• 57.

    זכור אתה לא לבד

    ע, 07/11/06 22:43

    זכור צודק זה עינין לכל הציבור המוסרי לא צריך לתת למיצעד התועבה להתקיים תארגנו הסעה אני מצתרף עם עוד הרבה אנשים טובים מבטיח אני גר בעיר מעורבת שיש בה הרבה כבוד לאנשים ערבים ויהודים ביחד לפחות בעיניין כבוד ומוסר יש הסכמה גדולה של רוב הציבור בישראל אז קדימה בלי לדבר ליפעול

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ח''כ זכור

    מיקי, 07/11/06 17:24

    לא הבנתי מי חולה כאן ההומוים שהוגדרו על ידי פסיכולוגים מכל העולם כי אנשים בראים בנפש אך נטיות מיניות שונות, או שאתה ח''כ זכור לא סומך על רפואה מודרנית או שאתה פשוט טיפש שמייצג אותנו בכנסת. אהה וכמובן אין הומוים ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לוותר על ירושלים. להתנתק מעיר הקודש..

    רק רמת אביב, 07/11/06 16:03

    אנחנו לא יודעים לשמור על מקומות קדושים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למען השם בטלו את המצעד! (ל''ת)

    moshe, 07/11/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    השם ישמור פרשת השבוע סיפור סדום ועמורה (ל''ת)

    דוד, 07/11/06 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מצחיק שהמוסלמים צרכים לעשות לנו את העבודה-עם סגולה

    דוד, 06/11/06 23:58

    יצחק רבין זל נרצח בפרשת וירא
    ששם מסופר על עקדת יצחק.
    העונש של אברהם אבינו נגרם כתוצאה מברית והסכם של אברהם אבינו עליו השלום עם אבימלך ופיכול
    שר צבאו
    והשבוע אותה פרשה מסופר על סדום ועמורה
    ולא במקרה יש לנו את הפיסטבל של מצעד הגאווה
    איך זה יסתיים השם יודע
    אבל להזכיר לכם המלאכים היגעו ללוט להרחיקו מהאזור שלא יאונה לו כל רע
    אך תושבי סדום חשבו אחרת ובקשו לשכב עם המלאכים לוט הציע להם את בנותיו הבתולות.ותושבי סדום לא רצו הם חשבו על הבשר הטרי שהיגע לעיר.
    ההתנהגות של תושבי סדום מזכירה את מארגני מצעד הגאווה
    עיוורון חושים
    אנו יודעים מה היה סופם של אנשי סדום וכן הסנוורים שהוכו
    השם יודע איך נראה לאחר המצעד

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    משוגעי כל העולם התאחדו!!!

    לא מאמין, 06/11/06 21:47

    האינטרנציונאל של הטירוף
    כומר רב ומופטי נפגשו בכיכר פתאום הכל התפוצץ ומי נשאר? כמה ג'וקים ו 72 בתולות לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שותוף פעולה מבורך. תודה (ל''ת)

    חילוני תל אביבי, 06/11/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ירושליים

    אורטל, 06/11/06 17:08

    ירושליים היא של כולנו ..
    גם לקהילה ההומו-לסבית

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא מאהבת המן אלא משנאת מרדכי (ל''ת)

    יג סאל מיל, 01/11/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למוסלמים זה סיבה למסיבה. רק הם יוכלו למנוע את המצעד, על היהודים לא (ל''ת)

    שמים במשטרה., 01/11/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    משטרת ישראל פוגעת חמורות בבטחון הלאומי עם הטמטום של

    המצעד אל תשחקו, 01/11/06 02:29

    הוא יעוף בקרוב אתם תשארו עם החרדים להרבה זמן

    הגב לתגובה זו

    • צדק מגיב מספר 46

      אלמוני, 06/11/06 18:11

      משטרת ישראל פוגעת חמורות בבטחון הלאומי עם הטמטום של
      המצעד אל תשחקו לידי אולמרט,
      הוא יעוף בקרוב .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם יש משהו שיעודד את המוסלמים

    Avi Ecuador, 01/11/06 02:29

    לא לעשות שלום עם שמאל ומערב באופן חד משמעי אלו מצעדים כאלה.
    הרי השמאל זה הבעיה של האסלם וממנו הם מפחדים בעצם.

    הגב לתגובה זו

    • כמובן שההתנחלויות והכיבוש לא מפריעות למוסלמים, רק המצעד

      דן, 06/11/06 19:40

      פתאום הימין המתלהם של ישראל חושב שרק מצעד הגאווה הוא מה שמפריע לכינון שלום.

      תישארו בעימנואל ובעופרה, ועם הראש עמוק באדמה...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הביטו בכל השנאה

    ..., 01/11/06 02:08

    מבט ארוך ומשתאה על פניי נבצר. כן, צחוק פה ודמעה שם. חלק אומרים ''חטא'' חלק אומרים ''תכונה מולדת''.

    יודעים מה אני אומר?
    תעזבו כל אדם לנפשו. מי אתם שתגידו מה זה להיות הומו? מי אתם שתגידו שאסור לצעוד? מדוע הגאווה? כי יש בני נוער שנזרקים אל הרחוב. כי יש כאלה שנדקרים. כי יש כאלה מפחדים. כי יש כאלה!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    I wish every one that wished death will die himself

    Life loveing, 01/11/06 02:08

    Never saw so much heatred and anger. you should be ashame of yourseives!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשו אולי המצעד יתבטל

    אהרן, 01/11/06 00:46

    עכשו שהמוסלמים מתנגדים, יבטלו את המצעד. היהודים, ובעיקר החרדים, אינם נחשבים, אבל כשמדובר במוסלמים...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חייך ולך להתפלל

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 00:35

    אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דברים שהצנעה יפה להם

    מוטי קליפורניה, 01/11/06 00:25

    ואף על פי שאין לדון באקט המיני בפומבי מכל מקום יש להרחיב ולומר
    כי אין מדובר בסטיה אלא פרי תוצר
    חינוכי וניתן לשינוי.
    לא בעזרת איומים והפחדות אלא מתוך תקווה שלסבית תתאהב בהומו
    ויולדו להם ילדים ולא יכרתו בזרעם.
    וזה יקרה ביום שכל האנושות תחזור
    בתשובה ותפעל לפי תורת משה.
    לא בדין אלא מתוך רצון לעמוד בתנאי
    האלוהים.
    אז סכמנו ,הם לא סוטים אלא קבלו חינוך לקוי ואי הכרת בוראם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בגלל חינוך לקוי

      שלומית, 01/11/06 12:27

      וזאת גם לא מחלה.
      זה ניסיון קשה מאד.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם יתקימו מצעדים

    מוטי קליפורניה, 31/10/06 23:36

    אז יש סיכוי שהומוסקסואל יתאהב בלסבית ויולידו ילד וזה שווה את הסכון.
    מה שתורת משה אוסרת הוא שפיכת
    הזרע לחינם -עניין טומאה-אין עונש כרת.
    החדרת פין נימול לפי הטבעת אסורה -משכב זכר -ויש לנדות אלו החוטאים
    בכך .
    וזהו.
    אין איסור על קיום מצעד.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שיתוף פעולה מבורך בין מוסלמים ליהודים. אין ספק שאם הפלשתינאים

    דרור, 31/10/06 23:09

    יצטרפו למחאה, סיכוייה להצליח מזנקים פלאים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כנראה שכל צמרת המשטרה השתגעו (ל''ת)

    אזרח, 31/10/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני פונה למשטרה בבקשה, לא לאפשר להומואים לעורר מהומה בירושלים! (ל''ת)

    למנוע את המהומה, 31/10/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני פונה למשטרה בבקשה, לא לאפשר להומואים לעורר מהומה בירושלים! (ל''ת)

    למנוע המצעד!!!, 31/10/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הומואים! אנא, בבקשה, הניחו לפרובוקציה הזו, חפשו מקום אחר! (ל''ת)

    אנא, גלו אחריות, 31/10/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    גם אתם שמתם לב שהרוב כאן נגד המצעד.. (ל''ת)

    התשקורת מסיתה, 31/10/06 22:22

    הגב לתגובה זו

    • לא, אבל שמנו לב שאתה כתבת את רוב התגובות, זה כן! (ל''ת)

      טוקבקיסט מנוסה, 31/10/06 22:43

      הגב לתגובה זו

      • אתה אולי מנוסה אבל כנראה שגם טועה (ל''ת)

        יופיטר, 08/11/06 10:50

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    פעם ראשונה שאני מסכים עם הערבים ומוכן לשתף איתם פעולה (ל''ת)

    כהנא, 31/10/06 22:22

    הגב לתגובה זו

    • יופי מאמי - עכשיו ליטול ידיים תיקון חצות פיפי ולישון (ל''ת)

      הרבנית פאטימה, 31/10/06 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המשטרה לא נותנת ליהודים להתפל בהר הבית מפני חשש ממהומות.

    חרד לבירה, 31/10/06 22:15

    מעניין שכאן המשטרה עדיין מהססת. אולי בגלל שהמוסלמים נרתמו להפגנות , המשטרה אכן תורה על אי קיום המצעד מהסיבות לעיל.
    אם רק היהודים היו מתמרדים , המשטרה בוודאי לא הייתה מוותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    - - - -- *** כל האמת כאן *** -- - - -

    ארז, 31/10/06 22:15

    הגיע הזמן שנבין סוף סוף - מהי בעצם עמדת היהדות בנושא המדובר הזה. אז ברשותכם, כמה שורות על כך, ממש ממש בקצרה:
    ראשית - אדם שמאמין באלוקים ובתורתו, יודע ש''הקדוש ברוך-הוא לא יעמיד את האדם בניסיון שהוא אינו יכול לעמוד בו''. כלומר, לא ייתכן מצב, שבו הקב''ה יבקש מאיתנו ''עשו כך'' או ''אל תעשו כך'' - ואנחנו לא נוכל לקיים את רצונו בטענה ש''זה לא תלוי בי - ככה אני!''. במקרה הזה, אם הקדוש ברוך-הוא כותב בתורתו שזהו מעשה מגונה ביותר בעיניו (אשר מלווה בעונש חמור, כידוע) - אין אנו יכולים לומר לו ''תשמע אלוקים, הייתי רוצה לעשות את רצונך, אבל זה פשוט לא תלוי בי - ככה נולדתי!''.
    אם אלוקים ציווה אותנו שלא ללכת בדרך הזאת, משמע שלאותם אנשים, אשר נמשכים לבן אותו-המין, לא רק שיש בחירה בנושא הזה - אלא הם אף קיבלו כוחות נפש, יותר מאשר קיבל אדם ''רגיל'' - אשר יסייעו להם לצאת מזה.
    ע''פ היהדות, בהחלט ייתכן שאדם ייולד בעל משיכה לבן אותו-המין, בדיוק כמו שייתכן שאדם ייולד בעל נטייה למידת הכעס, הקמצנות, העצלנות וכו'. אדם עצבני, אשר מוציא את העצבים שלו על קרוביו בטענה ש''ככה נולדתי - הדם עולה לי מהר לראש!'', האם נאמר לו ''טוב, אם כך נולדת - אין מה לעשות... תישאר כך...''?
    וודאי שלא! אנו נאמר לו ''אז נכון, יש לך נטייה למידת הכעס - אבל יש כוחות נפש עצומים להתמודד עם כך ולעבוד על עצמך!''.

    זוהי, בקצרה, עמדת היהדות בנושא הזה.
    למתעניינים - תוכלו למצוא עוד המון מידע בנושא, כולל מידע מדעי, באתרי יהדות שונים באינטרנט. אם אני אציין את כתובתיהם כאן, התגובה לא תתפרסם... אז אני אסתפק בלציין רק שם של אתר אחד מומלץ ביותר - אתר ''הידברות''.

    בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • מה מה מה מה מה מה מה מה???

      שם, 31/10/06 22:33

      אני עייף נורא ומקייה שלא הבנתי נכון.

      אתה בתור אדם שנמשך לנשים, אתה יכול לתאר לך שהעולם יכתיב לך שמעתה והלאה אתה שוכב אך ורק עם גברים?

      הומוסקסואליות בבסיסה אינה בעיה נפשית ואינה ניתנת לשינוי או בחירה.

      כולם פה אנשים שמסרבים לפקוח את העיניים. לא מצליחים להפעיל את השכל הישר שלהם בעצמם, הרי הסביבה מכתיבה להם שהומוסקסואליות זה הדבר המתועב עלי אדמות ומדובר בדבר דוחה.

      ובכן, עבור אדם הומוסקסואלי, לשכב עם אישה נראה דבר דוחה. במקום לתת להם לחיות את חייהם נטפלים אליהם ומפנים אליהם את הגב.

      עיוורים רואים - רציתי לכתוב שאלוהים לא אוהב אתכם, אבל אני לא מרשה לעצמי לדבר בשמו. אני לא אוהב אתכם.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לארז

        דוד, 01/11/06 01:14

        יש דבר אחד שאתה לא מבין יקירי
        יש יצרן ויש הוראות יצרן
        תקנה מכונית בנזין
        שים דלק דיזל
        האוטו יעצור לאחר מספר קילומטר
        אל תשים שמן במנוע המנוע ילך
        היצרן שלנו אין עוד מלבדו
        והוא נתן לנו את התורה ושם כתובים הוראות היצרן
        בפרוש הוא מתנגד למישכב זכר
        המבין יבין
        לך לטיפול תתגבר על הבעיה ותהיה גבר
        אני מרחם עלך שלא התגברתה על היצר קשה מה לעשות
        תתפלל ליצרן שיעזור לך
        תאמין לי הוא יעזור
        ובהצלחה לך

        הגב לתגובה זו

    • אמת-הכל הוא תוצר חינוך (ל''ת)

      מוטי קליפורניה, 31/10/06 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדוע ההומואים פוגעים ברגשות המוסלמים?

    יש גבול, 31/10/06 22:13

    מדוע ההומואים פוגעים ברגשות המוסלמים? לעצור את הפגיעה
    הבלתי מידתית בפלשתינים מיידית

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני לא מתלהב ממצעדי גאווה באשר הם , אבל לאף אחד אין מונופול על י''ם

    אייל, 31/10/06 22:11

    לא לנוצרים אדוקים , לא ליהודים חרדים ולא למוסלמים קיצוניים
    ( שנכנסים למלחמת חורמה תרבותית , בהדרגה , כנגד העולם המערבי המודרני ולא רק בארצנו)
    זכותם של ההומואים לקיים מצעד גם בירושלים , על אחת כמה , שבמצעדיהם , הם מציינים את גאוותם
    מבלי להסית או לקרוא תיגר על שום סקטור אחר.
    ירושלים , עם כל הכבוד לקדושתה , היא אינה ישות נפרדת מהדמוקרטיה
    בארצנו.
    ואם אנחנו כחברה , נתחיל לסגל לעצמנו סתימת פייות בתחומה , אז היא תחלחל בסופו של דבר אל תרבותנו , הרבה מעבר לחומותיה.

    אני רק מקווה עבור המגזר הערבי , שתהיה בו פעם אוכלוסייה הומאנית משלו , שתתחשב בזכות קיומם וחופש ביטויים של מיעוטים אחרים ,
    כפי שישנם מאיתנו מי שמסנגר עליו בחירוק שיניים (ולא תמיד ביתר אובייקטיביות).

    הגב לתגובה זו

    • :-) אני רוצה שלום עם כולם

      הומוסקסואל, 31/10/06 22:26

      למה אף-אחד לא רוצה שלום איתי?
      האמונה שלי לא שווה לשלכם אבל אני לא פוגע באף-אחד.
      :-(.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מברך את כל מתנגדי מצעד התועבה (ל''ת)

    לוט, 31/10/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סוף סוףהמוסלמים והיהודים יחד במילחמה למען קדושת השם. (ל''ת)

    דודו סופר, 31/10/06 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תבטלו את המצעד הזה כבר!!

    גאווה, 31/10/06 22:01

    העלויות שלו מידי גבוהות
    בכסף הזה אפשר לפרנס את כל עניי מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • חרדי גס רוח שכמוך מדבר על חסכון בעלויות?! ענק! (ל''ת)

      מצטמררת, 31/10/06 23:05

      הגב לתגובה זו

      • איך הגעת למסקנה שהוא חרדי????? (ל''ת)

        לולה, 01/11/06 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך ששנאה מחברת בין דתות... (ל''ת)

    כופר, 31/10/06 21:59

    הגב לתגובה זו

    • כל הדתות תוצאה של מניפולציה - ואתה ואני מיעוט נרדף (ל''ת)

      כופר כמוך, 31/10/06 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני פונה ומבקש מכל ההומואים, אנא, על תעשו את המצעד בירושלים! (ל''ת)

    חפשו מקום אחר!, 31/10/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרנקו, עצור את השגעון ולא, פה תהא קבורתך (ל''ת)

    זה לא רק חרדים, 31/10/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואף קצין משטרה אמיץ לא קם לעצור את השיגעון הזה (ל''ת)

    כולם מקורנפים, 31/10/06 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל מי שמגדיר את עצמו יהודי חייב להגיע למנוע את כפיית (ל''ת)

    הסוטים, 31/10/06 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מישהו בדק את עלות האירוע ? אני לא מוכן לממן זאת !!! (ל''ת)

    מאיר, 31/10/06 21:33

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק קודם בבקשה את עלויות החרדים - כל יום אצלכם זה מצעד בפני עצמו (ל''ת)

      הוא עוד מדבר, 31/10/06 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    העלות גבוהה מידי 15 מיליון

    חשבונאי, 31/10/06 21:31

    כמה כסף עולה למדינה לאבטח אותם
    חשבון פשוט 9000 שוטרים כפול 3

    710.000רק אבטחה ללא נזקים שעוד יהיו,בנזין,חשמל,נזקים וכו'
    בקיצור מינימום 10 מיליון ש''ח שרק מביאה נזק? היו צריכים לבקש ערבות בנקאית עלהנזק שיגרם מין המארגנים ואז לאף אחד לא היה נגרם נזק

    הגב לתגובה זו

    • לא חשבת אותנו המשטרה צבאית (ל''ת)

      ע, 31/10/06 21:45

      הגב לתגובה זו

    • העלות לגיטימית, כנס

      אל הצדק, 31/10/06 21:48

      בהתחשב בעובדה שרוב ההומואים הינם אנשים ששירתו בעבר בצבא ובנוסף גם אנשים עובדים שמשלמים מיסים (שלא כמו , אתה יודע מי...) אני חושב שהעלות היא לגיטימית, שכן המדינה אינה מתקצבת את ההומואים באופן פרופורציונאלי לתרומה שלהם אליה

      הגב לתגובה זו

      • זה רק אני או שגם אתם שמתם לב שהרוב נגד המצעד... (ל''ת)

        התשקורת מסיתה.., 31/10/06 22:21

        הגב לתגובה זו

      • למה אתה חושב שצריך לתקצב הומואים ?

        מיקי, 31/10/06 22:21

        ומאיפה אתה ממציא נתונים שכל ההומואים שירתו בצבא ועובדים ומשלמים מסים ?
        העובדה שחלק גדול מהחרדים הם פרזיטים לא שייכת לענין ולא מצדיקה הוצאת סכום ענק כזה כדי לאפשר לכם הפגנה פרובוקטיבית.
        ובאמת תודה רבה לך ששירתת בצבא ושאתה עובד ומשלם מסים. יש מאות אלפי כמוך שהם סטרייטים.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מפחיד

    יוחי, 31/10/06 21:27

    החרדים והמוסלמים חברו יחד אלוהים ישמור

    הגב לתגובה זו

    • אל תפחדי נשמה - הם לא שווים את זה (ל''ת)

      אחותך, 31/10/06 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תתביישו לכם

    מציאותית, 31/10/06 21:26

    סתם להיתגרות למה דווקא בירושלים,
    אני חילונית וזה לא שייך לדת , ירושלים
    זאת עיר מאוד רגישה, למה? כל כך קשה להבין את זה ?
    תתביישו לכם .

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת במאה אחוז!!!!!!!!! (ל''ת)

      UV, 31/10/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תראו על מה הולכים כספי המיסים שלנו (ל''ת)

    די לפרובוקציות, 31/10/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תפנו לותיקן מול נוצרים הילידים ייתקפלו (ל''ת)

    בטוח !!!!!!!!!!, 31/10/06 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חרדים=מוסלמים (ל''ת)

    מסתבר ש, 31/10/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט! החרדים הם יהודים! (ל''ת)

      לוכד שמאלנים, 31/10/06 21:51

      הגב לתגובה זו

      • אז רגע אתם תתאסלמו או שהם יתגיירו? (ל''ת)

        פולי ברז'ה, 31/10/06 22:33

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלוואי שיהיה סימן מהשמים, ואז כולם (כולל שוטרים) ישחטו הצועדים

    משאלת לב, 31/10/06 21:17

    הזדמנות טובה לחסל כמות גדולה של סוטים משוגעים

    הגב לתגובה זו

    • אמן כן יהי רצון!!! (ל''ת)

      פנחס, 31/10/06 21:32

      הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן וכל המוסיף גורע (ל''ת)

      אהרן, 31/10/06 21:53

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שיש אמצעים למשטרה להגיע לכתובתם של מסיתים לרצח גלוי זה! (ל''ת)

      דווחתם שלושתכם, 31/10/06 22:36

      הגב לתגובה זו

    • שמעתי שאנשים כמוכם מאמינים בביאת המשיח

      יובל, 31/10/06 23:22

      אני מקווה שאף-אחד מהילדים שלך או הנכדים יוולד הומוסקסואל,מכם
      לא תבוא הבשורה של אהבת לרעך כמוך.כל טוב.ומקווה שבבוא המשיח(שלי? שלכם?)אחד מהדברים הראשונים שנבין ונעריך זה את ההבנה ואת הסובלנות של אנשים כמוכם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למעריב, אני מבסוט מהכתבה

    Avi Ecuador, 31/10/06 21:14

    מקווה שתעבירו את התגובה הקודמת

    הגב לתגובה זו

    • אבי, מה אתה עושה באקוודור ? (ל''ת)

      ברזילאי, 01/11/06 01:14

      הגב לתגובה זו

      • איפה זה? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 01/11/06 04:30

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ההסתה של אוכלוסיה אחת בשניה מצליח לאולמרט וואדלר (ל''ת)

    להעביר נושא, 31/10/06 21:13

    הגב לתגובה זו

    • למה לא?

      קטיף, 31/10/06 21:29

      לפני שנה זה הצליח יופי

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לבטל את המצעד החסרות לנו צרות? (ל''ת)

    משה בודק, 31/10/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כלם השתגעו ? תחזירו אותם לארון מיד ! (ל''ת)

    אזרחית, 31/10/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לבטל את המצעד הזה כבר!! (ל''ת)

    יש לכם זמן לזה?, 31/10/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצדיק כל פעילות של החרדים להגנה מול אלימות המדינה כלפיהם (ל''ת)

    מדינה מתאבדת, 31/10/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחי המוסלמים הבה נתאחד במלחמה כנגד התועבה, יחד מול הכפירה בקדושת ים

    המאמין, 31/10/06 21:01

    אסור לוותר - חייבים להשליך את האיצטלות המכסות ולבעור באש הקנאה עד שנרחיק מעל עיר הקודש את רוח הטומאה המאיימת לכלות כל חלקה טובה!

    הגב לתגובה זו

    • ירושלים לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן! (ל''ת)

      מוסלמים=כובשים!, 31/10/06 21:53

      הגב לתגובה זו

      • תנו לערבים את ירושלים.הציונים נכשלו בשמירה. (ל''ת)

        היהודים לא, 07/11/06 16:04

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    צהל/מג'ב נגד היהודים סיבוב שני והפעם זה ייגמר רע (ל''ת)

    עצרו את מופרעות, 31/10/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שוטרים סרבו פקודה לפגוע ביהודים (ל''ת)

    תהיו חולים, 31/10/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    10 שוטרים הרוגים תשכיח את התיקים של אולמרט (ל''ת)

    אמר אדלר, 31/10/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תעצרו את המופרעות של קראדי/אולמרט לפני ההתפוצצות (ל''ת)

    חרדים זה לא, 31/10/06 20:56

    הגב לתגובה זו

    • יותר ויותר מוכח,שההתנגדות למצעד ריקני,אינו נחלת רק דתים/מוסלמי/ימין (ל''ת)

      גם הומו שפוי,לא, 31/10/06 21:48

      הגב לתגובה זו

    • למה רק חרדים? כל יהודי צריך לפעול בכל הכוח נגד חילול השם

      יהודי, 31/10/06 23:52

      זיכרו את פנחס הכהן

      ''על כן אמור הנני כורת לו את בריתי שלום''

      הגב לתגובה זו