• 53.

    חיפוס אחר צילומי טקס השבעה

    גבאי עובד, 01/07/07 11:15

    שלום אני אב לחיל בסירת חרוב של אלוף מישנה דוד מנחם אני מיתענין כצד ניתן לרכוש את צילומי הערב של טקס השבעה של כפיר בכותל בתאריך 07 5 20 הסרט הפרטי שלנו נישרף אשמח לכבל פרטים על הצלמים שהיו מיטעם צהל בתודה מראש גבאי 0524727291

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כנסו[=

    ......, 04/06/07 20:25

    בתור חברה של חייל מנחשון אני מתגאה בטירוף בחטיבה הזאת כפיר בכלל ובגדוד נחשון בפרט!! תמשיכו להגן על המדינה בכבוד ובע''ה תשמרו על עצמכם ותחזרו בשלום הבייתה!!
    נ.ב= יש לכם את הכומתה הכי יפה שיש!!!!![[[=

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא מספיק

    ינאי, 10/12/06 19:02

    צריך גם להגדיל את מספר חטיבות השריון!!!!!!!!!!!!! לפני שנגלה שאנחנו במלחמה עם מצרים ואין לנו מספיק כלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חלוקת כומתה

    פרידה, 07/12/06 08:16

    היום טקס חלוקה כומתה מזל טוב בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד לכפיר עבודה נהדרת

    רונן, 24/11/06 19:13

    עושים את מירב העבודה בשומרון מקצועיים ואיכותיים. אני בתור לוחם במטכ''ל לשעבר ימליץ דווקא לבני להתגייס לחטיבת כפיר

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא בטוח שאמליץ לבני להתגייס ל'כפיר'

    אבא למלש''ב, 20/11/06 08:09

    1. אני עצמי לוחם-צנחן ותיק ורב נסיון.
    2. בזמני הכרתי את שטחי יהודה ושומרון, ועוד יותר - את בקעת הירדן - הכר היטב.
    2. אני גם דובר (לא מאד שוטף) ומבין ערבית (אחד מבניי דובר ערבית שוטפת ורהוטה).
    3. אחד מבניי הוא כיום מועמד לשירות בטחון (מלש''ב).
    4. לא בטוח שאמליץ לבני המלש''ב להתגייס לחטיבת 'כפיר', ששמות גדודיה ''הסטוריים'' (למשל - גדוד 'חרוב' הוקם בבקעה כבר בשנות ה-60 המאוחרות ופעל בעיקר בשנות ה-70. גם 'דוכיפת' ניסתה לפעול, ונכשלה, כבר במלחמת 6 הימים).
    5. מעבר ל'גימיקים' (בניית מיתוס חטיבתי, גאוות-יחידה חבושת-כומתה מנומרת, מסדרים חגיגיים ונאומי מח''ט...) וציוד החיילים באמצעים משוכללים ובתורת-לחימה (תו''ל) מותאמים למשימות ולנסיבות הזמן והמרחב, חסר הדבר הבסיסי:
    6. למרות 'האמונה בצדקת ה דרך' בה מנופף אל''מ דויד מנחם המח''ט - 'צידקת הדרך' והאמונה בנכונות מאבקם - אצל הפלשתינאים הן גדולות וחזקות פי אלף !
    7. עד שלא יבינו אצלנו (לא בחטיבת 'כפיר'. בממשלה !) שיש לנו 'עסק' אם לוחמי גרילה משוכנעים וחדורי-אמונה - שום חטיבת חי''ר יעודית חדשה ומצויידת לא תעזור.
    במוטיבאציה הבלתי נלאית ובלתי נפסקת של הפלשתינאים צרך לעסוק, לא באמל''ח וב'אחוזי-גיוס' ובכומתות!
    האזינו לדבריי בתשומת-לב, רבותיי !

    הגב לתגובה זו

    • אז תשלח אותו להיות גובניק ולצאת יומיות (ל''ת)

      אבא חכם, 20/11/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי: מה אתה רוצה??

      ישראלי, 06/05/07 15:47

      אם לא תשלח את הבן שלך הם יפסיקו להילחם בנו?
      אבא יקר! הבעיה היא לא במוטיבציה שלהם -היא במוטיבציה שלנו. אם אתה מרגיש שהם יותר מאמינים ממך -אתה הבעיה! תאמין לי שאם הם היו מרגישים שאנחנו מאמינים, לא מוותרים, לא מזגזגים, לא ממשיכים לדבר איתם כשהם מפגעים, לא מקשקשים על ''הכלה'' ו''עצימות נמוכה'' -אז המוטיבציה שלהם היתה נחלשת בהתאם...
      אתה מזכיר לי את האלו שמדברים על ''הבעיה הדמוגראפית'' אבל לא מוכנים להביא יותר מילד/שניים לעולם...

      הגב לתגובה זו

    • הלוחמה הפסיכולוגית שלהם עובדת עליך

      לוי, 27/03/09 17:00

      חבל שאתה לא מבין. המוטיבציה הפלסטינית על הקרשים. אנשים כמוך תמיד מדברים על המוטיבציה הגבוהה של הצד השני אבל בתור איש מודיעין לשעבר, אני מצטער להודיע לך שהיא פשוט לא שם. שלח את הבן שלך לאן שתרצה, אבל דע לך שהמוטיבציה שלהם זה תירוץ די חלש מצדך. אם זכור לך משיעור תנ''ך, עשרה מתוך 12 המרגלים התבכיינו על המוטיבציה והעוצמה של עמי הארץ. אני עוד מחכה למיליון השהידים של נאצר בניסיון להציל את ירושלים מהיהוד. הערבים חזקים בפלברות, ברמה המעשית אם אין מימון חיצוני, אין פיגועים. אף מחבל לא יוציא מהכיס שלו כדי לממן פיגוע. עובדה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    דוד התותח!!!

    ירושלמי, 19/11/06 22:55

    דוד מנחם קצין תותח. יצא לי להיות פקודו כשהיה מג''ד וכמח''ט. אין עליו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאללה, סתאאם חירמ''כים, מתאים לכם מנומר

    גם לנשים אופנתי, 19/11/06 07:29

    כל הכוסיות היום הולכות עם מנומר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הם קיבולו כומתה

    שששש, 18/11/06 22:34

    אבל שרצו לעשות כומתה יחודית לחיילים טכנים שמשרתים בדרג גבוה מהשדה, אמרו שאין כסף

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרמטכ''ל טועה ומטעה

    טוראי, 22/10/06 22:12

    ראשית, אין בסמכותו להודות / לדבר בשם אזרחי ישראל, מהיותו נציג מובהק של הצבא בלבד. שנית, אם תרומת החטיבה היא ''שבוע שבוע'' כלשונו, כמו טבחים, האם זה לא נחשב לאפלייה לעומת לוחמים מחטיבות אחרות שצריכים לטחון שבועות בלי לצאת הביתה?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תיקון טעות: גדוד חרוב הוקם רק בשנת 95 לאחר הסכמי אוסלו,

    רוני, 22/10/06 13:01

    מ-3 פלוגות חרמ''ש (מתוך 5 ) שהוקמו כפלוגות שטחים.
    הפלוגה המובחרת מתוכן הייתה פלוגת אשחר שמקום מושבה היה בעזה, והייתה אחראית בזמנים השונים על מרכז עזה, מחנה הפליטים שאטי, ומחנה הפליטים ג'יבליה.
    לאשחר הייתה המסתערבת הטובה ביותר.
    פלוגת אלון שירתה ברמאללה.

    הפלוגות האלו שירתו באינתיפאדה הראשונה כל אחת במקומה, לאחר הסכמי אוסלו ואשליות השלום שהיו אז, הוחלט שאין בהן צורך ואז הקימו את גדוד חרוב.
    פלוגת אשוח שירתה בבית לחם ואח''כ בחברון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ישראל חייבת

    פקק תנועה, 22/10/06 09:43

    ליבנות את הצבא הכי גדול וחזק במיזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הייתי בכנס...

    אהליבמה, 22/10/06 07:37

    הייתי בכנס...ואמנם 80 אחוז מהדברים שנישאו שם הוקדשו לכומתה..ממש הפלא השמיני, ההמצאה האחרונה של הראש היהודי.כניראה עשויה ממרכיבים סודיים בארץ לא נודעת.בשירת ההימנון בסוף הכנס כמעת ציפיתי שיסימו ב''עוד לא אבדה כומתתנו''
    למרות הכל, חיילי החטיבה הם 10 !תחזקנה ידכם ותחזרו בשלום הבייתה.
    נ.ב לא לשכח את הקסדה, היא מגן הפלדה.

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי בכנס...אבל מבין משהו

      ש, 22/10/06 09:07

      חוסר היכולת של הצבא להתמקד במטרותיו, הינה בעיה לאומית, שתגבה מאיתנו , גם בעתיד ,מחיר כבד.
      מספר אזרחים קטן שמבחין בעניין, אינו מספיק לשינוי מגמה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשישראל תותקף ע''י צבא מאומן ומחומש פי 100 מהחיזבללה - אתם מוכנים? (ל''ת)

    מה החגיגה?, 21/10/06 21:36

    הגב לתגובה זו

    • מוכנים,

      רב דעת, 21/10/06 22:33

      כומתה כבר יש.

      הגב לתגובה זו

    • באיזה צבא מדובר ?

      כככ, 18/11/06 22:39

      נגד צבא קל לנצח, כוחות גרילה קשה מאוד לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    דוד מנחם. למרות הכאב אוהבים מוקירים ומעריכים. אתה איש הגון (ל''ת)

    נווה דקלים ז''ל, 21/10/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חבל שלא נתנו לחטיבה את השם ''הראל'',שם שאומר הרבה בהיסטוריה של צה''ל

    רוני, 21/10/06 19:13

    החל ממלחמת השחרור,בה היא הייתה חטיבת חי''ר(שנלחמה על ירושלים),ועד לאחרון ימיה כחטיבת שיריון שהשתתפה בכל מלחמות ישראל,וגם אני זכיתי להיות בין חייליה עד שפירקו אותה בלהט הקיצוצים.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שזה מזכיר את האלוף דן הראל אז הם לא רצו ''הראל'' (ל''ת)

      שמואל זכאי, 21/10/06 20:35

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר... (ל''ת)

        רוני, 21/10/06 21:36

        הגב לתגובה זו

        • מה שאתה שומע,חכמולוג.. (ל''ת)

          יוסי, 22/10/06 07:24

          הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחד הסיבות לתבוסה בלבנון -מתעסקים בשטויות כומתות וכל השאר

    הצבא במערומיו, 21/10/06 19:11

    מתגאים ששלוש בנות נמצאות ביחידה לוחמת( לא שאני נגד)
    מקיימים יחידות חדשות
    מתלבשים בבגדים חדשים וכומתות משונות .
    כל פעם מראים בטלוויזיה יחידה זו או אחרת כאילו שיא הקידמה.
    וזה מה שקורה לצבא שמתעסק בשטויות ----הוא שוכח את העיקר להלחם להלחם --לקבל החלטות---לכבוש יעדים---.

    ובשעה שעם ישראל המטומטם ''מוצף'' מידי יום ביומו באיזה גימיק צבאי החיזבבאלה ומבצע את מה שבאמת צבא אמור לעשות:
    מתחמש כראוי מקים בונקרים בונה תחנות האזנה ,שותל מרגלים, מצלם קצינים ,מציב טילים ,רוכש חומרי נפץ,
    והעיקר בונה תורות לחימה שמיושמות בפועל והחשוב מכל---מתאמן---מתאמן---מתאמן---ליום שיבוא.
    ןלא מתקשקש מול הטלוויזיה מכומתות נעליים ליפסטיק ומשקפיים

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק - במוקדמות אכלנו אותה - בגמר נעוף מהליגה? (ל''ת)

      עתידנו בספק, 21/10/06 21:15

      הגב לתגובה זו

    • כומתות יש,

      מירו, 21/10/06 22:32

      ועכשיו מה עם כל הציוד הלא מתאים, או שלא בנמצא,
      איפה אנשים בצבא, שיהיו מסוגלים להבחין גם בציוד לא מתאים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כומתה מכוערת, לא יכלו למצוא צבע אחיד?? (ל''ת)

    חייל מאוכזב, 21/10/06 18:39

    הגב לתגובה זו

    • עוף (ל''ת)

      ציפי, 21/10/06 20:20

      הגב לתגובה זו

    • היו חילוקי דעות

      ש, 21/10/06 22:29

      אז הגיעו לפשרה

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תוחזר הכומתה השחורה לאלתר

    לוחם, 21/10/06 18:38

    דוכיפת מרץ 99 כבוד

    הגב לתגובה זו

    • ההודעה

      יהושוע, 21/10/06 19:53

      מתאימה לערוץ האופנה

      הגב לתגובה זו

    • אחי טוב לנו עם הכומתה החדשה. החברה שלי בעננים גם החיילות באוגדה כבר

      נחשון, 21/10/06 20:36

      ביקשו. בקיצור כומתה סבבה לאללה ואם יש קנאים שיחנקו

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מצטרף: תוחזר הכומתה השחורה לאלתר

      לוחם, 06/05/07 15:43

      דוכיפת אוגוסט 01 כבוד

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתם מוזמנים לאתר האינטרנט לצפות בלוחמי היחידה

    כפיר- 900, 21/10/06 18:29

    המון שאלות ותמונות באתר יחידה- אתר יחידות צה''ל. מוזמנים-
    http://www.yehida.org

    הגב לתגובה זו

    • לאלה שנלחמו ככנופיה מול חולמי חיזבלה שלחמו כצבא - הייתי הולך להתאמן (ל''ת)

      כנופיה - צבא?, 21/10/06 21:16

      הגב לתגובה זו

    • כפירים יישר כוחם!! תודה ! והכומתה מדליקה (ל''ת)

      אילה, 21/10/06 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    רגע אז זה דן או דני?

    יונה, 21/10/06 18:15

    אני לגמרי מבולבלת! חה חה חה!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איפה מירי רגב ? שתסביר שזו כומתת שלל מתוחכמת ! (ל''ת)

    דני, 21/10/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השם שלו זה דני חלוץ

    אבי, 21/10/06 18:02

    בטלוויזיה וכאלה מציגים אותו בתור דני חלוץ

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי זה דני חלוץ? אח שלי? חביבי... (ל''ת)

    דן חלוץ, 21/10/06 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתחרים במג''ב ? אין לכם סיכוי ! רק מג''ב

    פאדי, 21/10/06 17:24

    למה לא להודות שהעבודה זהה למג''ב .
    אז למה ללכת לחיקוי .

    לכו למקור .

    { הכומתה אצלנו ירוקה אמיתית ולא מנומרת סטייל תורכיה .}

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לוחם גאה בכפיר!!!

    אלדר זאדה, 21/10/06 16:56

    אני בגדוד לביא ואני יכול לספר לכם שהגדודים האלו עושים את מרבית המעצרים בשטחי יהודה ושומרון כל סיקול של פיגוע שנשמע בחדשות :
    ''כוח צה''ל עצר שלושה מבוקשים...'' אז תדעו שמדובר בחטיבה הזאת!
    החטיבה נמצאת במקומות הכי רגישים ובמרכז הטרור הפלשטיני!
    עד היום לא זכתה החטיבה להכרות עם הציבור למרות עבודתה הרבה אבל מה-19 לחודש קיבלנו שם חדש -''כפיר'' כומתה חדשה ומקווה שהחטיבה תזכה לכבוד המגיעה לה!
    לחטיבה שישה גדודים - לביא , חרוב , דוכיפת , נחשון , שמשון , נצח יהודה!


    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דברי בקורת:

    אחד, 21/10/06 16:45

    לצערי עלי להשמיע מס' דברי בקורת. אבל עניינית :
    1.בעצם מה הנחיצות הגדולה לעוד מסגרת צבאית ברמת חטיבה?
    יש מספיק מסגרות שלדיות כמו חטיבות מרחביות או חר''מש שיכולות להכיל את הכוח הזה.
    למשל את גד' נצח יהודה אפשר לסנף או לחט' הנח''ל או לחט' הבקעה.
    כנ''ל את המסגרות האחרות.
    2.בעיני הקמת המסגרת הנוספת הזאת מטרתה הוספת כ''א מנהלתי שבאמת איננו נחוץ מבחינת ההתארגנות הכללית של הצבא. עוד אנשי קבע, עוד קצינים עוד מתקני שליטה מיותרים . המסגרת מיותרת לחלוטין.
    3.גם אם נניח שבימי האינתיפאדה הגדולה אולי היה צורך כזה- כיום הצורך הזה נגמר.
    3.ההתעסקות של הנהלת הצבא בדברים הללו מעידה או על שיעמום הפיקוד הבכיר שמחפשים לעצמם תעסוקה או על רפיסות מחשבתית וזלזול בכספי משלם המיסים. למשל ההתעסקות בכומתה היא העדות על רדידות וחוסר מעש.
    4.הנהגת הצבא זקוקה לניעור חזק מאד. איזו סטירת לחי מצלצלת ,לצערי המלחמה בלבנון לא סיפקה את המוצר הזה עדיין.

    ולחיילים הלוחמים -אתם איזרו כח , חיזקו ואימצו ,אל תתנו לבעלי שררה מטופשים לרדות בכם ותעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      עוד אחת, 21/10/06 18:08

      איזו איוול אתה מדבר:
      גדודים אלו היו מסונפים לחטיבות המרחביות ומה שקרה שלא היה להם אם ואב בצבא.
      מי שידאג לפיתוח כוח האדם, לקצינים, לחיילים ולמסלולם הצבאי.
      מי שידאג לערכיות ולמוסריות החיילים.
      לאופן הכשרתם שבאמת יותאם למטרות ואופי פעילות הגדודים.
      יישר כוח על הקמת החטיבה.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה פשוטה

        /, 21/10/06 18:56

        כדי לשפר כ''א לא צריך להקים מסגרות חדשות. צריך לשפר את הקיימות.
        מסגרת חדשה רק תאיץ הגדלת כ''א לשירותים ולא לוחמים. כלומר- מיותר לגמרי.
        שפר את הקיים ואל תנסה תמיד להמציא את הגלגל מחדש. אין צורך- כבר המציאו אותו ואין תועלת בהמצאה מחדש.
        קאפיש?

        הגב לתגובה זו

        • אני מסכים עם ''עוד אחת''

          עוד אחד, 06/05/07 15:41

          בתור אחד ששרת באחד הגדודים (דוכיפת) -הורגש בגדול החוסר בחטיבה: אין הקצאות, אין הערכה והמלצה לפעילויות מצד הבכירים בצבא, אין אימונים ברמה של חטיבה שהם יותר מקצועיים, אין מספיק מורשת ותכנון והדברים יותר מדי נזילים.
          קשה להסביר את זה אבל המעבר מרמה של גדוד לרמה של חטיבה משנה הרבה מערכות, מייעל אותן ובעיקר ממקצע אותן.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    רוצה נמר במיטה, לא על כומתה! (ל''ת)

    לביאה, 21/10/06 16:43

    הגב לתגובה זו

    • רוצה אריה???

      אריה, 22/10/06 19:47

      נראה לי עדיף

      הגב לתגובה זו

      • אריה זה חתול עצלן ושמן, מעדיפה נמר!

        לביאה, 22/10/06 23:33

        אריה, שמתי לב מראש...

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    תיפרגנו! עלובים הם מגינים עלינו (ל''ת)

    גלעד, 21/10/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    החטיבה הכי גדולה ולא ראיתי שום חייל עם הכמותה הזאת ברחוב (ל''ת)

    כומתה שחורה, 21/10/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • כי רק ב19/10 הם קיבלו את הכומתות!!!! (ל''ת)

      עדי, 21/10/06 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחים שלי תנצחו (ל''ת)

    ברוך עפולה, 21/10/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    סרט מדהים!! איזה אקשן (ל''ת)

    בני, 21/10/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מזל טוב (ל''ת)

    ירון, 21/10/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זו חטיבה מצוינת שלא זכתה מעולם לקרדיט הראוי לה

    לוחם לשעבר, 21/10/06 15:40

    מאז שבר דוד מנחם מתחילים להבין מה המשמעות של החטיבה הזו. שיחק אותה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוב שיש אוד חטיבה

    שמעון, 21/10/06 15:31

    כחה יאיו אוד מקומות עבודה לנגדים גברים ענשי קבע מורוקויים.

    הגב לתגובה זו

    • נרעה לי שמרקווי תקע את החוטך לחן אתה ממורמר עלינו (ל''ת)

      הרצל, 21/10/06 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה כומתה מכוערת..

    תומר, 21/10/06 15:12

    נראית כמו כומתת נח''ל שכיבסו אותה עם בגדים ציבעוניים ויצאה מלאה בכתמים....
    מדים צריכים להיות מנומרים..לא כומתה.. ממש חובר טעם..

    הגב לתגובה זו

    • דוקא

      מירו, 21/10/06 22:26

      שמעתי בערוץ האופנה,כי המנומר נכנס חזק,וגם לכובעים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מעולם לא היינו בטקס כל כך מזעזע

    מ, 21/10/06 15:09

    ביום חמיש האחרון לקחנו חלק מטקס החטיבה החדשה ''כפיר'' הגענו עם עוד הורים רבים לטקס שנערך בקיסריה- אפשר היה לחשוב שזו הפעם הראשונה שבה צה''ל ארגן טקס צבאי מרוב בושות. הטקס נערך באמפי קטן ומאוד קשה להגעה, למרות גודל המוזמנים ושלל הגילאים(סבתות וילידם קטנים שמנסים לעבור במסלול בלתי אפשרי). זהו לא הטקס הראשון אליו הגענו כמשפחה, אך הפעם פשוט לא האמנו, מקום מושבינו עם הפנים לים ומה רבה הפליאה שגם החיילים במסדר פונים לכיוון הים, יכולנו לראות את העורף של הלוחמי, הטקס התחיל בשעה וחי איחור מה שיצר טקס בחושך ללא תאורה מספקת, אפילו מפקד האוגדה והמח''ט לא הצליחו לקרוא את מה שנכתב בדפים. כאשר ירדו לחלוקת הכומתות החל בלאגן לא הגיוני, התזמורת אמנם ניגנה שירים אך אף אחד מהחיילים או המפקדים לא ידע מה בדיוק אמור לעשות, החל בלאגן שמעולם לא ראינו בטקס צבאי שאמור להראות על סדר ומופת. כאשר מפקד האוגדה לה שוב לדבר המפקדים לא סיימו ולכן המיכו לחלק במקסיל לנאום. לא הייתה התייחסות לחיילים מצטינים(בכל זאת הגענו לטקס סיום אימון מתקדם) החיילים עמדו דום כאשר הם מחובקים בבי משפחה בתוך המסדר?!!?? וכל זאת בשל גודל הטקס וחוסר הארגון הכולל. חבל שכך נראה הטקס ואנשים הגיעו מכל הארץ- אנחנו רק מקווים שזו לא צורת האימון והמלחמה של חטיבת כפיר.

    הגב לתגובה זו

    • נו... ירוקים.. ברור. (ל''ת)

      ח''א, 21/10/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני מכירה כבר שני לוחמים מחטיבת כפיר!

    עדי, 21/10/06 14:58

    אנשים מצוינים שלדעתי זהו כבוד שהם שומרים ומגנים עלינו!!

    הגב לתגובה זו

    • הם מסנדבצ'ים אותך? (ל''ת)

      חייל גבעתי, 21/10/06 15:31

      הגב לתגובה זו

      • מי שחלם גבעתי...

        א, 21/10/06 23:39

        שייתעורר.
        חוץ מזה אני בספק אם אתה מסנדווץ' משהו לפי המרמור.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ישר כוח בהצלחה (ל''ת)

    חנן, 21/10/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ככה נראה צבא שמתעסק בצבע הכומתות שלו! (ל''ת)

    פיסטוק, 21/10/06 14:48

    הגב לתגובה זו

    • עוד הודעה גאונית -_-

      מאור, 21/10/06 15:26

      יש לנו פה מומחה צבאי רבותיי!! בואו נקשיב לו ונלמד ממנו איך לאמן את הצבא.

      אתה בור ואידיוט :)

      הגב לתגובה זו

      • תפמים ותרגיע אינגלה (ל''ת)

        מותר להביע דעה, 21/10/06 16:24

        הגב לתגובה זו

      • פיסטוק

        דל דעת, 21/10/06 22:24

        צודק,
        תגובת מאור מוכיחה ,עד כמה הבעיה חמורה כשאנשים לא מבחינים בין עיקר לטפל.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגובות של ...

    חייל במיל', 21/10/06 14:44

    כל הכבוד ללוחמים!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כומתה של הצבא האפגאני

    x, 21/10/06 14:40

    מה הדבר הזה?
    רק בגלל זה אני ידרג אותה נמוך בשאלון יחש.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הגיע הזמן שצהל יפסיק ליחצ''ן בעליבות נפש - דבילי להתעסק בצבע הכומתה (ל''ת)

    שימתה כומתה, 21/10/06 14:30

    הגב לתגובה זו

    • חבל כי מה שאתה מבין,

      יהושוע, 21/10/06 22:20

      בצבא לא מבינים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''אמונה גבוהה משלהם בצדקת הדרך''???

    ניסים דלויה, 21/10/06 14:25

    האמת? קשה לי להאמין.

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו

      ש, 21/10/06 22:18

      אנשים , ואפילו בעמדות מפתח , מבלבלים בין האני מאמין שלהם, לבין המציאות,
      מכאן קצרה הדרך לשליחת טנקים למשימות שנועדו לכשלון, ושוב בגלל הפער בין האני מאמין, למציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    דוכיפת לא הוקמה להילחם בשטחים !!!!!

    חייל, 21/10/06 14:20

    דוכיפת של שנות ה90 הוקמה כסיירת של טילי עורב. רק בסוף שנות התשעים היא שונתה לגדוד זבל שקיבל גם חיילים שלא היתנדבו באופן ישיר אליה.

    איך נפלו גיבורים

    הגב לתגובה זו

    • די עם ההתנשאות (אתה מה-80?)

      סגול לנצח, 21/10/06 14:58

      סיירת של טילי עורב?!?! כמה טילים יריתם?2?
      דרך אגב הפכתם לגדוד כבר בתחילת שנות ה-90.

      הגב לתגובה זו

    • עלק ''גדוד זבל''

      משה, 06/05/07 15:36

      לדוכיפת תמיד היה את האחוז הגדול ביותר מבין גדודי החירמ''כ שרוצים להגיע דווקא אליו.
      אחלה גדוד שעובד קשה ורואה הצלחות בגזרת רמאללה כבר שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני אבא גאה (ל''ת)

    אורן, 21/10/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • הבן שלי שם לוחם מרוצה ואני ישנה בשקט (ל''ת)

      דינה, 21/10/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נראים כמו הצבא הפקיסטני. (ל''ת)

    דן, 21/10/06 14:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח לא שרתת בצבא (ל''ת)

      עכ, 21/10/06 14:47

      הגב לתגובה זו

      • למה 'תה כזה? אולי בצבא הפקסיטני...? (ל''ת)

        המגיב המגיב, 21/10/06 16:20

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אחות גאה לחייל נחשון - חטיבת כפיר

    ח.א, 21/10/06 14:12

    כל כך קשה לשלוח את האח הקטן לצה''ל. כל כך קשה לחשוב שהוא נמצא בשטחים, קורע את התחת, מת מקור, מרעב ולא מקבל את החיבוק שהוא צריך. כן, גם ככה זה זה קשה... בנובמבר 2005 התגייס אחי הקטן לחטיבת ''כפיר''. אחרי שנה של אימונים, קו בטול כרם והרבה מאוד עבודה קשה הוא קיבל השבוע את סיכת הלוחם שלו, סיכת החטיבה וכמובן את הכומתה המנומרת. אין יותר כבוד וגאווה לראות את אחי הקטן עונד את הסיכה הזו. אין יותר גאווה מזה - םשוט אין.
    אכן מדובר בחטיבה נהדרת, אנשים טובים והרבה מאוד גאוות יחידה וחטיבה. אז נכון שהיו לו קשיים ולפעמים הוא רצה פשוט להשאר בבית עוד יום או יומיים (סוגר בדרך כלל שלושה שבועות) בכדי לקבל עוד חיבוק ועוד איזה סיר אוכל משובח, אבל סה''כ אני גאה שהוא הצליח לעבור את התקופה הזו...
    ועכשיו אחי הקטן והמדהים... אומנם 10 שנים מפרידות בנינו אבל תדע.. שלא משנה אם תהיה בן 50 תמיד תהיה האח הקטן שלי. שמור על עצמך, עשה עבודתך נאמנה ומעבר להכל... כמו שחונכת בבית - תן הכל למדינה שלך - פשוט את הכל - הנשימה, האוויר והכי חשוב האהבה הגדולה. אין לנו ארץ אחרת ואני שמחה שאתה שם בכדי לשמור על המשפט הזה איתן וחזק.
    שבתאי - אני מטורפת עליך!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גיל, 21/10/06 15:41

      הגב לתגובה זו

    • מעריץ את התגובה שלך ומצדיע לכל חייל השומר עלינו.... (ל''ת)

      בקרוב מתגייס..., 21/10/06 19:27

      הגב לתגובה זו

    • תגובתך בהחלט מרגשת..כל הכבוד,לך..ולאחיך. (ל''ת)

      אזרח, 21/10/06 19:49

      הגב לתגובה זו

    • וגם אני מצטרף בכייף ! (ל''ת)

      גוחא מהחימוש, 22/10/06 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עכשיו זה פטרון של מתנחלים ופתרונם הסופי...

    ולדימיר, 21/10/06 14:07

    במלחמה ''זעירה'' אין מקום לסדיר
    צריך חדירה אל גרעין-פה ראש בקיר
    מול קאסאם...טנקים,פעם ארטילריה
    כח מול זריזות ומוח וגם פרודריה!

    הגב לתגובה זו

    • tembelovitch- המתנחלים שומרים על האמא שלך (ל''ת)

      yO, 21/10/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נראית כמו כומתה של הצבא העיראקי

    שחר, 21/10/06 13:56

    אפילו בענייני סטייל צה''ל כבר לא מה שהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יחידה מטומטמת!

    ., 21/10/06 13:52

    אני בחיים לא הייתי רוצה להיות ביחידה שמבצעת מעצרים בשטחים

    במקום להוריד את המחבל עם טיל מלמעלה ושיפגעו כמה אזרחים שיפגעו
    הם מעדיפים לסכן את חיי החיילים כדי להראות טוב בעיני העולם!
    החיילים ביחידות הללו הם קורבנות הנאורות

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חטיבת ''כפיר'' - אני מציע לכם להזהר מבצוע פשעי מלחמה

    עו''ד, 21/10/06 13:17

    יש לי מספיק עבודה גם בלעדיכם.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב שטויות אכול יותר פירות! (ל''ת)

      אלברט, 21/10/06 13:50

      הגב לתגובה זו

    • ל-2

      צביקה, 21/10/06 13:56

      אז לך תעבוד ועזוב אותנו בשקט

      הגב לתגובה זו

    • עזוב אותנו

      ש, 21/10/06 19:50

      כאן מתעסקים בדברים שברומו של עולם...הכומתה !!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כפירים שיחקתם אותה הכומתה הכי יפה (ל''ת)

    עלו והצליחו, 21/10/06 13:17

    הגב לתגובה זו

    • כשמתעסקים

      ש, 21/10/06 19:11

      עם הכומתה,
      אני כבר רואה את השאלות אחרי המלחמה הבאה,מדוע הנשק אינו מתאים, מדוע החיילים אינם מוכנים למשימות....

      הגב לתגובה זו

      • אני אבא של לוחם מדוכיפת ואני געה מאוד בחטיבת כפיר ו

        שלמה, 23/06/07 16:57

        ובפרט ביחידת דוכיפת חיילים יקרים תשמרו על עצמכם אוהב אותכם

        הגב לתגובה זו