• 88.

    החרדים - צודקים צודקים - יש גבול לכל תעלול (ל''ת)

    נ מ א ס ת ם, 02/11/06 07:38

    הגב לתגובה זו

    • כנסו כולםםם

      ***חסוי***, 06/03/07 09:08

      הלסביות וההומאים לא נמאסו..
      אבל הם צריכים לכבד את הדתיים שהומאים ולסביות.. זה נוגד את האמונה שלהם.. והם לא צריכים לבוא לירושלים.. שזה עיר שלדתיים בעיקר

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    חייבים לעצור את הטרור החרדי שמאיים על הדמוקרטיה!

    אורי, 02/11/06 02:49

    החרדים חושבים שבאלימות יחסלו את הדמוקרטיה הישראלית- אסור לתת לזה לקרות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    המאבק בעצם הוא בין הסיטרא אחרא ובעלי בריתו הדתיים (בני חושך) לבין

    שתי ציביליזציות, 01/11/06 21:54

    בני האור שוחרי חופש,קידמה,פלורליזם,שפיות,רציונליות,הומניות,מוסר ועוד ערכים הזרים לבני החושך.במאבק שיתחולל יקבע עתיד המדינה לטוב קידמה ומודרניזציה או לרע בערות,נחשלות,עוני ופיגור מבית היוצר החרדי-דתי.הכוחות הריאקציוניים החרדיים רוצים להשליט פה מדינת הלכה בנוסח ידידהם החומיינים והמאבק הוא שלב בדרך למדינה שכזו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    איפה מפינים נגד המצעד? (ל''ת)

    רוצה למחות, 01/11/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מצעד הגאווה בירושליים

    יעקב, 01/11/06 20:38

    המקום הכי מתאים להומואים וללסביות לעשות מצעד הוא לא בירושליים הוא בסדום או לאורך גבול הצפון לעיניהם הנהנות של החיזבאלה
    או פשוט תילכו להזדיין בתחת ותעזבו אותנו בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    המצעד הפך לסמל מושחתי השמאל הנהנתנים נמאסתם

    מרד כל המדינה, 01/11/06 18:40

    וחוץ מזה, כן, אלה מפגינים שאף פעם לא קבלו סטירה אז רואים מה יצא מהם. אין להם גבולות והם חושבים שהם יכולים להתעלל בכל הציבור אם היו עושים היום משאל עם של כל אזרחי מדינת ישראל 80% היו נגד המצעד הזה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 200% - ממש כופים עלינו את המצעד גם בת''א (ל''ת)

      חוצפה שאין, 01/11/06 20:28

      הגב לתגובה זו

    • בושה וכלימה הארץ צריכה להוקיא אותם לא מספיק שהם קיימים אז עוד לפרסם

      מחר, 01/11/06 21:18

      צריך לצאת בכל האמצעים וגם נגד החוק החד כיווני שמייצג קהל מצומצם מאוד ולהכנס בהם ירושלים קדושה וכך תשאר

      הגב לתגובה זו

    • באמת יש סקר כזה

      צ'ק, 02/11/06 19:27

      יש סקר שרוב תושבי הארץ מתנגדים וחוץ מזה מה שהחרדים עושים זה כלום לאומת מה שהמוסלמים יעשו!!! וזה יכול לגרום לפיגוע!!! המצעד לא מוסרי אחוזים בודדים תומכים בו!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לדכא את המרד

    רון, 01/11/06 18:25

    לדכא את המרד של החרדים.
    להשתמש בגז מדמיע וירי כדורי גומי.

    הגב לתגובה זו

    • במי בדיוק מרדו החרדים?במושחתים נמאסתם ?

      גיל, 01/11/06 18:42

      הנשיא ככה וראש הממשלה ככה והגייז ככה וכולם צריכים לאכול אותה ? ואתה חושב שהמשטרה צריכה להגן עליכם ? למה המשטרה צריכה לשמור עליכם ? המשטרה נחוצה במקומות אחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אני חרדי ואם זה מעניין אותכם לדעת מה יקרה ביום המצעד תכנסו!!!

    שלומי, 01/11/06 12:55

    אין לי מושג אם באמת יתגבשו בכל הקהילות החרדיות נגד זה לדוגמא את הרב עובדיה עוד לא שמעתי אומר ללכת ולהילחם
    אבל אם יקרה מצב בו יאמר לנו החרדים ללכת ולהאיבק במסירות נפש
    ירושלים תבער!!!!!
    שיהיה ברור חרדים זה לא מתנחלים!!!
    חרדים מוסרים את נפשם כשצריך ואם יהיה פסק הלכה הם ירוצו בין רכבי המשטרה עם סכינים וידקרו בלי להתבלבל
    חרדי הם האנשיםן הכי סובלניים שיש וחשוב שתבינו את זה אנחנו מחפשים שקט ולא מריבות
    אבל במידה ויהיה פסק הלכה על מסירות נפש אני מבטיח לכם שיקומו הרבה אנשים מהתרדמת וירושלים תצבע את כבישיה בצבע אדום בוהק
    אני לא מגזים!... כדאי שתדעו אנחנו לא עושים כלום כי אין פסק הלכה במידה ויהיה פסק כזה אתם יכולים להיות בטוחי ששהידים פלאסטינים יהיו בית-ספר לידינו לנו יש אמונת חכמים ואנחנו הולכים אחרהים מה שלא יגידו אנחנו נעשה ואם לא יהיה פסק ברור אז סתם הפחידו אותכם
    כמה זברות ממאה שערים לא ישנו את הנושא
    הכל תלוי בפסיקת ההלכה של גדולי הדור אחריהם נלך לחיים ולמוות!

    הגב לתגובה זו

    • אני חילונית וירושלים קדושה.שיהיה משהו קדוש במדינה הזאת. (ל''ת)

      ברוריה, 01/11/06 18:43

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו סובלנים, אם אתם עושים מה שאנחנו אומרים לכם (ל''ת)

      ואם לא, 01/11/06 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    תקראו את 71 ענננקקקקקקקקקקקקקק

    גיא, 01/11/06 11:37

    גדול

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כמה שאנו אוהבים תרחישים אקופליקטים...

    היסטוריון, 01/11/06 10:34

    זוכרים רק לפני שנה וקצת את נבואות הזעם לקראת ההתנתקות... בסוף נשארנו עם קצת צבע שנשפך על כמה חיילים....

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    המצעד מנוגד לחוק המדינה האוסר פגיעה ברגשי דת!!!

    שאול, 01/11/06 09:43

    בחוק העונשין של המדינה אנו קוראים כדלהן:

    173. פגיעה ברגשי דת (א/149) (תיקון: תשמ''ח)
    העושה אחת מאלה, דינו – מאסר שנה אחת:
    (1) מפרסם פרסום שיש בו לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים;
    (2) משמיע במקום ציבורי ובתחום שמיעתו של פלוני מלה או קול שיש בהם כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיו הדתיים.

    בשנת 1997 הורשעה טטיאנה סוסקין על פי חוק זה ונגזרה עליה שנתיים בכלא בפועל, על שהעזה ברוב חוצפתה להדביק בחנות ערבי בחברון כרוז עליו ציירה את מחולל האיסלאם כחזיר.

    בערעור פסק הדין בבג''ץ, שאישר את הרשעתה, הסביר השופט תיאודור אור שהחוק אכן חל כאשר הפוגע ברגשי דת גורם נזק ל''אינטרס של בני אותה דת בכללותם'', כלשונו.

    בראש השנה האחרון התפללו יהודים ליד הכותל הקטן בעיר העתיקה ובמהלך תפילת מוסף תקע אחד המתפללים בשופר כנהוג דורי דורות. הגיח כוח משטרה וגררו את היהודי מהמקום ממש באמצע תפילתו בזמן שעל פי ההלכה אסור היה לו להפסיק בדיבור. השר דיכטר הצדיק את מעשה שמשטרה בציינו שתקיעת שופר של היהודי במקום הזה היא ''התרסה'' כלשונו.

    האם דוקא תקיעת שופר של יהודי בסמוך לאוכלוסיה ערבית נחשבת ''התרסה'' ואילו השמעהת המואזין הערבי על ידי רמקולים בסמוך לאוכלוסיה יהודית אינה התרסה? וקיום מצעד כזה המחרף את הדת היהודית (ואחרות) בלב ליבה של עיר הקודש אינו התרסה?

    אין המוחים שוללים את זכותם של אחרים לחיות את חייהם הפרטיים כפי רצונם, ולא היתה קמה נתנגדות כה נמרצת ונחרצת למצעד אילו היו מקיים אירוע במועדון לילה או אפילו באולם אירועים.

    במתכונתו המתוכננת, המצעד אכן יפגע ברגשי דת של יהודים (ואחרים) ''בכללותם'' כי הוא נותן פרסום ציבורי למעשה מאוס ביותר לפי הדת היהודית. לפיכך ראוי לאסור על בסיס זה את המצעד.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לשנוא בשביל משהו קטן, זו כנראה כן שנאת חינם.

    ניר, 01/11/06 08:25

    שלום, שמי ניר, נער מתבגר כבן 18, וטרם התגייסתי לצבא.
    יש לי מספר דברים להגיד על המצעד:
    דבר ראשון, אני רוצה להבהיר מראש, אני סטרייט ואני בעד המצעד.
    דבר שני, כולם צריכים להבין, לא כל ההומואים תומכים במצעד. אבל אלה שלא תומכים- לא יוצאים להפגין נגד.
    דבר שלישי, בנוגע למקום, עד היום המצעד התקיים בת''א, לפי מה שזכור לי, ולא הייתה שום בעיה. כששמעתי שהמצעד יתקיים בירושלים, בהתחלה די התנגדתי, משום שידעתי מה תהיה תגובת החרדים, אני לא חושב שמלחמת אחים, ושנאת דם צריכה להיות בקירבינו.
    אני מבין את ההתנגדות של החרדים, אך לא מסוגל להבין את המחאה המוגזמת שלהם כנגד המצעד. אמנם זה נוגד את הדת, את העקרונות ואת הלא-יודע-מה שלהם, אך אין זו סיבה להחליט שהם אלוקים. בתור אנשים מאמינים ומלומדים, ואני מניח שהרבה מהם כאלה, עליהם לדעת כי אין בידיהם את הסמכות להחליט על מי יחיה ומי ימות. על שלטי הנאצה שהם תלו ברחובותיהם רשום כי כל מי שירצח צועד זכאי לפרס כספי, או מקום מובטח בגן-עדן, אני יודע מה...אבל מי הם שיחליטו מי יכנס לגן-עדן? מי הם שיחליטו לגזול חיים? באיזו זכות, תנ''כית או חוקית, יש להם את הרשות לרצוח, או למנוע מאנשים לצעוד לחירותם ושיוויונם?

    הגב לתגובה זו

    • ניר, יש לך מייל?

      אחת, 01/11/06 11:11

      אם תתן לי כתובת אענה לך

      הגב לתגובה זו

      • בהחלט יש.

        ניר, 01/11/06 22:03

        ash.thechosenone@gmail.com

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    הגאווה שלכם -הגאווה של הכנסת - הגאווה של הנשיא - מה נעשה עם (ל''ת)

    עודף גאווה, 01/11/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דתיים חייבים לעזוב את הגאים, והגאות להפגין.

    הפגנת הגאווה, 01/11/06 01:31

    מה אכפת לכם שהם גאים בהכנסת פינס שלהם לרקטום של החבר שלהם.
    מה אכפת לכם שהן גאות על שהן מגרדות אחת את אברי המין של חברתה.

    המפגינים מתגאים שזה מה שהם עושים, רוצים שיזהו אותם, ולכן הם מפגינים בראש חוצות.
    זה אצלם נקרא הנאה ממין, אז מה לכם ולאברי המין שלהם, מה לכם הצורה שהם נהנים אחד מאבר המין של זולתו.

    זה ממש לא ענין שלכם, זה לא ענין של פורנוגרפיה, הם לא עושים זאת בראש חוצות, ולא מחלקים פרוספקטים המסבירים איך הם עושים,,, הם רק מסבירים לכולם בהפגנה כי כך הם אוהבים להעביר את שעות הפנאי שלהם.

    אם תראו אותם בפרק, או עושים זאת במושב אחורי של מכוניתם, תדעו כי הם גאים בכך, ולא תצעקו אחריהם פסולי חיתון, כי הם רוצים להתחתן.
    הם מפגינים כדי שלא תתנגדו לנשואיהם,
    אלו נישואים שלא למטרת פרו ורבו. אז הם עוברים על מצווה אחת מהתורה, אז מה זה כבר נורא.

    עזבו אותם לנפשם זה טוב לכולם, ואם הם לא יולדים, זה אף מונע גידול של אכלוסית העולם.
    ואם הם כן יולדים הרי לילדיהם קיים סיכוי טוב להיות כמותם.


    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ל 69

    שלומי, 01/11/06 01:31

    נמאס מהחרדים, נמאס מהחילונים, נמאס מהימנים,מהשמאלנים,מההומואים ולסביות, מהסטרייטים, מהאלימות,מגזענות, נמאס מאנטישמיות, נמאס מהשחיתות השילטונית, נמאס ממזג האויר ההפכפך והרשימה עוד ארוכה.
    אז שכולם ילכו מפה כי מי צריך אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה?

    אודי, 01/11/06 01:21

    אני לא דתי. ולא מסורתי. אבל כואב הלב. זה מדינה דמוקרטית אבל גם יהודית. אין לי בעיה בהומואים ולסביות. אלא למה אתם רוצים בבירה. זה בושה לעם היהודי. תעשו בתל אביב אבוא גם. אבל למה בירושלים?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    באיזה אישור ההומואים מקיימים את המצעד הרי ברית הזוגיות בכלל לא חוקי (ל''ת)

    רוני בלוני, 31/10/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    התאהבתי בקופה מסוג גורילה. אפשר לבוא איתה למצעד?

    טומטום גאה ,, 31/10/06 23:31

    אני גם דורש מהמדינה את כל הזכויות הניתנות לזוגות צעירים!
    אף אחד לא יחליט בשבילי את מי לאהוב. זו הנטיה שלי ואלך עם הגורילה עד הסוף.
    כל מי שיעמוד בדרכנו לא יעמוד במבחן הגורילה והבג''ץ.




    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר על משכב בהמה, והם עוד לא הצטרפו להפגנה. (ל''ת)

      משכב בהמה לא, 01/11/06 03:07

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ממינוי של עומרי נקבל רק שנאת יהודים (ל''ת)

    גירוש והשפלה, 31/10/06 21:29

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח ואתם החרדים נוטפים אהבה כמו דבש או מה (ל''ת)

      רבקה, 31/10/06 23:11

      הגב לתגובה זו

      • ואתם מתאגדים סביב החור שבתחת (ל''ת)

        גאווה מחליאה, 01/11/06 10:20

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    enough is enough

    שמחה, 31/10/06 21:12

    נמאס מהחרדים ,זה האלמנט הדסטרוקטיבי הגדול ביותר שיש במדינה,שילכו מי צריך אותם
    אם הם עושים או חושבים על משהוא, אפשר להיות בטוח שזה דסטרוקטיבי והרסני.
    אם יש לכם משהוא שלא מוצא חן בעינכם תשכנעו שאתם צודקים.ללא לפוצץ ולהרוס ואח''כ לחשוב!

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף קול אנושי - אשרייך שמחה! (ל''ת)

      קבלי חיזוק, 31/10/06 21:48

      הגב לתגובה זו

      • מה אנושי בשנאת חינם? (ל''ת)

        ניר, 01/11/06 01:09

        הגב לתגובה זו

    • אתם סתומים וטיפשים אין מה לשכנע (ל''ת)

      אלי, 01/11/06 01:32

      הגב לתגובה זו

    • במקום שמחה תקראי לעצמיך טיפשה ,,,,,,,,,, (ל''ת)

      חבל עליך, 01/11/06 02:11

      הגב לתגובה זו

    • את והחברים שלך החילונים הם האלמנט הדסטרוקטיבי הגדול של היהדות

      אלי, 01/11/06 04:57

      את והחברים שלך החילונים הם האלמנט הדסטרוקטיבי הגדול של היהדות

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    85% מהתגובות כאן נגד מצעד הגאווה! (ל''ת)

    הידד, 31/10/06 20:51

    הגב לתגובה זו

    • גם 15% בני-אדם טובים יספיקו לנו, תודה לך! (ל''ת)

      תשובה לקוקו, 31/10/06 20:56

      הגב לתגובה זו

      • 15% people

        משה, 01/11/06 01:08

        should NOT be in Jerusalem even that day itself.And if they come it's THEIR problem.
        That was an answer to the s hole(we have to be careful using these words here.......................).
        Answer to the ''kookoo'' who thinks that 15% are good enought to bother a whole city.

        הגב לתגובה זו

    • והרי ידוע שטוקבקיסטי NRG הם ''העם''

      פיני, 01/11/06 02:39

      כמו שפעם אנשים היו מתקשרים לרדיו מתלהמים וטוענים שהם מייצגים את הרוב.

      וקבל תיקון, לרוב אזרחי המדינה, לא ממש אכפת אם יהיה מצעד ואיפה יהיה מצעד, כל אחד מאיתנו עסוק בבעיות שלו ואין לו שום בעיה לקבל זהות מינית של אחרים.

      יש כאלה שהם תומכים בגלוי בקיום המצעד וילחמו כדי שיתקיים (רובם פעילי תנועות הגאווה השונות), ישנם מתנגדים רבים - אבל למה שקוראים ''העם'', זה שחצי ממנו לא הצביע בכלל בבחירות, ממש לא אכפת מהמצעד הזה - לנו, לרוב, בניגוד לחרדים והדתיים, אין את ה''פחד'' שלכם ''להידבק''.

      הגב לתגובה זו

      • ובכל זאת כמות המתנגדים עולה לאין ערוך על המחייבים

        יופיטר, 02/11/06 13:13

        הרוב לא מתנגד למצעד אלא למקומו בירושלים ולא יזיק להתחשב בדעתם ולהראות סובלנות והבנה לזולתם ולא רק לבקש את הבנת הזולת

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    איך ש'ס עדיין בקואליציה ??? (ל''ת)

    כסאות ???, 31/10/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שמתם לב שיש פה מגיב בשם קבל תשובה והוא

    חייל גולני, 31/10/06 20:50

    עונה כאן למלא מגיבים, הומו אמיתי ששונא עד מוות דתיים וחרדים.. לא זוכים לפגוש אחד כזה בכל יום..

    הגב לתגובה זו

    • אוהב גם אותך אחי! (ל''ת)

      קבל תשובה מגיב, 31/10/06 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי משלם לו לסרס את צהל ולחרחר מלחמת אחים ???? (ל''ת)

    האיראנים ??, 31/10/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עוד יריקה בפרצופו של הציבור הדתי-לאומי שנה אחרי ההתנתקות

    מילואימניק, 31/10/06 20:38

    החרדים אומרים לי שאני פראייר, עובד, משלם מיסים, עושה מילואים, התגייס למלחמה האחרונה, ופעם אחר פעם המדינה יורקת בפרצופנו! מה יש לי להשיב לחרדים??? בכל הזדמנות המדינה הזאת מוכיחה לציבור הדתי לאומי שהחרדים צודקים...
    לא מפספסים פה אף הזדמנות לרמוס ברגל גאווה את קודשי ישראל... החל מ''המהפכה החילונית'' בהנהגתו של אהוד ברק וכלה בפשע ההתנתקות...
    עד מתי תתעללו בנו?
    תבינו שכל יום שעובר אתם דוחקים את רגלי הציבור הדתי-לאומי לעבר החרדים. אז תמשיכו כך אם אתם רוצים שגם אנו נסתגר בגטאות משלנו, נערוך רישום אוכלוסין נפרד לצורך נישואין כפי שהחרדים עושים (בגלל הגיור הרפורמי שהכשרתם) לא נשרת בצבא, (כשהייתי בסדיר מתוך שלוש פלוגות שמנה הגדוד שלנו היתה פלוגה אחת של בני ישיבות הסדר, כלומר: שליש מהגדוד היו הסדרניקים), תצטרכו במקומם לגייס הומואים, מגויירים רפורמים ומתנדבים פלסטינאים... כן, היפכו את המדינה למדינת כל אזרחיה והמשיכו בכפיה החילונית שלכם ונראה לאן תגיעו... פשוט נתנתק מהחברה החילונית ונתבדל כמו החרדים שכל הזמן אומרים לי שהם צודקים ושזה מה שיקרה באמת בסופו של דבר... כל הזמן אומרים לי חבר'ה חרדים מתי הציבור הדתי לאומי יתעורר ויבין שמדינת ישראל לא בשבילו...
    יותר מכך זו חוצפה מאשימים אותנו כל הזמן ב''כפיה דתית'' כאשר קיימת כפיה חילונית כ''כ חזקה. החוצפה של מיעוט של הומואים שרוצה לכפות את דעתו על הרוב אין בה שום דבר דמוקרטי.
    הכפיה החילונית שלכם הגיעה למקומות כל כך רחוקים למשל דוגמא קטנה: כאשר לב לבייב רכש לבעלותו קניון פנו לבית משפט שיכריח אותו לחלל שבת בעסקיו. מה זו אם לא כפיה חילונית? האם עתרנו לבית משפט שיאסור עליכם לקיים יחסים ביניכם? האם יש כפיה דתית באותה רמה שיש כפיה חילונית? ועכשיו תוסיפו עוד את רגל הגאווה החצופה שלכם ותרמסו אותנו ותראו ששום טובה לא תצמח מכך... נראה אם למלחמה הבאה מישהו מהדתיים יגיע...
    סגן עמיחי מרחביה ז''ל נהרג בקרבות עם החזבאללה בבינת ג'בל, הוא יצא למלחמה למרות שהוכה מכות נמרצות ע''י פרשי היס''מ עד לאובדן הכרה בפינוי עמונה, (מי שרוצה יש לי תמונות שלו מושכב על הרצפה וסופג מכות), למרות זאת הוא עוד האמין במדינה ויצא להגן עליה במלחמה,הוביל לוחמים ונהרג על הגנת העם והארץ, האם נראה לכם שימשיכו להיות רבים כמוהו? עד מתי תרמסו אותנו? האם נמשיך להיהרג בשבילכם?????????
    כל כך הרבה יריקות בפרצופנו פעם אחרי פעם... פשוט נמאסתם! עדיין לא הצטרפנו לציבור החרדי אולי יש לכם עוד סיכוי למנוע את המגמה הזו שכבר התחילה לאחר ההתנתקות אבל בקצב הזה הסיכוי קלוש ואתם תמצאו את עצמכם מול חברה חרדית הרבה יותר גדולה...

    הגב לתגובה זו

    • קראתי ,ומה נאמר?

      שירה, 01/11/06 12:46

      מילים כדורבנות.
      מאה אחוז צודק

      הגב לתגובה זו

      • דוברי אמת

        יעקב, 05/11/06 02:34

        ההומו הזה הוא גם שקרן, הנתונים הפסיכולוגיים הסטטיסטיים אומרים שבמדינות היותר פתוחות אחוז הפרוורטים מגיע ל5-7% והנורמה ברוב העולם היא 3% מעלימים מן הצבור הרחב את העובדה הזו שהיא בעצמה מוכיחה שהאנשים האלה הם בקטגוריה של חולים.
        אגב ישנם פסיכולוגים המעידים על הצלחה בטיפול במסכנים האלה. במקום שהם מעונינים בטיפול.

        הגב לתגובה זו

        • 10% בקורס קצינים.. לא היה לו משהו אחר לעושות בקורס מלבד בדיקות אלו (ל''ת)

          שי, 06/11/06 23:09

          הגב לתגובה זו

    • זה עובד גם הפוך

      רמי, 01/11/06 18:48

      כולם אומרים לי שאני פראייר, עובד, משלם מיסים, עושה מילואים, התגייסתי למלחמה האחרונה, ופעם אחר פעם המדינה יורקת בפרצופנו! מה יש לי להשיב??? בכל הזדמנות המדינה הזאת מוכיחה לציבור ההומוסקסואלי שהמקטרגים צודקים...
      לא מפספסים פה אף הזדמנות לרמוס ברגל גאווה את זכויותינו הבסיסיות ... החל מאפלייה ואיסור על מיסוד הזוגיות עם האנשים שאנחנו אוהבים וכלה בפשע האפלייה במקומות עבודה, עד שיש צורך להסתיר מי אנחנו באמת.
      עד מתי תתעללו בנו?
      תבינו שכל יום שעובר אתם דוחקים את רגלי הציבור ההומואי. איננו רוצים להסתגר בגטאות. אנו רוצים להמשיך ולתרום - לשרת בצבא (כשהייתי בקורס קציני חי,ר 10% מהחיילים היו הומואים). תצטרכו במקומם לגייס משתמטים חרדים. כן, היפכו את המדינה למדינה שלא כל אזרחיה מרגישים בה שייכים והמשיכו בכפיה הדתית שלכם ונראה לאן תגיעו... פשוט נתנתק מכם ונתבדל. וכו' וכו' וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה עם חוק מטרד ציבור?

    גדי, 31/10/06 20:37

    הרי מצעד הזה מפריע לשלושת הדתות, הרבה חילונים לא מסכימים עם קיומו. מצעד הזה יגרום להפרעות סדר קשים בבירה. הרי כל זה מראה שמצעד הזה הוא מטרד ציבור. יש חוק במדינת ישראל ובכל מדינות הדמוקרטיות - אין לקיים הפגנה, מצעד וכד' אם זה מטרד ציבור. גם ע''פ עקרונות הדמוקרטיה אדם יכול לממש זכותו כל עוד הוא לא פוגע באחרים. ירושלים קדושה לשלושת הדתות ומצעד פוגע קשות בזכותם ואמונתם, אז למה לקיים נגד דמוקרטיה.
    בקיצור, יש כל כך הרבה סיבות לבטל את המצעד באופן דמוקרטי וחוקי. דווקא קיומו מצביע על רמיסת עקרונות הדמוקרטיה והחוק.

    הגב לתגובה זו

    • לבודהיסטים זה לא מפריע, מה לעשות! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 21:29

      הגב לתגובה זו

    • על הציבור

      יוני, 31/10/06 22:19

      כנראה שחסרים לנו כמה מושגים בדמוקרטיה בחברה שלנו. אבל זה עוד מעט. קודם כל, המצעד לא גורם ל'הפרעות סדר בעיר. אלא ההתנגדות לו. אז מה?
      ומעבר לזה. מדוע כל המתנגדים המתחסדים לא מביעים במלה אחת הסתיגות מקריאת המנהיגים של ממסדי דת וממסדי מדינה לאלימות? הכנות גלויות בציבור לתקיפה ואף איום ברצח. חיי שלי אינם קדושים? כמה שנאה יש בכם כלפי מי שאינכם מכירים??

      ירושליים קדושה. לאיש, אגב, אין שליטה על הקדושה בה. לה' היא, לא?
      אנחנו צריכים לשלוט במעשים שלנו ובדיבר החשוב מכל.
      מחוץ לירושליים הקדושה. שבה הלכו דוד המלך וישו ומוחמד נמצאת עיר, חדשה להפליא. בת לא יותר ממאה חמישים שנים .(חוץ משכונות פלסטניות). שבה גרים היום מאות אלפי אנשים, וצועדים כל יום ברחוב קינג ג'ורג' ופונים ממנו לבן- יהודה. אני גם הומו, וגם אחד האנשים האלה. לאחרונה, הרחוב העמוס תמיד התמלא בשטנה כלפי. ובהסתה. לא ''התנגדות'' ''עמדה'' ''רעיון'' ''בקשה'' או מחאה. וגם לא דיון דתי מלומד. אתה מבין גדי? אלפי הומואים לסביות ביסקסואלים\ות וטרנסג'נדרים\יות גם חיים בירושליים.
      חלק ניכר מהם, וזה חשוב. הם חרדים, ודתיים, ופלסטינים ומוסלמים . יחד עם זה שהם הומואים. אין לך בעלות על המציאות.

      דמוקרטיה. וכאן אני חוזר להתחלה. היא לא ה''חוק'' בעיקר (זה בדיקטטורה). והיא גם לא ''הרוב קובע'' .אלא היא זכויות המיעוט ובעצם ההכרה שאנשים וקבוצות הם מורכבים ויש להם הרבה פנים .ומותר להם ככה. אנחנו לא ''פוגעים'' משום שאנחנו לא אלימים. במובן הזה אנחנו פוגעים כמו כדורגל בשבת. צריך להתפשר הרבה פעמים כדי לכבד אחרים. די כבר עם החרא של המגיבים האלה ש''יאללה שיפסיקו להתעלק, הציבור לא רוצה''. אני גם הציבור.

      אין הרבה אופטימיות. הדמוקרטיה לא חוגגת בארץ.ההומופוביה כן. הגזענות בטרוף. זה כלפי ערבים. וכלפי רוב המזרחים והעולים יש גזענות כלכלית. רוב האנשים אמפתיים לקצב ולא לנשים שפגע בהם. זה שובניזם.

      המחאה הדמוקרטיתהגדולה היחידה בארץ נוגעת למהלכים טקטיים צבאיים. אבל לא למשמעות שלהם.
      לדם.
      והדת. הדת. יש לנו תיקון עולם ואהבת הגר וכל כך הרבה יותר וקדושת החיים שהיא גדולה מקדושת האדמה של ההתנחלות ושנאת משכב-זכר (אגב ''גאווה'' זה הרבה יותר ממשכב זכר... אבל גם זה).
      על רגל אחת- ''ואהבת לרעך כמוך''

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ''לפוצץ'',בחירה יפה של מילים (ל''ת)

    ג'ון, 31/10/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מטרתכם לא תושג בדרך זאת (ל''ת)

    מתבונן מהצד, 31/10/06 20:30

    הגב לתגובה זו

    • על מסך המחשב מומלץ להסתכל ישר ולא מהצד, נשמה! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מידע מודיעיני על מה שצפוי- כנסו!

    מיקו, 31/10/06 20:29

    חברה, לא תאמינו....

    יש מצב שהמשטרה סתם מפחידה עם כל האיומים האלה, כדי לצור מצב של גיוס יותר שוטרים ליותר משימות כדי לקבל שעות נוספות והשלמת הכנסה!

    הרי המשטרה כבר עשתה זאת לפני שנה שאיימה שתנועת רבבה (תנועה של 4 אנשים) תפציץ את הר הבית....ובכך גייסה אלפ שוטרים...
    אל מתברר שזו רק דרך להשלים הכנס לשוטרים

    מדינה מושחתת-מדינת משטרה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני ספק שמתכוון להבריז בארוע

    מקור ראשון, 31/10/06 20:23

    למרות שתקעתי מחיר גבוהה
    שילכו לעזאזל

    הגב לתגובה זו

    • אתנחתא קומית, אהבתי! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מצעד הבושה

    ח.ז, 31/10/06 20:22

    והחרפה לכל מי שאישר את החילול הזה בעיר הכי קדושה בעולם ובמיוחד ליהודים הפרובוקציה הזו לא תישכח וחלילה תיזנח ותעבור לסדר היום לקהילה ''הגאה'' לא צריך להיות שום בעיה להפגין את המצעד בת''א
    נ.ב חילוני.

    הגב לתגובה זו

    • מצעד הבושה תקרא למה שקורה כשאתה יוצא לרחוב לא לנו! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    בשביל פחות מזה לא מתירים ליהודים להתפלל בהר הבית

    חיים כץ, 31/10/06 20:20

    אבל בשביל ההומואים כל משטרת ישראל תתגיס גם אם ישפך דם

    הגב לתגובה זו

    • כי אותנו ההומואים אוהבים זה למה! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:39

      הגב לתגובה זו

      • אתה נשמע כמו אויויוי... (ל''ת)

        , 31/10/06 23:03

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    איך נסביר לאיסלם ולנצרות שאנו היהודים מבזים את העיר הקדושה בעולם ??

    דוד מלכי, 31/10/06 20:20

    אי אפשר להסביר את זה. אנו עומדים לעשות מעשה נבזה ומכוער בקנה מידה ענק.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אנחנו, זה הערב רב שלנו!!! (ל''ת)

      די לסטיה!, 31/10/06 20:41

      הגב לתגובה זו

      • תשתדלו לא להסביר ביידיש! (ל''ת)

        קבל תשויבע, 31/10/06 21:52

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    המשטרה הפוליטית, בחסות הבג''ץ השמאלני,מנעה את כניסת מרזל לסכנין ואת

    דרור, 31/10/06 20:20

    עליית נאמני הר הבית להר, בנימוק של חשש לשלום הציבור.
    את מצעד התועבה היא לא מבטלת בנימוק הזה, אלא מגייסת אלפי שוטרים.
    ככה זה בדמוקרטיה העממית הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - בהחלט הגיע הזמן לעבור לדיקטטורה רבנית! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כופרים: ניפגש בדם ואש!

    מלאך המוות, 31/10/06 20:16

    תחי מדינת יהודה!

    הגב לתגובה זו

    • שחכת לקחת ואליום היום? דברי חכמים בנחת נשמעים (ל''ת)

      יופיטר, 31/10/06 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ובנה ירושלים עיר הקודש במהרה בימינו

    מתוך ברכת המזון, 31/10/06 20:12

    ובנה ירושלים עיר הקודש... מתוך ברכת המזון, לא הבנתי מה? ירושלים בנויה לא? עכשיו אני מבין למה התכוונו... עוד צריך לבנות את ירושלים עיר הקודש...

    הגב לתגובה זו

    • מבפה מלא שינאה אתה עוד מדבר על ברכת המזון! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''ואהבת לרעך כמוך''. (ל''ת)

    ירושלמית, 31/10/06 19:58

    הגב לתגובה זו

    • ומה המשך הפסוק ?

      גל, 31/10/06 20:26

      אני ה' !

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    נסו בוותיקן!

    משתומם, 31/10/06 19:57

    שינסו לערוך ''מצעד גאווה'' בוותיקן, או במכה.
    למה דווקא בירושלים?
    ירושלים אינה קדושה בעיניהם?

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך חרדי יהודי מסתובב בוותיקן ובמכה קודם! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:06

      הגב לתגובה זו

    • דווקא היה מצעד בשדרה ליד הוותיקן (ל''ת)

      הומו תל אביב, 31/10/06 20:19

      הגב לתגובה זו

    • מצעד בגאווה העולמי בשנת 2000 צעד בסמוך לוותיקן. (ל''ת)

      יובל, 31/10/06 20:21

      הגב לתגובה זו

      • אבל מעבר לחומות הותיקן יחי ההבדל הקטן (ל''ת)

        יופיטר, 31/10/06 20:50

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו ניסינו

      נועה, 31/10/06 20:33

      אנחנו זוג חרדים ונסענו לוותיקן. לא רק שלא קרה כלום גם כשרצינו להיכנס לכנסיה{ מה שמאוחר יותר התברר כאסור בהלכה} ביקשו מבעלי שיוריד את הכיפה וכשבעלי הסביר שהוא לא יכול להוריד בגגל הדת הביאו את המנהל והוא אישר .

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ומה אנחנו רוצים

    חילוני, 31/10/06 19:56

    אל תזהמו את ירושלים . אתם ודאי לא תהיו יותר מקובלים בחברה גם אם תצעדו במכה , אדרבה. האובססיה לצעוד בירושלים מעררת התנגדות של הרבה אנשים גם לא דתיים .

    הגב לתגובה זו

    • לעולם אל תקרא לשום בן-אדם ''זיהום''! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מכל הערים בעולם למה

    חיפאית, 31/10/06 19:56

    לעשות דווקא בי-ם ??למה הפרנציפ?
    כל הכבוד עם ישראל תחכו לעוד איזה מלחמה שתבוא ותאחד אותנו
    ותושיב את כולנו בשקט כדי להיתפלל לעוד יום של שקט

    הגב לתגובה זו

    • למה? ככה! לאנשים כמוך לא מגיעה שום תשובה חוץ מ ככה! (ל''ת)

      קבלי תשובה, 31/10/06 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הסוף של מר''צ - אם תיפול שערה אחת מאחד הצדדים . (ל''ת)

    נמאס מפרובוקציו, 31/10/06 19:54

    הגב לתגובה זו

    • על איזה סוף אתה מדבר? (ל''ת)

      לא מבין, 31/10/06 21:00

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לפני ההתנתקות אמרו שמתנחלים יעשו פיגועי התאבדות וירעילו את הכינרת

    מתי, 31/10/06 19:52

    ומה היה בסוף? די עם ההסתה נגד הימין!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליברלים טיפשים, במלחמות הדת, הדת תמיד מנצחת! תמיד!

    הנופלים למלכודת, 31/10/06 19:51

    ארועים מכוננים כאלו, תמיד רק מגבירים את השמרנות ומחזקים את הדת. תודה לכל הליברלים ששוב פעם מפוררים את האיזון הרגיש באיזור כדי לספק את תאוות ה''חופש'' המדומה שלהם...

    כל הכבוד טיפשים.

    הגב לתגובה זו

    • טעותך בידך - אהבת האדם תנצח, ידידי! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • דת-אופיום להמונים! (ל''ת)

      הלל, 03/11/06 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    החרדים הכריזו על שביתה??

    עובד, 31/10/06 19:51

    איך אפשר להכריז על שביתה כאשר ממילא לא עובדים?

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שהחליט שהם לא עובדים.. (ל''ת)

      עוד אדיוט, 31/10/06 20:03

      הגב לתגובה זו

    • ל 45 - מסתמא גם אתה לא עובד

      מישהי חרדית, 31/10/06 20:10

      אם יש לך כל כך הרבה זמן פנוי, לגלוש. או שמא אתה גולש על חשבון העבודה? והרי זה גזל

      הגב לתגובה זו

      • וואלה איזו פילוסופיה איזה בזבוז אתה. (ל''ת)

        לא מבין, 31/10/06 21:02

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    התגרות של הקהילה ההומו-לסבית!

    שי, 31/10/06 19:50

    ההתגרות הזאת רק תקים הרבה אנשים נגדם, לא הייתה סיבה חוץ מהתגרות לקיים את המצעד הזה במקום שכל כך קדוש להרבה מאוד אנשים.

    הגב לתגובה זו

    • לך תחפש למי להטיף את השינאה שלך! (ל''ת)

      עונה ישירות, 31/10/06 20:07

      הגב לתגובה זו

      • אין לי דבר נגד הומואים - אבל המצעדים שראיתי היו פרובוקטיבים מאד ו

        יופיטר, 31/10/06 20:58

        ולכן על הצועדים להתחשב ברגשות הציבור המוסלמי והיהודי שחי בירושלים כל ימות השנה ולקיים את המצעד במקום אחר - הרצליה פיתוח או כפר שמריהו - מה דעתך אני סקרנית מה דעתם. אני לא דתיה אז אל תתחיל עם זה

        הגב לתגובה זו

    • שי אתה צודק ב 100 אחוז (ל''ת)

      אבי, 31/10/06 20:24

      הגב לתגובה זו

    • סליחה, למה לקהילה ישראלית כלשהי לא מגיע לעשות מצעד בי-ם?

      תרגיע, 31/10/06 20:38

      זאת עיר הבירה גם שלהם!

      הגב לתגובה זו

      • ראית פעם מצעד שלהם? (ל''ת)

        יופיטר, 31/10/06 20:52

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    להר הבית אוסרים לעלות בגלל שהערבים יעשו בעיות

    יאיר, 31/10/06 19:49

    איך זה שכדי להתיר לכמה הומואים מתועבים ללכת ברחובות ירושלים מביאים אלפי שוטרים ואילו בהר הבית אוסרים תפילה של יהודים ''מחשש'' שיהיו התפרעויות של הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ההומואים הלסביות סתם מחפשים דם והם בסוף גם ימצאו

    א, 31/10/06 19:48

    סתם קבוצה של אנשים מתוסכלים שמחפשים לעשות דווקא כנגד החרדים מתוך שנאה כלפיהם.
    הם יודעים טוב מאוד שירושלים היא עיר שרובה דתיים לא רק מצד היהדות גם שאר הדתות מתנגדים למצעד בירושלים.
    בשאר ימות השנה האנשים האלה גם מוכנים למכור את המדינה וירושלים בפרט בשביל ביזנז עם הערבים אבל פתאום בשביל מלחמת השטות שלהם ירושלים היא עיר הבירה שלהם ואיכפת להם ממנה

    הגב לתגובה זו

    • מתוסכל האלוהים שברא אותך - לא אנחנו! (ל''ת)

      תשובה ליוצמח, 31/10/06 20:24

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    התקשורת והמשטרה מנסים לחרחר מלחמה

    אבישי, 31/10/06 19:47

    כמו לפני ההתנתקות!
    ואיפה חופש הביטוי של מאות האלפים שרוצים למחות???
    הם כולם רוצחים מסוכנים לשלום הציבור?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא ייאמן! מיעוט שולי שמרשה לעצמו לדרוך על מיעוט גדול, בבית שלו! (ל''ת)

    סדום ועמורה, 31/10/06 19:46

    הגב לתגובה זו

    • מיעוט שולי תקרא לאברהם אביך! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה פתאום שנטיה מינית תצריך מצעד??

    תל אביבי, 31/10/06 19:46

    עבר הזמן של זה, מספיק עם הגאווה המטופשת הזו.

    איך הגענו בכלל למצב שהנטייה האישית של אנשים להחליף נוזלים עם בני מינם, מגדירה ציבור, שמתארגן וצועד ברחובות?


    את ההעדפה המינית של אנשים יש להשאיר בבית, ולא בבירת המדינה או בכל עיר אחרת.

    אנחנו צריכים מצעדי גאווה של כל המדינה שיוצרים אחדות, ולא ציבורים ציבורים שיוצרים מחלוקת ופילוגים מעבר למה שכבר יש, צריך לשמור על המדינה לא לפרק אותה.

    הגב לתגובה זו

    • לנו הנורמל לא נותרה גאווה - מרוב הגאווה שלכם (ל''ת)

      מה החראטה, 31/10/06 19:51

      הגב לתגובה זו

    • הומו גאה!

      רוני, 31/10/06 19:56

      אני הומו ואני מסכים עם כל מילה שלך! נטיות אישיות זה עיניינו הפרטי של כל אחד מאיתנו, אין צורך להוציא את זה לרחוב. אם ככה, למה אין מצעד של אוהבי BDSM? זה יהיה נחמד אם מלכות יצעדו עם עבדים קשורים ברחוב. אינני מסתיר את העובדה שאני הומו ואני לא מתבייש להפגין חיבה כלפי בן הזוג שלי ברחוב, אבל מצעד, במיוחד בבית של הדוסים, זה מוגזם.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני הומו ואני יהיא עם חוטיני במצעד דוקא (ל''ת)

    דני, 31/10/06 19:46

    הגב לתגובה זו

    • זו התדמית שאתם מנסים לייצר לעצמכם? (ל''ת)

      123, 31/10/06 20:03

      הגב לתגובה זו

      • יועצת אופנה חרדית, אהבתי! (ל''ת)

        קבלי חוטיני, 31/10/06 21:56

        הגב לתגובה זו

    • וזאת בדיוק הסיבה שצועדים בירושלים, שינאת דתיים.

      א, 31/10/06 20:05

      ועל כך יש לכם הרבה מה ''להתגאות'' שאתם לא מצליחים לעמוד בקריטריונים של עצמכם, יש לכם הרבה מה ללמוד מהחרדים שבלי ''דגלים'' מביאים את הציבור שלהם לגבהים מוסריים שלא תכירו כנראה.

      הגב לתגובה זו

    • אין לנו בעיה עם החוטיני כבר ראינו מצעדים

      יופיטר, 02/11/06 13:21

      אנחנו רוצים שתבינו שאין לנו כוח לפרובקציה על ירושלים תצעדו איך שאתם רוצים במקום אחר מותר לכם להתחשב בתושבי העיר בני 3 הדתות אתם הרי לא ירושלמים אני בספק כמה מכם בכלל חיים בארץ. לא מגיע לנו קצת שקט למה סתם לעורר מהומות

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני חילוני והפעם תומך בצעקת החרדים

    ציוני, 31/10/06 19:46

    לא צריכים את זה בירושלים. הקהילה ההומולסבית חייבת לכבד את רגשות של העם הדתי, בדיוק כמו שהם מצפים מאחרים לכבד את רגשותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • אם נדמה לך שאתה לא נתעב בעיניהם כדאי שתתעורר! (ל''ת)

      קבל תשובה, 31/10/06 20:13

      הגב לתגובה זו

      • ונאמר והוא נתעב (למרות שלא), למה הוא לא צודק? (ל''ת)

        א, 31/10/06 20:38

        הגב לתגובה זו

        • יפה אמרת - לכן אנחנו ההומואים צודקים! (ל''ת)

          מכירה אותך, 31/10/06 20:48

          הגב לתגובה זו

      • הוא לא נתעב בעינינו! (ל''ת)

        חרדי, 31/10/06 20:45

        הגב לתגובה זו

    • צריך גם לכבד את רגשות המוסלמים בירושלים (ל''ת)

      יופיטר, 31/10/06 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין לכם ד'ז'ה-וו היסטרי מאוגוסט 2005 - ההתנתקות?!

    בושה וחרפה, 31/10/06 19:45

    שוב התקשורת מתלהמת ומסיתה נגד הציבור שלא נמצא במילייה הציבורי-חברתי שלה. בצד שלה.
    התקשורת מנצלת את כוחה למסע הפחדה והסתה כנגד החרדים, שרק היום התגלה בסקר שנערך בהזמנת ''צו פיוס'', שהם הציבור השנוא במדינה! כמה קל להסית נגדם. ממש הכה בחרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מידע מודיעיני!!!!! כתוב בכל פינה בי-ם

    בלש, 31/10/06 19:44

    כל הכבוד למשטרה שהצליחו להסתנן בחשאי למאה שערים ולקרוא את המודעות שמופיעות כבר חודש על הקירות. עוד מעט יגלו הבלשים המחוננים שהשמש מתכוננת לזרוח באותו יום.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל כך הרבה מרץ לדתיים - חבל שהם לא מתגייסים לצבא

    שלומי, 31/10/06 19:43

    או סתם יוצאים לעבוד....

    הגב לתגובה זו

    • באמת חבל. הכל היה אחרת. הרבה יותר טוב (ל''ת)

      פיצי, 01/11/06 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה דווקא בירושלים?

    pushkale123, 31/10/06 19:42

    אני חילונית תושבת העיר מלידה ואני חושבת שאין צורך בתהלוכה המוחצנת הזאת בגלל הרגישות שיש בעיר הזאת הקדושה לכל הדתות.
    אני מרחמת על השוטרים.וחוששת שגם הם יפגעו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה

    ששון, 31/10/06 19:42

    כמה מיליוני שקלים נשלם על המיצעד הזה? זה מיותר

    הגב לתגובה זו

    • הרבה פחות

      מליונים, 03/11/06 00:13

      ממה שהממשלה מעניקה לחרדים המובטלים וכל הילדים שהם בוחרים להשריץ.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסור למנוע מבן אדם לעשות מה שהוא רוצה כל עוד זה חוקי. (ל''ת)

    אברי, 31/10/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • יש חוק ועל ידו קיימת המילה התחשבות בזולת (ל''ת)

      יופיטר, 31/10/06 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ככה גם הזהירו אותנו לפני ההתנתקות

    מי שזוכר, 31/10/06 19:40

    כנראה שיש מישהו שאוהב לספר דברים לא נכונים שיכפישו ציבור מסוים. הרי היה אמור להיות נשק חי והיה ארגון ימין שהיה אמור לחלק למתנחלים מדים כדי לבלבל את צה''ל ובכלל הייתה אמורה להיות מלחמת אזרחים אבל כנראה שמה שמספרים לנו זה לא האמת. אני מאמין שבעוד שבוע נראה שתהיה הפגנה גדולה של חרדים ודתיים כנגד המצעד אבל שום דבר מהשטויות האלו לא באמת יקרה.

    הגב לתגובה זו

    • לא הזהירו אותנו מהחומצה

      השרוף, 31/10/06 19:46

      והחבר'ה שלך שפכו ושרפו שוטרים וחיילים רבים. אתה גם מתבקש לא לחזור על השקר האוטומטי הדתי: ''לא היתה חומצה''. היתה ועוד איך היתה!

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא, אבל באמת לא הייתה חומצה.

        אוהב א''י, 31/10/06 19:59

        ויש עדויות של חיילים שהובהלו לבי''ח, בטענה ששפכו עליהם חומצה, ולא עשו להם שם כלום.

        אם זה היה חומצה, אז יש לך חומצה בברז. סה''כ מים צבועים, מה יש?

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמו בהתנתקות המפכ''ל גורם להסטריה ופילוג (ל''ת)

    חוה, 31/10/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עם ישראל –

    עם ישראל –, 31/10/06 19:31

    עם ישראל – קצת נאורות, די לחיים בחושך, תנו למי שרוצה לצעוד לצעוד.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד קצת על המושגים חושך ואור (ל''ת)

      לפני ש'תה מדבר, 31/10/06 20:43

      הגב לתגובה זו

      • עוד אברך שמלמד אותנו מה זה אור! (ל''ת)

        קבל תשובה, 31/10/06 21:13

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה אנחנו צריכים את ההרפתקאה הזאת?

    אורן, 31/10/06 19:31

    לא משנה מי צודק, המדינה לא ממהרת להתיר במקרים אחרים הרפתקאות שכאלו בגלל ''שלום הציבור'' וסיבות אחרות ובטח עלות האבטחה המטורפת שנלקחה בחשבון מראש, מה פתאום לבתי המשפט היה חשוב להתיר לקבוצה קטנה של אנשים ליצור מהומה על מאומה? הרי בערים שהאופי שלהם לא דתי היו בשימחה מקבלים את החוגגים.
    חירחור הריב במקרה הזה מעלה בי תחושה שהמדינה הזאת הולכת להיכשל בלי קשר לערבים סביבנו, אין פה הבנה של איש לרעהו, ההכרה שמשהו מסויים פוגע באחר לא קימת אצל הרוב האליטי בבתי המשפט, וחבל כי זה ייראה רע בכל מקרה, זה לא משנה אל מי אתם תפנו אצבע מאשימה.

    חייבים להבין שאוכלוסייתה היהודית של המדינה מורכבת מחרדים/דתיים/חילונים/מסורתיים/מזרחיים/אשכנזים וכו',
    אין מפגן פלורליסטי שכזה בשום מקום אחר בעולם, במקום שניצור פה צבעוניות שמתאימה לנו תחת הכותרת ''איך לחיות ביחד?'' יש פה מיעוט שליט שבתוקף מוכר רעיונות על התנגדות לכפייה מצד מגזרים מסוימים בלבד מבלי להסתכל על עצמם ביחס לאחר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה - באבן (ל''ת)

      לין, 31/10/06 19:57

      הגב לתגובה זו

    • ערים אחרות הם אינם עיר הבירה

      יובל, 31/10/06 20:19

      בעיר אחרות לא יושבות בית משפט העליון וכנסת ישראל שבעיקר אליהם מכוונת המחאה.עוד סיבות למה בירושלים אתה מוזמן לקרוא בתגובה 25 .

      הגב לתגובה זו

    • לא מדובר באליטיזם של בתי המשפט

      לסבית, 31/10/06 20:40

      אלא בזכות יסוד, ששלילתה מבטאת פגיעה קשה יותר מאותה פגיעה ברגשות לכאורה. תוואי המצעד עובר במרכז העיר באתרים חילוניים למהדרין ומי שזה לא נראה לו ממש לא חייב להשתתף או לצפות. מעניין שהמפגן הפלורליסטי שלך לא מכיל להט''בים. ואגב העניין אינו ב''חגיגה'' אלא במאבק עקרוני על חיים בכבוד.

      הגב לתגובה זו

      • ותסעי את כל הדרך לירושלים בשביל הכבוד...

        אורן, 31/10/06 21:00

        ושם ותרמסי הכבוד של כולם.
        את מביאה את עניין ''אתרים החילוניים למהדרין'' , כמה מתושבי ירושלים בין חילונים בין דתיים מתנגדים למצעד בסלון חייהם? כמעט וכולם! זאת לא המצאה זאת המציאות. זה לא מעניין אף אחד?

        בשם ערכים נעלים של שמירה על כבוד האדם, אתם רומסים את חייהם של האחר, מי שנכנס לחייו של האחר בצורה שכזאת צריך לבדוק טוב טוב איפה הוא נמצא ביחס לערכים עליהם הוא ''שומר''.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה הם צריכים דווקא בירושלים לצעוד שיצעדו בתל אביב ממש פסיכים (ל''ת)

    אילת, 31/10/06 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מתכוון להגיע לירושלים ולצעוד במצעד הגאווה,הסיבות? הנה הן:

    יובל, 31/10/06 19:28

    הומואים ולסביות מארגנים מצעדים כדי לחדד מודעות חברתית כלפיהם משום שהם אינם אזרחים שווי זכויות,למצעד יש
    יותר אופי הפגנתי מאשר קרנבלי,זהו מימוש של חופש המחאה וחופש ההתארגנות
    שהן מאבני היסוד של מישטר דמוקרטי המבטאת את חירות האזרח כחלק מזכויות
    הטבעיות שלו,הדמוקרטיה נישאבת ממהומניזם הקלאסי המציב את האדם וחרותו
    במרכז,חירות שאין לחברה ולשלטון הזכות לשלול.אף המצעד מתועל ל''ניראות''
    שמשדרת לנער או לנערה המתלבטים בזהות המינית שלהם שהם לא לבד בעולם,והם יכולים להיות הומואים/לסביות/ביסקסואלים /טרנסג'נדרים מבלי להתבייש בכך,
    ובכך לפוגג את הדיכוי החברתי כלפיהם המאופיינת בחיים בארון.
    וכשישוו זכיותיהם של ההומוסקסואלים לזכויות הסטרייטים,והיחס לנטיה המינית
    ייהיה כמו כל נתון גופני אחר או אישיות,מצעד הגאווה יהיה רלוונטי בערך כמו הקונגרס הציוני לאחר קום המדינה.
    כל מי שנכח אי-פעם במצעד יודע
    שרק אחוז קטן מאד מהצועדים לבושים באופן פרובוקטיבי בעוד
    שרובם הגדול של הצועדים לבושים לגמרי,וגם זה רק במצעד התל-אביבי
    המצעד בירושלים שונה בתכלית הוא הרבה יותר סולידי,ההפגנתיות
    תופסת את מלוא תכלית המצעד,הקרנבל כמעט ולא ניראה.
    יש הטוענים שמצעד בי-ם פוגע באזרחיה החרדים אך נישאלת השאלה האם מישהו מכריח אותם לצפות בזה?האם מישהו מכוון אקדח לראשם
    ומחייב אותם להשתתף ?
    רצוי להבין שהאדם הוא יצור שואף חירות,מתוך החירות הוא שואב את כבודו,כבודו מושתת על הזכיות שהוא מקבל,שהזכויות שלו משוללות הוא מורד.המצעד הוא כלי ביטוי למרידה ומחאה.
    הומואים לא המציאו את הרעיון לקיום מצעד כדי
    לעלות לסדר היום את מעמדם וזכיותיהם,בארה'ב קיימת מסורת הנמשכת שנים של מצעד לשחורים.
    הטענה שירושלים היא עיר קדושה טומנת בחובה מסר שכל ניסיון חילון
    אינו מתקבל על הדעת,ולכן נשאלת השאלה מדוע אם כן יש מקומות בילוי הפתוחים בשבת?
    מדוע יש איצטדיון כדורגל בי-ם שאף נוהגים לשחק בו בשבת וגורמים לחילול שבת המוני שהעונש עפ'י היהדות סקילה ?
    האם אפשר לומר על שוק מחנה יהודה כמקום קדוש בגלל הימצאותו בשטחה של י-ם ?
    או שמא האומן 17 ? יש צורך להבין שיש מקומות קדושים בירושלים ומקומות קדושים
    בכלל מוכרזים ומוכרים עפ'י חוק (כמו:הכותל,בתי כנסת,כנסיות,מסגדים וכו')אבל עיר,ובפרט עיר בירה היא מקום ציבורי,ולא מקום קדוש.
    ירושלים היא לא בית כנסת,אלא עיר.הדבר משיק לפולמוס שהתנהל בשנות ה 60 כשנפתחה בריכת שחייה ראשונה בי-ם ,
    רבים מתושביה הדתיים התנגדו נחרצות להקמת בריכה שחיה
    אך לא עלה בידם לעצור זאת.
    ואם הצועדים היו מנסים להכנס למקומות קודשים כן היתה היתגרות מצידם אך כשמדובר
    במדרחוב או גן עירוני הטענה הזאת מופרכת מהיסוד,אי אפשר לטעון שכל ירושלים קדושה ירושלים
    היא עיר סימבולית לאחווה,לסובלנות,לפלורליזים,לשוויון,
    לצדק חברתי,רב גוניות של פניה של החברה בשלל גווניה.
    ירושלים היא עיר הבירה שלנו,היא עיר שעולים אליה כל מי שמבקש מזור למצוקותיו או אוזן קשבת לצרכיו הפוליטים והחברתיים.
    ובירושלים נימצאים שניים מהמוסדות הדמוקרטיים החשובים ביותר האחראים על הלך הרוח מבחינה חברתית פוליטית
    :כנסת ישראל,ובית משפט העליון.שניים מהמוסדות שדרכם תצלח ידם להשיג שוויון זכויות.
    אני מתכוון לצעוד במצעד הגאווה בירושלים,אני צועד
    כי אני רוצה להיות חלק מיצירת אקלים חברתי בו חל איסור מוחלט בפגיעה בזולת וביזויו,אני צועד כי אני רוצה להיות חלק ממערכת חוקים ונורמות שאינה פוסלת ומפלה אותי,אני צועד כדי לצור דו-שיח עם מי שמוכן להקשיב לקול האחר והשונה,אני צועד כדי לצור חברה בעלת מרקם חברתי רב-גונית,אנושית,סובלנית,צודקת וטובה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אם אני אוהב נשים עם חזה גדול, אני יכול גם לארגן מצעד גאווה?

      תל אביבי, 31/10/06 19:53

      או אולי חובבי ה-S&M יארגנו מצעד.
      כל סוג של נטיה מינית תגדיר ציבור שיוצא לרחובות בגאווה, יהיה שמייח!!!

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה משולל זכויות בכל בקשור למעמדך האישי מפני שאתה אוהב נשים ?

        יובל, 31/10/06 20:17

        או חובבי ה sms מופלים לרעה?

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 25

      יובל, 31/10/06 20:35

      אינני הומו ואינני דתי אבל אני ירושלמי.
      מצעד גאווה זה הוא התרסה בזדון כנגד אוכלוסיה שהיא שמרנית מטיבעה וזאת באיצטלה של הזכות לקבלת שיוויון זכויות לשונה.
      אני מבין את הצורך שלכם בפירסום ומה יכול להיות טוב יותר מאשר להרגיז את החרדים שנואי נפשכם בעיר שרוב האוכלוסיה שלה היא דתית.
      מעניין אם הייתה ניכנס למסגד עם נעליים או לכנסיה בלבוש לא צנוע?
      אני בז לבורות שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • יובל-לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב! (ל''ת)

      גם לו רציתי, 03/11/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדינה דמוקרטית, יש לחוגגים זכות חוקית לחגוג. ירושלים שייכת לכולם! (ל''ת)

    עדי, 31/10/06 19:22

    הגב לתגובה זו

    • עדי שלום!

      יהודיה, 31/10/06 19:36

      את צודקת ירושלים אכן קדושה ושייכת לכולם ולכן אפילו המוסלמים והנוצרים אינם מסכימים לכל הדבר הזה.
      זה מפריעה לנו כי לא עושים דברים האסורים ע''פ התורה במקום קדוש שיעשו את זה בוותיקן!!! למה למען ה' בירושלים???
      מקווה שהבנת ואשמח לעזור.

      הגב לתגובה זו

    • מדינת יהודית

      סמי, 31/10/06 19:43

      דמוקרטיה בתחת של בוש

      הגב לתגובה זו

    • ירושלים אכן שייכת לכולם אבל קודם כל צריך להתחשב בגרים ובחיים בה (ל''ת)

      יופיטר, 02/11/06 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אז מה, עכשיו הרפורמים הם גם הומואים?'' (ל''ת)

    good line -I li, 31/10/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק תדעו שהמצעד נופל על פרשת השבוע של סדום ועמורה

    שירה, 31/10/06 19:19

    זוהי פרשת ''וירא''

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מצעד בירושלים זה כמו מצעד בבית (ל''ת)

    כנסת, 31/10/06 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חייבים לקיים!! , אני לא הומו ובא (ל''ת)

    שונא חרדים!!, 31/10/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • מצעד הדווקא (ל''ת)

      אוהבת את כולם, 31/10/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיעשו את המצעד בשבת (ל''ת)

    אנטי-חרדים, 31/10/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם בת''א הייתי מבטל את זה !!!

    מצעד אלק, 31/10/06 19:02

    יש דברים מה לעשות שציבור מסוים אוהב ....נו .....ורוב הציבור לא !!!!! עובדה זה פוגע בדתיים ערבים ויהודים ......אז למה ??? !!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בואו נכפה כשרות על מסעדת ''רפאל''

      דוגו, 31/10/06 19:17

      ונראה איך יקבלו את זה.ירושלים שייכת ליהודים ולא להומואים.ישראל היא המדינה האנטישמית ביותר בעולם כיום.מדינה שמחוקקת חוקים כנגד היהדות השכם והערב,שהתשקורת שבה מדברת על כפיה דתית שעה שכפיה חילונית נמצאת בכל פינה (תנסו למצוא עבודה טובה בכל מקום,חוץ מבהיי טק,שאתם מצהירים מראש שאתם לא מוכנים לעבוד בשבת-ישראל היא המקום היחיד בעולם שבו יאמרו לכם ''לא בפה מלא) ושקרוב למיליון גויים הובאו במיוחד מרוסיה בעלות של קרוב ל250 מיליארד ש''ח רק כדי שתהיה כאן קונטרה לדתיים....

      מה שיפה במשטרה זה שהיא בונה תרחישים והופכת אותם ל'מידע מודיעיני'.

      אין דבר,המלחמה עם איראן בפתח,לפי הנבואות במלחמה הזאת השמאלנים יאכלו כזה צינור-שאפילו אם הם הומואים-זה עדיין יקרע להם את הצורה.

      הגב לתגובה זו

    • תמיד אפשר לעשות בלאגן. בשביל זה יש משטרה. (ל''ת)

      ירון, 31/10/06 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רוצים להשכיח את הכשלון במלחמה

    אבי, 31/10/06 18:59

    יופי עכשיו ינצחו את החרדים בנחישות ורגישות ואחר כך יפסידו לחמאס .
    חוזר הסיפור של גוש קטיף על הנחישות והרגישות ועל נצחונות הדמה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    MAGAV

    haredi, 31/10/06 18:54

    ''Magav'' is an elegant solution to this problem - don't forget to inform participants about it and the parade will be spontaneously cancelled!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תסתכלו בתמונה הראשית למעלה. מה כל כך נורא במצעד הזה?? למען השם. (ל''ת)

    יוסי, 31/10/06 18:22

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      אדם, 31/10/06 18:57

      מה שנורא במצעד הוא התוכן שלו- תמיכה בתועבה שנקראת משכב זכר.

      הגב לתגובה זו

      • אדם... אתה נשמע לי חתיך סוף

        ברק, 31/10/06 19:13

        הייתי עושה אותך בלי לחשוב פעמיים

        הגב לתגובה זו

    • לכו לצעוד באום אל פאחד. נראה אתכם גיבורים,ואת התקשורת-ליברלית (ל''ת)

      זה מה שנורא..., 31/10/06 19:47

      הגב לתגובה זו

    • אנ שים הולכים שם חצי ערומים

      ורד, 31/10/06 19:57

      מה גאווה בזה ללכת ערום ועוד בירושלים?!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק כוח רצון יכול להוביל לניצחון. כל הכבוד להומואים. (ל''ת)

    שכן ירושלמי, 31/10/06 18:18

    הגב לתגובה זו

    • איכס (ל''ת)

      ירושלמי הומופוב, 31/10/06 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    גשם זלעפות רוחות סוערות ואז רק השוטרים יצעדו שמה (ל''ת)

    חחחחחח, 31/10/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הומואים לירושלים הבירה. (ל''ת)

    טלרונן, 31/10/06 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''מאיים להפר את הדו-קיום השביר בין דתיים לחילוניים''

    שוקו, 31/10/06 18:16

    אם כוחות משטרה צריכים להגן על הצועדים מפני דתיים חמושים (כמו בשנה שעברה) זה אומר שכבר מזמן אין דו-קיום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השארו בבית אל תצאו.שירקדו לבדם עם עצמם (ל''ת)

    כולם, 31/10/06 18:03

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה יודע שאתה מדבר רק בשם עצמך. (ל''ת)

      טלרונן, 31/10/06 18:19

      הגב לתגובה זו

      • גם בשמי ! ירושלים זה לא המקום לזה !!!!

        אני חילוני, 31/10/06 18:57

        יש גבול לכל דבר !!!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    הבטחון של המדינה עדיף על כמה סוטים

    אחד, 31/10/06 18:00

    שרוצים לצעוד! זו סכנה לבטחון! זה יגרום לפיגועים של ארגוני טרור!

    הגב לתגובה זו

    • הדברים שאתה אומר גורמים להסטה.

      טלרונן, 31/10/06 18:16

      ולא הומואים שרוצים לצעוד עבור זכיות הפרט שלהם, שדרך אגב נעשה באומץ רב.

      הגב לתגובה זו

      • גורמים ל''הסטה'' שם מה? של המצעד למקום אחר?

        צבי, סטרייט, 31/10/06 19:15

        ל''הסתה'' ודאי שלא!

        הגב לתגובה זו

    • כן, ''ממש'' (ל''ת)

      אילן, 31/10/06 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממש גאווה למדינה !!!! (ל''ת)

    מוטי, 31/10/06 17:58

    הגב לתגובה זו

    • באמת גאווה למדינה. סוף סוף מצאו פתרון למצעד. (ל''ת)

      עופר, 31/10/06 18:20

      הגב לתגובה זו

      • לא .זו לא גאווה !! זה אסון !!!!!

        יש גבול, 31/10/06 19:06

        די מה קרה לכם !!!! אבל יש לי הרגשה שמלמעלה בעזרת השם ידאגו לעיניין !!! גשם והרבה !!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    במקום שיתנו לצועדים לצעוד בשקט- מבטלים חופשות (ל''ת)

    דן, 31/10/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מג''ב נגד דתיים

    שוב ושוב, 31/10/06 17:55

    אולמרט ממשיך לשלוח את מג''ב נגד הדתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חרדים עוברים כל גבול!

    דניאל שרעבי, 31/10/06 17:55

    מתי הם יתחילו להבין שישראל זו מדינת דמוקרטיה ויש פה חופש הביטוי והפרט וירושלים היא עיר הבירה של כל היהודים ולא רק של החרדים!הומואים הם אזרחי ישראל שמשלמים מיסים,משרתים בצבא,תורמים למדינה (מה שאגב החרדים לא עושים כלל)
    וזה כבר לא מלחמה בין הומואים לדתיים אלא בין דתיים לחילוניים,פשוט הומואים זה הכלי של החרדים להראות לחילוניים מי שולט בעיר,חילוניים תתעוררו היום זה ירושלים מחר זה ת''א!
    אנחנו עדיין הרוב במדינה!
    אני כסטרייט נשוי לאישה אבוא עם אשתי כי זה לא מצעד רגיל שמתקיים בת''א אלא זוהי הפגנה על זכויות האזרח וחופש הביטוי!

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם מוכן להגן על זכותם של יהודים להתפלל בהר הבית?

      ממ, 31/10/06 18:11

      כשמדובר על זכותם של יהודים להתפלל בהר הבית, במקום הקדוש ביותר ליהודים, פתאום אין ''זכויות האזרח''? פתאום אתה לא מוכן, כחילוני וכסטרייט, להצטרף ולדרוש שהמשטרה תגן בכל מחיר על זכות הפולחן שלהם?
      אז אל תבלבל את המוח.
      המשטרה אמורה היתה לומר כי מדובר בפרובוקציה, כי אין יכולת להבטיח את המצעד הזה ולמנוע אלימות.
      כן המשטרה היתה אמורה להגיד את מה שהיא כל כך הרבה פעמים אמרה (כנראה כתירוץ עלוב בלבד) כשיהודים ביקשו לממש את זכויותיהם על הר הבית.

      הגב לתגובה זו

      • אני גם לא מדבר....

        אותו דניאל, 31/10/06 18:22

        על מאה שערים שמרססים באקונומיקה,שורפים חנויות,זורקים פחי זבל על החילוניים!
        זה לא קשור כשיהיו נושאים אלה על הפרק נדבר ...עד אז תתייחס למצעד הגאווה ולחבריך החשוכים שחוץ מלהשריץ גדוד ילדים לא עושים כלום!

        הגב לתגובה זו

      • יותר הגיוני הפוך--אין לאיים באלימות

        ואיומי האלימות, 31/10/06 18:29

        לא לעניין, ואינם מודל לחיקוי..
        רוב מתפללי הר הבית אינם אזרחי המדינה, וליבוי הלהבות לא מתוך המדינה-מבחוץ.

        הגב לתגובה זו

    • אני חילוני ואני מתנגד למצעד הגאוה זה סתם ביזבוז כספים

      ירושלמי, 31/10/06 18:15

      של משלם מיסים כמוני

      הגב לתגובה זו

      • בכלל לא ! זו לגיטימציה יפהפיה (ל''ת)

        מעורר גאוה, 31/10/06 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מפחדים מהחרדים! (ל''ת)

    איש, 31/10/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לרסן את המישטרה, רק הם יגרמו לאלימות בסוף (ל''ת)

    ירושלמי, 31/10/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תתבישו!

    יהודי, 31/10/06 17:39

    חוצפנים!

    הגב לתגובה זו

    • ועל מה חוצפנים בדיוק?

      צועדת, 31/10/06 18:16

      אולי כל הפרימיטיסביים יבינו שהמצעד הוא דרישה לזכויות לא מצעד עם משאיות והומואים ערומים עם פונפונים- גל השינאה הזה רק מוכיח עד כמה המצעד הזה נחוץ! למה שאני לא אוכל להיות היורשת של בת זוגתי והיא שלי ולמה שלא נהיה זכאיות למשכנתא וכל הזכויות שלכם נראות טריוויאלות(ושלא נדבר על זה שרוב ההומואים והלסביות שאני מכירה עשו צבא ועושים מילואים ומה עם אותם דוסים רק לקחת את שלהם ולקחת מאחרים??

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא רק גאים יצעדו גם שוחרי חופש כמוני (ל''ת)

    עופר, 31/10/06 17:39

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      סטרייט, 31/10/06 17:57

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי ויכולתי, אבל אני עובדת מדינה....הייתי פוגשת גברים אמיתיים:)

        אוהבת גברים, 31/10/06 18:27

        כידוע, אנחנו אנחנו הופכים מישהו לשעיר לעזזאל רק אם ניתן להשליך עליו חלקים שאנחנו לא סובלים בעצמנו.
        מי שמדכא את עצמו מינית, תמיד כועס על עצמו, כי אי אפשר לדכא מיניות באמת. אפשר רק להרגיש כועס על כך שחטאת באוננות או במחשבות על מין. במקום להתמודד עם עצמם החרדים מוציאים את הזעם על הזולת.
        במקרה של ההומואים הדחפים המיניים, שהחרדים והדתיים הקיצוניים מפחדים מהם, מתבטאים במצעד שהוא חגיגה של שלמות עם הבחירה המינית שלך. זה מבהיל את החרדים, שמרגישים אשמים אפילו על אוננות, אקט טבעי שכולם עושים.
        גברים אמיתיים ובטוחים במיניותם לא מפחדים לעודד את ההומואים ואף מזדהים עם האומץ שלהם להתבטא מינית.
        לא במקרה המקום שבו מחפשים את המילה ''סקס'' הכי הרבה באינטרנט זו איראן. דיכוי מיני מביא עיסוק מופרז במיניות שלך ושל הזולת.

        הגב לתגובה זו

      • אני אוהב אוכל חריף.מחר אצעד בגאווה בלי לפגוע באוכלי המתוק. (ל''ת)

        ריקנות עי ריקני, 31/10/06 20:44

        הגב לתגובה זו

    • הייתי מתנגד גם לו רגילים(בן עם בת)היו מבטאים נטייתם במצעד.כי זה סתם (ל''ת)

      ריקני.וכי אין, 31/10/06 20:42

      הגב לתגובה זו