• 129.

    מדכא לחשוב שהורה הפך אימפוטנט מול ילדיו (ל''ת)

    תגובה ליצחק קדמן, 27/12/13 08:42


    IP: 2.55.124.74דווח על תגובה זו

  • 128.

    טעות!

    איילה, 19/04/13 17:56

    לא משנה איך מתנהג הילד,גם סטירה זה אלימות ובטוח לא הדרך צאו מהסרטט!!
    יש ילדים שבטראומה מיזה זה משפיל ודוחההה מה יצא להם מיזהה? הילדים רק יהיו מתוסכלים ויפחדו מהוריהם לזה אתם רוצים להגיע?! אם הילדים חשובים לכם תשתמשו בדרכים אחרות ולא בסטירה ואפילו לא שתיים גם לא מידי פעם!!!

    IP: 37.142.62.3דווח על תגובה זו

  • 127.

    המועצה לשלום הילד שתקה כשמתוך שנאה בהמיתגרשו אלפי ילדים מבתיהם

    בגוש קטיף, 19/11/06 10:17

    המועצה לשלום הילד שותקת כאשר אלפי הילדים היהודיים שגורשו מבתיהם ( אך ורק מתוך שנאה בהמית ליהדותם של הילדים האלה) נזרקו לתוך צריפונים קטנים וצפופים,.
    כי המועצה שלא-שמטה לשלום הילד דואגת לשלום הילד באופן מאוד פופוליסטי וסלקטיבי.

    IP: 82.166.128.143דווח על תגובה זו

  • 126.

    מי שמכה לטעם חינוך זה בסדר - אבל לרוב מכים בגלל איגואיזים ונוחיות

    בעיה, 30/10/06 07:45

    ולכן מכיוון שרוב ההורים זבלים איגואיסטיים שרוצים שקט או שהילד לא יפריע להם בעיסקיהם

    הרי לכן אסרו המכות.

    פשוט מפני נפילת הדור

    IP: 62.0.112.209דווח על תגובה זו

  • 125.

    החינוך הדתי טוב מהחילוני - נקודה!

    עובדות בשטח, 30/10/06 07:42

    בכל פרמטר אפשרי
    אם זה השכלה - לדתי לאומי
    אם זה תרומה לקהילה
    אם זה יחס למשפחה

    אפשר לא לסבול חינוך המגביל הטבע היצרי והכוחני - אבל לחיי מדינה וקהילה חינוך זה הטוב ביותר שיש לנו היום
    בערך כמו החינוך בקיבוצים ביחס לתרומה לקהילה - אבל מחזיק הרבה יותר אנשים בתוכו..

    אני רואה החינוך הדתי לאומי מקביל באיכותו לחינוך בקיבוצים - שגוועים לצערנו!

    IP: 62.0.112.209דווח על תגובה זו

  • 124.

    עובדה בשטח = החינוך של מי יותר טוב

    סמים סכינים ועו, 27/10/06 03:35

    עובדה בשטח = החינוך של מי יותר טוב

    אצל החילונים יש המון המון סמים אלימות סכינים וכל מיני התנהגות בלתי ראויים, ואין שום כבוד להורים ולמבוגרים וכו' כו'

    אצל החרדים 99.9% בלי סמים ובלי אלימות בלי סכינים וכו' וכו' ועם כבוד להורים ולמחנכים וכו'

    אז החינוך של מי עובד??

    של אלו שרוצים טובת הילד ונותנים לפעמים מכה או סטירה,
    או של אלו שלטובת הילד נותנים לו להיות פרא אדם??

    מתי כבר תתעוררו......

    IP: 66.250.98.210דווח על תגובה זו

    • ילדי החרדים הדתיים והמתנחלים מתוקצבים פיי 11 מילד רגיל

      נעמה, 28/10/06 06:38

      זוהי הסיבה. השוןד והגזל של האייטולות. הם לא בנו את המדינה אנחנו כן. הם גונבים מאתנו הדרקים האלו.
      להפסיק לאוכלי החינם האנטי ציוני מדושני העונג שלא עובדים ולא משרתים בצבא כל אגורה וקצבה על חשבון משלם המסיסים . הם נהנים מזיעת כפינו

      IP: 128.139.88.36 דווח על תגובה זו

      • בדמיון החולני שלך - תשאל עליזה מה זה 22000 לחצי משרה (ל''ת)

        צבעוני, 30/10/06 07:38


        IP: 62.0.112.209 דווח על תגובה זו

    • כנראה שממזמן לא עברת בכיכר ציון,

      הילה, 28/10/06 17:54

      ולא ראית מוסדות חינוך שלמים שמאכלסים ילדים מבתים חרדים שסרחו. ההבדל בין החרדים לאחרים, הוא שהורים חרדים בד''כ מנתקים עצמם ומסירים אחריות, במידה וילדם התגלגל לסמים.

      IP: 80.178.9.136 דווח על תגובה זו

  • 123.

    הילדים כמחנכים

    אמא, 27/10/06 02:21

    כאם לילדים קטנים, שמתי לב שהילדים מחנכים אותי לא פחות משאני מחנכת אותם. כשאני רגועה וסבלנית הם מהר מאד מפסיקים להתפרע ומשתפים איתי פעולה. גם מכה כשבאה מתוך שיקול דעת בדרך כלל לא עוזרת. אבל חשוב שלהורה תהיה גם היכולת להפחיד את הבן שלו אם צריך-שהילד יבין שהוא לא יכול לעשות כל מה שבא לו

    IP: 203.211.98.17דווח על תגובה זו

  • 122.

    די כבר

    שיר, 26/10/06 19:29

    תגידו מה שתגידו אבל שורה תחתונה ילדי החרדים יותר מחונכים.
    אבל
    הלפרט - בתור פוליטיקאי, במיוחד חרדי, אתה לא יודע שפעמים עדיף לשתוק?
    תראו מה עשיתם מזה...

    IP: 84.228.103.170דווח על תגובה זו

  • 121.

    בעיטה בתחת

    שמחה, 25/10/06 20:16

    לא רק שלא תזיק ,היא גם תועיל לחבר כנסת כזה
    עד אז בושה וחרפה שעדיין לא קבל אותה

    IP: 62.47.147.33דווח על תגובה זו

  • 120.

    כולם לקרוא תגובה 40 חשוב (ל''ת)

    לי, 25/10/06 19:13


    IP: 194.90.76.114דווח על תגובה זו

  • 119.

    זה מה שרברבנים מצטטים מהתנ''ך? המוסלמים מהקוראן? והנוצרים מהברית החד

    עיניים לראות, 25/10/06 18:13

    מי שמרשה בשם דת להורים להכות את ילדיהם... לאנוס את נשותיהם כדרך למילוי מצוות ''פרו-רבו''... לחסל ערבים כזבובים... לבצע ''נקם ג'יהאדי'' ביהודים... להשליט דמוקרטיה במזרח התיכון בכח הזרוע
    -- הוא פושע גם אם יש לו תואר רב, אימאם, כומר, רועה רוחני... גם אם הכל מצוי במקורות, כדברי המלך שלמה (''חוסך שיבטו שונא בנו''). טוב שג'. וו. בוש לא מוזכר בתנ''ך.

    לכן תודה! -- אינני ''דתי''.

    IP: 82.181.108.226דווח על תגובה זו

    • אתה לא דתי אבל בהחלט אידיוט

      Avi Ecuador, 25/10/06 18:48

      ואני אומר לך זאת כאחד לא דתי במקרה.

      IP: 65.199.175.90 דווח על תגובה זו

    • בלי להכיר אותך אני ידוע עליך שני דברים

      איציק, 27/10/06 02:15

      1. אין לך ילדים
      2. יש לך בעיה חמורה בהבנת הנקרא

      IP: 203.211.98.17 דווח על תגובה זו

  • 118.

    על מכות

    אמא, 25/10/06 18:11

    ואל תהיו תמימים כולם בזמנו נתנו מכות ?הילדים והנוער של היום כבר לא פראייר... גם חברי כנסת שלא ישחקו אותם תמימים לא עובד עליי בכלל .אז דיי לתמימות היום פותחים תפה ובקושי יש מכות ,רק הילדים השקטים אוכלים אותה בהרבה בתים עכשיו רק למחשבתכם...

    IP: 89.0.129.100דווח על תגובה זו

  • 117.

    מציאות שיש הצלחה בציבור החרדי!!

    א חרדים ספרדים, 25/10/06 16:56

    וזה עשרות, מאות, ואלפי שנים.
    ואילו הציבור החילוני נחל כישלון ורק ב60 שנה...

    אגב, האם זהו מדור 'יהדות' או מדור 'בורות'? או מדור 'שנאה'?

    IP: 87.69.220.126דווח על תגובה זו

  • 116.

    מדינה של פסיכים היסטרים ואייטולות צדקניות

    אילה, 25/10/06 16:55

    אני לא ננתי פלסקה לבן שלי אבל אם היו לי 10 ילדים מישהו היה חוטף בטוח! ששלי יחימוביץ תפסיק לזבל תשכל אני שמעתי את דברי הרב אפשר היה להבין שלא מדובר על מכות לשם מכות , הארץ השתגעה לגמרי- על משפט של נשיקה יוציאו אלפי שקלים ויבכו שיש רעבים נו די לקיצוניות הפמינסטית

    IP: 85.250.114.41דווח על תגובה זו

  • 115.

    איך באמת חינוך נכון? חופש מוחלט?הגבלות--האמצע

    חיים, 25/10/06 16:47

    חברה קודם כל אני רואה את זה בתור אידיאל אני לא יודע אם אני אצליח בזה ואני לא יודע איך יצא אני יודע לדעתי איך צריך להיות. דרך אגב אחי בן 31 עם 4 ילדים והם מתוקים ומחונכים.
    חוץ זה שאלה הדברים הכי קשים בעולם. והלוואי שכולנו נצליח בצורה הכי נכונה, לא רק בזה אלא בכל שאלות המוסר והצדק!
    אז איך עושים את זה מצד אחד ברור כיום שחינוך כמו לפני 60 שנה לא מתאים. הכאת ילד וסגירתו וענישה כיום רק תיצור את ההפך - מרדנות וטינה.
    מצד שני לי כואב לראות איך ברחוב ילד אומר לאמא שלו לא רוצה, צועק ומקלל וחסר הערכה מוחלטת (בעצם גם אני הייתי קצת כזה). הבעיה שכיום שני ההורים עובדים ולכן גם יש קושי רב יותר ליצור קירבה ומצד שני כבוד.
    לדעתי כמה דברים.
    גיסתי עובדת בישוב שלה כאחות כך שיחסית היא הרבה עם הילדים. היא לא נותנת להם לראות טלויזיה יותר מדי. כך יוצא שהילדים מתרוצצים משחקים עם חברים ויחסית ממושמעים. ממתקים מקבלים פעמיים ביום כשהם היו קטנים הם לא היו שותים קולה. ועם קמים לפני סוף האוכל אין פרסים. איך עושים? אז תתפלאו עם ילדים צריך לפעמים להיות קשוחים. אלא שאם הילד לא מקשיב לי ומסכן את עצמו לדוגמא רץ בכביש צריף להבהיר לו שזה אסור, אם אגיד לו הוא יתעלם. חייבים או לצעוק עליו - שזה אגב אלימות מילולית, או לתת לו סתירה או מכה ביד. זה יגרום לו להבין את חומרת המעשה, ויראה ממנו לא פחד. אבל ברור שאם אני יצעק על כל דבר קטן אז שני דברים יקרו.
    א. הילד יתרגל וההשפעה החינוכית תעלם, ומצד שני זה יצור את האיבה ואיבוד הסמכות במקום יצירתה.
    ילד צריך גבולות, הוא אינו יכול ליצרם בעצמו. צריך ליצור לו אותה.
    שלא יהיה לא מובן אסור להרגיש טוב עם הצעקה וחשוב שהיא לא תבוא מכעס. צריך שהילד יבין למה היא באה, והכי חשוב שלא תחושת הכאב אלא תחושת הבושה של הילד מאביו היא העיקר. לאחר קצת זמן בחדר תמיד צריך להכנס ולדבר איתו כדי שיבין שזה בשבילו.
    יש עיוותים בחיים. צריך להבין שכשחייל הורג מחבל הוא לא אכזרי אלא מרחם על אחיו. כך גם כשלומדים ללכת הילד נופל אבל זה רק לטובתו. באותו מידה אב שאינו מחנך את בנו פשוט לא אכפת לו ממנו אלא מהעבודה והכסף.
    אפשר לחנך ילד שמרק זה חם על ידי שירגיש את החום וילמד. אבל מי המטורף שיתן לילד שלו בגלל פתיחות, ללמוד בעצמו שאי אפשר לעווווף. צריך ללמד את הילד שיש גרביטציה ולא שהרצפה תלמד אותו.

    IP: 85.250.205.6דווח על תגובה זו

  • 114.

    למועצה לשלום הילד, שצטטת את המשך הפסוק של שלמה המלך

    יוסי, ילד מוצלח, 25/10/06 16:35

    ואוהבו שיחרו מוסר.

    ואם הדיבורים לא עוזרים?

    'חוסך שיבטו שונא בנו', לא באה להפוך את החינוך למנגנון הלקאה אוטומטית.
    אבל ברגע שהלקאה יורדת לגמרי מהפרק בגלל שהיא ''לא מוסרית, לא חינוכית ואל יעילה'' - מדובר במחנכים ששונאים את הילדים.

    כשילדים גדלים בלי גבולות - הם לא עושים חשבון גם להורים.


    IP: 192.168.0.6דווח על תגובה זו

    • אתה איש לא מוצלח (ל''ת)

      בן, 25/10/06 16:54


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 113.

    קראו את הספר: הורים טובים מדי לדעת לחבק, לדעת לדרוש של הפסיכולוגית

    אמא, 25/10/06 16:35

    אורלי פוקס

    IP: 84.95.77.71דווח על תגובה זו

  • 112.

    בזה הדתיים טובים

    MOOCH, 25/10/06 16:31

    חכו לתרומה ממני

    IP: 68.37.85.64דווח על תגובה זו

  • 111.

    לעצור את הלפרט! (ל''ת)

    עורך דין, 25/10/06 16:00


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 110.

    אני אמא היום והייתי

    ענת, 25/10/06 15:58

    ילדה שחונכה על ידי שיחות ואם זה לא עזר באו ההפלקות אבל...לא הייתי ילדה מוכה להיפך רחוק מזה...מה שבטוח הייתי יותר מחונכת מילדיי ומהנוער של היום...אגב, לא זכור לי שבזמני בבית הספר שלי היו ילדים שלא הוכו ואגב למדתי בבית ספר מאוד טוב...

    IP: 70.80.249.157דווח על תגובה זו

    • מעניין, איך תגיבי אם מישהו יגיד שיש להכות נשים - התביישי לך (ל''ת)

      אורי, 25/10/06 16:29


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 109.

    גם הפסיכולוגית והפסיכיאטרית

    לילי, 25/10/06 15:56

    ד''ר שולמית בלנק, מומחית לפסיכיאטריה של הילד ואורלי פוקס שבתאי, פסיכולוגית קלינית כתבו את הספר ''הורים טובים מדי'',.הן מצביעות על כך שמחקרים רבים וכן המציאות מראים כי בימינו זכויות הילד מוגזמות דבר שמשחית את הילדים, מעורר אלימות בבית בבית הספר ובמקומות מפגש של צעירים, לית דין ולית דיין.
    סמכות ההורים לא קיימת והילדים מזלזלים בהורים ואחר כך במורים ובמבוגרים. וקוראות להשבת סמכותם של ההורים. הו מצטטות חוקרים שרואים בחיוב מכות חינוכיות. נכון, זה נראה נורא, אבל כך חונכו דורות רבים שלמדו לכבד את הוריהם ומוריהם
    ולא נראה שזה הפריע להם בהמשך דרכם.
    מספיק עם הצביעות!

    IP: 217.132.138.39דווח על תגובה זו

    • קראתי, ספר מצויין

      אמא, 25/10/06 19:47

      אני מורה ורואה במו עיניי איך הילדים מחליטים להורים מה נכון ומה לא

      IP: 84.95.77.71 דווח על תגובה זו

  • 108.

    מכות לילד לחנך כן..........אבל מעולם לא על הפנים או על הראש (ל''ת)

    RUBEN, 25/10/06 15:54


    IP: 86.212.3.33דווח על תגובה זו

  • 107.

    צודק צודק צודק! (ל''ת)

    יפי נפש, 25/10/06 15:53


    IP: 84.228.123.64דווח על תגובה זו

  • 106.

    למה לא לפעמים מגיע סטירה קטנה

    ילד, 25/10/06 15:52

    שתאפס אותנו

    IP: 62.0.186.27דווח על תגובה זו

  • 105.

    לא אמכור לו מים (ל''ת)

    בעל קיוסק, 25/10/06 15:52


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 104.

    להסיר את חסינותו (ל''ת)

    עוזר פרלמנטרי, 25/10/06 15:50


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • להסיר חבינות של שרי קדימה - ולהעביר לכלא ללא משפט! (ל''ת)

      נו באמת, 30/10/06 07:43


      IP: 62.0.112.209 דווח על תגובה זו

  • 103.

    צודק ב 100 אחוז

    urs, 25/10/06 15:50

    חבר הכנסת צודק במאה אחוז. כל יפי הנפש שמנסים להפיל אותו בלשונו. אתם לא יודעים כלום על חינוך ילדים. ראינו את כל הילדים של ההורים הקריריסטים והאינטלקטואלים שאף פעם לא נגעו בהם. אין להם מוסר אין להם גבולות והילדים אחר כך מתדרדרים לסמים. בגלל שילד כשהוא קטן, הוא לא תמיד מבין במילים את ההבדל בין מה שמותר ומה שאסור. הוא צריך המחשה לכך שלא יחזור על מעשה זה או אחר אז סטירה קלה זה באמת לגיטימי. ואנ י בטוח שכל אחד גם הפליק לילד שלו אי פעם. ושלי יחימוביץ הייתה צריכה לקבל מכות כדי שהפה שלה יהייה יותר סגור

    IP: 71.196.13.94דווח על תגובה זו

  • 102.

    איה אלוהיך? (ל''ת)

    בן עינן, 25/10/06 15:47


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • איה מזוז? (ל''ת)

      א.ו., 25/10/06 16:17


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 101.

    נו סבבה, איפה כאן הבעיה? חבורה של עדיני נפש (ל''ת)

    אבי דולב, 25/10/06 15:44


    IP: 132.69.225.254דווח על תגובה זו

  • 100.

    צדקנות וצביעות!

    ברני, 25/10/06 15:41

    לתת פליק לילד בגלל שסיכן את עצמו זה לא אלימות! זה לטובתו, בגיל כזה, זה הדרך היחידה שבה ילמד לא להזיק לעצמו, ועל זה אמרו חז''ל '' חוסך שבטו שונא בנו'' , הגב' יחימוביץ יודעת את זה, והצדקנות שלה היא ממש צביעות, ופופוליזים!!

    IP: 192.114.163.144דווח על תגובה זו

    • ראה תגובה 40 כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      דוד, 25/10/06 15:54


      IP: 88.153.89.67 דווח על תגובה זו

  • 99.

    בינתיים את התוצאות של קבלת דעות קדמן וה''מועצה'' שלו

    אבי, 25/10/06 15:41

    אנו מקבלים יום יום בהתגברות האלימות ושאר חליים ש''דעותיו'' המלומדות ורמות לנו.
    שלמה המלך כבר אמר:''חושך שבטו שונא בנו'' ומי שהתחנך וחינך בדרך זו רואה שהוא צדק.
    כשהייתי תלמיד,אז תלמיד שהגזים בהתנהגותו חטף סטירה מהמורה,וכלום לא קרה לו,להיפך.

    אין משמעות הדבר שמותר למורה/הורה להרביץ באכזריות ללא גבולות,אולם מה לעשות,כדי שמורה ישתלט למשל על כתה הוא זקוק להרגשת התלמידים שיהיו מאויימים ברמה כלשהי ממנו,והיום אין את זה,ומכיון שכך האלימות כלפי מורים גואה גם היא.

    IP: 195.200.205.2דווח על תגובה זו

  • 98.

    ארור מכה ילדו/אישתו (ל''ת)

    ברק אבנר, 25/10/06 15:40


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 97.

    נדר: לעולם לא אלך יותר לבית הכנסת (ל''ת)

    ליאון ברכה, 25/10/06 15:39


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 96.

    די לפנודמנטליזם של הג'יאהד האיסלמי ושל אגו''י (ל''ת)

    אלי צמח, 25/10/06 15:36


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 95.

    ערפאת גזז את זקני החמאס = עונש ראוי להלפרט (ל''ת)

    דני חנן, 25/10/06 15:35


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 94.

    מה ההבדל בינו לבין מכה אישתו? (ל''ת)

    אלימלך רבין, 25/10/06 15:33


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 93.

    לכל הצבועים- האם יש מישהו מהכותבים שיש לו ילדים שלא הרים עליהם יד

    המטיף, 25/10/06 15:33

    מעולם? חושך שבטו שונא בנו אין הכוונה להרביץ לילד ללא הכרה, אלא במובן העמוק יותר של לא לפחד לחנך את הילד, למרות התנגדותו הטבעית של הילד למסגרות ולהגבלות שהחינוך מטיל עליו.

    IP: 217.132.102.139דווח על תגובה זו

  • 92.

    מעתה ייקרא: שמואל הלפרון (ל''ת)

    חנה עוז, 25/10/06 15:31


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • רעיון גדול! (ל''ת)

      יפתח בנין, 25/10/06 15:55


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 91.

    לקסח את המפלצות הקטנות.

    המוסר, 25/10/06 15:28

    סתם.......
    המפלצת הקטנה שלי היא הטעם לחיי.צריך יהיה להיות משהו קיצוני להחריד כדי שאסתור לו

    IP: 82.81.91.188דווח על תגובה זו

    • אכול שגיאות כתיב (ל''ת)

      חיים, 25/10/06 16:19


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 90.

    אין לצרף אותו למניין (ל''ת)

    חיים בית הלוי, 25/10/06 15:26


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 89.

    צודק ב100%

    יפה, 25/10/06 15:22

    היגעה הזמן להתכיל לקחת את השליתה של ההורים בילדיהם בחזרה
    בימינו אלו הילדים עושים מה שהם רוצים ואין להורים שום שליטה עליהם יותר מכיון שלהורה אסור להכות ילד כדי לחנך אותו לא מדובר פה במכה שיכולה להזיק לילד אלא במכה כדי שהילד יחשוב פעמיים לפני שיחליט לעשות משהוא לא טוב
    גם כן לדעתי ההורים היום נותנים יותר מדי לילדים בלי שיצטרכו לעבוד בשביל דברים כמו כסף פלאפון בילויים וכו,,
    הכל מוגש לילדים במגש כסף בלי שום מעמץ כל שהוא מהילד לא פלא שהילד יוצא לתרבות רעה
    גם כל הפשע והאלימות שמראים לילדים היום בטלביזיה אינטרנט סרטים זה פי אלף יותר גרועה מאשר מכה קטנה שנותן הורה לילד
    מדועה לא מוציעים חוק נגד תוכניות לא טובות לילדים בטלביזיה ובסרטים וההורים ומורים צריכים גם לשמור על הילדים מה שהם עושים על האינטרנט
    ילד צריך גבולות וזה אין אצלינו במדינה לצערינו
    היום כל ילד מתחת לגיל 18 יכול להכנס לכל פב לשתות אלקוהול לאשן אין גבולות אז מה הפלא ש הנוער היום מושחת

    IP: 71.249.109.46דווח על תגובה זו

  • 88.

    להכירז על אגו''י כמפלגה בלתי חוקית (ל''ת)

    חנן צור, 25/10/06 15:22


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 87.

    גרוע מדרעי (ל''ת)

    יהדה שם טוב, 25/10/06 15:18


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 86.

    דיי דיי דיי לצביעות חוסר שבתו שונא בנו (ל''ת)

    אורי, 25/10/06 15:17


    IP: 62.219.232.157דווח על תגובה זו

  • 85.

    האלה רבניך ישראל? (ל''ת)

    אסף לוי, 25/10/06 15:16


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 84.

    בגללך אחזור בשאלה!

    ראובן נבון, 25/10/06 15:16

    ולשיטתך, כל חטאיי יהיו עליך

    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      יהודה, 25/10/06 15:43


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

      • יש מקום גם בשבילי? (ל''ת)

        מחפש טרמפ, 25/10/06 16:00


        IP: 88.155.180.140 דווח על תגובה זו

    • השבוע אסע בשבת (ל''ת)

      מסורתי, 25/10/06 15:59


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

    • לא אחזור בתשוןבה - אבל אעריך רבנים הרבה פחות (ל''ת)

      ליאת, 25/10/06 16:21


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הוא לא הפרימיטיבי היחידי שמיצג בכנסת את בוחריו (ל''ת)

    דש, 25/10/06 15:15


    IP: 4.236.27.113דווח על תגובה זו

  • 82.

    חילול השם שאין כדוגמתו (ל''ת)

    אלחנן בן זקן, 25/10/06 15:14


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • אל תדאג, נשמה טובה (ל''ת)

      דוס שיחסית רגוע, 25/10/06 15:56


      IP: 88.155.180.140 דווח על תגובה זו

  • 81.

    היה צריך להפליק לשלי כשהיתה קטנה (ל''ת)

    שכחו ועכשיו, 25/10/06 15:13


    IP: 62.90.144.238דווח על תגובה זו

    • נבל (ל''ת)

      גדי, 25/10/06 16:06


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 80.

    הכאת מבוגר = תלונה במשטרה, הכאת ילד לא?

    סטיב, 25/10/06 15:13

    שינסה להרביץ למבוגר , או נער?
    למה להרים יד על אדם מבוגר מובילה לתלונה במשטרה ועל ילד לא?
    כי הוא קטן? כי הוא חלש? כי הוא ברשותו, חסר אונים?
    למה לקשר בין מכות לבין חינוך? אין שום קשר-דווקא המכות הן שבונות את הקשר המעוות הזה.
    לכלוא את הלפרט מיד!!!

    IP: 85.65.131.10דווח על תגובה זו

  • 79.

    ואחר כך אומרים שהמוסלמים אלימים... (ל''ת)

    מוחמד זייד, 25/10/06 15:12


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 78.

    על היועץ המשפטי להעמידו לדים (ל''ת)

    מיכאל אשכנזי, 25/10/06 15:11


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

  • 77.

    יש לנדות את הלפרט (ל''ת)

    יעקב פרי, 25/10/06 15:11


    IP: 213.8.202.103דווח על תגובה זו

    • לא אעמוד במרחק דלת אמות ממנו (ל''ת)

      שמעון בנימין, 25/10/06 16:07


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 76.

    כולם יודעים מהו ההבדל בין חינוך מהסוג הזה לבין התעללות''. (ל''ת)

    דוד, 25/10/06 15:11


    IP: 88.152.202.35דווח על תגובה זו

  • 75.

    מודה באשמה, גם אני כמחנך סטרתי פעמיים והכתי פעם אחת. יצא מזה רק טוב (ל''ת)

    :-), 25/10/06 15:06


    IP: 85.250.83.126דווח על תגובה זו

    • צריך לכלוא אותך (ל''ת)

      אליהו ב., 25/10/06 16:16


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

      • תתאר לעצמך שתצטרך לשלם מיסים

        Avi Ecuador, 25/10/06 20:52

        לכל כך הרבה אנשים שאתה כולא, תעבוד רק בשבילם ולא יהיה לך כסף לבן הדביל שיצרת.

        IP: 65.199.175.90 דווח על תגובה זו

  • 74.

    המועצה לשלום הילד ושלי יחימוביץ'

    אפרת, 25/10/06 15:03

    תפסיקו לבלבל את המוח הבנאדם צודק במיליון אחוז,הוא לא התכוון למכות נמרצות כמו שאתם חושבים או קוראים בעיתון,רק לסטירה קלה שתעמיד את הילד במקום.
    אפשר לחשוב גם אני קיבלתי סטירות בחיי זה לא עשה לי טראומה זה רק הראה לי שלהורים צריך לעשות כבוד,ולציית לכל מה שאומרים, כל הזמן מנפחים פה במדינה סיפורים כדי למצוא אשמים כאילו שאין לנו מספיק במה להתעסק

    IP: 195.62.18.173דווח על תגובה זו

  • 73.

    מותר לסטור בצורה קלה ומבוקרת

    אביעד, 25/10/06 15:03

    לכל דבר יש המינון הנכון.
    אחרי הסטירה תבוא גם הנשיקה, כמובן שאסור שהסטירה תבוא מתוך כעס, אלא החא צריכה לבוא מתוך מחשבה

    IP: 62.0.32.97דווח על תגובה זו

    • לאחר מחשבה בא לי לתת לך סטירה

      ניצן, 25/10/06 16:49

      מבוקרת ..נראה לי שזה יעשה לך רק טוב , (ואני ממש לא כועס עליך ) אולי תהיה יותר מחונך .

      IP: 88.153.56.4 דווח על תגובה זו

  • 72.

    לפי אותה אנלוגיה-

    יי, 25/10/06 15:02

    בחכים דתיים שלא גמרו 12 שנות לימוד מותר להלום?

    IP: 85.130.138.108דווח על תגובה זו

  • 71.

    הרמב''ם פוסק-מותר אבל...

    בוני, 25/10/06 15:02

    בטווח גילים מאוד מצומצם,וגם אז רק ב....שרוך הנעל כדי שלא יכאב.
    ז''א ילד קטן שלא מבין על מה המכה הזו-אסור להכות!!!
    ילד גדול,שמבין דברים ואפשר לנהל אתו שיחה....אסור להכות!!!!
    מה שמשאיר לנו טווח מאוד מצומצם.
    אני לדוג'מפליק (לצערי לא בשרוך)בטוסיק או ביד לילדיי בין גן חובה לכיתה ב'.
    ודי!

    IP: 80.230.166.243דווח על תגובה זו

  • 70.

    כשאמא לא בבית, בטח שהילדים לא חוטפים....

    פסיכולוגית, 25/10/06 15:01

    זה הופך אותם למאושרים יותר??? זה עושה אותה אמא טובה יותר???
    אדישות וחוסר נוכחות פיסית גרועים הרבה יותר מפליק פעם במאה שנה...
    קחי את זה לתשומת ליבך שלי!!!

    IP: 84.229.61.220דווח על תגובה זו

  • 69.

    האם גם סטירה קלה לח''כ הלפרט אינה מזיקה? (ל''ת)

    שאלת תם, 25/10/06 14:57


    IP: 212.25.123.66דווח על תגובה זו

  • 68.

    להכות ילד בצורה מחנכת זו חובה!

    Avi Ecuador, 25/10/06 14:56

    לא התאכזרות ולא הכאה מטורפת עם כעס בלי מעצורים של המכה.
    ההכאה זה חלק משלים בחינוך ולצערי אין דרך אחרת מכיוון שהיצור אדם לא מושלם ומבין יותר מהר מהיא הדרך הנכונה.
    ילד שלא מכים אותו לפעמים ובזמן הנכון הופך לילד מתוסבך עם ראיה לא נכונה של החיים הבנה את עצמו והדרך לחיות.

    IP: 200.107.50.18דווח על תגובה זו

    • see #52

      ofer, 25/10/06 15:53

      same crap

      IP: 74.112.22.24 דווח על תגובה זו

    • יש לעצטר גם אותך (ל''ת)

      מיכל, 25/10/06 16:00


      IP: 213.8.202.103 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הצביעות הדתית חוגגת

    מיס יוניברס, 25/10/06 14:54

    עאלק החינוך שלהם הכי טוב....
    הכל אצלם הרי פותרים בחדרי חדרים ובינם לבין עצמם
    שכחתם איך עאמר הרב הראשי נתן לגיטמציה לאלימות וחינך את בנו להיות סורר- בטח בגלל זה חזר בשאלה
    הדתיים משתמשים בתורה כבשלהם- מתי שנוח אז זה כתוב בתורה ומתי שלא אז מסיטים את הנאמר ע''פי החלטה של חכם זה או אחר

    IP: 84.108.21.73דווח על תגובה זו

  • 66.

    צודק מיליון אחוז

    גיא ברק, 25/10/06 14:51

    ולא לקשקש ת'מוח.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 65.

    אומנם לא יצא לי להרביץ לילדי ...

    אמא'לה, 25/10/06 14:50

    אבל אם כולם יפי נפש ולא מרביצים ?!?!
    למה יש כל כך הרבה אלימות בגנים ובבי''ס?
    מאיפה הם לומדים את זה?

    הורים קחו אחריות הבאתם לעולם ילדים תשקיעו בהם קצת ,לא במכות באהבה !!!

    IP: 84.228.25.56דווח על תגובה זו

  • 64.

    ח''כ הלפרט צודק ב100% אני בעד!! (ל''ת)

    wwwwwwww, 25/10/06 14:48


    IP: 217.132.6.29דווח על תגובה זו

  • 63.

    הח''כ צודק- והכל בגבול הטעם הטוב!!!!!!!!! (ל''ת)

    צודק צודק צודק!, 25/10/06 14:46


    IP: 213.8.78.177דווח על תגובה זו

  • 62.

    צודק ילד צריך לדעת גבולות!!!

    just me, 25/10/06 14:46

    כול היפי נפש שמגדלים בבית חיות והכול בגלל שהם לא מחנכים את ילדיהם

    סטירה על הטוסיק הכרחית אבל משום מה בארץ ישראל מתבלבלים בין חינוך לאלימות , אני לא מדבר על לשבור לילד את הראש ולהרביץ לו עם לום

    אבל כשילד מקלל או עושה דברים לא טובים הוא צריך להבין שזה אסור ופליק על הטוסיק זה אחלה דרך

    אבל מה פתאום שבישראל הנאורה יחנכו את ילדיהם??! רק בארץ צבועה זו מותר לאנוס ולהיות מושחתים ולהרוג אחד את השני על מקום חנייה אבל חס וחלילה שהורה יחנך את ילדיו

    ככה זה כשאין חינוך ככה זה כשמשאירים פצועים וחטופים בשטח ככה זה כנשיא המדינה אונס וראש הממשלה מושחת.

    כולם משחקים אותה מוסריים כשבעצם אתם יותר גרועים מחיות.

    ככה זה כשמובטל בור וחסר השכלה עושה 10 ילדים ואחרי זה בוכה בטלויזיה שאין לו מה לאכול , ככה זה כשרוצחים אותך על חבילת סיגריות

    האלימות והטמטום בארץ חוגגים והכול נעשה בשם המוסריות.

    אין חינוך, אין השכלה, אין הנהגה, קשה קשה.......

    IP: 84.108.10.7דווח על תגובה זו

  • 61.

    על ההורים לחנך את ילדיהם

    עמוס, 25/10/06 14:43

    לפעמים גם ע''י שימוש מושכל וסביר בענשים פיסיים. עלינו להפריד בין אמצעי חינוך סבירים, לבין התעללות של ממש. התעקשות שכל מכה קלה היא התעללות, תפגע בדור הבא יותר משתגונן עליו.

    הורה אזרח/ית ישראל תלוי בין חובתו לחוקי המדינה ובין אחריותו לגידול ילדיו - על הכנסת לקבוע קו המגדיר מה ייחשב כהתעללות באופן סביר - ולא עיוור וגורף.

    IP: 132.64.214.138דווח על תגובה זו

  • 60.

    90% מהילדים מטופלים על ידי פסיכולוגים (ל''ת)

    ענתי, 25/10/06 14:43


    IP: 70.80.249.157דווח על תגובה זו

  • 59.

    התחלת ההתפקחות

    גדעון, 25/10/06 14:40

    לאט לאט , כאשר תוצאות החינוך של בייניש והמועצה לשלום הילד יוכיחו מה עוללנו לילדנו, או אז יאמצו את המשפט חוסך שבטו שונא בנו..

    IP: 84.229.47.183דווח על תגובה זו

  • 58.

    החינוך ב-''טעם פרופסורים'' פשט הרגל באופן גורף

    מחנך ותיק לא, 25/10/06 14:39

    התוצר הסופי מוצע לראווה ב:
    אלימות הנוער, סמים, העדר ערכים,
    אפס ידע לגבי אבות ומקימה המדינה,
    נערות מגיל 12 בניסיון מיני העולה על בוגרת זה של בת 30 בנהיגה פרועה
    ומסוכנת ובעיקר חוצפה ללא גבולות
    של הנוער הן להורים הן למורים ובכלל

    IP: 83.130.100.168דווח על תגובה זו

    • לא הגזמת בכלל

      אריק, 25/10/06 15:24

      ''נערות מגיל 12 בניסיון מיני העולה על בוגרת זה של בת 30''? תגיד איפה אתה מסתובב בתאילנד?

      IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 57.

    ילדים כמשחק למבוגרים

    ילד משחק למבוגר, 25/10/06 14:39

    הוא אומר שיש צורך להכות על מנת לחנך כניראה שיש צורך גם לחנך אותוץ אני מתנדב לעזור בחינוך של ''כבוד הרב'' הצדיק. אולי קמת מכות יחנכו גם אותו. זה לא יזיק נכון?

    IP: 144.183.31.2דווח על תגובה זו

  • 56.

    למען האמת....

    אני, 25/10/06 14:36

    הוא צודק לגמרי. מכה קטנה שאפילו לא כואבת לא משאירה טראומה לילד, ודווקא עוזרת מאוד לחינוכו.
    אבל לגבי החינוך של החרדים והחילונים- אני לא חושב שיש הרבה הבדל מבחינת המכות. פשוט- התוכן אחר (ושל החרדים/ דתיים- עדיף בהרבה...)

    IP: 217.132.207.129דווח על תגובה זו

  • 55.

    זה כותרת זה???

    חילוני גאה, 25/10/06 14:36

    איבדו פה כיוון.
    להכות ילד לפעמים זה נצרך בשבילו!!!
    הבעיה מתחילה כשפורקים על הילד את העצבים של ההורים.

    IP: 217.132.201.175דווח על תגובה זו

  • 54.

    מכות ?

    ענת, 25/10/06 14:34

    יש הנוקטים ביד קלה. לפעמים אני רואה בקניונים אמהות שסותרות לילדיהם כי הם מרעשים או שלא יושבים במסעדה בשקט...האמינו לי בא לי להפליק להן בחזרה... אבל ישנם כאלה שהילדים שלהן בני עשרה מקללים אותן (אמהות) והן ממשיכות ללכת ומתעלמות כי ביום המחרת בכל מקרה יש פגישה אצל הפסיכולוגית והיא כבר תפתור את הבעיה....מה נכון לעשות?

    IP: 70.80.249.157דווח על תגובה זו

    • להורה יש סנקציות רבות

      נדב, 25/10/06 15:19

      הכח של הורים על ילדיהם הוא כח מנטלי בשילוב עם יכולתם להיות קשובים לילד.
      ילד צריך את תשומת ליבם של הוריו, ויש להעניק לו אותה ביד רחבה. עם זאת, הילד צריך לדעת את הגבולות ולדעת שרצונם של ההורים קודם, פשוט משום שהם מבוגרים והוא ילד.
      הורה שמצליח גם להיות קשוב לילדו ולהיות איתו, וגם להציב לו גבולות ברורים, ממילא לא ייזדקק למכות.
      אני חושב שבעולם החרדי, כמו בכל מקום אחר בו יש במשפחה ילדים רבים, השילוב הזה הוא כמעט בלתי אפשרי. אין אפשרות להעניק את תשומת הלב הראויה לכל אחד מבין שבעת הילדים. לכן, במשפחה עם כל כך הרבה ילדים, אין לפעמים ברירה ויש הכרח להפעיל אמצעים קצת יותר דרסטיים, כדי להצליח ו''לנהל'' את המשפחה. במידה רבה, הורים למשפחות ברוכות ילדים ימעלו בתפקידם אם לא ישליטו משמעת ברזל, משום שאחרת הם לא יוכלו לתפקד כהורים, שזה גרוע בהרבה מאיזה פליק בישבן.

      IP: 194.29.47.86 דווח על תגובה זו

      • יפה ושווה לקרוא את תגובתך...נדב (ל''ת)

        ענת, 25/10/06 15:53


        IP: 70.80.249.157 דווח על תגובה זו

  • 53.

    צודק לגמרי! תפסיקו לבלבל במוח (ל''ת)

    ישראלי, 25/10/06 14:32


    IP: 192.118.48.247דווח על תגובה זו

  • 52.

    להכות ילד בצורה קלה

    Avi Ecuador, 25/10/06 14:30

    ובמקום הנכון היא לא רק חיובית היא הכרחית ואי הענשה בצורה כזאת יכולה לגרום לילד נזק בלתי הפיך ולמידה מאוחר מידי או להביא נזק לעצמו בשלב מסויים בחייו.
    חוסך שבטו שונא בנו...
    כשמכים עם רצון לתקן ובמהירות לפני שהילד יביא נזק לעצמו זה חיובי!

    IP: 200.107.50.18דווח על תגובה זו

  • 51.

    הח''כ צודק בהחלט

    עמורה, 25/10/06 14:30

    הילדים של היום לא יודעים גבולות, חצופים, מנבלים את הפה, חסרי כבוד למבוגרים ובכלל, מקשקשים גרפיטי, עוסקים בוונדליזם, סמים וסכינים. אין להם מטרות בחיים חוץ מבתי קפה ומותגים. ילדים מגעילים שזקוקים לסטירה פה ושם כדי להעמיד אותם על מקומם.

    IP: 84.108.37.227דווח על תגובה זו

  • 50.

    חוסך שבטו שונא בנו (ל''ת)

    מוטי, 25/10/06 14:29


    IP: 212.235.27.163דווח על תגובה זו

    • 100% צודק (ל''ת)

      דוד, 25/10/06 14:59


      IP: 87.69.3.31 דווח על תגובה זו

    • ו..אולי חוסך שבטו שונא אישתו. מ ז ע ז ע! (ל''ת)

      חיים, 25/10/06 15:49


      IP: 80.178.15.150 דווח על תגובה זו

  • 49.

    הח''כ לא ממש טועה

    יעקב, אב לילדים, 25/10/06 14:25

    ילד צריך גבולות, ולפעמים מרחיק לכת בהתנהגות פרועה. אפשר להציב לו גבולות באמצעות מכה או שתיים.

    IP: 80.230.135.145דווח על תגובה זו

    • די לאלימות

      די לאלימות, 25/10/06 14:41

      אז אוךי תכנך את הילדים שלך ותציב להם גבולות. אפשר גם בלי אלימות.

      IP: 144.183.31.2 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הפסוק המלא

    גבריאל, 25/10/06 14:24

    הפסוק אומר
    חוסך שבטו, שונא בנו. ואוהבו, שחרו מוסר.
    הכוונה היא שמי שבאמת אוהב את בנו מלמד אותו ומחנך אותו על דרך המוסר. אין להבין מכך שהתורה מלמדת שחינוך הוא עפ''י דרך הזרוע.
    כדאי שמי שמצטט יצטט את כל הפסוק ולא רק את חלקו.

    IP: 192.114.43.220דווח על תגובה זו

    • כדאי שמי שכותב תגובה יקרא את כל

      ישכ, 25/10/06 14:36

      הכתבה ולא רק את חלקה.
      אין טעם לחזור על דברים שנאמרו.

      IP: 89.0.174.225 דווח על תגובה זו

    • וכדאי גם שילמד תנ''ך

      יוסי, 25/10/06 15:56

      מוסר בהקשר הזה זה מכות. לא כמו המשמעות של המילה בימינו.

      IP: 81.5.1.228 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תתסכלו ההבדל בין ילד חרדי לחילוני (ל''ת)

    יוסי, 25/10/06 14:23


    IP: 217.136.56.180דווח על תגובה זו

  • 46.

    מה הצביעות הזאת של שלי יחימוביץ? מי מאיתנו לא הפליק לילדו?

    מורה בישראל, 25/10/06 14:22

    כל אחד בביתו מחנך את ילדו ולפעמים אם הדבר מצריך אז גם מכה בטוסיק או ביד לא מזיקה.
    אם היו עושים סקר אז היו צרכים לעצור כ- 80% מתושבי המדינה. לכן מה הצביעות הזו? כולנו היילנו ילדים, לכולנו יש שכנים (ואנו שומעים לפעמים שמכים אותם - כמובן לא עד זוב דם , אבל איזה פליק , כן) אז מספיק עם העמדת הפנים הזו.
    ראינו לאן הגיעו ילדי השמנת שלא קיבלו חינוך מתאים וראוי !!!

    IP: 83.130.229.232דווח על תגובה זו

    • התפקיד העיקרי של הכאת ילד...

      קומפורטי, 25/10/06 14:45

      ...הוא הרפית עצבים של ההורה, וזה מדד לסף הגירוי של ההורה. אם ההורה מחליט מלכתחילה שבשום מקרה הוא לא מכה את הילד, זה גם לא יקרה. עצם העובדה שהילד נמצא עם ההורה בבית, רחוק מעין בוחנת, נותנת להורה מעין הרשאה להכאה. תחשבו רק מה היה קורה אם הייתה לכם רשות להפליק לבוס שלכם כשהוא עולה לכם על העצבים בלי שאף אחד ידע ובלי שהוא יתלונן, האם לא הייתם קופצים על ההזדמנות? ההבדל הוא שהבוס יכול לפעמים גם להחזיר, והילד חסר אונים. כל מצב עם הילד ניתן לפתרון עם הגיון בריא ונחת רוח. חוץ מזה, אפילו ''סטירה קלה'' מלמדת את הילד שניתן לפתור חילוקי דעות בשמוש פיזי.

      IP: 74.107.207.218 דווח על תגובה זו

    • ..מי שלא סאדיסט חולה רוח..

      חיים, 25/10/06 16:25

      קודם יש להרשות מכות למבוגרים:
      אבא שלא מקבל קידום בעבודה כי בטח לא התאמץ מספיק.
      אמא שהתחצפה לבוסים שלה ופוטרה.
      חבר כנסת שמבזבז כספי מדינה ומתנהג בחוסר נימוס.
      מורה שטועה בשיעור.

      הרבה יותר מוסרי מלהכות ילד שהוא בעצם חסר ישע מול מבוגרים סאדיסטים.

      IP: 80.178.15.150 דווח על תגובה זו

  • 45.

    בינתיים, החינוך הדתי הוא הטוב ביותר

    האמת, 25/10/06 14:18

    שופטים לפי התוצאות.

    IP: 74.108.169.76דווח על תגובה זו

    • השאלה איך שופטים

      נדב, 25/10/06 14:24

      יגאל עמיר, למשל, קיבל חינוך דתי טוב. יש תוצאות.

      IP: 194.29.47.86 דווח על תגובה זו

      • טוב שמצאת דוגמא אחת (ל''ת)

        ענת, 25/10/06 14:41


        IP: 70.80.249.157 דווח על תגובה זו

        • יש עוד הרבה דוגמאות

          נדב, 25/10/06 15:07

          בית הסוהר מלא באנשים חובשי כיפה.
          אני לא חושב שהחינוך הדתי פחות טוב מהחינוך החילוני. רק הגבתי בפרובוקציה על פרובוקציה. הרי אין באמת דבר כזה ''חינוך חילוני'', שכן העולם החילוני מתחלק להמון אנשים וגישות. לכן, להציג את ה''חינוך הדתי'' כאנטי תזה ל''חינוך החילוני'' - זה קשקוש.

          IP: 194.29.47.86 דווח על תגובה זו

          • העובדות מדברות בעד עצמן....

            צא מהצוללת..., 25/10/06 15:47

            הרבה הורים חילונים שולחים את ילדיהם לחינוך של המ''מד, אבל ההיפך אין כמעט...
            ובענין הכיפות בבתי הסוהר: א. מלא???? וב. אתה יודע יפה מאד שאלו ברובם המוחלט של המקרים, כיפות שהופיעו לאחר קבלת מדי האסיר ולא לפני כן ובד''כ הן גם יורדות ברגע השיחרור...

            IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

            • אז לגבי העובדות...

              נדב, 25/10/06 16:14

              דתיים ממעטים לשלוח את ילדיהם לחינוך החילוני משום שחשוב להם שילדיהם יקבלו חינוך דתי, כך שברור שהדוגמה היא מופרכת. לא איכות החינוך החילוני קובעת פה, אלא רצונם (הלגיטימי) של ההורים בחינוך דתי. הרי אתה יודע יפה מאד, שיש בתי ספר חילוניים מוצלחים רבים, ומהם אפילו יוקרתיים. לולא המחסום הדתי, היית מוצא שהורים דתיים רבים היו שמחים לשלוח לשם את ילדיהם.

              ולגבי הכיפות בבית הכלא - האמן במה שנוח לך להאמין, דבר שאופייני מאד לאנשים שמוכרחים לחשוב שמחנם טהור. אצל אנשים כאלה, מי שפשע ממילא אינו דתי, ולכן נשאר המחנה הדתי ללא רבב. האמת היא, שדתיים שגדלים בסביבה טובה אינם נוטים בדרך כלל להגיע לכלא, אבל הדבר נכון גם לגבי חילוניים. אני חילוני, ואיש ממכריי לא נכנס מעולם לכלא. לעומת זאת, אם אתה גדל בסביבה קשה ומלאת עבריינים, הסיכוי שלך להתדרדר עולה, בין אם אתה דתי או חילוני.

              IP: 194.29.47.86 דווח על תגובה זו

          • רוב חובשי הכיפה בבתי הסוהר

            יוסי, 25/10/06 16:29

            התחילו לחבוש אותה לאחר שנעצרו/נכנסו לכלא.
            לעשות עוואנתות על השופטים.
            אומרים שפעם זה היה עוזר.

            לא חסרות דוגמאות מפורסמות.


            IP: 192.168.0.6 דווח על תגובה זו

      • טירוף!

        ישראלי, 25/10/06 14:46

        יגאל עמיר היה מטורף וזה לא קשור לחינוך הדתי. לעומת זאת, כל ילדי השמנת המשתמטים שקיבלו ''חינוך'' פציפיסטי הם לא פחות חמורים ממקרים כמו יגאל עמיר בכך שהם מסכנים את קייומנו בהססנותם המסוכנת!

        IP: 132.70.193.48 דווח על תגובה זו

        • יגאל עמיר אינו מטורף

          נדב, 25/10/06 15:26

          נכון שיגאל עמיר לא מייצג את כל הציבור הדתי, אבל בוודאי ובוודאי שאינו מטורף. במה מתבטא בדיוק הטירוף שלו? הוא פעל בצורה מחושבת והגיונית, על פי תפיסת עולם שמציבה ערכים מסויימים מעל ערכים אחרים. הדבר ה''מטורף'' היחידי, שאולי מפריד אותו מאנשים אחרים החושבים כמוהו, הוא נכונותו ללחוץ על ההדק ולשבת בכלא.

          ולעצם העניין: הבאתי את עמיר רק כפרובוקציה, משום שהאמירה ''החינוך הדתי טוב יותר'' נראית לי כפרובוקציה בפני עצמה. אני לא מאשים את החינוך הדתי ביצירתו של יגאל עמיר, אבל ההאשמה של החינוך החילוני בפשיעה של אנשים חילוניים היא מגוחכת באותה מידה. רק את זה רציתי להדגים.

          IP: 194.29.47.86 דווח על תגובה זו

    • ממש... (ל''ת)

      אזרח, 25/10/06 14:29


      IP: 217.132.167.165 דווח על תגובה זו

  • 44.

    במציאות, 99% מההורים מכים את ילדיהם. (ל''ת)

    ילד מוכה, 25/10/06 14:18


    IP: 85.250.67.55דווח על תגובה זו

    • סטטיסטיקה שיקרית של הורה מכה! (ל''ת)

      אזרח, 25/10/06 14:29


      IP: 217.132.167.165 דווח על תגובה זו

    • מקווה שמעריב שלחו למשטרה את ה-IP שלך (ל''ת)

      לא יאומן, 25/10/06 15:00


      IP: 88.155.184.199 דווח על תגובה זו

  • 43.

    עריצות הילדים

    יואב, 25/10/06 14:18

    כולם מדברים על עריצות ההורים, ואף אחד לא מדבר על עריצות הילדים.

    מרוב רצון להיות בסדר עם הילדים, רבים מההורים מגדלים את ילדיהם ללא גבולות. לילדים של היום ברור, שהעולם סובב רק סביבם. רצונותיהם קודמים לרצונות הוריהם, לרצונות האורחים המבוגרים או לרווחתם של הזרים שנמצאים איתם באותה מסעדה או באותו מקום ציבורי אחר. הורים מודרניים הם עבדים לכל גחמה וצווחה של ילדיהם.
    אני מזדעזע כל פעם מחדש לשמוע את הווליום שנוקטים בו האחיינים שלי, למרות שאני אוהב אותם מאד. הילדים לומדים בבית, בגן ובבית הספר, שצרחות הן הדרך לתפוס מקום ולכן הם אינם מסוגלים לדבר בווליום נורמלי.
    אי אפשר היום לבוא לבקר חברים שיש להם ילדים ולדבר איתם שיחת מבוגרים, משום שהילדים לא מניחים, עד שהם מקבלים את מלוא תשומת הלב. אם הם בכל זאת משחקים בינם לבין עצמם, העוצמות הקוליות שלהם לא מותירות שום אפשרות למבוגרים לנהל שיחה.

    רצוי לא להשתמש בכח כלפי ילדים, אבל אם אני צריך לבחור בין מכה חינוכית על הטוסיק לבין ילדים שצורחים בלי הפסקה, אין לי ספק במה אבחר (אם אחליט לגדל ילדים בכלל).

    IP: 194.29.47.86דווח על תגובה זו

  • 42.

    החינוך המודרני אינו מתיר הכאה אבל חושף אותו לאלימות בסרטים ותקשורת

    מארסל סיליגר, 25/10/06 14:11

    והתוצאה חמורה מאוד. ערכים בסיסיים נשחקו, ואפילו נשיא ישראל מואשם באלימות כלפי נשים ואונס.

    IP: 80.178.224.16דווח על תגובה זו

    • מארסל צודק - תרבות הפנאי מוליכה ליתר אלימות ולא הכאה קלה של אב אוהב (ל''ת)

      סמי, 25/10/06 21:50


      IP: 80.178.224.16 דווח על תגובה זו

  • 41.

    תנו חופש לנוער!!!? ניראה לאן הוא יגיע..... (ל''ת)

    ......., 25/10/06 14:08


    IP: 80.230.252.123דווח על תגובה זו

  • 40.

    על אלימות פיזית ומילולית ומה שבינהם!!

    אורי, 25/10/06 14:08

    מטרת ההורה בראש ובראשונה לפני אהבת הילד היא להגן עליו.

    הגנה פיזית של הילד
    הגנה מוסרית וערכית
    מפני העולם בחוץ ולפעמים אף הגנה מפני עצמו

    שילד רוצה להזיק לעצמו בצורה מסוימת
    לדוגמא - לשתות אקונומיקה
    לרוץ אל הכביש
    לתקוע אצבע בחשמל

    והדרך היחידה באותו מצב להציל את הילד מעצמו זה למשוך בחוזקה
    או פליק, ששום הסבר אחר אינו עוזר
    והדבר אינו נעשה מתוך עצבים

    הורה שלא מסיר סכנה מילדו
    בכל אמצעי שעומד לפניו
    הוא חוטא לילדו ולתפקיד שלו

    בעניין חינוך:
    שמיעה להורים
    שעורי בית
    שינה
    התנהגות

    מכות הם הדרך האחרונה בה צריכים לנקוט, ואף אם נוקטים היא צריכה להיות לא בכעס ולא בשעת מעשה.

    דבר אחר שמתעלמים ממנו לגמרי
    זה האלימות המילולית והרגשית
    שעושה נזקים לילד הרבה יותר ממכות, דברים שמשאירים צלקות נפשיות לעולמים ומשפיעים על הילד לכל החיים יותר מפליק על הטוסיק

    צריך לדווח על אנשים ש:

    שמקללים ליד ילדיהם ומדרדרים אותם מוסרית
    שמתעללים בנפשם של ילדיהם, וגורמים להם לא להיות מוערכים בעיני עצמם.
    אנשים שחושפים את ילדיהם לסרטים ותוכניות שמעודדים אלימות סמים ומין

    אנשים שגוזלים את הילדות מילדיהם בזה שהם חושפים אותם לתכנים של מבוגרים
    לכל הנשים שמלבישים את הילדה בת 12 כמו יצאנית צמרת
    לכל הגברים שמקללים מעשנים ושותים לפני הילדים.

    לכל הורה שאין זמן לילדים שלו

    לכל הורה שלא שוחח שיחה משמעותי עם ילדיו יותר מ-10 דקות ביום ואני לא מתכוון לתוריד ת'פח או לך לישון

    לכל הורה שילדיו אינם רואים בו כמודל לחיקוי וכגיבור שלהם ( אבל נינט טייב היא המודל)

    פליק קטן בטוסיק
    כי ילד הגיע לקצה הגבול שלו, ושום דיבורים לא עוזרים
    או פליק גדול בטוסיק
    כי הילד הולך להתחשמל

    מתגמדים לעומת
    הנזקים לטווח ארוך שהורים גורמים לילדיהם בדירדור ערכי המוסר, בזילות עצמית של הילד, ובעובדה שהילדים לא רוצים להשאר ילדים והם חיקוי זול ואכזרי של עולם המבוגרים

    בזה המועצה לשלום הילד צריכה לטפל

    וכהערת אגב :
    הורה שדופק מכות לילד כי הוא בא עצבני מהעבודה - צריך ללכת לכלא

    IP: 88.153.89.67דווח על תגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אמא, 25/10/06 15:26


      IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד אורי! לאמץ כל מילה!! (ל''ת)

      גל4, 25/10/06 16:24


      IP: 74.112.27.10 דווח על תגובה זו

    • זכויות הקטין מול טובתו

      ליאת, 25/10/06 16:25

      אני מסכימה עימך.

      IP: 89.0.146.184 דווח על תגובה זו

    • בדיוק כך

      נעם, 27/09/13 08:33

      יש כל כך הרבה דברים בגידול הילדים שמשמעותיים יותר מכן פליק לא פליק

      IP: 46.117.188.123 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ''זכויות הילד '' הביאו לאנרכיה של הילדים נגד הוריהם

    הורה, 25/10/06 14:04

    חוסך שבטו שונא בנו - לא אוהבו יותר .

    IP: 85.250.134.32דווח על תגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      ח, 25/10/06 14:08


      IP: 80.230.252.123 דווח על תגובה זו

  • 38.

    יש הורים אלימים שהם לא מכים

    אורי, 25/10/06 14:04

    ויש הורים לא אלימים שהם מכים. מכה יכולה להיות נכונה אם הוא קורה ברגע נכון ורק בכדי לקרקע את הילד ולא בתור אמצעי להענשה.

    מספיק אם העמדת הפנים אלימות זה לא רק מכות!!!!

    IP: 84.94.72.64דווח על תגובה זו

  • 37.

    מכות

    גדעון, 25/10/06 14:01

    לפעמים מסתכלים על התנהגות בני נוער, לא כולם, ולאחדים מהם כמה מכות לא היו מזיקות.

    פליק בטוסיק עוד לא הרג ילד.

    IP: 62.219.164.156דווח על תגובה זו

  • 36.

    גם מכות לחברי כנסת מדי פעם לא מזיקות (ל''ת)

    אבי, 25/10/06 14:00


    IP: 212.199.180.36דווח על תגובה זו

  • 35.

    איפה הייתם ...

    ד,ר ארוין, 25/10/06 13:59

    איפה הייתם כשאלפי ילדים וילדות
    נערים ונערות
    אבות ואמהות
    נגררו מביתם
    בכח
    באלימות
    באכזריות
    ובנחישות

    איפה הייתם
    למה שתקתם
    מדוע עכשיו התעוררתם

    IP: 83.130.33.97דווח על תגובה זו

  • 34.

    שוב שטיפת מוח אנטי דתית של התשקורת!!! (ל''ת)

    אתם זולים ..., 25/10/06 13:57


    IP: 87.68.3.171דווח על תגובה זו

  • 33.

    האם האלימות של נשים נגד ילדים מסבירה

    אור, 25/10/06 13:54

    את האלימות שלהם נגד נשים בבגרותם?
    לפי נתוני המועצה לשלום הילד, רוב מקרי ההתעללות נגד ילדים מבותעים בידי נשים. זו עובדה. האם זה מסביר, ובמיוחד עם עליית אחוזי הגרושין (ביחד עם חוק המשמורת) את העליה המקבילה בתלונות על אלימות נגד נשים?

    IP: 212.117.137.193דווח על תגובה זו

  • 32.

    צודק ולא יעזור לכם כלום (ל''ת)

    משה, 25/10/06 13:54


    IP: 82.81.179.225דווח על תגובה זו

  • 31.

    מה אמר שלמה המלך....

    צבי, 25/10/06 13:53

    ''חוסך שבטו שונא בנו'' יש מכות חינוך שזה דבר לגיטימי. שימו לב מה קורה היום אין חינוך. יש מכות וסכינאות הילדים לא נרתעים מההורים. לכן חינוך ילדים זה מאוד קשה . ויש גם פליקים של מכות חינוך. גם אנחנו קיבלנו מכה פה ומכה שם והתחנכנו טוב ולא קרה לנו כלום.

    IP: 212.143.233.246דווח על תגובה זו

  • 30.

    אינני דתי, אינני חרדי, האיש צודק!

    המראה, 25/10/06 13:53

    את הנוער המופלא רואים יום יום , בחצרות בתי הספר, בקניונים, בכבישים, ובכל מקום אחר, והתמונה שמתקבלת היא רעה ומכוערת,
    נוער חצוף, מלוכלך, חלקו הגדול הוא בור ועם הארץ, עולמם רייקני, והם בסופו של דבר אובדי דרך, או אבודים .
    לעומת אנשים שהתחנכו בעבר לפני כמה עשרות שנים, ואשר חטפו מידי פעם מכות מהוריהם, וממוריהם, אין מה להשוות, האיש צודק, ומקהלת הצבועים שפוסלת את האיש היא אוטומטית בכל עניין ודבר, מבלי לבדוק בכלל על מה האיש מדבר, למה?, כי הם שונאים דת ודתיים, ולא מעניין אותם בכלל מה הוא אומר.

    IP: 80.178.17.238דווח על תגובה זו

    • מסכים אתך במאה אחוז. הלפרט צודק!!! (ל''ת)

      אורי, 25/10/06 19:56


      IP: 88.154.162.168 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הכאת ילדים כמוה הודאה בכשלון

    זיו, 25/10/06 13:49

    מי שיודע לחנך את ילדיו, לא יפנה לאלימות כלפי ילדיו, ולו הקטנה ביותר.
    ''ללטף'' את הילד במכה ''עדינה'' זה אך ורק כי ההורה לא מצא דרך שבנו יקשיב לו

    IP: 62.90.181.32דווח על תגובה זו

  • 28.

    הלפרט יודע רק חצאי פסוקים

    רון, 25/10/06 13:43

    החצי השני שהלפרט לא מכיר:
    ''ואוהבו שיחרו מוסר''
    כשילדיו יגדלו,אז הוא לא יעיז להכות
    אותם.הוא גיבור על קטנים וחלשים.

    IP: 62.0.167.107דווח על תגובה זו

    • אם כבר חצאי עניין

      אסתי, 25/10/06 14:13

      ההלכה גם אוסרת להכות ילד גדול, שמא יחזיר ויעבור על העבירה החמורה של הכאת ההורים.

      IP: 85.65.207.144 דווח על תגובה זו

    • ''ואוהבו שיחרו מוסר'' = מכות

      יוסי, 25/10/06 15:53

      מוסר מלשון לייסר. ''מוסרותיהם ינתק''. חבלים. המועצה לשלום הילד לא מבינים כלום בתנ''ך. שלא יבלבלו במוח.

      IP: 81.5.1.228 דווח על תגובה זו

  • 27.

    התחסדות מגעילה - הח''כ צודק. (ל''ת)

    יום, 25/10/06 13:43


    IP: 85.250.73.41דווח על תגובה זו

  • 26.

    כמה שטויות- מותר להפליק לילד כדי שלא יעשה דבר מסוכן. איזו צביעות (ל''ת)

    איתי, 25/10/06 13:35


    IP: 82.81.183.209דווח על תגובה זו

  • 25.

    רק בגלל זה יצאתי בשאלה!!! (ל''ת)

    אבי, 25/10/06 13:28


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • תחזור צדיק,תחזור. (ל''ת)

      יהודי, 25/10/06 14:36


      IP: 81.5.21.177 דווח על תגובה זו

  • 24.

    צודק מאה אחוז (ל''ת)

    דני קורן, 25/10/06 13:27


    IP: 147.161.4.74דווח על תגובה זו

  • 23.

    על איזה מכות מדברים?..

    צדפ, 25/10/06 13:26

    מכה קטנה על היד מספיקה
    יותר מזה לא עוזר

    IP: 212.179.61.97דווח על תגובה זו

  • 22.

    צודק מאה אחוז

    %%%, 25/10/06 13:25

    כשאני הייתי קטנה (לא לפני שנים רבות)גם אני הייתי מקבלת פליקים פה ושם מההורים שלי.ה''מכות'' הללו לא פגעו בי נפשית ולא יצרו בי משקעים. להפך אני מבינה את הצורך להפעיל כח (שקול ומתון) כלפי ילד,לפעמים זוהי דרך יעילה לרסן ולחנך.אין לי שום כעס כלפי ההורים שלי ואני מבינה לגמרי את מעשיהם. אני לא מבינה את ההורים שממש מפחדים מהילדים שלהם ומפחדים לשרוט את ''נפשם העדינה''. נפשם של ילדים יותר חסינה ממה שנדמה לכם....

    IP: 83.130.80.2דווח על תגובה זו

  • 21.

    צודק ב 100% (ל''ת)

    צביקה, 25/10/06 13:22


    IP: 81.240.53.205דווח על תגובה זו

  • 20.

    חוקי חמורבי

    שירלי, 25/10/06 13:19

    אולי שנחייה גם את חוקי חמורבי ?
    מה זה הטמטום הזה?? ילד מוכה הופך להיות הורה מכה וגורם נזק לכל החיים

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

    • איזה גיבוב שטויות. הורי הפליקו לי מדי פעם ואני לא ''אב מכה'' (ל''ת)

      מותר גם מותר, 25/10/06 13:37


      IP: 82.81.183.209 דווח על תגובה זו

    • האם את סבורה שמדובר על מכות רצח ?

      הורה, 25/10/06 14:20

      אם נותנים לילדים סטירה מידי פעם, לא יקרה להם כלום.

      IP: 74.108.169.76 דווח על תגובה זו

  • 19.

    שימוש בסתירה פה או שם היא דבר בסדר גמור (ל''ת)

    וזה מביא, 25/10/06 13:19


    IP: 212.143.122.2דווח על תגובה זו

    • סתירה? סטירה התכוונת, ולפי שיטתך כנראה לא הוכית די בילדותך (ל''ת)

      אבשלום, 25/10/06 13:39


      IP: 85.64.37.49 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הכאת ילדים

    בן תרבות אחרת, 25/10/06 13:15

    רציתי לשאול את אנשי המועצה לשלום הילד הנאורים והמצליחים בחינוך הנער . מאז קיום המועצה השיפור מאד נראה לעיין.

    מתוך התגוננות מותר להכות את הילד?

    IP: 80.178.163.252דווח על תגובה זו

    • הילד של מי אלים שלך או של הלפרט ? (ל''ת)

      ztc, 25/10/06 15:51


      IP: 194.90.213.66 דווח על תגובה זו

  • 17.

    יתכן וכל הורה הכה פעם את ילדו, אך זה לא אומר שזה בסדר! (ל''ת)

    ג'ימי, 25/10/06 13:11


    IP: 80.178.161.35דווח על תגובה זו

  • 16.

    לשפוט אותו ולשלוח לכלא.

    asher, 25/10/06 13:09

    ילד שלא מטופל באהבה, גודל עם שינאה לסביבתו. מזיק ואלים. ימשיך את אותה הדרך כי זה מה שהוא מכיר.
    מנסיון אישי, ילדים מגדלים רק באהבה סובלנות ותמיכה.
    מי שלא יכול, שלא יביא ילדים.

    IP: 89.0.33.103דווח על תגובה זו

    • עוד אחד שמתפרץ לדלת פתוחה.

      הורה, 25/10/06 14:23

      וכי מדובר על אלימות כלפי הילד? מדובר על סטירות שנותנים לעיתים רחוקות וכמובן בלי אכזריות ובלי כעס אלא במידה ובמתינות.

      IP: 74.108.169.76 דווח על תגובה זו

    • מי קבע שמי שמכה אינו

      ענת, 25/10/06 14:27

      אוהב? ואולי הפוך? אני נגד מכות אבל צריך להבין גם שאולי יש גם כאלה שנוקטים באפטיה וחוסר אכפתיות...אז נושא חינוך ילדים הוא דבר עדין ולגופו. יתרה מזאת לא נראה לי שהוא התכוון למכות שיוצאות מכלל שליטה.
      האם החינוך ה''עדין'' בו אנו נוקטים הוכיח את עצמו? לא נראה לי

      IP: 70.80.249.157 דווח על תגובה זו

    • מי קבע שמי שאינו מכה

      ענת, 25/10/06 14:28

      אוהב? ואולי הפוך? אני נגד מכות אבל צריך להבין גם שאולי יש גם כאלה שנוקטים באפטיה וחוסר אכפתיות...אז נושא חינוך ילדים הוא דבר עדין ולגופו. יתרה מזאת לא נראה לי שהוא התכוון למכות שיוצאות מכלל שליטה.
      האם החינוך ה''עדין'' בו אנו נוקטים הוכיח את עצמו? לא נראה לי

      IP: 70.80.249.157 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אולת קשורה בלב נער שבט מוסר ירחיקה ממנו (ל''ת)

    דוד, 25/10/06 13:09


    IP: 85.156.225.91דווח על תגובה זו

  • 14.

    יחימוביץ זו בדיוק הבעיה! מה יעשה

    ++פתח תקווה++++, 25/10/06 13:09

    אדם שאין לו ערכים ובטח ובטח מימושם אין?! אה?! מדהים זו בדיוק את !!!ולא אחרת שמנסה לשטות במילים גבוהה גבוהה ובממיקת פנים שמפחידה אפילו את הכלב שלי המזהה צביעות רמיה ורשעות מסוכנת וחבויה....

    IP: 87.69.99.244דווח על תגובה זו

  • 13.

    למה לא עצרו אותו?! (ל''ת)

    מבחן בוזגלו, 25/10/06 13:08


    IP: 88.155.184.199דווח על תגובה זו

  • 12.

    סתירה פה ושם אינה הופכת ילד למוכה - חבורה של צבועים! (ל''ת)

    שירי, 25/10/06 13:08


    IP: 62.0.41.2דווח על תגובה זו

  • 11.

    המועצה לשלום הילד? צביעות

    מוטי חיפה, 25/10/06 12:59

    לא פעם שלחתי להם תגובות במייל על פעולה אכזרית בביצוע ברית בילדים בני יומם, ללא הרדמה מקומית!, לא פעם חוויתי בכי קוריע לב של אותם תינוקות בני שבוע, מדוע לא משנים את השיטה ומשתמשים באל חוש? האים מנהל המועצה לשלום הילד ניסה לבדוק על עצמו איך זה להרגיש כאשר חותחים את העורלה באבר המין שלו, שיספר לנו אם זה כואב, תגובה מעולם לא קבלתי, יחסי ציבור בתקשורת,כן! בלי מעצורים.

    IP: 217.132.49.189דווח על תגובה זו

    • אם כבר אתה כותב על כך אז למה אילחוש?בשביל מה להמשיך ולבצע את התהליך

      מדינה בהפרעה!!!, 25/10/06 13:55

      הזה על עולל שרק נולד?

      מי שלא יודע מה הסיבה שילך אצל הגדול מכולם - הרמב''ם ;
      מטרת כריתת העורלה היא למזער את החשק.
      כך, במילותיו שלו, כתב לפני מאות שנים.
      אז למישהו היתה מטרה לעצור את ישראל ואת ישמעאל מלהרבות תקתוקים.
      אבל בימינו? כזו פרימיטיביות?

      זו התעללות קשה ודי לה !!!

      IP: 84.109.32.71 דווח על תגובה זו

  • 10.

    צודק 1000% (ל''ת)

    ג'ג', 25/10/06 12:57


    IP: 85.250.122.232דווח על תגובה זו

  • 9.

    נראה את שלי יחימובי'ץ כשיהיו לה ילדים

    סתם אמא, 25/10/06 12:51

    יש הבדל ע-נ-ק בין אלימות נגדילדים לבין חינוך ילדים.אני רוצה לראות הורה אחד בישראל שלא הרגיש {לפחות פעם אחת} שמכה קטנה על היד או בטוסיק היא כלי לגיטימי להעמדת הילד במקום.אכן''חוסך שבטו -שונא בנו''.די כבר עם היפי נפש האלה ודי כבר עם השלי יחימוביץ הזאת שרק זורעת שנאה ופילוג בעם!!

    IP: 88.153.55.67דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      חגי, 25/10/06 13:28


      IP: 84.108.170.145 דווח על תגובה זו

    • אז זהו, שיש לה. שניים אפילו (ל''ת)

      הדב השמן, 25/10/06 14:01


      IP: 81.5.18.156 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הודעת בעל דבר - להסיר חסינותו

    אזרחי, 25/10/06 12:51

    ולתבעו לדין

    IP: 217.132.30.189דווח על תגובה זו

  • 7.

    חוסך שבטו מבנו שונא בנו. האמת מכות סבירות מחנכות את הילד

    מיקו, 25/10/06 12:49

    ח''כ הלפרט אומר את האמת ואני לא אדם דתי ונחשב ליברלי אך בנושא הלפרט צודק.חינוך ילדים בלית ברירה מצריך מכה אחת או שניים בצורה סבירה לא בפראות ולא סתם אלא כשיש סיבה חשובה באמת. המכה הסבירה נכנסת לתודעה והתנהגות שלילית הילד יחשוב פעמים. לצערי הליברלזים גרם לפוקן עול והילדים נערים עושים מעשים שלילים ללא חשש כמעט.לכן יש את האלימות בבתי הספר כי חייב לקבוע גבולות לילדים. אני לא נהנה להכות הילד ותמיד אני נחמץ בלבי למה נאלצתי להכות הילד אך אין ברירה.השיטה השניה של המנעות מלהכות הילד נכשלה והאלימות כיום בעליה .

    IP: 217.132.60.204דווח על תגובה זו

    • צודק !! (ל''ת)

      מירי, 25/10/06 14:24


      IP: 83.130.229.232 דווח על תגובה זו

  • 6.

    חוסך שבטו שונא בנו (ל''ת)

    חינוך, 25/10/06 12:47


    IP: 88.155.209.219דווח על תגובה זו

  • 5.

    הוא צודק ב100%

    צודק לחלוטין, 25/10/06 12:45

    לא צריך להכות עד זוב דם אבל פליק קטן פה ושם זה בסדר ולגטימי,
    היום הורים מפחדים מילדיהם שיפנו למשטרה על כל שטות, לכן רמת החינוך יורדת פלאים, דבר שלא קרה לפני 50 שנה..

    IP: 88.155.209.219דווח על תגובה זו

  • 4.

    פעם שיטת המכות הייתה של כוווווווווולם (ל''ת)

    גם בקיבוצים, 25/10/06 12:45


    IP: 217.132.192.232דווח על תגובה זו

  • 3.

    ח''כ שמואל הלפרט לא מייצג את יהדות התורה

    דניאל, 25/10/06 12:45

    בס''ד
    צריך להעיף את ח''כ שמואל הלפרט לאלתר מיהדות התורה הוא לא מייצג את הזרם הליטאי שמאמין בתורת המוסר של רבי ישראל ליפקין מסלנט

    IP: 62.0.88.99דווח על תגובה זו

    • יהדות התורה

      מישהו, 25/10/06 13:27

      אינה אמורה לייצג רק את הזרם הליטאי אלא גם את הזרם החסידי, וח''כ הלפרט הוא מייצגו של הזרם החסידי שביהדות התורה.

      לתשומת ליבך.

      IP: 88.155.3.182 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כהורה לילדים קטנים אני לא מכיר הורה שלא ''מפליק'' לפעמים לילדיו

    רונן, 25/10/06 12:44

    לפעמים חייבים להרגיע את הילד ושום דבר לא עוזר, אז ''פליק'' בטוסיק עושה את ''העבודה''
    הח''כ אמר את שרובנו עושים !!!
    ושאלתי היא האם יש לשלי ילדים?

    IP: 88.155.28.34דווח על תגובה זו

    • תתקשר ואני אציג את עצמי,מה פתאום להרביץ?. (ל''ת)

      אבא אחד, 25/10/06 12:50


      IP: 84.228.229.5 דווח על תגובה זו

      • אז אתה אבא נדיר אבל לא אדיר. (ל''ת)

        רונן, 25/10/06 13:09


        IP: 88.155.28.34 דווח על תגובה זו

      • נעים מאוד. מעולם לא הפלקתי

        מיכל, 25/10/06 13:13

        מעולם לא בשבע וחצי השנים האחרונות בהן אני משמשת כאימא. גם כשעלו לי על כל העצבים שיש לי ואין לי. גם כשעשו משהו מסוכן. הזזתי את היד. צעקתי, התירתי באופן התקיף ביותר שאסור. וזה עובד.

        בין מפלצות הפינוק החופשיות שמותר להן הכל ושכל שימוש במילה ''לא'' על הטיותיה גורמת להן לטראומה איומה, ובין מכות - המרחק רב.

        צריך גבולות. ולא כל דבר צריך להסביר - יש תלבושת אחידה וזהו זה. הולכים לישון בשמונה בערב וזו לא שאלה. המורה נתנה שיעורי בית והיא יודעת למה (גם אם בתוך תוכי אני לפעמים בספק). לא מדברים בחוצפה למבוגרים. לא יושבים בכיסא של אבא. אנחנו לא אחוקים - אנחנו הורים וילדים. ובגיל ההתבגרות זה לא יהיה מגניב לצאת לבילוי משותף על טרקטורונים. זה פאטתי.

        אבל מה הקשר בין מכות לבין הדברים הללו - באמת שלא ברור לי.

        IP: 89.1.29.180 דווח על תגובה זו

        • את מוזמנת להמשיך לשכנע את עצמך ש''אלימות מילולית'' עדיפה.... (ל''ת)

          אמא 10 שנים, 25/10/06 13:46


          IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

        • לומר לא זו גם אלימות?

          מיכל, 25/10/06 14:21

          ומה זו לא אלימות? לפי ההגיון הזה רק הסכמה מלאה עם כל שיגעון של הילד היא התנהגות אל אלימה.
          או לחייך חיוך מזויף ולדבר בקול דידקטי שעולה על העצבים במלאכותיות כדי להציג חזות של אימא מלאכית ומושלמת - זו כנראה התנהגות לא אלימה אבל גם ילד קטן לא קונה את זה.
          החיים הם לא תמיד שימחה וששון וגם ילדים, אבוי, מעצבנים לפעמים.
          נורא לא יפה מצדי לציין את זה.
          אם הייתי מושלמת אז היה מצבי אחר.

          IP: 89.1.29.180 דווח על תגובה זו

          • כל אחד והחולשות שלו!!!

            אמא 10 שנים, 25/10/06 15:17

            אחד מפליק מידי פעם, אחד צורח שכל השכנים שומעים ואחד בקול שקט ללא הרמת יד מעליב/ משפיל/ פוגע בילד שלו....
            גם לאמא הדידקטית יש מצבי שבירה, רק הורה אדיש ומזניח לא מתפרץ אף פעם על ילדיו.....
            אבל, כל אחד מתנהג במצבי לחץ בצורה אחרת ואי אפשר לומר שדרך אחת עדיפה על השניה, זה כל מה שניסיתי לומר....
            לא מדובר כאן על הורים מתעללים פיזית או נפשית..... מדובר על אנשים נורמטיבים שאוהבים את ילדיהם בכל ליבם.

            IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

        • אולי את הצלחת.

          דניאל, 25/10/06 14:45

          אולי את הצלחת. אך לכל אחד כמוך, יש עשרה שילדהם כלל לא בשליטה.

          IP: 212.199.189.222 דווח על תגובה זו

        • צעקות זה אלימות מילולית, זה כמו פליק ולפעמים יותר גרוע (ל''ת)

          חיים, 25/10/06 16:49


          IP: 85.250.205.6 דווח על תגובה זו

        • ''טראומה איומה'' עדיפה מפליק קטן?! כדאי שתתייעצי עם פסיכולוג... (ל''ת)

          התעללות נפשית, 27/10/06 15:06


          IP: 128.139.104.241 דווח על תגובה זו

    • מס' 2 רונן צודק ולדעתי לא קיים הורה שלו ''מפליק ''לילדיו (ל''ת)

      ניר, 25/10/06 12:51


      IP: 88.155.28.34 דווח על תגובה זו

    • לא מכיר הורה שלא מפליק? אתה חי במקום חשוך מאוד...

      סתום, 25/10/06 13:09

      ואלים מאוד!
      לך לטיפול.

      IP: 85.65.131.10 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הסתה לאלימות -איזה כנסת מפגרתתתתתתתת (ל''ת)

    כ, 25/10/06 12:39


    IP: 212.150.128.5דווח על תגובה זו