• 56.

    אבא! אתה גדול!! כל כך גאה שאתה אבא שלי.. (ל''ת)

    הבת של קרפל, 28/10/11 08:57

  • 55.

    מעריצה

    לונה, 04/01/08 14:09

    טרם למדתי אודותיך מן המוצג באתרך לכן אני כותבת לא כתגובה.
    לכן, לעניות דעתי, עוד בהיותך צעיר כבר אז היית קסם.

  • 54.

    מאיר, אתה גדול. (ל''ת)

    דליה., 05/11/06 19:28

  • 53.

    אדם באמת חכם רק ש..

    הסרוג, 03/11/06 13:09

    אתה באמת אדם שאני מסכים איתך בהרבה דברים אבל רציתי להבין כמה דברים:
    המחנה הדתי לאומי יורד? איך זה מטבטא לדעתך? והתקשורת לא אשמה בכלום? נכון שגם אנחנו אשמים אבל להגיד שהתקשורת לא אשמה???
    ורציתי להגיב על כמה תגובות שנכתבו:
    נמאס לי מזה שצועקים על הדתיים והחרידים ועל הערבים לא אומרים כלום!
    מי מוכר סמים לישראל?אצל מי אחוז הפשעים גדול יותר ערבים או יהודים?
    מי מסייע לפיגועים אם לא הערבים-ישראלים?
    אצל מי אחוז הפשעים גדול יותר חילונים או דתיים? אצל מי יש יותר גירושים? ועוד הדברים ארוכים.

  • 52.

    זה מה שקורה כשחוזר בתשובה לומד פסיכוסופיה

    הרצל, 01/11/06 14:08

    הוא נעשה פסיכי שמאמין שהוא פילוזוף חכם.

  • 51.

    יהודי מרשים (ל''ת)

    צבי, 01/11/06 13:41

  • 50.

    סתם פאשיסטים עם כיפה

    רר, 01/11/06 12:29

    היו בגרמניה היו באיטליה ועכשיו הם פה

  • 49.

    גוש קטיף נותץ עכשיו נשאר לטהר את יו''ש (ל''ת)

    רר, 01/11/06 12:27

    • למה אתה טועה

      אבי, 02/11/06 23:30

      1. זה יקר מדי (100 מיליארד דולר לפחות).
      2. זה יסכן את גוש דן (ע''ע אשקלון).
      3. בקרוב לא יהיה מנוס מלהכיר בעובדה שלאחר החזרה לציר פילדלפי צריך לחזור לגוש קטיף.

      כיום אפילו בלבנון הממשלה מנסה להמשיך את משחק הנדמה לי שיתקיים במשך שש שנים מאז הבריחה מלבנון וכבר היום ברור שחידוש המחלמה בלבנון וכיבוש כל דרומה הוא רק עניין של זמן. בעזה מתגבשת הבנה דומה רק שזה תוך כדי תהליך הכחשה שדומה לזה ששרר בצפון עד לפני שלושה חודשים ובאשר ליו''ש ההבנה שאסור לגרש יהודים רק הולכת ומחלחלת לתודעה.

  • 48.

    תרבות המערב מחכה רק לעם ישראל.

    קרפל החביב, 01/11/06 11:17

    גם הסינים וההודים והתיאלנדים
    כולם רק מחכים לנו.
    נו באמת.

  • 47.

    משה נכנס לערפל לפגוש את ה'....

    שויתי, 01/11/06 09:55

    אך היהיר השחצן הזה - הוא יודע את הכלץ מבין הכל, יסביר לככוווללללםםם שלא מיישרים אתו קו בדיוק איפה הם משובצים בתכנית הגאולה שלו, שהוא מבטא ללא שרק של ענוה.
    אני זכיתי להשתקע בכתבי הרב קוק זצ''ל כמעט שלושים שנה ולענ''ד הוא עדיין גדול מכולנו ממש, ענק שבענקים, אין אחד שלא מתגמד מולו, ו''תלמידיו'' אולי יותר מכולם.

    • בדיוק, אלו לא שליפםות, אלו משנה סדורה ומקובלת בחוגים מסוימים (ל''ת)

      לא אצלי, 01/11/06 15:13

  • 46.

    כדאי מאד לקרוא את ספרו ''המהפיכה האמונית''

    יואב, 01/11/06 08:28

    תפיסת עולמו של קרפל, כמו זו של פייגלין, אינה פשוטה.

    לדוגמא, קרפל מאמין ביצירת קהילות המשלבות דתיים ומסורתיים (רוב ה''חילונים'' הם למעשה מסורתיים) ללא התנשאות אלא מתוך קבלה. מאמר חשוב על כך כתב קרפל ב''מקור ראשון''.

    דרכה של ''מנהיגות יהודית'' אינה דרך הכפייה. התנועה מתנגדת בעקביות לחקיקת חוקים שיש בהם כפיה דתית. לעומת זאת, התנועה ומכת בהפיכתה של מדינת ישראל למדינה יהודית, בה נלמדים ערכי היהדות בבתי הספר, ומשמשים כערכי יסוד של הצבא ושאר מערכות השלטון.

    תנעת ''מנהיגות יהודית'' אינה תנועה הפונה לקהל צר, אלא תנועה הפונה לקהל המסורתי, המהווה את רוב אזרחי מדינת ישראל.

  • 45.

    כמה טוב שיש

    מוניק, 01/11/06 01:25

    כמה טוב שיש לנו כאלה מראיינים וטוב עוד יותר שיש לנו כאלה מרואיינים.

  • 44.

    אהבתי (ל''ת)

    נדב, 31/10/06 20:16

  • 43.

    אתה לא דמוקרטי

    אילה, 31/10/06 19:36

    אתם חושבים שזה בסדר לסגור תחנת רדיו רק בגלל שהממשלה מפחדת מזה שהמתנחלים ישפיעו על הדיעות של שאר האזרחים?! זהו מעשה לא דמוקרטי בעליל! לאף אחד אין זכות לעשות זאת. מדינה שעושה דבר כזה נקראת דיקטטורה! משמעות המילה דמוקרטיה זה שלכל אדם יש זכות דיבור, שמותר לו להביע את דעתו! וכן לכל אדם יש את הזכות הזאת אפילו ''למתנחלים''. ומי שחוש C

  • 42.

    אתה לא דמוקרטי

    אילה, 31/10/06 19:29

    אתם חושבים שזה בסדר לסגור תחנת רדיו רק בגלל שהממשלה מפחדת מזה שהמתנחלים ישפיעו על הדיעות של שאר האזרחים?! זהו מעשה לא דמוקרטי בעליל! לאף אחד אין זכות לעשות זאת. מדינה שעושה דבר כזה נקראת דיקטטורה! משמעות המילה דמוקרטיה זה שלכל אדם יש זכות דיבור, שמותר לו להביע את דעתו! וכן לכל אדם יש את הזכות הזאת אפילו ''למתנחלים''. ומי שחוש

  • 41.

    ל-35

    אילה, 31/10/06 19:18

    ישנם חב''דניקים שמאמינים שהרבי חי, אבל זה מתחלק לשני קבוצות- אלה שמאמינים, ואלה שלא מאמינים. זה לא הפירוש של להיות חב''דניק. תבדוק את העובדות לפני שאתה זורק סתם טיפשות מלאה שנאה.

  • 40.

    אתר דעת אמת ממתן ומאזן את אלה שקוראים

    דעת אמת כנסו, 31/10/06 16:42

    ולכן מומלץ לפני טיפול תרופתי למי שחושב על אפשרות כזו לקרוא בכל יום על אמת,מדע,עובדות ותורה.

  • 39.

    איש עלוב נפש

    רון, 31/10/06 15:46

    את מי זה מעניין מה האיש הזה חושב.איש מסכן ומסוכן.

    • ל''כבוד היציאה שלך'' מתאים= כל הפוסל במומו פוסל!

      אנטי טטאנוס, 01/11/06 09:14

      מדובר ביבבה פרוידיאנית, צר לי עליך, אך איני מרחם עליך, ככל שאני מכיר יותר טיפוסים מסוגך, אני מעריך ומוקיר יותר את הכלבים.
      נשמתם טהורה, נאמנותם אינה מוטלת בספק, והם בריאה יפה ומלבבת.

      • טול קורה ! (ל''ת)

        ויפה שעה אחת, 01/11/06 13:17

  • 38.

    הוא לא קרוב של דני קרפל מ''כל הג'ז הזה''? (ל''ת)

    זבולון, 31/10/06 15:26

  • 37.

    יישר כח!!!

    רן, 31/10/06 15:23

    בס''ד
    סוף סוף דברי טעם ואמת בתוך החושך הגדול

  • 36.

    ואתה חדל אישים,עוכר ישראל (ל''ת)

    ר.שרי, 31/10/06 15:20

  • 35.

    חב''ד הרחיבה את מושגי תורת הנורמלי והלא נורמלי ותשפטו אתם

    חב''ד ושפיות, 31/10/06 15:16

    החב''דניקים מאמינים שהלובביץ' המשיח המנוח חי וקיים ז''ל מתגורר בניו יורק כשהוא בריא בגופו ובנפשו עונה לטלפונים,פקסים ושו''ת לכל דורשיו כשברור לכל אדם תקין ומאוזן שמי ש''גר'' בנחלת עולמים לא יכול לתקשר עם אף אחד.......................

  • 34.

    מטורפיך וסהרוריך ממך יצאו (ל''ת)

    סתם נביא, 31/10/06 14:49

    • חחחחחחח הרגת אותי (ל''ת)

      הדר, 31/10/06 19:26

  • 33.

    האיש הזה וחבריו מפחידים אפילו אותי (ל''ת)

    פסיכיאטר מחוזי, 31/10/06 14:33

    • לא צריך להיות פסיכיאטר כדי לפחד מהחבורה המטורללת הזו (ל''ת)

      מוכה משכנתא, 31/10/06 14:47

  • 32.

    אמונים לא אמונים, אתם סתם לאומנים

    לאומנות, 31/10/06 14:20

    לאומנות=הקצנה שלילית של הלאומיות.

  • 31.

    ברוך השם יתברך

    עושה שלום, 31/10/06 14:14

    ששומר עליו ועל שכמותו כתנועה פוליטית שולית וזניחה.

  • 30.

    אני כימני חילוני חותם על כל מילה! (ל''ת)

    נתי, 31/10/06 12:55

    • זה יחזור אליך כבומרנג

      חיים, 31/10/06 13:45

      אתה לא מבין שאם אנשים כמוהו
      יגיעו לשלטון פה,אתה ואנשים כמוך,חילוניים,תהיו הראשונים לסבול.

      • שטויות!

        ימני, 31/10/06 15:51

        כדאי שתקרא את דבריו של פייגלין שהתפרסמו באתר ערוץ 7 ביום חמישי שעבר.
        אין לנו (האמוניים) כוונה להשתמש בכוח שנקבל, כשנעלה לשלטון, באותו הדרך שהשמאל היום משתמש בו לרעה ולפגיעה במי שדעותיו שונות משלו.

        • מודים לכם.

          אבל, 31/10/06 16:38

          ימשיכו להיות בחירות כל 4 שנים(גג)?
          איזה מפלגות תוציאו מחוץ לחוק?
          תישאר זכות בחירה לערבים?
          מה יהיה בהר הבית?
          תשאירו את מוסד הבג''צ?
          מה יהיו ההראות לתקשורת?
          תישאר הפעילות הקיימת בשבתות?
          איך תסתדרו עם ארה''ב בפרט והקהילה הבינלאומית בכלל?
          יהיו לכם חוקים חדשים בקשר לגיוס ואי גיוס לצה''ל?
          תשובות, בבקשה

          • תשובות

            ב, 31/10/06 17:37

            על רוב השאלות שכתבת, התשובה היא בערך כזאת:
            היינו רוצים שזה יקרה, אך אם אנו נהיה המפלגה השולטת ללא רוב בכנסת שיסברו כמונו בנושאים האלו- התשובה לשאלותיך תהיה: לא.
            לעומת זאת, אם כן יהיה רוב בכנסת שיסברו כמונו (ואז גם ממילא- זה גם יהיה הרוב בעם)- כן.

            • כן מה ? תבטלו את כל הנ''ל (ל''ת)

              כולל בחירות?, 31/10/06 19:20

            • תלוי כאמור בעם

              אבי, 02/11/06 23:46

              אם הציבור ירצה שינוי בשיטת המשטר השיטה תשונה - כיום לעומת זאת רעיון של מפלגה בת 11 מנדטים בלבד שענינו נטרול כל אפשרות לבקר את השלטון תופס תאוצה.
              אם הציבור יצביע בעד מפלגולת שיציעו שמפלגות שמיצגות את אש''פ לא יהיו בכנסת מפלגות אלה יעלמו - כבר היה מקרה שלאחר שמפלגה זכתה לעבור את אחוז החסימה מיהרו להוציאה מחוץ לחוק. ואם אפשר לפסול את כ''ך אפשר לפסול כל מפלגה אחרת.
              אם הציבור ירצה שהר הבית יחזור לידי היהודים הוא יחזור לידיהם - בעבר הספיקה החלטה של קצין צבא להעביר את המקום לערבים אז למה שהכנסת לא תוכל להחזירו ליהודים.
              אם הציבור שכבר כיום מואס בבג''צ דינו של הבג''צ להתפרק.
              אם כיום אפשר לראות תקשרת שמנגנת בכינור מסויים הכינור הזה יכול גם להשתנות ואולי התקשורת תהיה סוף סוףך יותר מאוזנת.
              אם הציבור ירצה רחוב שומר שבת העסקים יסגרו בין אם בחוק ובין בחלעדיו.
              לא רק לשמאל מותר לקבוע את החוקים וחוקים שקובע השמאל אינם חוקי טבע אלה חוקים שאפשר,
              ולדעתי רצוי, לשנות.

  • 29.

    כמו תמיד, עוד אחד שמשתין לתוך הכוס שממנה הוא שותה

    יהודי-חילוני, 31/10/06 12:53

    בכל פעם שאני נתקל באלה אשר קוראים לנאורות דיקטטורה, ומקללים את הליברליזם, אני תוהה האם הם מבינים שעקרונות אלה, הם אלה אשר מעניקים להם זכות להשמיע את דעותיהם החשוכות. תשאלו את מר קרפל האם לדעתו היה זכאי לערוך עיתון, להתאגד במפלגה, ולהשמיע דעותיו בעיתונות, לו אהרון ברק לא היה שופט בית המשפט העליון.

    • צודק לחלוטין!!! (ל''ת)

      יהודי דתי, 31/10/06 13:43

    • דבר אחד בטוח -

      משמרת הצביעות, 31/10/06 14:12

      אם מר קרפל המוסרע היה שופט בבית המשפט העליון, אהרון ברק היה יושב בכלא ולא כותב לאף עיתון.

    • באמת תודה, אחי

      אני, 31/10/06 14:48

      תודה שסגרתם לנו את ערוץ 7.
      תודה שאהרון ברק תמיד לטובת הערבים.
      תודה שעצרתם מפגינים תמימים ונתתם להם מכות רצח.
      תודה שאפשרתם לכתבים ימניים להיות בראש מערכות התקשורת.
      תודה שנתתם למרצים שהם ימינה ממרצ להתקדם בסגל האוניברסיטה.
      באמת תודה על הכל. אהרון ברק הוא ממש המשיח.

      • חבל שאתה כאן.עדיף היה לו היית שם. (ל''ת)

        אני ואני, 31/10/06 15:56

      • ערוץ 7 הסית לאלימות. בקשר ליתר--יש לכם

        בעייה תפישתית, 31/10/06 16:25

        קח ליברליות, רוחב אופקים, צמאון לבחינת אמיתות ודרכים חדשות, אי קבלה של מערכות ''מובנות מאליהן'', קבלת רוחות חדשות , קבלת שינויים בכלל ובכל תחום--וכאן תמצא את התשובה.

        אתם קוראים ''שמאל'' לכל הנ''ל.

        ויש לכם בעייה מובנית, עם כל הנ''ל.

        יש לכם פרשנות שמרנית מדי , ותשובה ידועה מראש לרוב הנושאים.

        אם היה תלוי בכם- היינו באיזה שמורה מוזרה , לא מחוברת לעולם.

        זה הרבה מעבר ל כן שטחים/לא שטחים.
        (ומפגינים תמימים, די עם השטות הזאת--אין לכם זכות לסכל)

    • אתה כנראה לא מבין מה היא דמוקרטיה

      מישה, 31/10/06 17:00

      בדמוקרטיה - הקיום שלה לא תלוי באדם זה או אחר כי אז אותו אדם הופך להיות מעל לחוק - לשיטתך ברק הוא האיש (המלך) על כך בדיוק המרואין מתרעם. בדמוקרטיה אמיתית השומר שלה הוא העם ומוסודותיו הנבחרים. בישראל קיים בילבול והפרדת הרשויות לא קיימת באמת: הכנסת היא מחוקקת ומבצעת ובית המשפט הוא השופטת והמחוקקת וגרוע מכך הרשות הרביעית - התקשורת למעשה כמעט לא קיימת!

    • תשאל את אהרון ברק

      פוסט ציוני, 31/10/06 20:20

      לו לא היו ''דעות חשוכות'' כמו של קרפל האם החזון הציוני היה אפשרי בכלל?

      החזון הציוני יונק מן היהדות. הקימו מוסדות כמו בג''ץ, כנסת, צה''ל וממשלת ישראל שבהם מטיפים ופועלים להרס עצמי, וכל זאת למה? כיוון שזו יניקה שלא ברצון ומהאחוריים .

      • החזון הציוני לא נזקק לקרפל בתחילתו (ל''ת)

        ולא עכשיו, 01/11/06 10:35

      • החזון הציוני לא הקים את בית המקדש. אפשר גם בלי הדעות של קרפל (ל''ת)

        מסתבר, 01/11/06 15:15

  • 28.

    בידור לא רע---------- המערב ו''העם'' ממתינים למוטי קרפל (ל''ת)

    נפוליון פאסה??, 31/10/06 12:34

    • שגם באלקאעדה מאמינים שהאיסלאם יגאל את המערב והעולם בכלל! (ל''ת)

      קראתי, 31/10/06 14:47

      • לאומנות על רקע דתי (ל''ת)

        בדיוק אותו, 31/10/06 16:06

  • 27.

    השולף הוא הרבה יותר חילוני וסמולני ממה שהוא רוצה שנחשוב

    א איד, 31/10/06 12:26

    הגלייך ווערטל (האמירה הישירה) היא לפי האדמו''ר רבי מנדלה מקוצק הדיבור הפחות ישר וישיר מכל...

    רק חוט אחד מחבר את הגותו של האדון והוא שטחיותו היהירה.

  • 26.

    קרפל ושות' מוטציה נמוכה במיוחד של הציונות

    עוות מושגים, 31/10/06 12:24

    נוסטלגיה לקדושה סהרורית שמערפלת חושים .
    בד''כ ממצים את זה בשלב היסחפות אחרי ספורי הרפתקאות ילדותיים...
    הוא תופר לו הרפתקה דתית עם סוף שמיימי .
    אין תרבות מעבר ליהדות,(כביכול)
    אין ציונות מעבר לאמוּנית,(כביכול)
    אין אפילו ימין לא אמוני ...!
    _____
    מה שמפליא שהוא קיים בפוליטיקה הישראלית
    * סימני אזהרה משכמותו--
    מתמחים בסימון ''אוייבים''.

  • 25.

    מדהים!מבריק! גדול! חכם! אידיאליסטי! (ל''ת)

    ימימה, 31/10/06 12:07

  • 24.

    דת לחוד ומדינה לחוד

    קורא, 31/10/06 12:00

    המיזוג של דת ומדינה יוצר הרס וסיאוב של 2 המערכות. צריך לדעת לנהל מדינה לטובת כלל הציבור ושמירת האינטרס הכללי. הדת צריכה להיות עניין אישי, פרטי ומצפוני.

    בפועל המפלגות הדתיות הופכות לגורם לייצוג קהילה צרה ולא מצליחות להכניס רוחניות, יושר, הגינות וענייניות לפעילותן הפוליטית - גם במישור הכנסת וגם במישור ניהול הפנימי של המפלגה.

    אדם דתי צריך להיות איש אמוני. אדם פוליטי צריך להיות איש שדואג לאינטרס המדיני, הכלכלי, חברתי והכללי ולא להשלטת דת (שלא לדבר על המאבקים העזים בין הזרמים: חרדי מול לאומי, מזרחי מול אשכנזי, ימני מאד מול פרגמטי ומאבקי קבוצות כוח...)

  • 23.

    מוטי, אין שום ספק

    יעל, 31/10/06 11:58

    אתה איש אמוני.

  • 22.

    פצצות לזגוגיות (ל''ת)

    נדב חוחים, 31/10/06 11:49

  • 21.

    רק תזכרו שסופרים אתכם (ל''ת)

    כמספרכם בקלפי.., 31/10/06 11:46

    • אכן כך

      שמוליק קיפוד, 31/10/06 14:16

      גם את טומי לפיד סופרים לפי הקולות בקלפי!!!. כל חסרי השורשים למינהם יעלמו כפיטריות אחר הגשם!-עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.

      • קרפל ותומכיו לא''העם'' (ל''ת)

        וכאמור, 31/10/06 14:52

  • 20.

    כיוון שנהרג (בעוונות) נודע להם שאינו (המשיח)

    תדי, 31/10/06 11:45

    כמה בעייתי הנושא. ראו יחסו של הרמב''ם לבן-כוזבא, ראו את יחס היהדות לנצרות.
    לפיכך חב''ד אין בה משום היהדות: דין שניאורסון כדין ישוע.

    והלז טוען כי הוא שיוביל את היהדות, בוש.

  • 19.

    שליפות מעניינות. מעניין איזה שינוי חולל בנקודה בהשוואה לאליצור

    לאומי חילוני, 31/10/06 11:44

    כי אם השינוי רדיקלי מדי, לצערי לא חזור לעיין בו. אולם ממה ששמעתי קרפל לא נותן לדעותיו להכתיב שי מוקצן יותר.

  • 18.

    כ''כ הרבה מילים בשביל להגיד בקיצור

    אני דתי לאומני, 31/10/06 11:31

    לאומנות=הקצנה שלילית של הלאומיות.
    יש לאומנות חילונית ויש לאומנות דתית.
    אצל בני דודנו, למשל, רווחת הלאומנות הדתית.

  • 17.

    אולי תוסיפו שאלות מעניינות שרלוונטיות למרואיין????

    עורך נכבד!, 31/10/06 11:24

    מדוע אין שאלות רלוונטיות לעיסוקו הנוכחי?
    סתם ציון עובדה - כיום עורך את הירחון ''נקודה'' - ללא התיחסות עניינית ושאלות ספציפיות מאתגרות הופכות את הכתבה למשעממת וריכולותית!
    זה אומנם משימה עיתונאית קלה אבל התוצאה עלובה

  • 16.

    חברים-יש פה סטארט אפ לחישוב הגאולה-- (ל''ת)

    ההקלקות ב nrg !, 31/10/06 11:21

  • 15.

    מדוע אין ל'נקודה' אתר אינטרנט???? (ל''ת)

    מוטי קופל העורך, 31/10/06 11:16

  • 14.

    הבהרות

    אורי וייס, 31/10/06 11:02

    1. חב''ד לא יותר משוכללת מן הנצרות. למעשה דת חב''ד היא חיקוי לא מפותח של הנצרות.
    2. ''מדינת ישראל היא כיסא השם'' - זוהי תפישה פאשיטסית-פגאניסטית. על פי התפישה הליברלית, המדינה היא רק כלי לשירותם של הפרטים. על פי התפישה הפאשיסטית, המדינה מעל הכל. בנוסף, מטענתך יוצא, שהקמת מדינת ישראל היא עבירה על לא תעשה לך פסל או תמונה. האלו אלוהיך, קרפל?
    3. ועדת חקירה ממלכתית - אכן היטבת להסביר, שאין אסיר מתיר עצמו מבית האסורים. מערכת המשפט הישראלית לא יכולה להעניק לגיטימציה לפשעי מדינת ישראל נגד הלבנונים והפלשתינאים. גם אני מתנגד להקמת ועדת חקירה ממלכתית או ממשלתית ותומך בכך שהחברה האזרחית היא שתחקור את המלחמה. איני שולל הקמת ועדת חקירה בינ''ל.

  • 13.

    לא הבנתי מהו אמר על החרדים

    אורי, 31/10/06 10:47

    איך בכלל משחררים טקסט כה סתום לפרסום?

    מישהו כאן הבין מה הוא שח על החרדים?

    • להבנתי - הציונות התחילה לצעוד בגאולה, החרדים טרם הצטרפו כמו שצריך. (ל''ת)

      אבי פ., 31/10/06 13:50

    • לאורי

      הסבר, 31/10/06 15:03

      כוונתו שהחרדים שומרים על מאגר ממנו יצאו ''האנשים הנכונים'' לפי קרפל-אם משהו בדרך ישתבש,וימשיכו אותה.
      הוא כמובן מדבר על הדרך שלו, שממש לא מחייבת אף אחד אחר ויש לסלוד ממנה.

  • 12.

    התשובות הכי לא מובנות שאפשר

    נאור ב.ס, 31/10/06 10:23

    הראיון הכי לא מובן שראיתי אי פעם לו הייתי מראיין הייתי דורש את פרשנותו לפכל תשובה שהציג, כמה קודים בסך הכל בכמה שליפות לעזאזל.

  • 11.

    אמת בניסוח אופטימלי, פרט לסלחנות המוגזמת לסמול הישראליסטי (ל''ת)

    גדי אשל, 31/10/06 10:19

  • 10.

    כדאי ליצור עימות

    דוד, 31/10/06 10:18

    כדאי שמערכת מעריב תעשה ראיון שליפות בו זמנית עם מי שמתנגד לדעתו של קרפל.
    ככלל דבריו מכריחים את הקורא לחשוב. (כדאי לחשוב מידי פעם)

    • המדור של מערבי הוא בושה ליהדות

      נעמה, 31/10/06 11:04

      זהו שופר לגזענות החרדית דתית מתנחלית.
      מה עם הציונים וההתיישבות העובדת שבנו את המדינה והזבלים האלו הורסים אותה?

    • אההה?

      א., 31/10/06 12:20

      כשמערכת מעריב תתן לכתבים מהצד הימני כותרת בעמוד הראשי ולא בגלל שזו כותרת שלילית אז גם פה דרישתך מוצדקת אבל כשיש עיוות בכותרת אל תתבע שיוויון כאן

      • אתם באמת מיגזר ולא הכלל (ל''ת)

        השאלה למה, 31/10/06 14:24

  • 9.

    ציונות ודת. שני דברים שאינם הולכים בכלל יחד

    נעמה, 31/10/06 10:08

    אין דבר כזה ציונות דתית. דת לא הולכת עם מדינה. היא כת שעוןרכת טקסים והיא צריכה לשם כך מדינה. הדתיים החרדים והמתנחלים הם אויבי הציונות ומחריבים את הישות הציונית בראינה צרת האופק שלהם. מותר כשיש כפה על הראש - לאנוס, לנאוף, להונותת, לרצוח, להרוג, לשקר ולגנוב. בדיוק ההפך מעשרת הדברות. אלו תקנות של פושעי ישע רשע פשע. גם הרוצח ימח שמו וזכרו של ראש הממשלה פעל לפי האידאולוגיה המטורפת הזו שאתם הדתיים המצאתם כאן - הנהנתים של סיר השבבשר שאנו מספקים לכם בזיעת אפנו ואנתם יורקים לסיר ממנו אם אוכלים.

    הציונות פירושה עבודה ומלאכה שאינה תלויה בדבר. לא להיות בישיבת הסדר חצי שירות ועוד לקבל על זה כסף. זו אינה ציונות. זוהי נהנתנות מזוייפת וצבועה כמו כל הדתיים המתחסדים והמגעילים

    • נעמה-כמה ארס!

      שמוליק קיפוד, 31/10/06 11:31

      להלן כמה עובדות: תלמיד הלומד בישיבת הסדר משלם לישיבה בממוצע כ700 ש''ח לחודש. לכן הטענה כאילו הוא מקבל כסף בעת שהותו בישיבה מופרכת.
      2. נא לבדוק מהו אחוז הפושעים(רוצחים, אנסים,גנבים,רועי זונות,וכו) מהציבור הדתי ציוני לעומת הציבור החילוני(וכן הערבי).

    • נעמה היקרה,

      בן יהודה חיים-ב, 31/10/06 11:36

      מצער לקרא את דברייך ולהבין שממש לא קראת את הריאיון ואם קראת - הבנת לא נכון.
      ולעצם העניין:
      דברייך הנובעים מחסרון אמיתי במכמני חיינו בהיסתוריה מאז ועד עתה, מוכיחים בהדיא עד מה את כמהה להתחבר ולחבר את חייך לנשמתו ולרומם את נפשך המיוסרת והדוויה בְּ/מְטומאת הגויים,

      תפילתי אלייך שתזכי להתחבר נכון ובזמן!!! מאחר וכל יום חולף בסופו ולא ישוב עוד לעולם.
      - גם לך ברור שאין לנו בעלות על הימצאותנו - אפילו לַשְניָה הבאה...

      מתפלל להצלחתך!

      שלך באהבה...

      בן יהודה

    • אתה חי במדינה אחרת כנראה

      א., 31/10/06 12:25

      א. מי אתה שתגדיר ציונות? ציונות באה מלשון ציון שזו ירושלים, הכמיהה לשיבה הביתה לא''י מה שהרבה מהצד השמאלי שכחו

      ב. כל ההשמצות על הצד הדתי הם בדיוק הדברים שקורים בצד החילוני רק ביתר קיצוניות

      ג. האידאולוגיה של הסמול שזה: 1) שלום, 2)תעזבו אותי במנוחה. כך שהאידאולוגיה של הסמול הרבה יותר גרועה מהצד הימני


      שב בשקט

    • אתה חי במדינה אחרת כנראה

      א., 31/10/06 12:25

      א. מי אתה שתגדיר ציונות? ציונות באה מלשון ציון שזו ירושלים, הכמיהה לשיבה הביתה לא''י מה שהרבה מהצד השמאלי שכחו

      ב. כל ההשמצות על הצד הדתי הם בדיוק הדברים שקורים בצד החילוני רק ביתר קיצוניות

      ג. האידאולוגיה של הסמול שזה: 1) שלום, 2)תעזבו אותי במנוחה. כך שהאידאולוגיה של הסמול הרבה יותר גרועה מהצד הימני


      שב בשקט

    • ואח''כ אומרים שהדתיים אנאלפביתיים

      נואף סדרתי, 31/10/06 12:30

      גברת 'נעמה' (עלק גברת, עלק נעמה), נא לנגב את הקצף מהשפתיים. תודה.

    • אולי יהדות וחילוניות גם לא הולכים ביחד

      שלמה, 31/10/06 12:40

      יצאת מתחת ידיך מסכת שקרית ונבזית המראה יותר שינאתך ליהדות מחוסר יכולתך להבין מהות הציונות בעת החדשה. השורשים של שיבת ציון לארץ ישראל נמצאים בתוך היהדות מתפילותינו עד פסיקת ההלכה למעשה. כל נסיון לנתק את היהדות מהציונות סופו לשמוט מתחת רגלינו הסיבה הבססית להיות פה: זכותינו על ארץ ישראל.
      ומה נותר לך גברת היהודתך? לא הרבה. וקשרך לציונות? רק סיסמאות ריקות מתוכן התשלות בטח מכל מעש.

    • ציונות הולכת טוב עם טלי פחימה ומתחם בתי הקפה בבזל ת''א (ל''ת)

      סמדר, 31/10/06 12:57

    • נתחיל אחד אחד:

      ב, 31/10/06 17:43

      היהדות אינה כת שעורכת טקסים. הדתיים והמתנחלים היו שותפים פעילים בציונות. דווקא השמאל הוא זה שרואה למרחקים קצרים (ע''ע נסיגות=איבוד כו ההרתעה). אסור לעשות את הדברים שמנית- גם בלי כיפה על הראש. יגאל עמיר פעל לפי האידיאולוגיה שלו בלבד. הציונות החילונית אינה ''מספקת לנו בשר''. אנו חלק מהציונות ואף תורמים לה לא פחות ממכם, ואולי אפילו יותר. הציונות=ציון=ארץ ישראל, שזו האידיאולוגיה שלנו.
      בעניין ישיבות ההסדר- לא אכנס לכל ההסבר למה תרומתם דווקא גדולה כמו כולם, אלא רק אציין שצה''ל מאוד מרוצה מהמחלקות שלהם, וש-85% מהם-קרביים. ואגב- על ישיבת הסדר משלמים כסף-לא מקבלים.

  • 8.

    מענין ומאתגר.

    אשר, 31/10/06 09:58

    גם אם לא מסכימים (כמוני בחלק מהדברים) ניכר שיש כאן אדם אם דרך ואינטלקט שמביישים את מנהיגי המדינה דהשתא. (לצערי)

    • חוזר על הסיסמאות מבית מדרשם של יהודה עציון וחבריו

      מה מעניין כאן, 31/10/06 10:42

      עוד פעם ''מלכות דוד'', עוד פעם ''בית המקדש''. מה חידוש בלהגיד ''מדינת ישראל היא היא ''כסא השם'' בעולם'' ו''בג''ץ הוא הידקטטורה של הנאורות''? שמענו את הסיסמאות הפשיסטיות האלה אלפי פעמים. אולי את קוראי מדור NRG יהדות זה מלהיב, בעיניי זה מעורר תימהון, במקרה הטוב

  • 7.

    כל מילה אבן ,כל אבן שושן

    איציק, 31/10/06 09:30

    חזק ביותר

  • 6.

    אני מבקש לשליפות בשבוע הבא את יגאל עמיר, זה יהיה כל כך מתאים

    קובי, 31/10/06 09:21

    בבקשה עורכי המדור, עשו עימנו חסד, יגאל יהיה מעולה ב''שליפות'' (וזה גם יביא לכם רייטינג אדיר, זה מה שחשוב לא?) וזה גם הולך מעולה עם כל היהודים החשובים ש''נשלפו'' בזמן האחרון. נו בבקשה תביאו את יגאל, הוא הרי יהודי ציוני דתי יקר ומוערך במגזרנו.

    • אתה מה שקראנו כאן מלשינון שמאלן !!! (ל''ת)

      איציק היהודי, 31/10/06 10:04

      • ואתה מה שנקרא אידיוטון ימניון (ל''ת)

        יהודי לא פחות, 31/10/06 10:32

      • להפך מוטי, אתה הלא שפוי כאן וקובי הוא הנורמלי (ל''ת)

        יובל, 31/10/06 10:46

      • נפלנו מהכסא (ל''ת)

        אל ת'שאל, 31/10/06 11:47

    • נראה לי שעמיר הוא ''מיין סטרים'' לעומת אלו ששלפו כאן לאחרונה (ל''ת)

      דני האדום, 31/10/06 10:28

    • הוא גם אמוני !! (ל''ת)

      מי ידמה, 31/10/06 11:23

    • פכככככככ...תגובה אידיפילת אהבלה (ל''ת)

      בונני, 31/10/06 12:56

  • 5.

    מרתק ומעניין (ל''ת)

    ארז ב, 31/10/06 09:17

    • ממש לא

      א., 31/10/06 11:40

      פשוט משעמם.
      די, הרף לנו מכאלה,
      תפתרו את בעיות הזהות שלכם ותצאו מהארון. נרג' יהדות זקוק לאנשים יותר מסקרנים מהגיגי הבכיינות החוזרים על עצמם על אולמרט וההתנתקות (אפילו שהבכיינות מוצדקת ונכונה לגמרי).

  • 4.

    תקראו את הספר שלו גם אם אינכם דתיים.מרתק (ל''ת)

    מיכל, 31/10/06 08:57

  • 3.

    דברים נכוחים ונכונים. בעניין 'מדינת יהודה'

    מיכאל בן חורין, 31/10/06 08:50

    למעשה הרעיון-לא הובן, ולכן אי ההסכמה. הכוונה היא ליצירת אוטונומיה תרבותית פנימית בתוך המדינה, כדי להשתחרר מכבלי המשטר. זה דבר שמוטי וודאי מסכים איתו.

    • מוטי זומם השתלטות על כל הפלטפורמה, הוא לא רוצה להסתפק ביהודה

      אתה סהרורי צנוע, 31/10/06 12:29

      איך נהיה לנו ככה
      מאיפה צצתם

  • 2.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל''ת)

    דתי ציוני, 31/10/06 08:21

  • 1.

    בעיה לוגית:אם אתה נגד תרבות המערב,איך אתה נהנה ממכבי ת''א (ל''ת)

    לא מבין, 31/10/06 08:15

    • דורגל זה לא תרבות, זה בילוי (ל''ת)

      לא היה ברור?, 31/10/06 08:58

      • תגובתך לא ברורה (ל''ת)

        לא מבין, 31/10/06 09:13

        • הוא נגד הרע שבתרבות המערב, אך לא נגד הטוב.

          ב, 31/10/06 17:46

          ברמה הבסיסית יש גם הרבה דברים טובים בתרבות המערב, אולם הם די נבלעים תחת הרע. כלומר, לקחו את הדברים הטובים ובנסיון לשכלל אותם-הפכו והופכים אותם לרעים יותר ויותר. זו גם הכוונה שלו- שתרבות המערב הגיעה למבוי סתום.