להעביר הודעה זו לחל חימוש ולמפקדה בירושליים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מצעד הגאווה בסימן יום רבין לקרע ושסע בעם (ל''ת)

    יובל, 02/11/06 07:22

    הגב לתגובה זו

    • לפי איך שזה נראה - אתה צודק (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    חוץ ממכם אף אחד לא עושה מיצעדי ראווה (ל''ת)

    מה הטירוף הזה, 02/11/06 06:46

    הגב לתגובה זו

    • ומצעד האהבה הוא גם של ההומואים? (ל''ת)

      אני, 05/11/06 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מוכן שיכפו עלי התרבות ההומולסבית! (ל''ת)

    לכו ממני!, 02/11/06 06:36

    הגב לתגובה זו

    • כפיה????

      אייל, 02/11/06 11:11

      מי כופה עליך?
      מה אתה רוצה? אסור לאנשים להפגין?

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    90% מהציבור נגד - לא לתת לשמאל הפשיסטי לכפות עצמו

    מר''צ=שרץ, 02/11/06 06:25

    זה הכול מאבק פוליטי בין
    מר''צ וכנופיית שלטון החוק
    לבין מרבית אזרחי ישראל השפויים שרוצים מדינה תרבותית ומוסרית עם מעט אמונה משולבים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבל, לא לבטל הזדמנות לחזות ב''כסאח מעולם אחר'' (ל''ת)

    אחמד, 02/11/06 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    החרדים והדתיים הימנים מוכיחים שוב שהם חיום אדם

    אורי, 02/11/06 02:47

    יש להאבק בנגע הגזעני של ההומופובים האלה וחייבים לצעוד בבירת ישראל בגאווה!
    אסור להכנע לטרור החרדי!

    הגב לתגובה זו

    • נקווה שלא יזדקקו לכוח להפסיק תועבה זו (ל''ת)

      אין שכל .., 02/11/06 06:22

      הגב לתגובה זו

    • אורי אני ימנית מתונה ואני ממש לא חיית אדם

      יופיטר, 02/11/06 09:44

      דבריך לא מעידים על אדם נאור אתה פשוט טרוריסט מהצד השני - חבל על המילים שלי כי אני בעד ליב אנד לט ליב

      הגב לתגובה זו

    • לאורי חיפה

      מוטי קליפורניה, 02/11/06 10:25

      אני אסביר לך את מה שאתה מסרב להבין,אם היה נכנס אדם למסעדה
      מוציא מכיסו מקקים ותולעים ואוכל אותם מול פרצופך ואולי גם איזה עכבר צלוי לקינוח.
      מה היית אומר?חופש ,דמוקרטיה.
      כך אתה בדיוק מצטייר בעיני החרדים
      ובעיני המוסלמים.
      גועל נפש שאין להסכים עמו.-הבנת?
      וגם אם בעיניך גבר המצהיר שהוא מקיים יחסים מיניים עם גבר אחר נראים כדבר טבעי,אז עלי לעדכן אותך
      שרוב האנשים נגעלים עדיין מזה.
      ואם לא הבנת אז אני מרחם עליך.
      אז בקשתם הצנועה היא שתשמור על הגועל נפש בחדרך ובביתך ואל תוציא אותו לרחוב היא דרישה לגיטימית מדרך חינוכם.
      ואל תעלב אלא תרד לעומקם של הדברים שכתבתי.

      הגב לתגובה זו

      • ועוד לאורי

        מוטי קליפורניה, 02/11/06 11:24

        כידוע לך העם העם היהודי
        קטן במספרו,ואין שום כונה לעודד הומואים ולסביות .
        יחסים מסוג זה מפחיתים עוד את מספר היהודים.
        אז הדרך הטובה היא לשדך לסביות(אגרסיביות) להומואים(נשיים) על מנת שלא יכרתו בזרעם.
        ושוב הגענו למסקנה שהטכניקה הישנה היא גם הטובה.-חיוך

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    טוב מאוד! סתם בלגן מיותרת מה צועדים כל הזמן? נמאסתם (ל''ת)

    עדה, 02/11/06 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שוב רבנים מסיתים לאלימות?

    טהרן זה כאן, 01/11/06 23:30

    היה איזה משהו כזה פעם, לפני איזה 11 שנה, לא?
    תזכירו לי, איך זה נגמר אז?

    הגב לתגובה זו

    • נגמר מצויין והפעם שיגמר אותו הדבר פי 100 (ל''ת)

      לקח לא נלמד!, 02/11/06 06:22

      הגב לתגובה זו

    • ZVAOT AMONA. PAYBACK TIME (ל''ת)

      !, 02/11/06 06:26

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הדוסים מחזיקים את המדינה בביצים

    בורח לחו''ל, 01/11/06 23:22

    איזה מזל שיש לי דרכון אירופאי, תהנו לכם במדינה ההלכה, אני זז

    הגב לתגובה זו

    • לך לשלום ותשאר שם

      עניו, 02/11/06 02:16

      שם תוכל ''להתגאות'' כאוות נפשך.

      הגב לתגובה זו

    • שם יתקעו אותך גם בחוצות העיר. (ל''ת)

      אלעד, 02/11/06 03:33

      הגב לתגובה זו

    • זוז ותשמור על על עצמך - כי כשתצטרך עזרה מגלוחי הראש אל תבוא אלינו (ל''ת)

      ותחנן לעזרה, 02/11/06 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    פשוט ביזיון, המדינה חסרת אונים

    לאן הגענו?, 01/11/06 23:15

    החרדים מאיימים באלימות והמשטרה מתקפלת. ממש מפחיד לחשוב מה יהיה פה בעוד עשרים שנה.

    הגב לתגובה זו

    • Nothing new. Hitkaplu to terror ages ago. (ל''ת)

      TORAH RULES, 02/11/06 06:29

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    פעם בשנה ...

    קרין, 01/11/06 23:12

    אפשר לחשוב מה כל כך קשה ?
    מצעד הגאווה לפי דעתי צריך להיתקיים .מה הם כבר מבקשים יום בשנה ?? וגם זה קשה יום בשנה מבלי להיתבייש להיסתתר יום ששייך רק להם ..לפי דעתי זה חוצפה לבטל את המצעד לא רק חרדים גרים בירושלים והיא לא שייכת רק להם ..ממש חוצפה ..

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ישוחרר ניב תדהר (ל''ת)

    יפתח רקטום, 01/11/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מסכן רבין,הימנים קישרו אותו עם הנאצים,עכשיו זהבה גלאון מקשרת אותו

    אם ההומואים, 01/11/06 21:18

    מה עשה לכם רבין?תנו לו כבוד,אדם שהיה לוחם אמיץ ומפקד צה''ל.
    גם ערפאת רכב על הגב שלו אחרי שהוא מת,הציג אותו כאילו הוא היה חבר שלו,שותף שלו,
    הבן אדם מת,אז כולם רוכבים על הגב שלו,משחירים את שמו,הוא הרי לא יכול להגיב.

    הגב לתגובה זו

    • איך התקשורת מטביעה שקרים לא הימנים קישרו - שמפניה קישר (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    11.312 שמות

    הנוקם, 01/11/06 19:48

    בימים הקרובים נפרסם ברשת 11.312 שמות של חרדים, כולל רבנים ידועים, אשר עוסקים או עסקו במעשים הומוסקסואלים. חלקם אנסים, חלקם לקוחות של רשתות שרותי מין מגברים לגברים, ועוד.
    יש לשים קץ לצביעות

    הגב לתגובה זו

    • We heard these lies time and again

      M Jackson, 02/11/06 06:31

      Go back to fantasy land.

      הגב לתגובה זו

    • נו!!!!!! (ל''ת)

      מחכה לרשימה..., 03/11/06 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כבר המטרתם עלינו מספיק גאווה - תנו לנו להתייבש (ל''ת)

    תודה, 01/11/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הפעם המתנגדים צודקים -חד וחלק !!

    ע. מיכאלי, 01/11/06 19:07

    אני חילוני בהשקפתי ,אך מצד שני אני מודע היטב איזה פגיעה מצעד כזה יגרום לציבור רחב לאו דוקא דתיים. מבחינתי קיום המצעד זהה לחלוטין לארוע אחר בהסטוריה היהודית,כוונתי להתעקשות היוונים להכניס חזיר לבית המקדש והצבת פסל זיאוס במקום. הדבר היה הגורם לפרוץ מרד החשמונאים. זה בדיוק המקרה ומי שמיתממם ונחבא אחר חוקים מתקדמים של חופש,דמוקרטיה ושוויון לא מסוגל להבין לאיזה כאוס הוא מכניס אותנו. ולעצם העניין אם קבוצה שתהיה גדולה ככל שתהיה בחרה לנהל חיים מיניים שונים ,למה לעזאזל יש צורך להחצין את הדבר בקיום מצעד מטופש ודוחה ? אין סיבה אחרת מלבד היצר להרגיז ולשים מכשול מסוכן לציבור הירושלמי שרובו ככולו קרוב יותר למסורת היהודית יותר מקרבתו למושג ה ''גאווה''. עוד גאווה כזו ואבדנו. שוב להזכירכם כי אני חילוני שיודע לכבד רגשות של האחר .

    הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק,חכם ומרגש . כל הכבוד (ל''ת)

      ענבל, 02/11/06 01:02

      הגב לתגובה זו

      • אם זה מרגש אותך וחכם בעיניך- אופקיך צרים

        מאירה, 02/11/06 14:37

        רחמים

        הגב לתגובה זו

    • לא כל מי שצועק הוא גם צודק

      גיא, 02/11/06 02:14

      כדאי להזכיר, כי נראה שרובנו שכחנו: לחרדים אין בעלות על בירת ישראל, על אף שהצליחו להרוס בה כל חלקה טובה. אין כל סיבה להתבטל בפניהם או להכנע להתנגדות האלימה שלהם ובטח שלא להצדיק אותה, זה יהיה תקדים מסוכן.
      ואגב, ניתן להגיד גם שרעיון הקמת מדינה יהודית בתוך המזרח התיכון דומה להכנסת חזיר לבית המקדש. ובכל זאת אנחנו עדיין לא מוותרים על זכותנו להשאר כאן.

      הגב לתגובה זו

      • הומו שמאלני - טועה ומטעה!! שוב סיבה לא לאפשר לחולים כמוך לצעוד

        הנה רואים, 02/11/06 06:32

        מדינת ישראל איננה במקרה כאן
        אדמת ישראל היא הבית לעם היהודי אלפי שנים לפני שנוצרו הנצרות והאיסלם

        לפני כ 150 שנה הישוב בישראל היה בערך כמו שסיני מיושב היום - כמעט כלום!

        כל הפריחה כאן חלה רק בגלל שיבת ציון של רבבות יהודים לביתם - והערבים הצטרפו והתרבו כפי שקורה היום למליון העובדי זרים בישראל.

        אם היהודים לא היו באים ארץ זו הייתה נטושה וכמעט ריקה לגמרי - ממש כמו סיני
        עם בערך כ 200000 תושבים לכל היותר

        מכיוון שהשמאלנים ובמיוחד ההומואים השמאלנים חיסלו את הקשר שלהם לתורת ישראל לתרבות ישראל ולעם היהודי - אין להם שום זיקה אישית למקום זה

        ואז מקבלים הדיעה שהיהודים סתם כא, מקומם בכלל באירופה או ארה''ב, וגוזלים אדמות של ערבים...

        זו הסיבה מדוע אסור לתת למין שלך לפרוח
        כי הוא הסיבה להכחדת מדינת ישראל היהודית מארץ ישראל!

        הגב לתגובה זו

        • כשתהיה רופא תוכל לקרוא להם חולים - עד אז פשוט תסתום!

          יופיטר, 02/11/06 09:50

          אני חילונית שמתנגדת למצעד בירושלים אבל מאידך מאד מתנגדת לדיאגנוזה

          הגב לתגובה זו

      • Neither do we. (ל''ת)

        Torah rules, 02/11/06 06:33

        הגב לתגובה זו

      • לחרדים אין בעלות על ירושלים אבל הם חיים בה כל השנה - בניגוד לצועדים (ל''ת)

        יופיטר, 02/11/06 09:47

        הגב לתגובה זו

        • זה שהם חיים בה לא נותן להם זכות לנהוג באלימות

          מאיה, 02/11/06 13:34

          אני שמאלנתי שגרה בירושלים ועדיין בכיכר ליד ביתי מתנהלות הרבה הפגנות ימין. אני מקבלת את זה כחלק מהדמוקרטיה, למרות שאני לא מסכימה.

          הגב לתגובה זו

        • נכון הם חיים בה. ו ב כ ל ז א ת אין להם בעלות עליה

          דן, 02/11/06 14:30

          ויש גם הרבה הומואים שחיים בירושלים כל השנה. והם גם חיים באיזורים בהם המצעד עובר, איזורים (עדיין) חילוניים יחסית. החרדים יכולים להמשיך להסתגר ברובעי הסלאמס שלהם.

          הגב לתגובה זו

    • חילוני מזויף

      ירושלמי, 02/11/06 14:00

      אתה חילוני כמו שאני המשיח.
      מופקר, חי בחטא, טפש, אך לא חילוני.

      ומה עם הפגיעה בי
      מה עם הרגשות של ציבור שמילא כל חובה בארץ שאותה הקים, עליה נלחם, אך מנוע מלעלות לבירה.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    האלימות היא מצד ההומואים,

    חופש הדיבור, 01/11/06 19:06

    שעושים דווקא ורוצים לענטז בירושלים עיר הקודש,

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אסור לאפשר לפרובוקציה של ההומואים להיתרחש בירושלים, ומי יודע (ל''ת)

    לאן כל זה יוביל, 01/11/06 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לצעוד גם בלי משטרה

    שוקו, 01/11/06 18:27

    זו רגע המבחן: האם אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וליברלית או בדיקטטוריה דתית? האם אנחנו בדרך להפוך לאיראן?

    יש לצעוד אם או בלי אישור מהמשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד!!!!!

    !!!!, 01/11/06 18:25

    !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ולמוסלמים

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 18:11

    זה מה שיש לכם בראש?מצעד הגאוה?
    תנסו להרגיע את המצב בעזה שלא יירו קטיושות ושישבו לשולחן המשא ומתן,אנשים נהרגים פה בשני הצדדים ולאף אחד לא אכפת?
    מה קורה אתכם?
    איפה האלוהים שהוא רחום וחנון?!
    תתעסקו בעיקר ולא בתפל.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד למוסלמים

      מוטי קליפורניה, 01/11/06 19:27

      ובשולחן המשא ומתן ידונו בהצטרפות לישראל כאזרחים שווים לאחיהם היהודים.
      וזהו נגמרו ההרפתקאות,וכולם ללכת להתפלל במסגד אל-אקצא .
      והיהודים יבנו בית מקדש בשדה מערת המכפלה.
      ודרשת:ובאת שמה
      ובאת=אבות
      שמה=משה
      ש.מ.ה=שדה מערת המכפלה
      -אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אתם מטרידים

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 17:53

    אתם מטרידים את כוחות הבטחון בסוגיות לא חשובות.
    זה לא הזמן למצעדי גאוה.
    בעיות הבטחון צריכות להעסיק אנשי משטרה ולא שטויות של הומוסקסואלים ולסביות.
    זה לא הזמן המתאים ולא המקום המתאים.
    ניחומים למשפחת החייל שנהרג בפעולה בבית חנון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, מתוק. זה לא הזמן.

      שוקו, 01/11/06 18:29

      נחכה קודם שיגמר הסכסוך הישראלי-ערבי ושיהיה שלום. אולי מתישהו בשלהי 2497. ועד אז אנו ההומואים נחייה ללא זכויות שוות או אפילו הזכות לצעוד ברחוב.

      עלאק.

      הגב לתגובה זו

      • לשוקו

        מוטי קליפורניה, 02/11/06 09:59

        תעשה לי טובה ותפסיק לקשקש.
        ישנן מליון בעיות חשובות יותר לכוחות
        הבטחון.
        ובמקום לשכנע את עצמך שאתה מקרה אבוד,תפוס לך איזו לסבית ותביא ילדים.
        זה יהיה יותר טוב בשבילך ובשביל החברה וגם בשביל הילד שיוולד.
        ואל תנסה לעשות אידיאליזציה מהמצב בו אתה נתון.
        זכויות עאלק.
        ולגבי שלום ,ברגע שהיהודים והמוסלמים יבינו שהדרך שהחלו ללכת
        בה היא דרך ללא מוצא ונושאת בחובה רק הרוגים.
        אז יעשו תפנית של מאה ושמונים מעלות ויחליטו לחיות יחדיו בישראל.
        אז השלום יגיע במהירות ולא בעוד שנים רבות כפי שאתה מנבא.
        יישור הראש והמחשבה זה מה שהאנשים צריכים.
        ואז יוכלו לשלוף עצמם מהביצה הטובענית בה הם נתונים.
        -אין עוד מלבדו

        הגב לתגובה זו

    • 100% RIGHT (ל''ת)

      AVI, 01/11/06 19:19

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד שיצעדו - לא בירושלים ויפסיקו להטריד (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לבטל לבטל לבטל

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 17:47

    זה לא הזמן המתאים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כוחות צה''ל נלחמים בעזה

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 17:45

    וכאן מדברים על מצעד גאוה.
    יאללה נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מצתרף לכל אלה שנגד''מצעד הגאווה'',

    מאיר, 01/11/06 17:35

    ראשית כל אני לא מבין מה ''הגאווה''שלהם במה בדיוק הם גאים?
    אני רוצה לציין שאני לי שום דבר נגד ''הגאים'' אבל אני לא מוכן בשום פנים ואופן שזה יהיה בעיר הקדושה בעולם,שילכו למקום אחר, רק המחשבה שזה יקרה בירושלים מעבירה בי צמרמורת!!!!!
    ולכל חברי הכנסת ''נבחרי הציבור'' עלאק,תמשיכו להונות אותנו ליגנוב אותנו,ולתשתש את זהותנו היהודית,תתביישו לכם,זה מה שיש לי לומר לכם.
    ובאשר לחרדים זה לא שאני חסיד גדול שלהם,אבל בנושא הזה אני אומר להם ''ישר כוח''
    גאים תנסו מקום אחר אולי רמת הגולן,
    או במידבר יהודה,שם לא יפריעו לכםץ

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    תל אביב היא בירת הגייז העולמית (ל''ת)

    יש גאווה, 01/11/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני דווקא בעד לסביות

    חרמן לא קטן, 01/11/06 16:53

    הן מעוררות תשוקה ותאווה.
    לקחת פעמיים ביום לאחר הארוחה ...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    התמונה בשלמותה!

    סיכום ביניים, 01/11/06 16:39

    שיקולים נגד המצעד:

    - מאות פצועים ממכות שוטרים ומפגינים בעת הפרות הסדר
    - התפשטות הפרות הסדר לכל הארץ
    - הזרמת כוחות משטרה ענקיים לטיפול בבלגן במקום בביטחון השוטף המעורער ממילא
    - אלפי עצורים והכבדה מיותרת על מערכת המשפט הקורסת
    - הירתמות של האוכלוסיה הערבית למאבק שעלולה להוליד תוצאות הרות אסון
    - ביזבוז של עשרות מיליונים מהקופה הציבורית שגם ככה אינה מסוגלת לתת מענה למי שבאמת זקוק לסיוע
    - נזק תדמיתי אדיר בעולם לממשלת ישראל שהלגיטימציה שלה להחזיק בירושלים תתערער לאחר שברחבי תבל יתפרסם כי היא התעקשה על החדרת התועבה לירושלים וערכה פוגרומים באזרחי העיר החפצים בשמירת כבודה וכיבוד ערכי הדתות שבסיסן בעיר
    - הבערת מלחמת תרבות מיותרת רק בגלל קומץ פרובוקטורים שממילא אין ציבור רציני בארץ שמזדהה עם שגיונותיהם

    שיקולים בעד המצעד:

    - יש כמה הומואים בת''א שנמאס להם להתערטל בשינקין פעם בשנה כי הם כבר ממילא לא מעניינים את אף אחד, אז בשביל האקשן הם עולים ירושלימה ומגייסים לטובתם את העיקרון הקדוש של ''חופש הביטוי'' תוך רמיסת עקרונות קדושים לא פחות אחרים.

    תעשו את החשבון בעצמכם (כולי תקוה שגם האחראים על ביטחון הציבור בישראל יעשו כן).

    הגב לתגובה זו

    • great response - I am with you 100% (ל''ת)

      thank you, 01/11/06 17:04

      הגב לתגובה זו

    • יישר כוח !! פשוט אדיר !!

      דרור, 01/11/06 17:58

      לא יכולתי למצוא מילים יותר טובות להציג את הדברים

      הגב לתגובה זו

    • וואו, איזו דמגוגיה.

      שוקו, 01/11/06 18:30

      ''וערכה פוגרומים באזרחי העיר החפצים בשמירת כבודה וכיבוד ערכי הדתות''

      להזכירך, היחידים שמאיימים באלימות ורצח הם החרדים והחבר'ה הנוצרים והמוסלמים שפתאום כולם נורא אחוקים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה גדול

      מאיר, 01/11/06 19:11

      אני חייב לומר לך שאתה גדול,אני לא יודע במה אתה עושק,אבל אתה חייב לחשוב על פוליטיקה,ישר כוח.

      הגב לתגובה זו

    • ניתוח מדהים!!! (ל''ת)

      צודק 100%%%, 02/11/06 04:39

      הגב לתגובה זו

    • הפרט הכי חשוב - 90% ממארגני המצעד נוער מר''צ - והמצעד פוליטי! (ל''ת)

      נקודה קריטית, 02/11/06 06:18

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תודה לך גב' בייניש על מלחמת האחים המיותרת

    arie, 01/11/06 16:25

    תודה לך גב' בייניש על מלחמת האחים המיותרת


    בשל ''חופש הביטוי'' עוד מעט לא תשאר לך (ולנו) מדינה (אם זה בכל מעניין אותך) על יראת שמים שמעת בכלל ואת מכירה או מודעת בכלל לפגיעה בערכי הקודש.


    הגב לתגובה זו

    • תודה לך

      יפתח היבנר, 01/11/06 17:02

      על רפיון שכלך

      הגב לתגובה זו

      • זה ההבדל בית תגובה עניינית (אריה) לתגובה משתלחת (יפתח) (ל''ת)

        מיXתפוזים, 01/11/06 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    נעצור בגופנו את הצלם בהיכל. (ל''ת)

    יהודי בדם, 01/11/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יופי. ואל תבלבלו את המוח

    טובה, 01/11/06 16:19

    עם טיעוני דמוקרטיה ושיוויון. אף אחד לא נכנס לחדרי השינה שלכם ולא אוסר עליגם לעשות כרצונכם.אבל אני אינני בטוחה אם יש רוב דמוקרטי בעם שממש מעונין לדעת מי עושה מה עם מי ובאיזה פוזה. ותחשבו על זה.
    חילונית ושפויה .למרות שחלק ודאי לא יאמינו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פתאום כשהמוסלמים מאיימים לעשות בלאגן המשטרה מקבלת רגליים קרות? (ל''ת)

    קראדי, 01/11/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    וילן לא חושש

    נורמלי, 01/11/06 15:48

    ליהודים אסור לעלות להר הבית בכל מיני הזדמנויות כי יש חשש מאלימות..ווילן וחבר מרעיו יסכימו ויתנו פרס לאלימות הזו. ופתאום כאן''לא צריך לתת פרס לאלימות''. מאוד עקבי בנטיותיו...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ארגוני טירור יירו בשוטרים כדי להצית את מלחמת האחים שאולמרט מארגן (ל''ת)

    והתקשורת תלך על, 01/11/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האבא של הלסבית הצליח עם אדלר להצית מלחמת אחים (ל''ת)

    הישרדות זה שם, 01/11/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי משלם לו לסרס את צהל ולחרחר מלחמת אחים עד להשמדתנו (ל''ת)

    האיראנים ??, 01/11/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בישראל יש עוד אזרחים שגם

    פקק תנועה, 01/11/06 14:14

    את זכיותיהם לא מכבדת אף רשות במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולם מדברים על סבלנות...

    מיXתפוזים, 01/11/06 14:01

    האם הקהילה ההומו-לסבית מראה איזושהי סבלנות כלפי רוב האוכלוסיה בארץ מ 3 הדתות, שיפגעו מקיום המצעד בעיר המוגדרת בכל העולם בכל 3 הדתות כעיר קדושה?
    כבר מלכתחילה צריך היה לדחות את הבקשה לציון המצעד!
    הקהילה ההומו לסבית רק גורמת לעצמה נזק מההתעקשות על המצעד בירושליים.
    חבל שבגלל כמה פרובוקטורים, נפגע מעמדה של קהילה שלמה בחברה והיא הופכת להיות מאוסה יותר ויותר על כלל האוכלוסיה.
    את דברים אלו אני אומר כאדם שאחותו שייכת לנבחרת הוורודה.
    יום טוב!

    הגב לתגובה זו

    • 1000% RIGHT (ל''ת)

      AVI, 01/11/06 19:21

      הגב לתגובה זו

    • אז ככה. אני לא הומו אבל....

      א.ק, 02/11/06 08:23

      מצעד הגאווה צריך להיות בכל מקום שלא מקבלים אותם. אין טעם לעשות מצעד גאווה בת''א, כי שם זה כבר בסדר. מקבלים אותם.
      הרי בתכלס אין שום גאווה בלהיות הומו. מטרת המצעדים היא להראות שאין בושה בלהיות הומו.
      זו כמו להיות גאה בזה שאתה יהודי - הרעיון הוא לא להתבייש בזה. הרי אין שום גאווה בלהיות שום דבר.
      לכן עד שהחרדים והמוסלמים יקבלו את ההומאים הם יצטרכו להלחם על זכותם להתקיים. מצעד הגאווה הוא הדרך.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כבוד המצעד

    עידו, 01/11/06 13:22

    מצעד הגאווה
    הייתי רוצה להתחיל את המכתב שלי ולציין שאני ממש פרו הומוסקסואליות.
    באמת אני חושב שההומוסקסואלים בארץ ובעולם מכניסים צבעוניות ורכות בעולם המטורף שבו אנו חיים.
    ועדיין בעולם ובארץ בפרט, מרגישים ההומוסקסואלים שהמלחמה שלהם ב''סטרייט'' עדין לא תמה ויש להמשיך ולעורר פרובוקציות מיותרות ולעורר מהומות תקשורתיות.
    אני באמת מאמין שחופש הפרט חייב להיות מיושם במלואו, בלי הבדלי דת גזע ומין.
    אבל חופש הפרט לא יכול לבוא על חשבון פגיעה בזולת בצורה כל כך בוטה.
    ירושלים רובה ככולה היא עיר דתית, לא רק לדת היהודית אלא לשלושת הדתות הגדולות בעולם, שעם כל הכבוד להומוסקסואלים, האמונה של דתות אילו לא מחבקת לתוכה את הנישה הזו של האוכלוסייה.
    אז מה ? צריך לעשות דווקא ? בכוונה להיכנס אל תוך העולם הקיצוני הזה בטענה כל כך חלשה שזאת בירתי ויש לי את הזכות? נכון יש להם את הזכות. יש להם את הזכות לצעוד במספרים של אולי כמה אלפים במקרה הטוב ולפגוע באוכלוסייה של עשרות אלפים? למה? באיזו זכות חברתית אתם באים למקום שמוכר ע''י כולם, בארץ ובעולם כהמקום הכי קדוש בעולם ולעמוד שם בחוטיני (במקרה הטוב) ולבצע תנועות של משגלים אנאליים ואוראליים על במות, כאשר הרחובות מלאים בילדים חרדים ונשים חרדיות ורובו ככולו מלא באנשים מאמינים בדת זו ואו אחרת ודווקא שם בכוונה, רק כדי לעורר מהומה תקשורתית ליישם את זכותם למצעד.
    אם לא הייתה ניתנת לאוכלוסייה של ההומוסקסואלים ביטויי כל שהו, ואם הם היו מקופחים בארץ ומפחדים להוציא את הראש שלהם מהבית פן חס וחלילה יערפו להם אותו או שישרפו אותם בכיכר העיר ככופרים אשר מקומם בגיהינום, גם אני כחילוני הייתי יוצא בצעקה גדולה ונלחם על זכותם.
    אבל ההפך הוא הנכון, לכל מקום אשר נושא אני את עיניי אני רואה שיש בו מקום אחד לפחות אשר מאויש ע''י הומוסקסואל.
    אם בתקשורת ובבידור ואני מאמין גם במקומות מאוד מצ'ואיסטים כמו בצבא ובממשלה.
    באיזה שהו מקום הומוסקסואליות הפך להיות ''אין''. ובהרבה מקומות עבודה מקבלים אותם בברכה.
    בנוסף יש נטייה בארץ שלנו לעשות את הכול על גבול האקסטרים.
    הייתי בארה''ב בכמה וכמה תהלוכות, כולל מצעד הגאווה בסן-פרנסיסקו. ושם מה שמוגדר כבירת המתירנות העולמית לא מנהלים את המצעד בצורה כל כך פרובוקטיבית ובוטה כמו שזה מנוהל בארץ.
    לא תיראו את ההומוסקסואלים של ארצות הברית מנהלים איזו שהי מלחמה לנהל את המצעד באזורים שנחשבים כאזורים יותר שמרנים וגם נקראים the bible belt of the united state ולא מתוך איזה פחד שיהרגו אותם שם (מה שפייר לומר ששם יש באמת משוגעים קיצוניים שיהרגו בשם הדת ) אלא מתוך כבוד לאותם אנשים והכרה בזכות שלהם לחיות את החיים שלהם בדרך שהם בחרו.
    כמו שאין לנו בארץ חרדים אשר מופיעים כרעם ביום בהיר במועדוני ההומוסקסואלים ולא נכנסים למרחצאות ה''סודיים'' שלהם ומעוררים מהומות, אני לא חושב שההומוסקסואלים צריכים לעשות זאת להם.
    כבוד הדדי ידידי זהו שם המשחק live and let live
    בכבוד רב
    עידו כרמל

    הגב לתגובה זו

    • very good! you are right 100 % (ל''ת)

      fellow jew, 01/11/06 17:07

      הגב לתגובה זו

    • צבעוניות ורכות?

      שוקו, 01/11/06 18:33

      הומואים מכניסים לעולם צבעוניות ורכות? לך תתחוף צבעוניות ורכות לתחת שלך. זה מראה בדיוק כמה אתה לא מבין את הנקודה של המצעד. הומואים לא רוצים צבעוניות, רכות ומכנסי עור אדומים.

      אנחנו לא צריכים להיות נחמדים, מצחיקים ועם טיפים נפלאים של אופנה לסטרייטים שלוכים. אנחנו לא פה כדי לעשות לאף אחד נעים או מעניין, אלא פשוט לחיות את החיים שלנו. בגלל זה אנחנו נצעד בכל מקום בארץ הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • לך תדחוף צבעוניות ורכות לתחת שלך?

        נשי, 02/11/06 03:47

        אתה בטח יודע על מה אתה מדבר...

        הגב לתגובה זו

    • כבוד?

      ירושלמי, 02/11/06 14:17

      אתה מציע טרנספר?
      גטו הומואי בתל אביב?
      ירושלים היא עיר דתית? קדושה?
      אולי
      ירושלים המערבית נוצרה חילונית .
      לא בקשנו את הר הבית.

      המצעד אורגן ע''י הבית הפתוח שהוא ארגון של הומוסקסואלים ירושלמים. למען ההומוסקסואלים, הלסביות הטרנסקסואלים והדו-מיניים בתחומי העיר ירושלים.
      את כולם אתה רוצה להגלות לתל-אביב?

      כניעת המשטרה לחרדים היא ויתור על ירושלים.
      לא רק על ירושלים חילונית, אלא ויתור על ירושלים כבירת מדינת ישראל.
      נטורי קרתא שחברו למופתי ולנאצים חוברים אליהם שוב, בדרך למסירת ירושלים לרשות הפלסטינית, שותפתם הקדושה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    וכך התחילה המהפכה הדתית...

    אני, 01/11/06 13:15

    סוף נהיה כמו כל השכנים שלנו מסביב.. מדינת ההלכה - הלכה המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכל הפרובוקטורים מארגני מצעד הגאווה-תתביישו לכם!!!!!

    יוני, 01/11/06 13:14

    משעמם לכם כ''כ בחיים שהחלטתם בכלל לבוא לירושלים עיר 3 הדתות ושמה להראות לכולם ''הנה אנו קיימים''...? מה תרויחו מזה? איזו תועלת עולה לכם מזה?

    רק פירוד שינאה ומחלוקות אתם זורעים בעם, תתבישו לכם, אתם בשם הדמוקרטייה פוגעים מאוד ברגשות תושבים רבים בירושלים, באזרחים רבים מדתות רבות...

    תתביישו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הטיעון של וילן נכון, רק שהוא פועל בכיוון ההפוך בדיוק!

    קול ההיגיון, 01/11/06 13:10

    לקיים מצעד גאווה (איזה שם אידיוטי... ברוסיה היו אומרים: ככל שהשקר גדול יותר, כך יאמינו לו יותר...) בעיר הקודש, זו אלימות לשמה. למתקשים להבין, קחו דוגמה הפוכה: למשל, לקיים עצרת של נטורי-קרטא נגד ניתוחי-מתים או חילול עצמות הקדמונים ב...שכונת סביון. איך נראה לכם? או, לקיים עצרת של מפלגת בל''ד בהתנחלות קדומים. אה? נחמד?
    כשפועלים בניגוד לטבע ולהיגיון, זו אלימות. וכשאתה הוא זה שהתחיל במכות, אל תספור לי את האגרופים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה שוכח שלא רק חרדים גרים בי-ם

      קול ההגיון ב', 01/11/06 15:22

      גם חילונים.. גם הומואים.. ירושלים היא של כולם והומואים צריכים לחיות בה בחופשיות... המצעד לא נכנס לשכונות החרדים ולא צועדים בכותל ככה שההשוואה שלך לא נכונה.. חוצמזה שאני מבטיח לך שאם יעשו מצעד בסביון נגד ניתוחים שלאחר המוות, אף סביונאי לא ינסה לרצוח את המשתתפים..

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    סליחה שכחתי - אני מאחל לכל התומכים

    מיכאל, 01/11/06 13:06

    במצעד הזה, שילדיהם יצעדו בו גם. נכדים לא יהיו להם בין כה.

    הגב לתגובה זו

    • good !! u made me laugh (ל''ת)

      read this, 01/11/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • למה לא?

      שוקו, 01/11/06 18:35

      יש המון משפחות הומו-לסביות, גם ביולוגיות. ואפשר לחשוב שרק הומואים ''לא יכולים להביא ילדים''. על אנשים עקרים שמעת? או על אלו שלא רוצים להביא ילדים לעולם?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ולחרדים המדינה לא נותנת להכנס להר הבית. ואף אחד לא מתלהם על זה. (ל''ת)

    הומואים הבייתה, 01/11/06 13:06

    הגב לתגובה זו

    • אסור להם להכנס להר הבית

      שב בשקט, 01/11/06 14:19

      כי ככה כתוב להם בספרים

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם הדמוקרטיה כל כך חשובה לכם

    מיכאל, 01/11/06 13:05

    שמאלנים ''נאורים'' יקרים.
    אז מדוע שלא תפגינו למען חופש הדת ולמען מתן אפשרות ליהדוים להתפלל על הר הבית?
    או שיש דמוקרטיה נפרדת לדוסים ולהבדיל - הומואים?
    איזו אידיאולוגיה צבועה ומטומטמת פיתחנו במדינה הזו...

    הגב לתגובה זו

    • הכניסה להר הבית בלאו הכי אסורה (ל''ת)

      לפי היהדות!, 02/11/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    החלטה נבונה הגאים אינם צריכים מצעדים הם יכולים לחיות כמו כולנו

    אריה, 01/11/06 13:04

    המצעד רק מראה כבל עם ועדה רק פריצות ושילוח יצרים כל הצעידה בעירום או הבגדים הססגוניים וההתעלסות ברבים אין זה בכלל מבטא את כלל הגאים על אחת כמה וכמה הם יכולים ואני מכיר כמה מהם שחיים את חייהם כרגיל וללא כל הפגנה מיוחדת ובניהם שחקנים חיילים ורופאים מכל קשת הציבור אז הפגנות סוערות כאלה הן רק בעוכרן של ההומואים והלסביות.

    הגב לתגובה זו

    • מה באמת? לחיות כמו כולנו?

      שוקו, 01/11/06 18:37

      האם אתה מתכוון שאנחנו נוכל להתחתן כמו כולנו? להחזיק ידיים ולהתנשק ברחוב כמו כולנו? לא להרצח בשל הנטייה המינית שלנו כמו כולנו? להיות מוכרים על ידי המדינה בתור זוג כמו כולנו? לשכור חדר עם מיטה זוגית במלון כמו כולנו?

      לאיים ברצח על מי שרוצה לצעוד במחאה כמו כולנו?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    החרדים הם אנשים חולים. מלאי שנאה ומחרחרי ריב ומדון

    אייל, 01/11/06 12:59

    וחבל שכך!
    למרות זאת...אינני מבין לגמרי את הצורך במצעד הגאווה...

    הגב לתגובה זו

    • שנאה עיוורת

      רון, 01/11/06 15:32

      שנאה עיוורת הנובעת מריקנות ומטיפשות.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    המצעד יצעד ולא יעזור לאף אחד

    ליאור קיי, 01/11/06 12:59

    אם לא יתקיים אירוע גאווה אפשר להגיד שלום לזכות הציבור להפגין .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מצוין.איזה גאוה זו.תעשו בסתר מה שבא לכם (ל''ת)

    מלי, 01/11/06 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הומופוביה היא מחלת נפש

    אלי, 01/11/06 12:59

    וניתנת לריפוי פסיכולוגי.

    הגב לתגובה זו

    • It is AIDS, not the faggots

      ., 02/11/06 06:55

      Aren't you afraid of it. Go you will in any which way. AIDS doesn't discriminate.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברוך השם!!! ניצחנו!!!! (ל''ת)

    חרדי מאושר, 01/11/06 12:58

    הגב לתגובה זו

    • בכיף מאמי! (ל''ת)

      דנה אינטרנשיונל, 01/11/06 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרס לאלימות!!!!!!! (ל''ת)

    זוהר, 01/11/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכניסה להר הבית מתבטלת בגלל איום קטן ברור

    דנה, 01/11/06 12:52

    שצריך לבטל את מצעד הסוטים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדינה של מאפיונרים. (ל''ת)

    s, 01/11/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בושה וחרפה

    דנה, 01/11/06 12:49

    איפה הדמוקרטיה??
    נראה שהחרדים משתטים על המדינה.
    בכל אופן, לא צריך להיכנע להם.

    הגב לתגובה זו

    • אתן לך תשובה:

      מיXתפוזים, 01/11/06 14:26

      1. אם כוונתך לדמוקרטיה בעניין שלטון הרוב, אז רוב אזרחי ישראל אינו מסכים לעריכת מצעד זה בירושליים
      2. אם כוונתך לחופש הדעה והעיסוק, מדוע את מתעלמת מכך שגם הדמוקרטיה מגבילה זאת כשמדובר בפגיעה ברגשות הציבור?

      הגב לתגובה זו

      • שטויות במיץ עגבניות

        יוסי, 01/11/06 16:37

        מי קבע שרוב העם נגד?
        הרב שלך???
        ואם אין לך רב אז תן לחיות בארץ
        בס''כ קבוצת שוליים שעושה רעש רוצה לצעוד בעיר מה הביג דיל
        יש להם זכויות כמוני כמוך
        ואת החובות שלהם הם מקיימים בטוח יותר מהדוסים המתנגדים
        ומאיפה הבאת עכשיו את רגשות הציבור כולה כמה קילומטרים במרכז העיר הירושלמים כל יום סובלים כאשר מגיעה אישיות ציבורית בכירה מחו''ל וסוגרים עליהם את העיר
        תנו לכולם לחיות

        הגב לתגובה זו

        • חילונית ברכל רמ''ח איבריה ומתנגדת למ

          חן, 01/11/06 17:56

          אני היא חילונית גאה מיום הולדתי מעולם לא השתייכתי למגזר הדתי ואין לי שום הערכה לחרדים החיים על חשבון המדינה ואינם תורמים במאום.אך אני גם מתנגדת לעריכת המצעד מכיוון שירולשים היא לא העיר המתאימה לכל ועל הסיבות לכך נכתב כה הרבה שאין טעם להוסיף.הרי האנשים ''הגאים'' מעוניינים שהחברה תתיחס אליהם בשיוויון מלא וככל האדם אך מנגד הם עורכים מצעדים שכאלו ומציגים את השונות שלהם ברוב חוצות,אז אולי שהקהילה ה''גאה'' תחליט איך הם רוצים שהחברה תתיחס אליהם.

          הגב לתגובה זו

        • במדינת ישראל יש חוק האוסר על אזרחים לסוע עם רכבם במהלך יום כיפור

          מיXתפוזים, 01/11/06 18:21

          החוק נוסד ממניעים של כבוד לרגשות הציבור, לא מתוך מניעים של כניעה.
          לגבי עניין הרוב, אולי אם תהיה קשוב יותר לסביבה שלך תראה כי אכן קיים רוב המתנגד לכך. אם אין לך יכולת, פשוט לך לאתר נייטראלי (NRG הוא כזה) ותספור תגובות. (ואם אתה ממש מתעקש, אל תשכח שקהילות רבות שבאופן אבסולוטי מתנגדות למצעד, הם גם קהילות שלא משתמשות בטוקבקים).
          קפיש?

          הגב לתגובה זו

          • ממתי בדיוק יש חוק כזה? (ל''ת)

            שיקו, 01/11/06 19:30

            הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין מה זאת דמוקרטיה

        שוקו, 01/11/06 18:38

        הרוב לא יכול להחליט שהוא סותם את הפה למיעוט. כלומר, אנשים לא צריכים רשות להפגין או לצעוד גם אם רוב העם לא מסכים איתם.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    חכמים גדולים - אולי תצעדו בעיר מכה

    הקומץ, 01/11/06 12:46

    קיום מצעד הגאווה בירושלים הוא פרובוקציה זולה שנועדה ליצור יחסי ציבור לבית הפתוח. חבל על הדם שישפך שם בשם הליברליות. עם כל הכבוד, ירושלים עיר מאד לא ליברלית, וצריך להכיר בזה.
    נראה אותם, גיבורים גדולים, עושים את המצעד הזה בעיר מכה בסעודיה בשם הליברליות.

    הגב לתגובה זו

    • מכה נמצאת במדינה ערבית חשוכה.

      שוקו, 01/11/06 18:40

      לא יהיה מצעד גאווה במכה כי זו עיר שנמצאת במדינה ערבית עם חוקי הלכה נוקשים.

      האם זה מה שאתה רוצה שיקרה לירושלים? אם המצעד יבוטל, זה אכן מה שיהיה.

      הגב לתגובה זו

      • מעדיף מדינה חשוכה עם משטר אפל

        עלי בבה, 01/11/06 20:45

        ולא לראות אותכם מנענעים עכוזים ומתחכחים זה בזה מול בני נוער ועמך ישראל,מחר תעשו מצעד השיפודיה
        ותסתובבו עם פרגיות בשיפודים
        די כבר תעשו מה שאתם רוצים ומכל הכיוונים אבל אל תנסו לחנך בני נוער ללכת בדרככם ולנסות,עשו זאת איפה שכל בן אנוש עושה זאת ותיבדלו מן הבהמה .

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדינה חשוכה- איראן זה כאן!

    רמי, 01/11/06 12:44

    אני לא הומו ולא צריך להיות הומו כדי לומר שהבריונות והחושך ניצחו כאן היום.
    כמו המוסלמים הפונדמנטליסטים ש''נעלבים'' ואז בוכים ויורים כך גם החרדים היהודים התנהגו.
    עלובי נפש- ניצחונכם יהיה לכם אות קלון וסימן לנפילתכם.

    הגב לתגובה זו

    • האם פגיעה גסה ברגשות קבוצה מסויימת ברשות הכלל היא נאורה ומתקדמת??? (ל''ת)

      אילנה ג, 01/11/06 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כזכור.. השואה החלה משנה להומואים ולנכים

    חובזה, 01/11/06 12:43

    אות קלון לדמוקרטיה:
    מחר נאסור על:
    אתיופים,
    רוסים,
    מרוקאים,
    חרדים,
    חילונים,
    פולנים,
    תימנים,
    חומים,
    שחורים,
    לבנים,
    רק בגלל שהם שונים!@#$%^

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קצת תבונה

    מעיין, 01/11/06 12:42

    בזמנו אריק שרון ניצל את שזוכתו החוקית לעלות להר הבית -- ומזה יצאה אינטיפדה ערבית שגרמה למקרי מוות רבים. ניצול הזכות לקיים את המצעד הזה עלול להיות תחילת איטיפדה חרדית שאף היא תגרות מקרי מוות רבית.

    לפני שעושים פרובוקציות כדי לזכות בכמה כותרות, צריך קצת תבונה.

    הגב לתגובה זו

    • מעיין יקרה

      שימי לב, 02/11/06 23:23

      את כותבת דברים עם מחשבה אבל יש הרבה מעבר לזה.
      האינתיפאדה לא ''סתם'' החלה.היא היתה מתוכננת הרבה לפני ולכן פרצה באופן כה מאורגן. היא היתה פורצת מכל פרובוקציה אחרת בבוא הזמן. אם נשווה את המקרה הנ''ל נגיע למסקנות מטרידות: הציבור הדתי מחכה ליום שתתקים ההפגנה בשל לפתוח במחלחמת אחים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעניין לראות את אבו וילן מתנגד לכניעה לטרור (ל''ת)

    בן יפונה, 01/11/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עכשיו אני קולט שאנחנו עולם שלישי!!!

    מני, 01/11/06 12:39

    עולם שלישי, פשוט עולם שלישי, בואו נשנן כולנו: אנחנו גרים במדינת עולם שלישי, יש לנו מנטליות של העולם השלישי, ואנחנו שייכים למדינות העולם ה-III

    עצוב, אבל תשננו כולם - עולם שלישי!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למשתתפי מצעד הגאווה

    אילתי1, 01/11/06 12:33

    ברור לי שעל פי המונחים שלכם המצעד צודק ודמוקרטי,אבל עם כל ההערכה,הביטול היה אמור לצאת מפיכם,לאן רציתם להגיע מול מאות אלפים יהודים מוסלמים ונוצרים,הרוגים ופצועים זו דרככם?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק להומואים מותר הכל, זה פרצופו של הדור, רק הומאים.. להיכנס חשוב..

    נביא כושל, 01/11/06 12:33

    הם אנשים שיש להתחשב ברגשותיהם.

    דרך אגב ואם תחשובו על זה כל העניין של יחסים הומוסקסואלים יראה לכם בצבע שונה מאד מוורוד, כנראה שחור.
    מבחינה מוסרית מה הבדל בין משכב זכר למשכב חיה, או לגילוי עריות, נגיד בין אח לאחות עם שניהם בוגרים ומסכימים, בכל המקרים האלו אין פגיעה מיידית באחד המשתתפים באקט ויש את הסכמתם המלאה.
    כלומר על פ תפיסת המוסר ''המודרנית והנאורה'' הזאת, ברגע שיש הסכמה ואין פגיעה מיידית מותר הכל, כך שמי שתומך בהומוסקסואליות מחוייב על פי אותה לוגיקה לתמוך במשכב חיה וגילוי עריות.

    הגב לתגובה זו

    • אכן ''כושל'' ... (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נראה אותם צועדים בהר הבית (ל''ת)

    דמוקרטיה - לא?, 01/11/06 12:33

    הגב לתגובה זו

    • הם היו צועדים בהר הבית אם היה בידי יהודים חילונים (ל''ת)

      אילנה ג, 01/11/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה, אז לא יהיה לנו בסוף יום כיף? (ל''ת)

    תלמידי הישיבות, 01/11/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השמאל מחפש כל הזמן לפגוע ברגשות של אחרים.גועל נפש (ל''ת)

    אוסנת, 01/11/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ח''כ גלאון-כל פעם שאין לשמאל מה להגיד,אתם מעלים את רצח רבין? (ל''ת)

    טלי, 01/11/06 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לאילן פרנקו היקר

    אלונה, 01/11/06 12:22

    אני, האמא שכתבתי לך במהלך הימים האחרונים, אני האמא הגאה ללסבית, מודה לך ואודה לך מאוד באם מצעד הגאוה לא יתקיים. אין צורך להוסיף שנאה ורוע וקושי ואכזריות בנוסף לקשיים שיש להומאים.תודה לך אילן היקר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    החלטה נכונה ביותר

    סוף סוף, 01/11/06 12:21

    הומואים - איבדתם את התמיכה שלי.

    מאז ההתעקשות שלכם לפגוע דווקא בעיר שקדושה לכל כך הרבה אנשים הבנתי מה פרצופכם האמיתי.

    כולם צריכים ללות סובלנות כלפיכם, נכון? אבל לכם הכול מותר?

    משטרת ישראל - אנא, אל תתנו יד לדרישה הלא הוגנת. שיצעדו בתל אביב. זה לא שווה את הפגיעה ברגשות כל כך הרבה אזרחים, את האלימות ואת מלחמת האחים שזה ייצור.
    לא רוצים מצעד גאווה בירושלים. גם להומואים מותר לסרב, אפילו שזה לא פוליטקלי קורקט. חזקו ואמצו.

    הגב לתגובה זו

    • כאילו שפעם ''תמכת בהומואים'' ... (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 12:56

      הגב לתגובה זו

    • אל תכליל.

      הומו, 01/11/06 13:10

      לא כל ההומואים והלסביות בהכרח תומכים במצעד, אל תגיד פרצופכם האמיתי כי אם פרצופה של הקהילה בירושלים - אני מדגיש קהילה ולא הומואים ולסביות שחיים בירושלים כי לא כולם רואים עצמם חלק מקהילה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נשבר כבר מהכפייה הדתית הזאת!! (ל''ת)

    סטרייט לכל דבר, 01/11/06 12:20

    הגב לתגובה זו

    • האמנם? (ל''ת)

      מתעב צבועים, 01/11/06 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמובן ששרון עלה לחרם שריף/הר הבית למרות האיומים (שהתממשו)

    חיפאי, 01/11/06 12:18

    אני לא תומך ואינני מתנגד למצעד, אבל אם רוצים להפגין נחישות המשטרה יודעת לארגן אפילו ביקור של שרון במקום הכי רגיש במזה''ת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כניעה לאלימות

    יודע כל, 01/11/06 12:14

    עמדת משטרת ישראל היא למעשה כניעה לאלימות.
    על המשטרה מוטלת מתוקף החוק החובה לשמור ולהגן על שלומם ובטחונם של הצועדים, אשר ממשים את זכותם לחופש הביטוי.
    ירושלים אינה ''שייכת'' לחרדים. המצעד צועד במרכז העיר ולא בשכונות החרדיות.
    בג''ץ פסק לפני שנים רבות שעל המשטרה מוטלת החובה לאפשר הפגנות גם אם יש סיכון ממשי לפגיעה. לוי נ' מפקד משטרת ירושלים פסה''ד של השופט אז ברק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צבוע

      כ, 01/11/06 12:38

      אם הם היו רוצים לצעוד בהר הבית והמשטרה היתה מונעת זאת מהם בטענה של חשש לאלימות, היית מצדיק זאת, נכון ? צבוע.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני שמאלני קיצוני ונגד המצעד!

    שי, 01/11/06 12:09

    תפסיקו כבר לקשור את הימין בכלל ואת הימיןהקיצוני לכל האיוולת של המצעד.
    אני שאמלני גאה שבחר בפעם האחרונה במרצ ונגד המצעד המטופש ההז שמלבד שנאה ואי שלום לא מועיל בשקל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ''שמאלני קיצוני'' כמו שאני כהנא (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 12:55

      הגב לתגובה זו

      • היית מת להיות כהנא ! של נעליך כשאתה מדבר עליו ! (ל''ת)

        לא הומו, 01/11/06 15:13

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    נצחון הרוע (ל''ת)

    אייל, 01/11/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא לתת פרס למחפשי הצומת-לב ! גאווה שיעשו בת''א! (ל''ת)

    uz7, 01/11/06 12:04

    הגב לתגובה זו