• 73.

    מה כל הלהט הזה כנגד בר אילן?

    יוסף, 02/11/06 05:50

    אפשר לחשוב שהאוניברסיטה פעלה לעורר מחאה כנגד רבין או כנגד אישים אחרים...זה שציבור דתי לאומי מעדיף ללמוד בבר אילן זה ברור. וזה שבקרב הציבור הדתי הלאומי היה ריכוז של קיצוניים (מיעוט?) גם זה ברור....אז על מה הצעקה הגדולה כנגד ''פשעה'' של בר אילן?

    הייתה שותפה לחינוכו...הוא כבר היה די מגובש ומעוצב בדעותיו עוד בטרם הגיע לבר אילן ....חבל להתדרדר להאשמות מיותרות לא חסר לנו פילוג בעם הזה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ימ זה הרבין הזה בכלל? ולמה כולם מתלהבים ממנו (ל''ת)

    למה מי מת?, 02/11/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הנה מגיע שוב יום הזיכרון של רוצח קרבנות השלום. (ל''ת)

    הבר בחלום, 02/11/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בית הגידול של יגאל עמיר

    ד''ר מבר-אילן, 01/11/06 23:29

    למען הדיוק העובדתי יש להזכיר את ''בתי גידולו'' הנוספים של יגאל עמיר:

    העיר הרצליה
    חטיבת ''גולני''
    העדה התימנית

    למה האשמה נופלת דווקא על אוניברסיטת ''בר אילן''? - כי בה הוא למד בעת האירוע?! - לכן דווקא היא ''בית גידולו?'' - אבסורד הנובע משנאה הקשורה לדתיים בכלל, ולדתיים לאומיים (=מתנחלים) בפרט.

    עובדות נוספות (לא כל כך כך מפורסמות, משום מה):
    יגאל עמיר מעולם לא היה חבר תנועת ''בני-עקיבא'', ומעולם לא חבש כיפה סרוגה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יהודי לא רוצח יהודי

    זיכרוני, 01/11/06 23:12

    השופט הדגול מר חשין לא מתאים לו לזכור את לילות ההתפכחות האמיתיים שעברנו כאן ולענין. במחקרו של נחמן בן יהודה במאמרו של יהודה לפידות באתר דעת.נאמר כי 74 יהודים נרצחו עי יהודים. ראשון בהוראת השלטון הציוני הרב יעקב בן דהאן בשנת 1924 בשנת 1940 נרצחו בהוראת ההגנה היהודים הבאים אוסקר אופלר היד.משה סטבני הי''דיצחק שרנסקי הי''ד ברוך מנפילד הי''ד ולטר שטראוס הי,ד משה יעקב מרכוסהי,''ד ע''י האצל נרצחו אריה פולונסקי.יוסף ברוורמן וולנטין בק הי''ד מדוע דמם של אלו חוור מדמם של אחרים ? הלא הנזק שנגרם וגרם להרג של מאות יההודים הי''דע''י מקבלי ההחלטות עולה בהרבה על הנזק שגרמו הנרצחים בימי טרום מדינה ואין מקונן ואין זכר ואין רחוב ואפילו לא תחנת אוטובוס על שם הנרצחים כאן נרצח פוליטית א ד ם 1 מול שבעים וחמש י ה ו ד י ם אדני השופט זכרון סלקטיבי זה לא מעלה גדולה זה סילוף האמת וכלל לא מתאים לאדם שהאמת חייבת להיות נר לרגליו חזור בך השופט חשין ליל ההתפרקות לא התחיל ב95 הוא התחיל ב1924

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הבר זקן אשמאי שכמוך תעשה טובה ותעלם כבר

    TPH, 01/11/06 22:35

    הרי מי כמוך נוטר טינה ליגאל עמיר כי הוא גמר לך על הפרנסה ומאז אתה רק מבלבל בשכל בחינם בכל מדיה שמסכימה

    הגב לתגובה זו

    • שאלה למר חשין (כנסו)

      משה, 02/11/06 09:15

      האם ליהודי מותר לגרש יהודי? משהו אולי יכול לענות לי?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    בצער רב וביגון קודר אני מכריז בזאת שאני יוצא לפנסיה! מוקדמת!!

    איתן המלהג הבר, 01/11/06 21:41

    אני מציע לך לחשוב פעמיים לפני שאתה מוציא שם רע למוסד מהגדולים בארץ , שמקבל לשורותיו סטודנטים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ומכל שכבות החברה בישראל, ומאפשר גם לאוכלוסיות חלשות להתקבל לשורותיו, אל תשכח שיש שם גם ערבים,
    אז בתור סטודנט לבר אילן , קשה לי לשמוע את הלכלוכים שלך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אתם צודקים-הכל להד''ם

    רבין נרצח במקרה, 01/11/06 16:54

    פחדנים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כתבו עליו בעיתון הרבה דברים והוא אפילו לא ידע שהוא כזה

    Darth Mohl, 01/11/06 16:01

    כך שרו בכוורת - ולא ידעו למי התכוונו בעצמם. כל שנה מגלים על רבין דברים שהוא לא ידע שהוא כזה. ךידיעת השופט חשין - היהודים שלחו יד אחד בשני הרבה לפני רצח רבין. אם תלמד היסטוריה יהודית - תדע (אפילו שאתה חושב שאתה חכם כל כך). ואיתן הבר ''זקנתי הייתה אומרת לי'' - ''חמישיית קיימברידג''' למדה באוניברסיטה הזו - ואף אחד לא מזכיר לה את זה - אולי כי היא הוציאה פי 1000 בוגרים יותר משובחים מהם - וכך גם בר-אילן!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חשין לנשיאות (ל''ת)

    ווקר, 01/11/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ממה חי הטינופת הבר ? מעמלות נשק (ל''ת)

    טאיווניות ??, 01/11/06 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איתן הבר ,התרופפה מחשבתו

    Erez, 01/11/06 13:57

    ''כשאני נכנס לכאן, אני לא שוכח שפה היה בית הגידול של הטינופת הזאת''.
    תתביש גם ערבים רבים לומדים באותה אוניברסיטה מדוע לא תאשים ותקשר את הקיצוניות הערבית לאותה אוניברסיטה.
    רצח יצחק רבין אינו שייך רק לשמאל...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לפי דעתי הוא מבזה ופוגע בזיכרון של רבין

    מישהו, 01/11/06 13:30

    מי שפוגע בזיכרון של רבין הוא האדם שמאשים את כל הימנים ואלה שטוענים שהסכם אוסלו היתה טעות איומה ברצח .
    אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וזכותם
    של אנשים להיות בעלי דעות ימניות .
    אני בין האנשים שחושבים שהסכם אוסלו היתה טעות איומה שגרמה למותם של רבים אבל הרצח
    לא הואיל לכלום ורק גרם לנזק איום למדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני חושב שאם בר אילן תציג את עצמה כימנית, הרבה סטודנטים היו הולכים

    טוני, 01/11/06 13:09

    לשם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להימנע מהכללות.. בבר אילן לא חסרים גם אנשים טובים כמו בכל אוניבר' (ל''ת)

    רפי, 01/11/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לחם בתופעת ה'סמוך' . ממש לא נכון.

    ענבל, 01/11/06 11:57

    כל נסיון אוסלו המופקר היה ''סמוך'' על הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

    • נסיון לשבור מעגל דמים בצורה ראציונלית/מוסרית (ל''ת)

      זו הדרך, 01/11/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ממתי אומיברסיטה היא מקום מחנך??

    יצחק, 01/11/06 11:56

    לומדים שם מקצועות, ותכל'ס, לא מחנכים באוניברסיטה

    הגב לתגובה זו

    • לא היתה שם אווירה פוליטית מאד מאד מסויימת?? (ל''ת)

      אולי גם עכשיו, 01/11/06 12:13

      הגב לתגובה זו

      • בבר-אילן? פחות פוליטיקה מאשר באונ' אחרות (ל''ת)

        מיכאל, 01/11/06 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    זהו. שבאוניב חיפה יש רק אנשים חכמים טובים והגונים. (ל''ת)

    אילן פפה, 01/11/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אז מה ...?

    חיים, 01/11/06 10:58

    אז מה אם הוא למד בבר אילן ?
    האם בגלל זה צריך להאשים את האוניברסיטה ? נו באמת......
    הוא גדל בהרצליה. עדיין לא שמעתי שמישהו האשים את עירית הרצליה שהיא שותפה לפשע.
    רדו מאוניברסיטת בר אילן.

    הגב לתגובה זו

    • בר אילן היתה הסביבה הפוליטית רעיונית שלו (ל''ת)

      לא ''הרצליה'', 01/11/06 11:56

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה יודע ? (ל''ת)

        אני, 01/11/06 12:12

        הגב לתגובה זו

        • ויעידו אחרת (ל''ת)

          מי שהיו שם..., 01/11/06 12:45

          הגב לתגובה זו

      • קשקוש הזוי - אני למדתי שם

        שרון, 01/11/06 12:12

        האוניברסיטה היא פלורליסטית לגמרי. אין שום אידאולוגיה מטעם השלטונות או דבר דומה.

        מי שמגיע לשם, והיה טינופת קודם לכן, יישאר טינופת. מי שמגיע בן-אדם - יוצא משם בן-אדם.

        קשקוש מטומטם. אמצעי נבזי ללחום באוניברסיטה על לא עוול בכפה. זה כמו שתגידו שכל הסטודנטים שבוגרים את אוניברסיטת תל אביב הם שמאלנים.

        כאילו שאין לסטודנטים חופש מחשבה וחופש דיעה.

        הגב לתגובה זו

        • אני מדבר על מה שהיה אז

          על רקע אוסלו, 01/11/06 12:27

          הפעילויות הדיבורים והאווירה הפוליטית שהיתה אז-ראיית רבין כבוגד/פושע

          הגב לתגובה זו

          • גם אני מדבר על מה שהיה אז !

            שרון, 01/11/06 13:46

            הייתה אולי אווירה בקרב סטודנטים מסוימים, אבל זה על רקע הדעות שלהם !

            לא של האוניברסיטה.

            הגב לתגובה זו

  • 54.

    אונברסיטת תל אביב היא בית הגידול של עשרות שונאי ישראל (ל''ת)

    ובוגדים בעמם, 01/11/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ב 67 התמוטטות מוחלטת (ל''ת)

    זה הזכרון שלי, 01/11/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ימנים-תתחילו גם להראות שאתם מבינים את המשמעות של רצח ר''מ נבחר (ל''ת)

    (בלי קשר לעונש, 01/11/06 10:14

    הגב לתגובה זו

    • ואם ראש ממשלה מצפצץ על האזרחים ומחמש את אויביהם (ל''ת)

      שיירצחו בהם, 01/11/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא היה מאז רצח גדליהו?!

    איתן, 01/11/06 09:36

    אדוני הנכבד.
    נראה לי שיש לך זכרון סלקטיבי.
    מה עם אלטלנה??? מה עם תקופת הסזון הנודעת לשימצה???
    הימין לא המציא את השיטה של חיסול יריבים פוליטיים, השמאל המציא את השיטה של לשכוח מה שלא נח.
    אני לא תומך ברצח רבין, אבל נגד סילוף העובדות

    הגב לתגובה זו

    • רצח גדליה (ל''ת)

      זה רצח מנהיג, 01/11/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הבר - שכחת לקלל את הגננת של יגאל עמיר

    בטח היא גם, 01/11/06 09:28

    מה הקשר לבר אילן?
    זו אחריות של יגאל עמיר - וזהו!

    הגב לתגובה זו

    • תפישות פוליטיות. זה הקשר. (ל''ת)

      מותר ואסור, 01/11/06 09:51

      הגב לתגובה זו

      • שמאל הזוי וסייענות אוייב מותר ומותר אהבת ישראל וארץ ישראל (ל''ת)

        הס מלהזכיר, 01/11/06 10:33

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    רבין ז''ל

    משה, 01/11/06 09:19

    לא ברור לי מה הקשר ולמה צריך להשתלח בבר אילן? יגאל עמיר היה יכול ללמוד גם בבית ברל, למשל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הבר מחפש כל שנה מחדש כותרת, ובחוצפתו הוא משמיץ

    pnina, 01/11/06 09:01

    את אחת האוניברסיטאות הנפלאות בארץ. זאת אני אומרת כסטודנטית באוניברסיטה. אולי אחד המוסדות הבודדים שמנסים להקנות ערכי א''י, ציונות ללא כחל וסרק ויהדות בדרכים פלורליסטיות. הבר תפסיק להאשים את האוניברסיטה ותבדוק היטב בציציות שלך ושל חבריך הפוליטיקאים, מדוע הגענו למצב שהגענו אז. המקרה של רוצח ראש הממשלה, הוא מקרי של אדם פרטי שהחליט שהוא מייצג קולקטיב. אין לתת את הדעת שמי באוניברסיטה תמך בו, בדעותיו ובמעשיו. לכן על הבר לחדול מלהשמיץ את אוניברסיטת בר אילן ברודפו כל שנה מחדש אחרי כותרת סנסציונית. הבר, נמאסת! בדיוק כמו כל אלה שהחליטו לכפות עלינו בכל דרך אפשרית את ''מורשת רבין'', שלא תעמוד לחיוב במבחן ההיסטוריה, ומדובר בטקסים ובמתן שמות מלאכותיים שרק גרמו עוול לרבין ולפועלו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איתן הבר - איך היית קורא לאוניברסיטת

    אלי, 01/11/06 08:55

    חיפה?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא הבר

      אבל אענה לך, 01/11/06 13:07

      באוניברסיטת חיפה יש חממה לרעיונות ומהלכים אנטי ציוניים(שאני שולל מכל בכל כל)
      - לא בא בחשבון רצח
      מאחר שלא בא בחשבון רצח-אני אתווכח עם פפה ודומיו עד השמיים, או אנסה להצר צעדיו בגבולות הלגיטימיים-אם יש !!

      לא שיסוי ולא התרת דם

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שחיתות ופשע סופה של הדמוקרטיה במדינה (ל''ת)

    א.א., 01/11/06 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כתוצאה מכל המיקרים

    פקק תנועה, 01/11/06 08:48

    הללו תוכנית ההיתכנסות על פי מיתווה שרון בוש .היא הכי טובה לישראל .יש לבצעה ליפני שיטילו עלנו תוכניות הרבה יותר גרועות .כגון היוזמה הסעודית שהיא לא דבר חדש .ותוכנית אמריקאית חדשה לגבי אזורנו.תוכנית ההיתכנסות היא הטובה ביותר לישראל .למרות הכל.מבחינה מדינית וגאוגרפית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כנסו, חשוב

    דוד, 01/11/06 08:48

    את התואר הראשון עשיתי בבר אילן, ואת השני אני עושה עכשיו בתל אביב.
    לידיעתכם בר אילן היא ליברלית, ולא הרגשתי שם פעילות פוליטית (שלטים , עצרות, וכד')
    של אף מפלגה (ותאמינו לי, דווקא חיפשתי).
    אם כבר, דווקא באונ' ת''א אני רואה פעילות פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    איתן הבר המונח ''בית גידול'' הוא לגבי צמחים ובעלי חיים

    יופיטר, 01/11/06 08:39

    או שתלך ללמוד בוטניקה וביאולוגיה או שתתיחס אלינו כבני אדם -אנחנו לא גדלים בגינה שלך או בכלוב שלך

    הגב לתגובה זו

    • מה ל''הבר'' בבר אילן ?

      יפתח, 01/11/06 08:50

      הוא לא מתאים אפילו ל''רמת גן''
      בטח לא לאוניברסיטה
      ובטח לא לאוניברסיטה ''דתית'' כאילו.
      יש להחרימו במחוזותינו .

      הגב לתגובה זו

      • יפתח אני נגד חרמות מכל צד - אני בעד הגינות וצדק (ל''ת)

        יופיטר, 01/11/06 09:12

        הגב לתגובה זו

      • ביקרת פעם? (ל''ת)

        מיכאל, 01/11/06 10:29

        הגב לתגובה זו

        • ביקרו הרבה (ל''ת)

          שיעידו מי שהיו, 01/11/06 12:28

          הגב לתגובה זו

    • העשב השוטה יגאל עמיר (ל''ת)

      לא צמח מהאוויר, 01/11/06 10:11

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא עשב שוטה הוא רוצח (ל''ת)

        יופיטר, 01/11/06 21:41

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    הלקח באמת לא נלמד

    111, 01/11/06 08:12

    הלקח הכי חשוב מרצח רבין הוא - לא לתת לערבים שטחים ורובים. אבל הלקח הזה באמת לא נלמד. מהרצח של רבין מת רק אדם אחד - רבין, ומזה שהוא חילק להם רובים - מתו עשרות ומאות בני אדם.

    הגב לתגובה זו

    • הלקח הוא יציאה מכל השטחים ומייד. (ל''ת)

      משה, 01/11/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רוצח ראש הממשלה ! ז''ל

    יפתח, 01/11/06 08:06

    נולד וגדל ב..........הרצליה !
    במקום בו נולדו וגדלו ל''תפארת מדינת ישראל'' רוצחי נהג המונית רוט ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • יש משהו בדברים.כנ''ל לגבי רמה''ש

      רונן, 01/11/06 08:58

      יש כסף אבל אין חינוך עם ערכים

      הגב לתגובה זו

    • המעגל הפוליטי רעיוני של עמיר

      לא היה בהרצליה, 01/11/06 09:24

      רצח רוט לא שייך לשום תפישה פוליטית רחבה , ומטרת הרצח לא נוגעת לאיש מלבד לרוצחים עצמם.

      הגב לתגובה זו

      • המעגל הפוליטי-רעיוני של עמיר

        שרון, 01/11/06 12:14

        היה בראש שלו, ושם בלבד. לא באוניברסיטה, ולא בשום מקום אחר.

        הגב לתגובה זו

        • אתה רציני? רק בראש שלו היה בוגד/פושע

          אוייב העם, 01/11/06 16:59

          רק בראש שלו?

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    איתן הבר מרשה לעצמו יותר מדי -התבטאויותיו גורמות לי שאט נפש

    יופיטר, 01/11/06 07:46

    רציתי לשאול מה דעתו על שכבת הביינים שבה למד עמיר או אולי הגנון שהלך אליו. הבר כלוא בתוך עצמו ולא מסוגל לצאת - האם היה מתבטא כך אילו מישהו היה מקבל פרס נובל ''בבית הגידול''

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היה לי הכבוד לסיים שם שני תארים. (ל''ת)

    :-), 01/11/06 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עפ''י השמאל רצח 13 באלטלנה - ''חוקי'' ורק רצח רבין ''לא חוקי (ל''ת)

    רפאל, 01/11/06 07:40

    הגב לתגובה זו

    • כמה שילם לך ביבי ?? (ל''ת)

      זוזו, 01/11/06 08:04

      הגב לתגובה זו

      • זוזו-רק חסרי היגיון כמוך, חושבים שכדי לכתוב את האמת צריך לקבל תשלום (ל''ת)

        תומכים(ות) ב-38, 01/11/06 21:21

        הגב לתגובה זו

    • באלטלנה נרצחו 16 ולא 13

      יהודי, 01/11/06 21:49

      והרוצחים מעולם לא נשפטו

      הגב לתגובה זו

      • כי הרוצחים שלטו במדינה לאחר הרצח!

        אזרחי הדיקטטורה, 01/11/06 22:50

        נא לפרסם בבקשה

        הגב לתגובה זו

        • רוצחי ''אלטלנה'' ששלטו במדינה=גונבי הילדים התימנים

          בני ניצולי שואה, 02/11/06 00:20

          לפני השואה,הם חשבו שארץ ישראל היא רכושם הפרטי ולא רצו שהיהודים העניים מר''ח נלבקי בוורשה שבפולין יעלו לארץ! קופה של שרצים סחבו איתם רוצחי ''אלטלנה''!
          נא לפרסם בבקשה! חשוב מאד שידעו אזרחי המדינה, מי הם אלו ששלטו במדינה בזמן הקמתה.

          הגב לתגובה זו

    • מי ירה ב''תותח הקדוש''?

      היסטוריון, 01/11/06 23:39

      רבותיי, ב''תותח הקדוש'' שירה באניה אלטלנה שהביאה נשק ליהודי הארץ במלחמת השחרור ירה לא אחר מאשר יצחק רבין! (על-פי פקודת בן-גוריון).

      הגב לתגובה זו

      • אמת ויציב! העם צריך לדעת מי הרוצחים ששלטו בארץ

        היסטוריונית, 02/11/06 23:06

        לפני המנהיג האמיתי הדגול מנחם בגין שבן-גוריון ניסה לרוצחו פעמיים.
        נא לפרסם בבקשה, למען ההיסטוריה.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    לקרא את התגובות ולהבין שהרצח הבא מתדפק בדלת. (ל''ת)

    משה, 01/11/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''טינופת'' - היא ביטוי לתרבות השמאל ה-''שפוי'' (ל''ת)

    גרינשפן, 01/11/06 07:38

    הגב לתגובה זו

    • טינופת זה מי שמרשה לעצמו (ל''ת)

      רצח ר''מ נבחר, 01/11/06 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אונ. בר-אילן בית גידול של הטינופת

    מישהו שאיכפת לו, 01/11/06 07:38

    וחממה ובית-גידול של המסיתים, הלאומנים האלימים הנפשעים, גזענים ופאשיסטים, חשוכים ונבערים.

    הגב לתגובה זו

    • מתי היית לאחרונה בבר אילן?

      רמת גני, 01/11/06 07:48

      אתה גזען ופשיסט אנטישמי בעצמך

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו אני יודע מי אני (ל''ת)

      מיכאל, 01/11/06 10:24

      הגב לתגובה זו

    • למישהו שאיכפת לו

      חיים, 01/11/06 11:22

      הרבה שכל אין לך ,גם אם איכפת לך.

      הגב לתגובה זו

    • למישהו חסר ההיגיון-הראית פעם אוניברסיטה מבפנים? (ל''ת)

      סטודנט, 01/11/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאכפת לך עד כדי כך שאתה זורק את הזבל שלך ברשות הרבים

      יופיטר, 01/11/06 21:48

      סטודנט,חיים,מיכאל ורמתגני - אני אתכם

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבר מייצג את 100% תקש' השמאל ההזוי (ל''ת)

    רועי, 01/11/06 07:35

    הגב לתגובה זו

    • שמאל הזוי??? והימין טלית שכולה תכלת? (ל''ת)

      דני ב, 01/11/06 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בפועל 2 מדינות 1) יהודים 2) שמאל&ערבים (ל''ת)

    מפחדים להודות, 01/11/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    וכל הכבוד לפרופ' קווה וחבריו שנותנים במה להבר

    סטודנט בבר-אילן, 01/11/06 07:33

    כל שנה מתקיים טקס ההלקאה העצמית הזה.

    אני חושב שהגיע הזמן להפסיק עם זה.
    אכן יגאל עמיר הוא חלאה ורוצח, אבל אין קשר בין האוניברסיטה לבינו. הרי עם אותו הגיון עקום, היה אפשר גם להגיד שבגלל שגדל בהרצליה, העיר הזו מקוללת וכו'.

    לפרופ' קווה ולמארגנים - הגיע הזמן לשים סוף לפיאסקו המביך הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט! (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 09:07

      הגב לתגובה זו

    • שהבר ידבר איפה שירצה רק שלא יחשוב שגדלנו בשדות הבר שלו

      לא גדלתי בעציץ, 01/11/06 09:22

      אני לא חיה ולא צמח

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    טינופת אתה בעצמך (ל''ת)

    די, 01/11/06 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להבר: הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    עמוס, 01/11/06 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''אוניברסיטת'' בר אילן

    אבי, 01/11/06 07:29

    היא מאז ומתמיד בית גידול לטינופות.

    הגב לתגובה זו

    • ''טינופות'' צומחים גם בכפר סבא (ל''ת)

      צחי, 01/11/06 10:47

      הגב לתגובה זו

      • עיר זה לא מוסד עם פעילות פוליטית הומוגנית ומסויימת (ל''ת)

        כפי שהיה, 01/11/06 12:01

        הגב לתגובה זו

    • לאבי-חסר ההיגיון-האם יצאת פעם מתחומי כפר סבא?הראית פעם אוניברסיטה? (ל''ת)

      שונאי שטויות, 01/11/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל לא תשרוד את המאה הבאה

    הולכים למלחמה, 01/11/06 07:25

    הקשיים מבחוץ לא יצליחו כבעבר לאחד את העם המוכה והמפולג הזה.
    המתחים הפנימיים על רקע הכיבוש והמשיחיות יביאו לפיצוץ.
    מדינת ישראל שהיתה נסיון הירואי חד פעמי לקבץ את העם היהודי בארצו ההיסטורית לאחר 2000 שנות, לא תגיע לחגוג 100 שנים.
    ''תודה'' לקיצונים המשיחיים שהחזרתם אותנו לימי בית שני. הרסתם את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היתה מלחמת אזרחים כשגורשו יהודים מגוש קטיף

      יופיטר, 01/11/06 08:00

      כנראה שבכל זאת למדנו משהו מההיסטוריה - אבל הבר מעונין כנראה ללבות את האש

      הגב לתגובה זו

    • המזל שהשמאל ''השפוי'' בטל בשישים. (ל''ת)

      יעל, 01/11/06 08:33

      הגב לתגובה זו

      • ואחרי לבנון2 רבים בטוק מודים בטעותם (ל''ת)

        יופיטר, 01/11/06 10:08

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''איש לא העלה על דעתו שיהודי ישלח ידו ביהודי''? (ל''ת)

    ALTALANA, 01/11/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    את ההגיון הזה ניתן להחיל על המדינה?

    שוש, 01/11/06 07:06

    אם כך מה זה אומר על המקום בו גדל? (הרצליה) גר? שרת? על המדינה? על כדור הארץ? על היקום?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עם נקניקים תתנקנק

    מושון, 01/11/06 06:56

    חשין לא נקי ,בתמיכתו בברק המושחת הוא שותף למצבנו המשמח. אם הלקח לא נלמד תוהוא לא ,מי השותף הבכיר אם לא בית המשפט בעליון ,שסיאב אותנו בהחלטות נוגדות קיום ישראל. לא כל מי שמדבר טובות על רבין טוב בעצמו. לחשין יש מיקרופון ,הוא יכול להוציא לאור החלטות ונבזויות מבית המדרש של קהרון ואלישבע ברק .הוא בוחר לשתוק .והנקניקים שמנהלים את המדינה ,עילהם לא נבזבז מלים .אחד לכלא ,שני לוועד הנמל ולארגון שביתות. יותר מזה אנחנו לא רוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הצביעות

    יצחק, 01/11/06 06:29

    שוב ושוב יגונה הרצח והרוצח, אך להתחסד ולומר: היהודי יהרוג יהודי? כבר היו דברים מעולם; רצח דה האן, ארלוזורוב, אנשי אצ''ל ביד ההגנה בתקופת הסזון, אנשי אלטלנה על ידי פקודיו של יצחק רבין וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבר המתנשא - ''המדינה זה אני ואני זה במדינה'' (ל''ת)

    אורית, 01/11/06 06:18

    הגב לתגובה זו

    • תיקון קטן: המדינה הייתה אני ועכשיו אין לי מדינה יש לי בית גידול (ל''ת)

      יופיטר, 01/11/06 08:29

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת. (ל''ת)

        אלי, 01/11/06 09:09

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    4/11 יום הזיכרון לרוצחם של 13 מעפילי אלטלנו (ל''ת)

    אריק, 01/11/06 06:16

    הגב לתגובה זו

    • תודה לאריק על המידע החשוב באמת! (ל''ת)

      מדענית, 01/11/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם לחילונים יש דת ויש רבנים והם מדברים עליהם בקנאות

    שלומי, 01/11/06 06:05

    חילונים פנאטים יוצא לכם קצף מהפה כשאתם מדברים על הרבי הקדוש רב יצחק

    הגב לתגובה זו

    • יש להם דת, אבל אין אמונה ...

      ד''ר ארוין, 01/11/06 06:40

      דת יכולה להתחלף כל דור או כל עשור, אמונה אמיתית - קבועה ויציבה

      דת יכולה להאמין גם באדם חי או מת. אמונה אמיתית היא רק בבורא עולם.

      דת היא אופנה חולפת ומשתנית לפי הנסיבות ...

      הדת הזו יכולה לדבר על ''קרבנות השלום'' ו''אתם לא מזיזים לי''

      דת נוצרת מתוך הערצה עצמית של בשר ודם, או מתוך רצון להינצל ממשפט

      כל תומכי דת השלום, הנסיגה והגירוש מתחילים לחזור בהם, לאט לאט אבל מאוחר.

      אחי ורעי, עיזבו את הדת, בואו לאמונה, בואו לשתות מי מעיין צלולים !

      הגב לתגובה זו

      • חברי היקר היהודים מאמינים שראו את אלוקים על הר סיני לא בגלל חלום

        אלי, 01/11/06 07:17

        של מישהו אלא בגלל שיש עדות שעברה מאבא לבן לכן זוהי עובדה ולא פנטזיה אלא אם כן מישהו ניתק את השלשלת אז כבר זה בגדר חלום והתוצאה היא כל החילונים הנבערים שיש לנו פה בארץ

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    חילונים פנאטים יוצא לכם קצף מהפה כשאתם מדברים על הרבי הקדוש רב יצחק (ל''ת)

    אלי, 01/11/06 06:03

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    השמאלנים ממשיכים בהסתותיהם ואין מי שיעצרם...

    הרואה את העתיד, 01/11/06 05:24

    וכי מדוע זה אין מי שיעצרם? היות שהם שולטים בכל עמדות הכח במדינה ומשתמשים בהם לניגוח פוליטי של הימין! ושלא יחיה אף אדם באשליות - גם כאשר הימין בשילטון, הם אלה שמחזיקים במושכות. כך היה עוד מלפני קום המדינה וכך גם כיום. לא נראה לי שבעתיד הקרוב זה ישתנה משום שרוב אנשי הימין מטומטמים ונותנים לשמאלנים לשלוט בהם שלטון ללא מיצרים!!! רק סילוק השמאלנים מכל עמדות הכח במדינה יביא מזור לימין, ולא נראה לי שבאופן דמוקרטי זה יוכל להתבצע אלא...
    גם אתה או את, מאלה שמצנזרים את ההודעות האלה שבאות מהלב, נותנים יד לשילטון השמאלני המאוס הזה ומעצימים את הקיטוב בעם!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני לא מרשה לילדים שלי

    ליאן, 01/11/06 05:05

    להשתתף בשום טקס שקשור לרבין. ב''יום הזיכרון'' לרבין אני נותנת להם חופש מבית הספר.

    הגב לתגובה זו

    • תעשי מה שאת רוצה - אבל מה את חושבת שזה מענין מישהו? (ל''ת)

      יופיטר, 01/11/06 08:26

      הגב לתגובה זו

    • מעולה (ל''ת)

      כלהכבוד, 01/11/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איתן והאמת המרה.

    יהודי מאמין, 01/11/06 04:46

    רצח הוא רצח הוא רצח.
    רצח ראש ממשלה על אחת כמה וכמה.
    אולם איתן הבר מנצל את המצב כדי לקדם את עצמו ואת מורשתו כשומר הגחלת.
    מבלי ''מורשתו'' -הרי אף לא אחד היה מתייחס אליו. רק המציאות ההזויה הזו של שמירת ''המורשת'' ההזויה מאפשרת לו ולכשמותו להשאר עדיין כבעלי ''קול'' בחברה הישראלית.
    הניחו לנו -איתן אתה וחבריך- מכל הברברת ותנו לנו להתאבל על יצחק רבין- האדם,המפקד ,המצביא,ראש הממשלה ,אשר נרצח בידי בן עוולה.
    די לנו מהגיגיך ההזויים איתן הבר .די!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יהודי מאמין ומגלגל עיניים

      אמנון, 01/11/06 06:27

      יהודי מאמין יקר, אתה צבוע ונוטף שמן זית זך אבל נמנה אל המחנה האלים, שרצח רבין הוא רק השיא ברצחנתו האלימה שמזהמת את החברה הישראלית.
      אל תיתמם ואל תגלגל עיניים השמימה - איתן הבר וישרי דרך אחרים ימשיכו להצביע עליך ועל שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • אני יהודיה חילונית ומסכימה עם דבריך ולא עם אמנון (ל''ת)

      יופיטר, 01/11/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איתן הבר:שמעת על שלהבת פס?....

    רמי, 01/11/06 04:30

    אזכיר לך:תינוקת בת 10 חודשים שנרצחה בנשק שמדינת ישראל העניקה בשם השלום!אנו לא שכחנו!אני חילוני לחלוטין ורצח רבין כאב לי מאוד אך אתם השמאל הישראלי המאסתם עלינו את זכרו!תמצא לך חיים איתן הבר כי על רו המדינה נמאסת!רבין היה של כולם!יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • רמי - מילים כדורבנות! הבר כנס ולמד! (ל''ת)

      יופיטר, 01/11/06 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בר-אילן לתפארת

    חיפאי, 01/11/06 03:59

    לקרוא לאונ' בית גידול, או לקרוא לה מקום שהתחנך, כל אלה מהווים הסתה פרועה גם של חשין וגם של הבר.
    בדיוק כמו שמשייכים את עמיר לימין.
    מי שלא למד את הלקח הם אותם קבוצות שמאל שמנסות להדביק לכל מי שלא הם את יגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

    • ציפור זה עוף ופרה זה חיה

      שקר הרבה, 01/11/06 05:57

      וכשהשמש זורחת זה יום. לימין מותר להגיד כל דבר הפוך ממה שהוא ולחשוב ששאר העם רדוד שכלית כמוהו ועוד יאמין בזה.
      בר אילן היא חממת צפעונים ויגאל עמיר היה ועדיין נשאר ימני קיצוני ודתי.

      הגב לתגובה זו

    • בר אילן אוניברסיטה ברמה נמוכה ביותר

      פרוספר, 01/11/06 06:20

      לא היה צריך את גלי ימ''ח בשביל לדעת את זה.

      הגב לתגובה זו

      • לא להסחף... (ל''ת)

        סתם לכלכן, 01/11/06 07:07

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני עבדתי שם באותו זמן וזה היה באמת

    מרצה, 01/11/06 03:49

    בית גידול לכל מה שרע במדינה
    קומבינטוריקה
    שחיתות
    קיצוניות במסווה של צדקנות
    מכבסת מילים
    ועוד ועוד
    מקום נורא. לא יכולתי להחזיק מעמד שם וברחתי. עד היום בעברי בכביש ליד בשרי נעשה חידודין חידודין.

    הגב לתגובה זו

    • אם יש לך אומץ תזדהה,אחרת נדע שאתה עוד שמאלני שקרן (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • אני לא למדתי שם אבל לפי דעתי אתה שקרן

      מישהו, 01/11/06 13:38

      אני למדתי במכללה
      ומהנסיון שלי זה נשמע כמו שטויות .

      הגב לתגובה זו

    • ואני מתכוון למגיב הראשון ב-14

      מישהו, 01/11/06 13:40

      אם הסדר ישתנה
      לפי דעתי מי שמאשים את בר אילן הוא שקרן , כי זו אוניברסיטה
      לומדים בה אנשים מכל הקצוות הפוליטיים .

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    וללה בגלל יגאל עמיר אנחנו צריכים לסבול את הקרנבל הזה כל שנה? (ל''ת)

    איזה עונש..., 01/11/06 03:24

    הגב לתגובה זו

    • בגלל עמיר ? מה פתאום ...

      פרופלור, 01/11/06 05:32

      מי אמר ליהודים : אני אגרש אתכם מבתיכם
      אני אחזיר את אש''ף לישראל
      אני אתן להם רובים, והם ...
      אני מצפצף עליכם
      אתם לא מזיזים לי
      פרופלורים
      לא יהיו קסאמים על אשקלון
      הערבים יעשו סדר בעזה, בלי בג''ץ
      יהיו קרבנות ל''שלום'' (הרבה קרבנות)

      אז איך יגאל עמיר קשור לכל חגיגות השמאל ההזויות האלה ?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למי איכפת מה הבר חושב או אומר (ל''ת)

    קובי, 01/11/06 02:49

    הגב לתגובה זו

    • לי

      ערן, 01/11/06 04:14

      ולעוד הרבה שפויים

      הגב לתגובה זו

      • ערן אתה כנראה מהבית גידול של הבר או צמחת לו בשדות הבר (ל''ת)

        יופיטר, 01/11/06 08:45

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    לאלץ את הנשיא שייתן חנינה לעמיר לפני שייתפטר (ל''ת)

    כתשובה לכנופיה, 01/11/06 02:17

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט! יגאל עמיר אינו גרוע מרוצחים אחרים שלצערי הרב מקבלים חנינות (ל''ת)

      סטודנטית, 01/11/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מפא''י הייתה בית גידול לטינופות יותר גדולות מאשר אוני.ב''א! (ל''ת)

    נצולי ''אלטלנה'', 01/11/06 02:17

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      עידן, 01/11/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רצח ר''מ אינו חמור יותר מרצח של אזרח פשוט! אז מספיק עם השטויות האלו! (ל''ת)

    אזרחים(ות), 01/11/06 02:10

    הגב לתגובה זו

    • YOU ARE SO WRONG

      Eliav, 01/11/06 04:40

      mureder of a prime minister is a murder of someone that represents an idea, a leader, it is not only a human murder but also a murder of the system, the symbole, and therefore it is much more than a simple murder.
      why was Mr. Rabin murdered ? because he REPRESENTED a way, a certain thinking most of us trusted to be right, ygal amir murdered the man and the way most of us beleived in.
      I

      הגב לתגובה זו

      • Please, speak for youself, we do not like Rabin's way (ל''ת)

        Students, 03/11/06 00:12

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מצפצף עליך הבר ממשטרת המחשבות (ל''ת)

    ובז עמוקות, 01/11/06 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עם החורבן וההרס שהשאיר אחריו רבין קשה להתווכח (ל''ת)

    שאול, 01/11/06 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בתור שופט היית אמור לברר מי עומד מאחורי הרצח,,,,,, (ל''ת)

    אתה בטח יודע,,,, 01/11/06 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה אתה מקשקש איתן הבר ! מה עם הסזון? ומה עם אלטלנה? (ל''ת)

    ההיסטוריון, 01/11/06 01:33

    הגב לתגובה זו

    • ל-5-תומכים(ות) בכל מילה שכתבת! (ל''ת)

      אזרחים שפויים, 01/11/06 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אל תיכנס להרצליה.... (ל''ת)

    אבי, 01/11/06 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חכמולוגים, אתם מטפלים בסימפטום

    ד''ר קלמן, 01/11/06 01:29

    ולא במחלה. המחלה היא הפילוג בעם שנוצר עקב ההסתה נגד ציבורים שלמים. זוכרים מי נאם את נאום הפרופלורים? מי אמר שיקפצו לי?

    צריך להסיק את המסקנות הנכונות, והמסקנות הנכונות הן שמלחמה עושים עם אויבים ושלום עם אחים. אבל אתם לא הפנמתם ולא הבנתם דבר ואתם ממשיכים בהסתה ובזריעת זרעי פילוג ושנאה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאד. (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא נשכח.

    בן יפונה, 01/11/06 01:18

    לא נשכח את החורבן האיום הגלום ברצח פוליטי בתוכנו.

    לא נשכח על אילו כרעי תרנגולת עומדת השיח המשותף הישראלי.

    וגם לא נשכח איך החרבתם כפרים בשחיתות, בגניבת דעת ובגניבת שלטון.

    וגם לא נשכח איך החרבתם כפרים בשל שנאה

    וגם לא נשכח איך הפכתם את הדמוקרטיה למילה ריקה בשירות עמדותיכם.

    וגם לא נשכח איך השתמשתם בביטוי 'הסתה' כדי לסתום פיות.

    והחי ייתן אל לבו

    הגב לתגובה זו

    • ולכן לקחתם את החוק לידיים ורצחתם אדם בגלל אמונתו.? (ל''ת)

      דני ב., 01/11/06 08:09

      הגב לתגובה זו

      • מי זה לקחתם ורצחתם? -דני תחשוב לפני שאתה כותב (ל''ת)

        יופיטר, 01/11/06 08:25

        הגב לתגובה זו

      • הייתה לו אמונה לאדמור החדש שלך ?? (ל''ת)

        או שנסחט עי פרס, 01/11/06 10:31

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם הייתם מתמקדים ברצח ראש-הממשלה ולא במורשתו הדפוקה.

    אורן, 01/11/06 01:13

    אולי אז תושבי ישראל אחרי 11 שנים היו מזוזעים מהרצח של ראש הממשלה ולא מגיבים בשאת נפש.

    אבל החלטתם לנצל את הרצח לתועלכם האישית, הפוליטית, וזאת היתה טעות גדולה, כי דרך הכאב של כולנו על מותו שלא כדרך הטבע ניסיתם להטמיע את מורשתו הכושלת!.

    בבתי-ספר ילדים צריכים לספוג את מורשתו האחרונה של יצחק רבין שטעה טעויות מרות שהביאו אותנו לאיפה שהביאו אחרי 14 שנים,

    אלה שמצדדים בהסכמי-''אוסלו'' שמחים לשמוע כל שנה ביום הרצח נאומים על מורשתו האגדית, אלה שנלחמים כבר שנים את מלחמות-''אוסלו'' מול הפלשתינים מתרחקים מאירועים אלו ומכל איזכור.

    זה טימטום לבוא לאוניברסיטה שה גדל רוצח ולהאשים אותם במשהו כאילו מהם הוא ינק חלב חינוך.

    יצחק רבין הרמטכ''ל, יצחק רבין שגריר ישראל בארה''ב, יצחק רבין ניצחון ששת הימים. זה יצחק רבין שכולם רוצים לזכור. יהיה זיכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - התגובה השפויה היחידה פה (ל''ת)

      יוגי, 01/11/06 07:48

      הגב לתגובה זו

    • סופסוף מישהו שפוי.

      עידן, 01/11/06 14:54

      רבין היה מצביא גדול ושגריר גדול.

      הגב לתגובה זו

    • לאונברסיטה מגיעים אחרי התבגרות 18 שנים לפחות.הרוצח הניתעב התחנך משורש (ל''ת)

      בהרצליה.טוב נו, 01/11/06 19:40

      הגב לתגובה זו

    • צודק.במקום לשתף את כולם בתיעוב הרצח,הופכים מעשה נטו פלילי לפוליטי. (ל''ת)

      חבל מאד.מה עם, 01/11/06 19:46

      הגב לתגובה זו