• 115.

    27 חודשי מאסר לנהג שהרג נערה בתאונה

    איפה הצדק??, 27/10/06 02:04

    ביום בו נגזרו 15 חודשי מאסר על עו''ד דורי קלגסבלד, לאחר שהורשע על-פי הודאתו כי נהג ברשלנות וגרם למותם של אם ובנה, שלח בית המשפט המחוזי בחיפה צעיר בן 21 ל-27 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בעבירת הריגה בתאונה שאירעה בחודש ינואר 2005 בדרך פרויד בחיפה.

  • 114.

    דורי

    Nene, 27/10/06 01:04

    מאחד שמכיר אותך כבר איזה שנתיים מהצד שלוש ארבע פעמים בשבוע...בסופו של דבר העליהום התקשורתי והחגיגות יתהפכו על פיהם אם רק תרצה את העונש שגזרה עלייך המדינה והשמחה לאיד של הנמהרים. אחרי זה לא יהיה אחד שיעז לומר מילה בגנותך וגם אתה תוכל להרגיש טוב יותר.

    • היה צדק תקשורתי - וכל הכבוד לתקשורת ולא עליהום (ל''ת)

      מה שנכון, 27/10/06 06:37

  • 113.

    השופטים עשו לו משפט ראווה לא הוגן. (ל''ת)

    גבריאל המלאך, 26/10/06 22:08

    • ולהרוג שני בני אדם זה הוגן - פשוט לרצוח אותם על הכביש (ל''ת)

      עונש קל, 27/10/06 06:35

  • 112.

    קלגסבלד - מה שקיבלת זה מתנה לעומת מה שלקחת - למען היושר

    אל תערער, 26/10/06 20:49

    להפקרות.

  • 111.

    הבדיקה

    עוזי, 26/10/06 20:08

    נשאלת שאלה מדוע לא העבירה אמ המכוניות לבדיקת המהירות בזמן התאונה ,והסכימו שהמהירות לא עלתה על 80 קמ''ש-וזה היה משנה באופן משמעותי את גזר הדין??????????????????????

  • 110.

    הכותרת היתה צריכה להיות - היוהרה הביאה לרציחת שני בני אדם (ל''ת)

    שלא ישובו, 26/10/06 17:56

    • רציחה?

      מישהו, 26/10/06 19:47

      רצח זה הריגה עם כוונה מראש.קלגסבלד אפילו לא הורשע בהריגה אלא בגרימת מוות,יש הבדל או לא??

      • מישהו - שתדע שמישהו ניסח זאת איך שנוח לו

        אבל זה מד, 26/10/06 20:00

        לדהור עם טנק בכביש לא להאט לפני רמזור. ולעלות על המכונית כמו מכבש
        זה רצח. אבל כמה ''חכמים'' החליטו לנסח זאת איך שנוח להם. זה ההבדל.

      • רוצח בשגגה הוא גם רוצח

        גרשון, 26/10/06 20:26

        אמנם דינו לא מוות, אך אין הוא חוזר למצבו הקודם. ולמה? כי היה צריך להזהר.

        כל שכן מי שנוסע ברכב קטלני ובמהירות מופרזת.

  • 109.

    עונש סביר ובטח לא חמור מדיי

    אייל, 26/10/06 17:25

    עונש המאסר במידה הנכונה לא מחמיר מדי למי שנסע במהירות ובחוסר הזהירות כפי שנהג (אפשר היה לראות לפי מידת הנזק שנגרם לרכב הנפגע), חבל רק שלא החמירו גם קנס הכספי (שינתן לעמותות לנפגעי תאונות) בהתאם ליכולתו הכספית של ההורג (מכיוון שהקנס הנוכחי הוא כמו כסף לפאלאפל בשבילי)..

    • אתה מעוות כמו האדם שמשלם לך על התגובות

      צדק לכל, 27/10/06 02:06

      ביום בו נגזרו 15 חודשי מאסר על עו''ד דורי קלגסבלד, לאחר שהורשע על-פי הודאתו כי נהג ברשלנות וגרם למותם של אם ובנה, שלח בית המשפט המחוזי בחיפה צעיר בן 21 ל-27 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בעבירת הריגה בתאונה שאירעה בחודש ינואר 2005 בדרך פרויד בחיפה

      • הוא כתב לא חמור מדי, לא? (ל''ת)

        למה סתם, 27/10/06 12:49

  • 108.

    אבל למה לעזאזל לשלול את רשיונו

    אחמד מוחמד, 26/10/06 16:31

    זה לא הגיוני-איך הבנאדם יתפרנס ומה קשור המקצוע לעבירה עצמה,לדעתי החמירו עם הבנאדם בצורה לא הגיונית

    • למה לשלול????

      אייל, 26/10/06 17:37

      אני לא בטוח שהיית רציני בשאלה שלי נראית במקרה הפחות מחמיר תמוהה ובמקרה אחר טפשית ביותר, לאדם שהראה שהוא מסוכן על ההגה יש לקחת את כלי ההרג (רכב למי שקשה להבין) ולגבי איך הוא יכול לפרנס את עצמו: אם הוא יבצע את כל נסיעותיו במונית יצא לו יותר זול מאשר עלות גיפ המרצדס היוקרתי שבו נסע וכמובן גם פחות זיהום אוויר ויות פרנסה לנהג המונית, בקיצור הרווחנו בטיחות לאזרחים, חסכון לנאשם, פרנסה לנהגי מוניות ואיכות סביבה והכול בשלילת רשיון אחת מבין??

    • שיגיד תודה שהשאירו לו את רשיון עו''ד (ל''ת)

      שיקח מונית!, 26/10/06 21:43

    • אם היו קוראים לו אחמד ולא דורי

      משה, 27/10/06 02:08

      הוא היה מקבל 20 שנות מאסר על הריגה
      אם לך היו קוראים אחמד היית מגיב שצריך לתלות את הנהג שהרג אמא ובן.

  • 107.

    ואת נהג האוטובוס הרשיעה ארבל בהריגה

    אנטוני הופקינס, 26/10/06 16:30

    אתה לא הרגת אתה לא עשית כלום ,רק לקחת חיים של פרחים.

  • 106.

    כבד אלק-היה צריך להיות מואשם בהריגה כמו שהיה קורה לכולנו (ל''ת)

    אזרח פשוט, 26/10/06 16:19

    • טעות לא הריגה - זה היה רצח - וזה הפירוש הנכון (ל''ת)

      לא לייפות, 26/10/06 17:54

  • 105.

    בדיחה עצובה מאוד

    Walla, 26/10/06 16:01

    נו באמת, צדק שווה לכולם, בטח. אולי זה יותר ממה שאפשר לצפות ששופטים יתנו לחבריהם עורכי-הדין כעונש. אם היה צדק, היו במדינה הזאת חוקים נורמליים, זאת אומרת לפחות 15 שנות מאסר ושלילת רשיון לכול החיים. שינשק את השופט .

  • 104.

    כולם שווים בפני החוק ?

    נמסיס, 26/10/06 15:43

    לפני חודשים אחדים נהג חדש (סתם בן תמותה שאינו נמנה על חברי הגילדה) איבד שליטה על רכבו והרג שני אנשים. הוא נידון לשלש שנות מאסר בפועל. לעומתו עו''ד קלגסבלד הכבד, ידידם של שופטים עליונים, ובעל 21 הרשעות קודמות; שנהג ככל הנראה בהיותו גילופין (שכרותו לא הוכחה כי המשטרה, שככל הנראה קבלה הוראה מגבוה, השתהתה וערכה בדיקת אלכוהול שעות רבות לאחר האירוע. היא גם יצאה מגדרה וחקרה את החשוד בביתו במקום לזמנו לתחנה ככל אזרח אחר); נידון רק ל- 15 חודשי מאסר שמתוכם ינוכה שליש על התנהגות טובה. כך יוצא שעו''ד קלגסבלד הנכבד ישהה בכלא רק במשך 10 חודשים. זאת אומרת 5 חודשים על כל הרוג. ממש מחיר מציאה ! כמו כן בטוחני שהחברים מהברנג'ה ידאגו לו לתנאי כליאה נוחים ולחופשות רבות לבל יאבד קשר עם העולם החיצון.

    • תיקון קל לא 10 חודשים 9 חודשים ושבוע

      קל מדי, 26/10/06 19:24

      כי מנכים מנהלי של 3 שבועות בנוסף לשליש

      • זה מתנה - לעומת הנשמות שמחק (ל''ת)

        מהעולם, 26/10/06 20:11

  • 103.

    הפיות הטובות

    ברוך, 26/10/06 15:37

    לעונש הקל גרמו כנראה עדויות היופי של 2 הפרופסורים למשפט מהמרכז הבין תחומי שהעידו כי זה שגרם ל2 הקברים של ילד לצד אימו הינו כליל השלמות עם 23 עברות תנועה קודמות
    ו2 פרופסורי הבושה נחשבים לישרי דרך והנה נדבק בהם הסירחון

  • 102.

    עונש קל למי שלקח חיי שני בני אדם (ל''ת)

    דבורה, 26/10/06 15:28

  • 101.

    אדם חכם ועשיר יותר צריך לשלם עבור פשעו יותר מאדם חלש. האחריות גדלה (ל''ת)

    בהתאם ליכולת., 26/10/06 14:43

  • 100.

    98 ניסח יפה : רכב כבד - אחריות כבדה (ל''ת)

    _______, 26/10/06 14:20

  • 99.

    עבודות שירות בבית לוינשטיין וכספי פיצוי למשפחה היו מועילים יותר (ל''ת)

    מכמה חודשי כלא, 26/10/06 14:07

    • גם וגם. (ל''ת)

      השופט., 26/10/06 14:36

    • וגם עבודת שרות בסנגוריה הציבורית שיעבוד בשביל העניים לשם שינוי (ל''ת)

      יופיטר, 26/10/06 15:12

  • 98.

    כי איש(ה) הרגתי לפצעי, וילד - לחבורתי

    ליימך, 26/10/06 13:48

    גם מי שעושה טעות בכביש - אם הוא נוהג לאט ובמתינות זה לא ייגמר בכזה אסון.

    ומי שנוהג ברכב כבד - אחריות כבדה מוטלת עליו. אין שגגה בכביש. מי שלא מסוגל להמנע מתאונות שלא ינהג.

    • הצדק אתך!!! (ל''ת)

      מאמין, 26/10/06 14:45

  • 97.

    תנאי הדרך

    נורמן נורמו, 26/10/06 13:16

    העו''ד לא אשם בלעדית, משרד התחבורה, מע''ץ, עירית ת''א אשמים לא פחות. מנתניה עד אחרי רמת אביב נוסעים כל הנהגים כאילו היו במרוץ תחרויות, כל אחד מנסה לעבור את השני, כולם נוסעים במהירות מופרזת. אחרי צומת גלילות הכביש נעשה עירוני, אבל בקושי רואים איזה תמרור קטנטן, אין כל תמרורי אזהרה , אין כל פסי האטה רדודים אשר יאלצו את הנהגים להאיט לפני הרמזורים ו/או אמצעים אחרים, כמעט כל יום יש שם חריקות בלמים לפני הרמזורים. כל הכסף אשר נסחט מציבור הנהגים, הולך למקומות אחרים, לא רלוונטים.מה כולם יורדים רק על העו''ד, תרדו על שר התחבורה ואחרים, האחראים למצב הכבישים.


    • הצעתי:תפקסס לח''כ הרלבנטי ותדרוש תשובה

      במקביל קשר עם, 26/10/06 13:35

      ופרסום
      (לא עמוד דעות!)

      • מה קרה, כואב לך שזה נכון? (ל''ת)

        בולי, 26/10/06 18:46

        • הצעתי ברצינות גמורה !! לגמרי !

          בלי מ''מ לגלוג!, 27/10/06 12:52

          הוא מפרט בהגיון ויודע על מה הוא מדבר

  • 96.

    הלוואי שבערעור...

    לא יאמן!!!, 26/10/06 13:02

    יקבל יותר!!! הרג שתי נפשות תמימות אשר עמדו ברמזור. סתם כך חיים נהרסו!!! הלוואי שיקבל מאסר עולם!!! כך במדינה מתוקנת צריך לנהוג, אך המדינה כמו הנהגים נוהגת לא טוב.

  • 95.

    23 עבירות תנועה??? הוא יצא בזול! (ל''ת)

    האמת!!!, 26/10/06 12:56

  • 94.

    אני בטוח שלכל נהג היה מקרה של כמעט תאונה !!!!!!!!!!!!!!!

    ., 26/10/06 12:47

    איזה עם מסריח !!!! הרי אנחנו יודעים שזה נס שאין אצלנו מאות תאונות ביום !!!! שרוב הנהגים עברינים בעל כורחם !! אבל כולם רוצים דם !!!! שישב 100 שנה !!! מדוע ??? לו היו יותר שוטרים זה היה פוטר את הבעיה !!!!!

    • אתה מסריח. לכולנו אין עשרות הרשעות על עבירות תנועה.

      חיים כהן, 27/10/06 02:12

      האיש היה עבריין תנועה סידרתי והיה צריך לקבל 20 שנה על הריגה כפולה

      בושה שאתה מקבל כסף כדי להלל אדם בזוי

  • 93.

    חכו חכו הוא יערער לבית המשפט יקח שנים לטפל בעירעור עד אז ישכחו את

    יופיטר, 26/10/06 12:25

    האמא והבן הענין לא יהיה בכותרות והעונש יופחת לבלי הכר

  • 92.

    אם גלקסברג יערער שהתביעה תערער על קלות העונש (ל''ת)

    חכם מימון, 26/10/06 12:22

  • 91.

    דרוש גזר דין חמור יותר

    יוסי, 26/10/06 12:19

    כשבן אדם לוקח חיי בן אדם אחרת גם אם זה לא היה ''רצח'' מתוכנן, כשאדם לוקח חיים הוא צריך לשבת גם אם זאת היתה טעות אמיתית.
    בתור שופט הייתי נותן לו 8 שנים בלי קיצוצים עתידיים

  • 90.

    זה החמיר????

    יפתח, 26/10/06 12:04

    הלובי של עו''ד,כניראה עוזר לצאת בזול,כמעט בחינם...

  • 89.

    ביזיון הצדק

    שני, 26/10/06 12:01

    15 חודשים על רצח כפול זה לא עונש ולא שום דבר.

    עד מתי רשעים יעלוזו?

  • 88.

    שלא יעבדו עליכם זה לא עונש קשה כל כך

    האזרח שרון, 26/10/06 11:51

    אני מבטיח לכם שאם תעשו חיפוש בין עונשים שנהגים אחרים קיבלו בנסיבות אילו תגלו עונשים כבדים הרבה יותר.
    אני זוכר ששמעתי ברדיו על אדם שנאסר למשך 3 שנים לאחר שהרג נוסעת ברכב פרטי אחר על הכביש, והנסיבות היו אחרות ומקלות בהרבה.
    זה לא עונש מרתיע ולא עונש ראוי, חד משמעית.
    מה שכן חשוב וראוי לזכור ולציין שאם הציבור מעורב ויש שיח ודיון ציבורי בנושא, הדברים מחלחלים לעבר השופטים לכן עלינו להפיק את הלקח הנלמד ולעורר שיח ציבורי רחב בנשא התאונות והטיפול בעברייני התנועה.

  • 87.

    היה צריך לקבל כמה שנים אז מה אם עו''ד מפורסם אין לו דם כחול (ל''ת)

    יג סאל מיל, 26/10/06 11:50

  • 86.

    נא להרגע,האיש מקושר לשלטון וחבר של שופטים לא ישב בכלא . (ל''ת)

    יוני, 26/10/06 11:47

  • 85.

    יצא בזול, אבל ממש. (ל''ת)

    יוני, 26/10/06 11:32

  • 84.

    הוא עורך דין?

    אבי, 26/10/06 11:30

    העונש היה צריך להיות 20 שנה בכלה
    לפחות!!!!!!!!!!!

  • 83.

    פתרון לבעית היהודים והערבים

    סטנדאפיסט חכם, 26/10/06 11:29

    אמר סטנדאפיסט אחד:

    שהערבים יפסיקו לגנוב לנו מכוניות,
    ואחנו כבר נהרוג את עצמינו.

    • יפה אמרת! היום אומרים את זה הקיצוניים (ל''ת)

      מובי, 26/10/06 18:47

  • 82.

    הסכוי האחרון שנותר שצדק יעשה ...

    ירון, 26/10/06 11:27

    הסכוי האחרון שנותר שצדק יעשה, זה אם בכלא העברינים בעזרת השם ינקמו את דמם השפוך של אם ובנה.

  • 81.

    העיתונות משתפת פעולה

    שמעון, 26/10/06 11:21

    וקוראים לזה עונש כבד
    בתכלס הוא יוצא בלי כלום כמעט.
    העונש הזה לא מרתיע ולא מחלחל.
    מרתיע באמת היה 5-10 שנים לכל נפש שהרג.

    אולי אז אנשים היו נוהגים במשנה זהירות.


    שמעון

    • צודק שמעון

      אחד נורמלי, 26/10/06 14:45

      עכשיו כשהתברר לי שחוטפים על זה רק 15 חודש בפנים אני מתחיל לחסל פונטואים ברמזורים חופשי חופשי.

  • 80.

    נתקלים בנהגים מופרעים כמוהו כל הזמן,שנוהגים בפראות תוך זילזול בשאר (ל''ת)

    הרכבים. הם, 26/10/06 11:18

  • 79.

    23 הרשעות...

    אדום שרוט, 26/10/06 11:16

    מדובר פה בבנאדם יהיר שחושב שהוא מעל המערכת, נוסע ברכב משוריין ושימות העולם, ואם הוא יערער אני מקווה שיחטוף 10 שנים בפועל על החוצפה

  • 78.

    יש לי בעייה עם משפט השדה שעשו לו ולא עם העונש (ל''ת)

    אבי, 26/10/06 11:09

    • ולי יש בעיה עם זה שהוא הרג אם ובנה, חפים מפשע. הכביש לא של אבא שלו (ל''ת)

      עונש קל יחסית, 26/10/06 11:35

  • 77.

    מדי פעם יש נצנוץ של צדק ויושרה במערכת המשפטית. חיים ומוות הם (ל''ת)

    לא לסחר מכר., 26/10/06 11:02

  • 76.

    הוא קיבל עונש מוגזם לכל הדעות!....

    אליהו שמש, 26/10/06 11:00

    הוא קיבל עונש מוגזם לכל הדעות!....
    צאו וראו איזה ''עונש'' קיבלו נבחרת הממשלה, אולמרט, פרץ , אשר יצאו להחזיר שבויים, יצאו למשחק מלחמה, יותר מ- 150 חיילים הרוגים, אזרחים, שיתוק חצי מדינה, ועוד קוראים לנצחון השגים!!! ממש בושה! והשבויים, אגב עדיין שבויים!

    • ומה הקשר בכלל? (ל''ת)

      א.ד., 26/10/06 11:35

  • 75.

    ככל האדם

    שטיין, 26/10/06 10:52

    דורי הוא אדם מהישוב ואף אחד הטובים שבהם. אם הוא נקלע לתאונה כזו, כל אחד יכול. לא יתרום לאף אחד שהותו במאסר. יכול לתרום מנסיונו ומרגשותיו יותר בעבודות ציבוריות למען המלחמה בתאונות הדרכים.די להתלהמות.

    • ל''דורי'' החבר שלך יש 23 הרשעות קודמות!!!! (ל''ת)

      אדום שרוט, 26/10/06 11:24

    • נכון שאתה מקורב אליו. מגיע לו עונש חמור למען יראו ויראו. (ל''ת)

      העונש לא מספק, 26/10/06 11:36

    • אתה צודק !!!!!!!!!

      אבי, 26/10/06 12:40

      נראה לי שהוא משלם בשביל כולם !

  • 74.

    בית המשפט מתבזה! 15 חודשים על הריגת שני אנשים זה עונש כבד?!

    קובי, 26/10/06 10:52

    אילו היה מקבל 10 שנים על כל הריגה ואיסור לנהוג עד סוף חייו. נראה לי שזה היה ''ראוי'' יותר. מערכת המשפט נוהגת בקלות ראש ונותנת עונשים קלים, ומצד שני מתפארת ''בהישג'' שלה. ההישג הזה מבזה את מערכת המשפט ואת הולכי הרגל בישראל.

  • 73.

    הוא לא ייכנס לכלא כמו שעופר גלזר לא נכנס לכלא.

    משחק מכור, 26/10/06 10:45

    ערעור לעליון שיסתיים בזיכוי.

    מישהו זוכר שעופר גלזר היה צריך להיכנס לכלא אחרי החגים ?

    הפכנו למדינת עולם שלישי.

  • 72.

    זה מה שקורה

    י., 26/10/06 10:31

    1. צריך לאמץ בישראל עקרון לפיו מי שהורשע בעברות מסוימות מספר פעמים בפרק זמן מוגדר, ישלל רשיונו לתקופה ממושכת והוא יצטרך לעבר את מסלול הוצאת הרשיון מחדש.
    2. דין מי שנוהג ברכב שמסוכן לסביבה וגורם לתאונה, כדין מי שירה החוצה דרך החלון ופגע במישהו. כשאתה נוהג במשאית קטנה עם ראות מוגבלת שמסכנת את סביבתך בצורה לא פרופורציונית, אתה צריך לנהוג בזהירות. לא נזהרת, האחריות שלך לנזק שנגרם גוברת.

  • 71.

    מגיע לו 10 שנים בכלא ! (ל''ת)

    מייק, 26/10/06 10:25

  • 70.

    זה מה ששוים שני אנשים במדינה!

    טליא, 26/10/06 10:24

    15 חודש על הריגת 2 אנשים?. זה בערך מה ששווים האזרחים לממשלה .
    עם עונשים קלים כאלה הקטל בכבישים לא יפסק.

  • 69.

    תאגעו, בוזגלו היה מקבל 7 שנים בפנים.

    משפטנית, 26/10/06 10:20

    הרי ברור שזו ההצגה הטובה ביותר בעיר כרגע. גם בית המשפט יודע זאת. על מנת לרצות את דעת הקהל, הוטל העונש שהוטל. ידוע גם לבית המשפט כי הפושע הזה יגיש ערעור ושם הוא יגמור ב-6 חודשי מאסר על תנאי. אז אל תשלו את עצמכם ושלא יעבדו עליכם.

    • רק חבל ש-3 שנים זה העונש המקסימלי שקבוע בחוק... (ל''ת)

      איל, 26/10/06 10:56

    • מדינה מבישת בכל דרכיה (ל''ת)

      בושה, 26/10/06 11:06

    • מזל שאת רק עורכת דין ולא מהנדסת

      עכואי, 26/10/06 18:49

      גרעין.
      אחרת מזמן ישראל היתה נופלת בידי האויב.
      מזל גם שאת עוצרת כאן בטוקבקים
      ולא נשמעת, אחרת מזמן היינו צריכים לפרוש לדוקים.
      בהצלחה בעריכת דין, ותזהרי לא להכניס בטעות את עצמך לכלא...

    • את טועה

      מישהו, 27/10/06 11:04

      עורך דינו {שיינמן} בדק מעל 200 מקרים דומים שארעו ב-4 השנים האחרונות ומצא שהעונש האחרון הוא מהחמורים ביותר.

  • 68.

    ''תקדים קלגסבלד'' הינו ''תעודת ביטוח לכל עבריין'' (ל''ת)

    איתן, 26/10/06 10:18

  • 67.

    אני אישית מאוד למדתי מהמקרה הזה!!!

    אלעזר, 26/10/06 10:11

    אני נוהג הרבה יותר בזהירות עכשיו כי אני מפחד שבטעות אני אפגע במישהו, אני חושב שככל שהעונש שיוטל על עבריני תנועה יהיה גדול יותר כך אנשים כמוני יסעו וינהגו יותר בזהירות,אני נוסע לאט יותר ונזהר יותר כשאני מתקרב לצמתים והכל בגלל המקרה הזה!!
    אז אני ההוכחה שהד תקשורתי ועונש כבד כן עושים את העבודה וגורמים לאנשים לנהוג בזהירות!

  • 66.

    ניקוי 1/3 התנהגות טובה+''חברים'' 3 ח' וחופשי (ל''ת)

    צדק נוסח, 26/10/06 10:08

  • 65.

    עונש כבד?!?! 15 חודשים על הריגה כפולה?!?! חצופים! (ל''ת)

    ודייק, 26/10/06 10:08

  • 64.

    זה מה שניקרא עבודה.ועל המילחמה בתאונות הדרכים (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/10/06 10:04

  • 63.

    אל תדאגו - יהיה ערעור לעליון והכל יסתדר לו - הכל אחיזה בעיניים ! (ל''ת)

    תסריט ידוע, 26/10/06 10:03

    • אומרים: אחיזת עיניים

      חבר ישראל, 26/10/06 14:49

      ולא אחיזה בעיניים.
      כדאי ללמוד עברית לפני שמתבזים, ומשחררים נפיחות מסוג זה

      • למה תיקנת אותה? היא סך הכל

        צ'וריצ'ורי, 26/10/06 18:51

        ''הראתה'' בבירור מי נכנס כאן לטוקבקים מ''העם'' ומשפריץ ארס.
        כמובן שהיא היתה ממשפטני הרחוב שהיו נגדו.
        עזבי, מסכנה, תני לה להמשיך לנסות לכתוב, אולי יום אחד היא תצליח לכתוב מזל טוב למישהו.
        ממש פרח שכונות.

  • 62.

    שנדר לקראדי ''נגמול לך בוע.זיללר לזיכוי מלא'' (ל''ת)

    יש חברים?, 26/10/06 09:59

  • 61.

    קראדי ''לראשונה מ-תש'ח לא נמצאו ראיות בזירה'' (ל''ת)

    עוול משווע זועק, 26/10/06 09:58

  • 60.

    לא קשור למקרה הזה, אבל כנסו

    אלכס, 26/10/06 09:56

    כשאני רואה את כל המכוניות הענקיות האלו 4X4 עם האורות הכחולים מתקרבים אלי ממול או במראה, אני ממש נכנס ללחץ.
    והסיכוי שתראו אותם מבצעים עבירת תנועה גדול משמעותית מהסיכוי שתראו מישהו במאזדה עושה.

  • 59.

    לפחות 10שנים

    zolen, 26/10/06 09:55

    האיש רצח 2 בני אדם ללא כל סיבה. אז מה אם הוא עורך דין מפורסם, אולי עכשיו תריצו אותו לנשיאות או למשרד ראש הממשלה. מת הצדק בישראל, על צקים שחזרו יושבים יותר בפנים!!!

  • 58.

    למה......

    g.l., 26/10/06 09:54

    15 חודשים מינוס שליש על התנהגות מצויינצ כיאה לאדם כל כך ערכי כמה יוצא????ולמה אחרי דחיה כל כך גדולה של המשפט הזה גם משהים את ביצוע גזר הדין ב-45 יום,כי יש עוד תיקים שהו לא סיים, או מה?רק בישראל נגזר הדין על אנשים והם לא יוצאים מבית המשפט לכלא קצת בזיון לא?

    • משהים את ביצוע גזר הדין עד שהפושע הזה יערער ויצא ב-6 חודשי מאסר (ל''ת)

      על תנאי בלבד., 26/10/06 10:21

  • 57.

    הוא לא רוצח - הסבר בפנים.

    שאול, 26/10/06 09:51

    אנשים לא מבינים דבר אחד:
    לכל נהג, אפילו הזהיר ביותר, עלול לקרות משהו כזה. משהו שהוא לא יודע מאיפה זה בא לא.
    (ואני בפירוש לא מדבר על עברייני תנועה סידרתיים, שאיתם יש להחמיר).
    נראה לי שזה הסיוט של כל נהג.
    לכן, כשמדובר באדם נורמטיבי שקרה לו אסון (כן, גם לנהג קרה אסון) ....
    שלילה לצמיתות - כן.
    קנס גבוה (ואפילו החרמת הרכב) - כן.
    עבודות שירות בסופי שבוע, שלא יותירו לו זמן ל''כיף'' - כן.
    אבל לשים אדם, לא משנה מה מקצועו, בכלא לשנה - זה מוגזם. זה יכול למוטט על אדם את פרנסתו ואת משפחתו.

    • נהג זהיר?!?

      מור, 26/10/06 10:04

      אוי.. איזה מסכן... זה ימוטט אותו?... כמה חבל......
      מה עם משפחה שלמה שהתמוטטה???
      חוץ מזה, הוא עבריין תנועה סדרתי אם לא שמת לב. אם 23 עבירות זה לא סדרתי אז מה כן???

      • 23 עבירות ממש לא מעידות שהוא עבריין סדרתי

        נהג ותיק, 26/10/06 11:02

        הבחור נוהג שנים.
        23 עבירות זה בערך עבירה אחת לשנה וחצי.

        לא ממש כבוד גדול, אבל.....

        חשוב להבין שמשמעות המילה ''הרשעה'' בעבירות תנועה איננה בהכרח מעמד בפני בית-משפט.
        כשנהג מקבל דו''ח, עצם תשלום הקנס מהווה הודעה והרשעה בעבירה.

        כמו כן, חשוב להבין שלא כל עבירה היא עקיפה על קו לבן, נהיגה במהירות של 180 קמ''ש או נסיעה ברמזור אדום.
        חלק מהעבירות בגינן הנהגים מקבלים דו''חות (וכאמור, תשלומן מהווה הודעה והרשעה) אינן עבירות חמורות ולעיתים מדובר בעבירות טכניות ותו לא.
        לדוגמא, חוסר במסמכים (לא קורה ששוכחים ארנק בבית?), אי חגורת בטיחות, נורה שרופה, עבירות חניה, אי הדלקת אורות ביום בחורף ועוד ועוד.

        לכן, כל עוד אנחנו לא יודעים באילו 23 עבירות מדובר, זו סתם כותרת פופוליסטית ואין למידע הזה שום משמעות ממשית מעבר ליצירת ''עליהום'' על הנהג והתעלמות מ''שותפים'' נוספים בנגע תאונות הדרכים - תשתיות, אכיפה נכונה ועוד ועוד

        • נו באמת?!

          מחנה, 26/10/06 11:36

          עשיתי חשבון. בביתי ארבעה נהגים. סך כל שנות הנהיגה של כולם הוא בערך 100. לאורך השנים צברנו כולנו ביחד פחות מ-15 עבירות תנועה כלשהן...

          • מחנה יודה, קרא לפני שאתה מגיב. (ל''ת)

            נהג, 26/10/06 11:52

          • מספר העבירות לא ממש חשוב, אלא מהותן! (ל''ת)

            נהג צעיר, 26/10/06 11:58

          • איזה יופי שאתה יודע חשבון.

            כוכי, 26/10/06 19:02

            מה היינו עושים בלעדייך
            דיייי נוווו, תשארררררר

    • אתה נורמלי??

      אסף, 26/10/06 10:10

      לא רוצח? הבן אדם היה שיכור!
      והרג שני אנשים.. זה מוטט כמה משפחות .. הסבתא והסבא והאחים והחאיות.. זה הרבה משפחות.. ואתה דואג לפרנסה שלו?? הבן אדם מיליונר.. שתה יין בצהריים והלך והרג שני אנשים!

      • אם אתה בעצמך תוכיח שהיה שיכור

        בוקאצ'ו, 26/10/06 18:53

        לדעתי, הדין היה נחרץ אחרת, מר אהרון ברק ג'וניור.
        כל עוד אתה לא שופט, סתום ת'פה!

      • אסף יקירי כנס בבקשה, אתה חייב!

        אלי, עכו, 26/10/06 19:01

        תן לי להבין משהו:

        1. ''הסבתא והסבא והאחים והאחיות זה הרבה משפחות''... סליחה אדוני, לא נראה לי כנראה שאחרי שקראתי אותך עברתי כיתה א', כי אמא לימדה אותי שאח, אחות, סבא וסבתא זו משפחה אחת.
        גם ככה ציירתי את זה. אבל איזה יופי שבאת ולימדת אותי אחרת.
        מכל מלמדי השכלתי.

        2. לא ידעתי שהמילה מיליונר היא קללה. מזלי שעוד לא עשיתי את המיליון הראשון בגלגול הזה.
        שוב- איזה מזל שאתה פה.

        3. אתה יכול להיות תסריטאי של ספילברג.... אחי, רשימת שינדלר יהיה תסריט פראייר לשלך..
        ''ודורי הלך, שתה יין בצהריים, הלך והרג..''.. רגע, אתה לא רוצה להוסיף משהו? לדעתי עוד משהו אחד וזהו, די, נו, תן טאץ' אחרון, זה לא מפחיד מספיק.

        4. לדעתי, ועכשיו ברצינות, אתה חייב לשקול קריירת לבורנט.
        איזה כישרון!! כל הכבוד, איך ידעת מכאן , מהטוקבק, לאבחן את השיכרות שלו למרות כל הממצאים שהורו ההיפך?
        תאמין לי מיסטר בונד, אתה כלי!
        איך עלית על זה לבד? די, נו, עכשיו אתה חייב להשקיע עוד דקה ולתת לי פתרון למצב המדיני הזה.
        בלעדיך, המדינה נופלת! תשאר!!!

        5. די, נו תהיה חבר שלי..

        • מי משלם לך על האנרגיה שאתה משקיע בהגנה על רוצח? (ל''ת)

          תוהה, 27/10/06 02:23

        • מי ששיכור זה מי שמגיב לטובתו..... ועוד בשכר. (ל''ת)

          בושה, 27/10/06 02:24

    • 23 עברות תנועה זה נהג זהיר?!?

      נדב, 26/10/06 10:35

      שאול, תקרא את הכתבה לפני שאתה מגיב. האיש נהג זהיר כמו שאביגדור ליברמן מצביע לחד''ש.....

  • 56.

    כואב על כולם - טרגדיה

    חיפאי, 26/10/06 09:50

    ראשית המשפחה שאבדה את הבת והילד המקסימים.
    שנית על עורך דין מצליח שחרב עליו עולמו, מה שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו יום בהיר אחד.

    • הפתגם ''כששותים לא נוהגים'' מוכר לך ?

      ה, 26/10/06 11:11

      חרב עליו עולמו? איפה הפתגם סוף מעשה למחשבה תחילה?
      ולכםן כשמצפצפים על החוק, צריך לשלם, ולא משנה מי הוא באדם !
      כי החוק שווה לכל, או שאמור להיות!

    • בכלל בכלל בכלל לא כואב לי עליו. הצדק מחייב ענישה יותר חמורה. (ל''ת)

      משפט בוזגלו, 26/10/06 11:38

  • 55.

    המדינה אשמה

    עידו, 26/10/06 09:48

    המסים הדרקוניים שהמדינה גובה על רכבים גורמים לכך שרכבים לא בטיחותיים רבים נוסעים על הכביש. אני מוכן להתערב שאילו הנהרגים היו נוסעים בגולף התוצאה היתה אחרת לגמרי.

  • 54.

    ארץ אוכלת יושביה

    עידו, 26/10/06 09:44

    אפשר להתווכח עד מחרתיים אם העונש מוצדק או לא אבל אין ספק שאם היה מדובר במישהוא אחר (בוזגלו ? ) שלא היה עובר לינץ ציבורי ותקשורתי כמו זה שזכה לו העו''ד קלגסבלד עונשו היה מופחת בהרבה.
    עצוב מאוד לדעת ששופט לא קובע פסק דין באופן ענייני אלא לפי לחץ התקשורת. אם כבר עונש היה אפשר לנצל את כישוריו בעבודות שירות לטובת אנשים שלא זוכים לייצוג משפטי נאות.
    נ.ב - עו''ד של משפחת ווקסלר מראה למה יש שם רע כ''כ לחבריו למקצוע. בשביל לקבל שם הוא מוכן לרקוד על דם של אחרים ולהרוס חבר למקצוע. כמאמר בני דודינו ''כולי כלב ביג'י יומו''.

    • את זה אמרתי בדיוק לפני כמה חודשים

      שושה, 26/10/06 19:03

      מילה במילה אפילו.
      אני מציעה שתשקלי לאמץ מקצוע של חקיין.
      תפור עלייך בומבה !

  • 53.

    הוא לא היה סייען של מגרש היהודים ?? (ל''ת)

    כרגע צמח משומר, 26/10/06 09:41

    • ואתה לא טוקבקיסט של הכתומים מחרחרי הפילוג והמלחמה ? (ל''ת)

      ירקרק, 26/10/06 09:56

    • ואתה מקשקש

      אלמוני, 27/10/06 09:58

      אולי תסביר לי איך שני ח''כים שהתנגדו לפינוי המבורך חלו בסרטן? איך השר שיזם את ההתנתקות הפך לראש-ממשלה? זה גם לפי התכניות של ריבונו של עולם? בתקוה להמשך הפינויים.

  • 52.

    ביזיון!נרצחו כאן שני אנשים!!!!!!!! (ל''ת)

    מדינת חלמאים, 26/10/06 09:41

    • נהרגו. לא נרצחו. (ל''ת)

      האיש הקטן, 26/10/06 10:10

      • נרצחו. גם רוצח בשגגה נקרא רוצח.

        גרשון, 27/10/06 10:33

        ולמה? כי היה צריך להזהר.

        כל שכן מי שנוסע עם רכב כבד וקטלני על הכביש, שיש לו אחריות כפולה ומכופלת על תוצאות נהיגתו. אם היה נוהג יותר לאט וביתר תשומת לב זה לא היה קורה.

        • סתירה פנימית

          יוסי, 27/10/06 11:06

          הורג בשגגה איננו רוצח. הוא יכול להקרא הורג או גורם מוות ברשלנות.

    • לא נרצחו!

      אלמוני, 27/10/06 10:32

      תפסיקו לקשקש. נהרגו בגלל נהיגה רשלנית. רצח זה הריגה מכוונת שתוכננה מראש. תלמדו מושגי יסוד.

  • 51.

    עונש קל יחסית על רצח 2 אנשים - ועוד יערער (ל''ת)

    חוצפה שאין, 26/10/06 09:40

    • למה לקשקש שטויות?

      אלמוני, 27/10/06 10:48

      רצח זה הריגה שתוכננה מראש בעזרת כלי נשק שהוכן. אם מחבל יסטה מהכביש בכוונה וידרוס אנשים- זה יהיה רצח. יש דרגות נמוכות יותר: הריגה וגרימת מוות. אם היה מוכח שהנהג השתכר ,יצא לכביש והרג-זו הריגה. במידה ונהג מתרשל בנהיגה ונהרגים אנשים-זוהי גרימת מוות ברשלנות. זהו החוק,קלגסבלד לא המציא אותו והמשפט נערך לפי החוק ולפי ההודאה שלו. אם בודקים את כל גזרי הדין הדומים בשנים האחרונות- הוא קיבל עונש חמור מאד.

  • 50.

    בושה וחרפה למערכת המשפט (ל''ת)

    אלכס, 26/10/06 09:38

  • 49.

    עונש קל,,עונש כבד

    פיני, 26/10/06 09:37

    תלוי בעיני המסתכל
    לדעתי,לאור חומרת העברה זה עונש קל בצורה מוגזמת
    ככה המדינה נלחמת בתאונות הדרכים ??
    עם כל הכבוד לעברו של הנאשם
    הוא אמור להיות בכלא לתקופה מאוד ארוכה.
    הוא למעשה רצח 2 בני אדם טהורים
    וגמר חיים שלמים של עשרות בני אדם
    בושה וכלימה !!! לביהמ''ש.

  • 48.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 26/10/06 09:33

    אצלנו בכפר מאמינים שאם שמו היה איברהים (דורא) קלנסוא בלד הוא היה מקבל 12 שנים כמו כלום...

    • ואצלנו בכפר

      המפוזר, 26/10/06 11:28

      חושבים שמספר התאונות הקטלניות בארץ שנגרמות ע''י בני מיעוטים עולה עשרות מונים על חלקם באוכלוסיה. ולכן, אצלנו בכפר מעדיפים שלא לקבל הרצאות בנושא תחבורה וצדק ממגזר שלא מראה בקיאות בנושא. קשוט עצמך קושקוש!

    • אתה צודק תעזוב את המדינה (ל''ת)

      דוד, 26/10/06 12:36

  • 47.

    מצד אחד אתם כותבים ''עונש כבד יחסית''

    אזרחית שפויה, 26/10/06 09:31

    ומצד שני: ''דין שווה לכולם''.

    אם זה היה דין שווה לכולם הוא היה מקבל עונש כמו כולם. ולא עונש כבד יחסית.

    הסיפור הזה עצוב.בודאי שלמשפחה השכולה עצוב יותר. אך גם בעו''ד הזה שילך לכלא אני בכלל לא מקנאת.
    עצוב כל כך.

  • 46.

    הריגת האם ובנה ירדפוו אותו כל ימי חייו (ל''ת)

    משה בודק, 26/10/06 09:30

  • 45.

    בושה וחרפה!!!

    רוני, 26/10/06 09:29

    הבן אדם הרג 2 אנשים וקיבל רק 15
    חודשים?

    אם אני אהרוג 2 אנשים, גם אני אקבל 15
    חודשים?

    עם שופטים כאלה, מה הפלא שהקטל בכבישים
    משתולל.

  • 44.

    הפכתם לאנשים צמאי דם. עונשו הוחמר כי הוא מפורסם

    דנה, 26/10/06 09:27

    ולהצליח ולהיות מפורסם זה לא פשע.

    אחרים קיבלו עונשים נמוכים בהרבה על תאונת דרכים, שנגמרה בצורה טרגית ואיומה ועם כל הצער, עדין מדובר בתאונת דרכים.

    לא יתכן שהקינאה והרוע במדינה הזאת יתגלו בכל פעם שמישהו שהצליח נמצא במצב רגיש.
    אגב, היה יותר נכון להטיל עליו קנס כספי יותר גבוה ולהפחית מזמן מאסרו. אין כל תועלת לציבור או למדינת ישראל מלהכניס אותו לכלא. זה יעלה יותר למשלם המיסים בזמן שעבודות שרות יכלו לתרום לקהילה מנסיונו ומיכולותיו.

    רק את הדם אתם רוצים לראות בלי שום הגיון.

    • בוקר טוב אליהו, אדם חכם וחזק יותר צריך לקבל עונש חמור יותר. רק (ל''ת)

      שבארץ זה הפוך., 26/10/06 14:29

      • מזל שאתה לא הנשיא.. בעצם

        אימאן, 26/10/06 19:11

        כבר נפלו עם הנשיא..
        אז..מזל שאתה לא אולמרט..
        רגע, גם איתו נפלנו.

        אז ...מזל שאתה לא הרמטכ''ל - אוווף
        רגע, גם איתו נפלנו.

        אז..מזל שאתה לא שר הבטחון -
        אוייי.. גם אתו נפלנו.
        אז ... תשאר מי שאתה - אויי ויי,
        זה אומר ששוב נפלנו!!!

    • כמה שולם עבור תגובה זו שהיא שיר הלל לרוצח? (ל''ת)

      תוהה, 27/10/06 02:15

  • 43.

    עונש מול עונש

    שמעון 101, 26/10/06 09:27

    ''בית המשפט הארגנטינאי לערעורים פסק שעל תושבת בואנוס-איירס לשלם כ-35 אלף פסוס ארגנטינאים – סכום שווה ערך לכ-11 אלף דולר – לבני זוג יהודים, כפיצוי על גרימת עוגמת נפש. זאת, לאחר שסירבה להשכיר לבני הזוג דירה בבעלותה, בשל דתם''
    העו''ד קיבל קנס מאד סימלי בהשוואת חומרת המעשה. קטילת חיי שני בני אדם אל מול סירוב להשכיר דירה.

  • 42.

    הוא הרג שני אנשים!!

    מה כל כך קשה?, 26/10/06 09:25

    ופצע עוד שלושה. חייהם לא חשובים?

    איך שלא מסתכלים על זה - הוא הרג בכוונה. מי שנכנס לאוטו והוא לא מרוכז, הופך לרוצח.

    אז הוא יכנס לכלא, אולי אפילו יפגוש כמה חברים שהכניס לכלא, יהיה נחמד..
    שישב - והרבה

  • 41.

    מה דעתכם על היקוזה והזמנתו לישראל

    פקק תנועה, 26/10/06 09:23

    לא יאומן כי יסופר.

  • 40.

    שוב מערכת המשפט הישראלית מראה צד מכוער

    בר, 26/10/06 09:23

    מהיכן החוצפה להתגאות במערכת המשפט במדינה כאן?!?
    להרוג 2 אנשים, אמא ובן ולקבל על זה שנה ושלושה חודשים...
    נהדר, זה ירתיע המון אנשים לא לנהוג תחת השפעה, או לא לנהוג במהירות של כביש מהיר באירופה באמצע תל אביב!!!
    אין חדש תחת השמש - מערכת המשפט בישראל מרימה את ראשה המכוער ומראה ששווה להיות חלק ממנה (בתור עו''ד שדרס והרג!)..
    המשך יום נפלא לקלגסבלד - תהנה ב 45 ימים האחרונים ותשים כסף בצד לתקופה שאחרי ריצוי העונש. אולי אז תבוא הישועה ולא יעסיקו אותך... וזה יהיה עונש אמיתי.

    • תמימה שכמותך. החונטה השמאלנית השלטת לא מפקירה את אנשיה. לא תהייה לו

      דרור, 26/10/06 10:00

      שום בעיית פרנסה לאחר שישוחרר מהכלא, אם בכלל הוא יישב בסופו של ההליך המושחת הזה.

  • 39.

    בדיחה ועונש מצחיק (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/10/06 09:21

  • 38.

    אתם שוכחים שהוא הרג 2 אנשים.

    רון, 26/10/06 09:20

    על רצח מקבלים בדרך כלל מאסר עולם הוא רצח 2 אנשים אם אוטו במקום אם אקדח בגלל זה מגיע לו אונש מופחת.

  • 37.

    לא מספיק!!! שישב 10 שנים לפחות

    נהגת שמנסה, 26/10/06 09:20

    הוא נהג בחוסר זהירות ברכב ענק, ותוך שנייה הביא למותם של אישה צעירה וילד.
    שישלם - שיפסיד עשר שנים מחייו בכלא. האנשים שהרג הפסידו הכל. בני משפחתם הרוסים, ידידיהם שבורים מצער. למה שמשפחתו של קלגסבלד לא תסבול? למה שלא ייעשה צדק אמיתי? למה שלא יינתנו לרוצחים בכביש עונשים אמיתיים, כדי להזהיר את כל ציבור הנהגים.

    אנו הנהגים והנהגות, כל אחד מאיתנו, ברגע שהוא/היא יושבים אחרי ההגה, אנו רוצחים בפוטנציה, ועלינו להיזהר בכל רגע ורגע, בכל שנייה ושנייה, שלא להפוך את כלי הרכב שלנו לכלי רצח, לא לפגוע חלילה, לא לקפד חיים ולהרוס משפחות שלמות במחי שנייה.

    יש לערער על קולת העונש.

  • 36.

    עונש קל מאוד (ל''ת)

    אלעד, 26/10/06 09:18

  • 35.

    על הטרדה מינית מקבלים יותר

    עמית בונן, 26/10/06 09:17

    יצא זכאי !
    15 חודש על 2 רציחות ?
    אלכהוליסט - החברה צריכה להוקיע אותך לתמיד.

  • 34.

    15 חודשי מאסר!! וזהו ?????????!!!!

    זה אמיתי??, 26/10/06 09:13

    וזה נקרא כבד?????????

  • 33.

    ציניות!!

    ציניקן, 26/10/06 09:12

    ציניות טהורה לקרוא לעונש הזה ''עונש כבד'' ''צדק לכל'' .. על מי אתם עובדים???!!!

  • 32.

    קל יחסית ולא כבד (ל''ת)

    ש.ס, 26/10/06 09:12

  • 31.

    ממש מתפלא

    חשבז, 26/10/06 09:11

    אני ממש מתפלא על גל השנאה כלפי הנאשם הזה שקיבל כעת עונש מאד כבד. כל אחד מאיתנו היה יכול להמצא במקומו של דורי קלקסבלד שאיבד לרגע את הריכוז בנהיגה שלו וגרם לתוצאות טרגיות. למי מאיתנו זה לא קורה?. כל נהג יודע שגם הוא עצמו ניצל לא פעם מתאונה קשה כתוצאה מאיבוד ריכוז רגעי. לדורי קלקסבלד היה מזל ביש. הוא חטף מאד חזק. ובזה אני לא מתעלם מהסבל של משפחת הקורבנות.

    • מה????

      g.l., 26/10/06 10:00

      זהו שזה לא קורה לכל אחד!זה קרא לאדון שנגזר דינו הבוקר,תכניס את זה לראש שלך.

  • 30.

    הוא בחיים לא יישב בכלא!!יערער ויערער ובסוף יקבל על תנאי אתם יודעים (ל''ת)

    דוד, 26/10/06 09:09

  • 29.

    אם בא לי לחסל משהו אז אני אדרוס אותו במקום לרצוח אותו

    ח, 26/10/06 09:08

    כך אשב עשרה חודשים נטו
    אחרי ניקוי שליש
    ואתחמק מ25 שנה בפנים
    ולחשוב על זה שבמלחמה משהו קיבל שנה שלמה על גניבת אופניים
    זו ממש ביזיון

    • זה פרצופה של המדינה (ל''ת)

      אחלה רעיון!!!, 26/10/06 10:05

  • 28.

    חבר'ה תרגעו

    יום טוב, 26/10/06 09:07

    האיש לא הלך לחסל מראש מישהו בדם קר, זו היתה תאונה וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו.
    אין לי ספק שאת העונש הכי נורא הוא קיבל וזה ייסורי מצפון עד סוף ימיו.
    זיכרו, זה גם יכול לקרות לכם.

    • מי חבר שלך ?? האיש רצח שניים ואתה חבר שלו (ל''ת)

      תתבייש, 27/10/06 02:17

  • 27.

    כבד? הוא הרג 2 אנשים!!!!! (ל''ת)

    רן, 26/10/06 09:06

  • 26.

    חבל שלא נכנס ל-3 שנים בכלא, אבל זהו עונש לא קל למישהו במעמדו. (ל''ת)

    מפוכח, 26/10/06 09:06

  • 25.

    זהו? זה הכל?

    פיני, 26/10/06 09:05

    זהו שוויים של חייהם של אם ובנה.

    זהו תג המחיר על שתי גופות מרוצצות של אשה צעירה ויפה וילדון עם פנים של מלאך?

    זה מה שמקבל מי שהערה יין אל כרסו ויצא אל הכבישים ברכב המוות שלו תוך שהוא נוסע בפראות וללא הכרה בקיומם של בני אדם אחרים?

    אכן

    זה מה שמקבל מי שזכה להימנות עם אצילי ארץ. שנחקר בביתו ולא בתחנה. שתוצאות בדיקת האלכוהול שלו ''טופלו''.

    זה מה שמקבל חברם של שופטים עליונים.
    זה מה שמקבל פרקליטו של בכיר במשטרה לשעבר שהפך לח''כ (אהרונוביץ').

    אם יש כאן צדק - יבוא וייראה.

  • 24.

    איזה תיאור ''עדין'' של התאונה

    דבּי, 26/10/06 09:04

    ''הג'יפ שנסע על דרך נמיר, פגע קלות ברכב מסוג 'וולוו', כ-70 מטר לפני צומת איינשטיין'', סיפר אז ל-nrg מעריב נועם בגינסקי ממשטרת התנועה. ''בהמשך, פגע בכלי רכב נוסף מסוג 'פיאט פונטו', שהתקדם לעבר הרמזור ובו נהגה הצעירה כשבנה ברכב''.

    כל כך ''קלות'' שפיאט הפונטו נמחצה כליל לאחר שהרכב הכבד של קלגסבלד עלה עליו כמו טנק שעולה על צעצוע.

    מסכן קלגסבלד - מסכנים יותר אנחנו שהפסדנו 2 נשמות טהורות, מסכנים יותר בני משפחות ההרוגים ומסכנים יותר גם הפצועים ומשפחותיהם.

    • החיים עדינים מאוד והמוות מעבר לפינה

      גם הע''וד קורבן, 26/10/06 17:37

      אני בטוח שהעורך דין הזה שילם בקריירה שלו, בנזק הנפשי, המשפחתי, הכלכלי והכללי.

      ועל כך ישלם עוד כל חייו.

      העונש הוא ללא פרופורציה ומשרת רק את ההמון הזועם ואת תאוות הנקם (הטבעית אך לא מקובלת עלי) של משפחת הקורבנות.

      כלום לא יצמח לחברה מכניסתו של עו''ד כזה לכלא מלבד לעוד קורבנות אומללים (המשפחה של העו''ד והעובדים שלו), שלא להזכיר מה יעשו ודאי גורמי פשע עם עורך דין מוכשר בין כתלי בית הכלא.

  • 23.

    נעשה לו עוול - הוא משלם על הלינץ' התקשורתי

    רביב, 26/10/06 09:04

    נהג אנונימי היה יוצא הרבה יותר בזול. לרוע מזלו הוא עשיר, מפורסם ומקושר, ולכן הלינץ'.

    • שום לינץ' ושום נעלים - כעס וזעם ועצב (ל''ת)

      יופיטר, 26/10/06 13:06

      • יופיטר - צא מהגלקסיה, גם ככה

        בוקה נאה, 28/10/06 17:46

        מחניק ומצחין כאן.. אתה רק מוסיף לזה.
        בטח היית מאלה שביסודי צעקו :מכות, מכות!!!
        שב בשקט ותתקרב לבד בחרא של עצמך, אל תשתף את כל מדינת ישראל בזה

    • אם יש שמץ של ''למען יראו וייראו''- שישלם איש כקלגסבלד (ל''ת)

      תקרא את 24, 26/10/06 14:18

  • 22.

    עונש כבד??????

    עובדים עלינו, 26/10/06 09:03

    מה כבד פה?????
    עם ההרשעות הקודמות
    והתוצאה הקטלנית רק שנה ו-3
    כבד??.
    על מי אתם עובדים???

  • 21.

    הגיוני

    אורי, 26/10/06 09:02

    נשמע כמו עונש סביר

  • 20.

    עכשיו כל השמחים לאיד חוגגים

    עכו, 26/10/06 09:02

    כל אלה שצעקו ''מבחן בוזגלו'' ישתו דרינק עם עו''ד חזן המלוקק.

    איזו אירוניה, אדם שעשה כל כך הרבה בשביל החברה, בשביל מעמד החוק ושם הצדק, קיבל גם משפט רחוב צולב, כשהעם הוא גם הקטיגור וגם השופט, וגם גזר דין שבוזגלו הממוצע לא היה מקבל ככל הנראה.
    כנראה שבאמת לרחוב יש השפעה על השופטים. רק חבל שיצא להם כעת שם של מושפעים ולא של אובייקטיבים.
    רק יהיה יפה לראות דין שווה גם לאלה שטעו כמותו לפניו ואחריו בכבישים.

    • מאוד היו רוצים שופטים כאלה

      ב, 26/10/06 09:31

      לא כבד ולא בטיח.

      • בייניש, האדון ב' מאחורייך!!!!

        בוקאצ'ו, 26/10/06 19:14

        יאללה, סמני אותו!

    • נכונה כל מילה. (ל''ת)

      פיקס, 26/10/06 17:27

  • 19.

    כמו תמיד אתם הופכים את חיוצרות

    אשר, 26/10/06 09:01

    העונש הכבד הוא הרצח שהוא ביצע כשהיה בגילופין,
    אם הוא היה אזרח מן השורה בית משפט היה מכפיל את העונש פי 10

  • 18.

    אם הוא לא היה מפורסם זה היה נגמר

    יצא בטטה, 26/10/06 09:01

    הרבה יותר בזול

  • 17.

    עונש כבד במיוחד?!?

    יעל, 26/10/06 09:00

    לא מבינה מה כבד בשנה ושלושה חודשים, כלומר, עשרה חודשים בפועל לאחר ניכוי שליש, לבנאדם שהרג שני אנשים? נדמה לי שעל גניבה מקבלים יותר.

  • 16.

    הוא יערער לפי דעתי ועד שהערעור יתקיים הנושא ירד לתהום הנשיה

    יופיטר, 26/10/06 09:00

    ואפשר יהיה להקל בעונש - ישראל היא מדינה של קומבינות גם בתחום המשפט

  • 15.

    מדינה לא שפויה

    צמאי דם, 26/10/06 09:00

    הוא לא רוצח ולא פושע ידוע הוא בסך הכל עשה עבירה/ טעות מחרידה,מגיע לו עונש חמור, אבל איזו סיבה יש להכניס איש כמוהו לכלא???
    איך זה יעזור לחברה?

    לדעתי התקשורת צלבה את האיש הזה ואנחנו כולנו נשלם את המחיר בעוד שנה וחצי כשייצא מהכלא, אנשים כמוהו בכלא נחשפים לסחיטה ומושפעים מגורמי פשע ובסוף הופכים לפושעים פעילים בעצמם.

    חסר דרכים שאיש מוכשר כזה יכול לשלם בהם על פשעיו?

    • Get real

      Yossi, 27/10/06 00:05

      הוא לא רוצח ולא פושע ידוע הוא בסך הכל עשה עבירה/ טעות מחרידה,מגיע לו עונש חמור, אבל איזו סיבה יש להכניס איש כמוהו לכלא???

      The lawyers *DEMAND* debtors' jail to people can't pay debts. But when a lawyer kills, the same lawyers demand no jail time for him. Their money is enough reason for jail time, our lives are not

  • 14.

    שנה ו-3 זה עונש כבד? לא בעיני. הוא הרג 2 אנשים. וברשלנות!! (ל''ת)

    שדגכ, 26/10/06 09:00

  • 13.

    מדינת הקומבינות ! ה צ י ל ו ! ! ! (ל''ת)

    אחינו הנהג, 26/10/06 09:00

  • 12.

    זה עונש קליל וגם אותו הוא לא ישא (ל''ת)

    זאב, 26/10/06 08:59

  • 11.

    מסכנים כל השלושה הנפגע והפוגע שנפגע טרגדיה...זה יכול לקרות לכולנו (ל''ת)

    ff, 26/10/06 08:59

    • לא נכון!! זה קורה למי שחושב אני ואפסי עוד בתוך עיר מרומזרת

      יופיטר, 26/10/06 10:18

      אילו היה נוסע יותר לאט אולי היו נפצעים אבל נשארים בחיים

    • נכון מאוד.

      פיקס, 26/10/06 17:26

      כל אחד מאתנו נוהג לעשות טעויות בכביש.

      אבל אבוי למי שצריך לשלם עליהם.

  • 10.

    לא יפה ככה לשלוח אשכנזי לכלא ממש לא יפה (ל''ת)

    דודו, 26/10/06 08:58

  • 9.

    קלגסבלד היה שייך לברנז'ה של שרון. כל מי שהתעסק בגירוש - אכל אותה (ל''ת)

    ותוכיחו לי, 26/10/06 08:57

    • ובמה לשיטתך חטאו קורבנות התאונה?.. (ל''ת)

      איש קטן, 26/10/06 10:08

    • יש הרבה הוכחות

      מישהו, 26/10/06 19:54

      פרס התעסק עם ההנתקות ונשאר בתפקידו,אולמרט עלה לדרגת ראש ממשלה,לבני נעשתה מ''מ ראש הממשלה,איציק נעשתה יו''ר הכנסת, זה מספיק דוגמאות? אתה יודע ששני חברי כנסת שהתנגדו להנתקות חלו בסרטן? נראה לך שאלו הוכחות הפוכות או שהתיאוריה המיסטית-מטומטמת שלך מקומה בפח?

  • 8.

    עונש כבד? 10 חודשי מאסר בפועל

    חבר שלו, 26/10/06 08:57

    כשמורידים שליש מ 15 חודשים בגין התנהגות טובה מקבלים עשרה חודשי מאסר. מהם עשרה חודשים לעומת חודשי הנצח בהם ישארו השניים מתים...

  • 7.

    אם הוא היה מועל בכספים

    בושה, 26/10/06 08:57

    הוא היה נכנס לכלא לעשר שנים לפחות, אבל להרוג שני אנשים - זה שווה רק 10000 ש''ח.

  • 6.

    לא עו''ד!

    רחמים, 26/10/06 08:56

    פשוט בושה, התיישב מול ההגה בגילופין והרג - זה לא עונש כבד כלל!

    • מאיפה הכנסת את הגילופין

      עובדות בבקשה, 26/10/06 09:36

      נקבע שהוא לא היה וגם השופט לא ציין זאת.

  • 5.

    הנרצחים יריחו פרחים מלמטה ובעוד שנה הברנש כאילו כלום לא קרה ! (ל''ת)

    המשכוחית, 26/10/06 08:55

  • 4.

    אם על הריגת אדם מקבל 7 חודש ומשתחרר תוך 3 חודש=להרוג-אפשר לצאת בזול (ל''ת)

    עונש קל מאוד, 26/10/06 08:54

    • לא הריגה!

      יוסי, 26/10/06 19:56

      גרימת מוות ברשלנות!

  • 3.

    מה כבד כאן!? הוא העלים ראיות לנהיגה בשיכרות...

    רובי, 26/10/06 08:54

    ובכך ניצל מאשמת הריגה.

    • קלגסבלד לא העלים ראיות!! המשטרה המושחתת חיבלה בחקירה!!

      דרור, 26/10/06 09:25

      היא לא עשתה לו בדיקת דם מיד לאחר התאונה, לא עצרה אותו, כנהוג, כנראה שלא בדקה את פלטי שיחות הסלולרי שלו משעת התאונה,וחקרה אותו בביתו- מעשה חסר תקדים.

      • תנאי הכביש

        נורמן נורמו, 26/10/06 12:00

        העו''ד לא אשם בלעדית, משרד התחבורה, מעץ, עירית ת''א אשמים לא פחות. מנתניה עד אחרי רמת אביב נוסעים כל הנהגים כאילו היו במרוץ תחרויות, כל אחד מנסה לעבור את השני, כולם נוסעים במהירות מופרזת. אחרי צומת גלילות הכביש נעשה עירוני, אבל בקושי רואים איזה תמרור קטנטן, אין כל תמרורי אזהרה , אין כל פסי האטה רדודים אשר יאלצו את הנהגים להאיט לפני הרמזורים ו/או אמצעים אחרים, כמעט כל יום יש שם חריקות בלמים לפני הרמזורים. כל הכסף אשר נסחט מציבור הנהגים, הולך למקומות אחרים, לא רלוונטים.מה כולם יורדים רק על העו''ד, תרדו על שר התחבורה ואחרים, האחראים למצב הכבישים.

    • מניין לך? ערכת חקירה בנושא? (ל''ת)

      אזרחית שפויה, 26/10/06 09:29

  • 2.

    מזעזע

    d, 26/10/06 08:53

    זה מה ששווים חיי אדם של אמא ובן 15 חודשים............
    אחרי 10 חודשים הוא ייצא כבר....


    בושה!!!!!!!!!!!

  • 1.

    עוולה מרושעת בתאום פרק' בג''צ משטרה (ל''ת)

    אריק, 26/10/06 08:51

    • העונש הולם.איננו כבד אך גם לא קל.בכ''ז נהרגו 2,אך לא נרצחו בדם קר. (ל''ת)

      החשוב:הרתעה+, 26/10/06 13:08

      • עונש מצחיק

        AA, 27/10/06 02:18

        ביום בו נגזרו 15 חודשי מאסר על עו''ד דורי קלגסבלד, לאחר שהורשע על-פי הודאתו כי נהג ברשלנות וגרם למותם של אם ובנה, שלח בית המשפט המחוזי בחיפה צעיר בן 21 ל-27 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בעבירת הריגה בתאונה שאירעה בחודש ינואר 2005 בדרך פרויד בחיפה